Karel Jarolím uvedl, že by si přál posílení na čtyřech postech: brankáře, středního obránce, útočníka a pravého záložníka. Je tak evidentní, že jeden z trojice Vaniak, Vorel, Diviš na podzim v klubu působit nebude, ze Slavie odchází i obránce Ondřej Šourek a není zřejmě vyloučen prodej dalšího defenzivně laděného hráče. Z postu pravé zálohy pak klub opustí David Kalivoda, takže se hledá kvalitnější náhrada za něj, je možné, že odejde i Ladislav Volešák.
Podle Jarolíma je stále reálný i příchod šestadvacetiletého Jana Rajnocha z Mladé Boleslavi, Slavia má zájem o obsazení postu pravého záložníka čtyřiadvacetiletým Ondřejem Kušnírem z Viktorie Žižkov a do středu zálohy by si přál trenér talentovaného Jana Morávka z Bohemians 1905.
Naopak náš kouč uvedl, že již nemá zájem o Lovre Vulina či Karla Pitáka.
S áčkem by se podle Jarolíma měli připravovat i tři hráči béčka poté, co jim skončí dovolená. Kouče zřejmě upoutal Milan Vukovič, o dalších jménech můžeme spekulovat, přichází v úvahu Jan Kovařík, Roman Švamberg nebo Martin Bayer, uvidíme, kdo nakonec do přípravy naskočí.
Komentáře (250)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 17:02 |Místo uzdraveného Jandy žižkovského nekopu Kušníra? Nechápu.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
pajuch před 16 lety 17.06.2008 17:08 |To není místo, ale Janda bývá často zraněnej, navíc může taky nastoupit ve středu zálohy nebo v útoku a pak se další pravej záložník bude hodit.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 17:19 |Kupovat někoho, kdo kromě půlroku kopal druhou ligu, za 20 mega jen proto, že by se mohl hodit, to je nesmysl. I za 10 mega by byl příliš drahej. Pravou záloho odehraje líp Janda, Ivana, Krajčík i Šenkeřík.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
pajuch před 16 lety 17.06.2008 17:29 |Za 20 určitě ne, to je jasný, ale známe četnost zranění v našem týmu a nemůžeme dlouhodobě počítat na pravý záloze s hráči, kteří patří na jiný posty (i když Ivana se mi taky líbí víc jako záložník než jako hrot) a Janda může bejt za chvilku pryč. Navíc pokud budem hrát poháry a naši hráči budou v mládežnických repre, bude potřeba je občas prostřídat.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 17:37 |Máme ještě Váchu a pokud se uzdraví tak Milana Černého.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 17:58 |Kdo zastupuje Kušníra? Není to Lacina.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 18:03 |Měl by to bejt Zíka. Zřejmě nová doba :)
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 17:03 |Morávek je z říše snů, Rajnoch nepřijde a Kušníra za 20 mega by koupil jen blázen. Když dát velké peníze, tak za kvalitu typu Rajtorala, ne za mírně nadprůměrného hráče, kterému se povedl půl rok v lize. Zkušenost s Markem Jarolímem, Střihavkou musí být pro nás ponaučením. Vzpomeňme si na nákupy Míry Beránka-Vachoušek, Piták, Skácel. Koupil kvalitu, která pomohla naší hře a pak jsme je se ziskem prodali. Ani jeden z těchto hráčů neseděl dlouhodobě na lávce. Přestupová politika Míry Beránka měla hlavu a patu. Slávia potřebuje kvalitu, ne průměr.(zz)
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 17:16 |jj, taky si myslim, ze prichod Kusnira by byl naprosto zbytecny..nerekl bych ze se hodi do naseho tymu. na post praveho zaloznika pocitam s Jandou a k tomu privest jednoho mladeho behaveho cizince..
navic Kusnirova cena uricte nebude mala a i za 10 mil by byl drahy..
slimak
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 18:05 |Pravyho zaloznika ale proste potrebujem a ztoho co je v lize je Kusnir jeste docela fajn , Pitak zrejme neprijde a Rajtoral je moc drahej tak musime bejt radi za to co je , jedinej kdo je schopnej ten post u nas hrat je ted Janda a to je jeste spis lepsi ve stredu nebo v utoku takze by to byla skoda
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 18:06 |Janda, Krajcik, Ivana, Senkerik, Vacha, Belaid... to vse je o tridu lepsi nez Kusnir ze Zizkova
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 18:27 |Janda, Krajcik, Ivana, Senkerik, Vacha, Belaid.
Janda je jak sem rikal lepsi na jinejch postech nez je pravej zaloznik
Ivana a Senkerik sou pro nas taky lepsi v utoku
Belaid je spis stredova zaloha
Krajcik u nas hraje v zakladu beka takze dat ho na pravou zalohu nic neresi
Vacha neni stejne dobrej jako Kusnir
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 18:58 |Vacha je minimálně srovnatelnej jako Kušnír.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 19:37 |No to není ani náhodou, slespoň dosud ne!
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 10:49 |Kušnír je o třídu lepší, vydrží o pět fernetů víc než Vácha
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 07:58 |Hlavně Krajčík, to je opravdu kvalita. Vy to stále poměřujete jeho vrcholným podzimem, kdy dal nádhernej gól Spartě. Od té doby zazářil jen sporadicky, mnoho zápasů odflákal. Prodat a rychle!!!
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 21:04 |voki,proč máš 3 alter ega?
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 17:04 |Já chci Vráťu Lokvence, Pavla Nedvěda a Tomáše Rosickýho!!!!!! :-D :-D ne, joke :-D co takhle Rudla Skácel? nechce si zahrát LM?
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 20:20 |TO JSOU PŘECE SPARŤANI !!!
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 22:07 |No nekecej, fakt jo?!? Já myslel že jsou z Hradce, Plzně a Kompresorů... :o)))
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 17:05 |hlavně,at už vyhodí Vorla...je hroznej...a na ten pravej kraj bych klidně bral toho Pitáka ale asi bude chtít velký peníze
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 17:09 |Kurňa, z Žiliny vyhodili Brešku a od té doby ticho po pěšině. Přitom je to podobný tip jako Standa a kdo si pamatuje na 2. předkolo, tak ví jaké nám se Štyvárem a Lietavou dělali problémy. Letos dal na Slovensku asi 16 gólů, tak bych čekal intenzivní jednání! Od odchodu Pitáka se skoro všechno musí táhnout po levé straně.
ZkuKol
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 17:21 |Breška nám v podstatě žádný problémy nedělal, je starej, jeho mimofotbalový problémy v průběhu celý kariéry jsou veřejně známý, slovenská liga má takovou "kvalitu", že tam zářili i Novotný, Dvorník, Gaucho nebo zlínskej Janíček... vzpamatuj se.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 17:21 |Breška nám v podstatě žádný problémy nedělal, je starej, jeho mimofotbalový problémy v průběhu celý kariéry jsou veřejně známý, slovenská liga má takovou "kvalitu", že tam zářili i Novotný, Dvorník, Gaucho nebo zlínskej Janíček... vzpamatuj se.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 22:01 |Mariovi je 29, loni dal 14 gólů v lize a 4 ve slovenskym poháru (a to hrál v záloze), 3 roky hrál stabilně za Panionos, to jest klub, kde se za rok protočí 50 hráčů, je to rychlostní a bojovnej typ a bouřliváky umí "Karel" krotit. Vedle Šenkeříka, Ivany a spol. konečně někdo, kdo se umí v útoku poprat a už má něco odehráno. Vzhledem k tomu, že byl z kádru vyřazen, tak by nejspíš byl sa dobrou cenu.
Mimochodem Janíček není zas tak špatný, když ho v Hapalovi schválili i v Boleslavi, Dvorník své kvality prokázal teď v Brně, Novotný má dost zkušeností, aby v ne tak takticky svázané lize ještě něco uhrál a Gaucho měl první půlrok slušnej jak u nás, tak v Olomouci.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 11:46 |Tak je to pasé, Breška byl tak stareja špatnej, že ho vzali až v Norimberku.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 12:43 |Tam teď berou v podstatě cokoliv. Kozáka z Petržalky kdysi taky vzali v Anglii, ačkoliv jsem nad tím kroutil hlavou. Za půl roku byl zpátky.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 17:22 |Jane, Martin Bayer určitě nebude mezi třemi hráči B týmu, kteří se zapojí do přípravy. Já si myslím, že Martin odejde na přestup do nějakého druholigového týmu.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 17:22 |Podpis.(zz)
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 17:57 |Spíš bych se divil, kdyby vytáhli do áčka Švambiho. Má sice na ligu fotbalově, ale obávám se, že fyzicky ne. Spíš bych čekal Koblera, ale třeba taky někoho z těch, co přišli do béčka po příchodu Janů.
Tantalos
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 21:05 |voki,proč máš 3 alter ega?
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 17:26 |Jane, nevíš, jak to bude s Milanem Černým? Jak je na tom po artroskopii kolena, bude pokračovat ve fotbale? To mě zajímá více než Kušnír.(zz)
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
jane (admin) před 16 lety 17.06.2008 17:45 |Zavolam mu a zeptam se. Ale myslim, ze on sam nejakou velkou perspektivu ve svem pusobeni ve Slavii asi nevidi. na druhou stranu ty jeho zraneni ho taky hodne limituji.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 17:49 |Díky a dej sem potom info. Milanovi končí ve Slávii smlouva a měla mu být prodloužena o rok, proto mě zajímá jeho zdravotní stav. Nebýt zranění na Ukrajině, tak už kope v zahraničí. Strčil Kaloudu do kapsy. Já pořád věřím, že se z nejhoršího dostane a předvede svůj velký talent.(zz)
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 21:04 |voki,proč máš 3 alter ega?
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
stromovous (přítel SN) před 16 lety 17.06.2008 17:27 |to je sice hezký, že s tymem se budou připravovat hráči B teamu... ale par hracu uz todle odneslo... na áčko jeste ne uplne dobrý, na bečko už moc dobrý... viz Zelinka, v léte okouzlil KJ i fans a kde je? v hajzlu. KJ proste s mladejma pracovat neumi, a to se da rici o Slavii jako celku po odchodu pana Říčky.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 17:34 |Viděl jsem celou přípravu a o nějakým "okouzlení" Zelinkou se teda mluvit nedá. Každopádně dostal šanci ukázat se v lize (ČB) a nevyšlo to. Takže tady opravdu nevím, co by pro Slavii měl znamenat.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 19:46 |Naprostý souhlas, když to je tak velký talent, tak proč se neprosadil v naprosto průměrných, možná spíše podprůměrných, Českých Budějovicích? Podobné to bylo s Vrazalou, ten šel do Plzně a tam hraje za béčko. A kde jsou bratři Dejmkové? Jeden z nich hraje alespoň za béčko Liberce, druhý ani to ne. A kde skončil talentovaný Nečas? Jediní, kdo se z mladích hráčů prosadili, jsou Eliáš a Valenta, kterí pravidelně hráli v základu Jablonce.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 23:19 |Co Slavík, který se ve Slavii do branky nedostal? Nechytá třeba za Teplice?
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 00:15 |tak slavik travil v roli dvojko trojko ctyrky nekolik let a bylo na case aby odesel. Slavia ale mela vzdy dost kvalitnich golmanu, kteri byli lepsi nez slavik a enchtela mu branit v ceste.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
jane (admin) před 16 lety 18.06.2008 10:21 |Nemyslim si, ze o dvacetiletym Necasovi je treba psat jako o "kde skoncil". Byl zraneny, odehral dobre jaro v Dukle, vraci se do Boleslavi. Rozhodne zatim nezapadl.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 11:16 |no, jestli odehral dobre jaro v Dukle, tot otazka. on totiz casto jen stridal
slimak
Jan Morávek
(host) před 16 lety 17.06.2008 17:54 |tohle prohlásil dneska Přibyl ...O Honzu Morávka je samozřejmě velký zájem, ale do červencového mistrovství Evropy nic řešit nebudeme. Pak zvážíme případnou lukrativní nabídku ze zahraničí, ale v tuto chvíli počítáme s Honzou pro příští sezonu. On to cítí podobně. Doufáme, že se mu evropský šampionát vydaří a pomůže českému týmu k úspěchu. Kvůli tomu bude ale chybět celou herní přípravu,“ prohlásil Přibyl
Re: Jan Morávek
(host) před 16 lety 17.06.2008 17:59 |Přibylovi snad nemůže nikdo normální věřit, stačí si vzpomenout, jak se pokoušel vylhat z tý aféry klokanního dresu ještě jako zaměstnanec Sparty.
Nicméně Morávek je jiná věc - na Bohemce zřejmě opravdu bláhově věří, že za kluka, kterého budou rok dusit ve druhé lize, dostanou miliardu a postaví si za něj stadion.
