Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Fanoušci Slavie

Nový výbor fanklubu zvolen

Dnes se uskutečnila mimořádná volební valná hromada, která zvolila nový výbor a zároveň schválila nové stanovy, které významným způsobem mění dosavadní fungování fanklubu.

Nový výbor je v následujícím složení: Dvorský, Kočí, Rychtera, Šubrt, Vlnas, Zbytovský, Zlámal
Nová kontrolní komise je v následujícím složení: Čáslavka, Hajdušek, Jelínková

Brzy budou zveřejněny další informace, také ohledně přihlašování do Fanklubu pro sezonu 2008/2009. Zatím můžete diskutovat a vyjadřovat své názory, pokud jste byli přítomni.

Komentáře (29)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Nový výbor fanklubu zvolen

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 30.07.2008 23:12 |  
    0 0

    Gratuluji všem nově (i staronově) zvoleným!

  2. Re: Nový výbor fanklubu zvolen

    bojler     před 16 lety 31.07.2008 00:30 |  
    0 0

    Dobry vecer. Dnesni valna hromada potvrdila zkostnatelost usedlych struktur. Zamerne nepisu starych struktur, s tim nema obecne stari nic spolecneho. Jsem rad, ze sem mohl poznat nekolik lidi, kteri to mysli opravdu vazne a nejde jim o politiku a jesitnost. S temi jsem se bez problemu dokazal dohodnout bez jakekoli prazdnosti tohoto vyrazu. Ac byly vymeny nazoru nesmlouvave, protivnik nebyl nepritel, ale partner k jednani. Jednoduse jsme dokazali diskutovat a dobrat se reseni. Mrzi me, ze vitezstvi zdraveho rozumu a pudu sebezachovy bylo dnes prezentovano, ze si "OP vyhlidl Moskytu". Domyslivost nekterych panu pitomcu funkcionaru nezna mezi. Moskyta sel s kuzi na trh a dostaval kapky nejen ode me, ale i ostatnich. A verte, ze nektere puvodni navrhy byly opravdu desive. Slibil jsem mu, ze hodnotit budu az po. Ted rikam, ze odvedl dobrou praci a donutil bafunare zustat na pozicich, ktere jsou pro ne zdrave. Pokud jsem k tomu svymi pripominkami prispel, su rad. Pokud to bylo zbytecne stresovani, o to vetsi dik Tomasovi patri. Co si budeme nalhavat. FK se buduje od zakladu a proto je poteba vazit si nabidky spoluprace od Michala Dobiase a dalsich. Vzhledem k pomerum v jeho materske organizaci jde o odvazny krok. Ja, ac nic neriskuju a nemam zadne vazby a brzdy nabizim totez. Nejde o funkce a politiku, ale o to byt clovekem a byt prospesnym. Je otazka, do jake miry bude nove zvoleny vybor schopny vybor fanklub pozvednout. Doufejme, ze se to i s lidmi kterym neni kriminal uplne cizi podari. Drzim palce.

    P.S. vzhledem ke smeru, jakym se vedeni vydalo bude protivaha fanousku potreba, dnesni hromada to jenom dokazala. funkcionari samozrejme lezli do zadku..

    • Re: Nový výbor fanklubu zvolen

      kytt (host)     před 16 lety 31.07.2008 02:10 |  
      0 0

      3

    • Re: Nový výbor fanklubu zvolen

      Jachym     před 16 lety 31.07.2008 08:51 |  
      0 0

      Cože? Ve výboru jsou lidé s kriminální minulostí?!!! Jak se to slučuje s pověstí a jménem Slavie a jejích fanoušků???

      • Re: Nový výbor fanklubu zvolen

        bojler     před 16 lety 31.07.2008 10:19 |  
        0 0

        Myslim, ze sednout si na chvilku do basy je jeste lepsi nez byt konfidentem STB. A ti tam vcera minimalne dva taky byli ;)

    • Re: Nový výbor fanklubu zvolen

      KING25     před 16 lety 31.07.2008 09:10 |  
      0 0

      Nechápu jak chce někdo pomáhat Slavii a přitom na ní na každém kroku hází špínu. Však taky lidé na valné hromade při volbě členů kontrolní komise jasně dali najevo, co si o těchto lidech myslí. 3 hlasy mluví za vše :-)

      • Re: Nový výbor fanklubu zvolen

        bojler     před 16 lety 31.07.2008 09:46 |  
        0 0

        Spinu? Ja si myslim, ze vcera to dotazy a hlavne odpovedi ukazaly v jinym svetle. Vzhledem k tomu, ze sem si nijak nebudoval skupinu volitelu a rikal sem i veci, ktery sou bohuzel tabu si tech 3 plus jedna hlasu vazim. Zvlast kdyz prisly od lidi od kterych prisli.

