Rozhovory

F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

Příští neděli tomu bude přesně pět měsíců od doby, kdy se naposledy v sešívaném dresu objevil objev loňské sezony František Dřížďal. "Doktor mi hned na začátku řekl, že je to problém na půl roku a že se to nedá urychlit," vzpomíná na začátek léčení v exkluzivním rozhovoru pro Slávistické noviny dnes již třicetiletý sympaťák.

Jak to momentálně vypadá s vaší achillovkou?
Jsem necelých pět měsíců po operaci a momentálně jsem ve stadiu, kdy už jsem docela pokročil v běhání. Zatím teda běhám tempem na určitý tep, spíše takový vytrvalostní běh, protože krátké úseky ještě nemám povolené.

Když jste se v polovině dubna na tréninku zranil, očekávalo se, že byste se mohl na trávník vrátit již počátkem srpna. Byly nějaké lehčí komplikace?
Ne, doktor mi hned na začátku řekl, že je to problém na půl roku a že se to nedá urychlit.

Několik týdnů jste měl sádru. Měl jste ji také popsanou, jak bývá zvykem?
Ne, to ne. Měl jsem dohromady čtyři, protože mi ji pořád předělávali. Asi jsem se ve spaní moc cukal.

To míváte často neklidné spaní?
Ani ne, spíš ty sádry nic nevydrží.

Špičkujete se s Vláďou Šmicerem, kdo z vás dvou je častěji zraněn? Když vyčtu vaše zranění, tak jste si v Budějovicích nalomil kotník a byl dva dny v klidu, ze zápasu proti Steaue jste si odnesl pohmožděné kloubní pouzdro a distorzi kotníku a dvoutýdenní pauzu, ze zápasu na Žižkově stažený stehenní sval a čtyřdenní klid od fotbalu.
My na to radši nemyslíme a k takovým věcem se raději nevracím. Koukám dopředu. Vypadá to, že už se Šmícou nejsme nejmladší.

Už jste někdy takhle marodil?
Tolik zranění za jednu sezonu jsem neměl nikdy.

Do vrcholového fotbalu jste se dostal poměrně pozdě, až ve 29 letech. Je možné, že byla během loňské sezony kladena na vaše tělo daleko vyšší zátěž, než na jakou bylo zvyklé?
To určitě, trenér je tím známý, pod jeho vedením jsou po fyzické stránce velice náročné tréninky.

Mohlo to mít vliv i na ta zranění?
Možná některá zranění mohla být z únavy.

Vzpomenete si ještě na svůj zatím poslední zápas?
Vyhráli jsme (1:0 - pozn. aut) na Strahově s Libercem.

Je to trošku paradox, že? Na podzim jste vstřelil Liberci po přímém kopu Kalivody svůj první a zatím jediný prvoligový gól a od odvety s tímto soupeřem stále marodíte.
Mohlo se to stát kdykoliv, je to sport a v tom se s určitým rizikem musí počítat.

Zranil jste se na tréninku dva dny po zápase s Libercem. Necítil jste nějaké příznaky již během utkání?
Právě že vůbec ne. Přišlo to z ničeho nic.

Čím si to vysvětlujete?
Nevím. A ani doktoři mi to nedokázali pořádně vysvětlit, prý to najednou praskne a je po všem.

Před příchodem do Slavie jste působil naposledy v Sokolově. Jak na Baník vzpomínáte?
Sleduji každé zápasy i sestavy, hodně se to obměnilo a znám tam už jen asi pět kluků. Občas si zavoláme a když jedu na návštěvu domů, tak se tam zastavím na tréninku.

V zimě stejným směrem zamířil i brankář Kubásek, narozdíl od vás se však ve Slavii neprosadil. Je v Sokolově ještě někdo, kdo by podle vás měl předpoklady pro působení v sešívaném dresu?
To je těžký. Kdyby mi někdo před mým příchodem řekl, že jdu já a Pepa do Slavie, tak mu řeknu, že Pepa má velkou šanci, ale co tam já budu dělat? No a vidíte, je to obráceně. Jsou tam ale dobří fotbalisti.

Absolvoval jste testy v Plzni, na kterých jste se ovšem neprosadil. Co se vám mihlo hlavou, když jste se následně dozvěděl o zájmu Slavie?
Měl jsem i jiné nabídky, takže jsem věděl, že je o mě zájem, ale tohle byla pecka. V Plzni jsem byl na testech, když jsem v Sokolově hrál divizi.

Neříkal jste si něco ve smyslu "Proboha... Nesmím je zklamat"? Nebo to, že jste předtím neuspěl například v té Plzni vás tak trochu zocelilo?
Brali mě jako neznámého hráče z druhé ligy, mohl jsem jen překvapit nebo neoslnit. Chtěl jsem to dokázat sám sobě, že jsem na sobě pracoval tak dlouho a nakonec to vyšlo a splnil jsem si svůj sen hrát první ligu.

Ve Slavii jste kromě horších chvil jako těch zranění zažil i chvíle daleko hezčí. Zahrál jste si v Lize mistrů a vyhrál ligový titul. Když jste byl malým začínajícím fotbalistou, zdálo se vám o tom?
Zdálo se mi jen o první lize, to byl můj sen. Na Ligu mistrů jsem chodil pravidelně do hospůdky koukat, pak jsem ji i hrál.

Při přestupu do Slavie jste řekl, že toto angažmá je vaším splněným snem. Kam byste potom ale zařadil zisk titulu a účast v Champions League?
To je nadstavba, na kterou jsem ani v tom snu nepomyslel, že by se to mohlo uskutečnit.

Na začátku ledna jste se také se svými spoluhráči zúčastnil Slávistického bálu, v průběhu března slávistické charitativní aukce, do níž jste věnoval podepsanou kompletní kuchařskou výstroj. Co si o takových akcích myslíte?
Když je to ku prospěchu veci, pro dětičky co to potřebují, určitě neváhám a když je to v mých silách, jsem ochoten vždy podat pomocnou ruku.

