Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Fanoušci Slavie

Zápisník - 8. kolo

Další kolo tuzemské nejvyšší soutěže je minulostí, před zápasem roku se hlavně na čele tabulky děly velice zajímavé události!

Uplynulé kolo bylo - z hlediska české ligy - na góly poměrně bohaté. Over si mohli sázkaři zašrtnout hned v šesti případech z osmi. Krom zápasů, které slávistické fandy moc nezajímají, jako třeba ty mezi Příbramí a Bohemians, nebo Budějovicemi a Jabloncem, se zrodily výsledky velice zajímavé.

Téměř všichni opravdoví soupeři Slavie si se svými protivníky dokázali poradit, ať už jde o Teplice, které zdolaly Zlín, Brno si poradilo s Kladnem, Baník smetl Plzeň a Boleslav si odváží body ze Žižkova.

Zápas kola viděli diváci v Edenu, Slavia si v krásném utkání dokázala bez problému poradit s Olomoucí, trefili se mladíci Necid a Litteri. Výborný výkon podal dle mého názoru často kritizovaný Hubáček. Slavia se tak po výsledku 3:0 posunula do čela tabulky a před derby má jasně navrch!

Co však muselo slávistu potěšit skoro tak, jako výhra Slavie, bylo pondělní vítězství Liberce nad Spartou. Letenští nedokázali dvě utkání v lize vstřelit branku. Oproti tomu dokázali v jednom utkání inkasovat hned tři, to se také nevidí každý týden! Za poslední dvě ligová kola nahrála Slavia na Spartu pět bodů.

Komentáře (51)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zápisník - 8. kolo

    SForever1     před 16 lety 30.09.2008 10:36 |  
    0 0

    SMRT SRALTĚ A VŠICHNI NA toaLETNOU!!!!

  2. Re: Zápisník - 8. kolo

    Andre     před 16 lety 30.09.2008 11:39 |  
    0 0

    Musím se přiznat, že jsem ten debakl Sparty sledoval s obrovskou potěchou a vědomím toho, že to nebývá tak často, aby dostali takový klepec a o to víc jsem si to užíval. To, že Liberec Spartu porazí se dalo čekat, ale že to bude takovým rozdílem...

  3. Re: Zápisník - 8. kolo

    RazorRamon     před 16 lety 30.09.2008 12:43 |  
    0 0

    musim se připojit. místy si hráči Liberce úplně ze sparťanů dělali srandu. bylo krásně sledovat zoufalství některých hráčů Sparty. jinak z objektivního hlediska musim ocenit pozápasové vyjádření trenéra Lavičky, kterej nejenom, že uznal porážku a to, že Sparta na Liberec nestačila, ale ještě pogratuloval Liberci k vítězství. Dlouho jsem neviděl takovýho pokornýho trenéra Sparty. Ač nepřítel - rtak musim říct, že ho respektuju...

    • Re: Zápisník - 8. kolo

      PetCC     před 16 lety 30.09.2008 13:34 |  
      0 0

      Podle mě Lavička jenom všem leze do zadku.

      • Re: Zápisník - 8. kolo

        slaviator     před 16 lety 30.09.2008 14:10 |  
        0 0

        Kdyby to bylo po jiném zápase, taky by mě to možná napadlo. Jenže Lavička v Liberci strávil docela dlouhou dobu, pořád je s těma hráčema v kontaktu, takže to bylo upřímné... Každopádně byl pěknej pohled na to, když si to tam Gebre Selassie s Blažkem či kdo dávali za stavu 3:0 u rohový praporku a hráli báčko.. :)))

        • Re: Zápisník - 8. kolo

          Troubi     před 16 lety 30.09.2008 18:45 |  
          0 0

          na Gebreho neni nikdy hezkej pohled.ostatne stejne jako na tebe. Oba jste povlem ve sve oblasti

          • Re: Zápisník - 8. kolo

            slaviator     před 16 lety 30.09.2008 21:09 |  
            0 0

            Díky.

          • Re: Zápisník - 8. kolo

            coolair     před 16 lety 30.09.2008 21:42 |  
            0 0

            Jasně, Jani!

            • Re: Zápisník - 8. kolo

              slaviator     před 16 lety 30.09.2008 21:53 |  
              0 0

              Kolikrát má všem opakovat, že to žádná Janička není? :-D

              • Re: Zápisník - 8. kolo

                coolair     před 16 lety 01.10.2008 09:15 |  
                0 0

                Tak dlouho, dokud mi bude svým chováním dávat důvod připomínat mu, že Janička fakt je!