Re: Jan Morávek
(host) před 16 lety 17.06.2008 18:07 |podleme kdyby se do smlouvy dalo ze dostanou treba 30-50% z dalsiho prodeje tak by museli bejt sami proti sobe kdyby to nevzali
Re: Jan Morávek
(host) před 16 lety 18.06.2008 10:45 |Morávka a kušníra musíme koupit, abysme je poslali na hostování s opcí do Liberce výměnou za Dočkala
Re: Jan Morávek
(host) před 16 lety 18.06.2008 10:45 |Morávka a kušníra musíme koupit, abysme je poslali na hostování s opcí do Liberce výměnou za Dočkala
Re: Jan Morávek
(host) před 16 lety 19.06.2008 08:09 |.... no, kdyby se ale ozvala Sparta, to by byla jiná káva. Jinak máme samozřejmě rádi Slávii....
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 18:48 |Slávie potřebuje kvalitu, na tom se snad všichni shodneme. Neshodneme se už na jménech, kdo by měl být nositelem oné kvality. Já dávám po vzoru trenéra Beránka přednost mladým reprezentantům jako Rajtoral před Kušnírem, kterému se povedlo pár zápasů na jaře. Rajtoral hraje stabilně dobře, pomůže naší hře a je dobře prodejný. Kde na něj vzít peníze? Za Dočkala jsme dostali nějakých 13 mega, za Šourka dostaneme 2 mega, za Kalivodu 6 mega, za Gaucha 3 mega, za Volešáka 6 mega. Dohromady to dělá nějakých 30 mega. A tato částka ve spojení s 25% z dalšího prodeje by mohla majitele Ostravy zajímat. Mohli by na ni slyšet. Proto místo pěti průměrných hráčů je lepší koupit jednoho nadprůměrného. Byť Kalivodu i Volešáka mám po charakterové stránce rád. Ale to nám nepomůže získat titul, ani uspět v předkole LM.(zz)
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 18:56 |Bohužel naprosto zbytečný příspěvek. Ostrava zas tolik slušně zpeněžitelných hráčů nemá a Rajtoral je jedním z toho mála, takže očekávat, že ho bude pouštět k přímé konkurenci za nějakých 30 mega, je nesmysl. Kromě toho ti v tom výpočtu stále hapruje těch 6 mega za Volešáka i za Kalivodu.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 19:04 |Ostravu zajímají především peníze, už prodali Mageru, brzy Svěrkoše. Chce to jednat. Na pravou zálohu mají Mičolu, Otepku, Marka a do budoucna Wojnara. Těch hráčů na prodej je více-Řezník, Mičola, Tomašák, Zeher, do budoucna Wojnar, možná Christu. A zdá se Ti cena za Kalivodu a Volešáka nadsazená? Na Slovensku bude o ně zájem jako jsme prodali Dosoudila do Artmedie.(zz)
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 19:10 |Souhlasím níže s LE. Rajtoral není nic výjimečného a v současné Slavii by absolutně neměl na základ. Jeho jarní výkony navíc nebyly ani nadprůměrné, spíš naopak. Dávat za tohle 30 milionů není rozumné, takovou cenu pro nás prostě nemá. V Ostravě za něj náhradu zatím nemají - Marek je bek nebo defenzivní halv, i tam šel výkonnostně silně dolů, Mičola není nic, s čím by mohli hrát o špičku tabulky, Otepka chce zpátky do Příbrami (i když Lička ho pravděpodobně nepustí). Ale to je jedno, to není záležitost Slavie - jde prostě o to, že Rajtoral rozhodně není ligová špička, za kterou bychom měli vysázet někomu 30 milionů.
Cena za Volešáka nadsazená je, protože zatím za něj nenabídl nikdo nic (snad kromě Plzně). Za Kalivodu by ta Žilina, popř. někdo jiný tyhle peníze dát mohl, to máš pravdu.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 19:23 |Jeho jarní výkony byly poznamenány dlouhodobým zraněním, to je třeba vzít v úvahu. Bez kondice se hraje špatně. Marek je bek i DZ, ale hrál už i na postu pravého záložníka. Bohužel v Čechách na postu pravého záložníka není kde brát. Frejlach je věčně zraněný, Mareš průměr, Papoušek nevyrovnané výkony, Kerič drahý a přeceňovaný... Pokud jde o Volešáka, já myslím, že se někdo najde, kdo těch 6 mega nabídne. Nemá smysl, aby byl na tribuně.(zz)
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 21:11 |voki,proč máš 3 alter ega?
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 19:04 |No , za 30 by ho určitě pustila, ale snad naše vedení neni padlé na hlavu, aby tohle nabídli. To je skoro úlet, jako 20 Mega za Kušňu:-)) Rajtoral je lehce nadprůměrnej fotbalista, navíc často marodí. Když už za někoho dát takový šílený prachy , tak za mega talent Morávka, ale je jasný, že z dalšího přestupu, by musela výrazně participovat i Bohemka. Je to hráč s obřím potencialem, narozdíl od Rajtorala, kterej to možná jednou dotáhne někam na úroveň Pitáka, ale ani tomu moc nevěřim. Morávek by mohl být opravdu jednou nový Rosa. Cvrlikají si o tom agenti na střeše a hlavně, kdo ho párkrát viděl tak ví , co je to už teď za hráče.LordEdmund
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 19:05 |Morávek je v Čechách neprodejný.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 19:13 |Ale prdlajz. To jsou takový řeči, který se zakládaj jen na Přibylovým výkřiku. Jasně, že by byl hodně drahej, ale do ciziny nechce kvůli škole a kde by byl například zrovna Rosický, kdyby jen rok slibně rozběhnuté kariery prožil v druhé lize, kde by se na něj chtěl každej řezník vytáhnout?Slavii nahrává ta jeho škola a to, že je to inteligentní kluk, kterej ví co chce a co potřebuje, pak samozřejmě to, že klokan spadnul. Trofám si tvrdit, že by u nás hrál v základu a to je pro něj škola, jakou v zápasech s Jihlavou, nebo Opavou nedostane. LE
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 19:13 |V současnosti možná. Pokud mu nijak zázračně nevyjde ME a budou ho příští rok dusit ve druhé lize a nevyjde jim hned postup do první ligy (což je při situaci v Bohemce a při pohledu na jejich pozměněný kádr celkem reálné), tak se bez protažení Morávka skrz někoho v první lize neobejdou. Pokud ho budou prodávat z druhé ligy rovnou ven, sami se okradou o peníze.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 19:20 |Schůdné řešení by asi bylo roční hostování , jako u Pudila.Tam na tom vydělali všechny strany.Rok je dlouhá doba v druhé lize by se jeho talent rozplynul a Bohemka by ho mohla prodat tak Turkovi.I kdyby mu vyšlo to ME tak jeho rodiče trvají na dodělání školy(ve Vršovicích:-))měl by to tedy kousek:-)otázka je, co by s nima udělala nabídka opravdu z nějakého velkokubu. LE
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 19:26 |Nevěřím, že jim nějaký velkoklub nabídne zajímavou sumu. Takové jméno zase Morávek nemá. Navíc by ho stejně obratem poslali kopat za béčko nebo někam níž na rozehrání, na což - pokud to má v hlavě srovnaný - by neměl sám přistoupit.
Přibyl si zřejmě jako většina fandů myslí, že přijede Abramovič a za kluka z druhý ligy jim postaví novej Ďolíček. Třeba až zjistí, že bez Rady, Šmardy a pořádnejch peněz nemá o nic lepší kádr než Slovácko, Hradec, Jihlava nebo Opava, tak pochopí.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 19:32 |jj, kouknul jsem na jejich diskuzi a jsou fakt najivní. Stadion za Morávka :-)), dvě tribuny za Morávka a podobné hlášky. Ono to neni jen tak prodat sluśně hráče, navíc takhle mladýho, kterej studuje a je žije s rodiči, kteří si ho střeži, jako oko v hlavě.LE
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 19:38 |Třeba půjde cestou Hamšíka. Patrně ho zastupuje Paska, a ten se vyzná, kontaktů má dost. Ideální by bylo pro něj jít cestou Nedvěda, tedy český klub, třeba Slávia, hrát poháry a pak ve 22,23 letech odejít do ciziny. Ale záleží na Bohemce, agentovi a samotném hráči.(zz)
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 19:45 |Zastupuje ho Jiří Stejskal. S tebou popsanou cestou bych souhlasil, připadá mi ale, že Bohemka má představu, že bude v létě Morávka prodávat jako hvězdu ME 19 nebo že jí vykope návrat do ligy a poté ho po ukázání v lize prodá. Když budou uvažovat reálně, tak jim musí bejt jasný, že nějakou závratnou sumu za něj prostě nedostanou. Není to Kalouda nebo Fenin, kteří zazářili na MS 20 a poté i v lize, u velkých klubů budou v létě v kurzu hráči z EURA dospělých, rok ve druhé lize mu navíc uškodí.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 19:56 |Druhá liga je pro Morávka krok zpět, on potřebuje výkonnostně růst, dodělat školu a připravit se na pozdější odchod do ciziny. Okamžitý odchod by pro něj mohl znamenat zkázu, stačí si vzpomenout na Šedivce, Limberského, Papadoupuluse a další. Ale obávám se, že ředitel Bohemky žije v jiném světě a podle toho to dopadne. On není žádný manažer, z fanouška se stal novinářem a pak ředitelem Bohemky. A podle toho vypadá jeho uvažování. Čas by pomohl hráči a vydělala by na tom i Bohemka. Proto by nejlepším řešením byl přestup hráče třeba k nám, velká participace Bohemky na jeho dalším prodeji a pak za tři roky jeho přestup do ciziny. Už by odcházel jako zkušený hráč, reprezentant, měl by sebevědomí, a to by mu pomohlo. Stačí se podívat na Modriče.(zz)
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 20:01 |Souhlasím. Jinak mám také pocit, že velkou roli v tomhle hraje zjednodušené uvažování Přibyla, pro kterého je asi nepřijatelné, že by někdo, o kom si se svými kamarády myslí, že za něj postaví stadion, měl přestupovat zrovna do Slavie. Zřejmě opravdu sází hlavně na ME 19.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 20:08 |A ten agent Morávka je rozumný člověk? Stačí si vzpomenout na Juna, jak mu pomohl Nehoda. Dneska je z velkého talentu průměrný ligový hráč, o kterého není v zahraničí zájem.(zz)
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 20:11 |To nevím, nejsem schopen posoudit. Jde o stejného člověka, který zastupuje např. Gebre Selassieho. Zde jsou jeho klienti:
http://www.msg-agency.cz/klienti.php?kategorie=F
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 20:23 |Ještě dodatek k této kauze:
Přibyl: "Dostali jsme nabídku od Sparty, od Slavie, od Liberce, od Žižkova a od Mladé Boleslavi. Všem jsme odpověděli stejně. Do ME se nic dít nebude, pokud potom přijde lukrativní nabídka, tak jsme ochotni o přestupu mluvit. Myslím si, že naše představy nemůže splnit žádný český klub, ale nemůžu to vyloučit, ale nemyslím si, že někdo z Česka je schopen zaplatit částku v řádu jednotek miliónů EURO. O Morávka už byl zájem dříve, vedení ho také neprodalo. Jde o to, aby Bohemka nebyla brzdou jeho dalšího vývoje, což dosud není a sám hráč to také tak cítí."
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 21:09 |voki,proč máš 3 alter ega?
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 19:20 |nějaký šikovně nastavený hostování nebo prodej a jeho zviditelnění ideálně v Lize mistrů by myslim, přesvědčilo i Bohemku at ho k nam pusti. Bez toho aniž se ukáže na evr. klubový scéně jeho cena závratně nevzroste. To že zazáří na U19 je asi jistý a je to fajn, ale je to pořád hra proti vrstevníkům, jestlize ma nejaky velkoklub za nej vysolit stovky milionu tak musí uspět i mezi dospělýma. Ravik
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 19:26 |Podívej se na Arsenal, koupil nějakého 17 letého Velšana za 200 miliónů a ještě nic nepředvedl. Bohemka sází vše na jednu kartu, a to je ME do 19 let. Věří, že se Morávek zviditelní a ono ho prodají za velké peníze do ciziny.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 19:31 |Možný to je, ale takový hostování ve Slavii s šancí na ligu mistrů by ho zhodnotilo ještě více Ravik
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 20:16 |Hostovani na rok je nesmysl to nam moc nepomuze. Ja bych za nej dal klidne 30 mega+ 50% z dalsiho prestupu koneckoncu pokud je tak dobry tak by jsme ho mohli alespon za 100mega prodat a pak by jsme z nej meli 20mega zisk a Bohemka by za nej dostala 80mega a to uz ji musi stacit z druhy ligy ho tezko prodaji draz. Ja bych ho vzal i kdyby sme meli z jeho dalsiho prestupu mit jen tech 30 mega co za nej dame tady je hlavni ze by nas zvednul herne a zaplatit se muze treba prave tim postupem do LM nebo daleko v poharu UEFA
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 19:34 |To samo nemusí nic znamenat, podivej na Suchýho, asi druhou hvězdu naší sestavy na ME po Feninovi. Povrchní zájem za pár měsíců vystŕídal nezájem a když má k tomu agenta Vandase, tak ho Slávka neprodá, ale aspoň že prodloužil , to je velikej úspéch.LE
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 20:19 |Pěkný dobrý večer Vám všem přeji.
