Chance liga

Zlín - Slavia 0:3

Slávisté v dalším ligovém kole předvedli ofenzivní představení ve Zlíně a s velkým přehledem si odvážejí tři body. U všech branek byl Belaid, dvě dal a na jednu přihrál. Dotáhl se tak na čelo tabulky střelců, kde vládne společně s Necidem.

Fotbalisté Slavie zavítali po půl roce na zlínskou Letnou a opět jedou domů s plným bodovým ziskem. Do sestavy se vrátil Toleski, vypadl z ní Černý. Hned od samého začátku jsme byli lepším celkem a vytvořili si tlak, ze kterého jsme vytěžili několik rohů a poté i nebezpečné zakončení Tavarese. Domácí se stále nemohli k ničemu dostat a i když po čtvrthodině tlak o něco opadl, pořád jsme měli míč na kopačkách. Ve 26. minutě to konečně přišlo, třiadvacet metrů od brány se levačkou do míče opřel Belaid a parádně vymetl levý růžek zlínské branky. Stopadesát fanoušků v kotli mohlo spustit oslavné "Popo popo poooo". Hra Slavie byla nadále dobrá, přesto mohli domácí vyrovat, ve 33. minutě však po rohu střílel Šmahaj do středu brány, kde byl pozorný Vaniak. O minutu později utekl po levé straně Švento, napodruhé odcentroval, ve vápně Necid dobře odstavil obránce a míč se dostal k Belaidovi, který z první umístil nechytatelně k přední tyči. V závěru poločasu jsme přidali definitivní tečku, odražený míč se dostal k Toleskému, který levačkou bez přípravy poslal míč přesně k pravé tyči, brankář Baránek byl bez šancí. Atmosféra ve slávistickém kotli byla parádní.

Ve druhém poločase už nebylo o co hrát, Slavia si v poklidu jistila vedení a občas se pokusila zahrozit, ale všechny nadějné situace zůstaly nevyužity. Necid sice jednu branku vstřelil, ale pro ofsajd nebyla uznána. Měl i další příležitosti, ale v jedné nadějné místo zakončení nehamounil a snažil se najít lépe postavené spoluhráče, ale přihrávka nebyla ideální, takže čtvrtá branka nepadla. Zlín už zahrozil pouze jednou, kdy k tyči nebezpečně střílel Šmahaj. Dvacet minut před koncem byl vyloučen Penner. Slávisté po výborném prvním poločase a udržovacím druhém poločase získali tři body a dotáhli se na rozdíl jednoho bodu na Spartu, která doma pouze remizovala s Teplicemi.

Zlín - Slavia 0:3 (0:3)
Slavia:
M. Vaniak - M. Krajčík, M. Suchý, E. Brabec, D. Hubáček - M. Jarolím (75. V. Šmicer), T. Belaid, M. Tavares (65. L. Volešák), D. Švento - T. Necid, G. Toleski (72. M. Ivana)
Branky:
26. a 34. Belaid, 42. Toleski.
Lavička: J. Diviš, M. Latka, A. Cissé, J. Černý
ČK: 70. Penner

Komentáře (129)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zlín - Slavia 0:3

    slaviator     před 16 lety 22.09.2008 21:42 |  
    0 0

    Tak místo Marka Jarolíma Vácha nebo Janda a místo Hubáčka Šiklič a je to sestava, jak si ji představuju.. :)

    • Re: Zlín - Slavia 0:3

      Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 22.09.2008 21:46 |  
      0 0

      Ty jsi tam byl, že víš kdo jak hrál????????

      • Re: Zlín - Slavia 0:3

        YsoEz     před 16 lety 22.09.2008 21:49 |  
        0 0

        www.fotbalzive.cz , nemusis tam ani byt, tuhle sezonu sem Jandu jeste nevidel neco zahrat, to uz je Jarolim 2x lepsi

      • Re: Zlín - Slavia 0:3

        slaviator     před 16 lety 23.09.2008 07:31 |  
        0 0

        Jakmile KJ nedělá ty svoje pokusy á la Švento v útoku, ve středu zálohy najednou Černý i Jarolím, tak je zajímavé, že to zatím vždy šlapalo. Jakmile tam hrajou tři střední ofenzivní záložníci, jeden útočník nebo Švento v útoku, dře to. To je zajímavé a zvláštní asi...

    • Re: Zlín - Slavia 0:3

      KING25     před 16 lety 22.09.2008 21:47 |  
      0 0

      A ty už by jsi dávno měl ležet u nohou Karla a prosit o odpuštění, že jsi ho tady už vyhazoval :-)

      • Re: Zlín - Slavia 0:3

        slaviator     před 16 lety 23.09.2008 07:34 |  
        0 0

        Proč? Co mění to, že párkrát postaví sestavu "podle fanoušků" a ono to šlape líp než když staví svoji "pokusnou" sestavu se Šventem v útoku apod... Co to mění na tom, že jaro totálně prokaučoval? Že ty jeho zimní nákupy Slavii ohrozily? Že jsme díky nim málem nevyhráli titul? Titul nám nevykopali Černý, Jarolím a už vůbec ne Střihavka s Blažkem. Titul nám, když už, vykopali navrátilci do sestavy - Šmicer, Švento, Šenkeřík.

        • Re: Zlín - Slavia 0:3

          KING25     před 16 lety 23.09.2008 08:39 |  
          0 0

          Ty jsi opravdu kus blba. Opravdu si myslíš, že za úspěchy stojí diskutující fanoušci na netu a ne Jarolím? Takže vlastne tobě by jsme měli postavit sochu za to, že prožívá Slavie jedno z nejlepších období své historie že? :-) Jinak například Černý nám vykopal 3 body hned v prvním zápase na jaře z ČB. Blažek, Střihavka a dokonce i Abraham nám vykopali pár důležitích bodů. Ale to tobě nemá cenu vysvětlovat, ponevaž podle tebe to vykopali opravdu jen 3 hráči.

          • Re: Zlín - Slavia 0:3

            mart     před 16 lety 23.09.2008 09:49 |  
            0 0

            :D, jenze "von" si dela srandu:). .... i kdyz je to jen tak na pul.mart

          • Re: Zlín - Slavia 0:3

            slaviator     před 16 lety 23.09.2008 10:57 |  
            0 0

            Jak říká mart, dělám si tak napůl srandu, ostatně jako vždy..:)) Ne že by Karel brouzdal po SN a dával sestavy tak, jak si sem někdo napíše... Ale že jsou to sestavy tak, jak by je složili i fanoušci. Bez nějakejch větších pokusů.

            Jinak mimochodem, v Turecku je třebas běžné, že trenér staví ty hráče, u kterejch si to přejí fanoušci. V tom případě by třebas Volešák v Turecku na růžích měl ustláno.. :))))

            Jinak Černý nám ukopal tři body, super. Ve skutečnosti to byly body dva, když už. Kdyby ten gol nedal, je to remíza, ne prohra - takže nám nevykopal body tři, ale dva. Ale ty body, co vykopali Střihavka, Blažek či Abrahaám - to by Necid s Volešákem nevykopali, kdyby měli důvěru?

            • Re: Zlín - Slavia 0:3

              Khadgar     před 16 lety 23.09.2008 11:13 |  
              0 0

              vyserte se na kdyby a věnujte se přítomnosti. je to prospěšný

              • Re: Zlín - Slavia 0:3

                mart     před 16 lety 23.09.2008 12:03 |  
                0 0

                :D, :D, I like it! Dobry, to se mi opravdu libi. Je to takovy "vod plic".:-)

    • Re: Zlín - Slavia 0:3

      Chlupp (přítel SN)     před 16 lety 22.09.2008 22:19 |  
      0 0

      To si delas srandu? Jarolim hral vyborne a Vacha nehral nekolik let a Janda je zatim nerozehranej..

      • Re: Zlín - Slavia 0:3

        slaviator     před 16 lety 23.09.2008 07:32 |  
        0 0

        Vácha nehrál několik let? :) Nevím, nevím... Hraje teď už za béčko, že... Každopádně jsem si vědom toho, že oba dva (Janda s Vašoněm) jsou nerozehraní, bylo to myšleno při plné sestavě, kdy všichni budou fit. Proto i jsem jmenoval toho Ferryho, kterej ještě fit zcela není, že. Z toho, co je k dispozici, je ta včerejší sestava nejideálnější.

    • Re: Zlín - Slavia 0:3

      Troubi     před 16 lety 22.09.2008 22:28 |  
      0 0

      kdyz obcas ctu tady nebo nekde jinde narazim na ty tvoje predstavy, tak se mi otvira kudla v kapse, popripade jdu blejt. Tak uz si ty svoje rozumy strc jednou provzdy do rite.

  2. Re: Zlín - Slavia 0:3

    KING25     před 16 lety 22.09.2008 21:49 |  
    0 0

    Dneska opravdu velmi dobrý výkon jsme podali a bylo to dost pohodové vítezství. Za chvilku bude Ronaldino proti Belaidovi učedník :-)

  3. Tijani to zlomil

    tantalos     před 16 lety 22.09.2008 21:59 |  
    0 0

    Slavia byla jednoznačně lepší, jenom jednou vyloženě selhala asi v desáté minutě, když nechala myslím Zbožínka střčílet z vápna na vaniaka, ale on je to obránce a moc mířit neumí. Podstatné ale bylo, co předvedl Tijani -. chladnokrevně střílel góly, jako by nic nebylo jednoduššího,
    V druhé půli už Slavia jenom kontrolovala.
    Obrana až na ten jeden kiks moc práce neměla, v druhé půli ještě pěkně střílel Šmahej asi z 25 metrů po zemi k tyči, ale Vaňous opět čaroval.. V záloze skvělý Tijani, nádherně přihrával na 30 - 40 metrů, Tavarese to bavilo asi jen do 55minuty, pak už hrál na krásu a trochu to konil. Švento nádherně nahrával na druhý gól, MJ zase nic moc, ale Zlín hrál opravdu slabě, zřejmě se hráči chtějí zbavit Malury.
    Necid boural obranu a i když sám neskoroval, odváděl pozornost obránců, a tak měli TJ a Goce chvilku klidu na střely.
    Slušný fotbal, kdyby naši zapnuli a dřeli naplno, asi by jim dali sedmičku, zvlášť když se ten blb Penner nechal vyloučit. Ale ven měl jít už v první půli,.
    Vaniak 6, Krajčík 6, Brabec 5, Suchý 5, Hubáček 4, Jarolím 4, Tijani 9,
    Tavares 5, Švento 5, Necid 6, Toleski 5

    • Re: Tijani to zlomil

      Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 22.09.2008 22:11 |  
      0 0

      Proč myslíš, že se chtějí zbavit právě Malury? Takováto dedukce by mne vůbec nenapadla. Když už, tak by se třeba chtěli zbavit trenéra, ale že oprávě Malury....????

      • Re: Tijani to zlomil

        tantalos     před 16 lety 22.09.2008 22:20 |  
        0 0

        Sorry, jedno písmeno a hned je to jinej trenér,ale Zlín hrál, jako kdyby ani moc nechtěl vyhrát.

    • Re: Tijani to zlomil

      zz     před 16 lety 22.09.2008 22:16 |  
      0 0

      Zdravím Tantalosi,
      Malura trénuje Nitru, Zlín trénuje Mazura. Necidovi bych dal 8, opět makal pro tým, předvedl technické parádičky a až na to, že místo střely nahrával Ivanovi, to byl z jeho strany velmi kvalitní výkon. A Belaid ke gólům přidal i dlouhé pasy, začíná si hodně věřit, má velký potenciál.

    • Re: Tijani to zlomil

      dejva     před 16 lety 22.09.2008 22:52 |  
      0 0

      tantalosi, po sedmi kolech máme stejně bodů jakov minulé sezoně. tak jsem se tě chtěl zeptat jestli stále trváš na svém tvrzení, že čím dřív KJ opustí lavičku, tím líp.
      jinak dříve bylo téměř nemožné vyhrát první poločas, s příchodem necky a TJ se toto prokleti vytratilo. výborně hoši.zdraví dejva

      • Re: Tijani to zlomil

        tantalos     před 16 lety 22.09.2008 23:03 |  
        0 0

        Trvám. Za výkony pro Fiorentině a Rumunům si odchod víc než zaslouží.

