O Slavii

M. Abraham na Kypr

Slávistický "vyvrhel" Martin Abraham si našel angažmá na Kypru a odchází na roční hostování.

Abraham upadl v nemilost trenéra Karla Jarolíma v momentě, kdy požádal o volno z osobních důvodů během letní přípravy a na jeho neudělení reagoval neadekvátně. Poté byl přeřazen do B týmu a Slavia deklarovala zájem záložníkovi umožnit jiné angažmá. Abraham byl však po nevybíravých slovech na adresu kouče béčka Miroslava Janů vyřazen i z rezervního týmu. Abraham hrál poté futsal za Mělník, neuspěl na testech v Barnsley. Problémem při hledání angažmá bylo zřejmě i to, že Slavia nechtěla pustit hráče, který přišel před půl rokem za částku cca 10 milionů, za nízké odstupné. Nakonec tak Abraham našel angažmá v týmu kyperské ligy AEK Larnaka. "Součástí dohody je samozřejmě odstupné, kluby se dohodly, že jeho výši nebudou komentovat," řekl manažer pro komunikaci Ondřej Zlámal. Martin Abraham má ve Slavii smlouvu do konce roku 2010.

Komentáře (54)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: M. Abrahám na Kypr

    SForever1     před 16 lety 26.08.2008 14:25 |  
    0 0

    Deset mega v prdeli šá la la li

    • Re: M. Abrahám na Kypr

      Jiri1     před 16 lety 26.08.2008 14:43 |  
      0 0

      zdravim, odchod Abrahama se tahl dlouhou dobu , mimo jine i kvuli pozadovanemu odstupnemu ze strany Slavie, dlouho to vypadalo na Turecko, zadny zajemce vsak dotycnemu nenabidl odpovidajici podminky, ve chvili kdy se uz vsechny strany smirovaly s tim, ze Abrc bude hrat halovy fotbal a bude se rok rekreovat na nase naklady sehnali jeho manazeri nabidku z Kypru, nabidku, kde Abrc ma slibene lepsi penize a to o dost nez u nas, bohuzel se nepovedl prestup o ktery nemela druha strana zajem hlavne kvuli cene a povaze hrace a tak jsme se dohodli na hostovacce se symbolickym pausalem , bohuzel mas pravdu dost na tom prodelame , ale alespon nemusime solit dost vysoky zaklad , ktery u nas hrac mel a nikdo nemuze rvat, ze mu branime v dalsi kariere.

      • Re: M. Abrahám na Kypr

        slaviator     před 16 lety 26.08.2008 14:45 |  
        0 0

        Tam vydrží stejně půl roku zase jen...

        • Re: M. Abrahám na Kypr

          Jiri1     před 16 lety 26.08.2008 14:48 |  
          0 0

          Lukasi on ma dost vysoky standart, ty naklady jsou treba s setrilkem Vaniakem zcela nekde jinde a tak bude mit motivaci, jinak uz by mu opravdu zbylo jen to Slovacko ci Fulnek.

          • Re: M. Abrahám na Kypr

            slaviator     před 16 lety 26.08.2008 15:00 |  
            0 0

            To jo no. Ale jde o to, že tam se s ním asi párat také nebudou, když párkrát si až na tréninku vzpomene že potřebuje doma hlídat apod... Mimochodem, v zimě končí Frejlachovi smlouva v Liberci a neprodlouží ji s největší pravděpodobností, klidně je ochoten i jít zpátky do Kutné Hory /1.A třída/, to je ale moc velkej skok si myslím zpět.. :-) Byla by ho škoda. Joo, holt zranění jsou sviňa no. Na druhou stranu Štajny od nás taky šel do Louňovic hrát 1.A třídu ve 20 a kde je dnes, že :)

            • Re: M. Abrahám na Kypr

              Jiri1     před 16 lety 26.08.2008 15:05 |  
              0 0

              dik za drb, nemyslim ze tam skonci......, jinak jsem rad , ze jsi zacal delat i pro jedny internetovy noviny ,myslim celostatni.

              • Re: M. Abrahám na Kypr

                slaviator     před 16 lety 26.08.2008 15:16 |  
                0 0

                Taky si nemyslím, že tam skončí. Včera jsme se spolu o tom bavili, zatím to je asi ale nejreálnější, bohužel. Přitom na takovou Příbram například by měl s prstem v nose... Jinak dík, je to jen externě ale. Jinak jsem se dozvěděl i pár věcí o tobě, co přesnějji děláš na Spartě a co děláváš i na jednom druholigovém stadionu/týmu:)

                • Re: M. Abrahám na Kypr

                  Jiri1     před 16 lety 26.08.2008 15:30 |  
                  0 0

                  Bylo prijemny Dana potkat, je to fain clovek a drzi slovo.

