Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Fanoušci Slavie

Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

V sobotu 28.6. se koná pravidelné celostátní setkání odboček FO SK Slavia Praha, tentokrát jsou pořadatelem Lázně Bělohrad. Program je velice bohatý a potkáte zde samé slávisty. Kdo byl na předchozích akcích, určitě může ostatním doporučit se přijít podívat.

Vážení přátelé, mílí slávísté,
jako spolupořadatelská odbočka červnového pracovního a sportovního setkání Vás zdravíme. Pořádáme letos 8. ročník celostátního setkání poboček OP FO SK Slavia Praha. Budeme velice potěšeni, když přijmete naše pozvání a přijedete do našeho města. Město Lázně Bělohrad poskytuje mnoho míst pro odpočinek a relaxaci a zároveň si můžete rozšířit i svůj kulturní obzor návštěvou dvou muzeí. Jednak je to muzeum našeho rodáka Karla Václava Raise, který se zde nejen narodil, ale i několik let po studiích tvořil , dále pak Fričovo muzeum s přírodopisnými sbírkami. Rádi Vás přivítáme u odpolední besedy s hráči a trenéry A mužstva, internacionály a vedením Slavie, ale i na večerní slávistické zábavě. Vezměte s sebou manželky a přítelkyně. V průběhu turnaje zajistíme pro ně i pro případné zájemce výlet do blízkého okolí. Na setkání s Vámi u nás se těší
odbočka FO SK Slávia Praha v Lázních Bělohradě

Program:
1) Pracovní jednání zástupců odboček OP FO
2) Turnaj v malé kopané odboček OP FO
3) Výlet po okolí (Hořice, Podzvičinsko)
4) Společenský večer

Časový sled:
8:30 - 9:00 přijetí účastníků a delegátů FO na hřišti turnaje
9:00 - 9:30 prezentace a losování
10:00 - 17:00 turnaj v malé kopané
18:00 - 19:00 beseda za účasti hráčů, internacionálů, trenérů a vedení Slavie
19:00 - 20:00 večeře a po ní společenský večer

Pořadatel si vyhrazuje případné časové posuny i programové změny.

Základní informace:
1) Místo konání pracovního jednání i společenského večera bude v kulturním sále ČSAD na náměstí

2) Ubytování: V chatičkách rekreačního zařízení ČSAD U Iva (odbočka vpravo před železničním přejezdem ve směru od Jičína) i pro ty, kteří přijedou již v pátek

3) Stravování:A) Oběd i občerstvení 28.6. bude zajištěno ve stánku přímo u hřiště, kde se bude hrát turnaj malé kopané, všichni účastníci si občerstvení hradí sami
B) Večeře 28.6. před společenským večerem (v 19.00)

4) Turnaj malé kopané odboček OP FO SK Slavia Praha
a) hraje se na 4 travnatých hřištích místního FO v parku Bažantnice od 10.00 do 17.00 hodin
b) družstva hrají 5 + 1 a náhradníci
c) startovné pro odbočky FO - 400 Kč za jedno družstvo (z důvodu zaplacení nájmu areálu)
d) ceny a upomínkové předměty účastníkům zajišťují pořadatelé, výbor FO + odbočka FO v Lázních Bělohrad

Pro usnadnění organizace je potřeba určit vedoucího výpravy, aby po Vašem příjezdu obstaral u pořadatelů platby a zároveň převzal podrobnější informace.

Za výbor FO SK Slavia Praha a odbočku FO v Lázních Bělohrad se těšíme na Vaši účast.

S pozdravem

Ivan Šimůnek
předseda odbočky OP Lázně Bělohrad

Kontakty:
Jaroslav Rolf - Václavská 381, 507 81 Lázně Bělohrad (mobil 602351137, rptools@rptools.cz)
Ivan Šimůnek - Zámecká 528, 507 81 Lázně Bělohrad (mobil 606678355, ivansimunek@seznam.cz)

Komentáře (51)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohradě

    (host)     před 16 lety 06.06.2008 13:42 |  
    0 0

    Když už, tak v Lázních Bělohrad!!! To mě jako východočecha tahá za uši :-)))

    • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohradě

      Richi (admin)     před 16 lety 06.06.2008 13:45 |  
      0 0

      Taky jsem si rikal ... jsem to tak psal, ale pak v materialu, co mi prislo, to bylo tak, jak byl nadpis, tak me to zmatlo ...

      • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohradě

        (host)     před 16 lety 07.06.2008 09:29 |  
        0 0

        Jsem rád a děkuji, že se info o Setkání objevila operativně tady. Chybí mi jedna informace, že už pravidelným účastníkem je i mužstvo Fanklubu vedené Moskytou! Že se ukazuje, že OP není organizací zlostných staříků, kteří na sympatické mladé lidi z kotle křičí, že pálili kdesi sedačky a trhali muškám nožky! Osobně budu za vedení OP jako místopředseda asi garantem a rád každému hostu podám ruku a spoluuvítám jej. Jsem přesvědčen, že i Setkání přispěje k uklidnění situace a k budování obrozeného fanklubu, kde se bude mluvit hlavně o spolupráci a nikoliv z jedné či druhé strany plivat ošklivé sliny! Přejme si pěkné počasí, kraj je to opravdu nádherný, snad se nám podaří uskutečnit i výlet do stejně malebného okolí! Připravenu mám trasu, kdy účasti nebudete litovat Už za 3 týdny!!!
        Dobi

    • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohradě

      (host)     před 16 lety 07.06.2008 10:23 |  
      0 0

      Doufam, ze je nebudes mit moc vytahany:-)

      • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohradě

        (host)     před 16 lety 07.06.2008 10:30 |  
        0 0

        Myslim, ze to byla vsechno hysterie, kterou zapricinilo par lidi, vetsina slavistu tahne za jeden provaz a je dulezite utuzovat vztahy, jsme na jedne lodi. A pokud bude nejaky jednotlivec delat rozbroje, staci aby ho vetsina usmernila a drtive vetsiny slavistu nepropadaly panice, jsme prece jedna velka rodina!!

  2. Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

    (host)     před 16 lety 06.06.2008 15:51 |  
    0 0

    15:21 - První letní posilou fotbalistů pražské Slavie se stává na dva roky čtyřiatřicetiletý bývalý útočník pražské Sparty Vratislav Lokvenc. Po jarním hostování v FC Basilej mu v Salcburku skončila smlouva.

    NO KURVA!!!!! PRVNI SUPERPOSILA!!!! Pavel

    • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

      (host)     před 16 lety 06.06.2008 15:55 |  
      0 0

      fuj to sem se lekl

    • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

      (host)     před 16 lety 06.06.2008 16:01 |  
      0 0

      Co budeme dělat s pomalým Lokvencem, který už tři roky je z formy, nedává góly, fotbalově je na tom hůře než Koller. Basilej ho neangažovala, stačil ji půlrok, aby poznala, že jsou to špatně investované peníze. Znamenalo by to odchod Necida, což už je na pováženou. Střihavka nebo Lokvenc, to je není žádná posila. Ve Slávii se musel někdo zbláznit. Naše hra se vyznačovala kombinací s rychlým přechodem do útoku. My potřebujeme rychlostní typy jako byl Vlček, ne habány, na které bude Latka s Brabcem nakopávat vysoké míče. To nemá logiku. Doufám, že je to Tvůj obvyklý černý humor.(zz)

      • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

        slaviator     před 16 lety 06.06.2008 16:04 |  
        0 0

        Útok Střihavka, Lokvenc, Magera - to by byl útok snů. Tři věže.. :-) Na to ještě nikdo nikdy nehrál.. :-))))

        • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

          (host)     před 16 lety 06.06.2008 16:07 |  
          0 0

          To by byla spíše tragédie.

          • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

            slaviator     před 16 lety 06.06.2008 16:11 |  
            0 0

            A kdyby zamířil na Letnou, spolu s Kollerem..? A hráli tam (na) tři věže..? :)

            • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

              (host)     před 16 lety 06.06.2008 16:13 |  
              0 0

              To by byla naše výhoda. Koller, Lokvenc, Došek.

              • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

                slaviator     před 16 lety 06.06.2008 16:17 |  
                0 0

                Ale vážně: Koller by podle mě pro Spartu posilou byl... Lokvenc nikoliv. A Došek... Mno, je to těžký, kdyby mu nepouštěli rozhodčí ty jeho fauly loktama, tak si ani neškrtne. U Lokvence a Doška bychom se při hře bavili, Koller by ale asi hrozbou byl..

                • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

                  (host)     před 16 lety 06.06.2008 16:22 |  
                  0 0

                  diky za exkluzivni postrehy,radsi se uz pripravuj na turnaj na bohemce ty moulo.troubi

        • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

          mart     před 16 lety 06.06.2008 16:32 |  
          0 0

          Lukasi, Vy si delate srandu, .... ale Strihavka, Lokvenc, Magera........, kdyz si predstavim, ze by je mohl doplnovat Latka, .......napada me jedine mat druhym az tretim tahem.mart

          • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

            slaviator     před 16 lety 06.06.2008 16:35 |  
            0 0

            Ano, naštěstí jsem si dělal srandu.. :-) Kdyby to bylo vážné, tak o tomhle už by se fakt vtipkovat nedalo... :-)

            • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

              mart     před 16 lety 06.06.2008 16:38 |  
              0 0

              No jo, ale ja to myslel naprosto vazne! :D mart

              • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

                slaviator     před 16 lety 06.06.2008 16:41 |  
                0 0

                Tak jasný, no.. :) I když tady nikdo nikdy nemůže vědět, kdo co kdy myslí vážně.. :-D

                • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

                  mart     před 16 lety 06.06.2008 16:43 |  
                  0 0

                  Mel sem to dokonce vymysleny i v souvislosti se zmenou treneru.
                  Jarolim odchod. Prichod - Brueckner!
                  4 veze, to snad nehral ani Spaskij.....

                  • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

                    slaviator     před 16 lety 06.06.2008 16:47 |  
                    0 0

                    Počkej, a kdyby si ponechal Necida a Vorla... Tak by v sestavě najednou mohlo být i šest věží. Věž v bráně, věž v obraně, věž v záloze (nejtechničtější z těch útočníků, takže asi Necid? :), dvě věže v útoku a věž na lavičce. To by byly šachy s věžma.. :-)))) btw. ty si přeješ výměnu KJ za KB? Ty chceš vyhodit KJ, úspěšného trenéra, co s náma vyhrál titul a poprvé v historii jsme se díky němu dostali do LM..? Ten přece bude následujících dvacet let kvůli tomu nedotknutelnej.. :-)))

                    • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

                      (host)     před 16 lety 06.06.2008 16:48 |  
                      0 0

                      Vetsina lidi si tu preje, abys uz konecne zalezl a nemlel tu ty tvoje kecy k nicemu

                    • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

                      mart     před 16 lety 06.06.2008 17:54 |  
                      0 0

                      ale jo, to mu neberu(KJovi), ale KB je prece "mistr vezi"....
                      takze LM neLM, bude to KB

                • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

                  (host)     před 16 lety 06.06.2008 16:47 |  
                  0 0

                  hlavne tebe tu nikdo nebere vazne. Tolsimir

    • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

      (host)     před 16 lety 06.06.2008 16:09 |  
      0 0

      Hale Pavle Řeháku, jdi si radši odplivnout na Letnou.

    • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

      GeorgK (přítel SN)     před 16 lety 06.06.2008 16:18 |  
      0 0

      :/ Co z toho máš takhle děsit lidi, moc vtipný to nepříjde.

  3. Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

    stromovous (přítel SN)     před 16 lety 06.06.2008 16:22 |  
    0 0

    Zdravíčko Richi,
    tak co tipovačka? bych skoro čekal že už bude uzavřená :-D jako vim, že toho máš dost a já navíc ani už nemám šanci se nijak dobře umístit (holt jsem Slavii moc veril i v LM a ztrácel body), ale jen tak mě to napadlo no.

    • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

      Richi (admin)     před 16 lety 06.06.2008 16:36 |  
      0 0

      Udelam to vse po statnicich ... musim totiz odmenit vyherce a na to nemam myslenky ... pak udelam i anketu slavista jara. Holt mejte se mnou trpelivost ...

  4. Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

    (host)     před 16 lety 07.06.2008 10:34 |  
    0 0

    Mooc se na setkani tesim, je to kazdorocne skvela party:-)

  5. Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

    vikingzlipy (přítel SN)     před 16 lety 07.06.2008 10:59 |  
    0 0

    Pozdrav do Bělohradu!
    Těšíme se na vás, budeme tam!

