Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Za Pepi Bicanem

Vím, že to možná ještě není aktuální, ale ten den se blíží. Dne 25. září by se dožil 95 let náš slávistický vzor PEPI Bican. Nejen pro mne, ale věřím, že i pro mnoho z vás, je synonymem a pojmem věrného slávisty a slušného člověka, který Slavii a fotbal miloval a nikdy svou červenobílou nezradil, i když mu to bylo nesčetněkrát pěkně "oslazeno".

Vzpomínám si na svého dědu, který o p. Bicanovi hovořil s takovou zvláštní úctou a potichu a já ho poslouchal s otevřenou pusou, četl jsem si v knížkách a sháněl kdejakou informaci, článek či fotky ze zápasů a podobných událostí. Když jsem měl možnost vidět Pepiho i ve staré gardě a na různých přátelácích, bylo vidět, že to byl skutečně "Pan Fotbalista". Poctivý a férový chlap, který uměl uznat kvalitu soupeře a noblesně a s grácií ukazoval, co všechno ještě i např. v 60 letech uměl s míčem. Jeho vystoupení ve společnosti bylo vždy skromné a z jeho vyprávění i života vystupovala pokora a slušnost. Jsem moc rád, že vedení Slavie připravilo poměrně bohatý program k oslavě našeho "slavistického barda" a dle informací, které určitě ještě budou upřesněny a dány ve známost, se 25. září (ve čtvrtek) v pravé poledne na Slavíně u pomníku PEPI BICANA sejde nejen slávistická veřejnost, ale i mnozí hosté z veřejného a společenského života. A proč to píšu až sem? Protože se tohoto pietního aktu mají zúčastnit i zástupci AC Sparta Praha. Důrazně protestuji proti tomu, aby u hrobu PEPIHO BICANA stál p.Řepka nebo jemu podobní.

Po vystoupení p.Řepky v televizním "satirickém" pořadu p.Krause dne 5.září, kde doslova zesměšňoval dres Slavie Praha a prohlašoval o něm, že je to nejzbytečnější věc na světě včetně té směšné hvězdy, je účast takového hráče na takovém pietním aktu pro mě právě z vyššího principu mravního naprosto nepřijatelná a s účastí zástupců klubu AC Sparta Praha se i tak budu vyrovnávat velice ztuha. Jsou pro mne některé hranice, které nebudu překračovat a proto si přeji a žádám naši fotbalovou generalitu, aby se i takto k vedení Sparty vyjádřila. Každý z nás, kdo fandí a má Slavii v srdci a nezáleží na tom, jestli někdo fandí desetiletí, nebo teprve začal, je dres mužstva posvátným. Pepi Bican náš bíločervený dres s hvězdou specificky přetočenou, což mnozí "hloupí rudí" ani do teď nepostřehli, nosil s láskou a úctou několik desetiletí. Nikdy jsem od něho neslyšel, že by haněl a oplzle a sprostě mluvil o jiných dresech natož o sparťanském. Sparťanské vedení si musí uvědomit, že je nějaký práh soudnosti a úcty k soupeři, a ten je nutné respektovat. A p.Řepka jako idol sparťanské veřejnosti to přehnal nesrovnatelně víc, než kdysi Sivok. Nejsem z těch, kdo prahnou po nějaké pomstě či vendetě, to ne. Ani tento článek snad takovou úlohu nemá. Jen jsem chtěl vyslovit svůj názor a pohled, protože p.Bican se na nás dívá z fotbalového nebe a nemůže se už bránit. A on by si tam takové lidi určitě nepřál.

Komentáře (113)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Za Pepi Bicanem

    GeorgK (přítel SN)     před 16 lety 11.09.2008 13:13 |  
    0 0

    Nepředpokládám, že výše uvedené individum bude této akce přítomo. A právě vzhledem k odkazu Pepiho jako gentlemana trávníku jsem pro účast delegace letenských. Nejlepší odpovědí na dehonestování našich posvátných relikvií bude v 9. kole.

  2. Re: Za Pepi Bicanem

    Strasak_1892     před 16 lety 11.09.2008 13:31 |  
    0 0

    Hezky napsaný článek...

    Jinak je na světě nová série samolepek. Můžete si je prohlédnout zde...

    http://www.slaviaultras.goo.cz/slavia/

    Doufám, že se budou nové samolepky líbit...

  3. Re: Za Pepi Bicanem

    FannyBoy     před 16 lety 11.09.2008 13:38 |  
    0 0

    Řepka tam nemá co dělat, je to prase, ale na druhou stranu to, že zešměšnuje slavii, je uplně normální, mě to samozřejmě vadí, ale sparta a slavia jsou největší rivalové a tohle je prostě normální.
    Jinak nevím kde jsem to slyšel, ale lidé kteří viděli naživo maradonu a pepi bicana říkají, že pepi byl lepší...

    • Re: Za Pepi Bicanem

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 11.09.2008 15:14 |  
      0 0

      Dobrý den přeji Vám všem.
      Možná, že jsem to nevystihl úplně přesně. Také souhlasím, aby zástupce AC Sparta byli přítomni, ale ne p.Řepka nebo jemu podobný člověk. Pokud někdo zneužije veřejnoprávní televize k dehonestaci něčeho mnou popisovaného, je to hodné odsouzení a to nikdo bohužel neudělal. Nikdy jsem neviděl pořad s hráčem Slávie, kde by se k něčemu takovému někdo ze slávistů snížil. Otázka nás fandů a soupeření fandů je úplně v jiné rovině, protože k tomu žádný z pořadů televize není směrován. Fandění při zápase je i k tomu, že se oba tábory budou častovat třeba i hrubě (viz i naše "Smrt Spartě" a to je jediný pokřik, ze kterého jsem se neradoval). Šlo mi však o to, že Řepka této dehonestace vědomě užil v pořadu ČT a to je ten kámen úrazu. Jinak Maradonu bych s Pepim nesrovnával, těžko to lze objektivně posoudit. Snad budu pochopen v dobrém, a jde opravdu pouze o mnou vyjádřený názor. Děkuji Jane za vydání článku a Vám za trpělivost si to přečíst. Sokrates55

      • Re: Za Pepi Bicanem

        Jachym     před 16 lety 11.09.2008 15:53 |  
        0 0

        Pepiho Bicana je třeba pořád připomínat, za to díky. Ale vadí mi, že polovina článku o Bicanovi je spojena s nějakým Tomem Řepkou, dobrým obráncem, ale buranem na entou. Jeho provokace by měly být předmětem samostatného článku nebo ještě lépe ingorovány. Osobně si myslím, že Řepka by na Slavín (už jen kvůli tomu názvu:-) ani nešel... Jinak souhlasím s Martem, že je naprosto v pořádku, pokud se zúčastní i delegace Sparty. Mnozí slávisté také jistě podobně uctili třeba Andreje Kvašňáka.

        • Re: Za Pepi Bicanem

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 11.09.2008 16:42 |  
          0 0

          Možná, pane Jáchyme, proto to mělo mít takový akcent. A nevyslovil jsem názor v tom smyslu, že tam nesmí být nikdo ze Sparty. Ale pokud přečtete i doplňující linky s mým dovysvětlením, určitě to domyslíte. Děkuji Vám za Váš názor a přeji hezký den. Sokrates55

  4. Re: Za Pepi Bicanem

    mart     před 16 lety 11.09.2008 15:01 |  
    0 0

    Zdravim Sokrate, ... prave jsem ukradl chviku, abych zavital na sve oblibene SN.
    Zajimavy nazor. Porad s Repkou jsem nevidel, ..... nemyslim si, ze bych o moc prisel, presto se odvazim k svemu nazoru. Zaprve si myslim, ze je dobre, ze mame Spartu. Pak si take myslim, ze Sparta je pro me tim druhym nejdulezitejsim klubem v cele historii Ceskeho fotbalu. Duvody me "lasky" ke Sparte jsou pochopitelne jine, nez duvody lasky ke Slavii, ale presto rudochy tak nejak respektuju.
    Pan Repka, ...no jako fotbalista preci jen uz neco dokazal, a co si budem rikat, porad je asi nejdulezitejsim hracem Sparty, naseho nejvetsiho soupere. Za to respekt. Jako cloveka pana Repku neznam, takze objektivne tezko soudit. Urcity nazor ...( a je asi zcela jasny jaky) si o nem muzu udelat z jeho verbalniho i nonverbalniho projevu, alespon z toho ktery nam presentuji media, protoze(jak uz jsem zminil drive) osobne toho pana neznam.
    Tak a ted k jeho pritomnosti u jakychkoliv oslav souvisejicich se Slavii. Domnivam se, ze pokud se mu chce prijit, tak bych ho (zase jen za sebe) nechal, ....mozna by svou pritomnosti ukazal, ze zase neni "jenom spatnej".mart

