Chance liga

Liberec - Slavia 2:1

Slávisté za obhajobou titulu vykročili prohrou na hřišti Liberce. Jedinou slávistickou branku vstřelil po pouhých třech minutách pobytu na hřišti Tomáš Necid.

Liberec - Slavia 2:1 (1:0)

Branky: 43. Nezmar, 73. Papoušek - 49. Necid

Sestava Slavie: Vaniak - Suchý, Latka, Brabec, Jablonský - Gebre Selassie, Tavares, Jarolím (73. Krajčík), Černý (46. Necid) - Toleski (42. Šenkeřík), Švento

Lavička: Diviš, Hubáček, Ivana, Volešák

Početná skupinka slávistických fanoušků se dnes vydala na sever do Liberce, kde nás čekalo první ligové kolo. Když hlasatel na stadionu četl zahajovací sestavy, tak bylo jasné, že noční můra části fanoušků se vyplnila. Trenér Jarolím na hřiště poslal svou novou experimentální sestavu, kterou jsme již měli možnost vidět v generálce s Íránem. Excelentní levý záložník Švento v roli útočníka atd.

První poločas průběhem připomínal většinu jarních zápasů. Slavia vstoupila do utkání dobře, ale postupem času byla horší a horší. Již v prvních minutách se málem radoval Toleski, ale souboj o míč s gólmanem Zlámalem ve vápně prohrál. Na druhé straně jen těsně nedosáhli před brankou na míč oba domácí útočníci. V 17. minutě si kličkou připravil střeleckou pozici na hranici vápna Jarolím, ale trefil jen obránce. O pět minut později poprvé výrazněji zahrozil Liberec, po rohovém kopu Kerič hlavičkoval přímo do náruče Vaniaka. Uplynulo dalších pět minut a křižná střela bývalého slávisty Dočkala jen těsně minula branku. V následujících minutách obě mužstva spíše odpočívala, což více prospělo domácím. Nejdříve musel v závěru poločasu střídat kvůli zranění Toleski a po chvíli Vaniak lovil míč ze sítě. Ve 43. minutě zahrával Slovan standardní situaci, po které se ocitla hned dvojice hráčů v bílém před Vaniakem. Podobná situace jako na jaře v Ostravě, nepodařilo se vystavit soupeře do ofsajdu. Nezmar sám před brankářem napálil nejdříve břevno a až napodruhé skóroval. Tentýž hráč měl na brance dvojnásobný podíl, jelikož zabránil Jarolímovi vyběhnout společně se spoluhráči a ofsajd se nepískal.

Druhá půle přinesla jinou a lepší Slavii. Na hřiště se dostal střelec Necid a Švento se postavil na své tradiční místo. Ze hry odešel do té doby neviditelný Černý. Sešívaní začali náporem a zahrávalo se několik standardních situací. Netrvalo dlouho a probuzený Švento připravil gól pro Necida, který si zpracoval centr a přizemní tvrdou střelou z deseti metrů ve 49. minutě vyrovnal. V následující minutách měl na kopačce vedoucí branku Jarolím, ale ani jednou ze tří pokusů neuspěl. Nejdříve pálil z dvaceti metrů vedle, druhý technický pokus skončil těsně mimo a do třetice nepropálil domácí obránce. Vše během pěti minut a hlavně po akcích Šventa, který snad trenérovi ukázal, kde je jeho místo. Domácí bránili remízu a snažili se pouze vyrážet do protiútoků. Vedoucí branku měl na noze i Šenkeřík po přihrávce Šventa, ale také neuspěl. Studená sprcha přišla v 73. minutě při standardní situaci, Papoušek z třiceti metrů vypálil na branku a Vaniak tentokrát svůj tým nepodržel. Trenér Jarolím poslal na hřiště okamžitě Krajčíka a začal hektický závěr. Slávisté se vrhli do útoku, ale šance nepřicházely. Slovan byl nahoře a vyrážel do otevřené obrany, několikrát musel daleko vybíhat Vaniak. Latka se posunul dopředu a mohl vyrovnat, ale skóre se již neměnilo.

"Dnešní zápas rozhodly dva inkasované góly, druhý jsme dostali ze zbytečné standardní situace, myslím, že se střelou z takové vzdálenosti bychom si měli poradit. Ve druhé půli jsme změnili rozestavení, vystřídali jsme Jardu Černého, který první půli promrhal, poslali jsme do útoku Šenkeříka a Necida. Kromě inkasované branky byl druhý poločas mnohem lepší z naší strany, měli jsme za stavu 1:1 dost šancí, abychom šli do vedení, bohužel jsme žádnou neproměnili a stálo nás to tři body," zhodnotil zápas Karel Jarolím. Ke druhé brance se vyjádřil i Martin Vaniak. "Balón letěl hodně rychle, byla to dobrá střela. Bohužel uhnul, je k tomu uzpůsobený, aby padalo hodně gólů, ale beru to na sebe. Jsem zklamaný, nepřijeli jsme sem prohrát, doufám, že se z toho poučíme a v příštím zápase to bude lepší."

Komentáře (126)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Liberec - Slavia 2:1

    RadekM     před 16 lety 03.08.2008 22:08 |  
    0 0

    TAkhle hraje obhájce titulu?

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      LordEdmund     před 16 lety 03.08.2008 23:12 |  
      0 0

      Po hostině bývá půst :-( Nehráli jsme nějak vysloveně špatně,vyděl jsem od nás v mistrovské sezoně horší výkony, ale góly byly naprosto zbytečný a tlak ke konci byl jalovej. Hlavně ten trestňák, po zbytečnym faulu Jarolíma a Vaniakově chybě....U toho prvního gólu , budeme s tim našim vybíháním pro smích celý lize. Já už bych to tedy nikdy nezkoušel. Je to asi 4. případ, kdy nám to hrubě nevyšlo a asi druhej, kdy z toho byl gól. Pochválit neni moc koho, snad necka za pohotovou střelu a Šventik za několik pěknejch průniků a dva dobrý centry. Ale to je fakt málo na mistra:-(

  2. Re: Liberec - Slavia 2:1

    mika     před 16 lety 03.08.2008 22:13 |  
    0 0

    Krátké zhodnocení: na první zápas to vůbec nebylo špatný, trochu mě zklamal Goče-zdálo se mi,že do té své šance šel pomalu a zranil se,Suchoš střídá skvělé zákroky a strašné chyby, Jablonský na beku hrál slušně, výborný byl Tavarez, Šenky se mi moc líbil a Necid je v současné době v úúžasné formě. No ale teď co rozhodlo zápas: MAREK JAROLÍM!!! Nikdy jsem ho nekritizoval,byl v klubu krátce,nehrál na svém postu.... Ale to co předvedl dneska...Za oba góly mohl on,Nezmar při prvním se mohl jen smát,proč ho proboha ten idiot Jarolím držel!No a ty střely z vápna...Když hraju první ligu a netrefím z vápna branku tak sem prostě idiot!Prostě posral zápas celýmu týmu

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      mart     před 16 lety 03.08.2008 22:16 |  
      0 0

      prvni gol by si mel zaramovat jeho stryc.(pouze muj nazor) Druhy gol jsem diky "perfektni" technice nevidel. Jenze, .... jsem klidny, absolutne klidny. Vubec nic jsem neroztriskal, vubec (o.k. malounko) jsem nerval.mart

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 03.08.2008 22:18 |  
        0 0

        ja taky nerval, ke konci jsem ale casto bouchal rukou do stolu:)
        jeste me ke konci pobavil Lada Skorpil.

        • Re: Liberec - Slavia 2:1

          mart     před 16 lety 03.08.2008 22:43 |  
          0 0

          co rikal Lada Skorpil ? Prozrad! Diky (po.. technice) vubec netusim, co bylo :(

          • Re: Liberec - Slavia 2:1

            marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 03.08.2008 22:48 |  
            0 0

            No říkal, že před zápasem tu byly narážky,že liberec už 7let doma nedokázal porazit Slavii,tak že ta sedmička znamená že všechny tyhle serie po 7 letech končí, a i jeho kamarád Standa riga říká, že po 7 letech by se měla měnit manželka. tak se ho komntátor zeptal jestli on se tim bude řídit a on že on ne že on je mnoholetej manžel, takhle nějak to bylo, nepamatuju si t přesně.

            • Re: Liberec - Slavia 2:1

              mart     před 16 lety 03.08.2008 22:51 |  
              0 0

              dik, ...radeji nad tim nebu premyslet, .... nebo me uslysi manzelka :D.mart

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      Krax     před 16 lety 03.08.2008 22:19 |  
      0 0

      prvni gol bych na marka nehazel, byl to faul a nezmar je..no, nechci nadavat:) pak se marek snazil, nehral zas tak spatne. Nevim no, dneska mi ve druhem polocase zas tak tragickej neprisel.
      ale ta hra v prvnim polocase (celeho tymu)..achachach

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        Fallen (přítel SN)     před 16 lety 03.08.2008 23:37 |  
        0 0

        V tomto případě není to, co nechceš zmiňovat, Nezmar, ale sudí, který se dnes, co do kvality výkonu, mohl klidně poměřovat z mladým panem z Jarolímova

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      Eluin (přítel SN)     před 16 lety 04.08.2008 05:33 |  
      0 0

      Já bych ho zase tak tvrdě nekritizoval. Podívejte, střelit to párkrát náhodou o pár půlmetrů jinam, dát branku (či 2), tak je z něj hrdina a všichni jej oslavují za skvělý výkon...

  3. Re: Liberec - Slavia 2:1

    mart     před 16 lety 03.08.2008 22:14 |  
    0 0

    No, co k tomu dodat. Jak uz jsem napsal k jinemu clanku, ...jsem klidnej, absolutne klidnej. Co bude dal, ... no, to si musim jeste hodne rozmyslet.zdravi mart(ted uz klidnej)

  4. Re: Liberec - Slavia 2:1

    marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 03.08.2008 22:15 |  
    0 0

    Ták, a na Fiorentnu s Hubáčkem nalevo, Jarolímem ve středu, Šventa šoupnem do útoku. Ještě by mohl dát KJ milost Abrahamovi, ať fiorentinu pokope a dal bych mu i kapitánskou pásku.
    Tyjo každej viděl že ta sestava je špatná, Švento v přípravě v útoku ani jeden gól, stejně ho tam zase dá, Jarolím je slaboučkej,pomalej a netrefil se ani jednou do brány.
    Necid potvrdil,jaký klenot v něm máme, časem se i potvrdilo že Šenky j platný a Švento v záloze by měl být samozřejmostí.
    Latka dnes hrál velmi jistě narozdíl od Máry Suchýho, ten hrál často rukama,rychlostně taky občas nestíhal. Gebre se musí ještě učit, to viděl asi každý, Vaniak opět potvril že hra nohama je mu cizí.

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      venousek     před 16 lety 03.08.2008 22:24 |  
      0 0

      No Jarolíma Marka bych zas tak nekritizoval. Čekal jsem od něj horší výkon. Koho bych ale kritizoval je Jarolím Karel, který podělal první poločas se Šventem v útoku a nenasazením Necida. Dále se mi nelíbila práce krajních beků. Vůbec se nazapojovali do útoku. Suchý byl navíc špatnej i směrem dozadu.

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 03.08.2008 22:30 |  
        0 0

        Jenže zase nic nevymyslel, na co je že se 4x netrefil na bránu?Navíc nestíhal, místo aby založil rychlej protiútok, netrefil míč a dohnal ho veterán Janů. Ale pravda je že nejhorší náš hráč to nebyl.

        • Re: Liberec - Slavia 2:1

          mika     před 16 lety 03.08.2008 22:32 |  
          0 0

          A kdo teda byl nejhorší?Já tam žádného jiného hráče,který zavinil2góly neviděl?

          • Re: Liberec - Slavia 2:1

            venousek     před 16 lety 03.08.2008 22:35 |  
            0 0

            Nejhorší byl Černý. První gól zavinil rozhodčí potažmo trenér. Druhý Vaniak.

            • Re: Liberec - Slavia 2:1

              marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 03.08.2008 22:36 |  
              0 0

              Nevim,Jarolím s emu mnel prstě nějak vykroutit nebo spadnout

              • Re: Liberec - Slavia 2:1

                Krax     před 16 lety 03.08.2008 22:59 |  
                0 0

                a za druhej gol muze jarolim jako jak?

                • Re: Liberec - Slavia 2:1

                  marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 03.08.2008 23:04 |  
                  0 0

                  Ko říká že může za druhej gól?

                  • Re: Liberec - Slavia 2:1

                    mika     před 16 lety 03.08.2008 23:21 |  
                    0 0

                    já. Zbytečným faulem na před vápnem,kdy běželi dva libe do zformovaný obrany

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        mart     před 16 lety 03.08.2008 22:31 |  
        0 0

        Zdravim, ....asi bych se do toho nemel moc motat, neb jsem videl jen prvni puli (O, sqela techniko, O, diky), ale s tim Sventem a s tema krajnima bekam pomerne dost souhlas. Tu ofsajdovou past na sebe KJ vymyslel naprosto perfektne (a myslim, ze to nebylo porve, .....ze by Ostrava???).mart

        • Re: Liberec - Slavia 2:1

          venousek     před 16 lety 03.08.2008 22:37 |  
          0 0

          Jo Ostrava a nevyšlo nám to víckrát, ale gól z toho byl zatím jenom s Ostravou a Libercem.