Tak jak se Vám líbí nové posily a jak budete smutní z některých odchodů? Kiklič byl ve Slavii už jednou na testech, dokonce byl z naší strany zájem, ale nějak se to nepovedlo (agent hráče se trochu pomátl na ceně), tak teď by to mohlo vyjít. Cissé je velká neznámá jako Mickael, ale doufejme. Šourek - o tom není sporu, Kalivoda - v pokoře nezapomenout, že za Slávii odehrál velmi dobré zápasy a bojoval. Sám jsem zvědav na další signalizované příchody. Ohledně Morávka, nevím. Rajnoch je i podle mého soudu nedostupný a spíše mám pocit, že Slavie hraje na jinou strunu. To je ta přestupová galašaráda, kdy se to peče a tají do poslední minuty. Tak to vydržme. Důležité je, že informace Tantala byla nepravdivá, Vaniak nikdy se Spartou nejednal a se Slávií jde dál. Koller je v Samaře a Blažek jde do Sparty zpět. Jen pořád čekám na opravdu tvořivého záložníka, tak doufám, že to jednání vyjde.
Přeji Vám pěkný večer a hezký fotbal. Doufám, že jste zaregistrovali všichni další prasárnu páně Košťála. Je to až neskutečná drzost. On prohlásí, že končí jako manager národního mužstva, ale zároveň uplatní svou váhu funkce 1. místopředsedy fotbalového svazu a bude dohlížet na reprezentaci dál. To je hnus, velebnosti. A bohužel Bruckner mě zklamal svým prohlášením, kdy v něm té pokory bylo také prachmálo. Tak jdu na "taloše s frantíkama". Jsem moc rád, že holanďané postoupili a hrajou fotbal dle mého gusta. O to víc vyniká náš loňský postup přes Ajax, který nikdo kromě nás slávistů pořádně nedocenil. Sokrates 55
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 20:29 |SI DĚLÁŠ PRDEL NE? DYŤ AJAX VYPADL HNED POTÉ I Z UEFY.. A MYSLET SI ŽE NIZOZEMSKOU REPREZENTACI "DĚLAJÍ" HRÁČI AJAXU- POTAŽMO NIZOZEMSKÉ LIGY.. TOŽ TO SI MŮŽE MYSLET JEN NĚJAKÝ "FILOZOF" , CO O FOTBALE VÍ HOUNO.. NEBO ZASLEPENEJ SLÁVISTA.. TAXE PROBER !!!
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 20:38 |Nechápu smysl tvého příspěvku. I nesouhlasit se dá slušně, bez velkejch emocí a ještě větších písmen:-( Ajax je pořád i přes nějaký neúspéchy největší Nizozemský klub. LE
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 20:42 |Děkuji za oznámkování. Malý rébus pro Vás pane anonyme:
SIX KSMÍ CHUX ICH TE. Sokrates 55
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 21:43 |Mam to pochopit tak, ze jeste jedname o jinem tvorivem zaloznikovi nez je Moravek?:) Aloha
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 21:44 |Belaid?
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 22:03 |"cekam na opravdu tvoriveho zaloznika" a to u me Belaid neni ale treba na to mame opacny nazor:)
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 23:00 |Proč lžeš, Sokrate 55. Nikdy jsem nikde nepsal o tom, že Vaniak chce do Sparty
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 06:57 |Nelžu a podepiš se příště. Tantalos to skutečně tvrdil jako hotovou věc. Najdeš to v historii diskuzí. Sikrates 55
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 06:58 |Oprava Sokrates 55
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 14:15 |Jarolím je hovadu. Sokrates 55
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 14:16 |Sokrates 55 napsal něco neslušného o Jarolímovi.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 14:18 |Najděte si v historii diskusí, jak Sokrates 55 nadává na trenéra.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 14:18 |Najděte si v historii diskusí, jak Sokrates 55 nadává na trenéra.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
Eluin (přítel SN) před 16 lety 18.06.2008 15:51 |Osobně jsem z nových posil trochu rozpačitý. Morávka bych v kádru určitě rád viděl, ale to se patrně nesplní. Rajnoch a Kušnír...těžko říci..
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 21:06 |voki,rajtoral má cenu 50 miliónů,tak se prober!!!
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 20:30 |COŽE VOLEŠÁK? TOHO KTERÝ S VELKOU POMPOU PŘIŠEL ZA 6 MEGA ZE SPARTY.. JAKO ŽE U NÁS UDĚLÁ KARIÉRU?? PŘEDEVŠÍM TEDY BYLA BLBOST HO VŮBEC KUPOVAT.. SPARTA VĚDĚLA, PROČ HO NECHCE..
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 20:33 |Vychladni sparťane. A vypni si caps lock. Hlavně, že Sparta věděla, proč chce Rezky, Kuliče, Kisely a Limberský.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 20:39 |ve sparťe by patřil určitě k tomu lepšímu.Tam je to samej tragéd.LE
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 17.06.2008 20:45 |Sparte totiž vůbec poslední dobou neví co chce, viď. Se s Vámi poradíme. Sokrates 55
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 13:09 |No jo, jenže tam nebyla taková mediální kampaň a fanouškovské natěšení.. jako že Volešák spartě ještě ukáže, u nás mu dáme šanci a se ziskem ho prodáme.. A ve finále? NIC !!! stejně jako další sparťani co šli do slavie.. sparta proste vi, proc je nechtela.. A kdyby je chtela (kdyby byli fakt dobri), tak hrajou u ni a ne ve slavii.. jejiz fandove nadavaji spartanskym hracum do zoldaku.. a pritom sama slavie si nakoupi (na hostovani) zlodnere na pul roku.. CHCE TO SOUDNOST !!!
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 17:51 |Prosim tě prober se a zkus se nad tím vším nejdřív zamyslet a ještě něco: chce to soudnost!!! Kmotr
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
martyni (přítel SN) před 16 lety 18.06.2008 09:42 |Tak jsem se trochu mrknul na toho Kusnira - uprimne jsem toho hrace moc nesledoval, kdo by taky ze zajmu sledoval Viktorku Zizkov, ze:-)) jediny co si vzpominam, ze jsem si lehce vsiml, ze tam na pravy zaloze beha nekdo rychlej a celkem sikovnej.. rocnik 84, jeden rok v lize... to neni buhvijaka statistika, byt se mu evidentne docela darilo, 4 goly, treti nejlepe hodnoceny hrac Viktorky. Zkusenosti a statistiky ma bych rekl srovnatelny s Dockalem, jen Borek je o neco mladsi, no.. opet se zde ukazuje nesmyslne zbaveni se Dockala, ale to uz nema cenu rozebirat.. takze jako doplneni kadru za par mega ano, ale 20 mega a zaklad, to se zatim rici neda... muze z nej byt druhy Franta Drizdal nebo naopak Marek Jarolim.. asi tak.. Rajtoral - jiste ma mnohem vic zkusenosti a na ME ukazal, ze na evropskej fotbal docela staci, se mi zdalo.. ted ale v baniku nic moc.. prej byl zranenej, tak si Banika asi pocka, az se dostane do formy a pak ho proda, bych tipoval.. Moravek - ja Pribyla docela chapu, maji doma klenot, nemaj prachy, urcite kazdou nabidku musej hodne zvazovat.. ale musej pocitat i stim, ze druha liga mu muze uskodit a co kdyz se zpatky nedostanou...
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 10:59 |Lovre Vulin přestoupil do Liberce! Co vy na to? Naserte se!
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
martyni (přítel SN) před 16 lety 18.06.2008 11:16 |Vulin nebo Siklic... kdo vi...
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 16:35 |je fakt , kdo vi kdo znich bude lepsi ,jediny co je k nasrani ze nas ten liberec zase prechcal
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 17:49 |A jak si přišel na to že nás Liberec přechcal? Kmotr
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 17:55 |Jakykoli prestup hrace, ktery se nekdy v poslednich deseti letech spojoval se Slavii, do jineho klubu, znamena prechcani Slavie. I kdyby Blsany koupili Chlebouna, tak Slavii prechcaly. To nevis? :o)) quelhar
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 19:08 |Aha teď už mi posledních pár měsíců tady na fórech dává smysl, dík ;-) Kmotr
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 11:18 |..tak aspon ze tak....
Národní fotbalový stadion na Letné nebude
reklama
- Amfiteátr Sparty na pražské Letné čeká stamilionová rekonstrukce. Plány na jeho přestavbu v Národní fotbalový stadion definitivně padly.
Národní fotbalový stadion na Letné stát nebude. Dokonce ani nový stadion Sparty. Majitelé pražského klubu podle posledních informací raději vsadí na rekonstrukci stávajícího areálu, který architekti zřejmě zvednou až do výšky nedaleko stojících domů.
"Kapacitu stadionu můžeme zvýšit tím, že zvedneme část tribun o několik řad," potvrzuje Luděk Štefek, hlavní architekt pražského ateliéru AG Studio.
Rekonstrukce stačí
Štefek spolu se svými kolegy původně navrhl podobu Národního fotbalového stadionu pro čtyřicet tisíc diváků, který měl podle některých plánů stát na místě stávajícího sparťanského amfiteátru.
Poté, co plány na stavbu Národního stadionu na Letné padly, architekti návrh upravili. Třicetitisícová obdoba původního projektu měla být předlohou pro nový stadion Sparty.
Návrh počítal s tím, že stadion se oproti nynějšímu pootočí a bude přesahovat nad ulici Milady Horákové vedoucí podél letenských sadů.
"Stavba nové budovy se majitelům Sparty zdála příliš nákladná, v této chvíli čekáme na finanční a technické zadání, abychom vypracovali plán rekonstrukce stávajících prostor," říká Štefek.
Tuto verzi potvrzuje i mluvčí Sparty Jakub Votava. "Oprava je tématem už dlouho. Jednou z variant, která vznikla hlavně z iniciativy pana Košťála, byl Národní stadion, ale všechno bylo pouze v teoretické rovině. Přiklonili jsme se k rekonstrukci v rámci Sparty," uvádí Votava.
Rekonstrukce dnešního stadionu bude sice podle odhadu odborníků stát stamiliony, stále je ale tou nejlevnější variantou. Zřejmě i proto se pro ni majitelé klubu, finanční skupina J&T, rozhodli. Financování totiž bude zřejmě výhradně na nich.
Praha se Spartě přispět nechystá, stát zřejmě také ne. "Svaz rekonstrukci podporuje pouze morálně, finančně nemůže přispět," konstatoval Vlastimil Košťál, místopředseda Českomoravského fotbalového svazu, který by chtěl spravený stadion využívat pro mezinárodní utkání.
Svaz ovšem doufá, že zrekonstruované hlediště na Spartě pojme až třicet tisíc diváků. Tato varianta je ale podle Štefka nereálná. "Zvýšené tribuny zvednou kapacitu na dvaadvacet, nejvýš čtyřiadvacet tisíc lidí," říká architekt.
Před Blankou
Nynější ochozy na Spartě jsou pro dvacet tisíc diváků. "Prostor pro zvětšení vidím na západní tribuně a na jižní, která je směrem k Letné," popisuje Štefek. Výška tribun by podle něj po rekonstrukci mohla mírně přesahovat střechy domů. "Musíme to navrhnout tak, aby to bylo průchozí pro památkáře i obyvatele Letné," dodává.
Právě lidé žijící v okolí Sparty patřili k největším odpůrcům výstavby nového, většího stadionu. Děsil je další příliv aut a v neposlední řadě i další omezení parkovacích ploch v okolí.
Kromě místních a památkářů budou muset šéfové Sparty a architekti vzít v úvahu ještě stanovisko radnice Prahy 7, pod niž Letná spadá.
"Očekáváme, že rekonstrukce stadionu Sparty začne v nejbližší době. Radnice ji ale schválí pouze tehdy, když bude dokončena do roku 2011, kdy začne fungovat tunel Blanka. Později by to komplikovalo dopravu," uvedl Marek Ječmének, starosta Prahy 7.
