V prvním poločase byla hra poměrně vyrovnaná, Slavia měla sice více míč na kopačkách, ale před brankou se nedokázala prosadit. Nejblíže ke brance měl Ivana, když se po rohu uvolnil před brankářem, ale z otočky ho nedokázal překonat. Na druhé straně se plzeňský Vaculík dostal za obranu, ale míč mu utekl. Ve druhém poločase Slavia zezačátku Plzeň zatlačilia, ale pořádnou šanci si přesto nedokázala vypracovat. V 63. minutě nás však zaskočil Petržela, nevěděl co s míčem, tak se z více jak 30 metrů napřáhl a vymetl šibenici, Vaniakovi nedal šanci. O čtyři minuty později se k odraženému míči po rohu dostal Jablonský, jeho střela však skončila těsně vedle branky. Výkon v dopoledním utkání nebyl dobrý, ale je to stále příprava.
Slávisté v utkání testují srbského útočníka Seada Hadzibuliče (30.1.1983), který pochází z rumunského klubu Gloria Bistrita. Dříve působil v srbském Novi Pazar. Dnes nastoupil s dresem číslo 30, takže si ho na několika fotkách můžete prohlédnout.
Slavia - Plzeň 0:1 (0:0) - 1. zápas
Slavia: Vaniak - Kindel, Hošek Jan, Suchý, Šiklič - Krajčík, Cissé, Jarolím, Švento (46. Jablonský, 67. Gebre Selassie) - Ivana (46. Necid), Hadzibulič
Branka: 63. Petržel
Druhému zápasu jsem už bohužel nemohl být přítomen, takže o něm nemohu referovat.
Slavia - Plzeň 5:2 (3:2) - 2. zápas
Slavia: Vorel (46. Diviš) - Hubáček, Latka, Brabec, Jablonský - Gebre Selassie, Volešák, Tavares, Černý - Šenkeřík, Toleski (77. Necid)
Branky: 8. Šenkeřík, 24. a 28. Toleski, 64. Černý, 83. Jablonský - 8. Róth, 45. Navrátil
Slavia odehrála další přípravný zápas
Fotbalisté Slavie sehráli na stadionu Přátelství na Strahově další přípravné utkání, od 10:30 jsme prohráli s Plzní 0:1. Druhý zápas Slavia zvládla lépe, od 13:00 porazila svého soupeře 5:2. Prohlédněte si 19 fotografií z prvního utkání.
Komentáře (53)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
Oja před 16 lety 28.06.2008 12:30 |Hadzibulič vypadá strašně staře :-)
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
zz před 16 lety 28.06.2008 17:10 |Důležitější je, jak hraje.
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 28.06.2008 13:33 |Hlavně vypadá jako velkej drsňák :-) Někde ho uváděli i jako záložníka, tak uvidíme. Podle sestavy bych čekal zmatky v obraně, ale zálohy že něco vymyslí. I když je to všechno po Krkonoších, takže fotbalovost se moc nečeká. Popravdě ta Nitra mě doct překvapila. Asi to bylo Edenem. . už Kuka řikal, že nám přinese 10 bodů za sezonu:-)
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
tolsimir před 16 lety 28.06.2008 15:48 |Jablonsky byl ve druhem zapase naprosto bezvadny
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
zz před 16 lety 28.06.2008 16:09 |Tak jsme sehráli další přípravný zápas s Plzní. Oba trenéři poslali do každého zápasu rozdílně kvalitní jedenáctku, zatímco Plzeň postavila lepší hráče do prvního zápasu, trenér Jarolím do druhého zápasu.
V prvním zápase šlo o velmi průměrný zápas, moc toho k vidění nebylo, rozhodla sporná branka Plzně. Čekal jsem více od Šikliče i od středních záložníků Jarolíma a Cisseho. Hra nebyla příliš pohledná. V tomto zápase jsme testovali srbského útočníka, po jednom zápase nelze dělat velké závěry, navíc od zálohy nedostali útočníci kvalitní kolmice, přesto si myslím, že tento typ útočníka nepotřebujeme a dále bych ho už netestoval. Je to podle jeho dosavadní kariéry průměrný hráč, který nijak nevynikl v rumunské lize, jinak by neměl nouzi o nabídky. Takže nemá smysl ho angažovat.
