Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Domácí pohár

Rakovník - Slavia 0:7

Slávisté s přehledem zvládli vstup do domácího poháru a uštědřili Rakovníku sedmigólovou porážku.

Proti diviznímu soupeři se dvakrát trefili Goce Toleski a Marek Jarolím, po jedné brance pak přidali Litteri, Volešák a Šiklič, který však musel být před poločasem vystřídán a na hřišti místo něj se po dlouhé pauze objevil Vladimír Šmicer.

"Nechtěli jsme nic podcenit a rychle Rakovníku nastřílet pár branek. To se nám povedlo, také jsem spokojen s návratem Vládi Šmicera," řekl po utkání trenér Slavie Karel Jarolím.

24. září bude hrát Slavia ve Voticích s místním týmem.

Rakovník - Slavia 0:7 (0:4)

Branky: 14. a 61. (z pen.) Toleski, 20. a 30. Jarolím, 24. Šiklič, 72. Litteri, 87. Volešák

Slavia: Vaniak - Krajčík, Latka, Hubáček, Šiklič (44. Šmicer) - Jarolím, Tavares, Volešák, Černý - Necid (46. Litteri), Toleski (63. Ivana)

Komentáře (77)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Rakovník - Slavia 0:7

    zz     před 16 lety 04.09.2008 21:15 |  
    0 0

    Přeji dobrý večer,
    mám velkou radost z návratu Vladimíra Šmicera. Dneska jsem se o něm bavil s Quelharem a měl jsem tušení, že už naskočí do zápasu, jenom jsem to nechtěl zakřiknout. Nakonec to vyšlo. Vláďa má Slávii pořád co nabídnout, čekají nás těžké zápasy v závěru podzimu, k tomu pohár Uefa. Jeho fotbalová kvalita, zkušenost a přínos pro tým je velký. Karel Jarolím udělal dobře, že postavil silnou sestavu, nenechal nic náhodě a vyplatilo se to. Soupeř byl slaboučký, proto nelze výkon přeceňovat, zápas s Jabloncem bude o něčem jiném. Karel Jarolím má teď velké dilema, koho nominovat k zápasu, marodka se pomalu vyprazdňuje, hráčům se daří a třeba na Volešákovi je vidět, jak mu pomohl zápas v Ostravě. Byl na tom hodně špatně psychicky, psychika hraje u hráče důležitou roli a na jeho hře je to znát. Myslím, že do sestavy nebude zasahovat, ustálila se a týmu to herně i výsledkově prospělo. Nechci podceňovat soupeře, ale otázka zní, s jakým náskokem půjdeme do jarních bojů. Na české poměry máme kvalitní kádr. V zimě bych do něj nesahal, jen bych našel náhradu za Necida, i když to bude těžké. Jednou variantou může být posunout Jandu na podhrot, hrát systémem 4-4-1-1 a na prvé straně vyzkoušet Váchu s Grajciarem. Janda pracuje pro tým podobně jako Necid, Toleski je jiným typem hráče. Ale variant máme více. Je to potěšitelná zpráva, snad zranění Šikliče a Šenkeříka budou brzy minulostí, a to máme ještě na marodce Frantu Dřížďala. Když se daří, tak se daří. Výsledkově i herně jdeme nahoru, a to je moc dobrá zpráva.

    • Re: Rakovník - Slavia 0:7

      slaviator     před 16 lety 04.09.2008 21:31 |  
      0 0

      Nechci strašit, ale podle mých informací půjde Vácha asi na hostování do Kladna, s opcí... V zimě bych přivedl (konečně) konstruktivního stopera a někoho na pravou zálohu. Plus možná útočníka, otázka je ovšem koho...

      • Re: Rakovník - Slavia 0:7

        LordEdmund     před 16 lety 04.09.2008 21:52 |  
        0 0

        Myslim, že vedení takovou chybu už neudělá, aby tam dalo opci. A i kdyby udělalo, tak aby ta opce byla pro Kladno akceptovatelná, tak by musela být ve hře uplně malá částka a to za mladého , nadějného reprezentanta nevypadá realně.Přeci jen možnosti Kladna, jsou jinde, než třeba Liberce.

        • Re: Rakovník - Slavia 0:7

          zz     před 16 lety 04.09.2008 21:56 |  
          0 0

          Lukáš si dělá s opcí legraci, všechno mu nebašti.

          • Re: Rakovník - Slavia 0:7

            slaviator     před 16 lety 04.09.2008 21:59 |  
            0 0

            jojo, o Abrcovi když jsem psal začátkem ledna, tak jsem si taky dělal legraci.. :))

        • Re: Rakovník - Slavia 0:7

          slaviator     před 16 lety 04.09.2008 21:57 |  
          0 0

          Nemusí to být nakonec Kladno, ale třebas Liberec...

          • Re: Rakovník - Slavia 0:7

            LordEdmund     před 16 lety 04.09.2008 22:00 |  
            0 0

            JJ a nemusí to bejt nakonec Vácha, ale třeba Mácha z Příbrami:-)

            • Re: Rakovník - Slavia 0:7

              slaviator     před 16 lety 04.09.2008 22:03 |  
              0 0

              Nebo sice Lukáš, ale ten teplickej stoper.. :-))) Ne, mluvilo se o Váchovi a opci.

              • Re: Rakovník - Slavia 0:7

                Nax     před 16 lety 05.09.2008 10:03 |  
                0 1

                Kdo mluvil?

    • Re: Rakovník - Slavia 0:7

      quelhar (admin)     před 16 lety 04.09.2008 21:33 |  
      0 0

      Zdravim,
      abych rekl pravdu, tak jsem netusil, ze Vlada uz je ve stavu, kdy muze zasahnout do utkani. A ze to nakonec byl cely polocas je super. Proti diviznimu souperi za rozhodnuteho stavu to byl idealni navrat. Jestli to bude na ligu nebo dokonce na pohar, to at nejlepe posoudi trener.
      Doufejme, ze se reprezentanti vrati ze svych akci nezraneni a ve forme a ze zraneni Siklice nebude vazne. Do dalsiho zapasu je ted daleko, nekteri hraci budou tyden a pul mimo zapasove zatizeni, tak taky doufejme, ze neztrati formu a elan a ze naopak na Jablonec vletnou s vervou umernou delce prestavky.
      Take me posledni dobou tesi to, ze davame konecne goly strelami ze stredni vzdalenosti, podle onlinu dnes minimalne jeden takovy dal Jarolim a z primaku Volesak, v Ostrave se tak prosadil Tijani, proti Bohemce znova Tijani a Jarolim - to je to, co nam dlouho chybelo. Pokud ma hrac dobrou pozici dvacet metru od brany, mel by zkouset strilet. I kdyz to nevyjde vzdy - viz Jarolim v Liberci - tak porad to je lepsi, nez zbytecne klickovat a pokouset se dovest mic az do brany.
      Posledni vykony a vysledky by mely byt pozvankou na nejblizsi dva domaci zapasy s Jabloncem a Vaslui.
      Take jsem se dozvedel, ze magazin Hattrick vyhlasil Rosena jako tretiho nejmocnejsiho muze ceskeho fotbalu (za Hrdlickou a Vackem) a tvrdi, ze on stoji za odchodem Kostala od reprezentace a ze se Slavii budou spojeny take budouci zmeny na svazu. Tak to jsem zvedavy, ceho se jeste dockame.

      • Re: Rakovník - Slavia 0:7

        zz     před 16 lety 04.09.2008 21:46 |  
        0 0

        Zdravím Quelhare,
        stačí, když se dočkáme titulu, k tomu přidáme postup do čtvrtfinále Uefy, atraktivní herní projev a jako třešničku na dortu Košťálův pohár. To není zase tak moc. A pokud jde o změny poměrů v českém fotbale, pro začátek bude stačit, když nás rozhodčí nebudou poškozovat.

