S výkonem týmu nebyl dnes Karel Jarolím zcela spokojený, měl výhrady jak k defenzívě, tak ofenzívě. "V první půli jsme nechávali soupeři příliš prostoru uprostřed hřiště, poté jsme začali bránit jiným způsobem. Ve druhé půli jsme opět v obranné činnosti zaváhali, ale soupeř svou šanci neproměnil, na tom musíme ještě příští týden zapracovat. Hra dozadu musí být kompaktnější, stejně tak ale musíme pracovat i na koncovce," vytyčil Jarolím cíle. Myšlenky všech se upírají k zápasu s Libercem, o základní sestavě zatím ale není zcela rozhodnuto. "Bude záležet na rozestavení, na způsobu hry, ale dá se říct, že váhám ještě u dvou tří postů."
K týmu se po mistrovství Evropy U19 přidal Tomáš Necid, vyběhnul na hřiště v 76. minutě. "Pracoval dnes pro mužstvo, musí ve svém úsilí pokračovat, čekat na šanci a pak ji zužitkovat," řekl na téma útočníkova zapojení do týmu Jarolím. V Liberci bude mít Necid menší konkurenci, k dispozici ještě nebude Litteri. Podle Jarolímova vyjádření je možné, že někdo z týmu ještě odejde na hostování.
V základní sestavě se dnes na pravém kraji zálohy objevil i Theo Gebre Selassie, ale jestli bude hrát i proti Liberci, to je podle něj nejisté. "Může to tak být, ale nemusí, za týden může být všechno jinak, uvidíme." Dlouho hrál pravého obránce, během letní přípravy se posunul dopředu. "Jsem strašně rád, když můžu útočit. Kdysi jsem na pravé záloze hrával, ale už je to hrozně dávno." Útočné choutky měl i dnes, v první půli se dostal do dvou šancí. "Škoda, že mi hlavičku chytil gólman, kdyby to tam padlo, hned by bylo veseleji. U druhé mi míč bohužel skočil o nohu." A celkové hodnocení zápasu z pohledu jednadvacetiletého záložníka? "Oba týmy měly určitě nasazení, v tomhle počasí to bylo hodně náročný. Soupeře jsme viděli na videu, věděli jsme, že budou houževnatí, techničtí, to se prokázalo. Bylo to vyrovnané utkání, my jsme proměnili jednu šanci, takže jsme vyhráli." Možná bude Gebre Selassie za týden v základu áčka, skoro celé jaro ale odehrál v béčku. "Vždycky mi bylo řečeno, že šanci ještě dostanu, nebral jsem to tak, že jsem upadl v nemilost. Čekal jsem a snad se to vyplatí."
Komentáře (132)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Viking před 16 lety 27.07.2008 22:18 |Přál bych si v Liberci tuhle sestavu: Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Jablonský - Janda, Tavares, Belaid, Švento - Necid, Toleski.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
coolair před 16 lety 27.07.2008 22:41 |Já taky, a to doslova. Možná místo Goceho nebo Jandy Šenkeřík.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Horis79 před 16 lety 28.07.2008 09:51 |Tak upřímně nevím, ale přes Brabce chodili jak Íránci, tak Hradečáci, nějak mu to nejde, Latka, je tam jasnej, navíc je nebezpečnej i v zakončení a spíš posunout Jandu doprostřed k Tavaresovi, a vytáhnout dopředu Krajčíka. čili ideál podle mě Vaniak - Šiklič,Suchý,Latka, Hubáček - Švento, Janda, Tavares, Krajčík - Toleski, Šenkeřík ačkoliv i jejich forma není optimální, ale takový excesy jako malej Hubáček na stoperu a Švento v útoku??? to snad ne...
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
bongor před 16 lety 27.07.2008 22:23 |Nula komentářů? Neumím to rozjíždět.Čekal jsem,že tady bude nějaké hodnocení přítele Sokrata 55,ale zatím nic.Bohužel jsem se do Prahy nedostal,kropil jsem zahradu a odbíhal k "live".Připadá mi to zatím
trochu neučesané,ani sám KJ asi neví co udělá.To je dojem z reportů.
I kdybych to viděl na vlastní oči,nic bych nevymyslel,když i Karlík je na rozpacích?Co potom my absolutní amatéři.Jeden názor přece mám:
Připadá mi,že nikdo moc nevyčnívá,že máme soubor hodně vyrovnaných hráčů a proto může nastoupit skoro každýZáleží asi na tom,kdo proti nám stojí.A to je složitá alchymie,dát dohromady mančaft,který by platil právě na toho konkrétního soupeře.Proto jsou dobří trenéři tak cenění i tak placení.A já jim to přeju .Hlavně když Slavie vyhrává!
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
tantalos před 16 lety 27.07.2008 22:29 |No, konečně jsem dnes pochopil, proč trenér staví svého synovce Marka. Má dva dobré důvody:
1. Podobně jako Zátopek trénoval běh s těžkých ruksakem, aby se mu lehce běželo při závodě, tentokrát staví mužstvo s MJ, abychom prakticky hráli v deseti proti dvanácti a až přidou opravdu důležitá utkání, postavéí místo něho Jandyse nebo Tijaniho a vše najednou půjde lehce a snadno.
2. Pokud si naši budoucí soupeři v LM dostanou od Íránců záznam dnešního utkání a uvidí MJ, podcení nás a postaví proti nám béčko.
Stop. Možná to s tou ironií přeháním. Ale viděl snad někdo z vás od MJU podařenou akci?
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
bongor před 16 lety 27.07.2008 22:36 |No tak to opravdu přeháníš Tantale.Ironie je velká zbraň,ale dokáže se někdy i obracet proti svému tvůrci.Nezapomeň.Ten názor,že KJ upřednostňuje svoje příbuzenstvo,to mi na něj teda vůbec nesedí.Podle mě na něj sedí přesný opak,svoje příbuzenstvo by dokázal rozprášit do všech světových stran,kdyby překáželo jeho vzletu.Chtělo by to najít jinou tematiku když už mocí mermo chceš být za zlého.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
coolair před 16 lety 27.07.2008 22:42 |Jenže on je ten MJ fakt špatnej:-/
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Pedro08 před 16 lety 27.07.2008 22:52 |Podle mě Marek Jarolím opět jasně nejhorší na hřišti. Mráz mi běhá po zádech, když vidím, že za Jarolím s Abrahamem jsem dali ten milion euro, co chtěj za Rajnocha. Marek Jarolím se nikdy nikde neprosadil s výjimkou o záchranu bojující Plzně. Na jeho post máme Belaida a hlavně Jandu, ale pořád hraje zoufalec Jarolím. Začínám ho nenávidět, protože to náš klub stojí body. Necid a Janda na plac, sparťanská lůza jako M. Jarolím na letnou.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
tantalos před 16 lety 27.07.2008 22:52 |Ano, Bongore, jednoho syna poslal za trest do ještě jako dítě do Bayernu, druhého do Itálie. Úplně je rozprášil, podobně jako jiné členy rodiny
Ano, dobře, tak teď mi pověz, která dnešní akce MJ měla ligové parametry.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 27.07.2008 23:01 |Zdravím Vás oba dva. Můj komentář jsem dal ke článku Richiho. Já jsem si na ty "vejpaly" Tantala už zvyknul, ale tentokrát Bongore musím říci, že má Tantalos pravdu v tom, že M.Jarolím, Gebre Selasie, Ivana a Hubáček by mohli jít na hostování. Jinak Tantale, to už je i pod Tvojí úroveň tahat do toho vůbec rodinu někoho, to není dobré. Dobrá nemáš rád Jarolíma, beru. Ale navážet se do jeho rodiny? Sázím na Tvoumoudrost a myslím to v dobrém. Sokrates55
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
coolair před 16 lety 27.07.2008 23:04 |Hubáček na hostování? Jako že by se tam naučil něco novýho?? Je mu třicet!
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
coolair před 16 lety 27.07.2008 23:04 |Hubáček na hostování? Jako že by se tam naučil něco novýho?? Je mu třicet!
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Urbie před 16 lety 27.07.2008 23:05 |nevi no, posílat třicetiletýho hráče na hostování mi přijde dost divný, to by asi rvnou šel jinam...navíc hubáček se ještě bude hodit v sezoně. Co se týče MJ je fakt že na jeho postu hráli líp Volešák i Belaid.
Jinak v tý větě, že Necid pracoval pro tým, je možná odpověď na mnohé tahy okolo Dočkala apod...
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Radous před 16 lety 27.07.2008 23:09 |Také si to myslím a to byl asi hlavní důvod, proč ho KJ v zimě obětoval.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 27.07.2008 23:11 |Víte myslel jsem to obrazně, na hostování - ironie, prostě by mohli jít pryč. Jsou dle mého názoru asi tak vhodni pro Slávii jako cukr do benzínu. Tak asi tak. Sokrates55
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
tantalos před 16 lety 27.07.2008 23:10 |Zdravím Sokrate
Slibuji, že rodiné trable pana Jarolíma do toho nehodlám tahat, jenom mě Bongor nahrál na smeč slovy, že by Jarolím rozprášil rodinu a... a neodolal jsem.
Gebre takly není žádná hvězda, ale dneska měl pár dobrých akcí, dvakrát se dostal do šance.
Ivana, pořád čekám, až se ukáže, dneska měl dva tři dobré momenty.
Hubáček... to je pořád to samé.
Ale MJ byl skutečně otřesný a neměl jedinou akci, která by stála za pozornost.
zdravím
Ceterum autem censeo, Jarolimam esse delendam
Je to tak správně?
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 27.07.2008 23:24 |Výborně Tantale,
"Unus vectus moderor latinum".
Víš, jenž s tím Gebrem je to jako s tím M.Jarolímem, prostě v lize nikdo nebude čekat na to, až si to srovná na noze a nějak si to rozmyslí. Tam nám tito dva platní prostě nebudou. S tím M.Jarolímem jak vidíš sám souhlasím, a nemám pro něj jediné slovo obhajoby. "Inecundus pessimus", asi tak to s tím chlapcem vidím. Sokrates55
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
tantalos před 16 lety 27.07.2008 23:35 |Ostatně o Jarolímovi už psal Seneca
Iniqua nunquam regna perpetuo manent
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Krax před 16 lety 28.07.2008 01:00 |Ivana? tady nesouhlasim. Ma na to byt opora.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
bongor před 16 lety 28.07.2008 10:23 |Ahoj Tantale,možná že to vyznělo ode mne trochu blbě,tak se Ti musím omluvit.někdy mi přijde,že prostě toho našeho Karla nemáš rád.
Problém je v tom,že já ano.Vidíš,že ti synátoři nejsou zas tak špatní.
Zato ten synovec,i když jsem tam včera nebyl,tak to vidím před sebou-
zase slabší výkon.Zkrátka má to hoch těžký,spousta lidí si myslí,že je protěžovanej.Já si to nemyslím,ale taky mu nijak nefandím.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
dalislavista před 16 lety 28.07.2008 23:33 |No včera byl fat špatnej, ale stejně hrál asi 70 min. Kdo jiný, komu to nejde, dostává tolik příležitosí? Akorát Abrahám a teď už ani ten ne. Opravdu to na protěžovanost vypadá. Máme Belaida, Volešáka, ale hraje do omrzení Marek. Co si máme myslet? Kdyby tolik šancí dostal Necid...
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Radous před 16 lety 27.07.2008 23:04 |Ve středu zálohy vede Tavarese na pozici tvořivého záložníka by měl být pro KJ volbou č.1 Tijany Belaid a ne přece Marek Jarolím, který je pomalý a v osobních soubojích je nedůrazný, spoustu soubojů prohrává.
KJ nedávno veřejně přiznal, že s Abrahámem "šlápnul vedle", takže M.Jarolíma bude tvrdošíjně stavět dál, protože nemůže veřejně přiznat, že ze 3 zimních posil se mu vlastně povedl jen Jarda Černý. Zajímalo by mne, jestli bude KJ tak spravedlivý k Belaidovi a najde mu alternativní místo v sestavě, když nebude moci hrát ve středu zálohy, tak jako ho našel M.Jarolímovi na jaře na pravé straně naší zálohy. Co myslíte?