                • Re: Zápisník - 8. kolo

                  Troubi     před 16 lety 01.10.2008 09:33 |  
                  0 0

                  Jasny ty freshaire. Ale zapominas na to,ze nejsem jen Janicka, ale taky spousta dalsich nicku. Pri tvy nesporny inteligenci jsem si myslel,ze uz je budes mit davno odhaleny. Tak sup sup

      • Re: Zápisník - 8. kolo

        Jachym     před 16 lety 30.09.2008 16:03 |  
        0 0

        Slušnost a pokora neznamenají lezení do zadku. Lavička má můj respekt.

    • Re: Zápisník - 8. kolo

      Jiri1     před 16 lety 01.10.2008 09:53 |  
      0 0

      Zdravim, Lavicka je nesporne velmi inteligentni trener a je jasne , ze pred derby udela vsechno mozne a nemozne, aby Sralta uspela, ono by totiz pripadna prohra v poharu UEFA znamenajici vyrazeni a pripadna prohra s nasim tymem opet privolaly dalsi z nekonecneho serialu vymen Sraltanskych treneru a v zakulisi litaji tentokrat celkem zajimava jmena od ´Chovance az po vyhozeneho Beranka. Bude to asi pro mnohe Slavisty nestravitelne , ale ja jim postup preji stejne jako Baniku, o nas ani nemluve. Pro mne zustava velmi zajimavy nas boj s Vasluji , ktery zrejme opet zacneme jeno,m s jednim hrotem a se zmenou v zaloze. Zajimava bude i pece domacich hostiltelu , kteri se jiz v Praze snazili hrotit vzajemne vztahy a vyvolat nestravitelnou naladu. V podstatw mohou opravdu OVLIVNIT HODNE OD UBYTOVANI, PRED ROZHOZENIM PSYCHIKY AZ PO OVLIVNENI ROZHODCICH, ktereho se boji i vedeni Slavie, proste se ukazuje , ze nasi bosove v tomto pripade i s Puckem tahaji zjevne za kratsi konec a uspechem bude rovina v podani rozhodcich. Pripadne vyrazeni by nas poznamenalo predevsim herne, ekonomicke vynosy bychom as itentiokrat ustasli, protoze prodejem Necida ma pritect dostatecne mnozstvi penez a prvni SPlATKA ASI VE VYSSI 20 MILIONU JE JIZ V pRAZE, PRIPADNE ZRANENI HRACE JE KRYTO LUTRAKTIVNI POJISTKOU, TAKZE SNAD TENTOKRAT , opravdu zadne problemy jako v pripade , kdy jsme dostali jen nepatrnou castku nebudou.

      • Re: Zápisník - 8. kolo

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.10.2008 13:07 |  
        0 0

        No ať si mění koho chtějí, ael z Beránka bych hoooodně "neměl radost". Nicméně měnit trenéra v současnosti nic neřeší. To si vemou nějakýho impulzátora typu Straka, ale se současnym kádrem to o moc lepší nebude. Sparta nenahradila Pospěcha s Kadlecem a tim přišla o velkou sílu dopředu. A Kadlec je hned tak nevytrhne. Nicméně přál bych si, aby zvládli postoupit přes Dinymo a ze všeho nejvíc bych to přál Baníku!

        • Re: Zápisník - 8. kolo

          Jachym     před 16 lety 02.10.2008 16:06 |  
          0 0

          Já bych to ze všeho nejvíc přálnám...:-))

  4. Re: Zápisník - 8. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 01.10.2008 09:41 |  
    0 0

    Dobrý den Vám všem přeji,
    nechci tu v žádném případě vystupovat jako ten, kdo bude
    malovat čerta ne zeď. Také jsem měl z výhry Slávie velkou radost a hlavně z fotbalu, který jsme předvedli. Také mě pošimralo dobře u srdíčka, že Sparta prohrála v Liberci. Jen bych připoměl známou větu herce p.M.Donutila "Furt ve střehu". Troufnu si totiž tvrdit, že Sparta proti nám už tak jalový výkon nezopakuje. A asi v agresivitě proti nám určitě přitvrdí. Takže musíme o to víc zabojovat a jít do toho naplno. Jsme toho určitě schopni a nesmíme si nechat vnutit jejich styl. Musíme je uhonit v záloze a rozebrat jejich obranu. Jak bylo vidět, Řepka sice umí pozičně, ale rychlost přihrávek a rychlé měnění míst našich hráčů mu budou dělat velké problémy. Zítra nás čeká pohár a hned nato derby. Pokud sparťané prohlašují, že to pro ně bude zkouška oddolnosti, tak pro nás to bude "tuplem". S bojovností, s poctivým a obětavým výkonem to můžeme úspěšně zdolat. Sokrates55

