Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Nitra 3:1

Slávisté v prvním přípravném utkání porazili slovenský tým 3:1 a předvedli slušný výkon. Prohlédněte si 36 fotografií!

Fotbalisté Slavie nastoupili do prvního přípravného zápasu proti Nitře, přičemž měli v nohách těžké kondiční soustředění. Zápas jsme měli po celou dobu pod kontrolou, slávisté se tlačili do útočení, ale prosadit se nám podařilo až po půlhodině hry, kdy se míč vrátil k Jandovi a ten přesnou střelou na vzdálenější tyč překonal brankáře. O chvíli později dorážel do prázdné branky Toleski. Soupeř sice snížil, ale mnoho si toho za první půli nevypracoval.

Ve druhém poločase jsme si zezačátku vytvořili velkou převahu, ale branku nevstřelili. Nakonec jsme přidali třetí branku, když se po centru Volešáka dostal před hráče Černý a nemýlil se. Závěr zápasu se dohrál za velké dešťové průtrže, takže rozhodčí nakonec utkání ukončil o půl minuty dříve.

Na utkání dorazilo opravdu hodně fanoušků, překonali jsme i některé strahovské návštěvy! Během první půle se kotel dostával do varu, ve druhém se rozjely chorály a v závěru utkání i skandování mistrovských pokřiků. Zpestřením byl vláček, který vedl strojvůdce Strašák. Přes několik tribun se utvořila dlouhá řada a ta vytvářela i mexickou vlnu. V závěru i přes velký déšť proběhla klasická děkovačka.

Slavia - Nitra 3:1 (2:1)
Branky: 31. Janda, 36. Toleski, 70. Černý - 38. Liluashvili
Sestava Slavie - 1. poločas:
Vaniak - Gebre Selassie, Suchý, Brabec, Šiklič - Janda, Cissé, Jarolím, Švento - Šenkeřík, Toleski
2. poločas: Diviš - Kindel, Latka, Hubáček, Jablonský - Krajčík, Volešák, Tavares, Černý - Necid, Ivana

Komentáře (56)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Nitra 3:1

    DrFe1     před 16 lety 25.06.2008 19:53 |  
    0 0

    Chceme znát pravdu o Abrhámovi !!! :-)

    • Re: Slavia - Nitra 3:1

      malenfant     před 16 lety 25.06.2008 19:54 |  
      0 0

      Je to pravda, je to žena...

      • Re: Slavia - Nitra 3:1

        elpresidente     před 16 lety 25.06.2008 19:58 |  
        0 0

        co zas provedl?

        • Re: Slavia - Nitra 3:1

          DrFe1     před 16 lety 25.06.2008 20:01 |  
          0 0

          To právě nevíme, ale přeřadili ho do béčka.

    • Re: Slavia - Nitra 3:1

      tantalos     před 16 lety 25.06.2008 20:00 |  
      0 0

      Ano, je to pravda, vzal si Libušku Šafránkovou za ženu.

      • Re: Slavia - Nitra 3:1

        DrFe1     před 16 lety 25.06.2008 20:04 |  
        0 0

        Detailisto. Člověk vynechá jedno písmeno a ty hned příjdeš s Libuškou. :-)

  2. Re: Slavia - Nitra 3:1

    tantalos     před 16 lety 25.06.2008 19:59 |  
    0 0

    Cissé se mi docela líbil, na to, jak je kluk mladej, vypadá dost dobře. Totéž platí o Kindelovi. Jablonský dřel, bojoval o sešívaný dres a vypadal mnohem líp než před odchodem na Kladno. Šiklič na levým beku vypadá ve hře dopředu o třídu líp než Hubáček, doufám, že mu vydrží motivace.

  3. Přijde Slavia o Petráka?

    M4C4     před 16 lety 25.06.2008 20:17 |  
    0 0

    Nevim, jestli to uz tady někdo zmiňoval, ale tohle bylo v dnešním Sportu (nechtělo se mi to přepisovat, tak jsem to nascanoval) - odkaz: http://how3n.xf.cz/deniksport.jpg

    • Re: Přijde Slavia o Petráka?

      M4C4     před 16 lety 25.06.2008 20:28 |  
      0 0

      No a kdyby se někdo bál odkazu, tak jsem to i přepsal....:)

      Slavia bez Petráka?
      Podle zákulisních informací se Slavia chystá ukončit smlouvu se služebně nejstarším členem realizačního týmu - kustodem Václavem Petrákem. S tím ale nesouhlasí hráči, protože právě Petrák dokázal v kabině navodit pohodovou atmosféru. Podle informací Sportu hrála situace i roli v přestupu Patrika Bergera do Sparty. "Když se to dozvěděl, mnohem ochotněji Spartě podepsal." uvedl zdroj Sportu.

