Rozhovory

T.Necid: Sen je Chelsea

Fotbalovou ligou teď hýbe jedno jméno - Tomáš Necid. Dnes mu byla věnována stránka v deníku Sport i v MF Dnes. A náš web s ním také připravil rozhovor. Kladně se vyjadřuje i o slávistických fanoušcích. "Naši fanoušci jsou nejlepší v republice a patří jim velký dík," řekl.

V pondělí jsi dal dvě branky, další dvě z ofsajdu, ale měl si i další šance, takže spokojenost s výkonem i výsledkem?
Jsem spokojen, i když jsme mohli vyhrát větším rozdílem.

Nemrzí tě, že se ti nepodařilo vstřelit hattrick?
Pomýšlel jsem na něj, ale co se dá dělat. Důležité, že jsme vyhráli.

Letos se ti střelecky daří náramně, kolik myslíš že bys mohl mít po podzimu na kontě branek?
To zjistíme až na konci.

S jakým typem útočníka se ti nejlépe pracuje?
To je mi jedno.

Jak se ti líbí vyvolání jména střelce branky, kdy kotel řekne křestní a zbytek příjmení?
Je to hezký. Když křičí moje jméno, mám z toho husí kůži. Paráda.

Jak se ti zamlouvá slávistický kotel? Jeho fandění,choreografie apod.
Naši fanoušci jsou nejlepší v republice a patří jim velký dík. Tímto bych jim chtěl poděkovat.

Dá se o tobě říct, že jsi slávista srdcař?
To nevím, myslím že jo.

V zimě odcházíš do Ruska, jak jde zatím příprava? Už umíš nějaké fráze?
Nějak se učím. Koupil jsem si slovníky, tak se učím, když mám čas.

Máš ve smlouvě klauzuli na uvolnění na západ? Třeba svými výkony zaujmeš západní kluby a chtěly by tě nakonec získat k sobě.
Ne.

V jakém klubu by sis jednou rád zahrál?
Můj sen je Chelsea.

Ve Slavii hraje i tvá sestra, co říkáš na to, že se jí střelecky podařil první start v dorosteneckém týmu?
Je to super, fandím ji. Doufám a věřím, že to dotáhne daleko.

Sleduješ, jak se ji mezi holkami daří?
Občas jo.

Je tu šance,že byste si spolu v budoucnu někdy zahráli na nějaké exhibici?
To nevím.

Komentáře (40)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: T.Necid: Sen je Chelsea

    Jachym     před 16 lety 17.09.2008 15:22 |  
    0 0

    Kdybys rok dva počkal, mohls hrát v nějakém supertýmu v Anglii, Tome. Ale třeba nezapadneš ani v tom Rusku. Každopádně hodně štěstí!

  2. Re: T.Necid: Sen je Chelsea

    KING25     před 16 lety 17.09.2008 15:34 |  
    0 0

    Ta klauzule by zase tak zajímavé nebyla. Spíš by mě zajímalo, jestli Slavie bude mít nějaká procenta s dalšího prodeje z Ruska.

    • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

      bojler     před 16 lety 17.09.2008 16:12 |  
      0 0

      hraci, kteri do ruska sli obvykle mluvili uplne jinak nez ty :)

      • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

        slaviator     před 16 lety 17.09.2008 16:20 |  
        0 0

        šírl? jarošík

      • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

        KING25     před 16 lety 17.09.2008 16:30 |  
        0 0

        Doba jiná, hráč jinej...jen ten bojler je pořád nějak stále divnej :-)

    • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

      wector     před 16 lety 17.09.2008 16:54 |  
      0 0

      Rusáci na nějaká procenta moc nejsou, ti nakupujou trochu jinak než západní kluby - žádná procenta, žádné splátkové kalendáře, žádné smlouvání o každé €, prostě dají pořádnou sumu na dřevo a buď se udělá obchod nebo ne. Aspoň to tak vždycky bylo.

      • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

        slaviator     před 16 lety 17.09.2008 17:29 |  
        0 0

        Hlavně oproti dřívějšku dnes už kupujou jen skutečně kvalitní hráče, ne průměr jako dřív. Na druhou stranu je taky pravda, že pořád jim je víceméně jedno, pokud hráč za 100 milionů korun nedostane pořádnou šanci a vysedává na tribuně, viz R.Hubník

  3. Re: T.Necid: Sen je Chelsea

    tantalos     před 16 lety 17.09.2008 18:06 |  
    0 0

    Byl by hloupý, kdyby nepřijal ruskou nabídku. Nejenže tam dostane mnohem větší plat než na Západě, ale hlavně se z něj neplatí daně, a ty sežerou na Západě až šedesát procent příjmu. Za dva roky angažmá v Rusku si vydělá dost, aby byl zaopatřený do konce života. Ale to je vedlejší.
    Bylo jasné, že odejde. Důvod: přečtěte si dnešní Sport. Dovalil to říká jasně.
    Otázka Sportu: Ve Slavii rozhodně neměl na růžích ustláno, že?
    Odpověď Dovalila: Hlavně v uplynulé sezóně si prošel martyriem. ...
    Dovalil to řekl naprosto jasně... Bylo to amrtyrium, co pro něj Slavia připravila. Ještě že měl Peltu a Komňacklého.
    Proč by riskoval další martyrium v Čechách, když ti, kdo mu ho připravili, jsou pořád na svém místě? Že Slavii byl lepší alkoholik?
    Mimochodem,všimli jste si, že šel do Ruska Jágr? Ti, kdo si představují život ve dnešním Rusku jako kdysi za Brežněva nebo Gorbačova, zaspali dobu.
    A předpokládat, že by to v Anglii měl lepší? Podívejte se na chudáka Pekharta, jak ten na Anglii dojel.

    • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

      slaviator     před 16 lety 17.09.2008 18:19 |  
      0 0

      Počkej, ale Pekhart tam šel mladej... Takhle mladí šli třebas i Trojan do Německa, D.Jarolím do Bayernu či Plašil z Hradce do Monaca... Byla to chyba? Tak jelikož D.Jarolím je v současné době kapitánem Hamburku, vedoucího týmu Bundesligy, asi ne. Trojan dojel na zranění. Plašil se prosadil. Tu možnost měli Pekhart, ale ... Není všem dnům konec, je mu teprve 18 let, ještě šanci určitě dostane, když ne v Tottenhamu, tak někde jinde. On se v akademii Spurs naučil věci, co by tady nedokázal. trénoval společně s Keanem a dalšíma, to mu taky dalo hodně. Ještě o něm uslyšíme...

    • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

      Boo_SKS     před 16 lety 17.09.2008 18:19 |  
      0 0

      uz me docela unavuje cist donekonecna to same...
      kdyz se rekne a, melo by se rici i b, tedy i to, jak se psalo taktez v dnesnich novinach, ze necid byl jeste vloni pomerne namachrovany mladik /coz samozdrejme neznamena, ze by kvuli tomu nemel hrat/, ale tohle dokazuje, ze jak necid, tak i sama slavia si z tohohle "martyria" odnesla neco pozitivniho, neni duvod z nej delat mucednika, kteremu slavia chtela znicit karieru, ale tak nejak se to "nepovedlo"...
      po bitve je kazdy general, kdo vi, jak by tomas lonske jaro odehral ve slavii, jak rika trener hrebik, zlepsuje se kazdym zapasem, ale to jeho povestne sebevedomi a pohoda, kterou ziskal na ME 19, by ve slavii behem jara neprisla, nebot KJ by nemel ty "koule" pri boji o titul stavet na teenagerovi
      a naposledy, slavii nebyl lepsi alkoholik /mimochodem excelentni fotbalista/, ale strihavka...

      • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.09.2008 19:58 |  
        0 0

        Je zajimavy, ze kdyz se tady tak souhlasne rikava, ze je prece jasny, ze v boji o titul nemohl KJ stavet na teenagerovi, tak se zas nerekne b), ze ti, na nichz chtel stavet - jarolim, abraham, strihavka, cerny - nakonec tymu moc nepomohli a casem se prestehovali ze zakladu na lavicku. Takze kde je logika v tom, ze prece nemohl stavet na necidovi. Tedy bylo spravne stavet na Strihavkovi? ja myslim, ze Necka si zaslouzil ziskat tu pohodu ve slavii, ne shodou nahod na ME. Stejne tak by si zaslouzil i nyni patricnou upravu platu, pokud hraje stale za to same, je to ostuda.

    • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

      zz     před 16 lety 17.09.2008 19:06 |  
      0 0

      Zdravím Tantalosi,
      a děkuji za Tvůj komentář. Rusko není Sovětský svaz, Moskva je Západ. Správně jsi poznamenal daňový aspekt. V Rusku hráči neplatí daně, vše dostávají netto, k tomu jim platí i bydlení. V Německu je vysoké zdanění, stačí se podívat do německého Einkomensteurgesetz. K tomu vysoké pojištění i životní náklady, což relativizuje na první pohled vysoký příjem hráčů. Například Rosický s Kollerem vydělávali kolem 40 mega, ale přes polovinu jim sebraly daně a pojištění. A to bylo v době před krachem Kirchova impéria,což se projevilo i v mnohem nižších platových nabídkách pro hráče. Podobně je tomu v Itálii i Francii, ne náhodou dal Zápotočný přednost Turecku kvůli lepší finanční nabídce. Necka udělal správný krok, ruská liga má kvalitu, on se prosadí i tam, navíc novým trenérem CSKA má být cizinec podobně jako v Petrohradu. Mluví se o Mancinim. Správně jsi napsal, že ve Slávii by mu pšenka nekvetla. I trenér Dovalil potvrdil naše slova o tom, jakým martyriem si musel loni projít. Bylo to až nedůstojné hráče jeho formátu a výjimečnosti. Šanci měl dostat už loni, bylo to jen o důvěře, psychice, sebevědomí. Komňacký ho nic nového nenaučil, proto tvrdit, že Jablonec stojí za jeho současnou výkoností, je nesmysl. Všichni víme, že nebýt jeho vystoupení na ME do 19 let, tak už je zase na hostování. Pekharta bych neodepisoval, dej mu ještě čas. Začal hrát za Southampton, po odchodu Berbatova a Keana dostane šanci i v Tottenhamu, pořád věřím, že se prosadí. Jinak chtěl jsem se Tě zeptat, jak se Ti zamlouvala včerejší sestava? Nevidíš v tom nějakou čertovinu, jak dostat Belaida zase ze sestavy? Kdo by ho měl nahradit, není třeba psát. A jak vidíš zítřejší zápas, jsi taky takový optimista jako většina zde diskutujících, že je to snadný soupeř? Osobně si myslím, že zítra Karel Jarolím postaví Šventa do útoku a zálohu nechá ve stejném složení jako proti Jablonci. A obávám se, že to není dobrá varianta proti kvalitnímu, rychlému a technickému soupeři. Proti Jablonci bylo v defenzivě hodně oken. Nenapsal jsi své hodnocení včerejšího zápasu, můžeš se stručně vyjádřit? Mimochodem, jakou sestavu by jsi postavil na zítřejší zápas? Zajímá mě Tvůj pohled? Díky za odpověď.

      • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.09.2008 20:04 |  
        0 0

        ZZ, to jsou sugestivní otázky:-))) V trestním řízení by byly nepřípustné:-)). Ale přiznáím se, že si kladu podobné...:-)) Snad se naše obavy ukážou jako zbytečně paranoidní a zítra předvedem dobrý výkon. Ale lehké to nebude.

        • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 17.09.2008 20:36 |  
          0 0

          Dobrý večer přeji,
          nezlobte se, ale nebudu bohužel vůbec souhlasit teď s tím, co jste napsal Vy pane (zz) a ani s tím, co napsal Tantalos. To se týká Necida a situace okolo něho. Počkejme si na sestavu a potom se Vás pane (zz) na něco zeptám. Tantala se už na nic ptát nebudu, protože kdo neplní sliby, není chlap. Sokrates55

        • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

          Pedro08     před 16 lety 17.09.2008 20:49 |  
          0 0

          Mnoho lidí zde je naivních a myslí si, že když KJ radši bere Střihavku, že asi ví co dělá. Omyl. Je za tím něco jiného, je třeba vytvořit prostor pro absolutní nuly vhodné do kádru druholigových týmů (Černý, Jarolím, Hubáček). Tito hráči se ztrpnili třeba v Liberci (hlavně Jarolím), Hubáček se zcela ztrapnil teď proti Jablonci, Černý odehrál za svoje angažmá jeden dobrý zápas na Tottenhamu. Proto je v kelu Švec a Dočkal a Necid zůstal v kádru jen díky tomu co předvedl na ME 19. Jinak se dokonce uvažovalo o takové zoufalosti jako je Kladno, protože KJ vážně koketoval se Střihavkou.

          Musí se najít náhrada a jediná náhrada, která je gólová, má talent, je mladá a kvalitní je Jan Blažek. Jiného hráče nevidím.
          Jsem velmi zvědav na zimní přestupní období, jestli to KJ pokazí jako loni a přivede trojici podobnou té loňské, tak by měl být zavřen do LDN. Jistě nás ale ukojí tím, že přivedou na hostování bez opce nějakého hráče z Realu Madrid na základě audiokazety a podle videa z youtube přijde nějaký borec jako Armend Nedzipi, který byl opravdu fantastickou hvězdou.

          • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

            zz     před 16 lety 17.09.2008 21:47 |  
            0 0

            Zdravím Pedro,
            Blažka bych viděl jako kvalitní alternativu, má předpoklady pro moderní fotbal, ale bohužel je persona non grata, takže jeho příchod k nám je vyloučený. A pokud jde o Tebou zmiňované přestupy, trenér Advocaat řekl jednu zajímavou věc. Dostal jsem od majitelů Petrohradu možnost buď koupit 4 hráče po 10 mega, nebo jednoho za 30 mega. Zvolil jsem velkou kvalitu v podobě Daniho, ne čtyři nadprůměrné, ale ne výjimečné hráče. Zastávám stejný názor, radši jednoho kvalitního hráče typu Rajnocha než pět průměrných.

          • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

            quelhar (admin)     před 16 lety 17.09.2008 21:47 |  
            0 0

            Podle tveho hodnoceni se musel loni na jare Blazek ztrapnit ve vsech zapasech, ve kterych nastoupil, ale to ti koukam moc nevadi :o)

            • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

              Pedro08     před 16 lety 17.09.2008 22:27 |  
              0 0

              Blažek dostal cca 10% prostoru co mnou tři zmiňovaní, takže se nestačil ztrapnit, ale pokud sleduješ média, tak jistě víš, že v Liberci se v současnosti rozhodně neztrapňuje, ba naopak. Narozdíl třeba od Střihavky....
              Ale on ti Quelhare Blažek ještě předvede co umí, neboj se, že by do 3-4 let nebyl jedním z našich nejlepších útočníků.

        • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

          zz     před 16 lety 17.09.2008 21:51 |  
          0 0

          Zdravím Martyni,
          zapomněl jsi ještě na kapciózní otázky, které jsou též zakázané. Ale Tantalos vidí věci podobně, takže to pochopí, podobně jako Ty.

          • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 18.09.2008 00:32 |  
            0 0

            To nám ještě chybělo, abychom se tu projevili jako klika právníků:-)).

      • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

        tantalos     před 16 lety 17.09.2008 21:14 |  
        0 0

        Pro ZZ
        Samozřejmě jsem byl z té sestavy trochu špatný, ale pak jsem si řekl, tak co se dá dělat. Quod licet Jovi, Slavia licet bovi, řekl by Sokrates.
        Někdy mě lidi tady na webu děsí. Jakýsi Jáchym, že by příbuzný sestry Jáchymové, popiv pivo s martem, tady tvrdí, že je rád, že nehraje Švento, protože je nemístně adorovaný jako nejlepší hráč na svém místě v lize. Prostě se mu nelíbí, že všichni kromě pár lidí ve Slavii vidí, že Švento je úplně jiná kategorie fotbalisty než Černý. Takové máme fandy - přeje si, aby nehrál Švento, protože je uznávaný jako nejlepší, a jemu se to nelíbí.
        Mimochodem nejotřesnější zážitek mi připravil právě Černý, to v druhé půli, kdy jsme měli kopak trestňák jako dělaný pro Tijaniho. Na branku, kam dává gólly, ze vzdálenosti, odkud dává góly. Jenomže to kopal Černý a samozřejmě to zmršil.
        Díval jsem se ještě na záznam a bylo velmi poučné sledovat, jak v druhé půli Jablonec začal přebírat iniciativu. To protože MJ a JČ přestali bránit.
        Dovedu si to vysvětlit jenom tak, že MJ a JČ, kteří jsou podstatně lépe placeni než ti, kdo hru Slavie tvoří, musejí hrát, protože se trenér bojí, aby mu vedení nevytýkalo, že koupil takhle drahé hráče a oni hrají tužku
        Nevím, proč nehrál jandys, jestli zítra nenastoupí, docela se děsím. Hodně rádobyslávistů na něho nadává, neuvědomují si to obrovské množství černé práce, kterou odvede,
        Na zítřek:
        Vaniak - Krajčík Brabec Suchý, Šiklič (je-li zraněn, pak Jablonský) - Janda Latka Tavares Švento - Belaid Necid.
        Latku nevidím jako DZ, ale spíš jako hráče ofenzivního.
        Na posledních dvacet minut Šmicer.
        Pokud jde o Pekharta, obávám se, že šlápl vedle. Ne každému se odchod v polodětství povede.
        Pokud jde o Necku, pokud mu vydrží zdraví, nemám obavy.Je správně oprsklý a sebejistý, když má šanci, tak se s tím nemazlí a střílí.
        Hráč, který leze do zadku trenérovi a když má šanci dát gól, tak ho nedá, aby mu trenér něco nevyčítal, patří tam, kam leze - do zadku.
        A ostatně, jestli chce Necka do Juventusu nebo do Chelsea, spíš se tam dostane z Ruska než z profláknuté Kaprligy

        • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

          zz     před 16 lety 17.09.2008 21:40 |  
          0 0

          Pro Tantalose
          Díky za odpovědi, postavil bych to stejně, ale vzhledem k tomu, že pravděpodobně budou Janda i Šenkeřík chybět, postavil bych na pravého záložníka Ivanu. Jsem rád, že máš stejný názor na zařazení Latky.

        • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

          slaviator     před 16 lety 17.09.2008 21:49 |  
          0 0

          Tak i z Česka se dá jít přímo do Juventusu, viz Šedivec... Mno, otázkou je, jak skončil, že... :) Prostě to byl pro něj moc velkej skok. Pokud ale Necka v CSKA přesvědčí, tak kor do Chelsea to bude těžké aby přestoupil, že.. :)

          Ale nevím, s tím Belaidem, to už i já bych řek, že je to paranoia... Ale pokud tomu tak je, tak už to asi nemá cenu. To už by bylo moc silný kafe.

        • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 18.09.2008 00:42 |  
          0 0

          Tantale, s tím Šventem jsi to vystihl... bojím se že zítra, vlastně dnes, bude zahřívat lávku nebo se trápit v útoku...kdyby mi to někdo řekl před rokem, že Dušan bude na lávce kvůli JČ a MJ, tak bych si myslel že se zbláznil... no a ten trestňák..normálně bych též řekl, že by ho měl kopat ten, kdo z trestňáku dává goly a ne ten, kdo z nich připravuje soupeři protiútoky...ale jistě lze najít i nějaký argument pro opačné tvrzení... konečně k čemu je lidský důkaz, když dokázat lze prakticky cokoli.

      • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

        slaviator     před 16 lety 17.09.2008 21:41 |  
        0 0

        Nesouhlasím. Moskva je pořád Východ. Zeptej se Kaloudy, řekne ti k tomu své. Vidět už je to jenom na silnicích. Hubník je v Moskvě rok a půl a bojí se dodnes tam řídit, je to ohromnej chaos... Každopádně je fakt, že za těch posledních hlavně pět let to tam šlo dost nahoru, všude se staví. Ale pořád to je Východ...

        • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

          Pedro08     před 16 lety 17.09.2008 22:38 |  
          0 0

          Hubník se bojí řídit i v Olomouci. Znám spoustu lidí, co se bojej řídit v Praze atp. Prostě nátura. Ať zkusí Caracas a přejde ho ten strach, mohu doporučit, jen mít u sebe dost droných bankovech a po jedné je na každých světlech rozdávat přítomným ozbrojeným individuím...
          Já myslím, že Necid se prosadí, ale riziko, že zapadne je také velké, pro Rusy je to taková manýra, je jim to jedno a klidně ho nechají 4 roky sedět na tribuně. Ale třeba Ivica Olič ukázal, že i z CSKA vede cesta na západ a v bundeslize dnes válí, není o nic horší než předtím.

          Vzhledem k získaným prostředků nejen za Necida by měl klub nyní posílit. Rajnoch je hezké jméno, ale potřebujem spíš pořádného tvůrce hry (to by asi také mohl hrát, ale není to úplně jeho role) a hodně kvalitního útočníka.

          • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

            slaviator     před 16 lety 17.09.2008 22:47 |  
            0 0

            O tom, že by se bál řídit v Olomouci, nevím. Nechápu lidi, co se bojí řídit v Praze, to nic není.. :-)) Ale jako ten Východ, to je síla. Což o to Moskva, to ještě tomu dejme tomu jde, ale zkus třebas Turecko či nějaké jiné ruské město. Blinkry neexistují, auta jezdí z jednoho pruhu do druhýho, jedině si zatroubí... To se pak neboj tam jet... Musíš si naplánovat cestu tak, abys mohl pořád odbočovat jen doprava :-)) /což mimochodem dělá prý nějaká spediční firma v USA, šetří se tím benzín, protože nečekáš jako při odbočování doleva až projedou auta v protisměru a odbočuješ doleva... Tobě by se to na jedno konkretní místo nevyplatilo, jim při tom objemu naježděných km jo.. Ale stejně:_ Amííci no..:))

            Jo, nebo Caracas. Asi ještě lepší než to Turecko. To ale stačí... :))) Je blíž... :)) Zlatá Praha proti tomu, fakt.


            Souhlasím, to jsem taky psal někde vejš, že pro Rusy zase není na druhou stranu koupit za sto milionů hráče a pak mu nedát šanci a nechat ho hnít na tribuně /zase viz třebas Hubník/, ale to samý Turci... Z CSKA se dostal ven i náš Jarošík ale, tak proč by nemohl Necka. Stačí, aby se prosadil a střílel goly...

            Rajnoch by mohl přijít, je taky golovej. Každopádně je to hráč spíše do středu zálohy či na stopera. Kdo do útoku... Tot otázka... Možná by nebylo marné se i porozhlédnout ve druhé lize, Faldyna má ve smlouvě klauzuli, že za třista tisíc je volnej, nevím proč ale to padlo s tím Slováckem, když to i poslalo ty prachy na učet... Nějak se to Jihlavě nelíbilo no.. :-) Každopádně ten se pravidelně prosazuje a má dlouhodobou výkonnost, koupit ho do jednoho milionu by nebyl velkej risk. Krom něho pak přivést možná někoho ze Slovenska, i když tam ta liga je taky už vybrakovaná a pruměrní hráči jsou přepláceni. Uvidíme, třebas se prosadí i ten Litteri, kdo ví

            • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

              zz     před 16 lety 17.09.2008 22:56 |  
              0 0

              Lukáši, podle rozhodnutí arbitrážní komise je Faldynova klauzule neplatná. My potřebujeme prověřenou kvalitu, ne přestupové experimenty. Ty mě někdy udivuješ, Trubila, Faldyna....

              • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

                slaviator     před 16 lety 18.09.2008 06:54 |  
                0 0

                ... ale proč je neplatná? To by teda mohli říct, že neplatná je i klauzule ve smlouvě Rajnocha na jeden milionu eur... Protože by se to nyní Boleslavi zdálo málo. Ale sakra, když to jednou podepsal, když s tím klub souhlasil, tak proč by to nyní mělo bejt sakra neplatný? To je nebezpečnej precedens a klidně se takhle může stát i to, že se hráč dohodne s nějakým klubem na přestupu (což se stalo i teď), dohodnou se i kluby, ten jeho bejvalej si to po tejdnu rozmyslí a arbitrážní komise ten přestup označí za neplatnej...
                Faldyna není prověřená kvalita? :) Loni byl nejlepším střelcem druhé ligy, letos je znovu v čele, má formu. Když k nám přicházel Dřížďal, znal ho někdo? Jedině někdo, kdo sledoval zápasy Sokolova. Zná někdo Faldynu? O dost víc lidí a myslím, že to není tím, že by Jihlava měla více fanoušků než Sokolov:-))
                Trubila je oproti loňské sezoně ne poloviční, ale čtvrteční. Je na jeho herním projevu vidět, jak je otrávenej z druhé ligy. Docela dost ho vzalo to, že nehraje za Budějky, že to krachlo. Kdyby hrál tak, jak loni, tak věřím tomu, že by minimálně lepší než Hubáček byl.

          • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

            zz     před 16 lety 17.09.2008 22:52 |  
            0 0

            Morávek a Blažek by se hodili, ale ani jeden z nich nepřijde. Nečekej, že peníze za Necida půjdou na nějaké velké přestupy, skončí v provozu, uhradí se dluhy z minulosti a doplní se chybějící peníze v rozpočtu.

          • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

            Nax     před 16 lety 18.09.2008 17:22 |  
            0 0

            Pedro jsi z Caracasu? Ja jsem bydlival v Alta Florida.

  4. Re: T.Necid: Sen je Chelsea

    zz     před 16 lety 17.09.2008 22:27 |  
    0 0

    Malý dovětek k Tomáši Pekhartovi. V dnešní dohrávce vstřelil svůj první gól za Southampton. Neodepisoval bych ho, on se prosadí, má podobně jako Necid pevnou vůli, trpělivosti i sebevědomí, jen tak ho něco nepoloží.

  5. Re: T.Necid: Sen je Chelsea

    Stroninhu     před 16 lety 18.09.2008 13:04 |  
    0 0

    Trošku tady nechápu:
    1) Proč stavět do útoku Belaida? To je nesmysl, jeho prioritou je střelba z dálky a rozvíjení útočných akcí, je to stejně špatný experiment, jako když byl v útoku Švento. A zrovna Vy dva zz a Tantalosi jste tu Jarolíma za to kritizovali.
    2) Ivana nemá formu a to dlouhodobě, naposled kdy hrál trochu dobře, bylo proti Arsenalu doma a to je už hodně dlouho, je to útočník, nebo maximálně záloha, která má střílet góly, hodně chodí do solových akcí a může mi tu někdo napsat, kolik dal za slavii gólů? Já Vám odpovím, za ty dva roky, co je u nás odehrál 20 zápasů a dal 1 gól a to myslím proti Zlínu, který tu dostal 7:0.

    Tedy podle mého by měla nastoupit stejná sestava, jako v pondělí, jen místo Černého by tam měl být Dušan. Nevím, proč hýbat a rozbíjet něco, co funguje a funguje to dobře. Toleski, ikdyž nedal gól dobře kombinoval s Neckou.

    A hlavně by měli přijít lidi, protože to je ostuda, za kterou se nám opět všichni vysmějí. Je to děs, všichni tu nadávali na Strahov a ejhle ono to asi bylo spíše jejich pohodlností.

    Stroninhu

    • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

      slaviator     před 16 lety 18.09.2008 13:28 |  
      0 0

      1) Kdo cpe Belaide do útoku? ZZ mluvil o Latkovi, což není nerozumné. Latka tam dříve hrával, ještě relativně nedávno a využil ho jako podhrotového útočníka i Jarolím proti Steaue, dokud se teda Latys nezranil :(
      2) Ivana formu možná nemá, ale má ji třebas Marek Jarolím? Je to diskutabilní přinejmenším. Ovšem Ivana umí a je to jen a jen v hlavě. Byl by akorát nažhavenej předvést co nejlepší výkon. Pokud ho máme, využívejme ho v A týmu, dejme mu šanci. Pokud mu tu šanci KJ už dát nechce, tak ho raději prodejme. Ale B tým ho jen a jen zabíjí.

      • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

        Stroninhu     před 16 lety 18.09.2008 13:53 |  
        0 0

        Reagoval jsem na toto:

        Tantalos:
        Vaniak - Krajčík Brabec Suchý, Šiklič (je-li zraněn, pak Jablonský) - Janda Latka Tavares Švento - Belaid Necid.
        Latku nevidím jako DZ, ale spíš jako hráče ofenzivního.

        Chcete mi tedy říct, že v tomto rozestavění nefiguruje Belaid jako útočník? Kdyby ne byla by - až za ním a ne před ním. Co se týče Latky, raději bych ho viděl jako stopera s Markem, protože Brabec mě tedy vůbec neoslňuje. Ivana dostal šancí už myslím, celkem dost, je to hráč jednoho okamžiku a patří na lavičku. A co se týče Jarolíma, já myslím, že se pomalu a dobře rozehrává a pokud bude nastupovat a věřit si, bude to podle mě člověk, který bude moci tvořit hru slávie.

        Stroninhu

        • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

          Wommi     před 16 lety 18.09.2008 14:07 |  
          0 0

          ..obavam se ze to ze na stadion mozna prijde malo lidi neni jen pohodlenosti ale take pristupem k vedeni,....pokud vim jaky je slavisticky fanousek,..pokud vim jak je cesky fanousek...pokud vim, jaky vyhrady maji fanousci ke stadionu a pokud chodim na stadion a vidim v jakem je stavu a jaky je pristup provozovatele,....tak nikdy neudelam to co udelala slavia se vstupnym na tento zapas...minimalne bych dal vstup polovicni..a nebo bych toi navazal na vstupoe ve skupine (treba prvni zapas, kdo byl na vaslui, tak plati pulku vstupu na prvni zapas ve skupine)!

          bohuzel slavia ma asi moc penez a je ji jedno ze nebude mit vic popr. nebude mit na stadionu maximalni podporu!!!
          M.

          • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

            Stroninhu     před 16 lety 18.09.2008 17:42 |  
            0 0

            Už jsem to psal na slavia.cz:

            Bohužel si myslím, že fanoušci slavie, jsou asi nejlínější fanoušci na světě. Máme krásný nový stadion a hrajeme krásný fotbal, ale to nám samozřejmě nestačí. Slávisté by chtěli, aby byli zápasy ještě za 150 kč, protože když chodí 3x týdně chlastat, nebo živý nebohé 2 děti(+auto + kabelovou televizi + dovolené + nové mobily a počítače) bohužel nemají 300 kč na vstupenku. No co říci, je to smutné a teď mne tu prosím ukamenujte 300 důvody proč zrovna Vy nemůžete přijít. Já jsem člověk s průměrným přijmem a né vždycky jedu na fotbal z Prahy, ale letos jsem chyběl pouze na přáteláku s Nitrou, jelikož jsem byl na dovolené. Jinak jsem byl na všech ligových, pohárovém a přátelských utkáních. Zatím.

      • Re: T.Necid: Sen je Chelsea

        tantalos     před 16 lety 18.09.2008 18:10 |  
        0 0

        Ano, myslím, že by bylo možné posunout Belaida na podhrot - konkrétně tedy 4-4-1-1. Zbavil bych ho části defenzivních povinností a udělall z něj vysloveně "režiséra hry". Nikoho lepšího na jeho místo nemáme. Stejně je to spíš hráč pro ofenzívu než defenzívu, podobně jako Černý a Jarolím, ale narozdílů od těchto dvou je v útoku efektivníí a nápaditý.
        Jeho místo v záíloze bych nechal Latkovi.

  6. Re: T.Necid: Sen je Chelsea

    honzah (přítel SN)     před 16 lety 21.09.2008 22:31 |  
    0 0

    Teda to je rozhovor pod psa, na každou otázku následuje třikrát kratší odpověď. To už dělá líp rozhovory i ta Šrámková nebo jak se jmenuje :-))