O Slavii

V. Šmicer má smlouvu ve Slavii

Konec pochybností o nejbližší budoucnosti Vladimíra Šmicera dnes učinil podpis hráčské smlouvy, která má platnost do 30. června 2009.

Šmicera od vypršení platnosti staré smlouvy trápily zdravotní problémy a o jeho budoucnosti nebylo jasno, smlouvu chtěl podepsat až v momentě, kdy bude zdravý a bude moct hrát. O jeho formě se naposledy mohli přesvědčit diváci derby, ve kterém přispěl dvěma góly k porážce Sparty 4:1. "Jsem strašně rád, že jsem se do toho zase dostal. Máme mladé a perspektivní mužstvo, je radost s klukama hrát a být s nimi každodenně v kontaktu," řekl dnes na tiskové konferenci Vladimír Šmicer novinářům. A zda letošní sezóna budou tou Šmicerovou poslední? "Všechno je otevřené a je to daleko, ale je možné, že tohle je moje poslední fotbalová smlouva."

Už dříve se mluvilo o tom, že by Slavia ráda využila Šmicerových služeb i po skončení aktivní hráčské kariéry. Dnes tuto informaci potvrdil předseda představenstva Tomáš Rosen. "Součástí dohody je i úvaha o budoucnosti, až Vláďa ukončí fotbalovou kariéru. Těším se i na společná léta ve funkcionářské oblasti."

Komentáře (31)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V. Šmicer má smlouvu ve Slavii

    Stroninhu     před 16 lety 13.10.2008 14:51 |  
    0 0

    Super, jsem rád, že Slávinka plní své sliby. Doufal jsem v tento krok vedení, doufám, že na Kladno bude opravdu vyprodáno. A propo, co jste říkali vystoupení národního týmu ČR? Jsme na ně hrdí? Myslím, že polovinu z nich by dokázali slávisté nahradit. :-)

    • Re: V. Šmicer má smlouvu ve Slavii

      PetCC     před 16 lety 13.10.2008 15:43 |  
      0 0

      Bohužel, ti kteří by hráče v nároďáku mohli nahradit, jsou většinou cizinci.

      • Re: V. Šmicer má smlouvu ve Slavii

        Stroninhu     před 16 lety 13.10.2008 15:48 |  
        0 0

        Ale tak Suchý, Brabec, Necid si myslím, že nejsou.

        • Re: V. Šmicer má smlouvu ve Slavii

          PetCC     před 16 lety 13.10.2008 18:42 |  
          0 0

          Napsal jsem většinou. A v reprezentaci je teď v krizi hlavně záloha, kam nikdo z téhle trojice v současnosti nepasuje.

      • Re: V. Šmicer má smlouvu ve Slavii

        tantalos     před 16 lety 13.10.2008 15:50 |  
        0 0

        Do nároďaku mají kvalitu se ze Slavie prosadit Suchý, Janda (až se dá do pořádku) a Necid. Ale je dobré, že tam nejsou. Zbytečně by se zdiskreditovali, protože není dobré být oblíbencem pitomého gaunera. Navíc kvalifikace je už teď skoro odepsaná, a tak by se naši hráči zbytečně unavovali.

        • Re: V. Šmicer má smlouvu ve Slavii

          Eluin (přítel SN)     před 16 lety 13.10.2008 15:57 |  
          0 0

          Odepsaná kvalifikace? Po 2 zápasech? To snad ne..

          • Re: V. Šmicer má smlouvu ve Slavii

            tantalos     před 16 lety 13.10.2008 16:53 |  
            0 0

            Tady nejde o dva zápasy. Je už předem odepsaná, protože se ukázalo, oč jde vepřům v čele ČMFS. A jelikož budou smrdět na Strahově minimálně ještě půl roku, za tu dobu už bude konec. Pochybuji, že by se toho pitomýho lampasáka někdo dokázal odvolat dřív.

          • Re: V. Šmicer má smlouvu ve Slavii

            DrFe1     před 16 lety 13.10.2008 21:50 |  
            0 0

            Přesné. Mám takový tušení, že bude definitivně odepsaná už ve středu.

        • Re: V. Šmicer má smlouvu ve Slavii

          zz     před 16 lety 13.10.2008 15:57 |  
          0 0

          Zdravím Tantalosi,
          já bych povolal Šmicera, jeho kvalita je někde jinde než u Plašila i Davida Jarolíma. On je konstruktivní hráč a ten nám momentálně v záloze chybí. V Polsku to bylo ubohé až trapné vystoupení souboru pana Rady. A poslat Vlčka na tribunu, to nemá smysl ani komentovat. Pan Rada vsadil na zkušenost hráče Slepičky na úkor formy hráče Necida a dopadlo to podle očekávání. Reprezentace je pod trenérem Radou k smíchu. Aspoň se nikdo z našich hráčů nezraní a nepřinese si frustraci z reprezentace do Slávie.