        • Re: Nový výbor fanklubu zvolen

          bojler     před 16 lety 31.07.2008 09:46 |  
          0 0

          pardon, prisly.

  3. Re: Nový výbor fanklubu zvolen

    KING25     před 16 lety 31.07.2008 09:03 |  
    0 0

    Včera se ta valná hromada povedla dobře a věřím, že je to start k stále lepší a lepší budoucnosti. Jak vedení, tak členové kteří byli zvolení mají dobrou představu a hlavne vidím velkou šanci, že budou táhnout za jeden provaz.

  4. Re: Nový výbor fanklubu zvolen

    Kutas     před 16 lety 31.07.2008 11:38 |  
    0 0

    bojler - možná postupovat trochu jinak, tak těch hlasů máš víc. Vzhledem k tvým příspěvků na netu (že se nenecháš okrádat apod. silná prohlášení) jsem se osobně rozhodl, že ti ten hlas nedám, včera mi to potvrdili i tvé připomínky ve stylu, že uvažuješ si ani nekoupit pernamentku kvůli 30,-- manipulačnímu poplatku. Ono kromě poukazování na fakta jde i o formu jakou to děláš. Zatím máš nakročeno stát se takovým malým Luhovým.... sice spoustu konkrétní kritiky, ale lidi tě přestanou brát vážně. Stejně, tak tvůj příspěvek zde... vypíchnout dle mého malichernosti (byť je tvoje osočování poměrně vážného charakteru).... Nevim já osobně jsem odcházel ze včerejší VH v mnohem lepší náladě než posledně a osobně mě výsledky voleb, až na některé vyjímky (těmi si nejsem jistý, teprve se začínám v těch jménech orientovat) potěšily - primárně to, že ve výboru FK zasednou lidi z kotle je podle mě zajímavým příslibem do budoucna. Teď se uvidí, jak si nový výbor povede, pak se dá něco soudit.
    Zkus se nad svým přístupem trochu zamyslet...

    Kuťas

    • Re: Nový výbor fanklubu zvolen

      bojler     před 16 lety 31.07.2008 12:49 |  
      0 0

      Vis, ja jsem psal zdejsi prispevky "brutalni" formou cilene. A s tim, ze bych byl zvoleny jsem vubec nepocital. Naopak, snazil jsem se co nejvic upozornovat na neresti a pokousel se prolomit ledy. Nemam totiz zadne vazby na ktere bych se musel ohlizet. Nemusim uvazovat, ze su clen OP a musim mit nejakou loajalitu. Nemusim uvazovat, ze i kdyz si myslim spoustu veci a dost mne toho vadi, tak vzhledem k clenstvi v OP neni vubec myslitelne s nejakou kritikou vyjit. Nemusim se ohlizet na nazor davu, aby neklesly moje pracne budovane pozice. Tohle si muze dovolit bud nekdo s velkou autoritou a nebo nekdo bez publicity, kteremu o nic nejde. Slavia je dlouhodobe nemocna. Nevim jak vy. Ja budu radsi vyrazeny Tbilisi, nebudu hrat Ligu Mistru, ale nechci byt okradan a zit v pocitu, ze me klub potrebuje jenom ve stylu zaplat a drz hubu. Jsou prazdniny. Jedte do zahranici a podivejte se, jak se pocitve podnika. Jde to videt uz treba jenom u te pitome zmrzliny! U nas se tem par oriskum prodavac peclive vyhne, v zahranici je naopak dosypava a to opakovane! A takhle se da postupovat dal, dal a a dal. U nas se stale jeste lide nenaucili, ze podikatel a zbohatlik je neco jineho. Neni problem vysoka cena. Ja dam klidne za permanentku 4000, 5000. Hlavne kdyz se nebudu muset doprosovat blondate brigadnice o misto, na kterym jsem na Strahove sedel 4 roky. Problem neni v cene. Problem je to, ze za tu cenu clovek nedostava, co by mel. Ja rad utracim. Ale utracim tam, kde me neokradaji. Pred dvema tydny me potkala zenska z autosalonu, kde jsme kupovali auta. Na zacatku cervence jsem si koupil nove a ptala se, proc nakonec ne u nich. Odpoved byla jednoducha - u tech druhych si nedovoli za zapis do servisni knizky nauctovat 80Kc. Asi su zvlastni. Nemam problem koupit auto za 465 000 a na nakou dobu se slusne zadluzit a pracovat defakto jenom na to auto. Mam problem se zbohatlictvim a nefer obchodem. Manipulacni poplatek, poplatek za zapsani servisni prohlidky, logisticky poplatek je furt to stejny. Je to prkotina, ale nedela se to. Permanentku si opravdu nekoupim. Jiste uznas, ze vcerejsi odpovedi staly za to a ukazaly bordel v jakem se Slavia nachazi. Neopoustim myslenky Slavie, budu rok cekat, jestli se dostavi Dolezalem avizovane zlepseni. Jsem zvedavy. Drzim FK palce, zdaleka neni vyhrano.