          • Re: Liberec - Slavia 2:1

            mart     před 16 lety 03.08.2008 22:41 |  
            0 0

            rozhodci, trene, .... myslim, si, ze kdyby trener neblbnul, vubec nic by se nestalo. Davat sanci rozhodcimu, je pitomost trenera, ne rozhodciho. Co je Nezmar.... mi neprislusi komentovat, ...a nakonec mi to muze bejt i jedno.mart

  5. Re: Liberec - Slavia 2:1

    Radous     před 16 lety 03.08.2008 22:18 |  
    0 1

    Jasně prokaučovaný zápas! Když nebudeme hrát v nejsilnější sestavě, tak budeme soupeřům zbytečně odevzdávat body. Proč hrál od začátku zápasu Gebre na pravé straně zálohy, proč hrál v 1. půli Švento v útoku? Proč za M.Jarolíma ve 2. půli nešel do hry Volešák nebo Belaid? Kdo v záloze Švento, Tavares, Gebre, Krajčík tvořil hru? Nechápu to věčné experimentování Karla Jarolíma, vždyť to k ničemu nevede.

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      mika     před 16 lety 03.08.2008 22:25 |  
      0 0

      Ale houby!A kdo měl hrát na pravé straně?Já bych tam nejradši viděl Ivanu,ale Gebre špatně nehrál. Švento nehrál v útoku,ale podhrot ala Cristiano Ronaldo. No zkusit se to muselo,když máš 2skvělé hráče na lavou stranu,tak jak je tam postavíš oba?Na sebe?ALe oka,tento tah nevyšel,Švento se do půlky trápil. S body Jarolím a tvůrce hry souhlasím. Ale v závěru už se hraje spíš na nákopy do vápna,takže ten tvůrce zas tak nechybí

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        venousek     před 16 lety 03.08.2008 22:29 |  
        0 0

        Od kdy je Černý vynikající hráč ? Na pravou lajnu bych dal Šenkeříka.

        • Re: Liberec - Slavia 2:1

          mika     před 16 lety 03.08.2008 22:30 |  
          0 0

          To si asi neviděl přípravné zápasy,kdy byl černý králem.Ovšem samozřejmě ne na úrovni Šventa...

          • Re: Liberec - Slavia 2:1

            venousek     před 16 lety 03.08.2008 22:41 |  
            0 0

            To myslíš vážně ? V připravných zápasech jsme nehráli ani jednou proti silnějšímu soupeři. Jinak jsem viděl pouze Hradec.

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        Radous     před 16 lety 03.08.2008 22:36 |  
        0 1

        Tak Černý si zajel do Liberce evidentně jenom na výlet, dnes nejhorší hráč Slavie.

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      jirkapou     před 16 lety 03.08.2008 22:26 |  
      0 0

      Naprosto souhlasím Švento je kurna záložník ne útočník. Tedkon třeba konečně pan Jarolím pochopí že nejlepší útočník u nás je Necid má nej formu. A jasné je že tam chyběl Belaid!

  6. Re: Liberec - Slavia 2:1

    quelhar (admin)     před 16 lety 03.08.2008 22:25 |  
    0 0

    Mno, tak snad ten druhy polocas naznacil, kudy by se nas fotbal mohl ubirat. Opet jsme promrhali prvni puli, tohle mi do hlavy proste nejde. Zvlast, kdyz prvnich pet minut jsme lepsi a mame sance. Ale pak prestaneme hrat. Leva strana zklamala, Cerny ani Jablonsky se vubec nepriblizili vykonu proti Iranu, kde kralovali. Tentokrat oba smerem dopredu vyrazne kazili. K obdrzene brance se tezko vyjadrovat. Po osmem opakovani akce jsem usoudil, ze to tesne ofsajd nebyl (ale nechapu, proc se CT nezamerila prave na to, zda byl Keric v ofsajdu nebo ne). A jestli to byl faul nebo ne, to si netroufam hodnotit. Druha pule byla vyrazne lepsi, i Marek Jarolim ukazal, ze umi hrat dobre. Skoda, ze se zadna z jeho strel nevesla do brany. Ale dostal se do sanci a jako jediny se snazil strilet. Necid paradni gol, myslim, ze si jasne rekl o zakladni sestavu. Celou druhou puli jsme byli jasne lepsi, bohuzel nas tentokrat nepodrzel Vaniak, druhy gol byl proste jeho. Pak uz stacilo Liberci odbetonovat zbytek zapasu. Penalta na Gebreho byla podle me jasna.
    Celkove bych to oznacil za smolnou prohru, Liberec se ze hry do sance nedostal, mel tri sance po standardnich situacich a dal dve branky. My jsme jen za uvodnich 15 minut druhe puli meli sanci pet a dali gol jen jeden. Z Liberce moc tymu body neodveze. O titulu budou rozhodovat hlavne zapasy proti slabym souperum a domaci zapasy, silni se budou bit navzajem.
    Pokud dal budeme hrat jako ve druhe puli, tak nemam strach, ze by byla sezona nejak spatna.

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 03.08.2008 22:32 |  
      0 0

      Ovšem já si myslim,že kdyby v tom souboji s Nezmarem byl třeba Latka tak by se takhle držet nenechal.

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        quelhar (admin)     před 16 lety 03.08.2008 22:35 |  
        0 0

        No tak Latka vazi snad o deset kilo vic nez Jarolim a kila tam hrala hlavni roli... Proto si taky Nezmar Latku nevybral.

        • Re: Liberec - Slavia 2:1

          marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 03.08.2008 22:38 |  
          0 0

          Právě proto s emu měl nějak vykroutit,.měl to vzít sodem,ne přes ruce, nebo měl slítnout. A stejně, na tyhle situace se nehraje offsidovka.

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      mart     před 16 lety 03.08.2008 22:38 |  
      0 0

      Zdravim quelhare. Nemuzu prispet zadnym zasadnim objevem, snad jen s tim Necidem ma myslim KJ pravdu. Pred 5ti....o.k mozna uz sesti lety, kritizoval kazdy (opravdu kazdy) odbornik Davida Moyese, ze nestavi Rooney od zacatku. ( gol proti Arsenalu a dalsi lahudky jim davaly za pravdu), dneska je mu Rooney vdecnej. Navic (ciste osobni pripominka) pana Moyese mam rad asi tak jako "vosinu v ...", takze opravdu zadne nebezpeci pochlebovani.
      Necid je (aspon dneska, a ciste podle meho nazoru) vyslovene hrac do druhe pule. mart

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        quelhar (admin)     před 16 lety 03.08.2008 22:43 |  
        0 0

        Taky zdravim.
        No, ono to dost souvisi s tim, ze neni zapas, ve kterem bychom prvni puli nepromrhali. Uz nekolik mesicu hrajeme vlastne jen druhe polocasy. Pokud bychom se tedy rozhodli, ze radeji budeme davat branky v prvni puli, tak bych v soucasne forme Necida klidne poslal na hriste a vystridal treba v 60. minute jinym utocnikem. Dnes dal gol, bojoval, obcas neco pokazil jako kazdy jiny na hristi.
        Fakt me dnesni prohra stve, protoze si nemyslim, ze jsme si ji zaslouzili. Myslim, ze se sehral nejlepsi zapas kola (a to i s vedomim hruzne prvni pule) a souper byl dnes ne lepsi, ale stastnejsi. Skutecne, vykon ve druhe puli je podle me dobry prislib do budoucna. Verim, ze ve stredu uz nebude Svento v utoku, ale na svem postu v zaloze. Vyjadreni trenera smerem k Jardovi Cernemu tomu nasvedcuje.

        • Re: Liberec - Slavia 2:1

          mart     před 16 lety 03.08.2008 22:48 |  
          0 0

          s tou prvni, nebo druhou puli pomerne dost souvisi jeho mlady vek. Cili na jedne strane trochu nezkusenosti, a na druhe strane absence zabran. Proto si myslim, ze druha pule je pro nej vyhodnejsi. Myslim, ze si budu muset dat jeste nejmene jedno pivo. Zena pochopila jak zapas dopadl, na nic se me nepta, a snazi se zdrzovat v dostatecne vzdalenosti od me kancelare. ....takze, kde jsem to prestal, .... jo, to pivo.art

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        venousek     před 16 lety 03.08.2008 22:44 |  
        0 0

        Ano, ale pouze v případě kdy v prvním poločase hrají v útoku útočníci. Dnes by bylo mnohem vhodnější, aby necid nastoupil místo Černýho.

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      Frealaf     před 16 lety 03.08.2008 22:40 |  
      0 0

      Ovšem je tu taky otázka, jestli by se do těch šancí nedostali i jiní a nedokázali s nima naložit líp. No, ale to je každopádně kdyby, kdyby... A nevěřím, že v budoucnu se toho srovnání dočkáme, pokud to nebude nezbytný.
      MW

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      amon     před 16 lety 04.08.2008 17:35 |  
      0 0

      Druhá půle byla výborná, alespon těch 30min., jenže z 5tutovek nedat ani jeden gol, tj na pováženou. Liberec de facto vystřelil jednou na bránu z 35m a byl z toho gol. Věřím tomu, že kdyby místo M. Jarolíma byl v těch šancí třeba Goce, bo Necka, vyhráli bychom alespon o 2 banány. Takhle jsme po zásluze byli potrestáni. Zklamal mě Vaňous a KJ je pěkně n****, tipoval bych, že proti Libe bude na lávce. Jen musím říct, že Diviš mě svým výkonem proti HK vylekal, ten na to ještě nemá. Kol a kol, nejlepší na place byl Mára Suchý, ten skončí už brzo v nějakém velkoklubu, Necka klasika a Jarolím, prostě byl u prvního golu a nedal ani jednu ze 4 loženek. Se hrou jsem byl spokojen (podotýkám, že jsem viděl jen 2.půlku). Ve středu nečekám nic lehkýho, Příbram hrála první ma velice dobře, ale my už body ztrácet nesmíme. Jen kdyby jsme dali gola hned na začátku a mohli si špíl v klidu vychutnat..

  7. Re: Liberec - Slavia 2:1

    marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 03.08.2008 22:45 |  
    0 0

    A dost s emi nelíbil zase ten alibismus KJ v pozápasovým rozhovoru, kdy prostě nechtěl přiznat že dal šventa do zálohy, proto že mu to tam jde evidentně líp a zdůvodňoval to vystřídáním Jardy Černýho. Nechápu proč si nepřizná že Švento je prostě platnější v záloze než v útoku, všichni to vidí jen on ne.

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      venousek     před 16 lety 03.08.2008 22:48 |  
      0 0

      Snad to po dnešku pochopil i on. Jinak by mu měl někdo z jeho nadřízených promluvit do duše.

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        mart     před 16 lety 03.08.2008 22:54 |  
        0 0

        doufam, ze tak ucini (ten nadrizeny). Taky by mu mohl vysvetlit, ze je rok 2008...., a ze se jaksi nehraje ofsajd system, jako se hral pred deseti lety....... k sakru , .... no, nastesti jsem klidnej, jak uz jsem ostatne drive napsal.mart

        • Re: Liberec - Slavia 2:1

          Fanda     před 16 lety 03.08.2008 22:57 |  
          0 0

          ještě že jsi klidnej, jinak by se ti taky mohly splašit kladiva a to by pak bylo zlý! :)

        • Re: Liberec - Slavia 2:1

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 03.08.2008 22:59 |  
          0 0

          presne tak, mne bylo uplne jedno jestli je faul nebo ne, ja uz se chytal za hlavu kdyz hraci vybehli k tomu ofsajdsystemu. Takhle opakoane darovat souperi gol! Tragikomicka scena byla, kdyz marek nejdrive objal nezmara a pak divoce gestikuloval pred v jeho naruci, ze tedy ma vybehnout. Nezmar se musel nasmat..

  8. Re: Liberec - Slavia 2:1

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 03.08.2008 22:47 |  
    0 0

    Bohužel jsme si dnes prohráli zápas sami, velká škoda. Potvrdily se Sokratovy obavy ohledně sestavy, nechapu a stokrát nechápu, proč KJ nechce hrát tradiční rychlý kombinační fotbal, naprosto vyřadil ze hry zálohu, když trojice Černý - Jarolím - Gebre je o nejslabší, co v záloze máme. Belaid s Jadou dokonce nebyli na soupisce! Zálloha pro pěší fotbal s nakopávanými míči, který jsme také v první půli hráli. Nulová hra po křídlech, žádný rychlá přechod do útoku, chudáci Goce se Sventem běhali uplně zbytečně. Snad už i ten nejdulezitejsi pochopí, že by nebylo špatné využívat ty nejsilnější zbraně týmu, díky bohu, že alespon po puli "uvedl do provozu" levou stranu a poslal tam Necida, jsem rád že Dušan s Neckou dali všem jasnou odpověď hned po pár minutách. Ve druhé puli to byl soidní výkon, byli jsme jasně lepší, bohužel Liberec dal goly po hloupých chybách - hloupý ofsajdsystém (doufal jsem že po ostravě už se nmikdy nebude opakovat, Marek Jarolím řekl komickým způsobem Nezmarovi, co se bude hrát, pak to byl faul, ale do tý situace jsme se vubec nemuseli dostat...). Druhý gol je asi Vaniaka, byt Papuch tohle proste umí.

