Chance liga

V neděli v Budějovicích

V rámci třináctého kola domácí Gambrinus ligy se slávisté představí v Českých Budějovicích. Utkání začíná ve 20:00, přímým přenosem ho nabízí ČT4 Sport.

Příznivou slávistickou serii z ligy narušila ve čtvrtek Aston Villa, které slávisté podlehli 0:1. Anglický velkoklub je tak prvním týmem, který si dokázal z Edenu odvézt všechny tři body. Zápas rozhodla šťastná teč Johna Carewa, Slavia jinak podala kompaktní výkon a dle mého názoru byla po většinu utkání lepším týmem.

V domácí Gambrinus lize to sešívaným narozdíl od pohárové Evropy šlape, o víkendu dokázali zdolat ambiciózní Brno. Se stejným soupeřem se o kolo dříve potkaly i Budějovice, na Moravě uhrály bod. Jihočeši se pod trenérem Tobiášem zvedli, avšak stále jsou se třinácti body namočeni v sestupových vodách. Na hřišti budějovického Dynama dokázala Slavia zvítězit i loni.

Do utkání určitě nezasáhnou stále zranění Peter Grajciar, Gianluca Litteri a František Dřížďal, velký otazník je u startu Vladimíra Šmicera, který kvůli zranění ve čtvrtek střídal. Levá paže Martina Vaniaka je nakonec v pořádku.

Pravděpodobná sestava podle autora článku: Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček - Jarolím, Tavares, Volešák, Švento - Necid, Šenkeřík

Stále se můžete hlásit do zájezdu fanklubu, pojeďte podpořit svůj klub v cestě za obhajobou titulu.

Komentáře (29)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V neděli v Budějovicích

    coolair     před 16 lety 08.11.2008 10:33 |  
    0 0

    Místo Volešáka Belaid. Proti Aston Ville byl rozdíl mezi nimi jasně vidět.

    • Re: V neděli v Budějovicích

      TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 08.11.2008 10:45 |  
      0 0

      Tak já bych ho tam zařadil taky...U Jarolíma člověk nikdy neví

      • Re: V neděli v Budějovicích

        Booca     před 16 lety 08.11.2008 20:24 |  
        0 0

        Co sem čet ve Sportu,tak Tijanimu začalo lízt trochu do hlavy,že je jeho pozice neotřesitelná a to u Karla(jak všichni moc dobře víme) tolerovaný neni.

  2. Re: V neděli v Budějovicích

    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 08.11.2008 11:12 |  
    0 0

    Zásadní věc: Buď Volešák, nebo Jarolím. . ne dohromady. To spolu s Černým je zárukou pěšího fotbalu ( kterej by bohužel mohl na Budějice stačit a KJ by v tom setrval dál i pro Evrpu a tam už nelze hrát bez krajů a spoléhat na to, že Mateje ani 2 hráči neohrozí a neudrží) Takže takhle: Vaniak, Kindel, Suchý, Brabec, Hub (Šiklič), Janda, Belaid (Volešák), Tavares, Švento, Toleski, Šenky, a prostřídat Jaroušem, Voldou, Neckou, Ivanou..

  3. Re: V neděli v Budějovicích

    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 08.11.2008 11:12 |  
    0 0

    Zásadní věc: Buď Volešák, nebo Jarolím. . ne dohromady. To spolu s Černým je zárukou pěšího fotbalu ( kterej by bohužel mohl na Budějice stačit a KJ by v tom setrval dál i pro Evrpu a tam už nelze hrát bez krajů a spoléhat na to, že Mateje ani 2 hráči neohrozí a neudrží) Takže takhle: Vaniak, Kindel, Suchý, Brabec, Hub (Šiklič), Janda, Belaid (Volešák), Tavares, Švento, Toleski, Šenky, a prostřídat Jaroušem, Voldou, Neckou, Ivanou..