SPARTA VYROSTE. Jako v zajetí obrovského staveniště pražského silničního tunelu Blanka si mohou nyní připadat sparťané na svém stadionu. I ten ale čeká brzy rekonstrukce. Tribuny se mají zvednout až nad úroveň okolních domů.
M.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 11:34 |diky za info.to je dobra zprava!
eden je nadhernej,jedine,co me na nem ale merzi,je mala kapacita.jiste.momentalne to staci az az.ale ja porad nejak doufam ze slavisticky narod se zvedne a treba za 10 15 let by mohlo chodit na kazdej zapas 30 tisic lidi jako v minulosti.je jasny,ze ted na takhle velkej stadion nebyly penize,ale spis me merzi,ze tenhle stadion bduem mit treba 50 let a diky jeho poloze a konstrukci je prakticky nemozne zvysit jeho kapacitu.to je jedina vec,ktera me na edenu mrzi
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 15:09 |nějaká cesta by se našla,za 50 let stejně bude potřeba nový stadion,takže Eden by se zboural.....
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 08:21 |Největší návštěva, kterou můžeš ještě pamatovat byla na derby se Spartou, na Strahově, ale to se psal rok 1965. Takže je to už 43 let. Už tak dlouho nechodí lidi na fotbal.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
Eluin (přítel SN) před 16 lety 18.06.2008 15:54 |K čemu zvětšovat stadion? Vždyť do té králíkárny zase až takové davy nechodí..:-))
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
slaviator před 16 lety 18.06.2008 17:11 |Ten kdo to psal je docela dobrej, coby kterýsi redaktor nazve tiskového mluvčího Sparty Votavou... Jen aby Ondru Zlámala nenazval příště třeba Ondřej Zalámal... :))
LOVRE VULIN UŽ JE V LIBERCI !
(host) před 16 lety 18.06.2008 13:00 |Fotbalisté Liberce získali chorvatského levého obránce Lovre Vulina, který uplynulou sezonu odehrál v maďarském Zalaegerszegu. V klubu podepsal tříletou smlouvu.
Re: LOVRE VULIN UŽ JE V LIBERCI !
(host) před 16 lety 18.06.2008 16:03 |Tak Vulin v Liberci? A Neni Vam divne, ze Slavii krom Sparty (Berger) preplati i Liberec?
Re: LOVRE VULIN UŽ JE V LIBERCI !
(host) před 16 lety 18.06.2008 16:08 |co to meleš Bergera nikdo ve Slavii z vedení ani trenéra nechtěl, na post levého beka měli vytipovaný dva rozhodli se pro Šikliče a tak logicky Vulin o kterého měl zájem Liberec skončil tam, žádný boj se nekonal.
Re: LOVRE VULIN UŽ JE V LIBERCI !
(host) před 16 lety 18.06.2008 16:41 |Slávia jednala s Bergrem, nevěř pohádkám z oficiálního webu.
Re: LOVRE VULIN UŽ JE V LIBERCI !
Eluin (přítel SN) před 16 lety 18.06.2008 17:13 |Ano, nevěřmě pohádkám z oficiálního webu, ale věřme pohádkám od anonymů :-)
Re: LOVRE VULIN UŽ JE V LIBERCI !
(host) před 16 lety 18.06.2008 17:40 |Ty chces Bergra? nevime to jiste, ale mozna, ze ho trener potazmo klub nechtel, takze to neznamena, ze nas Sparta preplatila. Navic, preplacet fotbalisty, kdyz nemame jiste velke prijmy z Ligy Mistru se Ti zda dobre? Budme i pres minulou sezonu skromni a budujme Slavii zdrave dlouhodobe. Tak aby nas jedna nebo dve nepovedene sezony pak rychle neposlaly pod kyticky. NAX
Re: LOVRE VULIN UŽ JE V LIBERCI !
(host) před 16 lety 18.06.2008 17:46 |Souhlas tady se někteří lidi z toho titulu a LM asi zbláznili. Zřejmě zapomněli jak nás 2500 ještě nedávno křičelo Leškaven na promrzlim Strahově. No nic, ještě že to nevedou oni ale Doležal, Rosen a Jarolím.. Kmotr
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
honzah (přítel SN) před 16 lety 18.06.2008 13:11 |Potřebujeme posílit na pravým kraji zálohy, ale možná i na levým, pak by to chtělo jednoho tvořivého hráče do středu zálohy.
Což takhle zbavit se Abraháma a přivést místo něj Galáska?
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 13:25 |Tak galásek je tvořivý asi jako můj pes... To ať tu radši zůstane Abrahám než přivádět Galáska!!!
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
honzah (přítel SN) před 16 lety 18.06.2008 17:21 |Galáska jsem myslel post za post jako defenzivního záložníka á la Abrahám či Suchý (Tavares by zůstal v základu, Suchý by se přesunul na své místo do obrany, i když kvalitativně by jen střídal Brabce a Latku). Na post tvůrce hry to chce samozřejmě jiného kanóna, třeba Lukáše Jarolíma.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 17:44 |Prosimtě Honzo, radši se na tyhle rozbory vys*r ;-)
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
Eluin (přítel SN) před 16 lety 18.06.2008 15:33 |Kalivody mi je líto..byl to srdcař, ale tak..doufám, že vedení ví co dělá a avizované posily skutečnou budou posilami (a ne jako někteří hráči, kteří náš kádr silně rozmnožili v zimní přestávce).
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 19:54 |Kalivoda podepsal Brnu!
Kulič jde do OFI KRÉTA!
Střihavka do Ostravy!
Poštulka do Plzně!
Had jde do Sparty!
Sylvestre do Mladé Boleslavi!
Kučera do Sparty!
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 20:07 |Běžte už s tím neustálým "srdcařstvím" někam... když byl takovej srdcař, tak měl makat a nezahrát po jednom slušnym zápasu tři zoufalý, z nichž dva byly ještě vyloženě odchozený. Další "srdcař" teď místo přípravy na důležitou sezonu dělá společnost Nikodýmovi ve Švýcarsku.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 20:14 |Kdybys chodil na fotbal a nejen blil pitomostido počítače, tak bys věděl, že Kali odváděl vždycky všecko., on nikdy zápas neodchodil. Ale někdy se neprosadil.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 20:19 |Narozdíl od tebe chodím, jezdím i ven, příprava, liga, poháry. Takže jsem viděl dost na to, abych si mohl dovolit tvrdit, že Kalivoda hrál jen když se mu chtělo. A totéž vadilo i Jarolímovi. Že tobě stačí, když prohlásí, jakej je to slávista, že sundá dres v derby a táhne oslavy, to je tvoje věc. Já bych od "srdcaře" čekal to, že se bude při každý příležitosti rvát. A ne že se "někdy neprosadí".
A k tomu všemu jsem ještě schopnej slušně diskutovat. Taky narozdíl od tebe.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 21:01 |A co Marek Jarolím, Abrahám, Černý, Hubáček, Volešák-ti hráli ještě hůře než Kalivoda. Jen mají tu výhodu, že jsou to oblíbenci Jarolíma.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 21:06 |David má proti nim ale jednu nevýhodu, není odchovanec Sparty jako většina z nich, a proto by neměl u trenéra šanci, ani kdyby hrál jako pánbůh. A hlavně, trenér nemá slíbené provize od Kaliho manažera
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 21:17 |David má (měl) hlavně nevýhodu v tom, že jeden zápas zahrál slušně a tři další špatně. Ostatně to přiznávají i jeho "fandové", kteří ho jinak oplakávají. Aby dokázal tvojí konstrukci, měl za těch několik let, kdy dostával ve Slavii opakovaně šanci, aspoň párkrát jako ten pánbůh zahrát, pak by bylo možný se bavit.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 21:15 |O těch jsem nic nepsal. Hlavně jsou to uplně jiný posty, takže srovnávat to s Kalivodou asi moc nejde. Když ale budeme objektivní, tak třeba Abraham předvedl v lize za Liberec a MB určitě víc než Kalivoda ve Slavii. Teď tu absolvuje celou přípravu, takže by bylo lepší, počkat s hodnocením. Kalivoda dostával opakovaně šanci x let, přesto nikdy na základ prostě neměl.
Černý je podle mě lepší než Kalivoda. Marek Jarolím, tam souhlasím - nevím, proč přišel, když na vrcholový fotbal na mezinárodní úrovni prostě není stavěnej (rychlost a sílu už získá těžko), Volešák není sice žádnej Maradona, ale kdykoliv dostal šanci, tak aspoň dřel, navíc není jasný, jestli tady zůstane. Co se týče Hubáčka, tam tam taky souhlasím - půl roku jsem se tu s jeho zastánci hádal, jako slabinu ho vidí i Jarolím, proto přivedl Sikliće, ale jako náhradník na levou obranu tu může být. Na pravou zálohu, což bylo místo Kalivody, máme víc alternativ než na levýho beka.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 08:50 |J. Černý je brzda Slavia. Když dostane míč do protiútoku, trvá mu pět vteřin, než si ho zpracuje, A zatím se celé mužstvo soupeře stačí vrátit a srovnat doi obrany. Když je Slavia ve tlaku, on polehává na trávě, aby si mužstvo soupeře mohlo vydechnout. Kope trestňáky tak, že se ještě nikdy ve Slavii netrefil pořádně do branky, ale naopak založil hodně nepříjemných soupeřových protiútoků -. třeba v Brně. Černý je vedle M. Jarolíma druhej největší lempl, který hraje ve Slavii.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 08:32 |Myslím, že skutečně odváděl všechno To není otázka vůle, on toho prostě víc nabídnout nemůže. Řekl bych, že jeho soutěží by mohla být II. liga, což prokázal v Xaverově.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 21:30 |Přečtěte si rozhovor s Kalivodou na brnensky.denik.cz. Stěžuje si na vztahy s trenérem Jarolímem. To samé předtím Vácha, Dočkal, Necid, Vaniak, Krajčík, teď Šmicer. Tantalos měl pravdu, když psal o špatné atmosféře v kabině a špatném vztahu trenéra k některým hráčům.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 21:42 |hm a co jako?
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 21:53 |Mě je jedno, jestli je s hráći trener kamarád. Já chci výsledky a ty nám Karel dal, teď chci pohlednou hru a tu nám dá doufám taky.Že by si stěžoval šmíca, Krajčík a Vaniak jsem neslyšel a to, že si stežují ti nenasazovaní ,je klasická lidská vlatnost. Spíš mě mrzí, to, jak píśe Kalič, že mu to nikdo neřekl a jen mu to vzkázali. Tak máme snad vedení a manažera pro komunikaci, tak si snad nebudeme posílat vzkazy nakonec, jak Skřetinský SMSkou :-(LE
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
Huzgi (přítel SN) před 16 lety 18.06.2008 22:42 |Takový blbosti snad ani nepiš. Krajčík bude Jarolímovi děkovat do konce života. Hráč, kterého odepisoval jeden trenér za druhým, a pak přišel Jarolím, vytáhl si ho do áčka a dával mu šanci, i když se třeba nedařilo, a nakonec z něj udělal slovenského reprezentanta. Vaniaka nechtěl ve Slávii kromě KJeje nikdo, ten mu nabídl místo dvojky a pak z něj udělal dokonce jedničku. Na starý kolena mu přinesl titul na podnose, co víc Martin mohl chtít, myslím, že Slávii a Jarolímovi může hodně děkovat. Šmicer šel do Slávie jen kvůli Jarolímovi. To, že se KJ nelíbí situace, kdy dobře placený hráč se zraněním špatně komentuje zápasy na Euru, je v pohodě, to by taky mohl Toleski komentovat pro Makedonskou televizi a Krajčík se Šventem pro Slovenskou, Tavares pro Francouzskou atd. a v přípravě by nebyl nikdo. Jinak o vztazích Jarolíma s hráči více než tyhle paranoidní výlevy (jak se kde pohádal s Vaniakem apod.) svědčí to, kolik hráčů za ním jde, kolik hráčů z více voleb dá přednost právě Slávii. Neznám hráče, který s ním dříve spolupracoval, co by za ním nešel znovu. A to je co říct.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 18.06.2008 23:56 |naprostej souhlas se vsim, jen bych dodal, kolikrat jsme mohli v rozhovorech cist, ze hrac ktery hral v minulosti pod jarolimem, by si dokazal predstavit angazma ve slavii prave kvuli kj
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 09:09 |Karel je buh nesahejte nam na nej.. dobre, udelal vysledky o kterych se nam jen snilo.. ale ten tvrdy, lec spravedlivy trener jakoby se vytratil.. spis mi prijde prchlivy, nervozni, nevypocitatelny... obavam se, aby to nebyla minulost, ze za nim jde spousta hracu.. a na druhou stranu uz je tu hezka radka hracu, se kterymi ma vztahy spatny a nejsou to jen namachrovanci, ktery nechtej plnit to, co po nich pozaduje. Smicer nesel do slavie kvuli Jarolimovi, ale kvuli slavii. Jarolim ho v rozhovoru sjel jak malyho kluka.. ja to povazuju za nedustojny. Jasne Ruzicka na treninku taky klidne serve Beranka, to je v poradku, ale navenek ho vzdycky podrzi a nerekne krivy slovo. To, co dela Kj, je nefer opet u me ztraci kredit. S Vaniakem souhlas, ale o tom, ze udajny paranoidni vylevy nemusej bejt uplne od veci svedci to, ze pred rozhodujicimi zapasy na jare KJ zbavil Vaniaka postu jednicky, aniz by on udelal nejakou chybu a dal tam VOrla - ten chyboval v zapase v Teplicich a na Zizkove opet nastoupil... takze za co ze to byl trest Vaniakovi.. zas tak paranoidni mi to neprijde. Ja bych taky chtel,aby byl KJ jako driv, tak jak jsem ho mel rad, ale zatim bohuzel se mi to moc nezda...