        • Re: Tijani to zlomil

          dejva     před 16 lety 22.09.2008 23:38 |  
          0 0

          tak za výkon na hřišti jsou zodpovědni hlavně hráči, kteři se aktivně účastní utkání,ne?ale nechme to.chtěl jsem se tě zeptat jako odborníka mládež u nás ,jestli náhodou nevíš, kam se poděli bři Zachariášové,kteří dostali prostor za trenéra Beránka. za odp. předem díky. dejva

          • Re: Tijani to zlomil

            Veta (přítel SN)     před 16 lety 22.09.2008 23:44 |  
            0 0

            Michal je na Kladně a Martin v Trnavě

            • Re: Tijani to zlomil

              dejva     před 16 lety 22.09.2008 23:59 |  
              0 0

              veta, dik za info. vcera jsem si na ne nejak vzpomel tak me to zajimalo.

              • Re: Tijani to zlomil

                tantalos     před 16 lety 23.09.2008 00:34 |  
                0 0

                Ne, ten kladenský není původem slavista. škoda Zachariášů, jejich otec prý kdysi býval taky velmi talentovaný, jestli se nepletu, mládežnický reprezentant, ale brzy vyhořel, ten slavistický je myslím v Blšanech.

                • Re: Tijani to zlomil

                  Veta (přítel SN)     před 16 lety 23.09.2008 00:37 |  
                  0 0

                  Aha, omlouvam se za zmateni. Ale Martin je v Trnave je ten spravny, ze?

                  • Re: Tijani to zlomil

                    tantalos     před 16 lety 23.09.2008 00:54 |  
                    0 0

                    Předpokládám, že ano, neslyšel jsem o nich nic snad dva roky

                    • Re: Tijani to zlomil

                      Veta (přítel SN)     před 16 lety 23.09.2008 08:37 |  
                      0 0

                      Jo je to urcite on, byl minuly rok na hostovacce v Caslavi a ted je v Trnave, jennevim,jestli na hostovacce nebo prestoupil

        • Re: Tijani to zlomil

          urs (přítel SN)     před 16 lety 23.09.2008 11:20 |  
          0 0

          a ty se pakovat nechceš? stejnak tu jen tštíš sýru :-)
          co s tebou jiného chlape..

  4. Re: Zlín - Slavia 0:3

    zz     před 16 lety 22.09.2008 22:11 |  
    0 0

    Zdravím a přeji dobrý večer,
    dnešní zápas potvrdil, že Belaidovi nesedí systém s třemi OZ, bylo to znát na jeho výkonu. Máme dva úspěšné herní systémy buď s Jandou na pravé záloze a dvěma útočníky nebo s dvěma OZ a Krajčíkem, který vyplňuje prostor na pravé záloze. Zlín mě překvapil svým výkonem podobně jako Vaslui, čekal jsem lepší výkon, ono to přirovnání není náhodné, Vaslui i Zlín předvedly mizerný fotbal, jen Zlín nesimuloval a nezdržoval, neřečnil. Do zápasu jsme vstoupili aktivně, diktovali jsme hru, brzdila nás nepřesnost, důležité bylo, že jsme vstřelili brzy gól. Jak jsem tu psal před zápasem, bylo důležité střílet a v tom je Belaid mistr. Po druhé brance jsme ovládli hru a bylo rozhodnuto. Soupeř hrozil ze standardek a měl pár nebezpečných střel v závěru poločasu. Naše hra v první pli byla kvalitní, chtěli jsme míče, dobře jsme kombinovali, nedařily se nám standardky, byly tam nepřesnosti, zbytečné ztráty, v závěru poločasu jsme nechali soupeři prostor k několika střelám, ale jinak tam byla z naší strany kvalita. Druhá půle byla ovlivněna našim velkým náskokem, jen se zápas dohrával, kvalita hry šla dolů. Je to nešvar českého fotbalu, zatímco v Anglii se hraje dál naplno, vzpomeňme si na náš zápas na Arsenalu, tak v Čechách je to jen nudné představení. přesto jsme měli i v druhé půli šance, líbil se mi Ivana, dobře si rozuměl s Necidem a Krajčíkem. Mohli jsme vyhrát vyšším skórem, ale důležité jsou body. Spartu máme na dosah.

    Pokud jde o individuální výkony, Belaid ukázal, že z něj může vyrůst velký hráč, potřebuje důvěru trenéra a vhodný systém, hra s třemi OZ mu nesedí. Je gólový, nebojí se zakončit. Líbil se mi opět Necid, podržel míč, hodně toho odjezdil, napadal, pomáhal v defenzivě, zapojoval se do kombinace, dovolil si i parádičky. Karel Jarolím se na něj zlobil, že místo střely nahrával Ivanovi, za rozhodnutého stavu mám pro něj pochopení, chtěl pomoci Ivanovi dát gól, potřeboval by to kvůli sebevědomí. Ivana nehrál vůbec špatně, ano přišel za rozhodnutého stavu, soupeř hrál v deseti, ale herně se mi líbil. Toleski sice dal gól, ale pořád to není ono. Herně to byl průměr. Zklamali mě Marek Jarolím, který byl až na pár momentů neviditelný a Tavares v druhé půli, už to s laxností přehání, je dobře, že ho Karel Jarolím stáhl. Takto by to dál nešlo. Ostatní podali lepší průměr, defenziva až na pár chyb pracovala dobře. Šmahajovi jsme dovolili zbytečně moc prostoru, dobře jsme pohlídali standardky Zlína. Bylo dobře, že Švento čekal na odražené míče a nezapojoval se do zónového bránění.

    Když to srovnám se Spartou, hrajeme mnohem lepší fotbal, variabilnější, kreativnější s dobrým pohybem. Herní projev Sparty je statický, přechodová fáze pomalá, koncovka špatná. Lavička dneska překvapil s Doškem jako podhrotovým, hráčem. Hodně chybí Kadlec, na hře je to znát. Had je horší Hubáčka, a to je co říci. Jen to ukazuje nesmyslnou přestupovou politiku Sparty. Ani změna trenéra nepřinesla výrazné zlepšení směrem dopředu, proto Spartě vyhovuje hra na hřištích soupeře, kde může hrát defenzivně a spoléhat na brejky. Zklamaly mě Teplice, to byla totální defenzíva, Plíšek má v kádru konstruktivní hráče, přesto hraje takoto defenzivě. Trenéři jako Plíšek zabíjejí fotbal, ještěže u nás nedělá trenéra u mládeže.

    Ukazuje se, že když trenér nebude experimentovat se Šventem, s třemi OZ, nechá sedět Černého, tak nemáme konkurenci a je jen otázkou, jaký bude náš náskok po podzimu. Věřím, že postoupíme do základních skupin Uefy a z nich do jarních bojů. Kvalitu na to máme. Nebyl jsem příznivcem po výměny trenéra po nepovedeném startu ligy, je jen na Karlu Jarolímovi, aby s tímto kádrem dosáhl kvalitních výsledků. Vše máme ve svých rukou. Může to být úspěšná sezóna.

    • Re: Zlín - Slavia 0:3

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 22.09.2008 22:28 |  
      0 0

      Zdravím, bohužel jsem nic neviděl, fotbalzive mi nefungoval, ale to je vedlejší, důležité jsou tři body. Vypadá to, že máme silný tým, no a - nedá mi to abych si nerejpnul - stačí když Kj nebude vymýšlet blbosti a využije správně potenciál tohodle týmu a bude to dobré. Jsem rád, ž jsem se mýlil, když jsem KJ podezříval že nepostaví Belaida a dá Šventa do útoku, že i on viděl, jak je Cěrný z formy. Gratuluju Tijanimu ke dvěma golum, je to borec, dobře že se trefil Goce, potřebuje goly, aby získal sebevědomí a začal hrát tak jak ke konci jara. Ještě abychom zvládli Vaslui a aby se dostal do formy Jandys, pak budem ještě silnější.

      • Re: Zlín - Slavia 0:3

        slaviator     před 16 lety 23.09.2008 07:37 |  
        0 0

        To buď ještě rád, není nic horšího, když to trhaně vidíš celé... Krom jedinejch tří akcí, které skončí gólem... :((

    • Re: Zlín - Slavia 0:3

      slaviator     před 16 lety 23.09.2008 07:43 |  
      0 0

      Já bych spíše řekl, že vše ve svých rukou má Karel Jarolím.

      Jinak ty Teplice, to včera byla vážně sranda. Jun běží proti Řepkovi, je od něj pět metrů a sběhne si až k lajně, aby se mu vyhnul... Posranej až za ušima. A za koho to hrál ten Klein? Ten zblokoval dvě nebo tři střely Teplic, asi si splet branku no...

      Jinak k nám ještě. Sestava se už vykrystalizovala pořádně. Pokud Tavares nebude blbnout a bude hrát, místo v sestavě má jisté. Jisté by ho měl mít i Belaid. Ti dva spolu mohou hrát "poslepu", což je však ta nejmenší výhoda z těch všech výhod, co ta spolupráce jejich přináší. Navíc jsou relativně mladí, mohou za nás pár let ještě hrát. To samé Švento či Janda/Vácha. Škoda, že prodáváme Necida. Budeme se muset kouknout rozhodně po útočníkovi, ale jakýho vzít? Bojím se, aby KJ nechtěl toho Primorace či nějakého dalšího Hadzibuliče či Adiloviče. To raději někoho vytáhnout z B týmu.

  5. Re: Zlín - Slavia 0:3

    quelhar (admin)     před 16 lety 22.09.2008 22:27 |  
    0 0

    Skoda, ze nejsem u dostatecne rychleho Internetu, abych zapas videl.
    Ale na statistiky to vliv nema, a ty jsou nasledujici: Po sedmi kolech jsme na tom stejne jako loni, mame 16 bodu a v "tabulce pravdy" +7. To je vyborna vizitka. Navic 16 vstrelenych branek, to dava prumer pres dve branky na zapas. Od smolne remizy v Plzni jsme v kazdem zapase dali alespon dve branky (a ve trech ze ctyr zapasu dokonce alespon tri).

    Pro nejblizsi tyden jsou tri jasne ukoly:
    - postoupit pres Votice
    - porazit Olomouc
    - a hlavne nevykartovat Necida pro derby. Jako jediny z naseho tymu ma tri zlute karty a jeho ucast v derby je mozna jeste zasadnejsi nez zisk tri bodu v zapase s Olomouci. Proto bych velmi zvazoval jeho zarazeni do zakladni sestavy a radeji si ho nechal jen jako zolika, pokud by bylo potreba.

    A jeste ke srovnani s lonskou sezonou - tehdy jsme jeste tri kola meli skvelou formu a od cca desateho kola to s nami slo vysledkove z kopce. Letos to muze mit jiny vyvoj, ale verim, ze po 16. kole na tom budeme bodove podobne jako loni - tedy se ziskem kolem 35 bodu.

