Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Regensburg - Slavia 0:3

Fotbalisté Slavie sehráli první přípravný zápas na zahraničním soustředění, které pokračuje v Německu. Místní Regensburg porazili bez problémů 3:0, dvě branky vstřelil Jarolím, jednu přidal Belaid.

Kvalitní třetiligový tým neměl proti Slavii vůbec šanci, jasně jsme v utkání dominovali, a tak tři branky je málo, měli jsme jich přidat více.

"Je škoda že jsme nevstřelili více branek, příležitostí jsme k tomu měli opravdu hodně. Bohužel se nám je nepodařilo dotáhnout do úspěšného konce. Dnešního soupeře jsme přehráli, zejména v prvním poločase bychom si zasloužili další góly," řekl po zápase asistent trenéra Pavel Řehák pro slavia.cz.

SSV Jahn Regensburg - SK Slavia Praha 0:3 (0:2)
Slavia 1. poločas: Vaniak - Suchý, Brabec, Latka, Jablonský - Gebre Selassie, Tavares, Jarolím, Černý - Švento, Šenkeřík
2. poločas: Diviš - Suchý, Hošek, Hubáček, Jablonský - Krajčík, Cissé, Belaid, Volešák - Švento (71. Černý), Ivana
Branky: 18. a 21. Marek Jarolím, 46. Belaid

Komentáře (51)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Regensburg - Slavia 0:3

    Kuka125     před 16 lety 15.07.2008 22:57 |  
    0 0

    A kde byl Jarolím?

    • Re: Regensburg - Slavia 0:3

      Pantheross     před 16 lety 16.07.2008 00:18 |  
      0 0

      domlouval soustředění v Polsku

      • Re: Regensburg - Slavia 0:3

        LordSKS     před 16 lety 16.07.2008 11:21 |  
        0 0

        To není pravda.Jarolím na tomto zápase byl přítomen.

  2. Re: Regensburg - Slavia 0:3

    zz     před 16 lety 15.07.2008 23:42 |  
    0 0

    Zápas nelze podrobněji hodnotit, většina z nás na zápase nebyla. Z onlinu lze vyčíst určité poznatky. Trenér Jarolím vyzkoušel v obou poločasech hru s 5 záložníky a jedním útočníkem. Narozdíl od jara ale postavil dva ofenzivní záložníky a jednoho defenzivního, v první půli Jarolíma, Černého a Tavarese, v druhé půli Volešáka, Balaida a Cisseho. Je to jedna z možných variant, která při vhodné typologii hráčů funguje. Španělé nám ukázali, jak jednoduše účinný může být tento systém. Na jaře jsme hráli s dvěma DZ, můžeme polemizovat o tom, jestli je Abrahám DZ nebo ofenzivním hráčem, ale hlavním problémem bylo, že nedokázal dát přesnou přihrávku, k tomu nám chyběly rychlostní typy do tohoto sytému, které s návratem Jandy, Šventa a Ivany máme. Jak říká trenér Aragones, stírá se rozdíl mezí defenzivním a ofenzivním hráčem, hráči musí zvládat dobře obě herní činnosti. ne náhodou se z Rosického stal komplexní hráč, až když se naučil hrát v Dortmundu kvalitně v defenzivě. Myslím, že tento herní systém bude trenér praktikovat na hřištích soupeřů. Máme pro to vhodné typy.

    Dalším poznatkem je zařazení Suchého na pravý kraj obrany, trenér bude chtít využít služeb všech tří stoperů. S Krajčíkem se spíše počítá jako s alternativou za Jandu do zálohy. Na pravou stranu obrany se počítá se Suchým, Dřížďalem, na levý kraj obrany s Jablonským, Šikličem. Hubáček bude spíše alternativou na stopera, myslím, že v základu bude chybět. Jedničkou v bráně bude Vaniak, dvojkou Diviš, Vorel bude patrně trojkou a bude vypomáhat v B týmu. Zapracovat budeme muset na zahrávání rohů, opět je soupeř bez problémů odvracel. Tuto naší slabinu musíme vylepšit. Standartky hrají důležitou roli v dnešním fotbale. Negativem je i narůstající počet zraněných. Loni měly dva týmy velký počet zraněných-Slávie a Brno, a jinak tomu není ani v přípravě. My máme 5 zraněné hráče, Brno 6, včetně Polácha a Kalivody. U Kalivody to bude nějaký dlouhodobý problém, i ve Slávii každou sezónu hodně marodil. Snad se to zlepší, bylo by to nepříjemné, kdyby se zranili další hráči.