                  • Re: M. Abrahám na Kypr

                    slaviator     před 16 lety 26.08.2008 15:37 |  
                    0 0

                    Koukám že víš odkud vítr vlaje.. :)))

                    • Re: M. Abrahám na Kypr

                      tolsimir     před 16 lety 26.08.2008 15:55 |  
                      0 0

                      Vedte si ten chat nekde jinde, tady to nikoho nezajima

              • Re: M. Abrahám na Kypr

                slaviator     před 16 lety 26.08.2008 15:29 |  
                0 0

                btw koukal jsem, že Abrc má štěstí, že v Larnace nikdo nemá dres s číslem 26 a on se tak vyhne hned prvnímu možnému excesu. Dobrý to bude i se štuplnama, nikdy nedá na nohu černé a Larnaka má zelené...

    • Re: M. Abrahám na Kypr

      slaviator     před 16 lety 26.08.2008 14:44 |  
      0 0

      A ani ruku za to nikdo nemá obvázanou, byť v zimě tvrdil, že za něho do ohně ji klidně položí...

      • Re: M. Abrahám na Kypr

        mart     před 16 lety 26.08.2008 15:47 |  
        0 0

        ...aby ses ne......(kousnul do ucha) Lukasi, Tobe taky vzdycky vsechno vyslo?
        KJ si holt vzal hodne velky sousto. Kdyby to bylo vyslo, byla to (dvojita) parada. Nevyslo, stane se. Taky sem patril k te minorite, ktera verila, ze Abraham by mohla bejt dost trefa. Asi holt ne :). Tak at se mu tam v tej Larnace dari. Lepsi nez aby sme mu platili ten jeho plat.zdravi mart

        • Re: M. Abrahám na Kypr

          slaviator     před 16 lety 26.08.2008 16:03 |  
          0 0

          Nevyšlo. Ale nezdálo se mi, že by nějak přiznal, že udělal chybu. Veřejně a jasně. Jen tak mezi řádky to vyplynulo v rozhovoru pro Sport, ale jak říkám: mezi řádky. Pokud za něho chtěl v zimě dávat ruku do ohně, tak když se něco nepovedlo, proč tam tu ruku teda fakt nedal a nepřiznal zcela jasně, že se zmýlil? Člověk je tvor chybující, ale přiznáním chyb a ponaučením se z nich se může jedinec zdokonalovat celý život.
          Mě se příčil jak příchod Blažka, tak i Abrahama, naopak jsem třebas Kubáska, M.Jarolíma či Jardu Černého chtěl, Toleského všema deseti. I já jsem se zmýlil, Kubásek je dneska v Boleslavi a M.Jarolím s Jardou Černým ve většině zápasů nepředvedli to, co se od nich asi očekávalo, očekává a očekávat bude.
          Obávám se ale toho, že v zimě se Abraham nepohodne ani v Larnace a pomaže k nám zpátky už po půl roce. Pak už mu těžko něco někde seženem, jedině tak v té Kutné Hoře...

          • Re: M. Abrahám na Kypr

            quelhar (admin)     před 16 lety 26.08.2008 17:19 |  
            0 0

            Proboha, co to rikas? To ti pripada tohle jako mezi radky?

            Jarolím přiznal, že je z Abrahamova angažmá ve Slavii zklamaný. „Mrzí mě to. Beru to na sebe, byla to jednoznačně moje chyba. Věřil jsem tomu, že se známe ze Slovácka a že to bude v pohodě."

            Co by jeste jineho mel rict, aby to podle tebe priznal zcela jasne? Navic to vyslo snad v kazdem periodiku, tohle je okopirovane z http://www.tyden.cz/rubriky/sport/fotbal/gambrinus-liga/jarolim-angazovat-abrahama-byla-chyba_71938.html

            • Re: M. Abrahám na Kypr

              slaviator     před 16 lety 26.08.2008 17:33 |  
              0 0

              A jeje... Tak to se omlouvám... Angažování Blažka ale chyba nebyla, co? :) I když, pravda, za toho ruku do ohně mám pocit strkat nechtěl. Takže beru zpět. Je možný, že jsem to prostě nečet, byl jsem zrovna pryč. Stejně ještě jednou sorry. Moje chybka.

