Oproti první půli jara nenastala žádná dramatická změna, vlastně všichni hráči se zapojovali do hry. Po zranění kolena se vrátil na posledních pět zápasů Michal Held, naopak posledních pět utkání chyběl kvůli zranění Mostu Jiří Studík. Výkony Jakuba Diviše a Tomáše Dubského nepomohly udržet Spartu Krč ve druhé lize a tým sestoupil do ČFL, sestoupil i Studíkův Most.
J. Diviš Sparta Krč 1350/1350 1/15
B. Dočkal Liberec 1058/1260 1/14
T. Dubský Sparta Krč 1050/1350 3/13
M. Held Sokolov 149/1350 0/5
T. Jablonský Kladno 1042/1260 0/14
T. Necid Jablonec 753/1260 5/13
J. Studík Most 361/1260 1/5
Komentáře (86)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 05.06.2008 20:34 |Co je pravdy na tom, že vyměníme Abrháma za Rajnocha?
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 05.06.2008 20:37 |Nic.(zz)
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 05.06.2008 20:43 |vubec nic !!! kde sto sebral ?
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 05.06.2008 20:45 |Já sem o tom taky četl, tak newm co si o tom mám myslet. A co někteří mají stím že se možná vrátí na hostovačku Piták?
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 05.06.2008 20:50 |Taky se psalo, že přijde Svěrkoš.
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 05.06.2008 21:12 |no ty voe tak Rajnocha za Agbrahama to by byl kauf , i kdyby sme jim ktomu meli pridat jeste 10mega
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 05.06.2008 21:18 |no podle agentů má rajnoch cenu tak milino eur, když jim dáme 15 plus abrahama a procenta z dalšího prodeje, to by mohlo jít.
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 05.06.2008 21:32 |Na webu fotbal24 píšou že by měl Ranoch přijít za 15mil. plus Abrahama. Krom toho tam taky píšou že nám rudoši chtěj přetáhnout Tavarese s Vaniakem.
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 05.06.2008 21:36 |lidi, tenhle portál fakt neberte vážně.
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 05.06.2008 21:37 |:)))))))Idiote.....
Re: Slávisté na hostováních
Jachym před 16 lety 06.06.2008 10:30 |Informace z tohoto "poserveru" mají asi takovou hodnotu jako úvahy, že Slavia by si přála získat Fernanda Torrese nebo Puyola...
SOUTĚŽ
(host) před 16 lety 05.06.2008 21:36 |Hlasujte pro slavistické fanoušky na: http://fotbalzive.ct24.cz/fanousci.asp
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 05.06.2008 20:48 |Tak Diviš se zapojí do přípravy, prospělo by mu hostování v ligovém týmu, kde by pravidelně chytal, Jablonský potřebuje pravidelně hrát, což přes Šventa není reálné, takže by mu taky prospělo hostování bez opce. Dubský nepatří do kategorie nejtalentovanějších odchovanců, na A tým nemá, na B tým ho nemá smysl držet, v Krči patřil k tomu lepšímu, uvítal bych jeho prodej. To samé očekávám u Bayera, Bauera, tam asi taky dojde k přestupu. Held byl zraněný, nechal bych ho na hostování v Sokolově a pak bych udělal teprve nějaké rozhodnutí ohledně jeho působení ve Slávii. U Necida rozhodne, jak dopadne na ME do 19 let, možné jsou obě varianty, že zůstane i ne. U Studíka očekávám jeho prodej se Šourkem vzhledem k tomu, že přijde jeden stoper, k tomu Suchý, Latka, Brabec, v juniorce Starý, Hošek. Dobrou zprávou je, že spadl Hlučín. Z ČFL budou padat pouze tři týmy, takže naděje na záchranu B týmu je slušná. Stačit by měly 4 body, remizovat se Spartou a porazit Příbram.
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 05.06.2008 20:49 |Ještě podpis. (zz)
Re: Slávisté na hostováních
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 05.06.2008 20:54 |A máš nějaké bližší info o Jablonském? Je reálná ta alternativa, že by hrál levého beka?