    Jinak bych už nekupoval dalšího útočníka, máme 4 na české poměry nadprůměrné hráče, a trenér Jarolím bude často hrát s jedním útočníkem. Pouze při odchodu Necida bych byl pro nákup kvalitního útočníka, ale nešel bych do experimentů typu Primorace. I Totenham bude mít v kádru pouze 4 útočníky, včetně našeho Pekharta. A to ho čekají tři náročné soutěže. Jsem rád, že Tomáš dostane šanci. Věřím, že ji chytí za pačesy. U něho jsem přesvědčený, že mu dřívější odchod prospěl. Když srovnám jeho hru s hrou před dvěma roky, tak je tam velký herní progress. To samé u Mazucha, u koho jsem nezaznamenal výkonnostní pokrok je Hable.

    Pořád jsem přesvědčený, že jeden až dva hráči přijdou. Jsem rád, že vedení nejde do nějakých drahých přestupů. Základem musí být zajistit vyrovnané hospodaření klubu. Jinak doufám, že se podaří sehnat nějakého kvalitního soupeře z bundesligy, líbil by se mi Stuttgart nebo Leverkusen. Pak budeme o trochu moudřejší, jak na tom tým je před startem ligy. Ale tým má dobrý základ, je na čem stavět. To je pozitivní zpráva. Hlavně, ať se nikdo další nezraní.

    • Re: Regensburg - Slavia 0:3

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 16.07.2008 07:19 |  
      0 0

      Zdravím Vás z jihočeského rána a posílám Vám kousek tý nádherný ranní nálady, když se z terasy dívám na blata u Lužnice.
      Opět se asi skoro ve všem shodneme a jsem rád, že Vaši v minulosti takovou pochmurnou náladu vystřídal zdravý, ale opatrný optimismus, mám i za Vás radost. Také pevně věřím, že Necid tu šanci bude mít a na ME pro ni vykročil správným směrem. Jak mám informace, tak u Goceho jde jen o lehčí formu nataženého třísla a bude to dobré. Janda už má rameno bez fixace a asi teď řeší, jestli za nimi pojede, protože mančaft už není tak daleko. Ale jak sami víme, vždycky může být všechno jinak. Tuším že jde o Murphyho zákony. Pokud dobře odhadnu, určitě jste fotbal hrál a asi i trénujete (soudě podle Vašich opravdu dobrých a odborných názorů). Tak dobře víte, jak lehce při tréninku ke zranění může dojít a jak hlavně hloupě k němu může dojít. Tak věřme, že se opravdu už zranění budou mančaftu vyhýbat. A na závěr, to co jsme si vyprávěli o výběru našeho trenéra reprezentace (pokud by měl p. Chovanec jen trochu slušnosti v těle - tak tiše odejde, ale to se bohužel při jeho nestydatosti a hlouposti nestane), včera potvrdil svým vystoupením p.Košťál - tam není třeba co dodat. Jen je mi smutno, že svinstvo opět zvítězilo. Tak přeji pěkný celý den Sokrates55

      • Re: Regensburg - Slavia 0:3

        marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 16.07.2008 10:42 |  
        0 0

        Po odchodu Brucknera jsme všichni doufali v nový a hlavně pozitivní start reprezentace, jenže varianta Chovanec není z bláta do louže, ale přímo z bláta do lejna, protože dle mého je to ještě horší varianta než Bruckner, opět budou v reprezentaci sparťanští hráči na úkor ostatních hráčů z české ligy. A já už vůbec nechápu myšlení Chovance který před 30.ligovým kolem, na otázku,zda by se chtěl dlouhodobě vrátit k trénování, odpověděl jasně jedním slovem NE. Tady je ale opravdu možné všechno, bohužel funkcionáři asi zapomněli na několik let starou barážovou blamáž a rozvrácený repre kádr.

      • Re: Regensburg - Slavia 0:3

        bongor     před 16 lety 17.07.2008 12:13 |  
        0 0

        Ahoj Sokrate,opět jsem se Tvým prostřednictvím přenesl na chvíli do jihočeské pohody.Tady na severu nic takového není a v Praze jakbysmet.S tím Chovancem to není zdalka jen jeho věc.Je to ukázka naprosté drzosti a bohorovnosti soudruha K,který si zřejmě myslí,že
        to tam má zcela jisté.Nebylo by od věci přesvědčit ho o opaku.Pochopitelně Ch.není o mnoho lepší.Fotbalista to byl jakž takž,ale jako trenér je slabota.Je to celé nechutnost.Zranění ve Slavii,to je skutečně nekonečná píseň,snad nikde jinde není tolik zranění za sezonu,jako u nás.Čím to je?Nemají snad naši hráči zdraví na těžší treningové dávky,nebo je to prostě smůla,která se vždycky lepí na toho nepravého..?