V druhém zápase jsme předvedli povedený výkon, nic na tom nemění fakt, že Plzeň nastoupila se slabší sestavou. Dobře jsme kombinovali, byl dobrý pohyb bez míče, vytvářeli jsme si šance. Výborně zahrál Jablonský, levá lajna hrála moc dobře. Kvalitně zahrál i útok. Mnoho z vás tu kritizovalo Jablonského, jsem rád, že mu pobyt na Kladně prospěl a dneska je z něj mnohem lepší hráč. To samé Diviš. Vždycky jsem psal, neútočte tu na mladé odchovance, dejte jim čas, nezbavujme se jich bezmyšlenkovitě, a dneska vidíme, jak se nám to vyplácí. To samé očekávám u Váchy, až se uzdraví. Hostování, ale bez opce těmto hráčům prospěje ve výkonnostním růstu a pak z toho bude profitovat i Slávie. Proto bych očekával podobný krok i u dalších hráčů B týmu jako Vukovič, Kovařík, Švamberg, Kobler. Opravdu útoky na Jablonského, Váchu, Dočkala, Necida, Diviše byly naprosto zbytečné. Doufám, že se autoři těchto útoků do budoucna podobného jednání zdrží. Při přemrštěných požadavcích klubů za hráče roste na významu práce s talentovanými odchovanci.
Pokud jde o doplnění kádru, nemá smysl angažovat průměrné hráče. Proto bych nešel cesto Sparty a jejích nákupů Kušnírů, Kučerů. Tým potřebuje vhodně doplnit na postu tvořivého záložníka, možná tvořivého stopera, navíc přijde pravděpodobně Tijany. Takže kdyby přišel Morávek nebo jemu podobný typ hráče, k tomu Tijany a možná jeden tvořivý stoper při odchodu Suchého, tak to bude ideální. Je dobře, že se zapracovávají mladí hráči z dorostu Kindel a Hošek, v budoucnu se nám to vrátí. To má přidanou hodnotu. Myslím, že čtyři útočníci je ideální počet, dostane se na všechny a bude z toho těžit tým. Větší počet by nám mohl uškodit jako loni Spartě. Brno hrálo s Bestou a Doškem a hře Brna to prospělo. To samé Ostrava s trojicí Svěrkoš, Magera, Zeher. Proto nemá smysl podléhat hysterii z posilování Sparty a Bolky, je třeba jít vlastní cestou a používat rozum při doplňování týmu. Věřím, že brzy přijdou kvalitní posily na naše problémové posty. Vidím příští sezónu nadějně.
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
Jiri1 před 16 lety 28.06.2008 16:34 |Zdravim, prvni zapas jsem nevidel, proto ho nebudu hodnotitr, v druhem zapase mne prekvapilo pohodove tempo obou muzstev , ktere se prilis nehonili a hralo se hlavne mezi sestnactkami, V druihem polocase jsme skutecne soupere zatlacili a vitezstvi treba 7 ku 2 bylo zcela realne. S hodnocenim Divise i Jablonskeho souhlasim pridam , ale dalsi jmeno Cerny , kdyz hrase bez psychicke zateze hraje skvele. Bohuzel s nasazenim dalsich hracu z becka mam problem, kolega zz jmenoval hodne prumerne fotbalisty, kteri musi hlavne svoji silu prokazat v nizsich soutezich a pak lze uvazovat o jejich posunuti do a tymu, hlavne jmena Kobler, Svamberk, Vukovic ve mne evokuji myslenku, proc asi v dostizich o zachranu nehrali ani za b tym, kdyz jsou to tak nadejni borci. Po prijezdu T. Belaida zrejme dojde k podpisu smlouvy /Belaid uz dnes sedel na Strahove/ a nabidka z tymu Tuniske ligy je definitivne pase, pokud se strany dohodnou ci dohodly na financich je vse dalsi jiz jen formalitou, prichod Moravka je v soucasne dobe proste nerealny, protoze nejsme schopni zaplatit pozadovanou cenu, s tim je nutno se smirit, novy Jugoslavsky utocnik , ktery je u nas na testech musi dle lidi , kteri videli prvni zapas teprve presvedcit, dnes mu to pry moc neslo, jinak mi nejak moc nesedi stoperska dvojice Latka, Brabec, ktera asi na ligu stacit bude , o jeji kvalite v mezinarodnich soutezich nejsem presvedcen. Jiri
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
zz před 16 lety 28.06.2008 16:45 |Jiří, špatně jsi mě pochopil. Já netlačím hráče Koblera, Švamberga, Vukoviče do A týmu, na to nemají. Ale jsem pro jejich hostování ve vyšší soutěži podobně jako u Jablonského, Necida, Diviše. Jde o jejich další výkonnostní růst a pak se ukáže, kdo z nich zůstane a koho prodáme. A mimochodem Tebou kritizovaní Diviš a Jablonský nevypadají špatně. Hostování jim prospělo.