    A jako zajimavost na zaver. V sobotu jsem navstivil zapas AS Rim - Reggina. Ligovy zapas velkoklubu s prumernym ligovym tymem.
    Ceny: Nejlevnejsi listky na Stadio Olimpico stoji 15 Euro (na mista horsi nez nejhorsi misto na Strahove), alespon trochu prijatelna mista na podelne tribune jsou od 40 Eur. Do domaciho kotle se listky sehnat nedaji, ten je totalne vyprodany permanentkari.
    Kontroly: nesrovnatelne s cimkoli v CR. Batoh mi kontrolovali po ceste trikrat, poprve sekuritak u vstupni brany, podruhe sekuritak u turniketu a potreti policajt za turnikety. (Mimochodem sekuritaci se chovali vzorne, usmivaji se, privitaji vas na stadionu a celkove je dojem o 100% lepsi nez u nas) Zatimco v CR je mozne na stadion pronest cokoli zakazaneho, tak v Italii clovek zrejme nema sanci. Vlastni piti je zakazano, vlastni jidlo naopak neni problem a je povolene.
    Ostatni: Brany stadionu se otviraji dve hodiny pred zacatkem, kdy pred branami uz netrpelive postavaji desitky fanousku. Lide jsou zvykli chodit na stadion s predstihem a tak se stadion zaplnuje uz dlouho pred vykopem. Pri nastupu hracu na travnik hraje z reproduktoru hymna, kterou zpiva cely stadion - uzasny zazitek i na mizerny ligovy zapas, co teprve na derby s Laziem nebo na LM. Negativne lze hodnotit snad jen toalety - ty jsou v prisernem stavu, dost mozna jeste horsi nez na Strahove.
    Fotbal je tam celkove trosku odlisny nez u nas - fanousci treba prilis nereaguji na to, co se zrovna deje na plose, zpivaji choraly a je jim fuk, ze jejich tym zrovna kope roh - to je u nas uplne jine. Co se tyce predvadene hry, tak jsem si chvilemi skodolibe myslel, ze s takovou hrou by oba tymy Eden vypiskal. Casto vyzdvihovane rychlostni typy hracu aby clovek pohledal, hra se odviji predevsim ve stredu hriste, rychle pruniky na jednu ani na druhou stranu prakticky neexistuji. Na druhou stranu si to hraci muzou dovolit - nemusi totiz rychlosti nahrazovat technicke nedostatky, jsou schopni si i pod tlakem presne prihrat mnohokrat za sebou a dostat se do sance timto zpusobem. Domaci vyhrali naprosto zaslouzene, prestoze rozhodujici prvni gol dali v zaveru prvniho polocasu po nekolika nahodnych odrazech mice v pokutovem uzemi soupere.

    • Re: Zlín - Slavia 0:3

      zz     před 16 lety 22.09.2008 22:37 |  
      0 0

      Zdravím Quelhare,
      a děkuji za postřeh z italské ligy. Italská liga je hodně o taktice, proto to mají rychlostní typ těžší. Jinak platí, co jsem tu napsal po zápase v Ostravě. Jde jen o to, jak velký bude náš náskok po podzimu, těžko budeme hledat vážného konkurenta, ohrozit se můžeme jen sami. Věřím, že jsme se poučili a nebudou se opakovat chyby z loňské sezóny.

    • Re: Zlín - Slavia 0:3

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 22.09.2008 22:54 |  
      0 0

      Taky zdravím, díky za statistiku a postřehy z itálie. Je vidět, že herní krize z jara je překonaná i z průměru golu, na jaře jsme málokdy vstřelili víc než jeden gol za zápas. Co se týče italskýho fotbalu, moc mě nebaví, podobně jak píšeš vlastně hrál třeba juventus proti petrohradu, nezáživnej fotbal, pomalý přechod do útoku. ale to neznamená, že není kvalitní, konečně fiorentina nás taky nepřehrála nějakou útočnou smrští, spíš nám nedala pořádnou šanci.

    • Re: Zlín - Slavia 0:3

      dejva     před 16 lety 22.09.2008 22:58 |  
      0 0

      ahoj quelhare, když už jsi u toho zahraničí přidám taky jednu zajímavost (která samozřejmě nesouvisí s nevypravení fanklubáckého autobusu do zlína)
      do wolfsburgu prijelo podporit "svuj" hamburg na šetst tisíc fanoušku, to je hodně slušný..............dejva

    • Re: Zlín - Slavia 0:3

      Khadgar     před 16 lety 22.09.2008 23:50 |  
      0 0

      Jestli se nepletu, tak kdyby si dneska nechal Necid dát žlutou, tak by si trest odpykal v zápase s Voticemi a na ligu by byl čistý, ne? Nebo už tohle pravidlo neplatí? Vim že je to nesportovní, ale když jsem dneska viděl, co Franěk nezapískal na Letné, tak si říkám aby se ta čtvrtá žlutá náhodou nějak nevykouzlila...

      • Re: Zlín - Slavia 0:3

        quelhar (admin)     před 16 lety 22.09.2008 23:57 |  
        0 0

        Bohuzel pravidla CMFS jsou v tomto trosku neprehledna. Fakt je ten, ze na zlute karty se toto pravidlo nevztahuje - respektive zlute karty se sbiraji zvlast v lize (a trest se pak musi odsedet v lize) a zvlast v poharu CMFS (a trest se pak vztahuje zase jen na pohar CMFS). Naopak veskere dalsi disciplinarni tresty (napr. Lukas a jeho loket za sest zapasu) vcetne trestu udelenych za cervene karty v lize lze odsedet i v poharu a naopak - trest za cervenou kartu v poharu se bude vztahovat na ligu.

        • Re: Zlín - Slavia 0:3

          Khadgar     před 16 lety 23.09.2008 00:31 |  
          0 0

          Díky za vysvětlení, teď už mi to je jasné.

          • Re: Zlín - Slavia 0:3

            Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 23.09.2008 08:15 |  
            0 0

            Dobré ráno přeji Vám všem,
            včera jsem shlédl dva fotbaly České Gambrinus ligy a i když samozřejmě na internetu ten přenos není tak kvalitní, není možnost opakování a ten čtvereček na mé "staré" oči taky není největší, rozdíl byl patrný. Hodnocení už tu bylo několik, vcelku s nimi souhlasím. Jen bych řekl, že Tantalos byl na M.Jarolíma přísnější než je zdrávo a ta 4. kterou mu v hodnocení udělil, spíše hovoří o Tantalově problému k jarolímovic rodině jako takovém, než aby se od toho oprostil v objektivním hodnocení. Na to už jsem si zvykl. Pokud mohu vyjít z toho, co jsme si napsali pane (zz) před tímto zápasem, tak se asi na 90% naše předpoklady vyplnily. Moc bych to však nepřeceňoval, protože Zlín byl tak slaboučkým a odevzdaným soupeřem, že snasží už jsme to mít nemohli. Ale je třeba odcenit naši chuť si zahrát fotbal, zakombinovat si a vyzkoušet některé další herní varianty. Pokud se hrálo v druhém poločase tak, jak se hrálo, mohl klidně přijít Ivana daleko dřív, mohl přijít i Volešák nebo Šmicer.
            Pozastavil bych se pouze trochu u toho problému našich fandů a toho ohňostroje a házení předmětů na brankáře. Viděli jste sami, s jakou chutí běžel zlínský brankář žalovat rozhodčímu a s jakou chutí domlouval rozhodčí našemu kapitánovi a to hned dvakrát. Musíme být ve střehu a nemůžeme dávat šanci k tomu, aby na nějaké blbosti jsme mohli přicházet k disciplinárním trestům či dokonce ztrátě bodů. Letenská "hydra" nespí!!!!
            Plynule přejdu právě k zápasu na "Rudé Letné". Zápas tak nějak "divný". Čapek se nám všem snažil vnutit myšlenku sparťanské dokonalosti a neotřesitelnosti - výsledek, rozhodčí se pokakal...... Kladrubského zákrok snad objektivně zhodnotil pouze Bosák a Táborský ....... ukázkách ČT ani Novy už se tento zákkrok radši neobjevil. Dnes to pregnantně zhodnotil v deníku Sport pouze Luděk Mádl. Takhle to má "ošéfovaný " Sparta. A uvidíte, co se bude dít teď v Liberci.
            Na závěr mého povídání jen moc lituji toho, že se na oslavy PEPI Bicany nepovedlo dát dohromady utkání našich a vídeňských internacionálů. Když si vezmu, jak moc se těšil např. Fr. Veselý, který měl mít kapitánskou pásku, měli jsme vidět Knoflíčka, Kubíka, Příložného, dokonce i Biroše, Pauříka, Lála měl mít výkop. Moc velká škoda. Tak snad příště, ale PEPI by si to určitě moc zasloužil. Teď máme klid na přípravu, ještě ty marody vyléčit. Zrovna na derby by se Šenkeřík i Ferry moc hodili (pochopitelně myšleno tak, že kdyby byli zdrávi a ve formě). Ale i tak máme dost hráčů dost. Když K.J. neblbne a poskládá to tak, jak jsou hráči v herní praxi zvyklí, pat do docela šlape. Tak pěkný den přeji. Sokrates55

            P.S: "Frugios in labore statumenus enventus"
            (Poctivost v práci podporuje výsledek)

            • Re: Zlín - Slavia 0:3

              tantalos     před 16 lety 23.09.2008 09:25 |  
              0 0

              To by nebyl Sokrates, aby se opět neuchýlil k rektálnímu alpinismu vůči rodině trenéra. Jarolím byl včera nejslabší hráč Slavie na hřišti, nezmohl se na jedinou solidní akci, která by stála za zapamatování. Jako obvykle,když MJ přihrává, není jasné, zda to není zoufalý odkop a zda si nespletl dresy.
              Jediné, kdy MJ bývá vidět, jepřed trestňáky, kdy se tam plete Tijanimu. Většinou z dvou metrů čumí na to, jak to TJ kope, ale do akce se nezapojuje. Ani se nepostaví do chumlu před brankou, snad äby ho tam nikdo neiošahával. Prostě opruzuje.

              • Re: Zlín - Slavia 0:3

                Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 23.09.2008 10:21 |  
                0 0

                Stojí za přemýšlení pane Tantale, k čemu se to tu uchylujete včetně vlastní úchylky Vy sám. Klidně si plivejte své jedy dál. Spálíte jen sám sebe.
                Takže:
                1) před první brankou přihrává M.J. do strany na místo levého halva Matěji Krajčíkovi, který přehrává svého strážce a z prostoru levého křídla dává balon před vápno Tijanymu, který v tu chvíli okolo sebe nikoho nemá neb Tavarez a M.Jarolím svoje proti hráče oddtáhli pohybem mimo střed a Tijany zavěšuje cca z 23-25m do šibenice barankovi branky
                2) před druhou brankou delší křížný pas od M.Jarolíma do běhu Dušanovi, který přesprinotval svého záložníka i obránce a měkkým centrem přes celé vápno nachází opět volného Tijanyho, který ve vápně z pravé strany posílá asi z cca 10 metrů volej po zemi k pravé tyči nechytatelně. Při třetí brance zapojen M.J. do kombinace před vápnem soupeře s Necidem a Tavarezem a Toleskim, z čehož po narážečce s Necidem dává Toleski polovysokou prodkou střelou k levé tyči Barankovi branky třetí gol.
                Ano měl celkem tři nepřesné příhry v prvním poločase, z toho opravdu jedna velmi zoufalá, když by musel mít Dušan Švento asi motory, měl celkem 7 přesných přihrávek a třikrát vypomohl Tavarezovi při obranné činnosti, jednou s faulem a dvakrát úspěšně.
                A jinak jste Tantale docela břídil, pokud jste tohle všechno objektivně neviděl. Sokrates55

                • Re: Zlín - Slavia 0:3

                  tantalos     před 16 lety 23.09.2008 11:12 |  
                  0 0

                  Snažit se připisovat Markovi Jarolímovi podíl na Tijaniho gólech je jasný a zcela nevyvratitelný důkaz o Sokratově rektálním alpinismu. V prvním případě šlo po chytrou Krajčíkovu přihrávku, ale především o individuální schopnost Tijaniho vystřelit a trefit. V druhém, případě se k Dušanovi dostal prakticky odražený balón, ale on individuálním skvělou přihrávkou našel geniálně nabíhajícího Týdžeje. Byl to ale opakovaný centr.
                  To je něco, co MJ neumí. Právě MJ zmršil největší šanci Slavie proti Rumunům, když z dvanácti metrů volný prakticky přímo před brankou dal placírkou šourák přimo Kuciakovi do náručí.
                  Když se zahazují díky i takové šance v tzak důležitém západě, je to důkaz totální neschopnosti hráče.Jeho zařazování do mužstva je evidentně důkazem klientelismu a jiných nezdravých rysů ve slavistickém fotbale.