  3. Re: Regensburg - Slavia 0:3

    Fallen (přítel SN)     před 16 lety 16.07.2008 13:04 |  
    0 0

    Jen bych upozornil - v článku je opačně skóre

    • Re: Regensburg - Slavia 0:3

      Richi (admin)     před 16 lety 16.07.2008 13:52 |  
      0 0

      Dik. Jsem to kopiroval ze slavia.cz, tam to maji taky stale spatne!

  4. Re: Regensburg - Slavia 0:3

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.07.2008 13:59 |  
    0 0

    Zdravím, opravdu nejzajímavější na celém zápase je složení obrany, se kterou KJ zřejmě chce něco udělat, hlavně asi nebyl spokojen s krajními beky. Krajčík a Gebre do zálohy, Suchý a Jablonský na kraj obrany, no uvidíme.. Hlavně jsem zvědav na Maru Suchyho, mne tedy od zacatku prisel jako klasickej stoper, kterej vyborne cte hru a v soubojich byva presne tam, kde ma byt.. doufejme ze mu dalsi presun sestavou neuskodi, preci jen Mara zas neni tak rychlej bezec pro tenhle post, navic muze chybet ve stopersky dvojici, KJ si oblibil stoperskou dvojici Brabec - Latka, ta ale hodne chybovala i v lize, v poharech nebyla proverena, no uvidime.

    • Re: Regensburg - Slavia 0:3

      Viking     před 16 lety 16.07.2008 16:25 |  
      0 0

      Mně se ta stoperská dvojice také úplně nezdá, na jaře svojí rychlostí nestačili ani na ligu a to je co říct. Ale uvidíme, třeba kvalitně potrénují:-) Každopádně na tomhle postu nás dlouhodobě tlačí bota, stoper s kvalitní rozehrávkou na delší vzdálenosti byl snad naposledy Luboš Kozel.

  5. Re: Regensburg - Slavia 0:3

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 16.07.2008 15:26 |  
    0 0

    Zdravím, přátelé v sešívaném.
    Tak tedy, jsem rád, že konečně hrajeme nějaký zápas - byť proti Řeznu, jež je pod naší úrovní. Výsledek potěší. Zápas jsem pochopitelně neviděl, ale jsem rád, že se trefili hráči, kterým se často moc nevěřilo - Jarolím a Belaid. Snad to pomůže jejich psychice.
    Souhlasís se zz, že nákup dalšího útočníka by asi nebyl úplně ideální. Někteří hráči prostě potřebují hrát a případná role "žolíků" (to v tom lepším případě) nemusí sednout každému.

  6. Re: Regensburg - Slavia 0:3

    quelhar (admin)     před 16 lety 16.07.2008 19:21 |  
    0 0

    Trosku k rumunske konkurenci: trener Lavicka poslal dnes do pratelaku s Fenerbahce tuhle sestavu:

    Matúšik - Voříšek,Řepka, Kučera, Kadlec - Kušnír, Kladrubský, Berger, Hušek, Matušovič - Holenda.

    Pominu-li vtipny preklep na postu golmana, tak Sparta hraje systemem 4-5-1 se dvema defenzivnimi zalozniky ve stredu pole (Kladrubsky se snad da povazovat za univerzala, ktery je schopny podporit i ofenzivu, ale jeho drivejsi posty byly v obrane a nebo na postu defenzivniho zaloznika). Je videt, ze i jini cesti treneri, nez jen Jarolim, jsou schopni postavit vedle sebe dva defenzivni zalozniky.

    • Re: Regensburg - Slavia 0:3

      zz     před 16 lety 16.07.2008 19:37 |  
      0 0

      Problém je v tom kolego, že ve středu zálohy hraje kvalitní hráč jménem Berger a Kladrubský umí dát přesnou přihrávku, což Abrahám neuměl. A je jedno, že hrával v obraně nebo na DZ. On hrával taky na kraji zálohy, stačí si vzpomenout na jeho skvělý zápas proti Anglii na ME do 21 let. Není důležité, kde hrával, ale jak to hrával. A Hušek když je ve formě, umí vyvézt míč. Ale Aragones teď pobláznil všechny české trenéry, kteří začínají hrát na jednoho útočníka. Problém je v tom, že Torres je výjimečně rychlý útočník a všichni španělští hráči vynikají rychlostí, technikou, od obránců přes zálohu až po útočníky. Není pro ně problém hrát tímto systémem. To nelze říci o hráčích české ligy. V tom je ten rozdíl. Do každého herního systému potřebuješ typologicky vhodné hráče. A pokud máš takovou kvalitu jako Španělsko, tak můžeš hrát jakýkoliv herní systém s výjimkou vysokých nakopávaných míčů, Španělé nevynikají výškou. Právě sleduji tento zápas, zatím je ve hře dost nepřesností na obou stranách.