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
zz před 16 lety 28.06.2008 16:47 |Jinak pokud jde o Latku s Brabcem, tak do předkola LM je třeba postavit Suchého a Brabce. U Martina je problém rychlost, sám se o tom přesvědčil v anglické lize na hostování.
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
Jiri1 před 16 lety 28.06.2008 16:51 |Ano s timto upresnenim jednoznacne souhlasim. Jiri1
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 28.06.2008 17:32 |Podle Jiřího je Diviš na odpis a v Krči se s ním rádi rozloučili. No, mě se poměrně líbí, stylem i výkony. Jak odvojku do ligy bych ho vzal, pokud nepůjde hostovat do první ligy. Belaid přijel a ačkoli prý jeho manažer dělal možné i nemožné, tak zřejmě zůstane. To je fajn. Souhlasím s zzem, že čtyři útočníci+eventuálně Janda stačí. Jak někdo psal, že ten Srb klidně může přijít na místo 5.-6. útočníka, to mi přijde hodně uhozené. . na takovej post( tzn. 2 zápasy za půlrok(podle toho, jak bude vypadat pohár ČMFS) můžou krásně naskočit kluci z bčka. Se Šmicerem to nijak dobře nevypadá, takže budem potřebovat ještě min. jednoho záložníka. . sřed. + pravá strana. Morávek by byl náramnej, Belaid by potom mohl hrát i zprava. A jestliže odejde Mára do Skotska, bude to chtít i stopera, případně DZ. . to by mohl být Cissé, ale ideální by byl ten Rajnoch, to všichni víme.
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
EdCable před 16 lety 28.06.2008 19:07 |Jestli Jablonskemu (a dalsim) prospelo hostovani na Kladne budu soudit az odehraje par zapasu v lize ci pratelaku v pozdejsi fazi pripravy, ne bezmyslenkovite v te nynejsi.
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
Jiri1 před 16 lety 30.06.2008 11:42 |zdravim te Buldocku, ano i ja budu hodnotit nase akvizice podle jejich vykonosti v dlouhodobem horizontu, loni treba Vacha a Zelinka v priprave odvadeli velmi dobre vykony, kde a jak skoncili.
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
tantalos před 16 lety 28.06.2008 16:33 |Největší radost mi dneska udělal Tijani Belaid, že evidentně chce podepsat. Vedle Šmíci asi náš nejlepší ofenzivní záložník do středu pole.
Amadou Cissé je dost podobný stylem hry Tavaresovi. Má dobrou postavu, je fyzicky připravený, má dobrou techniku, řeší obtížné situace fotbalově - není žádná měkkota, řekl bych, že podobného záložníka v Čechách neseženeme.
Jako velká posila dnes vypadal Jablonský. Našel sebejistotu, ukazoval, že je technicky skvěle vybavený, dal krásný gól - moc mu to Kladno prospělo. Mart by valil oči.
Hadzibulič na mě neudělal dobrý dojem, málem bych ho hned odsoudil jako zz, ale trenér má pravdu, přijel teprve včera a ani se nestačil rozkoukat.