    • Re: Za Pepi Bicanem

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 11.09.2008 15:26 |  
      0 0

      Zdravím Vás Marte, to je v pohodě. Víte, že respektuji každého a o spravedlnost mi šlo i v tomto případě. Jen jsem cítil potřebu se proti takovému člověku se ozvat. Pepi by to určitě udělal. Jinak není důvodem a to jsem napsal, že bych Spartu jako soupeře nebral. Je dobře, že Sparta existuje. Když si však vzpomenu na tu anabázi, kterou prošli někteří naši hráči po tom nešťastném zápase (zmíněný pokřik o smrti a Spartě), kdy to Richi zachytil kamerou a uchopila se toho média a řešilo se to na disciplinárce a já nevím co... a hráči seděli v nějakém pořadu a zpovídali se tam jako malý kluci a omlouvali se fotbalovému národu, tak tento pořad s Řepkou měl stejnou dimenzi notabene dokonce byl ve veřejnoprávní televizi solo. Na to jsem chtěl upozornit. Doufám, že se tu neobjeví ten redaktor, co by zase řekl, že mám ze Sparty mindrák, když skáču a volám - kdo neskáče fandí Spartě. Ale to si určitě povíme Marte v pondělí. Sokrates55

      • Re: Za Pepi Bicanem

        mart     před 16 lety 11.09.2008 17:50 |  
        0 0

        :D, uz se tesim

      • Re: Za Pepi Bicanem

        slaviator     před 16 lety 11.09.2008 20:14 |  
        0 0

        Zdravím... Mě ten Pancíř pak posílal maila jako reakci na můj článek, z toho co psal se dalo nakonec usoudit, že to asi trochu přehnal. Shodli jsme se oba na tom, že na fotbal nepatří vulgarismy, antisemitské pokřiky a ani to Smrt Spartě, ale na druhou stranu nějaká rivalita tam být musí. A pokud je ta rivalita vyjádřená kdo neskáče, fandí Spartě, tak je to v pořádku... Nakonec to uznal i on. Jinak pěkný článek o Pepi Bicanovi. Mohl by zavzpomínat na strejčka i pan Smetana, synovec Pepiho...

        • Re: Za Pepi Bicanem

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 11.09.2008 20:32 |  
          0 0

          Přeji hezký večer a děkuji,
          pan Smetana tam určitě bude a pak je také připraven velký program na neděli 28.9. v Edenu, bude zápas legend před ligovým s Olomoucí. Ale uplný program neznám, to bude určitě ještě zvřejněno, něco už vyšlo v časopisu GOL č.37. Já se těším na Luboše Kubíka a další. No vůbec, prostě se těším. A jsem rád, že to pochopil i p.Pancíř, asi právě proto jsem to pane Lukáši napsal. Ono to má víc pohledů. Děkuji za Váš názor. Sokrates55

          • Re: Za Pepi Bicanem

            slaviator     před 16 lety 11.09.2008 21:04 |  
            0 0

            Gol v poslední době nečtu, nesouhlasím s tím, jak je veden apod... Dodnes mě třebas štve i to, že nejdřív chtěli /pan šéfredaktor Hrabě/, abych napsal nějakej zajímavej článek... Když jsem napsal, udělal k tomu tři rozhovory, odeslal mu to, napsal, že je to super. Vyšlo to o měsíc později než mělo, takže už to nebylo tak aktuální, otázky v rozhovoru se nakonec musely trochu upravit, protože jinak by to bylo uplně mimo, článek nevytiskli celej, ale místo posledních tří a půl odstavce tam hodili reklamu na ten jejich slavnej pokec a ještě mi za to nezaplatili po roce ani korunu. Myslel jsem si, že Týdeník Gól je veden profesionálněji, než jakou jsme měl možnost poznat ve skutečnosti... Bohužel :)

            Všechno má více pohledů, s tím souhlasím. A nejlepší je, když - ač mají dva rozdílnej názor na danou věc - nepřejdou do vulgarit a urážek, které by je mohly po třeba i několika dnech mrzet... Jak se říká, všeho - ale s mírou :)

            • Re: Za Pepi Bicanem

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 11.09.2008 21:33 |  
              0 0

              Pane Lukáši, nic si z toho nedělejte. Já jsem odebíral časopis GÓL snad 15 let. Někdy od roku 1972 asi. Mělo to tehdy úplně jinou úpravu, nebylo to barevné, ale byl to tehdy krom sportu, jediný týdeník o sportu. Snad ještě časopis Stadion, ale ten byl už moc poplatný tehdejší době. Ten GÓL jsem přestal odebírat v době, kdy po zápase v Prešově byl vyloučen Kubíkdajně za úmyslný a likvidační zákrok na jedno domácího hráče, dokonce ho po zápase slovenští tehdy esenbáci chtěli zavřít a vyšetřovat jako zločince. Tehdy se k té štvanici připojil kdo jiný, než už tehdy komunistický poskok, pan JUDr. Karolyi a Kubík tehdy dostal asi tuším snad půl roku dištanc. Sparťani blahem chrochtali a tak jsem tehdy napsal do redakce dopis. Otiskli pouze část a udělali za mě slávistického zaujatého blbce. Tak jsem časopis odhlásil a tečka. Vím, že jsem někdy naivní, ale slušnost ctím a to i vůči soupeři nebo sokovi, to je jedno jak to pojmenovat. I s tím, s kým nesouhlasím, mohu nesouhlasit slušně, ale mohu nesouhlasit nahlas.
              Vždyť sám víte z našich debat, že se občas rovnáme a hledáme, a teď to přijde - pane Lukáši, vždycky to byli ve velice přijatelné rovině a toho si na Vás cením. Sokrates55

              • Re: Za Pepi Bicanem

                slaviator     před 16 lety 11.09.2008 21:43 |  
                0 0

                Já jsem Lukáš křestním, tak... :-) Ale s tím dopisem, tomu se vůbec nedivím... Tohle je klasika... Proto je lepší i nikam snad nepsat, ale to platí i dnes pro Sport. Otisknou půlku a člověk vypadá jak vůl pak.

      • Re: Za Pepi Bicanem

        jjjannie     před 16 lety 15.09.2008 00:48 |  
        0 0

        "Pepi by to určitě udělal." ...ale prosím Vás...tak dobře jste ho znal?? Nicméně on je rozdíl provolávat "Smrt Spartě" a pak říct něco o slávistickém dresu...samozřejmě chápu, že Vás to jako slávisty muselo naštvat, ale potom sem kvůli tomu psát spojení typu "vyšší morální princip" atd., to je podle mě absolutně zbytečné...
        Nicméně článek o panu Bicanovi by to byl pěkný, pokud by ten článek nebyl ze 3/4 o Řepkovi. Hezký den :)

  5. Re: Za Pepi Bicanem

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 11.09.2008 15:24 |  
    0 0

    I ja zdravim, Sokrate, diky za clanek, je to kazdopadne dobry namet k zamysleni, kde jsou hranice "slusnosti" pri rivalite sparty a slavie, co je mozno povazovat za zert ci "kockovani" a co znamena neuctu k souperi a vyzvy k nenavisti. Kazdy ma tu hranici jinde. Repku u krause jsem nevidel, takze tezko soudit, ostatne si tez myslim jako mart, ze jsem o nic neprisel:-)). Rivalita tehle dvou klubu me bavi a myslim si, ze se kluby navzajem potrebujou, tudiz nepreju sparte zanik, dokonce ani sestup do druhe ligy (!!:-)). Samozrejme nezridka mi tez prijde, ze nektera vyjadreni ze strany sparty jsou trochu pres tu pomyslnou caru ferovyho soupereni, pro nektere spartany je dokonce urcite povysenectvi, neucta k souperi a jeho ponizovani znakem "praveho spartanstvi". Ale nelze vsechny hazet do jednoho pytle, stejne jako vsichni slaviste nejsou skveli, ze. Uz jsem tu i psal, spartani jsou i mezi mymi nejblizsimi, i proto bych urcite nikomu nezakazoval, aby se ucastnil vzpominky na Pepiho. Povazoval bych to naopak za gesto ferove rivality, uznani velkeho soupere. No a pokud vystoupeni Repky bylo skutecne nedustojne, mozna by nebylo od veci, kdyby pan Zlamal, Dolezal ci Rosen pri teto prilezitosti jemne upozornili na to, ze jisti lide pusobici u naseho odvekeho rivala se k nam nechovaji zrovna pekne a ze tedy doufame, ze pritomnost zastupcu sparty zde nepochybne znamena, ze vyznavaji zasady feroveho boje a ucty k souperi a takove vystrelky odsuzuji..nebo tak nejak:-)).