      • Re: Regensburg - Slavia 0:3

        tolsimir     před 16 lety 16.07.2008 19:58 |  
        0 0

        To mi prijde jako demagogie, Tavares taky umi obcas dat kvalitni prihravku dopredu, staci aby se nebal. Ted si treba vzpomenu na pratelak s Ameri Tbilisi ci turnaj v Celakovicich

        • Re: Regensburg - Slavia 0:3

          zz     před 16 lety 16.07.2008 20:12 |  
          0 0

          Ale já psal o Abrahámovi, ano Tavares umí dát dobrou kolmici, ale na jaře v rozehrávce hodně chyboval. Vybojoval míč a pak ho často špatnou přihrávkou odevzdal soupeří. To stojí tým hodně sil znovu ho získat. A to se pak projeví v doplňování osamoceného útočníka. Opakuji, jde o kvalitu a typologii hráčů, kteří hrají tento systém na jednoho útočníka. Když jsme ho hráli s Jandou, Lukášem Jarolímem, Švecem, Suchým, Šventem a Vlčkem, tak v tom nebyl problém. Jarolím uměl dát kolmici, Švec neztrácel zbytečně míče špatnou přihrávkou a rychlostní typy Janda a Švento doplňovali rychlého Vlčka. K tomu byl na kraji ve formě hrající Krajčík. Španělé ho můžou tento systém hrát, protože jejich hráči jsou rychlí a techničtí. Od stoperů, kteří umí vyvézt míč, přes hru krajních beků a záložníků, kteří doplňují rychlého Torrese až po kvalitní mezihru středních záložníků. Senna umí hrát dobře dozadu i dopředu. Je to univerzál. A podobně zvládají obě činnosti ostatní hráči. Prostě Španělé na tento herní systém mají hráčskou kvalitu.

      • Re: Regensburg - Slavia 0:3

        Nax     před 16 lety 16.07.2008 20:08 |  
        0 0

        Ad Aragones - vyjimecny pripad, podivejte se jak hraje Ramos, to neumi vetsina nasich utocniku. A kdyby se Villa nezranil tak Spanele hraji na dva utocniky.

        • Re: Regensburg - Slavia 0:3

          Nax     před 16 lety 16.07.2008 20:12 |  
          0 0

          Jeste doplnim - nasi cesti treneri (ceska trenerska skola je vynikajici jak jsme se dovedeli pri komedii hrane okolo trenerea repre) nevedi co to je hrat na jednoho utocnika, pro ne to znamena pri nasi ustrasenosti defenzivu, v Aragonesovo podani to bylo ofenzivni. Utocili vsichni. Proste ňami ňami jak rika muj rok a pul lety synovec.

        • Re: Regensburg - Slavia 0:3

          zz     před 16 lety 16.07.2008 20:15 |  
          0 0

          Ano, Španělé můžou hrát jakýkoliv herní systém díky hráčské kvalitě. Jedinou výjimkou jsou nakopávané balóny ala Brucknerův systém vše na Kollera. Nemají na to výšku, a hlavně je jim to cizí. Oni se už od žáčků učí hrát konstruktivně, nezbavovat se míče, individuálně se prosadit, hrát kombinační fotbal. Stačí se podívat na jejich mládežnické týmy.

      • Re: Regensburg - Slavia 0:3

        quelhar (admin)     před 16 lety 16.07.2008 20:57 |  
        0 0

        Napred podekuju, ze jsi zminil, ze se ten zapas da sledovat, druhou puli jsem si taky pustil. Ta byla sice poznamenana radou stridani, ale ukazala, ze Sparta je obcas schopna kombinovat v rychlosti, ale do sanci se dostavala bud po hrubych chybach v souperove defenzive a nebo z rychlych brejku. Na druhou stranu se Turci za cely polocas prakticky nedostali k ohrozeni brankare a ukazali jen obcas technickou dovednost jednotlivcu. Ani zdaleka nepripominali tym, ktery se dostal do ctvrtfinale LM. Ale asi vsichni tusime, jak je to s motivaci Turku v pripravnych zapasech.
        Kazdopadne si myslim, ze muzeme byt radi, ze i novy trener ve Sparte bude pocitat s hraci jako jsou Dosek, Kulic nebo Matusovic.