    • Re: V neděli v Budějovicích

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 08.11.2008 11:14 |  
      0 0

      Omlouvám se za duplicitu. . asi chyba v matrixu:-)

    • Re: V neděli v Budějovicích

      zz     před 16 lety 08.11.2008 11:32 |  
      0 0

      Zdravím Bulldocku,
      jak už jsem tu psal před Villou, rozložil bych vzhledem k náročnosti závěru podzimu zátěž na další hráče kádru a přenesl na ně odpovědnost. Není dobré, když hráči necítí šanci. Má to i psychologický aspekt pro sebevědomí hráčů. Proti Budějovicím musíme vyhrát i v pozměněné sestavě.
      Pokud jde o sestavu, s Kindelem nelze počítat, dopoledne hraje juniorka. Podobně Šiklič se zatím po zranění na ligu necítí. Nemá smysl něco uspěchat. To samé Dřížďal. Změny musí být přiměřené, aby to nenarušilo hru týmu. Vaniak-Krajčík, Latka, Suchý, Hubáček-Janda, Belaid, Tavares, Švento, Toleski, Šenkeřík. Nechal bych odpočinout Necida, má toho už od léta hodně za sebou. Navíc patrně bude povolán trenérem Radou. Měl by být připravený na střídání spolu s Ivanou, Černým, Brabcem, Jarolímem, Volešákem a Divišem. Osobně očekávám, že KJ udělá dvě změny proti základní sestavě ve čtvrtek. Místo Volešáka bude hrát Belaid a místo zraněného Šmicera Švento, který bude doplňovat Necida v útoku.
      Pokud jde o samotný zápas, Budějovice budou hrát s obranným blokem, zahustí střed, počítám s hrou na jednoho útočníka, budou hrát na brejky a standardky. Právě zahrávání standardek je velká síla Tobiáše. V tom je mistr. Všichni si pamatujeme, jak Otepka pod ním v Příbrami vyškolil Spartu. Zajímavé signály jsme viděl u Budějovic na Kladně. Mají to dobře nacvičené. Je tam invence. Pozor na to. Určitě se budou snažit využít rychlého Hudsona, který bude hrát na Hubáčkově straně. Je to šikovný hráč s dobrou kličkou a finální přihrávkou. Pozor na zbytečné fauly v nebezpečných prostorech, nesmíme dát soupeři prostor ke standardkám. A pozor na rohy, mají dobré hlavičkáře.
      Slabinou je pomalá obrana, toho je třeba využít. Kreativních hráčů má tým jako šafránu, nelze čekat nějaký ofenzivní fotbal ze strany soupeře. Chce to dát rychle gól. Tři body jsou povinností, mají stejnou hodnotu jako body ze Sparty.

      • Re: V neděli v Budějovicích

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 08.11.2008 11:51 |  
        0 0

        Dobrý ráno, s rozložením zátěže souhlasím, v tomhle duchu bych nechal odpočinout Mateje, Necku, možná by to zasloužil i Tavares. . to jsou podle mě náš nejvytíženější hráči. Místo Mateje by mohl zahrát i Vácha. . jak píšeš, a já souhlasím, Budějovice se dopředu moc nepohrnou, takže od beků to bude spíš o podpoře útoku. Šikliče bych samozřejmě zařadil jen pokud je 100% zdravý. Věřím, že potvrdíme pozici suveréna ligy a zvítězíme. . důležité je nepodcenit je a hlídat standartky. Nicméně nebál bych se ani sestavy bez Tavarese. . Vaniak, Krajčík( ale já bych ho taky nechal jen pro jistotu na lavici a místo něj Kindel, Vácha), Suchý, Brabec, Hubáček (zdravý Šiklič) a v záloze Šenkeřík (Janda), Volešák (Cissé), Belaid, Švento, Goce, Janda (Šenkeřík).