                  • Re: Zlín - Slavia 0:3

                    martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.09.2008 11:29 |  
                    0 0

                    Tantale, myslím si víceméně totéž, Mj je průměrný hráč a dostává podezřele mnoho příležitostí, byť v kádru jsou kvalitnější hráči, zkraje sezony kvůli němu seděl belaid, ted bude mít konkurenci ve Šmicerovi a Jandovi, oba dva jsou podle mého nepochybně prospěšnější slavii. Jsme obviňováni z neobjektivity (kterou v zásadě ani nemůžu popřít, nemám prostě rád hráče tohoto typu), odpověď ale leží na hřišti a produktivita Tijaniho, Šventa v záloze nebo Necida jasně převyšuje Černého a Jarolíma. Až se divím, jak to dosud vychází, čekal jsem, že tu brzy budeme za trotly, kteří nepochopitelně některý hráče mají rádi a jiné shazují.

                    Ale chtěl jsem říct jednu věc. Nadávka Sokratovi mi přijde nedůstojná. Je zbytečné, abychom se tu takhle hádali, nemyslím že by Sokrates měl tu potřebu lézt Jarolímům někam, on i mart to nepochybně myslí se slavii dobře. Jen prostě vidí některé věci jinak, každý má některé oblíbené hráče, oblíbený styl hry. Například ve sportu po utkání s Vasluí dostal Černý s Jarolímem lepší známku než Belaid, což jsem nechápal.. Jarolímovi poslední dobou neupírám snahu, dokonce tu střelu z voleje bych mu nevyčítal, bylo to nelehký kop. Holt to ale není Belaid. Snad to časem i KJ pochopí a nebudem se tu muset takhle přít, máme Jandu, Šmicera, ti by neměli sedět podle mýho soudu.

                    • Re: Zlín - Slavia 0:3

                      quelhar (admin)     před 16 lety 23.09.2008 11:34 |  
                      0 0

                      Janda je nemocny, predtim hral pravidelne v zakladu, prestoze hral z cele zalohy asi nejhur. Co se tyce Smicera, tak se obavam, ze uz nikdy nebude mit fyzicku na to, aby odehral cely zapas v zakladni sestave a pokud ano, nebude to v nejblizsi dobe, ale za nekolik tydnu.

                      • Re: Zlín - Slavia 0:3

                        martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.09.2008 11:41 |  
                        0 0

                        To je zas podle mého nespravedlivé hodnocení. Janda je platný pro tým, i když nestřílí goly a nemá top formu. Hraje poctiově do zadu, je aktivní, presuje, zastane spoustu černé práce. Naopak Černý nebo Jarolím, když nejsou produktivní, jejich přínos pro tým je téměř nulový, protože tato černá práce jim nevoní, resp. nemají k ní fyzické ani morální předpoklady. A vůbec už nemluvě o tom, jaký potenciál má Janda, už minulý rok právě na něj byla stomilionová nabídka. Dostane se do formy a ve velkém fotbale se neztratí. Šmíca nemusí hrýát celý zápas a stejně bude platnější než MJ, tomu věřím.

                        • Re: Zlín - Slavia 0:3

                          quelhar (admin)     před 16 lety 23.09.2008 11:45 |  
                          0 0

                          Tak to je pak tezke, jediny rozdil mezi Cernym a Jarolimem na jedne strane a Jandovymi vykony v teto sezone na druhe strane vidim v te lonske stomilionove nabidce.
                          Pokud pises, ze Cerny ani Jarolim nemaji fyzicke a moralni predpoklady k "cerne praci", tak to musim brat jako totalni klise, jako stokrat opakovanou lez, ktera se pro nektere stala pravdou a pro kterou odmitaji videt realny prinos techto hracu pri braneni. Jarolim muze hrat dozadu sebelepe, ale porad bude nekterymi oznacovany jako mekky. To je proste nefer, nespravedlive a s prominutim z meho pohledu lzive tvrzeni.
                          Navic Janda letos smerem dopredu nepredvedl vubec nic, to jsou na tom lepe i Cerny s Jarolimem.

                          • Re: Zlín - Slavia 0:3

                            martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.09.2008 11:54 |  
                            0 0

                            Cerny nema ani gol ani prihravku, Jarolim ma jeden gol a jednu prihravku. Pro me to s tou cernou praci neni stokrat opakovana lez, to je to, co vidim na hristi. Pokud vidis neco jineho, nevim co k tomu rict, no holt to vidime kazdy jinak. Ale me ani jeden nepresvedcil, jejich hra dozadu me desi. Naposledy Vaslui, branili jsme prakticky ve treh ci ctyrech lidech, casto jeden na jednoho, jedine stesti, ze Vaslui nepredvedlo nic, bylo to hodne riskantni. Nerozumim moc tvymu tvrzeni o sbelepsi defenzivni praci, leda bys me to ukazal na hristi:-)).

                          • Re: Zlín - Slavia 0:3

                            martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.09.2008 11:55 |  
                            0 0

                            navic to tvoje srovnavani je nefer, janda je po tezkem zraneni, Cerny s Jarolimem by meli byt na vrcholu formy a sil, v nejlepsim fotbalovem veku

            • Re: Zlín - Slavia 0:3

              zz     před 16 lety 23.09.2008 10:17 |  
              0 0

              Zdravím Sokrate,
              tady se musím zastat Tantalose, Marek Jarolím hrál špatně. Například Mf dnes mu dala podprůměrnou známku 3.5 a hodnotila ho jako našeho nejhoršího hráče. Nezlobte se, ale teď nejste objektivní a křivdíte Tantalosovi.

              • Re: Zlín - Slavia 0:3

                Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 23.09.2008 10:41 |  
                0 0

                Vás také zdravím pane (zz),
                obviňovat mě z rektálního alpinismu vůči jarolímově rodině Tantal asi dle Vás může, ale já jsem neobjektivní. Hm, asi opravdu Tantalovi křivdím. Víte pane (zz), tvrdě jste tu obhajoval Ivanu a jeho možnost dostat šanci. Nikde v mém komentáři nenajdete jedinou, ani sebemenší invektivu vůči Vašemu názoru. Pokud se vrátíte k debatám zpětně, vůči M.J. jsem byl kritický a to dost tvrdě. Pokud tedy připustím, že včera byl M.J. spíše nosičem vody a to byl, tak rozhodně nebyl horší než např. Hubáček. Vyjádřil jsem názor, že bych dal známku jinou než Tnatalos a ejhle, dopouštím se rektálního alpinismu. Nemám k tomu víc co dodat.

                P.S: "Quaero culpam demtaxat in secum".
                (Hledám chybu nejprve v sobě)

                • Re: Zlín - Slavia 0:3

                  mart     před 16 lety 23.09.2008 11:04 |  
                  0 0

                  co je dovoleno jobovi, ....
                  Sokrate, vykaslete se na to. Fakt to nema smysl.
                  Kouknul sem se na ten zakrok Kladrubskyho, ... fakt slusny. Mel by za to dosta IPON! Protoze penalta, nebo cervena karta na Sparte, .... to je jako chtit po Tantalovi (byt jen castecnou) objektivitu.mart

                • Re: Zlín - Slavia 0:3

                  zz     před 16 lety 23.09.2008 11:21 |  
                  0 0

                  Zdravím Sokrate,
                  s tím rektálním alpinismem to Tantalos přehnal, to jsem neměl vůbec na mysli. Šlo mi o hodnocení výkonu Marka Jarolíma, vím, že se nesnažíte nikomu lézt do zadku, to byla podpásovka od Tantalose. Ale vraťme se k výkonu Jarolíma ve Zlíně, měl 7 přesných přihrávek, ale zase jde o kvalitu přihrávky, nejvíce přesných přihrávek měli Brabec se Suchým, když si mezi sebou nahrávali, ale bylo to k ničemu. Proti Olomouci mladý Mareček dával dlouhé riskantní pasy, ocenil to i Honza Mároši, viděl jste podobný pas od MJ? Ano, byl u tří gólů, ale to jsou druhé asistence, je třeba vyzdvihnout při prvním gólu kvalitní provedení od Belaida, podobnou možnost měl MJ proti Vaslui a jeho provedení bylo průměrné, trefil brankáře, střela šla přímo na ně, v tom je velký rozdíl mezi TB a MJ. Druhý gól skvělý centr od Šventa a opět vynikající provedení od TB a při třetím gólu dobrá práce Necida a skvělé zakončení od Toleskiho, který jinak nebyl příliš vidět. MJ nevystřelil na bránu, jednou vedle, nedal žádnou kolmici, riskantní dlouhý pas, ve druhé půli u lajny zbytečně ztratil míč a byla z toho málem šance Zlína. Prostě od tvořivého středního záložníka čekáme přeci jiný výkon než snahu a posunutí míče do strany, jiné kvalitu střelby, jiné zahrávání standardek, i když je včera TB taky zahrával mizerně. S tím alpinismem to opravu Tantalos přehnal, ale v tom jsem se ho nezastal, to by si měl vůči Vám odpustit. Jinak jak jste to myslel s větou, že mohli nastoupit i Šmicer, Ivana, Volešák? Já myslím, že to zas tak špatní hráči nejsou.

                  • Re: Zlín - Slavia 0:3

                    quelhar (admin)     před 16 lety 23.09.2008 11:31 |  
                    0 0

                    Zdravim. Jen technicka poznamka - tezko srovnavat branky Belaida ve Zline (kdy mel spoustu casu si mic zpracovat, posunout si ho a presne zamirit) a strelou Jarolima v zapase s Vaslui, ktery strilel prakticky z voleje, protoze cas na zpracovani nemel. Kdyz uz srovnavat nejake situace, tak bych pripomenul paty gol proti Bohemians, kdy si Jarolim take mic zpracoval, posunul a nikym neatakovan zavesil rovnez do sibenice.

                    • Re: Zlín - Slavia 0:3

                      martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.09.2008 11:37 |  
                      0 0

                      quelhare, kdo hledá argumenty, vždycky nějaké najde. Belaid dal dva goly z voleje z podobnych situací, v jakých byl Jarolím. Ano, Jarolím zavěsil proti Střížkovu, Belaid dal golu 6. To jsou objektivní srovnání bez vytržení z kontextu, to jsou fakta o přínosu těhle hráčů pro slavii. Nemluvě už o tom, že práce obou v poli a aktivita mluví jasně pro Belaida (ale to už je možná můj subjektivní pocit, možná máš zas dobrý pocit z práce Marka).

                    • Re: Zlín - Slavia 0:3

                      zz     před 16 lety 23.09.2008 11:40 |  
                      0 0

                      Zdravím Quelhare,
                      proti Vaslui měl v druhé půli ke konci zápasu spoustu času a prostoru ke střele, MJ to napálil přímo do Kuciaka, špatně to provedl, v tom je rozdíl mezi MJ a TB. Nemám na mysli Tebou popisovanou střelu z voleje z prvního poločasu, ale jeho střelecký pokus z druhého poločasu. Doufám, že si na tu střelu pamatuješ.

                      • Re: Zlín - Slavia 0:3

                        Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 23.09.2008 11:54 |  
                        0 0

                        Jenom mi Martyni a zz připomeňte, kolik dal Belaid proti Vaslui gólů, nebyl jsem tam a trochu mi to uniklo. Podle toho, co píšete, tak asi celou řádku????

                        • Re: Zlín - Slavia 0:3

                          martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.09.2008 12:15 |  
                          0 0

                          Huzgi, srovnaval jsem prinos za celou dosavadni sezonu, kdyz vynechame pocity ze hry, produktivita hovori jasne. Zrejme by jsi po Belaidovi zadal trefu v kazdem zapase a u MJ staci jedna na 5:0 v zapase se strizkovem. kdybych mel byt dusledny, rekl bych ze Belaid hral jen 60 min., zatimco Jarolim se neprosadil ani za 90 min.

                          • Re: Zlín - Slavia 0:3

                            Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 23.09.2008 12:43 |  
                            0 0

                            Nežádal, Martyni, já na rozdíl od tebe, tantala a zz mám rád úplně každého hráče, který za Slávii hraje a každému fandím a řekl bych, že snad i stejně, jejich úspěch je i můj úspěch. Jen mi přijde na hlavu, rýpat se v tom, že v jednom zápase jeden hráč poslal střelu doprostřed brány, nota bene v zápase, kdy ostatní se nedostali ani k té střele. Není hráč, který všechno vždy a v každé situaci udělá dobře a správně. No nic.