        • Re: Rakovník - Slavia 0:7

          slaviator     před 16 lety 04.09.2008 21:55 |  
          0 0

          Já bych si prozatím vystačil s postupem do 2. kola /skupin/ UEFA Cupu, o čtvrtfinále apod si radši nechejme zatím jen zdát:) Co je reálné, to je titul. ČMFS je o jednom zápase, jednom nevyvedeném utkání. Tam se může stát cokoliv.

          • Re: Rakovník - Slavia 0:7

            zz     před 16 lety 04.09.2008 22:00 |  
            0 0

            Lukáši, proč si dávat malé cíle? Ale já si taky prozatím vystačím s postupem přes nevyzpytatelného soupeře z Rumunska. A pokud narazíme v poháru na Sokolov, tak to taky nebude nic snadného.

            • Re: Rakovník - Slavia 0:7

              slaviator     před 16 lety 04.09.2008 22:05 |  
              0 0

              To je pravda. Ale zase si nedávat rovnou za cíl finále UEFY a pod.. :) Takže asi jak píšeš, to čtvrtfinále, to by s trochou štěstí bylo asi hratelné. Ale dost bude záležet - pokud do skupiny postoupíme - na losu. Jednak na soupeřích /celkem by nebylo špatné z těch týmů co budou hrát LM dostat třebas ty Bělorusy či Kypřany si myslím, byť v III. předkole LM přehráli týmy lepší Slavie.../ a jednak kde s kým budem hrát, zda venku či doma. Ale dalo by se to asi no

          • Re: Rakovník - Slavia 0:7

            quelhar (admin)     před 16 lety 04.09.2008 22:05 |  
            0 0

            Ted uz prave ani tak ne. Ja myslim, ze mame slusne odklizenou cesticku hodne daleko.
            2. kolo Rakovnik (divize)
            3. kolo Votice (divize)
            osmifinale Sokolov (2. liga) nebo Sezimovo Usti (CFL)
            od ctvrtfinale dale se hraje doma i venku, coz velmi zvysuje nase sance oproti puvodnimu systemu. Navic Ml. Boleslav je venku a tak zustavaji silni Ostrava, Brno a Sparta. Rekl bych, ze do semifinale poharu CMFS bychom letos meli projit.

            V Uefe bych sel krok po kroku, tedy nejdrive do skupiny, pak se pokusit z ni postoupit a dal se uvidi. Vse zalezi na losu, i ta skupina.

            A co se tyce titulu, tak jsme na dobre ceste. Presne jak rika Ulicny, 5 zapasu, 10 bodu, kdyz to tak pujde dal, budeme mit 60, to by mohlo stacit stejne jako loni, kdyz vezmeme v uvahu vyrovnanost ligy. Navic nam hraje do karet, ze uz mame za sebou tri zapasy venku, z toho vsechny s ne uplne jednoduchymi souperi a jeden dokonce s favorizovanou Ostravou.

            • Re: Rakovník - Slavia 0:7

              slaviator     před 16 lety 04.09.2008 22:11 |  
              0 0

              5 kol = 11 bodů, byl bych spokojen. To by nás ten titul asi neminul, mít po konci sezony 66 bodů... ;) :-)) 60 bodů je přece jen ošidné. Takže teď musíme ten jeden ztracenej bod nahnat..:-))) Ale vidíš, to je přesně to: jeden ztracenej bod z Liberce... Či dva naprosto promarněný z Plzně:( Tohohle se musíme vyvarovat už. At bude hrát Volešák, Jarolím či Novák... :))

              • Re: Rakovník - Slavia 0:7

                Fallen (přítel SN)     před 16 lety 05.09.2008 00:11 |  
                0 0

                Žižkov má myslím teď iž i vyhřívaný trávník, takže ani ta Praha 9 by nemusela být marná. I když to bude v listopadu...

            • Re: Rakovník - Slavia 0:7

              zz     před 16 lety 04.09.2008 22:11 |  
              0 0

              A k tomu nám hraje do karet, že proti Zlínu a Žižkovu budeme hrát na lepším terénu než loni. Problém bude terén v Příbrami v listopadu a Střížkov někdy v únoru.

      • Re: Rakovník - Slavia 0:7

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 04.09.2008 21:47 |  
        0 0

        Také přeji dobrý večer,
        V.Šmicer je dobrá zpráva. Asi i vývoj zápasu tomu přispěl, že nastoupil na poločas a asi se shodneme s panem (zz), že pokud se nám marodka vyprázdní, tak tam na té naší lávce prostě kvalita bude. Taky si myslím, že do dalšího zápasu je dost času a tak se i Šiklič uzdraví. Je dobře, že celý zápas odehrál Matěj, on to potřebuje, zápasy ho asi posilují nejen ve fyzické kondici, ale i té duševní. S tím Rosenem, Quelhare, také jsem si to se zájmem přečetl. Ale..... je to novinařina a tak se radši jakéhokoliv komentáře vystříhám. A jak sám říkáš, radši si počkáme na další vývoj a jaká to vezme směr. Víš ono to spojení bejvalejch lampasů na svazu se mi nelíbí, a že se s nimi Košťál schází, to si buď jist. Tihle "pupíci" se jen tak z koryta nenechají vyšoupnout. Tak ta "sedmička" může být i něco trochu "mystického" do našeho dalšího fotbalového dění a to by bylo dobře, kdyby ta "sedma" byla stěstíčko. Sokrates55

        • Re: Rakovník - Slavia 0:7

          urs (přítel SN)     před 16 lety 05.09.2008 12:45 |  
          0 0

          Matej byl jednoznačně nejlepším hráčem včera.., pořád hlava nahoru a nestalo se mu ani jedinkrát.., že by mu odlít balon.., to sem snad jeste nidky nevidel :-))))) Cest takovemu hraci...

      • Re: Rakovník - Slavia 0:7

        bongor     před 16 lety 05.09.2008 21:52 |  
        0 0

        Bohužel jsme se už vzápětí dočkali.Po nominaci slepice dal do repre
        Rada úplně zbytečně a nelogicky Kladrubskýho.Buďto nás chtějí vytočit,nebo jsou sralťánci úplně v p*deli s měšcem.Myslím,že bolševická klika má ještě velkou sílu,nepodceňoval bych je.

        • Re: Rakovník - Slavia 0:7

          zz     před 16 lety 05.09.2008 21:56 |  
          0 0

          Bongore, a to není ještě konec. Brzy bude nominován i Hušek. Pak, že je Košťál bez vlivu.

          • Re: Rakovník - Slavia 0:7

            bongor     před 16 lety 05.09.2008 21:59 |  
            0 0

            tak tohle Ti příteli zz věřím i bez lámání v kole.Je to pakáž.

    • Re: Rakovník - Slavia 0:7

      LordEdmund     před 16 lety 04.09.2008 21:40 |  
      0 0

      taky přeji pěkný večer. Doufám, že je Šiklič v pořádku, byla by škoda, kdyby vypadl ze sestavy, kvůli zranění. Hodně se mi líbí a hlavně má opravdu dobrou střelu a je mu vlastní útočné pojetí. Mohl to být dnes pěkný zápas, protože sedm kulí, jako v Saraievu, nebo na Arsenalu, to se často nevidí:-) Takový výsledek prospéje hráčům a věŕim, že zápas s Jabloncem bude podobné ofenzivní představení, jaké předvádíme v posledních zápasech. Co se týče té náhrady za Necku, tak jsem slyšel, že se zajímáme o Jeslínka.Doufám, že je to jen kachna, myslim, že by byl momentálně nadbytečným útočníkem a že aspoń ten půlrok zacelí po Necidovi místo v útoku ten Gianluca. Za těch pár minut teźko soudit, jak na tom je, ale nepřišel mi nějak rychlej ani extra technickej, spíše takovej silovej hráć, jako byl Ford.Ale i takový útočník se v kádru určité hodí. No jo, co je vlastně s Fordem, uplně se po něm slehla zem? No a ještě zmiňuješ Váchu. Nevim proč, ale mě ten kluk upoutal hned, jak jsem ho viděl, myslim, že má velkou budoucnost, ale asi by to chtélo po doléčení nějaké aspoń půlroční hostování.Doufám, že poslední výsledky a výkony Slavie zmírní tu útočnou náladu fandů směrem ke KJ, taky jsem s nim vždy nesouhlasil, ale ty útoky byly az přehnané.