    • Re: Za Pepi Bicanem

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 11.09.2008 15:28 |  
      0 0

      Děkuji a odpověď je o link výše u Marta. Sokrates55

      • Re: Za Pepi Bicanem

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 11.09.2008 15:39 |  
        0 0

        Jeste me napadlo, kdyby se ucastnil i sam p. Repka, mohl by dostat darem dres Pepiho Bicana s pranim, ze snad zmenil nazor a ze si ho tentokrat bude vice vazit..:-)). myslim ze by to bylo docela elegantni..:-)). Ale rozumim i tomu, ze by si za to sve chovani zaslouzil, abychom ho z takove akce hnali svinskym krokem.. Jo, kdo vi, ktery reseni je lepsi...

        • Re: Za Pepi Bicanem

          slaviator     před 16 lety 11.09.2008 20:16 |  
          0 0

          Ne. Řepka si jeho dres nezaslouží. By se ho akorát při první příležitosti zbavil... Vem si, že Abrc je jeho kamarád - nebo aspoň Abrc si to myslel o Řepkovi, že jsou naladěni na stejnou vlnu, že jsou to kámoši. A Řepka pak o dresu, který mu Abrc dal, řekne, že je to ta nejzbytečnější věc na světě...

        • Re: Za Pepi Bicanem

          jjjannie     před 16 lety 15.09.2008 00:50 |  
          0 0

          Spojujete něco, co se spojit nedá...Děláte, jako by urazil pana Bicana osobně..

    • Re: Za Pepi Bicanem

      knl66 (přítel SN)     před 16 lety 11.09.2008 20:34 |  
      0 0

      Myslím, že se tady dělá z komára velbloud, zatím je to všechno ve stadiu "jedna paní povídala". Řepka je prostě Řepka a nevěřím tomu, že by samotná Sparta ho tam tahala.
      Vystoupení Řepky bylo skutečně trapné, ale především pro něj samotného. Ale Slavie by na nic reagovat neměla. Myslím, že jakákoliv reakce ze strany Slavie by jeho vystoupení dodala váhu, kterou prostě nemá. Navíc bychom byli za ubrečence. Řepkovi to vrátíme začátkem října.

      • Re: Za Pepi Bicanem

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 11.09.2008 21:36 |  
        0 0

        Děkuji za Váš názor. I to je možné. Sokrates55

  6. Re: Za Pepi Bicanem

    Max1     před 16 lety 11.09.2008 15:37 |  
    0 0

    Mě teda nevadí, že tam budou zástupci ze sparty, jde o poctu člověku, který byl jedním z nejlepších hráčů nejen české, ale i světové historie fotbalu. Hráč, který dal českému fotbalu mnoho a jak píše autor, byl to gentleman, poctivý a slušný hráč, proto mě pozvání zástupců sparty nevadí. V tomto ohledu by měl jít klubismus stranou.

    • Re: Za Pepi Bicanem

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 11.09.2008 16:40 |  
      0 0

      Pokud si přečtete pane Maxi1 i to doplnění, tak mi šlo možná o něco trochu jiného. Zástupci Sparty mohou být kdekoliv a kdykoliv, o tom to není. Ale děkuji za Váš názor i tak. Sokrates55

  7. Re: Za Pepi Bicanem

    Wommi     před 16 lety 11.09.2008 15:49 |  
    0 0

    zdravim vsechny..
    je to trochu od veci,..ale zajimalo by mi, jak je to vyreseni s oznacenim stadionu - mluvilo se i o tom ze by se treba stadion mohl jmenovat po bicanovi,...samozrejme se mluvilo o tom, ze se uprednostni nazev dle prani firmy ktera si zaplati reklamu, ale zatim to vypada ze kde nic tu nic!
    (uprimne receno jsem rad aspon za ten nazev eden!!)
    Martin

    • Re: Za Pepi Bicanem

      jane (admin)     před 16 lety 11.09.2008 16:43 |  
      0 0

      Ja si porad myslim, ze tezko bude stadion pojmenovany po nekom konkretnim, protoze neslouzi jenom fotbalu a je to multifunkcni stadion. Eside by tedy podle me po pepi Bicanovi stadion nepojmenoval.

      • Re: Za Pepi Bicanem

        Wommi     před 16 lety 11.09.2008 16:51 |  
        0 0

        no to mas samozrejme pravdu, jen je skoda, ze kdyz nejvetsi vahou ke stadionu prispiva fotbal a slavia - tak ze to nemuze byt reflektovano.
        jinak zatim to vypada ze ani zadny sponzor neni, jinak by se to preci uz nejak pojmenovalo, nebo aspon tribuny!..ale jak rikam, zaplatpanbuh za ten nazev eden.
        M.

        • Re: Za Pepi Bicanem

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 11.09.2008 17:10 |  
          0 0

          Jinak Jane,
          pokud mám informaci, tak údajně na Praze 10 je návrh na přejmenování ulice Vladivostocká na ul. Pepi Bicana. Ale nevím to jistě. Jinak by to mohl být námět pro náš Fanklub, protože pokud se ten návrh podává, musí tam být určitý počet podpisů na podporu té změny názvu. To bychom určitě podpořili a pak ten návrh po doporučení příslušného místního úřadu schvaluje Magistrát hl.města Prahy. Pokud se mýlím,klidně mě opravte. Ale za tu aktivitu by to stálo. Co vy na to? Sokrates55

          • Re: Za Pepi Bicanem

            Wommi     před 16 lety 11.09.2008 17:17 |  
            0 0

            ..pokud by se neco takoveho melo delat, myslim ze by se vyplatilo to domluvit se vsemi strankami na kterych se o slavii pise a udelali by se podpisove archy a fanousci po zapase by mohli podepisovat, porp by se mohli i umistit do fanshopu apod.
            M.
            dobrej napad!!!!

          • Re: Za Pepi Bicanem

            slaviator     před 16 lety 11.09.2008 21:10 |  
            0 0

            Nemohou tu petici podepsat jen lidé, kteří mají v té ulici - či městské části - trvalé bydliště...? Není petice jako petice a podle selského rozumu: co je někomu z Ústí či Benešova po tom, zda se v Hradci bude jmenovat ulice Václava Havla či ne... Rozumíme si?:) Myslím si, že podpisy lidí určitě mimo Prahu by asi neměly v tomto případě váhu. MČ Praha 10 by se jima nemusela vůbec řídit. A to samé i lidí z jinejch MČ...

            • Re: Za Pepi Bicanem

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 11.09.2008 21:38 |  
              0 0

              Ano, to jsem asi zapoměl dodat. Ale i tak by se tam našlo slávistů asi dost. To by byla právě práce lidí z místa podání včetně právě fanklubu.
              Sokrates55

              • Re: Za Pepi Bicanem

                slaviator     před 16 lety 11.09.2008 22:01 |  
                0 0

                ... ono se to dá i nafixlovat, v nejhorším případě...:) ale to není nšá styl, doufám

            • Re: Za Pepi Bicanem

              Fallen (přítel SN)     před 16 lety 12.09.2008 00:23 |  
              0 0

              To by bohužel nemohli, protože v ulici vladivostocká je škloka, škola a stadion, ale ne byty:) pokud nebude podepisovat školník se školnicí:D... Fallen.

              • Re: Za Pepi Bicanem

                slaviator     před 16 lety 12.09.2008 08:34 |  
                0 0

                Jasný... Tak ale nevím no... Když se přejmenovává kdekoli jiná ulice, tak jde o to, zda o tom v petici /"referendu"/ rozhodujou jen lidí s trvalým bydlištěm v dané ulici, v dané MČ či celé Prahy...? Podle mě to je buď varianta číslo jedna (ulice) nebo dvě (MČ).

                • Re: Za Pepi Bicanem

                  Fallen (přítel SN)     před 16 lety 12.09.2008 14:19 |  
                  0 0

                  Tady to bude spíš na petici v MČ, a nebo referendum ve volebním okrsku...