                            Slávie vyhrála v Ostravě (po dobrém výkonu), s Jablonce (po slušném výkonu), ve Zlíně (po dobrém výkonu) a většina přispěvatelů, místo aby se zde radovala a slavila, tak se vyžívá v rýpání, napadání hráčů a dalších jedovatostech. To já nechápu a je mi těch, kteří neumí vychutnat úspěch svého týmu, upřímně líto.

                            • Re: Zlín - Slavia 0:3

                              martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.09.2008 14:19 |  
                              0 0

                              Neboj, Huzgi, já se raduju. Každej holt nemůže mít rád všechny stejně.. nemyslíš snad, že bych snad nefandil hráčům jako je Jarolím nebo Černý..fandím slavii, když se jim něco povede, je to úspěch slavie. Ale jako fotbalisty je nemám tolik rád, rozuměno jejich hru nemám tolik rád jako hru některých jiných.. to je pravda. A ještě důležitá věc.. ja nemluvil o jednom zápase, ale ceelkově o úvodu sezony, proto jsem hodnotil, kolik kdo dal golu, kolik přihrávek, jak se mi jevil jejich přínos pro slavii. Nikoli v jednom zápase. S tím volejem to byl jen příklad, kdyby Marek v jiných zápasech dokázal svůj přínos pro slavii, ani by mě nenapadlo ten volej zmiňovat

                              • Re: Zlín - Slavia 0:3

                                Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 23.09.2008 14:30 |  
                                0 0

                                Já se pane Huzghi taky raduju z vítězství našich barev pokaždé, včera moc. Dnes už je to o něco horší, protože jsem si vyslechl hodnocení včerejšího výkonu rozhodčího Fraňka panem lampasem Macelou a nějak jsem tomu nerozuměl. A Kladrubský zasáhl nejdříve balon přeci. Tak já nevím, co jsem vlastně včera na té Letné viděl. Ještě, že nám to na té zlínské Letné vyšlo lépe. A derby se hraje v pondělí 6.října od 17.15 v ČT. Taky na Letné.
                                Sokrates55

                  • Re: Zlín - Slavia 0:3

                    Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 23.09.2008 11:44 |  
                    0 0

                    Dobrý den přeji,
                    myslel jsem to v dobrém (ironii nemám moc rád, protože ta se musí setsakra umět, aby byla dobrá) a to tak, že mohli klidně i přijít dříve. Mohli se víc rozehrát a ne jen posledních 15 minut, protože už bylo prakticky před přestávkou rozhodnuto. Já jsem opravdu nesrovnával M.Jarolíma T.Belaida, to ani nejde. Reagoval jsem na to, že i když to byly druhé asistence, tak tam prostě jeho úloha jako hráče byla plněna a tudíž nemůžeme říci, že byl dle Tantalose neviditelný a nic nám neutkvělo v paměti. Sám vím pane (zz), že M.Jarolím ty chyby udělal a o tom pasu jsem hovořil, kolmice měl 4 a jednu pokazil, do kombinace při vytváření herní situace se však zapojil. Pokud jsem viděl, tak pouze u prvního trestňáku stál jako druhý a Tijanovi se tam moc nemotal. Když Brabec viděl, že okolo rozehrávání stojí 4 hráči (T.Belai, Tavarez, Krajčík a Toleski), tak další rozehrávky řešil tak, že je odsuď všechny vyhnal. Belaid je sice nerozehrál nejlépe (dvakrát do zdi a jednou přetažené až za autovou čáru), ale aspoň měl klid na rozehrání a M.Jarolím už u těchto rozehrávek nebyl. Co se týče těch pasů, riskantní pas nedal, ale T.Necidovi přihrál rychle ze středu hřiště na vápno několikrát s tím, že Necid se s tím balonem otočil a rozehrál do stran na Krajčíka či Toleskiho. ProBůh, já jsem M.Jarolíma přeci nijak na začátku této disputace nechválil, jen jsem vyslovil názor, že by tu pětku možná mohl mít, protože na čtyřku tam tentokrát nebyl dle mého názoru ani jeden hráč.
                    Jinak zdravím Marta (už jste znovu v pracovním a bílém?), přeji Vám všem pěkný den Sokrates55

                    • Re: Zlín - Slavia 0:3

                      zz     před 16 lety 23.09.2008 11:50 |  
                      0 0

                      Ano, máte pravdu, že známka 5 by byla výstižnější. A tu 5 myslím bez ironie. Přeji Vám hezký den.

                      • Re: Zlín - Slavia 0:3

                        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 23.09.2008 12:09 |  
                        0 0

                        Děkuji a také přeji hezký den.

                        Jinak jsem dnes slyšel krásný postřeh Josefa Fouska:
                        " S příchodem nejen mozkové impotence, se mnozí zoufalci dávají
                        na politiku v domění, že tam dosáhnou postavení"
                        Sokrates55

                        • Re: Zlín - Slavia 0:3

                          Veta (přítel SN)     před 16 lety 23.09.2008 14:01 |  
                          0 0

                          Panove, nezlobte se na me, ale vy jste jeden vetsi blbec, nez ten druhej ;)

                          MJ hral na jare prd. Spatne se pohyboval, malo bojoval a nenahradil to ani zadnymi goly. Jiz v prvnim zapase v LIberci bylo videt podstatne zlepseni a stale se lepsi. Vcetne zapase s Vaslui (kde si moc nedovoloval) nebo ted ve Zline, kde zkousel ty dlouhe pasy apod. a i kdyz mu to nevychazelo, tak budiz mu ke cti, ze to alepson zacal zkouset. I zde na foru se volalo po tom, ze hraje prilis alibisticky. SOkrates spravne rozebral, ze se nejakym zpusobemn zapojil do kombinac epri vsech nasich golovych akcich a to bychom mohli hodnotit pozitivne.

                          Ja osobne hodnotim pozitivne, ze vidim, ze se zlepsuje, videl sjem jeho zapasy za Plzen, kde bycl vyborny a doufam, ze se stale bude zlepsovat a bude pridavat i goly.

                          A vy se prestante hadat, ani jeden neumite byt nezaujaty.

                          • Re: Zlín - Slavia 0:3

                            Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 23.09.2008 14:20 |  
                            0 0

                            V podstatě máte pravdu a to jsem volal po objektivitě ,viďte. Dobře mi tak. Sokrates55

                          • Re: Zlín - Slavia 0:3

                            zz     před 16 lety 23.09.2008 14:59 |  
                            0 0

                            Milý kolego,
                            my na tomto webu nepoužíváme výrazů jako blbec, možná někdo vypustí jedovatou slinu, ale vulgarismů je tu jako šafránu. Pokud jde o Marka Jarolíma, v jeho věku očekáváme, že přinese více než jen snahu, pokusy, zlepšení. Slávia potřebuje kvalitu na jednotlivých postech, ne snahu, zlepšení, které je pořád průměrné. Kdyby byl tým složený jen z hráčů, kteří se snaží, tak nehrajeme o titul, ale ve středu tabulky. Snahu, zlepšení můžeme hodnotit pozitivně u hráčů, kteří přišli z dorostu, juniorky, ale u drahých posil chceme vidět kvalitu.

                          • Re: Zlín - Slavia 0:3

                            mart     před 16 lety 23.09.2008 16:52 |  
                            0 0

                            Take se pripojim. Nesouhlasim, ze se zde jedna o blbce. Zvlaste v pripade Sokrata :D. (humorny twist ...mi prinesla proste na jazyk slina, aneb polibila mne muuuuuza).
                            Tady se jedna o osobni problemy Tantala.
                            My ostatni diskutujem o Slavii, on o svych problemech. S tim nesouhlasim, a nikdy nebudu souhlasit. To sem nepatri.
                            Nezaujaty pochopitelne neni (v pravem smyslu slova) nikdo, nekteri se o to presto snazime.
                            (....a to presto, ze vime, ze ne vzdy nakonec zvitezi rozum).
                            zdravi mart

      • Re: Zlín - Slavia 0:3

        slaviator     před 16 lety 23.09.2008 07:51 |  
        0 0

        A to je první liga. Počkej, až ligu bude pískat třebas mladej rozhodčí Ochotnický, teď píská zatím druhou, ale do první se brzo dostane, věř tomu. O víkendu třebas byla jasná penalta v Jihlavě proti domácímu týmu plus červená, obránce sklouznul ve vápně útočníka a rozpáral mu nohu, rozhodčí se tomu jen vysmál. Ten hráč má teď tři stehy, to asi nenafilmoval, že. Jinak se snažil hru pouštět po celý zápas, na obě dvě strany, ale nešlo mu to. Takhle pískal i Most-Ústí a ještě hůř pískal jedny dorostence. Ale do ligy to dotáhne, což je na tom asi to nejsmutnější.

    • Re: Zlín - Slavia 0:3

      slaviator     před 16 lety 23.09.2008 07:47 |  
      0 0

      Italům se nediv za ty prohlídky, po tom co se tam dřív dělo, že. U nás se taky čeká až se "něco" stane, až nějakej magor propašuje pistoli a začne střílet i jen do vzduchu... Pronést kudlu není sebemenší problém. Nemůžeme se poučit od Itálie například, kde bylo v hledišti zabito při výtržnostech několik lidí. My máme kontroly jen na oko.

      • Re: Zlín - Slavia 0:3

        KING25     před 16 lety 23.09.2008 08:42 |  
        0 0

        Kdy byl v hledišti zabit fanoušek v itálii při výtržnostech???

        • Re: Zlín - Slavia 0:3

          Jiri1     před 16 lety 23.09.2008 11:34 |  
          0 0

          Zdravim, tak vyborny vysledek jsem necekal, mam pocit , ze velkou roli hraje krajni neoblibenost soucasneho trenera Zlina , hraci reptaji na tvrde treninky , vytratil se duch urcite vzajemnosti, ktery vzdy ve Zline panoval, proto i ty vysledky v posledni dobe, tim nesnizuji vykon nasich trefy Belaida ci gol Toleskeho mne potesili, Jarolim nase oblibene tema vsude panuje vuci tomuto hraci urcita averse diky jeho stryci i otci, kteri mu tvrde uslapavaji cesticku ven za lepsim chlebem i kdyz zajem je ted hlavne o Belaida, na klubu se uz poptavaly nejake kluby s Turecka ci Italie, jaka by byla jeho cena atd........ K fanouskum, casto je to otazka chovani klubu vuci nim, v jednom klubu se na necem dohodli s fandy a za par zapasu to neplati, samozrejme odveta na sebe nedala dlouho cekat, to pri stale se snizujicich poctech poradatelu a za male penize se tezko daji delat zazraky navic . kdyz vite , jak se veci maji a rucite za dalsich 15 lidi. Tim, ale nerikam, ze se nedela maximum, ale treba ramy, rentgeny, cipova kartoteka antifandu je vice mene nutnosti. Jsem zvedav jaka sestava vybehne proti Voticum , ma udajne dojit k 5 az 6 zmenam, takze uvidime, Lukasi arbitr Ochotnicky ma urcite tlacu, ale piskat umi, kdyz ovsem chce.

          • Re: Zlín - Slavia 0:3

            slaviator     před 16 lety 23.09.2008 12:58 |  
            0 0

            hotely v Praze vynášej víc než dobře... Jinak si neumím vysvětlit, proč píská i byť jen tu druhou ligu

    • pro ZZ a martiniho

      tantalos     před 16 lety 23.09.2008 12:23 |  
      0 0

      Píšetete mi, že jsem k Sokratovi příliš tvrdý, že to přeháním, když píšu o jeho rektálním alpinismu. Jelikož si vás vážím, musím, odpovědět.
      On si Sokrates vytvořil image mírně sklerotického, leč hodného a slušného pana profesora, kterou používá k nenápadným sprostým výpadům vůči. On je totiž pan Sokrates pěkně zákeřný.
      Například dnes mě obvinil, že jsem deviant, když psal o mé "úchylce",
      nedávno o mně zase tvrdil, že nejsem muž, neboť jsem mu údajně dal nějaké slovo, které nedodržuji - což byla samozřejmě halucinace, neboť představa, že budu mlčet k prosazování osobních zájmů rodiny Jarolímovy za cenu poškozování Slavie, je mylná.
      Pokud jsem trochu přitvrdil ve slovníku, je to jen reakce na ty "špinavé sliny", jimž se Sokrates ohání.