        • Re: Regensburg - Slavia 0:3

          zz     před 16 lety 16.07.2008 22:54 |  
          0 0

          Ano, Sparta předvedla v první půli mizerný výkon, po půli se zlepšila, ale s výjimkou Kadlecovy šance si toho moc nevypracovala. Turci přistoupili k zápasu podle své mentality. Překvapilo mě, že trenér lavička pokračuje v Bílkově koncepci stavění Koláře, Matušoviče., Kuliče, Doška a na lávce nechal Kúdelu, Jeslínka, vychvalovaného Bonyho, to samé bude i u Zemana, až se vrátí. Spartě nevěřím. Nechápu, proč přivedli Pečnika, když ho nestaví.

          Jinak Liberec porazil Hamburg, nepřeceňuji tento výsledek vzhledm k tomu, že Hamburg je v jiné fázi přípravy než Liberec, navíc přišel nový trenér. Přesto to nebude v Liberci jednoduché, to víme všichni. Jinoch chce posílit tým na třech postech-pravý bek, levý záložník a jeden útočník. Navíc se Liberec stále zajímá o Morávka. A v Liberci peníze jsou. To nám Kárl ukázal při uplatnění relativně vysoké opce na Dočkala.

          Trenér František Cipro je hlavním kandidátem na post trenéra Artmedie Bratislava. Já bych mu to přál. Ve Slávii odvedl kvalitní služby.

          Zítra se uzavře Košťálova komedie ohledně výběru reprezentačního kouče. Nejdříve vodil za nos Karla Jarolíma, pak Klause T. Zvolení Josefa vše pro peníze Chovance jen dokládá, v jakém stavu je fotbalový svaz. To samé je vidět i u výběru trenéra U21. Pan Kotrba to má jako vedlejšák, teď shání hráče pro Dynamo jako našeho Kovaříka a teprve potom se bude věnovat reprezentaci. Stejně tak způsob jeho výběru mluví za vše. Žádný konkurs, pouze se našel kamarád Koštála, který by nahradil trenéra Lavičku. To nepotřebuje komentáře. Líbilo se mi kritické hodnocení trenéra Beránka. Narozdíl od Jozefa Pešiceho, který je s Chovancem spokojený a pokládá to za dobrou volbu. A jak začal pracovat pro Spartu v jejím tréninkovém středisku mládeže, tak už si na podobné praktiky zvykl a nevadí mu.

          • Re: Regensburg - Slavia 0:3

            Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 16.07.2008 23:17 |  
            0 0

            Ale spokojený je i Pavel Kuka. To je trochu smutné....

          • Re: Regensburg - Slavia 0:3

            Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 16.07.2008 23:29 |  
            0 0

            Jinak tu nikdo neokomentoval, že asistentem u béčka je Ivoš Knoflíček, což se mi zdá pro Slávii jako jisté plus. Jeho názory mne přišly vždy konzistentní a jasné, bylo by fajn, kdyby se objevil zajímavý trenér = bývalý útočník.

            K dalším trenérům. Lavičkovi u Sparty moc nevěřím (ale nerad bych se mýlil :-), jako hráč byl nevýrazný a nevýrazný je pro mne i jako trenér. S Libercem sice dosáhl na titul, ale více se mi líbil fotbalový styl Liberce pod Grigou. Pod Lavičkou byla ta liberecká hra taková nečitelná. Na Lavičku ještě v žádném týmu nebyl pořádný tlak, Liberec převzal bez větších očekávání po velkém výprodeji, Spartu předtím jen tak dojel, až teď se ukáže, jak umí pracovat s nadprůměrně placenými hráči.
            Cipro má podle mne fotbalu ještě co dát, určitě ještě nepatří do starého železa.

            Co se týká Liberce, tak je zajímavé, že to opravdu vypadá na finční stabilitu. Proč ale proboha tak prováhali minulou sezónu s dopředu odsouzeným experimentem s panem Zachem. Zdá se mi, že tým, který nechce investovat do dobrého trenéra nemůže mít celkově dost peněz ani na dobré přestupy. I ryba smrdí od hlavy......

          • Re: Regensburg - Slavia 0:3

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.07.2008 23:36 |  
            0 0

            S Chovancem je to opravdu velmi smutne divadlo, zvolit trenera, kteremu se jiz drive rozpadla reprezentace pod rukama a od te doby nezaznamenal skutecne zadne trenerske uspechy, naopak se toho remesla uz prakticky vzdal, to chce opravdu silny zaludek.. jeste smutnejsi je, ze ten silny zaludek Kostal ani nepotrebuje, protoze temer veskera media mu to cele sezrala i s komedii okolo Haska a Topmollera, porad cekam ze se nekde doctu nejaky poplach, ze chteji udelat kozla zahradnikem, ale bohuzel.. uroven nasich medii je zoufala. Je to jako kdyby se stal primarem na chirurgii malo uspeny chirurg, ktery uz nekolik let neoperoval.. no je to holt "machr" stejne jako Kotrba, jehoz "kompetenci" asi taky neni treba rozebirat.

