Na pondělním tréninku Žiliny se objevil Ondřej Šourek a pravděpodobně zde nakonec podepíše smlouvu. "Jsme v jednání s jeho klubem o přestupu a taky s hráčem samotným. Chceme, aby se tento pštadvacetiletý stoper objevil v nové sezoně v dresu MŠK," řekl manažer klubu Karol Belaník pro profutbal.sk. Šourek se ve Slavii neprosadil, na podzim odehrál několik zápasů v lize a naskočil i do Ligy mistrů, výkony však nebyly přesvědčivé, proto na jaře působil v béčku.
Do Slavie naopak nepřijde žižkovský Ondřej Kušnír. Hráč a klub se dnes dohodli na podmínkách se Spartou. O hráče měl zájem Karel Jarolím na pravý kraj zálohy, ale nakonec jsme souboj nevyhráli. Žižkov měl přemrštěné požadavky, které klub zřejmě neakceptoval.
Podle eFotbal.cz Slavia jedná o příchodu Michala Papadopulose, jehož cena je 300 tisíc EUR. Zájem mají však i Ostrava a Mladá Boleslav. Více zde.
Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
Obránce Ondřej Šourek má namířeno do Žiliny, se kterou jedná o přestupu. Do Slavie naopak nepřijde žižkovský Ondřej Kušnír, který míří do Sparty.
Komentáře (155)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
Luke7 před 16 lety 24.06.2008 09:50 |To sem fakt zvědavej na ty naše posili...
Jinak rozhovor s Vorlem: http://efotbal.cz/index.php?page=clanek&clanek=40326
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
Chovi před 16 lety 24.06.2008 13:07 |A za kolik šel Šourek a Kalivoda?
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slavista-kuba před 16 lety 24.06.2008 18:29 |V Deníku Sport byla u Kalivody uvedená částka kolem 10 milionů. Za kolik odejde Šourek, těžko říct.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
Jachym před 16 lety 24.06.2008 09:53 |Kušníra není škoda, byly by to vyhozené peníze. Šourka také asi postrádat nebudeme. Nějaká mimořádná posila se asi nepovede, taže je hlavní udržet jádro týmu.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
Eluin (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 09:54 |Tož, Šourek, žádné velké oslabení pro tým. Kušník...to je taková maličkatá hvězdička, kterou je ale možno na nebi přehlédnout, neviděl bych to jako neúspěch Slavie, že jsme takového hráče nezískali. Ten Papadopulos by asi nebyl špatný, ale nevím v jaké by byl formě a kupovat si hráče typu Baroš (dříve kvalitní, nyní....kdoví?), na to asi nemáme dostatek financí...
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
martyni (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 10:10 |No tak sparta slavi "uspechy" pri honicce za hraci.. ale vime, ze to nemusi byt rozhodujici.. esli Kusnir na spartu ci slavii ma, tot otazka.. dulezity bude postavit tym, kterej bude chtit neco dokazat.. to se muze povest i bez posil, i kdyz preci jen - aspon jednoho, dva hrace by to chtelo:-)) Papadiopulos? nevim.. mame Goceho, Senkyho, Necida, Ivanu..nemam na to jasnej nazor
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
mitsu před 16 lety 24.06.2008 10:20 |ja bych papadopulose urcite bral!za 8 mega je to uplne v pohode!uz jsme vyhodili daleko vice penez za daleko horsi hrace.papadopulos mel obrovskej talent o cemz svedci i to, ze si ho vybral wenger.a ted by si zadny kopyto nevybral!a u nas by se mohl chytit podobne jako sverky!jen mam trosku strach,aby sverky neodesel z baniku a banik za nej nekoupil papadopulose
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
bongor před 16 lety 24.06.2008 16:12 |Kušnír se ztrapnil už tím,že jde do sralty co s ním,je to nic než šedý průměr.A u rumunů se ještě dorazí.Amen.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 24.06.2008 10:05 |U Šourka je to myslím škoda, podle mého by měl sice odejít, ale pouze na hostovačku. Ono to pro něho bylo těžké, byl hozen z druholigové vody do Ligy mistrů, to by ustál málokdo (snad jen Ferry Dřížďal :-) ). To, že nepřijde Kušnír, je naopak dobře. Přeceňovanej hráč, už na jaře se mluvilo o tom, že je blízko podpisu ve Spartě (viz předzápasové preview zápasu Žižkova se Spartou v deníku Sport, kde o tom také psali). A Papadopulos? Pamatuju ho z jednadvacítky, není to špatnej útočník, ale za nějakejch 8 milionů nevím nevím... Kdyby přišel na hostování s následnou opcí, bylo by to asi nejlepší.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
mart před 16 lety 24.06.2008 10:11 |JJ, Sourek asi dobre pro Slavii i pro hrace (Sourka). Kusnir nevim (neznam), ale prave kridlo by bylo treba.....?mozna nejakej pricmoudlej frantik? Co se tyce Papadopouluse, hostovani je nesmysl, ... hrac (NAKONEC ANI KLUB) na to nepristoupi. 8 milionu se mi naopak zda slusne. Na rozdil ob MB a Ostravy ma Slavia sanci hrat CL, to by mohlo v licitovani pomoci, ...i kdyz hlavni budou asi financni pozadavky hrace (matne vzpominam na jeho prvni prestup v nejakych sedumnacti letech...).zdravi mart
(teda Richi, tohle je takova pohoda bez toho spamu!)
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 24.06.2008 10:33 |Ani by nemusel bejt přičmloudlej.. :-) Uvidíme, uvidíme... Je pravda, že Slavia má šanci naozdíl od MB a Ostravy hrát Ligu mistrů - ale zase na druhou stranu v sestavě MB by se spíše prosadil než ve Slavii, v Bolce je akorát Pecka, Táborský, Mendy; u nás jsou Toleski, Ivana, Šenkeřík, Necid, Janda... A prosadil by se i v Baníku, protože Magera už je fuč, pyč půjde i Svěrkoš a zůstane tak z těch dobejch útočníků akorát Zeher... Takže jde o to, co bude hráč chtít: hrát třebas v 15 zápasech za sezonu, ale zahrát si LM nebo alespoň UEFU - či odehrát za sezonu 25, 27 zápasů...? Nehledě k tomu, že na případu Svěrkoše může vidět, že návrat do Ostravy ho polil živou vodou a doufat v to samé. A to není jen Svěrkoš, je byl dříve i Heinz, to byli i defenzivní hráči jako Látal, Slončík, Bolf...
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
quelhar (admin) před 16 lety 24.06.2008 10:20 |Ty jo, ohrnovat nos nad Papadopulosem, co se tu clovek jeste nedocte :o)
Napsal bys to same o Pekhartovi?
A jinak k diskusi, jestli posilit do utoku nebo ne - jestli neprijde na pravou stranu zalohy nikdo, tak jeden utocnik navic by se hodil, protoze napravo nejspis bude hrat jeden z trojice Janda - Ivana - Senkerik, coz jsou vsichni hraci pouzitelni i v utoku.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
martyni (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 10:23 |asi je to trochu postizeni, ale ja bych treba radej pekharta.. papa je banikovec, pekhart slavista.. asi tak.. sorry, proste nejsem objektivni.. co se vykonnosti tyce, nemuzu rict, nevidel jsem ho hrat..muze se chytit jako sverkos, muze se taky ukazat, ze neni nahoda, ze se neprosadil v bundeslize..
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
quelhar (admin) před 16 lety 24.06.2008 10:42 |Souhlasim, kdyby se tu objevilo, ze kupujeme zhruba stejne kvalitniho Pekharta za 15 milionu, tak se tu bude radosti skakat do stropu, ale protoze Papadopulos jeste nehral ve Slavii, tak je za nej 8 milionu moc.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
martyni (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 10:55 |presne tak.. ja vim, rozhoduje kvalita a vule hrace neco odvest pro klub.. no ale prave, nejakej vztah ke klubu je z myho hlediska proste vyhoda na nejaky startovni care.... cizi hrac si ho muze vybudovat a nemusi... no a ja si jen tak pro nic hrace neoblibim, nejdriv ho musim poznat..
