Reprezentace

Necid opět skóroval

Slávistický útočník Tomáš Necid si připsal třetí branku na evropském šampionátu do 19 let, český tým přesto prohrál s Itálií 3:4. I tak ale Česko postupuje do vyřazovacích bojů.

Češi nehráli špatný fotbal, ale dopouštěli se chyb a neproměňovali šance. Těch jsme si vytvořili mnohem více, bohužel soupeř byl v koncovce hodně efektivní. Pokaždé se dostala Itálie do vedení, dvakrát se nám podařilo vyrovnat, ale v poslední dvacetiminutovce jsme dostali dvě rychlé branky, v závěru jsme už dokázali pouze korigovat výsledek. Češi přesto postupují díky výhře Anglie ze druhého místa a v semifinále se utkaqjí buď s Maďarskem nebo Německem.

Slávista Tomáš Necid neodehrál špatné utkání, byl dost aktivní a podílel se na dvou brankách, dostal se však i dalších příležitostí. Za stavu 2:2 neproměnil vyloženou šanci a Itálie se hned poté dostala opět do vedení.

Okamžiky Tomáše Necida:
5. minuta - Po chybě italské obrany se dostal do šance, ale vyběhnutého brankáře nepřekonal a mířil těsně vedle.
23. minuta - Před vápnem si slávistický útočník narazil s Morávkem a z úhlu chladnokrevně zakončil levačkou na vzdálenější tyč.
31. minuta - Míč do vápna Necid parádně prodloužil na Morávka, který z pěti metrů nedokázal prostřelit italského gólmana.
51. minuta - Mareček nacentroval do vápna, kam si nabíhal Necid, ale těsně před ním dokázal zasáhnout brankář Fiorillo.
58. minuta - Necidovi se podařilo udržet míč v obležení Italů a přesně přihrál do pravé strany Reinberkovi, který se následně poslal gólovou přihrávku Morávkovi.
61. minuta - Po standardní situaci se k hlavičce dostal Necid a mířil těsně nad branku.
69. minuta - Slávista Necid se dostal za obranu a chtěl obstřelit brankáře, ale branku minul. Byla to vyložená šance.

ČR - Itálie 3:4 (1:1)
ČR: Vaclík - Řezník, Štěpánek, Polák, Lecjaks - Zeman, Morávek, Reinberk (73. Wojnar), Marecek - Vošahlík (77. Kozák), Necid
Branky: 23. Necid, 58. a 86. Morávek - 22. a 79. Poli, 56. Bonaventura, 71. Paloschi pen.
ČK: 75. Mazzarani

Komentáře (39)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Necid opět skóroval

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 20.07.2008 20:01 |  
    0 0

    Vypadá to, že Necka i Morávek zahráli dobře... Hmmm, dokázal bych si je představit oba v sestavě našeho týmu.

    • Re: Necid opět skóroval

      Fallen (přítel SN)     před 16 lety 20.07.2008 20:31 |  
      0 0

      Už mám před očima katastrofické vize odchodů

  2. Re: Necid opět skóroval

    Fallen (přítel SN)     před 16 lety 20.07.2008 20:30 |  
    0 0

    Off Topic: Trenér Budějic Kmoch v pořadu před Gambrinus ligou právě řekl, že k nim přichází Honza Kovařík a označil ho za velkého talenta. Takže jaké jsou podmínky?

    • Re: Necid opět skóroval

      zz     před 16 lety 20.07.2008 20:43 |  
      0 0

      Hostování bez opce. Už jsme se poučili.

      • Re: Necid opět skóroval

        Fallen (přítel SN)     před 16 lety 20.07.2008 20:52 |  
        0 0

        Dovolte mi říct: "uuuf!"

  3. Re: Necid opět skóroval

    slaviator     před 16 lety 20.07.2008 21:15 |  
    0 0

    Zajímavé je, že KJ dělá přesně ted dělá to co sme na jaře říkali že by měl udělat... nejdřív začal s tím že nestavěl jen jednoho utočníka, M.Jarolíma na pravou zálohu a Abrce... Pak v přípravě místo drahých posil zkoušíme hráče z B týmu. A nakonec i postavil Suchého na pravého beka. Jak jsem psal po zápase s Mostem, že tam měl hrát, pokud tam byli ti hráči... A kimy na to kontrovala, že je to jen a pouze stoper Ted s ním KJ na pozici pravého beka spokojen je... Co bude další? :)