          • Re: M. Abrahám na Kypr

            Jakubisko     před 16 lety 26.08.2008 17:20 |  
            0 0

            Jistě, věta "byla to moje chyba" je čistě tvrzení mezi řádky :DDD

            • Re: M. Abrahám na Kypr

              Gordon (host)     před 16 lety 27.08.2008 10:02 |  
              0 0

              to je jenom metafora, to dojde jen par vysokoskolakum co cetli machu, erbena a žáčka....

        • Re: M. Abrahám na Kypr

          tantalos     před 16 lety 26.08.2008 16:19 |  
          0 0

          Nevyšlo, stane se....
          Prostě nic se neděje. Jenom se prošutrovalo tolik peněz, kolik stačí Slavii na šestitýdenní provoz. Ale zasloužili jsme se o Křetínského. Zbavili jsme ho hráče, o kterém dobře věděli, že rozkládá mužstvo, a ještě jsme mu dobře zaplatili. Hráli jsme LM a Sparta prachy potřebovala, tak proč šetřit, stejně můžeme prodávat mládežnické reprezentanty. A rodiče našich dorostenců se složí na trenéry...
          Stane se....
          A pokud se bude při kupování hráčů postupovat stejně idiotsky... tak budeme dál prodávat Necidy do jablonce a Dočkaly do Liberce.
          Stane se...
          Kdo to zavinil, trest neponese. Inu co je to osmimístná částka pro Slavii. Bohatí zahraniční sponzoři jí to z Londýna uhradí, že?

          • Re: M. Abrahám na Kypr

            slaviator     před 16 lety 26.08.2008 16:34 |  
            0 0

            Sme jednou holt přičichli k penězům no...

          • Re: M. Abrahám na Kypr

            mart     před 16 lety 26.08.2008 18:16 |  
            0 0

            jenze Abraham neni ani prvni ani posledni prestup, ktery nevysel. Docela sem KJ chapal, ze do toho sel.
            Abych nemusel dlouho premyslet, uvedu jen Shevchenko, Kronkamp, Mutu (to jsem ale aktualni:), Simak, Kolousek, Holenak, ..... asi bych tu vydrzel sedet do vecera nez bych vypocital jen ty, ktery si pamatuju ja...
            Proste jednou to vyjde (Svento, Tavares), jindy ne...
            zdravi mart

            • Re: M. Abrahám na Kypr

              tantalos     před 16 lety 26.08.2008 18:24 |  
              0 0

              Určitě to nebyl jediný přestup, který nevyšel.
              Jenom v lednu 2008 to byli také Černý, Jarolím, Kubásek a Blažek, osvědčil se snad Toleski, i když střílel mnohem méně gólů než "odeslaný" Necid. V letě snad vyšel jeden přestup - Cisse -, u Grajciara teprve uvidíme.
              Samozřejmě se stane, že se někdo povede a někdo ne, Třeba Koloušek měl smůlu. nejdřív na nemoc, potom na trenéra, a že byl příliš drahý, to byl výsledek našich "přátelských" vztahů s Jinochem. preostě Slavia nepodporuje jenom Křetínského, ale Karla a Pepu.

              • Re: M. Abrahám na Kypr

                Jakubisko     před 16 lety 26.08.2008 18:33 |  
                0 0

                Co se ti na Černým nezdá? Ze začátku jara byl jasně nejlepší na place, pak si prošel krizí (jako každej a jako tou dobou celej tým)...A nevím v čem shledáváš povedenost přestupu Cissého, zatím nebyl ani na lavičce

                • Re: M. Abrahám na Kypr

                  tantalos     před 16 lety 26.08.2008 18:42 |  
                  0 0

                  Protože se na ně dívám a vím, co uměj. Jestli Černý půl roku hrál tužku kvůli sexuálním problémům, tak patří jinam než do ligového fotbalu.
                  Když někdo umí simulovat a bezúčelně drbat daleko od soupeřovy branky a tam ztrácet balony, tak to na zařazení do špičkového týmu nestačí.