    K hráčům - trochu jsem se koukal na to, kde můžem mít problém v souboji s těžším soupeřem - záloha - tady je to jasný - MJarolím to neuběhá, tentokrát i přihrával hodně nepřesně, naopak k dobru bych mu připsal střelbu, konečně nekdo střílel ze střední vzdálenosti, na druhou stranu - byl tam několikrát sám před šestnáckou a z toho prostě musí padnout gol. Gebre - snažil se, ale na pravý křídlo hraje moc při zdi, není konstruktivní, KJ tím vyřadil nadlouho pravou stranu zálohy, myslím že platnější by byl jako dref. záložník, popř. pravý bek. Na jeho místě by mnohem platnější byl Krajčík nebo Janda. Černý - bez bojovnosti se hrát nedá, bez dravosti a důrazu. Jarda je stejně jako Jarolím šikovný fotbalista, ale fotbal je kontaktní sport a je třeba vyvinout nejaký úsilí k překonání protihráče..tohle na Fiorentinu nestačí ani náhodou. Jablonský - zatím asi nemá potřebný návyky, nechával Dočkalovi hodně prostoru, proti Fiorentině by se to nemuselo vyplatit. Solidně zahrál Latka, Šenky, Tavares, samozřejmě Dušan s Neckou, Suchý..

    Tak doufejme, ze dnešní zápas konečně trenerovi otevře oči.. alespon napul...

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 03.08.2008 22:51 |  
      0 0

      Já se bohužel obávám,že KJ vyrukuje na další zápas se stejnou sestavou, jen místo Toleskiho(pokud je zraněnej) bude Šenkeřík nebo Necid.

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      amon     před 16 lety 04.08.2008 17:37 |  
      0 0

      souhlas, Belaid včera znatelně chyběl. Věřím, že s ním bychom vyhráli, ale to jsou kdyby..

  9. Re: Liberec - Slavia 2:1

    looko     před 16 lety 03.08.2008 23:13 |  
    0 0

    Dobrý den. Ještě jsem sem snad nikdy nepsal i když pozorně čtu skoro všechny komentáře. Dnes již jsem ale neodolal a "musím" sdělit i pár svých slov. Nebudu rozebírat to co asi všichni víme (Dušan není útočník....) a hodnotit jednotlivé hráče protože na to muže mít každy pohled jiný a každý preferuje jiný styl hry tudiž se mu výkon hráče zdá dobrý nebo špatný ale aspon jednu poznámku napsat musím. Jestliže KJ podle nekterých zastánců "nezkazil" jarní část sezony tak jak omluví dnešní "výkon" trenéra ??

  10. Re: Liberec - Slavia 2:1

    Heretic (přítel SN)     před 16 lety 03.08.2008 23:14 |  
    0 0

    Mám z toho značně zamotanou hlavu. V sestavě kterou bych normálně kritizoval mě naopak velmi nepotěšili jindy skvělý hráči (Černý, Tavares(nechápu chvalu) a Vaniak). Ale základem je že Švento prostě nemůže hrát v útoku či jako podhrot. když už vylomeniny, tak napravo. Obranu bych snad ani neměnil, ale celkové složení obrany je bída, ikdyž na pravo fakt neni koho dát. Tam tomu fakt nerozumím(Gebre,Krajčík,Ivana,Šenky). Bad day. Ale jestli bude sestava ve středu podobná, tak ž asi začnu i já kritizovat Kejdžeje.

  11. Re: Liberec - Slavia 2:1

    Wommi     před 16 lety 03.08.2008 23:17 |  
    0 0

    ..zdravim..
    mne se libi jak se mluvi o modernim rychlem a behavem fotbale..a pak:)

    a nakonecc KJ rekne jak se to v druhem polocase zlepsilo,..ale proc?!..protoze nekteri fotbaliste hrali tam kde meli..neexperimentovalo se apod.
    MJ nemusim, ale dnes bych ho pochvalil,..snad jen mrzi zese jeho strela nechYtla..JINAK jsem docela zklamanej a bojim se predkola LM.

    doted jsem proste nepochopil co se stalo s KJ,..clovek kterej trenoval dobre a od jara to proste jde od desiti k peti(myslim styl a forma hrani)..neni preci rychly a behavy fotbal to ze si to dva davaj 10 a pak nasleduje centr nazdarbuh,apod.
    Martin

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 03.08.2008 23:26 |  
      0 0

      Ano, KJ byval zastancem rychleho behaveho fotbalu, nedokazu pochopit, proc dela od jara vse pro to, abychom ho nehrali.

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        quelhar (admin)     před 16 lety 03.08.2008 23:33 |  
        0 0

        Hlavne dnes ve druhe puli se o to vylozene snazil, ze jo... :o) Jen mu to Dusan s Necidem a Senkerikem kazili a jak naschval behali :o)
        Svento v utoku - ze vsech hracu, co mame na soupisce, je typove nejbliz Vlckovi. Bohuzel to nefunguje tak, jak to fungovalo se Standou (i kdyz i Standa mel spatne zapasy). Po dnesku verim, ze ve stredu uvidime Dusana na lajne. A pokud bude Toleskiho zraneni vazne, tak i utok by mohl byt Necid, Senkerik.

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        Wommi     před 16 lety 03.08.2008 23:35 |  
        0 0

        ..martyny..no myslim ze jako uz nekolikrat se na KJ a jeho nove pojeti fotbalu shodneme:)
        ..jen mi to merzi protoze treba kdyz jsem videl sventa co delal po polocase..to byla parada..a to uz se mohlo dit prvni polocas..nevim jestli on ma proste problem (KJ) a boji se si ho priznat a kdyz uz nevi kudy kam tak s tim neco udela..timto stylem nam preci fiorentity da sedm kkuli taky.

        • Re: Liberec - Slavia 2:1

          Wommi     před 16 lety 03.08.2008 23:37 |  
          0 0

          ..treba po dnesku bych mozna dal sanci i MJ,..ale vtloukl mu do hlavy..jezdi ..dopredu a strilej nebo pokud prihrajes..tak pouze dopredu i kdyby prinejhorsim nazdarbuh!

          ..a obrancum to stejny...ja se proste jen vzdy desim tech jejich prihravek a pote rany dopredu..a pokud to jeste jde..zkusil bych zamakat na technice techto hracu..protoze mam pocit ze by meli aspon neco zkusit nez jen kopat to nekam

          • Re: Liberec - Slavia 2:1

            Wommi     před 16 lety 03.08.2008 23:58 |  
            0 0

            .jinak celkem zajimavaje komentar vizka z lidovek....tip

            20:15 FC Slovan Liberec - SK Slavia Praha, tip 0
            A myslím si, že Slavia bude remízu brát. Nevím co si o Slavii myslet. Karel Jarolím to tam drží bičem a je otázka v jaké budou pohodě. Trošku si rejpnu, ale myslím, že to Karel trochu překombinovává. Třeba nachápu proč dává Šventa na hrot, když to není gólový hráč a má tam Toleskiho, kterému to střílí. Tak se bojím, aby se na lavičce nějak nezasek. Tak uvidíme, doufám že se pletu a ví co dělá.

            • Re: Liberec - Slavia 2:1

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 04.08.2008 09:57 |  
              0 0

              No krom huzgiho to nechape nikdo.

  12. Re: Liberec - Slavia 2:1

    Boo_SKS     před 16 lety 03.08.2008 23:32 |  
    0 0

    myslel jsem, ze se karel jarolim po iranske generalce pouci, ovsem nepoucil, a ja jsem svym zpusobem i rad, ze takto slozena zakladni sestava odehrala priserny prvni polocas, svento nebyl vubec videt, gebre byl tradicne zoufaly /bohuzel v tom pokracoval i druhou puli/ a nevystreli jsme ani jednou na branku.pred zapasem jsem rikal, ze goly muzeme dostat jen po standartkach, a opet se to v liberci vyplatilo.nevim, jak je mozne ze po tom, co jsme predvedli za ofsajd system v ostrave, pouzijeme to same v liberci, myslim, ze nas to stalo vyhru.faul nevim, nevidel jsem televizni zaznam, ale takoveto souboje v sestnatce jsou osemetne, takze bych jim predesel...druhy polocas byl uz nebojim se rici skvely, svento v zaloze opet kraloval a prichod necida byl zakladnim stavebnim kamenem nasi prevahy.bohuzel, liberec dal z niceho gol a nakonec vyhral.jsme zklamany, ale pokud tato porazka primeje karla jarolima k rozumu,bude to cennejsi, nez kdybychom vyhrali...

  13. Re: Liberec - Slavia 2:1

    Andre     před 16 lety 03.08.2008 23:58 |  
    0 0

    Prohrálo se 2:1, byl jsem na stadionu a našim chlapcům jsem zatleskal, tedy hlavně těm, kteří si to zasloužili. Po strašně dlouhé době zahrál vynikající zápas Tavares a pokazil snad 1 přihrávku a snažil se konečně hrát dopředu. Dnes se mi moc líbil. První půle byla hodně opatrná a bylo znát, že střed zálohy máme prostě slabší. Gebre nehrál špatně, ale jak tu někdo psal - dopředu je to od něj nulové. Útok nezafungoval, ale Švento by byl mnohem lepší, kdyby mu od Černého přišla přihrávka. Jeho výkon byl skutečně tragický. Jarolím nehrál špatně, ale na to, že on měl být tvůrce hry, tak hrál spíše Tavares. Jablonský v obraně obstál, i když druhá půle už nebyla to nejlepší co předvedl, ostatně jako celá obrana v čele s Vaniakem. Těch kiksů tam bylo moc. Necid ohromně oživil hru a kdybyste viděli, jak moc burcoval ostatní a fanoušky k útoku tak si myslím, že by si základ zasloužil. Švento ožil na lajně, ale fyzicky odešel kolem 75. minuty. Evidentně není úplně fit, ale patří na lajnu. KJ bych vyčetl jen to, že přes léto nebyli schopni sehnat adekvátní posilu na post pravého záložníka. Na jediné místo, kde nás už od minulé sezóny palčivě tlačí bota. Vyčítal jsem to už v průběhu jara a nic se nezměnilo, naopak ještě se zhoršilo - prodal se jediný slušný záložník - Kalivoda, který by tam mohl hrát. Proč nejsme schopni toto místo obsadit? Vždyť je to do nebe volající, že Krajčík v záloze neumí a Gebre také ne...to nemohl přijít Piták? Kdokoliv...máme skvělé levé záložníky a pravého, kterých je v lize dostatatek nejsme schopni sehnat? A nejhorší je, že dobrého hráče, který se tam konečně začal prosazovat pustíme do Liberce - Bořka Dočkala. Přes absenci kvalitní hry pravé strany budu usínat s dobrým pocitem, s tím, že naše hra měla konečně trochu spád, že hráči předvedli, že bychom mohli zvládnout rychlý fotbal a prosadit se kombinací. Jsem z Liberce a domácí sleduji hodně a už dlouho jsem neviděl mužstvo, které by jej doma tak přehrávalo. Snad pro KJ bude druhá půle ponaučením a ve středu budou první 3 body v Edenu.

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      Viking     před 16 lety 04.08.2008 00:21 |  
      0 0

      Myslím si, že Gebre je pořád na pravého halva pro KJ číslo dvě a počítá na tento post s Jandysem (spíš už KJ pomalu odepisuje Matěje). Ten ale není momentálně fyzicky ještě úplně OK a je jenom dobře, že se regenerace upřednostňuje před zbytečným riskem, aby nebyl fit na Fiorentinu.

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        socolik     před 16 lety 04.08.2008 12:51 |  
        0 0

        Gebre ukazal to co umi. Bojovnost a schopnost zaskocit na ruznych mistech. Bohuzel se obavam, ze to na Slavii je trochu malo. Ale treba ma v sobe vic nez ja vidim. Byl bych moc rad. Tyto bojovne typy mam rad.

  14. Re: Liberec - Slavia 2:1

    Viking     před 16 lety 04.08.2008 00:18 |  
    0 0

    Není třeba bláznit. Pořád máme za sebou jenom první kolo, nic se zatím neděje. V Liberci se lehce vyhrávat nebude, prostě příště přivezeme body zvenku odjinud. Druhá půle ukázala, jaká je asi cesta k úspěchu a věřím, že výkony půjdou postupně nahoru. Ve středu snad už Necka v útoku, Jandys začne hrávat pravého halva, Švento levého. Ono to půjde.