  4. Re: Necid opět skóroval

    zz     před 16 lety 20.07.2008 21:18 |  
    0 0

    Gratulace Neckovi k postupu i k výkonu. Škoda, že neproměnil další šance. V první šanci udělal o kličku navíc, byla zbytečná a toho stálo výhodnou pozici, pak měl před gólem ještě jednu šanci, ale zamotal se mu míč mezi nohy. Poté přišla krásné přiťuknutí Morávkovi, který mu vrátil míč a Necid jako univerzál zakončil levou nohou. Do poločasu krásně uvolnil Morávka do šance, který prováhal vhodný okamžik k zakončení. V druhé půli krásně poslal míč Reinberkovi , který dal přesnou finální nahrávku Morávkovi. Pak měl ještě jednu velkou šanci, ale měl to těžké, vzal míč hned po odskoku a těsně minul levou tyč brankáře. Tady mu nelze nic vyčítat, kdo hrál fotbal, ví, jak těžký kop to je. Zaujala mě jeho hra v poli, třeba kolem 15 minuty první půle vybojoval míč ve středu hřiště a krásně uvolnil krajního obránce. V čem je Necid výjimečný, tak to je schopnost dostávat se do šancí. Je vidět, že mu hostování v Jablonci hodně pomohlo. Je silný na míči, zlepšil pohyb, hru s míčem, více se zapojuje do kombinace.

    Pokud jde o samotný zápas, opět se ukázalo, jak nám chybí někteří hráči. Zvláště Mazuch a Vácha. Na pravém kraji vyzkoušel trenér Dovalil Reinberka, Wojnara, ale ani jeden nenahradil Váchu. Do semifinále bych zkusil variantu s Hablem ve středu zálohy a Marečkem na kraji zálohy. Absencí kvalitního pravého záložníka trpí naše hra. Dalším nedostatkem je špatná hra v defenzivě, a především velké individuální chyby. při prvním gólu udělal chybu Řezník, navíc skórující hráč nebyl obsazen. Při druhém gólu měl italský hrá nepochopitelně spoustu prostoru, nikdo ho nanapadal, nebyl pod tlakem a měl dost času vystřelit. To se nesmí stávat, hráči soupeře musí být pod tlakem, musíme k nim těsně přistupovat a nedat jim prostor. Při čtvrtém gólu Mareček vyváží míč, většina hráčů se vysune a Mareček nahraje italskému hráči, se kterým se nestačí vrátit. Není možné takto pouštět soupeře individuálními chybami do šancí. Dalším problémem je stereotypní zahrávání standartek, máme jich hodně, ale žádné nebezpečí z nich. Chybí mi nacvičené signály, to se musí změnit. Měl by je zahrávat Morávek. Ve hře je spousta zbytečných ztrát míče, hodně nepřesností, je třeba zrychlit přechodovou fázi, na tom se musí zapracovat. Dále málo střílíme ze střední vzdálenosti, a když už ano, tak nad nebo mimo bránu. Sice padlo hodně gólů, ale úroveň zápasu byla průměrná. Dal bych šanci Kozákovi, nechápu, proč je ignorován. Proto, že už má angažmá? Po vyloučení Itala se neměl trenér bát poslat Kozáka hned na hřiště. To samé bylo v zápase s Řeckem. Musí mít větší odvahu riskovat.

    V semifinále nás čeká buď Německo nebo Maďarsko. Němci jsou na tom výborně rychlostně, hodně střílí, mají rychlý přechod do útoku. Jsou na tom dobře i silově, v soubojích jeden na jednoho. Maďaři ma technický tým, mají tam velké individuality. Nebude to jednoduché semifinále, splnili jsme cíl, tlak by z nás měl spadnout. Musíme se hodně zlepšit, abychom uspěli.

    Dneska nejlepší náš hráč Morávek. Pomalu z něj spadl velký tlak, začíná hrát, co se od něj očekává. Půjde ještě nahoru. I Tantalos musí uznat, že Morávek je výjimečný hráč. Dobrý výkon podali i Necid s Řezníkem. Slušně zahráli i Lecjaks s Zemanem.

    U Němců mě zaujalo, že v každém reprezentačním výběru mají cizince, tady je to Enzo Rico z Ugandy. Tito cizinci přišli v mladém věku s rodiči do Německa za prací, naturalizovali se, a dodávají do německého fotbalu rychlost, dynamiku, technickou vyspělost. Myslím, že něco podobného bude muset nastat i u nás. I k nám začíná v rámci zelených karet přicházet spousta cizinců a jejich naturalizace by se měla projevit i v českém fotbale na národní i klubové úrovni. Jejich děti by měly přinést do českého fotbalu to, co postrádají mladí čeští hráči jako rychlost, výbušnost, dynamiku, lepší práci s míčem.