      • Re: Rakovník - Slavia 0:7

        slaviator     před 16 lety 04.09.2008 21:51 |  
        0 0

        Jeslínka chtěl KJ před časem Bylo to už hodně, hodně blízko k tomu, aby přišel Jesle k nám. Nakonec ale to dopadlo tak, že dal přednost Spartě. Ovšem, nevylučuji, že by se jednání obnovilo. Ale spíše by měl jít do Budějovic. A Nádeníčka, superhvězdu Sparty, chtějí v Ústí... :)

        • Re: Rakovník - Slavia 0:7

          bongor     před 16 lety 05.09.2008 21:57 |  
          0 0

          No tak ve sraltě je co hráč,to superhvězda.Počítám,že vbrzku bude
          v repre tak 9-10 těch národních umělců.Co začal dědek pod knutou
          smetáka,to teď chce přivést Zrada k dokonalosti,aby ukázal,že i on si
          svůj díl slávy zaslouží a zalíbil se rudému panstvu.

        • Re: Rakovník - Slavia 0:7

          bongor     před 16 lety 05.09.2008 22:03 |  
          0 0

          No tak Jeslínkův táta byl slávista,mám dojem,že dokonce hrával s Karlem.tak se asi kluci dohodli,kdo ví.Karel mu řek:"Přece bys ty takovej slávista nenechal kluka v podřadným klubu,já ti ho vycepuju".
          On má myslím Karlík v povaze pomáhat lidem.Ale ten Jeslínek,no já vám nevím....

      • Re: Rakovník - Slavia 0:7

        zz     před 16 lety 04.09.2008 21:53 |  
        0 0

        Zdravím,
        Fořt byl na hostování v FC Brussel, ale byl často zraněný. Takže jak je na tom nyní, nemám informace. Na soupisce Toulouse jsem ho nenašel. Váchovi hostování prospěje, pak se vrátí k nám. Jeho herní projev se mi líbí, nebojí se hrát jeden na jednoho a má dobrou finální přihrávku, umí se zapojit do kombinace, vystřelit, není pomalý, nebojí se jít do osobních soubojů. Jeho čas přijde. Když jsme dneska mluvili o Dukle, tak na hostování s opcí přišel Z Budějovic náš bývalý hráč Michal Šmíd. Jeslínka bych nekupoval, doufám, že se vrátí Vlček, líbil by se mi Magera, ale to ne utopie.

        • Re: Rakovník - Slavia 0:7

          slaviator     před 16 lety 04.09.2008 22:01 |  
          0 0

          upřímně... Vlčák by nebyl vůbec marnej.. :-)) A aspoň by obhájil loňskej titul :-)))

          • Re: Rakovník - Slavia 0:7

            LordEdmund     před 16 lety 04.09.2008 22:06 |  
            0 0

            Jenže Vlčák bude maximálně po konci smlouvy, teď na něho nemámme více než 2Mega Eur.

            • Re: Rakovník - Slavia 0:7

              zz     před 16 lety 04.09.2008 22:08 |  
              0 0

              Myslím jeho příchod v létě.

              • Re: Rakovník - Slavia 0:7

                Fallen (přítel SN)     před 16 lety 05.09.2008 00:16 |  
                0 0

                No jelikož ho chtěli za 2 a půl mega v anglii, tak se obávám, že mu smlouva v Anderlechtu nestihne expirovat... bohužel. Ale myslíte, že si za rok stačí "nahrabat" dost aby se hned vracel. Já teda nevim...

      • Re: Rakovník - Slavia 0:7

        quelhar (admin)     před 16 lety 04.09.2008 21:57 |  
        0 0

        Ford prestoupil do FC Brusel (pamatuje si nekdo, o jake castce se spekulovalo?) a kus minule sezony byl zraneny... Jak je to s nim ted, to nevim, ale taky by me to docela zajimalo. Odchazel od nas zrovna v dobe, kdy se konecne zacal strelecky prosazovat.

        • Re: Rakovník - Slavia 0:7

          quelhar (admin)     před 16 lety 04.09.2008 21:58 |  
          0 0

          A vida, tak to nebyl prestup, ale jen hostovani, diky zz.

  2. hodnocení na ofiškách od Jakubiska...

    slaviator     před 16 lety 04.09.2008 22:07 |  
    0 0

    "No, tak na hřišti byl opět jasným králem Tavares, byl prakticky pořád u míče, prostě fantazie. . .zato mě docela zklamal Necid, Šmicer byl prakticky neviditelný, pamatuju si akorát jeho simulaci a jednu totálně zkaženou přihrávku . . .Šikliče je obrovská škoda, šel do všeho naplno a nakonec se mu to nevyplatilo. Literri imho TOTÁLNĚ marnej, to už bych fakt dal radši šanci Honkovi než jemu, jeho příchod mi stále více uniká. To co předvedl bylo podle mě tak na úrovni té rakovnické divize" - hmm, takhle to asi dopadá, když se hledá hráč pouze podle DVDčka

    • Re: hodnocení na ofiškách od Jakubiska...

      zz     před 16 lety 04.09.2008 22:14 |  
      0 0

      To je hodnocení Jakubiska. Počkejme si na další hodnocení a na další zápasy.

      • Re: hodnocení na ofiškách od Jakubiska...

        mirecek1111     před 16 lety 04.09.2008 23:14 |  
        0 0

        No tak jak sem se tady dočetl, tak už někdo strašil, možná spíše vtipkoval, o odchodu Lukáše Váchy na hostování s opcí. Po kauze Dočkal se tohoto věčného téma hostování s opcí a bez opce už zřejmě nezbavíme. Samozřejmě nepochybuji, že je to v souvislosti s Lukášem blbost. Navíc si myslím, že nákup perspektivního hráče by Kladno přivedl do bankrotu. Snad se dá už konečně dohromady, v Lukášovi vidíme doslova ideálního nástupce Matěje Krajčíka na beku. Avšak po posledních výkonech Matěje, kdy snad i chci věřit, že jarní dny otevřených dveří v naší obraně zásluhou Matěje už jsou minulostí, bude asi zbytečné, aby vysedával na lavičce nedejbože pendloval mezi postranním rozcvičováním a předobjedovými zápasy B týmu. Navíc, a to je asi to nejpodstatnější, Lukáš bude zřejmě náš jediný zástupce na budoucím MS20, a protože pokud si dobře pamatuju, patřil před svými zraněními k tomu nejlepšímu, co tento ročním měl, tak se dá předpokládat, že se sveze při očekávaném úspěchu naší mladé repre a i on obrovsky výkonnostně poroste. Vzpomeňme, kolik dala Kanada řadě našim mladým hráčům, včetně Suchého.