          • Re: V. Šmicer má smlouvu ve Slavii

            tantalos     před 16 lety 13.10.2008 16:55 |  
            0 0

            Pan Šmicer je velký pan fotbalista a nemělo by smysl, aby si kazil pověst na konci kariéry kolaborací s nějakým gaunerem.

            • Re: V. Šmicer má smlouvu ve Slavii

              bongor     před 16 lety 14.10.2008 20:38 |  
              0 0

              tantale ahoj,máš zcela pravdu

            • Re: V. Šmicer má smlouvu ve Slavii

              Nax     před 16 lety 15.10.2008 09:39 |  
              0 0

              Souhlas.

          • Re: V. Šmicer má smlouvu ve Slavii

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 13.10.2008 18:37 |  
            0 0

            Zdravím, já si vždycky říkám totéž, hlavně že se v repre nikdo nezraní a nechytí ten repre virus nafoukanosti a lenosti. Bohužel naše repre je pro svazový mafiány dobrý kšeft a pro hráče příležitost namastit si ego siláckými řečmi v novinách, ukázat se v dobrým ohozu, sbalit nějakou modelku.. Jsem rád, že fandím klubu, kde se naopak nosí pokora a pracovitost a kde se každý rok hráči mají možnost zahrát si mezinárodní fotbal i bez toho, aby byli v repre. Jak psal někde mart, dobrou náladu po prohře repre nemívám, ale že bych to nějak zvlášt prožíval, to nemohu říct.. nějak mi fandění těmto týpkům nejde a vždy se na velkých turnajích najde pár týmu, který jsou sympatičtější.. a hlavně, máme naši slavii..:-))

            • Re: V. Šmicer má smlouvu ve Slavii

              quelhar (admin)     před 16 lety 13.10.2008 18:43 |  
              0 0

              Zdravim vsechny.
              Abych pravdu rekl, tak po porazce s Polskem jsem mel naladu vybornou a klidne se priznam, ze jsem cely zapas fandil domacim. Jeste pred zverejnenim sestavy jsem byl na vazkach, ale Jarolim na lavici, Vlcek na tribune a Slepicka v zakladu me jednoznacne presvedcili.
              Byt Davidem Jarolimem, tak se na reprezentaci (aspon dokud ji trenuje Rada) vykaslu. Ma cenu jezdit na srazy, kdyz je naprosto pokazde okazale ignorovan a na jeho ukor hraji hraci jako Kovac a Plasil?

              • Re: V. Šmicer má smlouvu ve Slavii

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 13.10.2008 18:50 |  
                0 0

                Jo, David projevuje neskutecnou trpelivost, nejlepsi cech v bundeslize a misto nej nastupuji podprumerni hraci typu Kovac, Plasil..

                • Re: V. Šmicer má smlouvu ve Slavii

                  bongor     před 16 lety 15.10.2008 06:26 |  
                  0 0

                  Davide a Standíku,jestli to někdy čtete,co si tady povídáme:Vykašlete se na takovouto "reprezentaci"!To je naprosto pod Vaši úroveň ,doprošovat se hlupáka Rady a čekat až Vám milostivě pokyne a Vy na deset minut vyběhnete,abyste napravili,co na hřišti
                  doku*vili někteří hráči takzvaného základu.Na něco se vymluvte,nebo prostě řekněte,že dokud tam vládně rudá mafie tak končíte s reprezentací.Já jsem poprvé v životě vypnul televizi
                  když jsme nastupovali proti Polsku.Byla to sprostá urážka všech slávistů ta "sestava".Vsadím se ,že teď postaví Kladrubskýho a kokodák bude na lavici se svým výrazem nejlepšího žáka zvláštní školy.Tomáši,asi tam bude teďka co nejdřív lákat Tebe.Vys*r se mu na to,ať to napraví,kdo to doku*vil.Ty si v repre zahraješ ještě mnohokrát,máš na to času dost,zrovna tak Sucháč,Švícko,Dočkal.
                  Píše se mi to blbě,celý život jsem našemu nároďáku fandil skoro jako Slavii,ale tohle už je moc.Jako povedený vtip jsem říkal,že postaví Slepičku i po tom jeho "výkonu" v derby.Nevěřil jsem tomu.Když jsem ale slyšel sestavu,tak pro mě to je konečná.

            • Re: V. Šmicer má smlouvu ve Slavii

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 13.10.2008 18:43 |  
              0 0

              Jo a k Vláďovi.. jsem rád že to takhle dopadlo a hluboce smekám, málokdo mu věřil, ale on projevil čistý nadšení pro fotbal a pro slavii, mohl jít někam do příbrami, do bohemky, na žižikov, kamkoli dohrát, ale on přijal to riziko tlaku na hráče ve slavii, to, že tady bude muset předvád+t špičkový výkony.. vrátit se po takovém zranění a předvést takovou kvalitu, to se jen tak nevidí, vzpomenme třeba i toho Bergra, co byl do týhle doby schopen předvést..