    Zaujala mě ještě jedna věc, trenér Dovalil skončil ve Slávii jako hráč po neshodě s trenérem. Zajímalo by mě, kdo jím tehdy byl. Aspoň to tvrdil komentátor na Eurosportu. Ale jako trenér je zatím mimořádně úspěšný.

    • Re: Necid opět skóroval

      tantalos     před 16 lety 20.07.2008 21:42 |  
      0 0

      Zdravím zz.
      Určitě je Morávek velmi nadějný fotbalista a samozřejmě bych si přál, aby Slavia hráče jeho typu kupovala, a hlavně je vychovávala sama ve svých mládežnických týmech. Přinejmenším momentálně nás v tomto ohledu předběhla jak Sparta, tak Bohemka.
      Navíc mě přivádějí k zuřivosti hlasy našich rádobyexpertů, kteří se k hráčům typu Morávka vyjadřují slovy: On je ještě mladej, ať se vykope v béčku nebo někde na hostování, my chceme superhvězdy jako Abraham nebo Blažek. Nezdá se mi, že by v současnosti dokázala Slavie využít ani tak mimořádné talenty jako je Necka, o čemž svědčí ostatně i fakt, že za Slavii za celou loňskou sezónu neodehrál v lize ani šedesát minut.
      Ostatně máme momentálně čtyři velice nadějné mladé záložníky v sestavě: Jandu, Suchého, Belaida a Šventa. Považuji za příznačné, že trenér veřejně - v rozhovoru pro noviny - žádal, aby mu vedení koupilo tři další záložníky: Kušníra, Rajnocha a Morávka. Když si k tomu připočtu Cisseho, byli by čtyři.
      Přitom v lednu přišli Černý, Jarolím, Abraham a k nim Gebre,také v zásadě jedna nová záloha. A jelikož máme ještě Tavarese, Šmicera a Volešáka, máme záložníků až až. Ptám se tedy, měl by Morávek vůbec u trenéra, který má své velice vyhraněné a pro mnoho lidí ne právě pochopitelné preference, vůbec šanci si zakopat?

      • Re: Necid opět skóroval

        zz     před 16 lety 20.07.2008 22:05 |  
        0 0

        Zdravím Tantalosi,
        Souhlasím s Tebou, záložníků máme až moc a nevíme, kam s nimi. Široký kádr nám ubližuje. Musí být přiměřený. Někdo prostě musí odejít na přestup nebo hostování, aby ho mohl hráč typu Morávka nahradit. Není to příliš koncepční každý půl rok přivést novou záložní řadu, aniž stejný počet hráčů odejde. Musí dojít k náhradě průměrných hráů kvalitními.

        Pokud jde o mladé hráče, tak v zahraničí je normální, že mladí hráči hrají již od 17 let lgu. Rozhoduje jen kvalita hráče. Stačí se podívat do holandské ligy. U nás je strach stavět mladé hráče, argumentuje se nedostatkem zkušeností, tlakem na mladé hráče... Pro mě jediným kritériem je kvalita hráče.

        Pokud jde o Morávka, taky nevěřím, že k nám přijde. Karel Jarolím bude preferovat dvojici Marek Jarolím, Černý do středu zálohy a Morávek je natolik inteligentní, aby si uvědomil, že by ve Slávii pravidelně nehrál. Ve Spartě je Berger, tam taky nepůjde, takže buď cizina nebo Liberec, kde mu Kozel dá šanci. Záleží na schopnostech pana Kárla. Nevěřím, že Morávek zůstane v Bohemce. To samé U Necida, buď přestup do ciziny nebo hostování v Jablonci. On ví, že ve Slávii nebude hrát pravidelně a bude až 4 nebo 5 útočníkem za Toleskim, Ivanou, Šenkeříkem, Šventem, Jandou. Necid není hloupý, už v přípravě byl opomíjený na úkor Hadzibuliče a spol. Pod Karlem Jarolímem nemá šanci. To je realita. Na tom nic nezmění, ani kdyby v přípravě nastřílel 20 gólů.

        Ale mám pro Tebe dobrou zprávu ohledně Kovaříka. Překopíroval jsem rozhovor s trenérem Kmochem.