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Fallen (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 03:11 |Já si dnes všiml dvou faulů na něj a pak Ericha jak mu hlasitě nadává, po jedné z íránských akcí.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
martyni (přítel SN) před 16 lety 27.07.2008 23:28 |Zdravím všechny, pěkné téma - nad základní sestavou otazníky. Ta, která vyběhla dnes a byla i onehdy ve sportu označena jako základní, je mírně řečeno podivná, aspoň pro mě. Jde asi o to, nakolik bude KJ trvat na těch několika podivnostech. Já osobně mám rád rychlý důrazný fotbal a záloha Gebre, Jarolím, Černý slibuje spíš pomalý pěší fotbal. Bohužel, Marek je všude o dva kroky později, prohrava vsechny souboje a to je pak uplne jedno, na jakem potu hraje. Gebre se snazi, ale nezdalo se mi, ze by v necem vynikal a byl souperi nebezpecny. Cerny se casem rozehral - a byt to neni hrac podle meho gusta, musim uznat, ze zahral velmi solidne. I tak je ale nalevo podle meho jasna jednicka Dusan, dnes opet trapici se v utoku. Opakovane nechapu co chce KJ takovou sestavou hrat - po kridlech tezko - Cerny a Gebre nejsou zadna rychla kridla, kombinace stredem vazne na Markovi. Nevim jaky fotbal tedy slavie ma hrat, ale jaksi to je jedno, to zhdnoti odbornici..:-))Naopak velmi mile me prekvapil Suchy, dozadu klasicka elegance a dopredu sice zadne sprinty, ale dokazal presne rozehravat, zvlast v tom mnozstvi ztracenych micu a pokazenych prihravek jsem toto ocenil. Jablonsky a Siklic solidni standard dozadu, dopredu se moc nepousteli. Stoperi lehce neohrabani. Tavares dobry, skoda ze pri svych vypadech dopredu nezahral presneji. V utoku standard zahrali Goce, Senkerik, Ivana podle me opet ukazal, ze postrada pracovitost a dravost. Necid ma podle KJ cekat na sanci, za tech dnesnich 15 min ale ukazal, jak je silny na balonu a jak si po ME veri, skoda toho nevyuzit. Belaid muze byt silny, pohybove je to uplne jiny kafe nez MJ, skoda ze nedostal vice prostoru. Janda se urcite brzy rozehraje, myslim ze ti dva jsou zjevne lepsi nez Gebre - Jarolim, to mi prijde tedy naprosto evidentni. Volesak se snazil hrat poctive dozadu, stejne jako Belaid. Jinak zapas nebyl moc pohlednej, spousta ztracenych micu ve stredu hriste, to je podle me nejvetsi problem, otazka je, nakolik byl kvalitni souper, ja to nedokazu posoudit..
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
zz před 16 lety 27.07.2008 23:52 |Byl to výběr íránské ligy. Soupeř nastoupil bez legionářů a největších hvězd. Střížkov s ním remizoval.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
zz před 16 lety 27.07.2008 23:42 |Zdravím Sokrate,
popsal jste to přesně. Náš hlavní problém je, že už půl roku hledáme sestavu a nemůžeme ji najít. Nepovedlo se to v zimní přípravě, nepovedlo se to ani v letní přípravě. V tom máme velký handicap proti Ostravě, Brnu, Teplicím, kde jenom nahradili jednoho, dva hráče. Podobný problém má i Sparta. Sestava, kterou zvolil Karel jarolím v první půli, se rozbije při první překážce a pak nás čeká zase období nejistoty a experimentů. Trpí tím hra týmu, neprospívá to psychice hráčů. Nejen nohy, ale i hlava hraje u sportovce významnou roli. Bylo to vidět u Necida na ME, který měl důvěru trenéra.
Pokud jde o dnešní zápas, ve hře byla spousta nepřesností, chyběl pohyb bez míče, vázla kombinace, přechod do útoku byl pomalý, soupeř byl rychlejší. Opět jsme špatně zahrávali standartky, nikam jsme se v nich neposunuli. Chybí nacvičené signály, chybí hráči, kteří by je dokázali zahrát. Jsou pouze tři hráči, kteří je umí zahrávat-
Kovařík, který hostuje u Kmoch, Balaid a Volešák. Bohužel místo nich hraje Marek Jarolím. Dělali jsme chyby v defenzivě, nepřistupovali jsme těsně k hráčům soupeře, chyběla častější střelba ze střední vzdálenosti, hra musí být aktivnější, je třeba více vysunout pressink. Herní projev byl špatný. Pořád máme týden času na zlepšení.
Musím Vám dát za pravdu, pokud jste tu psal o principu spravedlnosti, aby nikomu nebyla způsobena křivda. Proto mě zaráží, že někteří hráči dostávají nůše šancí, jiní nikoliv. Jak je možné, že Marek Jarolím dostává tolik prostoru, proč ho nedostane Volešák, dokonce třikrát po sobě nastoupí až kolem 60 minuty, nedostal ani stejný časový prostor jako Marek Jarolím. To samé Balaid. Někteří hráči nedostali vůbec šanci jako Vukovič, loni na podzim Vácha a Dočkal, Necid. Je třeba dát všem stejnou šanci. Pak se nelze divit Volešákovi, že je naštvaný a stěžuje si doma. To samé u Vukoviče, který odchází s pocitem křivdy.
Pokud jde italského útočníka, měl by dostat šanci. Ale kdy? proč nepřišel před začátkem přípravy? Teď bude muset začít v juniorce a obávám se, aby měl motivaci. Loni byl v juniorce Balaid a jeho výkony nestály za nic. Snad tomu bude jinak. Navíc na něj nemáme opci, takže když se chytne, tak se v létě vrátí do Itálie za lepším. Není to příliš koncepční. Proto bych dal šanci Vukovičovi. Měl velkou motivaci, bohužel se tak nestalo.
Pokud jde o Necida, obávám se, aby nepaběrkoval. Mohlo by ho to naštvat, že necítí důvěru a odejít. Navíc mu brzy končí smlouva, to by nebylo dobré. Nechápu, proč Karel Jarolím cpe Šventa do útoku. Chápu, že chce najít místo pro Černého, ale pro nás je platnější Necid a jeho góly. Zvláště když má teď sebevědomí po ME.
Pokládám za důležité, aby trenér Jarolím zúžil kádr, stačí 20 hráčů a tři brankáři. Uvolnil bych marka Jarolíma na přestup, Abraháma taktéž a Gebreho na hostování. Na ligu zatím nemá, je na všech postech průměrný. Je ale mladý, má možnost se zlepšovat. Jeho přestup ale nemá moc logiku, nepřevyšuje naše odchovance.
Pokud jde o sestavu, tak brankářskou jedničkou bude Vaniak, dvojkou Diviš. V obraně nemůžou hrát pomalí stopeři Latka a Brabec, proto jsem požadoval příchod rychlého, konstruktivního stopera. Zatím to vypadá na dvojici Suchý, Brabec, napravo Krajčík a Dřížďal, až se uzdraví. Nalevo musím uznat, že Šiklič je zkušenějším hráčem a hodí se více na tento post než Jablonský, který není tak důrazný a nemá úplně zažité návyky levého beka. Často se nestíhá vracet. V záloze do středu Balaida s Tavaresem, věřím, že nám pomůže Šmicer. Alternace Volešák, Cisse. Napravo Jandu, alternace Krajčík, Šenkeřík. Nalevo Švento, alternace Černý, Jablonský. V útoku Necid a Toeski, alternace Šenkeřík a Ivana, který mě zatím hodně zklamal. Chtělo by to rychlostní typ útočníka jako je Vlček, zatím takového nemáme.
Každopádně věřím, že se herní projev mužstva zlepší a zvládneme zápas v Liberci. Je to důležitý zápas. Snad Karel Jarolím najde vítěznou sestavu, která vydrží delší období. Hlavně ať se neopakuje jarní tápání a trápení.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Viking před 16 lety 27.07.2008 23:46 |Jsem rád, že někdo potvrdil mojí vysněnou sestavu na Liberec:-)
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
martyni (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 00:25 |Nelze opet nez souhlasit a podepsat:-) Dokonce bych rekl, ze ty postrehy nas tady jsou vsechny dost podobne. Taky si myslim, ze nejdulezitejsi je, aby trener nasel hrace, na ktery se muze spolehnout, kterym da duveru a ktery potahnou tym. Bohuzel zadny takovy jadro hracu nelze nijak vysledovat, co zaclo fungovat na konci lonsky sezony (Suchy - BRabec, Svento - Belaid..), uz je opet minulosti a hleda se neco noveho.. nezbyva nez doufat ze trener najde ty spravne hrace, ze tym bude mit nejakou herni tvar, neco cim bude prehravat soupere..
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
mpik před 16 lety 28.07.2008 08:15 |Zúžit kádr až takhle? Už nepamatujete jak nás v uplynulé sezóně "kosila" zranění?
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
quelhar (admin) před 16 lety 28.07.2008 10:32 |Zdravim,
nemyslim si, ze bychom meli razantne zuzovat kadr. Musime pocitat se zranenimi, karetnimi tresty. Je pravdepodobne, ze na podzim odehrajeme 27 zapasu, bude dost prostoru pro vetsinu hracu, aby si zahrali. Pokud by mel v tuto chvili nekdo odejit, tak maximalne jeden hrac (nejspise ze stredu pole a v tuto chvili to bohuzel vypada na Volesaka)
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
martyni (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 10:54 |ano, pokud Kj mluvi o zuzovani kadru, podle me temer jiste mysli Volesaka.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
zz před 16 lety 28.07.2008 17:25 |Zdravím Quelhare,
proč volám po zúžení kádru? Je to jednoduché, někteří hráči nemají na to hrát za Slávii a je škoda, aby zabírali místo v B týmu, kde mají hrát mladí hráči. To není koncepční. Kolega Sokrates tu správně zhodnotil výkony některých jednotlivců, Gebre je průměrný na všech postech, proto bych přivítal jeho hostování v ligovém nebo druholigovém týmu, aby pravidelně hrál. Přítomnost Davida Hubáčka v kádru je nadbytečná, do středu obrany máme Suchého, Brabce a Latku, může tu hrát Cisse, který je konstruktivnější. V B týmu máme mladé hráče jako Gabriel, Hošek, Starý, Kobler, ale to by přicházelo jen v případě velkého lazaretu. Na levou stranu máme Jablonského, Šikliče a Dřížďala, proto bych Hubáčka uvolnil na přestup. Na post středního záložníka máme Černého, Balaida, Jarolíma, Volešáka a Šmicera. Tolik jich nepotřebujeme. Vzhledem k tomu, že Volešák umí lépe zahrávat standartky než Marek Jarolím a je více gólový, uvolnil bych Marka Jarolíma na přestup nebo hostování. A pak se jedná o hráče po zranění, kteří se připravují na návrat-Váchu a Studíka, buď se budou rozehrávat v juniorce nebo je pošlou na hostování do vyšší soutěže. Nemá smysl mít takto široký kádr, hráči, kteří nehrají pak zabírají místo mladým klukům v juniorce. Není to koncepční. Může to být i jeden z důvodů, proč mladí hráči odcházejí ze Slávie. Vedle Jakuba Kučery odešel i Martin Jíša. Neznám přesný důvod jeho odchodu, ale zaráží mě to. Stejně tak příchod mladého Itala, který neabsolvoval s týmem přípravu. teď bude zabírat mladým hráčům místo v juniorce, neměli jsme ho kde vyzkoušet. A nemáme na něj opci, takže se každopádně vrátí zpět do Itálie, ať se mu bude u nás dařit nebo ne. A hráči jako Klavík, Gulajev a další potřebují v juniorce pravidelně hrát. Proto bych dal radši šanci Vukovičovi, kterého známe live.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Viking před 16 lety 27.07.2008 23:44 |Dnešní příprava podle mě ukázala naší hlavní jarní slabinu a tou je sterilita v útočné fázi. Řekněme si na rovinu, nemáme klasického špílmachra, který by alespoň v lize pravidelně vynikal, byl gólový a dokázal do šancí uvolnit spoluhráče. Podle mě v něho ze současného kádru může vyrůst asi Belaid, ale jeho výkony jsou zatím dost kolísavé (pořád je mu ale pouze 21 a věřím v to, že se bude zlepšovat). Z toho mi vychází jediné, MUSÍME se vrátit k naší v minulosti úspěšné, rychlé křídelní hře s dvojicí Janda - Švento. Oba patří k nejrychlejším krajním halvům v lize, mají solidní centry a Jandys i slušné zakončení. Pokud budou hrát a KJ bude stavět DVOJICI útočníků (pro tento způsob hry mi vychází jako nejlepší alternativa Necka - Goče, popř. Šenky), nemám o naší ofenzivu obavy (další ofenzivní posilou bude po návratu Ferry, vypadá že KJ s ním počítá na pozici levého beka). S dnešní sestavou o to mám docela obavy, na můj vkus jsme měli složení, ve které bylo pohříchu málo fotbalistů, kteří umějí kvalitně a pohotově zakončit (Gebre, Dušan v útoku, MJ..). Obrana na ligu asi stačit bude, i když její střed je na to rychlostně nicmoc a konstruktivní rozehrávka taky docela drhne.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
coolair před 16 lety 28.07.2008 20:36 |Goče? A co zkusit třeba Goceho?