            Co se pripravy tyce, Sparta hrala s Fenerbahce, Liberec s Hamburkem, tak doufam ze se nam take podari sehnat kvalitni soupere, bylo by dobre, kdyby se hraci v priprave uz trochu adaptovali na kvalitnejsi hru, ze se nekomu zadari proti tretiligovemu tymu zatim nijak nenaznacuje, zda je schopen obstat i v kvalifikaci na LM.

            • Re: Regensburg - Slavia 0:3

              Viking     před 16 lety 17.07.2008 00:27 |  
              0 0

              Tu volbu Chovance dle zcela přesně popsal komentář v ekonomické E15, kdo je trochu šikovný, najde:-)

            • Re: Regensburg - Slavia 0:3

              jane (admin)     před 16 lety 17.07.2008 07:56 |  
              0 0

              Kdyby tym zustal v Italii, mohl hrat s Udine a Laziem, nechapu, co si slibovali, ze v Nemecku sezenou kvalitnejsi soupere takhle narychlo. Trener ale rozhodl, tak snad je spokojeny.

              • Re: Regensburg - Slavia 0:3

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.07.2008 09:43 |  
                0 0

                Ja myslel ze s Udine a Laziem to taky nebylo domluveny..

                • Re: Regensburg - Slavia 0:3

                  pumapeta     před 16 lety 17.07.2008 09:58 |  
                  0 0

                  Domluveno to bylo, ale na jiné termíny než s kterými se počítalo a údajně by se soustředění muselo natáhnout o 3 dny

                  • Re: Regensburg - Slavia 0:3

                    Richi (admin)     před 16 lety 17.07.2008 10:10 |  
                    0 0

                    Muselo by se to natahnout max o jeden den, hlavne ty dva zapasy byly a byly by tam i dalsi zapasy, porad kvalitnejsi nez to, co hrajeme v Nemecku.

                    • Re: Regensburg - Slavia 0:3

                      martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.07.2008 11:10 |  
                      0 0

                      No tak to je zajimavy... ze by teda nekdo ztratil nervy.. ale at si kazdy udela obrazek sam, nam nezbyva nez doufat, ze se podari nejakyho soupere sehnat a soustredeni bude k necemu..

                      • Re: Regensburg - Slavia 0:3

                        pumapeta     před 16 lety 17.07.2008 11:16 |  
                        0 0

                        A teď babo raď:

                        S římským Laziem a Udine jsme měli hrát 19., resp. 22. července, jenže italská agentura přišla s tím, že utkání sice potvrzená jsou, ale v jiných termínech. Znamenalo by to natáhnout soustředění minimálně o další tři dny, což bylo pro nás naprosto neakceptovatelné. Proto se mužstvo v pondělí sbalilo a přesunulo se do Německa,“ líčil pro Sport.cz peripetie kolem nevydařeného soustředění v severní části italských Alp Petr Doležal.

                        Teď babo raď komu věřit - každopádně byste neměli zapomenout hodit vinu na Jarolíma... Aha pardon už se stalo

                        • Re: Regensburg - Slavia 0:3

                          Richi (admin)     před 16 lety 17.07.2008 12:04 |  
                          0 0

                          Zapasy se mely hrat 20 a 23, to byla chyba agentury, ale ne ze by se tam melo byt o tri dny pozdeji. Jarolim v Italii proste nechtel bejt, tak si odjel do Nemecka. Medialni verze musi byt prijatelna pro lidi.

            • Re: Regensburg - Slavia 0:3

              bongor     před 16 lety 17.07.2008 16:28 |  
              0 0

              Ale nevychovanec je sralťan,tak tam patří.jsou to nadlidi.Ovšem zajímavé je,že málo komu ze slávistů vadí Hašek a je to taky sparťan.
              To znamená,že apriori neodsuzujeme všechno sparťanské ,ale pouze všechno prohnilé.Toho je bohužel u slavného velkoklubu většina.A tak nám nezbývá věřit,že tahle situace nemůže zůstat na věky.Paradoxně by Spartě prospělo,kdyby se pořádně vyšetřily všechny kaprskandály
              a byli by nuceni začínat třeba v divizi.Teď se ale už všechno uklidilo pod koberec a tak teď bohužel budeme čekat,že vypadneme v kvalifikaci na MS.A třeba z toho mnozí z nás budou mít i radost.Přiznávám,že budu patřit mezi ně.