      • Re: V neděli v Budějovicích

        quelhar (admin)     před 16 lety 08.11.2008 11:59 |  
        0 0

        Zdravim. Souhlasim, ze je treba rozlozit zatez. Ja bych postavil jinou sestavu, nicmene hlavni zodpovednost ma trener, ten vi, jak na tom kteri hraci jsou po fyzicke strance. Do obrany bych radeji nezasahoval a hrat bychom tak mohli napr.
        Vaniak - Krajcik (nahrada za nej neni, prestoze on by si zaslouzil odpocinek nejvic), Brabec, Suchy, Hubacek - Jarolim, Belaid, Latka, Svento - Ivana, Toleski.
        O Necidovi jsme si mysleli i posledne, ze bude povolan a nakonec jel do Polska Slepicka. Podle toho, jak se trener vyjadroval uz drive (vybranym hracum veri, Bednar potrebuje potvrzovat vykonnost delsi dobu, Necid se neprosazuje v evropskych poharech), tak si nemyslim, ze je jeho nominace nejak jista.
        Rozhodne musime hrat na vitezstvi. Verim, ze v tomto zapase se muzeme porazit jen sami svym spatnym pristupem k zapasu. Pokud budeme hrat to, na co mame, tak vyhrajeme. Nahrava nam navic, ze Budejovice jsou bezpecne mimo pasmo sestupu a jejich pripadna porazka by nebyla zadnou tragedii. Ze statistickeho hlediska si taky nemyslim, ze by Budejovice byly tymem, ktery by mel mit devitizapasovou serii neporazitelnosti.
        A jeste dodatecna reakce na tvuj vcerejsi prispevek o zapasu s Aston Villou - pokud by skutecne Senkerik s Belaidem hrali spatne, protoze by byli frustrovani, ze nebyli v zakladni sestave, tak by jim prospelo spis par zapasu za becko nez zakladni sestava v acku. Stejne jako jakemukoli jinemu hraci, ktery by si myslel, ze ma mit zakladni sestavu predplacenou. Nastesti tomu neverim, Belaid podal dobry vykon a Senkerik svou klasiku (coz bohuzel taky znamena, ze kdyz se dostane do sance, tak dela klicku misto strely).
        A ciste muj osobni pocit - z nekterych vcerejsich komentaru jsem byl vylozene znechuceny. Ze stadionu jsem odchazel s hrdosti na vykon meho tymu, o den pozdeji po precteni nekterych komentaru se k tomu pridala neprijemna pachut.

        • Re: V neděli v Budějovicích

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 08.11.2008 12:14 |  
          0 0

          MJ na pravé straně.. to by mohla být definitivní rána do vazu.. dal bych tam někoho dynamického. . Jandu, Váchu, Šenkeříka, M. Černého, Ivanu, Varianta s Latkou mě napadala, ale pak by musel mít okolo sebe rychlé hráče, kterým může svou postavou připravovat míče. . (a kteří ho zároveň zajistí při brejcích) tj. třeba Jandu, Šventa, Šenkyho, ne MJ s Černochem nebo Volešákem.

          • Re: V neděli v Budějovicích

            quelhar (admin)     před 16 lety 08.11.2008 12:19 |  
            0 0

            Zajimave, ale v dosavadnich 12 kolech to zadna rana do vazu neni, v poslednich x zapasech nastupuje tak, ze uvodni sestava se pise s Jarolimem na prave zaloze. Je to liga, praveho zaloznika stejne zase bude hrat Krajcik. Naopak si myslim, ze kdyz postavime na pravou zalohu typickeho krajniho hrace, tak tim omezime Krajickovo pole pusobnosti a muze to nakonec byt i kontraproduktivni.

            • Re: V neděli v Budějovicích

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 08.11.2008 12:37 |  
              0 0

              MJ je v každém zápase standartní, to je pravda. . nevybavím si, kdy by byl nejhoršíím, ale nikdy nebyl nejlepší. Prostě nahraditelný hráč, ne tahoun jako Matej, Tavares, Necka. . na téhle ose stojí Slavia (ještě s Brabcem a Vaniakem) Věřil jsem, že by mohl k černé práci (jako LJ) přidat víc kreativity, ale to mi tedy dosud nepředvedl. Zatím na přínos LJ nemá ani náhodou. Nevím jestli jsi psal ty o zaujetí pro ofenzivní hru stylem Panenka a Dobiáš, nicméně když srovnám "defenzivního" Tavarese a ofenzivního MJ, tak řadu akcí rozjíždí právě Mt a to s větším přehledem a přesností..to nemluvím o tom, kolik balonů si k tomu sám vybojuje a hlavně udrží. MJ prostě nehraje dobře, když je důrazně bráněn. . ztrácí balony a nejedná dost rychle. Na Evropu to není, na ligu jen občas. A musím uznat, že všichni ostatní hráči, kteří nehrají nic extra zkrátka nehrají. . až na Huba (z nouze). Typického krajního hráče snad od dob Pitáka nemáme. Nebo ti snad Janda, Šenky nebo Ivana přijdou jako typická pravá křídla typu Švento? Teď to může být Vácha, Grajciar nebo M. Černý, ale nikdo z nich není prověřený. Naopak si myslím, že s Jandou nebo se Šenkym by si mohl Krajčík krásně narazit a vyhovět si. . navíc by nestálo bránění jen na něm. Při dosavadním systému mu nejvíc vypomáhá Tavares. .