        Právě při zahrávání standardek byl hodně vidět Jan Kovařík ze Slavie.
        Ten je kope skutečně parádně. Já jsem si tohoto hráče vybral, mám ho vysledovaného už delší dobu a ten hráč se bude ještě zlepšovat. Je to mladý dvacetiletý hráč a jeho předností také je, že umí být ve správných pozicích i to co se týká hry. Proto jsem právě musel hned v úvodu střídat Trubilu, protože se nemohl nějak vypořádat s tou hrou. Názor trenéra Kmocha mluví za vše. Kovařík je nejlepší Slávista na zahrávání standartek, máme v něm velký poklad.

        • Re: Necid opět skóroval

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 20.07.2008 22:29 |  
          0 0

          Tak Necidovi to myslím bylo naznačeno jasně.. Hadzibulič, jakýsi A...ič, Primorac. Co se Morávka týče, KJ se tedy vyjadřoval, že by ho chtěl.. musim říct, že mě ale celkem překvapuje, že podle prvních sestav v přípravě to v záloze skutečně vypadá na první volbu Jarolím - Černý, a to přesto, že jsme se na jaře v závěru chytli, až když na jejich postech začali hrát Belaid a Švento.. no nevim, v boji o LM bych asi veril spis druhe dvojici, uvidime..

          • Re: Necid opět skóroval

            quelhar (admin)     před 16 lety 20.07.2008 22:50 |  
            0 0

            Zdravim vsechny.
            Co se tyce utocniku, tak nemyslim si, ze zkouseni cizincu melo neco naznacit Necidovi nebo komukoli jinemu. Je celkem zrejme, ze jeden utocnik by byl vice nez vhodny, protoze klasicke utocniky mame jen 4, Sventa nelze pocitat (a zde uprimne receno Jarolima nechapu, protoze Svento naprosto postrada zakladni predpoklad utocnika, tedy presne zakonceni) a Janda je take daleko vic zaloznik. Zbyva nam Senkerik, Toleski, Ivana a Necid. Jakmile se jeden vykartuje a druhy zrani, tak jsme v haji a nemame koho stridat. Proto si nemyslim, ze by Necid kamkoli odchazel, v utoku to trener po odchodu Vlcka na jare dost tocil a protoze noveho Vlcka nemame, tak lze predpokladat, ze tomu tak bude i ted na podzim, takze by si dost zahrali vsichni ctyri i pripadna posila.
            Co se tyce zapasu nasich mladiku, tak bych moc nesouhlasil, ze to byl prumerny zapas. Mi se projev obou tymu docela libil, ofenzivy jasne predcily defenzivy, byla k videni spousta peknych akci, tempo hry bylo vysoke - nevim, co vice bych jeste od zapasu mel cekat. S cim souhlasim, je udiv nad tim, ze neustale hraje v zakladu misto Kozaka Vosahlik, pritom tento hrac pulku akci zazdi.

            • Re: Necid opět skóroval

              zz     před 16 lety 20.07.2008 23:09 |  
              0 0

              Zdravím Quelhare, já mám vyšší nároky na kvalitu hry. Za tu dobu, co sem píši, jsi to už poznal. Zápas měl napětí, padlo hodně gólů, ale ve hře bylo hodně chyb. Každopádně jsem rád, že postupujeme. Teď už snad z hráčů spadne tlak, nervozita a předvedou lepší výkon. Absence některých hráčů je citelně znát. Vošahlík je oblíbenec trenéra, každý trenér někoho upřednostňuje. Tak je tomu všude. Ještě bych u Morávka vyzdvihl pohyb bez míče, v tom byl dobrý Abrahám. A taky byl Morávek v pravý čas na správném místě, dobře anticipoval hru. Pokud jde o Necida, já osobně si myslím, že venku budeme hrát na jednoho útočníka Toleskiho a doma na dvojici Toleski, Šenkeřík. Ale uvidíme. Nechme se překvapit. Přeji Ti hezký večer.