      • Re: Přijde Slavia o Petráka?

        jane (admin)     před 16 lety 25.06.2008 20:54 |  
        0 0

        Jo, zda se, ze to tak opravdu bude...

        • Re: Přijde Slavia o Petráka?

          Fallen (přítel SN)     před 16 lety 25.06.2008 21:16 |  
          0 0

          A to proboha proč? Co ten proved?

  4. Re: Slavia - Nitra 3:1

    zz     před 16 lety 25.06.2008 20:20 |  
    0 0

    Tak pozitivem je výhra, slušný herní projev po kondičním soustředění, zařazení dorostence Kindla a jeho výkon, krásně přihrál na třetí gól, hra krajních záložníků Jandy a Šventa, jejich rychlost byla znát a hodně nám pomohla. Pozitivem je, že se hrálo na dva útočníky, bylo by škoda nevyužít kvalitu, kterou máme v útoku. Je dobře, že Karel Jarolím vyzkoušel Jablonského na postu levého beka. je třeba mít více variant na určité posty. Pozitivem je, že se nikdo nezranil.

    Pokud jde o posily, nelze dělat velké závěry po jednom zápase, ale Šiklič dopředu výrazně lepší Hubáčka, Cisse podal dobrý výkon, určitě půjde výkonnostně nahoru. Nemá smysl dělat podobné nákupy jako v zimě. Chce to tým vhodně doplnit o kvalitu na určitých postech jako střední záložník, možná tvořivý stoper a jeden rychlostní útočník. Jsem rád, že vedení už nekoupí každého, na koho ukáže trenér. Zima nás poučila. Nákup Střihavky a Kušníra by byl opravdu zbytečný. Radši jednoho, dva kvalitní hráče než šest průměrných. Průměrný hráč vnese do naší hry jen průměr, ale jeho nákup nás stojí nemalé peníze stejně jako jeho plat. Musíme jít vlastní cestou bez ohledu na Spartu a další konkurenci. Sparta koupila draze Kušníra, a přitom se zbavila lacino talentovaného Petržely, to samé u dvojice Had, Limberský. Tato přestupová politika Sparty nemá hlavu, ani patu.

    Pokud jde o Abraháma, tušil jsem, že to tak dopadne. Proto jsem se v zimě postavil proti jeho příchodu a jeho nákup považoval ze sportovního i lidského hlediska za vyhozené peníze. Je třeba se dohodnout s jeho agentem na tom, aby mu našel nové angažmá. Už pro něj nevidím místo ve Slávii. Bude lepší pro všechny, když odejde.

    • Re: Slavia - Nitra 3:1

      slimak     před 16 lety 25.06.2008 20:30 |  
      0 0

      souhlasim, neni nutno kupovat zbytecne hrace jako Kusnir nebo Strihavka nebo Papadopulos..
      nevis neco o Belaidovi a jeho opci jak to vypada?
      nad prestupovou politikou sparty mi taky zustava rozum stat, evidentne se nepoucili ze starych chyb.coz je dobre :)

    • Re: Slavia - Nitra 3:1

      Fallen (přítel SN)     před 16 lety 25.06.2008 21:22 |  
      0 0

      Co se týče Abrahama, tak ani nevíme co udělal, třeba to bylo tím že se napil, nebo nepřišel na trenink. To udělalo už hodně hráčů... Fořt, něco provedl i Belaid...

    • Re: Slavia - Nitra 3:1

      Nax     před 16 lety 26.06.2008 09:01 |  
      0 0

      Ad Abrham, je vzdy lepsi pockat s prisnýma soudama, az budeme vedet vic. Chce to vic ucty vuci tomu, kdo Ti nesedi.

  5. Re: Slavia - Nitra 3:1

    jane (admin)     před 16 lety 25.06.2008 20:53 |  
    0 0

    Zajimalo by me, zda jste si nekdo vsimnul, ze by se na stadionu od zapasu s Jabloncem neco dodelalo. Ja jsem zaznamenala, ze podhledy v sz a jz rohu stale nejsou dodelane a dneska predelavali tiskove centrum, takze nebylo v provozu.

    • Re: Slavia - Nitra 3:1

      Fallen (přítel SN)     před 16 lety 25.06.2008 21:19 |  
      0 0

      Já si všimnul, že jedna obrazovka špatně fungovala a druhá vůbec a pak, že nefungovaly reproduktory nad kotlem... No, jde to rychle do háje:D

      • Re: Slavia - Nitra 3:1

        Wommi     před 16 lety 25.06.2008 23:04 |  
        0 0

        ...v podstate se nezmenilo nic...v ramci stadionu asi vubec....

        ..jinak hotel..zahradka, ty plachty
        ..mc..pripravenej McDrive (to je myslim na titul stavba roku.))))
        ..kB hotova...
        ..osram uz sidli v edenu..
        ..dodelava se JZ roh..a snad to bude dooblozeny aspon na celej vchod...puvodne to melo byt jen tam kde to je ted..ale nakonec snad zakrejou aspon celej ten vchod..a zbyde cca tak 15 metru nekrytejch., ma se zakrYt I TA tepelna masina vedle obrazovky venku..

        ..jinak se obavam, ze se jen tak nic nezmeni, rek bych ze nejsou penize a stadion je provozuschopnej i kdyz vypada jak vypada...jak rikal kamarad co byl na mattalice.."je to peknY..ale muzes mi rict proc to porad vypada jako stavba...?:))).
        M.

        • Re: Slavia - Nitra 3:1

          ElvisPresley     před 16 lety 26.06.2008 09:19 |  
          0 0

          Na zápase jsem bohužel nebyl, ale kamarád mi říkal, že opět organizace nulová a marketing nula. Fronta na lístky, druhé pokladny ještě nebyly připraveny, špatná organizace, počet turniketů se nezměnil..To je špatné zjištění, do začátku ligy měsíc a něco a nic se neděje..Chápu, že na některé věci nejsou peníze a dodělají se až časem - omítnutí vnitřních stěn, i té chodby, protože to vypadá jako na Hlaváku, důstojné tabulky s označením sektorů atd...Ale rozhodně do začátku ligy se musí bezpodmínečně dvě věci dodělat: 1) Zvýšit počet turniketů na slibovaný počet (teď je stav takový, že v každém ze vstupů je od 2 - 4 turniketů, tedy plná polovina chybí - žalostný stav!!! Pokud se bude permice projíždět čtečkou a do toho další fronty fanoušků s lístky z pokladny, nevím nevím, jak to proběhne...Asi se bude muset chodit na zápas o 4 hodiny dříve.. 2) Zprovoznit pokladny u vstupu 2!!! Toto jsou podmínky sine qua non!!!

          • Re: Slavia - Nitra 3:1

            Wommi     před 16 lety 26.06.2008 10:02 |  
            0 0

            ..no moje zkusenost ze vcerejska je takova...

            ...bezel jsem tam z prace a bohuzerl nestihal na zacatek..ale rikal jsem si tak co:)..chci to videt i kdyby poslednich par minut..prisel jsem tedy nekdy v 18.05....
            na kase..kluk rika,..to uz te pustej bez listku..bezim tedy ke vstupu...nene bez listku ne...vracim se zpatky..chci listek..aha..no ja uz to vydat nemuzu uz mam zavrenou kasu....
            ..jinej povida ja to udelam..dostal jsem listek..kterej stejne nefungoval, tekze mi pustili na nejakej erar..

            ..obavam se ze pocet tech turniketu se nejak nezmeni...ale doufam ze ano,.protoze kdyz si vzpomenu na jablonec, jak se tam neslo dostat!!!!!!!

            ..vubec tato situace je naprosto schizofrenni...slavii rika nas je eden..jedden a to je nas domov...
            ..eden by byl temer nic bez slavie...byl by to jen dalsi..celkem peknej admin-obchodni komplex.....myslim ze vyuziva slavii plnymi dousky...pak je problem a fanousci se ptaji co a jak..a slavie rika..eden neni nas..ptejte se investora!!!....a investor myslim ze nedela slavii nejaky zvlast echt dobry podminky..proste klasicky mezipodnikatelsky vztah...a nikde nenajdes odopoved co bude..ono je to pochopitelne.,...nebude preci investor psat.."nemam prachy,...nebude se omitat..nebo bude ale kdovi kdy..."..apod.