      • Re: pro ZZ a martiniho

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 23.09.2008 12:48 |  
        0 0

        Vím, že to vzkazujete pouze panu(zz) a martinimu,
        ale sám se podívejte na sebe a svou zákeřnost. Sprostý jsem vůči Vám nikdy Tantale nebyl na rozdíl od Vás. Protože jste nenašel jiné argumenty, tak se snažíte ze mě udělat pěkně zákeřného a nenápadně sprostého člověka. Až mi ukážete někde, že jsem napsal, že jste deviant, tak mi to prosím sdělte. Zatím tady pouze fabulujete a sám si dovozujete své doměnky a dáváte je jako fakta. Halucinací trpíte spíše Vy, ale víc asi krátkou pamětí. Vydáváte se tu pomalu za "svatého bojovníka proti jarolímovic rodině" tím, že bezostyšně a sprostě pomlouváte a nepřinesl jste nic nového, co bychom" My - ostatní na těchto SN, jelikož si nás nevážíte" nějak nevěděli. Za poslední dva roky trenér Jarolím poškodil Slávii nevídaným způsobem. Měl ste ho vyhnat před zápasem na Ajaxu, měl ste ho vyhnat vlastně hned jak nastoupil. Měl ste ho hnát a nechat tam Czaplára, který Slávii poškozoval třikrát tolik, ale to jste se tu vůbec neozýval. Jakou vy pane Tantale máte úchylku to opravdu netuším, ale brzké uzdravení Vám ze srdce přeju. A to bez ironie. Sokrates55

        • Re: pro ZZ a martiniho

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 23.09.2008 12:59 |  
          0 0

          A ještě dodám,
          že nejdříve ste psal o mém uchýlení se řitnímu alpinismu (tedy mé úchylce) Vy a pak tady "bečíte jako želva", že Vám někdo udělal bebíčko. Sokrates55

          • Re: pro ZZ a martiniho

            tantalos     před 16 lety 23.09.2008 13:02 |  
            0 0

            To, co jsem napsal, byla reakce na ZZ a martyniho. S Vámi nemá cenu se co bavit.

        • Re: pro ZZ a martiniho

          mart     před 16 lety 23.09.2008 13:32 |  
          0 0

          :D Sice se rika, ze na hruby pytel patri hruba zaplata, ale Vy to dokazete i jinak. Neprekvapil jste me Sokrate. Nezne:).
          Jinak bych se ovsem pripojil k Tantalove nazoru, a to alespon v tom smeru, ze to asi opravdu nema smysl.
          Je pomerne evidentni, ze nekteri lide maji velice osobni problem panem Jarolimem, a pokud tomu tak je, ...pak nema smysl, se do toho michat (chapu samozrejme Vasi vrozenou "uchylku" v souvislosti se spravedlnosti a pravem, ale presto opakuji, ze to nema smysl). zdravi mart

          • Re: pro ZZ a martiniho

            slaviator     před 16 lety 23.09.2008 18:29 |  
            0 0

            Marte... Lituju vás... Buď je to vyjímka, nebo v Evertonu se mluví strašnou angličtinou.. :)) Zlatá oxfordská.. :))))

            • Re: pro ZZ a martiniho

              mart     před 16 lety 23.09.2008 20:39 |  
              0 0

              :D, slysel ste Lukasi pojem "Scouse", nebo "Scouser".....kdyz tak si to "vygooglujte". Jinak by bylo treba podotknout, ze my bydlime na severnim predmesti :D.mart

              • Re: pro ZZ a martiniho

                slaviator     před 16 lety 23.09.2008 20:51 |  
                0 0

                Neslyšel... :-)) Ale mrknu se určitě:-))

      • Re: pro ZZ a martiniho

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.09.2008 14:49 |  
        0 0

        Tantale, jde už o víceméně osobní spor, k tomu už nemá smysl nic říkat. mrzí mě, když se to tu vyhrotí až takto, proto jsem se ozval kvůli tomu rektálnímu alpinismu... ale smyslem tohoto fora je povídání o slavii, co se týče názorů na ni, je jasné, že jsou mi ty tvoje bližší než sokratovy.

        Snad jen toto.. mám pocit, že mart a možná i sokrates jsou toho názoru, že kvůli těm názorům musíme nutně tvořit nesmiřitelné tábory...že je projevem jakési morální nedostatečnosti to, co si o dění ve slavii kdo myslí... osobně jsem toho názoru, že to nutné není. ale když to jinak nejde, nedá se nic dělat.

        • Re: pro ZZ a martiniho

          tantalos     před 16 lety 23.09.2008 16:04 |  
          0 0

          Vono je stejně pěkná nuda, když se zavede jednomyslnost

          • Re: pro ZZ a martiniho

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.09.2008 16:26 |  
            0 0

            no jednomyslnost je horší, než nuda.. však u nás pár desítek let byla a jsem rád, že jsem to zažil jen jako dítě... to už je lepší se pořádně zhádat..:-)))

  6. Re: Zlín - Slavia 0:3

    slaviator     před 16 lety 23.09.2008 20:49 |  
    0 0

    Tak divme se, že je něco shnilého v českém státě. Vacek vyřvává na výkonném výboru, že nedá okresům ani korunu. Proč? Jakej k tomu má důvod? Když právě okresy vychovávaj hráče?

  7. Re: Zlín - Slavia 0:3

    dubas     před 16 lety 24.09.2008 09:39 |  
    0 0

    Bývala doba, kdy celá tribuna v Edenu soustavně nadávala na Radka Bejbla, ač to byl u nás nejlepší def. záložník, Další byl Ríša Dostálek, po tom Lukáš Jarolím, pak Hubáček a teď je to MJ. Jak asi ten kluk musí zahrát, aby někteří po něm neplivali, třeba proti Jablonci, když nepočítám Necku, byl nejlepší a přesto podle některých byl strašnej. Nechte už Marka na pokoji a při jeho hodnocení, prosím trochu soudnosti a objektivity. Dubas

    • Re: Zlín - Slavia 0:3

      mart     před 16 lety 24.09.2008 10:10 |  
      0 0

      Dobry den dubasi. Mate asi pravdu, ale z meho pohledu nejde o Marka Jarolima, ani o Jardu Cerneho. (ani jeden ze jmenovanych hracu neni hracem podle mych predstav, ale nevidim duvod proc je pritom bez prestani napadat.). Mam pocit, ze tu jde o neco vic. Ti ktreri kritizuji hrace, proti nim toho moc nemam(zejmena pokud je to oduvodnene, ...a pripoustim, ze to casto u MJ a JC muze byt), ale Ti kteri tu bez prestavky "ryji", nadavaji a osocuji, siri nepravdy, polopravdy a lzi, a vsechno spatne je jim dost dobre, ...tak to jsou ti, kteri mi lezou krkem. Na tom nic nezmenim.
      Lhani, zavist, vztekovky (pokud se nejedna o jine pohlavi) proste nemam rad, a se Slavii a slavistou si je nedokazu spojit. Proto jsem nekdy ponekud primejsi.mart

      • Re: Zlín - Slavia 0:3

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.09.2008 11:01 |  
        0 0

        Marte, tedy podle vas, pokud nekdo napise, napr. ze: "Marek jarolim vcera hral slabe, z meho pohledu jeho vykony jsou zatim za ocekavanim a jeho prinos pro tym vidim jako neopovidajici prostoru, ktery od trenera na hristi dostava, jini hraci, kteri cekaji na svou prilezitost, by byli pro slavii prospesnejsi". Podle Vas je tohle osocovani, nepravda, polopravda, lez, zavist, vztek, radost z neuspechu? Prosim, pak nema cenu se vubec o fotbale bavit.. muzeme pak zkusit bavit se treba o muzice... jenze pak by se treba mohlo stat, ze reknu, ze se mi nejaky intepret nebo skladatel nelibi a vy mi odpovite, ze je to tim, ze jsem zly, zavistivy a ze lzu.

        Uprimne receno, kvuli Cernemu s Jarolimem by tu nikdy nebyly hadky, kdybychom necitili nejakou elementarni nespravedlnost v tom, jaky prostor tihle dva na hristi dostavaji, pres jejich mirne receno nepresvedcive vykony, zatimco jinym staci jeden prumerny vykon a uz sedi na lavicce nebo putuji sestavou po zvlastnich postech. Logicky se mnozi spekulace, , co je za tim. Je pritom zvlastnim pravidlem, ze kdyz nastoupi oba dva kluci v zaloze, tymu se herne nedari a ztraci body, jsem presvedcen, ze to lze overit. Ja nevim jak vy, ale ja rad vidim, kdyz hraje slavie hezky fotbal a kdyz vyhrava. Ne, prominte, mam radost kdyz se nedari a muzu si tu zanadavat, ja zapomnel...

      • Re: Zlín - Slavia 0:3

        zz     před 16 lety 24.09.2008 11:52 |  
        0 0

        Marte, máte dlouhý krk, abychom se tam s Tantalosem a Martynim vešli? Zdravím Vás do Anglie a včera ten Arsenal s dětičkami válel, zvláště Vela byl skvělý. Přeji hezký den.

        • Re: Zlín - Slavia 0:3

          mart     před 16 lety 24.09.2008 13:44 |  
          0 0

          :D, dobry, beru. Ale nemam, ...a navic nepotrebuji mit!. Tak predne, Martyni mi v krku nelezi vubec, Vy jen zridkakdy (ale pak poradne, protoze kdyz se do sebe zahledite, tak nevidite napravo/nalevo :). ....no a Tantalos se mi tam v pohode vejde. Mimochodem, ....abych to rekl slusne, kdyby mi neslo o formu diskuse na SN, ...ani Tantalos by mi tam nelezel, ...byl by totiz mnohem, mnohem dal:).zdravi mart

      • Re: Zlín - Slavia 0:3

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.09.2008 12:13 |  
        0 0

        Ted marte koukam, ze se vam musim omluvit. Spatne jsem si precetl vas prispevek.. reagoval jsem na to, ze vam zrejme vadi kritika, kterou povazujete za lez, zavist, apod.. koukam ale smysl vaseho prispevku je v tom, ze rozlisujete mezi kritikou a sireni nepravd apod... otazka ovsem je, co je pravda a co lez, co jsou pomluvy a co strizlivy pohled na stav veci.. takze ma reakce mela znit jinak, lisime se v tom, ze ja odmitam nektere veci automaticky oznacovat za lzi a pomluvy.. pokud neco nevidime na vlastni oci, je pr nas temer nemozne dobrat se pravdy.. nekdy neni pravda ani to, co na vlastni oci vidime.. ovsem muzeme si dat nektere veci do souvislosti a uvazovat o tom, co je treba za nekterymi kroky trenera ci vedeni, co je duvodem chovani toho a jineho.. malokdy muzeme mit o necem 100% jistotu, ze je to pravda, ale rto neznamen, ze bychom nemohli kriticky premyslet

    • Re: Zlín - Slavia 0:3

      zz     před 16 lety 24.09.2008 10:20 |  
      0 0

      Zdravím Dubasi,
      každý hráč musí počítat s kritikou, ať už trenéra, médií nebo fanoušků. Je tomu u nás-viz Došek na Spartě, Lička v Ostravě, Živný v Brně...., tak v zahraničí. Někteří hráči Bayernu jsou pod neustálou kritikou fanoušků, podobně je tomu v Realu a dalších klubech. Fotbalista se musí umět s tlakem zvenčí vyrovnat, to mohl jít hrát šachy. Většina lidí vyčítá MJ, že kvůli němu museli odejít jiní hráči jako Dočkal nebo že byl upřednostňován na začátku sezóny i na jaře na úkor Tijaniho Belaida, který je jasně lepším hráčem. Prostě od hráče, který přišel jako drahá posila se prostě očekává v každém zápase kvalitní výkon, ne snaha a zlepšení. Průměrný výkon můžou podávat hráči, kteří přijdou z dorostu nebo juniorky. Kvůli průměrným výkonům odešel Kalivoda. Bejbl se dokázal vyrovnat s kritikou a někam to dotáhl, podobně si s tím musí poradit i MJ. Pokud to nedokáže, tak nemusel chodit do Slávie.