      • Re: Za Pepi Bicanem

        slaviator     před 16 lety 11.09.2008 21:06 |  
        0 0

        A co třebas "Mountfield Arena Pepiho Bicana" či nějak podobně? To by šlo. Nebo "Vodafone Multifunkční areál Eden Pepiho Bicana" :))

        • Re: Za Pepi Bicanem

          Fallen (přítel SN)     před 16 lety 12.09.2008 00:21 |  
          0 0

          heh, nakonec abychom se nemuseli přejmenovatt na SK Mountfield, jak tomu je v případě hokejových budějovic... (vím že je to trochu přitažený za vlasy)... Fallen

          • Re: Za Pepi Bicanem

            slaviator     před 16 lety 12.09.2008 08:35 |  
            0 0

            Tak to nehrozí, protože tím by se to vše zabilo... :-) SK Mountfield Praha - co to je...? :) Značka "Slavia" má tradici a i určitý zvuk (i v cizině), zatímco Mountflied maximálně (ve fotbale) jako ten sponzor... :)

            • Re: Za Pepi Bicanem

              Nax     před 16 lety 12.09.2008 09:14 |  
              0 0

              Pro Budejovice jedine dobre. Mountfield vycistil klub od vsech nepravosti a vede to jasnym smerem.

  8. Re: Za Pepi Bicanem

    kuby94     před 16 lety 11.09.2008 16:34 |  
    0 0

    V tom Uvolněte se si Řepku pěkně podával :D věděl jsem že je Řepka magor ale takhle velkej :D mimochodem hezký samolepky už se těšim až si je v pondělí koupim :-)

  9. Re: Za Pepi Bicanem

    Stroninhu     před 16 lety 11.09.2008 17:38 |  
    0 0

    Ahoj Sokrate,
    schválně jsem si teď toho Řepku pustil, kdyby náhodou někdo chtěl tak tady http://www.ceskatelevize.cz/program/detail.php?idp=10169170641&day=1221170400&time=21:35&ch=1&vso=video&opidec=208522161800027

    je odkaz. Já myslím, že Řepka ze sebe udělal blbce sám a sám sobě nejvíce škodí. Je vidět, že je to prostý chudák, který si léčí komplexi ze sebe samého. Jako fotbalista je určitě dobrý. Musím ale uznat, že nám loni k titulu pomohl celkem hodně ne? :-)

    • Re: Za Pepi Bicanem

      Stroninhu     před 16 lety 11.09.2008 17:39 |  
      0 0

      Pardon Komplexy

      • Re: Za Pepi Bicanem

        mart     před 16 lety 11.09.2008 17:53 |  
        0 0

        to je dobry, hned jak prijdu domu tak si to pustim. Pocitam, ze se projevuje jako chudak, ...tak jsem zvedav, jestli me prekvapi :).mart

      • Re: Za Pepi Bicanem

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 11.09.2008 18:03 |  
        0 0

        Taky zdravím Stroninhu
        a doufám, že v pondělí na stadionu uvidím zas ten pěkný a velký slávistický klobouk. Snad jsi pochopil můj úmysl a podstatu ve všech souvislostech. Prostě to pro mě není marginální záležitost, chtěl jsem se o to s Vámi podělit. A taky poznat, jak se na to díváte Vy všichni. Tak asi tak. Sokrates55

  10. Re: Za Pepi Bicanem

    EdCable     před 16 lety 11.09.2008 17:50 |  
    0 0

    Ty woe, ten Repka tam mel gesta a vyslovnost jak Ctvrtnicek s Labusem v "Ivanku,..." :-D Jinak si pekne poplakal, jak jsou vuce nemu vsichni (novinari, rozhodci) zli. To bylo same buuubuuu, pak ze slavisti jsou pry ubreceni:-)
    Jinak tenhle vystup byl klasickym Repkovym pojetim fotbalu - je to show, ve ktere se rad predvedu; myslim, ze cela scena s dresem byla z jeho strany pouze hloupym zertikem, ktery urovni zapadal do celeho poradu, a je pod nasi uroven to nejak resit.
    Jinak bych se nebal, ze bude v delegaci Sparty u pomniku Pepi Bicana, na to tenhle clovek dle meho nazoru zkratka nema.

    • Re: Za Pepi Bicanem

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 11.09.2008 18:12 |  
      0 0

      Děkuji za Váš názor, třeba máte pravdu pane EdCable. Jenomže, někdy by se mělo říci, že dál už to prostě neprojde. Možná, že neznáte i to okolí tohoto pořadu. A právě, že jsem se doslechl, že by se tam měl Řepka objevit, tak proto moje reakce a názor. Vím, že to tak nemusí být a je to jen vypuštěný "kontrolní chroust", s cílem zmapovat, a pak se zařídit. To je všechno možné, asi na tenhle typ lidí prostě nemám žaludek. Ale jinak díky moc. Sokrates55

  11. Re: Za Pepi Bicanem

    Zdendanek     před 16 lety 11.09.2008 19:30 |  
    0 2

    Souhlasím s názorem v článku. Ale mám jen tak trochu výhradu. Ano pánové Řepka a Sivok se hanlivě ohrazovali nad naším drezem a tím i nad námi slávisty i Slávií samotnou a to v mediích. Jenže je pokřik našeho kotle smrt spartě méně opovržlivý a zazněl mnohokráte v televizních přenosech. Nemám Spartu rád ale proč z naší strany slovně napadat ano ale oni to je hnus? Nehledě k tomu že pro drtivou většinu slávistů je sparťanský dres naprosto stejnou největší zbytečností. Jen jsme nebyli v televizi.

    • řepka je magor

      lemurek80     před 16 lety 11.09.2008 20:39 |  
      0 0

      To že je magor víme asi všichni...ale zdá se mi že to zbytečně tůruješ sokrate.

      Já sem se u toho ze záznamu docela bavil a ani mě to zdaleka neurazilo tak jako sivok v gumovejch rukavicích.

      Naopak..zjištění jak ho dráždí anše dresy mě rajcuje...dyk je to magor,zasměj se mu...a neřeš ho.

      Jinak osobně taky hodně pochybuju že ho někdo pozve na Slavín a sám od sebe tam netrefí...musel by parkovat na chodníku :o)

      • Re: řepka je magor

        slaviator     před 16 lety 11.09.2008 21:07 |  
        0 0

        Mě osobně teda taky daleko víc vadil ten Sivok...

      • Re: řepka je magor

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 11.09.2008 21:41 |  
        0 0

        I Vám děkuji za Váš názor. Už jsem to napsal. Berte to třeba jako mou zpověď. Díky. Sokrates55

    • Re: Za Pepi Bicanem

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 11.09.2008 20:41 |  
      0 0

      Dobrý večer a děkuji za Váš názor,
      podstatu jsem v jednotlivých odpovědích snad vysvětlil. To, že se napadají tábory fanoušků a padnou i sprostá slova, a to i ve sportovních přenosech, to prostě vezmu na vědomí a nebylo to cílem mého článku. Tady šlo o pořad celoplošného vysílání, který p.Řepka využil tak jak jsem popsal, to prostě bylo unfair na nejvyšší úrovni. Když se pak dozvím, že by měl být přítomen pietnímu aktu na Slavíně u hrobu Pepi Bicana, nezlobte se, to by pro mě nebylo přijatelné. Podotýkám, že u mě. Nemohu a ani nikoho nebudu nabádat, aby protestoval se mnou, já to prostě takto cítím a tak jsem se k tomu vyjádřil. Sokrates55

