Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Hradec Králové 3:2

Fotbalisté Slavie v předposledním přípravném utkání porazili fotbalisty Hradce Králové 3:2, když se trefili Šenkeřík, Toleski a Volešák. Generálka na ligu nás čeká v neděli proti reprezentaci Íránu.

Slávisté nastoupili v sestavě, kterou tipoval deník Sport jako základ pro nový ročník, tedy i s netradičními posty pro Suchého a Šventa. Od začátku utkání jsme byli lepším celkem a vytvořili jsme si převahu, ale do vyložených šancí jsme se nedostávali. Přesto jsme se ujali vedení ve 20. minutě, když se hlavou prosadil Zdeněk Šenkeřík. Z další převahy jsme si však nic dalšího nedokázali vytvořit, proto jsme byli v závěru poločasu potrestáni. První velkou šanci měl Hradec ve 33. minutě, když Dvořák ve vyložené šanci trefil Vaniaka, který reflexivně zasáhl rukou. Ve 39. minutě Jablonský nezkušeně šel skluzem do osobního souboje, sice nejdříve trefil míč, ale tvrdě zasáhl i protihráče a rozhodčí odpískal penaltu, kterou Dvořák v pohodě proměnil. A o dvě minuty Fisher po narážečce přihrával Černému, který z úhlu prostřelil Vaniaka.

Ve druhém poločase nastoupili další hráči a po celé utkání jsme měli převahu, která znamenala vyrovnávací branku, v 73. minutě po pěkném centru Krajčíka hlavou zakončoval k tyči Toleski. Přes výraznou převahu jsme se dokázali prosadit až v závěrečné minutě, po centru do vápna Toleski přiťukl Volešákovi, který z vápna střílel přesně k tyči.

Slavia - Hradec Králové 3:2 (1:2)
Slavia, 1. poločas:
Vaniak - Suchý, Latka, Brabec, Jablonský - Gebre Selassie, Jarolím, Tavares, Černý - Šenkeřík, Švento
2. poločas: Diviš - Krajčík, Latka, Hubáček, Šiklič - Janda, Jarolím (56. Volešák), Tavares, Švento - Toleski, Ivana
Branky: 20. Šenkeřík, 73. Toleski, 90. Volešák - 39. Dvořák pen., 41. Černý Pavel

Komentáře (29)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Hradec Králové 3:2

    Radous     před 16 lety 23.07.2008 19:50 |  
    0 1

    Nevíte někdo, proč v dnešním zápase vůbec nenastoupil Belaid? Ten mi tam jako jediný chyběl, jinak si všichni zahráli.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:2

      Viking     před 16 lety 23.07.2008 21:04 |  
      0 0

      Tipoval bych že dohání tréninkové manko v Krkonoších:-)

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:2

      bongor     před 16 lety 23.07.2008 21:49 |  
      0 0

      Belaid hrál dnes za Spartu B,to víš na áčko nemá.Tam jsou jiní borci,třeba takový hlavní hrobař proti Turecku Kadlec a další hvězdy.
      Dneska už se na ně nevydrželi dívat ani ti rumuni,co si jinak myslí že
      po Letný běhají mistři galaxie.Proti Rennes je vypískali.
      Jo a ten Belaid,to byl brácha našeho Tijaniho.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:2

        slaviator     před 16 lety 24.07.2008 10:06 |  
        0 0

        Toho bráchu Tijanyho v zimě testoval Most, na pozici levého obránce. Mno, nevypadal špatně, s míčem si rozuměl... Ale vůbec, vůbec nebyl silovej.