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
quelhar (admin) před 16 lety 24.06.2008 11:09 |Vidis a ja zase fandim vsem hracum Slavie bez rozdilu, jestli to je odchovanec nebo hrac, ktery prestoupil ze Sparty s pochybnou povesti :o)
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
martyni (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 11:22 |no pozor, ja taky fandim vsem, to ale nema nic spolecnyho s oblibou.. prece nebudu prat Abrahamovi, aby hral blbe, aby se na plac dostal treba mara suchy..
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
Eluin (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 10:26 |I tak je ale útočníků docela dost...Necid, Ivana, Šenkeřík (popř. Šmicer, Janda), Goce.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
quelhar (admin) před 16 lety 24.06.2008 10:40 |Nemyslim. Smicu snad ani nelze pocitat (kdyz uz, tak do zalohy a ne do utoku), jeden z tech peti bude hrat pravou zalohu a zbydou ti ctyri utocnici. Jeden se zrani, dalsi se vykartuje a nemas koho stridat.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 24.06.2008 10:52 |A to je chyba. Dříve jsme měli vždycky kam sáhnout do vlastních zdrojů, mohli jsme vytáhnout dorostence. Takže buď dáme nynějším nejlepším (cca třem čtyřem) šanci přichuchnout v některých zápasech do ligy, nebo právě pak až nebudem mít pomalu koho dát na lávku budeme plakat nad rozlitým mlékem... Spíše než průměrné nebo lehce nadprůměrné posily pro A tým potřebujeme zkvalitnit kádr B týmu. Osa z odchovanců Slavie, doplněna o dvě tři, možná čtyři nadějné hráče.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
quelhar (admin) před 16 lety 24.06.2008 11:01 |S hraci becka prece nemuzes hrat evropske pohary... Umis si predstavit, ze neprojdeme do LM a v klicovem prvnim kole poharu UEFA (pred skupinama) se ti zrani Senkerik, v obou predkolech dostane kartu Toleski a bude muset stat. A ty pojedes do Wolfsburgu s tim, ze v zakladu bude Ivana s Necidem, Janda na prave zaloze a na stridani budes mit do utoku jen Vukovice bez jedine ligove minuty?
Je to proste spor o filozofii - hrat s odchovanci je bezpochyby atraktivni pro fanousky, ale dle meho nazoru je lepe nakoupit kvalitu nez spolehat na to, ze kdyz se hraci zrani, tak zazari nejaky dorostenec.
Coz ovsem neznamena, ze by se kadr B tymu nemel zkvalitnit, to rozhodne ano.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
martyni (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 11:04 |no jo, to jsme resili stokrat.. otazka je, kde tu kvalitu sezenes.. nekdo rika, ze lepsi je hrace vychovat, nadejny hrac ti pak v tom Wolfsburgu zahraje lip nez koupeny prumerny hrac, jinak lestici lavicku... protoze ma nejakej potencial. samozrejme musi hrat vedle zkusenejsich hracu, neni mozny vyrazit tam s partou dorostencu, ale to nikdo netvrdi
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 24.06.2008 11:19 |A proč by neměl ten Vukovič pak zahrát dobře, lép než třebas Ivana..? :) Tohle riziko tu ale je i když by přišel Papadopulos, nemyslíš? Šenkeřík se zraní, Toleski dostane druhou žlutou a Papadopulos bude mít angínu... A ten Vukovič na té lávce bude muset být stejně. Tohle tím, že přivedeš jednoho útočníka, neovlivníš. A navíc: hraj s pěti zdravejma útočníkama, toč to... Jak ukázalo jaro, bylo jich až moc. Ano, když se někdo zranil, byly karty - bylo to vhodné. Ale takovej případ nastane dvakrát třikrát za půlsezonu a to klidně může dostat šanci i ten Vukoviš například.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
quelhar (admin) před 16 lety 24.06.2008 11:25 |No nevim, ale prave jaro ukazalo, ze 5 utocniku je tak akorat, protoze se casto stalo, ze tri z nich nebyli k dispozici.
Ano, riziko, ze budou tri utocnici zraneni tu porad je, ale je o dost mensi, nez ze budou dva utocnici zraneni.
Abych to shrnul - pokud neprijde zadny hrac na post praveho zaloznika, tak bych u nas rad videl jeste jednoho utocnika. Muze to byt treba Papadopulos, pokud nevyjde on, tak treba nekdo jiny.
A jen tak mimochodem - kdyby sel Michal do Baniku, tak jsem opravdu zvedavy, jak se Baniku bude darit s duem prumernych utocniku, ktere ve Slavii nepotrebujeme - Strihavka, Papadopulos :o)
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 24.06.2008 11:32 |Taky bych byl na ten Baník zvědav.. :-) Ale přece jen Střihavka, Papadopulos, Zeher je trochu menší kalibr než Toleski, Šenkeřík, Ivana, Janda, nebo ne? :)
Otázkou je ale i "koho" na toho pravého záložníka. Piták asi bohužel nepřijde, tak koho? Já bych si přál celkem Rajtorala, ale ten by byl asi tochu "dražší", bohužel... Možná ten Frejlach? :)
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
martyni (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 11:38 |ne kazdej hrac se hodi do kazdyho tymu.. slavie mela tradici v rychle kombinacni hre, do ktery se strihavka moc nehodi.. navic mame necida, 2 vysoci utocnici by byli zbytecni, kdyz pri nasem stylu casto neni treba ani jeden... Strihavka muze v ostrave zarit, to ale neznamena, ze by pro nas byl prinosem.. ostatne jak se taky ukazalo na jare..
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
bongor před 16 lety 24.06.2008 16:19 |jo,to je přesný,hráči by se měli kupovat podle záměrů trenéra a jeho
vize způsobu hry.A taky je důležitý,aby zapadli do kolektivu,což je kolikrát ještě těžší,než výkony na hřišti.Vidíš to na našem Standovi v repre.Kdyby se umlátil,tak mu to tam nikdo nehodí jak potřebuje.Prostě není v módě u soudruhů.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
Eluin (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 12:00 |Já se trochu bojím toho, že budeme pořád točit útočníky a v podstatě se ta klasická hrotová dvojice neustálí. Každý forward si zahraje tak 7 sedm utkání, dá jednoho góla....
S tím Vukovičem souhlasím, jako záskok by byl jistě dobrý.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
zz před 16 lety 24.06.2008 12:20 |Počítám, že Baník bude hrát s pětičlennou zálohou-Rajtoral, Otepka, Marek, Tomašák, podhrot Lukeš a jediným útočníkem bude Papadopulos nebo Zeher nebo Mičola nebo Střihavka. Zeher nemůže hrát vedle Papadopulose ani Střihavky, to samé dvojice Střihavka Papadopulos. To by nefungovalo. Ale my se musíme ohlížet pouze na sebe, ať si konkurence nakupuje koho chce.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
martyni (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 11:28 |navic pokud o nekom rikame, ze je prumer, znamena to, ze treba nema na poharovou evropu - rychlostne , durazem, myslenim.. dobre fyzicky vybavenej junior pak muze zastat vic prace nez starsi hrac, u kteryho vime, ze stihat nebude
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 24.06.2008 11:30 |Tohle je dobrej postřeh... A je to pravda, viz Theo Walcott.. :-)))) Takového mít, jejda jejda.. :))
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 24.06.2008 10:29 |Špatně čteš, neohrnuju nad ním nos, jen říkám, zda není 8 milionů za něho moc... A co je ale taky pravda, tak v Německu je kolik let a prosadil se vlastně až poslední půlrok na hostování v Chotěbuzi (?)