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Viking před 16 lety 29.07.2008 08:52 |U mě je to Goče:-)
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
quelhar (admin) před 16 lety 27.07.2008 23:50 |Protoze je vetsi diskuze zde, tak nazor k zapasu napisu sem. A dopredu upozornuju, ze se budu velmi rozchazet s obecnym nazorem, ktery zde panuje. Tak vzhuru do toho.
Prvni polocas jsme jako tradicne prospali. Tahle bolest se s nami tahne uz asi treti rok, misto toho, abychom na soupere vletli a pritlacili, tak vyckavame a chybujeme. Od zacatku bylo tempo hry dost pomale, mozna se projevilo pocasi (i kdyz hralo se z velke casti ve stinu) a take to, ze to je porad jen priprava. Presto jsem ale cekal trosku vetsi nasazeni. No nic, clovek nemuze mit vsechno. Sestava byla ocekavana, Svento opet v utoku. Porad verim, ze dostatek klasickych utocniku trenera presvedci, ze by meli hrat dva z nich a ne Svento a jeden dalsi.
Co se tyce jednotlivcu, tak prvni polocas ukazal, ze se toho od jara prilis nezmenilo. Vaniak v brane predvedl to, co od nej vsichni cekaji. Tedy paradni zakrok a spatnou rozehravku nohou. Tezko cekat, ze se na prahu ctyricitky zmeni, takze se spokojme s temi paradnimi zakroky. Koneckoncu, lepsi alternativa proste neni. Co se tyce stoperu, tak tam to byla taky klasika - a musim rict bohuzel. Latka mi prijde spise jako typ zaloznika, protoze dozadu je pomalejsi a navic si az prilis okate pomaha rukama, jednou mu to nejaky sudi zacne piskat a bude pruser. Na druhou stranu je schopny obcas z obrany vyjet, zapojit se do kombinace a treba se dostat az k vapnu - jako moment prekvapeni pro soupere ti muze byt ucinne. Brabec je o malinko lepsi smerem dozadu, ovsem dopredu nic moc, dnes hned na zacatku nepresnou prihravkou zalozil brejk soupere. Pravy obrance Suchy - no, co si budeme nalhavat, dozadu je z nasich stoperu asi nejlepsi a celkem si to hlidal, ale dopredu (zvlast v kombinaci s Gebrem pred nim) nic extra. To na leve strane je to daleko lepsi. Musim rici, ze jsem byl velmi prijemne prekvapeny vykonem Tomase Jablonskeho. Dnes si dozadu ohlidal prakticky vsechno a dopredu vyborne kombinoval s Cernym a Sventem. Pro me jednoznacne nejlepsi hrac prvniho polocasu a prekvapive reseni na tento post (zvlast, kdyz se zdalo, ze tam kupujeme Siklice, ten se asi bude muset spokojit s lavici nahradniku). O krajnich zaloznicich jsem se uz zminil, Cerny odehral dobry zapas korunovany golem (jen skoda, ze nedal gol uz prvni strelou, priste se k nemu ten mic taky nemusi od golmana tak pekne odrazit), snazil se o rychlou kombinaci s okolnimi hraci a na leve strane se to darilo. Zato prava strana v tomto slozeni je proste smerem dopredu slaba. Theo se sice snazi, ale co naplat, zadny super technik to neni. Rekl bych, ze mame na tento post lepsi alternativy. Stred zalohy je misto nejvetsiho sporu na diskuzich. Nejprve tedy Tavares - k Tavaresovi z lonskeho podzimu ma pomerne daleko (ale v dnesnim pomerne pomalem tempu hry se jeho prihravky smerem dozadu a poklidna rozehravka ztratila), ale zase to nebylo tak zle jako na jare, protoze zadnou vylozenou hrubici nepredvedl. A ted Jarolim. Ach jo, nemuzu si pomoci, ale ten kluk to ma tezke prevazne kvuli jmenu. Dnes urcite nebyl nejhorsi na hristi, ale jako jediny se dockal vycitavych vykriku z hlediste (pritom daleko vic by si jich zaslouzil treba Latka). Prvni polocas (tedy prvnich 30 minut predevsim) se k mici moc nedostal a kdyz uz, tak kazil, ostatne jako vsichni sesivani (dnes modri) na hristi. Ovsem tech 15 minut druhe pule ukazalo, co je v jeho silach, rozehral nekolik peknych akci a nacentroval na tutovku, kterou Senkerikovi sebral z hlavy Tavares. Mimochodem, kdyz uz jsme u Tavarese, tak me velmi pobavilo, kdyz se behem nekolika minut povedlo Jarolimovi a Tavaresovi skoro totez. Tedy udelat uspesne klicku a pokusit se nahrat ulickou za obranu na nabihajiciho utocnika. Oba neuspeli, ale Jarolim se dockal (opet) vycitaveho vykriku z publika, zatimco Tavaresovi se hromadne zatleskalo. No, nekdo holt nevypada tak elegantne a navic se spatne jmenuje.
Co se tyce utocniku, tak Svento proste utocnikem neni a napada me, ze pokud chce mit trener na hristi Cerneho i Sventa a zkousi Sventa v utoku (tedy ne na kraji hriste ale ve stredu), tak by stalo za to jej zkusit i na miste stredniho zaloznika. Protoze dnes hral daleko vic zaloznika nez utocnika. Casto se snazil prejit pres nekolik hracu, ale souper pomerne uspesne zhustoval pole a tak jeho pokusy koncily neuspechem. Goce Toleski se do hry prakticky nedostal, coz pro me bylo celkem zklamani, cekal jsem prave od nej nejvice aktivity smerem dopredu a nebezpecne akce.
Celkovy obraz hry jsem videl ponekud jinak, nez treba redaktori z idnesu, kteri videli pokusy Iranu o kombinacni fotbal. Ja jsem videl pokusy o nakopavane mice za obranu, ktere zhusta koncily ofsajdem. Naopak kombinace bylo ze strany Iranu videt pramalo. K dobru se slavistum musi nechat, ze se k nakopavanym micum nesnizili a skutecne se pokouseli kombinovat - a ke konci polocasu se k tomu nekolikrat uspesne dostali.
Hodnotit druhou puli je tezke, protoze jsem u ni mel pocit, ze se daleko vice stridalo a osetrovalo, nez hralo. Prvnich patnact minut hrala zaloha z prvniho polocasu doplnena o dalsi dva "zalozniky" na hrotu (Ivana, Senkerik) a velmi se jim darilo kombinovat, skoda, ze se nektera z sanci neujala. Hubacek na stoperu neni horsi nez Latka s Brabcem, rekl bych, ze dela zhruba stejne chyby. Oproti Latkovi je jeho nevyhoda snad jen ve vysce. Pres cele hriste jsem bohuzel nevidel, kdo chyboval pri jedine sanci Iranu ve druhe puli, jestli on nebo Brabec nebo oba. Ale je to celkem jedno, byla to stejna chyba, ktere se nekolikrat dopustili Brabec s Latkou v prvni puli, jen tam z toho tehdy tak vyrazna sance proste nebyla. Po 60 minutach se hromadne vystridalo, prisla kompletne nova zaloha a pres veskerou snahu Belaida s Volesakem hra ponekud upadla, byla rozkouskovana castymi fauly na obou stranach a nemela takovy spad. Presto tam byly naznaky dobrych kombinacnich akci z nasi strany a Tijany stihl vyrobit i jednu hrubici ala Brabec na zacatku utkani - tedy nahrat souperi do brejku. Cti ho ovsem, ze zasprintoval zpet a brejk vzapeti dobrym defenzivnim zakrokem utnul. Krajcik napravo mi bohuzel neprisel o moc lepsi nez Theo, naopak Janda nalevo Cerneho nahradil celkem dobre, prestoze to neni jeho idealni post. Na poslednich 15 minut se objevil i Necid a i za tak kratkou chvili ukazal, ze ma sebevedomi, nekolikrat se dobre zapojil do kombinace a rozhodne nebyl horsi nez utocnici, kteri hrali zbytek zapasu.
Co me jeste zaujalo a nad cim jsem se pozastavoval cely zapas - braneni rohu. Prijde mi velmi nestastne, ze souperovy rohy branime v 11 lidech, protoze tak davame souperi moznost vyslat do naseho vapna vice hracu a navic prichazime o sanci zahrozit z rychleho brejku. Naopak Iran, kdyz branil nase rohy, tak vyslal dva hrace na polovinu hriste, se kterymi se museli vratit tri slaviste a ve vapne pak bylo mene hracu, kteri by mohli ohrozit branu.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
quelhar (admin) před 16 lety 28.07.2008 00:09 |Jeste bych doplnil to, na co jsem si vzpomnel az ted.
Jednak me zarazilo, ze jsme se vubec nepokouseli o nejaky vysunuty pressing, nechali jsme proste soupere hrat. Mozna to bylo taky tim pocasim.
Dale - prestoze hra byla v prvni puli pomala a celkove neprilis zazivna, dostali jsme se do pomerne dosti slibnych akci, pred brankou Cerneho tam byly minimalne tri akce, ktere zavanely golem.
A nakonec sudi - ten se svezl se zapasem, tedy byl taky nepresny a chvilemi jsem mel pocit, ze je prisnejsi na naseho soupere.
Celkove vzato si myslim, ze to byla dobra priprava na ligu, protoze herni projev nasich ligovych souperu v Edenu se da cekat velmi podobny - dlouhe nakopy na osamocene hrace na hrotu, spousta faulu (vcetne tech nejbrutalnejsich), kouskovani hry. Rekl bych, ze Pribram bude hrat za 10 dni velmi podobne.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
martyni (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 00:14 |Quelhare, ja myslim ze se v mnohem shodujeme... samozrejme u toho Marka Jarolima je to trochu slozitejsi.. chtel bych te ujistit, ze me vubec nevadi jeho jmeno, konecne mnohokrat jsem se zastaval Lukase J. Mas pravdu, ze spatny vykon podali i jini hraci, napr. Ivana. Pokud jsem proti Markovi mozna trochu zaujatej, je to proto, ze nemam rad mekke a pomale hrace. On bohuzel je takovy, neudrzi mic v souboji, jeho "sprint" do sance v 1.puli byla parodie, vsude je pozde. Kdyz jsme ho koupili, myslel jsem si ze je to dobra volba. Mylil jsem se, mel pravdu zz, ktery rikal, ze je to prumerny hrac, ktery nam nic neda. Ve stredu hriste proste nemuze byt mekky pomaly hrac, ktery ztraci mice a neustale propadava, ostatni se musi za nej vracet a vykryvat jeho prostor. Kdyz udelal tu hrubku Tijany, okamzite zasprintoval dozadu a durazne mic odebral.. to je fotbal. Marek tohle bohuzel vubec nestiha, Ano, ve druhe puli dal dve slusne prihravky ve chvili, kdy ho nikdo neatakoval - ma slusne fotbalove mysleni, bohuzel je mu to k nicemu.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
quelhar (admin) před 16 lety 28.07.2008 00:24 |Ja nevim, porad mam pocit, ze se mu vycitaji veci nepravem. Treba ta "pomalost" - ja si proste nemyslim, ze by byl vyrazne pomalejsi nez ostatni hraci na hristi. Samozrejme, neni to sprinter po lajne jako Svento, ale myslim, ze se muze smele rovnat se vsemi ostatnimi zalozniky, ktere v tymu mame, at uz defenzivnimi (Tavares) tak ofenzivnimi (Belaid, Volesak). Nekolikrat mu prihravku za obranu zblokovala obrana, nekolikrat proste nemel zadneho volneho hrace smerem dopredu a tak volil spatne reseni, nekolikrat ale take zakombinoval velmi slusne a nahral na dve golove sance (v prvni puli Latkovi do idealni strelecke pozice ve vapne, kdyz si predtim narazil s Toleskim a ve druhe puli se uvolnil na prave strane klickou - a to uznale povzdechli i nekteri fanousci - a presne odcentroval na Senkerika, bohuzel mu to sebral z hlavy Tavares).