  15. Re: Liberec - Slavia 2:1

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 04.08.2008 01:09 |  
    0 0

    Nevím, jestli je úplně nutné najít za každou cenu viníka nebo zda jednoznačný viník vůbec existuje. KJ zkoušel v přípravě to, co měl po ruce. Necida neměl, tak ho do týmu zapracovat nemohl. Z toho co měl, vymyslel systém se Šventem v útoku, což se logicky nejvíce blíží úspěšné skladbě týmu se Standou Vlčkem. Ten taky přicházel jako záložník a končil jako předělaný skvělý, i když méně produktivní útočník. Každá změna má svůj čas, třeba ho Dušan v útoku už nedostane, třeba ještě ano. Už na začátku zápasu šla přes Dušana akce, kdy Toleskimu chyběl kousíček ke gólu a zápas by byl úplně jiný. I v této skladbě jsme zápas rozehráli hodně dobře, potom jsme se bohužel vytratili. Mně osobně se hodně líbil Marek Jarolím, bohužel musel pro balóny hodně hluboko, Tavares se jakoby soustředil jen na obranu, ne na rozehrávku, a tím zbytečně ztrácel síly pro cestu dopředu. Kdo nepřesvědčil je Mára Suchý, poněkud se výkonnostně zasekl, ve vápně podskakoval balony, neustále někoho chytal rukama, hodně fauloval, ale v druhé půli šel trochu nahoru. Jinak byla obrana v poho, za góly nemohla. Ten první byl zvláštní, Nezmar v ofsajdu nebyl, ale přihrávající Kerič asi ano a počínání Nezmara nebylo nejčistší. Budiž, gól padl celkem brzy, dobrý tým s tím musí ještě něco udělat. Všechny změny přinášely oživení a druhý poločas byl jednoznačně náš. Marek Jarolím měl hodně dobrých okamžikům bohužel gól nepadl. Šenkeřík hru hodně rozhýbal, škoda, že Dušanovi docházeli síly (to je na úvod po hrubé přípravě docela nečekané), Necid po skvělé gólové situaci se trochu vytratil a mnohdy zbytečně fauloval. Skutečným vůdcem týmu byl Martin Latka, všechna čest za bojovnost. U soupeře jsem si hodně všímal Bořka a nijak mne nepřesvědčil, že by nám typově takový hráč scházel. S centry mne připomínal Lukáše Doška, ale to Mára Suchý také. Martin Vaniak sympaticky vzal gól na sebe, ale problém je, že proti (hlavně v druhém poločase) odevzdanému Liberci, jsme těch branek nedali mnohem více. Každopádně ten, kdo dělal zápas a kdo chtěl hrát byla naše Slávie a na začátek soutěže to byl pohledný výkon, bohužel bez bodu a to je velká ztráta. Už ve středu bude lépe!!!

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 04.08.2008 08:32 |  
      0 0

      Huzgi, za kazdou cenu? Jiste pripustis, ze mnoho z nas nektery veci vidi celkem zrejmy jiz delsi dobu.. je sice hezke, ze KJ chce nahradit Vlcka, ale vrianta se Sventem v utoku zjevne nefunguje a postrehl to snad kazdy, kdo videl nejaky pripravny zapas. Jednak to Dusanovi nejde, jednak na rozdil od Vlcka je v zaloze vynikajici a je to jedna z nejsilnejsich zbrani slavie, a konecne - ani vlcek by za pesi zalohou Gebre - Jarolim - Cerny nic nezmohl. Neni od koho dostavat balony. Ano, Marek se vcera snazil, strilel, coz je pozitivni, na druhou stranu zkazil doste nadejnych utoku spatnou prihravkou, jeho hra dozadu vlastne neexistuje, s tim nlze vyrukovat na fiorentinu.

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 04.08.2008 11:12 |  
        0 0

        Martyni, něktří z vás vidí všechno špatně od samého začátku a nenávist k trenérovi z některých přímo čiší. Já se do diktování sestav neženu a nikdy jsem neradil koho a kam postavit. Hodnotím, co vidím svým fanouškovským pohledem. Viděl jsem z naší strany na začátek sezóny pohledný útočný fotbal, líbil se mi vstup do zápasu (zhruba prvních 20 minut) a téměř celý druhý poločas. Z mého pohledu byla Slávie lepší, ale prohrála. Ve fotbale neuznávám pojmy štěstí či smůla. Prostě se prohrálo a ztráta 3 bodů nás musí hodně mrzet. Ale zase nevidím nic, za co bych měl někomu spílat, hrát si na chytrého a radit, jak změnit sestavu. I v hodnocení utkání v různých médiích byla hra Slávie ceněná a hráči měli celkem vysoké známky, i když to je většinou velmi relativní...

        • Re: Liberec - Slavia 2:1

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 04.08.2008 11:47 |  
          0 0

          Ja si myslim, ze soucasti nasi fanouskovske zabavy neni jen fandeni, ale taky uvazovani o nasem milem klubu, tymu, hracich, trenerovi, o hre, kterou predvadi. Jisteze jde jen o fanouskovske pohledy, neurazim-li nekoho, jednim z mala odborniku tady je zz. Ale to neznamena, ze nemuzem mit nejaky nazor a podelit se o nej tady, kritika neni shazovani vlastniho tymu, je prirozenym jevem fanousku, ktery fotbal zajima. Ja videl v prvni puli krom prvnich 5 - 10 minut fotbal bezradny, bez zalohy hrat nelze. Nas nejlepsi zaloznik se trapil v utoku, byt na lavicce sedeli rychlostni utocnici Senkerik s Ivanou (k cemu je mame?). Druhy polocas byl mnohem lepsi, kdyz trener zmenil alespon cast z toho, co tady dost lidi kritizuje. Neprijde mi to jako nahoda a kritika mi vubec neprijde jako nenavistna a nespravedliva. Ano, nekteri jsme videli neco spatne, bylo to videt v pripravnych zapasech, Kj na tom presto trval a ono se to prekvapive ukazalo znovu. Z tohoto pohledu byla priprava promrhana zkousenim neceho, co nefunguje, skoda toho casu. Stesti a smula ve fotbale existuji, je to jen sport.. je ovsem treba delat vse proto, aby tyhle faktory ovlivnili sport co nejmene - sestava z prvni pule a nesmyslny ofsajdsystem, ktery pekne ironizuje Skorpil, kterym jsme si sami vstrelili prvni gol, to se tedy zjevne nepovedlo..

          • Re: Liberec - Slavia 2:1

            mart     před 16 lety 04.08.2008 12:23 |  
            0 0

            Zdravim Huzgi.
            Ani ja se obycejne nevyjadruju o KJ, jestli je dobry nebo spatny, musi posoudit jini, ja myslim, ze je (snad) dobry.
            Ale ani tak nemohu nevidet, ze jak oba krajni obranci, tak oba krajni zaloznici v prvni puli proste neexistovali/ byli slabi (druhou puli jsem z vyssi moci nevidel :(). Dale neni mozne nezminit se o te ofsajdove pasti, kterou na sebe KJ pred mnha lety vymyslel, ....a ktera uz ponekolikate zafungovala.
            Svento v utoku je bezvadny napad, ktery ale asi (bohuzel) nebude fungovat. Opravdu nepatrim k tem, co bez prestani hledaji nejaky hnidy, umim prejit pres porazku, kdyz je "nutna", ale tohle ?? Narozdil od jinych si myslim, ze Liberec, pokud bude hrat jako vcera, dopadne hodne spatne, a doufam, ze u nas se ale hodne rychle "neco" zmeni.
            Dalsi vecne poznamky nemam, to ze mam vztek, muze byt asi kazdemu jedno.mart

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      Radous     před 16 lety 04.08.2008 19:10 |  
      0 1

      K úplné objektivitě je však nutno dodat, že Dušanovi ve 2. půli rychle docházely síly hlavně z toho důvodu, že v 1. půli se zbytečně "vylítal" v útoku, kde se s balónem moc často nepotkával. On není ten typ hráče, který bude stát zády k brance soupeře a bude přijímat přihrávky od záložníků nebo "nákopy" našich stoperů stahovat ze vzduchu případně sklepávat na nabíhající záložníky. Je fakt, že v úvodu pěkně nahrál Toleskimu do jasné šance, ten s ní však naložil dost bídně a ještě se přitom zranil. Jsem však přesvědčený, že kdyby od začátku hrál Švento na svém postu, tak by fyzicky vydržel déle, než nakonec vydržel.

  16. Re: Liberec - Slavia 2:1

    Jakubisko     před 16 lety 04.08.2008 01:24 |  
    0 0

    Během první půle to byl dost smutný pohled, ale pak se to zlepšilo, dokonce i Jarolím se dostal k pár pěkným momentům (zázrak!)...ale jako doufám že se pan velký malý KJ konečně probere a postaví normální sestavu...toto byla fakt demence.

    A ještě jedna věc - prozradí mi někdo kteří impotenti tam křičeli Dočkale ty si hovado ?!

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      Andre     před 16 lety 04.08.2008 10:05 |  
      0 0

      Myslím, že to byla asi část kotle...ale tam toho pak bylo víc. Nehledě na to, že pak většina neměla ani tu soudnost a nezatleskala soupeři po konci zápasu.

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        Jakubisko     před 16 lety 04.08.2008 12:30 |  
        0 0

        No že to byla část kotle to vím taky, ale chci jména :)) A musim říct že když se po druhém gólu už nekřičelo nic jiného než urážky soupeře , snad 15 minut v kuse, tak to smrdělo skoro jako mindrák už...

  17. Re: Liberec - Slavia 2:1

    Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 04.08.2008 08:52 |  
    0 0

    Tak včera mi to přišlo jako by KJ opravdu dělal místo v záloze pro svého synovce. Jarda Černý v přípravě dal 4 góly takže posadit ho na lávku by byla nehoráznost ale Švento taky hrát musí a tak se musel přesunut do útoku a vznikl z toho ten paskvil, kterej jsme včera měli možnost vidět první půli. Myslím si že pokud by Jarda takhle gólový v přípravě mohl klidně hrát ve středu s Tavaresem, mám ten dojem, že takhle hrál i na White Hart Line a tam mu to celkem šlo. Švento by tedy mohl hrát v klidu na levý záloze kde je bezkonkurenčně nejlepší v lize. V útoku by se uvolnilo místo kde by si mohl zharát další útočník (Necid,Ivana,Šenkeřík). První gól stupidní offside systém ale hlavně chyba MJ. Ví že má vyběhnout a schválně se zaklestí do Nezmara. Druhý gól chyba golmana, která se ale stává, zvlášť od Papouška, tenhle jedinej gól jsme mohli dostat jinak jsme promrhali první půli, po který jsme za normálních okolností mohli už vést. Jo a přihrávání obrany mezi sebou mě neskutečně vytáčí. Bohužel mám dojem, že KJ to příště postaví opět velijak. Snad se dokáže okamžitě poučit z odehraného zápasu jinak jsme v háji..

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      Andre     před 16 lety 04.08.2008 10:11 |  
      0 0

      Já musím hráče naopak pochválit za to, jak řešili hru dopředu. V TV to asi nebylo tolik vidět, ale Liberec hrál většinou ze zatažené obrany a do útoku chodili tak v 5 lidech. V první půli navíc hrál aktivní pressing a proto nebylo divu, že jsme se moc neprosazovali. V druhé půli už to bylo lepší, ale útočili jsme proti Slovanu, který v podstatě jen bránil a to ještě dost špatně. Naopak se mi zdálo, že Tavares konečně hrál dopředu a do je v naší hře základní kámen. Co se týče obránců - bojím se, jak s Markem a Tomášem zacvičí kvalitní útočníci Fiorentiny.

  18. Re: Liberec - Slavia 2:1

    tolsimir     před 16 lety 04.08.2008 09:16 |  
    0 0

    Musim ocenit Marka Jarolima za to jak po vyrovnani burcoval fanousky. Je prijemne, kdyz clovek vidi, ze pro nejakeho hrace jsou fanousci dulezitym prvkem

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      carfi-sks (přítel SN)     před 16 lety 04.08.2008 11:22 |  
      0 0

      To mu taky jediný šlo, ze 4 šancí se alespoň jedna proměňuje!!!

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 04.08.2008 11:37 |  
        0 0

        Šance je, když jdeš sám na brankáře. Marek střílel pokaždé z hranice velkého vápna, kde stáli obránci Liberce. Při všech pokusech ukázal velmi dobrou kopací techniku.

        • Re: Liberec - Slavia 2:1

          Wommi     před 16 lety 04.08.2008 11:53 |  
          0 0

          ..musim rict ze mi docela mrzi jak se tu vsichni poustej do MJ,..mne fotbalove nesedel na jare kdyz jsem mel pocit ze opravdu nepredvadi nic v jakymkoliv smeru,..ale vcera se snazil a strilel apod. a to bych na nem ocenil..obavam se ze je to ten kopaci panak do kteryho si kazdej kopne azt tak ze hraje prd a nestrili a nebo ze stili..ale stejne nahovno!
          M.