  2. Re: Slavia - Hradec Králové 3:2

    tantalos     před 16 lety 23.07.2008 20:28 |  
    0 0

    Takže slíbených pár řádek.
    V prvním poločase jsme si nezasloužili prohrát 1:2 ale 1:4 - to by tak odpovídalo na vyložené šance.
    Vaniak za góly nemohl.
    Suchý napravo měl dva tři slušné centry, ale Krajčík je dopředu jiná třída, jinak Mára dozadu spolehlivý
    Latka a Brabec - nezvykle aktivní v útoku, ale potom chyběli v obraně - hlavně při obou gólech.
    Brabec ideálně centroval na první gól z pozice levého křídla po brejku, velmi dobře rozehrával
    Jablonský - kiksem zavinil gól, ale mě se velice líbil. Se Šventem a Tavaresem si rozuměli, byl výborný dopředu, vzadu je ale trochu nezkušený, což se potvrdilo tou penaltou.
    Gebre napravo nepotvrdil skvělý výkon proti Plzni, moc mě nepřesvědčil, ale v týmu slušný průměr.
    Tavares - proti slabemu soupeři jako HK mohl předvést, co umí. Chvílemi se zdálo, že sto korun za lístek je zlodějství, že jsme nehráli ani za búra, ale Tavares chvílema ukazoval, co je fotbalová nádhera, co je technika a tak stovky nelituju.
    Jarolím - nemám ho rád, tak jsem ho bedlivě pozoroval, abych mu neublížil. Za celých šedesát minut měl dvě slušné přihrávky dopředu, ale jinak byl naprosto nulový v defenzívě. Jednou šel proti stoperovi v brejku, stačilo udělat kličku a byl v šanci. Jenomže on se podělal a zastavil se a počkal si na hráče nabíhajícího zezadu, čímž šanci zavraždil.
    Dostal ideální šanci kopat trestňák z asi 22 metrů přímo proti brance. Postavili mu pěknou zeď, přes kterou nemohl brankář vidět. Jarolím přestřelil zeď i branku a nejen to, Podhajský jeho střelu klidně kontroloval.
    Nechápu, proč Jarolím kopal standardky - prakticky vždy to znamenalo odevzdání míče soupeři. Hned asi v 6. minutě měl hrozný kiks ve středu pole, po němž šel hradečák málem sám na branu. Výkon, který by nestačil ani na dorosteneckou ligu.
    Černý - relativně slušný dopředu, absolutně ale nebránil, nezaskakoval za ofenzivního Jablonského. Velmi neodpovědný výkon a jedna z příčin, proč jsme první půli zaslouženě prohráli.
    Švento velmi dobrý, proti slabším hradečákům exceloval technikou, ale chybělo zakončení i poslední přihrávka.
    Šenky dal gól, byl slušný, ale ne zvlášť dobrý.
    V druhé půli Diviš opět neinkasoval, ale nebylo z čeho, jedinou obrovskou šanci Hradce - šli dva na jedbnoho, zavraždili oni sami.
    Hubáček neměl moc práce, přihrával podstatně hůř než Brabec.
    Šiklič - průměr, nic moc.
    Krajčík párkrát ukázal, že je pán fotbalista, měl hezké akce ze strany a na soupeře stačil rychlostně. V druhé půli několik krásných centrů zprava - z jednoho padlo vyrovnání
    Volešák- hrál jen třicet minut, ale předvedl to, co Jarolím neumí - vystřelil na bránu a dal gól.
    Toleski - ukázal, že je gólový, proti již i střídáním oslabenému HK vypadal dobře..
    Jandys -- není rozehraný, nehodnotím
    Ivana - žádný zázrak.
    V zásadě si HK do sedmdesáté minuty zasluhoval vyhrát, nakonec - když hodně vystřídal - už na Slavii nestačil.
    Libili se mi Tavares, Jabla, Brabec a Švento.
    Hráli jsme 4 - 4 - 2 s tím, že Švento v první půli hrál hrot, v druhé levého záložníka.
    Černý hodně putoval, takže Jablu někdy Hradec přečísloval.
    To je tak to hlavní.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:2

      Pedro08     před 16 lety 23.07.2008 20:56 |  
      0 0

      Bylo vidět, že ti co neumí, to opravdu neumí. Narážím na Jarolíma či Hubáčka. Pokud Jarolím opět pošle Necida na hostování, tak je to u mě idiot a zcela ztrácí můj respekt. Lepší útočník v ČR není. Bojan Krkič je na podobné úrovni a hraje v základu Barcelony. Takže pane Jarolíme - Necida do základu, protože více gólů v lize na jaře nikdo ze Slavie nedal a na hráče podobné kvality Slavia nebude mít peníze ani za 50 let. Ale vy si radši přivedete nějakýho Itala od kamaráda agenta.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:2

        Viking     před 16 lety 23.07.2008 21:06 |  
        0 0

        Já Marka Jarolíma taky moc nemusím, pobavila mě ta info o standartkách. Všichni si pamatujeme, jak je kopal Lukáš:-) Co Latka? Na onlajnu bylo, že nestíhal rychlostně..