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 05.06.2008 21:05 |Obávám se, že přes posilu a Hubáčka se neprosadí. On potřebuje pravidelně hrát, aby mohl výkonnostně růst. Proto bych uvítal jeho hostování bez opce. Dočkal je na tom výkonnostně mnohem lépe.
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 05.06.2008 21:03 |ty nejak vic sledujes becko? docela by me zajimalo jak si stoji jarda stary na postu stopera, uz sem ho videl hrat totiz v mladeznickych kategoriich na jinem postu, hlavne ve stredu zalohy (jeste v zakach) a musim rict ze nad ostatni vycnival a byl dost suverenni, v posledni dobe o nem nemam moc zprav tak by me zajimalo jak to s nim vypada. Akorat vim ze prodelal nejake zraneni minuly rok a v zime ze mel nejake potize take ale ted pravidelne ke konci sezony nastupuje takze by me zajimalo jestli treba casem neni mozny ze se ukaze v acku.
Dik Panda
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 05.06.2008 21:46 |Byl dlouho zraněný, takže potřebuje čas. Na jaře pravidelně nehrál, až teď v závěru. Osobně si myslím, že odehraje příští sezónu v B týmu, a pokud mu vydrží zdraví, získá sebevědomí, tak je u něho velmi dobrá perspektiva. Jsem přesvědčený, že ligu bude hrát. Nebýt zranění, tak už byl výkonnostně někde jinde. Já bych si přál, aby se prosadil do ligy u nás. Je to velmi perspektivní hráč.
Re: Slávisté na hostováních
quelhar (admin) před 16 lety 05.06.2008 22:10 |Tu dulezitou informaci bych vypichl jeste i ja - B tym diky situaci v druhe lize drzi nesestupovou 15. pozici a ma naskok jeden bod na Kolin. Vzajemne zapasy mame vyrovnane, takze pri rovnosti bodu by rozhodovalo skore, ktere mame o 14 branek lepsi.
Los poslednich kol:
Slavia B: Sparta B doma (mistr CFL), Cheb venku (12. misto), Pribram B doma (predposledni misto)
Kolin: Boleslav B doma (4. misto), Letohrad venku (14. misto), Sezimovo Usti doma (2. misto)
Tedy Kolin hraje dvakrat doma se silnymi tymy a venku s dalsim nasim potencialnim rivalem - Letohrad je jen o dva body pred nami. Los tedy podle me mame priznivejsi a ja dokonce myslim, ze k udrzeni nam budou stacit tri body. Navic ma Kolin posledni tydny opravdu mizernou formu, jeste horsi nez my.
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 06.06.2008 08:44 |KOlínu jak dopadne je úplně jedno, ten může klidně všechno prohrát, protože bude kupovat druhou ligu od čáslavi!! páč čáslav na to sere a chce až do divize, takže kolín padá!!
Re: Slávisté na hostováních
slaviator před 16 lety 06.06.2008 14:08 |Když sestoupí, tak to koupit nemůže...
Re: Slávisté na hostováních
GeorgK (přítel SN) před 16 lety 06.06.2008 15:39 |No po Kutné Hoře kolují zvěsti že Čáslav prodává ligu právě Hoře.
Re: Slávisté na hostováních
Fallen (přítel SN) před 16 lety 05.06.2008 21:24 |Ovšem uplně nejlepší je Diviš. no kolik golmanů dalo gól ze hry? Palop a pak?
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 05.06.2008 21:28 |Robinson, Kahn...:) Vojtaaa
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 05.06.2008 21:39 |že by chilavert, senna, robison...
Re: Slávisté na hostováních
Fallen (přítel SN) před 16 lety 05.06.2008 22:04 |Tak to je slušná společnost, že?
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 05.06.2008 22:44 |a hlavně je to kovanej slááávista :)
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 05.06.2008 22:53 |a na ráďu černýho jste zapomněli???