Proste si nemyslim, ze je pravda veta "mekky pomaly hrac, ktery ztraci mice a neustale propadava". To je podle me dogma, ktere se kolem nej vytvorilo a pritom realita je takova, ze vsechny alternativy, ktere mame, jsou stejne dobre nebo stejne spatne.
A nakonec, kdyz uz jsme u te rychlosti, nekteri se tesi na navrat Smicera a to je pritom - bohuzel - jeste daleko pomalejsi hrac.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
martyni (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 00:30 |jen kratce... zas bych to nevidel tak jity, ze Smicer je pomalejsi, hlavne mnoho zapsu hral s nejakym zranenim... kazdopadne dokaze udrzet mic a presne prihrat, je to uplne jina vykonnostni trida a driv byl samozrejme mnohem rychlejsi.. srovnavat Smicera a Jarolima je nesmysl.. dobrou
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
dalislavista před 16 lety 29.07.2008 00:06 |srovnávat Jarolíma se Šmicrem, je jako srovnávat trabanta s mercedesem, i když třeba lehce bořeným.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
martyni (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 00:18 |mimochodem, k Tavaresovi - ten si sve odpracoval v defenzive, proto mu lide odpustili, ze asi dvakrat zazdil akci, kterou si vypracoval. Cim byl Marek prospeny tymu?
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
quelhar (admin) před 16 lety 28.07.2008 00:58 |Vypracoval dve golove sance, to je na 60 minut uchazejici statistika.
Jsem opravdu zvedavy, jak to KJ za tyden posklada, osobne si budu nejvice prat, at jsou v utoku dva utocnici (tj bez Sventa).
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
tantalos před 16 lety 28.07.2008 09:22 |Dvě šance - tu, co přihrával Toleski Latkovi?
A tu, co neposadil na hlavu Tavaresovi?
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
quelhar (admin) před 16 lety 28.07.2008 10:17 |Vezmu si k ruce online z oficialek a jsou to tyto sance:
36. Jarolím si narazil s Toleskim a pak přihrál na hranici vápna na nabíhajícího Latku. Tvrdou střelu pravou nohou stačil srazit na roh obránce Hosseini
53. Rohový kop Černého byl na Tavarese moc dlouhý. Na následný centr Jarolíma z pravé strany Tavares znovu nedosáhl.
Jarolim opravdu nemuze za to, ze Tavares neslysi, jak si Senkerik zarve a sebere mu mic z hlavy, centr, i klicka pred centrem, byly jako z ucebnice.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
urs (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 01:09 |s tou MJ rychlosti..., nejde ani tak o rychlost behu jako spis o ty prvni 3-4 metry..., o to zrychleni¨:-! to MJ proste nema na extra urovni :-( a je to skoda, mysli mu to :-(
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 08:06 |Dobrý den zdravím Quelhare,
já jsem po té cestě a po tom povídání pak nějak vytuhl, a už jsem se nezapojil. To je dobře, že jste napsal svůj pohled. Pořád si říkám, proč bychom se měli bát si tu povědět, že každý vidíme něco jinak. Vždyť to jde slušně a bez nějakého zesměšňování a úšklebků. Prostě M.Jarolíma vidíte trochu jinak, já to vidím taky jinak, Tantalos to vidí taky trochu jinak, pan (zz) má také své postřehy. Pokud se budeme navzájem vnímat a slyšet, tak je to dobře pro nás všechny. Jak říkával Vergilius - "Přátelé, někdy Vám může i ten největší nepřítel říci větší pravdu, než přítel, který se toho bojí. Slušných protivníků si važme". Jinak ten Tavarez to tam sebral jednou Brabcovi a za pár minut z druhé strany Šenkeříkovi a vzdychali jsme tam všichní. Rozhodčí - no koment. Stadion doznal opět další dodělávky, občerstvení se taky trochu zlepšilo (ale jenom trochu), když to vezmu celkově a vzpomenu si, když jsem stál na schodech ze škváry na starém stadionu, díval se nešťastně na starou dřevěnou, ruku na srdce pánové, takovýhle chrám fotbalu jako máme teď, ukažte mi v republice takový. Ani Olomouc, a tam je pěkný stadion. Dobrá, má to ještě nedostatky, ale ty jsou i u nového auta od BMW, než se vychytají. Něco jiného je to s tou komunikací, tam si myslím, že měl capino (Tomáš Čáp) mnoho pravdy, ale to se musíme obrnit trpělivostí a vydržet. Tak mám brnění v zádech a husinu před začátkem ligy, ale pokud budeme bojovat poctivě, bez frajerství a machrování, fotbalový bůh si nás určitě najde. Sokrates55
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 08:10 |A malé doplnění.
Náš "krásný" Strašák byl opět super, moc se mi líbilo a řezal jsem se smíchy, když jiný starší pán při skandování "kdo neskáče fandí Spartě" taky vstal, skákali jsme vedle sebe, dívali se na sebe a on mi zadýchaně odpověděl - "no Spartě opravdu fandit nebudu". Tak až takovou moc pane Strašáku máte a to je super. Sokrates55
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
martyni (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 08:37 |Dobrý den Sokrate, když jste nakousl ten stadion, je krasny a vubec mi nevadi neomitnute vnitrky a zdi zevnitr, co me ovsem zarazilo - dosud nejsou nainstalovany dalsi turnikety, a to i presto, z vsichni vi, co se stalo pred utkanim s jabloncem, uprimne receno to nechapu.. instalace turniketu preci nemuze byt az tak nakladna.. je to hazard s trpelivosti fanousku a koneckoncu i s jejich zdravim, az prijde veti nasteva.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 08:54 |Správný postřeh, na ty jsem zapoměl.
Spíš jde o to zdraví, až bude nával. Možná, že už to mají připravené (kéž by). U těch betonových neomítnutých zdí, pokud jste byl na "Emirates stadium", tak je tam mají taky tak. Já včera při tom pohledu na ně bych je nabídl vymalovat těm umělcům co to malují sprejem na zeď. Nevadilo by mi to a bylo by to aspoň pro někoho platné (doufám, že jsem nikoho nenaštval), ale pokud by byla zvolena pouze slávistická tématika, bylo by to možná zajímavé. Co myslíte? Tak pěkné pondělí (staří mlynáři ctili modré pondělí). Sokrates55
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
martyni (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 09:39 |Ano, ta hruba stavba tusim byla i na Emirates, mne se to docela libi. No a grafiti? Proc ne, zajimavy napad.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 10:13 |No vidíte, já hlava skopová. Sgrafiti, to je ten název. Já jsem tady přemýšlel, že to cizí slovo přeci znám, ale nevzpoměl jsem si. Tak díky za připomenutí. Pro pana Kraxe: ano, Ivana má na to být posilou, ale to co včera vlastně předvedl, je to, že takhle Slávii platný nic nebude. Toho by přeci měli po hřišti honit lasem, místo toho se bojí jít do souboje a ten íránský bek ho spolehlivě vymazal. Šenkeřík aspoň z toho souboje neuhne. Ale to je věc názoru a třeba se zlepší, uznávám, že jednu dobu mu to i docelo šlo. Ale to je málo. Tak asi tak. Sokrates55
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
marcocruz (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 14:34 |Kdepak to není Sgraffiti ale Graffiti.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 14:41 |Děkuji moc, teď už si to budu pamatovat. To víte, už mi hlava ty moderny někdy nebere. Sokrates55
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Stroninhu před 16 lety 28.07.2008 10:29 |Zdravím všechny,
tak já samozřejmě budu souhlasit se Sokratem55, jelikož jsem si to řekli už při zápase, kde vidíme největší chyby.
Musím uznat, že pro mě nejhorším hráčem na hřišti byl Hubáček(jako stoper fakt děs) a M.Jarolím. On možná chce, ale tedy ty přihrávky a centry nikam, to bylo hrozné. Theo taky nic moc. Hodně se snažil Jarda Černý, ale občas se mu né všechno povede. Co se týče Latky s Brabcem, já bych hledal jiné stopery. Brabec byl hrozný a Latka ještě horší. Nevím proč stopera nemůže hrát M.Suchý a Krajčík místo něj. KJ nevím co od toho čekáte, to co nás vždycky zdobilo, tedy velmi rychle strany (zvlášť levá) najednou nemáme. Dušan i Matěj jsou ze hry a Theo, no nic proti ale ten na to nemá, alespoň zatím. Ve středu hřiště místo rychle rozhrávky je M.Jarolím, který to prostě dát neumí a tak za něj zaskakují obránci, jediné komu se to dařilo byl Šiklič. Jablonský se vždycky nahrne dopředu a pak v zadu chybí. Toleskimu bych vinu nedával, on není rychlík, je to zabiják, pokud mu nikdo nepřihraje, nemůže vypálit. Na můj vkus moc nestřílíme. Jak Tavaréz tak Belaid tam vždycky probaletili s míčem a místo střeli....nic, konec. Tohle by se také mělo zlepšit. Minulý rok tam často pálil Pudil, letos to zkouší Černý, ale to je málo moc málo. Prvních 30 minut jsme ani nevystřeli na branku.
Co se týče stadionu, ano mám výhrady a to tedy ke vstupu, jak k pokladnám, tak k turniketům. Není přece možné, aby 15 minut po začátku zápasu ještě neměli vstupenky lidé, co přišli 30 minut před nemyslíte?
Nápad s graffity se mi líbí, myslím, že by to bylo takové osobní.
A nakonec musím souhlasit i s Quelharem, jeho postřech je správný. Místo toho abycho na soupeře vlétli se ustrašeně prvních 30 minut plácáme a pak nám ten čas chybí. Jedinou vyjímkou byl zápas v ČB, myslím, že David Kalivoda tam dal 2 branky behem 15ti minut, pak sme ale zase vypustili.
Stroninhu
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
martyni (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 10:58 |Musim souhlasit s tim, ze - odhlednu-li od sympatii k ruznym hracum - nejvic me skutecne zarazi, ze KJ zrejme opet hodla rezignovat na hru po kridlech, kdyz v opetovne v zakladu chybi na krajich zalohy Svento, Janda nebo Krajcik - treba Matej ma sice kolisavou formu, ale vcera za tech par minut na pravy zaloze predvedl, co slavii dlouho zdobilo - tj. jeho uniky po pravym kridle, skoda jen ze dostaval nepresny prihravky.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
martyni (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 11:05 |mimochodem, tak se zda, ze zdravy rozum preci jen obcas vitezi.. viz http://fotbal.sport.cz/clanek/133617-smicer-smlouvu-zatim-podepsanou-nema-ale-ve-slavii-s-nim-pocitaji.html
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 12:09 |Zdravím Stroninha a přeji hezký den.
Děkuji za "pokec", škoda, že na ten Liberec nemohu. Tak ať se daří a doufám, že včera všechno dopadlo dobře. Sokrates55
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
urs (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 12:02 |!!!GRAFITY se SLAVISTICKOU TEMATIKOU BERU!!!! :-)))
koukam jako blazen, ze "starsi clovek" :-))) jako Vy, má takovýto pohled na omšelé zdi v EDENU :-)
P.S. Příspěvky takovéto úrovně ať již od Vás Sokrate či jiných kolegů, parádně dokreslují atmosféru zdejší diskuze, a jsem za to upřímně rád :-) jen tak dál pánové, na oficialkách se to v podstatě číst už nedá :o/
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 12:21 |Děkuji Ursi i za všechny ostatní,
pokud to skutečně budou pěkné "slávistické grafity(grafiti či sgrafiti" omlouvám se, ale opravdu neznám ten odborně správný výraz, tak mi to opravdu nevadí. I trocha té bizzardnosti tam může být, pokud vím, tak dneska otázka toho co je a není umění, ta je už tak ujetá, že to nevyřeší nikdo a pokud to neničí historii, tak to lze normálně akceptovat. Když si vzpomenu co se dělo např. při koncertu skupiny "Black Sabbath" na podzim, v r.1973 ve sportovní hale "Ahoy" v Roterdammu? To byl tehdáž "mazec". Zážitek do konce života. Grafiti jsou proti tomu krásně vymalovaná zeď. Sokrates55
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Fanda před 16 lety 28.07.2008 13:03 |No pánové, to je výzva - ono to ale není zadarmo, takovéhle grafitti.