    • Re: Zápisník - 8. kolo

      dubas     před 16 lety 01.10.2008 10:55 |  
      0 0

      Naprostý souhlas, nesmíme se dívat na to jak teď Sparta hraje a v žádném případě je podcenit. Musíme hrát svoji hru a nevyčkávat, zašlapat je do trávníku a ukázat jim kdo vládne u nás fotbalu.To stejné ve čtvrtek, doufám, že KJ nebude chtít hrát na jednoho útočníka, protože jak hrajeme zezadu, tak to vždy stojí za prd, ale věřím, že zvládneme oba zápasy, i když to bude na infarkt. Dubas.

    • Re: Zápisník - 8. kolo

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.10.2008 13:19 |  
      0 0

      Jejich obranu rozebereme snadno. . Nemají rychlost, můžou přidat jen na tvrdosti. Nemají Kadlece s Pospěchem, proto jsou dopředu tak jaloví, ale nesmíme je podcenit. Důležité je, aby sudí nedovolil řádit Řepkovi a kluci se nemuseli bát o nohy. Věřim, že Necka to ustojí, on je typ kterej nevyhledává konflikty se sudím a nemstí se, hraje to svý a to je velká deviza. Když uhlídáme standartky, je z půlky hotovo. Teď je ale důležitý postoupit v Rumunsku, to taky nebude sranda a pak taky zastavit opět se rozjíždějící marodku. Věřme, že už bude k dispozici Šiklič a Toleski.

      • Re: Zápisník - 8. kolo

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.10.2008 13:43 |  
        0 0

        A navíc pustili Koláře, to jsou mi věci. Jsem vážně zvědavý, na kom to Lavička bude stavět, ale ona je taky otázka jak dlouho to ještě bude stavět Lavička. Jestli nepostoupí v poháru a dostane dardu v derby, tak bude mít asi hodně vrtkavou židli.

  5. Re: Zápisník - 8. kolo

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 01.10.2008 11:40 |  
    0 0

    Zdravím, tak bohužel neodletěl do Rumunska Dušan Švento, to je velká ztráta, jednak ho mohl rumuny hodně zlobit rychlostí, předpokládám, že rumuni budou hrát odvážněji a Dušanovy rychlý protiútoky mohly platit na jejich obranu. Jednak poslední dobou ahrál na spoustu golu, i v tom ho bude těžké nahradit, ostatní záložníci nevypracovávají tolik šancí. Co takhle zkusit dát do útoku nebo na podhrot Jandu? budem potřebovat někoho rychlého, pracovitého...

    Jinak bych zmínil, že mě šokovala zpráva o umrtí Bohumila Smolíka...

    • Re: Zápisník - 8. kolo

      quelhar (admin)     před 16 lety 01.10.2008 13:26 |  
      0 0

      Co takhle zkusit sestavu z druheho polocasu zapasu s Olomouci?

      • Re: Zápisník - 8. kolo

        zz     před 16 lety 01.10.2008 13:46 |  
        0 0

        To by nefungovalo, Olomouc byla odevzdaným soupeřem. Není možné proti rychlým rumunským hráčům postavit Černého, Jarolíma, Litteriho a Hubáčka. Soupeř nebude hrát tak slabě jako v Praze. Sestava:Vaniak, Krajčík, Suchý, Hubáček, Belaid, Tavares, Volešák, Janda, Necid, Šenkeřík(Ivana). Volešák bude platný při rozích, je lepší v defenzivě a v osobních soubojích než Jarolím, Janda hraje dopředu tragicky, ale bude platný při rozbíjení útoků soupeře, při vysunutém pressingu, při standardkách, nebude se cpát do středu jako Černý, čímž trpí výkon Belaida. A u Šenkeříka nevím, jak na tom je, ale na jaře taky naskočil po zranění a herní výpadek nebyl znát. Hodně pracuje pro tým a není pomalý jako Litteri, který může být žolíkem. Pokud by se Šenkeřík necítil, tak postavit Šmicera jako volného hráče. Vaslui se nedaří, ale zítra to bude jiný zápas, není možné postavit sestavu jako proto slabé Olomouci. Že se dá proti silným týmům hrát, dokázal opět Borisov a Steaua proti Fiorentině na jejím hřišti. Musíme hrát aktivně, nebál bych se postavit dva útočníky nebo jednoho útočníka a jednoho volného hráče. Obávám se, že nastoupíme s dvěma DZ Tavaresem a Latkou a třemi OZ Jarolímem, Belaidem a Černým, což nebude fungovat. Hodně bude záležet na tom, jak to zítra Karel Jarolím postaví, to je klíč k úspěchu. Stejně tak aktivní hra, nehrát pasivně, ale chtít dát rychle gól, což by ovlivnilo průběh zápasu v náš prospěch. Případné vyřazení by nás mohlo psychicky dostat dolů.