Příjemně mě dnes překvapil J. Černý -. nedrbal, hrál dopředu, nezdržoval hru, neválel se po trávníku - s takovým výkonem by patřil do základu.
Kindel a Hošek - když bránili, Slavia dostala méně gólů od silnější sestavy Plzně, ale jejich hra trpěla nesehraností a špatným výkonem zálohy slabší sestavy Slavie. Doufám, že budou dostávat šanci v áčku, ale občas při střídání. V zimě bych je pak pustil na hostování do první ligy. Bez opce!!!!!!!!
Jo, a Diviš vypadal v brance líp než Vorel.
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
zz před 16 lety 28.06.2008 16:40 |Tantale, ale uznáš, že tento typ útočníka nepotřebujeme. Navíc v jeho věku bych očekával, že se už někde prosadil. Ano, jsou výjimky jako Dřížďal, ale tento typ útočníka opravdu ne. Neprosadil se v rumunské lize, nevím, co by nám byl platný. Místo průměrných hráčů kupme jednoho kvalitního na post, kde nás tlačí bota. Čtyři kvalitní útočníci jsou ideální.
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
Jiri1 před 16 lety 28.06.2008 16:55 |Promin , ze se do toho pletu, ale je to malo, hlavne ve chvili, kdy 5 cervence zmizi Necid skoro do konce cervence pryc a Janda se neciti stoprocentne fit, jina vec je vyber hracu, nechapu kdyz se neprosadil v Rumunsku, co my s nim , chce to dalsi typ , neco jako Tavares, ale utocnika, proc se znovu nepodivat po nizsich Francouzkych soutezich. i kdyz nejsou prachy nemusime brat kazdyho, koho nam manazer nabidne. Jiri1
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
zz před 16 lety 28.06.2008 17:02 |Jiří, jsem zastáncem užšího kádru. Útočníci potřebují pravidelně hrát, proto i při třech soutěžích, které bude Slávia hrát a možném zranění hráčů, jsem pro čtyři útočníky. Nemá smysl, aby kvalitní útočník chodil hrát za B tým nebo byl na tribuně. Ostravě se to vyplatilo s Magerou a Svěrkošem, proto bych už žádného útočníka nekupoval, spíše bych přivedl nějakého mladého, rychlého útočníka nebo útočníky pro B tým, třeba z ciziny.
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
Jiri1 před 16 lety 28.06.2008 17:04 |Ano i s tim lze souhlasit, ale oni ti tezko pujdou ti talentovani cizinci hrat jen za 12 litru mesicne a bydlet na turistickou ubytovnu do Hornich Pocernic, ve Sralte maji 40 litru a bydli v slusne ubytovne primo nv centru Sralty.
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
zz před 16 lety 28.06.2008 17:07 |To už je na vedení, jakou cestou se vydá. Ono platit průměrného pátého útočníka A týmu je docela drahá záležitost. On ten Srb nebo jiný útočník by nehrál za 40 litrů.
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 28.06.2008 17:45 |Janda se neciti fit? Co jsem vyčetl, tak absolvoval všechno, jenom podotkl, že koleno ho po námaze trochu bolí, podle konzultací s lékaři by to ale měl být normální stav. Máte zase lepší informace? Souhlasím s zz, že další útočníci by byli bez užitku. . stačí kluci z bčka, stejně jde jen o to, aby seděli na lavičce při 2-3 zpasech v lize a zahráli si třeba 1 v lize a 1 v poháru. Posílit potřebujeme v záloze, výborné útočníky máme 4, pak Jandu( ale zřejmě hlavně PZ) a nadějné hráče v béčku.
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
tantalos před 16 lety 28.06.2008 19:15 |Pátý útočník by měl přicházet z béčka - třeba Klavík, Vukovič nebo nějaký dorostenec
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
zz před 16 lety 28.06.2008 19:16 |Jsem rád, že máš stejný názor.
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
Jiri1 před 16 lety 30.06.2008 11:43 |Ano kolweno skutecne boli a navic........