Lidi co dělají takováto grafitti jsou docela dobře placení. Kdyby se ale našel nějaký kvalitní borec či skupinka z řad slávistických fans, který by vyrobil návrh, tak bychom klidně mohli na takovýto účel udělat sbírku. Chtělo by to kontaktovat e-side. Asi by to měla být skupinka lidí, co to mají v ruce a umělecký talent k tomu. Protože jedinec by se s tím páral dlouho (asi jako Michelangelo v Sixtinské kapli:).
Jinak by taky nebylo od veci sgrafitto jako je na Schwarzenberském paláci na Hradčanech:) Takové pěkné, psaníčkové :)
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Stroninhu před 16 lety 28.07.2008 13:17 |Pokud by se našel někdo, kdo je schopný udělat takovéto graffity. Třeba ti co kreslí postavičky Simpsňáků na choreo, klidně i do sbírky přidám peníze. Je mi jasné, že kvalitní spreje a čas není zadarmo...
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Fanda před 16 lety 28.07.2008 13:18 |http://www.my-spb.ru/wp-content/uploads/2007/07/football-graffiti.jpg
http://farm1.static.flickr.com/51/175729869_c9c3ed3202.jpg?v=1151359858
http://farm1.static.flickr.com/19/159561816_8bb700c415.jpg?v=0
tady to by mohl být případ té sixtinské kaple :) :
http://www.rollerfink.de/wp-content/photos/167153649_3f0fb458c8.jpg
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
urs (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 13:41 |sbírka je zajímavý nápad, kdyby to klaplo, také přispěji svou troškou do mlejna :-) a propos..., snad to čte Strašidýlko ;-)
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 13:55 |Dobrý den Vám všem přeji.
Vidím, že se grafiti asi trochu ujalo. Myslíte, že by to mohlo být takové jedno velké, stálé, slávistické choreo?? Takhle bych to nějak vnímal. Já pořád nevím s tím oslovením "Strašák", pořád se mi chce k tomu dodat něco pěkného. Pane náš Strašáku, co vy na to? Vlastně co Vy všichni na to? Grafiti ano či ne?? Sokrates55
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Fanda před 16 lety 28.07.2008 14:08 |ono, co jsem koukal na netu, je celkem dost možností. ale veliké a stálé slávistické choreo by bylo perfektní. třeba jako nápis na té zdi z tvárnic (nebo co to je) podél celého stadionu, do toho portréty velkých hvězd slávistické minulosti (Bican, Plánička, Veselý, Kuka a dalších) a to celé na nějakém červenobílém barevném podkladu. To by bylo perfektní. Jen jde o to, jestli vůbec chce majitel objektu, aby tam někde bylo napsáno jméno slavi.
ono, potencionálně je to i největší reklamní plocha na stadionu:) ale kdyby tam bylo něco vyloženě slávistického, tak by to byl možná evropský unikát. Prostě by si to stadion jako je eden zasloužil. A výroba samotná by taky nemusela být dlouhá, podle mě jeden měsíc.
Sbírku bychom snad byli schopni udělat. Nějakých pár desítek tisíc by to asi stálo.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Fanda před 16 lety 28.07.2008 14:10 |jako příklad je tohle, co jsem viděl v metru v Madridu:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/5d/Estaci%C3%B3n_de_Campo_de_las_Naciones.jpg/800px-Estaci%C3%B3n_de_Campo_de_las_Naciones.jpg
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 14:19 |Máte pravdu,
jde především o to, co si přeje majitel. Spíš mut naše nápady můžou ukázat cestu, kudy se to může ubírat a sbírka? I s tím si myslím, že bychom se dokázali nějak popasovat, co Vy na to? Tím myslím i Richiho a Jane a další novináře. Bez Vás to totiž asi nepůjde. Sokrates55
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Fanda před 16 lety 28.07.2008 14:26 |když už mám koupenou permanentku, tak si něco rád připlatím, abych to tam měl pěkné:) to je jako když člověk zařizuje byt nebo dům. Prostě je potřeba vymalovat :)
Se sbírkou bychom se určitě popasovali. Koneckonců street art může být velmi pěknou záležitostí.
Tak co slávisti, vymalujeme si stadion?
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
marcocruz (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 14:37 |Myslim,že pokud to chceme mít kvalitní nechal bych to udělat Pointa(J.Kaláb),má s tim zkušenosti,zakázky má,je to asi nejlepší pražskej streetatovej umělec, jestli někdo znáte Trafačku,určitě bych doporučil kouknout se tam na NAMES fest. kde jsou nejlepši světoví streetarteři, včetně Pointa a dalších českých TOP umělců.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 14:47 |Hm, tak tady už já asi nebudu moc platný, to už je Vaše parketa a Vaše znalosti jsou samozřejmě v tomto oboru na daleko vyšší odborné úrovni. Mně to prostě jen napadlo, že by to nebylo asi až tak moc drahé,a ještě by se mladí vyřádili a když to bude ve slávistickém duchu? Jenom to vítám a když přispívám na choreo (mimochodem, teď se nevybíralo, nebo jo?), tak samozřejmě přispěju rád i na toto. Sokrates55
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Fanda před 16 lety 28.07.2008 14:50 |no, koukám na ty jeho stránky, to je perfektní.
ale taky to může klidně nějaký ten milionek stát :)
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
urs (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 15:37 |hezky se to tu rozjelo :-))
já teď nemám čas na diskuzi :-( dělám na rešerši do školy, bo sem jaxi chyběl (pro zranění) ;-) na exkurzi a tak mam o prázky zase co dělat :-(
mno nic..., mluvte, diskutujte a držte mi palce, ať mi to zasejc pan zadavatel nevrátí jako falzo :-)
ahoj
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
marcocruz (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 17:25 |já myslím,že ty zakázky by nešly nad 500000kč.
každopádně Point je sázka na kvalitu,ale problémje přání nás fanoušků a přání klubu, velmi vítám,že třeba Sokrates by graffiti snesl,ale myslim že spousta starších slávistů by se s tím bohužel asi neztotožnilo.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
taximan před 16 lety 28.07.2008 17:44 |Rozjíždíte to tady hezky a pomalované zdi jsou určitě dobrý nápad... sám jsem nad tím přemýšlel od prvních zvěřejněných plánů. Bohužel nevěřím tomu, že by k tomu mohlo dojít. Vedení e-side od začátku dává najevo, že eden je multifunkční areál, který nechce provokovat. Už instalace sedaček bez jakéhokoli nápisu (který by nestál ani korunu navíc) ukázalo, že nechtějí, aby jakýkoli fanoušek přicházející na kulturní událost viděl uvnitř stadionu samotné slovo Slavia. S klubovými barvami se to uvnitř také nepřehání. Racionalita vítězí, někdy je to možná přehnané, ale třeba právě tyto grafity by se staly při prvním koncertu jistě terčem útoku sparťanských fans se spreji a opravdu bych nechtěl vidět, co by našim legendám udělali. Neříkám, že by to nešlo bránit, ale pořadatelská služba by se hodně prodražila. Jo kdyby byl stadion pouze na fotbal... ale berme věci tak jak jsou. Možná časem přibyde nějaká přenosná výzdoba, která by udělala při zápasech domáčtější atmosféru. Taxi
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 20:02 |Vidíte, to uznávám, to mě nenapadlo. To je škoda, že se to asi nepovede. Tak by to mohli být nějaké pakáty (velké plochy) a ty by se na takové akce sundaly, ale to už kombinuji. Sokrates55
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
taximan před 16 lety 28.07.2008 21:27 |Ja myslim ze by to slo, kdyby se to udelalo dobre. Klidne by to mohlo byt platno, aby to trochu vydrzelo. Napad je to vyborny - bohuzel si myslim, ze by nase vedeni na to nedalo penize. Slavisticka vyzdoba stadionu a utuzovani povedomi o hrdosti a historii klubu je pro me take urcitym druhem propagace a marketingu... ktery se po financni strance vyplati v delsim horizonu. A jak nase propagace a marketing vypada - netreba asi diskutovat :-( . Ja sem ale takovej vecnej optimista a verim ze jednou ten cas prijde a pak budou tatinkove o prestavkach cely ten prstencovity okruh pod tribunama chodit s malima klukama a ukazovat jim uzasnou slavistickou historii. Taxi
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
marcocruz (přítel SN) před 16 lety 29.07.2008 14:26 |Dalo by se to i vlastně pojmout jak historie Slavie,byly by tam plátna od začátku do současnosti,tech největších hráčů Slavie,problém by to určitě být neměl,ale E side nedokáže dát na stadion ani naše logo natož nějaky velký plátna
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
taximan před 16 lety 29.07.2008 17:19 |Samozrejme - udelat to pekne chronologicky... dat k tomu trochu vysvetlujiciho textu. Portrety jak nejslavnejsich hraci, tak vyjevy z nejslavnejsich zapasu, stadiony kterymi jsme prosli atd... svym zpusobem by to mohlo docasne suplovat chybejici sin slavy. No je to hezke sneni :-) Taxi
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
bongor před 16 lety 28.07.2008 20:32 |Já jsem taky pro,dělejte hoši co myslíte ,že je nejlepší.My Vám teda nadávat nebudeme.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Fanda před 16 lety 29.07.2008 00:00 |no tak to máme dvě verze: jedna je posprejovat zeď a druhá je dát tam přenosnou výzdobu. myslím si, že něco jako megabillboard (jako je třeba na mánesu nebo na sovových mlýnech atd (tedy napnuté plátno :) ) by byl velmi ok. Dal by se vždy po zápasech sundat a nikoho by neprovokoval. Při lize mistrů by tam zase mohla být ta výzdoba s pěknými hvězdami, při repre veliká vlajka atd.
A kdyby náhodou přijel do Čech papež a měl projev v Edenu, tak se tam může dát nějaký pěkný nápis v bavorském dialektu :)
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
bongor před 16 lety 28.07.2008 20:28 |Ty jsi byl v 73,roce v Rotterdamu Sokrate?Ale já jsem Tě tam neviděl.
Já jsem tam hrál 2 měsíce v dancingu Tabaris.Na Sabatech jsem nebyl,
protože jsme hráli každý den nonstop 6-8 hodin,to byla teda zabíračka.Asi jako na slávistickém soustředění v Krkonoších.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
urs (přítel SN) před 16 lety 29.07.2008 01:02 |;-)
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
taximan před 16 lety 28.07.2008 21:49 |Jen tak mimochodem, dnes FC Vysočina oznámila, že se Radek Sláma vrací do Slavie, to jsem zvědavý co s ním KJ bude dělat :-) Taxi
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
zz před 16 lety 28.07.2008 22:03 |Vyzkoušet v útoku. Teď vážně, tady je problém v tom, že máme pod smlouvou spoustu hráčů, a to i dlouhodobě. Pak nastanou takové problémy. Je třeba snížit počet hráčů, se kterými Slávia nepočítá. Nemá smysl, aby pět let chodili po hostovačkách. Je třeba oddělit kvalitu od průměru.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Huzgi (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 22:51 |Jen pro pořádek. Přes léto tu mnozí skuhralové dopředu anticipovali, jak KJ s mladými zas vymete, jak jim pravidelně nedá šanci, jak Necid nedostane ani čuchnout atd. A další mnozí tu opěvovali sparťana Lavičku jako protipól a bylo to pořád Lavička tam a Lavička sem a já mluvil s Lavičkou a já slyšel Lavičku atd.