        • Re: V neděli v Budějovicích

          zz     před 16 lety 08.11.2008 12:21 |  
          0 0

          Zdravím quelhare,
          já měl ze hry Šenkeříka pocit, že na to kašle. nevím, jak si to viděl Ty, ale doslova mě Šenkeřík vytočil, jak některé souboje vypustil a odchodil. Necid tam pressoval, jezdil a nikdo mu kromě Šventa nepomohl. U TB je to známá věc, že se často urazí, když není v základu. Měl jsem z toho divný pocit. Záleží, jak to viděl KJ a jak si to s hráči vyřeší. Já bych jim důrazně domluvil a pohrozil přeřazením do B týmu. Zápas v druhé půli měl z naší strany kvalitu, byl to na české poměry výborný zápas, ale pořád si myslím, že jsme mohli v první půli předejít pasáži od 15-38 minuty, která rozhodla zápas zařazením rychlých krajů Šventa a Jandy. Stejně tak zařazení Volešáka nebylo šťastné. Tím ho neodsuzuji. Má svůj limit.
          Pokud jde o zápas v Budějovicích a Tvoji sestavu, tak bych prohodil Latku a Suchého. Přeci jenom Latka není hráč na DZ, tam je platnější Suchý. Navíc Budějovice nemají až na Hudsona nějaké rychlíky, takže by neměl být znát jeho rychlostní deficit. Při rozích bude Latka hodně platný jako dobrý hlavičkář, to samé při našich útočných standardkách. Tři body jsou povinnost.
          A určitě jsi zaznamenal, že redaktoři Sportu měli z naší prohry proti Ville radost. Taková škodolibá radost tam byla.

          • Re: V neděli v Budějovicích

            quelhar (admin)     před 16 lety 08.11.2008 12:30 |  
            0 0

            To jsem ani nezaznamenal... Zrovna tenhle zapas byl podle me hodnoceny celkem objektivne - jako kvalitni utkani s nestastnym koncem, tomu odpovidaly i znamky udelene Horstem Strnadem.
            Ja bych skutecne radsi nesahal do stoperske dvojice, pokud se zadny z hracu nezrani. Je to zbytecny risk, pamatujeme, jak jsme hrali s Latkou na stoperu. Ackoli je zrejme nejutocnejsi z nasich stoperu, dozadu to proste s Brabcem nejak nefungovalo a inkasovali jsme vic nez ted. Naopak si myslim, ze Latka je vhodny typ do zalohy, krome defenzivni cinnosti dokaze obstojne zautocit. Pokud bychom ho chteli vyuzit, tak to vidim na post DZ.

          • Re: V neděli v Budějovicích

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 08.11.2008 12:43 |  
            0 0

            Já jsem spíš zaznamenal, že na idnesu je o Slavii asi 10 článků a řadě lidí to není po chuti. . ale holt když postoupil jen jeden. . Nicméně co píše Sport nám může bejt šumák. Pro nás jsou cenné zkušenosti a finanční přínos z Uefy. . jasně bylo vidět v zápase s Ostravou, co dělají zápasy odehrané na té nejvyšší úrovni (pro nás předkolo LM).