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
quelhar (admin) před 16 lety 19.06.2008 09:33 |At mas nazor na Jarolima jakykoli, tak Smicer ma smlouvu ve Slavii a ma vuci ni tedy take nejake povinnosti. Ted je zraneny a misto rehabilitace jezdi po Svycarsku a Rakousku. Opravdu se divis, ze je na nej trener nastvany?
Slavii se casto vycita, ze ma velky pocet zranenych a ze za to snad taky muze Jarolim, protoze hraci jsou "pretrenovani" (to je podle meho nazoru nesmysl, ale o tom tu ted rec neni). A ted, kdyz je hrac zraneny, kasle na rehabilitaci, neni s tymem a Jarolim mu to vytkne, tak je zase spatny Jarolim.
Smica by na jednu stranu rad hral, ale na druhou stranu nedela zrovna pro sve zdravi to nejlepsi. To pak vazne vypada, ze to Smica s tim hranim nemysli tak uplne vazne. Jasne, je starsi, ma uspechy za sebou a ma proto v tymu specialni postaveni. Ale pristupem ke svemu leceni rozhodne nejde ostatnim hracum prikladem.
Shrnuto - v soucasnosti si proste do Karla kopne rad kdekdo a kvuli prakticky cemukoli. Rekne v rozhovoru, koho by chtel privest - hned se mu vytkne, ze dva hraci jsou nerealni a treti je spatny. Odejde Kalivoda a hned se najdou takovi, co obvini Jarolima, ze vyhnal hvezdu a ze Slavia uz nebude takova jako driv. Kdyz se loni na jare nechal dvakrat vyloucit Dosoudil, tak taky po sezone odesel, protoze tymu svou nedisciplinovanosti uskodil a trener tohle nesnasi. Vsichni to o nem vi, ze to nesnasi. Myslim, ze po Dosoudilovi ani nikdo nebrecel. Rozdil u Kalivody je jediny - ten je odchovanec. Proto je kvuli tomu vetsi ohlas, samozrejme proti trenerovi.
Ja bych chtel, aby byl KJ takovy, jako minulou sezonu - tedy uspesny trener s titulem a Ligou Mistru.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 09:48 |Podivej, ono je to slozity.. ja nevim jak je to s jeho zranenim, na kolik mu skodi, ze se neleci v Praze. Dale nevim, jak byli s KJ domluveni, ale jedno je jisty - odreknout komentovani par dni pred sampionatem neni zas tak jednoduchy a Smica byl asi v situaci, kdy kazdy rozhodnuti je spatny.. jak jsem psal, muze byt KJ nastvany, ale je nefer takovyho hrace verejne perovat, prosim neni to zadnej Dosoudil ani radovej hrac... dobry pripad mi prijde s Ruzickou.. nedovedu si predstavit, ze by se vuci takovymu hraci takhle zachoval.. bohuzel tenhle ferovej pristup KJ nejak opousti a ja se obavam, ze na to slavie doplati.
Smica je dulzitej hrac, uspechy jeho klubu nejsou nahodny, je to hrozne pozitiovni osobnost do tymu. Zatimco Jarolim je posledni dobou jen negativni..skonci-li Smica a Jarolim bude pokracovat v takto nefer krocich, sotva uspechy zopakujeme.
Pokud jde o Dousoudila, tam byl pristup KJ uplne v poradku. Kalivodu mu nevycitam, ale srovnavat oba pripady nelze. U Dosoudila to byla opakovana nedisciplinovanost, navic to byl hrac, kterej byl ve slavii kratce a nic moc pro ni neudelal. Kali byl ve slavii dlouho a nekolikrat ji moc pomohl. Pak udelal jeden pruser, v zapeti nedal penaltu.. Takze jednak jeho prestupek neni tak zavaznej - nejde o opakovani, jednak si na rozdil od Dosoudila zaslouzi jiny jednani za sluzby, ktere slavii odvedl
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
quelhar (admin) před 16 lety 19.06.2008 09:56 |To je prave uhel pohledu. Mas radsi Smicera nez Jarolima a proto vidis, ze se Jarolim zachoval nefer a uz nevidis, ze predtim se zase zachoval nefer Smicer k Jarolimovi potazmo cele Slavii, kdy se vykaslal na peci o sve zdravi a jel na tri tydny komentovat Euro. Kdyby vysedaval ve studiu jako tlustoch Frydek a spol., tak nereknu ani popel. Pres den by delal cokoli, co mu doporuci lekari a vecer by jen sedel a kecal. Ale on je primo na miste, kazdy druhy den na jinem stadionu, takze kazdy druhy den absolovuje nekolikahodinovy presun mezi mesty, navic si dokazu predstavit, ze kolem toho jsou i jine stresy - nejsem lekar, ale tohle mu asi opravdu nepomuze, naopak mu to muze jeste uskodit. Myslis, ze tohle je ferovej pristup? Jarolim rekl, ze to Smicovi odsouhlasil, kdyz to bude v jeho volnu a kdyz bude zdravy. Momentalni situace je, ze Smica zdravy neni a volno by taky nemel. To mi prijde dost nefer. Jasne, odreknout komentovani par dni predem neni jednoduchy, ale snad ma Smica hlavne povinnosti vuci Slavii, ne?
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 10:06 |no ja chapu, ze tohle muze KJ nastvat, ale nepochopim, ze se kvuli tomu pousti do nedustojny verejny kritiky.. to se proste nedela. Smica opravdu neni radovej hrac a i na euru reoresentuje slavii.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
jane (admin) před 16 lety 19.06.2008 11:06 |Tak Smica ma na noze dlahu, to znamena, ze jedine, co by mohl pro sve zdravi a udrzeni formy delat, je posilovani svalstva na nohou. Coz je pravda, ze asi pri komentovani moc nezvlada. Pak je na nem, jestli se po sundani dlahy bude vic snazit vratit se do formy.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 09:56 |Takže Kalivoda byl ve Slavii dlouho, a proto ho Jarolím nesmí prodat ven? Co je to za debilní logiku? Byl ve Slavii nejdýl ze všech, a přesto přes Jandu a další nebyl schopen podávat dlouhodobě výkony na základ. Opravdu si myslíš, že za jeho odchod může jeden průser? Není to spíš dlouhodobě nevyrovnaná výknnost, x zápasů, ve kterejch byl vyloženě zbytečnej, tomu neodpovídající výše smlouvy a ubíhající roky? Chcete po Jarolímovi, aby nasazoval mladý kluky, ale na lavici byste drželi pomalu šestadvacetiletýho hráče jen proto, že je údajně slávista... (měl to dokázat na hřišti i jinak, než svlíkáním v derby, pokud na to samozřejmě výkonnostně měl). Kdepak - je to stejnej případ, jako Táborský nebo Hrdlička - taky jste prskali, nadávali, uráželi Jarolíma a všichni vidíme, kde je Hrdlička teď. Vykřikujete tu, jakej udělalo Brno superobchod - kdyby Slavie hráče Kalivodovejch kvalit (tj. na lavici) přivedla jako svojí hlavní posilu (což řekl sám Pros), to byste teprve vyváděli, jak jsme na tom zle.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
quelhar (admin) před 16 lety 19.06.2008 10:00 |Koneckoncu jsme to videli v zime, kdyz jsme privedli treba Marka Jarolima, ze jo...
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 10:02 |Napsal jsem ze Kalivodu Jarolimovi nevycitam, tak zanech ty hysterie. Psal jsem jen o tom, ze vidim rozdil mezi Kalivodou a Dosoudilem, kdy z quelhar ty pripady srovnaval.. skutecny duvod odchodu Kalivody je podle me to, ze jsme si poridili hrace podobne vykonnosti a v zaloze je pretlak prumernych hracu. No a dale je to samozrejme ten pruser, kterej KJ vidi jako nejvetsi komplikaci sezony spolu se zlymi novinari.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 10:15 |No samozřejmě, že je tam přetlak hráčů s podobnou (průměrnou) výkonností - Kalivoda, Volešák, Černý, Jarolím. Jenže ti hráči přišli právě proto, že třeba Kalivoda nebyl schopnej dlouhodobě podávat výkony na základ, a proto se hledali jiní hráči. Navíc bych se ani nedivil, kdyby měl Kalivoda s ohledem na dobu působení ve Slavii z týhle sorty hráčů nejlepší smlouvu, takže je jasný, co se při neodpovídajících výkonech musí stát. Suma sumárum bude mu 26 a na základní sestavu nemá (napravo Janda, popř. posila, doprostřed Belaid, Šmicer, popř. Jarolím, jinde hrát neumí). Opravdu nevím, co dál s ním - skončila by mu smlouva a odešel by zadarmo a nadávalo by se na vedení. Jestli mi na tomhle obchodu něco vadí, tak jedině to, že ho nevyexpedovali do Ruska nebo do Žiliny. Ale jestli Brno finančně přitlačilo, tak ať ho mají a dál živí představu o tom, jak je dotáhne do Ligy mistrů.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 11:28 |ja zas nevim co dal s jinymi.. ti, kteri prisli jako posily do zakladu, asi budou mit lepsi plat... a taky sedi na lavce... a nedali penaltu na ajaxu.. a nedali ani jine dulezite goly za slavii jako kalivoda..
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 11:33 |"nedali penaltu na Ajaxu"... dost, tímhle končím, protože tady jakákoliv diskuse nemá smysl... postavte Kalivodovi sochu v Edenu, dejte mu doživotní smlouvu a jmenujte ho čestným prezidentem Slavie. Do základu se sice nikdy trvale neprosadil, protože na to fotbalově pod třemi různými trenéry neměl, ale "dal penaltu na Ajaxu" a tím je řečeno vše... Argumentace třináctiletýho dítěte...
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 11:51 |ano, ja ocenuju hrace, kteri pro slavii neco odvedli, kteri ji poskytli dobre sluzby a davam jim prednost pred temi, kterym se dosud nic takoveho nepovedlo. Zasluhy Jarolima, Abrahama i dalsich o slavii jsou dosud pouze imaginarni. Az se jim neco dobreho povede a ve slavii neco odvedou, i ja si k nim vybuduju vztah. pokud ti to prijde detinske, budiz.
Krom toho ne vsichni mohou hrat v zakladu, netvrdim, ze Kalivoda mel dostatecnou vykonnost na to, aby se stal oporou tymu. Ale jako stridajici hrac byl platny. Jeho ztrata proto neni pro slavii nejaky nestesti, ale pokud uvazuju o tom, kdo by mi v tymu min chybel, mel bych jine "favority".
K tve argumentaci pochopitelne vzhlizim a rad bych jednou dosahl takove dokonalosti.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 12:06 |Já ti tvůj názor neberu, byť se mi zdá pokřivený a dětinský, přesně jak píšeš (třeba Hrdla dal předloni penaltu v Budějovicích, neměl by kvůli tomu ve Slavii taky zůstat?). Když tě ale tak čtu, tak jsem jen rád, že Slavii nevedeš třeba ty, ale lidi, kteří nebudou nabízet hráčům smlouvy za jejich údajné zásluhy. Mimochodem Kalivodu to glorifikujete takovým způsobem, že kdybych se o Slavii nezajímal, musel bych si myslet, že na něm klub snad stojí. Místo toho x let střídal, několik zápasů se mu samozřejmě povedlo, ještě větší množství se mu ale nepovedlo a rozhodně z jeho hry nesálal pocit, že by na hřišti nechal všechno (hlavně při bránění), takže o jeho platnosti v porovnání s výší smlouvy by se dalo diskutovat.