              • Re: Necid opět skóroval

                quelhar (admin)     před 16 lety 20.07.2008 23:23 |  
                0 0

                Jsem docela zvedavy, jak budeme hrat, ale myslim, ze v lize budeme hrat i venku se dvema utocniky, protoze v priprave jsme variantu s jednim utocnikem prakticky nehrali. V poharech naopak lze cekat zesileni stredu a hra na jednoho utocnika. Jako zakladni dvojice se z pripravy jevi Toleski se Senkerikem, jenze znas to, kdyz se nedari, tak se casto stridaji hraci uz o polocase, pripadne kolem 60. minuty a nejcasteji jde prave o utocniky. Nehlede na to, ze pokud se dostaneme alespon do skupiny UEFY, tak nas ceka opet relativne nabity program a stejne jako lonsky podzim lze cekat, ze Jarolim bude hrace dost tocit (vzdyt vzpomenme, kdyz se loni po zapase LM o vikendu v lize zmenila sestava treba na peti postech, do hry se dostali hraci jako Gebre, Jablonsky nebo Ivana a na lavici sedeli Krajcik, Pudil, Senkerik a spol.). Proto si myslim, ze by si Necid zahral daleko vice nez loni a ze bychom klidne mohli angazovat jeste jednoho utocnika, pokud tedy nechceme i v dulezitych zapasech videt experimenty typu Svento v utoku.
                A posledni vec - kdyz uz se nepodaril dojednat zapas v Nemecku, myslim, ze bychom meli zkusit narychlo domluvit nejakeho soupere u nas treba na utery nebo na stredu, at hraci nevypadnou ze zapasoveho rytmu a zpestri si pripravu. Kvalita soupere nehraje roli, klidne at je to nekdo z druhe ligy nebo CFL.

            • Re: Necid opět skóroval

              slaviator     před 16 lety 21.07.2008 07:15 |  
              0 0

              Švento, Janda, Ivana... Ti by klidně mohli hrát podhrotového útočníka si myslím, nedivím se Jarolímovi, že Šventa zkouší na postu útočníka. Vem si třebas, že Vlček dřív byl taky klasickej záložník... Nebo si vem, že myslím v Olomouci hrál Piták na postu útočníka a hnedka dal gól. To, že zkouší i Suchého na postu krajního beka, podle mého znamená že Marek minimálně pro podzim zůstane. Alespoň Jarolím s ním počítá...
              Mohlo by to třeba vypadat takhle: Vaniak - Krajčík, Latka, Brabec, Šiklič/Hubáček (těžko říct, ale stopeři asi budou hrát v tomhle složení, co? Osobně bych teda dal k sobě Suchého s Brabcem, ale podle sestav v přípravě to asi tak nebude.../ - Belaid, Tavares, Černý - Janda/Ivana, Švento - Toleski. Na lavičce Suchý připraven zaskočit na beka, na stopera a na středního defenzivnějšího záložníka, Gebre Sellasie, M.Jarolím, Volešák, ...

              • Re: Necid opět skóroval

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 21.07.2008 09:18 |  
                0 0

                lukasi ja bych si troufnul odjhadnout, ze vse muze byt uplne jinak.. vzhledem k tomu, ze jsme dosud nehrali s kvalitnim souperem, nemame v priprave zatim naznaky toho, kdo muze v tezkych zapasech obstat.. rekl bych, ze se nakonec stejne ukaze, ze svento musi hrat v zaloze, protoze za nej tu praci nikdo nezastane, protoze tam je nejlepsi.

                • Re: Necid opět skóroval

                  slaviator     před 16 lety 21.07.2008 11:53 |  
                  0 0

                  Uvidíme, uvidíme... Podle Sportu zase bude sestava Vaniak - Suchý, Latka, Brabec, Jablonský - Gebre Selassie, Jarolím, Tavares, Černý - Šenkeřík, Švento... Dušan klasikej hroťák není, proto bych ho zkusil spíše jako podhrota a to samé Janda či Ivana... Na druhou stranu myslím, že v základu by neměl chybět Toleski. Je gólovej. A neměl by tam chybět také Belaid...

                  • Re: Necid opět skóroval

                    martyni (přítel SN)     před 16 lety 21.07.2008 12:02 |  
                    0 0

                    to je divna zaloha. Doufam ze Janda bude brzy ok. Ja bych videl jako nejvetsi zbrane slavie Jandu a Sventa v zaloze.

                    • Re: Necid opět skóroval

                      tantalos     před 16 lety 21.07.2008 13:48 |  
                      0 0

                      No jo, ale trenér musí nějak zdůvodnit miliony zaplacené za Černého a Jarolíma. Už to tak bývá, že nehrají nejlepší hráči, ale ti nejdražší.

                      • Re: Necid opět skóroval

                        martyni (přítel SN)     před 16 lety 21.07.2008 14:07 |  
                        0 0

                        no.. jak vis tantale, toho se taky obavam.. az si pripadam lehce paranoidni, kdyz vidim ty ruzne sestavy... bohuzel predkolo LM je za dvermi a neni cas zkouset opet ty same hrace, kteri nakonec na jare skoncili na lavicce...