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:2

        quelhar (admin)     před 16 lety 23.07.2008 21:14 |  
        0 0

        Tak nevim, na zapase jsem nebyl, ale co se tyce Hubacka, tak Tantalos pise, ze ve druhe puli se Hradec prakticky nedostal do sance, takze asi tezko hodnotit jeho praci na stoperu. A na onlinu pisou, ze rozjel akci pred nasim viteznym golem.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:2

      slaviator     před 16 lety 23.07.2008 21:11 |  
      0 0

      Takže sestavu bys, podle dnešního zápasu, viděl pro ligu asi takto? Pokud vycházím teda z toho Tvého hodnocení, jak kdo hrál. Vaniak - Krajčík, Latka (Suchý), Brabec, Jablonský - Gebre, Tavares, Volešák, Švento - Toleski, Ivana?

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:2

        tantalos     před 16 lety 23.07.2008 23:01 |  
        0 0

        Moje sestava by byla
        Vaniak - Krajčík Suchý Brabec Šiklič - Janda Latka Tavares Jablonský (Šmicer) - Necid Švento (Toleski)

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:2

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.07.2008 21:20 |  
      0 0

      Tantale, diky za info, bohuzel zapas jsem nestihal. Z toho co pises bych rekl, ze se zatim potvrzuji obavy z dvojice Jarolim - Cerny v zaloze.. dost me prekvapilo ze ta sestaa ze sportu skutecne hrala.. bo a zjevne nezahrala nic moc.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:2

        Ravik     před 16 lety 24.07.2008 11:52 |  
        0 0

        Zápas jsem sice neviděl. ale výkon M. Jarolíma byl asi hodně slabý... co s tím? Přeci nás tento hráč, na tak důležitém postu, nemůže táhnout za LM a titulem... vůbec neumí bránit a je v soubojích bojácný, nestačí rychlostně... Volešák o moc kvalitnější není, jedině snad Belaid, ale ten je defenzivnější... tak nevim kdo bude tvořit naší hru. Asi nikdo a budeme hrát po lajnách.

        • Re: Slavia - Hradec Králové 3:2

          tantalos     před 16 lety 24.07.2008 16:26 |  
          0 0

          Na podhrotu mohou hrát v tomto pořadí:
          1.Šmicer
          2 Belaid
          3. Janda
          4. Volešák
          5. Černý
          6. Jarolímova dcera
          7. Jarolímův synovec

          • Re: Slavia - Hradec Králové 3:2

            mart     před 16 lety 24.07.2008 17:19 |  
            0 0

            ....6. ...pokud by se pod bodem 6. ukryvala dcera Vlasty Jarolima, tak bych volil SESTKU!:)mart

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:2

      zz     před 16 lety 24.07.2008 20:10 |  
      0 0

      Zdravím Tantalosi,
      a děkuji za podrobný report ze zápasu. Zajímal by mě Tvůj názor na výkon hradeckého hráče Pavla Dvořáka, který proměnil penaltu. Je to ročník 89, delší dobu ho sleduji. Jinak z Tvého popisu vyplývá, že experimenty se Suchým a Šventem ne, Latka v obranné činnost hořel jako papír, Krajčík lepší Suchého, Jabla lepší Šikliče, Volešák Jarolíma, Toleski lepší Ivany, Šenky dobrý, průměrný výkon, Černý špatný výkon, na Jandovi je znát herní výpadek. Gebre spíše odejde na hostování, kde by mohl pravidelně hrát. Takže sestava zatím předběžně vypadá následovně: Vaniak, Krajčík, Suchý, Brabec, Jabla(Šiklič), Šenkeřík(Janda), Tavares, Balaid(Volešák), Švento, Toleski,?. Rád bych za ? doplnil Necku, ale nejsem si tím jistý. Abrahám byl vyřezen z B týmu po hádce s trenérem Janů, jen nevím, kde mu při jeho vysoké smlouvě seženeme angažmá. A 10 mega už nedostaneme. Bude to velký oříšek. Platit draze hráče, který za nás nehraje, je velký luxus.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:2