  2. Ruda Skácel

    mamut     před 16 lety 13.10.2008 16:01 |  
    0 0

    Je to mimo mísu,ale kope vůbec v tom Southamptonu?Stejně tak jestli kope Piták v Salzburku?

    • Re: Ruda Skácel

      Fallen (přítel SN)     před 16 lety 13.10.2008 16:16 |  
      0 0

      Podle stránek Salzburku (které jsou mimochodem fakt cool a nevadilo by mi, kdyby tak vypadaly i nové stránky Slavie) letos ještě nehrál. Nebo nektualizujou

      • Re: Ruda Skácel

        martin08     před 16 lety 13.10.2008 17:32 |  
        0 0

        a Pavel Fort? Hledaj jsem no v tom Toulouse i v ty belgii ale asi spatne, nenasel jsem ho.. nevite nekdo kde je mu konec?

        • Re: Ruda Skácel

          zz     před 16 lety 13.10.2008 22:03 |  
          0 0

          Fořt je na soupisce Toulouse, ale je stejně jako Piták a Skácel zraněný.

      • Re: Ruda Skácel

        PetCC     před 16 lety 13.10.2008 18:55 |  
        0 0

        Můžeš sem dát odkaz na ty "cool" stránky Salzburgu? Já nějaký našel, ale za takový bych webmastera vyhodil. Dělal je někdo, kdo neví, že se dá změnit velikost písem v dpi (což mám já), takže veškeré texty se nevejdou do připravených obdelníčků a buď přetékají do okolí nebo nejsou vidět vůbec.

          • Re: Ruda Skácel

            PetCC     před 16 lety 14.10.2008 10:27 |  
            0 0

            Tak bohužel, jsou to ony. Bez povolenýho Javascriptu na nich ani vůbec nic není, článek v úzoučký nudli, k němu posunovací lišta, v bloku na hlasování je odesílací tlačítko ... vlastně není! A to všechno protože nepoužívám standardní prohlížeč ve standardním nastavení. Zkrátka, tyhle stránky dělal designer, ale ne webdesigner a já jsem šťastnej, že stránky slavia.cz dávají přednost kvalitě obsahu, před grafickými orgiemi.

            • Re: Ruda Skácel

              Jachym     před 16 lety 14.10.2008 12:29 |  
              0 0

              Naprostý souhlas, stránky slavia.cz jsou neobyčejně přehledné (oproti z tohoto hlediska hrůzyplným stránkám letenské konkurence), takže jsem proti pofidérní akci "změna pro změnu"... Nejmódnější výstřelky grafiky proto rád oželím.

              • Re: Ruda Skácel

                slaviator     před 16 lety 14.10.2008 13:27 |  
                0 0

                jedinou chybu, co snad maj, že jsou často přetížené... a že nejdou refreshovat :) jinak neměnit...!

              • Re: Ruda Skácel

                bongor     před 16 lety 15.10.2008 06:31 |  
                0 0

                Naše stránky jsou fajn,jenom jsem se nemoh dostat na Slávistické noviny a to nejmíň měsíc.Tvrdošíjně mi to sdělovalo,že heslo je špatné,abych to zkusil znovu.A teď najednou mi to zase začalo jít.Naštěstí,protože radši píšu sem než na nše oficiální stránky

  3. Re: V. Šmicer má smlouvu ve Slavii

    mamut     před 16 lety 13.10.2008 16:37 |  
    0 0

    Nevíte někdo,jak je na tom M.Černý?Má vůbec (po zdravotí stránce) hrát profesionální soutěž?Zajímalo by mne nějaké vyjádření doktorů,jestli bude vůbec někdy schopen hrát fotbal na vrcholové úrovni.Řekl bych,že ne.

    • Re: V. Šmicer má smlouvu ve Slavii

      (host)     před 16 lety 13.10.2008 19:09 |  
      0 0

      Kdybys cetl minulou nedeli clanek o becku, vedel bys, ze trenuje, za nekolik tydnu by mohl hrat. Jane

      • Re: V. Šmicer má smlouvu ve Slavii

        mamut     před 16 lety 13.10.2008 20:59 |  
        0 0

        nemám čas zde číst články,ale dík za odpověď.

      • Re: V. Šmicer má smlouvu ve Slavii

        bongor     před 16 lety 15.10.2008 06:37 |  
        0 0

        To je dobrá zpráva Jane.Co se Šmíci týká,je kždé slovo slabé k vyjádření mojí úcty k němu.To je prostě prototyp člověka,jak by měl vypadat slávista.Všichni naši hráči,už od žáčků,by měli mít povinný předmět "Etika ve fotbale" a on by tam měl být hlavním lektoremDále by tam měl být předmět "Jak se stát dobytkem" s přednášejícími hráči sralty ,nejspíš Kučerou a Vackem.Ať žije Vladimír Šmicer jeden z posledních rytířů řádu diamantového míče!