          • Re: V neděli v Budějovicích

            mart     před 16 lety 08.11.2008 16:43 |  
            0 0

            Dobry den:), prave jsem odkoukal predzapas Sla-Bud (tedy Ars-ManU), a hned specham na oblibene SN. Hodne rozumnych komentaru, posetrit v Budejkach par hracu. Dat sanci ostanim ze sirokeho kadru.
            V predchozich dnech mi trochu zamrazilo, pri poznamce, ze Senkerik a Belaid neodevzdali proti Ville vsechno. Doufam, ze je to jen takovy dojem. U Senkyho by me to hodne mrzelo. U Belaida, tam je to slozite. Je to jina natura, kolikrat si muzete myslet, ze na to kasle, a nemusi to tak byt, ... i kdyz stejna sance je splest se i opacne. Pracuji s lidmi z jihu Asie, a kdyby je clovek dost dobre neznal, obcas by to bylo na rucnik. (pritom vim dobre, ze jsou vsichni velmi solidni, nekteri drou jak roboti). Byl bych hodne rad, kdyby Senky dostal sanci(nejlip pred Matejem na pravym halvu), ale KJ se zrejme zamiloval do hry na 3 OM, (kdyby to slo tak mozna i 5 OM:). Premyslel jsem trochu proc to dela? Proc zkousi hrace na jinych mistech nez kam by meli patrit? Moc mi toho nevyslo, ale mam pocit, jestli von se nas Kodl nezhlidnul v panu Wengerovi. Ten taky cpe hrace na zdanlive nelogicke posty, ... akorat ma asi trosku lepsi material.
            Jeste tuknu par dojmu z predzapasu:).mart

          • Re: V neděli v Budějovicích

            bongor     před 16 lety 08.11.2008 21:02 |  
            0 0

            Bohužel jsem zápas neviděl,ale samozřejmě,jak se někdo začne urážet,tak už to smrdí vynecháváním soubojů a vůbec horším výkonem.To Karlík trestá soustavně,někdy to až přehání,ale my nevidíme do zákulisí,může být pár nespokojenců,kteří jenom střídají
            a ti musí dostat zavčasu varování.
            Ale třeba se Vám to kluci jenom zdálo ne?

        • Re: V neděli v Budějovicích

          bongor     před 16 lety 08.11.2008 20:58 |  
          0 0

          zapomínáte,že kokodák je skutečně skvělý a dnes se na něj byli podívat skauti ze San Marina,Tataristánu a Tchajvanu.nabízejí za něj závratných pět mega.Takže kdo má být v repre o tom není nejmenší pochybnosti.Necka musí s Bednářem prokázat dlouhodobou výkonnost a dokud nedají každý za sezonu třicet branek,nemají šanci.Ale možná je Rada vyzkouší v nějakém přátelském mači.
          Dnes na toaletné si otevřeli cestu do repre i Kušnír a Hušek.Vítězství nad nebezpečným Zlínem musí být patřičně oceněno.
          tak se nesnažte radit radovi.Už jeho jméno vám napovídá,kdo tady může radit

          • Re: V neděli v Budějovicích

            slaviator     před 16 lety 08.11.2008 23:47 |  
            0 0

            Tady bude každá Rada nad zlato... :) Já jen doufám, že Sparta v zimě toho Slepičku udá někam do druhé rakouské ligy a bude od něho pokoj. Teda, pokud tam nebudou mít i procenta z případného dalšího prodeje do Kazachstánu.

  4. Re: V neděli v Budějovicích

    slaviator     před 16 lety 08.11.2008 13:14 |  
    0 0

    Vaniak - Krajčík, Suchý, Latka, Hubáček - Janda, Tavares, Belaid, Švento - Necid, Toleski. Lavička: Diviš - Brabec, Černý, Volešák, Ivana, Šenkeřík.

    Nebo možná nechat Mateje odpočinout. Ale jak? Pokud Kindel bude hrát dopoledne za juniorku, tak by na pravém beku musel hrát někdo jiný než on. Dřížďal ještě není 100%, to samé asi Vácha. Takže bych proti Budějovicím na jeden zápas možná nezavrhnul Suchého na pravém beku. Budějovice nemají ofenzivní tým, nejsou tam žádní rychlíci, uběhal by to. Pokud by na pravém kraji zálohy nehrál Volešák, M.Jarolím či J.Černý, bylo by to dobrý,

    Vaniak - Suchý, Latka, Brabec, Hubáček - Janda, Tavares, Belaid, Švento - Necid, Toleski.