            ..vysledek..smutne je ze to musi odnaset zejmena fanousci slavie...ale ja myslim ze ta druha strana si rekne..proc ne..muzou byt vubec radi ze maj stadion..ale ono je to trochu jinak..a ja musim rict ze se bojim..ze by to casem mohlo dopadnout jak na strahove (rozumej, asi vzdycky lepe nez nejaky 3 tisice lidi...ale vubec ne plny dum)..s timto pristupem...
            staole jen doufam ze je to proste tim ze jde o jakysi pripravny zkouzkovy rezim..a realita bude jina..pral bych si to

  6. Re: Slavia - Nitra 3:1

    tolsimir     před 16 lety 25.06.2008 20:59 |  
    0 0

    Strasaku, proc kdyz ses tak moc tesil na fandeni, tak ses v prvni puli vubec nesnazil o to, aby byl dobry support? Ale jinak vlacek pak byl paradni, to jo

    • Re: Slavia - Nitra 3:1

      Strasak_1892     před 16 lety 25.06.2008 21:04 |  
      0 0

      Kamaráde já nevím. Přišlo mi, že nebyla chuť a nechtěli mě ani pustit na zídku. Což o to, to mi tolik nevadilo, ale když jsem fandil, tak jsme většinou končili ve dvou a od lidí, od kterých jsem nejvíc čekal, že se připojí jsem neviděl moc chuť spolupracovat... :( Na druhý poločas jsem si říkal, že se musí něco vymyslet, protože mě to taky štvalo. Nakonec myslím, že jsme si přípravné utkání docela zpříjemnili :o) Za první poločas se omlouvám, asi jsem se sám musel po takové době rozkoukat :-P

      • Re: Slavia - Nitra 3:1

        tolsimir     před 16 lety 25.06.2008 21:07 |  
        0 0

        podle me te mel Orange naucit ten choral o Siklicovi, zni to dobre a bylo by dobre mit na nejakeho hrace takovyhle delsi choral. A da se to pouzivat treba i na Sventa ci tak. Ten ma stejne slabik :-)

        • Re: Slavia - Nitra 3:1

          tolsimir     před 16 lety 25.06.2008 21:09 |  
          0 0

          a jinak omluva prijata, taky mi to prislo takove mrtve kolem me. Mozna za to mohlo to pocasi, kdo vi

      • Re: Slavia - Nitra 3:1

        Eluin (přítel SN)     před 16 lety 25.06.2008 23:30 |  
        0 0

        Což o to, já jsem si také připadal docela mrtvě (špatně jsem večer předtím spal no..:)), ten déšť byl na závěr docela ověžující, ne?:)

  7. Re: Slavia - Nitra 3:1

    tolsimir     před 16 lety 25.06.2008 22:29 |  
    0 0

    Richi, asi si netocil vlacek co?

  8. Problém stadionu

    tantalos     před 16 lety 25.06.2008 23:15 |  
    0 0

    Jedna věc mě zarazila: Na přátelák byly otevřené všechny pokladny, ale přesto jsem ve frontě čekal na lístek přes dvacet minut. Pokud tedy přijde na ligové utkání 10 tisíc lidí, tak ti, co přijdou hodinu předem nestihnou ani začátek druhého poločasu. Důvod - pomalý tisk lístků Holt všechno řídí Leška.

    • Re: Problém stadionu

      Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 26.06.2008 08:36 |  
      0 0

      Tantale, šlo to pomalu z důvodu, že si lidé měnili vouchery a to sand chápeš, že jde o něco pomaleji. A ani pernametkáři nemohli projít rovnou, museli ke kasám pro lístek. Takže myslím, že se to časem ještě vychytá, neboj.

      • Re: Problém stadionu

        quelhar (admin)     před 16 lety 26.06.2008 08:39 |  
        0 0

        Taky myslim, na Oxford jsem stal frontu, kterou jsem odhadoval na pul hodiny a za deset minut jsem mel listek a byl jsem prekvapeny, jak rychle to postupuje. Takze bych urcite nerekl, ze je nejaky problem s rychlosti tisku listku.

  9. Re: Slavia - Nitra 3:1

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 25.06.2008 23:27 |  
    0 0

    To jsem tedy pěkně zmoknul..:). Ale útěchou mi může býti to, že jsme se nalezl na jedné z fotografií :).
    Jinak k výkonu hráču. Líbil se mi Švento. Své si odehrál i Toleski. Z posil se mi jevil dobře jak Šiklič, tak i Cissé (u něho oceňuji jeho důrazný styl hry).

    • Re: Slavia - Nitra 3:1

      Jiri1     před 16 lety 26.06.2008 11:32 |  
      0 0

      Zdravim, odvedena hra byla na uvod sezony velmi dobra, obrovskou chut po fotbale ukazali hlavne 2 navratilci Necid a Jablonsky, ktreri chteji Jarolimovi ukazat sve kvality, o technickych problemech jste se jiz zminovali pridam take jeden, je jim rozhlas a kvality moderatora, ktery polyka koncovky slov a ze sestavy se stava naprosto nestravitelna kravina. O prodeji vstupenek uz nema smysl ani psat, je to des , bes. Proste , zatim je okolo noveho chramu hodne zmatku a nedodelavek. To cele je v zavislosti na nedostatku financi samozrejme videt a pokud Jane zminuje tiskac, ja ji pridam, ze treba zamestnanci klubu dodneska nemaji ani satny a soc, zazemi, ci , ze i hracum pres dobre vybaveni v satne chybi nektere veci, ktere brali na Strahove jako normaln a v teto souvislosti se vyjadruji o zavisti k becku, ktere by se do jejich satny melo stehovat. Neodpustim si spise jen narazku na zavedene klise , ze Slavia je doma v Edenu, opravdu ani vcera mi to nic nepripominalo a tak jen mohu souhlasit s pripominkou na instalaci Loga ci tabule, nebo snad pozemky na stavbu nedodalo prave SKS. Jiri