Komentáře (88)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

    mart     před 16 lety 01.09.2008 11:26 |  
    0 0

    Dik, dost slusnej rozhovor. ????Slaviator, ... no, zrejme nakej slusnej oddil, no...:)

    • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

      slaviator     před 16 lety 01.09.2008 11:30 |  
      0 0

      Dik. Snažil sem se:)) Jak dneska tipuješ výsledek? Já doufám v 1:2 z pohledu domácích :))) Nejdřív otevře skóre Necka hlavičkou po rohu, potom Svěrkoš sníží z penalty nařízené za faul Marka Suchého na Marka:-)) A nakonec ve druhé minutě nastavení trefí výhru střelou do šibenice Goce :)

      • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.09.2008 11:37 |  
        0 0

        Jdi už s tim do háje, trochu klidu jednou. . 3:1 vyhrajem. . Necid a Krajčík zajistěj vedení, Střihavka tam něco doplácá z rohu, ale střídající Ivana to stvrdí :-)

        • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

          slaviator     před 16 lety 01.09.2008 11:41 |  
          0 0

          Klid jsme si užili s Bohemkou, dneska bude drama zase... :))))

          • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.09.2008 11:59 |  
            0 0

            Ještě aby byly nervy s . . Prosekem. .:-) No, já radši klid a výhru. Nejlíp 10 ran na obě brány, ale jenom ty naše mezi tyče:-)) BTW Včera jsem koukal na Spartu a nic extra, Viktorka hodně bránila, ale i dopředu to šlo. Nicméně sudí jim teda zrovna nepřál a vyloučení Švancary. . prostě jak se říká, nejhorší je, když se sudí pasuje do hlavní role.

            • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

              slaviator     před 16 lety 01.09.2008 12:06 |  
              0 0

              Prosek nech Prosekem... :) Jo, Sparta hrála včera mizerně, ale i to na Žižkov stačilo... Nekoukal jsem teda pozorně, jen očkem, ale zdálo se mi, že jim Kadlec chybí víc než jsem si myslel, že chybět bude. Vůbec jakoby chvílema nevěděli co hrát... A to vyloučení Švancary, tomu se člověk musí smát. Řepka na rozhodčího z půl metru prská a řve mu do xichtu sprosťárny a vulgarismy, ale za to ho nikdo nevyloučí. Švanciho za to, že se nejspíše oprávněně dožadoval odpískání pokutového kopu, ano...

              • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.09.2008 12:11 |  
                0 0

                Vůbec. . on jenom ukazoval, že Had ho při těch rozích drží jak.. had a on ho vyhodil. . Podle mě nezvládl svojí ješitnost a vzal to, že si z něho dělá srandu. Ale prostě Švancara je Švancara. . to je důvod, proč se chodí na Žižkov.

                • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                  slaviator     před 16 lety 01.09.2008 12:19 |  
                  0 0

                  Hehe, tak třebas příště Švanciho pošle předčasně do sprch, když vstřelí gól a bude zase parodovat Katku Neumannovou.. :-)))

                  • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.09.2008 12:37 |  
                    0 0

                    Tak snad Špotákovou:-)

                    • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                      slaviator     před 16 lety 01.09.2008 12:46 |  
                      0 0

                      Jak bys poznal, že to má být Špotáková? Třeba by si to zrovna rozhodčí mohl vyložit špatně a v derby se Spartou si pomyslet, že to měl být Železný a vyrazit ho ven kvůli urážce soupeře.. :-))))) Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde.

                      • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.09.2008 12:49 |  
                        0 0

                        Koho uráží Železný, toho bych vyrazil sám! :-)))

                        • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                          slaviator     před 16 lety 01.09.2008 12:54 |  
                          0 0

                          Počkej, to jo... Ale víš jak si říká Sparta sama sobě.. :-) Železná... :)))

            • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.09.2008 12:08 |  
              0 0

              A ještě k tomu je nechal hrát ve stejnejch tričkách. . Chápete to? Tak nás buzerujou i za stejný trenýrky (bílý) a venku nemůžem hrát v sešívanejch a je nechá běhat v pohodě. . A to už má za sebou dvě frajeřiny z loňska. . včetně nás s Bolkou. To bych ho snad radši vyměnil za Dášu.

              • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                slaviator     před 16 lety 01.09.2008 12:17 |  
                0 0

                To jo. Ale nejhůrř dopadlo Kladno v Ostravě.. :-) Když to tak vemeš... Nebo loni když hrála u nás Plzeň, tak ta ale aspon hrála v repre dresech... Kladno v baníkovskejch... Nevím, někdy to ti rozhodčí fakt asi přeháněj. A jo, za Dášu vyměnit.. :)) Jinak ve druhé lize mává na čáře žena, tak třebas se taky dostane do ligy:)

      • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

        Jachym     před 16 lety 01.09.2008 11:47 |  
        0 0

        Svěrkoš sníží na 1:1, to se ti povedlo:-)

        • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

          slaviator     před 16 lety 01.09.2008 11:53 |  
          0 0

          Kurňa, vyrovná samozřejmě.. :))))

      • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

        mart     před 16 lety 01.09.2008 12:35 |  
        0 0

        Mam z toho dneska hruzu.
        Jeden z Partneru odjel vcera na Aljasku. Senior partner je na dovoleny uz tejden, Dalsi dva maj nejaky jiny veci, ...smarja, ja tu snad budu muset sedet....a sledovat iDnes....neeeee. Chci se koukat :(.

        • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

          slaviator     před 16 lety 01.09.2008 12:37 |  
          0 0

          V práci se koukat na fotbal mrtvě cézet asi nemůžeš, co? :(

          • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.09.2008 12:40 |  
            0 0

            Stejná idea :-) Ale prostě co si budem povídat. . V práci na netu. . to nejni ono. Jenom s kamarády v hospodě je lépe než na světě:-)

            • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

              slaviator     před 16 lety 01.09.2008 12:44 |  
              0 0

              Tak furt lepší fotbal mrtvě než se pokusit o "telepatický most" s Edcenem.. :)))))

              • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.09.2008 12:48 |  
                0 0

                Nebo radiožurnál. . Pro mě to byl vždycky horor a infarktová záležitost až na jednu výjimku. . Teď jak hrála parta s Panatinaikosem, tak jsem byl klidné jak Bohuš s cihelnou :-)

                • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                  slaviator     před 16 lety 01.09.2008 12:57 |  
                  0 0

                  Tak radiožurnál si mart může naladit leda tak na netu... Nebo leda že by Radiožurnál měl dosah až tam, je to možný... Když jsem byl před pár lety na dovolené v Řecku, tak se tam taky chytil... myslím že na VKV :) Tak proč by ne zase v Anglii, že jo... Ale přece jen když už by to bylo i s obrazenm, bylo by to lepčejší :))) Tak martovi držím palce, at mu to vyjde:)