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
tolsimir před 16 lety 28.06.2008 17:35 |zajimave je, ze na druhem zapase (na prvnim sem nebyl) ani nebyl pritomen sam Jarolim. Tedy aspon na stridacce jsem ho nevidel
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
Luke7 před 16 lety 28.06.2008 17:49 |http://www.slavia.cz/data/novinka/foto_24172.jpg ???
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
tolsimir před 16 lety 28.06.2008 17:58 |tak to je asi z prvniho zapasu, na druhem sem ho nevidel
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
tolsimir před 16 lety 28.06.2008 17:59 |ale je samozrejme mozne, ze jsem se jen prehledl, pripadne ho za nekoho vymenil. Zas tak jsem to nezkoumal
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
zz před 16 lety 28.06.2008 18:57 |Tak Bořek Dočkal skóroval v přípravném zápase proti Mostu. Gól dal ze standartky.
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
YsoEz před 16 lety 28.06.2008 20:13 |a? to tady bude porad nekdo skuhrat na Dockala az da gol nebo na nej prihraje?
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
quelhar (admin) před 16 lety 28.06.2008 19:09 |Tak si rikam, jaka to je nahoda, ze dobre zpravy se tu objevuji se zpozdenim (zachrana becka, ted druhy pratelak s Plzni). Zato zprava o spatnem vysledku prvniho pratelaku tu byla skoro rychleji nez na oficialnich strankach :o)
Rozhodne si nemyslim, ze by to bylo umyslne, spis je to zajimave, ze to posledni dobou dvakrat vyslo takhle :o)
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
zz před 16 lety 28.06.2008 19:15 |Quelhare, snad nepodezříváš Richiho, Jane a další z nekalých úmyslů. Jinak, jak se Ti dnes líbil Tebou často kritizovaný odchovanec Jablonský? To hostování bez opce mu prospělo. Co Ty na to? Ti odchovanci nejsou zas tak k ničemu.
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
tolsimir před 16 lety 28.06.2008 19:26 |ano, Jablonsky dnes zahral famozne, ale to v priprave hral taky Costa a dnes se nevejde ani do sestavy Pribrami
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
zz před 16 lety 28.06.2008 19:31 |On Jablonský už hrál dobře levého beka na Kladně. Dneska jen potvrdil, že si věří. Nešlo o ojedinělý výkon, potvrdí to v dalších zápasech. Kopací techniku měl vždycky skvělou, chybělo mu sebevědomí, a v tom mu pomohlo hostování na Kladně, kde pravidelně hrál.
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
YsoEz před 16 lety 28.06.2008 20:14 |no horsi nez Hubacek to snad ani byt nemuze, takze pro Slavii jen dobre
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 28.06.2008 20:36 |To mě docela překvapuje. Nečekal bych, že bude hrát dobře beka. . přišel mi na to moc velkej baleťák, tak jsem ho počítal jasně do zálohy, ale jinak si nestěžuju:-) Hub, Šiklič a ještě Jablonský. . Matej, Ferry, Gebre a Ferry. . to máme najednou krajních beků:-) Možná, že se teď Krajčík posune do zálohy.
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
quelhar (admin) před 16 lety 28.06.2008 20:36 |Voki, nikoho nepodeziram, to jsem tam taky napsal, jen mi to proste prijde zajimave. Jinak samozrejme chapu, ze je leto, pulka redakce je na dovolene a druha pulka proste nema zrovna cas hazet sem aktualni clanky.
Co se tyce Jablonskeho - patrne si me s nekym pletes, protoze zrovna jeho jsem snad nekritizoval nikdy, pokud tedy neberes jako kritiku, kdyz jsem si po podzimu myslel, ze to proste jeste na A tym Slavie neni. K dnesnimu vykonu se tezko muzu vyjadrovat, protoze jsem na Strahove nebyl, ale rad verim, ze zahral dobre a ze si vykonnost udrzi i dale. Ale pamatujeme vsichni lonsky rok, kdy v priprave zaril Zelinka a kde je mu ted konec.