  6. Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

    (host)     před 16 lety 07.06.2008 14:07 |  
    0 0

    mohu potvrdit ze svých několika účastí, že to bude skvělý den ve slávistických barvách.... kdo může ať přijede.... po mistrovské párty v Edenu si to opět můžeme užít. díky a zdar do Bělohradu....
    slaviaman

  7. Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

    (host)     před 16 lety 07.06.2008 20:10 |  
    0 0

    Tak jsem viděl náš dnešní zápas proti Švýcarsku a bylo to hrozné. Připomínalo mi to naše jarní trápení, včetně herní systému. Rozehnalovo nakopávané míče na Kollera si nezadaly s Brabcovými nákopy na osamoceného útočníka, hra defenzivních štítů Poláka a Galáska mi připomněla hru dvojice Abrahám, Tavares. Chyběl nám pohyb bez míče, nepodrželi jsme míč v druhé půli, spousta ztrát míčů, standarky byly až na jednu mizerné jako naše na jaře. Do systému s jedním útočníkem musí mít trenér vhodné hráče jako Švento, Janda, kvalitní střední záložník, kvalitní hru krajních beků. Kollera nikdo s výjimkou Sionka nedoplňoval. Nejlepšími hráči našeho týmu byli Čech, Ujfaluši a Sionko. Hodně mě zklamal Galásek, Rozehnal, Plašil. David Jarolím makal, vybojoval hodně míčů, ale chyběla kvalitní finální nahrávka. Prostě Rosický chyběl moc. Nejsmutnější na tom je, že nás soupeř v druhé půli i bez Freie jasně přehrával. Do zápasu s Portugalskem musí dojít ke změnám v sestavě. V obraně bych místo Grygery postavil Pospěcha, místo Rozehnala Kováče, zálohu bych postavil ve složení Vlček, Polák, Jarolím(Matějovský), Sionko a útok Svěrkoš, Koller nebo na podhrot místo Kollera Plašila. Důležité jsou tři body, ale dnešní výkon byl otřesný. Soupeř byl lepší.(zz)

    • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

      (host)     před 16 lety 07.06.2008 21:15 |  
      0 0

      hochu takovej genius jako ty to se jen tak nevidi... ty bys měl dělat profesionálního kibice a byl bys multimilionář

    • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

      (host)     před 16 lety 07.06.2008 22:39 |  
      0 0

      tak Pospěch hrát určitě nebude-je nemocný, proti Portugalsku bude taktika ještě defenzivnější než dnes, takže tvoje útočná sestava je z říše snů.....bude se hrátna jednoho útočníka a to bude po dnešku Svěrkoš.....Vlčák a Sionko jsou oba praví záložníci a Bruckner narozdíl od Jarolíma žádného z nich na opačnou stranu (jako Jarolím Pudila) cpát nebude.......Kováč je ještě horší stoper než Rozehnal, navíc po zranění není rozehraný, pamatuji na jeho hanebný výkon proti San Marinu..............

    • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

      quelhar (admin)     před 16 lety 07.06.2008 22:48 |  
      0 0

      Stejne jako v pripade Slavie, pletes se i v pripade reprezentace v tom, ze Polak hraje defenzivni stit. Jeho uloha je podobna, co nejspis chtel na jare Jarolim po Abrahamovi - hrat celoplosny fotbal a krome dobre obranne faze take umet podporit utok a pripadne vystrelit z dalky. V Anderlechtu hraje Polak vylozene ofenzivniho hrace.
      S hodnocenim Galaska taky vyrazne nesouhlasim. Jakkoli toho hrace nemam rad, tak dnes udelal jednu spatnou prihravku, kterou pustil soupere do rychle akce, ale v obranne fazi byl temer neprekonatelny. Naopak Jarolima mam rad, ale tento zapas mu hrube nevysel. Jeho hlavni ukol je kvalitni finalni prihravka a tu dnes nepredvedl ani jednu.
      Proti Portugalsku se ale neda cekat ofenzivni sestava, jakou pises. Technicky zdatnejsi souper by takovou sestavu prevalcoval.

      • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

        (host)     před 16 lety 08.06.2008 09:43 |  
        0 0

        JJ, taky jsem byl prekvapan, jak to vidi (zz), .... jenze....
        Sledoval jsem to na BBC, a tam mi Alan Hansen rekl, ze Svycari byli o hodne lepsi, meli mit dve penalty, a meli vyhrat..... par minut po te, zas Alan Shearer tvrdil, opak.... a ze "druha" penalta by byla vysmech, a prvni proste sudi nepisk...., podle jeho nazoru byli cesi lepsi v prvni puli a Svycari v druhe..... Martin O'Neil to shrnul, ze na to kdo je lepsi a kdo neni se ve fotbale nehraje, a za Cesi maj 3 body, a on by videl duvody proc tomu tak je.
        Samozrejme se s temahle panama a ani s (ZZ) nemuzu srovnavat, ale jinak bych to spis videl jako ty (quelhare). Proti Portugalsku Kadlec na levyho beka, (Janek je silenej pruchodak, ale dopredu je dobrej), a pochopitelne stahnout Jarolima(Janka nechat na kridle).
        Galasek prokazal svou zkusenost, Polak bude jako "predni bourac" uzitecnejsi.
        Jeste omluva Siokovi, ze jsem vahal mezi nim a Standou. Moje chyba. On to vazne dost umi.mart

        • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

          (host)     před 16 lety 08.06.2008 12:23 |  
          0 0

          Osobne myslim ze jsme ten zapas zvladli takticky. Pokud jde o ty sestavy - osobne nemam velmi rad galaska a sionka, ale oba ukazali svoji uzitecnost. Zklamal me dost Jarolim, ale ono je to dost o systemu. Kazdopadne bych ale nestavel Kadlece, i kdyz musim uznat, ze nechapu jak muze hrat na mezinarodni urovni solidne, kdyz v lize hraje tuzku s obcasnymi zachvevy v podobe vybornych strel a centru, ale jinak v obrane proti lepsim souperum hori (viz posledni zapasy sparty s tezkymi souperi, kdy slo prakticky vsechno pres nej). Obranu bych dal: Grygera-Kovac-Rozehnal-Ujfalusi. Zaloha sionko-galasek-Polak-Jankulovski. Hrot podhrot- Sverkos a Plasil. Kazdopadne zdravim do anglie, jo a nejak mi na tebe nefunguje email :-( Taxi

          • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

            mart     před 16 lety 08.06.2008 13:25 |  
            0 0

            O.K. Taxi .... uznavam, ze Tvoje sestava je lepsi :). Takze's vyhral !
            S toho Ronalda me trochu mrazi, ... este ze na nej nemusim hrat ja, ... mam pocit, ze by mi obcas utek' ......
            Posilam majl.mart

      • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

        (host)     před 16 lety 08.06.2008 13:49 |  
        0 0

        Quelhare, proč myslíš, že Polák odešel do Anderlechtu. Trenér Norimberku Hans Mayer přivedl Galáska, který začal hrát na jeho místě defenzivního záložníka, vyzkoušel ho na kraji, což nefungovalo, takže skončil na lávce. Proto odešel, protože trenér Mayer měl dva hráče na jeden post defenzivního záložníka a dával přednost Galáskovi. V Liberci hrál ofenzivního záložníka Hodúr. Pokud jde o Abraháma, v Liberci hrál ofenzivního záložníka za Lavičky Hodúr, v Bolce Matějovský, nikoliv Abrahám. Ano, Galásek moc nekazil, ale to bylo dáno tím, že dává přihrávky na metr, dva, nikdy si nedovolí dlouhý pas. Rychlostně nestíhá a proti rychlým Portugalcům bude mít velké problémy. Stačí si vzpomenout na náš zápas s Německem doma, kdy absolutně nestíhal. Navíc Švýcaři hráli většinu akcí přes krajní záložníky. David Jarolím vybojoval v defenzivě dost míčů, ale nedal pořádnou kolmici, pořádnou finální přihrávku. problém je, že Matějovský je po náročné sezóně v Anglii z formy. Pokud jde o sestavu na Portugalce, musíme eliminovat jejich rychlost s míčem, jejich kombinační fotbal a s defenzivní sestavou v hlubokém obranném bloku prohrajeme a ještě po mizerném výkonu. Musíme hrát aktivně, nasadit rychlostní typy, hrát přes kraje, nenakopávat míče na jeden hrot. Proti Švýcarsku jsme běhali bez míče, stálo to hodně sil a proti Portugalsku by podobná hra skončila debaklem. Stačí si vzpomenout na zápas s Ghanou, Bruckner vsadil na hluboký obranný blok a nebýt Čecha tak jsme dostali nakládačku. Musíme hrát aktivně, presovat,pohyb bez míče, hrát přes kraje, to je cesta k úspěchu. Záloha Vlček, Matějovský(Jarolím), Polák, Sionko, podhrot Plašil a útok Svěrkoš(Koller). Sionko hrál levého záložníka za Hřebíka a všichni si pamatujeme jeho zápas na tomto postu proti Realu nebo Portu. Nevidím v tom problém. Plašil na kraji je nesmyslný tah stejně jako Pudil na postu pravého záložníka. Pokud Bruckner zvolí stejnou sestavu, tak na to doplatí.

        • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

          (host)     před 16 lety 08.06.2008 13:54 |  
          0 0

          Ještě podpis.(zz)

        • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

          quelhar (admin)     před 16 lety 08.06.2008 14:15 |  
          0 0

          Problem naseho sporu je v tom, ze ty striktne rozlisujes posty defenzivniho a ofenzivniho zaloznika. Abraham ani Polak nejsou ani jedno z toho. Jsou to univerzalni hraci vhodni ke hre s peti zalozniky. Jsou schopni dobre zahrat na pouze defenzivnim postu, ale jak se ukazuje, tak treba zoufale pomaly Galasek je jasne lepsi v defenzive nez Polak. Hra defezivniho zaloznika neni zavisla na jeho absolutni rychlosti, takovy hrac tezi z predvidavosti, kdyz souperi odebira mice. Malokdy se dostane do sprinterskeho souboje.
          Pokud Galaska kritizujes, ze neda dlouhy pas, tak to je kritika o nicem, jeho prace to neni, jeho praci (zvlast v systemu 451, ktery jsme vcera hrali) je odebrat souperi mic a odevzdat ho spoluhraci, ktery posune akci dopredu. A to delal az na vyjimky vcera vyborne. Pokud tvrdis, ze rychlostne nestiha, tak plati muj argument vyse - Galasek je pomaly, ale na jeho postu je rychlost malo dulezita.
          Jedine, s cim souhlasim, jsou kraje zalohy Vlcek se Sionkem. Ale Galaska bych (zvlast po jeho vcerejsim vykonu) rozhodne v sestave nechal. Mozna by stalo za to hrat bez Matejovskeho, bez Jarolima, ale s Plasilem coby tvurcem hry. V Osasune i v repre zapase v Nemecku na tom postu hraje dobre.

          • Re: Setkání slávistů v Lázních Bělohrad

            (host)     před 16 lety 08.06.2008 14:31 |  
            0 0

            Rychlost je ve fotbale důležitá. Jak má vypadat hra defenzivního záložníka, tak to nám předvádí ideálně Viera. Elegantní hra, vybojuje hodně míčů, rozdá spoustu přesných pasů a je nebezpečný při standartkách. Samozřejmě je nesmysl srovnávat galáska s ním, uvádám to jen jako příklad hráče na tomto postu. Pak je tu defenzivní záložník v pojetí Gattusa, který je rychlý, agresivní, vybojuje hodně míčů, dokáže pokrýt tvůrce hry soupeře, ale dopředu nic nevymyslí. Já jsem zastáncem toho, že i defenzivní záložník by vedle defenzivní hry-vybojovat míč, přerušit hru soupeře, eliminovat ofenzivní hru soupeře, měl umět i kvalitní rozehrávku, střelu ze střední vzdálenosti, být nebezpečný při standartkách. Třeba Švec je v defenzivě výtečný, je rychlý, nebezpečný při standartkách, umí zrychlit hru, slabinu má ve finální přihrávce a větší fotbalovosti, střelbě ze střední vzdálenosti. Proto si myslím, že rychlost je i na tomto postu důležitá. Třeba Frings před zraněním hrál na tomto postu parádně. Byl gólový, střílel, uměl eliminovat ofenzivní sílu soupeře, zrychlit hru a aktivně se zapojoval do ofenzivy, uměl dát dlouhý pas, dobře se zapojoval do kombinace.