                  • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                    mart     před 16 lety 01.09.2008 13:23 |  
                    0 0

                    dik, vono teda radio na netu jede, ...a ten radiozurnal vubec neni spatnej napad, .... jenom si nejsem jistej, jak bych to zaonacil, kdybych tu mel zakaznika :D, :D, :D

                    • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                      slaviator     před 16 lety 01.09.2008 13:26 |  
                      0 0

                      Tak si to dej do sluchátek... :-))

                      • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                        mart     před 16 lety 01.09.2008 14:54 |  
                        0 0

                        Nahla zmena, ...ted jen abych to nezakriknul:D.
                        Hlavni sekretarka mi prave oznamila, ze jsem dneska zodpovednej uplne za vsechno, .... coz mimo jine znamena, ze zodpovidam za dva stazisty, kteri k nam prisli uz v minulem tydnu (..slaviatore uz tusis ?:D),....cili jsem si je nechal zavolat a sdelil jim, ze jsem jim plne k dispozici az do 4:30pm GMT, a pak od 5 hodin budu doma na telefonu. Vysvetlil jsem jim, ze si musej zacit zvykat :D, ... tak to snad vyjde. Navic jsem je povzbudil, kdyz jsem je upozornil, ze kvuli nim nejdu ani na poledni prestavku :D.
                        Nektery lidi sou sice svine, ale kdyz je to pro Slavii, tak se holt neda nic delat.zdravi mart

                        • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                          slaviator     před 16 lety 01.09.2008 15:04 |  
                          0 0

                          Angláni to pochopí.. :))))

                          • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                            mart     před 16 lety 01.09.2008 15:07 |  
                            0 0

                            tak, a ted zas dole.....nejak mi neni jasny od kolika se hraje. Na Oficialkach je zacatek v Ostrave 17:15, TKutnik tady na SN pise 17:45, .... ja mel dokonce pocit , ze to je az od sesti?????

                            • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                              slaviator     před 16 lety 01.09.2008 15:23 |  
                              0 0

                              spíše těch čtvrt na šest, ne?

                              • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                                mart     před 16 lety 01.09.2008 15:33 |  
                                0 0

                                ctvrt na seat beru, ... tak snad este vyhrat, a bylo by dobre...

                                • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                                  mart     před 16 lety 01.09.2008 19:14 |  
                                  0 0

                                  takze rychlej dik :).
                                  Nakonec jsem meskal jen 8 minut, a ...vyhrat v Ostrave, to neni spatny.
                                  Nejlepsi hraci:
                                  1. Necid
                                  2. Sverkos
                                  3. Otepka
                                  4. Marek Suchy
                                  5. Tijani Belaid.
                                  Normalne se do detailu moc nevyjadruju, a hlavne zridka kdy "zacerstva" kritizuju, ale Marek Jarolim?
                                  No, nevim mart

                                • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                                  mart     před 16 lety 01.09.2008 19:16 |  
                                  0 0

                                  Ten Sverkos, ...nebyl spatnej:)

        • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.09.2008 12:39 |  
          0 0

          No tak fotbalzive, no. . Ale nepřál bych ti to. .

          • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

            mart     před 16 lety 01.09.2008 13:22 |  
            0 0

            :D, tak to uz jsem taky zkusil......, a hrozne jsem doufal, ze uyz to nebudu muset opakovat.

  2. Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.09.2008 11:33 |  
    0 0

    Franto, Franto, už abys byl zpátky. . To by nám zase přidalo injekci do hry! Mít k dispozici Ferryho, Vašona a Šmícu, to by bylo jiný čoro. Ale on bude stačit i Janda se Šventem a Ivana až se do toho dostanou.

    • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

      Jachym     před 16 lety 01.09.2008 11:49 |  
      0 0

      Stačí když tam je Jarda Černý, který má přezdívku Čoro:-) Kvalitní hráč, nechápu proč na něho tolik lidí remcá.

      • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.09.2008 11:54 |  
        0 0

        Co to má za logiku? Černý snad umí hrát krajního beka? A ani PZ neni jeho post a takovou přímočarost jako Franta nemá žádnej jinej z našich. . to mě třeba na Jardovi vadí, že to až moc drbe ve zhuštěnym středu, kde je to potřeba rychle poslat dál. Jinak kvalitní je, o to se nehádám.

        • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

          slaviator     před 16 lety 01.09.2008 11:59 |  
          0 0

          Mno... Přímočarej jje i Dušan:) Ten to taky nějak zbytečně nedrbe, ale hnedka pádí... :)

        • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

          Jachym     před 16 lety 01.09.2008 12:01 |  
          0 0

          Samozřejmě, že Jarda beka hrát neumí. Reagoval jsem na ty tři jmenované (včetně Šmicera) a použil narážku na to čoro. Jinak Čoro (Černý) ale může hrát i napravo. málo se ví, že je ve skutečnosti pravák.

          • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

            slaviator     před 16 lety 01.09.2008 12:03 |  
            0 0

            Minimálně od Fiorentiny se to víc moc dobře.. :( :-))))

            • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.09.2008 12:15 |  
              0 0

              Ne, to se ví, že je dřevák:-))) Škoda no. . Jak řikal kámoš, musíme hrát rychlejc. . aby neměli čas si uvědomit: " Ty woe, já jsem v šanci, já můžu dát góla Fiorentině. . sakra, kam. . ? Bum . . tak nic! " :-)))

              • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                slaviator     před 16 lety 01.09.2008 12:21 |  
                0 0

                ... ale abychom nehráli zase tak rychle, že buď budou za sebou zapomínat v té rychlosti míč, či že nestihnou dobrzdit před brankovou čárou a zastaví se někde v desáté řadě v hledišti.. :)))))

                • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.09.2008 12:30 |  
                  0 0

                  Takovej skok do hlediště. . proč ne. . lidi by je nosili na rukou:-) Ne, jde prosě o to, co jsme řikali včera, že hráč ví, co chce udělat už když přebírá přihrávku. Kdežto, takhle on počká, převezme, zpracuje. . hm, nikdo volnej, tak du do nich, jedna klička, druhá klička. . sakra, kde mam balon a dopr. . Gillardino mi s nim peláší na Vaniaka. .