                        • Re: Necid opět skóroval

                          slaviator     před 16 lety 21.07.2008 14:11 |  
                          0 0

                          Proti Hradci si hrajou a uvidíme pak... :-))))

                    • Re: Necid opět skóroval

                      slaviator     před 16 lety 21.07.2008 14:10 |  
                      0 0

                      A já zas jako největší zbraně Slavie vidím Vaniaka v bráně, Šventa v záloze a Goceho na hrotu útoku.. :-) Uvidíme... Mě se třebas osobně ani nezdá, že by Jablonský měl na základ Slavie. Je tu prověřenej Hubáček, kterej si dozadu své odvede... Je tu Šiklič... Nikdo z těch tří nemá jasnou pozici, ale řekl bych, že se spíše bude rozhodovat mezi Ronaldem a Davidem...

                  • Re: Necid opět skóroval

                    quelhar (admin)     před 16 lety 21.07.2008 12:48 |  
                    0 0

                    Redaktori Sportu se nechali zmast ruznymi pokusy trenera, jinak si to neumim vysvetlit :o) Z te sestavy se da snad souhlasit jen s golmanem, stoperskou dvojici a Senkerikem v utoku :o)

                    • Re: Necid opět skóroval

                      martyni (přítel SN)     před 16 lety 21.07.2008 14:08 |  
                      0 0

                      normalne bych taky rekl to same..z hlediska nejakyho selskyho rozumu.. ale.. v zasade nevim co muzu od trenera cekat, takze.. uvidime..

                      • Re: Necid opět skóroval

                        slaviator     před 16 lety 21.07.2008 14:16 |  
                        0 0

                        Trenér zatím postupuje tak, jak jsem si to třebas já na jaře přál.. :) Zkouší sestavu se dvěma útočníky, Marek Jarolím nehraje na pravém kraji zálohy, zkusil i Sucháče na beku /a byl s ním spokojenej/, přestože když jsem o tom psal v březnu, tak se ozývaly hlasy že je to klasickej stoper, ne krajní obránce... A co se týče přestupů, tak zkouší hráče z bývalé Jugošky /Adilevič/, i toho Afričana /Cissé/... Tak snad si to teď "nepohnojí" :)))

                        • Re: Necid opět skóroval

                          martyni (přítel SN)     před 16 lety 21.07.2008 14:21 |  
                          0 0

                          tak nejde ani tak o to, aby by byla sestava jakou si mi prejeme, ale aby byla takova, ktera bude na hristi fungovat.. co clovek, to nazor, ze.. ja si treba myslim, ze Suchac je klasickej stoper..

                          • Re: Necid opět skóroval

                            slaviator     před 16 lety 21.07.2008 14:26 |  
                            0 0

                            Nevím, klasického stopera máme asi jen jednoho jedinýho... Brabce. Latka může hrát DZ, může hrát i podhrotového útočníka /hrával za Csaplára, hrál proti Steaue v LM, hrál i v některých fázích dalších zápasů/, Suchý může hrát minimálně kromě stopera i ve středu zálohy a jak ukázala příprava, i na beku. Naproti tomu neumím si představit třebas Tavarese, Abrahama či Belaida coby "dézétka" na postu stopera. Ne každej stoper zahraje na DZ a ne každej DZ zahraje stopera... O Hubáčkovi by se zase řeklo, že je to klasickej levej bek... a vem si derby, jak na pozici stopera vymazal ze hry sparťanské útočníky...

                    • Re: Necid opět skóroval

                      slaviator     před 16 lety 21.07.2008 14:12 |  
                      0 0

                      Nevím nevím, tak holt bude útok Šenkeřík - Toleski no... :-))) Goce už do týmu zapad a když bude dostávat dostatek kvalitních přihrávek, tak má na to za tu sezonu těch deset až patnáct branek nasázet... U Šenkyho by v tom případě stačilo, aby jich dal o pár méně :)