Podle tvýho pohledu by dneska za Slavii měli v záloze kopat Kalivoda, Hrdlička, Sedláček (ten dal taky jeden důležitý gól), v útoku třeba Adauto s Doškem a v obraně by se proháněl Bejbl s Holeňákem. A kdyby neměli na základ, tak jako střídající by nám třeba byli platní, viď. Nějaká ta smlouva by se tu pro ně najít měla.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 12:25 |ja jsem taky rad, ze slavii nevedu. Jestli ovsem muj prispevek beres jako glorifikaci hrace, kdyz jsem napsal, ze byl platny jako stridajici hrac, tak opravdu nechapu o cem se tu bavime. Vzdy mi neco podsunes a pak si to vyvracis. Smyslem myho prispevku ale zjevne bylo srovnani s jinymi hraci, kteri prisli, jsou oblibenci trenera, ale zatim nic nepredvedli. Jasne, maji jeste cas, ale uprimne si myslim ze Marek Jarolim dosud neukazal ani to, ze by mohl byt platnym stridajicim hracem jako Kalivoda. Chtel jsem rict, ze nemam automaticky radost z toho, ze prichazi novi hraci a stari odchazeji, kdyz chybi prislib lepsi kvality.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 12:37 |V tomhle konkrétním případě s tebou souhlasím, smysl angažování hráče kvalit Marka Jarolíma mi taky uniká. Nicméně už s ohledem na post to prostě nespojuji s Kalivodou, přestože oba ve Slavii už zkusili pravou i střední zálohu. Na pravou zálohu je tady prostě Janda, Krajčík, stále ještě Šmicer a možná ještě jeden hráč přijde. Už z toho důvodu nevidím důvod držet 26tiletého hráče na lavici.
Nevím, do kdy měl Kalivoda smlouvu, pokud by mu třeba za rok končila, s tím co hrál prostě neměl na základ, takže by třeba nechtěl prodloužit a vylepšovat mu podmínky by byl nesmysl, takže by odešel zadarmo. Tu hysterii si tady pak dovedu představit. Není potom lepší toho hráče prodat teď? Podle mě je.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 10:08 |To opravdu nesrovnávej. Dosoudil odcházel kvůli disciplíně a Kalič proto, že se proste za 5 let nestal oporou( ani si nedržel výkonnost) na základ. Podle mě je to správný rozhodnutí. Co se týče Šmíci, chápu obě strany, ale podle mě to nemá co dělat s jeho stavem. Má nohu v gibsu, čili to urychlovat nemůže. Maximálně makat ve fitku na jinejch partiích a to může i v hotelu v Rakousku. Jiná věc je, že by mohl být tady "s týmem" držet atmosféru atd. To asi KJ trochu štve. . aby to nevypadalo, že Šmíca může všechno. .
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 10:13 |pikantni je, ze pokud Smica kvuli zraneni a KJ ukonci karieru, muze se stat Jarolimovym nadrizenym..:-)) tedy doufam, ze ho Jarolim nevystve ze slavie uplne
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 09:22 |Fakt, že KJ veřejně kydal špínu na Šmícu na tiskovce, a když mu to noviny nevzaly, objevila se ta jeho zlostná štvanice na slavia.cz, opravdu ukazuje, že KJ od letošního jara jenom dělá Slavii ostudu. Zřerjmě se mu mstí za to, co o něm řekl Vízek pri MFDnes.
Tantalos
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 09:24 |Jakou špínu? Řekl jen pravdu, totéž musí napadnout každýho normálně uvažujícího člověka. Špínu tady kydáš na Jarolíma už více než přes rok ty. Evidentně jsi ten titul a postup do LM ještě nezkousl.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 09:29 |Tvrdit, že se achilovka může hojit jen pod jeho dozorem a závidět Šmícovi honoráře za televizní přenos může jen opravdu psychicky nevyvnaný tvor
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 09:33 |Ani jedno z toho Jarolím neřekl. Prostě jste si jen našli další záminku, už asi stopadesátou během půl roku. To také nesvědčí o buhvíjaké psychické vyrovnanosti.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
mart před 16 lety 19.06.2008 09:56 |:D, hrebicek, .... na hlavicku. Velice vystizne.mart
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 09:31 |jiste, nejjednodussi argument je osoceni z toho, ze ten druhy slavii nepreje uspechy a proto ma jiny nazor nez ty.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 09:34 |Ještě jednodušší je tu urážet někoho přes půl roku jen na základě fám a výmyslů.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
quelhar (admin) před 16 lety 19.06.2008 09:34 |Prece musis videt i ty, ze Tantalos tu na Jarolima opravdu jen kyda spinu. Ve svych nejsvetlejsich chvilich ho snad dokonce oznacil za spartanskeho agenta v nasich radach.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 10:37 |Podívejte se, že jasný, že si Šmíca u Primy přivydělá. A hodně. Mnohem víc, než mu Slavia zaplatí za celý rok. Jsou dva důvody, proč by mu to někdo vyčítal na veřejnosti. A když to nevyjde v novinách, tak to rozmáznout alespoň na slavia.cz. Jeden je šílená závist, druhý snaha poškodit Slavii. Pokud to tedy není ta neovladatelná závist, tak co asi? Vyřizování účtů s někým v cizině přes média? No, fuj. To by snad ani sparťani nevymysleli
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
quelhar (admin) před 16 lety 19.06.2008 10:51 |Podivej se, je jasny, ze Smica kasle na svoje zdravi a jeho chut hrat za Slavii je minimalni. Proto se na Slavii vykaslal a jel radsi s Primou do Rakouska. Je jen jeden duvod, proc mu to vycitat - trener se na rozdil od Smicera zajima o to, kdo bude za Slavii pristi sezonu hrat. A vypada to, ze Smica to se svym pristupem asi nebude.
A ted si muzeme popovidat o tom, ktera z techto dvou argumentaci zavani vetsi demagogii.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 11:02 |Být se zraněním ve Švýcarsku a tam navštívit lékaře je samozřejmě zdraví prospěšnější než zůstat doma pod vedením trenéra, jehož hráči mají největší procento zraněných v celé lize.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
quelhar (admin) před 16 lety 19.06.2008 11:16 |Jsem rad, ze jsi takto odpovedl na otazku ohledne demagogie. Vice neni treba dodavat.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 11:47 |Těžko říct, jestli je demagog ten, co tvrdí, že ve Švýcarsku je dobrá lékařská péče, nebo ten, kdo tady neustále tvrdí, že M. Jarolím umí hrát fotbal na špičkové úrovni
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 11:47 |Těžko říct, jestli je demagog ten, co tvrdí, že ve Švýcarsku je dobrá lékařská péče, nebo ten, kdo tady neustále tvrdí, že M. Jarolím umí hrát fotbal na špičkové úrovni
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 15:22 |Vy už jste se úplně zbláznili. Já se hrozně těším na další sezónu. Protože ta dá jasně za pravdu jedněm nebo druhým a bude konečně klid. Je úplně jedno kdo to nakonec bude ale bude klid pro všechny. Tohle už se totiž nedá vydržet. Takovýhle mindráky z jednoho vyhranýho titulu. Nám se zkrátka budou smát snad do smrti. Ubrečený Slávista
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
quelhar (admin) před 16 lety 19.06.2008 15:29 |Ale co blaznis, nepostoupime do LM pres silnejsiho soupere, v lize budeme po podzimu o dva body druzi a myslis, ze tohle da nekomu za pravdu? Jedni budou spokojeni, protoze bude dost bodu, druzi budou nastvani, ze se nepostoupilo do LM, nejsme prvni a maximalne se da Jarolimovi uz opravdu posledni pul roku, aby dokazal, ze to neni nymand, ale ze neco umi a ze se poucil z chyb. A tak to bude porad dokola. Myslim, ze dokud tu bude Jarolim, tak tu klid nebude, protoze antipatie nekterych diskuteru k nemu se zvysuje s kazdym krokem, ktery udela.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 15:44 |tak to je pravda.. vzdycky se nekomu neco nebude libit, jiny bude spokojen.. a to je preci fajn, jinak by nebylo o cem se bavit... pardon, muzem se bavit treba o tom, jak je venku pekne nebo jak je sparta blba, to se shodnem vsichni a nikdo nebude stresovan.. tak ja myslim, ze ty antipatie jsou podlozeny tim, co dela, ale mozna jsem nespravedlivej.. nektery lidi tu maj predstavu, ze hlavne se tu ceka na to, kdo bude mit pravdu.. to mi prijde trochu k smichu
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 16:46 |Tak já bych byl docela spokojenej kdyby byli spokojený všichni slávisti. Pokud ti přijde fajn když se ti, jěž mají táhnout za jeden provaz hádají, tak bych byl rád kdyby jsi šel fandit někomu jinýmu. Třeba na Spartu, tam si taky určitá část fanoušků myslím, jak to fajn, když je někdo nespokojenej. A myslím, že k smíchu zčínáš být ty.. protože rozumnej člověk, čeká na to až čas dá někomu za pravdu, protože s váma už se to nedá vydržet. Takže zkrátka ať je buď po vašem nebo po KJ ale hlavně aby už byl klid. Kmotr
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 17:15 |mne prijde dulezitejsi, aby tym tahnul za jeden provaz, my to tady za hrace neodehrajem... (nastesti:-))). kdyz ale vidim, ze KJ verejne shazuje smicera, tak tedy tady vyjadruju obavu, ze tomu tak nebude..
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 17:20 |Zatimco kdyz trenera verejne shazuje Kalivoda, tak tomu jeste spousta z vas tleska... navic KJ nikde Smicera neshodil. Pokud ti na tom, ze zranenej Smicer cestuje po Svycarsku v dobe pripravy na novou sezonu neprijde nic spatnyho, tak samozrejme neni o cem diskutovat, protoze v tom se shodnout nejde.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 17:33 |ja tomu netleskam.. obecne si myslim, ze si to mohl odpustit, byt to nebylo tak hrozny a nejde to prirovnavat k uletu Hrdlicky z minulyho roku... sae hlavne - pro slavii to nema zadne nasledky, protoze kalivoda je pryc a je uz uplne jedno, jaky meli s KJ vztahy. Zajimavy je to jen pro informaci.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 15:55 |... a kdyz znovu dokaze, ze nymand neni, tak se po odchodu dalsiho hrace (jedno koho, nekoho typu Kalivoda, Hrdlicka, tentokrat treba Hubacka, kterej je tady z nejasnejch duvodu taky obliben) rozjede ta vlna nenavisti a urazek Jarolima znovu. Tantalove, martyniove a dalsi to rozjedou, redaktori SN to prizivej "objektivnim" clankem typu "Jarolima nevyhazovat, ale mel by odejit k repre" a tak to bude porad dal a dal.
Nevim, nechapu to - tyhle lidi si nejspis chrochtali blahem za pusobeni Csaplara, kdy hra nemela hlavu ani patu, kupovali se hraci za 25 mega, do utoku byl staven Chleboun, oblibenec Kalivoda byl mimochodem odeslan na hostovani, hrali jsme stezi o pohary - a to si nepamatuju, ze by tyhle lidi, ktery tu ted kricej a volaj po Jarolimove hlave, psali neco takhle silenyho.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 16:41 |proc proboha myslis, ze uvahy jane by mely byt objektivni? naopak, pokud jde o nazor, je vzdy subjektivni, jinak to neni nazor, ale zpravodajstvi. A jak v kazdych novinach mas rubriku zpravodajstvi a nazory.. A tobe proste jiny nazory vadej, priznej si to...spatne to snasis... podle me je chyba v prijimaci...prijde ti, ze kritika je nadavani.. pritom sam tady spoludiskutujici hrube urazis, stejne tak Hubacka... nikdy jsem o KJ nerekl nic podobnyho co ty jsi tady napsal o Hubackovi.. rikas, ze hra csaplara nemela hlavu ani patu, za to hra za Jarolima na jare mela, vid..
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 16:50 |Dulezity je konfrontovat nazory a nasledne vysledky a fakta, tam se ukaze pravda. Kvitovali jste Csaplara a vyhanite Jarolima, u me tomu bylo a je naopak. Porovnej si vysledky techto treneru ve Slavii.
Ty se holt treba vyzivas v diskusich se spoustou rozdilnejch nazoru, az do tech extremne negativnich, ktery tady vuci KJ predvadite (diskuznim vrcholem byl opravdu ten clanek, kde bylo uvedeno, ze byl Jarolim mel ve Slavii skoncit, ale Slavie by ho sama vyhodit nemela). Podle me to Slavii nicim neprospiva, a proto jsem se ozval. Co taky muze vzniknout diky zdanlive neskodnejm vecem na netu jsi mohl videt v kauze videa "smrt sparte", ktery tu viselo a kteryho se chytnul Saiver a pripravil Slavii snad o 2 mega. To uz vam nedochazi, hlavne ze muzete "diskutovat".