                  • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                    slaviator     před 16 lety 01.09.2008 12:42 |  
                    0 0

                    Tak když by nějakej maník měl v ruce pití a hráč zastavil až o něj, tak by asi moc radost neměl.. :-)) Ale teď vážně: je to fakt o tom, že hráč ví co chce udělat, když tu přihrávku přebírá - pokud možno nejlíp v pohybu... A ví to ale i ten, kdo tu přihrávku posílá... Nebo se akorát stane, že mu ji pošle lidoěv řečeno do prdele :-) "Gilii, Gilii, stooop... Cio ci sono mio caltistico palla!" a šup a pelášit zpět, když to byl jeho balon :))

                    • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.09.2008 12:55 |  
                      0 0

                      Ten by tak něco vracel. Ten má akorát zájem dosprintovat do vápna, tam s sebou plácnout jako hovado a nechat se pomalu odvést sanitkou.

                      • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                        slaviator     před 16 lety 01.09.2008 13:00 |  
                        0 0

                        To je nový moderní prvek ve fotbale... Placák :))) Jako nevím, mě se tohleto nelíbí. Baroš padne, jakmile zavane větříček, Gillardino to samé a rozhodčí jim to uznávaj. Teda Barošovi už ne tak často jak dřív, ale tomu Gillardinovi snad sežral všechno.. :( Aspon že třebas když Horváth v Plzni schválně spadnul ve vápně a chtěl si vymodlit pencli, že mu to tam nesežral rozhodčí a ještě mu dal žlutou. Tak to je správný! Každopádně je fakt, že někdy je to těžký na posouzení... a v první chvíli to vypadá jako jasnej faul a je to akorát nahraný a naopak. Ale ten Gillardino, to fakt bylo komický až

                        • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.09.2008 13:06 |  
                          0 0

                          Taloši jsou komedianti vždycky. . je to humus, proto tyhle jižní ligy nemám rád. . Já vzhlížím k Anglii. Já jednoznačně podporuju trestání těhle nesportovních věcí. Rozhodčí to všechno vidět nemůže, ale když je těďko skoro všechno na netu k vidění, tak by za to mohl Macela klidně dávat flastry dodatečně. BTW Chválím vyloučení Polácha (resp 2. žlutou) za nafilmovaný pád na Žižkově. Na něm a na Horváthovi je naštěstí vidět, že to jaksi nemaj zažitý a vypadaj při tom jak debilové. Ale tihle padáci z Apenin. . to se chce vomitare. .

                          • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                            slaviator     před 16 lety 01.09.2008 13:23 |  
                            0 0

                            Já taky nemám Serii A nějak v lásce. Někdo sice tvrdí, že je nejlepší na světě, ale to někdo tvrdí i o Bundeslize. Nejlepší podle mě jsou Premier League a Primera Division a je těžké vypíchnout, jaká je lepší než ta druhá...:) Rozhodčí ty simulace vidět nemůže, ale od toho je tam taky druhej rozhodčí, ne? A i kvůli tomuto bych byl pro podobný systém, který existuje v tenise a jmenuje se Jestřábí oko a tvrdím to už dva nebo tři roky. To, že by se pákrát za zápas nehrálo, by se bohatě vykompenzovalo tím, že by sporné penalty, sporné góly, sporné fauly, skryté fauly a další věci rozhodovaly správně. Dneska rozhodčí třebas uzná gól a až ze záznamu v TV se ukáže, že míč celým objemem ještě nepřešel čáru. Že byl ještě dva cenťáky na čáře, tudíž podle pravidel platit tato branka neměla... Při systému Jestřábí oko by si kapitán týmu vyžádal přezkoumání záznamu hned při nejbližším přerušení hry /nebo třebas ihned/ a gól by byl buď nakonec uznán, nebo ne. Pokud by nebyl uznán, tak by míč měl soupeř /ve středu hřiště kdy by se třeba vyžádalo kvůli faulu soupeře, který rozhodčí nepostřehl - jako třebas loket v obličeji, pěsťovka do hlavy za zády sudího či co/ rozehrál míč rozhodčího... Aby si týmy stěžovaly na každou kravinu jako spornej ofsajd či autový vhazování, měly by jen dvě možnosti na to podat protest a žádat přezkoumání. Pokud by se potvrdilo, že měl ten tým pravdu, tak by se jim ty dvě možnosti jako v tenise nechaly, v opačném případě by se jim jedna možnost umazala. Pokud by tedy nějakej tým byl strašně paranoidní, přišel by o tu možnost už po pár minutách, ale nikdo by nemohl být naopak zařezáván tak, jak se to dneska stále občas děje...:-) Vem si třebas Bestu, kterej dal za Brno předloni gól Mostu evidentně rukou, hosté se vztekali, nic, Besta se na hřišti dušoval že to rukou nebylo a ze záznamu bylo pak jednoznačně vidět, že lhal... Tohle by se s tímhle systémem nestalo.. A ty sporné situace by se daly posoudit celkem rychle, během minuty, dvou. I když třebas jako v hokeji by nějaké přezkoumání trvalo dýl, ale za tu jistotu, že to bude správnej verdikt, bych tomu tu šanci dal. Každopádně to by muselo posvětit vedení FIFA či alespoň UEFA a to bohužel... Radši navrhuje Platini podle mého blbosti jako pravidla 6+5 či omezení přestupů. V EU, kde je volný trh a volný pohyb osob...

                            • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                              Jachym     před 16 lety 01.09.2008 14:26 |  
                              0 0

                              Jsem také pro použití videa, ale ne po způsobu tenisu, ale hokeje. Tam také je možné nechat přeměřit soupeřovu hokejku, zda nepřesahuje její zakřivení povolenou míru. Pokud je v pořádku, stěžovatel je penalizován. Jde o to, vymyslet správnou míru trestu - penalta by bylo moc kruté, tak snad třeba ztráta jednoho hráče na deset minut?

                              • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                                slaviator     před 16 lety 01.09.2008 15:10 |  
                                0 0

                                Jenže co bys přeměřoval ve fotbale..? :))))

                                • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                                  Jachym     před 16 lety 01.09.2008 15:21 |  
                                  0 0

                                  :-)) Tady by šlo o třeba o to, zda balon přešel brankovou čáru, zda ofsajd byl či nebyl apod. Hokej byl vzat jako vhodný příklad možnosti případného potrestání stěžovatele, pokud by se ukázalo, že jeho stížnost neměla opodstatnění. A možnost potrestání by byla podle mě nutná, aby se vyžádání videozáznamu nezneužívalo.