          • Re: Liberec - Slavia 2:1

            tolsimir     před 16 lety 04.08.2008 11:59 |  
            0 0

            Co se tyce MJ, tak stejne vykony predvadel ve vetsine zapasu Kalivoda a rozhodne proti nemu nebyla takova stvanice

            • Re: Liberec - Slavia 2:1

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 04.08.2008 12:55 |  
              0 0

              Dobrý den přeji Vám všem a hlavu vzhůru.
              Víte, přiznám se, že jsem včera večer prožíval asi jako každý fanda zklamání nad prohrou a tak se připojuji až teď, kdy jsem si všechno prošel znovu, ještě si některé věci ověřil a to jen proto, abych někomu neublížil. Sestava na začátek bez překvapení, to jsem prostě čekal. Také jsem čekal, že trenér dojde časem k poznání, že utápí Šventa s jeho potenciálem na jiném postu než má. Hra v prvním poločase do 10 minuty byla z naší strany až překvapivě slušná, pak začaly zdlouhavé příhry mezi stopery, opustili jsme počáteční způsob zahájení utkání a tím jsme s aktivitou skončili. Černý byl opravdu špatný, Švento úplně zbytečně naběhal spousty metrů a navíc je to prostě levák a až mi ho bylo líto při přebíhání do prava jak chce zpracovat míč šajtlí na levačku (gol pana Nezmara komentovat nebudu), spíše jsme tam trestuhodně několikrát udělali stejnou chybu při pasivním zakládání jakéhosi útoku a podotýkám, že od té cca 15 min. dobře nehrálo celé mužstvo. Po poločase a provedených změnách, Šenkeřík a Necid na svá místa, Švento také, se kde se vzal - tu se vzal fotbal, o kterém mám představu. Musím uznat, že i MJ se snažil jít do kombinací a navíc mu pomáhal Tavarez při založení akce (najednou to šlo), akce před Necidovým golem byla jako vyšitá. A měli jsme tam těch akcí dalších asi 6, bohužel ani M.Jarolím 3x, ani Šekeřík, ani Švento a ani Latka či Necid nedali ze svých šancí gol. To je bohužel na "fotbalovou policii", a tak jsme byli potrestáni a to navíc úplně prachmizerně. Pak už to byla z naší strany snaha s křečí a nepřesnostmi. Druhý poločas, alespoň těch cca 25 minut ukázal, jakým směrem by se mělo jít. Nevím proč nedostal šanci i Janda, Gebre je pořád takový těžko předvídatelný i pro své spoluhráče. Jak vidíte Huzgi, byť jsem kritikem MJ, tentokrát se snažil daleko víc. Bohužel, alespoň ta střela okolo šibenice (ano nebyli to šance z 5 metrů, ale na tuhle ránu měl čas a střílel z hranice "šestnáctky"). Latka tentokrát chybu neudělal a v závěru šel naplno. Co se týče Šventa a jeho křečí v závěru - to nebylo tím, že by neměl tolik sil, to bylo tím, že v prvním poločase naběhal o 1870 metrů víc než ve druhém, dle měření o naběhaných kilometrech. Tento fyzický potenciál vyšel úplně zbůhdarma a v druhé půli, když bylo potřeba jeho úniků, už byl vyčerpaný. Čí chyba?
              Příbram je ve středu a tak máme čas si to všechno spravit a dojít za poznáním sestavy, která možná bude čitelná, ale schopná hrát moderní a rychlý fotbal. A schopni jsme toho hlavně v druhé půli byli. Prohra možná některé fotbalisty nastartuje, aby si uvědomili, že už se hraje naostro a kdo nepojede naplno, tak "sbohem a šáteček". Co se týče chyb rozhodčího, neřešme to. To by nás jen deptalo a je to zbytečné. Nezmar - prostě to nepískl a byl to gol, a zákrok na Gebreho - nepískl a nebyla to pentle , tečka. Pojďme dál, pokud jsme viděli všichni ten stejný fotbal v Liberci, tak naše mužstvo na to má, aby hráli dobrý fotbal. Viděli to i naši nejmocnější, tak se teď doma "vypere prádlo" a jde se dál.
              Sokrates55

              • Re: Liberec - Slavia 2:1

                Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 04.08.2008 13:16 |  
                0 0

                S většinou Sokrate plně souhlasím. Varianta se Šventem v útoku má svoji logiku, ovšem za podmínky, že hráč na jeho místě (tentokrát Černý) tu levou lajnu zvládne a že Dušan bude v útoku podobně platný jako býval Standa, aspoň co se týká rozhýbání obrany soupeře. Gólový Dušan už asi nikdy nebude, i když neříkej nikdy nikdy. Ta první podmínka splněna nebyla a následně ani ta druhá. Neodvažuji se soudit, zda jeden poločas opravdu soutěžního mače stačí k tomu, aby se tento projekt poslal do kopru, nebo ho opět někdy zkusit. Předpokládám, že KJ chtěl tento systém hrát u soupeřů a doma dávat dva klasické útočníky. Dále předpokládám, že na úvod postavil sestavu, která absolvovala herní soustředění a ty, kteří z různých důvodů nebyli v celé přípravě (Belaid, Cissé, Janda, Litteri a další) dostanou šanci postupně v dalších zápasech. Necid si řekl výrazně o základ, i když s takhle mladým klukem se musí citlivě, někdy je dobré ho naplno hodit do vody a nechat plavat, jindy je lepší postupný vývoj a hráče neutavit. Každopádně by sestava s mladíky Suchým, Jablonským, Belaidem, Jandou, Gebrem, Necidem, Litterim případně Divišem byla hodně odvážná, když navíc další hráči (Latka, Švento, Jarolím) nejsou o moc starší :-)

                • Re: Liberec - Slavia 2:1

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 04.08.2008 13:55 |  
                  0 0

                  Huzgi, ja v tom logiku nevidim, Cerny ani Jablonsky nebudou nalevo lepsi nez Svento, proto se sve nejvetsi zbrane zbavujeme tim, ze posilame hrace, ktery je na svem postu nejlepsi, na post, kde to neumi.. treba by se to casem naucil, ale cas nemame a navic sotva by mohl byt platnejsi nez nalevo. Pritom do utoku jsou pripraveni Senkerik s Ivanou, jsou rychli a jsou to utocnici svou profesi, nejsou to zaloznici jak kdosi tady taky psal. S Ivanou jsme uzavreli smlouvu, proc? Je jedno, kdo byl v cele priprave, kdyz sestava, ktera v cele priprave byla, stejne nefunguje. To znamena, ze nic kloudneho se v priprave stejne nenacvicilo!nejhezci akce padla po schematu, ktery se uplne vymyka priprave - unik sventa po kridle, centr a strela Necida, ktery v priprave nebyl. K cemu bylo sehravani gebreho a Suchyho napravo, kdyz hraci, kteri na utoky po lajne maji vlohy - Janda, Krajcik, maj dlouhodobe navyky a predpoklady k tomu, aby tyto posty zvladli lepe. Sventa jsme utavili tim, ze jsme ho nechali behat bez mice v prvni puli a ve druhe se hralo jen prez nej, nez to i Karel pochopil a nasadil Krajcika napravo, protoze jinak by po prave strane zadny utok nesel! Proste prokaucovany zapas..

              • Re: Liberec - Slavia 2:1

                Andre     před 16 lety 04.08.2008 20:34 |  
                0 0

                Sokrates má pravdu - hlavu vzhůru. Prohrál se jeden zápas, navíc venku v Liberci. Nedělal bych z toho takovou tragedii. Švento se chudák zbytečně naběhal, ale to přece není jen jeho chyba. Nedostal ze zálohy pořádný balon, hlavně od Černého, který zápas odchodil, to je pak těžké. Pak se snadno kritizuje trenér. I když tím neobhajuji nápad Šventa v útoku. Jsem spíše proti...

                Jarolím toho v druhé půlce naběhal dost, dost toho vymyslel a s těmi střelami to nebylo tak jednoduché, jak to vypadalo, navíc mu chyběly milimetry a to co bych zdůraznil ještě víc - proč jemu je to vyčítáno, že nedal? Když pak spálili šance další...

                V tom je cítit velká zášť a to se mi nelíbí. Nemyslím si, že by Jarolím na ligu neměl a nebo, že by byl tak průměrný hráč, jak všichni říkají. Určitě bych ho neodepisoval. Jsem silně zvědav na zápas s Příbramí, na sestavu a tak vůbec, ale neklesejme na mysli. Lepší sestava a výkon z druhého poločasu by nám měli pomoci k vítězství.

          • Re: Liberec - Slavia 2:1

            socolik     před 16 lety 04.08.2008 12:46 |  
            0 0

            Plne souhlasim s nazorem. Marek nehral nic extra, ale snazil a nebal se vzit na sebe odpovednost a to i presto, ze urcite dobre vi jaka nenavist vuci nemu mezi nekterymi fanousky je. Me osobne zklamal pouze Cerny. Tohle neni ani na lavicku.
            Naopak kdo me potesil nejvic je Latka. To je pro me soucasny vudce. I kdyz mu vse nevyjde tak jak by to chtelo, tak jeho bojovnost a nadseni je presne co Slavia potrebuje.

  19. Re: Liberec - Slavia 2:1

    lordblueman     před 16 lety 04.08.2008 12:18 |  
    0 0

    Zdravim.Nechci se poustet do obsahleho hodnoceni zapasu ,ale jen jedne veci.A to ze nechapu kritiku na adresu M.Jarolima.Jedina vyrazna chyba byl faul pred druhym golem.A to jeste prisel docela brzo.Za to ze trikrat netrefil tesne branu bych ho nekritizoval do ty doby dokad bude strilet jedinej.A hlavne jedem z mala dava prihravky dopredu.
    A pak me potesil T.Jablosnky.Sice to nebyl taky nejlepsi vykon ,ale kdyz ho srovnam z Hubackem tak je tu jasnej posum k lepsimu...pěkný den:)

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      socolik     před 16 lety 04.08.2008 12:48 |  
      0 0

      Jablonsky nezklamal. Pouze od nej ocekavam vice uspesnosti v rozehravce. Ale nejak verim, ze to prijde.

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      Ravik     před 16 lety 04.08.2008 12:51 |  
      0 0

      a neni to na Slavii málo, že se občas pokusí o přihrávku dopředu (většinou zkaženou) a o střelu? Sice je hezké, že nehraje tak alibisticky jako Gebre (pravý záložník, který nevyprodukuje za celý zápas nic co by vedlo k ohrožení branky soupeře je na tým kalibru Slavie opravdu k pláči), ale přijde mi že se Marek Jarolím pohybuje zejména špatně v prostoru když bráníme. Bud tam chybí uplne, nebo tam je pozdě a fauluje. Tohle je jeho největší slabina + je měkký a jeho vklad do ofenzivy tyto nešvary ani zdaleka nepřevyšuje...

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        quelhar (admin)     před 16 lety 04.08.2008 12:53 |  
        0 0

        Jenze jeho konkurenti jsou na tom velmi podobne. Volesak i Belaid hraji smerem dozadu jeste vice neciste a vytvareji velke mnozstvi faulu. A to ani nehodnotim Smicera, ktery se do braneni nezapojuje temer vubec.
        Mimochodem Gebre vcera nehral zas tak spatne, nekolikrat nahral spoluhracum do sance a v prvni puli byl v te bide jednim z nejlepsich.

        • Re: Liberec - Slavia 2:1

          venousek     před 16 lety 04.08.2008 12:59 |  
          0 0

          Ano Volesak a Belaid hraji smerem dozadu více nečistě než Jarolím. Oni totiž narozdíl od Jarolíma hrají dozadu, takže se častěji dostávají do soubojů a tím pádem více faulují.

        • Re: Liberec - Slavia 2:1

          Ravik     před 16 lety 04.08.2008 13:05 |  
          0 0

          ale aspon smerem dozadu hraji, nechybi jim bojovnost a zarputilost... M.Jarolím je baletka... jedine co muže hrát je volný podhrotový hráč, ale to je v dnešním fotbale kdy se klade důraz na komplexnost hráčů příliš velký luxus. Krom toho Jarolím neumí vůbec přenášet hru na větší vzdálenost, všechno jen po zemi a že bych od něj včera viděl nejakou peknou uličku si nemyslim... je zvláštní, že všechny nebezpečný akce, který jsme vyprodukovali, šly mimo něj... on se bohužel dostal k jejich zakončení...
          že byl Gebre nulovej zatím si stojim... nevěří si a hraje na jistotu, jeden na jednoho ani nezkusí, snad žádnej centr od něj do vápna nešel a že by někomu nahrál do šance jsem si nevšiml. Jedině nebezpečí šlo včera zleva... Gebre hlavne zazdil slibné přečíslení ve druhé půli, kdy špatným náběhem neumožnil M. Jarolímovi ho poslat do velké šance. Doufám, že ´ve středu v základu nebude.