Co se tyce ostatnich odchovancu nebo obecne mladych hracu, kteri uz ve Slavii nejsou, tak konstantne zastavam nazor, ze nijak nepostradame Gecova a bratry Dejmky, protoze soucasni hraci na danych pozicich jsou lepsi, odchod Dockala byl kompenzovan hostovanim Blazka, kteremu jsem v zime veril, ze nas potahne za titulem. To se jednoznacne nepovedlo, coz se ve fotbale proste stava. Obecne institut hostovani bez opce bez vyhrad podporuji.
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 28.06.2008 20:42 |Mám za to, že to, co odehrál Abrc by Gecov zvládl taky, i když Abrc dal 2 góly, nicméně na výkony v Liberci nebo Bolce u nás nedosáhl. Zelinka se na dlouho zranil a prej mu nepomohlo, že ze smlouvy nemohl hrát za béčko Budějic. . takže tohle hostování se nepovedlo. Určitě bych nad ním hůl nelámal.
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
zz před 16 lety 28.06.2008 20:56 |Quelhare, hlavně že se daří v přípravě. Teď ještě vhodně doplnit tým na dvou postech, mít štěstí na zranění, dobrý los v kvalifikaci o LM, dobře rozjet ligu a všichni budou spokojení. Mohla by to být úspěšná sezóna.
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
EdCable před 16 lety 29.06.2008 01:36 |Hlavne ze se dari v priprave? Snad hlavne kdyz se bude darit v sezone, ne? Pamatuje snad jeste nekdo lonskou pripravu??? Navic, ja teda nejsem tak velky odbornik, ale soucasna faze pripravy jeste zdaleka neni z herni stranky ta rozhodujici, me fascinuji tyhle vase dalekosahle zavery ohledne hracu po 3 zapasech s prumernymi tymi v neherni fazi pripravy...
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
zz před 16 lety 29.06.2008 09:12 |Samozřejmě, že nejdůležitější je, aby se dařilo v sezóně. Myslel jsem to tak, že je to dobré pro psychiku hráčů, když se daří v přípravě. Ale nelze z toho dělat velké závěry. Příprava a sezóna jsou dvě rozdílné věci. Tlak na hráče bude úplně jiný. Pokud jde o výkony hráčů, znovu opakuji, že Jablonský hrál dobře na postu beka už na Kladně, teď to jen potvrzuje. Nedělám závěr na základě jednoho povedeného zápasu. Jablonský šel výkonnostně nahoru, pomohlo mu hostování na Kladně, kde pravidelně hrál. Ale nejdůležitější budou samozřejmě výkony hráčů a výsledky týmu v sezóně.
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
zz před 16 lety 29.06.2008 13:04 |Ještě bych se vyjádřil k výsledkům v přípravě. Nepřeceňuji je, ale ani nebagatelizuji. Loni v létě jsme vyhráli turnaj v Čelákovicích, porazili Bochum a pak přes Žilinu, Ajax, byť s velkou dávkou štěstí postoupili do LM. Větší část podzimu jsme hráli dobře a vybudovali si solidní náskok. V zimě se nám nedařilo herně ani výsledkově-viz třeba zápas s Krčí, a to samé pokračovalo na jaře. Takže úplně bagatelizovat výsledky v přípravě není na místě.
Pokud jde o zmiňované hráče, tak Zelinkovi se povedla příprava, měl ale smůlu, že do Budějovic přišel těsně před začátkem sezóny, kdy už měl trenér jasno o sestavě, pak se navíc vyměnil trenér, který sázel na starší hráče, Zelinka nemohl hrát za juniorku Budějovic, proto se v zimě vrátil. Bohužel se zranil a nic neodehrál. Ale nelámal bych nad ním hůl.
Pokud jde o Costu, tak ten odehrál v přípravě kvalitních 20 minut proti Kladnu. Jeho problém je kondice, hra dozadu, bránění v prostoru, pozdě přistupuje k soupeři a proto se u nás neprosadil, to samé v Příbrami. Není to hráč pro moderní fotbal. Lepší to bylo v Sokolově, pokud ho trenér nechal hrát jako volného hráče. Pár zápasů se mu tam povedlo, ale měl i mizerné zápasy jako proti Dukle, kdy nebyl vůbec vidět na hřišti. Kondičně byl na tom opravdu špatně.