        tantalos     před 16 lety 24.07.2008 21:52 |  
        0 0

        Zdravím zz
        Bohužel jsem přišel o něco později a sestavy jsem nestihl, soupisku nedostal a Hradečáky neznám a moc jsem je ani nesledoval, nebyl tam nikdo, kdo by mě na první pohled zaujal.
        1. Experiment se Šventem možná není hloupý. Jarolím evidentně vzpomíná na Vlčka a rád by měl v útoku někoho, kdo by odvedl to fantastické množství práce a navíc vtakové rychllosti jako kdysi Vlčák.
        Nevím, zda to Švento zvládne, možná k tomu zatím nedozrál, aní není ještě úplně fit po operaci.
        A vítám ten experiment i proto, že Švento upadá do stereotypu, všichni ho maj okoukanýho a je pro něj dobrý se učit něco jiného.
        Proto se mi útok Švento Necid zdá být reálné řešení - samozřejmě po sehrání.
        2. Jablonský, čí Baggio, lepší než Šiklič? Jak na co. Jablonský ještě dlouho nebude bezchybný obránce. Postavit ho do obrany v LM bych se bál. Ono to chce taky víc zkušeností.To je profese, která se dlouho učí. Proti kvalitnímu soupeři spíš Šiklič.
        Jablonský do zálohy místo Černého! Z Baggia může vyrůst typický slavistický borec, rychlý, technický, s invencí a myšlenkou. Bude-li v obraně, snadno se odepíše.
        Co se mi ale líbilo, byl ťukes, který Jablonský se Šventem, Tavaresem, Šenkeříkem chvílemi hráli.
        3. Suchý napravo? Ne. Suchý na stopera, protože Brabec a latka se vedle sebe k sobě nehodí, oba potřebují na stoperu Máru, aby za ně oddřel špinavou práci, oba jsou už pomalejší.
        4. Naopak vidím Latku v záloze, tam dokáže být učinný, když jde dopředu.
        5. Krajčík byl za Vlčkem úderná síla, když zbývalo 15 minut do konce a my doma nevyhrávali, on dřel, makal, vymýšlel. Krajčík je moc kvalitní hráč. Potřebuje ale někoho do party, Vlček mu chybí. S Kaličem si docela rozuměli, se Šenkym by to taky šlo. Ale chce to ještě jednoho do party. Toleski to není, Necid taky nebude. Snad Janda? Nevím...

        • Re: Slavia - Hradec Králové 3:2

          zz     před 16 lety 24.07.2008 22:16 |  
          0 0

          Tantalosi díky,
          U Jablonského by to mohl být podobný případ jako u Jankulovského. Zpočátku to každý Brucknerovi vymlouval, jak zničí jeho tvořivý potenciál, že Marek nemá návyky beka, a on se na tomto postu prosadil i v LM.
          U Šikliče vidím nedůslednost v defenzivě, ale na druhou stranu má na tomto postu zkušenosti. Je silovějším typem než Jabla.
          Pokud jde o Latku v záloze, znamenalo by to, že nebude místo pro Balaida, což by byla škoda. Tam je větší, kreativnější potenciál než u Martina.
          Pokud jde o Šventa v útoku, tak rychlý je i Ivana, který má návyky útočníka. Využil bych tento experiment jen občas, pořád si myslím, že potřebujeme rychlost na kraje zálohy, a tam mi sedí nejlépe Janda a Dušan. Přeci jenom Vlček, i když zahodil hodně šancí, tak dokázal dát dost gólů. A góly dával i v Olomouci, i když hrál záložníka. Dušan není gólový. Mě by se líbil útok Necid, Ivana. Pokud by byl Ivana ve formě. Ale rychlostní typ útočníka by to chtělo. Proto se mi moc nezamlouvá ten vysoký Ital. Mohli jsme v zimě lacino získat Keriče.
          A kam postaví trenér Jarolím Marka Jarolíma a Černého? On je chce do sestavy, o tom není pochyb. Nějak se to komplikuje. Škoda, že nedostal šanci v přípravě Kovařík. Osobně si myslím, že Necid odejde. Co si myslíš Ty?