      • Re: Za Pepi Bicanem

        zz     před 16 lety 11.09.2008 21:50 |  
        0 0

        Zdravím Sokrate a přeji dobrý večer,
        děkuji za připomenutí výročí narození Pepiho Bicana. Pořad pane Krause jsem neviděl, protože to není můj šálek kávy. Já mám radši humor pana Horníčka a jeho pořad Hovory H. Rozumím Vašemu rozčarování z výroků pana Řepky. Já jeho výroky proti Slávii v televizi chápu jako snahu zalíbit se fanouškům Sparty, aby tolerovali jeho selhání na hřišti. Podobně chápu i výroky hráčů Blažka, Horvátha, když hráli za Spartu. Stejně tak pokřiky smrt Spartě, Jude Slávia, výroky Tomáše Sivoka před derby je třeba chápat v kontextu, jde o vyhecování atmosféry, jde o vyjádření rivalství. Já osobně nejsem jako Vy nadšen z této formy, nekřičím smrt Spartě, ale dokážu to pochopit. Proto v tomto kontextu chápu i výpady pana Řepky v pořadu Jana Krause. Jako hráč se dokázal prosadit v anglické i italské lize, je to vynikající fotbalista. Jeho chování na hřišti je těžko vysvětlitelné, nezvládá emoce. Přesto známe hráče Řepku, jak se chová v civilním životě? Co víme o tom, jaký je otec, manžel, jak podporuje třeba charitu a další věci? Nic. Soudíme podle toho, že se kriticky vyjadřuje na adresu našeho klubu, ale není to trochu zjednodušený pohled. Každý hráč není Vladimír Šmicer, fotbalový elegán a gentleman. Ale třeba Řepka je normální slušný chlap, když nejde o fotbal. Nejsem zastáncem příkazů, zákazů, ta doba je snad už minulostí. Je dobře, že i zástupci Sparty uctí památku velké osobnosti českého fotbalu Pepiho Bicana. Je dobře, že jste to dovysvětlil, aby to ostatní správně pochopili. Osobně si myslím, že hráč Řepka ví, o jakou persónu se jedná a podle toho by se zachoval. Nečekejte od něj nějaký úlet. Vím, že se Vás jeho slova v televizi dotkla, hájíte vyšší princip mravní, princip spravedlnosti, fandíte Slávii už dlouho, stejně tak Vaše rodina, předkové, rozumím Vašemu článku, ale snažme se interpretovat vše v kontextu. Jak už jsem psal výše, jde o hecování, rivalství, někdo to odsuzuje, někdo to schvaluje, ale takto to musíme chápat. Doba je jiná a forma vyjádření distancování se od odvěkého rivala se také změnila. Nejsem obdivovatelem hráče Řepky, ale zároveň ho nebudu odsuzovat, protože ho neznám. Takto to vidím já, přeji Vám hezký večer a klidnou noc.

        • Re: Za Pepi Bicanem

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 11.09.2008 22:02 |  
          0 0

          Dobrý večer pane (zz) a děkuji za Váš názor. Třeba máte pravdu, nešlo mi ani o to, pořádat nějaký "hon na Řepku" či tak nějak. Jsem moc rád, že jste pochopili spíš jako jakési "nastavení štítu" proti takovým praktikám. Možná a to připouštím, že se mé povídání může někomu zdát až příliš osobní. Za to se omlouvám. Můj přítel mi před chvílí volal a podezírá mě z toho, že se na stránkách SN už dlouho nic nepsalo a tak "prý jsem vařil vodu". Teď se tady zamýšlím sám nad sebou, jestli to náhodou není pravda. Děkuji a také Vám přeji klidné spaní. Sokrates55

          • Re: Za Pepi Bicanem

            zz     před 16 lety 11.09.2008 22:17 |  
            0 0

            Já Vám rozumím Sokrate, i mně se nelíbí výroky některých Sparťanů, ale podobně se vyjádřil v celostátním rozhlase Pavel Řehák na adresu Sparty, že si odplivne, když jde kolem Letné. Je to stejné jako u pana Řepky, nevidím v tom rozdíl. Prostě tato forma rivalství není můj šálek kávy, ale nežiji ve vakuu, doba se změnila, změnil se i projev nesouhlasu k odvěkému rivalovi. Já bych si přál více Šmicerů, Hašků, Lavičků, ale je to reálné? Je to o výchově v rodině, ve škole, doba Gutha Jarkovského je pryč. Ale pořád lepší tyto výroky než fyzické útoky, bitky. A v zahraničí je to podobné, stačí se podívat na rivalství mezi Betisem a FC Sevillou. Doba se změnila a tak to musíme chápat. Rozumím Vám, chtěl bych stejně jako Vy jinou formu vyjádření rivalství, ale je to nereálné.

          • Re: Za Pepi Bicanem

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 11.09.2008 23:15 |  
            0 0

            Tak přeju dobrý večer. Víte, možná se Vám to bude zdát nepřijatelné, ale mě ty jeho výroky u Jana Krause vůbec nepobuřují. Pro mně je to jenom fragment jeho osobnost a uvažování, podobně jako zastrašování na hřišti používá slovní zesměšňování odjakživa. Proto mě to nechává úplně klidným vzhledem k tomu, že to nemyslí ani sám vážně, navíc to bylo do jisté míry zvýrazněno dramaturgickým záměrem pořadu. A i kdyby, tak názor tohoto pána má pro mě stejnou hodnotu jako žvýkačka Pedro s prošlou záruční lhůtou. Druhá věc je, že by se rozhodně neměl ukazovat na pietní akci věnované Pepi Bicanovi. Už sázka na jeho tvář, jakožto propagace Sparty je slovo do pranice, ale to je jejich problém. Nicméně nepředpokládám, že by se tam objevil. Sparta má naštěstí i lidi jiného formátu, např. pana Lavičku a toho bych milerád uvítal.

            • Re: Za Pepi Bicanem

              slaviator     před 16 lety 12.09.2008 08:40 |  
              0 0

              "kdyby, tak názor tohoto pána má pro mě stejnou hodnotu jako žvýkačka Pedro s prošlou záruční lhůtou" - ty vole.. :-))

              A nejen Lavičku, ale třebas i Matuše Kozáčika, ne? :)) Ono... Já bych řek, že těch blbců tam nebude více jak ve Slavii či kdekoliv jinde. V každým týmu jsou "magoři", vzpomeňme si na Abrce:) Pořád je náš kmenovej hráč... :-)) Ale zatímco u nás se to projevuje jen v určité míře na hřišti (např Matej je magor v tom dobrý slova smyslu, že vlítne do každýho souboje... To samý Necka... A další.../, tak ve Spartě dva tři hráči z každé sestavy /dříve Sivok, Poborský, později Horváth, Řepka/ to nemaj v pořádku ani v hlavě a nebo cíleně čeří vodu :) Ale třebas o Sivokovi vím, že magor byl i v Udine...

              • Re: Za Pepi Bicanem

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 12.09.2008 14:35 |  
                0 0

                To rozhodně. . říkám, je to dílem managementu Sparty, že z něho dělaj poloboha. Ale on jaksi z role nevypadne nikdy. Proti tomu Necka nebo Matej na hřišti naložej, ale když promluvěj po zápase, tak se něco dozvíš a ne že cintaj od cesty a otíraj si hubu o soupeře. Nebo třeba Svěkry, klobouk dolů. . Neříkám, že všichni hráči jsou Démosténové a Mirkové Dušínové, ale když už chceš z někoho dělat mediální tvář, tak si logicky vezmeš Šmicera, Šventa nebo Vlčka a ne Řepku. Spartě bohužel odešel Kadlec a Berger se s novinama moc nemusí. . Ale ono ve Spartě to vůbec chodí podivně. . viz Horváthův konec, tím myslím hlavně to, co on povídal o roli Chovance a Křetínskýho při jeho odchodu.

                • Re: Za Pepi Bicanem

                  slaviator     před 16 lety 12.09.2008 15:39 |  
                  0 0

                  A to prosím nevíš o tom, že ještě Horváthovi dluží na bonusech... A že s tím splácením Žižkovu za Kušníře to není tak růžové, jak to mělo být. Navíc Kušníř nestál 20, ale "pouze" 13 mil... :-)

                  • Re: Za Pepi Bicanem

                    slaviator     před 16 lety 12.09.2008 15:40 |  
                    0 0

                    ... otázkou zůstává, proč se o tom nepíše ve Sportu, například. O nás se otírali... O Spartu ne.

                    • Re: Za Pepi Bicanem

                      huhu     před 16 lety 12.09.2008 18:25 |  
                      0 0

                      poněvadž sparta spolu se svazovým vedením do Sportu neustále tlačí všemožnými pákami a redaktoři si jen tak nechtějí nějakým protisparťanským článkem podkopávat svou pozici a zaměstnání. Nehledě na to, že jich je tam plno sparťanů...

