Fotbalisté Slavie začali proti dalšímu kvalitnímu soupeři na soustředění v Německu dobře, v 5. minutě však Jarolím trefil břevno. O chvíli později jsme po faulu na Černého zahrávali pokutový kop, ale tradice se táhne dál a sám faulovaný neuspěl, trefil pouze tyčku. Pak přišel trest, po zaváhání Vaniaka se prosadil Metzelder. Slávisté se vrhli do útoku a vytvořili si řadu šancí, ale Šenkeřík se Šventem neuspěli. V poslední minutě jsme přeci jen srovnali, po standardní situaci se hlavou prosadil Brabec.
Druhý poločas jsme si takovou převahu nevytvořili, několik nebezpečných situací bylo, ale branku to nepřineslo. Rozhodnutí přišlo dvě minuty před koncem, kdy se poprvé ve slávistickém dresu prosadil Šiklič střelou z dvaceti metrů. Výsledek to však proti druholigovému celku není přesvědčivý.
Ingolstadt - Slavia 1:2(1:1)
Slavia: Vaniak - Suchý (46. Krajčík), Brabec, Latka, Jablonský (46. Hubáček) - Gebre Selassie, Tavares (64. Volešák), Jarolím (46. Belaid), Černý (64. Šiklič) - Šenkeřík (46. Ivana), Švento (46. Toleski)
Branky: 15. Metzelder - 45. Brabec, 88. Šiklič
Ingolstadt - Slavia 1:2
Ve druhém utkání na soustředění v Německu porazili slávisté druholigový Ingolstadt 2:1, když se trefili Brabec a Šiklič. Penaltu navíc neproměnil Černý a soupeř téměř po celý první poločas vedl.
Komentáře (40)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
Veta (přítel SN) před 16 lety 17.07.2008 19:58 |Veru skvely vysledek, gratulace !!!!
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
quelhar (admin) před 16 lety 17.07.2008 20:15 |To je nova moda, ze si ted kazdy slavisticky fanousek do tymu kopne? :o/
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
zz před 16 lety 17.07.2008 20:16 |Richi, proč ta ironie v Tvém příspěvku. Neseš hořce rozhodnutí o přesunu týmu z Itálie do Německa. Jestliže se tak trenér rozhodl, musíme to respektovat. On je odpovědný za tým.
V dnešním zápase jsme měli v první půli aspoň podle onlinu jasnou převahu, vytvořili jsme si hodně šancí, bohužel hlavně Šenkeřík je zahazoval. Navíc jsme nedali penaltu, nastřelili břevno, tyč. Druhá půle už byla herně slabší, ale nakonec jsme dali v závěru vítězný gól. Kvalita soupeřů zatím není velká, navíc Ingolstadt hrál včera s Bayernem, prohrál 3:1, dneska postavil náhradníky, proto je třeba brát herní převahu s rezervou. Je to nováček druhé ligy. Zatím se nedaří střelecky útočníkům, dobře vypadá asi Jablonský, pokud lze věřit online přenosu. Uvidíme, jak se projeví některé změny na postech jako Suchý na pravém beku nebo hra dvojice Černý, Jarolím proti kvalitnějšímu soupeři, pokud nějakého seženeme. Lazio a Udine je jiná kvalita, ale bohužel to z určitého důvodu nevyšlo. Nemá smysl to dále rozebírat a zbytečně se tu rozčilovat. Snad se vedení podaří někoho kvalitního sehnat. Zatím nelze dělat nějaké velké závěry, protože jsme hru Slávie neviděli ani v jednom ze dvou přípravných zápasů. Budeme si muset počkat až na poslední přípravný zápas před sezónou. Zdá se mi, že trenér Jarolím nepočítá s Volešákem, přednost dostanou Černý, Jarolím a Balaid. Aspoň mi to tak připadá.
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
bojler před 16 lety 17.07.2008 23:58 |Jenze ono tech pruseru ve Slavii je dost a dost. Driv to byly penize, to se dalo pochopit. Smecka v Edenu, smecka s permanentkama, nevyhovujici system predprodeje, jarni komedie ze strany Jarolima a jeho Abrahamu, Blazku... je toho proste moc. Nejlepsi na tom pak je to, ze majitel Slavie nema odvahu se ukazat na verejnosti...fakt duveryhodna spolecnost..