    • Re: V neděli v Budějovicích

      zz     před 16 lety 08.11.2008 13:23 |  
      0 0

      V okamžiku, kdy Budějovice budou hrát obranný blok, tak potřebuješ kvalitní krajní beky, kteří podporují ofenzivu. Proto postavit Suchého na krajního beka by byl naprostý nesmysl. A zase není možné úplně překopat sestavu, včetně obrany. Změny ano, ale přiměřené.

      • Re: V neděli v Budějovicích

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 08.11.2008 13:55 |  
        0 0

        Dobrý den přeji Vám všem,
        smutek nad ztrátou bodu s Villou už jsem překonal. Hlas už se mi taky trochu vrátil. A s tím Necidem pane (zz) souhlasím. Ať to zkusí Šenkeřík, Ivana nebo Toleski v útoku, Švento určitě ano (byl skvělý), Belaid lepší Volešáka, Jarolíma bych nechal, no s Hubáčkem to musíte vydržet, a hlavně ne Suchého na beka, to radši když tak Latku do útoku, to vydržím. Hlavně aby Šmicer byl gut a popřípadě prostřídat něco během zápasu. Někdy ten zápas přijít musel, tak ztu prohru máme za sebou a že nám to dali angláni, tak je to aspoň stylově. Dejme Budějovicím pořádnou porci pěknýho fotbalu, pokud možno s vítězstvím na konci pro nás a s chutí do toho. Sami se chlapi přesvědčili, že když makaj, tak i s těma klukama z ostrovů to dokázali ( viz druhá půle).
        Tak se mějte všichni Sokrates55

        • Re: V neděli v Budějovicích

          bongor     před 16 lety 08.11.2008 21:10 |  
          0 0

          Ahoj Sokrate,mám obavu,že Vláďa Šmicer fit nebude.Holt to musíme zkousnout,že je to stará páka a že už pomalu začíná stříhat metr.Moc by mě to mrzelo,je to hrozně fajn člověk a elixír pro kabinu.
          Jinak Budějovice ,to bude oříšek,jsou to psi obranáři a hlavně je zajímá ,dostat co nejmíň gólů.Sestava by měla být bez vrchního jezdiče Mateje,měl by nastoupit až kdyby to nešlo.Ať si hoch taky trochu dáchne.Asi i Necka bude dost utahanej,on pořád presuje a doráží,tak není divu.Já bych nechal rozehrát Jandyse,na Budějky stačí
          i s protézou a je to podle mě ještě větší talent než Necka.Potřebuje hrát.A taky bych neopomínal Toleskiho.

    • Re: V neděli v Budějovicích

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 08.11.2008 13:57 |  
      0 0

      Vašon by měl být v pořádku. . myslim, že on nebo Kindel by mohli nastoupit za áčko, aby si Matej odpočinul. Stejně tak Latka/Volěšák/Cissé místo Tavarese a Necka by mohl taky naskočit třeba do druhé půle a dát si nějakej gól, než zjistěj, že ho musej bránit ve třech:-) Každopádně Chce to kvalitu a rychlost na strany. . Janda, Ivana. Šenky, Švento.

      • Re: V neděli v Budějovicích

        slaviator     před 16 lety 08.11.2008 15:41 |  
        0 0

        Obávám se, že stejně bude hrát Černý, Jarolím a fanouškům předhodí trenér Volešáka...