          • Re: Slavia - Hradec Králové 3:2

            tantalos     před 16 lety 25.07.2008 10:12 |  
            0 0

            Pokud jde o Ivanu, ten asi Vlčka nenahradí. Není ani z poloviny tak pracovitý a je i o něco pomalejší. Ten rychlostní typ opravdu chybí.
            Pokud jde o Černého a Jarolíma, trenér je ve slepé uličce.
            Chce mermomocí přesvědčit všechny, že nevyhazoval peníze zbytečně, že to není kauza Abraham. A čím víc ty dva zkouší, tím víc dokazuje, že to opravdu vyhozené peníze byly.
            Necid? Nevím, Vše ale ukazuje, že odejde. Nevím, jaká je suma, za kterou ho musí Slavia uvolnit. Předpokládám, že 30 M. Ty by měl nabídnout každej druhej včetně Sparty.
            Jinak Tijani je určitě po Šmícovi náš nejlepší konstruktivní hráč. Otázkou bude motivace a kondička. Pokud budeme hrát stejné utkání jako v zimě na Žižkově, tam le Latka lepší než Belaid.
            Na krásnéím rychlém terénu samozřejmě lepší TJ

  3. Necid...

    slaviator     před 16 lety 23.07.2008 21:34 |  
    0 0

    Tak už zase dal góla. Jsou dvě možnosti. Buď využít toho, že mu tam teď všechno padá a nechat si ho na předkolo, třebas zaúřaduje i proti té Barceloně či komu to budeme hrát :-) A nebo ho prodat. To by myslím ale zas tak šťastné možná ani nebylo, protože pokud se nezraní, tak věřím, že mu to bude padat i v Egyptě. Mno a to by bylo, aby nešel za pár desítek milionů, za hezkou sumičku... Nejlepší střelec ME 17? To "nic" není. Nejlepší střelec ME 19? Mno, to už přece jen něco znamená. A pokud by dovršil hattrick na MS 20, tak by byl pěknej zájem ze zahraničních klubů.... A mohl by přestoupit i za víc, než Kalouda či Fenin. Jenže chce mu to vážně dát šanci v lize a nepanikařit. Nemá v noze přípravu. Ale tu neměl v Brně ani Kalouda se Střeštíkem. Tu neměl v Teplicích Fenin. A za pět zápasů dal pět gólů... Necid ho může klidně napodobit. Rozjetej je slušně... Sice je tu riziko, že by se mohl zranit... A klub by tím pádem pak mohl přijít i o několik desítek milionů /pokud by jej dejme tomu nyní dokázala Slavia prodat za 100 a doufala, že po MS to bude 150, jenže po zranění by nikdo nechtěl dát víc jak 20... Například..../, ale zase pokud by nám pomoh v tom předkole, tak by tu případnou ztrátu v případě zranění bohatě vykompenzoval. Začínám být čím dál tím víc přesvědčenej o tom, že na podzim by měla hrát - alespoň z počátku - útočná dvojice Necid-Toleski.

    • Re: Necid...

      bongor     před 16 lety 23.07.2008 21:58 |  
      0 0

      To s Tebou zcela souhlasím.Necid bude hvězda.Teď jde o to,abychom to využili herně,ještě tak dva roky ho nechali vyniknout a potom finančně,protože ten kluk nám může přinést do kasy nejmíň 200mega.
      On sice není nějaký elegán,ale fotbal se hraje na góly-viz Honza Koller.
      Jestli ho KJ bude chtít poslat zase na hostování,tak si to rozleje u mnoha slávistů.U mě taky.Byla by to neodpustitelná chyba.

      • Re: Necid...

        quelhar (admin)     před 16 lety 23.07.2008 22:08 |  
        0 0

        Clanek na oficialkach byl doplnen o rozhovor s trenerem. Tahle cast je o Necidovi...

        Sledujete výkony Tomáše Necida na mistrovství Evropy hráčů do devatenácti let?
        „Samozřejmě že sleduji a jsem moc rád, že se mu tam střelecky daří.“

        Myslíte si, že bude schopen naskočit okamžitě do zápasu, nebo bude muset dohnat nějaké tréninkové manko?
        „Větší objem kondiční přípravy s námi absolvoval a myslím si, že se to pozitivně promítá i do těch jeho výkonů, uvidíme, jak a kdy se bude moci zapojit.“

        • Re: Necid...

          slaviator     před 16 lety 23.07.2008 22:36 |  
          0 0

          jde o to, kdy se bude moct zapojit, zda bude unavenej /neměl by, je ještě mladej/, ale taky je otázka, zda tu šanci skutečně dostane...