Dalším hráčem, kterému se loni povedla příprava, byl Vácha. Odešel do Jablonce, kde pod Kozlem patřil k nejlepším hráčům a patřil k nadprůměrně hodnoceným hráčům celé ligy. Bohužel s odchodem Kozla ho přestal Komňacký stavět, protože nechtěl v Jablonci zůstat a chtěl se vrátit do Slávie.
Výsledky a herní projev z přípravy nepřeceňuji, ale ani nebagatelizuji. Herní vzestup Jablonského není věc náhody nebo jednoho povedeného utkání. Na Kladně hrál na postu levého beka opravdu dobře a kdo ho viděl na tomto postu třeba proti Spartě, tak nemůže být překvapený jeho včerejším výkonem.
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
EdCable před 16 lety 29.06.2008 15:55 |Vyhrali nad Bochumi a prohrali s TUS Koblenz, slavny turnaj v Celakovicich byla dve utkani (Union Celakovice 3:1, Bolka 1:0), pred nim jsme dostali narezano od Teplic 0:3, po nem se trapili s Amerii 4:3... nevybirej si jenom to, co se ti hodi. A hlavne kdyz mluvis o Bochumi a nynejsich zapasech, tak srovnas jablka s hruskami - s Nemcema jsme hrali v poslednich 10 dnech pripravy, tedka mame za sebou neco malo pres 10 prvnich dnu pripravy, ta skutecna herni cast bude v Italii, kde se budeme moci porovnat s dobrymi muzstvy a meli by uz byt vsichni hraci dostatecne rozehrani a srovnatelni.
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
zz před 16 lety 29.06.2008 16:54 |Problém je, že italské týmy budou v jiné fázi přípravy než my, oni teprve začnou s přípravou na novou sezónu. A pokud jde o slavný turnaj v Čelákovicích, tak už loni tu pár lidí kritizovalo výkony Šourka na tomto turnaji a zapochybovalo o jeho přínosu pro tým. A Šourek se nakonec vůbec neprosadil. Nebo tu chválili Brabce a Tavarese po Čelákovicích, a oni patřili na podzim k našim nejlepším hráčům. Takže lze přeci jen něco z přípravy vyčíst. A zápas s Teplicemi nelze brát vážně, bylo nás pouze 13, včetně Nachtmana, kterému končila smlouva. To jsi vybral špatný příklad. Tehdy jsme byli rádi, že jsme dali dohromady 11 lidí. Letos máme širší kádr, a mnohem kvalitnější. Jsme někde jinde než loni touto dobou. A proti Koblenzi jsme byli první poločas lepším týmem, dokud hrála silnější sestava. Pak trenér Jarolím prostřídal, hráli náhradníci jako Vrzal na levém beku a soupeř toho využil.
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
EdCable před 16 lety 29.06.2008 19:12 |Ani nemam sil opravovat tve chyby (stridajici Vrzal apod.) a demagogii (proti Bochumi jsme neprostridali?), natoz se hadat o tom, co pravili nekteri... Nekteri take byli uneseni z prvnich zapasu Cerneho a jak se "prosadil" v druhe pulce ligy a tech prikladu je vic. Samozrejme neco vycist muzes, ale cinit zavery ohledne nekterych hracu je ted dosti predcasne
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
zz před 16 lety 29.06.2008 19:23 |Černý měl rodinné problémy, tak se do něj nenavážej. Podívej se ještě jednou na sestavu, která hrála proti Bochumi a na sestavu, která hrála proti Koblenzi. Znovu opakuji, že nedělám velké závěry, ale určité náznaky se dají vyčíst. Stejně jako po turnaji v Čelákovicích se potvrdily názory lidí, kteří tu hodnotili pozitivně Tavarese a Brabce a negativně Šourka, stejně tak se potvrdilo, že trápení Bolky v přípravě se přeneslo i do ligy. Nepřeceňuji tyto zápasy, ale ani je nebagatelizuji jako Ty odkazem na zápas s Teplicemi, což je absurdní argument, který nemůžeš myslet vážně.