      • Re: Nový výbor fanklubu zvolen

        hajda     před 16 lety 31.07.2008 14:10 |  
        0 0

        Hele bojler, možná by to chtělo trochu klidu a méně vášní. Tvrdit, že se chce někdo nemorálně napakovat a zbohatnout tím, že k ceně permice přidá manipulační poplatek 30 Kč a Ty, velká to morální autorita takovéto zlodějské praktiky odmítneš tím, že si radši tu permici nekoupíš, to mi přijde jako brát si kanón na brabce.
        Navíc Ti tam včera Doležal přece odpověděl, že z těch 30 Kč nemá nic ani Slavia ani E Side, ale že ten poplatek skončí nakonec u dodavatele ticketingu.
        Já nevím, já jsem si koupil permice rovnou čtyři do 116, každou á 3.000 Kč a poplatek 30 Kč neřeším. A řeknu Ti, že vzhledem k tomu, že jsem od Strakonic a fotbalově činný, tak budu rád, když já a kamarádi ty permice využijeme na ligu aspoň 8x.
        Mám na věc úplně jiný názor než ty, ale možná je to tím, že já jsem nadšený z každé příležitosti dostat se na Slávii, protože mám málo času a PRKOTINY opravdu neřeším.
        Ze včerejší valné hromady mám velmi dobrý pocit, zejména z vystoupení Doležala.
        Ty připomínky k marketingu, které tam někteří měli, jsou vesměs oprávněné. Ale pro ty, co tam nebyli, tak uvádím, že já jsem si z reakcí Doležala a Tomasové na tyto připomínky odnesl toto :
        - Slavia všechny kritické a přitom podnětné připomínky bere a neodmítá je a chce a musí je řešit
        - Doležal a Tomasová přišli do Slavie v situaci, kterou tehdy i Leška označil slovy "nekomfortní"
        - na marketing de facto neměli žádné prachy
        - dalším negativním jevem bylo vyhnanství Slavie na Strahově, který snad ani nelze marketingově využít
        - návrat Slavie do Edenu znamená velký obrat v marketingových možnostech klubu
        - jedná se o první sezónu po návratu z vyhnanství, vše se řeší za pochodu a opět de facto bez peněz
        - stejně jako má Slavie organizační a jiné problémy s návratem do Edenu, má i E Side porodní bolesti s uvedením Edenu do provozu
        Takže já se přimlovám za to, abychom jim všem dali prostor např. jednu celou sezónu (obdoba 100 dní vlády) a pomohli jim i my vychytat všechny nedostatky a chyby.
        Buďme konstruktivní a snažme se vyvíjet pozitivní tlak na to, aby se přístup Slavie k fanouškům zlepšil.
        Ze včerejšího jednání a ze složení orgánů Fanklubu mám pocit, že Fanklub v tomto může sehrát významnou úlohu.
        A ruku na srdce - pro mne je důležitější, aby Slávka v neděli v Liberci vyhrála než to, jestli mi kartička pernamentky přišla na 30 Kč nebo to, zda má slávistický web již pět let stejný vzhled.
        Btw. k tomu webu : Včerejší pochvala Ondrovi Zlámalovi za aktuálnost a obsah ofi webu byla dle mého oprávněná a připojuji se k ní.