                  • Re: M. Abrahám na Kypr

                    Pedro08     před 16 lety 26.08.2008 18:53 |  
                    0 0

                    Tantale, nemůžeš po těch hráčích nic chtít. Mě se zdá, že si moc přísnej a že chtít po někom, kdo bere 3 miliony korun ročně, aby zahrál slušně tři zápasy v Gambrinus lize nebo nezkazil tři přihrávky v řadě, je prostě moc. Dyť ti kluci sou defakto chudáci, na pokladní v hypermarketu neni žádnej tlak, na učitele neni žádnej tlak, na řidiče MHD neni žádnej tlak a ti všichni jsou přeci proti našim hráčům, kteří každý den pracují 1,5 hodiny, extrémně dobře honorovaní a jezdí v modelek RR Vogue, Q7, Golf GTI...
                    Nic po hráčích nechtěj, jsou to chudáci, kteří jsou mizerně honorovaní a za to je na ně činěn neúměrný tlak 50 diskutujících fanoušků na www a ještě loni 2500 platících diváků.
                    Zdá se mi, že si k nim dosti přísný, stejně jako nechápu, jak můžeš psát, že se Černý a Jarolím dohromady za 20 milionů nepovedli. Víš jak skvělý je jejich přínos. Dávají branky jak na běžícím pásu, prodaly se 3 repliky dresů s jejich jmény. Sám velký Alex Ferguson by takové hráče zvyklé na enormní tlak rád uvítal ve svém kádru. Bohužel ho matou mnozí agenti, kteří říkají, že v ČR je i lepší zboží, nějací Dočkal ci Necid...
                    Tantale, fakt už se uklidni.

                    • Re: M. Abrahám na Kypr

                      mart     před 16 lety 26.08.2008 19:02 |  
                      0 0

                      No vida, konecne solidni prispevek Pedro, ... no je videt, ze se kazdej muze zlepsit. Jit prikladem. Dobry.zdravi mart

                    • Re: M. Abrahám na Kypr

                      slaviator     před 16 lety 26.08.2008 19:07 |  
                      0 0

                      Ty vole, v polovině prvního řádku jsem myslel, že to myslíš vážně.. :-)))) Pak mi došlo že to je ironie :))))

                      • Re: M. Abrahám na Kypr

                        mart     před 16 lety 26.08.2008 21:15 |  
                        0 0

                        ???, co to je ironie?? ...neco s zehlenim??

                        • Re: M. Abrahám na Kypr

                          slaviator     před 16 lety 26.08.2008 21:28 |  
                          0 0

                          IronMan ;) :-)))

                  • Re: M. Abrahám na Kypr

                    slaviator     před 16 lety 26.08.2008 19:04 |  
                    0 0

                    Nevíme co měl za problémy.... Navíc celej tým hrál špatně

            • Re: M. Abrahám na Kypr

              slaviator     před 16 lety 26.08.2008 18:57 |  
              0 0

              Mícháš různé příčiny dohromady. Ševčenka trenér nechtěl, do týmu přišel jen a jen na přání majitele. To je pak těžký, když ho trenér nechce. Šimák byl ožrala, dali ho na léčení a nepomohlo to. Tam do toho šli ale předem s vědomím risku. Mutu asi jednou ujel, bohužel pro něj a Chelsea to mělo tragické následky. Pro Chelsea ten, že přišla o investici ne zrovna malou, pro Mutua že na 7 měsíců měl zákaz činnosti od anglické fotbalové asociace. Holeňák nevyšel? Já myslím, že hrál docela dobře a dost, dokud ho trenér nepřestal stavět kvůli výši platu. Nutili ho podepsat pro klub výhodnější smlouvu, s nižším základem, což hráč odmítal. Proto jej trenér přestal stavět. Když ho však jako nouzovku využil myslím například v Ostravě, hráč nezklamal. Tady bych řek, že se ten nákup poved. Mno a Koloušek, to se těžko mohlo předpokládat. To prostě je lidská tragédie, ne nepovedenej přestup. Nepovedenej přestup je vyloženě Abraham, kterej si to posral jen a jen kvůli psychický labilitě. Vyloženě nepovedenej přestup by byl i Besta, Řepka... Ti by dopadli asi doost, doooost podobně.

              • Re: M. Abrahám na Kypr

                Pedro08     před 16 lety 26.08.2008 19:08 |  
                0 0

                To máš pravdu. Ale já bych jako nepovedené přestupy i v poměru cena/výkon honotil asi tyto: Švancara, Doškové, Abraham, M. Jarolím (třeba se zvedne, uvidíme), bohužel Koloušek, což ovšem nebylo dáno hráčovou nekvalitou, Volešák (stál 6 milionů a hraje jen za B), T. Kučera, když se podívám dále do minulosti tak rozhodně D. Binič. Naopak trefy byly Švento, Skácel, Ulich...
                Nemyslim si, že to je tragédie, ale zdá se mi, že v poslední době se to spíš horší, nechodí sem hráči s potenciálem růstu a zhodnocení, kteří chodí do Sparty, Boleslavi, Liberce.