Takže tenhle Lavička na (podle svých slov) nejdůležitější zápas sezóny vůbec nebere: Kúdelu, Kroba, Kadlece, ale ani opěvovaného reprezentanta do 19 let Zemana (který podle některých má štěstí, že je ve Spartě neb ve Slávii by utřel) a ani svou politikou béček a skautingu objevený zázrak Wilfrieda. Na druhé straně bere (podle některých z vás) průměrného Kušníra a (světe zboř se) přestárlého invalidu Blažka. No na posuzování KJ a Lavičky se s většinou pánů z našich diskuzí neshodnu, tak aspoň společná shoda, ať to tam chlapci v rudém pořádně projedou :-)
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
quelhar (admin) před 16 lety 28.07.2008 23:03 |Hehe, koukam, ze te napadlo totez, co me. A to prisaham, ze jsem svuj prispevek nize psal jeste predtim, nez se tu objevilo to tvoje :o) Taky jsem totiz koukal na to, jaktoze nejedou Wilfried a Zeman.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Huzgi (přítel SN) před 16 lety 28.07.2008 23:43 |No vypadá to, že už tu bojujeme proti té přesile jen my dva :-) Ale i Don Quijote to nevzdával do posledního dechu.....
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
marcocruz (přítel SN) před 16 lety 29.07.2008 14:34 |Já jsme v tomhle názoru s váma,páč Lavičkanemůžeriskovat,tohle neni Liberec,tady potřebuje úspěchy a asi i on sámcítí že to nechce hned ze začátku podělat,každopádně kdyby to byli tak skvělí hráči,jak se tady často hlásá,jeli by bezdebaty
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Eluin (přítel SN) před 16 lety 29.07.2008 12:39 |Chlapci v rudém budou nejspíše hrát ve žlutém :-).
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
quelhar (admin) před 16 lety 28.07.2008 23:02 |Mimo tema, ale prijde mi to docela zajimave:
Lavicka veze do Moldavska jen 18 hracu + zraneneho Blazka. Mezi 16 hracu do pole se nevesel milacek spartanskeho publika a hrac, ktery ma Spartu v utoku spasit - Bony Wilfried a take hrac, ktereho sam Lavicka po reprezentacni akci ujistoval, ze s nim pocita - tedy Zeman.
Tim chci naznacit, ze Slavia neni jediny tym (a Jarolim jediny trener), ktery nestavi hrace podle toho, co si mysli drtiva vetsina fanousku (a spartane v diskuzich uz dobry pulrok volaji po nasazovani Bonyho do zakladu).
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 29.07.2008 06:56 |Přeji Vám všem pěkné ráno a vůbec celý den.
Závidím Vám tu výdrž, kdy si povídáte do nočních hodin. Já si říkám, dneska to tu s Vámi taky prodebatím a nakonec jdu spát jako batole. Ale teď ráno jsem zase plnej života. Víte dobře Qulhare i Huzgi, že určitě nejste sami dva. Snad už jste poznali z mých příspěvků, že jsem až tak proti trenérovi neskuhral. Jde spíš o princip. Lavička zřejme nemohl vzít do Moldavska víc hráčů, jsou limitování počtem míst a tak radši vsadil u tohoto zápasu na zkušenost. Uvidíme jak se to vyvine, třeba V.Lavička doplní. taky ještě Sparta neřekla, kdo půjde. Náš trenér taky ještě neřekl, kdo půjde z kola ven. Tak radši se soudy počkejme. A to v dobrém. A pro Bongora - byl jsem v Rotterdamu v r.1973 na koncertu Black Sabbath s Ozzy Ozbournem, byl to "šílenej nářez", předkapelou byla americká skupina s prvky indiánský muziky "Red boung". Ovšem Ozzy byl maxim. Ještě jsme tam tehdy chtěli zůstat na skupinu "Karthago", ale už nebyly guldeny a hlavně už byl stejně průser, protože jsme tam byli už přes limit. Taky jsme to slušně schytali. Ale stálo to za to. Akorát Ty svoje "Led Zeppelin" asi nikdy neuvidím. Ty jsem prostě prošvihnul. Mám sice natočené jejich DVD "Live New York" tuším z r. 1971. Tak zdarec Sokrates55
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
quelhar (admin) před 16 lety 29.07.2008 09:16 |Zdravim Sokrate,
ja bych si povidal i driv, ale vcera jsem si zrovna zasel do kina (mozna jsem mel radsi zustat doma, film byl bohuzel daleko horsi, nez nas nedelni zapas s Iranem) a po navratu jsem si pripomnel olympijskou atmosferu z pred ctyr let, na CT4 bezel prislusny 90minutovy dokument. No a tak jsem se k pocitaci dostal az kolem jedenacte :o)
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Huzgi (přítel SN) před 16 lety 29.07.2008 09:42 |Viděl jsem Sokrate v Praze velmi podařené koncerty Planta a Page a stojí za to na ně jít, když zase někdy budou. I když ty první roky existence kapely už nic nepřekoná (pro mně byly zjevením z jiného světa, když jsem je jako malý kluk slyšel poprvé, a zůstalo mi to dodnes). Tvorbu obou pánů sleduji velmi bedlivě a stále jsou oba velmi progresivní.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Eluin (přítel SN) před 16 lety 29.07.2008 11:06 |Milý Sokrate, promiňte mi osobnější otázku, ale jak jste se v roce 1973 dostal do Rotterdamu? Moc jednoduché to asi nebylo..
P. S. S těmi Led Zeppelin to je bezesporu škoda. Já bych chtěl osobně také vidět the Doors, ale jsou věci, které je už želbohu možno pokládat za nemožné.
Na Spartu Moldavsku jsem hodně zvědavý. Domnívám se, že to budou mít kluci z Letné hodně těžké. Budu jim přát úspěch, ale pokud se ten nedostaví, tak žádné velké truchlení nebude :-).
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
urs (přítel SN) před 16 lety 29.07.2008 11:22 |mno, já miluju Led Zeppelin :-) prvních asi 6 albek bylo delikátních..., potom to už asi nebyl ten starej dobrej Plant..., ale budiz :-) delam trochu do muziky a hlavne do vokalu, tak zpev sleduju vic a byl to (je to) obrovskej pojem.. ;-) cili.., Bonham, Page, Plant a Jones...
v roce 71 sem byl ovsem jeste na svestkach :-D
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
zz před 16 lety 29.07.2008 08:22 |Zdravím kolego,
Zeman nejede z toho důvodu, že se cítí unavený po ME, navíc ho trápí menší zdravotní problémy. Potřebuje si odpočinout a dobře potrénovat. Bono nejde z toho důvodu, že Lavička chce hrát na jednoho útočníka a tím bude Slepička. Bono dostane šanci doma. Krob na Spartu nemá, a dlouho ještě mít nebude. Kúdela je lepší Voříška, který v přípravě nepřesvědčil. A brzy se to ukáže i na hřišti. O tom jsem přesvědčený. V tomto případě vsadil Lavička na sehranost obranné čtyřky. Jede ale Jeslínek, kterého jsi neuvedl. Ale pokud bude pokračovat Víťa v trendu trenéra Bílka, vůbec se nebudeme zlobit. Doškové, Kušnírové, Matušovičové nepřinesou nějakou kvalitu a změnu do hry. Aspoň už nenominoval Kuliče, to je posun proti Bílkovi. A s postupem Sparty přes Tiraspol bych byl opatrný, vůbec bych nebyl překvapený, kdyby Sparta vypadla. Buďme rádi, že nemusíme do druhého předkola.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 29.07.2008 09:12 |Zdravím Vás pane (zz) z jihu Čech.
Neznám podrobnosti z kuchyně Sparty, V.Lavičku však považuji za dobrého trenéra. S tím Slepičkou asi souhlas, protože se to tak jevilo i na jaře. Holenda nevím a Kuliče mám dost už jen když jsem se díval na reklamy k "Euru 2008". Na rozdíl od Vás si myslím, že to Sparta zvládne v pohodě a postoupí. Víte co, já jsem zvědav na to, jak se s tím vším okolo našeho mužstva popasuje náš trenér. Po obědě s vedením a také za přítomnosti V.Šmicera si musí poradit se dvěma úkoly. Vypustit základní jedenáctku do éteru, a také kdo nás ještě opustí a na rozdíl od jiných si myslím, že to tentokrát Volešák nebude......... Jinak jsem chtěl poděkovat za další pokračování naší debaty nad přípravným zápasem, jen jsem Vám odpovídal na článku od Richiho a pak jsem zjistil, že se ta debata přesunula sem. No a to včetně toho nápadu s těmi grafity na těch betonových zdech. Mě by se to prostě docela líbilo, samozřejmě jako podmínka by byla slávistická tématika. Ale už to nechám, uvidíme jak se to vyvrbí. Ondřej Zlámal už to zaregistroval taky a tak je teď míč na druhé straně hřiště. Jak se cítíte před ligou a losem, taky cítíte to lehké mrazení a trochu pocit i obavy aby to dopadlo aspoň trošku slušně? Sokrates55
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
zz před 16 lety 29.07.2008 10:30 |Zdravím Sokrate,
už se nemohu dočkat pátečního losu, pořád bych si přál Schalke, abychom naplnili naší pokladnu. Pořád mám takovou obavu, že dostaneme Juventus. Ale zase na druhou stranu by to byl velký zážitek a fotbalový svátek. Pavel Nedvěd s Juventusem v Edenu, myslím, že by bylo vyprodáno, i kdyby lístek stál 2000Kč. U Sparty to nevidím tak jednoznačně, viděl jsem ji dvakrát live, a hra se mi vůbec nelíbila. Hráči zatím nepochopili, co po nich chce Víťa Lavička, hrát aktivně, chtít míč, větší pohyb bez míče, chodit ve větším počtu do ofenzívy, hrát důsledně v defenzivě, hrát agresivně, hodně střílet, pracovat na velkém prostoru. Zatím je to dost pomalé, málo šancí, ve hře je spousta ztrát, nepřesností. Stále jim chybí druhý stoper, Kučera je jen provizorní řešení. Já bych Moldavce nepodceňoval, mají za sebou silného sponzora, nový stadión, je to rumunská škola, v týmu mají hráče z Afriky a Latinské Ameriky, k tomu si přidejme počasí, bouřlivou kulisu, které může podlehnout rozhodčí. Sparta má z tohoto zápasu velký respekt, protože ví, že když neuspěje, tak končí v pohárech a peníze budou zase chybět. Myslím, že by to Spartou hodně otřáslo. Jinak samozřejmě se těším na neděli, věřím, že to zvládneme a v Liberci vyhrajeme. Dobrou zprávou je, že všechny zápasy budou na internetu, takže když nebudeme venku v televizi, tak se na naši Slávii můžeme podívat na internetu a nemusíme se spoléhat jen na online přenos. Snad bude mít Karel Jarolím šťastnou ruku při volbě základní jedenáctky, která vyběhne na trávník v Liberci. Úspěšný start do ligy je důležitý, máme i dobrý los v dalších kolech. Tak snad to vyjde. Přeji Vám do Jižních Čech hezký, prosluněný den. Mějte se.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 29.07.2008 11:39 |Děkuji za pozdrav a pěkné povídání.
Máte pravdu v tom, že Schalke by bylo možná lepší, ale troufám si říci, že bude "plný dům" i tak. Doufám, že tomu pomůže vstup do nové sezony a trenér K.J. snad vytáhne "Ty správné králíky s klobouku", tím myslím tu správnou jedenáctku. Je fakt, že už je to teď jen na něm a věřím svému pocitu, že on si to "setsakra" uvědomuje. S tím internetem je to dobré, ale já nějak pořád ctím i ty rozhlasové vstupy, a pamatuji i toho Gaba Zelenaiye, a tak si to své vnitřní kouzlo takhle vychutnávám. Jinak se snažím pokud to okolnosti dovolí i na venkovní zápasy a tak snad kromě právě toho Liberce, jsem navštívil všechny stadiony. Vlastně v Jihlavě jsem taky nebyl na stadionu. Stadion Sparty jsem nenavštívil tuším od r. 1985, kdy jsme tam tehdy dostali nášup 5:0 a to i s Knoflíčkem, Kubíkem a tehdy i s K.J. A tak jsem si řekl, že ne a od té doby mě ta "Stavba páté pětiletky" vůbec nechybí. Tady je pařák a vypadá to na to, že zítra bude ještě hůř. Tak radši k vodě, pokud to jde. Sokrates55
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
quelhar (admin) před 16 lety 29.07.2008 09:24 |Take zdravim. Prijde mi zvlastni, ze se Zeman citi unaveny, odehral toho mene nez Necid, ktery byl po stredecnim semifinale v nedeli uz pripraveny par minut odehrat (a mnozi plisnili trenera, ze ho nenasadil na delsi dobu). Mensi zdravotni problemy by to vysvetlovaly. Uvidime, jestli skutecne dostane od Lavicky sanci a nebo to byla jen plana slova na uteseni a skutek utek.