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
quelhar (admin) před 16 lety 24.06.2008 10:39 |A Sverkos se nekde v zahranici prosadil? Ted ma cenu pres 50 milionu. Utocnik z reprezentacni U21, ktery hraje nekolik sezon v zahranici a posledni pulrok hral celkem pravidelne - za 8 milionu? Ne, podle me to neni moc. Navic pri vsi ucte k zimnim nakupum, Papadopulose snad nelze zaradit do kategorie prumer, kam jste soupli Jarolima a Cerneho, kteri prisli za podobne castky.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 24.06.2008 10:49 |Tak je fakt, že Papadopulos je oproti třebas tomu M.Jarolímovi nebo Černému něco "dokázal", pokud se nepletu, ani jeden z těch dvou jmenovanejch nebyl nikdy v žádném repre výběru (perličkou je, že třebas ani Rajnoch, až teď v širším kádru seniorské repre) a něco odehrál v Bundeslize. Kdyby se vyloženě neprosadil, tak kdykoliv mohl odejít do Rakouska, do Belgie. On přesto zůstal a hrával, sbíral pomalu starty. To máš pravdu. A je pravda i to, že byl na stáži v Arsenalu a Wenger s ním byl celkem spokojenej. To je taky pravda. Ovšem na druhou stranu nás zimní nákupy docela dost "vyždímaly", což je nepochopitelné, protože za Švece mělo být podle oficiálních zpráv 50 a za Vlčka asi 25 milionů, že?
Äno, Papadopulos je lepší než Jarolím a Černý (i když každej z nich má jiné přednosti), ale nemyslím si, že bychom ho tak nutně potřebovali. O co je lepší Papadopulos než Toleski, kterej přišel v zimě? Než Šenkeřík, kterej přišel loni v létě? Než Ivana? Než Necid? Proč nedat šanci někomu z B týmu? Nemyslím si, že jsme v situaci, kdy musíme kupovat každej "lehkej nadprůměr" nebo "nadprůměr bez dlouhodobé formy". To tam radši v té sestavě uvidím dorostence, kterého pak můžeme (ale nemusíme, to je riziko fotbalu) zpeněžit.
Když přijde Papadopulos za 8 milionů (dobrá, uznávám, je to celkem přijatelná cena - za normálních podmínek) tak bude pátej útočník (a to počítám s Jandou na post pravého záložníka). To je za osm milionů si myslím docela dost.
Nehledě na to, že nesmíme zapomenout na to, jak před rokem a půl jsme nebyli schopni dát osm milionů za Michálka, osm milionů za Šenkeříka. A nyní bychom nejraději skoupili všechny...
Radši než Papadopulose za osm uvidím za třicet Rajnocha, skutečnou kvalitu. Bohužel, již je to asi nereálné. Nedivil bych se, kdybychom se ani oficiálně neozvali, že ho chceme. A uměl bych si za podobnou cenu představit i Morávka.
Ale ještě jednou: je pravda, že 8 milionů je asi celkem slušná cena. Ovšem opakuju: potřebujeme ho tak nutně?
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
LordEdmund před 16 lety 24.06.2008 11:04 |Nemám moc času na širší rozbor, ale jsem přesvědčenej, že Papadopulos neni lepší, než například Černý.Ani to srovnání nelze brát moc váźně, když se jedná o odliśný post. Sledoval jsem Bundesligu a Papadopulos i tam byl spíše podprůměrnym útočníkem. Je tam sice určité zlepšení oproti minulým sezonám, ale kdo ví, jestli to byl jen záblesk, nebo jde o nastartovaný progres.8 Mega mi nepŕijde moc, ale jestli by to mělo vytlačit zase Necida, tak jsem rozhodně proti. Toť vše a mějte se tady :-)
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
quelhar (admin) před 16 lety 24.06.2008 11:06 |"Ovšem na druhou stranu nás zimní nákupy docela dost "vyždímaly", což je nepochopitelné, protože za Švece mělo být podle oficiálních zpráv 50 a za Vlčka asi 25 milionů, že?" - nevim, ja zadne zakulisni informace nemam a to, ze nas zimni nakupy vyzdimaly se objevuje jen obcas tady na diskusi. Naprosto nemam duvod tomu verit. Ze vedeni nerozhazuje desitky milionu za hrace jeste neznamena, ze ty penize proste nema.
Nemyslim, ze by byl Papadopulos paty utocnik. Muze se to stat, ale u utocniku rozhoduje predevsim forma. Taky se muze chytit a byt stabilne v zakladu, predpoklady pro to rozhodne nema mensi nez Toleski nebo Senkerik.
A nakonec opakuju - pokud neprijde nejaky hrac na pravou zalohu, tak jednoho utocnika jeste potrebujeme.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 24.06.2008 11:21 |Mno... Tak raději přiveďme toho hráče na pravou stranu než dalšího útočníka.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
zz před 16 lety 24.06.2008 12:07 |Quelhare, peníze jsou. Veškeré zimní nákupy se pořídily za Vlčka a Gecova. Máme peníze za Švece-kolem 40 mega, za Dočkala-kolem 13 mega, za Kalivodu-kolem 8 mega, za Gaucha-kolem 3 mega, za Šourkja by mohlo být kolem 2 až 3 mega. Takže peníze jsou, jen je nevyhazujeme za předražené, průměrné hráče. Nebo jsme zbytečně neuplatnili opce na některé hráče, které nepotřebujeme. Hlavně žádná panika. Není k tomu důvod. Jde o kvalitu a cenu, vedení se poučilo ze zimního přestupového období.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
quelhar (admin) před 16 lety 24.06.2008 12:12 |Jo, tohle jsem tim svym prispevkem myslel...
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
tantalos před 16 lety 24.06.2008 11:13 |Mně přijdou všechny debaty o Papadopulosovi zatím hodně spekulativní. Viděl ho někdo v posledním roce hrát? Dokonce ani v tom Cottbusu si prakticky nekopnul. Jako koncového útočníka bych ho asi nekupoval, ale nebyl by schopný hrát v záloze? Jakou má kondici? Jak je na tom zdravotně?
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
quelhar (admin) před 16 lety 24.06.2008 11:16 |Prakticky nekopl? Na jare 14 odehranych zapasu, 2 branky, o tom bych nerekl, ze si prakticky nekopl. Zrovna on je myslim typicky utocnik, to uz spis muze hrat v zaloze Senkerik nez on. Na posledni dve otazky by pripadne odpovedela zdravotni prohlidka... :o)
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 24.06.2008 11:21 |Šenkeřík v záloze není eňo ňuňo, to spíše Milana či Jandyse tam frknout.. :-)
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
mart před 16 lety 24.06.2008 12:25 |Senkerik? Mno, videl sem ho na pravy zaloze ( ...a umyslne nepisu kridlo, protoze hral prinejmensim to same dozadu jako dopredu) proti Ajaxu, (teda jestli se zase nepletu:), ale myslim, ze to byl Ajax), a byl neprosto NADHERNEJ!!! U me vyhral nejlepsiho hrace na hristi.mart (jasne podle jednoho zapasu se neda 100% usuzovat, ale (u me) umi to!)
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 24.06.2008 12:30 |Néé že ne. Ale pak chybí vepředu :'(
Senkerik
mart před 16 lety 24.06.2008 12:58 |:D, jenze nase ligova muzstva (teda krome Slavie) povetsinou nejsou tak dobra jako Ajax, ... cili by mohl hrat vic dopredu nez dozadu.
Navic, kdyz ma souper oba krajni beky prispendleny v obrane, .... tezko muze Slavii uskodit v utoku.