                • Re: M. Abrahám na Kypr

                  slaviator     před 16 lety 26.08.2008 20:52 |  
                  0 0

                  Volešák ale na podzim hrál, myslím že zasáh snad do takovejch 18 zápasů z 22 co jsme zhruba tak za podzim odehráli /by oko/, někdy v základu, někdy střídal.. Ale neřek bych to byl nepovedenej přestup. A asi bych to po půl roce netvrdil ani o Markovi, když na jaře se nedařilo celému týmu a on nehrál na pozici, která mu sedí a kde se cítí jako ryba ve vodě. A nebo jak by řekl někdo jiný: jako prase v žitě :)

            • Re: M. Abrahám na Kypr

              zz     před 16 lety 26.08.2008 20:16 |  
              0 0

              Zdravím Marte,
              mícháte tu hrušky a jablka. Kluby jako Chelsea si můžou dovolit udělat nepovedené nákupy, oni mají za sebou silného majitele, podobně jsou na tom i další velké kluby. Slávia musí koukat na každou korunu, proč myslíte, že žádná česká televize zítřejší zápas nevysílá. Rozpočet Slávie je hodně závislý na příjmech z pohárů-prodej vstupenek, prodej televizních práv. Pokud tyto příjmy chybí, musí se prodat hráči. Loni jsme vydělali velké peníze, drtivá většina šla na dluhy. Prostě když Slávie dostane od hlavního sponzora něco přes 20 mega a od Stesu za televizní práva 9 mega, tak chybí ještě hodně miliónů do naplnění rozpočtu přesahujícího výrazně 100 mega. To je realita českého fotbalu, nabízený produkt není marketingově zajímavý pro sponzory, televize a nakonec i fanoušky.

              V zimě jsme dostali slušné peníze za prodej Vlčka a Gecova. dělalo to 30 mega. Bohužel přestupová politika neměla hlavu ani patu. Abrahám ve Spartě nehrál, byl zraněný, neabsolvoval v zimě celou přípravu, měl velké kondiční manko, je to problémový hráč. Proto jeho nákup za takovou cenu-10 mega, byl špatný obchod. Abrahám už dávno není tím hráčem, jak jsme ho znali z Bolky za Uhrina. Švece nenahradil, Švec uměl zrychlit přechodovou fázi, hrál chytře v defenzivě, byl to univerzál. Na obhajobu Abraháma je třeba říci, že nikdy nepomlouvá bývalý klub jako Poborský nebo Horváth.

              Pokud jde o Černého, zpomaluje hru, standartky kope jako dorostenec, hodně ztrácí míč, nikde se výrazně neprosadil až na sezónu v Budějovicích. jeho nákup za takové peníze byl nezodpovědný krok. Přínos Kubáska byl v tom, že umožnil odejít Divišovi na hostování. Jinak je to průměrný brankář, který snad jednou může chytat ligu.

              Pokud jde o Marka Jarolíma, je průměrný hráč podobných kvalit jako Volešák a Belaid. Belaid má tu výhodu, že je o pět let mladší a je mnohem rychlejší, má větší potenciál výkonnostního růstu. Proto zdvojovat průměr průměrem, je nesmysl. V Plzni se ho rádi zbavili.

              Pokud jde o Střihavku, nehraje ani v Ostravě. proč asi. Je pomalý, neudělá krok navíc, technika s míčem bídná, prohrává většinu hlavičkových soubojů. Jeho hostování stálo něco kolem 1 mega. Daleko více mi vadí, že se na něj nejel Karel Jarolím podívat osobně do Norwiche. Věděl by, proč ho nemá přivést. Je to podobný případ jako u Litteriho, kterého viděl pouze na DVD. Takto není možné dělat přestupovou politiku.

              Pokud jde o Blažka, jeho příchod bych uvítal, má předpoklady pro moderní fotbal. Ale nesouhlasil jsem s tím, abychom za něj obětovali dva talentované hráče, nejlepší ve svých ročnících. Blažkovi končila smlouva, mohli jsme ho vykoupit. Na Blažka bych uplatnil opci, dal bych mu přednost před uplatněním opce na Ivanu. Nevěřím pomluvám, jak neustále chlastá. Muselo by se to odrazit na jeho kondičních testech a na jeho výkonu na hřišti. Fotka, jak je s Obajdinem a dvěma kočkami neberu jako důkaz o tom, jak porušuje životosprávu. Pro mě jsou objektivním kritériem kondiční testy a výkon na hřišti. Oni kalí i reprezentanti jako Baroš, Ujfaluši, Polák, Rajnoch a další. Ale každý si všímá jen Blažka a Baroše.