Re: Slávisté na hostováních
repan před 16 lety 05.06.2008 23:09 |a ještě například Hans-Jörg Butt, má jich na kontě 26 :-)))
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 05.06.2008 23:27 |ale to nejsou góly ze hry, ale ze standartek
Alf da Gama
Re: Slávisté na hostováních
repan před 16 lety 06.06.2008 10:51 |gól jako gól. V tom problém nevidím :-)
Re: Slávisté na hostováních
repan před 16 lety 06.06.2008 10:52 |ale to "ze hry" jsem v prvním přizpěvku přehlédl, tak to sorry :-))
SOUTĚŽ
(host) před 16 lety 05.06.2008 21:36 |Hlasujte pro slavistické fanoušky na: http://fotbalzive.ct24.cz/fanousci.asp
Re: SOUTĚŽ
(host) před 16 lety 06.06.2008 10:32 |Zdravim, tak napred jen par radek k tomu becku, Stary hraje ve stoperske dvojici daleko jisteji nez Gabriel ci Sourek, rekl bych , ze obdrzene branky jdou spise na vrub zalohy i proto Jarolim uvazuje o jeho zarazeni do letni pripravy. Jinak skutecne vypada , ze budou sestupovat tri , nenaplnil se krizovy scenar s 5 tymy/kalkulovalo se se zuzenim soutete na 16 tymu/ ,tato zmena nebyla nakonec schvalena a tak opet budeme svedky hybridu v podobe 18 tymu. V nedeli hrajeme naprosto klicove utkani se Spartou a tak bych Vas chtel poprosit o Vasi prizen, Posily z a tymu budou asi minimalni, takze to bude hodne tezke. Velmi zajimave veci se vcera deli i u konkurenta na Sralte, na tiskove konferenci pravil sam velky Kretinsky cosi o vetsi fluktulaci hracu nez obvykle a Lavicka zase pravil cosi o tom , ze se nic bourat nebude. Nicmene vedle infa, ze snad prijde Cech /Marek/, dale Papadopulos, ci Vaniak mne docela zaujala zprava o tom, ze Nemci nedodrzeli kontrakt s Kolerem a nabidli mi mensi prachy a udajne hlavnwe Hedvika tlaci na pilu , aby Honza prijal zajimavou nabidku Sralty. Docela zajimavy byl i odpoledni fotbal na Dukle , kde vsichni znali predem vysledek......I tady bude jedna vec zajimava misto podnikatele Hajka by mel udajne nest naklady na svych bedrech vetsi sponzor /akciovka/, ktera by mela klubu prinest vetsi financni jistotu. A nakonec k nam , vcera se objevila v diskuzi na foru informace o moznem prichodu Kusnira, podle prezidenta Viktorie Vinse je to zatim nerealne. A co pPtak, odhlednu li od infa nekterych medii, je jasne , ze novy trener provede v Salzburku zmeny a Pitak by mel byt volny, jenze v takovem pripade se bude snazit sehnat nabidky zvenku/nejcasteji se mluvi o Vidni..../, teprve v meznim pripade by prisla na radu Slavia, Rajnoch , to je zajimave tema , ale odchod Abrce smerem do Bolky lze zatim vyloucit, stejne jako prichod Rajnocha , opet je to pro vedeni Bolky az krajni moznost. Oni ho chtejio predevsim zpenezit a z tohoto pohledu je nabidka Slavie hodne nezajimava. Prestoze tentokrat Ondrej Zlamal pripomina dle jednoho redaktora sportovni rubriky spise tajemny hrad v Karpatech nez tiskoveho mluvciho lze vystopovat zajem smerem ke Slovensku / konkretne se nove mluvi o ligovem golmanovi jednoho predniho tymu a opet se budou zkouset cizinci. Obchod s Tavaresem, ktery ma ve Slavii nadale smlouvu je zatimve ve stadiu scifi. Docela Vam vypadl Gaucho , ktery zatim v Senci kontrakt neprodlouzil a bezi mu opet kontrakt ve Slavii, Studik zamiri opet nas hostovani , Jablonskeho ,pokud vse pujde ,jak ma/zdravotni stav hracu/ , ceka to same. Jiri
Re: SOUTĚŽ
(host) před 16 lety 06.06.2008 10:50 |Podle Dpa Koller přestup do Sparty odmítl a řekl, že má v Norimberku platnou smlouvu
Re: SOUTĚŽ
(host) před 16 lety 06.06.2008 10:52 |Tato informace je zcela cerstva, i ja mel tu puvodni . kterou zde popisujes, ale doslo zde trochu ke zmene , protoze Nemci smerem k nemu nedodrzeli jiste financni zavazky , zatim to vypada na 60 procent , ze by se mohl vratit do Cech. Ma se rozhodnout po Euru.Jiri
Re: SOUTĚŽ
(host) před 16 lety 06.06.2008 10:58 |..Jiri,..nevim ale jestli by tak nutne musel do sparty..jinak ja si nemyslim ze je to vyhra..ja ho mam rad..ale kdyz on hraje ta taktika je dost svazana a v podstate je specificka a neni nijak mozne ji moc menit...jinak kazdopadne by to byl zajimavej navrat..