        Jinak se ještě vyjádřím k hodnocení výkonu Litteriho v dnešním zápase, i přesto, že jsem ho neviděl.
        Už jsem tak trošku pochopil, že i naši Slavii fandí „kolegové“, kteří budou asi až do konce působení Marka v našem týmu hodnotit jakkýkoli jeho povedený či nepovedený zápas, jakoukoli jeho zkaženou přihrávku či nádherný gól slovy, to je ten náš nechtěný synovec. A zřejmě úplně stejně si sebou po celou jeho působnost v týmu ponese podobný cejch i Gianluca – to je ten z toho DVD. Ale přece musím znova napsat svůj názor, že hodnotit hráče po pár zápasech v béčku nebo někde na vesnici, kde se asi těžko jelo na krev je trošku, řeknu blbé. Já bych opravdu počkal na ostrý, možná pokudmožno sérii ostrých zápasu v lize. A věřím, že stejně jako Belaid i on prostor dostane.
        A pokud si opravdu stojíte za tím, že to co předvedl Litteri někde na divizi nebo v ČFS stačí k tomu, abyste jste jej mohli s klidným srdce odepsat, tak vám i já s klidným srdcem můžu napsat, že vámi vychvalovaný Láďa Volešák podal sotva před pár týdny v zápase proti třetiligovému Písku výkon, za který by zasloužil vyhazov na minutu.
        Nic proti němu nemám, používám ho pouze jako přirovnání. Naopak je nádherné, že se smířil s tím, že mu Jarolím dá možná už jen jednu šanci a i přesto se s tím dokázal psychicky vyrovnat a vyždímat ze sebe v Ostravě všechno ale jak říkám, pokud odrovnáváte Litteriho po pár zápasech v ČFS, aniž dostal pořádnou šanci v A týmu, tak vám připomínám, jak Láďa přistupuje k zápasům v B týmu.

        • Re: hodnocení na ofiškách od Jakubiska...

          DrFe1     před 16 lety 05.09.2008 00:03 |  
          0 0

          Mě taky překvapuje jak se všichni navážejí do Litteriho. Já jsem ho viděl v zápase se Střížkovem, kde dostal šanci na cca 1/4 hodinku nebo tak něják a nepřipadal mi špatnej, naopak, počínal si celkem nadějně. Navíc pořádnou šanci (celý zápas nebo většinu) ještě nedostal. Když to srovnám třeba s Ivanou, kterej těch šancí dostal nepočítaně a hraje pořád jako leklá ryba ....

          • Re: hodnocení na ofiškách od Jakubiska...

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 05.09.2008 09:15 |  
            0 0

            Treba proto, ze malokdo veri, ze ten hrac muze slavii neco prinest. Prisel na rocni hostovani bez opce, jeho dalsi setrvani v klubu je tedy nepravdepodobne. Pro budoucnost slavie zrejme asi nebude mit jeho angazma zadny vyznam. Pro soucasnost zatim take ne, hraje za becko, v acku jsou lepsi utocnici. Takze smysl jeho prichodu? Ale samozrejme to nas neopravnuje byt k nemu nespravedlivi, z meho hlediska byl se strizkovem na tom podobnne jako Ivana, v zasade o vsechny balony prisel.. nektere kontakty s micem vypadaly dost nefotbalove, jine lepe... ale ok, bylo to prvnich par minut v lize, byl urcite nervozni, zatim nemam jasnej nazor ohledne jeho fotbalovych kvalit..

            • furt bufdoucnost, budoucnost...., a co soucasnost?

              mart     před 16 lety 05.09.2008 10:08 |  
              0 0

              Zdravim martyni, ...myslim, ze Vas prispevek je uplne presnou dokumentaci pohledu mnohych. Budoucnost, budoucnost, budoucnost.... Jenze ono to neni vsechno jen o budoucnosti. Ono dokonce mozna vic plati jine slovo. Soucasnost! Nebo jeste presneji prave probihajici soutez(souteze).
              Z pohledu klubu. Je to relativne levny hrac, ke kteremu klub ma zavazky pro pouze jeden rok.
              Z pohledu hrace. Spocital si, ze ma sanci se ukazat. Nemelo by pro nej smysl to tady "vodsomrovat". Jestli neni uplne bl... (mentalne oslabenej), pokusi se tady neco dokazat. Jelikoz se nejmenuje Berbatov, nebo v.Nistelroy, a jelikoz neni ve dvaceti az zas tak zkusenej, ...je mozne, ze mu aklimatizace muze par tydnu trvat. Jeho angazma u nas proste nemuze byt jeho nejvyssim cilem (pokud je tak s nejvetsi pravdepodobnosti prohrava jak Slavia tak i on), jedine perfektnimi vykony na sebe muze ukazat. Jestli ho uvidej az v Milane, to je otazka.
              Cili k otazce smyslu prichodu. 1. Beznadejnej asi nejspis neni. 2. Nezaplatitelnej neni. 3. Je to potazmo dalsi utocnik v rade(zraneni, karty, ale take treba prestupy, ze). 4. Kdyz to nevyjde, neprodelame kalhoty. 5. Ted k Vasi "Budoucnosti". Je nepravdepodobne, ze by se ukazal jako superhvezda, ktera by mohla hned po roce u nas nastoupit do prvniho tymu Ambrosiany, ... cili pokud bude "nejak" zajimavy, muze treba skoncit i u nas jako treba Belaid.....
              Suma, sumarum, neni to sice hodne muziky za malo penez, ale ma to smysl. (ze nektere veci davaji smysl, to neznamena, ze jsou dopredu hned dobre, ale ani to neznamena, ze jsou spatne :D.....ten pan, kteremu toto vysvetleni poskytuji jiste vi :D)
              zdravi mart

              • Re: furt bufdoucnost, budoucnost...., a co soucasnost?

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 05.09.2008 10:28 |  
                0 0

                zdravim marte, no budoucnost je dulezita, ale ja teda nechapu ani jeho prinost do soucasnosti.. privest na jeden rok hrace, kteryho nikdo nezna (vcetne trenera) proto, aby hral v becku a byl v acku 4. az 5. utocnikem.. to mi prijde divne... na co mame juniorku.. ale treba se mejlim (ja se taky mejlim casto:-) a treba u nas zustane a za rok za dva vsem ukaze.. na Belaida byla opce, esli se nepletu, tady jestli se ukaze v dobrym svetle, budem o nej soutezit s celou Evropou.. jestli bude slaby, tak k cemu nam bude..

                • Re: furt bufdoucnost, budoucnost...., a co soucasnost?

                  mirecek1111     před 16 lety 05.09.2008 10:35 |  
                  0 0

                  pleteš no, na Belaida také nebyla opce. To by musel být asi Inter padlý na hlavu aby své hráče z juniorky pouštěl s opcí. Navíc cena Belaida v létě byla asi tak na týdení plat hráče A týmu Interu. O Belaida jsme v létě museli "bojovat" s konkurencí, ale asi o něj nebyl takový zájem, když podepsal znova nám. A u Litteriho to bude stejné, jde jen o to aby dostal aspon malou příležitost v A týmu a ukázal co v něm doopravdy je.