        • Re: Zápisník - 8. kolo

          quelhar (admin)     před 16 lety 01.10.2008 14:04 |  
          0 0

          Aneb proc pokracovat v tom, co funguje, radsi to prekopeme a v nejdulezitejsim zapase budeme experimentovat.
          Senkerik mesic nehral a uzdravil se doslova nekolik hodin pred zacatkem zapasu. Janda hral nekolik zapasu za acko po zraneni prumerne, pak nabiral kondici a v nedeli hral za becko, ale soupneme ho do zakladu, protoze pred rokem hral fakt dobre.
          Ja tvrdim, ze by nefungovala sestava s Jandou a Senkerikem (ci dokonce Smicerem). Volesak misto Jarolima - pro me za me, myslim, ze to je prast jako uhod, i kdyz tomu "platnejsi v defenzive" se opravdu musim smat, to je zase stokrat omlety vyrok, ktery uz se bere jako fakt a pritom ve skutecnosti prace obou hracu smerem dozadu je na stejne urovni (spis si dokonce myslim, ze ji ma lepsi Jarolim).
          Mozna jsi zapomnel, ze my potrebujeme vstrelit branku, ne se soustredit na nedostani branky. Proto bych veril spise Litterimu, ktery i za ten jeden zapas pusobil daleko goloveji, nez Senkerik, ktery je sice rychly, ale nic si nenalhavejme, golu strili malo.
          Souper nema formu, posledni zapasy prohrava, navic stoperi maji v obrane velke problemy - toho bychom meli vyuzit a postavit hrace, kteri jsou schopni se orientovat ve vapne, najit si prostor a zakoncit - a ne jen jednoho Necida, ale radeji dva. Pri zraneni Toleskiho mame takoveho jen Litteriho.
          Proc neustale pouzivat dogma o rychlych a technickych hracich soupere, vsichni jsme pred 14 dny videli, ze ti hraci zadnou extra technikou neoplyvaji a nepredci hrace Slavie.
          Proto by moje sestava byla stejna jako proti Olomouci s tim rozdilem, ze by hral Cerny misto zraneneho Sventa.

          • Re: Zápisník - 8. kolo

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.10.2008 14:25 |  
            0 0

            Je pravda, že Šenky nehrál, ale podle svých slov ty ři neděle trénoval a běhal, takž úplně bez praxe není. Navíc jeho styl hry je takový, že prakticky nezáleží na formě, můžeš se vždycky spolehnout, že nic nevypustí a bojuje o každej balon a je nepříjemnej při napadání, Janda je stejnej typ a i když na něm je ten pokles výraznej, minimálně by zaměstnával zálohu soupeře a ulevil obraně( Hubáčkovi, kterej se rozohodně nebude pouštět tolik dopředu jako s Olomoucí). Volešák mi taky přijde důraznější než MJ. . minimálně takticky fauluje včas a důrazně a ne tak hloupě hloupě jako MJ. Teď se mi líbil a jeho rohy i standartka z neděle byly parádní. Šmíca je žolíkem stejně jako Litteri s Ivanou. Černýho bych asi nechal taky na lávce. . umí kličkovat a udělat faul, ale na úkor přímočarosti a taky je sporný, co nám písknou. . a Jarda umí zrovnatak ztratit balon.