Uz zacinam bejt jako Brueckner...4-5-1, asi je to tim, ze starnu :D, i par sedivejch vlasu uz by se naslo :).mart
Re: Senkerik
slaviator před 16 lety 24.06.2008 13:47 |Všichni stárnem.. :-) Mně se zase líbí systém 3-5-2, popřípadě při systému čtyř obránců 4-3-3 :)
Re: Senkerik
quelhar (admin) před 16 lety 24.06.2008 13:51 |Vidis. A kdyz bychom hrali v sestave Vaniak - Krajcik, Suchy, Brabec, Siklic - Janda, Abraham, Jarolim, Tavares, Svento - Toleski, tak hrajeme 451 nebo 433? :o)
Re: Senkerik
zz před 16 lety 24.06.2008 14:05 |Quelhare, to by nefungovalo. Místo Abraháma Janda do středu zálohy nebo na podhrot a Ivana na kraj zálohy. Ale my přivedeme kvalitního středního záložníka a bude po problémech.
Re: Senkerik
martyni (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 14:48 |vis ze se tentokrat fakt tesim, az napises neco jako "vidite, zase jsem mel pravdu":-))
Re: Senkerik
slaviator před 16 lety 24.06.2008 14:08 |Tak jak jsi to rozepsal.. :-)) 5-4-1 s podporou krajních záložníků
Re: Senkerik
mart před 16 lety 24.06.2008 13:59 |3-5-2 se uz nenosi, to se tak da hrat poslednich 12 minut. Neptej se me pro zrovna 12:). Jinak to co pise Quelhar, akorat misto Jarolima (i kdyz zatracovat se mi ho ani trochu nechce) Janda, a misto Jandy (protoze mame jen jednoho - Jandu) SENKERIK. ...a pak at si to pojmenuje kazdej jak chce - 451, 433, nebo treba 2-5-3.... pocitam ze jak Siklic, tak i druha srana, kde asi bude Matej, by mohla byt dost ofenzivni. ... ted na to nejak koukam, ,... a docela se zalibenim :D. Ten system 2-5-3, to uz je skoro jako 2-3-5, a to nam sedelo neprosto nejvic, de facto sme s tim byli evropskou spickou.... jenze to ja bohuzel (jako mladik:D) nepamatuju :D.mart
Re: Senkerik
slaviator před 16 lety 24.06.2008 14:10 |2-3-5.. :-))) Tak to abychom koupili ještě teď tak deset útočníků.. :) Jako ale od té doby se fotbal strašně změnil. Co jsem třebas netušil, tak i oproti tomu před deseti lety se změnil počet střídajících. Na počátku 90. let bylo na lávce jen pět fotbalistů a smělo se střídat jen dvakrát.. :)
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
tantalos před 16 lety 24.06.2008 12:17 |Ano, máš pravdu, 14 utkání a dva góly, špatně jsem to formuloval. Myslel jsem to spíš, jako že toho moc nepředvedl, dva góly za sezóny v druhé německé lize zase není tak velký zázrak od koncového útočníka. Určitě bych ho rád viděl alespoň na poločas zítra v Edenu. V zásadě je to správný směr nákupu, cena se zdá být reálná a především je to jednoduchý nákup bez povinnosti platit prodávajícími procenta z dalšího přestupu.
Určitě bych ale viděl ve Slavii radši Pekharta
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
quelhar (admin) před 16 lety 24.06.2008 12:24 |No, kdyby to byla druha nemecka liga, tak by to nebyl opravdu zadny zazrak. Kdyz to je ale bundesliga, tak i ty dva goly maji trosku vetsi vahu. Zvlast, kdyz vic jich nedal ani slavny reprezentant Koller.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
zz před 16 lety 24.06.2008 12:26 |Tantale, my potřebujeme jiný typ útočníka než Papadopulose. Rychlostní typ jako Vlček nebo Kerič. Musíme kupovat hráče tak, aby typologicky zapadli do našeho herního systému-kombinační fotbal po krajích s rychlou přechodovou fází. Takže Papadopulose ne, ale rychlostní typ útočníka ano.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
Kmotr (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 12:31 |Vypadá to, že ten Kerič by se nám náramně hodil ale na toho asi můžeme zapomenout co? Kolik asi tak stojí?
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
quelhar (admin) před 16 lety 24.06.2008 12:33 |Muj nazor na Kerice je, ze je to nafouknuta bublina, ktera na podzim splaskne a v zime ho budeme moci koupit za par babek :o)
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
Kmotr (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 12:38 |No jen aby se rovnou v prním kole nenafoukla ještě tak o dva góly.. to by jsme pak koukali ;-)
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
quelhar (admin) před 16 lety 24.06.2008 12:47 |Kdyz da Toleski hattrick, tak se Kericovi sice podivim a koukal bych, ale to je tak vsechno :o)
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
Kmotr (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 12:51 |Uvidíme hned v prvním jarním kole. A vlastně už i UEFĚ. Kéž by se všem českej týmům v Evropě dařilo, to by jsme potřebovali jako sůl.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
Vhoo (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 14:32 |tak Papadopulose né tak úplně potřebujem ale zase každej den není šance koupit reprezentanta za pár mega , navíc myslím že tady je velká pravděpodobnost hráče z peněžit a myslím si že i kdyby se nechytli tak v rámci ligy ho stejně nakonec za nějakejch šest střelíme takže by to nebyl až takovej risk , navíc je fakt že ke konci sezony i těch 5 útočníku bylo málo :D takže proč ne .
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
bongor před 16 lety 24.06.2008 16:15 |Pro nás má momentálně cenu jen nadprůměrný fotbalista.A to Kušnír není a tím méně Šourek.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
GeorgK (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 10:22 |Kušníra je škoda, ale třeba vzroste mmožnost příchodu Morávka. Nejlepší by ale asi bylo dotáhnout někoho z Francie. A finančně nepdporovat konkurenci u nás :)
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
marcocruz (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 11:09 |Už jsem se začínal bát, že Sparta se nějak stane s nákupy rozumnější, ale naštěstí jsem se spletl, už opět skupuje co může, což je pošle opět příští sezonu za nás. V případě Kušníra, je to nejspíš další zahozená kariéra, bude to něco jako Žofčák, pak skončí v Jablonci.
Ten Papadopulos by byl zajímavej, pokud by třeba měl přijít na hostovačku nebo i na přestup, nevadilo by mi to, v německu ač moc šancí nedostával, dokázal často předvést zajimavé výkony. Navíc je ještě pořád mladý a perspektivní. To že si ho vybral v minulosti Arsenal nebude náhoda.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
Virgil před 16 lety 24.06.2008 11:52 |Sleduji německou ligu docela pečlivě a musím říct, že Papadopulos je velmi kvalitní útočník, který měl v obou německých klubech, kde hrál, poměrně smůlu na dobré spoluhráče. Záložníci bez kreativity, nekvalitní křídelní hra a málo slušných centrů, přesto bojoval, rval se na hrotu. Ve Slávii (ale i v Baníku nebo v MB, pravda) by se mohl poměrně často dostávat do šancí a ty umí řešit hodně dobře, je to typ takového "zabijáka" ve vápně. Dal by se přirovnat k Pekhartovi, při práci s balonem k Ibrahimovičovi (ten je samozřejmě kvalitou někde jinde, ale typově jsou si podobní).
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
zz před 16 lety 24.06.2008 11:55 |Dobrá zpráva, že Kušnír jde do Sparty. Je vidět, že vedení se poučilo ze zimního přestupového období a nekoupí každého, na koho si trenér Jarolím ukáže, navíc za velké peníze. Kušnír je průměrný hráč, ve Slávii by byl na lávce, Janda je mnohem platnější pro náš herní styl a zkušenější. Navíc tu máme Váchu, který až se dá zdravotně do pořádku a nabere kondici, tak vytvoří dobrý tandem s Jandou. Dočasně může alternovat na tomto postu Ivana nebo Krajčík. Chválím vedení za rozumné rozhodnutí. Kušníra opravdu není škoda.