              • Re: furt budoucnost, budoucnost...., a co soucasnost?

                tantalos     před 16 lety 05.09.2008 11:49 |  
                0 0

                Hovoříme-li o současnosti, promiňte, Marte, ale Gianluca není téměř k ničemu. Pozitivní je, že nic nestál, špatné je, že zabírá něco jako tabulkové místo. Že vzhledem k tomu, že se zkouší hráč, který náš není, se nezkoušejí kluci z béčka nebo dorostu, kteří by na to třeba měli určité morální právo - odvedli už něco za Slavii.
                Možná že se Gianluca zabydlí a ukáže se jako hvězda, pak to bude geniální tah. Ta pravděpodobnost je sice malá, ale existuje. Nelze ještě říct, zda to byl špatný nákup, ale je jasné, že to byl výstřel do tmy. Otázka je, zda máme dost patron, abychom stříleli do tmy.
                Teď ještě jednu věc. Jsme schopni po několika minutách na hřišti odhadnout schopnosti Litteriho, Hrubiny, Dřížďala, Kozáka či Grajciara? Nebo jsme úplně blbí a nevidíme nic?
                Já si vzpomínám, že když jsem takhle jednou poránu v Čelakovicích málem močil blahem při pohledu na Tavarese, bylo mi stoprocentně jasné, že ho Slavia musí mít. ještě jsem se tehdy obořil na jane, která usoudila, že je Tijani lepší. Já ale napsal, že hráče jako Tijani máme. Bylo mi jasné, že Mickaela chci, Tijaniho bych možná emusel. KJ nevěděl, jestli je chce, zkušební dobu prodlužoval, ale nakonec vše rozhodl zájem konkurence.
                Co tím chci říct: během patnácti, dvaceti minut člověk alespoň s určitým poozorovacím talentem zjistí, je-li hráč:
                a/ rychlý nebo pomalý
                b/ rychlý s balonem nebo jen bez balonu
                c/ jak umí stopit a přihrát balon
                d/ jestli se při hře musí dívat na míč a nebo jestli se stačí kolem sebe rozhlédnout
                e/ jestli se nebojí jít do souboje,
                f/jestli si umí pohlídat své místo na hřišti, jestlli zbytečně neběhá v ofsajdové pozici,
                g/....
                Samozřejmě k posouzení hráče je ale třeba znát i jeho charakterové vlastnosti, vytrvalost, píli při tréninku, schopnost se zařadit do mužtva a pod.
                Proto první pohled může napověděl, ale i zmýlit.
                Co si vzpomínám, snad nejnadanější hráč Slavie v posledních letech, po Bicanovi a F. Veselém byl Dragiša Binič. Mimořádně rychlý, technický a navíc gólový hráč. Toho tak dneska mít ve formě jako zamlada...
                Jenže Slavia ho za chvíli přestala bavit a hlavně tým nebyl dost morálně silný, aby s ním dokázal vyjít. Dragišovi šlo o peníze a brzy pochopil, že ve Slavii ho mužstvo nechce a vlastně ani nemá smysl, aby tady hrál dál.
                Takže nakonec to byly za Dragišu, naši velkou hvězdu, vyhozené peníze.
                Co tím chci říct:
                Litteri nijak zvláštní talent neukázal, v hodnocení bodů a - g nepřesvědčil a zabírá tabulkové místo, vyzkoušet místo něho mohli třeba Pázlera, zasloužil by si to víc.
                Nicméně byl to výstřel do tmy, třeba se ukáže, že to nebyl tak špatný nápad.
                (I když bych si představoval skautink takový, že se podle jednoho DVD nenakupuje. To je naopak projev absolutního amatérismu.)
                Slavii ale Litteri téměř nic nestojí a fanouškům, kteří vždy v přestupním termínu žádají co nejvíce atraktivních posil, poněkud uzavřel ústa. Takže fajn, show must go on... Vítej, Gianluko. Ostatně nosí všechny krasavice pravé šperky? Třswba je jen hezký kus bižuterie.
                Ale třeba - vezměte si Ferryho Dřížďala. Tolik expertů a znalců ho odepsalo, připadal jim nezajímavý a přece se v LM předvedl skvěle.
                Je to těžké. Jardu Blažka jsme vyhodili ze Slavie, protože jednou selhal v derby. A právě Sparta si ho vzala.
                Tedy kdo chce prorokovat, musí počítat s tím, že bude kamenován, neboť je to prý pták.

                • Re: furt budoucnost, budoucnost...., a co soucasnost?

                  mart     před 16 lety 05.09.2008 12:12 |  
                  0 0

                  Jste to Vy Tantale? (ja si delam srandu, ja vim ze jo:)
                  No tak nevim, asi i kdyby ste mi dal hodne casu, tezko bych na Vesem prispevku nasel neco, s cimz bych mohl (byt castecne) nesouhlasit.
                  Takze kratce a strucne. Mate pravdu, mate pravdu, ..... a mate pravdu. K tomu vazne tezko co dodat :D.mart

              • Re: furt bufdoucnost, budoucnost...., a co soucasnost?

                zz     před 16 lety 05.09.2008 17:50 |  
                0 0

                Marte,
                myslím, že většinu už unavuje naše disputace, ale když jste mě tak hezky pojmenoval, tak Vám naposledy odpovím.
                Příchod Střihavky neměl žádný smysl, protože Necid měl odejít na hostování s opcí, nebýt Necida, tak už patří Jablonci, takže Váš argument o pravidelném hraní mladého hráče je nepravdivý. On navíc v Jablonci pravidelně nehrál, přesto střílel góly, které mohl střílet ve Slávii. Proč Bayern nepošle na hostování mladého Krooseho, Inter Boletiho, Barcelona Krkiče, Arsenal Walcatta, a tak bych mohl pokračovat. Necid měl na to střílet góly už na jaře a dotáhnout nás k titulu, pouze někteří lidé měli jiné záměry a úmysly, které obhajujete. Prostě představa, že mladý hráč nemůže pomoci k titulu a starší ano, je nesmyslná. Stačí se podívat na mladé hráče v zahraničí, třeba Jovetiče, který táhl Partizan Bělehrad. Je to o kvalitách hráče, ne o věku. Určitě si vzpomínáte na rozstřel s Žilinou, první, kdo se hlásil, že půjde kopat, byl Necid. Sám Standa Vlček ho obdivoval, říkal, jak se mu svíral zadek, když měl vzít na sebe odpovědnost při penaltě. Necid se toho nebál, byla to pro něj výzva. Kdo sleduje fotbal, ví, že Střihavka nemohl mít žádný přínos pro hru týmu. Jeho technika je podprůměrná, rychlost to samé, většinu hlavičkových soubojů prohraje, protože neudělá krok navíc, čeká staticky na přihrávku, takže není problém pro obránce mu vzít míč. ne náhodou se neprosadil v Norwichi, Slávii a teď v Baníku. Jeho angažování nedávalo žádný smysl, kromě odstranění Necida. Za vzestupem formy Necida není Jablonec, ale psychika hráče. Kdyby dostal důvěru trenéra, už dávno mu to vrátil na hřišti. Na západ od nás mají jiný názor než je Váš a jiných o tom, kdy mají mladí hráči převzít odpovědnost.

                Pokud jde o Marka Jarolíma, jaký má smysl nahradit dva průměrné hráče dalším průměrným hráčem. Opět nevidím nějaký smysl. Zbytečně se odstavili dva hráči a málem jsme přišli o Belaida, který má dvě výhody oproti konkurentům, je mladší a tím jeho možnosti výkonnostního růstu jsou větší a především hraje od 18 let těžké zápasy za tuniskou reprezentaci.

                Příchod Abraháma. Proč odešel Švec, protože se dozvěděl už na podzim, že má přijít Abrahám. Jinak by ve Slávii ještě zůstal, o nabídky by neměl nouzi. Abrahám nehrál ve Spartě, měl problémy s trenérem, Sparta se ho chtěla zbavit. Dostala slušné odstupné, Abrahám je problémový hráč, chyběla mu herní praxe, forma i kondice. Na testech v Burnly neuspěl. Za těchto podmínek angažovat Abraháma nedávalo smysl. Měl zůstat Švec nebo přivést kvalitu v podobě Rajnocha, který byl ve formě a je využitelný na více postech.

                Jarda Černý, jeho angažování by dávalo smysl za jiných podmínek, ne za 12 mega. Přivést hráče za takovou částku, je hazard. Tlak ve Slávii je mnohem vyšší, navíc mu chybí rychlost, zpomaluje hru. Nabízelo se levnější řešení v podobě Dočkala a Váchy. Oba dva sice mladí hráči, ale už mají něco odkopáno v reprezentaci, kde je taky velký tlak na hráče. Navíc Necid s Váchou patří k tomu nejlepšímu, co běhá v Evropě v ročníku 89. Dočkal je využitelný na více postech, podobně jako Vácha.