A co se tyce Bonyho, tam to nechapu uz vubec. Dokazu pochopit, ze bude hrat v zakladu Slepicka a ze Sparta bude hrat na jeden hrot. Ale Bony byl jednim z nejlepsich hracu v priprave, hral v zakladni sestave v generalce proti Rennes a ted misto nej jedou na lavicku tri jini utocnici, pricemz ten Dosek je tam opravdu jen proto, aby nastval fanousky Sparty a vyloudil usmev na nasich tvarich.
Jeslinek jede, ale mam pocit, ze ten v priprave moc nehral a ani nevim, jestli s nim Lavicka pocita na hrot nebo spise na kraj zalozni rady. Uvidime, jak se Sparta s predkolem popere, ocekavam venku remizu a doma vyhru Sparty a postup. Pro cesky koeficient by bylo dobre, kdyby Sparta postoupila, ale tezko zadrzet ten prijemny pocit, kdyby letensti vypadli po dvou zapasech s prumernym tymem...
Koneckoncu, druhe predkolo zname sami z lonska, s Zilinou jsme meli pomerne problemy a pak dale v sezone jsme hrali o mnoho lepe.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
quelhar (admin) před 16 lety 29.07.2008 09:29 |Jeste me tak napada v souvislosti se Spartou - pomerne velkou nevoli v jejich radach vyvolala take zprava, ze jejich B tym bude hrat na Strahove a ne na Letne, pricemz pred par lety, kdy jejich becko taky hralo druhou ligu, hralo sve zapasy pry prave na Letne. Navic terminy jejich zapasu jsou sobota dopoledne, takze na vetrne hurce se daji ocekavat naprosto prazdne tribuny. Tak me napada, ze tento termin byl mozna vynuceny tim, kdy na Strahove hraje zapasy nase becko a ze na spartany tak proste sobota dopoledne zbyla :o)
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
zz před 16 lety 29.07.2008 10:45 |Zdravím Quelhare,
mám jako Ty smíšené pocity. na jedné straně jde o národní koeficient, na druhé straně by mi vypadnutí Sparty udělalo radost. Slova pana Křeťínského postrádala pokoru, navíc by chybějící peníze hodně otřásly s chodem klubu. Dominance Sparty by ještě více byla minulostí. A já bych Moldavce nepodceňoval, je to technické mužstvo, mají rychlé hráče, je tam spousta cizinců, nový stadión, silný sponzor ahlavně velké vedro. Soupeř je navíc rozehranější.
Pokud jde o Zemana, stěžoval si na drobné zranění kotníku. Tak uvidíme, co za jeho nenominací nakonec je. Bony se hodí do systému s dvěma útočníky, je výborný do kombinace, je silný na míči, důrazný v osobních soubojích. Trenér Lavička asi vsadí na poctivou defenzivu, hlavně nedostat gól. Což asi nebude parketa pro Bonyho. Navíc Slepička má více zkušeností z LM. Ale doma ho postaví, o tom jsem přesvědčený. Došek je tam asi, kdyby Sparta byla pod tlakem, aby jako střídající hráč pomohl při obranných standartkách. Myslím, že rychlý Jeslínek by se hodil na brejky, ale moc nevěřím, že bude hrát. Problém Kúdely je v tom, že Sparta nemůže prodat Kadlece za jí požadovanou cenu. A Lavička na druhé straně obrany zatím věří Voříškovi. Otázka je, jak dlouho. Takový talent musí hrát. Nepochopil jsem, proč Sparta dala takové peníze za Kušníra, když má v týmu Kúdelu, Kladrubského, Vacka a měla i rychlého Petrželu. Pak se nelze divit tomu, že nejsou peníze na kvalitního stopera k Řepkovi. O přestupové nekoncepční politice našeho rivala jsme tu už psali. Myslím si, že Sparta bude mít stejné problémy jako letos, titul podle mě neudělá a do LM nepostoupí. Dominance Sparty v české lize je minulostí. Přeji Ti hezký den.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Huzgi (přítel SN) před 16 lety 29.07.2008 09:37 |Uváděné důvody jsou rozumné, ale kdo hledá a chce je vidět tak podobné najde i u nás. Necid nehrál v základu s Íránem možná také proto, že byl po těžkých zápasech a navíc je asi správné a spravedlivé dát první volbu těm, kteří celou přípravu s klubem podstoupili a na jistá místa v sestavě se chystali. Krob na hostování tuším na Kladně docela uspěl, možná jako tamtéž naši odchovanci nebo i lépe, ale za ty naše "kladeňáky" byl KJ neustále kamenován. Kúdela patřil se Suchým do základu dvacítky v Kanadě, Suchý pod KJ hraje neustále, Kúdela přišedší do Sparty s velkou pompou téměř vůbec, vím že tam bylo nějaké zranění, ale ani teď v přípravě nedostal šanci. Jeslínek jede, ale asi všichni tuší, že stejně nenastoupí a to se mu minulý rok povedlo hostování asi ještě víc než našemu Neckovi. A ani v přípravě moc šancí nedostal. Etc. etc. Sokrates mluví o spravedlnosti a mnozí tu souhlasí, když ji aplikují na naše odchovance, ale spravedlnost vůči trenérovi není ani zbla, soutěžní ročník ještě nezačal a on už může za vše možné i nemožné a nedostal ani těch pomyslných 100 dní hájení. Ale to jen tak na okraj.
Z jiného soudku. Jsem Sokrate také v Jižních Čechách, i když dnes pražák přesto spíše domorodec. V pátek jsem kolem půlnoci dal v šumavské hospůdce tady u nás hodně zajímavou řeč s pánem dost nad šedesát. Věděl jsem, že tu má co do činění s fotbalovým klubem, správcuje, stará se o bezvadný trávník atd., co jsem nevěděl, že už víc než 40 let dělá s mládeží, s žáky a dorostem, dokola a dokola. U stolu se pilo plzeňské, slavilo se narození paňáčky, mluvilo se o houbách, rybách, šumavské cyklistice a já se začal ptát na fotbal. Když jsem prozradil své slávistické pudy, zjistil jsem, že pán je taky slávista. Už toho moc nenamluvil, jen mu svítily neuvěřitelně oči, když se tok povídání stočilo na nový stadion, ten on ještě neviděl, ale má slíbeno, že ho kluci na podzim vezmou na nějaký ten pohár, o KJ vždy jen vzdychnul slovy "to je machr", to opakoval dokola a o hráčích pod 20 říkal, že by si měli počkat "ti na to ještě nemaj". Inu Slávisti žijí všude, i v zapomenutých končinách, kde dávají lišky a rysové dobrou noc.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 29.07.2008 10:14 |Děkuji za pozdrav pane Huzgi,
snad jen na okraj. Víte, že tu spravedlnost ctím i vůči trenérovi a proto trpělivě čekám. Sám to znám, když třeba připravuji materiály k nové přednášce a na konkrétní příklady aplikace k tomu příslušných zákonů a také nevím, jaká bude odezva, jak to bude zajímavé, co na to posluchači. Taky si přeji, abych "dostal šanci".........
Také mám kořeny na jihu a nedám na ten kraj dopustit. Ale to by mohli říci všichni o tom svém koutku, kde se narodili a bude to od nich stejně poctivé a od srdce. Víte, já jen si vždycky vzpomenu na Ty svoje. Ať už na dědu, nebo tátu, pro ně to byl sen, aby Slávie měla svůj stánek. Tak ten náš "krásný chrám slávistického fotbalu" stojí a doufám, že to všichni Ti "naši" a to určitě je u každého z Vás stejné, dobře vidí a drží našim barvám pěsti i tam "nahoře".
Jimmi Page, Robert Plant, John Paul John a John Bonham, to je vzpomínka na mládí a to bych musel začít ještě s The Cream, a moc moc dalších dnes už neexistujících kapel. Ale např. Lenny Krawitz a R.E.M či Sting, nebo P.Collins, jo to je taky dobrý. No a když jste v té šumavské hospodě, tak asi tam harmonika udělá taky svoje, viďte. Tak se opatrujte a no Slávie, tu vždycky ....... jak po výhře, tak po prohře........ prostě po jihočesku furt. Sokrates55
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
venousek před 16 lety 29.07.2008 10:15 |Musim říct, že mi vadí neustálé srážení výkonů Necida od některých lidí. Nevidět, že ten hráč patří mezi největší talenty nejen u nás, ale i v evropě je smutné. Například výrok, že se Jeslínkovi povedlo hostování více než Necidovi je statisticky doložitelný nesmysl.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 29.07.2008 10:33 |Zdravím Vás pane Venoušku,
já se domnívám, že jste to možná špatně pochopil. Kolega Quelhar určitě nesráží výkon našeho Necida, protože výrok zní : "hostování Jeslínka dopadlo ještě líp než našeho Necida". Z toho dovozuji, že hostování našeho Necida dopadlo dobře a pokud vezmu hostování Jeslínka na Kladně, tak mu to tam opravdu šlo. Ve Spartě na jaře už pod Bílkem příležitostí moc nedostal. Ta statistika možná doloží, že Necid byl nakonec třeba i lepší. Ale Quelhar určitě nechtěl ani v nejmenším srážet Necida, alespoň mě se to tak nejeví. Jinak Vám přeji hezký den. Sokrates55
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 29.07.2008 10:35 |Omluva, to byl Quelharovi, to byl Huzgi. Sokrates55
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Huzgi (přítel SN) před 16 lety 29.07.2008 10:44 |Tak, tak Sokrate, děkuji za obhajobu. Nevím Venoušku, jestli největší talent v Evropě, tak moc si netroufám soudit, ale po mém, slávistickém, největší náš útočný talent od dob Pavla Kuky a možná i větší a byl bych moc a moc rád, kdyby odvedl pro naše červenobílé barvy aspoň to, co Pavel Kuka.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
venousek před 16 lety 29.07.2008 10:49 |Omlouvám se ti asi jsem to špatně pochopil. A to že patří mezi největší talenty v evropě myslím už prokázal.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
DavidSkunca před 16 lety 29.07.2008 13:53 |Nevi prosim vas nekdo na jaky strance se bude moci divat na fotbal,kdyz bude hrat slavka??diky
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
quelhar (admin) před 16 lety 29.07.2008 14:03 |Vsechny ligove prime prenosy by mely byt k dispozici na prislusne zamerenem webu CT - www.fotbalzive.cz
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 29.07.2008 20:10 |Hezký letní večer přeji Vám všem.
Omlouvám se Vám, že jsem neodpověděl na některé dotazy, ale byl jsem opět v přírodě a teď se dělá houbová smaženice, už to voní a tak si taky trochu dám. Pro Eluina: do Rotterdamu jsem se dostal v rámci pozvání mého i dnes ještě kamaráda, ale je pravda a tehdy to proběhlo dost konspirativně, můj strýc (otcův bratr) byl za války v Anglii jako příslušník československé armády a v r.1947 na jaře emigroval (bohužel jako voják a tak byl prohlášen i vojenským zběhem), no a bylo vymalováno. Tehdy už jsem studoval a tak to pozvání vpodstatě zaplatil můj strýc a protože to byla doba absurdit a člověčích šíleností, nebudu se dál zmiňovat. To pochopí jen Ti co to tehdy zažili a mladí za to nemůžou, protože nejsou vinni tím, že se tehdy nenarodili. Tak asi tak. No a Led Zeppelin a "Starrway to heaven"nepřekonatelné dílo. Ale každý z nás máme nějakou tu svou muziku, nějaké své oblíbené knihy, atd. atd. jen jedno máme společné a to je dobře, tak ať se daří Slávii.
Sokrates55
P.S. Ta houbová míchanice voní šíleně a když jsou do toho vražena domácí vejce, vypadá to přímo exluzivně. Tak pěkný večer a dneska to určitě vydržím a pokud bude chuť si ještě povídat, budu tady taky připraven.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Stroninhu před 16 lety 29.07.2008 20:48 |Tak houbová smaženice jo? :-). No akorát Sokrate Stairway se píše takhle, ale tak to ti odpustím. Jinak od Led Zeppelin nejraději Achilles last stand. Jinak pro ty co to ještě neví, tak Tomáš Jablonský podepsal na další 4 roky...