        • Re: Nový výbor fanklubu zvolen

          quelhar (admin)     před 16 lety 31.07.2008 14:36 |  
          0 0

          Dovolim si podekovat za souhrn dulezitych veci, ktere zaznely na VH. Je dobre vedet, ze vedeni chyby vnima a do budoucna se je pokusi neopakovat a vyresit.
          A k bojlerovi - koneckoncu, pokud si nechce koupit permici a bude platit na kazde jedno utkani normalni vstupne, tak tech penez do Slavie prisype vice :o)

          • Re: Nový výbor fanklubu zvolen

            bojler     před 16 lety 31.07.2008 14:40 |  
            0 0

            Neprisypu. Pockam ten rok. On sice Dolezal ve Slavii uz nejaky ten patek je. Dostal injekci 200mio, ale to je fuk. Pak si muzeme spocitat vysledky.

        • Re: Nový výbor fanklubu zvolen

          bojler     před 16 lety 31.07.2008 14:39 |  
          0 0

          Vazeny pane Hajdusku, zrejme jste nepochopil smysl meho pripevku. Jeste jednou, jedte se podivat do zahranici do civilizovanych zemi. Kazda slusna firma by uhradila tento poplatek ze sveho, zvlast, kdyz jak rikate jde o prkotinu. Nase zeme se bohuzel nevyrovnala s moresy minuleho rezimu a nepoctivost se stala uznavanym standardem. Byrokracie, shodou okolnosti i zdroj Vasi obzivy (mysleno bez pejorativniho nadechu!), prestava lidem vadit, smiruji se s ni a vlastne se tak stavaji svoji vlastni obeti. Neuvazuji o tom, ze priznani k dani z prijmu by mohlo byt velmi jednoduche a nebylo by potreba platit za to 12 000Kc rocne jako plati muj otec a ja. Nezlobte se, ale me opravdu nezajima, komu ty penize jdou.

          P.S. Jeden navrh nakonec. Zkuste svym zakaznikum uctovat 30Kc. Uvidime jak dlouho bude trvat nez Vas nekdo nakope do zadnice. Jen to zkuste...

          • Re: Nový výbor fanklubu zvolen

            bojler     před 16 lety 31.07.2008 14:42 |  
            0 0

            A jeste jedna vec. Co rikate na uz podruhe zfalsovanou anketu na www.stadioneden.cz? Kdyz lide odpovi, ze proste na fotbale Pepsi pit nehodlaji, tak se to zmanipuluje a je...

          • Re: Nový výbor fanklubu zvolen

            KING25     před 16 lety 31.07.2008 14:51 |  
            0 0

            Taky ty dám jeden návrh například. Řekneme, že přijedeš studovat a potřebuješ si koupit lítačku na metro. Všude si najdeš, že tě to bude stát 1480 Kč a přijdeš k prodeji kuponů aby jsi dostalal lítačku, tak musíš zaplatit 1505 Kč. Jak je to možné? A o MHD je čím dál větší zájem.

            • Re: Nový výbor fanklubu zvolen

              bojler     před 16 lety 31.07.2008 14:55 |  
              0 0

              Nechapu. Ja mam zkusenosti, ze kdyz si kupuju jizdenku, tak po mne pani za prepazkou nechce 30Kc za vydani listku.

              • Re: Nový výbor fanklubu zvolen

                KING25     před 16 lety 31.07.2008 15:03 |  
                0 0

                Hm..takže když jsi si poprvé kupoval lítačku, tak ty k té lítačce nedávala pouzdro a do nej průkazku se tvýma údajema a pěkne si to zpoplatnily?

                • Re: Nový výbor fanklubu zvolen

                  bojler     před 16 lety 31.07.2008 15:52 |  
                  0 0

                  Ne, zadny pouzdro nemam a nikdy to nikomu nevadilo. Staci mit viceucelovou kartu. Asi my vesnicani z "Moravy" umime lip nakupovat..