              • Re: Regensburg - Slavia 0:3

                bongor     před 16 lety 17.07.2008 16:32 |  
                0 0

                Aha,takže omlouvám svoji nevědomost.Ovšem je to taky slaboučký.No pořád lepší,než aby to mělo odér modrá,bílá,červená.

  7. Re: Regensburg - Slavia 0:3

    quelhar (admin)     před 16 lety 17.07.2008 12:44 |  
    0 0

    Tak. A je tam prekvapive Rada a ne Chovanec. Ne ze by to nebylo jedno, je to opravdu z blata do louze.

    • Re: Regensburg - Slavia 0:3

      Fallen (přítel SN)     před 16 lety 17.07.2008 13:07 |  
      0 0

      Hoši ze svazu vybrali tu lepší možnost ze dvou strašných. Aspoň neměl nic se Spartou

      • Re: Regensburg - Slavia 0:3

        quelhar (admin)     před 16 lety 17.07.2008 13:12 |  
        0 0

        No, na jare na Sparte odevzdal body bez boje a pak prohlasil, ze prohrat 0:1 neni zas tak spatne :o) Uvidime, jestli se v repre budou objevovat nadale Kudelove a Kladrubsti, nebo spis Jandove a spol.

        • Re: Regensburg - Slavia 0:3

          zz     před 16 lety 17.07.2008 13:22 |  
          0 0

          Quelhare, já to vidím na Kušníra, . Uvidíš, že ho brzy nominuje. A brzy nominuje i Juna. Jinak se pojede podle starých Brucknerových not. Košťál nakonec sehrál komedii i s Chovancem. Nejdříve byl plán A s Radou, ten se zkomplikoval po neúspěchu na ME, tak se udělala finta s Klausem T, svaz se distancoval od Košťála, chtěl domácího trenéra, ve hře zbyli Chovanec a Rada, začalo se mluvit jen o Chovancovi, aby se proti jeho angažování postavila média a sportovní veřejnost, a nakonec jsme se vrátili přes všechny překážky k plánu A s trenérem Radou. Je to z bláta do louže. Ale Ujfaluši a spol budou spokojeni. Bohužel pro český fotbal je to krok zpět. A Teplice povede Plíšek, agenti budou mít zlaté časy.

          • Re: Regensburg - Slavia 0:3

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.07.2008 14:05 |  
            0 0

            Tak aby se hralo podle starych not, to byl od zacatku plan teto hry.. takze na Jandu a spol v repre bych se skutecne netesil. Rada prohlasil, ze je to vrchol jeho kariery.. no pochopitelne.. jiste bude Kostalovi nadosmrti zavazan.. zajimalo by me docela, esli o tom Chovanec vedel... skoro bych si tipnul ze jo, muselo mu byt jasny, ze na trenera repre nema a ze by jen riskoval dalsi karieru.. rekl bych ze obeti muze byt nakonec sam Rada..

            • Re: Regensburg - Slavia 0:3

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 17.07.2008 15:06 |  
              0 0

              Dobré odpoledne Vám všem přeji.
              Víte, taky jsem si nemyslel, že Chovance pochovají. No, teď jsem tomu dal koukám i poezii. Jsem přesvědčen a to i z dalších poznatků od mých přátel, že Chovancovi toho moc zůstalo mezi prsty a pokud by teď vylezl znovu na veřejnost, asi by se pralo hodně špinavé prádlo a to zgruntu. Hlavně Morava byla nachystaná, proto to rychlé cuknutí. Ani sám nechci vědět, co všechno Košťál a spol. mají na svědomí. Jen jen zvědav, až nějaký šikovný novinář vypátrá, za kolik že to byla Sparta v Rakousku na soustředění a jaká že byla ("množstevní sleva"), když to před tím bude používat i náš nároďák při soustředění před ME. Že si to vrkají i hrdličky z teplic, to už ví i snad ten Saiver. Jinak s tím soustředěním je to celé podivné. Ale asi všichni, včetně Richiho o tom zas až tolik nevíme a doufám, že se dozvíme nakonec pravdu. Jinak Vás všechny zdravím a nevíte náhodou, jestli ten náš fotbal "19" s Řeckem někde vysílají. Držím palce našemu "Neckovi". Díky za info. Sokrates55

              • Re: Regensburg - Slavia 0:3

                Richi (admin)     před 16 lety 17.07.2008 16:03 |  
                0 0

                Vim o tom vsechno, bohuzel, realita je spina, mejte se.