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 29.07.2008 21:19 |No vidíš Stroninhu,
vždycky něco někde pomotám. S tím Jablonským dobrá zpráva. Teď ještě vylepšit T. Necida a bude to dobré. Tak jsem teď také četl, že Sparta pojede do Tiraspolu autobusem z Kišiněva. Je to sice 80 km, ale jednou jsem viděl dokumentární film o místních komunikacích v Moldávii a to byla tedy šílenost. No snad Sparta ví co dělá, aspoň se nám teď nevysmívají a máme od nich pokoj. Smaženice byla moc dobrá. Od Zeppelinů mámtaky moc rád jejich úvodní skladbu z úplně prvního LP "Good time, bad time". Teďje to doufám správně. Ta se skoro hodí i k naší Slávii. Taky jsme měli špatné časy a teď snad budou lepší. Aspoň v pokoře doufám. Sokrates55
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Stroninhu před 16 lety 29.07.2008 21:26 |Zase kousek vedle ta skladba se jmenuje:Good Times Bad Times ale jinak souhlas.
Co se týče Necky já doufám moc, že mu KJ dá šanci a on to podepíše.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
zz před 16 lety 29.07.2008 21:22 |Dobrý večer Sokrate,
Vy nám děláte chutě, jednou výborná dršťková, pak krkovička v krbu s pivečkem, dneska smaženice. Slintám jako psi od pana Pavlova. Docela Vám závidím, ta příroda v rodném kraji musí být nádhera. Zašel jste si k vodě? Dnešek byl pro to přímo ideální. Vypadá to, že budete do nové sezóny nabitý energií, kolega Strašák z Vás bude mít radost. Posloucháte krásnou hudbu, já mám rád ABBU a její hit- I have a Dream. Doufám, že náš slávistický sen o velkém, úspěšném klubu se naplní. Pomaloučku, postupně, ale naplní. A představte si, že jste byl večer v televizi. Jak Vy to děláte Sokrate, že všechno stíháte. A Tomáš Jablonský prodloužil smlouvu o další čtyři roky, jsem za něho rád. Na podzim se mu moc nedařilo, lidi ho neměli v lásce, ale dřel, poctivě pracoval a přineslo to ovoce. Doufám, že ho bude brzy následovat Tomáš Necid. A už se nemůžu dočkat pátečního losu, jsem zvědavý, jestli vyjde můj tip. No a v neděli už to vypukne naostro. Konečně končí okurková sezóna a začne ta pravá zábava. Už nám to chybí jako herci hezká role na divadle. Zítra si dáme jako předkrm Spartu. Jsem na ni zvědavý. Snad jsme neotrávili pana Jiřího, poslední dobou už sem nechodí. Tak Vám přeji dobrou chuť a hezký letní večer do Jižních Čech.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Stroninhu před 16 lety 29.07.2008 21:29 |I Vám dobrý večer pane ZZ, jaký je Váš typ? Můj je Steaua Bukurešť tu myslím, že bychom měli dát.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
zz před 16 lety 29.07.2008 21:46 |Dobrý večer,
můj tip je Schalke nebo Juventus. Schalke ekonomicky nejatraktivnější soupeř, pokud jde o televizní a marketingová práva. Navíc s velkou dávkou sebevědomí a štěstí hratelný. Má zraněné hráče, možná přijde o Brazilce Rafinhu. A Juventus s Nedvědem, nehratelný soupeř, ale velký zážitek. A ekonomicky zajímavý soupeř. Steaua nebo Doněch, vypadá to na první pohled hratelně, ale já bych varoval před optimismem. Mají tam reprezentanty, cizince. A když prohrajeme, tak to není ekonomicky atraktivní soupeř. A rozpočet Slávie je závislý na příjmech z pohárů. To je realita.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
quelhar (admin) před 16 lety 29.07.2008 21:59 |Ja se bojim, ze los nam tentokrat prideli nejakeho silneho soupere z jihu Evropy, Panathinaikos nebo Olympiakos. Spolu s Fenerbahce povazuji tyto dva tymy za absolutne nejhorsi moznost, co by nas vubec mohla potkat.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Pedro08 před 16 lety 29.07.2008 22:52 |Basel, Schalke, Juventus, ale vůbec nejvíc bych si přál Marseille, kde jsem rok bydlel a to, jakou má v cele Provence tenhle klub zvuk nemá snad kromě FC Barcelona v Katalánsku obdoby. Takže Marseille. Jenom škoda, že už tam není miláček Samir Nasri. A navíc myslim, že při výsledkové labilitě Marseille v posledních letech na začátku sezon je to soupeř hratelných, pokud bude zvolena šikovná sestava rychlých a dynamických hráčů.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
stromovous (přítel SN) před 16 lety 29.07.2008 23:17 |já osobně vůbec netipuju, já totiž už vim jak to dopadne... uvidite sami... Basilej nebo Fiorentina, neni co řešit.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 29.07.2008 21:50 |Já Vám také přeji hezký večer pane (zz).
Když si pomyslím, že tahle idilka také jednou skončí, tak je mi trochu smutno. To s tou energií, no do staršího těla už se dostává pomalu. Ale snažím se. On byl dnes večer vtelevizi nějaký pořad o Sokratovi? Bohužel teď televizi moc nesleduji a koukal jsem se snad na naší "devatenáctku" a jinak se pochopitelně těším i na olympiádu. Skupina ABBA je sice trochu jiná muzika, ale byli dobří a některé jejich skladby mám na výběru a poslouchám je taky, hlavně při jízdě v autě. S tím soupeřem, to si netroufnu. Váš názor pane (zz) o Schalke a ekonomickém výnosu je zcela správný (penízky do kasičky prostě pořád potřebujeme a tady se jeví slušný výnos z tohoto dvojzápasu, hlavně ze SRN), navíc si myslím, že bychom mohli mít třeba i trošku štěstíčka...... lehounce, plíživě...... Ta Steaua Stroninhu, říká se, že "dvakrát nevstoupíš do téže řeky", ale dneska je všechno možné a tak musíme počkat, až jak to dopadne. Sokrates55
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Wommi před 16 lety 29.07.2008 22:36 |toto je zajimavy info pro nepermanentkare...
Ceník jednorázových vstupenek
29.7.2008
Ceník jednorázového vstupného na sezonu I. Gambrinus ligy 2008/2009
Sektory kategorie zápasů
Z1 Z2 Z3
128, 129, 102, 103, 101, 201-204, 130, 230, 229 250 Kč 350 Kč 550 Kč
116, 115, 114 200 Kč 300 Kč 500 Kč
205, 104, 127, 118, 117, 113, 112, 111, 119 150 Kč 250 Kč 400 Kč
206, 105, 126, 125, 124, 123, 122, 121, 106-111 100 Kč 250 Kč 300 Kč
120 - sektor hosté 150 Kč 300 Kč 350 Kč
228, 227 rodinný sektor 2+2 500 Kč 700 Kč 1100 Kč
228, 227 rodinný sektor 1+1 250 Kč 350 Kč 550 Kč
226 rodinný sektor 2+2 300 Kč 500 Kč 800 Kč
225 rodinný sektor 2+2 200 Kč 500 Kč 600 Kč
225 rodinný sektor 1+1 100 Kč 250 Kč 100 Kč
SLEVY
Držitelé permanentní vstupenky mají 10% slevu na utkání evropských pohárů (Liga mistrů, Pohár UEFA)
lidé nad 60 let 10% sleva
studenti 10% sleva
ZTP/P (vozíčkář) vozíčkář 50% + doprovod 30 Kč (manipulační poplatek)
dětská vstupenka 30 Kč (děti do 130 cm)
Mimořádné akce:
Držitelé permanentních vstupenek mají 20% slevu na utkání 3. předkola Ligy mistrů.
Držitelé vstupenek z utkání 30. kola s Jabloncem mají slevu na utkání 3. předkola Ligy mistrů 15% - slevy nelze kumulovat.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Viking před 16 lety 30.07.2008 11:30 |Už se těším až přijedou Baníkovci, vypláznou 350 a půlka jich nebude vidět přes obrazovku estli jí nepřesunuli:-)
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
Huzgi (přítel SN) před 16 lety 29.07.2008 23:51 |K Sokratově jihočeské idyle přidám toto: dal jsem si podvečerní šumavskou etapu, prodíral jsem se jednou dost divokou stezkou kolem jednoho místního toku, přijížděl jsem k malé vesničce, u potoka se objevily docela pěkné chaty a u jedné hráli malí kluci fotbal, zrovna jeden dával gól do branky postavené ze dvou tvárnic. A světe div se, onen malý střelec měl na sobě slávistický dres. Ještě jsem se pro jistotu vrátil, abych si to potvrdil. Pak jsem chvíli přemýšlel, zda mu dát jméno Necid, Toleski a nebo pro jeho velkou rychlost třeba Švento. Podobný zážitek, jako když jsem před několika lety šel běhat z Dívčích Hradů dolů do Prokopského údolí a dva kluci na sebe kopali a jeden křičel, že je Radek Černý a druhý zase že je Matůš Kozáčik.
Při cestě zpátky jsem (a včera jsem psal o správci místního hřiště a současně trenéru místní mládeže) míjel naše zdejší krásné hřište, hráli bílomodří proti červenočerným, tak na chvíli zastavím a během asi 10 minut dali bílomodří tři góly a další zahodili. Byl to fotbal inu vesnického typu, nejstarší hráč by od desítky let strčil Maldiniho do kapsy, občas si někdo po usilovném spurtu na chvíli lehnul, ale bílomodří měli na vesnický tým úchvatné kombinační akce, krajní záložníci to tahali hbitě k bráně a nebáli se kliček a forwardům to dávali přímo na podnosech, tak taková potence by se mi líbila i u těch našich kluků.
A pro Sokrata: jestli váš nápad na sgrafiti na stadionu nebyl tak trochu inspirován výtečným dvojalbem Physical Graffiti? :-)
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
DavidSkunca před 16 lety 30.07.2008 13:40 |Zdravim...zz,chci se zeptat proc je zrovna schalke nejvyhodnejsi z hlediska ekonomicke stranky??ja si myslim,ze by byla vyhodnejsi arsenal
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
DavidSkunca před 16 lety 30.07.2008 13:41 |teda byl
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
zz před 16 lety 30.07.2008 13:51 |Německý fotbalový trh je finančně nejzajímavější z hlediska prodeje televizních práv. To potvrdí každý manažer. To je realita. Může se to zdát nelogické, ale je to tak. A pak je tu hledisko sportovní, Schalke je s velkou dávkou štěstí hratelný soupeř, mají hodně zraněných. U Arsenalu je šance naprosto minimální. Proto když spojím hledisko ekonomické a sportovní, vychází mi Schalke. Pokud bych měl zvolit hledisko uspokojení fanouška ze hry, pak by byl Arsenal ideální volba.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
quelhar (admin) před 16 lety 30.07.2008 14:26 |Ja bych dodal, ze cesky divak je Arsenalem uz trosku presyceny. Loni hral se Slavii i se Spartou, kdyz hrala Sparta naposled LM, taky hrala s Arsenalem. Vseho moc skodi.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
quelhar (admin) před 16 lety 30.07.2008 22:28 |Tak po dnesku si snad muzeme prat dostat Anderlecht, ktery prohral 1:2 doma s BATE Borisov, nekteri dalsi nasazeni, co museji hrat druhe predkolo, take prilis nepresvedcili: Basilej venku 1:1 s IFK Gotenburgh a Rangers tesne pred koncem doma 0:0 s Kaunasem. Naopak Panathinaikos i Fenerbahce doma jiste zvitezili.
Re: Nad základní sestavou stále otazníky
zz před 16 lety 30.07.2008 23:09 |Zdravím Quelhare,
nehrál Standa Vlček, bez něj se nevyhrává. Bude to mít Anderlecht v odvetě hodně těžké, Rangers postoupí, Basilej i švédský mistr nejsou slabé týmy, vůbec bych je nepodceňoval. Sparta předvedla mizerný výkon, utkání bylo sotva průměrné, soupeř byl rychlejší, fotbalovější, Sparta jako tradičně dala náhodný gól. S předvedenou hrou nemůže Sparta uspět v dalším předkole, ani v lize. Ale Sparta má hodně štěstí, vůbec bych se nedivil, kdyby dostala Borisov.