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
Aloha před 16 lety 17.07.2008 20:35 |Koukam, ze jako ostatni me na celem clanku nejvic zaujal stouchanec Richiho do pripravy tymu:) Tak Richi bys mohl rict v cem byl hlavni problem anebo bys to nemel do tech clanku psat at neni clovek zvedavej;)
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
Richi (admin) před 16 lety 17.07.2008 20:37 |Kazdeho preci stve, ze nehrajeme s lepsimi tymy, ne? :-)
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
quelhar (admin) před 16 lety 17.07.2008 20:48 |Je trosku rozdil, kdyz te stve, ze nehrajeme s lepsimi tymy a kdyz napises, ze jsme rovnocenni s druholigovymi nemeckymi tymy. Nekomu to mozna nevadi a pobavi ho to, ale jsou i takovi fanousci, kteri by to mohli povazovat za urazku sveho oblibeneho tymu. Takovou, kterou by spis cekali od rumunu, nez z vlastnich rad.
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
tolsimir před 16 lety 17.07.2008 20:51 |Musim rict, ze me Richi timto clankem zklamal a necekal jsem to od nej. Ale ma na to pravo, tak to budu respektovat
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
Aloha před 16 lety 17.07.2008 21:39 |No asi vsichni vime, ze nejde ani tak o soupere jako spis o duvod presunu do Nemecka a ten vi zase je Richi a nechce rict;-)
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
marcocruz (přítel SN) před 16 lety 18.07.2008 01:19 |No to určitě jo,ale všichni zase doufáme, že vedení sežene ještě nějakého věhlasnějšího bundesligového soupeře, takhle posměšně psát o soupeřích se mi nelíbí,navíc kolikrát mají ty slabší týmy větší motivaci se prosadit než nějaké Fenerbahce,což šlo vidět se Spartou.
Jinak si můžeme všimnout, že většině českých týmů se v přípravách nedaří, Ostrava mě překvapuje, Svěrkošovi zvlhnul střelecký prach.
K brankářům-nejsem si zrovna jistý,zda bude Vaniak opět oporou, Vorel by měl odejít, šanci ve slabších zápasech by měl dostat Diviš,aby se pořádně votrkal.
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
tolsimir před 16 lety 17.07.2008 20:54 |Navic loni jsme prohrali treba s Koblenzem, coz je taky druha bundesliga, a to dokonce o dve branky. A pak vyradili Ajax a vyhrali ligu
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
Luke7 před 16 lety 17.07.2008 23:58 |Takže teď nejmíň vyřadíme barcelonu a vyhrajem uefu
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
kytt (host) před 16 lety 17.07.2008 21:02 |Souhlas s Richim, soupeři sou naprosto neadekvátní ambicím Slavie, měli sme zůstat v Itálii.
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
mart před 16 lety 17.07.2008 23:47 |...ano spravne, musime se trochu vztekat, a hodne trucovat. Proste jako male deti, ze?
"....pitomej Jarolim mi vzal kacera", tak si trochu kopnu, .... navic je to dost v mode.mart
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
GeorgK (přítel SN) před 16 lety 17.07.2008 21:13 |Tohle je příprava za všechny prachy:/ Ale co, po titulu přichází vystřízlivění a kocovina. Už je tu opět ta stará dobrá Slavia s lepenou přípravou a strachem o další sezonu. Snad jen problem s výplatou se přestěhoval na letnou.
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
zz před 16 lety 17.07.2008 21:17 |Richi, teď je to ještě větší ironie než předtím. Ale zasmál jsem se tomu. Máš smysl pro humor, a to se mi líbí.
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
DavidSkunca před 16 lety 17.07.2008 22:45 |ds
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
Fallen (přítel SN) před 16 lety 17.07.2008 22:56 |Neví někdo, jak je to s Honzou Kovaříkem? Doufám, že de těch Budějovic nejde s opcí, nedej bože nepřestupuje?
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
jane (admin) před 16 lety 18.07.2008 12:25 |Zatim to hostovani jeste neni ani dotazeny.
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
Huzgi (přítel SN) před 16 lety 18.07.2008 00:29 |Každého určitě neštve, že nehrajeme s lepšími týmy. Mně to třeba zas tak až nevadí. Příprava je příprava a mistrák je mistrák. I kdybychom hráli v přípravě s Manchestrem nebo Realem, tak je to jen příprava. Předloni jsme v přípravě měli jeden slavnější francouzský klub za druhým a pak jsme zůstali na lopatě Anderlechtu. I soupeř zvučnějších jmen hraje v přípravě podle toho, v jaké je fázi. S lepšími týmy se lépe prozkouší obrana, se slabšími zase přechod do útoku. Příprava je hlavně čas a prostor ke zkoušení a to i toho slavného cimrmanovského "kudy cesta nevede". V soutěžních zápasech už pokusy, které vedou ke ztrátě bodů nejsou žádoucí. A Richiho znechucení nad přesunem z Itálie do Německa? A není to úplně jedno? Jestli se ti, kteří zodpovídají za výsledky, rozhodnou, že pro finální přípravu je lepší být tady a ne tam, tak je to jejich svaté právo. Od toho jsou placeni. A jestli je hlavní důvody to nebo ono je úplně druhořadé. Podle fotek to nevypadá, že by se hráči měli špatně nebo že by se jim na soustředění nelíbilo....