        • Re: Necid opět skóroval

          tantalos     před 16 lety 20.07.2008 23:36 |  
          0 0

          Zdravím zz ještě jednou.
          O Kovaříkovi už jsem dřív psal, že ho považuji za jediného našeho hráče, který umí kopnout standadky. Vzpomínám si, jak je kopal z levé strany na jaře na Xaviči - v jednom utkání z nich byly myslím tři góly. Zvlášť když béčko hrálo na dvě věže, byly jeho trestňáky mimořádně nebezpečné.
          Teď si ale uvědomuji, že Kovy není jediný. Pravou nohou je umí kopnout TJ, tedy Tijani.
          K tomu uvolňování hráčů. Také se obávám, že trenér hodlá stavět do zálohy Černého s Jarolímem, i když máme hodně kvalitnějších hráčů. K tomu ještě kupujeme toho Slováka z Nitry s tím hrozným jménem.
          O nějaké koncepci vůbec nejde hovořit, prostě se nakupuje bez ladu a skladu, snad ale vypadají lépe nákupy pro béčko. Souhlasím, že to chce také hráče uvolňovat. Jenomže kdo teď koupí Abrahama nebo Černého. Vždyť ti hráči u nás mají garantované vysoké platy na několik let, tak nebudou chtít odejít.
          Pokud jde o Morávkovu budoucnost, doufám, že nebude rozhodovat okamžitá finanční nouze Bohemky, ale dlouhodobé záměry. I tady bych spíš sázel na libereckého Karla. V záloze maj dobré jen Papena a Dočkyho na stranách a šikovný kluk do středu by se u nich užil.

    • Re: Necid opět skóroval

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 20.07.2008 21:46 |  
      0 0

      zz a richi, díky za komentář, bohužel jsem zápas neviděl. Necid byl na začátku minulé sezony trochu v utlumu, ale na jaře už bylo znát zlepšení a i ze sestřihů je pěkne vidět, že je golovej a že i pře svou výšku je to hodně šikovnej hráč. Přl bych mju duveru trenera. Jinak na ofic. webu jsi psal, že realističtější je přestup Morávka do Liberce než k nám, proč myslíš? Má Liberec necc co slavie nabídnout nemůže? Ptal jsem se na ofic webu, ale ten článek hned potom stáhli dolu, tak proto se opakuju..

    • Re: Necid opět skóroval

      mart     před 16 lety 20.07.2008 21:52 |  
      0 0

      Diky za komentar jak Richimu, tak panu "ZZ". Pripada mi jako bych zapas "skoro" videl. Mozna "skoro" vic jak to, ...myslim odborne postrechy, ktere by mi asi povetsinou unikly.
      Sokrates se zminoval uz minule, a rozhodne se musim pripojit s podekovanim. Je hodne dobre, pane ZZ, ze VAs tu mame. Opravdu rad i prectu Vase komentare. Nemam cim splatit, .... a jelikoz uplne postradam humor, tak beru Vasi recnickou otazku ohledne Jakuba Dovalila vazne. Odesel ze Slavie v roce 1994, a nebyl clenem prvniho tymu....., cili staci doplnit, kdo byl v te dobe trenerem becka. To Vam sice prozradit nemohu, ale nemelo by byt prilis slozite to zjistit.zdravi mart

      • Re: Necid opět skóroval

        Nax     před 16 lety 21.07.2008 17:06 |  
        0 0

        Ahoj Marte,
        vsimnul jsem si tveho starsiho prispevku k Royal Birkdal. Sledoval jsi Open? Co jsi rikal na Normana?

        • Re: Necid opět skóroval

          mart     před 16 lety 21.07.2008 18:11 |  
          0 0

          Zdravim golfisto. Ctvrtek a Patek sem si obesel dve osumnactky se Sasou Cejkou, a vymrznul sem jak blazen:),... ale ostatni by bylo na prilis dlouhe povidani, ... a Richi by me (naprosto opravnene!) odsud vyhodil :D.zdravi mart
          PS. jses registrovan, ...ono ted ani nastesti jinak nejde, tak mi klidne posli zpravu, jiste odpovim.m

    • Re: Necid opět skóroval

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 20.07.2008 21:55 |  
      0 0

      Děkuji za velmi kvalitní rozbor, také jsem se díval a popsal jste to dobře pane(zz). Možná bych přidal jen názor, že náš stoper Štěpánek je moc jemný a navíc trochu pomalý. O penaltovém zákroku bych troufl dost pochybovat a Reinberk to zahrál hrozně. Řezník měl tentokrát v defenzivě dost chyb. Morávek do kombinační hry opravdu výborný a dovede najít prostor do zakončení a s Necidem si dost rozuměl. V obranné fázy má ale rezervy, to se určitě naučí. Kozák asi má smůlu, kdyby nastoupil od začátku, určitě by se do zápasu dostal a ukázal by své kvality. Na posledních asi 13 minut, to je pozdě. Ještě bych pochválil brankáře Vaclíka, na svůj věk docela kvalita. Náš "Necka" moc dobře. Chce míč, nebojí se odpovědnosti a chvílemi mi připomínal trochu Honzu Kollera, nahrával na hrotu dobré balony a šel ke koncovce, taky potřebuje ještě víc techniku do nohou, ale pochvala. Dovalil snad končil ve Slávii jako hráč někdy 94-95. Ale jistý si nejsem. To by pak vypadalo na Hřebíka? Ale opravdu nevím. Sokrates55