                Blažka je hráč pro moderní fotbal, jeho angažování by dávalo smysl, ale ne za cenu ztráty dvou talentovaných odchovanců. Je to problémový hráč, ale vzhledem k tomu, že mu končila smlouva, bylo možné jej vykoupit za přiměřené odstupné. O Kubáskovi nemá smysl psát, nebylo to drahé, umožnilo to Divišovi hostovat, takže mě to tak netrápí. Ale o tom, že to neni brankář pro Slávii, jsem byl přesvědčený dávno, byť v něm mnozí viděli skvělého brankáře. Ale jako krátkodobé řešení jsem to vzal.

                S většinou lidí jsem se shodl, ať jsou to bývalí hráči nebo trenéři, že stačilo přivést náhradu za Vlčka, třeba Toleskiho, jednoho hráče do zálohy třeba Rajnocha, z hostování si stáhnout Dočkala, Váchu, dát šanci Necidovi, vyzkoušet Jablonského, prodloužit hostování Pudilovi a jet, co to dá. Prostě narušit kádr z podzimu byla velká chyba. Můžeme se přít, co bylo úmyslem nebo záměrem této přestupové politiky. Mám jiný názor než Vy Marte, neschovávám se za fráze typu-není to můj šálek kávy, ale. Proto je mi bližší myšlení Tantalose, který se nebojí říci otevřeně svůj názor nebo Quelhara, který umí přiznat chybu. Tantalos se nesnaží zalíbit jiným, nehraje to na všechny strany. Jsem zastáncem názoru, že každý krok je buď dobrý nebo špatný. Žádná třetí cesta neexistuje. Stejně tak neexistuje třetí cesta mezi kapitalismem a komunismem, Dubčekova koncepce komunismu s lidskou tváří byla nesmysl. Máme každý jiný názor a nemá smysl, abychom se navzájem přesvědčovali. Je to ztráta času. Věřte své filozofii, já věřím něčemu jinému.

                • Re: furt bufdoucnost, budoucnost...., a co soucasnost?

                  mart     před 16 lety 05.09.2008 19:45 |  
                  0 0

                  :D, vite, me je celkem jedno, jestli ste se shodnul s "lidmi", nebo s nekym jinym. Vase argumentace, ze dokonce i Vlcek(nebo dokonce i nekdo jiny) rikal, ... mi prijde v lepsim pripade smesna.
                  Fakt, ze mame odlisne nazory (ne uplne vsechny) me spis tesi nez zarmucuje.
                  To ze bezesporu fotbalu rozumite Vam neberu.
                  Zprvu mi trochu vadilo, ze se bez prestani, usilovne a vytvale snazite (nechapu proc) delat z lidi blce. Za kazdou cenu. Prekroucenim informace, vymeslenim jine, proste per to tam, vzdyt je to jedno. Dokonce jsem se to chvilema i snazil omluvit, a sam pro sebe vysvetlit.... (...nakonec kdyz jsem pro neco zapalen, take casto nekoukam napravo a nalevo), ale nedokazal jsem to.
                  Dokonce jsem se Vam jeste znova a znova, .... pak jeste znova a znova pokusil vysvetli, ze se Vam podarilo COSI a Tu a Tam prehlednout. Nema to smysl.
                  Ze se me snazite prevychovat, je od Vas dozajista skvostne a chvalyhodne, nicmene zbytecne. Co se tyce mych nazoru, ...tak ty jsou stejne, a nemenne (pochopitelne, pokud nenajdu duvod proc je menit), a jestli se nekomu libim, nebo ne mi je srdecne jedno :D.
                  Asi nejhezci je, kdyz Vy a zrovna Vy poukazujete na nekoho, kdo umi priznat chybu. Usmevne:). I tak Vas zdravi mart
                  PS doufam, ze alespon dodrzite to NAPOSLED.

          • Re: hodnocení na ofiškách od Jakubiska...

            slaviator     před 16 lety 05.09.2008 13:40 |  
            0 0

            Nejhorší je, že když už se prosadí, tak tu je bez opce.

            • Re: hodnocení na ofiškách od Jakubiska...

              mart     před 16 lety 05.09.2008 20:54 |  
              0 0

              Dobre, spatne, jeste hure:).
              Vysvetleni....pokud se prosadi = dobre.
              Nemame opci = nevadi, .... aby se uzal jako superhvezda....jo pak by sme meli smulu, ale prvdepodobnejsi je, ze by se mohl ukazat jako hvezda relativni, dobra pro nas ...ale ne dost dobra pro Ambrosianu.
              Pak je tu jeste ta moznost, ze se neprosadi vubec :).

          • Re: hodnocení na ofiškách od Jakubiska...

            bongor     před 16 lety 05.09.2008 22:10 |  
            0 0

            No tak to je slávistická tradice a klasika,navážet se do našich lidí.Přitom máme přece tak krásné a dobře zasažitelné cíle mimo slávistickou obec.Ale ty necháváme klidně dýchat a tvořit,zato do našich se navážímě až moc často.

        • Re: hodnocení na ofiškách od Jakubiska...

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 05.09.2008 09:09 |  
          0 0

          Mimochodem, porovnavas neprovnatelne. Litteri je nove prichozi hrac, jeho vykonnost lze tezko odhadnout, hraje sve prvni zapasy za slavii, to jsou jeho prvni prilezitosti se ukazat. Volesak je v jine pozici, vsichni ho zname, vime ze si loni na podzim sve odehral, i ze tomu neco chybelo a ze pak nedostal zadnou prilezitost se ukazat, prestoze tym byl v herni krizi a hraci hrajici na jeho poste podavali podprumerne vykony. Jeho vykony v becku me proto za tyhle situace vubec nezajimaji.

  3. Re: Rakovník - Slavia 0:7

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 05.09.2008 09:02 |  
    0 0

    Je videt, ze fotbal nase hrace zase bavi, takhle nejak by to melo vypadat - teda ne ze bych zapas videl, soudim podle vysledku. On je to sice divizni souper, ale i takovy vysledek o necem svedci. Nerad bych to zakriknul, ale skutecne to vypada, ze herni krize je prekonana a ze KJ nasel dobre slozeni tymu a taktiku, muzeme byt hodne silni. Jedine me mrzi ta repre pauza, je to skoda, kdyz mame naslapnuto, priznam se, ze se trochu obavam i toho, esli KJ nebude mit behem ty pauzy az prilis casu na premysleni, aby zas nezacal vymylset neco jineho, kdyz nam to tedka takhle funguje, napr. jak dostat do tymu Latku, Suchyho i Brabce najednou nebo jak zaridit, aby mohly hrat jeho posily Jarolim s Cernym v zakladu.. vime, ze tohle je cesta do pekel..Jinak nevi nekdo, kdy ma prijit to rozhodnuti o zuzeni kadru? Jsem zvedav hlavne jak dopadne Volesak, mimochodem podle onlinu zrejme vcera nejaktivnejsi, priznam se, ze je mi sympatickej a je mi lito, jakou dostava ve slavii naloz (za ty situace mirecku, je mi celkem jedno, jak hraje za becko), pritom nekolikrat naznacil, ze je na hristi dokaze zabojovat pro tym, no a taky ńa toho Vachu, snad se nepotvrdi Lukasovi zvesti, tomu se mi nechce verit. Zaverem gratulace Smicovi k navrat u na hriste, tesim se az ho zas uvidim v nasem dresu, pro me to bude svatek.

    • Re: Rakovník - Slavia 0:7

      Rhodri     před 16 lety 05.09.2008 10:13 |  
      0 0

      A ci posily jsou Tavares, Belaid, Siklic, ...?