      • Re: Slavia - Nitra 3:1

        Wommi     před 16 lety 26.06.2008 11:48 |  
        0 0

        ..jiri zdravim,..ohledne stadion..sem mel prispevek nahore a bohuzel jsem tam vyjadril moji smutnou zkusenost z pozorovani diskuzi a pristupu slavie a investora...ve vztahu stadion - klub..
        proste schizofrenie jako krava....
        ..nyni jsem uprimne zvedavej, jak se bude darit zajistovat ligu..myslim ze se tam musi modlit aby bylo co nejvice permanentek..a tedy lidi mohli jit rovnou ke vstupu..apod..

        ..jinak my jeste napadlo, ze by e nemuseli steny nahazovat..ale snad by stacilo je jen natrit tou sedou ktera je na par mistech na zapadni tribune...myslim ze alespon tak by to na dalku splynulo.....:)
        Martin

      • Re: Slavia - Nitra 3:1

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 26.06.2008 11:57 |  
        0 0

        tak o logu se tu psalo, samozrejme by to bylo fajn, at tam taznacka slavie sviti.. osobne mi ale nejdulezitejsi prijde instalace dalsich turniketu, osefovani vstupenek, proste tak, aby se lidi vcas a bezepecne mohli dostat na stadion, pak zvuk, obcerstveni, proste hlavni je sluzba fdanouskovi.. az tohle bude fungovat, at se dodela fasada, instaluje logo.. atd..

        • Re: Slavia - Nitra 3:1

          Wommi     před 16 lety 26.06.2008 12:08 |  
          0 0

          ..to mas pravdu..ja se ale bojim jednoho..a to je to..ze mam pocit ze ted je to tak..uz jsem jim dali stadion..tak at jsou zticha...!!!!!a nejhorsi je ze to neodnesou nejaci fanousci mettalicy, iron,..nebo kohokoliv jinyho kteri tam pujdou jednou..ale my..fanousci slavie..kteri tam CHCEME chodit porad...
          M.

        • Re: Slavia - Nitra 3:1

          Jiri1     před 16 lety 26.06.2008 12:20 |  
          0 0

          Wommi /Martine/ vim , ze se tomuto venujes a pises sem o tech vecech detailneji jiz delsi dobu, jenze jak to pisete , cas bezi a nedodelky nikoho moc nezajimaji, kdyz o nich hovoril pred casem ironicky jeden z mych Sraltanskych kolegu, ktery pracuje na stavbe, rikal budeme tam jeste hodne sdlouho mozna navzdy proc nemaj penize, Martyni jiste mate pravdu, ze sluzby jako obcerstveni, pokladny a treba take fungujici uvadecska sluzba by mela byt samozrejmosti, ale zase se budu opakovat slovy jednoho ze Slavistickych reditelu, nezapomente, ze jsme zde jen v najmu a muzeme skoncit znova na Strahove/to samozrejme asi nemyslel vazne/. Jenze ono je dulezite prave treba i logicke , aby bylo jasne kdo je zde doma , jestli nejaka anonymni organizace s ucty na Bahamach nebo vazena instituce , o jejiz existenci se budou nasi nasledovnici bavit s uctou, jen perlicku nakonec, vcera po fotbale jedu domu a sleduji trojlistek asi 15 deti, holka Sraltanka rika s ukosem , no postavili to tady , ale nas stadion ma vetsi kapacitu na ligu mistru o dva tisice , na tu ... Slavii se vejde jen 19000, k nam 21 tisic, protoze kapacitu obou stanku znam, tak jsem ji prerusil a rikam, ale vzdyt je to opacne a byla si vevnitr , dyt ten nas stadion je hezci, jeji kamos ji rika ten te utrel, bohuzel musim rict neutrel , ta holka vedela treba i o poslednim navrhu renovace Letny, proste sem ziral. Jiri