      • Re: Zlín - Slavia 0:3

        dejva     před 16 lety 24.09.2008 10:47 |  
        0 0

        zízí píšete že,"že byl upřednostňován na začátku sezóny i na jaře na úkor Tijaniho Belaida" vždyť to je nesmysl, Belaid na jaře neměl natrénováno kvůli tomu, že přípravu strávil ve vězení , a na podzim hraje pravidelně ligu od 3. kola v základu.před tím byl snad někde s repre či nějaký trenink. výpadek, zranění či tak něco.

        • Re: Zlín - Slavia 0:3

          tantalos     před 16 lety 24.09.2008 11:17 |  
          0 0

          Samozřejmě, byl upřednostňován na úkor Dočkala a ne Belaida.

        • Re: Zlín - Slavia 0:3

          zz     před 16 lety 24.09.2008 11:25 |  
          0 0

          Davide, ale Tijani prohlásil, že i během krátkého pobytu ve vězení pravidelně běhal a byl kondičně dobře připravený na africký šampionát. Stejně tak po návratu na sobě tvrdě pracoval. V Boleslavi nastoupil jen díky náhodě, MJ dostal v Olomouci čtvrtou žlutou kartu. Díky této náhodě hraje dnes Belaid za Slávii, píší to i v dnešní Mf dnes, byl na odchodu z klubu, nepočítalo se s ním. Kdyby nebyl na tom dobře kondičně, asi by nepodal dobrý výkon v posledních dvou zápasech. V létě hrál za tuniskou reprezentaci kvalifikační zápasy, kondice se dá získat nejen na kolech v Krkonoších, ale i hraním. Ve Spartě tuto novinku zavedl Hřebík a hráčům se to zamlouvalo. A podívej se do sestav přípravných zápasů, od kdy chodili na hřiště Belaid a Volešák.

      • Re: Zlín - Slavia 0:3

        Nax     před 16 lety 24.09.2008 10:59 |  
        0 0

        Ahoj zz,
        je videt ze si nikdy nehral sachy, tlak se kterym se musis vyrovnat v sachach je vesti nez ve fotbale.
        Ad Marek Jarolim - jak uz reklo vic lidi, tohle je osobni problem nekterych fanousku. Sorry ale vycitat Markovi, ze kvuli nemu museli odejit jini, to je jako kdyz komunisti trestali deti za to ze jejich otcove byli treba vojaci na zapadni fronte.

        • Re: Zlín - Slavia 0:3

          tantalos     před 16 lety 24.09.2008 11:15 |  
          0 0

          Ano, proč to vyčítat Markovi, když odpovědnost nese někdo jiný. Trenér. Bylo naprosto jasné, že Marka připravuje na post pravého záležníka - stavěl ho tam v přiípravných utkáních, přestože se ukázalo, že na toto místo nemá potřebný start na míč, je měkký, nerad jezdí po lajně dopředu, dozadu. Zároveň byl prodán jeden z nejtalentovanějších hráčů Slavie posledního desetiletí Dočkal, také pravý záložník a jasně lepší hráč než MJ. Markova vina to není. Je to vina těch, kdo ho prosazovali. Což nemusí být nutně jen jeho strýc, ale i jeho otec, dodavatel dresů do Slavie.
          Teď se Markovi uvolnilo místo jakéhosi rozehrávače, který narozdíl od okolí nemusí příliš plnit obranné povinnosti, běhá ve středu hřiště, zahazuje šance a když se hraje proti soupeři, který je o třídu nebo dvě slabší, tak někdy ani nepůsobí tak hrozným dojmem. Navíc, jelikož má kondičku tak na 60 minut, ho ke konci někdo vystřídá, aby se moc nezapotil.

        • Re: Zlín - Slavia 0:3

          zz     před 16 lety 24.09.2008 11:35 |  
          0 0

          Ahoj Naxi,
          máš pravdu, že šachy jsou hodně náročný sport, myslel jsem tlak od fanoušků. Pokud jde o MJ, Tvoje přirovnání s komunismem je absurdní, tady nikdo nikomu nic nezakazuje, nikoho netrestá, je jen na samotném hráči, aby zavřel kritikům svými výkony ústa. Ale on je jen průměrným hráčem. A potřebuje Slávia průměrné hráče? Kupují kluby třeba v bundeslize průměrné cizince, podívej se, jak se Leverkusen zbavil Papadopulose na úkor německého hráče Helmese. Stejné pravidlo by mělo platit i ve Slávii, drahá posila musí převyšovat talentované odchovance, jinak je důvod jejího upřednostnění na úkor odchovance těžko vysvětlitelný. A proč musel odejít Dočkal, to si cvrlikají vrabci na slávistické střeše. Až bude Mj takovou posilou, jakou byl Piták, Vachoušek, Skácel, tak všichni budou držet ústa. To mi věř. Ale do výše uvedených hráčů má předváděnou hrou hodně daleko.

          • Re: Zlín - Slavia 0:3

            Nax     před 16 lety 24.09.2008 12:40 |  
            0 0

            Absurdni prirovnani jsem pouzil schvalne:-)

      • Re: Zlín - Slavia 0:3

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 24.09.2008 11:13 |  
        0 0

        Dobrý den přeji,
        souhlasím s Vámi pane (zz), že každý hráč musí počítat s kritikou. To beru, ostatně ani ten spor, za který se všem omlouvám, protože jsem ho způsobil a který možná některé oprávněně pohoršil, nebyl o tom, zda je M.J. lepší či horší a jestli podal průměrný nebo špatný výkon. Vycházím pouze z toho, zda jde o skutečnou kritiku hráče a ne o to (a Mart to tu už popsal), jak ho nějak pomluvit či spojit s něčím pdobným. O nesmiřitelnosti to není, pan Martyni sám ví, že i když spolu nesouhlasíme, můžeme nesouhlasit slušně. Kritika jako taková má svůj řád, pravidla a smysl. Tak se toho držme. To je vše k meritu celé věci. Váš názor v poslední části příspěvku zde uvedeného je konsistentní s tím, co si myslím také. Nemám - li na něco a nestačím ostaním, nechám místo lepším. Děkuji a přeji pěkný den. Sokrates55

        • Re: Zlín - Slavia 0:3

          dejva     před 16 lety 24.09.2008 11:39 |  
          0 0

          souhlasim tantalosi, driv se remtalo, ze nemame sesivany dresy, tak ted je mame ,ale k tomu i marka ktery sel po vyslapane cesticce. si proste nevyberes.

          ono se zz da trenovat i ve vezeni, ale nedaji se trenovat ruzne herni situace. a vubec asi by to treneroj rozhadalo kabinu, kdyby musel sedet kluk co absolvoval celou letni pripravu(a byl na ocich) na boude v krkonosich a misto nej hral nekdo kdo to "utrpeni neabsolvoval"ale to je muj nazor to same bylo asi v zime.belaid ted dostal duveru a splaci ji dokonale.

          • Re: Zlín - Slavia 0:3

            zz     před 16 lety 24.09.2008 11:48 |  
            0 0

            Davide, a proto hrál Abrahám, který neabsolvoval žádnou kondiční přípravu ani se Spartou, ani se Slávií. Tady si protiřečíš. TB potřeboval důvěru trenéra, aby i na jaře dával góly jako teď. Bylo to v jeho hlavě, psychice. Nehledej za tím žádnou vědu o atmosféře v kabině.

            • Re: Zlín - Slavia 0:3

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.09.2008 11:55 |  
              0 0

              Přesně tak, zdůvodnit si člověk může ledacos, když chce, ovšem není na škodu věci trochu vidět v souvislostech. Pak dojdeme např. k tomu, že Abrahamova kondice byla dostatečná, zatímco Tijaniho byla nedostatečná i letos na začátku ligy, i když byl na soustředění s tuniskou repre a pak několik týdnů s týmem´.. pěkný příklad

            • Re: Zlín - Slavia 0:3

              EdCable     před 16 lety 24.09.2008 13:51 |  
              0 0

              David si nijak neprotireci, Abrahama jsi do toho tedka primotal ty, klasicka demagogie, vlozit druhemu do ust neco, co nerekl.

              • Re: Zlín - Slavia 0:3

                mart     před 16 lety 24.09.2008 14:04 |  
                0 0

                Hm, tak v tomhle paragrafu si myslim, ze ten Abraham je tam spravne. Je to mysleno jako prorti priklad..., a myslim si ze je to castecne spravne. Ja jsem Jarolimovi (tomu velkymu, nebo reknu radeji Karlovi, aby nevznikla mylka:), veril, ze Abraham by mohl byt dobry tah. Nepovedlo se, .... nemelo by se to stavat, ale nepovedlo. Presto jsem za tim tahem videl nejakou logickou uvahu.(jiste je mozno s timto nesouhlasit, zejmena pak retrospektivne).
                Jinak, kdyby mi(jako me osobne) nekdo dal v unoru 2008 vybrat jestli budu stavet nezkuseneho, talentovaneho, naladoveho, obranne ukoly spatne plniciho cizince, nebo naladoveho, nevytrenovaneho, potencialniho bojovnika Abrahama, .....nu vsak vite koho bych si byl byval vybral ja. Ze to bylo spatne bych se bud nedovedel vubec, a nebo se stestim (viz clanek jak Belaid malem zase zmizel).mart

          • Re: Zlín - Slavia 0:3

            mart     před 16 lety 24.09.2008 13:48 |  
            0 0

            ...dobre, kdyz se dlouho neremcalo o dresech, tak si prisadim. Opet pujde o vzor, opet Blackburn Rovers, a tentokrat dokonce stejny vyrobce.....akorat maj poradne zada (my mame vpravo bilou vlevo cervenou, coz je spatne), a nemaji tam ten "nablbly jakolimecek" (jakolimecek nema zadnou souvislost s Jarolimem...pozn:), jejich drese jsou poradne dodelane, ...nase ligove vypadaji jako polotovar.mart (remtal)

            • Re: Zlín - Slavia 0:3

              mart     před 16 lety 24.09.2008 13:55 |  
              0 0

              :D, koukam, ze sem ty barvy uspesne prehazel(nebo nevim kde je leva a kde prava ....probuh to snad ne:D.)..., ale vsak Vy vsichni vite jak to bylo mysleno. Doporucuji podivat na soucasny domaci dres Blackburnu.mart

        • Re: Zlín - Slavia 0:3

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.09.2008 11:58 |  
          0 0

          Dobrá, on ten řád v kritice možná taky každý má někde jinde, jinak nastavené nějaké meze únosnosti. Rád bych ale, abychom se tu bavili spíš o slavii než o tom, jaký kdo je, protože napsal to a to a kdo koho dříve urazil či napadl. Samozřejmě každýmu někdy rupnou nervy, to je jasný..

      • Re: Zlín - Slavia 0:3

        dubas     před 16 lety 24.09.2008 11:33 |  
        0 0

        Proti oprávněné kritice nic nemám, já mluvím o tom, že MJ může zahrát jak chce a někteří to stejně neuvidí. Že museli odejít někteří hráči, Kaliča jsem miloval jako každej obzvlášť když měl svůj den, jenže pak byl další tři zápasy neviditelný a že by zrovna teď exceloval v Brně, to taky říct nemůžu, Bořek Dočkal patří v Libe k tomu lepšímu ale, že by zářil to jaksi říct nemohu. Mluvil jsi o tlaku na hráče, ale řeči jako, že běhá jak kačena, to Kvašňák taky a jakej to byl fotbalista ( až na to obrovský mínus, že hrál za rumuny ), nebo řeči o rodinkaření, to s kritikou a tlakem na hráče nemá nic společného.Já vím, že Karel Jarolím má jako každý své mouchy a v jeho případě jsou ty mouchy někdy aji třicetikilový, ale díky za něj a ať nám ho pán bůh zachovati ráčí.PS: To že rumuni plivou po vlastních hráčích je jejich problém a prosím už je jako příklad na srovnání neuváděj, srovnání s touhle lůzou společnosti.......