                  • Re: Nový výbor fanklubu zvolen

                    KING25     před 16 lety 31.07.2008 15:58 |  
                    0 0

                    No hlavne vesnicani z "Moravy" jsou taky víc "ukecaní" :-)

              • Re: Nový výbor fanklubu zvolen

                Jachym     před 16 lety 31.07.2008 15:11 |  
                0 0

                Ale vždyť právě proto: Jízdenka (ve sportovní terminologii vstupenka) není cenově tolik výhodná jako průkazka MHD (tedy permice). Ale podobně jako v Edenu za permici zaplatíš Dopravnímu podniku Hlavního města Praha manipulační poplatek za zpracování, průkazku a případně za obal na ni. A jak napsal předcházející přispěvatel, zájem se stále zvyšuje, i když neustále roste i její cena...

                • Re: Nový výbor fanklubu zvolen

                  KING25     před 16 lety 31.07.2008 15:26 |  
                  0 0

                  Správně :-) a pokud se bude Bojler ještě cukat, tak zajdeme k příkladům se zahraničníma kapelama, aby v tom měl i cizinu :-) Prostě a jednoduše..řeší krávoviny. Mimo to jediná otázka od bojlera na valné hromadě byla ta, jak by se líbilo paní Tomasové, kdyby chtěl někdo od ní manipulační poplatek :-)

                  • Re: Nový výbor fanklubu zvolen

                    bojler     před 16 lety 31.07.2008 16:24 |  
                    0 0

                    A na co sem se tý roztahaný p..i měl ještě zeptat? Jestli někdy slyšela slovo marketink? Panové, vy byste snad nejradši aby vás zmlátila bičíkem a seřvala co vůbec lezete na fotbal...

                    • Re: Nový výbor fanklubu zvolen

                      KING25     před 16 lety 31.07.2008 17:04 |  
                      0 0

                      Pokud vím, tak tam na paní Tomasovou bylo dost otázek a myslím, že ta diskuze tam byla na dobré úrovny a dokonce tam padla i o tázka ve smyslu jestli si myslí, že může být ještě Slavii užitečná a i tahle otázka tam byla zodpovězená.

                      • Re: Nový výbor fanklubu zvolen

                        bojler     před 16 lety 31.07.2008 17:12 |  
                        0 0

                        Hm a co si myslis ty? Myslim, ze diskuse rozhodne na dobre urovni nebyla. Mazali med kolem pusy a stare struktury slastne mlaskaly. Ocividne mlaskaly i nektere mlade struktury, ktere asi nevideli poradne fungujici podnik. Bohuzel, co se tyce chovani k zakaznikum, ma Sparta dlooooooouhatansky naskok.

          • Re: Nový výbor fanklubu zvolen

            hajda     před 16 lety 31.07.2008 15:50 |  
            0 0

            Kromě mnoha dalších existuje dělení věcí (skutečností) na principielní a bagatelní.
            Rozdíl mezi námi je ten, že já považuji poplatek 30 Kč za bagatelní záležitost, pro Tebe je to zřejmě věc principielní. Každý z nás má tu hranici mezi bagatelou a principem zjevně někde jinde.
            Dle Tvých vyjádření si myslím , že pro Tebe by byl i poplatek 1 Kč problémem.
            Já zase srovnám 30 Kč např. s cenou piva, hot dogů, kuřátek a podobných pochutin na stadionu, s cenou leteckých zájezdů na Arsenal, Tottenham, s cenou nafty, kterou projedeme při každé cestě na pohárové zápasy Slavie na trase Katovice - Praha a s podobnými slávistickými výdaji a vyjde mi z toho částka 30 Kč jako částka bagatelní, limitně se blížící nule.

            • Re: Nový výbor fanklubu zvolen

              bojler     před 16 lety 31.07.2008 16:00 |  
              0 0

              Ono to s dovolenim sere mnohem vic lidi, jenom to holt nemaji odvahu Dolezalovi do oci rict a nechcou byt povazovani za lidi, kterym jde o 30Kc.

              Ja jsem taky jezdil za zapasy 228km tam a zpatky dokud jsem nemel v Praze byt. Podvod pro me zustava porad podvodem.