Pokud jde o Papadopulose, preferuje Baník Ostrava po vzoru Svěrkoše. Jeho příchod je nereálný. Útok máme ideálně složený-Ivana, Šenkeřík, Toleski, Necid, možná by se hodil jeden rychlostní typ útočníka. Navíc počítám, že i v juniorce bude příští sezónu vyšší kvalita, možná přijde nějaký mladý útočník z ciziny, k tomu Klavík, Hošek, Balcar, uvidíme jak to bude s Vukovičem. Tady nás bota netlačí. Hlavně potřebujeme posílit na postu tvořivého středního záložníka, doufám, že brzy už přijde dlouho očekávaná posila na tento post. Pokud se ji podaří získat, tak se o nás nebojím. Ať si Sparta posiluje, my se musíme dívat pouze na sebe a sestavit typologicky dobře fungující tým. Je dobře, že se jde cestou užšího kádru A týmu, kde bude převažovat kvalita na úkor průměrnosti.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
martyni (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 12:05 |tez mam ten pocit, ze bude prospesne, pokud vedeni bude k jarolimove vyberu posil pristupovat kriticky, nebude-li mu kupovat kazdeho hrace, na kteryho ukaze, alespon ustanou dohady o tom, esli jarolim sve pozice nezneuziva a co vsechno je za jeho vyberem... v tomhle nejaky kolektivni rozhodnuti je urcite krok spravnym smerem, posily musi byt predevsim vyhodne pro klub. No jsem tedy zvedav, kdo ze ma byt tou dlouho ocekavanou posilou...:-))
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
Eluin (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 12:07 |Souhlasím, minulá sezóna nás mohla poučit, že nákup velkých jmen a mnoho osob na jeden post není vždy úplně to nejlepší..
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
zz před 16 lety 24.06.2008 12:02 |Papadopulos je útočník, je to hráč do vápna, není typem útočníka jako Vlček, který pracoval na velkém prostoru. Navíc v Leverkusenu prakticky vůbec nehrál a v Cottbusu odehrál sice více zápasů, ale většinou jako střídající hráč. Herně to bylo průměrné až podprůměrné, bundesligu pravidelně sleduji, takže vím, jak Papa hrál. I proto Cottbus neuplatnil opci. Teď by nám nebyl nic platný, bude potřebovat půl rok než se dostane do určité herní pohody a formy. Navíc preferuje Baník. My potřebujeme jiný typ útočníka-rychlostního hráče typu Blažka, Keriče.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
marcocruz (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 12:19 |co přivést někoho ze slovenska, tam je spousta zajímavých střelců. Štyvar,Lietava,Halenár,Novák.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
zz před 16 lety 24.06.2008 12:23 |Slovenskou útočníky ne. Podívej se na Heseka, zářil v Nitře a v Teplicích vyhořel. Ještěže jsme ho v zimě nekoupili. Na Slovensku není typ útočníka, který by nás mohl posílit.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 24.06.2008 12:26 |Ale je. A dokonce je to Jarolímův oblíbenec:)
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
zz před 16 lety 24.06.2008 12:27 |Zbyňek Pospěch, nepotřebujeme ho.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 24.06.2008 12:30 |Proč ne? V zimě byla jeho cena 800 000 €, nyní by nás přišel na méně... :-)))
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
Kmotr (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 12:31 |Protože je typově k ničemu do našeho mužstva, jak by řekl voki ;-)
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 24.06.2008 12:44 |Fotbalově možná ne, ale jinak... Když tu byli Bláža s Pudilem.. :-)
...rychlostni utocnik
mart před 16 lety 24.06.2008 12:32 |....no tak "rychlostniho" utocnika, .... vedel bych o nekom! Senkerik!
Jasne kazdy o nem vi, navic je flexibilni, a jeho vykon (myslim, ze bude hrat prave kridlo) se urcite jeste vylepsi ( uz jen tim, ze bude (snad) na druhe strane Svento, .... a (tedy aspon doufam), souperovi obranci nebudou vedet kam driv skocit.
JJ, priznavam, ze Senkerik je jednim z mych oblibenych "Hrdinu". Nejak mi pride, ze do toho dava uplne vsechno, ... a casto snad i vic. Takze jeste jednou, at zije Senkerik!!mart
Re: ...rychlostni utocnik
marcocruz (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 14:26 |Ten nedávno proklamoval, že chce zůstat v Norimberku i přesto, že sestoupil. Navíc si myslim, že tady by byla částkao dost vyšší. V poslední době ho dost sužovali zranění.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 24.06.2008 12:42 |Mno a co Vittek?
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
marcocruz (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 14:27 |Ten nedávno proklamoval, že chce zůstat v Norimberku i přesto, že sestoupil. Navíc si myslim, že tady by byla částkao dost vyšší. V poslední době ho dost sužovali zranění.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 24.06.2008 15:03 |No, já reagoval tím na to, že slovenské útočníky ne, že vyhoří.. :) Vittek, Šebo, ale i Mintál (což je že jo spíše záložník) nejsou špatní... Špatnej není ani Hološko, škoda že je v Turecku a líbí se mu tam.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
mitsu před 16 lety 24.06.2008 12:43 |tak blazek se k nam uz asi tezko vrati a keric jak uz nekdo psal nahore je jenom nafouknuta bublina.pochybuju ze v tech vykonech bude pokracovat.to bysem byli jak sparta abysme hrace kupovali hned po tom co pul rok zazari.a nevim kdo dalsi splnuje Tebou uvedene parametry a mohl by k nam realne prijit
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 24.06.2008 13:00 |Půlroku zazářil i Goce a koupili jsme ho, že
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
tolsimir před 16 lety 24.06.2008 13:03 |ty hlupacku, Goce byl hvezda i v Nemecku, coz se o Kericovi rict neda
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
zz před 16 lety 24.06.2008 13:06 |Goce v Německu příliš nehrál, byl to tým z druhé bundesligy a Goce se tam neprosadil. Nejdříve si zjisti fakta.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
tolsimir před 16 lety 24.06.2008 13:09 |A ty se treba koukni na tohle
http://www.youtube.com/watch?v=-lcV3iY83GQ . Prijde ti, ze se mu tam nedarilo?
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
YsoEz před 16 lety 24.06.2008 13:51 |owned
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 24.06.2008 13:54 |Hlupáček jseš ty, koukni na to, z kolika možnejch zápasů do kolika utkání nastoupil... To, že když hrál a dal pekné góly, to je jiná věc. Ale rozhodně tam nebyl za hvězdu.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
tolsimir před 16 lety 24.06.2008 13:57 |byl tam pul roku a nastoupil do trinacti zapasu. To je malo?
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
Jiri1 před 16 lety 24.06.2008 12:37 |Zdravim, Kusnir je typem hrace, ktery mohl Slavii prospet, ale pri Kretinskeho hre jsme tezko mohli davat na roztacejici spirale lepsi nabidky nez sef Sparty , pro nejz se moznost trufnout nas klub stava v letosni sezone zivotnim poslanim. Papadopulos, nejak mi to k nam nejde, neni typem utocnika , ktereho potrebujeme a navic nejsem presvedcen o jeho vykonosti viz Strihavka i Blazek, navic preference ceskeho fotbalu je minimalni , i on by rad zustal v Nemecku. Sourek odvedl v becku hlavne na konci souteze velmi kvalitni vykony, spadla z nej nervozita, ktera provazela jeho vykony v acku, pri jeho cene do 4 milionu je odchod zrejme hotovou zalezitosti. Jenze pro nas to uz zacina byt problem, mezi 21 momentalne zdravymi hraci jsou treba i Jablonsky, Divis i Volesak, treba take Cisse , kde trener asi zatim prilis nevi.Cili hraci , kteri sice maji prumernou ligovou vykonost , ale nejsou adekvatni nahradou za hrace , kteri odesli. Hodne se mluvi o posilach, osobne preferuji hotove fotbalisty Kozaka, ci Hananuilta, jeden ze zdroju stale zminuje Moravka, ktery je nam diky sve ucasti na devatenactkach stejne jako Necid k nicemu. Docela zajimava hra se zrejme odehraje pri uvolnovani dalsich hracu Sparty, seznam , ktery vypracovali ultrass Sparty se zatim stoprocentne naplnuje, Horvat, Postulka, Sivok, Kolar, Kadlec a Dosek to jsou hraci, kteri jiz Sraltu opustili ci opusti, takze bych to u nasi konkurence videl na jeste minimalne 2 prichody. Jiri
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 24.06.2008 12:46 |hainault jde podle páně kabíčka do bundesligy, aspon tak jak šel v zimě goce.. :)
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
Jiri1 před 16 lety 24.06.2008 12:54 |Hm v pripade pane Kabicka si pockam radeji na ofice informaci. I kdyz verim.ze Kabicek shani prachy ,kde se da, udalne chce zpenezit i dalsi cizince a privest nove, tak ak se mu to povedlo loni. Jiri
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
Jiri1 před 16 lety 24.06.2008 12:55 |Tak Papadopul neprijde , jde do Bolky. Jiri
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
zz před 16 lety 24.06.2008 13:04 |Protože je tam trenér Hapal, pod kterým se mu dařilo v Baníku.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
tantalos před 16 lety 24.06.2008 13:10 |Takže hotovo
http://fotbal.idnes.cz/utocnik-papadopulos-se-vraci-do-ceske-ligy-bude-hrat-za-mladou-boleslav-1mh-/fotbal.asp?c=A080624_130332_fotbal_mn
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
zz před 16 lety 24.06.2008 13:13 |Rozhodla osoba trenéra Hapala, pod kterým se mu dařilo v Ostravě. Baník se zaměří na Heinze.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
tolsimir před 16 lety 24.06.2008 13:16 |Heinz půjde do Sigmy, zjisti si fakta než něco napíšeš
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
tolsimir před 16 lety 24.06.2008 13:16 |Heinz půjde do Sigmy, zjisti si fakta než něco napíšeš
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
zz před 16 lety 24.06.2008 13:23 |O Heizeho se zajímají Ostrava, Brno a Olomouc. Ostrava je s ním v kontaktu delší dobu, protože počítá s odchodem Svěrkoše.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
tolsimir před 16 lety 24.06.2008 13:24 |Heinz se chce vrátit domů za rodinou, pro peníze a úspěchy už fotbal nehraje, viz. jeho působení ve Francii
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 24.06.2008 13:56 |... ve Francii si vydělal víc, než by si vydělal v české lize, maj tam i nějaké bonusy za postup do první ligy... Pro kterou má ještě roční smlouvu.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
tolsimir před 16 lety 24.06.2008 13:58 |ale o to nejde. Kdyby byl na penize, tak hned celou vyplatu nezofofruje v kasine a bordelu
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
tolsimir před 16 lety 24.06.2008 13:59 |*nerozfofruje
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
Kmotr (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 14:40 |No tak to spíš na opak, právě protože rozsfofruje celou výplatu v kasinu tak by měl být na peníze. Udělej si v tom jasno..
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
Squater před 16 lety 24.06.2008 15:10 |A nebo taky ne...
Komu myslíte, že patří majonézy a kečupy Heinz :D :D :D
Proto si může synáček dovolit rozfofrovat celou výplatu za kasino a kurvy...
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 24.06.2008 13:58 |Takže: Koho přivedeme my?
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
martyni (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 14:19 |to je hadanka, tusi nekdo? :-))
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
martyni (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 14:28 |tedy pokud mam neco odtusit s prispevku zz/vokiho, zda se ze se chysta neco zajimave.. tedy alespon z jeho pohledu.. no nechme se prekvapit
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 24.06.2008 14:29 |Já po sezoně věřil v Rajnocha a tajně jsem doufal v Pitáka s Bergerem... Teď bych bral aspoň toho Morávka, ale bojím se, že nepřijde ani ten
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
marcocruz (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 14:36 |Třeba nás vedení překvapí nákupem Rajnocha
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 24.06.2008 15:02 |... nebo Morávka :)
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 15:14 |Nebo obou:-) To bych byl fakt překvapenej. . Ale reálnější je spíš tak Otepka, kterej naznačoval, že se nechce přetahovat o základ s Lukešem. Herně bych ho furt bral, ale musel by štandopéde do Krkonoš, aby se pak po hřišti jen neploužil:-)
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 24.06.2008 15:39 |Otepka? Tak ať se ještě vrátí do Slavie Sláma.. :-) Kde je mu konec.. :-(( :)
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
KING25 před 16 lety 24.06.2008 14:13 |No tak jsem zvědav, jestli se šourek v žiline chytí a pořádne si konečně zahraje první ligu. SE nedivím, že toho Kušmíra nekoupili, když za nej chtěli tolik peněz. Sparta se nikdy nepoučí a oni jim ty peníze jednou dojdou. Toho Papadopulose je škoda, ten by se mohl hodit.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
marcocruz (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 14:42 |Sparta hlásí další přestup z FC Bruggy přichází po skončení smlouvy Štěpán Kučera. Už se těšim,jak se tam zase rozhádaj
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
KING25 před 16 lety 24.06.2008 16:32 |JJ..ta jejich koncepce funguje jak svin :-)
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 15:07 |Mě by zajímalo, kolik je "tolik peněz". . :-) Ale třeba nám teď pustí Křetínský Koláře. . Podle mě máme útočníků dost typově i početně, včetně Klavíka, Vukoviče, Zelinky na zkoušku do ligy. Posílit potřebujem jednoznačně v záloze stř. + pravý záložník a ještě stoper( Cissé?) a můžeme ladit formu. .
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
mart před 16 lety 24.06.2008 15:28 |...Kolar........, mozna by mohl bejt dobrej. Mozna i velmi dobrej(muj nazor), ale mozna ne ( ja se totiz casto pletu).mart
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 24.06.2008 15:30 |Prodloužil během jara ve Spartě smlouvu... :( Ale ten by možná nebyl špatnej, takovej druhej Janda :)
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
mart před 16 lety 24.06.2008 15:30 |Jeste k Sourkovi, pokud do Ziliny, mohla by tam by ta "Buy back" klauza, ... kdyby se nahodou rozkopal a byl tak dobrej jako ten Chielini.mart
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 24.06.2008 15:31 |... tak dobrej je každej stoper ve Slavii, ne? :)
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
Nax před 16 lety 24.06.2008 15:05 |Sice to neni k tematu. Hra ohledne trenera pokracuje. Napada me citat z Hrdeho Budzese: "Je to komedie nebo trgaedie?"
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
quelhar (admin) před 16 lety 24.06.2008 15:20 |No, co se toho tyce, tak me prekvapuje, ze tu jeste nikdo nezminil Jarolimovo vyjadreni, ktere poskytl Sportu - tedy ze si nabidky vazi, ale ze ji ted nemuze prijmout, protoze ma rozdelanou praci ve Slavii. Ze by se o tom dalo uvazovat, kdyby dostal nabidku s dostatecnym predstihem v ramci nejake koncepce, ale takhle ji neprijme.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 24.06.2008 15:38 |... co když to řek jen na nátlak Slavie? :-) Ne, ne... Jasno bude, až bude jmenovanej novej trenér. Tak pak budem mít všichni jistotu. Mně se třebas KJ na jaře "hrubě nelíbil", bylo to z jeho strany fotbalové baroko (i když teda nechápu proč baroko, když baroko byl přezdobenej styl a Brückner komentoval Rozehnalův strašlivý výkon, inu, asi neměl v dějepise jedničku)... A myslím si, že kdyby ihned (!) po konci loňské sezony šel KJ k repre, bylo by to dobré pro něho (taková šance už nemusí nastat) i pro nás (měli bychom jistotu, že se to jaro opakovat nebude). Ale teď, když už jsou všichni trenéři (krom Hřebíka, Petržely) pod smlouvou (Zeman, Levý, ...), tak by to bylo docela tragické - koho tak narychlo vzít? Takže za téhle situace doufám, že s tím rok počká. :) Sice to třebas bude během sezony někdy hrůza, sice možná bude stavět zase dva tři defenzivní záložníky, ale pořád lepší, než aby dva tejdny před ligou pak přišel novej trenér...