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
tantalos před 16 lety 18.07.2008 00:41 |Koukám, že cenzura myšlení tady probíhá velmi intenzivně. Člověk ani nemusí říct proti trenérovi jediné slovo, jenom slůvkem naznačit, že ono možná není všechno skvělé, a už se do něho pustí:
ostrý tolsimir, jako vždy poněkud mimo mísu, ale ať se mládežnická organizace vydovádí
nesmlouvavý quelhar, hotová pevná hráz proti bandě pochybovačů,
mart, pracující inteligence který si alespoň uvědomuje, že se většinou mýlí, ale většinou můj top dojde, až je článek napsaný
Jenom se divím, že Richiho za jeho troufalost ještě nesjel huzgi, takový Urválek SN.
S Jarolímem na věčné časy a nikdy jinak...
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
tantalos před 16 lety 18.07.2008 00:42 |Než jsem to dopsal, už řady inkvizice doplnil i Huzgi
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
Huzgi (přítel SN) před 16 lety 18.07.2008 00:47 |Já Richiho nesjel :-) Jemu lo leze krkem a mne to nevadí. Od přípravy žádnou atrakci nečekám, to je můj pohled a byl by stejný i kdyby Slávii trénoval Ferda Mravenec nebo Brouk Pytlík :-)
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
quelhar (admin) před 16 lety 18.07.2008 08:39 |Tantale, je rozdil Jarolima sjet na nazorove strance a v clanku, ktery se tvari jako oficialni a jako takovy by snad mel byt neutralni.
Bud se SN chteji nadale prezentovat jako web, ktery prinasi vse - tedy jak oficialni zpravy (bez rumunskych narazek typu "aspon hrajeme s rovnocennymi souperi") tak nazory, kde at si kazdy pise prakticky cokoli, protoze to vyjadruje proste jeho nazor. A nebo se to tu rovnou muze prejmenovat na www.antijarolim.cz, pak ctenari budou vedet dopredu, co je v takovych clancich muze potkat.
Tobe mozna nevadi, kdyz nekdo do Slavie neustale kope, kdyz to sam delas, me a nekolika dalsim to leze krkem. Proste mi neprijde normalni urazet vlastni tym - navic kvuli takove prkotine, jako jsou dva zapasy v priprave. Az prilis se tak blizime chovani sousedu z Letne.
Vetsina kritiku Jarolima argumentuje tim, ze Slavia byla vzdy spojena se slusnosti, ovsem pulka z vas vede svou kritiku velmi neslusne.
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
gamp před 16 lety 18.07.2008 08:13 |Poslední dobou se zde množí a nebývalou intenzitou přibývá kritika a to nejen vedení, ale především trenéra Jarolíma. Budu psát za sebe, řadového fanouška, který čte pouze běžná média a nemajícího tak přístup k žádným bombastickým zákulisním informacím.
Jarolím určitě není muž bez chyb. S mnohými jeho kroky také moc nesouhlasím nebo jim minimálně nerozumím a mnohdy mám dojem, že bych sestavu dokázal postavil lépe. Konec konců jako každý, že :-). Vždy si ovšem nakonec uvědomím, že jediným obecně uznávaným měřítkem je úspěch. A Jarolím sportovně úspěšným trenérem opravdu je. V novodobé historii dosahuje podle mne, s možnostmi které má, jednoznačně nejlepších výsledků.
Jeho vliv ve Slávii je zřejmě velký, ale někdy se mi nezdají obvinění z jeho různých nekalých sportovních a ekonomických aktivit, které mají sloužit k jeho osobním cílům. Slávie je dnes soukromá firma jako každá jiná, majitelé jsou poměrně blízko a pochybuji, že by to bez mrknutí oka nechali bez povšimnutí. Každá koruna v něčí kapse znamená to, že není v té jejich a na to bývají lidé dost citliví. A že by peníze byli pro někoho více než sláva? Třeba ano, ale nějak se mi to nezdá.