jinak odkazuju, posilal jsem to sem ale dali to pouze do odkazu na clanky nahore...clanek - rozhovor s Kutikem..o slavistickym stadionu..zajimavy cteni a pekny fotky, resp navrhy..skoda ze nebylo mozno realizovat puvosdni navrh
Martin
Re: SOUTĚŽ
(host) před 16 lety 06.06.2008 11:08 |Martine o Slavistickem stadionu vim neskutecne hodne i to co se na nem deje, jak to vse vypada atd, ale v tomto pripade nemohu slouzit, jsem vazan slibem mlceni a to musim dodrzet, jinak si to prectu. Diky Jiri
Re: SOUTĚŽ
(host) před 16 lety 06.06.2008 11:11 |:))
..no ja jezdim stale denne okolo..takze nejaky pripadny zmeny vidim...jsem rad ze se to nakonec nejak doresi...a doufam ze uz to pak opravdu bude opravdickej stadion a ne stavba stadion:)..casem se snad i diky tomuto provozu vychytaj ty mouchy a bude.
Martin
Re: SOUTĚŽ
(host) před 16 lety 06.06.2008 10:54 |Jiří, psal, že se vrátí Dočkal. Kde bereš takové falešné informace. Jak ti máme věřit?
Re: SOUTĚŽ
(host) před 16 lety 06.06.2008 11:06 |To neni pravda, po poharu na Strahove jsem zcela jasne napsal, ze opodle vyjadreni Jinocha , ktere poskytl novinarum to bude presne tak jak to dopadlo a Dockal, po ziskani titulu poskytl mediim rozhovor Dolezal , na otazku tykajici se Dockala odpovedel,. ocekavam , ze se vrati a zapoji se do pripravy, takze je mozne , ze jsem pouzil tento zdroj teto chvili a verit to je tezke , zdroje , ktere mam a to jsem i v tomto pripade napsal nejsou neomezene a reknu ti treba, ze se na ofice webu nerustale omyla Strizkov, presto , ze pro ne delam, uz jsme primo z ust Kapra behem jedineho tydne slyseli 3 verse , jak to bude, treba zaznela i scifi verse, ze si vedeni obou Bohemek rozumi a mohli by se dohodnout na propojeni, jenze co s temi zarputilymi fandy, takze tezko soudit. Jiri
Re: SOUTĚŽ
quelhar (admin) před 16 lety 06.06.2008 11:10 |Zapas becka se Spartou bych oznacil vselijak, ale rozhodne ne klicovy. Kazdy bodovy zisk bude prijemnou vzpruhou, ale klicove budou zbyvajici dva zapasy. Sestupujici Pribram doma v poslednim kole musime porazit a v Chebu by se hodilo take bodovat. Na rozdil od acka ma totiz becko naprosto tragickou bilanci venku - jen jedno vitezstvi za celou sezonu.