                      • Re: Za Pepi Bicanem

                        slaviator     před 16 lety 12.09.2008 20:14 |  
                        0 0

                        Nevím, já bych řek, že to je půl na půl... A jsou tam fakt redaktoři, kteří tu Spartu vůbec, ale vůbec nemusí... Ale i naopak no :)

  12. Dobrý večer Sokrate,

    edenian     před 16 lety 11.09.2008 23:40 |  
    0 0

    jak si tady čtu tu diskusi, koukam že někdo Řepku a potažmo Spartu respektuje, někdo ne, někomu vadí Smrt Spartě, někomu
    ne.
    Ale vaše zamyšlení nad regulací přítomnosti nějakého fotbalisty na veřejném pietním aktu-možná to nenazývám správně-to mě docela zaráží. Jak byste si to představoval. Policajty který by špatné lidi nepustili, případně rozhodovali o tom kdo je špatný a kdo ne? Nebo by měli seznam třeba od Fanklubu?
    Připadá-li Vám to absurdní, mě ne. Myslím že to co jsem popsal
    je jakási materializace vašich představ. A to už tady bylo nesčetněkrát a to se mi vůbec nelíbí. Něco jiného je samozřejmě soukromá akce.
    Ještě je pro mně zajímavé, že vůbec někoho může vytáčet co řekne nějaký řepka o slávistickém dresu atd. Mě je to teda úplně jedno. Stejně je mi i celá Sparta úplně fuk. Nemam k ní žádnou úctu. Možná bych řekl, že někdy, tak v době kolem derby si třeba uvědomím, že je to něco odporného, ale jinak nic. Na rozdíl od jiných si myslím, že Slavie bez Sparty může klidně existovat. A Řepka to samozřejmě řekl právě proto,aby ste zabral...
    A k tomu tzv.neslušnému Smrt Spartě, to je přece jenom reálně neproveditelné emocionální vyjádření vztahu k něčemu co je mi odporné. Nelze zabít neživé, nebo ano?
    Nechal bych to kotli bez připomínek, dobře si pamatuju co mě tam bavilo. A co si budem povídat, pro mladíka v kotli má Slavie mnoho soupeřů, ale jednoho nepřítele. My jsme měli nepřátel víc, taky Duklu Praha,Rudou hvězdu Cheb...
    Tak dobrou noc

    • Re: Dobrý večer Sokrate,

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 12.09.2008 07:01 |  
      0 0

      Děkuji Vám za odpověď
      a jen jsem chtěl podotknout, že mi nejde o regulaci a nebo zákaz. To ne. Šlo mi o formu protestu proti takovému osočení. Nikdy jsem nekádroval, to neumím. Ale s kým jsem nesouhlasil, tak jsem u to řekl nebo dal najevo. Takže materializace mých představ by byla skutečně trochu jiná. Ale jinak děkuji i za Váš názor. Sokrates55

    • Re: Dobrý večer Sokrate,

      slaviator     před 16 lety 12.09.2008 08:44 |  
      0 0

      I Sparta je soupeř a je potřeba k ní cítit určitou formu úcty, úcty k soupeři. To ale nic nemění na tom, že hráči na hřišti musí nechat duši, že musí hrát ne na 100% jako v lize, ne na 120% jako v Lize mistrů, ale na 200%... :)))

  13. Re: Za Pepi Bicanem

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 12.09.2008 08:29 |  
    0 0

    Se psaním do gólu mám také své - bohužel negativní - zkušenosti :-(.
    Ale k tématu, jsem rád, že se toto jubileum pana Bicana nějakým způsobem oslaví. K případné účasti T. Řepky nevím co dodat. Pořad na čt jsem bohužel neviděl, ale dokáži si - dle ohlasů - poměrně dobře představit, co tam ten šašek asi předváděl...
    Děkuji Sokratovi55 za pěkný článek.

    • Re: Za Pepi Bicanem

      slaviator     před 16 lety 12.09.2008 08:42 |  
      0 0

      Jakto? Taky ti to celý rozm*dali reklamama a nezaplatili ani? :)

      • Re: Za Pepi Bicanem

        Eluin (přítel SN)     před 16 lety 12.09.2008 11:55 |  
        0 0

        "Jen" mi nezaplatili, sice to nebyla nějaká extra velká částka, ale..to se přeci ve slušné společnosti nedělá..

        • Re: Za Pepi Bicanem

          slaviator     před 16 lety 12.09.2008 12:05 |  
          0 0

          Tohle je ale klasika... Dneska neplatí nikdo pomalu. Jakmile nemáš podepsanou smlouvu, tak se každej seká... Jak říkáš, tohle se ve slušné společnosti nedělá :) Dneska pouhé plácnutí si rukou vůbec nic neznamená

  14. Re: Za Pepi Bicanem

    Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 12.09.2008 10:27 |  
    0 0

    Dobrý den přeji Vám všem,
    protože se sluší odpovědět a poděkovat za Vaše názory, tímto tak činím a opravdu Vám všem děkuji. Sám za sebe se přiznám, že ráno je vždycky moudřejší večera a tak jsem to i dnes všechno vstřebal a vzal bych to jako vyřešené pro Vás i pro mě. Tak radši budu myslet na oslavy našeho PEPIHO a na setkání s mnoha legendami na stadionu v Edenu 28.9.2008. Přeji Vám všem hezký den a v pondělí vzhůru na Jablonec. Sokrates55

  15. zz

    slaviator     před 16 lety 12.09.2008 20:26 |  
    0 0

    Voki, tak kam přestoupil Jeslínek? Do Liberce, jak jsi říkal? E-e. A ani do těch Teplic, no... Střížkov. Myslím, že to je nakonec asi pro něho z pohledu že bude hrát ta nejlepší možnost. Jinak od nás Volešák nejspíše zamíří do Teplic, vázne to pouze na tom, že Slavia ho pustit nechce. Sám hráč podle mých zdrojů souhlasí... A bohužel, nedivím se, když po celkem slibném podzimu na jaře vůbec nehrál a ani letos to zatím není ono. Přitom nepodal horší výkony než Marek Jarolím, když nastoupil. Přesto příště znovu hrál Marek a ne Láďa... Tak alespoň, že udržíme Váchu.

    • Re: zz

      slaviator     před 16 lety 12.09.2008 20:33 |  
      0 0

      Jinak dneska jsem po dlouhýý době viděl Chlebouna /a Slámu/. To, že dostal červenou kartu, budiž. Ale jinak hra bez nápadu, bez většího důrazu, nestíhal. Tak si tak říkám, zda Csaplár z něj přece jen neměl pořádně udělat pořádnýho útočníka :)

      • Re: zz

        zz     před 16 lety 12.09.2008 21:44 |  
        0 0

        Lukáši, jak se Ti líbil hradecký útočník Dvořák, který dal dva góly. Můžeš mi napsat Tvůj postřeh na tohoto hráče z dnešního zápasu.

        • Re: zz

          slaviator     před 16 lety 12.09.2008 22:23 |  
          0 0

          Došel si pro penaltu, pak rozhodčí Hrubeš /bratr toho co doslova zprznil utkání Mostu s Vítkovicema/ neodpískal dvě penalty proti Mostu a v závěru zápasu odpískal pro Most penaltu, když nějakej obránce stáhl při ještě nerozhraném rohu Mrkvičku za dres a ten ochotně spadnul. Takovejch soubojů je za zápas vícero... Jinak samotnej Dvořák byl celkem aktivní, de facto jediná hrozba Hradce v útoku. Nevím ale, nijak extra jsem si ho zas nevšímal, spíše jsem kroutil hlavou nad výroky rozhodčího

          • Re: zz

            zz     před 16 lety 12.09.2008 22:29 |  
            0 0

            Lukáši, vždycky sleduj hráče, na rozhodčího se vykašli.

            • Re: zz

              slaviator     před 16 lety 13.09.2008 00:15 |  
              0 0

              Hrubeš pískal Vítkovice, prej hruza, nevím, nebyl jsem. Ochotnický pískal Fulnek, hruza... A druhej Hrubeš tři penaltové zákroky posoudil přesně naopak... Tahle pencle se nepíská nikde, nikde, co písknul pro Most. Chleboun viděl červenou za běžnej faul, za faul, kterej není třebas Doškovi ani pískanej... A další situace naprosto na hlavu. Jenže průšvih je, že Ochotnický bude příští rok pískat ligu, uvidíš. Má v Praze tři hotely, má finance na to, aby se vyšvih. Jako to udělali dřív jiní rozhodčí. A Hrubešové tu ligu pískat taky budou. Nedivím se Skotům, že se báli Královce.

      • Re: zz

        quelhar (admin)     před 16 lety 12.09.2008 22:03 |  
        0 0

        To ja jsem si dneska zasel na hokej do Pardubic. Paradni atmosfera, 9000 lidi, pekna hala a nakonec i docela dobry vysledek, prestoze Slavia dneska rozhodne bod ztratila, domaci hrali dost spatne. A prehled ma clovek pomalu vetsi nez z TV.

        • Re: zz

          zz     před 16 lety 12.09.2008 22:10 |  
          0 0

          Zdravím Quelhare,
          hlavně nezapomeň v pondělí na Jablonec. Hokej v Pardubicích má skvělou atmosféru, navíc lidi umí fandit. Ale stejně to letos nevidím na nějaký velký výsledek, myslím, že na semifinále nemají. A Slávie i bez velkých posil jako Sparta bude zase hrát o titul. Růžička tomu dal řád a systém. Mohla by to být zase slávistická jízda ve fotbale i v hokeji.