              • Re: Regensburg - Slavia 0:3

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.07.2008 16:17 |  
                0 0

                Zdravím Vás Sokrate, ja vim, ze nerad delate zavery, aniz byste mel dostatek jasnych informaci, to je samozrejme spravne, na druhou stranu celou pravdu se clovek dozvi malokdy, a to plati nejen o zakulisi ve fotbale, ale vubec.. to je samozrejme na delsi filosoficke zamysleni, ze..:-)) Osobne nemam duvod neverit informaci, kterou richi a jane tady podaji, nejsou to zadni zacatecnici, delaji pro nas i pro slavii hodne a urcite nechteji nikomu ve slavii ublizovat.. vsadil bych se, ze maji plno dalsich informaci, ktere radej nezverejnuji.. takze pokud od nich takove info prijde, nemam duvod ho zpochybnovat

                • Re: Regensburg - Slavia 0:3

                  Richi (admin)     před 16 lety 17.07.2008 16:22 |  
                  0 0

                  Kdybych zverejnil vsechno co vim, tak se z toho poserete :-DD. Ale zas bych poskodil Slavii a ublizil tim i sobe. Vsechno se proste neda zverejnit a budu se k informacim nadale chovat citlive, ne jako na jinem webu, kde sice zverejni neco jako prvni, ale clanek ma zavadejici informace a proste je to bulvarni.

                  • Re: Regensburg - Slavia 0:3

                    martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.07.2008 16:27 |  
                    0 0

                    Richi na tom webu uz nic jako prvni nezverejnuji, naopak vse zverejnuji minimalne jako druzi... :-))

                  • Re: Regensburg - Slavia 0:3

                    Fallen (přítel SN)     před 16 lety 17.07.2008 16:56 |  
                    0 0

                    Ale, notak, takové tajnůstkaření.

              • Re: Regensburg - Slavia 0:3

                bongor     před 16 lety 17.07.2008 16:30 |  
                0 0

                Sokrate,mělo by to být na Eurosportu.nevím ale v kolik.

                • Re: Regensburg - Slavia 0:3

                  Fallen (přítel SN)     před 16 lety 17.07.2008 16:57 |  
                  0 0

                  Eurosport nás dneska nevysílá, dávají druhou skupinu. Řekové přecijen nejsou tak zajímaví jako Němci... Na myp2p.eu je odkaz na tenhle zápas, ale žádné kanály

              • Re: Regensburg - Slavia 0:3

                Eluin (přítel SN)     před 16 lety 17.07.2008 16:43 |  
                0 0

                Domnívám se, že Chovanec tak nějak celkem ochotně sehrál roli trapného soupeře pana Rady. Takže..., asi s tím tak nějak počítal..
                Košťál je jistě spokojen. Radu patrně preferoval od začátku.

          • Re: Regensburg - Slavia 0:3

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.07.2008 16:23 |  
            0 0

            No zajimave, tak mozna je i vsechno jinak, pise se ze Kostal ani neprisel na tiskovku a Vacek s Mokrym se mu vysmali, to je zvlastni.. nebo ze by to bylo soucasti hry? cert aby se v tom vyznal!

            • Re: Regensburg - Slavia 0:3

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 17.07.2008 20:20 |  
              0 0

              Richi zdravím a děkuji za doplnění,
              nemyslel jsem to nijak vůči Vám zle, ale pokud to je tak jak říkáte, tak je to špatně a "cosi je shnilého ve státě slávistickém". Vždy, když je něco rozbité nebo pokažené, první co se vždycky ptám je, zda se to dá spravit a zase dát dopořádku? Tak se ptám i teď? Tohle soutředění mi prostě připadá divné a nějaké celé............ Radši se už nebudu ptát víc. Třeba bych se z toho opravdu posr......... Postoupili jsme ze skupiny a tak mám aspoň z toho našeho "Necky" radost. Mějte se pěkně a děkuji za informace. Sokrates55

              • Re: Regensburg - Slavia 0:3

                bongor     před 16 lety 17.07.2008 21:49 |  
                0 0

                Na mě to taky působí stísňujícím dojmem.Mistr ligy a má problémy sehnat soupeře.Plzeň hraje s angličanama,jiní zase s Panathinaikosem Atheny,dokonce i ti somráci rumuni hrají s Fenerbahce.někdo to tady znamenitě pos*al a to by se nemělo tolerovat.Nejde jenom o nějakých pár zápasů,ale o celý start do podzimní sezony.Bohužel ani mužstvo není v nijak oslnivé formě,jak se zdá.jsou tu zaječí úmysly Sucháče,Necky a možná nejsou jediní.
                No jsem z toho nějakej smutnej.