Re: SOUTĚŽ
(host) před 16 lety 06.06.2008 11:23 |No asi takhle, pokud tento zapas vyhrajeme , je temer pri tragicke hre Pribramskeho becka po problemech, videl jsem Pribram nas Sralte a tragicky Horvat/bratr zpevaka/ byl superhrozny, jeho nahravky do mist , kde nikdo nebyl , no proste prisernost, ale zpet k tema, i Sralta z by nemela nastoupit ani s lidmi ze sirsiho kadru acka/ je tam dovolena , snad az nekdy do 16 cervna, navic cast hracu becka jde do letni pripravy s ligisty a proto je ten zapas pro nas klicovy, porazime je a mame temer 80 procent jistoty zacrana a navic cim driv tim lip i kdyz mas pravdu v jednom, v pripade nutnosti se uvazuje o pouziti vetsiho poctu hracu z acka na posledni 2 kola , v pripade zachrany o predehrani posledniho zapasu. Jiri
Re: SOUTĚŽ
(host) před 16 lety 06.06.2008 11:32 |nevim jestli vám to pomůže, ale jistě padá kolín takže myslim že můžem být celkem dost v klidu!! kolín kupuje licenci na druhozu ligu od čáslavi a čáslav jde až do divize!! to jen kdyby všemocný jiří o tom nevěděl
Re: SOUTĚŽ
(host) před 16 lety 06.06.2008 11:42 |Ja, ale o tom nic skutecne nevim,Kolinsti zrejme take ne /viz jejich web/ a jen bych si dovolil malou poznamku, rozestupy v 3 lize na konci ani v tomto pripade nic zatim definitivne neresi a uprimne , vazeny pane nemela by spise rezerva mistra ligy spise spolehat sama na sebe , nez na cachry ze soutezemi, takze i z toho pro mne vyplyva jasne vitezstvi. Jiri
Re: SOUTĚŽ
(host) před 16 lety 06.06.2008 11:47 |no prostě čáslav=jedna velká špína.. tam to měli vždycky všechno pořešený, hlavně za éry v ČFL. včerejší penalta na konci zápasu je jasnej důkaz!!
Re: SOUTĚŽ
(host) před 16 lety 06.06.2008 11:53 |To nejsou jen oni, ted jsem si treba precetl web fotbal 24 hodin a zajimava je treba ta informace o Rajnochovi, pritom treba pri predstavovacce noveho kauce to vedeni Bolky zcela vyloucilo a prichod Abrce , to nechtel nikdo z nich komentovat ani mimo ofice . Jiri
Re: SOUTĚŽ
(host) před 16 lety 06.06.2008 13:24 |A co je pravdy na tom ze by jsme chteli Rajtorala? Aloha
Re: SOUTĚŽ
(host) před 16 lety 06.06.2008 11:54 |To nejsou jen oni, ted jsem si treba precetl web fotbal 24 hodin a zajimava je treba ta informace o Rajnochovi, pritom treba pri predstavovacce noveho kauce to vedeni Bolky zcela vyloucilo a prichod Abrce , to nechtel nikdo z nich komentovat ani mimo ofice . Jiri
Re: SOUTĚŽ
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 06.06.2008 13:02 |Nezapomeňte, že Příbram postupuje do ligy, čili by mohla uvolnit hráče a houfně posílit béčko. . Ale to je jen můj dohad. . nejsem žádný Richeliau z pod-Svaté Hory:-)
Re: SOUTĚŽ
quelhar (admin) před 16 lety 06.06.2008 14:39 |Myslim, ze ani to by ji nepomohlo, ztraci na nas 7 bodu tri kola pred koncem.
Re: SOUTĚŽ
(host) před 16 lety 06.06.2008 14:39 |to neudelaji protoze by prokoucovali priprava A tymu jim zacne skoro hned a hraci potrebuji volno ;)
Re: SOUTĚŽ
slaviator před 16 lety 06.06.2008 14:18 |Počkej, Gaúcho je v Senci na přestup s tím, že Slavia má "opční" právo na jeho přestup... nebo jak to říct. Pochopil jsem to tak, že tu není na hostováníl, že tam přestoupil natvrdo - ale kdyby se mu vydařilo fámozně jaro a my měli zájem, mohl by se k nám vrátit za určitou částku. Tedy něco, co navrhovali v jiné diskuzi někteří lidé že by se mohlo dělat v rámci ligy, pustit mladé odchovance takhle do jinejch klubů třebas za 5 mil s tím, že pokud by Slavia měla zájem, šli by zpět na třebas 8... Nebo ne..?
Re: SOUTĚŽ
mart před 16 lety 06.06.2008 15:18 |Jj, take mam podobny pocit(myslim s tim Gauchem), i kdyz kdo vi, ze :).
Jinak s Rajnochem ma asi Jiri pravdu. Pocitam, ze kdyby existovala v jeho smlouve klauzule, ze je volny za 1M euro, ... uz by asi bud ve Slavii nabo ve sparte byl. Co se tyce toho 24fotbal, ... je to hezky. Obsahuje zasadne a pouze zarucene zpravy, ... no a ze nektere vyjdou a jine ne, ... tak to je holt zivot, ze. :)mart
Re: SOUTĚŽ
slaviator před 16 lety 06.06.2008 15:33 |Třebas ta informace s Abrcem je tam docela zajímavá... O tom Vaniakovi jsem taky něco slyšel, včera jsem kvuli tomu mluvil s Otavou... když jsem se ho na to zeptal, tak se jen smál a řek, to je aprílovej žertík? O tom vůbec nic nevím... Na druhou stranu třebas ohledně Baníku zájem o Svěrkoše podle toho, co se ke mě doneslo, fakt nemáme... Ale ten Rajtoral asi jo... Ale zase, kolega se klepal na čelo a tvrdí, že jeho zdroje mluví o Magerovi, o kterým zase moje neříkaj lautr nic. Tak si vyber.... Je to těžký :-) A docela mě dneska překvapil rozhovor s Ličkou, kde v podstatě pod pěknejma řečičkama pro fanoušky nakonec mezi řádky nevylučuje vůbec nic. To tomu taky přidá ale šťávu a bude se spekulovat až do posledního přestupového dne.. :-)
Jinak s tím Rajnochem. Nevím nevím, nejdřív jsem byl velkej optimista, pak když se ozvalo Udine jsem začal trochu se bát, že přestoupí tam... Ale nevím, v současnosti zase spíše věřím tomu, že přijde. A vůbec si nemyslím, že by musel jít do Bolky Abraham... Uvidíme no, bude to ještě hooodně zajímavé.
Re: SOUTĚŽ
(host) před 16 lety 06.06.2008 15:49 |Lukáši, Rajnoch nepřijde, ani Svěrkoš s Rajtoralem.(zz)
Re: SOUTĚŽ
slaviator před 16 lety 06.06.2008 15:55 |Voki, nevím nevím, já v toho Rajnocha prostě věřím... A věřit budu až do té doby než podepíše někde jinde. Ale s těma dvěma máš asi pravdu, teda se Svěrkošem určitě...
Re: SOUTĚŽ
(host) před 16 lety 06.06.2008 16:03 |Opravdu Rajnoch nepřijde. Má zajímavé nabídky z ciziny. V jeho věku je nejvyšší čas odejít.(zz)
Re: SOUTĚŽ
(host) před 16 lety 06.06.2008 16:33 |no konecne si to sam napsal slaviatore. konecne tu zaznelo O CEM JSOU TY VASE ZASRANY ZDROJE. uplne o nicem. jste proste medialni mrdky co lezou jinejm mrdkam do zadku aby se dozvedeli jeste vetsi mrdku co tu pak napises. uz jsem spokojen. troubi
Re: SOUTĚŽ
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 06.06.2008 16:42 |Takže abych ten tvůj příspěvek shrnul.. PÍP PÍP PÍP PÍP PÍP.. troubi:-)))
Re: SOUTĚŽ
slaviator před 16 lety 06.06.2008 17:09 |... a nakonec ho trefil šlak. ámen :))
Re: SOUTĚŽ
(host) před 16 lety 06.06.2008 17:13 |snad tebe trefi driv. amen
Re: SOUTĚŽ
(host) před 16 lety 06.06.2008 17:15 |snad tebe trefi driv. amen
Re: SOUTĚŽ
(host) před 16 lety 06.06.2008 17:31 |snad tebe trefi kámen.troubi
Re: SOUTĚŽ
(host) před 16 lety 06.06.2008 17:47 |Jana zase menstruuje a myslí že je troubi
web 24hodin fotbal
(host) před 16 lety 06.06.2008 21:15 |Nevim nevim ale podle me je sefredaktorem tohoto webu pan jiri, webmasterem dan a redaktori jsou slaviator s vokim .DDDDDDDd
a v brzke dobe se tento tym rozsiri o dds a peteho mam to ze spolehlivych zdroju. irij
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 06.06.2008 20:37 |Pokusím se tu shrnout jména o kterých se v souvislosti se Slávií spekuluje:
Kromě hráčů na hostování ve Slavii (Ivana, Kubásek, Belaid, Pudil, Blažek, Střihavka)
a hráčů Slavie hostujících v jiných klubech (Vácha, Dočkal, Diviš, Jablonský, Necid, Studík)
dosud padla nebo byla někým zmíněna tato jména...
Brankář: Pavlík
Konstruktivní stoper: Rajnoch
Levý obránce: Lovre Vulin
Pravý záložník: Piták, Kušnír
Útočník: Svěrkoš, Magera, Kozák
KOHO JSEM ZAPOMNĚL???
KOHO BYSTE RÁDI???
A KDO MYSLÍTE, ŽE SKUTEČNĚ PRIJDE...
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 06.06.2008 21:09 |Z Tebou uvedených jmen nikdo.(zz)
Re: Slávisté na hostováních
quelhar (admin) před 16 lety 06.06.2008 22:44 |Tech jmen uz padlo tolik, ze by bylo spis prekvapeni, kdyby neprisel nikdo, koho nekdo nekdy nezminil... Napr v tom uzasnem (lec nejspis naprosto vymyslenem) clanku na fotbal24.cz se psalo o Rajtoralovi.
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 07.06.2008 11:32 |Prý je tu opět na testování KAZENGA LUA LUA, takže doufám, že tentokrát se jeho přestup už podaří dotáhnout do konce. To by měl být ten pravý útočník, co nám vytrhne trn z paty. Prokop Mikule
Re: Slávisté na hostováních
martyni (přítel SN) před 16 lety 07.06.2008 11:36 |Esli se mam zucastnit ankety, tak samozrejme bych nepohrdnul Rajnochem, Pitakem a Sverkosem...:-)) To by bylo solidni poileni do kazdy rady, no ne?:-)) No, ale vzhledem k tomu, ze na posily asi nedame 150 mega, ani 100 mega, ani 80 mega.. a tak bych mohl jeste nejakou dobu pokracovat, tak asi takhle.. Sverkos to je sci-fi, Rajnoch - pro me by to bylo spis prijemny prekvapeni a realnejsi by mi to prislo kdyby doslo k prodeji Latky ci Suchyho, Pitak - no proc ne, ale asi zalezi jaky bude mit nabidky, vubec nevim jaky si udelal v Salzburku jmeno; na ty ostatní jmenovaný nemam nejakej vyhranenej nazor.. treba do utoku podle me neni treba nikoho, tam bych bral jako posilu Necida, to uz bychom meli 4 utocniky, to je dost na to, ze casto hrajeme jen s jednim. Do zalohy co treba Belaid, kdyby byl dostupnej, ze:-))
Jinak (zz), kdyz uz tu spekulujeme, zkus si tedy tipnout, kdo by mohl prijit? Zatim ti tipy celkem ychazi, tak by me zajimalo, jak to vidis... no a kdyz ti to nevyjde, tak holt alespon tu jednou zas nebudes tvrdit neco jako .."ja vam to rikal, zas jsem mel pravdu"...:-)))
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 07.06.2008 11:41 |Martyni, přijdou hráči z ciziny.(zz)
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 07.06.2008 11:48 |Koukám, že (zz) je odborník na slovo vzatý...
Škoda jen, že si musí měsíc co měsíc měnit nick kvuli těm nesmyslům co tady plácá... Že jo dane, voki, atd... Ono se pak lehce říká, že mu ty tipy vychází...
Tak aby mi taky jednou něco vyšlo: "Přijdou 2-3 hráči, muj zdroj říká, že jeden bude z Česka, dva z ciziny. Ještě někdo odejde."
To je tip jako kráva... Vlk se nažere a kozy zůstanou celý...
Podle mě přijde Rajnoch do obrany, Piták do zálohy a Svěrkoš do útoku... A pojďte ukamenujte mě!!!!!! Je mi to jedno prostě... Tipování je od toho tipnout si jak to bude a ne tady plácat o svých dobře informovaných zdrojí, milý pane (zz).