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
martyni (přítel SN) před 16 lety 18.07.2008 09:42 |Pro me ale neni jedinym meritkem uspech. Ve sportu je uspech dost vachrlatej - muze se dostavit po totalne zpackanem zapase i nemusi i po nadhernem fotbalovem predstaveni. Dalsi otazka je, nakolik k tomu uspechu prispejete vlastni praci a nakolik se dostavi souhrou jinych okolnosti. Pro me je nejdulezitejsi dlouhodoba stabilita klubu, dobre jmeno slavie, pekny fotbal a s tim spojena spokojenost fanousku. Pokud KJ dosahl na jare uspechu v podobe titulu, ale z dlouhodobejsiho hlediska provadi ve slavii kroky, o nichz velmi pochybuju, ze slavii prospejou, pak u me ztraci duveru.
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
gamp před 16 lety 18.07.2008 10:30 |Domnívám se, že pro mnoho lidí bude úspěch hlavním měřítkem, hlavně z dlouhodobého hlediska. Historie se na nic jiného neptá.
KJ prostě je úspěšný trenér a to v dlouhodobém měřítku.
Stabilitu klubu a dobré jmeno asi tak zásadním způsobem neovlivňuje, na to jsou tady jiní. Nebude asi nikdy miláčkem davů, ostatně mám dojem, že na lidi docela kašle. A o tom, že v současnosti Slavii neprospívá, trochu pochybuji. Jsou to spojené nádoby. Škodil by sám sobě a výrazně by snižoval svoji hodnotu na trhu a to mu asi taky trochu jde.
Nechci tady působit jako jeho obhájce, to tedy opravdu ne. Jenom si myslím, že je dobré mu nechat ješte trochu času. Pokud se mu nepovede podzim, bude to mít proklatě težké a půjde to především na jeho hlavu. Ale nechme se překvapit ....
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
quelhar (admin) před 16 lety 18.07.2008 08:46 |A trochu pro odlehceni vecneho sporu - dalsi mladoch prestupuje do Italie.
Dnes 07:06 Šestnáctiletý plzeňský fotbalista Marek Kysela přestoupil do italského Interu Milán. Talentovaný obránce bude ve slavném klubu oblékat dres juniorského celku.
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
zz před 16 lety 18.07.2008 10:04 |Zdravím Quelhare, to už je týden stará informace. Obávám se, že takovýchto talentů tam mají 50, a prosadí se jich minimum. Stačí se podívat na Tijaniho. Ale kluby se teď vydaly jinou cestou, kupují hráče už v dorosteneckém věku, protože je to pro ně ekonomický výhodné. Mladým hráčům se zatočí hlava, když vidí, kolik si vydělají, a tak to podepíší. Z hlediska jejich výkonnostního růstu je to ovšem problematické. Jsem zastáncem toho, aby zůstali v Čechách, hráli ligu, poháry, a pak kolem 22 odešli jako hotoví hráči. Ale chápu, že finanční stránka je pro hráče zajímavá, navíc už taková nabídka nemusí přijít. Dokážu je pochopit. Je to složité rozhodnutí.
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
quelhar (admin) před 16 lety 18.07.2008 10:09 |Taky zdravim. Ja s tebou souhlasim, ze az na naprosto vyjimecne talenty by hraci meli vyrustat u nas. Nekteri jsou pripraveni na prestup klidne i v devatenacti, nekterym to trva dele, ale prestupovat v sestnacti mi prijde jako pohrbeni pripadneho talentu. V tomhle pripade by melo byt i v zajmu materskeho klubu, aby hrac jeste nekolik let zustal, muze hrat klidne ve vyssi kategorii, nez kam vekem patri.
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
marcocruz (přítel SN) před 16 lety 18.07.2008 12:16 |No ale zase Pekhart taky odešel v 16, a teď už s epomalu dostáva do A-týmu, a nejsem zas tak přesvědčen,že by to byl extra vyjímečný talent, protože kdyby byl, už by v tom áčku byl o rok dva dříve.
Ovšem k tomu Kyselovi,myslim,že v Interu se horkotěžko prosadí, hlavně jde o to,že Inter dává velmi zřídka šanci vlastním odchovancům z juniorky, většinou je nechají hrát primaveru a pak pošlou na hostování do Serie A nebo Serie B a prodají půlku práv na hráče třeba Trevisu, Pise nebo někomu jinému.