  8. Slavisticky B-tym

    (host)     před 16 lety 08.06.2008 13:42 |  
    0 0

    dnes remizoval se spartou 1:1 a spadl na 15 sestupove misto. zbyle 2 zapasy tak proto nemame ve svych rukou ztracime 1 bod na nesestupove pozice. aloha

    • Re: Slavisticky B-tym

      (host)     před 16 lety 08.06.2008 13:54 |  
      0 0

      Zlatý bod B týmu. Vzhledem tomu, že příští zápas hraje Kolín s Letohradem, tak i kdyby došlo k dohodě klubů na remíze, tak naše výhra v Chebu, kterému už o nic nejde, nám posouvá před Kolín. Pokud vyhraje Kolín, dostaneme se před Letohrad. A pokud vyhraje Letohrad, dostaneme se před Kolín. A v posledním kole máme slaboučkou Příbram. Základem je vyhrát v Chebu. Záchrana je reálná, pomohl nám sestup Hlučína, v opačném případě by to bylo už hodně špatné.(zz)

      • Re: Slavisticky B-tym

        quelhar (admin)     před 16 lety 08.06.2008 14:05 |  
        0 0

        Jak jsem psal pred zapasem, kazdy bodovy zisk by byl prijemny a proto si myslim, ze remiza s jasnym lidrem ligy je dobry pocin.
        Bohuzel ale nemas pravdu se situaci v CFL, Letohrad je pred nami o ctyri body po dnesni vyhre na Vysehrade a tak pokud Kolin uhraje 6 bodu (nepravdepodobne, ale stejne nepravdepodobna byla i jejich vyhra proti Boleslavi dnes), tak jsme v divizi.

        • Re: Slavisticky B-tym

          (host)     před 16 lety 08.06.2008 14:11 |  
          0 0

          Tak se Ti omlouvám, já měl během zápasu našeho B týmu informaci, že to skončilo nerozhodně. A už jsem to neověřoval. Tak jen doufám, že to Letohrad neprodá Kolínu. Ale v českém korupčním prostřední je možné vše.

          • Re: Slavisticky B-tym

            (host)     před 16 lety 08.06.2008 14:12 |  
            0 0

            Podpis.(zz)

        • Re: Slavisticky B-tym

          (host)     před 16 lety 08.06.2008 14:20 |  
          0 0

          ... už uznáváš, že situace s B týmem je trochu kritická..?

          • Re: Slavisticky B-tym

            (host)     před 16 lety 08.06.2008 14:33 |  
            0 0

            Omlouvám se, měl jsem špatný výsledek Letohradu a už jsem si ho neověřoval. Tím se situace mění. Ale já věřím, že se přesto zachráníme.(zz)

          • Re: Slavisticky B-tym

            quelhar (admin)     před 16 lety 08.06.2008 14:34 |  
            0 0

            Situace s B tymem je hodne neprijemna, ale nemyslim, ze kriticka, porad verim, ze ten tym je schopny uhrat 6 bodu a ze takovy zisk mu zaruci setrvani v CFL, protoze souperi (Kolin a Nachod) maji tezsi los. Myslim, ze poprve je situace takova, ze nemame zachranu ve svych rukou.

            Dodam los poslednich dvou kol:
            Slavia B: Cheb venku, Pribram B doma
            Kolin (+1): Letohrad venku, Sezimovo Usti doma
            Letohrad (+4): Kolin doma, Blsany venku
            Nachod (+4): K. Vary doma, Varnsdorf venku

            • Re: Slavisticky B-tym

              (host)     před 16 lety 08.06.2008 14:40 |  
              0 0

              Znovu opakuji, měl jsem po skončení zápasu informaci, že to skončilo plichtou. Neověřoval jsem to. Máme výhodu v losu, 6 bodů je reálných. Bojím se ale, že Kolín zázračně vyhraje oba dva zápasy a Letohrad poslední zápas. Nemáme to ve svých rukou, ale snad se zachráníme. Kdo věřil v titul po Žižkově, takže bych neházel flintu do žita.(zz)

              • Re: Slavisticky B-tym

                quelhar (admin)     před 16 lety 08.06.2008 14:56 |  
                0 0

                Jeste muzeme preskocit Nachod, oba jeho souperi hraji v horni polovine tabulky... Koneckoncu i Cheb muzeme preskocit, ale ten by musel prohrat oba zapasy (jeden s nami a posledni v Budejovicich).