Dušan
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 07.06.2008 14:33 |Dušane, protože příchod hráčů z ciziny není hotový, tak je tu nebude jmenovat, abych neplácal. Dovolil jsem si to u Bergra, Dočkala, Blažka, Pudila, Toleskiho a jak vidíš, tak můj zdroj měl dobré informace. Takže když jsem si jistý, tak uvedu i s předstihem jména nebo výsledek jednání. A s Rajnochem se mýlíš. Já netipuji, já se informuji a pak se vyjadřuji. Chápu, že Tě to štve, že se moje informace potvrdí následně jako pravdivé, ale musíš se s tím smířit.(zz)
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 07.06.2008 09:03 |Slyšel jsem od obvykle dobrýho zdroje, že je na dobrý cestě Morávek z Bohemky a naopak je zájem o Marka Jarolíma z Itálie. Jak jsem koupil, posílám dál, víc nic.
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 07.06.2008 11:51 |Zdravim , napred male doplneni o Gauchovi, ten mel v Senci uzavreny kratkodoby kontrakt na 3 mesice a po nem je opet hracem Slavie,/jeste asi rok/ nepredpokladam, ze si jej budeme chtit , ale nechat, Moravek, tak to by pro mne bylo prekvapko protoze jeho soucasna cena je pry okolo 3 mil. euro, navic pry chce pomoci Biohemce k navratu do 2 ligy. Tak myslim, ze famy okoloSverkose uz ustupuji stejne jako treba Rajtoral je asi spise zatim jen pranim otce myslenky. Co je , ale v soucasne dobe zaimave, je bezesporu reseni otazky golmana, kde nejmene jeden schopny bude treba, zminoval jsem Pavlika, moznost prichodu lukasem zminovaneho Lastuvky je pry nerealna, takze tady skutecne bude jeste hodne horko, stejne jako v becku , kde by mela probehnout behem leta vetsi obmena a pripominam, nezapomente na derby , ktere zacina jiz v 10.15 na Xaverove a pujde zde zcela urcite o jeden z poslednich zapasu, navic Sraltane maji od sveho vedeni slibenou zvlastni premii za uspech v tomto utkani. Jiri
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 07.06.2008 11:53 |Jeste poznamku k tem posilam, hraci s ciziny v poslednich 3 letech chodi neustale jak v zime tak v lete, to jen tak na doplneni, jinma vec je , kdo po testech zustane. Jiri
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 07.06.2008 21:28 |3mil euro za Morávka ? Drahý Jiří, prosímtě když už lžeš, tak lži tak aby to nebylo poznat !!! Zítra jdu na derby tak doufám, že tam někde budeš na hlas drbat pač dle těch kokotin co meleš tě poznám vždycky a tam se ti vysměju do očí..
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 07.06.2008 13:23 |pomůže návratu do 1.ligy ne do 2.
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 07.06.2008 15:12 |Co je pravdy na tom, že ma přijít Polách z Brna? Že si ho prej Jarolim přál od začátku působení ve Slávii, ale až teď se objevila možnost dohody obou Klubu. Pravděpodobně by šlo o kompenzaci hráč + money. Hráčem by mohl být Milan Ivana.
Nevíte někdo o tom něco podrobnějšího?
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 07.06.2008 17:14 |No nevim co je na tom pravdy, ale to by bylo na facku menit perspektivniho Ivanu za Polacha a jeste k tomu dohazovat penize
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 07.06.2008 17:14 |blbost....
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 07.06.2008 20:45 |Místo něho mají jít do brna na hostování s opcí Necka a Sucháč
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 07.06.2008 21:19 |:))))
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 07.06.2008 17:19 |Hlavně pro tebe jiří!! z ČFL sestupujou jen 3 týmy, tak neplaš jak je to derby ted důležitý, je ale už je jistý že v čfl zůstanem
Re: Slávisté na hostováních
(host) před 16 lety 09.06.2008 11:11 |Budu velmi strucny, pravda se ukazala, nic neni hotovyho, uz jsme treti od konce a Kolin, proc by nam mel darovat zachranu, kdyz ji muze zpenezit sam. Jiri