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      Jiri1     před 16 lety 04.08.2008 12:54 |  
      0 0

      Zdravim, Zapas napovedel ,kde ma nas tym nejvetsi slabiny, je to predevsim defenziva a celkova hra obrany, nedi divu , kdyz po lete plnem prekvapeni pro fandy dochazi k tmto vecem, nepovedlo se vyhrat souboj o jedineho hotoveho hrace, nepovedlo se vyrovnat zavazky vuc hracum a bohuzel se nepovedla ani premiera, ukazuje se , ze soustredit moc v rukach jedne osoby neni dobre a vyyhledove uz vubec ne. Kustod Petrak, ktery nyni pusobi na Dukle je toho ostatne prikladem, rekl jen svuj nazor a sel. Pritom KJ uz opravdu predvadi sve manyry vsude kde muze, situace okolo Marka Jarolima jee toho dukazem a neomlouva ho ani pripadny faul Nezmara. Necid pres sve vykony opet dostal sanci az v druhe pulce a dokazal dat gol , co bude dal bude opet vysedavat na lavicce jako loni. Snad se povede porazit Pribram, snad skutecne dojde trenerovi, ze je treba vsadit na osvedcene hrace a dat jim znovu duveru, ne podle staje manazera , ale jen a jen dle predvedeho vykonu. A nebo je snad pravda , ze tym nema vyraznou osobnost, ktera by jej dokazala podrzet a ze Brabec, Latka i Vaniak tym prilis dohromady nedavaji, nevim ukazi to az pristi zapasy.

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        venousek     před 16 lety 04.08.2008 13:02 |  
        0 0

        Nesouhlasim s tím, že hrajeme špatně dozadu. Včera jsme dostali góly ze standartek. Jinak si Liberec nevytvořil prakticky nic.

        • Re: Liberec - Slavia 2:1

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 04.08.2008 13:13 |  
          0 0

          Dobrý den přeji Vám všem a hlavu vzhůru.
          Víte, přiznám se, že jsem včera večer prožíval asi jako každý fanda zklamání nad prohrou a tak se připojuji až teď, kdy jsem si všechno prošel znovu, ještě si některé věci ověřil a to jen proto, abych někomu neublížil. Sestava na začátek bez překvapení, to jsem prostě čekal. Také jsem čekal, že trenér dojde časem k poznání, že utápí Šventa s jeho potenciálem na jiném postu než má. Hra v prvním poločase do 10 minuty byla z naší strany až překvapivě slušná, pak začaly zdlouhavé příhry mezi stopery, opustili jsme počáteční způsob zahájení utkání a tím jsme s aktivitou skončili. Černý byl opravdu špatný, Švento úplně zbytečně naběhal spousty metrů a navíc je to prostě levák a až mi ho bylo líto při přebíhání do prava jak chce zpracovat míč šajtlí na levačku (gol pana Nezmara komentovat nebudu), spíše jsme tam trestuhodně několikrát udělali stejnou chybu při pasivním zakládání jakéhosi útoku a podotýkám, že od té cca 15 min. dobře nehrálo celé mužstvo. Po poločase a provedených změnách, Šenkeřík a Necid na svá místa, Švento také, se kde se vzal - tu se vzal fotbal, o kterém mám představu. Musím uznat, že i MJ se snažil jít do kombinací a navíc mu pomáhal Tavarez při založení akce (najednou to šlo), akce před Necidovým golem byla jako vyšitá. A měli jsme tam těch akcí dalších asi 6, bohužel ani M.Jarolím 3x, ani Šekeřík, ani Švento a ani Latka či Necid nedali ze svých šancí gol. To je bohužel na "fotbalovou policii", a tak jsme byli potrestáni a to navíc úplně prachmizerně. Pak už to byla z naší strany snaha s křečí a nepřesnostmi. Druhý poločas, alespoň těch cca 25 minut ukázal, jakým směrem by se mělo jít. Nevím proč nedostal šanci i Janda, Gebre je pořád takový těžko předvídatelný i pro své spoluhráče. Jak vidíte Huzgi, byť jsem kritikem MJ, tentokrát se snažil daleko víc. Bohužel, alespoň ta střela okolo šibenice (ano nebyli to šance z 5 metrů, ale na tuhle ránu měl čas a střílel z hranice "šestnáctky"). Latka tentokrát chybu neudělal a v závěru šel naplno. Co se týče Šventa a jeho křečí v závěru - to nebylo tím, že by neměl tolik sil, to bylo tím, že v prvním poločase naběhal o 1870 metrů víc než ve druhém, dle měření o naběhaných kilometrech. Tento fyzický potenciál vyšel úplně zbůhdarma a v druhé půli, když bylo potřeba jeho úniků, už byl vyčerpaný. Čí chyba?
          Příbram je ve středu a tak máme čas si to všechno spravit a dojít za poznáním sestavy, která možná bude čitelná, ale schopná hrát moderní a rychlý fotbal. A schopni jsme toho hlavně v druhé půli byli. Prohra možná některé fotbalisty nastartuje, aby si uvědomili, že už se hraje naostro a kdo nepojede naplno, tak "sbohem a šáteček". Co se týče chyb rozhodčího, neřešme to. To by nás jen deptalo a je to zbytečné. Nezmar - prostě to nepískl a byl to gol, a zákrok na Gebreho - nepískl a nebyla to pentle , tečka. Pojďme dál, pokud jsme viděli všichni ten stejný fotbal v Liberci, tak naše mužstvo na to má, aby hráli dobrý fotbal. Viděli to i naši nejmocnější, tak se teď doma "vypere prádlo" a jde se dál.
          Sokrates55

          • Re: Liberec - Slavia 2:1

            Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 04.08.2008 13:20 |  
            0 0

            S většinou Sokrate plně souhlasím. Varianta se Šventem v útoku má svoji logiku, ovšem za podmínky, že hráč na jeho místě (tentokrát Černý) tu levou lajnu zvládne a že Dušan bude v útoku podobně platný jako býval Standa, aspoň co se týká rozhýbání obrany soupeře. Gólový Dušan už asi nikdy nebude, i když neříkej nikdy nikdy. Ta první podmínka splněna nebyla a následně ani ta druhá. Neodvažuji se soudit, zda jeden poločas opravdu soutěžního mače stačí k tomu, aby se tento projekt poslal do kopru, nebo ho opět někdy zkusit. Předpokládám, že KJ chtěl tento systém hrát u soupeřů a doma dávat dva klasické útočníky. Dále předpokládám, že na úvod postavil sestavu, která absolvovala herní soustředění a ty, kteří z různých důvodů nebyli v celé přípravě (Belaid, Cissé, Janda, Litteri a další) dostanou šanci postupně v dalších zápasech. Necid si řekl výrazně o základ, i když s takhle mladým klukem se musí citlivě, někdy je dobré ho naplno hodit do vody a nechat plavat, jindy je lepší postupný vývoj a hráče neutavit. Každopádně by sestava s mladíky Suchým, Jablonským, Belaidem, Jandou, Gebrem, Necidem, Litterim případně Divišem byla hodně odvážná, když navíc další hráči (Latka, Švento, Jarolím) nejsou o moc starší :-)

            • Re: Liberec - Slavia 2:1

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 04.08.2008 13:36 |  
              0 0

              Dobře, tomu rozumím. Už jsem Vám psal, že každý má svůj pohled a pokud to takto doplníme, tak tu variantou i bych tak nějak se snažil pochopit, ale proč ne tedy v nějakém utkání i ligovém s relativně lehčím soupeřem a třeba při rozhodnutém utkání? Když tedy zkusit nějakou novou variantu. Ale takhle? Ztratili jsme tím jeden celý poločas, škoda. Tak ve středu reparát. Sokrates55

          • Re: Liberec - Slavia 2:1

            Jiri1     před 16 lety 04.08.2008 13:23 |  
            0 0

            Bohuzel je pravdou , ze si letos budeme muset zvyknout na prisnejsi metr , to je realita, kterou naznacilo hned prvni utkani, prace v zakulisi je opravdu behem na delsi trat a je treba ji delat neustale, je treba opet zvysit i tlak smerem k rozhodcim, aby nas nerezali hned od pocatku ligy a jinde zase bohovorne prihlizeli likvidacnim zakrokum jisteho hrace jehoz odchod mel byt behem utkani samozrejmosti, ale v zakulisi jdou zase zvesti o zakulisnim tlaku Sralty a jistych klubu z Moravy, ktere chteji uspet i cosi o prazdne kase jisteho Prazskeho klubu, prelozte si sami.

            • Re: Liberec - Slavia 2:1

              DavidSkunca     před 16 lety 04.08.2008 13:36 |  
              0 0

              Kurna chlapi,ja jsem se na toho Jarolima nemohl divat,ten je tak pomalej,neduraznej,zpomaluje hru a kdyz zpracovava mic,tak se na chvilku zastavi,byl u obou golu,jinymi slovy s nim budem jen prohravat.a nechapu proc byl svento v utoku,kdyz byl v zaloze daleko efektivnejsi,mel tam nastoupit necka.

            • Re: Liberec - Slavia 2:1

              Khadgar     před 16 lety 04.08.2008 15:57 |  
              0 0

              Á, pan Jiří opět nezklamal. Zákulisní čachry, rozhodčí blablabla. Rozhodčí nás řežou už několik let, není si tedy na co zvykat. Už jsme si totiž dávno zvykli. Spartě a přímo Řepkovi se nadržuje už taky nějaký ten pátek, opět to není žádné překvapení.

              No a k tomu předchozímu - Obranná čtveřice hrála slušně (když pominu že Suchý se párkrát zapoměl), zklamání byly akorát standardky. Latka zahrál výborně. A že nám chybí osobnost? Fakt? Tak to jsme tím pádem žádnou neměli už od dob Bicana.

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        socolik     před 16 lety 04.08.2008 14:14 |  
        0 0

        Neni nic lehciho nez si vymyslet 2-3 utoky a ty donekonecna opakovat. Proc nenapise k tomu vice?
        Komu Slavie dluzi? Za co jim dluzi? Jsou to dluhy mimo dohodnute podminky splatek? Co rekl V. Petrak?
        Vasi nenavist k KJ snad ani nema cenu komentovat. Mozna ma ve Slavii opravdu nadstandardni pravomoce. Ale to ma kazdy trener (manager) v Anglii, Italii atd. Uz vidim sira Alexe jak chodi po Manchesteru a pta se vsech kdo by mel byt kustod a kdo ma nastoupit v utoku.
        Take se mi nelibi vse co KJ udela (Svento do utoku, pro me tezko pochopitelna koncepce ohledne praveho zaloznika atd.). Ale rozdil mezi mnou a KJ je ten, ze ja pouze muzu psat prispevky a on trenuje Slavii. Uz proto si zaslouzi moji uctu. Mit k nemu uctu neznamena, ze s nim musim ve vsem souhlasit, ale odmitam jeho urazky!

        • Re: Liberec - Slavia 2:1

          Jachym     před 16 lety 04.08.2008 14:31 |  
          0 0

          Konečně někdo normální. Mít úctu a neurážet, a přitom nesouhlasit, to by mělo být standardní výbavou demokrata. I já si třeba myslím, že exkrement (sic!) se Šventem v útoku by už měl skončit. Zatím jsem spíše naštvaný, ale liga má třicet kol, hrajeme evropské poháry, takže hned neodvolávejme trenéra. A ve středu ať je nás plný stadion!

  20. Re: Liberec - Slavia 2:1

    Jary     před 16 lety 04.08.2008 14:10 |  
    0 0

    BUDOU NÁKÝ FOTKY???

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      Richi (admin)     před 16 lety 04.08.2008 14:15 |  
      0 0

      Nebudou, byl jsem v kotli.

  21. Re: Liberec - Slavia 2:1

    wector     před 16 lety 04.08.2008 15:15 |  
    0 0

    Mám pocit, že Marku Jarolímovi zase škodí především jeho příjmení. Určitě nepodal nijak kvalitní výkon a první gól je jeho chyba, ale aspoň se o něco snažil. Mnohem tragičtější výkon předvedl Černý, ten měl daleko i k tomu málu od Jarolíma. Ale o Černém se mluví mnohem méně než o Jarolímovi.

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      Glazzy     před 16 lety 04.08.2008 18:41 |  
      0 0

      První gól nebyla Jarolímova chyba ale jasný faul od Nezmara což řekl i J. Bosák který vždycky držel palce spíš Sraltě.

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        Wommi     před 16 lety 04.08.2008 18:45 |  
        0 0

        ..bosak..vzdycky byl zarytej slavista...narozdil od capka..vernyho spartana!

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        wector     před 16 lety 04.08.2008 19:23 |  
        0 0

        Vždyť se tam vzájemně objímali. Když chtěli hrát offside systém, tak je chybou stát zaklesnutej za hráčem, prostě to byla jeho chyba.