      • Re: Necid opět skóroval

        zz     před 16 lety 20.07.2008 22:17 |  
        0 0

        Zdravím Sokrate,
        pěkně jste mě doplnil, děkuji za to. Trenér Dovalil se nepohodl s trenérem B týmu, bylo to v roce 94. Co všechno si komentátoři Eurosportu nezjistí. Ještě bych doplnil jeden údaj, i když jsme měli prvních 25 minut velkou převahu, tak statistika držení míče byla 69 ku 31 ve prospěch Itálie. A dovolil bych si Vám nabídnout zajímavý rozhovor s trenérem Kmochem na stránkách dynamocb.cz. Mluví tam hezky o našem Kovaříkovi, jak ho dlouho už sleduje. Jsem za to rád, že se Honzovi daří. Máme v něm velkou naději a radost. Přeji Vám hezký večer a úspěšný týden, hlavně ať nám slouží zdravíčko.

        • Re: Necid opět skóroval

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 20.07.2008 22:32 |  
          0 0

          Děkuji za popřání,
          já teď zjistil tu šílenou hrubici, tedy opravuji - fázi. Ten rozhovor si určitě přečtu, děkuji za info. S tím trenérem máte asi pravdu, ale kdo byl tehdy trenérem béčka, to se budu muset podívat. Přečetl jsem si i Váš a i Tantalův názor na využití těchto mladých hráčů Karlem Jarolímem. Já pořád věřím, že Necid není v těch alternativách pro složení útoku až tím 4-5 hráčem. Samozřejmě nemám co Jarolímovi do toho "pindat", ale tentokrát také budu asi rebel. Já si myslím, nebo to alespoň tak nějak cítím, že ten náš "Necka" bude hlavně na cizích hřištích velmi platným hráčem při našem způsobu hry venku. Pokud není KJ slepý, tak musí vidět jeho způsob aktivního zapojení do celé útočné akce a i ataku při ztrátě míče a vytvoření tlaku na obránce při jejich rozehrávce. Vím, je to jen můj názor, ale snad nebudu taky "rádobyexpert". Sokrates55

      • Re: Necid opět skóroval

        Fallen (přítel SN)     před 16 lety 20.07.2008 23:28 |  
        0 0

        V roce 94 byl trenérem Dejmal a Beránek, myslím. Jestli mluvím z cesty, tak mě omluvte.

    • Re: Necid opět skóroval

      Radous     před 16 lety 20.07.2008 23:19 |  
      0 1

      Omlouvám se, že sem tahám dotaz, který jsem učinil už na oficiálním slávistickém webu, ale tam jsem ho vznesl pod článkem, který už je nyní schovaný na hlavní stránce dole. Takže se dopředu omlouvám jak Vám, tak i ostatním, kteří mi budou v duhu nadávat, že se tady vměšuji do diskuse, která s mým dotazem vůbec nesouvisí.

      Vidím, že máte velký přehled o dorosteneckém fotbale, proto bych se Vás chtěl zeptat, co soudíte o tom Gulajevovi, který k nám přišel ze Sparty. Jak by vyšel ve srovnání s těmi nejlepšími ve své věkové kategorii (mám na mysli jak ve Spartě, tak i u nás ve Slavii). Je třeba srovnatelný s naším Necidem? A dále by mne zajímal Váš názor na naše "posílení - neposílení" před nadcházející sezónou. Myslíte si, že náš kádr je dostatečně široký a kvalitativně srovnatelný se Spartou, Libercem, Ostravou a Brnem? Předem děkuji za odpovědi.

      • Re: Necid opět skóroval

        Radous     před 16 lety 20.07.2008 23:26 |  
        0 1

        Tento příspěvek byl určen pro pana zz, předpokládám dle způsobu vyjadřování a obsahu Vašich příspěvků, že jste tatáž osoba, která má na oficiálním slávistickém webu přezdívku "voki". V opačném případě se omlouvám za svůj špatný odhad.

        • Re: Necid opět skóroval

          marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 21.07.2008 02:41 |  
          0 0

          přečti si komentáře ve 2-3 starších článcích tady na sn a ty ti odpoví na všechny tvé dotazy