          • Re: Necid...

            slaviator     před 16 lety 23.07.2008 22:47 |  
            0 0

            Tak dostat gol ve 119. min, to pěkně nase... :( Škoda, zasloužili si zahrát si finále. Ale holt Němci projevili svoji typickou povahu...

            • Re: Necid...

              bongor     před 16 lety 23.07.2008 22:53 |  
              0 0

              Jaký němci ?Tys tam nějaký viděl?Možná 2-3 ten druhý gól nám dal typický Němec jménem Sukuta-Pasu a další byli Poláci,Turci,Afričani.
              To by se nemělo připouštět.Když jsou v mužstvech,tak se UEFA vzteká,ale že jsou i v národních mužstvech,to je na pováženou,ale jim to nevadí.Kocourkov hadr.

            • Re: Necid...

              quelhar (admin)     před 16 lety 23.07.2008 23:12 |  
              0 0

              Za dnesni zapas jsme nezaslouzili nic, natoz finale. Dopredu jsme za cely zapas nevymysleli prakticky vubec nic a hrozili jsme jen ze standardek. Nemci dnes byli lepsi a podle me postoupili bohuzel naprosto zaslouzene.

              • Re: Necid...

                bongor     před 16 lety 23.07.2008 23:19 |  
                0 0

                Tak to máš pravdu,hráli jsme naprosto pos*aně,jak je naším dobrým zvykem.Ale já se pozastavuju nad "národními"mužstvy
                téměř bez příslušníků toho kterého národa.No nic,naše děvčata se musí snažit,abysme tento handicap brzy vyrovnali.

                • Re: Necid...

                  slaviator     před 16 lety 24.07.2008 10:22 |  
                  0 0

                  Tak to je průšvih, že jsme také neměli žádnou kolonii..:-) Přitom jsme měli mít Togo, ale dr.Beneš to odmítl. Pak bychom měli také běhavé naturalizované Čechy a celkem v pohodě.. :-) Ale teď zcela vážně: ještě beru, když jeho matka či otec jsou ze dvou států nebo on se narodí ve státě a rodiče jsou odjinud, tak či tak má dvojí občanství - na 90%? jsou státy kde k získání občanství nestačí narodit se na území daného státu, ale je jich menšina... To je třebas Belaid. Nelíbí se mi ale, když se hledá nějakej vzdálenej dědeček, pradědeček či jinej prapředek a díky tomu se mu pak dává občanství. A nelíbí se mi ani to, když hraje třebas pět let v dané lize a získá občanství daného státu, aby se nepočítal do kvoty cizinců mimo EU - Ronaldinho, Kaká...

    • Re: Necid...

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.07.2008 23:17 |  
      0 0

      Ja bych rekl, ze Necid zrovna ma v noze lepsi pripravu nez zbytek tymu. Skoda, dnes jsme si to prohrali chybami z nezkusenosti. Prvni ctvrthodinka hrozna, myslel jsem ze se nebudu dal divat, obdrzenej gol byl vastne vysvobozenim. Pak jsme sehrali podle me hodne kvalitni vyrovnany utkani s nemci, rekl bych ze jsme meli mozna bliz k finale, nemci byli k porazeni. Z tohoto pohledu urcite klobouk dolu, za takovou reprezentaci nasi zeme. Hru si moc netroufam hodnotit, to nejlepe umi zz.. Mozna me malicko chybelo vic ofenzivnich hracu, ktery by dali par presnejsich prihravek, narazecek, nevim proc stridal Moravek, pak nase hra trochu upadla. Obrana velmi solidni. Necidovi opet gratuluju, uklazal se jako pan utocnik, byt si tu posledni sanci bude asi vycitat. Tak snad i u KJ timto ziskal respekt, 4 goly na takovym turnaji, to je vynikajici vykon. Dal se mi libil Moravek, byt mu urcite par veci nevyslo, je to jasnej Rosicky.. Zaujal me i Lecjaks, Reznik a stoperi zahrali dobre, bohuzel v predposledni minute zaspali.

  4. Re: Slavia - Hradec Králové 3:2

    martin08     před 16 lety 24.07.2008 17:18 |  
    0 0

    Tak to je HUSTY! Smica byl vcera mistna v Edenu na Hradci, na letny na Rennes(: