Ohledně dalšího pohybu v kádru není nic nového. Slavia neuplatnila opci na přestup Daniela Pudila a Jana Blažka, naopak do týmu přestoupí Milan Ivana a bude se řešit uplatnění opcí na Tijaniho Belaida a zřejmě i Davida Střihavku. Martin Vaniak má smlouvu do konce srpna a jednoznačně se vyjádřil, že má zájem zůstat ve Slavii, která mu už nabídla prodloužení smlouvy.
Hráči absolvují ve čtvrtek a v pátek kondiční testy na FTVS, ve čtvrtek půjde skupinka mladších hráčů jako Jakub Diviš, Marek Jarolím, Dušan Švento a další.
Komentáře (116)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 11:33 |Takže letos dvojice Vaniak, Diviš a příští rok Diviš, Vaniak...už se těším,
Doufám, že vyjde ten Tijany, by tu bylo Tavaresovi smutno...
Luke7
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 11:43 |Zdravim, obcas mam pocit , ze ctu nejake scifi, nepespektivni golman Vorel ma dlouhodobou smlouvu , celkem slusny golman bez ktereho si Slavii sice umim predstavit, ale pak nechapu to jeho hostovani na pul roku odchazi do Bolky.Divis se sice vraci, ale ma zajem zase pul roku nechytat, podle toho jak jsem s nim hovoril , tak se mu to prilis nelibi. A Vanous podepsal , tak to je dobre , ale sam dodava vek nezastavis.....A tak bych v teto chvili cekal prichod nejakeho renovovaneho golmana, byli zmineni treba Pavlik, Vasek , ale asi to prilis nevyjde, takze pri zraneni Vaniaka vlastne nebudeme mit kvalitni dvojiku, pri vsi ucte k Vorlovi, letos mu to prilis neslo a jeho hrubky nam notne zkomplikovaly cestu za vysnenym titulem. Jiri
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 11:48 |Pavlík, Vašek-renomovaní brankáři. Jiří, dneska není Silvestra. Zase nás tu tolik nebav.
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 11:51 |Bohuzel to jedine co se momentalne na trhu asi da koupit, Lukas zminoval pred casem tip na Lastuvku, pujde s platem 30 mil korun rocne na nejake 4 miliony, posud sam. Jiri
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 11:54 |Jiří, já bych spíše napsal, to nejhorší na trhu. Pavlík by nás opravdu nespasil. Neblázni.
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:37 |Lastuvka mel tuto sezonu 600 tisic Euro brutto. To jen pro upresneni. Ja osobne bych do brany rad umistil bud Zlamala a nebranil bych se ani navratu Jardy Blazka do sveho materskeho klubu:))
Jinak ulety typu Vorel, Pavlik bych v brane Slavie videl nerad, nechapu, ze Vorel neni soudnej a nejde jinam. Myslim, ze Zlamal by byl do dvojice k Vaniakovi vynikajici. Hlavne at nedelaj zase hostovacky s opci, clovek se tesi na posily a reprezentanty Blazka a Pudila a oni je vyhodnotej jako neperspektivni. A pritom chtej Strihavku. Logiku, aby v tom clovek pohledal.
U hostovani s opci mame jistotu, ze toho hrace zviditelnime a pak ho nechcem, zatimco pokud takto nekam nekoho dame my, je vice nez jasne, ze za smesnou opcni castku odejde. Ve vedeni Slavie jsou skveli obchodnici, jsem zvedav na Belaida. Chovaj se jak indiani, kteri jsou ochotni smenit draha a vzacna koreni za lacine cetky a koralky. Asi to majiteli, panu Grossovi a jeho spolecnikum nevadi.
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
bojler před 16 lety 10.06.2008 14:49 |Ses normalni? Diru Blazka?
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:51 |A Vorel je OK? Blazek ma x titulu, x startu za repre, x startu v lize ve trech nejlepsich prazskych klubech, takze zas takova dira to asi nebude.
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 18:00 |A nechces rovnou Repku?
Re: ale
(host) před 16 lety 10.06.2008 19:46 |ALE BLAŽEK PŘESTUPUJE DO SPARTY.. TAK TEN ASI NEVYJDE..
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 15:42 |Tak napred k tem penezum , nevidel jsem jeho danove prohlaseni, ale vim ze dvou rezavislych zdroju, ze si mel vydelat 30 milionu,protoze jiste kdyby si vydelal tech 18 brutto , tak by se mu ani danove nemohlo vyplatit, nicmene citace O. Zlamala je jasna Vaniak, Vorel, Divis, jedna vec je jasna pocet hracu v kadru se vyrazne ztenci , mensi budou i naklady na hrace a mozna tedy skutecne zaznamename prichod vytouzenych posil , ale to neznamena , ze treba odchod Gecova ci Dockala neni zrovna dobrou vizittkou naseho vedeni. Jiri
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 11:59 |Proč něco resp. někoho kupovat. Diviš je myslím velmi nadějný brankář s talentem a je třeba, aby dostal šanci a ne se neustále potuloval po hostováních. Je mu třeba dát důvěru a aby dělal dvojku a měl v týmu svoje místo jisté. Pak to bude pro něj nová a dobrá motivace, jeho výkon půjde nahoru a v přípravě se může velmi dobře prověřit. Třeba na tom soustředění v Itálii. Zdá se mi, že furt špekulujeme a máme vlastní odchovance a hráče. Toť můj názor na věc. Papol
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 11:50 |jezis jiri. ja nevim, co mas furt s Pavlikem, nic ve zlym, ale to nemuzes myslet vazne..vzdyt to je nejhorsi golman ligy..
myslim ze vorel odejde a nejakej brankar prijde, a kdyz ne..pomalu dostane sanci Divis a nebude to zly
slimak
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 11:54 |Divis ukoncil hostovani v Krci a jak to slusne rict, no jsou tam docela spokojeni, ze se ho zbavili, jeho vykonost nebyla dobra, pri porovnani podzimni hostovacky Svenra a na jare naseho Divise vzpominaji na Svengra jako na boha, navic si nemyslim, ze by tento golman mel zajem chytat divizi........ Jiri
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 11:57 |Jiří, co tu lžeš. Diviš chytal dobře, byli s ním spokojeni. Občas se zajdi na něj podívat. Švengera jsme viděli v Mostu, to nám opravdu stačilo. To už přeháníš. Někdy opravdu píšeš nesmysly.
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 12:09 |Divise jsem videl v teto sezone jen 8x , i proto abych byl objektivni jsem se na nej dotazoval byvaleho golmana, dnes bafika Krce a odpoved znela v tom duchu , uz aby byl pryc, no a ten druhy pan top je taky expert, co tady ten nadejny golman teda bude delat, trojku, nebo si snad myslis , ze mu daji sanci v lize mistru, naopak pred jeho odchodem do Krce jsem s nim na toto tema mluvil a on sam citil , ze musi predevsim chytat alespo tu druhou ligu a ne delat KJ pojizdne tyce ci nosice napoju oboum zkusešnym golmanum, nakonec si myslim, ze Hanus neni o moc horsi a roli trojky by zvladl i on, jina situace by nastala po uz asi 4 avizovanem odchodem Vorla za lepsim, ale v to uz moc osobne neverim. Jiri
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 12:15 |Jiří, to jsou neskutečné kecy a bláboly. Diviš chytal nadprůměrně. Můžeš mi uvést jméno bafíka, který Ti měl údajně říci, že Diviš chytal mizerně. Napiš ho, já si to ověřím. Nevěřím Ti.
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 12:24 |Ano a jeste uvest jeho adresu , datum narozeni a bydliste, velikost a sirku, kdyz tedy chytal jak rikas tak nadprumerne , proc o nej nebyl dale zajem a pokud mam info , tak snad nema ani nakou poradnou nabidku z ligy, overit si to muzes lehce u jeho manazera ci si myslis , ze ti snad nekdo bude v ramci dobrych vstahu mezi kluby , kdy ho Krc dostala na pul roku vlastne jen za prevzeti platu a nejaky minimalni obulus vykladat co si o nem mysli. Za dalsi pokud je tedy tak skvely golman, treba nekteri dnes uz jeho byvali spouhraci s naseho becka si to nemysli, tak proc , po nem nesahl rovnou treba zminovany Most, ktery ma se Slavii supervstah. Jiri
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 12:53 |Zrovna na tvé informace je takový spoleh...
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 13:00 |Divise sleduji dost dlouho mam o nem pomerne dobry prehled a skutecne si neumim predstavit, ze treba pri zraneni Vaniaka bude tento golman brankarskou jednickou ve Slavii. I proto si myslim, ze jeho dalsi motivaci by melo byt stabilne chytat ligu prave v jinem mensim klubu a Slavia by mela udelat jineho zkuseneho golmana, nebot Vorel jde proste s vykonosti dolu at chces nebo nechces a nelze cekat , jak se to vyvrbi. Jiri
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:49 |Mas zde plnou pravdu. Na Krci jsem nekolikrat byl i na nasem begu, kdyz chytal a na Slavii proste nema. Ale kolik je golmanu, kteri na to maji, hrat o titul, o pohary, nedelat chyby. V lize Vaniak, Zlamal, Lejsal, Miller... A to je asi vse. Je tu jeste Jarda Drobny, ale ten je asi nedostupny, je tu Zitka, to same, je tu Marek Cech, to nevim a smitec. Dobri golmani proste nejsou, sve o tom vi Arsenal, italske kluby s vyjimkou Juventusu.... Nevidel jsem ty nase dorostence, treba tam nekdo, koho Vaniak zaskoli do velkeho fotbalu je. Golman Slavia kazdopadne nesmi delat chyby a musi vydrzet psychicky talk i kdyz na nej zrovna pobezi treba Messi nebo Cisse.
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 13:25 |No tip je, ze byvaly golman a soucasny bafik, co to rikal, bude asi Simurka :)
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 13:29 |Neni v klubu jediny a nezlob se nebudu se k tomu vyjadrovat, Divisovi nepreju nic zlyho , naopak, ale mam za to , ze pri veku i zdravotnim stavu nasich golmanu se muze proste stat , ze ve tretim predkole stane v brance Divis a to bych si opravdu nevzal na triko, zdravotnim stavem myslim treba Vorlova trisla na ktere trpi nebo Vaniakovi infekce dychaciho ustroji. Jiri
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 13:49 |Jiri ví prostě všechno a zná se s každým, jeho se i Košťák bojí :-)
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:02 |Ano jsem vsemocny a zkorumpovany , nebo take mrdka Spartanska, ci idiot , ktery ve vsem keca a z nikym nemluvil, tedy az na Kretinskeho o kterem jsem psal v souvislosti s titulem. Ale budiz dnes uz snad mohu odtajnit toho Kretu, pri zapase Sparta Liberec na Strahove doslo k ataku a nasledne vymene nazoru mezi fandy a Horvatem do ktere zasahl i Kretinsky s dovetkem, to ste Slavisti ci co, jeden z pritomnych lidi mu odpovedel, to by Slavisti nikdy svemu hraci neudelali. Nasledne se mu omluvil a vyslechl ony vety o necistem..............Nereagoval na to jen ponamenal , ze je proste od narozeni Slavista, co za to tady sklidil uz vite, nejlepsi na tom je , ze po teto akci se od nej odklonili i jeho nejvetsi kamaradi pro ktere zajistoval treba i brigady a pod. Jiri
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:15 |Ten přítomný se omluvil Křetínskému a vyslechl věty také od něj? Jen abych měl jasno. A o kom je řeč? :) GeorgK
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:17 |..kdo je slavista?...horvath?kretinsky?
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:21 |Ani jeden , proste tam byl pracovne nekdo, kdo si nenechal libit navazeni superbose Sparty do naseho klubu a rek Kretinskemu , co si o tom mysli. Jiri
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:22 |A křetínský mu nadával do .... ? GeorgK
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:28 |Asi vis , ze Horvat oznacil kriticke fandy Sparty , co na nej volalůi zmrde, podobne , ale uz se nepsalo o tom , ze pritomny Kretinsky v trysku prebehl cestnou lozi a pustil se do nich slovy , Vy jste Slavisti ci co a ten pritomny Slavista , co tam delal mu odvetil , tohle by Slavisti nikdy neudelali, protoze pochopil , ze prestrelil , Kretinskemu se omluvil pozdeji a Kretinskypak pravil sva moudra o ovlivneni aqtd....Na to mu ten clovek rekl, ze neveri a ze je proste Slavistou od narozeni, nebyla to pro nej jednoducha debata, protoze si tim vyrazne mohl uskodit.......Jiri
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:38 |Ten statečný muž má u mě pivo:) Ta poznámka musela Křetínskýho nasrat :))) IMHO Co Horvát, reagoval na tu poznámku nějak? GeorgK
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:44 |Vyvalil svoje přední zoubky ! Byl jsem tam, Lukáš
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:53 |To jako že vykouzlil úsměv? :) GeorgK
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 16:04 |Ty jsi snad blázen. A na základě tohodle nesmyslnýho příběhu si vytvořil celou tu konstrukci o aféře, ve srovnání s níž je i Horník nepodstatný, o zpochybnění regulérnosti celý ligy atd.? Proboha už se sebou něco dělej, vždyť tohle není normální, co už tady zas několik týdnů píšeš.
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 17:06 |pane jiri proc nenapisete, ze jste to byl vy ? Johan Wolfgang
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
harashment před 16 lety 10.06.2008 20:34 |Mikloško by nám helpnul!!!
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 11.06.2008 13:20 |Tak to nemáš pravdu Jiří. Diviš měl pět nabídek před hostováním v Krči z ligových klubů. Například Budějovice, Plzeň a další měly o něj zájem. Takže.......A manažer Ti tak řekne kule, takže nemá cenu se ho ani ptát. Zeptej se přímo u zdroje, to je nejlepší. Papol
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
honzah (přítel SN) před 16 lety 10.06.2008 11:39 |Tak hlavně, že zůstane Ivana. Belaida bych tu chtěl i dál, na Střihavku bych se možná i vykašlal a zkusil najít někoho typově podobného. A hlavně by to chtělo přivýst aspoň na hostování Lukáše Jarolíma, případně Karla Pitáka a Rudlu Skácela.
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 11:47 |Ruda by byl fajn, ale jeho cena je asi mimo naše možnosti. V Hertě hraje dobře a jestli na něj mají opci, tak si ho nechaj. Jestli ne, tak ho koupí někdo z Bundesligy. Navíc je v reprezentaci a to jeho cenu může jeśté zvýšit. Ten Piták mi nepřijde uplně nerealnej a přál bych si ho. Lukáš Jarolím prej dostane nabídku na prodloužení smlouvy v sieně a ani po něm moc netoužim. 3 Jarolímové by bylo už trochu moc:-))a poslouchat od fandů ty narážky, že je tam jen kvůli tátovi, tak to už mě fakt nechybí, určité si to ještě vyslechneme s Markem. LE
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:46 |Mně osobně se nelíbí jeho vystupování v médiích. Karel
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 12:24 |Nenapadlo někoho proč je to tak všechno zároveň????
Kubásek - neuplatnění obce a zároveň okamžitý přestup bez předešlé info o neuplatnění obce do Mladé Boleslavi.
To to vážně nikomu nedochází ???
Rajnoch je na cestě k nám :)))) přesně jak jsem psal už před týdnem jo to bude s Jarolímem dvojka na středu zálohy
Pavel
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 13:00 |Ne, nedochází, na Kubase jsme neuplatnili opci, protoźe nechytal néjak zvlášť dobře. Bolka nejspíš pustí Mullera do Sparty a tak potřebuje dalšího golmana. Fakt nevim, jaký tam vidíš spojení s Rajnochem. Ale bral bych to.LE
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 13:10 |Pavle, a kde je ten slibovaný Lokvenc?
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 12:24 |na belaida neni opce, jen se prostě bude řešit přestup!! to na upřesnění!!
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:38 |Belaida jsme vyměnili údajně za to zahraniční soustředění. Kryštůfek
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 12.06.2008 02:29 |jj si ho nechame a jeste nam zaplatej soustredeni :p ba ne si ho Milan necha a nam zaplati soustredeni protoze nas ma proste rad. lol
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 12:33 |Slyšel jsem, že Tavarez je prodán do Nizozemí. Nevíte někdo kam?
Ondřej
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 12:37 |to je snad kachna ne mluvilo se o Francii ne ????
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 12:48 |Beru to jen jako další spekulaci, ale pokud by sme prodali Tavarese, tak snad opravdu přijde ten Rajnoch - Stopeři Rajnoch - Brabec, defenzivní štít Suchý a jako náhrada Latka, kterej může hrát obojí...
Luke7
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
mitsu před 16 lety 10.06.2008 13:02 |akorat bych porhodil toho suchace s rajnochem:-) ale uz bysme ho konecne meli dotahnout....toho chceme uz nevim jak dlouho...trochu mi to pripomina ivanu.o toho sme staly taky tri roky a mezitim jeho slava trochu pohasla...
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:32 |Já jsem slyšel od jednoho svého spolehlivého zdroje, že ho chce Ajax vyměnit za Suareze. Karolína
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 16:35 |ja slysel,ze ji Karolina nema vyholenou. KristynkaSKS
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 13:17 |Rajnoch je k nám opravdu na cestě,vedení nechalo boleslavy Kubáska a oni nám rajnocha za 10 milionů+ tak pošleme tavarese a belaida na hostování. Evžen
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 13:20 |A tos vzal zas kde? navíc Belaid není náš a Tavares na hostovačku je největší kravina...
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 13:21 |Nepiš nesmysly, Balaid nám nepatří, těžko ho můžeme posílat na hostování. Kubásek jde do Bolky, protože Miller míří do Sparty.
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 13:25 |A co vy na to Kalivoda a Sourek pryc
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 13:35 |Nikdy, Kalivodu si musíme nechat. I když nebude pořád hrát, za ty roky si zvyknul, nevadí mu že střídá, za slávii by padnul. Kam by navíc šel? Může si jen pohoršit, lepší tým než slávie, ho asi chtít nebude,,,
Navíc když mu to jde, je platnej hráč a jeden z mála, který u nás můžou zůstat 5 a víc let...
Luke7
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 13:39 |Potřebujeme hráče na levou obranu , na pravou zálohu a talentovanýho rychlýho útočníka .S rajnochem kdyby to vyšlo byla by to pecka, ale on k nám nechce boleslav ho nechce pustit, toho se nedočkáme, ale měli už by jsme začít s posílením.Střihavku toho musíme podepsat , Belaid mě vůbec nepřesvědčil je pomalý neumí rozehrát toho nepotřebujem .Volešák na hostování a konečně přivést nákýho živla doprostředka , ale to musí bejt klasickej špílmachr jarolím vyhozený peníze volešák to neuhraje o b už sme mlluvili .fsdaf
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 13:44 |Abychom mohli zase platit pul roklu jeho zdravotni leceni , ve kterem je pecey a varteny na materske Sparte, tobybylo skutecne skvele s tim Strihavkou. Jiri
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 13:59 |šmicrovi platíme 3x tolik a je zraněnej celej rok .fsasd
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
lucky-pilda před 16 lety 10.06.2008 14:54 |To sice jo, ale Strihavka narozdil od Vladi nenosi stesti (-; Vladu je treba platit i za to, kdyz je jenom na tribune a o prestavce rekne hracum svuj nazor na jejich hru (-:
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 13:58 |ano, Strihavku, hrace tak na urovni CFL musime opravdu podepsat, jinak spadneme do druhe ligy. Tolsimir
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:01 |Střihavka je náš nejlepší útočník je to střelec. skoro v každém zápase ke kterému nasoupil dal gol náš nejlepší útočník
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:05 |A ted mi rekni kolik zapasu si videl nazivo a kolik v televizi. Strihavka dal dva goly, jeden do prazdne brany a druhy mu daroval Cerny. Jinak jedine veci kterymi byl zajimavy byly, ze prohraval vsechny souboje, nezpracoval si balon a svadel sprinterske souboje, i kdyz je zoufale pomaly
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:07 |Vis , ja jsem snad o tom uz psal , ale zopakuji to, kdyz byl v Blsanech, tamni lekar z nej byl vydesenej , stavba kosti i ostatni vysetreni ukazovala obrovsky sklon ke zranenim, proste stavba kosti neodpovida jeho veku, tim ti odpovidam na ty jeho casta zraneni, no a prichody dobry by byl treba Singlar, i ten Rajnoch a dopredu treba Pitak. no tajenka se uz zacina resit, opona se zveda a....... Jiri
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:25 |Tak opět jednáme o návratu Dana Pudila !!!
zdroj:
http://www.fotbal24.cz/2008/06/09/pudil-a-blazek-zpet-do-slavie
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:26 |Tak Vaniak nam jde do Sparty !!!
zdroj:
http://www.fotbal24.cz/clanky/vaniak-do-sparty
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:32 |Mily studente VSCHT autore podobnych perel , znacne inteligentmni clovece, ktery si podobnymi clanky zvysujes ctenost tveho webu, Vaniak rozhodne nikam nejde,m alespon do konce srpna a co se tyce Pudila a Blazka, Pudil ma byt predmetem jednani mimo jine , protoze se ma jednat, ale to opravdu nevim presne kdy i o jinem koni teto staje a Blazek, pokud by se mel vratit do Slavie, tak to neni otazka zitrka.
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:43 |Mysliš Rambouska z libereckého dorostu ? Prý je to jeden z nej. talentů u nás. Experti ho přirovnávají dokonce k Feninovi ! Lojzík
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 15:14 |jo rambousek to by bylo jiný kafe,je to fakt hustej týpek,má skvěle stavěnou postavu,jeho táta je kamerunec. Letos vyhrál tabulku střelců v lize staršího dorostu. Evžen
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 16:38 |A prej si taky neholi prirozeni. KristynkaSKS
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:30 |Na totalfotbalportalu psali, že Doležal přemluvil Zidaneho k návratu do velkého fotbalu. Zizu v rozhovoru pro francouzskou televizi přislíbil, že pomůže Slavii do LM! Nevíte o tom někdo něco bližšího? Kamila
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:45 |Vy si děláte legraci, ale dalšího playmakera kupovat, to by byl docela nesmysl. Sparta podle všeho angažovala Bergera jako náhradu za odcházejícího Horvátha, který se rozhádal s tvrdým jádrem fanoušků a sám prohlašuje, že za Spartu v téhle atmosféře už hrát nechce... Pointou toho všeho ale je to, že probíhají jednání mezi Spartou a Slavií o Horváthově přestupu k nám za nějakých 25-30 milionů... Pavel
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:48 |Na tom něco bude, mně tohle říkal známý co instaluje na letné reklamy a má docela kontakty z prostředí fotbalové politiky. Z jakého zdorje to máš ty? A láska Horvátha ke Slavii je všem známá. Já bych ho osobně docela bral. Je to srdcař a patriot! Davídek
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:57 |Bylo to o víkendu ve zprávách na Primě. Pavel
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:56 |Stejně k vám nepude seSHITci, ty vaši sociálové ve vedení SPARTĚ nabízí 10 mega + 50% z dalšího přestupu jak nějaký idioti, si snad myslíte že vám prodáme nejlepšího hráče kterýmu je přes 30 za procenta z přestupu????? ACS4EVER
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 15:00 |Táhni na Letnou chachare ! Bohemka do toho !! King88
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:48 |ale prej jen pod podmínkou že si s sebou vezme i svého následovníka karima benzemu...na to ale nechce doležal přistoupit protože prej místo benzemy budeme mít střihavku...víc k tomu fakt nevim...denydzlsks
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:48 |Zidana nebrat, je starý:)
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 14:50 |Ale má sexy plešku a má tvrdou hlavičku :-) Burák
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 15:19 |Podle vseho, chce jit vedeni Slavie cestou Realu Madrid a udelat ze Slavie, takove Galacticos po cesku. Hrace z tymu, ktere sestoupily, nebo pravidelne hraji o sestup, tj. borce z Blsan, Zlina, Jihlavy, Plzne, kteri se v mnoha pripadech neprosazovali ani tam - Hubacek, Cerny, Strihavka, Jarolim, Vorel, Sourek.... Vsichni tito hraci nas svymi vykony presvedcili, ze si angazma ve Slavii zaslouzili a byli tahouny k ceste za titulem. Zvlaste, kdyz Jarolim z kadru vyrazoval hrace bez vztahu ke klubu, kteri pro Slavii nikdy nic neudelali, jako jsou Krajcik ci Kalivoda. Potrebujeme opravdove srdcare jako Strihavka.
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 15:53 |Blazek se vraci do Sralty, at si ho uzijou. Jiri
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
djcaramba před 16 lety 10.06.2008 16:00 |Zaplaťpánbůh...:-)
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 16:39 |ma sice plesku,ale neholi si ohanbi.nebrat!KristynkaSKS
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 16:44 |Tak Morávek míří do Liberce. Hlavně, že nejde k Rumunům. Tam možná zamíří Frejlach.
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 17:05 |Já bych koupil Paroubka. Mošna
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 18:56 |Já bych kopil mošnu, dal do ní pár cihel a lísknul s ní Paroubka přes palici...
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 19:53 |FAKT DOBRÝ!!!
IHNED K ŘEŠENÍ
(host) před 16 lety 10.06.2008 16:47 |Pojďme všichni ihned vyřešit níže popsané problémy formou diskuze a nápadů a vytvořme nátlak na vedení Slavie, aby s těmito věcmi něco dělalo a zjednalo nápravu: 1) INFORMACE O STADIONU: Od otevření Edenu, které bylo před měsícem nemáme žádné informace o stávajících stavebních pracech v Edenu. Opravdu nechápu tuto strategii jakéhosi podivného mlčení. Je snad něco ke skrývání? Proč se nepyšnit tím, že stavební práce na kancelářích,fasádě a dalších obkjektech stadionu sice pomalu, ale pokračují? Je snad takovým problémem jednou týdně pořídit 20 fotek z Edenu a to ještě silně cenzurovaných? Myslím, že nikoli. Problém je v nechuti informovat jakýsi fanouškovský póvl.Když jsme Vás potřebovali, abyste zaplnili stadion, to jsme se snažili.Ale teď? Jděte někam. Přilezte až v srpnu, to Vás budeme opět potřebovat na zaplnění stadionu, začátek ligy a permice.Nemohu si pomoct, ale takto mi přijde chování vedení k nám, fanouškům, bez nichž by klub zůstal na holičkách. Navrhuji přednést vedení požadavek pravidelného zveřejňování informací ohledně stadionu. 2)SÍŇ SLÁVY: Nalejte nám již konečně čistého vína a přiznejte, že síň slávy v Edenu nebude!Proč to stále tajit a mlžit? Navrhuji požadavek na vedení o jasné vyjádření k této více než velmi citlivé záležitosti! 3) LOGA: Přiznejte již konečně také to, že upřednostňujete jednoznačně loga firem, které jsou na stadionu v nájmu (KB, McDonalds, Osram, Hotel Iris,Synot atd.) Slavia Praha je zde také v nájmu (dočasném), proto má na logo nárok a fanoušci jej chtějí! Přesto stále nic a nic.Pokud si myslíte, že stačí k identifikaci logo Fanzone, tak jste na velkém omylu.Navrhuji proto zřídit a umístit nápis SK Slavia Praha nad vstupem do VIP recepce a znak klubu umístit na fasádě. Když to lze u výše uvedených subjektů, tak proč nikoli u klubu? Navíc, když stadion stojí na pozemcích SK Slavia Praha? Navrhuji opět požadavek na vedení, aby se k této věci vyjádřilo!Děkuji za přečtení a očekávám Vaše reakce a nápady k řešení buď na tomto webu nebo na mojí emailové adrese sammys@centrum.cz Díky. Elvis P.S. Na diskuzi na eside.cz jsme se prakticky dohodli na tom, že bude vytvořena žádost o informace s výše uvedenými body.
Re: IHNED K ŘEŠENÍ
(host) před 16 lety 10.06.2008 16:53 |Stadión se musí zaplatit, teď není čas na Tvoje emotivní připomínky. Není důležité, co by jsi chtěl mít na stadiónu, ale nejdůležitější je, aby se nový stadión splatil. Tak se rychle zase prober.
Re: IHNED K ŘEŠENÍ
(host) před 16 lety 10.06.2008 17:01 |Otevřená a PRAVDIVÁ komunikace (byť třeba nepříjemným informací) směrem k fanouškům nějak brání splácení stadionu? Když už, tak ať nemluví vůbec, lepší než lhát (viz Klimentovy sliby o názvech atd.).
Re: IHNED K ŘEŠENÍ
(host) před 16 lety 10.06.2008 17:07 |Na ofic.webu máš odpověď. Zatím ti musí stačit, že pan Zlámal informoval na nějaký venkonský zábavě partu chasníků z Rožďalovic. To je oficiální komunikační strategie evropského fotbalového klubu v 21. století... klobouk dolů. Podobným způsobem bude pracovat i marketing pod "vedením" Tomasový (u tý bych se ani nedivil, kdyby toho času byla někde na dovolený). No a výsledek tu máme - prodej permanentek v nedohlednu, nikdo pořádně nic neví, hlavně "neujet" a nedat na stadion jakýkoliv slávistický symbol, to by byl průser.
Re: IHNED K ŘEŠENÍ
(host) před 16 lety 10.06.2008 17:07 |Plně se s tím ztotožňuji, každý večer pláču, protože nevím, jak postupují práce na kancelářích, tuto opravdu zásadní informaci před námi fanoušky vedení nesmí tajit!!!!
Re: IHNED K ŘEŠENÍ
(host) před 16 lety 10.06.2008 17:12 |Těm bystřejším třeba i došlo, že kolegovi nad námi nejde jen o kanceláře, ale o totální embargo na jakékoliv informace kolem stadionu. "Permice zatím nebudou, přechod na nový systém je moc složitý" - to je jediný, co byli schopní od konce ligy oznámit. Místo aby na tom začali dělat v předstihu a na Jablonci prodali x set nebo tisíc voucherů na permice, tak teď budou "finišovat", aby to do srpna stihli. Hlavně nepropásnout dovolenou.
Re: IHNED K ŘEŠENÍ
(host) před 16 lety 10.06.2008 18:02 |Těm bystřejším třeba i došlo, že to byla ironie. btw. kolega nenapsal ve svém rozhořčeném příspěvku ani slovo o permicích či voucherech, stěžoval si na neinformování o stadionu, umístění log apod.
Re: IHNED K ŘEŠENÍ
(host) před 16 lety 10.06.2008 23:14 |Souhlas. Absence marketingu ve Slávii je dlouhodobě otřesná, doufal jsem že se to zlepší s novým stadionem a doufal jsem zřejmě marně :-/ Dr. Fe1
Re: IHNED K ŘEŠENÍ
(host) před 16 lety 10.06.2008 23:27 |Tak chasnici z Rozdalovic...to je jedna z nejsilnejsich odbocek Odboru pratel, ktera nevynechala ani jeden poharovy a ligovy zapas, byly tam jeste oslavy titulu, hral se fotbal proti holandskemu tymu. Byl jsem tam, i kdyz jsem mel dovolenou. Je-li vam to k smichu ci predmetem k ironickym poznamkam, tak je mi to spis lito, ale myslim, ze to teto komunikace opravdu nezanecham. Informace o postupu noveho stadionu je opravdu lepsi pozadovat po majiteli a investorovi stadionu. S uprimnym pozdravem Ondrej Zlamal
Re: IHNED K ŘEŠENÍ
(host) před 16 lety 11.06.2008 08:21 |Tak a je to tady, presne co jsem zde psal pred rokem. Slavia se bude vymlouvat, ze stadion neni jeji. Porad jste rikali, jak se v Edenu vse zlepsi, ze za klobasy muze Aramark, ze za Strahov a spinu taky nemuzete, ze za suvenyry take nemuzete a ze v Edenu bude vse super, sin slavy, nekolik zapasu na jare, slevy pro permanentkare, permice v kvetnu.... A ted najednou dava Slavia ruce pryc a tvrdi, ze ona za nic nemuze, ze je to vec vlastnika stadionu. To je stejne jako ty lzi o opcich na Pudila a Blazka a jako ten kamaradcoft, diky kteremu odesel Dockal a prijde Strihavka. Jedna velka spina, az je mi lito, ze obcas se dozvim od jednoho zamestnance vic, nez je v novinach a rozhodne to nejsou blaboly, ktere zde siri ten Jiri, ktery dela poradatele na Slavii a obcas i na Sparte.
Pane Zlamale, dyt stadion ma stejnou vlastnickou strukturu jako SKS a.s., kdyz ste potreboval penize do kasy za zapas s Oxfordem, tak to byl stadion Slavie, ted to neni stadion Slavie, to ze utkani navstivili predevsim nepratele Slavie, vam uz nebudu pripominat, protoze jsem mezi nimi byl take.
Dle vyse uvedeneho a veskere komunikace za posledni dva roky kolem Edenu zde konstatuji, ze pan Zlamal je jeden velky lhar.
Jako permanentkare me muze tesit, ze jezdi do Rozdalovic za super fanousky, ale ze lze v otevrenych zdrojich, to je neodpustitelne. Pane Zlamale, vzpamatujte se.
Martin S.