  22. Re: Liberec - Slavia 2:1

    bongor     před 16 lety 04.08.2008 16:20 |  
    0 0

    Tak jsem včera koukal na fotbal-co taky jiného by měl dělat slávista,než se podívat na svoje mužstvo jak zahajuje novou sezonu jako mistr ligy.Moje pocity byly smíšené.První poločas byl hodně špatný,na mistra až moc špatný.Nejlepší záložník Gambrinus ligy se
    potuloval kdesi vepředu.Jeho bleskové úniky po lajně,kterými mi často připomíná Frantu Veselého byly obětovány jakémusi nepovedenému vynálezu.Offsajd systém na cizím hřišti,navíc minutu před poločasem
    to mi připomíná chůzi kaskadéra po naříznutém laně.Taky nás to stálo už pět bodů,dva s Ostravou a tři včera.Tu první půli jsme darovali Liberci na stříbrném podnosu,až na Latku,Tavarese a částečně Brabce
    nebylo skutečně co pochválit.Druhá půle byla úplně o něčem jiném,
    Dušan si dělal co chtěl,Necka přinesl důraz,Šenky zaplnil mezeru záloha-útok,v dobrém výkonu pokračoval Tavares i Laty.No bohužel to tentokrát nevyšlo Vaniakovi.Ale jak jste nedávno viděli,i mistr Čech se utne a tak na občasnou minelu má nárok každý.Tvrdím,že kdyby sestava byla již v 1.půli správná,tak ještě dneska by se obránci Liberce hrůzou budili ze sna.I když nepříliš daleko od pravdy je i názor,že Necid je nejlepší jako střídající hráč.Zásadní chyby byly dezorientování Šventa a tvrdohlavý pokus o ofsajd systém.I když mě znáte jako příznivce KJ,který ho často brání před zbytečnými útoky,zejména ve spojitosti s jeho příbuzenskými vztahy,musím tentokrát říct:"Karle prosím Tě neexperimentuj"!
    Dál:Nevím proč Belaid a Jandys nebyli ani na lávce ,docela mě to zajímá,i když Marek Jarolím tentokrát nebyl až tak marný.
    No tak se budeme těšit na Příbram,ale na Fiorentinu by se to muselo zlepšit o 200%,abychom měli naději.Ale nakonec jak jsme včera viděli,i o dost horší mužstvo často vyhrává.

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 04.08.2008 18:04 |  
      0 0

      Ano, je rozdíl, když někdo uděla neúmyslnou chybu jako Vaniak, to se stane, proti tomu, když někdo opakovaně odmítá vzít zdravý rozum do hrsti a uznat své omyly. Nevim, co vede Karla k prosazovani Cernyho, Marka J. nebo Gebreho, bylo by velmi smutne, kdyby to byla jen snaha obhajit vlastni prestupovou politiku.. Je evidentni, ze na jejich posty mame lepsi hrace. Na jare od toho ustoupil az na posledni zapasy, kdy Belaid a Svento, kteri nahradili Marka a Jardu Cernyho, meli velky podil na zachrane jara. Stejna tvrdohlavost cisi ze standartek, mame pri nich velke problemy a misto aby Karel premyslel, proc napr. v derby hlidal druheho nejlepsiho hlavickare Kadlece Belaid (a neuspesne) a proc se nyni postavil k Nezmarovi Marek Jarolim, tak stale prosazuje ofsajd system, kvuli kteremu jsme opakovane pro smich.

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        Glazzy     před 16 lety 04.08.2008 18:40 |  
        0 0

        Já se musím zástat Marka Jrolíma. Jeho výkon ve středu zálohy vůbec nebyl špatný. Hráč jako on musí hodně tvořit a hodně toho vzít na sebe i když se to vždycky nepovede jako třeba s Libercem při jeho šancích ale určitě hrál mnohem lépe než třeba Gebre který se naprosto zbytečně zbavoval balónů apod. A takových hráčů bylo víc, M. Jarolím hraje ve středu zálohy dobře.

  23. Re: Liberec - Slavia 2:1

    zz     před 16 lety 04.08.2008 19:40 |  
    0 0

    Dobrý večer všem,
    máme za sebou nepovedený vstup do sezóny. Obávali jsme se toho, že Karel Jarolím bude pokračovat v jarních experimentech, a bohužel se tomu tak stalo. Není to dobré pro psychiku hráčů, je třeba, aby hráli hráči s formou a na postech, pro které mají předpoklady. Sám Dušan Švento není nadšený z toho, že musí hrát, spíše trpět v útoku. Zkoušet se má v přípravě, ne v zápasech. Tam se hraje o důležité body. Pokládám za špatné, že se nepodařilo v přípravě sehnat kvalitní soupeře z bundesligy jako Wolsburg, Hamburg, Brémy. Právě proti kvalitnímu soupeři, byť je to jen příprava, bychom poznali, že stavění některých hráčů na některé posty je kontraproduktivní a poškozuje tým i kvalitu jeho herního projevu. Hra proti třetiligovému soupeři nás neprověří. Ani Liberec nás příliš neprověřil, zvláště v defenzivě. A my potřebujeme mít jasno o sestavě na důležitý dvojzápas s Fiorentinou, kde budou hráči čelit úplně jiné kvalitě než včera proti slabému Liberci. Proto jsem zklamaný z nepovedeného herního soustředění. Příprava měla připravit tým na tento důležitý, ale těžký zápas. Tomu měla odpovídat i jména soupeřů. Obávám se, že se tak nestalo. Sledoval jsem o víkendu zápas mezi Juventusem a Hamburgem na Emirates cupu. Zajímalo mě, jak je na tom italský tým s rozehraností. Přestože Juventus nastoupil převážně s náhradníky, hrál se ve druhé půli nádherný, útočný fotbal. Vynikající kombinační fotbal s rychlou přechodovou fází s minimem doteků, hra byla ve vysokém tempu. Prostě kvalita. Proto argument o nerozehranosti Fiorentiny si můžeme škrtnout, hrají proti kvalitním soupeřům a budou dobře připraveni. Naproti tomu Hradec, Írán, Liberec, Příbram nás na tento těžký zápas s Fiorentinou příliš neprověří. Hráči budou čelit úplně jiné kvalitě, a proto se obávám, že nemáme na tento dvojzápas prověřenou sestavu.

    Pokud jde o samotný zápas v Liberci, začali jsme dobře, prvních pět až deset minut bylo kvalitních. Pak už bohužel následovalo jarní představení. Nakopávané míče, malý pohyb bez míče, zvláště ze strany krajních beků a záložníků, ztráty míčů ve hře, špatně zahrávané standartky, zdlouhavý přechod do útoku. Zvláště na Šventovi bylo vidět, jak je otrávený ze hry. Běhal bez míče, stálo ho to hodně sil, které mu chyběly v závěru zápasu. Marek Jarolím v podstatě neměl ani komu nahrát, protože kraje byly statické. Stopeři si opět dlouho vyměňovali míč, soupeř neměl problém se zformovat do defenzivy. Málo jsme i pressovali. Pozitivem bylo dobré bránění, kdy jsme soupeři nenechávali prostor. Bohužel jsme doplatili na obrannou standartku. Není to poprvé. Soupeř očekával, že budeme hrát offside systém, trénoval to, bohužel jsme ho opět špatně zahráli. Gól to byl regulérní, takové kontakty hráčů jsou běžné. Marek Jarolím nemůže bránit při obranných standartkách, Nezmar si vybral záměrně, protože věděl o jeho deficitu v osobních soubojích. Podobně nelogicky bránil Balaid Kadlece v derby. Varoval jsem před zápasem na to, abychom nedělali zbytečné fauly v nebezpečných prostorech. Soupeř měl mnoho standartek, hodně tomu pomohl špatný rozhodčí Franěk, který připískával Liberci.

    Pokud jde o druhý poločas, pomohlo nám střídání. Šenkeřík se stahoval do zálohy pro míče, Necid napadal rozehrávku soupeře a Švento jezdil jako po lajně, kde nastartoval svoji motorku. Vynikající Tavares rozdával krásné míče, hráli jsme kombinačně, rychle jsme vyrovnali, soupeř jenom bránil a hrál pasivně. Přišly další velké šance, Marek Jarolím neproměnil ani jednu ze čtyř dobrých příležitostí. V druhé půli šel jeho výkon nahoru, můžeme říci asi nejlepších dvacet pět minut ve Slávii. Jeho hře pomohlo to, že soupeř nám nechal hodně prostoru, jen pasivně bránil, navíc Šenkeřík si chodil pro míče a s Tavaresem dobře rozjížděli akce. Pozitivem bylo i to, že se Marek jarolím pokoušel o střelbu, což nám jako tradičně chybělo. Vše nebezpečné šlo po naší levé straně, bohužel pravá strana byla neškodná. Soupeř to pochopil, a proto se snažil zahustit prostor na levé straně, kde hrál vynikající Švento. I Kerič se zapojil do bránění, protože jako jediný mohl rychlostně konkurovat Dušanovi. Hra v této fázi byla opravdu kvalitní. Je otázkou, do jaké míry tomu pomohl opravdu slabý výkon soupeře. To se dozvíme až v zápase s Fiorentinou. Bohužel pak přišel zbytečný faul Jarolíma, zeď byla pouze tříčlenná, jeden náš hráč se navíc otočil zády a dostali jsme naprosto laciný gól. Pro Vaniak to bylo těžké, druhou půli si nesáhl na míč, ale takovou střelu musí mít. V závěru jsme se snažili o vyrovnání, ale už to byl platonický tlak. S výjimkou střely Latky jsme si už šanci nevytvořili. Je to jednoznačně ztráta bodů, Liberec byl opravdu slabý soupeř. Pozitivem může být naše hra v druhé půli prvních 25 minut, ale skutečnou kvalitu naší hry poznáme až v zápase s Fiorentinou. Liberec nás neprověřil.

    Pokud jde o jednotlivé hráče, nejlepší byli Latka, Tavares, černou práci odvedl Šenkeřík, Necid dal důležitý gól a dobře napadal stopery. Jednoznačně zklamáním je pro mě hra Černého a Gebreho. Prostě když srovnám jeho hru s hrou Dočkala, tak je tam rozdíl Dočkal podal průměrný výkon, ale chtěl míč, nebál se jít jeden na jednoho, pokoušel se o centry, měl hodně kontaktů s míčem. A je třeba přihlédnout k tomu, že měl za sebou Radzinivičuise, což je stejně nesmyslný experiment jako Švento. když už chtěl Škorpil někoho předělat na beka, tak rychlého a technického Dittricha. A navíc v záloze hráli mizerně Dort i papoušek. Měl to Dočkal těžké. Záloha Liberce zůstala za očekáváním. Pokud jde o Gebreho, na základ Slávie nemá, a podle mě je paradox, že pouštíme lepší hráče jako Dočkala, Kalivodu a horší hráči za nás hrají. V tomto se mi naše přestupová politika nelíbí, místo Gebreho měl dostat loni šanci Vácha, Held a nemuseli jsme utrácet 5 miliónů. Nevím, jak je na tom Janda, ale doufám, že Gebreho brzy nahradí. od brzy přichozího Grajciara toho moc nečekám vzhledem k hernímu i kondičnímu výpadku. Vaniaka bych podržel, není čas na experimenty. Pokud jde o krajní beky, Jablonský hrál na jistotu, aby nepřišel o místo v sestavě. Hra dopředu byla špatná i díky mizernému výkonu Černého v první půli. Ale ani v druhé půli se příliš do ofenzivy nezapojil. Přihrávky na Šventa šly ze středu od Tavarese, hodně pomáhal Šenkeřík. Čekal jsem od Jablonského větší kvalitu směrem dopředu, zvláště střelbu. Podobné to bylo na druhé straně u Suchého, bylo vidět, že má návyky stopera, při centrech od Dočkala se stahoval do středu a nechával prostor na své straně neobsazený. V Defenzivě nás soupeř příliš neprověřil, proto výkony Jablonského a Suchého v defenzivě prověří až Fiorentina. U Suchého mi chyběla větší podpora ofenzuivy, chápu, že s gebrem to moc nejde, ale přesto bych čekal od něj kvalitnější mezihru, zapojení se do kombinace, střelbu, zvláště když soupeř hrál tak pasivně. Stejně tak dlouhé přenesení hry, na dva metry umí nahrát každý. V tom byl opatrný i Jablonský, který radši vrátil míč stoperům. Samozřejmě důležitý je pohyb hráčů, kterým adresujete dlouhý pas, ale v ofenzivě a kreativitě Suchý zaostává za Krajčíkem. prostě hra krajních beků měla být směrem dopředu výrazně lepší. Stejně tak nechápu, proč jsme kupovali Šikliče. Posila se kupuje do základu, ne na tribunu. To nemá smysl. V tom má Petr Uličný pravdu. marek Jarolím zavinil dva góly, sehrál nejpovedenější zápas v dresu Slávie, ale bylo to dáno pasivní hrou soupeře, který mu dal potřebný prostor. Čekám od něj kvalitnější finální přihrávku, překvapivou kolmici, dobré zahrávání standartek, jeden povedený pokus je málo. Stejně tak častější střelbu ze střední vzdálenosti a hlavně přesnou. Jako jeden z mála aspoň střílel. Stejně tak důraz v osobních soubojích a lepší hru dozadu, napadání soupeře. Prostě hraje až příliš opatrně, nedovolí si riskantní pas. V tom je velký rozdíl proti Poláchovi, Horváthovi, Otepkovi. Je to smutné, že starší hráči na tomto postu dominují, ale je to realita. Dal bych šanci Balaidovi, dozadu je to podobné, ale v osobních soubojích je trochu lepší, je rychlejší a nebojí se riskovat. Ve hře dopředu je odvážnější, lépe zahrává standartky. proti Fiorentině je to varianta číslo jedna. Škoda zranění Šmicera a Dřížďala. Hodně chybí. Možná stálo za to vyzkoušet v létě na postu krajního beka Šinglára, kterému skončila smlouva. Hra krajních beků je nesmírně důležitá pro hru týmu. Teď je nutné porazit slabou Příbram a pak vyhrát v Plzni, kde to bude těžké. Ztrácet si už nemůžeme příliš dovolit, bylo by špatné nabrat velkou ztrátu na začátku soutěže. Stačí si vzpomenout loni na Liberec. Je třeba stabilizovat sestavu a připravit tým na Fiorentinu. Proti Fiorentině bych dal šanci Balaidovi ve středu zálohy, na kraji Jandovi a Šventovi, na krajích obrany silovějšímu Šikličovi a možná Krajčíkovi. Jeho hra dopředu nám chybí. I když nebyl loni ve formě, dal bych mu šanci. Pozitivem je hra v druhé půli, ale prověří nás důkladně až dvojzápas s Fiorentinou. Liberec hrál opravdu špatně, proto mrzí ztráta tří bodů. Měli jsme jednoznačně na vítězství.