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
zz před 16 lety 29.06.2008 19:39 |Ještě bych doplnil. Je rozdíl, když střídá Kopřiva a Švec hraje na stoperu se Šourkem, Vrzal hraje celý zápas na levé záloze-viz zápas s Koblenzí nebo když hraje na levé záloze Švento, Švec hraje pravého beka, ne stopera a nestřídá ho Kopřiva, ale zkušenější Hubáček, který už má něco odkopáno, byť to není žádná star, a na stoperu hraje Brabec-viz zápas s Bochumí. Jde o kvalitu hráčů nominovaných do sestavy, včetně střídajících hráčů.
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
Richi (admin) před 16 lety 28.06.2008 21:03 |Treba je to tim, ze jsem na prvnim zapase, ale na druhej jsem nemohl bejt, protoze jsem jel s zenskymi na exhibici. Nahodil jsem vysledek pred chvili, kdyz jsem se vratil. Jane byla pryc, nemela moznost to nahodit.
V pripade becka - jane tu opet nebyla, ja byl na finale poharu zen, jejichz vysledek jsem nahodil pres mobil a k nahozeni vysledku becka jsem se dostal az druhej den, proste nebyl cas.
Bohuzel, je nas malo. A mozna se to bude stavat casteji, ze nektere zpravy budou se zpozdenim.
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 28.06.2008 21:11 |Dobrý večer Vám všem přeji,
v podstatě jsem se shodnul na tom, co napsal (zz) a opravdu Jablonský je nález na levou stranu až nečekaně dobrý. Diviš je o třídu líp než Vorel. Ale k tomu jsou přípravné zápasy. A taky mám radost, že Tijany chce k nám. Jinak je to všechno příprava a taky poukazuji na velice pěkný rozhovor s V. Šmicerem na Sport.cz, tuším z pátku. To jen pro Ty, co zase psali o katastrofickém scénaři o vztazích mezi K.J. a V.Š. Tak Vám přeji hezký večer a zítra budu držet palce španělům. Sokrates55
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
jane (admin) před 16 lety 30.06.2008 08:49 |Ano, bohuzel nejsme ani jeden poveseny na netu 24 hodin denne, ale taky si dovolime chodit do prace, odjet treba na vikend na chatu nebo spat... :)
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 30.06.2008 12:12 |Dobrý den přeji Jane,
doufám, že to nepatřilo jako výtka mě. Jane, já si Vaší práce vážím a tím myslím i Vaše kolegy. Buďte nad věcí. Možná, že to ani Quelhar nemyslel nijak zle. Nebýt vás, tak stránky SN nejsou a já si to uvědomuji, víc než si myslíte. Máte teď trochu prázdniny a užijte si volno. Je příprava a tak i my, fandové slávie bereme toto období volněji, včetně všech "zaručených" zpráv. Já Vám přeji dobré prázdniny a dovolenou a moc a moc sluníčka i na duši.
Latinu necháme přes prázdniny v šuplíku a tak je to správné a tak to má byt. Sokrates 55
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
jane (admin) před 16 lety 30.06.2008 22:59 |Diky. Bohuzel proste prace ma prednost pred webem. Takze ani prazdniny jako takove nebudou, ale aspon mam dobry pocit, ze jsem se na tri mesice zbavila skoly :)
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
tolsimir před 16 lety 28.06.2008 20:54 |Slaviatore, nerikals nahodou, ze teplickemu vedeni dosla s Junem trpelivost a tak si hleda nove angazma? Ja jen, ze dnes za ne hral pripravny zapas. Jmenujes se vlastne Lukas Vojtech?
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
zz před 16 lety 28.06.2008 20:58 |Junovi ještě neskončilo hostování z Turecka. Teplice ho stále platí.
Re: Slavia odehrála další přípravný zápas
tolsimir před 16 lety 28.06.2008 21:10 |Ja vim, ale ma cenu davat do pripravy hrace, ktery jiz za ten klub nebude pristi sezonu hrat? Priprava je snad o zkouseni novych variant a sehrani se