          • Re: zz

            quelhar (admin)     před 16 lety 12.09.2008 22:31 |  
            0 0

            Taky zdravim.
            Neboj, na Jablonec prijdu, stejne tak ve ctvrtek na Vaslui (a v patek letim na par dni do Rima, tak doufam, ze se dostanu na zapas AS s Regginou, na to se tesim snad i vice nez na Vaslui).
            A co se tyce hokeji v Pardubicich, tak to letos taky nevidim nijak dobre, bude to podle me boj o playoff. Koneckoncu ani nekteri kolemsedici fanousci rikali vety typu "to zase bude sezona" :o)

    • Re: zz

      tolsimir     před 16 lety 12.09.2008 20:46 |  
      0 0

      Jaktoze priste hral Marek a ne Lada?
      Sestava: Martin Vaniak - Matej Krajčík, Martin Latka, David Hubáček, Ronald Šiklič - Jaroslav Černý, Mickael Tavares, Ladislav Volešák, Marek Jarolím - Tomáš Necid, Goce Toleski.

      • Re: zz

        slaviator     před 16 lety 12.09.2008 21:09 |  
        0 0

        ... to je sestava proti Rakáči, že...? To nemyslíš snad vážně... Je rozdíl hrát v první lize a v ČMFS proti diviznímu soupeři, nemyslíš? Kor když třebas ze zálohy vypadli Švento s Belaidem, kteří by jinak hráli v základu.

        • Re: zz

          tolsimir     před 16 lety 12.09.2008 21:56 |  
          0 0

          Vzdyt si psal, ze priste nastoupil Jarolim a ne Volesak a to i presto, ze Volesak podal lepsi vykon. Pristi zapas byl ten s Rakovnikem a tam oba odehrali cely zapas. Proc nas tu vodis za nos?

          • Re: zz

            slaviator     před 16 lety 12.09.2008 22:25 |  
            0 0

            Samozřejmě že jsem myslel ligová utkání a ne toto. To bys sem mohl napsat i sestavy z přípravy... Musíš brát v potaz i to, že chyběli v záloze dva hráči ze základu, jinak by ta záloha vypadala určitě jinak a Láďa by tu šanci těžko dostal... To musíš uznat.

            • Re: zz

              tolsimir     před 16 lety 12.09.2008 23:13 |  
              0 0

              Nevim co bych mel uznavat. Tys napsal, ze priste dostal sanci Jarolim na ukor Volesaka, coz neni pravda. Zadne ligove utkani pote nebylo

              • Re: zz

                slaviator     před 16 lety 13.09.2008 00:17 |  
                0 0

                Jo, promin. Na jaře totiž dostal Voliš jednu jedinou šanci v ligovém utkání, takže žádné příště zatím být nemohlo. Pokud nepočítáme teda ten pohár v Rakáči, kde nám chyběli dva hráči základní sestavy zálohy. Ale uvidíme v pondělí, kdo bude hrát. Můj tip je, že Marek půjde ve druhém poločase na plas a Voliš si ani neškrtne.

                • Re: zz

                  tolsimir     před 16 lety 13.09.2008 01:11 |  
                  0 0

                  Volesak dostal jednu sanci v ligovem utkani na jare a byl s Hubackem nas nejhorsi hrac. Takze nevim kdy predvedl ten lepsi vykon

                  • Re: zz

                    slaviator     před 16 lety 13.09.2008 10:45 |  
                    0 0

                    Ano, jednu jedinou šanci proti Žižkovu, kterej se hrubě nepoved celému týmu. Zatímco Marek hrával i v zápasech, kde to jakžtakž šlapalo... (z jarní mizérie ty zápasy vyčnívaly) a on přesto nezahrál vůbec dobře. Nedostali stejnou šanci.

    • Re: zz

      zz     před 16 lety 12.09.2008 21:15 |  
      0 0

      Lukáši, nepochopil jsi můj komentář. Já nepsal o tom, kam Jeslínek odejde, ale který klub by byl pro něj teď nejlepší variantou, kde by hrál pravidelně, a to by v Teplicích nebylo. Liberec by byl pro jeho výkonnostní růst dobré řešení. Nejsem si jistý, zda mu hostování na Střížkově pomůže, na Kladně měl dobré spoluhráče jako Dočkala, Kúdelu, ale v Bohemians si moc fotbalu neužije. Takže nepřekrucuj moje slova, nebo Ti připomenu Tebou vychvalovanou hvězdu Trubilu, kterého jsi chtěl jako posilu do Slávie.

      • Re: zz

        slaviator     před 16 lety 12.09.2008 21:27 |  
        0 0

        Trubila by byl lepší než Vulin, to si sem jist. A s tím Jeslínkem jsme se teda asi špatně pochopili :-) Každopádně myslím, že potřebuje v současnosti hlavně hrát.

    • Re: zz

      zz     před 16 lety 12.09.2008 21:18 |  
      0 0

      A Lukáši, psal jsi něco o opci na Váchu, k tomu se už nehlásíš? Vždyť jsi na tom trval, Ty humoristo.

      • Re: zz

        slaviator     před 16 lety 12.09.2008 21:28 |  
        0 0

        Ano, to jsem trval. Každopádně, asi to vážně bylo jen a jen Burešovo přání

        • Re: zz

          zz     před 16 lety 12.09.2008 21:38 |  
          0 0

          Jinak Volešáka chápu, měl nabídky i z jiných klubů jako Budějovice, ale Teplice jsou lepší adresa. On je realista a ví, že se stejně přes Belaida, Šmicera neprosadí. A v případě jejich zranění budou hrát Marek Jarolím a Černý, takže je to jen otázka výše odstupného, proto ten nesouhlas Slávie. Doplatil na široký kádr, zimní přestupovou politiku a nepřízeň trenéra. A Jeslínkovi by prospěl místo neustálého hostování přestup do klubu typu Liberce, kde by pravidelně hrál. Pro jeho psychiku a sebevědomí to není dobré řešení.

          • Re: zz

            slaviator     před 16 lety 12.09.2008 21:46 |  
            0 0

            S Volišem taky souhlasím, byť je mi to líto no... Ale ve fotbale se na kdyby nehraje. Kdyby dostal šanci i na jaře, pořádnou šanci. Kdyby trenér dal stejnou šanci Markovi i Láďovi... Kdyby třebas v zimě Marek vůbec do Slavie nepřicházel... Na to se ale nehraje, musí se řešit to, co v současnosti je. Milana Matulu chtěly Teplice taky dlouho, dva týdny řešily s Kárlem výši odstupného, včera se dohodli. Myslím, že se dohodnou i se Slavií ohledně Ládi. Otázkou je třebas to, zda bychom neměli se snažit získat třebas předkupní právo na Mareše.

            • Re: zz

              zz     před 16 lety 12.09.2008 21:54 |  
              0 0

              Jeden z dvojice Mareš, Mahmutovič by nebyl špatným řešením do budoucna, ale je to nereálné. Mně se líbí rychlonohý Rabušic, tento rychlostní typ by se nám hodil, je to mladý hráč, ročník 89, ale už míří do Brna. Jinak bosenský fotbal jde nahoru, a to nejen seniorská reprezentace. Balkán je zajímavý region.

              • Re: zz

                slaviator     před 16 lety 12.09.2008 22:21 |  
                0 0

                Museli bychom si asi vybrat, buď Mareš, nebo Mahmutovič. Ale jelikož v zimě odejde Necid, tak by to asi nebyl špatnej krok... Nevím koho z těch dvou. Rabušice sice neznám, ale v Brně ještě nepodepsal, že? Takže možný je vše.

                • Re: zz

                  zz     před 16 lety 12.09.2008 22:28 |  
                  0 0

                  Mareš je rychlejším typem hráče, Mahmutovič silovějším, ale těžko někdo z nich přijde. Já bych preferoval Mageru a Vlčka, ale opět nereálné. A jsem zvědavý, zda Plíšek přetáhne Spartě mladého Folprechta. A to už Sparta přišla o Jiráska, Jurkemika a Jakubova, které přetáhly zahraniční kluby. Sparta má v dorostu hodně zajímavé hráče, ve středu nás porazila 4:2, v první půli se hrálo na jednu branku a poločas skončil 3:0, ale mohlo to být klidně mnohem vyšší skóre.