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 16:55 |porad richimu, at to zakaze.. saiver si jiste precte predevsim rozhovor s KJ na ofic webu, je-li podle tebe v poradku, tak zadna ostuda slavii nehrozi
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 17:05 |Netreba nic zakazovat. At si kazdej dela, co uzna za vhodny a co mu vyhovuje. Tebe bavi do vseho rejt, ve vsem hledat problemy a podrazy... ok, tvoje vec. Holt je pro tebe takovyhle kecani a vytvareni nesmyslnejch konstrukci o sporech prednejsi, nez samotnej klub. Ostatne je to videt uz celou sezonu, jak je pro urcity lidi (Tantalos, jane a dalsi) tezky prekousnout to, ze bez nekterejch oblibencu typu Hrdlicka, Dockal, Dejmci se udelal titul a postoupilo do LM.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
jane (admin) před 16 lety 19.06.2008 19:02 |Jo, ja rozhodne po postupu do LM psala, ze jsme nemeli prodavat Dejmky, to urcite. Aspon si over fakta, nez neco napises.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 16:59 |mimochodem kdo kvitoval csaplara? zase neco podsouvas, jeste nevim komu.. a pak na to reagujes... ja o csaplarovi uz velmi dlouho nenapsal ani slovo, snad krom toho, ze v televizi vypada, ze totalne zblbnul..
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
slaviator před 16 lety 19.06.2008 20:00 |A co když podepsal smlouvu s Primou a v případě, že by to nemohl splnit - řek by, sorry, jsem zraněnej, zůstanu v Praze... Co kdyby v tu chvíli musel platit mastnou pokutu? Ty bys ji za něj zaplatil? Ne. zaplatil by ji za něj Jarolím? Těžko. Podle mě se stačilo domluvit s lékaři, co tam má dělat, jak má cvičit... A ono by to taky šlo.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 09:29 |Tantale, asi bych nerekl zlostna stvanice, ale tohle me fakt mrzi a povazuju to za nefer jednani, Smica neni zadnej nazdarek ani namachrovana hvezda, svymi vykony a ccharakterem uz mnohokrat dokazal, jak je dulezitym clovekem pro slavii, nikdo nedela slavii tak dobre jmeno jako on.. KJ musel uplne zblbnout, ze si to neuvedomuje... i kdyby byl na nej nasranej, takhle to vynaset ven a zaradit se vedle blba Luhovyho k jeho verejnym kritikum je ubohost.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 09:41 |Podívej se, Jarolíma přivadí k šílenství, že se loňský titul a úspěch v LM nepřipisuje jeho genialitě, ale Šmícovu štístku. Proto ho nenávidí. A teď, když Šmíca dostal honoráře, které by měl tak rád on sám, tak už se neudržel a musel to do něj pustit. Toho jedu tam bylo dost, aby se dalo hovořit o zlostné štvanici.
Samozřejmě, když srovnáme dva obrazy - Šmíci jako vítěze Champion League a Jarolíma, jak pochoduje po silnici do České Lípy, když ho vysadili z autobusu, je jasné, kdo je pro Slavii důležitější.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 09:51 |kdo je z nich pro slavii dulezitejsi, to mi prijde celkem jasny..
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 09:54 |jinak je stesti, ze se o to novinari zatim moc nezajimaji.. opravdu nechci videt titulky o sporu Smici s KJ, neco ve smyslu slavie si sere do vlastnich rad a preventivne se na verejnosti rozklada jeste pred sezonou..
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 11:11 |To teprve přijde. Teď mají na první stránce Košťála a Euro. Počkej začátkem července.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 11:13 |Když to tady budete takhle rozmazávat tak si toho všimnou, jak už víme Saiver to tady pročítá.A to je zrovna takovej debil, kterej by to rozmáznul.marcocruz
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 11:44 |A ty si myslíš, že nečetli ty ny Jarolímovy láboly o Šmícovi na slavia.cz?
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 15:26 |Ty vole co to je? Co je tohle doprdele za sparťany na slávistickejch stránkách, dyť vy už jste se dočista pomátli proboha.. Na tohle už normální človek nemůže mít sílu. Přenechávám fórům všem místním demagogům včela s Tantalem a přeji jim mnoho úspěchů při vedení Slavie prostřednictvím internetu. Hovada, to už jinak napsat nedá. Kmotr
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 17:02 |Pokud si myslíš, že slávista je jenom ten, kdo každý ráno snídá mírně ohřátý trenérovy sračky, tak jsi hovado ty.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 17:15 |Jojo, trenérovy sračky, on vlastně nic jinýho nedělá než na všechny strany hází sračky a po všech, prostě je úplně tupý hovado co nikdy nic nedokázalo (narozdíl od tebe) a ještě má tu drzost vyhrát titul a stěžovat si na hráče, na chudinky maličký, utíkej jim pofoukat bebíčka, dyť oni z něj musej bejt úplně frustrovaný.. Kmotr
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 17:14 |Saiver je Tantalos...takový kokoti přeci nemůžou být na světě dva
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 17:43 |Jarolím se opřel do Šmicera: Měl by se věnovat zraněné achilovce
19. června 2008 16:54
Trenér fotbalistů Slavie Karel Jarolím se zlobí na největší hvězdu svého týmu. Nelíbí se mu, že se záložník Vladimír Šmicer místo léčení zraněné Achillovy paty věnuje komentování Eura pro televizi Prima.
NA LAVIČCE. Šmicer toho v uplynulé sezoně moc neodehrál.foto: ČTK
"Když je hráč v takovém stavu, tak je přeci jeho povinností udělat maximum pro to, aby byl co nejdříve zdravý," zlobil se Jarolím na oficiálních internetových stránkách Slavie.
Šmicera provázela zranění po celou minulou sezonu. Odehrál jen dvanáct ligových zápasů. Po posledním kole, kdy Slavia porazila Jablonec a získala mistrovský titul, hlásil nové problémy. Tentokrát se zraněnou achilovkou.
V té době už ale byl dohodnutý s Primou, že bude spolukomentovat některé zápasy Eura. Stal se také hlavní tváří televize na této akci.
"Samozřejmě jsme se o tom bavili, že když bude zdravý a když to bude v rámci jeho volna, tak může jet," uvedl Jarolím. "On ale bohužel zdravý není," dodal.
Situace může dojít až tak daleko, že si už Šmicer ve Slavii nezahraje. Smlouvu na další sezonu totiž ještě nemá. Nový kontrakt klubové vedení hráči ještě nenabídlo.
"Jsme domluveni, že si nad tím tento týden sedneme," prozradil trenér úřadujícího mistra.
Výsledek jednání Jarolím nechtěl předjímat
Zdraví Saiver
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 18:31 |Jedinej důvod proč to tam je je ten že banda místních zklamaných fanoušků o tom byla ochotne kecat dva dny , jinak by si toho nikdo ani pořádně nevšiml, sakra kluci ten Jarolím je ale hajzl , napřed zvedne klub , pak postoupá do LM a pak vyhraje i ligu , na to není slavistickej fanda zvyklej na uspech , musime ho honem vylincovat pryc natahnout nekoho jinyho kdo to odehraje s kalivodou a az budem treti bude zase klidek ..Vhoo
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 09:37 |Nevite nekdo kolik dostaneme za toho Kalice? Jinak si myslim, ze Rajnoch pujde spis k rudym vymenou za Sylvestreho
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 09:45 |Kali jde za tabulkové odstupné
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 09:45 |Kali jde za tabulkové odstupné
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 09:47 |Ty tvoje úvahy o Český lípě, zlosti a tabulkovejch cenách jsou úsměvný. Z tabulek za něj těžko vykouzlíš cca 10 mega.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 10:38 |Máš pravdu. Slavia za něho dostane Střeštíka a ještě dva hráče,
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 10:39 |Tak na deniksport.cz pisou ze 10mega
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 11:42 |Ale těch deset milionů bude rozděleno tak, že za 5milionů přijde Lejsal, za druhýh pět Střeštík. Všichni tři patří Zikovu Sport Investu a ten to tak vyjednal. Ať žije Zíka a paní Zíková
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 10:40 |To je asi stejná blbost, jako to "tabulkové odstupné". Jste v tom Brně hodně mimo. Pros vám motá hlavu Ligou mistrů, ale jak je vidět, není to ani na prázdninový Intertoto.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 10:11 |Proč by šel za tabulkovný? Přece měl u nás ještě platnou smouvu.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
Viking před 16 lety 19.06.2008 10:46 |Tohle mě hodně mrzí:
Kdy jste se dozvěděl, že už o vás Slavie nemá dál zájem?
No on mi to vlastně nikdo neřek. Spíš mi to bylo vzkázáno.
Takhle se zachovat k chlapovi co za nás kope pět let, hnus.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 10:50 |Hnus? A co tím Kalivoda vlastně říká? Jak mu to asi bylo vzkázáno, když mu to teda nikdo neřekl? Hezký, jak na základě rozhovoru nějakýho brněnskýho pisálka s jejich novou "hvězdou" hned vykřikujete něco o "hnusech" atd., aniž byste měli názor z druhý strany. Je zajímavý, že vykládá něco o vztazích s Jarolímem, ale do základu se nedostal ani pod Csaplárem, ani pod Beránkem. Na to už chlapec jaksi zapomněl.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 16:57 |To jsem zvědavej, kdo z druhý strany něco odpoví.
Maximálně ti řeknou jenom to, že se hodnota hráče počítá podle toho., za kolik přišel. Marek Jarolím za deset melounů je proto nesrovnatelně lepší než třeba Necka, kterej nestál ani korunu. Proto si s neckou a se všemi odchovanci může každej vytřít... A kdyby se mezi odchovanci našel někdo na úrovni Ronalda či Ronaldinha, pro naše pány bafíky to bude jenom odpad a s klidem by vyměnili sebelepšího odchovance za prvního cikána sebraného někde v hospodě, kdyby si za něj jeho agent řekl deset melounů.
Odchovanci jsou podlidi, kdežto drahé nákupy budeme uctívat, i když uměj kulový.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 16:57 |To jsem zvědavej, kdo z druhý strany něco odpoví.
Maximálně ti řeknou jenom to, že se hodnota hráče počítá podle toho., za kolik přišel. Marek Jarolím za deset melounů je proto nesrovnatelně lepší než třeba Necka, kterej nestál ani korunu. Proto si s neckou a se všemi odchovanci může každej vytřít... A kdyby se mezi odchovanci našel někdo na úrovni Ronalda či Ronaldinha, pro naše pány bafíky to bude jenom odpad a s klidem by vyměnili sebelepšího odchovance za prvního cikána sebraného někde v hospodě, kdyby si za něj jeho agent řekl deset melounů.
Odchovanci jsou podlidi, kdežto drahé nákupy budeme uctívat, i když uměj kulový.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 17:10 |Lobotomie viď? Nepříjemný, upřímnou soustrast.. Kmotr
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 17:39 |Chudáku, kdy ti to vyřízli?
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 12:11 |hele, tohle říkaj všichni hráči, kteří odchází ze Slavie, musí si do ní kopnout jako Poborský, Horvath, Dosoudil, Koloušek, Hrdlička a teď Kalič, který mě velmi zklamal
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 13:11 |Tak prej podepsali Kušníra, za 28 milionů, docela síla. Večer to budfe ve zprávách.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 13:45 |Kušuj. 28M. Na to ti neskočíme. Zkus třeba tu o třech prasátkách...
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 13:50 |Jasně kámo , za tuhle cenu by byl celej kádr Viktorky i s "Mercedesem". :-)
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
quelhar (admin) před 16 lety 19.06.2008 15:38 |idnes: 15:35
Fotbalisté Bohemians Praha, nováček nejvyšší soutěže, budou hrát své domácí prvoligové zápasy na stadionu Viktorie Žižkov.
No, jsem rad, ze padlo jejich pusobeni v Edenu, ja bych je tam opravdu nevidel rad
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
GeorgK (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 16:15 |Třeba to je úlitba družstevníkům z a Morávka :-)
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
quelhar (admin) před 16 lety 19.06.2008 17:18 |No a uz je to tady...
http://fotbal.idnes.cz/jarolim-se-oprel-do-smicera-mel-by-se-venovat-zranene-achilovce-p7t-/fotbal.asp?c=A080619_165429_fotbal_pes
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 17:39 |hm...bohuzel.. takze jsem zvedav, kdo za to muze.. Jarolim nebo zdejsi diskutujici? presne tohle mi a tom vadi, takovyhle vyroky rozkladaji slavii zevnitr..
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 17:48 |fakt kreteni jste
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 17:51 |jeste to tu jako blbci pisem, ze to mrdky z idnesu tady procitaj. Ale vy ne hovada, pisete dal
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 17:58 |Tak oni cerpaj z rozhovoru na ofic.webu, takze tohle je celkem nepodstatny, ale i tak... to je presne to, o cem jsem "martynimu" psal - hlavne, ze muze o vsem diskutovat a do vseho vrtat...