          • Re: Slavia - Nitra 3:1

            ElvisPresley     před 16 lety 26.06.2008 13:49 |  
            0 0

            Jiri: Otázce loga jsem se věnoval na diskuzi na stadionu eden pod přezdívkou Elvis. Jediným výstupem bylo, že E-side řekl, že logo bude a slavia se vyjádřila, že na tom teď dělá marketingové oddělení. Z toho mám obavy, že marketingové oddělení bude řešit umístění loga atd.. Zde je vidět, že tato věc nebyla předem řešena, tak jako loga jiných institucí sídlících v Edenu. Opět důkaz toho, že Slávka bohužel zatím v Edenu doma není..Vše, co jsem k tomuto chtěl říct jsem řekl ve svých příspěvcích, Nicméně dodávám, že budu i nadále bojovat o to, aby bylo v Edenu logo, pokladny, turnikety, občerstvení, světlo, moderátor, obrazovky atd..Aby toto všechno bylo funkční, když je zde akce Slavie! proč, když byla Mettalica byly v okolí stadionu desítky stánků s občerstvením, stan s hospodou atd..A včera dva stánky otevřené, tma, špatný zvuk, fronty atd..viz můj příspěvek na slavia.cz...Zdá se, jako by Eden byl opravdu obehnán vysokou zdí za kterou nikdo nesmí...I hráči, kteří seděli před fanshopem v tom ohromném vedru neměli možnost sedět třeba za vstupem do stadionu, kde mohla probíhat autogramiáda.Hráči by byli ve stínu, za zády výhled na plochu...To by ale musel zástupce E - side půjčit Slavii klíče..A to, že Jiří máš informace, že ani šatna a základní výbava pro personál Slavie, který je už ve V Edenu není, to je velmi velmi smutná zpráva...

            • Re: Slavia - Nitra 3:1

              Jiri1     před 16 lety 26.06.2008 14:05 |  
              0 0

              Ano cetl jsem te vicekrat i proto se tomuto tematu moc nevenuji, spis mi to tak nejak osobne zarazilo, no ta autogramiada to bylo docela hutny, taky moc nechapu proc musi nas byvaly bafik Konza Jakubec nekomu dokazovat, kdo je v Edenu panem a kdo kmanem, ale mam pocit , no rekneme info, ze na logu se uz mohutne pracuje. Nekteri zainteresovani lide dokonce hovorili i o tom, ze kam noha Strasaka vcera vstoupila, tam se bude taky platit , protoze si Slavia objednala presne sektory , dokonce mel udajne rici jedfenz bosu Slavie rici pri louceni na Strahove, neloucime se , pocitejte s nami, nikdo nechapal zda to myslel vazne nebo jen jako cerny humor. Jiri

              • Re: Slavia - Nitra 3:1

                ElvisPresley     před 16 lety 26.06.2008 14:12 |  
                0 0

                Můžes to nějak zkonkretizovat otázku loga, díky. S těma sektory jsem to nějak nechytil, cos měl na mysli.

                • Re: Slavia - Nitra 3:1

                  Jiri1     před 16 lety 26.06.2008 14:18 |  
                  0 0

                  No, vcera proste kluci rozjeli tn vlacek a vstoupili do tzv . uzavrenych sektoru, kam se nikdo nemel dosta a hlidali to poradateletakze o neco pozdeji jeden ze zainteresovanych lidi prohlasil, tak a ted budou chtit zaplatit i tohle a logo, ta moje informace je takova, ze se snad uz neco objednalo a v nejblizsi dobe by se to melo realizovat, cili prakticky. Jiri

                  • Re: Slavia - Nitra 3:1

                    ElvisPresley     před 16 lety 26.06.2008 14:27 |  
                    0 0

                    Aspoň tak...Stejně mě stále překvapuje nezájem činovníků o zlepšení postavení slavie v Edenu..Nebo je to tím, že jsou pod tlakem a lepší držet jazyk za zuby? to mě připadá, jako by si nemohli ani sami...bez ptaní..Proto jsem se Zlámala také zeptal, jaká je situace Slavie v edenu, do jaké míry může ovlivňovat určité věci - občerstvení, zavřený fanshop zevnitř stadionu, tma, obrazovky atd..)

                  • Re: Slavia - Nitra 3:1

                    Wommi     před 16 lety 26.06.2008 14:27 |  
                    0 0

                    No Jiri a to je to o cem mluvim,..bez slavie by eden byl jen x-tym obchodakem-se slavii je neco vic-ale rozhodne se podle toho nechova-uprimne receno, v cesku klasika-neni se cemu divit-ale proto ze mi toto zasahuje i citove-tak to mrzi.
                    ..ted jen jeste vybrat blbe terminy pro hrani domacich zapasu a myslim ze bude v edenu vymeteno:(
                    ..jsem pak zvedavej co budou rikat, slavia a investor!
                    M.

                    • Re: Slavia - Nitra 3:1

                      ElvisPresley     před 16 lety 26.06.2008 14:30 |  
                      0 0

                      A pak budou zase mobilizovat fanoušky, když bude potřeba, aby se naplnil stadion..A ty slibované akce pro fans od zápasu s Viktorkou jakoby se někdě vypařily...

                      • Re: Slavia - Nitra 3:1

                        Jiri1     před 16 lety 26.06.2008 14:38 |  
                        0 0

                        Ty, tady bych nerad sel do Zlamala, pokud neco funguje jsou to souteze a auttogramiady pro fandy a to v takovem rozsahu o kterem jsme si mohli nechat driv jen zdat. Prichod Ondreje znamenal obrat k lepsimu, me moc potesila i pritomnost Dolezala na otevreni noveho fanshopu a hlavne ta pozornost , kterou tomu venuje i kdyz jiste , je fakt , ze v te dobe vedl v hotelu i jine jednani o novem sponzorovi /mensim/. A ty akce, uz jen treba vstup na Strahov zdarma je takovym darkem fandum, ale jinak s Vami Elvisi nemam problem, tem vecem se Vy i Martin venujete hodne do hloubky a je to dobre , ze mame sve hlidaci psy , jenze Ondra i dnes v nejake diskuzi rika jsem jen tiskovy mluvci a ma pravdu. Jiri

                        • Re: Slavia - Nitra 3:1

                          ElvisPresley     před 16 lety 26.06.2008 14:49 |  
                          0 0

                          Já do pana Zlámala nejdu, má otázka směřovala, jaké postavení máSlavia v edenu, co může a nemůže ovlivnit.

                          • Re: Slavia - Nitra 3:1

                            Jiri1     před 16 lety 26.06.2008 14:53 |  
                            0 0

                            Jo takhle, no tak to jo, myslim, ze si ho vystihl zcela presne ve svych prispevcich , ty i Martin, proste jsme pro ne obtizny hmyz , kteryje potreba dostat do role prosebnika a zadatele, bohuzel a obcas mu vyhovet , pokud mozno za jeho úpenize, byt vybaveni saten a podobne , vyuziti zamestnancu Slavie a v neposledni rade na nem i vydelat, tak se to treba jevi i realizacnimu tymu nebo prominentnim fandum,mezi ktere rozhodne nepatrim Jiri

                            • Re: Slavia - Nitra 3:1

                              ElvisPresley     před 16 lety 26.06.2008 15:02 |  
                              0 0

                              Nejvíce je smutné to, že oba důležití můžové E- side a to, jak Jakubec tak Kliment dříve ve Slavii působili (sice nijak hvězdně) a i proto by měli přistupovat k postavení Slavie v Edenu velmi vlídně. To se mi však zatím nejeví. Chápal bych ještě, že na fanoušky se kašle, ale to, že hráči nemají očekávaný komfort odpovídající novému stadionu mě velmi překvapuje. to by pak mohlo vypadat, že stadion tak, jak vypadá zvenku, vypadá i zevnitř. Jiří, o jaké vybavení šatny,dle Vašich slov dosud chybějící se má jednat? P.S. nechával jsem si podepsat v úterý plakát od pánů Rosena a Doležala, když seděli v hotelu na zahrádce, vedle nich seděl pan Vik. myslím, že jednání se sponzorem nebylo, spíše šlo o večeři, byla tam i manželka pana Doležala.

                              • Re: Slavia - Nitra 3:1

                                Jiri1     před 16 lety 26.06.2008 15:10 |  
                                0 0

                                Ano , mate mozna pravdu, vim jen , ze davala Thomasova k podpisu nejaka lejstra a ze jednal s nakym panem , ktereho znam s jedne sponzorske firmy , pozdeji tam sedeli spolecne , to je asi fakt. Slavia si kupovala nejake veci k rehabilitaci a neco k dobyvabeni saten, jinak spolecne akce majitelu Slavie i lidi z vedeni jsou dost caste. jiri

                                • Re: Slavia - Nitra 3:1

                                  ElvisPresley     před 16 lety 26.06.2008 15:15 |  
                                  0 0

                                  Tedy šatna a ostatní zázemí pro hráče je v současné době plně vybaveno a na předpokládané úrovni?