                                  • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                                    slaviator     před 16 lety 01.09.2008 15:35 |  
                                    0 0

                                    To bych spíše nechal tak, jak jsem říkal. Prostě by jim ta jedna možnost ze dvou ubyla... Ono kdyby se totiž ukázalo, že to nemělo opodstatění, že to nebyla pravda, že pravdu měl rozhodčí... Tak pak by šel vždy na deset minut ven? Když by třebas ten míč tu čáru skutečně přešel celým objemem, ač to vypadalo z pohledu těch hráčů, že nějakej ten centák mohl zůstat ještě ve hře než ho stačil brankář chytit a gol tedy neplatil? Ono by to bylo hodně, hodně divný, kdyby za to pak měl jít ten kapitán na deset minut.. :))

                                    • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                                      Jachym     před 16 lety 01.09.2008 15:45 |  
                                      0 0

                                      Mohl by jít ven kdokoli kromě kapitána:-) Ale pokud by se video povolilo, mělo by zůsta vyhrazeno zcela výjimečným situacím. Už tak je hra často velmi zdlouhavá kvůli poléhávání na trávníku, střídání atd. Ono by se totiž i použití videa mohlo stát taktickou variantou zdržování - zejména v posledních minutách. Proto by v tom případě měl být "neúspěšný" stěžovatel potrestán přísněji - třeba pokutovým kopem. Ale to už hodně hodně předbíháme vývoj ve FIFA:-)

                                      • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                                        Jachym     před 16 lety 01.09.2008 15:46 |  
                                        0 0

                                        místo kromě kapitána mělo být včetně kapitána

                                        • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                                          mart     před 16 lety 01.09.2008 15:55 |  
                                          0 0

                                          zajimava debata. Vazne :). Obcas sleduju Rugby League, a tam to tak funguje normalne ( i kdyz osobne preferuju Rugby Union, obcas se na League da koukat). Jedine snad, ze se to pouziva jen pri golech(teda trojkach, pochopitelne), a zada o to rozhodci, pokud si neni jisty....
                                          Samozrejme, ze kompletne to prebrat by byla blbost, ale tech par alternativ, co nabizite....zajimavy. Jsem urcite pro.mart

                                      • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                                        slaviator     před 16 lety 01.09.2008 16:00 |  
                                        0 0

                                        Źádal by kapitán, tak by šel on kdyžtak.. :-) A prostě taky to, co by se promrhalo /čas/ během toho přezkoumávání, tak to by nakonec rozhodčí nastavil. Nebo prostě by se stopnul čas, protože vyjímečně by se to při ošemetné situaci mohlo třebas hledat i deset minut, než by se našel správnej úhel pohledu.. :) Ale FIFA a ani UEFA to stejně nikdy nepřijmou...

                          • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                            mart     před 16 lety 01.09.2008 13:34 |  
                            0 0

                            vono je to tezky. Anglani maj rozhodci profiky, ale obcas jim to taky fouka pekne falesne. Treba tehle tejden 1. Bolton v. WBA, sudi sice domacim spravne neuznal dva goly pro ofsajd (mel sem hroznou radost:), ale nezapomnel jim darovat dva trestnaky presne ze stejnyho mista - perfektnnich 17 metru od brany lehce z leva... Jednou za naprosto cisty skluz a podruhy za ruku, ktera byla ale "hrudnik" (tady mozna, ze ho muze omluvit neznalost anatomie ....). Nebo 2. Keane de uuuplne sam na branu, ze zadu ho kompletne prevalcuje (kecam, hlavu mu netrefil, ale jinak uplne vsechno:) Reo-Coker, navic je to tak na hranici vapna a asi 12 minut pred koncem ....sudi nic, ...vlci mlha. Zapomnel postalku, zapomnel cervenou kartu, zadna penalta, ... jinak dobry.
                            Kdyz uz sem zabloudil do premier league, tak vykony (vetsiny) brankaru v tomhle vikendu....super, opravdu nebyli spatny.mart

                            • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

                              slaviator     před 16 lety 01.09.2008 13:40 |  
                              0 0

                              To zapomenutí píšťalek bylo během tohoto týdne nějak moc časté koukám... Ale aspoň neodpískal nakonec penaltu za čistej zákrok jako pan rozhodčí Ochotnický :)

  3. Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

    mart     před 16 lety 01.09.2008 12:37 |  
    0 0

    ...jinak Panove, co rikate na ten Jablonec v Pondeli???
    To je hezka pecka. Jeste ze to neprehodili na patek, to bych prijel ale uuuuplne zbytecne. Ale takhle je zas ten pohar hned za dalsi 3 dny. Nejak tomu moc nerozumim....???mart

    • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

      slaviator     před 16 lety 01.09.2008 12:47 |  
      0 0

      Mno, holt najednou jsme pro ČT atraktivní... :))))) Zajímavé no

    • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

      Rhodri     před 16 lety 01.09.2008 13:37 |  
      0 0

      Marte, zdravim na sever a rikam na to, ze Otik Cerny je pekny parchant. Ale protoze u nas muzu jit tak na Welsh Premier League, az tak me to nepali. Rhodri

      • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

        mart     před 16 lety 01.09.2008 14:38 |  
        0 0

        :D, WPL este docela jde :), Ja jsem 2 roky chodil vice mene na tehdejsi 3rd division (ctvrta liga) a pak dokonce jeden rok na Conference division :D. (Carlisle United), uroven tam byla asi takova, ze kdyz se nekomu (i nahodou) povedla prihravka, ...davy uplne silely, pri rohu se omdlivalo :). Jo a kdyz rikam davy, tak prumer nikdy neklesl po 5 tisic, a na "velky zapasy" sme meli pres 12K!!! Navic jestli znas Carlisle/Brunton Park.... tak stadion je kazdej rok bez vyjimky od Prosince do unora kompletne zatopenej:)mart

  4. mart

    slaviator     před 16 lety 01.09.2008 19:25 |  
    0 0

    Dnešních pět nejlepších hráčů na place:
    1. Necid
    2. Belaid
    3. Svěrkoš
    4. Švento
    5. Tavares :-))))

    • Re: mart

      mart     před 16 lety 01.09.2008 19:33 |  
      0 0

      :), rek bych, ze ten Necid vane neni spatnej.
      O.K. teda abych upresnil, jestli vodehraje pred tim prestupem, jeste par takovejhle apasu, tak teda fakt smekam. Borec az na puuuudu. Samozrejme nema jeste ty kusenosti (to ta zluta karta, ktere se Sverkos mitrn vyhnul, a Necka ne) ale suverene nejlepsi hrac zpasu. Zajimalo by me coo jeho vykonu rekne kj.mart
      ps chybi ti tam Oteeepka :), a utocnik Svento ? to snad ne jo kdyz hral chvili kridllo, ...to bylo slusny :)