          • Re: Zápisník - 8. kolo

            zz     před 16 lety 01.10.2008 14:43 |  
            0 0

            Quelhare, já psal o rychlých hráčích, ne technických. Vaslui nebude hrát tak slabě jako u nás. Olomouc byla slabým soupeřem, Volešák je důraznějším hráčem v osobních soubojích než MJ, ale jeho rohy nebo střely ze střední vzdálenosti by mohly platit. Standardky mohou hrát důležitou roli. Šmicer hrával i v útoku, post volného hráče by mu vyhovoval. O jeho kvalitách nemá smysl mluvit, už trénuje přes měsíc, zápas by zvládl. Šenkeřík dává góly v důležitých zápasech-viz Steuau Bukurešt. Litteri je dobrý hlavičkář, má dobré proměňování šancí, výběr místa, ale proti rumunskému týmu bude platnější kvalita a fotbalovost Šenkeříka. Litteri může naskočit jako střídající hráč. Janda je rychlostně na výši a je platný při získání míče, při pressingu, v defenzivě. V čem nám bude platný Černý, defenziva špatná, ofenziva průměrná a tím, že se stahuje do středu zálohy, tak má Belaid méně kontaktů s míčem, trpí tím jeho i naše hra. A ztráty míčů od Černého mohou být smrtící. Prostě pohár není liga, a na to je třeba pamatovat. Výkon Belaida proti Vasluii byl slabý. Proč? Nesedí mu, když je v sestavě ještě Černý, rozdíl si viděl ve Zlíně. To, že se vymění dva nebo tři hráči, není zas tak velký zásah do sestavy. Osa týmu Vaniak, Suchý, Brabec, Krajčík, Tavares, Necid, Belaid zůstává, chybí jen Švento. Uvidíme zítra, jak to KJ postaví a jak nakonec dopadneme.

            • Re: Zápisník - 8. kolo

              quelhar (admin)     před 16 lety 01.10.2008 15:25 |  
              0 0

              Jak jsem psal, nesouhlasim, ale jen bych se opakoval.
              Musim se jen smat tomu, ze Belaidovi kazi hru Cerny. Na stokrat opakovana dogmata uz odpovidat nebudu, unavuje me neustale vysvetlovat, ze ne vsechny veci, ktere pises jako fakta, ve skutecnosti fakty byt nemusi.

              • Re: Zápisník - 8. kolo

                zz     před 16 lety 01.10.2008 15:33 |  
                0 0

                Quelhare,
                statistika zápasů, kdy nastoupili vedle sebe Černý a Belaid mluví jasnou řečí. To neokecáš. belaid má mnohem méně kontaktů s míčem, není gólový, málo střílí, jeho výkony jsou poloviční ve srovnání s tím, když hraje Švento místo Černého. To je prostě pravda. Buď to vidíš nebo to nechceš vidět.

                • Re: Zápisník - 8. kolo

                  quelhar (admin)     před 16 lety 01.10.2008 16:28 |  
                  0 0

                  Ja to vidim, ale nemuze byt treba taky chyba v tom, ze podava Belaid nevyrovnane vykony? Proc proboha musi byt chyba v Cernem?
                  Navic v Ostrave hrali vedle sebe v zakladu a dal dva goly, to mu to taky Cerny kazil?
                  Proste tohle je podle meho nazoru kardinalni nesmysl.

                  • Re: Zápisník - 8. kolo

                    zz     před 16 lety 01.10.2008 18:22 |  
                    0 0

                    Zápas proti Jablonci a Vaslui mluví jasnou řečí, výkon Belaida byl poloviční, měl mnohem méně kontaktů s míčem. Naproti tomu zápas proti Zlínu, kdy Černý nehrál, výborný výkon Baleida. To není o špatném výkonu Belaida, podívej se na počet kontaktů s míčem v uvedených zápasech. Pokud jde o zápas v Ostravě, Černý hrál špatně, ale tolik se necpal do prostoru Belaida. Belaid sice dal dva góly, ale přesto jeho celkový výkon nebyl tak dobrý jako v zápasech, kdy nehrál Černý vedle něho v záloze. Navíc Ostrava nám nechala hodně prostoru, nezahustila střed, proto se Černý tolik nepřekážel Belaidovi.

              • Re: Zápisník - 8. kolo

                zz     před 16 lety 01.10.2008 15:55 |  
                0 0

                A ještě jedna poznámka k Tobě. Když jsme tu psali, že sestava se Suchým na pravém beku a Gebrem na pravé záloze nebude fungovat, tak jsi se tomu taky smál. Přečti si svoje příspěvky po zápase v Plzni, kde jsi chtěl řešit situaci místo výměn v sestavě pokutami hráčům. Stačilo Ti, že to fungovalo v přípravě proti slabým soupeřům. Jak to dopadlo, nemá smysl psát. A podobně je to s Černým v sestavě.

                • Re: Zápisník - 8. kolo

                  zz     před 16 lety 01.10.2008 16:04 |  
                  0 0

                  Quelhare, stále si myslíš, že rozdíl mezi Šventem a Černým je jen v rychlosti? Podívej se do statistik, kolik asistencí má Švento a kolik Černý. Není to jen o rychlosti, Švento je lepší fotbalista.