Btw snažím se pochopit ten posun KJ, ale doteď to nechápu. Proč najednou po dvou a půl letech překopal všechno, na čem ve Slavii úspěšně stavěl (a vlastně i předtím ve Slovácku)? Například dříve se snažil ofenzivní hráče úkolovat defenzivními úkoly (viz Matěj Krajčík, tenhle krok byl vidět i na jaře s Pudilem) a najednou na jaře defenzivní hráče úkoluje ofenzivníma úkoly (Abraham)... A další věci... Mno, byl to snad jen pokus, který nevyšel tak, jak si představoval a snad se vrátí k tomu, co prosazoval předtím. Rychlý kombinační fotbal s využitím "ostrých krajů" atd atd
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
Jiri1 před 16 lety 24.06.2008 16:13 |Takto je bomba alespon pro mne, Vukovic ktereho zde pasovala vetsina ctenaru do pripravy s ackem se uz druhy den pripravuje s Kladnem -zdroj Kladensky denik Jiri
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
Jiri1 před 16 lety 24.06.2008 16:19 |Ouehlare asi bych Vam mel rici , ze tentyz KJ rekl svazovemu bossovi trosku neco jineho, pokud bude uvolnen nabidku prijme, proto dnes vecer bude jednat Rosen s Kostalem , sance , ze by Jarolima dobrovolne pustili je zatim nulova. Ale nerikej nikdy, tyto tanecky uz se zacinaji docela libit dalsim lidem ve vedeni klubu a chteji od predstavenstva pojistku pro prpad, ze by se veci hnuly prece jen nespravnym smerem. Jiri
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
Vhoo (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 16:24 |tka na jednu stran ubych nerad prisel o trenera Jarolim ale kdyby opravdu chtel k repre nema cenu ho drzet silou , nakonec mit v repre sviho trenera ma svoje vyhody , konecne by se tam podival i nejakej slavista , no ale museli by sehant hodne rychle dobrou nahradu , jedinej kdo je na to vhodnej je dle meho Beranek
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
quelhar (admin) před 16 lety 24.06.2008 16:46 |K repre chce kazdy trener, ale za soucasne situace tam proste nekteri nepujdou. To plati i pro Jarolima, vsichni vedi, ze by repre moc rad vedl, ale situace je takova, ze vedeni ho uvolnit nehodla a tak tam proste nepujde. A rozhodne to neni tak, ze by Jarolim nejak trucoval, ze na nej zbyde jen Slavia a ze ho Dolezal s Rosenem nechteji pustit.
Vukovič trénuje s Kladnem
Kmotr (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 16:15 |Tak Vukovič pujde asi na hostování do Kladna, jde tam i Dubský.
Re: Vukovič trénuje s Kladnem
quelhar (admin) před 16 lety 24.06.2008 16:19 |Opet spravny krok, je to prvni liga, sance na zaklad celkem obstojna, pokud to bude bez opce, tak idealni postup.
Re: Vukovič trénuje s Kladnem
Jiri1 před 16 lety 24.06.2008 16:26 |To , ano za predpokladu, ze prijde jeste jeden kvalitni utocnik, nezlobte se , ale Senkerik, Ivana, Toleski mozna, Necid, to je hodne malo, kdyz nelze minmalne 2 mesice nelze pocitat se Smicrem. Jiri
Re: Vukovič trénuje s Kladnem
quelhar (admin) před 16 lety 24.06.2008 16:27 |No jiste, vsak uz jsem to nahore psal, kdyz byl jeste aktualni Papadopulos.
Re: Vukovič trénuje s Kladnem
EdCable před 16 lety 24.06.2008 17:50 |4 kvalitni utocnici mi prijdou adekvatni, pokud prijde jeden kvalitni pravy zaloznik. 4-5-1 s Jandou a Sventem na krajich neni marny system.
Re: Vukovič trénuje s Kladnem
ghatos před 16 lety 24.06.2008 16:32 |Mě by zajímalo co je ze Zelinkou, má podepsanou dlouhodobou smlouvu se Slavií, byl v Českých Budějovicích, ale pak snad byl jen v béčku, dál nevím. Vukovič v Kladně by byl super. Třeba zrovna práce s béčkem je dost zajímavé téma. Zatímco Sparta B sice hraje druhou ligu, ale pochybuji, že by někoho vytáhla do áčka. Možná dá nějáké hráče na hostování do prvoligových klubů, ale stejně to nemá žádnou koncepci. Podívejte se na takového Jeslínka.....rychlí, inteligentní útočník, který se prosadil v Kladně, ale co z toho, když ho ve Spartě totálně zazdily.....až je mi Jeslínka líto....., jsem zvědavý na Necida jak to s ním dopadne.
Re: Vukovič trénuje s Kladnem
Jiri1 před 16 lety 24.06.2008 16:42 |Zelinka ma podepsanou smlouvu s nami, cele jaro byl zraneny, po odchodu trenera Cipra z Budejic ho Straka nevzal do zimni pripravy pozdeji se zranil. Bohuzel nejde o hrace, ktery by mel i v pripade nadprumernych vykonu nejak citelneji promluvit do sestavy naseho acka. Co se tyce becka je urcite nutna urcita stabilizace hracu, pro ktere je becko jen krizovatkou na jejich ceste vysse, ale nemuze to znamenat, ze nektere zapasy odchodi a jine odehraji na urovni okresu. Myslim , ze by k tymu mel prejit Sanak z dorostu, ktery se behem roku ve Slavii vypracoval a je i hraci velmi pozitivne vniman, prece jen Mirek Janu je kvalitou nekde jinde a je ho v podstate u becka skoda, navic nejsem presvedcen , ze mu soucasna situace nejak moc vyhovuje. . Jiri
Re: Vukovič trénuje s Kladnem
slaviator před 16 lety 24.06.2008 20:56 |Perlička: před dvěma lety chtěl Jeslínka Jarolím, de facto mu sliboval hory doly, Jeslínek už tu byl jednou nohou, nakonec řek, že by to Spatě nemoh udělat a zůstal... Ovšem nyní se nedá vyloučit, že by k něčemu podobnému mohlo dojít znovu a tentokrát se to dotáhlo do konce. Je to daleko reálnější než Kolář... A jeho otec by byl celkem rád. Ovšem, další perlička, "neúspěch" Sparty (i když přiznejme si to, druhé místo je pro Sparzu mega úspěch :-) ) v pauze celkem zapíjel. Jenže je také pravda, že během léta vyvíjí tuto aktivitu docela dost fotbalistů skrz všechny kluby a já na tom nevidím (mimo sezonu) nic špatného, horší je, když si třebas takovej Marek Kulič v klidu před treninkem zapálí cigeretu... V současnosti má třeba speciálně on pouze na tu kyperskou ligu, kam ho chtěj. Nechápu, jak mohl mít v uplynulé sezoně plat 9 (!) milionů... A takovejch platů je ve Spartě ale více.
Jo, málem jsem zapomněl. Jeslínek by se mi celkem i líbil, a myslím, že jeho otec by byl fakt rád :)
Re: Vukovič trénuje s Kladnem
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 21:44 |No za toho bych se nezlobil, ale Lavička ho zapracuje. . Kulič na Kypr. . ideální tam by ještě mohl něco ukázat. Jak v Bolce vyletěl, tak ve Spartě šel krutě dolu.
Re: Vukovič trénuje s Kladnem
jane (admin) před 16 lety 25.06.2008 06:07 |Jestli reporter Kladenskeho deniku videl na treninku Kladna Vukovice, pak tento hrac ma zrejme velmi vzacnou schopnost se rozdvojovat - jeho druha pulka je totiz na dovolene v zahranici a o Kladne nic nevi. Takze trochu kachna.
Re: Vukovič trénuje s Kladnem
Kmotr (přítel SN) před 16 lety 25.06.2008 10:02 |Tak to je dobrý no :D
Re: Vukovič trénuje s Kladnem
slaviator před 16 lety 25.06.2008 10:10 |Tak třebas tam je jen jeho dvojník, kterej se chce prosadit do světa fotbalu... A teď ho jane práskla, že to není pravej Vukovič... :( :-)))
Re: Vukovič trénuje s Kladnem
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 25.06.2008 10:35 |Zřejmě dělník z východu, který , z neznámého důvodu, skrývá svoji pravou identitu:-)))
Re: Vukovič trénuje s Kladnem
slaviator před 16 lety 25.06.2008 10:51 |nějaký účko, který dělalo v Edenu a ted nemá práci.. :)
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
zz před 16 lety 24.06.2008 19:34 |Papadopulos prozradil, že kromě Baníku Ostrava, Sparty Praha a Mladé Boleslavi měl nabídky i z druholigových německých klubů.
Z toho vyplývá, že Slávia nepředložila hráči konkrétní nabídku a neměla o něho zájem. Je to správné rozhodnutí ze strany vedení.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
quelhar (admin) před 16 lety 24.06.2008 20:30 |Takze tolik k Jarolimovi a reprezentaci:
"Po jednání s Tomášem Rosenem již jméno Jarolím na seznamu našich kandidátů není. Vyjasnili jsme si stanovisko, že Slavia Karla Jarolíma neuvolní," řekl ČTK Košťál.
"Vyjádřil jsem potěšení, že si vážíme zájmu o našeho trenéra, protože to dokládá jeho kvality. My jsme ale v etapě budování týmu, vytvořili jsme koncepci, kterou se řídíme a nedílnou součástí je právě Karel Jarolím. Proto v tuto chvíli není pro Slavii proveditelné, aby jej uvolnila. Naším cílem je vybudovat tým evropské úrovně. Když v tom budeme úspěšně pokračovat, tak kouč získá další zkušenosti a bude ještě vhodnějším kandidátem v další volbě," uvedl Rosen.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 24.06.2008 21:04 |Nedivil bych se, kdyby ho na tom seznamu Košťál nechal... Nebylo by to od něho poprvé... Jasno bude vážně až tehdy, kdy bude jmenován novej trenér. Perličkou je, že jsou sklonovány jména jako Komňacký (navrhl ho Zlín), Beránek (navrhla ho Slavia), ale doteď je nikdo ze strany svazu nekontaktoval, takže je zcela zřejmé, s kým se počítá.
Je pravdou, že trenérem reprezentace se měl stát Rada, jenže má to dva háčky. Zaprvé nemá podporu veřejnosti, což by ale byl ten menší problém. Větší trhlinou v plánu pana Košťála je to, že byl Rada v realizačním týmu už za Brücknera a svým způsobem má i část viny na neúspěchu na EURU. Kdybychom postoupili alespoň ze skupiny, tak by to bylo jasné: jmenován by byl Rada. Během jarní části to neprozřetelně "omylem" vyslovil i sám Brückner, který na jedné tiskové konferenci (nominační tiskovka na soustředění na Kypru) prozradil, že jsou s panem Radou rovnocenní partneři a že "Petra připravuje na éru, kdy to povede sám", což bylo na dotaz, zda bude komplikací že nebude (Brückner) na Kypru a celé soustředění povede pouze Rada... Jenže jak říkám, neúspěch na EURU celou "akci" zkazil a Košťál nyní buď skvěle blufuje, nebo neví koho a šmátrá po jménech jako Cipro (sice dobrej trenér, ale pokud je Zeman za zenitem a bez výrazného úspěchu, tak co Franta Cipro...?) , Hřebík (dovedl bych si ho představit spíše jako odborníka-konzultanta pro taktickou část přípravy, pro rozbor videonahrávek soupeře apod...
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 24.06.2008 21:38 |Každopádně "volba" trenéra je jedna velká komédie. . tak ať si tam dá třeba toho Chovance. . Můžou si s Rehaagelem navzájem konzultovat styly a výsledky.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 24.06.2008 21:44 |Hele, než Chovance, to ať tam daj Hřebíka s Csaplárem jako dva rovnocenné trenéry.. :-) Jeden bude mít na starost obranu (Hřebík), druhej útok (Csaplár). Hřebík bude prosazovat systém čtyř obránců variabilní s pěti, Csaplár bude pro nominovat do útoku Latku, Jarošíka a Chlebouna a do zálohy jistého Lumíra Sedláčka.. :-))) Nee, vážně: cokoliv a kdokoliv bude lepší než Chovanec či Rada! I ten Straka...
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
quelhar (admin) před 16 lety 24.06.2008 22:17 |Ja myslim, ze ten Topmoller by nemusel byt spatny napad. Clovek, ktery opravdu nema duvod lezt tady nekomu do zadku tim, ze povola ze Sparty kazdeho hrace, ktery ma prijmeni zacinajici stejnym pismenem jako mistopredseda svazu :o)
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
bongor před 16 lety 25.06.2008 06:49 |"Volba"trenéra,není jak správně podotýkáš nic jiného,než obrovská komedie,ale spíš fraška.Od samého začátku se to hraje na dvojici Chovanec-Rada.
Tu komedii v režii soudruha Smetáka bychom neměli navštěvovat,tím méně hrát.V roli polepšených hříšníků:Ivan Hašek a Karel Jarolím.
Podívejte se,jak umím být velkorysý praví autor,který se sám uvolil vystoupit v roli dobroděje.I největšímu nepříteli podám ruku,jen když je to k dobru českého fotbalu.Naštěstí ten průhledný trik Ivan nezbaštil a doufám,že i Karlík ho pošle kam patří.V roli křoví:Všichni
ostatní trenéři na seznamu.V roli nadšených diváků:Parta rozhodčích-
Berbr a spol.Ještě tam ale chybí zloduch ale ten se určitě taky najde a
hlavně šťastný konec.Ten dopíše buď sám slovutný autor,nebo my ostatní,když řekneme:Dost už bylo té srandy.
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
slaviator před 16 lety 25.06.2008 07:08 |Hlavní je, že pan Košťál se se svejma kamarádama na fotbale baví a ostatní mohou jít klidně na bowling, pokud se jim něco nelíbí... Tak, jak jednou radil v jednom z rozhovorů...
Re: Šourek jedná se Žilinou, Kušnír nepřijde
bongor před 16 lety 25.06.2008 11:29 |No ale ten bowling by musel bejt v rudým ne?
Otevření fanzone
Viking před 16 lety 24.06.2008 20:48 |Tak jak se vám dneska líbilo? Mně docela jo, mám knížku o Lexovi a pifko pitelné:-)
Re: Otevření fanzone
Viking před 16 lety 24.06.2008 20:52 |A hlavně, už se jenom jednou vyspíme a nová sezóna je tady!!! Huráááá!!!
Sedláček zůstává v Polsku.. :)
slaviator před 16 lety 25.06.2008 11:44 |Český fotbalista Lumír Sedláček bude opět působit v nejvyšší polské soutěži. Levý záložník, nebo obránce se dohodl na dvouleté smlouvě s celkem ligového nováčka Piast Gliwice, kam přichází z Polonie Varšava.
"Měl jsem taky několik nabídek z Česka, ale nezajímal jsem se o ně. Chci hrát v Polsku, protože je tady lepší fotbalové klima, na zápasy chodí více fanoušků. Líbí se mi tady," řekl Sedláček pro web piastgliwice.eu.
Re: Sedláček zůstává v Polsku.. :)
Eluin (přítel SN) před 16 lety 25.06.2008 13:28 |Tak...jsem svým způsobem i rád, že nechtěl jít do Slavie:)