Když si vezmeme minulost, tak zatim každý kdo takhle mladý téměř bez zkušeností přestupil do Itálie se neprosadil vis Lejsal a Šedivec. U Hableho si myslím to dopadne stejně.
Vetší šanci má Mazuch,ale ten přestoupil už po zkušenostech z GL.
Pak je tu ještě Radek Petr u toho by to taky mohlo být zajímavé, vypadá to,že do nové sezony v Serii B by měl jít jako týmová dvojka.
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
KING25 před 16 lety 18.07.2008 08:50 |Bohužel SN by měli být objektivní a nedávat do článků své emoce. Chápu, že se richi cítí dost blbě, když tu v červnu vyvolával slavnostně, jak v tom soustředení má prsty a jak je to pro slavii bombastické a pak to soustředení dopadne tak, jak dopadlo. Karel to soustředení odpískal a tak je další důvod na nej házet špínu že?
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
bojler před 16 lety 18.07.2008 09:00 |Jarolim uz udelal vic zvlastnich veci a vono kdyz se to hromadi, tak si o tom clovek mysli svy..
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
martyni (přítel SN) před 16 lety 18.07.2008 09:35 |no prave.. ono se to hromadi a nekteri z nas holt uz maji dojem, ze KJ ztratil soudnost. Uprime musim rict, ze muj nazor na nej se dost vyvijel.. nejdriv jsem pochyboval o tom, ze je to spravny trner pro slavii, pak jsem ho velmi respektoval a minuly rok na jare jsem byl hodne nervozni, aby podepsal smlouvu, jeho odchod bych tehdy bral jako obrovsky oslabeni slavie.. bohuzel se mi takghle zvenci zda, ze se KJ hodne zmenil a v posledni dobe ho uplne prestavam chapat.
Mimochodem v clanku o Jarolimovi neni ani slovo, jestli se nepletu, takze se trochu obavam, ze vecni obhajci KJ jsou jiz natolik vztahovacni, ze jakoukoli nespokojenost okamzite daji do souvislosti s nim. Ale jasne, vcera tu bylo neco naznaceno v diskusi. Kazdopadne ta verze "s dalsim kvalitnim souperem" je podle meho korektni - to je jen konstatovani faktu horkym vtipem..
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
pumapeta před 16 lety 18.07.2008 09:27 |Aspoň máme dalšího uraženýho ješitu... A jejich řady se rozšiřují... Nejdřív to byl tantalos , pak tantalos a slaviator pak tantalos slaviator jane a teď už jsou 4
Kdo bude další ? :-)
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
jane (admin) před 16 lety 18.07.2008 09:34 |Muzes prosim konkretizovat, proc sem urazeny jesita? jen proto, ze sem napsala svuj nazor, ktery neni v souladu s nazorem vetsiny?
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
Richi (admin) před 16 lety 18.07.2008 11:02 |Radsi uz priste nic psat nebudu, nikdo to tady nemuze pochopit. Spete vsichni dal.
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
Veta (přítel SN) před 16 lety 18.07.2008 12:07 |Richi se neurazej, at jdou do haje. Pises si na web, ktery si vyrobil a provozujes, muzes si z ohledu ke ctenarum psat, co chces.
Nechapu, jak si tu nekdo dovoluje ti prikazovat, co by jsi mel psat a jak by jsi mel byt obejktivni. Objektivni ma byt "objektivni" denik a ne soukrome webove stranky, vy chytraci.
Kazdeho fanouska musi mrzet, ze misto zapasu s Laziem v TV hrajeme s Ingosltadtem, to snad da rozum.
Stejne tak se musi kazdemu vykouzlit ironicky usmev, kdyz chceme do LM a proti nahradnikum treti/druho-ligoveho tymu uhrajeme uzasnych 2:1 golem v zaveru.
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
Jiri1 před 16 lety 18.07.2008 16:02 |Zdravim, zustat v Italii prilis neslo, , stejne jako vim , ze p. Sramek i Drzmisek maji skutecne hodne blizko k padaku , ale presto si myslim, ze odjezd byl jedinou moznou reakci v situaci, kdy nadale nebylo zajisteno ani ubytovani ani odpovidajici pripravne zapasy. A budme opravdu radi, ze to dopadlo takhle , mohlo byt hur a tym misto soustredeni mv Nemecku mohl ladit v formu na Strahove. Jiri
Re: Ingolstadt - Slavia 1:2
bojler před 16 lety 18.07.2008 17:25 |Mozna by bylo dobry tady tyhle praktiky nekryt. Ono to sice ted bude mozna bolet, ale casem to bude bolet jeste vic.