                  • Re: Zápisník - 8. kolo

                    quelhar (admin)     před 16 lety 01.10.2008 16:32 |  
                    0 0

                    A je lepsi fotbalista Vaniak nebo Belaid? To ma asi stejnou vypovedni hodnotu, kdyz srovnavas dva uplne jine typy hracu.

                    • Re: Zápisník - 8. kolo

                      zz     před 16 lety 01.10.2008 18:25 |  
                      0 0

                      Oba dva hrají na levé straně zálohy. Ty jsi tu tvrdil, že předností Šventa je jen rychlost, jinak je na tom stejně jako Černý. Podívej se na gólové centry Šventa proti Zlínu, Olomouci, Ostravě, ukaž mi podobný centr od Černého. Kvalitní finální přihrávka není o rychlosti. Prostě Švento je lepší než Černý nejen v rychlosti, jak se mylně domníváš. A uvádět srovnání Vaniaka a Belaida, to je úsměvné.

        • Re: Zápisník - 8. kolo

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.10.2008 14:16 |  
          0 0

          Asi ti vypadl Brabčák. . ale jinak máš stejnou sestavu jakou já navrhoval na of. stránkách. Přísahám, že nezávisle. . :-) Kéž by to vyšlo, ale je mi vcelku jedno, jestli vepředu bude Latka s Litterim. . Hlavní je postup! Hlavně doufám, že situace v Rumunsku nebude taková, aby nás potkalo něco ala Sparta s Curychem a podobně. .

      • Re: Zápisník - 8. kolo

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 01.10.2008 14:02 |  
        0 0

        No, to je prave to, v cem se lisime, ja neverim jarolimovi a cernemu, ze by to poctive odbranili a odbehali. Ani dopredu nejsou nijak zvlast produktivni (goly, prihravky). I utocnici budou muset hrat dozadu, takze na Litteriho bych to taky nevidel. Veril bych spis te sestave, jak pise zz nize, bojovnikum Jandovi, Volesakovi a Senkerikovi. Janda se uz musi chytit, v nekterych zapasech pravda mu to dopredu neslo, jeste si zrejme neveri, ale mel i slibne zapasy. Ale ty mi jiste odpovis, ze Jarolim a Cerny bojujou stejne a jsou stejne poctivy v obrane:-))

        • Re: Zápisník - 8. kolo

          quelhar (admin)     před 16 lety 01.10.2008 14:09 |  
          0 0

          Viz vyse, je to porad dokola, porad se opakuje dogma o tom, ze Cerny a Jarolim nebehaji, nebrani a kdyz nastoupi, tak to jenom kazi Belaidovi. Navic vznika nove dogma o tom, ze Litteri je temer k nicemu (prece by jeho kritici, co uz od zacatku tvrdi, ze DVD kluk je k nicemu nemohli priznat, ze to je na ceske pomery kvalitni hrac - jeho dobry vykon proti Olomouci se behem okamziku shodil tim, ze Olomouc hrala spatne)
          Opravdu nejsem schopny pochopit, ze nekdo muze chtit postavit do zakladu Jandu s tim, ze uz se prece musi chytit. To bychom si mohli dovolit doma proti Olomouci a ne ve Vaslui, kde potrebujeme vyhrat.

          • Re: Zápisník - 8. kolo

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.10.2008 14:29 |  
            0 0

            Litteri je nejspíše hráč do vápna a na to je lepší Necid, o tom není sporu. K němu dát rychlostní typy, co umí presovat a vybojovat balon, Janda a Šenky, to mi přijde logický, a jako podporu Matej a Láďa s Tijanim, co umí uvolnit nebo zakončit z dálky. Musíme hrát útočně a vyhrát, ne čekat na soupeře a šmidlat to ve středu pole. .

          • Re: Zápisník - 8. kolo

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 01.10.2008 14:44 |  
            0 0

            jo, no rikas ze bychom nemeli rozbijet, co funguje.. ale uprimne receno, kdy tedy se osvedcila sestava s cernym a jarolimem v zakladu? Druhy polocas v Olomouci? A kdy jeste? kdyz se neshodnem na tom, kdo dela lepe cernou praci, to je tezko meritelne, tak kdo je produktivni? Cerny a Jarolim? Kolik maji dohromady branek a asistenci? Kdyz tedy potrebujeme vyhrat a dat gol, kdy te Cerny presvedcil o svy forme, ze bys ho videl v sestave radeji?

            jinak co pisu neni dogma, to je muj nazor, nic vic...

            • Re: Zápisník - 8. kolo

              quelhar (admin)     před 16 lety 01.10.2008 14:58 |  
              0 0

              Treba v zapase s Jabloncem. Ale o to az tak nejde, ja bych samozrejme stokrat radeji videl v zakladu misto Cerneho Sventa, ktery se osvedcil vice. Ale Svento neni a jediny dalsi levak, ktereho mame, je Cerny.
              Jake teda mame alternativy na post leveho zaloznika? Kdy te presvedcil Janda, ze je lepsi? Kdyz hral, kolik mel branek a asistenci? Opravdu te Janda presvedcil, ze je dopredu kvalitnejsi nez Cerny?

              • Re: Zápisník - 8. kolo

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 01.10.2008 15:10 |  
                0 0

                No, s Jabloncem... to zas tak dobry vykon nebyl a o goly se zaslouzil necide prakticky sam.

                Ad Janda vs. Cerny: Ja myslim ze obecne je lepsi fotbalista, jsem o tom presvedcen, nma predpoklady pro moderni fotbal a kdyz bude zdrav, jednou za nej dostaneme par desitek mega. Naopak za Cerneho nikdy, on je typ hrace, ktery hraje rozvazny fotbal, nejdrive si balon zpracuje, otoci se, udela par kroku do strany.. fotbalovy pravek, s timhle fotbalem uz se nikam nedostaneme.. naopak vzdy trnu, aby nezpusobil protiutok.. a protoze se pohybuju v kruhu sveho dogmatu:-))), nevidim u cerneho ani dobrou defenzivni hru.

                To plati obecne.. samozrejme uznavam, ze muze byt sporne, kdo z nich muze byt vhodnejsi varianta tady a ted. Janda jeste neni po zraneni ve forme, to je jasne. Ale pokud jednim z cilu zapasu bude bojovny vykon a dobra defenziva, uprednostnil bych jandu, kdyz jejich momentalni forma ve hre dopredu je dejme tomu srovnatelna. Jinak mi odpovidas otazkou, asi proto, ze odpoved je u obou stejna, tedy pocitame-li kanadske body, je to 1:1, mozna 0:1 pro Cerneho (s tim, ze cerny mel o mnoho vic prilezitosti). Ja myslim ze za kazdou cenu nemusi byt levak na hristi. Kdyz uz tolik kritizujes Jandu, zajimalo by me, kdy te zaujal dobrym vykonem Cerny. Ale jasny, kazdej ma hrace, ktery jsou mu blizsi, hra jinych se mu zas tolik nelibi..

                • Re: Zápisník - 8. kolo

                  quelhar (admin)     před 16 lety 01.10.2008 15:22 |  
                  0 0

                  Ale mi se Janda loni libil velmi. Ale letos vubec, kdyz hral, jako by na hristi ani nebyl. Naopak Cerneho na hristi vidim, je casto u mice, rozdava prihravky, obcas se pokusi i vystrelit. Cerny me zaujal nejen v poslednim zapase s Olomouci, zaujal me i v domacim utkani s Vaslui, proste posledni dobou, kdyz se na hristi objevi, tak z nej mam dobry pocit, nabizi se, chce mic a umi ho dobre prihrat.
                  Z prvniho odstavce mam chut si ted zapnout fotbalzive a podivat se, kolikrat Cerny udelal to, co popisujes (zpracuje, otoci se, par kroku do strany) a kdy daval balon rychle na volneho spoluhrace.
                  Proste pro me v soucasnosti neni Janda alternativou za Cerneho, samozrejme, mesic jsem ho nevidel hrat, klidne at dostane znova sanci po repre pauze nebo treba i v derby, ale ne v zapase, kdy nutne potrebujeme dat branku(y).

                  • Re: Zápisník - 8. kolo

                    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.10.2008 15:27 |  
                    0 0

                    Pro mě je Černoch poslední dobou půl na půl. Něco mu vyjde, udělá 2-3 standartky, něco zazdí/zabrzdí a jednou za zápas tim založí protiútok( neříkám, že je v tom jedinej, ale u něj to vypadýá tak nějak hloupě. . to je subjektivní pocit:). Tahoun týmu rozhodně neni, ale bída to taky není. Ale nevidim to nutně na základ a MJ je stejnej případ.

                  • Re: Zápisník - 8. kolo

                    martyni (přítel SN)     před 16 lety 01.10.2008 15:27 |  
                    0 0

                    byla by to zajimava statistika...:-)) ale na fotbalzive asi nebudu mit cas, muzem se na to priste zamerit, treba v derby..