                  • Re: zz

                    slaviator     před 16 lety 13.09.2008 00:23 |  
                    0 0

                    Já bych asi toho Mahmutoviče možná spíše... :) I když těžko říct no, oba dva jsou potřební pro jinej způsob hry... A možná, že by byl Mareš platnější. Těžko říct

                • Re: zz

                  zz     před 16 lety 12.09.2008 22:35 |  
                  0 0

                  Jinak si nejsem jistý, zda strategie Teplic kupovat odložené hráče jako Matulu, Stožického, je správným řešením. Průměrní hráči, kteří nezvednou kvalitu hry. Loni jsem tu psal, že nechápu, proč Teplice ignorují Rilkeho, vytáhl si ho Vrba a Rilke patří k nejlepším hráčům Žiliny. Jinak Daněk přišel na hostování bez opce, což taky nechápu. Za přestup bude chtít Plzeň velké peníze, není to příliš koncepční.

                  • Re: zz

                    slaviator     před 16 lety 13.09.2008 00:22 |  
                    0 0

                    Já hlavně nechápu příchod Daňka, bota je tlačí jinde než v bráně. Už před sezonou jsme říkal, že Verbíř je starej, věk člověk nezastaví, bohužel... Vachoušek není rozehranej, Gašparik je zraněnej. A nevím, zda hráči jako Pimpara apod mají na ligu. Teplice nemají špatnej základ, špatnou základní sestavu... Ale jen podle jmen. hráči by museli být ve formě, což nejsou, a museli by být fit. Jinak jako alternace mají ligovej průměr či podprůměr. A pak přivedou slovenskýho záložníka z Lecce, kterej tam taky nehrál a bude nerozehranej... Jinak Rilkemu myslím pomohlo jarní hostování v Mostě, sice dal snad jen jeden gol, ale hrál a cítil důvěru. Slovenská liga je taky oproti naší více utočná, padá v ní více branek, méně je to tam takticky svázané... Takže mu to tam holt sedlo víc než tady... Ale ta přestupová politika Teplic je vážně nějaká, nechci říct bez paty a hlavy, ale divná. Už v létě se měli pokusit přivést jednoho stopera a koncového útočníka, od Juna bylo první kolo pouze štěk do tmy. Nevím, proč ho podepsali. Ted akorát ho budou ještě přes Radu tlačit do reprezentace...

        • Re: zz

          zz     před 16 lety 12.09.2008 22:00 |  
          0 0

          Ty věříš Mírovi Burešovi? Není lepší se zeptat samotného Vašouna?

          • Re: zz

            slaviator     před 16 lety 12.09.2008 22:19 |  
            0 0

            Já se ho právě včera ptal... :))) Jinak je fakt, že Bureš je... řekněme zapomětlivej, v dobrým slova smyslu:-) Pamatuju když jsem loni v létě sháněl číslo na Jeslínka, tak nejdřív řek, že jen osobně... nakonec řek, že se ho na tréninku zeptá a do tejdne mi dá volat. Po dvou tejdnech jsem se ozval já a on mi řek, že zapomněl, že se ale zeptá, a dá mi vědět... druhej den že maj volno, tak pak. Okej. Tejden nic. Tak jsem zase volal... A on, že Jeslínek si nepřeje rozhovory. Pak jsem se oklikou dozvěděl, že se ho vůbec neptal. A pamatuju ho, když loni přijel do Mostu na Tipsport cup, fakt celkem zmatkář... :)

  16. Re: Za Pepi Bicanem

    quelhar (admin)     před 16 lety 13.09.2008 10:46 |  
    0 0

    Tak koukam na onlajny a vidim, ze Costa to dopracoval az do divizniho becka Pribrami. Tak nevim, jestli byl zraneny a rozehrava se a nebo podle Moralese na vic nema.

    • Re: Za Pepi Bicanem

      zz     před 16 lety 13.09.2008 11:09 |  
      0 0

      Zdravím Quelhare,
      Costa se nehodí do herního systému, který praktikuje trenér Morales. Příbram hraje s vysunutým pressingem, což je náročné na kondici, hráči musí dobře pracovat v defenzivě, hodně se pohybovat bez míče, a to není parketa pro Costu. Zatím je to jen na divizi, tam může ukázat své technické přednosti.

  17. Re: Za Pepi Bicanem

    quelhar (admin)     před 16 lety 13.09.2008 20:03 |  
    0 0

    Tak Vaslui dnes prohralo doma s Dinamem Bukurest 1:2 golem z posledni minuty. Po sedmi kolech ma tak 15 bodu za 5 vitezstvi a 2 porazky. Dinamo se posunulo se 16 body pred Vaslui. Treba to znamena, ze ztraceji formu :o)
    Hlavne abychom my v pondeli neztratili, doma se souperi jako Jablonec musime vitezit. Doufejme, ze se reprezentacni neuspechy na nasich hracich nijak neprojevi a predvedou opet ofenzivni fotbal. Dnes se dostal na 13 bodu Liberec, ale fotbal to byl k nekoukani. Jedine dve sance domacich znamenaly dve branky v siti Zlina.

    • Re: Za Pepi Bicanem

      slaviator     před 16 lety 13.09.2008 21:40 |  
      0 0

      Já to neviděl... Ale co jsem o tom četl review, tak oni pak hráli na tři útočníky? Nebo se na levej kraj obrany za Radzinevičuse někdo stáhl? Každopádně v tomhle zápase šlo Liberci než o to aby hrál na krásu bodovat. Musel potvrdit bodový zisk z Příbrami, který by mu jinak byl na nic. To za prvé. Za druhé v duelech Liberce se Zlínem moc často domácí tým nevyhrává, takže je to možná i svazovalo... :)

      • Re: Za Pepi Bicanem

        quelhar (admin)     před 16 lety 13.09.2008 22:05 |  
        0 0

        Na tri utocniky nehrali, Keric hral ze zalohy, na kraj obrany se posunul tusim Polak a stopery hrali Holenak s Kostalem.

        • Re: Za Pepi Bicanem

          slaviator     před 16 lety 13.09.2008 22:35 |  
          0 0

          Aha... Dík... Každopádně nechápu teda proč za Radzinevičiuse, když ten dříve byl útočník... To hrál tak mizerně dneska?

          • Re: Za Pepi Bicanem

            quelhar (admin)     před 16 lety 14.09.2008 10:13 |  
            0 0

            Hrali mizerne uplne vsichni do toho stridani.

  18. Re: Za Pepi Bicanem

    Socrates (přítel SN)     před 16 lety 14.09.2008 01:27 |  
    0 0

    Já ten článek nečetl.............. a ani číst nebudu.......jsem unavenej ....................

    • Re: Za Pepi Bicanem

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 14.09.2008 11:43 |  
      0 0

      Přeji pěknou neděli a děkuji za Váš......... názor. Sokrates55

  19. Re: Za Pepi Bicanem

    Viking     před 16 lety 14.09.2008 11:49 |  
    0 0

    Nestihl jsem si na svoji permici koupit lístek na Vaslui tak budu muset sedět někde jinde. Platí i v tomto případě sleva 10% na nákup vstupenky?

  20. Re: Za Pepi Bicanem

    bongor     před 16 lety 15.09.2008 20:11 |  
    0 0

    Díky Sokrate za krásný článek.Podepisuji se pod každé slovo,co jsi tady napsal.Když se mluví o Pepi Bicanovi,měli bychom všichni stát v pozoru.Co se týká naší Slavie,u mě je tento mimořádný fotbalista,sportovec a člověk na prvním místě.Za ním další velké postavy naší historie:Franta Plánička,dědek Madden,Tonda Puč
    a zástupy dalších,nebudu zdržovat.Co je proti nim takový pan Řepka?Zcela nic.Kupodivu jsem k tomuto divnému týpku nikdy necítil nějakou zášť.Tu jsem si nechal na skutečné "zmetečky",jak jim s oblibou říkám.Řepku jsem měl za velkého srdcaře,sice příznivce klubu který nijak nemusím,ale nevadil mi.Stejně jako třeba Franta Straka,Ivan Hašek,Vláďa Táborský.Nemůžou za to,že jsou sparťani,těma se zřejmě už narodili,stejně jako my jsme snad od narození červenobílí.Ale vždycky se chovali slušně.To neumí Řepka,ale teď mě teda dost překvapil a nečekal bych od něj,že je schopen nás tímto i pro něj podřadným způsobem urážet.Člověk se celý život učí.Ať žije Slavie!!!

    • Re: Za Pepi Bicanem

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 15.09.2008 21:59 |  
      0 0

      Děkuji Bongore a máte pravdu, pořád se učím. Sokrates55