              Pokud jde o povedené přestupy, jsou to Dřížďal a Toleski se Šenkeříkem. Tavares a Brabec přišli náhodně. Brabce přivedl Vlček, kdy mu skončila smlouva a hledali jsme stopera poté, co nás podvedl Holeňák a zranil se Latka. U Tavarese nešlo o nějaký příchod na základě skautingu, zahraniční skauting je v Čechách utopie. Šlo o náhodný telefonát mezi Jarolímem a jeho znýmým manažerem z Francie. Nepovedly se ani příchody Šourka a Gabriela s Kopřivou. Ale tady se na Karla Jarolíma nezlobím, všichni tři přišli v době, kdy jsme sotva dali dohromady 11 lidí.

              Pokud jde o příchody Kolouška a Holeňáka, tak Holeňák přišel za malý peníz, končila mu smlouva a své si odehrál ve Slávii. Koloušek onemocněl, to nemohl nikdo předpokládat. Navíc měl vysokou smlouvu, takže byl odejit jako nepohodlný. Za trenéra Beránka měla přestupová politika hlavu a patu, nákupy Pitáka, Vachouška, Skácela, Latky se vyplatily jak sportovně, tak ekonomicky.

              Proti většině zimních nákupů byli lidé ze sportovního úseku, dokonce jeden člověk zde použil výraz Karel vše pro lacinu Jarolím, z toho vyplývá, co si o tom chytří lidé ze sportovního úseku mysleli. Naštěstí se v létě nezrealizoval drahý nákup Kušníra, který ve Spartě zahřívá lavičku v posledních zápasech a v pohárech vyhořel. Grajciar nás nestál velké peníze, proto jeho nákup není velké riziko. Přesto si myslím, že hlavním konkurentem Jandy bude na postu pravého záložníka uzdravený Vácha a pokud se vrátí do bývalé formy, tak velký smolař Milan Černý.

              Za velký otazník považuji, kým nahradíme jednou Necida a Šventa. Typologicky podobných hráčů moc není. Může to být stejný problém jako u Vlčka, kterého jsme nenahradili. Jeho rychlost v přechodové fázi hodně chybí. A doba, kdy odejdou Necid a Švento se pomalu blíží. Když to shrnu, tak Slávia si musí počínat v přestupové politice obezřetně, musí koukat na každou korunu, nemá za sebou ekonomicky silného vlastníka, ani sponzora. To je realita. Je třeba příjmy z přestupů hráčů investovat rozumně.

              • Re: M. Abrahám na Kypr

                Khadgar     před 16 lety 26.08.2008 21:06 |  
                0 0

                Bláža chlastá ještě víc než Pudil. Pudil hrál ve Slavii velice solidně, dokonce až výborně, takže se nikdo nepustil do šťourání, jestli teda nasává dál nebo ne. Pravdou ale je, že už to víc kontroloval, srovnal si v palici co si může dovolit a co ne. To Blažkovi v minulé sezoně chybělo, jak na tom je teď, to bohužel nevím (Liberec daleko), je dost možný, že mu někdo šlápl na krk a už to neni tak divoký. Pomluvám věřit nemusíš, já jim taky nevěřím. Vystačím si s osobními poznatky.

                Co se týče příchodů, štve mě akorát M. Jarolím. V tom s Tebou musím souhlasit, nevidím u něj nějaký potenciál růstu apod.

                Nahrazení Šventa - jednou z možností je, aby nalevo hrál pravák. Vidět to lze v mnoha klubech, určitě by to šlo i u nás a našlo by se tak využití pro naše pravé záložníky. Jestli se totiž po rekovalescenci dostanou do formy Vácha a Černý, jak bysme si všichni přáli, tak tam budeme mít přetlak.

              • Re: M. Abrahám na Kypr

                slaviator     před 16 lety 26.08.2008 21:22 |  
                0 0

                Voki, pokud chceš důkaz, najdi si jeho fotky na netu. Asi tě zklame, že na nich kolikrát není sám a že na nich není jen s hráči Liberce. Když je najdeš, najdeš. Když nenajdeš, nenajdeš.