                  • Re: Zápisník - 8. kolo

                    zz     před 16 lety 01.10.2008 16:27 |  
                    0 0

                    Kolik dal Černý gólů a na kolik přihrál? Jeden vlastní gól Olomouce a jedna asistence. A jestli se Ti líbil proti Vaslui, tak proč nebyl v základní sestavě v dalším zápase a proč ho drtivá většina fanoušků kritizovala? Trochu objektivity. Proti Vaslui hrál naprosto mizerně, přiznal to i Sokrates. Ale to Ty nedokážeš přiznat, podobně jako zařazení Suchého na krajního beka, Gebreho do zálohy nebo ostudný výkon ve Fiorentině.

                • Re: Zápisník - 8. kolo

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.10.2008 15:22 |  
                  0 0

                  Vzhledem k tomu, že Černoch taky neni typickej vodič po lajně, tak je pomalu jedno jestli tam bude levák nebo pravák. Janda je daleko pohyblivější a při presinku nepříjemnej, Černoch se s tim mazlí (až moc) chodí si pro fauly, ale na to bych zejtra nespoléhal. . Takže i při vědomí nerozehranosti jsem pro Jandu a stejně tak pro Šenkyho. MMJ proto, že když buou oba presovat obránce a záložníky, otevřou tím prostor našim snajprům z dálky. . Belaidovi/Volešákovi/Šmicerovi/Krajčíkovi.

                  • Re: Zápisník - 8. kolo

                    zz     před 16 lety 01.10.2008 15:35 |  
                    0 0

                    Zdravím Tě Bulldocku,
                    prostě máme stejné vidění fotbalu. Není překvapením, že se v drtivě většině případů shodneme.

                    • Re: Zápisník - 8. kolo

                      camhill     před 16 lety 01.10.2008 16:03 |  
                      0 0

                      no tak nevim pánové, na tom se s váma neshodnu...Jandu sem "viděl" v neděli na béčku (nutno podotknout, že výkon celého týmu byl velmi alibistický), fakticky nepředvedl nic, za co by mo mohl člověk pochválit - spíš naopak - několikrát tam upadl, jako má ve zvyku, až mi to bylo nepříjemný. Sice vybojoval nějakou standartní situaci, ale to Jarda vybojuje taky a ještě si tim nekoleduje o žlutou...
                      Šenkyho mám moc rád, ale není gólovej, za což má u mě Litteri velké plus - proti Olomouci se mi líbil, viděl bych ho tam radši něž šenkyho.
                      A co se týče MJ...tak nevim - takovejch zkaženejch čehokoliv už sem dlouho neviděl. A když už někdo mluvil o fotbalovym pravěku, tak to že se MJ při střele co nejvíc zakloní, aby to náhodou neletělo po zemi, jak to předvedl v neděli po celkem pěkně zahranym signálu z rohu nebo jiné akce kopané nedaleko od praporku...Ale abych byl trošku objektivní, Jarda toho taky dost pokazil, ale aspoň dál gól :) (i když je pravda, že na tu střelu sraly mouchy a kdyby jí netečoval ten bek, tak to drobisz v pohodě chytí)

  6. Re: Zápisník - 8. kolo

    RazorRamon     před 16 lety 01.10.2008 14:07 |  
    0 0

    Hlavně nestavět Jarolíma!!! Je tragickej, pomalej, alibistickej a bez důrazu. Nemá střelu, jenom občas dobře přihraje a to je málo. Moje sestava je Vaniak, Krajčík, Brabec, Suchý, Hubáček, Janda, Belaid, Tavares (Latka), Černý, Necid, Šenkeřík(Litteri).
    Latku by možná moh zkusit na defenzivnim záložníku, protože na rozdíl od Tavarese má i koncovku. Šenkeřík nebo Litteri je otázka, Šenki už toho přecijenom dost v důležitejch zapsech odehrál, Litteri se mi zase líbí dravostí a výběrem prostoru...

  7. Re: Zápisník - 8. kolo

    slaviator     před 16 lety 01.10.2008 17:51 |  
    0 0

    Totální ofenziva... Vaniak - Brabec, Suchý - Krajčík, Tavares, Belaid, Volešák - Šmicer - Šenkeřík, Necid, Litteri.. :-)))) A teď vážně... Předpokládám, že KJ dá 4-5-1, tzn Vaniak - Krajčík, Brabec, Suchý, Hubáček - M.Jarolím, Volešák/Šmicer, Tavares, Belaid, Černý - Necid.

    • Re: Zápisník - 8. kolo

      slaviator     před 16 lety 02.10.2008 19:04 |  
      0 0

      Tak KJ mě překvapil, že dal dva útočníky... Akorát Litteri místo Jarolíma, jinak sem to trefil... což ani nebylo těžký:)