  5. Subjektivni dojem ze zapasu Arsenal v Man U.

    mart     před 16 lety 08.11.2008 17:03 |  
    0 0

    Tak prvni dojem je parada. Ted jen kterou zacit ?:)
    Napred snad, ze se nemusim tolik strachovat o vysledek, ze mi nejde o dobre jmeno meho milovaneho klubu, a nakonec asi ani o uroven zapasu.
    Hned preskocim k zaverecnemu pocitu, ManU prohral, ... takze zase jedna parada:).
    Zapas slusne urovne, ale vsichni jsme uz videli od obou tymu lepsi. Arsenal s poslepovanou sestavou (hlavne mi chybel Adebayor a Toure) dokaze hrat svou hru (krome prvnich 8minut, kdy to byla hruza. Samir Nasri, y se klidne uchytil i Gambrinus lize, a mozna i v Cesku by nekdy byl muzem zapasu(dostal by DeVedecko!). Hodne se milibil i Diaby a malo Walcott.
    U Man U mam take tri favority. Prvni misto Howard Web (docela uspesne se mu dari, trpelivou praci a bojovnosti, postupovat vyrazne dopredu v zebricku mych nejneoblibenejsich rozhodcich - mam pocit, ze mu belgicane, za jeho vykon v utkani Bel v.Bra na olympiade, nabidli i obcanstvi [pochopitelne brazilske :D]). Na druhem miste Carrick, dustojny nastupce Roy Keana. Dobytek, co by mel dostat preventivni zlutou uz pri nastupu z tunelu. Proc dnes dohral (dohral bez karty!), vi jen pan Web. pak uz jen klasik Gary Neville :D (tady bez komentare:). Zajimavosti je, ze se C.Ronaldo se svou serii "vlastovek", ani se svou hrou, tentokrat neprobojoval ani mezi 3. Zklamani.
    Celkove hezky predzapas, s hezkym koncem, ale urcite nedosahoval urovne zapasu Reds a A.Madrid (mel jsem pocit, ze tam nehrajou fotball s kozenou merunou, ale Pin-ball s ocelovejma kulickama - to tempo!!!), a pravdepodobne ani predpokladane urovne naseho nedelniho zapasu v Budejkach.
    Hezky podvecer.mart

    • Re: Subjektivni dojem ze zapasu Arsenal v Man U.

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 08.11.2008 21:27 |  
      0 0

      Zdravím Tě Marte a všechny ostatní,
      docela jsi mě pobavil tím komentářem, ale také jsem přál Arsenalu. L"pool vyhrál taky. No a Sparta taky. Tak mi tipy vyšly. Jinak uznávám, že jsem zapoměl na Jandu a myslím si, že by se měl začít opravdu rozehrávat. Jeho fotbalovost a pracovitost by teď měla pomoci. Myslím si, že z prvavé strany jako krajní záložník by k Belaidovi byl docela slušný. Ale uvidíme, Krajčík by si měl taky asi dáchnout. Proti Ville byl v první půli po 15 minutách nějak "zatavený", teprve v duhé půli se začal rozehrávat. Moc jsem ocenil nástup D.Šventa, ten jim tam dával docela sodu. Škoda, že si ten "kypřanský nerozhodčí" nevšiml, že mu ten angličan dal docela pšknou šupu do nosu, když mu zleva už asi potřetí utíkal s merunou k vápnu. Klucí, tak bojovat. Sokrates55

      • Re: Subjektivni dojem ze zapasu Arsenal v Man U.

        mart     před 16 lety 08.11.2008 22:19 |  
        0 0

        :D, ja je hrozne nemam rad:). Jinak L'pool povinna vyhra. Hodne me ale prekvapila taktika pana Moyese (Everton), 80 predstirali, ze tam nejsou, a pak za 9 minut 3 goly ????, ...to mu asi muselo dat hroznou praci tohleto vymyslet:).
        Jandu jo, ale ja bych radeji Senkyho, ...nakonec pro Jandu by se asi urcite misto naslo taky. Jak spravne panove rikali, je treba dat nekterejm lidem trochu "voraz". Jinak "kridla" Svento a Senky, ...to by mohlo bejt skoro tak dobry jako Knoflicek s Jardou Nemcem :)
        Jeste jsem zapomnel, ze pan H.W. je dost polpularni i v Polsku, .... uz mu delali sbirku na pomnik, ...ale pak se jim ho nepodarilo sejmout:).Pozdrav do Jiznich Cech,mart

  6. Béčko

    mamut     před 16 lety 09.11.2008 14:05 |  
    0 0

    Byl jste někdo na "B"?Jak hráli Černý s Váchou?