      • Re: mart

        slaviator     před 16 lety 01.09.2008 19:39 |  
        0 0

        Necka byl nejlepší, na paty mu šlapal akorát Tijany.. :-)) Ale Neckovi se nedá vytknout snad nic, kromě toho, že občas špatně vybíhá proti míči. Ale to jsou zkušenosti, to přijde. Jinak fakt nelze vytknout ani ň. Bojovnej výkon celejch 90 minut a i v nastavení, dal gól, další akce... Možná těch ofsajdů bylo víc než je zdrávo, ovšem vzpomeňme na Vlčáka.. :-) A na té hranici se hrát musí, pětkrát to nevyjde, pošesté z toho padne branka. Dneska výkon za jedna. Kdyby dal ještě o nějakou tu branku navíc, byla by i podtržená :-))

        Otepka mi tam nechybí, tamti hráči jej podle mě zastínili. Otepka nehrál špatně, ale jak hrál třebas Tavares... Na něho dneska neměl bych řek :) Švento... Nevím, byly pasáže kdy nebyl vidět, ale když dostal míč, běžel s ním. Když to Šiklič či Brabec nakopli, běžel i když věděl, že to stejně nedostihne už na hřišti. K tomu dobré čtení hry, pěkně nacentroval zcela volnému Belaidovi. Nevím, mě se jeho výkon dneska líbil. Včera jsem psal, že jeho centry nejsou nebezpečné, že po nich nepadají branky - dneska na tu branku nacentroval. A fakt je, že ten centr měl jak se říká oči...

        • Re: mart

          mart     před 16 lety 01.09.2008 19:45 |  
          0 0

          Dobra, dobra. Tak k Oteeepkovi - Slavia 24 faulu (odpiskanejch) ... z toho priblizne 7-8 nebylo....a z tech 24(odpiskanejch) asi 20 na Oteepku(vcetne vsech ktery nebyly). Kdyz k tomu pripoctes ten strach, co mam kdyz se centruje nekam do prostoru vapna. Musim ho mit dost nerad:).
          Tijani, Prvni gol supr, druhej gol, dost slusny, treti gol (nakonec skoroval Sverkos, ale asistence Zeher a TB)....siiiilenost. Myslim, ze mu Kodl asi dost vynada :).mart

          • Re: mart

            slaviator     před 16 lety 01.09.2008 19:49 |  
            0 0

            A co teprv ten strach soupeřů, když má Tijany míč na noze cca 25-30 od jejich brány.. :-)))) Za poslední dva zápasy 4 góly (!). Tímhletím tempem se nemusíme bát, že v zimě Necka odejde. Odejde i Tijany.. :(( :)

            • Re: mart

              mart     před 16 lety 01.09.2008 20:00 |  
              0 0

              :), a ten strach co mam ja, kdyz ma Tijani balon a.... nachvili se zamysli jak nejlepe zaloit utok soupere :).
              Jeste sem se chtel zastavit u Siklice. Dost se mi libi a jestli je chytrej, tak se hodne zlepsi. Povrzuje presne moji teorii (nepatentovnou) , ze cizinec obcas proste prihraje na druhou stranu nez to hraci (ale i divaci) cekaj. Podobne pasy jsou videt taky obcas od Tavarese, a ano asi i od Tijaniho.
              Nakonec moje posledni pozice na hrisrti byl levej bek:) (jsem ortodoxni pravak, ale sillenej dric, ... :), proto taky miliju krajni obrance, proto se malokdy zlobim na Huba, a proto miluju Ferryho:D, nezapomenu Sankovice, mam rad Frantu Cipra, a mou hvezdou je bohou Smolik:D),a navic to bylo dlouhych 5 let v nemeckym klubu...., i po peti letech, s perfektni kontrolou jazyka, chapanim idiomu, a vsemoznych zvyku, jsem neztratil "schopnost" obcas prihrat presne tak, ze to nikdo z mych spoluhracu necekal :).mart

              • Re: mart

                slaviator     před 16 lety 01.09.2008 20:07 |  
                0 0

                Na zakládání protiútoků soupeře jsou u nás jiní experti..:)))
                Hele, s tou teorií... nevím, zda to fakt platí, třebas je to jen náhoda.. :-)) To by chtělo schválně počítat... Spíše ale bych řek, že stopeři hrající v GL už třebas pět šest let maj ty soupeře přečtené a když přijde někdo novej, tak neví jak na něj vlastně pořádně hrát. Nevím, těžko říct:) Tys hrával pět let v Německu? :)

                • Re: mart

                  mart     před 16 lety 01.09.2008 20:16 |  
                  0 0

                  92-96 :), beze zmeny tymu! Dokonce se zridka kdy menili spoluhraci. Meli sme jednoho Rumuna,byl dobrej, tri turky(ale jen jeden hral pravidelne), a Golmana, co chytal driv par zapasu v druhy bundeslize = von byl dost neskutecne dobrej, ale silenec:). akorat Ti neprozradim kteroou divizi, nebyl sem urcite zadna hvezda , spis naopak:).mart

                  • Re: mart

                    slaviator     před 16 lety 01.09.2008 20:27 |  
                    0 0

                    Tak nemáš se za co stydět... :-)) To hrála spousta hráčů... Třebas Ferry taky :))) Nebo současný manažer Plzně Šádek hrával taky regionální ligu v Německu :)

                    • Re: mart

                      mart     před 16 lety 01.09.2008 20:40 |  
                      0 0

                      Hmmm, ale stejne si myslim, ze na tom s tema cizincema je. Akorat v Anglii to neplati. Tady je to proste jeste neco jiyho. Hovadsky(sorry) tempo po vetsinu zapasu. Tak nejak to dava fotbalu uplne jiou dimenzi. I v bundeslize muzstva stridaj tempo. Zpomalej, zrychlej, zas zpomalej... Tady je to jinak. Zrychlej, pak este vic a pak este vic. Tady je to tempo tak sileny ze jsem z toho kolikrat vycerpanej i jako divak :D.
                      Zas v Edenu je to vic na nervy :).

                      • Re: mart

                        slaviator     před 16 lety 01.09.2008 20:54 |  
                        0 0

                        Vyčerpanej jako divák? To jde?:)) Maximálně můžeš mít v háji hlasivky, ale bejt totálně vyčerpanej z fotbalu coby divák, to sem ještě nezažil snad.. :)

                        • Re: mart

                          mart     před 16 lety 01.09.2008 21:15 |  
                          0 0

                          o.k., .....tak prijed :D. Uvidis.