              Kdyz jsme u ceny jidla a piti. To je kategorie sama pro sebe a proti tomu je 30Kc opravdu nic...

  5. Re: Nový výbor fanklubu zvolen

    Dobi     před 16 lety 31.07.2008 20:24 |  
    0 0

    Jsem rád, že jsem mohl přispět určitým dílem ke zdaru VH a snad i přispěl k tomu, že náš OP si podává ruce s naším FK. Vím dobře, že něco jiného je tzv. konstruktivní kritika (vím, že to je sice bolševický pojem, ale lepší nemám), kdy i já jsem čas od času "zavrčel" a a priori snaha pošpinit druhou stranu. Obé jsem zažil z obou stran a vážím si každého, s kým jsem si mohl podat ruku a podal ruku. Víte, nebylo to jednoduché FORMÁLNĚ připravit VH, aby vše hladce prošlo (kdo jste na VH byl, jistě se mnou souhlasíte a z dojmů mi jistě dát zapravdu). Musel to tak trošinku být kompromis, aby vše hladce prošlo. A ono vlastně prošlo bez problémů! Teď mám klid se vrátit ke své hlavní a trochu i historické práci v OP, které není málo, ale i nabídnout, kde o to bude zájem, své zkušenosti. Víte, OP je tak trochu více společenská organizace, méně klasicky fandovská. Ale taková byla vždy! Byly tu trochu písmácké odbočky - například odbočka v Kroměříži - tam jsou členy výhradně doktoři a inženýři vyššího věku a do Prahy na fotbal toho už moc nenajezdí. Nebo Frenštát, kde je členem i Jura Raška, první zimní olympijský vítěz. Ale máme tu i hyperaktivní (v tom dobréme slova smyslu) Rožďalovice či Vikingy a Cvikováky... Slovo "odbočka" je historické, vzkřísili je otcové zakladatelé (a zachránci Slavie) a i ODBOR přátel je jen pojmem pro organizační jednotku v rámci spolku - Slavia začala jako Akademický cyklistický ODBOR Slavia 1892... Ale pryč od minulosti. Cítím povinnost vůči minulosti a všem Růžkům, Šulcům, Hanušům, Vinklářům, ale chci žít pro dnešek a dneškem a budoucností. Vidím to v několika směrech - aktivní zapojení do zájezdů FK - i nadále rádi poskytneme stevardy (snad zdraví vrátí možnost tuto záslužnou činnost vykonávat opět i mně!), nabídku poznávacích zájezdů OP třeba pro rodiče fanklubáků. Setkání odboček - vždyť tam nemusí být jediný "Moskyta-Mannschaft", ale i další! Třeba i probuzení života na dalších místech na venkově - k FK se hlásí zatím, pokud vím, dva spolky oficiálně - Hostinné a Strakonice. Na Trutnovsku jsme mívávali odbočky, ve ST také. Spojovat síly můžeme a musíme i zde, i když představy a cíle jsou třeba v něčem odlišné. Ale proč nespojit síly takto - třeba na Lounsku může být naopak pár lidí, kteří nechtějí (z různých dúvodů) být v OP. Ale proč je nenavázat na odbočku organizačně a tříštit síly? Proč nenabídnout pomoc skupiny v Hostinném či ve Strakonicích, fungující struktury, kde asi OP odbočku už znova nevytvoří. Proč víc nevyužívat i náš časopis, který je něco jiného (pomalejšího, ale kronikářsky propracovanějšího), kde jsem jakýsi "tištěný Richi"? Je sposusta dalších a dalších možností, kde se budeme doplňovat a ne si konkurovat. Oboustranně! Takže mám ze všecho výborný pocit a jen si přeji, abychom z nastoupené cesty nesešli. Zvítězil rozum, slávistická srdce, soudržnost a upřímnost. Ať vydrží Slavii forma, zkášluje se stadión a slávisté táhnou za jeden provaz! Individuálové i organizovaní v jednom či druhém spolku, ale často v obou nebo naopak nikde! Vymezení i spolupráce by neměly bránit nadšencům v placení členství na obou stranách. Já třeba ještě platím příspěvky dále v odbočce Brandýs nad Orlicí.... A neberu to jako potupu!
    Dobi