                                  • Re: Slavia - Nitra 3:1

                                    Jiri1     před 16 lety 26.06.2008 15:23 |  
                                    0 0

                                    Muj zdroj rika presne , ze je jiz na stejne urovni jako na Strahove a ze se do nej dal z nasich penez pruezne investuje, jenze treba hraci rikaji , ze to neni jeste ono, ale jeden vystup z teto veci je, vybaveni satny si kompletne plati najemce , zatimco na Strahove to byl vzdy CSTV, viz rehabilitace, calouneni a podobne, ale co vim, mate tyto informace daleko konkretnejsi a rekl bych i ucelenejsi, mne vzdycky zajimal vzdy spis sportovni rozmer, to vi treba Martin, kdyz nam tady s nadsenim jemu vlastnim vykladal o prubehu stavby, dokazal zblaznit i mne. Jiri

                                    • Re: Slavia - Nitra 3:1

                                      ElvisPresley     před 16 lety 26.06.2008 15:34 |  
                                      0 0

                                      Děkuji. Je potřeba si ale uvědomit, že sportovní rozměr je v přímé souvislosti se zázemím, po kterém se tolik volalo s tím, že s novým stadionem přijde. Pamatuju, jak mi Venca Petrák jednou říkal, že než se dostane ze Strahova do prádelny, tak je to snad hodina cesty.Ovšem těžko říct, zda prádelna v Edenu je či není...

                                      • Re: Slavia - Nitra 3:1

                                        Jiri1     před 16 lety 26.06.2008 15:40 |  
                                        0 0

                                        No to fakt netusim, ale ma ji snad hotel, v ramci hvezdicek je to snad povinnost, takze pri te provazanosti je mozne , ze ji budeme vyuzivat , ale to fakt nevim, mne treba vic zneklidnuje , jak si poradime s tzv. krizovymi zapasy, kdyz se sice ma pred ligou instalovat tzv, bezpecnostni plot , ale stejne to pry nema byt stopro obrana, navic treba Ostravaci se uz nechali nekde slyset , ze se tesi.......... Jiri

                                    • Re: Slavia - Nitra 3:1

                                      Wommi     před 16 lety 26.06.2008 15:40 |  
                                      0 0

                                      no Jiri a jak to dopadlo:)))..jako s krizkem po funuse...kdyt ta slavia..resp investor musi treba dekovat i panubohu:)))..protoze diky tem prutrzim se alespon okoli stadionu umeje,..protoze po ukonceni praci ani nebyli schopni zajistit vycisteni vladivostocke ulice a kdyz se viril prach, tak jsem fakt koukal kolik toho je pod auty v cele uloici az k plavecaku.
                                      :)

                                      ..obecne je to spis zklamani a jak jsem tu mnohokrat psal..doufasm ze jde jen o to zkouskovy obdobi,..ze proste pak to bude lepsi a pojede to!
                                      M.

                                      • Re: Slavia - Nitra 3:1

                                        Jiri1     před 16 lety 26.06.2008 15:47 |  
                                        0 0

                                        Martine vcera jsem tam sedel s kamosi, ano sedacky byly spinave, nikdo zrejme nemel zajem je ocistit, ale kdyz rozsvitili, tak to proste bylo jednickovy, teda nikdy by mne nenapadlo, ze ja tady budu hajit vedeni ci spravu stadionu, ale ty veci se urcite vychytaj, kdyz ne tak jim to daj lidi sezrat, to nebude zadnej Jiri , ale clanky v novinach a to si piste , ze to zabere. Jiri

                                        • Re: Slavia - Nitra 3:1

                                          Wommi     před 16 lety 26.06.2008 15:51 |  
                                          0 0

                                          ...no Jiri,..musim rict ze jsem mel presne stejnej pocit,..kdyz se rozsvitilo,..byla to parada...kousek na hriste..a pekny..fak pekny..
                                          jeste jsem si liboval,..kdyz kotel delal ten vlacek..a byli nahore a pouze v jedny rade a presto pri skandovani to opravdu silne znelo!!..ty podhledy a akustika..to je balada..
                                          ps..docela jsem koukal jak mlady tam jsou lidi...mne je 33 ale todle bylo vse mezi cca 10-25 rokama...s tim ze hoodne jich bylo pod 20:)
                                          M.

                                          • Re: Slavia - Nitra 3:1

                                            Jiri1     před 16 lety 26.06.2008 15:58 |  
                                            0 0

                                            No Martine budu koncit, verim , ze se nekdy v Edenu sejdeme a dame rec, verim, ze ta omladina a jeji idol Strasak tam bude chodit radeji nez jinam a verim, ze i mi poradatele , rikam jim Spartanci, pry tam vcera byli zvoli lepsi oddil, nez dosud a k tromu si drzme palce, zdravi Vas i Elvise a ostatni Jiri