      • Re: Rakovník - Slavia 0:7

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 05.09.2008 10:21 |  
        0 0

        ale o to preci nejde.. "jeho posily", tim jsem chtel rict "jeho oblibenci", kteri ovsem na rozdil od hracu tebou jmenovanych znacnou cast fanousku zatim nepresvedcili..

        • Re: Rakovník - Slavia 0:7

          Rhodri     před 16 lety 05.09.2008 10:28 |  
          0 0

          Promin, Martyni, ale o to prave jde. Pokud jsi chtel rict "jeho oblibenci", mas rict jeho oblibenci. Slova maji svuj vyznam a tak kritizovat trenera slovem "posila", neni to same, jako kritizovat jej slovem "oblibenec".

          Jinak vyse uz na to reagoval Mart, ale buduje se tady poslednich par tydnu nepekna atmosfera vuci Litterimu. Mozna nebude zadny zazrak, ale neustale predhazovat, ze je bidny a jako "dukaz" davat to, ze jej KJ vzal podle DVD, mi prijde nespravedlive jak vuci KJ, tak vuci hraci.

          Rhodri

          • Re: Rakovník - Slavia 0:7

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 05.09.2008 10:34 |  
            0 0

            ok, spatne jsem se vyjadril. Myslel jsem ony "jarni posily", ktery vzbuzujou tolik diskusi tady.

            Litteri - ja proti nemu osobne nic nemam, psal jsem, ze nechapu jeho prichod, ale za to on nemuze, v tom s tebou souhlasim, neni to samozrejme duvodem byt k nemu nespravedlivy. Pak to ma efekt jak u Marka J. Jedni ho vecne kritizuji, druhym to prijde nespravedlive, tak treba i z principu obhajuji a chvali, i kdyby si jeho vykony pochvalu nezaslouzili. Jak jsem psal, zatim tezko soudit po par minutach.. nezazlivam mu, ze za tech par minut proti strizkovu nic moc nezahral

            • Re: Rakovník - Slavia 0:7

              Rhodri     před 16 lety 05.09.2008 10:54 |  
              0 0

              OK. S temi posilami je to tak, ze zima se prilis nepovedla. Ale leto opet vypada slusne. Tudiz jde o to, jestli zima nebyla vyjimka a jak ji hodnotit ve vetsim meritku celeho pusobeni KJ.

              • Re: Rakovník - Slavia 0:7

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 05.09.2008 11:06 |  
                0 0

                Jasne. Ale ja nechci vest porad polemiku o KJ a o hodnoceni jeho pusobeni ve slavii. Jde o to, jak se slavii bude darit, ne o to, kdo bude trenerem. Ver, ze necekam na kazdou prilezitost, abych moh tady KJ namastit, protoze tolik touzim po jeho vyhazovu..:-)). Pojdme se uz na to takhle nedivat..

                Byl bych jen rad, kdyby zima byla vyjimka. Psal jsem to proto, ze mam trochu neprijemny pocit, ze Karel ma tak trochu tendenci si ty nepovedeny zimni nakupy obhajovat.. a na hristi to zatim moc nefungovalo..bylo to na ukor slavie a konecne to poskozovalo i samotneho KJ a jeho povest.

            • Re: Rakovník - Slavia 0:7

              urs (přítel SN)     před 16 lety 05.09.2008 12:54 |  
              0 0

              at je MJ jakejkoliv, umi jako asi jedinej vystrelit obema nohama a to jak ze stoje, tak z pohybu.., vzdy jsou nektere vlastnosti potlaceny na ukor jinych :-DDD u MJ je to konkretne ta rychlost ( nerkuli start na balon, pomalej zas taky neni..)

  4. Re: Rakovník - Slavia 0:7

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 05.09.2008 11:18 |  
    0 0

    Jen tak mimochodem, všimli jste si, jak jsou si podobni Marek Jarolím a Andy Murray?

    Jinak vidím v Markovi neúnavného ostřelovače ze středních pozic, takový nám hodně chyběl a je skvělé, že Tijany začal také pálit z hranice šestnáctky. Jen houšť. Tento prvek v české lize obecně hodně chybí.

    Jinak ti, kteří vytýkají MJ nedůraznost, malou rychlost atd. atd. by zřejmě z placu hnali i Tondu Panenku, Luboše Kubíka, Masopusta, Zidaneho, Gascoigne (výběr namátkou) a mnohé další ...

    • Re: Rakovník - Slavia 0:7

      zz     před 16 lety 05.09.2008 11:39 |  
      0 0

      Zdravím Huzgi,
      jenže Panenkové, Zidanové a Kubíkové byli fotbalově někde úplně jinde. To je špatné přirovnání. A i rychlostně byli na tom lépe než Marek Jarolím a další hráči. Oni nás fotbalem bavili.

      • Re: Rakovník - Slavia 0:7

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 05.09.2008 11:44 |  
        0 0

        Též zdravím, s dovolením bych taky připomenul, že za dob Tondy Panenky se hrál trochu jiný fotbal, obávám se, že dnes by měl Panenka problémy. Dnes není možný, aby se někdo loudal kolem soupeřovi šestnácky a čekal, že bude mít prostor ke střele. No a takový Zidane, ten že byl nedůrazný? Jak ten byl silný v soubojích!

        • Re: Rakovník - Slavia 0:7

          tantalos     před 16 lety 05.09.2008 20:29 |  
          0 0

          Ono občas stojí za to podívat se na záznamy deset let starých fotbalových utkání třeba na DSF. Toi se potom člověk diví, jak to, že obránci nebránili, že střelci měli času. Jo, před deseti, patnácti lety by možná M. Jarolím měl na ligu v dobrém mužstvu. Teď už je ale pomalý, měkký a především nedostatečně pracovitý.

          • Re: Rakovník - Slavia 0:7

            zz     před 16 lety 05.09.2008 20:37 |  
            0 0

            Tantalosi, DSF, tak to se díváme na stejnou televizi. Zvláště nedělní večerní rozbory z bundesligy jsou skvělé. K tomu zápasy z druhé bundesligy, sestřihy z anglické ligy, zápasy mládežnických reprezentací, prostě skvělá nabídka. Jo fotbal v Německu, to je jiná káva.

  5. Re: Rakovník - Slavia 0:7

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 05.09.2008 11:26 |  
    0 0

    Jinak se plně hlásím k martovu pojetí "současnosti". Protože pánové, chcete-li nákup Litteriho odmítnout z důvodu, že je jen na rok a není opce, pak byste měli chtít přeřadit Necku do béčka, protože odejde a není perspektivní do budoucnosti, stejně tak byste měli být proti návratu Vládi Š., protože je jen na rok a konec. Já naopak doufám, že ve smyslu získávání úspěchů teď hned, budou všichni zapojeni do týmu v tomto roce a společně přinesou další slávu Slávii!!!!!

    To však neznamená, že při sledování cílů současných, nepřipravujeme cíle budoucí. Ale přece, vyhrajeme-li ligu teď hned a uspějeme-li v UEFě teď hned, máme odrazový můstek k nákupům, ke změnám, k přípravám do roků příštích.

    • Re: Rakovník - Slavia 0:7

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 05.09.2008 11:46 |  
      0 0

      Ale.. Litteri teď hraje za béčko, kdežto Necid v životní formě střílí goly za áčko. Tomu říkám posila pro současnost.. a Šmíca má poslední rok, ale budeme na něj spoléhat, zatímco Litteriho současný přínos přijde kdy?

      • Re: Rakovník - Slavia 0:7

        DrFe1     před 16 lety 05.09.2008 12:13 |  
        0 0

        Třeba přijde po odchodu Necida. Uvidíme.