        • Re: Zlín - Slavia 0:3

          zz     před 16 lety 24.09.2008 11:46 |  
          0 0

          Dočkal je nejlépe hodnoceným pravým záložníkem v lize, musíš vzít v úvahu, jaké má spoluhráče vedle sebe-nefotbalisty Bílka, Radziniviučise, Janů, Nezmara, Koštála, z formy hrající Frejlacha, Papouška, Dorta. On nemá vedle sebe Tavarese, Šventa, Necida, Krajčíka, Suchého. Kalivoda hraje nestabilně průměrně, podobně jako MJ. Prostě Slávia potřebuje kvalitní hráče, ne průměrné. Nevadil mi odchod Kalivody, ale stejné hodnocení výkonosti platí i u MJ. Podívej se na Volešáka, odehrál slušný podzim a po příchodu MJ si už nekopl. Proč? V čem je lepší MJ? Vždyť ho v ničem nepřevyšuje? Kdyby místo Kalivody, Dočkala a Volešáka přišla skutečná posila typu Morávka, tak držím ústa, protože vím, že to hře prospěje. Ale MJ žádnou kvalitu nepřinesl. Snahu neberu. chci kvalitu. A podívej se, jak fanoušci Bayernu kritizují Rensinga, Bommela, proti tomu je kritika MJ čajíček. podobně je tomu i v jiných klubech v zahraničí, a to včetě velkých klubů.

          • Re: Zlín - Slavia 0:3

            Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 24.09.2008 12:27 |  
            0 0

            To je v pořádku pane (zz),
            i Bommel je v Bayernu kritizován za špatný přístup k herní situaci, za nenaběhnutí či špatné pasy a defenzivní čiinost. To beru, ale není nikde v té kritice, že je údajně synem bývalé milenky velkého Franci Beckenbauera, a ten že mu čistí cestičky a ovlivňuje tréňu, aby ho postavil. To je podstatou sporu a to si myslím, že chtěl říci i Dejva,Nax, Mart a v neposlední řadě i já. Klidně popišme, že ta a ta činnost není dobrá. Vždyť já také vím, že M.J. má nedostatků plno, a když zmíníte Volešáka, tak k němu mám blíž. Ale to ostatní, co je do toho vtaženo, to odmítám. Tak asi tak nějak. Sokrates55

            • Re: Zlín - Slavia 0:3

              zz     před 16 lety 24.09.2008 13:02 |  
              0 0

              Ano, Sokrate, v tom máte pravdu. Jenže Bayern nemá na post Bommela lepšího hráče. My máme na post MJ ještě Belaida a Volešáka, a tady je zakopaný pes. Proč nedostávali stejnou šanci jako MJ? V tom je ten problém.

              • Re: Zlín - Slavia 0:3

                Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 24.09.2008 13:30 |  
                0 0

                Děkuji za odpověď pane(zz),
                pokud statistika neklame tak Týdžej odehrál od začátku sezony 406 minut v lize a Emdžej 381 minut, což je porovnatelné (myslím z hlediska časového prostoru). Voliš pouze 42 minut, protože jsem více vždy přál Volišovi, je chyba trenéra, když mu nedal víc příležitosti. Ale to je vše, neuslyšíte ode mne nějaký dovětek či něco podobného v tom smyslu, že K.J. někoho....něco...... od někoho ....... dojí to..... má z toho bokem......... sází....... strejda..... rodina. Sokrates55

          • Re: Zlín - Slavia 0:3

            Nax     před 16 lety 24.09.2008 12:49 |  
            0 0

            Kritizujme, od toho jsme fanousci, ale zaroven jako ctenari a prispevovatele do techto "novin" bychom meli mit na sebe prisnejsi meritka a kritizovat na urovni. Vzdyt v tom je kouzlo tohoto diskuzniho klubu, ze nejsme bulvarem ale pravym klubem fanousku, zapalenych, bijicich se za svoji Slavii a bijici se cestne. trochu patos, ale ja jsem takovy:-)

  8. Re: Zlín - Slavia 0:3

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 24.09.2008 14:27 |  
    0 0

    Kritizujme, ale nebuďme jak obehraná deska. Někteří to pojímají tak, že opakovaný soud se stává absolutní pravdou. Proč se tady rok starý obchod stejnými slovy a ve stejném smyslu popisuje po každém zápase a i častěji. Ano, někteří hráči odešli, někteří přišli, názory na to jsou ty a ty. To všechno dávno víme. Ale teď je teď a ne loni. Máme ten tým co máme, hra je obstojná, výsledky slušné. Nesuďme hráče za domnělé křivdy, ale za to, co předvádějí. Bavme se o současnosti a budoucnosti a minulost nechme spát. Zvláště tu minulost, kterou jsme prodiskutovali. Konkrétně u Dočkala berou odchod někteří jako do nebe volající křivdu, jiní jako běžný přestup, který se odehraje. Dobrý i špatný. Můžeme řešit, jestli chceme Bořka koupit a za kolik nebo ne, ale proč proboha někteří jak kafemlejnek dokola melou stejná slovíčka, jak to bylo špatné a špatné a špatné..... Ve fotbale nic není absolutní, co se jednomu líbí, to druhému ne. Někdo ocení taktický výkon, jiný jen útočný atd. zz se v poslední dobou začal opírat o bodování v novinách, tu si vezme sport a jindy MFD. Pominu, že mi to jednou sám vytknul. Když si v pondělí nebo v úterý koupíte tyto dvoje noviny, zjistíte, že hodnotí výkony hráčú úplně jinak. A to je přece ono. Každý sledujeme fotbal svýma očima. Absolutní jsou pouze výsledky. Není třeba kritizovat za každou cenu. Když se daří a když se zápas povede, tak není nutné za každou cenu hledat ty špatné a být kritiky pro kritiku. Někdy je správné svůj klub pochválit a ocenit nejen ty hvězdy, ale i ty nosiče vody :-)

      • Re: Zlín - Slavia 0:3

        quelhar (admin)     před 16 lety 24.09.2008 16:49 |  
        0 0

        :o)
        Cimz se dostavame pekne k zitrejsimu zapasu ve Voticich a vubec k poharu CMFS (mimochodem, Jablonsky zrovna dal svuj prvni gol za Bohemians Praha v poharovem utkani s Olympii HK).
        Zitra by meli dostat prilezitost ti, co v poslednich tydnech delaji ty nosice vody a meli by ukazat, ze treba taky muzou byt hvezdami. Proto bych cekal sestavu typu: Divis - Kindel, Suchy, Latka, Hubacek - Grajciar, Volesak, Smicer, Cerny - Toleski, Litteri.

        • Re: Zlín - Slavia 0:3

          Khadgar     před 16 lety 24.09.2008 16:56 |  
          0 0

          Na oficiálkách jsem psal že je Kindel z formy, takže bych se divil kdyby hrál, ale teď o tom přemýšlím a zjišťuju, že vlastně napravo nikoho jinýho nemáme - samozřejmě za předpokladu že bude odpočívat Matej. Takže tam možná bude. Grajciar nevím, spíš bych si tipnul Jandu. A těším se na Diviše, zaslouží si příležitost za A-tým.

          • Re: Zlín - Slavia 0:3

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.09.2008 17:29 |  
            0 0

            Taky bych to viděl na Jandu.. už je zase čas, aby se do toho obul..:-)) Jak pošetřit Krajčíka, to je otázka, může vůbec někdo hrát ještě na pravy obraně? tedy krom kindela...Nemůže nebo mám okno a nemůžu si vzpomenout?

            • Re: Zlín - Slavia 0:3

              quelhar (admin)     před 16 lety 24.09.2008 17:36 |  
              0 0

              Tak ja bych pripomenul Sucheho, ale toho asi zrovna nemyslis, ze? ;o))

              • Re: Zlín - Slavia 0:3

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.09.2008 17:38 |  
                0 0

                jo, radej bych ho tam netrapil..:-)) i kdyz proti Iranu jsem si chvili myslel, ze by to slo.. ale pak kdyz se tam vratil Matej... to je proste misto pro jiny typy..

        • Re: Zlín - Slavia 0:3

          zz     před 16 lety 24.09.2008 17:05 |  
          0 0

          Zdravím Quelhare,
          Kindel je z formy, Grajciar a Litteri hrají průměrně za juniorku, Karel Jarolím udělá změny, ale očekávané. Suchého nechá odpočívat, protože toho letos odkopal více než Brabec, takže v obraně bude jediná změna na postu stopera. Záloha bude v novém složení, ale s kvalitou-Janda, Volešák, Šmicer, Černý a útok bude Ivana, Toleski. Litteri si zahraje část druhého poločasu. Do takového experimentu se sestavou, kterou jsi tu naznačil, trenér oprávněně nepůjde. Cíl je jasný, a tím je postup. Proto sestava, byť se změnami, musí mít kvalitu.

          • Re: Zlín - Slavia 0:3

            quelhar (admin)     před 16 lety 24.09.2008 17:10 |  
            0 0

            Zdravim. Vychazel jsem z toho, kteri hraci jsou nejunavenejsi a diky svemu stylu hry je mozna nejvice unaveny ze vsech prave Krajcik na pravem obranci. A protoze na jeho post nikoho nemame, tak jsem tam napsal Kindela. Ale je samozrejme mozne, ze zapas odehraje, trebaze v nejakem lehcim tempu. U Jandy si nejsem jisty, jestli bude zdravy a s Ivanou mas pravdu, ten tam bude misto Litteriho - a nebo je moznost, ze nastoupi Necid, ktery (doufam) bude v zakladu v nedeli chybet.

            • Re: Zlín - Slavia 0:3

              zz     před 16 lety 24.09.2008 17:15 |  
              0 0

              Janda teď tvrdě makal na kondici, hodně běhal, takže bude v základu. Kindel je velký risk, Krajčík ze začátku sezóny nehrál, takže bude ready. Necid si dá pozor, věřím, že kartu nedostane. U něho hrozí karta jen za skluzy, ne za řeči nebo hru lokty, zdržování, svlékání dresu po gólu. Pokud si to pohlídá, tak nemusí dostat kartu do konce podzimu. Je to v hlavě a trochu o štěstí.

              • Re: Zlín - Slavia 0:3

                quelhar (admin)     před 16 lety 24.09.2008 17:32 |  
                0 0

                Jiste, ale styl Necidovy hry, kdy napada rozehravku obrancu, je primo stvoreny k tomu, aby si jeden zakrok sudi vybral a zlutou mu udelil. Jeho postaveni do zakladu proti Olomouci by byl prilis velky risk, ktery si dle meho nazoru nemuzeme dovolit. Bez Necida totiz spis porazime doma Olomouc nez venku Spartu. Navic kdyz bude treba, tak proti Olomouci muze naskocit z lavicky.
                Nekdy si hrac muze davat pozor sebevic, ale kdyz sudi chce, tak si ten zluty zakrok proste najde. A spolehat na to, ze tentokrat sudi nebude chtit, to bych nerad.

              • Re: Zlín - Slavia 0:3

                Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 24.09.2008 18:28 |  
                0 0

                V minulém příspěvku píšeš zz, že Litteri hraje průměrně. Můžeš napsat, kdy jsi ho naposled viděl hrát. Já ho ještě neviděl, a tudíž to nemohu posoudit. Když čtu příspěvky u juniorky, tak ho většinou očití diváci dost chválí, i když gólově to není nic moc. Napiš své postřehy, jaké jsou jeho přednosti a zápory, v čem tě zklamal, jaká je jeho kondice, jestli aspoň typově vzdáleně připomíná Necida, nebo jestli někoho jiného atd. Díky.

  9. Re: Zlín - Slavia 0:3

    quelhar (admin)     před 16 lety 24.09.2008 18:29 |  
    0 0

    Tak v poharu CMFS nam vse hraje do karet, Sezimovo Usti (CFL) by bylo nasim souperem v dalsim kole, v pripade postupu. Dnes porazilo druholigovy Sokolov. Na podzim bychom tak hrali pouze se souperi minimalne o dve ligy nize.