              • Re: M. Abrahám na Kypr

                slaviator     před 16 lety 26.08.2008 21:25 |  
                0 0

                Btw proč se nepíše a nemluví o tom, že chlastá Rajnoch, Ujfaluši a další? Není to třebas tím, že když jde Rajnoch do hospody na pivo s kamarádama, tak že se nechová jak hulvát /jako třebas Fenin, Kováč/, zbytečně na sebe neupozorňuje a nechlubí se pak na netu fotkama? A nebo možnost b) všechna média si podplatil.

              • Re: M. Abrahám na Kypr

                mart     před 16 lety 26.08.2008 21:27 |  
                0 0

                :), nemicham, .....pokud si prectete, byly to priklady, nikoliv vycet. A kdyz se podivate na Kronkampa, tak on sam malem zlikvidoval pana Kenwrighta :), podobny byl prestup Slavena Bilice, na ten pan Kenwright taky asi dlouho nezapomene :). Chelsea je opravdu nekde jinde, ...ale byly to opravdu jen priklady. Uznavam, ze Svancara by byl jednoznacne lepsi, ...ale proste me nenapad :D.

              • Re: M. Abrahám na Kypr

                mamut     před 16 lety 26.08.2008 23:27 |  
                0 0

                jediná alternativa je R.Skácel

          • Re: M. Abrahám na Kypr

            pumapeta     před 16 lety 26.08.2008 18:16 |  
            0 0

            A byly to tvoje peníze?

            • Re: M. Abrahám na Kypr

              Pedro08     před 16 lety 26.08.2008 18:44 |  
              0 0

              Ne, to byly peníze Ivana. Že se vůbec ptáš.

              • Re: M. Abrahám na Kypr

                pumapeta     před 16 lety 26.08.2008 19:04 |  
                0 0

                Aha a já myslel že Jardy, tak čí to byly peníze?

                • Re: M. Abrahám na Kypr

                  slaviator     před 16 lety 26.08.2008 19:09 |  
                  0 0

                  Prej Tomášovo... :)

                • Re: M. Abrahám na Kypr

                  Pedro08     před 16 lety 26.08.2008 19:10 |  
                  0 0

                  Ivana. Vo tom to právě je, že si všichni myslej, že sou to peníze Jardy a ony jsou to zatim peníze Ivana.

          • Re: M. Abrahám na Kypr

            Rhodri     před 16 lety 26.08.2008 21:52 |  
            0 0

            Jo, tohle je presne ukazka tech tvych jedovych slin, jak je nazyva Socrates 55 a vcera se nad nimi popravu rozciloval Mart.
            Necida nikdo do Jablonce neprodal!
            Rhodri Morgan, Wales

            • Re: M. Abrahám na Kypr

              Pedro08     před 16 lety 26.08.2008 23:06 |  
              0 0

              Ahoj Rhodri, co se týče Necida, tak Slavia se s Peltou domluvila na podobných podmínkách jako u Dočkalova hostování v Liberci, ale Necid s tím nesouhlasil, nechtěl zůstat v Jablonci, takže se z toho opce nakonec vynechala.
              Pravda je bohužel ta, že někomu v SKS to moc nemyslí, nebo z toho něco pro sebe má, když takto rozdává hráče, kteří jsou na vyšší úrovni než ti, kteří jsou zde podle hlavního proudu diskutérů a SKS nedostupní (Švec-Rajnoch, Dočkal-Rajtoral).
              Nehodlám konání Slavie posuzovat nijak skromně, to nikam nevede, nějaká obhajoba něčí neschopnosti mi připadá zcela kontraproduktivní.
              Opírat se do nahnilých a plesnivějících bodů v SKS se podle mě musí a osobně vůbec nechápu, že zde jsou lidé, kteří jsou schopni s vážnou tváří hájit například odchod Dočkala a Švece a chválit příchod Černého a Jarolíma. Tomuhle nikdy neporozumím.
              Patřím k malé skupině, která nevynechává již dlouhá léta jediné utkání. A věřte mi, že znám spoustu lidí, kteří se na stadionu objevují velmi pravidelně a jsou velmi nesmlouvyvými kritiky. Jsou v poslední době dokonce naštvaní.