Re: IHNED K ŘEŠENÍ
(host) před 16 lety 11.06.2008 08:53 |Pane Zlámal a pernamentkáři snad vynechávají ňejaké zápasy? Já osobně ne a vím i o dalších a myslím si, že nás je víc než "chasníků z Rozďalovic". Tak proč s námi nekomunikujete a s nimi ano? Mimo to jsem si nedavno všiml když se tady řešil problém FK, že právě lidi z Odboček přátel si nechtějí kupovat pernamentky protože se nedostanou na každý zápas ale rádi by měli předkupní právo jako fanoušci s pernametkou, zajímalo by mě, jak jste toto vyřešili? Ale vlastně už přestávám mít síly něco řešit protože co se tam u vás děje nemá obdoby.. Kmotr
Re: IHNED K ŘEŠENÍ
(host) před 16 lety 11.06.2008 11:24 |Pánové,musím se upřímně podivit reakcí pana tiskového mluvčího Zlámala na můj článek. Nejvíce mě rozasmálo jeho tvrzení, že informace o stadionu máme požadovat po majitelovi a investorovi!!! Co tak najednou pane Zlámale? A kdo to prosím Vás ten majitel a investor je??? Můžete mi to prosím říct? Rád se na něj obrátím. Pane Zlámale, měl byste se zamyslet nad svými reakcemi, kde vehementně a za každých okolností hájíte klub. Možná tak děláte i proti své vůli. Určitě by každý pochopil, pokud byste přiznal určité chyby na straně klubu v oblasti marketingu a informovanosti o tom, co se děje na stadionu, než trapně říkat, že se se svými otázkami máme obrátit na majitele a investora stadionu. Jak podotkli mí kolegové na těchto i jiných diskuzních fórech (SN, stadioneden), najednou se ukazuje, že Slavia vlastně je na okraji zájmu v Edenu, není zájem o ní informovat atd..A vy místo toho, abyste v této věci něco dělal, stále se oháníte tím, jaká to byla super sezona. Jenže, pane Zlámale . jedna vlaštovka jaro nedělá. O to více se musí klub nyní snažit udržet onu vysokou laťku danou sportovním úspěchem a ne si myslet, že vše půjde automaticky samo. Odmítáte informovat fanoušky o stadionu (fanshop, permice, loga atd..), ale pak je zas budete volat, když budete potřebovat zaplnit stadion..Bohužel amatérismus marketingového a tiskového oddělení nadále trvá a nelze zakrýt novými kancelářemi a mistrovským opojením, kterého jste příkladem. Elvis
Re: IHNED K ŘEŠENÍ
(host) před 16 lety 11.06.2008 11:21 |Já jsem příspěvek s "chasníky z Rožďálovic" nepsal a nechci aktivitu Rožďálovských niják snižovat. Ovšem příspěvek na který jste zřejmě chtěl regovat, má pravdu v tom, že takhle komunikační strategie klubu, který by chtěl patřit "do Evropy" opravdu nevypadá. Jinak Vaše distancování se od chyb na stadionu je pro mě nepříjemná novinka.
Dr. Fe1
Re: IHNED K ŘEŠENÍ
(host) před 16 lety 11.06.2008 11:26 |Jeste poznamka pane Zlamale: Nevim kolik je prijem manazera komunikace ve Slavii, ale pro mne jsou vydaje za Slavii pomerne materialni. Za nic jineho krome bydleni, dopravy a potravin nedavam tolik penez. Jen si to secteme: Zilina 700, Ajax 750, Liga mistru 3300, Totenham 750, permanentka 1650, voucher 2100, Oxford 700 nepocitam cestovne, par zapasu venku, obcerstveni. Kdyz to sectu, dela mi to nejakych 9950 korun. Na nasi domacnost tedy 20000 korun. Zadne jine firme tolik neplatime. Firmy, u nichz jsme pravidelni zakaznici si nas vicemene predchazeji (Toyota, The Economist, nase oblibena restaurace, divadlo, do ktereho radi chodime, obchod, do ktereho radi chodime, obchod s elektronikou, kde obcas neco kupujeme, obchod s knihami na webu, kde obcas neco koupime atd) a nabizeji nam nejruznejsi vyhody. Zadne z techto firem jsme nezaplatili za uplynulych 12 mesicu 20000 korun. Proc se ke mne jako ke stalemu a velmi vernemu zakaznikovi nedokaze chovat ani tak, jako obycejna pizzerie v mensim mestecku???
Martin S.
Re: IHNED K ŘEŠENÍ
(host) před 16 lety 11.06.2008 11:49 |Martine, to Ti pan Zlámal jen stěží splní. 1) Je to pouze výkonná síla, bez rozhodovacích pravpmocí, která možná občas vedení přinese nějaký návrh od fans, ale většinou je tento tvrdě shozen ze stolu a pan Zlámal souhlasně pokyvuje hlavou. 2) Jako obyčejný fanoušek z kterého se postupem doby stal tiskový mluvčí pocítil určitou dávku moci a nadřazenosti, takže řešit pro něj problémy typu můj článek je pod jeho úroveň. 3) Když si vezmeme přínos jeho práce pro Slavii za dobu, co v ní pracuje, tak zjistíme, že je veškerý žádný..4) Ve Slavii se na fanoušky kašlalo jak za Lešky, tak bohužel i za D+R...Elvis
Re: IHNED K ŘEŠENÍ
martyni (přítel SN) před 16 lety 11.06.2008 14:12 |Panove, nac tak velky rozhorceni.. je pekne, ze vas zajimaji veci jako umisteni log a sin slavy, uprimne si myslim ale, ze jsou dulezitejsi veci k reseni. Pokud jde o postup praci na stadionu, jiste neni v kompetenci Zlamala, aby zajistoval tyhle informace, vzdy to delala eside na svem webu, takze to je spis vec Klimenta, ne?