        • Re: Rakovník - Slavia 0:7

          mart     před 16 lety 05.09.2008 12:16 |  
          0 0

          je to, jak rikal Tantalos trochu vystrel do tmy, ....mozna to trefim, mozna ne. ...potom se jeste musi vyhodnotit, na co(nebo nedej boze na koho) jsem vlastne strilel, ale to uz je jina :)

        • Re: Rakovník - Slavia 0:7

          zz     před 16 lety 05.09.2008 18:10 |  
          0 0

          Pokud jde o Litteriho, většině vadí způsob, jakým tento hráč přišel. Forma DVD bez vyzkoušení v zápasech jako u Cisseho, vzbuzuje velké pochybnosti. Kdo čeká, že Litteri dostane šanci na podzim, tak čeká marně. Karel Jarolím bude spoléhat na Necida, Šenekříka a Toleskiho, vypomůže si v případě hry s jedním útočníkem s Dušanem jako volným hráčem. Navíc bude moci využít Šmicera. Takže větší šanci dostane až v zimní přípravě, přesto si myslím, že Karel Jarolím přivede ještě jednoho útočníka jako náhradu za Necida. Bude to mít Litteri hodně těžké, jeho nevýhodou proti Belaidovi je fakt, že nehraje za nějakou reprezentaci. Belaidovi těžké zápasy za tuniskou reprezentaci hodně pomohly. Zatím nemá Litteri na ligu, má hodně věcí, na kterých musí pracovat. Jeho přínos pro tým není takový jako u Necida a Šenekříka, kteří pressují, chodí si pro míče, vypomáhají v defenzivě, zapojují se do kombinace. Pozice Litteriho není ideální, očekávání fanoušků je velké, protože přišel hráč z Interu, to přeci už něco musí znamenat, je tu problém s přechodem do dospělého fotbalu, jiná země, neznalost jazyka, na druhou stranu nás ale nestál hodně peněz- něco kolem 1 mega, není to takové riziko. Osobně se domnívám, že přednost stejně dostanou jiní hráči a Litteri se vrátí do Itálie. Je to můj názor. Já osobně bych zvolil jiné řešení a dal šanci v létě Vukovičovi. Pázler hrát za muže zatím nemá, v tom se Tantalos mýlí. Ale vzhledem k finanční nenáročnosti tohoto hostování, lze tento krok pochopit. Jaro nám ukáže, na co Litteri má.

          • Re: Rakovník - Slavia 0:7

            tantalos     před 16 lety 05.09.2008 19:27 |  
            0 0

            zz
            Fakticky ještě netlačím Pázlera do áčka. Jmenoval jsem ho jako jednoho z hráčů, kteří mají perspektivu a pro něž by mohlo být prospěšné a motivující nakouknout do áčka.
            Můžeme tedy jmenovat třeba Klavíka. Samozřejmě Vukovič byl se svou mimořádnou bilancí velmi zajímavý hráč a je škoda, že odešel

            • Re: Rakovník - Slavia 0:7

              zz     před 16 lety 05.09.2008 20:29 |  
              0 0

              Zdravím Tantalosi,
              jednu poznámku k Tvému příspěvku, kde jsi psal o Dřížďalovi. Když byl na testech v Plzni, tak byl zraněný, proto to nevyšlo. Ale hlavně on tehdy na ligu neměl, musel by hrát za juniorku, kde by zabíral místo mladším hráčům. Postup přes divizi a druhou ligu v Sokolově byl pro něj správnou cestou. Ona Plzeň zas takové nýmandy, kteří nerozpoznají talent hráče, nemá. Je třeba to hodnotit optikou doby a výkonosti hráče. V té době Franta na ligu neměl. I loni na něm byly vidět velké fotbalové nedostatky v technice, které nahrazoval kondicí, rychlostí, bojovností. A hlavně postup přes druhou ligu mu dodal sebevědomí, psychika je důležitá. A jeden poznatek na závěr, angažování hráčů z nižších soutěží není záležitostí jen české ligy, slovenské ligy a dalších, méně ekonomicky vyspělých lig. Třeba bohatý Wolsburg, který letos utratil velké peníze na přestupech, přivedl tureckého útočníka z regionální ligy z Wuppertalu, kde nastřílel 25 gólů. Už se dokázal prosadit i v bundeslize. A Vladimír Šmicer by mohl nastoupit za B tým, aby se co nejdříve rozehrál na ligu. Tak jsme se jeho návratu nakonec dočkali.

              • Re: Rakovník - Slavia 0:7

                tantalos     před 16 lety 05.09.2008 21:01 |  
                0 0

                Nevím, nemůžu posoudit, ale tu rychlost a fyziologické předpoklady musel mít už tehdy. Možná se hodně naučil v té regionální soutěži v Německu, každopádně ještě loni v červenci jeho příchod "experti" považovali za důkaz finančního úpadku Slavie.
                Vůbec mi nevadí, když se udělají vedle dobrých nákupů i špatné, to se stává. Co mi ale vadí, je neschopnost se poučit z chyb, setrvávání na omylu kvůli ješitnosti a neochotě si přiznat, že nejsem neomylný.
                Jinak Litteriho beru trochu jako atrakci, hurá, máme Taliána z Milána, už nechoděj Češi do Turecka, už choděj Italové z Interu k nám. Je to malá náplast v době, kdy Slavia - v důsledku vlastní idiotské nákupní politiky v zimě 2008,- neměla na lepší hráče, cukrová vata z Matějský.

                • Re: Rakovník - Slavia 0:7

                  zz     před 16 lety 05.09.2008 21:08 |  
                  0 0

                  Není chyba jako chyba, ztráta Necida mohla hodně bolet. A to nemluvím o obchodu s Libercem. Jinak tu cukrovou vatu z Matějský prodávají i na Střížkově, říkají ji Diarra. Ale zní to hezky, máme hráče z Interu Milán. A to můžeme být rádi za to, že jsme prodali Dočkala, Kalivodu a Gaucha, díky nimž jsme mohli koupit Belaida a Ivanu. Ještěže nevyšel Kušnír.

                  • Re: Rakovník - Slavia 0:7

                    bongor     před 16 lety 05.09.2008 22:17 |  
                    0 0

                    Kušnír?To je přece adept reprezentace,nemluv o něm špatně,zlý slávisto.Je to již dnes superhvězda.Vždyť hraje v samotné sraltě.Klobouk před ním dolů.

                    • Re: Rakovník - Slavia 0:7

                      zz     před 16 lety 05.09.2008 22:25 |  
                      0 0

                      Tak tím si mě Bongore pobavil. Já doufám, že se ještě více pobavíme na konci ligy, až zvedneme pohár pro vítěze ligy a ta cháska z Letné nebude ani na druhém místě. Ještěže má Kozáčik slovenské občanství, za chvíli by ho tam Rada cpal. A Rada zapomněl na kanonýra Kuliče. Sparta ho potřebuje prodat.

                      • Re: Rakovník - Slavia 0:7

                        bongor     před 16 lety 06.09.2008 07:01 |  
                        0 0

                        Ano vím o něm a moje oko na něj pohlíží se zalíbením.Kanonýrů ,co dají góla průměrně za deset zápasů neběhá po českých pažitech mnoho.
                        Ale zapomněl jsi ještě na jeden exponát ze ZOO,dávno se divím,že
                        tento větrník není členem repre.Ten přínos by spočíval v likvidaci všech
                        soupeřů,co by si taky dovolili vyskakovat.A postup by byl v kapse.

      • Re: Rakovník - Slavia 0:7

        mart     před 16 lety 05.09.2008 12:14 |  
        0 0

        ...mozna brzy,...mozna nikdy.mart

  6. Re: Rakovník - Slavia 0:7

    quelhar (admin)     před 16 lety 06.09.2008 20:11 |  
    0 0

    Dnes dobre zpravy: Becko vyhralo venku 3:0, dva goly dal Ivana a 20 minut si zahral Vacha.