              • Re: M. Abrahám na Kypr

                Rhodri     před 16 lety 27.08.2008 00:14 |  
                0 0

                Troufam si tvrdit, ze o tom, jaka byla dohoda s Peltou tady nikdo nic moc nevi, tudiz nema cenu si vytvaret bajky, jak se hrdinne Necid sam udrzel ve Slavii. Faktem zustava, ze jej do Jablonce nikdo neprodal a proto nema smysl, to tady vytahovat, jako kdyby se to stalo.
                Stejne tak se mi nelibi neadresna narazka, vydavana za kritiku, ze to "nekomu" moc nemysli. Podstatou te narazky je, ze to nekomu mysli, ale ne ve prospech Slavie. To jsou opet ty jedovate sliny (ackoli muj predchozi prispevek byl urcen Tantalovi). Za posledni rok udelala Slavie ohromny posun kupredu, nektere veci se samozrejme nepovedly, ale tvrdit, ze Slavii vedou lide, kteri ji umyslne skodi neni kritika, ale osocovani.

                • Re: M. Abrahám na Kypr

                  tantalos     před 16 lety 27.08.2008 17:19 |  
                  0 0

                  Člověče, vy budete nějaký náboženský šílenec, který tvrdí, že nevyzpytatelné jsou cesty Páně, že člověk nemůže ani tušit, co si přeje Bůh a Pelta a že přestup je záhada nad lidské chápání. Ale tady je to dost ateistická země, oni přestupy jsou sice tajné, ale stejně každý se po čase dozví všechno.

                  • Re: M. Abrahám na Kypr

                    mart     před 16 lety 27.08.2008 20:21 |  
                    0 0

                    ....myslim, ze neni silenec. Jenom se chova slusne. Zapomnel jsem, ze slusnost se moc nenosi, ze? Staromodni jsem taky.
                    Osocovani neni hezke. Dozvite se opravdu vsechno. Polopravdy i kompletni lzi. Jestli se obcas vyskytne nejaka ta pravda, je tezke ji najit. zdravi mart

                  • Re: M. Abrahám na Kypr

                    Rhodri     před 16 lety 27.08.2008 21:09 |  
                    0 0

                    A kdyz dojdou argumenty, tak pekne osocit nejen klub, ale i druheho diskutujiciho! Tantale, co mel vas prispevek vlastne znamenat???
                    Ovsem alespon me to tady pobavilo pri sledovani online prenosu, coz jsou tedy nervy. Jinak zdravim Marta, ktery je asi taky doma na ostrovech podle casu jeho prispevku.
                    Rhodri

                    • Re: M. Abrahám na Kypr

                      mart     před 16 lety 27.08.2008 22:29 |  
                      0 0

                      pozdrav do Welsu, ...az zas vyjde slunko, uvidim z loznice Vase severni pobrezi:).
                      Posloucham radiozurnal, sleduju na minilaptopu prenos na idnesu, ...a v televizi mi na ITV bezi Liverpool v St Lutych jako background.
                      ...no uz nam moc casu nezbyva.....:(

                      • Re: M. Abrahám na Kypr

                        Rhodri     před 16 lety 27.08.2008 22:39 |  
                        0 0

                        Takze to severni pobrezi uvidis nekdy koncem dubna pristiho roku vzhledem k tomu, ze u nas zacal podzim asi tak pred mesicem... ackoli ono tam na severu neni zase tak oc stat, pokud tedy neni videt k nam do hor :-)
                        Ja jsem na tom obdobne, radiozurnal a idnes, ale prave to skoncilo. Bohuzel nas sfoukli jak svicku, kluci vopaleny. Nedali nam ani cichnout. Skoda.
                        zdravi Rhodri

                        • Re: M. Abrahám na Kypr

                          mart     před 16 lety 27.08.2008 23:17 |  
                          0 0

                          :), mozna dobre, ze jdem do UEFA. Kdyby byla kazdy rok CL, mohli bychom zpychnout :)
                          Nezbyva nez drzet palce do patecniho losovani.
                          Jinak doufam, ze mi jeste letos pocasi dovoli dohlednout az na Great OrM, ...ale napred musim dokoukat ten Liverpool ;D.
                          Iechyd da!mart

                          • Re: M. Abrahám na Kypr

                            Rhodri     před 16 lety 27.08.2008 23:45 |  
                            0 0

                            Aspon, ze v tom vidis to positivni :-) Ja jen nechci zase slyset tady na SN ty chytraky a jejich jedovate sliny, jak to KJ prokaucoval ve Florencii.
                            Snad bude los UEFA dobry.
                            Jinak to neni spatny vyhled az do Llandudno a to rovnou z loznice.
                            Na oslavu jako vloni to neni, takze si jdu cist.
                            Rhodri