Re: IHNED K ŘEŠENÍ
(host) před 16 lety 11.06.2008 16:02 |Jaké důležitější věci máš na mysli? Elvis
Re: IHNED K ŘEŠENÍ
(host) před 16 lety 11.06.2008 17:59 |S "docházkou" na mě nechoďte. Já jsem jako permanentkář také na každém ligovém zápase, jezdím na výjezdy, zrovna tak poháry jsou samozřejmostí, akorát jsem z Prahy, takže svou docházkou pro vás nejsem tak "zajímavý". Každopádně k tomu nepotřebuji nějakou pobočku Odboru přátel, za permanentky a lístky totiž klidně zaplatím, nepotřebuji k tomu nějaké zábavy, bály nebo přáteláky s Holanďany, kteří mě jako slávistu navíc vůbec nezajímají, jen abych si pak mohl nárokovat předkupní práva na lístky. Předpokládám navíc, že to lidé z OP dělají proto, že je to baví, tak nevím, proč to tady vytahujete.
Nikdo po vás nechce, abyste zanechával komunikace s partou z Rožďalovic, je to vaše věc. Pokud ale opravdu nevidíte nic oprávněného na množících se stížnostech na katastrofální práci marketingu (Tomasová) a podivnou (někdy až lživou - viz přestupy, opce, ticketingový systém atd.) komunikaci směrem k běžným fanouškům (ne k "nadlidem" z poboček OP), pak byste měl otevřít oči.
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 17:08 |http://fotbal.sport.cz/clanek/131184-rozehnalovi-se-v-laziu-zmenilo-hostovani-v-prestup.html
Tohle mě hodně zklamalo, chtěl jsem ho k nám. Bořek
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 17:19 |takové přetrhdílo? :-D to snad ani radsi ne, moc koukas na fotbal ;-)
P.S. ano, jsem zaujaty..., nefandim narodnimu tymu, zajima me jen qalitni fotbal :-! a ten se mi, bohuzel nedostava :-)
urs
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
slaviator před 16 lety 10.06.2008 17:28 |Pokud bychom měli za někoho dát ty nekřesťanské prachy (Rozehnal přišel Lazio celkem na necelých 5 mil euro, 1 mil stálo hostování - docela vysokej podíl, ale je to tak. A zbylé necelé 4 mil doplatí nyní. Pokud za někoho dát podobné prachy, tak to dám za dva tři velmi kvalitní hráče do zálohy, respektive útoku... Pokud bys bazíroval na obránci, Čechovi a ze Serie A, tak ne Rozehnala, ale Zápotočného. :)
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 18:12 |Vorel je otřesnej......
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 10.06.2008 23:25 |KOKR57-
nic neřešte,mám Vám napsat kolik máme hráčů v kádru? 25přesně,
Vaniak,Diviš,Vorel,-Gebre,Krajčík-Šourek,Suchý-Brabec,Latka-Dřížďal,Hubáček-Janda,Šmicer,-Tavares,Abraham-Jarolím,Volešák-Černý,Švento-Belaid,Kalivoda-Ivana,Šenkeřík-Toleski-Střihavka,Necid, vždy píši typově stejné hráče k sobě, máme jich fakt dost, co bych koupil je levej bek a konstruktivní středopolař.
Hráči.
(host) před 16 lety 10.06.2008 23:32 |Hezký seznam. Jenom oprava - je jich 26 a ani to není konečné číslo, můžeme připočíst Studíka a Jablonského. Navíc Gaúcho je snad pořád náš. Na druhou stranu Belaid a Střihavka už patří mateřským klubům, takže celkové číslo je 27 hráčů SKS. :-) Mac
Re: Hráči.
Fallen (přítel SN) před 16 lety 11.06.2008 00:06 |Gaucho myslim neni náš, jen se může vrátit, když bude chtít
Re: Hráči.
EdCable před 16 lety 11.06.2008 00:49 |Tak by to melo byt: http://www.slavia.cz/novinka.asp?id=14027&typ=clanek
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 11.06.2008 11:29 |..to je novinka..
PRAHA – David Střihavka ve Slavii letní přípravu nenastoupí. Klub na útočníka neuplatnil opci na přestup. Střihavka přišel do Slavie v lednu 2008 po působení v anglickém Norwichi. Nastoupil do sedmi ligových zápasů, ve kterých vstřelil jednu branku. Nastoupil také v Poháru UEFA proti Tottenhamu.
Střihavku ve slávistickém angažmá přibrzdila zranění. V domácím zápase s Budějovicemi utrpěl zranění oka, v dubnu pak v utkání s Libercem završil svoji smůlu. Po střetu s obráncem si poranil rameno a musel se podrobit operaci vazů klíční kosti, sezona pro něj předčasně skončila.
„Rádi bychom Davidovi poděkovali za jeho podíl na zisku mistrovského titulu, do dalšího angažmá mu přejeme hodně úspěchů,“ uvedl generální ředitel Slavie Petr Doležal.
Slavia se s Viktorií Plzeň, jejíž hráčem David Střihavka je, dohodla, že další angažování útočníka nebude usilovat.
Mistrovský celek zahajuje letní přípravu soustředěním na Švýcarské boudě v Krkonoších, ve čtvrtek a v pátek se fotbalisté podrobí tradičním zátěžovým testům.
Re: J. Kubásek přestoupil do Mladé Boleslavi
(host) před 16 lety 11.06.2008 13:32 |no.. tak jak se píše v článku: v řešení je opce i na Střihavku.. Tak to už je pořešený.. :-/