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 18:00 |a myslis jako, ze si toho naaaaaaahodou vsimli az ted po tom co tu martyni s tantalosem predvedli?
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 18:01 |Samozrejme ze ne, vzdyt pisu ze to je z ofic. webu Slavie.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 18:05 |me jde o to, ze kdyby to tak bylo, tak to asi napsali uz vcera
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 18:08 |ok, tak oni nectou clanky na ofic webu, ale jen diskuse pod nimi a diskuse tady na SN... proto se to dostalo na idnes. asi tusite, ze v tomhle logiku nevidim..
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 18:15 |Podle mně bych se ani nedivil, kdyby pročítali diskuze...protože když to udělalo humbuk na zdejších diskuzích, tak proč to nezkusit nahodit na idnes.cz..určitě mají nějaký provize z toho, jak moc článek zajímá lidi...
Martin
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 18:29 |Takhle to přesně bylo, z toho rozhovoru by nikoho nenapdlo udělat takovej rozruch ale naši "sabotéři" si to vzali pod taktovku, vyčetli mezi řádky opravdový skandál a tak to zkusili i podobní mistři z idnesu.. nádhera. Kmotr
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 18:31 |i muj nazor, cekal bych omluvu a ne ze se budou hajit
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 18:35 |to sou ty pravy srdcari slavie , ty co tady neustale breci nez si toho vsimnou kokoti z idnes , ja cetl ten clanek a prislo mi vse ok a pak pridu sem do diskuze a dozvidam se co vsechno strasnyho ten jarolim vlastne nerekl , takze diky az se bude neco dit tak to hned napiste mailem do novin at si uzsetrime tyhle diskuze , a nezapomente bojovat za slavii proti ty zrude jarolimovi kterej nam ukzala co to je uspech a jak moc ho nechceme
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 18:40 |Jj, hlavne ze ma pan martyni o cem svobodne diskutovat a co rozebirat, jeste by se opet mohl pridat s oslavou sveho triumfu Tantalos, dale slaviator a nekdo z redakce by to mohl zase doplnit prima clankem o tom, jak a proc by mel Jarolim odejit k repre.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
GeorgK (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 18:53 |Ten rozhovor na ofi stránkách vychází z rozhovoru pro media. Pokud by vedení nechtělo si do Šmíci rejpnout na těch stránkách to nebude. Za další má Jarolím naprostou pravdu. Ale předpokládám, že si takto připravují prostor pro vyjednávání. A tlachání v diskuzi na SN na to bude mít asi takový vliv jako počasí v grónsku na cenu piva v čechách :)
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 18:54 |Me samozrejme mrzi, ze se to dostalo na idnes, nicmene nezamenujme pricinu a nasledek a pokud si nekdo mysli, ze to povazuju za triumf, tak nemam s takovym clovekem o cem se bavit.. stalo se jen to, ceho jsem se obaval... pricinou je nesmyslne vyjadreni jarolima.. predstava, ze diskuse pod clanky ma vetsi vliv nez vyjadreni trenera na ofic webu, je naprosto zvracena
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 18:57 |Pokud povazujes vyjadreni Jarolima za "nesmyslne", pak se skutecne neni o cem bavit. Az ho zas na podzim budete vyhazovat za to, ze mame mraky zranenejch, tak si vzpomente, jak jste mu nadavali za to, ze chtel po zranenejch hracich, aby se 100% venovali rehabilitaci.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 19:02 |nesmyslne je zejmena to, ze to vytahl do medii a jde pres media do konfliktu... nesmyslne je dale to, ze tvrdis, jak ho nekdo z tehle diskuse "vyhazuje".. prosim tady v teto diskusi - pokud predpokladam, ze se ji anonyme neucastni lide z vedeni slavie - nema prazadny vliv na to, kdo bude trenerem.. premyslej trochu nez neco napises
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 19:08 |Ze to "vyhazovani" myslim obrazne (ve smyslu vyjadrovani nazoru, ze by mel odejit, protoze ...) si snad pochopil i ty, takze neni treba slovickarit. Co se tyce toho "vytahovani do medii", tak to je docela usmevny. Nevim, co na tyhle kauze uz jde vic vytahnout do medii, kdyz je Smicer denne v prenosu ze Svycar, takze i sebeblbejsiho novinare musi napadnout, co tam dela, kdyz je Slavie uz v priprave. Takze by musel odpovedet bud ve stylu "ano, je tam s nasim souhlasem, vse je ok", cimz by vylozene lhal, nebo "no comment", coz by melo stejnej efekt, jako jeho skutecna odpoved. Proste ma pravdu, rek to spravne, jen ten pisalek na iDnes to samozrejme "lehce" doplnil, prekroutil, par slov vynechal a dal to do jinejch souvislosti.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 19:13 |odpovedet se da ruzne..urcite i pri zachovani vetsiho respektu k vladovi, aby z toho necouhalo, ze se do nej "opira"... pri tvym vykladu se tomu nedalo zabranit... pokud byl clanek na ofic webu, kdo se na to ptal tedy? to by me taky zajimalo...
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 19:05 |ty jarolima obhajujes, ze se do smicra pres media pustil a zaroven ti vadi, ze je to v tech mediich je.. tak co vlastne chces? ja to nechapu... tak bud je to v poradku nebo je to ostuda.. me to opravdu vadi, ze se dostalo do medii, proto tady pisu, ze to KJ nemel delat
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 19:10 |Jarolim se do Smicra rozhodne nepustil, ty odpovedi v tom rozhovoru jsou naprosto nezavadny a spravny. Hrac je zranen - mel by rehabilitovat. Dohoda znela, ze bude-li zdrav, muze tam v osobnim volnu jet. Zdrav neni a osobni volno ma tezko, kdyz je Slavie na soustredeni.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
martyni (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 19:16 |hm.. asi to na kazdyho pusobi jinak.. nejde o jakehokoli hrace
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 18:57 |Pokud povazujes vyjadreni Jarolima za "nesmyslne", pak se skutecne neni o cem bavit. Az ho zas na podzim budete vyhazovat za to, ze mame mraky zranenejch, tak si vzpomente, jak jste mu nadavali za to, ze chtel po zranenejch hracich, aby se 100% venovali rehabilitaci.
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 19.06.2008 19:45 |Myslím, že tu vedete zbytečnou diskusi. Každý, i Karel Jarolím musí vycházet z reality. Zdravotní stav Vladimíra Šmicera mu neumožní absolvovat celou sezónu. I kdyby rehabilitoval, tak jeho tělo už nesnese takovou zátěž. Je pravděpodobné, že by odehrál ještě méně zápasů než letos. To je realita. Je na vedení, zda mu nabídne smlouvu. Přesto přínos Vladimíra Šmicera v letošní sezóně byl významný, i když odehrál minimum zápasů. Jeho návrat nám pomohl získat titul. Nesouhlasím s názorem Milana Luhového, že si jen užívá a hraje golf. Vladimír Šmicer na jaře tvrdě trénoval s kondičním trenérem, aby zvládl aspoň posledních pět kol. Tyto věci se mají řešit interně, trenér má vycházet z reality. Problém je, že za něj nemáme kvalitní alternativu do zálohy, ale to není jeho věc. Já očekávám, že Šmicer ukončí kariéru. Uvažuje se o něm jako novém manažeru reprezentace. Pokud by se trenérem stal Ivan Hašek, byla by to tutovka. Tato záležitost se měla vyřešit po skončení ligy, hráč i trenér s vedením si měli sednout a dohodnout na přechodu Šmicera do pozice člena vedení. Zvolená forma kritiky je naprosto zbytečná a škodí jen Slávii.(zz)
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 19.06.2008 22:14 |Po skonení ligy se to řešilo. . dohoda byla taková, že Šmicer zkusí přípravu a normálně bude hrát. Teď ale přípravu zjevně nestihne, takže možná skončí rovnou a vedení nahání Morávka. . Uvidíme. .
Re: Jarolím chce Kušníra, Morávka a Rajnocha
(host) před 16 lety 20.06.2008 01:14 |voki,proč máš 3 alter ega?
quelhar
slaviator před 16 lety 19.06.2008 21:20 |A co když podepsal smlouvu s Primou a v případě, že by to nemohl splnit - řek by, sorry, jsem zraněnej, zůstanu v Praze... Co kdyby v tu chvíli musel platit mastnou pokutu? Ty bys ji za něj zaplatil? Ne. zaplatil by ji za něj Jarolím? Těžko. Podle mě se stačilo domluvit s lékaři, co tam má dělat, jak má cvičit... A ono by to taky šlo.
Re: quelhar
(host) před 16 lety 19.06.2008 22:30 |A proč by ji za něj měl platit KJ? Jeho primární povolání, ač to tak možná nevypadá, je hrát fotbal za SKS...to, že si (původně pouze v rámci dovolené) odjel "přividělat" na EURO není jen jeho věc...
S tím, že nebude v té době zrovna v pořádku mohl alespoň počítat...před podpisem smlouvy si tuto situaci pořešit...
Vemte si třebas příklad z Jandyse. Ten byl taky po zranění a ač mohl určitě odjet také na dovolenou, radši se rozehrával v "Béčku" a pomáhal mu v boji o záchranu...
Co bys řekl tomu. kdyby to, co Šmíca, udělal někdo jiný? Třebas ten Petr...
Nevidíš rozdíl v přístupu obou hráčů? Já bohužel ano...
Nedělejme ze Šmíci poloboha, všichni nadáváte na KJ, že není vždy objektivní, ale sami nejste ochotni měřit jedním metrem.
Martin
Re: quelhar
slaviator před 16 lety 19.06.2008 22:52 |Tak je rozdíl dovolená, kde maximálně má ten hráč storno poplatky... A smlouva pro TV, kde může platit pokutu i v řádu desetitisíců či statisíců. Vem si, že jak dlouho byly natočený spoty, jak dlouho se Prima s ním prezentovala coby hlavní tváří ME. A on by řek, že nejede. Je to takové na hraně... Kdyby odjel na dovolenou, tak bych na něho taky nadával, Šmíca - Nešmíca, ale takhle... Má to těžké. Ani jedno řešení nebylo úplně ideální. Ale říkám, pokud by za ním KJ přišel a řek mu, ať nejezdí, ať radši rehabilituje a on tu (případnou) pokutu za něho zaplatí ze svého, tak by to bylo bez debat a Šmíca by zůstal. Ale jelikož o tom Slavia věděla a pustila jej, tak to asi fakt tak jednoduchý nemohlo být. A to není jen o tom, zda byl zraněnej nebo by byl zdravej, kdyby byl zdravej, zase by přišel o přípravu. Pokud se nepletu, podepsal tu smlouvu s Primou ještě dřív, než ji podepsal s náma. Takže prostě KJ s tímhle musel počítat, že Šmíca v létě 08 nebude k dispozici a s tím ho bral. Tohle je můj pohled.
Re: quelhar
(host) před 16 lety 19.06.2008 23:17 |O tom, kdy smlouvu podepsal bohužel nevím...
Už nevím jestli jsem to někde četl nebo viděl v TV, ale původně (snad dokonce) KJ říkal, že s Vláďou na Primě počítali jen na základní skupiny...ne??
Poté se měl normálně zapojit do přípravy...(bohužel kvůli zranění se domluvili na vyjímce...)
Ale to bych kecal, kdybych tvrdil, že to bylo 100%
Nejde mi ani o to, se s tebou hádat.
Jen jsem reagoval na to, jak ses tu Šmíci zastával a tvrdil, že by to měl cálovat KJ...není důvod, páč Vláďa není malej, aby si neuměl dát dohromady, že když podepíše, budou se termíny krýt...
Já o tom píšu jako nezasvěceným ty možná víš něco víc...neberu ti to...
Z dostupných informací jsem ale na straně KJ...Protože bylo ve Šmícově zájmu informovat o tom SKS, aby se to mohlo nějak řešit...
Už bych to uzavřel...protože je potřeba, aby to vyřešili hlavně ti, kterých se to týká...a to především ku prospěchu Slavie...
Martin
Re: quelhar
jane (admin) před 16 lety 20.06.2008 15:16 |Mel tam zustat jen na zakladni skupiny, tedy po dobu, kdy mel dlahu. To take snad bylo splneno ne, uz je v Praze snad.
Re: quelhar
(host) před 16 lety 19.06.2008 23:23 |Ještě dodatek:
Koukám, že jsi se přesunul k aktuálnímu článku...
Můj názor je myslím 3 shora...a tam Šmícu nezatracuju...
Ale zároveň souhlasím s tím, čím reagoval Dr.Fe...měl by si umět vybrat...
Martin