        • Re: mart

          mart     před 16 lety 01.09.2008 19:49 |  
          0 0

          ...jo ale k tomu Neckovi, fakt slusny. ....skuteccne si nemuzu vzpomenout, kdy sme naposled meli takovyho forwarda????? Myslim nejen typove, ale i vykonem. Snad mu to vydrzi.
          Snazim se hodne.... mozna Pepik Pisa??.... Pana Bicana pamatuju uz jenom z tribuny, ale tam bych si asi ani tak nedovolil srovnavat. Navic trochu jinej ty prace, ponevadz Necka tezko da stovku pod 12ct:).

          • Re: mart

            slaviator     před 16 lety 01.09.2008 19:54 |  
            0 0

            Tak Pepiho jsem nezažil.. :( Ale tomu Necka nesahá ani po kotník při vší skromnosti. Sice tehdy se nehrály zápasy tak svázané taktikou jako dnes a padalo všeobecně více branek, ale i... 57 (?) branek za ligovou sezonu, to je docela dost a u nás nepřekonatelné. Vem si, jak se loni na začátku sezony dařilo Feninovi, Toleskému, Vlčkovi a Zeherovi. Po pěti zápasech měli pět branek... Jenže pak se to zadrhlo. Obávám se, že to samé dopadne i u Necky. Pokud bude mít na konci podzimu na kontě 12 a více branek, tak to bude ale jen a jen dobře... Ovšem, myslím, že je to málo pravděpodobné.

            • Re: mart

              mart     před 16 lety 01.09.2008 20:05 |  
              0 0

              jj, ale to neni jen ten gol (mimochodem absolutni parda), ale celkove jeho hra. Proste me nadchnul.
              Jen proporadek, posledni kdo me nadchnul byl Torres...potreboval k tomu 3 zapasy, pred nim Tevez, a ten jich potreboval 6.
              Zase uz sem zabloudil do premier league, tak jeste pridam jednoho nejlepsich "ofensivnich zlozniku" na svete totiz Pepe Reina!!!!! :), zdravi mrt

              • Re: mart

                slaviator     před 16 lety 01.09.2008 20:13 |  
                0 0

                Ať je Ronaldo jakej chce, tak především je gólovej. Proto bych jmenovail i jeho :)

                • Re: mart

                  mart     před 16 lety 01.09.2008 20:18 |  
                  0 0

                  sorry, toho sem proste zapomnel. Moje chyba. Je to sice ..urva, ale je fakt sqelej:)

                  • Re: mart

                    slaviator     před 16 lety 01.09.2008 20:29 |  
                    0 0

                    Tak to *urva bezesporu je... Už jen proto, že nestřílí ostrejma za Slavii... Ale za nějakej druhořadej Manchester United:))))

  5. Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

    zz     před 16 lety 01.09.2008 21:21 |  
    0 0

    Marte, viděl jste dneska rozdíl mezi hrou Necida a Střihavky, byť hrál kratší časový úsek? Stále si myslíte, že to byl dobrý tah? Jak správně dneska řekl Josef Neměc, Necid si hodně věří, a to se projevuje na jeho výkonu. Kdyby dostal důvěru v zimě, mohli jsme z toho těžit. Znovu se ukázalo, jak špatná byla zimní přestupová politika, proto nelze obhajovat ztrátu Dočkala, málem Váchy a Necida. Nebýt zranění Jarolíma, nebyl by tu ani Belaid. Jarda Černý opět slaboučký výkon, Volešák v závěru zápasu pomohl podržet míč a ukázal, že by si zasloužil větší důvěru. I on doplatil na zimní přestupovou politiku. Baník se vydal naší přestupovou cestou a doplácí na to. Nesmyslný nákup Ličky, příchod Střihavky, snaha ponechat všechny drahé hráíče v sestavě, ignorování Řezníka, Zehera, zranění Rajtorala jsou velkou chybou. Bohužel Petera si myslí, že když přivede jména bez ohledu na jejich prospěšnost, tak vyhraje titul. Hluboce se mýlí. Vedle Necida podal výborný výkon Suchý, velmi dobře si vedl Janda a Belaid. Zklamání Černý, Šiklič se musí zlepšit, zatím zaostává za očekáváním, opět špatná hra při obranných standartkách, zbytečné chyby Brabce a Krajčíka při prvním gólu, opět špatné útočné standartky. Závěr jsme odehráli s velkým přehledem. Ukázalo se, že takto měl být tým poskládaný už na začátku soutěže. Naštěstí Karel Jarolím dostal zdravý rozum.

    • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

      tantalos     před 16 lety 01.09.2008 21:45 |  
      0 0

      S tím zdravým rozumem nevím. Podle toho, jak hodnotil Tijaniho v televizi to vypadalo, jako kdyby TJ svou leností v obraně zavinil prohru.
      Znělo to asi takhle:
      ...No, sice dal dva goly, takže dopředu to docela ušlo, ale dozadu, no to byl průser, muselo jsem ho odvolat a teď mu napařím pokutu...
      Necka, Tijani jsou výjimeční tím, že je těší útočit a dávat góly. Považují to evidentně za důležitější než plnění taktického plánu, i když Necka si taky odvede své.
      A pro české trenéry - a nemyslím tím jen Jarolíma - je důležitější, jestli hráč plní jejich pokyny - velmi často pitomé - než jestli hraje klidně, uvolněně a s radostí dopředu.
      Oba kluci jsou oprsklí a drzí. Proto jim to jde, zatímco jiní, když se ocitnou sami před bránou, nestřílejí a nevědí co dělat, protože jim nejde o to, aby dali gól, ale aby nenaštvali trenéra.
      Proto se taky Necka a TJ do mužstva dostali jen náhodou, zatímco kdo trenérovi leze do zadku, hraje, i když to neumí.

    • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

      slaviator     před 16 lety 01.09.2008 21:47 |  
      0 0

      Jako... Při zápase sem měl optimismus v krvi... Po dlouhýý době... Utkání byla fakt pěkný... Ale teď mě napadá jedno rčení... "Jedna vlaštovka jaro nedělá". Tak snad se zase nezačne experimentovat...

      • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

        mart     před 16 lety 01.09.2008 22:03 |  
        0 0

        :D, zvlastni, hed po prvnich 5ti minutach (8-13. minuta), jsem dostal podobnej pocit.
        s teme vlastovkama se jdi ale vycpat.! ... a s dalsima experimentama taky :D
        Necid je slusne dobrej++++

    • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

      mart     před 16 lety 01.09.2008 22:00 |  
      0 0

      Ahhh, uz sem myslel, ze ste prestal existovat:D.
      Tak naposled. :), jestli to tentokrat nepochopite, tak jiste uznate, ze bych zbytecne ztracel cas.
      Nikdy jsem nesrovnaval Necida se Strihavkou. Souhlasil jsem s tahem trenera Jarolima v Lednu 2008. Nabidnul se Strihavka. Vzal bych ho. Opet opakuji logicky tah (za milion). Necida bych nenechal hnit v becku - takze na hostovani. Presne to bych udelal v lednu 2008. A garantuju Vam, ze by to udelala vetsina lidi. Chapu, ze Vy treba ne, ale mluvim za sebe(a myslim ze za obecny nazor).
      Necid me dnes sokoval. Tusil jsem, ze by mohl byt dobry, ale pri nejdivocejsi predstavivosti jsem nedoufal, ze by mohl byt takhle siiilene dobry. Gratuluji CSKA.
      Ze Strihavka neni hvezda, jsme mohli videt na jare na slavii. Udelal nejakou slusnou praci, ale nebyt Vas asi bych ho brzy zapomnel :).
      Do dialogu, ... vlastne spis do Vaseho monologu a prestupove politice ledna 2008 se nehodlam poustet.
      Souhlasim, ze Cerny byl opet slaby, Jarolim neexistoval, a Volesak byl o mnoho vic videt.
      Suchy byl vynikajici +++, Janda mi naopak pripadal dost slaby, v porovnai s jeho moznosti je to sice proti zacatku sezony podstatne zlepseni, ale hadam, ze je tak nekde na 50% sveho potencialu.
      Belaid, o hodne lepsi nez normalne, bohuzel druhy gol Ostrvy jde z velke casti na jeho triko (i kdyz Zeher mu hodne pomohl). Ale dal dva goly, a to se musi pocitat jak obrovske a asi rozhodujici plus.
      Povidali sme si trochu se slaviatorem, a kousek vys je jeho rang list z dnesniho zapasu. Moje je znacne odlisna, ...a da se najit jeste o hodne vys:D.
      O Siklicovi jsem uz ppsal, myslim, ze by mohl byt dobry, ale bohuzel to nemohu zarucit. (pozn. viz take moje teorie o cizincich :).
      S Brabcem i Krajcikem souhlas. Ivana "naznacil" zablesky....
      zdravi mart

      • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

        zz     před 16 lety 01.09.2008 22:37 |  
        0 0

        Marte, většina normálních lidí, co rozumí fotbalu, by v zimě dala šanci Necidovi, jak to tu psal jeden anonymní kolega ze sportovního úseku. Střihavka nehrál v Norwichi, byl nám k ničemu. Jak řekl správně Pepa Němec, hráč potřebuje důvěru, aby měl sebevědomí a věřil si. Kdyby Necid dostal na jaře důvěru trenéra, tak góly nestřílel v Jablonci, ale ve Slávii. Nehnil by v B týmu, jak se mylně domníváte. Podívejte se na Jovetiče v Partizanu Bělehrad, hrál pravidelně od 17 let srbskou ligu, vykopal se a v létě přestoupil do Fiorentiny. Je stejný ročník jako Necid-89, Necid je považován za větší talent, ale trenér Partizanu nepřivedl žádné Střihavky, ale dal mu prostor. Partizan ho prodal za 200 mega. Podobně mladý hráč Marin, dostal šanci od 18 let v Moenchengladbachu a dneska už je reprezentantem A týmu. Je taky ročník 89, hraje v záloze jako Vácha, který ho na ME do 17 v Lucembursku svými výkony předčil. Jenomže v Německu Marinovi dali prostor, Váchu jsme poslali na hostování s opcí. Pokud si myslíte, že místo mladého talentovaného hráče má hrát zkušenější, ale průměrný hráč, který se neprosadil v Norwichi, tak se těžko shodneme. Váš názor respektuji, ale hluboce s ním nesouhlasím. Slávie málem přišla o Necida, a málem vyhodila peníze za Střihavku. Naštěstí stejný názor jako já má spousta lidí z fotbalové branže a hlavně si vážím stejného názoru kolegy ze sportovního úseku. Střihavka nebyl žádným přínosem, Necid měl dostat důvěru už v zimě a mohli jsme z toho těžit podobně jako Partizan Bělehrad těžil ze hry mladého Jovětiče a neangažoval místo něho druhého Střihavku. Ignorování Necida mu ublížilo psychicky, mělo srazit jeho sebevědomí, málem skončil v Jablonci a Slávii by tento krok dlouho mrzel a hlavně ekonomicky i sportovně poškodil. Příchod Střihavky a ignorování Necida, které pokračovalo i v létě, byla velká chyba. Můžete si to obhajovat a zdůvodňovat, jak chcete. Podobně tomu bylo u Dočkala, Váchy a Belaida.

        • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

          mart     před 16 lety 01.09.2008 22:49 |  
          0 0

          nepochopil :)......, nezklamal:),
          ...o kousek niz Tantalos pochopil .... a celkem logicky(a asi spravne) rozvinul.

          • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

            zz     před 16 lety 01.09.2008 22:57 |  
            0 0

            Obhajovat špatnou věc je stejně nemorální, jako ji provádět. Přeji Vám hezký večer. A mimochodem vím o jednom talentovaném útočníkovi v dorostu, neznáte nějakého dalšího Střihavku, který by ho prozatím zastoupil?

      • Re: F.Dřížďal: Liga mistrů byla nadstavba

        tantalos     před 16 lety 01.09.2008 22:38 |  
        0 0

        Ano, chápu Vás marte a chápu i KJ, že vzal Střihavku a zbavil se Necky. Udělalo by to víc lidí. Těch, kteří nesledují slavistické hráče pečlivě a pravidelně.
        A jedna z mých velkých výhrad proti KJ spočívá v tom, že nechodí na utkání béček, ani když za ně hrají hráči z áčka. Proto mám pocit, že KJ neví, čeho jsou jeho hráči schoipni a z toho vyplývají zmatečné sestavy, jako byla ta, kterou KJ chystal celá herní soustředění letos v létě.