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      Viking     před 16 lety 04.08.2008 20:27 |  
      0 0

      Souhlas s hodnocením. Včera jsem se vůbec nedivil Dušanovi, že ke konci odešel fyzicky, první půlku ztratil strašně moc sil. Snad až začne hrát Janda s Ferrym, tak budeme nebezpeční po obou krajích a tím pádem i méně čitelní. Klidně si veprostřed dovedu i toho Marka představit, myslím že se zlepšuje a pokud bude mít kvalitní spoluhráče, bude to fungovat. První půlku však neměl v záloze prakticky s kým kombinovat, kraje byly hodně špatné... Pokud budou kraje Janda - Švento, jeho výkon půjde nahoru.

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      bongor     před 16 lety 04.08.2008 21:17 |  
      0 0

      Máš bohužel pravdu zz.Já jsem ani nepsal o Gebrem,ale myslím ,že je to hoch zatím pro béčko.S Jandou ho nemůžeme vůbec srovnávat.Ale když se podíváš na to ,kdo je vlastně použitelný pro mezinárodní fotbal ,tak snad nesestavíš ani základní jedenáctku.Je to odraz naší ekonomické situace a to nejen ve fotbale,ale všeobecně,to není otázka jedné generace,aby se vše srovnalo.Průměrné evropské státy jsou nad námi téměř ve všem a před námi o nejméně dvě generace.
      Musíme proto vycházet z reality a spoléhat,že nám pomůže štěstí,které se proti nám tak postavilo v utkání s Libercem.Jenom bych ještě podotknul,že Jablonský se mi taky nelíbil.Kdykoliv šel Dočkal na bránu,tak jsem neviděl,že by ho Jablonský důrazně atakoval/až na asi dva případy/.Mně se k vašemu překvapení líbí víc Hubáček,i když je spolu s M.Jarolímem nejoblíbenějším terčem.Dřížďal hodně chybí.

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        quelhar (admin)     před 16 lety 04.08.2008 22:43 |  
        0 0

        K te ekonomicke realite bych jen dodal, ze bychom se mozna vsichni meli vratit z pekneho Eura zpet do reality Gambrinus ligy. A vzhledem ke kvalite ligy byl nas zapas s Libercem nejlepsim zapasem kola a to diky obema muzstvum. Proto nesouhlasim s vokim, ze Liberec hral velmi spatne. Muj nazor je, ze to byl nadprumerny ligovy zapas, ve kterem jsme byli druhy polocas jasne lepsi. Proto jsem smerem do budoucna celkem optimisticky. Ovsem zapas s Pribrami bude uplne o necem jinem, tezko dostaneme od obrancu soupere tolik prostoru jako v nedeli.

        • Re: Liberec - Slavia 2:1

          zz     před 16 lety 04.08.2008 22:55 |  
          0 0

          Zdravím Quelhare,
          byl to nadprůměrný ligový zápas v druhé půli z naší strany. Dokonce bych řekl, že těch 25 minut druhé půle bylo nejlepší hrou z celého prvního kola. Zápas Sparty byl mnohem horší. To nic nemění na faktu, že výkon Liberce byl naprosto zoufalý. Tak pasivně hrají Liberec jsem neviděl dlouho. Proto je velká škoda, že jsme ztratili tři body. Navíc nás čeká zápas v Plzni, a ta bude mnohem silnějším soupeřem než trapný Liberec. Proto musíme v Plzni naplno bodovat.

          • Re: Liberec - Slavia 2:1

            Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 05.08.2008 00:02 |  
            0 0

            Tak tak zízí, nejlepší zápas kola, já v mnohém souhlasím, třeba i s tím, že byl Liberec mnohem horší než Slávie, takže ta představa, že nás skoupí a oslabí, byla mylná, skoupil v podstatě nepotřebné zboží, nebo s tím, co koupil neumí naložit. Jinak poslední zápas na Strahově hrál ještě pasivněji, těšil jsem se tehdy na Bořka, jak se proti nám vytáhne a dá trumfy k tomu, abychom ho vykoupili zpět a on tehdy, zřejmě podle taktických pokynů, nepřelezl za celý zápas až asi na dva případy půlící čáru......

            • Re: Liberec - Slavia 2:1

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 05.08.2008 07:40 |  
              0 0

              Dobré ráno Vám všem přeji,
              tak jsem to pěkně prošvihl. Ale v podstatě jste vcelku shodně konstatovali a tedy i potvrdili i moje hodnocení našeho zápasu. Až na malé nuance bylo shodné i Vaše opravdu podrobné hodnocení pane (zz) a ten mě napadá, že bychom Vás mohli pasovat do termínem muzikantské role ZZ TOP, jak píše Huzgi "ZÍZÍTOP". Ne to byl jen pokus o vtip. Vaše hodnocení opět velmi dobré, v jedné věci asi nebudu souhlasit a to byl faul pana Nezmara. Pokud jste měl možnost to vidět až do konce (tuto sekvenci), tak úplně na konci už Nezmar držel jarolíma evidentně za dres a pravou ruku, když se mu chtěl M.J. vysmeknout. Tam už to skutečně byl faul. Ale jinak máte pravdu, tam jsme si o takovou situaci koledovali několikrát. Jinak Vám přeji hezký den Všem a možná že jsme to potřebovali, abychom si "nechrochtali" jak jsme dobrý. Sokrate55

              • Re: Liberec - Slavia 2:1

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 05.08.2008 09:48 |  
                0 0

                Dobré ráno, zz top, to je pekne:-)). když si tak pročítám příspěvky, vypada to, že se dost shodujeme, pokud jde o sestavu, nejzajímavější je asi otázka složení obrany. Latka mě osobně překvapil výborným výkonem, měla by tedy zůstat stoperská dvojice Brabec - Latka? Nebo to zkusit bez kapitána, Latka - Suchý? A jak s kraji obrany? Jablonský - jak píše zz, hrál dost při zdi a málo spolupracoval s Dušanem. Přesto jsem si všiml, že Dočkalovi několikrát nechal hodně prostoru, nechal jej rozebehnout se s míčem a párkrát se nechal i obejít. Přišlo mi že občasn není na svém místě, a niž by se zapomněl vepředu, kam nechodil. To by mohlo být v přáípadě fiorentiny smrtící. Bohužel Šikliče jsem viděl jen krátce s Íránem, dopředu moc nehrál, vzadu mi přišel důraznější, ale těžko říci, Jablonský je určitě šikovnej hráč a podle mě umí více než předvedl. A pravý kraj? Krajčík, Suchý? Marek se to učí, podle mého díky svému přirozeném talentu si uhraje své, ovšem jeho předpoklady by byly poznat lépe, kdyby hrál před ním někdo konstruktivní, tedy Krajčík nebo Janda, pak bychom viděli, jak mu sedí kobinace po lajně a hra dopředu. V dalším mi přijde jasná zz top sestava:-)) Švento - Tavares - Belaid - Janda (krajčík), Necid - Šenkeřík. Mimochodem, neví někdo, jak je na tom Janda? Před zápasem tu by l článek, že je připraven, ale že by ho KJ nevzal jen tak...

                • Re: Liberec - Slavia 2:1

                  quelhar (admin)     před 16 lety 05.08.2008 10:00 |  
                  0 0

                  No, taky dost dobre nechapu, proc Janda nejel. Je mozne, ze trener vzal jen ty hrace, kteri byli stoprocentne zdravi a meli natrenovanou kondici. Proto asi nejel Tijany ani Petr Janda ani Siklic (o nem se snad psalo, ze mel nejake mensi problemy se svalem). Uvidime zitra, jestli uz bude nektery z nich aspon na lavici.

                  • Re: Liberec - Slavia 2:1

                    Viking     před 16 lety 05.08.2008 10:16 |  
                    0 0

                    Jandu snad KJ šetří na Fiorentinu.

                    • Re: Liberec - Slavia 2:1

                      amon     před 16 lety 05.08.2008 12:16 |  
                      0 0

                      Doufám, že ne. Jandys zatím není ani stínem toho, co co byl vloni na podzim. A věř mi, že v přípravě hrál Gebre o třídu výš. Jandys potřebuje čas, v současné formě je znatelně horší naž G. Jedinou kyselou (_!_) za nedělní mač si zaslouží KJ a Vaňous. Ostatní pochvala a nejvíc se mi asi líbil Mára S. howgh

                    • Re: Liberec - Slavia 2:1

                      amon     před 16 lety 05.08.2008 12:16 |  
                      0 0

                      Doufám, že ne. Jandys zatím není ani stínem toho, co co byl vloni na podzim. A věř mi, že v přípravě hrál Gebre o třídu výš. Jandys potřebuje čas, v současné formě je znatelně horší naž G. Jedinou kyselou (_!_) za nedělní mač si zaslouží KJ a Vaňous. Ostatní pochvala a nejvíc se mi asi líbil Mára S. howgh

                    • Re: Liberec - Slavia 2:1

                      amon     před 16 lety 05.08.2008 12:17 |  
                      0 0

                      Doufám, že ne. Jandys zatím není ani stínem toho, co co byl vloni na podzim. A věř mi, že v přípravě hrál Gebre o třídu výš. Jandys potřebuje čas, v současné formě je znatelně horší naž G. Jedinou kyselou (_!_) za nedělní mač si zaslouží KJ a Vaňous. Ostatní pochvala a nejvíc se mi asi líbil Mára S. howgh

                      • Re: Liberec - Slavia 2:1

                        Ravik     před 16 lety 05.08.2008 13:53 |  
                        0 0

                        opravdu nevím co Gebre na tom postu předvádí tak uchvátaného? krom alibismu, bojácnosti a možná spolehlivosti dozadu. Vždyť po pravé straně jsme nezaložili jediný kloudný útok a Gebre jako pravý záložník by měl zakončovat útoky jdoucí zleva... bohužel se tam nestihl včas dostat...

                  • Re: Liberec - Slavia 2:1

                    martyni (přítel SN)     před 16 lety 05.08.2008 10:31 |  
                    0 0

                    Co je taky zvlastni, ze Tijany tedy udajne nyni by mel dohanet kondici, mohl tak ucinit kdyz se tehdy vratil ze soustredeni repre.. sam rikal, jestli si dobre vzpominam, ze klidne pojede na hory, pokud ho tam trener posle..

  24. Re: Liberec - Slavia 2:1

    Wommi     před 16 lety 05.08.2008 12:11 |  
    0 0

    z eden.cz

    Slavia do toho!!!4.8.2008 12:52
    5. 8. 2008
    Pro prvních 2 tisíce fanoušků jsme připřavili na první domácí zápas Slavie s Příbramí malé překvapení. Jako poděkování fanouškům za věrnost Slávii a také přivítání v Edenu do nové sezóny, do které přejeme Slavii minimálně stejný úspěch jako v sezóně minulé, obdrží zmíněný počet návštěvníků fanouškovský klakson a sladké pohoštění ve formě oblíbených bonbónů Slavia.

    :)

    tak hurá na stadák!

  25. Re: Liberec - Slavia 2:1

    Markus     před 16 lety 05.08.2008 19:11 |  
    0 0

    Za první poločas si prohru zasloužíme. Opakované přihrávky dozadu, nešikovná snaha držet míč a nakonec odevzdání míče soupeři. Druhý poločas hráči ukázali že aktivně hrát umí, o to víc je první poločas divný. Zázraky se nedějí a nic se samo neudělá. Doufám že se tým probudí a takový přístup už nikdy nepředvede. Pokud toto bude předvádět Slavia doma, ať nečeká větší návštěvy než na Strahově.