Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Fanoušci Slavie

Fanklub žije a myslí na budoucnost!

Dne 3.6.2008 se sešel již potřetí výbor Fanklubu zvolený na VH konané dne 15.5., aby ve svém kruhu a za účasti pozvaných členů z kandidátky do výboru FANKLUBU z individuálních členů FANKLUBU projednal co nejrychlejší východisko ze vzniklé situace a navrhuje toto řešení:

1. Výbor FANKLUBU se shodl na dalším fungování FANKLUBU na bázi individuálního členství a rovnosti všech členů FANKLUBU.

2. Výbor se dohodl, že požádá zástupce obou zakládajících sdružení - ODBORU PŘÁTEL a Pražského klubu přátel fotbalové Slavie a zástupce a.s., aby v tomto smyslu názor výboru FANKLUBU vzali na vědomí. To znamená, že zájemci o fyzické členství ve FANKLUBU, kteří dosud byli jeho členy prostřednictvím ODBORU PŘÁTEL nebo Pražského klubu přátel fotbalové Slavie, musí do nového období řešit po 31.8.2008 svoje členství individuálně.

3. Výbor předpokládá ustavení přípravného výboru z řad individuálních členů FANKLUBU pro přípravu mimořádné VH, která se musí uskutečnit v dostatečnému předstihu před zahájením nové sezony, aby nebyly ohroženy tradiční aktivity FANKLUBU.

4. Na dnešní schůzi jsme si vyjasnili, že musí být v rámci úzké spolupráce zachovány dosavadní velmi úspěšné aktivity obou hlavních sdružení - ODBORU PŘÁTEL i FANKLUBU. Co nejdříve bude podepsána s výše uvedeným rekonstruovaným vedením FANKLUBU vzájemná dohoda o jejich spolupráci.

5. Podrobnosti dalšího fungování a spolupráce budou dohodnuty při jednání obou organizací s vedením a.s.

Komentáře (74)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

    quelhar (admin)     před 16 lety 04.06.2008 09:34 |  
    0 0

    To zni jako dobra zprava :o)
    Ale nejak nechapu ten nahly zlom od nazoru "rovne clenstvi nikdy" k "rovne clenstvi ano". Co se od VH zmenilo?

    • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

      Richi (admin)     před 16 lety 04.06.2008 09:46 |  
      0 0

      :-)

    • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

      (host)     před 16 lety 04.06.2008 10:19 |  
      0 0

      NIc zvláštního se nezměnilo, jen byla tentokrát vzata vážně existence OP a jeho přpomínky. A taky se vyměnili lidi, tedy za ty konstrukivnější a zřejmě schopnější než byl bývalý předseda FK.

    • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

      (host)     před 16 lety 04.06.2008 12:50 |  
      0 0

      Pozooor! Rovné členství ve Fanklubu ano. Ale ve Fanklubu, čímž jinak bylo řečeno - OP samostatně, FK samostatně, spojenectví a úzká spolupráce.... To je řešení! I o tom se mluvilo, jen to asi na VH nevyznělo. Prostě z rozumných lidí nikdo nechce nikoho ničit,omezovat, ponižovat. A tak se hledá řešení touto cestou!!!!
      DOBI

  2. Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

    TomsS     před 16 lety 04.06.2008 09:41 |  
    0 0

    Radost z letošní sezony mi kalilo a kalí několik drobností. Stav a dění kolem fanklubu je jednou z nich. Zdá se, že by se mohlo blýskat na vyřešení trapné situace, kdy klub s vynikajícími fanoušky nemá fanklub a když má, tak ten je rozhádaný, až to bolí ... Takže přeji hodně zdaru těm, kteří se snaží přivést situaci do normálního chodu!

  3. Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

    KING25     před 16 lety 04.06.2008 09:42 |  
    0 0

    Že by důchodci dostali rozum? Nic neponechat náhodě a všichny na valnou hromadu. Nechce se mě věřit, že by tak obrátili. Ikdyž ta hrozba zrušení fanklubu byla asi na ně dost účinná.

    • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

      (host)     před 16 lety 04.06.2008 10:24 |  
      0 0

      Fanklub nikdy zzrušen nebyl. Ta hrozba zde ale byla. Nikoli pro OP, ale pro ty kteří členy FK byli. A to by byla určitě škoda! A důchdci v novém výboru FK žádní nejsou. To byl jen pan Danda chlapče. Udělej si raději i v tom vtipkovánípořádek.

      • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

        Richi (admin)     před 16 lety 04.06.2008 10:27 |  
        0 0

        Bezte do haje s urazkami pana Dandy! Pan Danda fanklub drzel, OP to vsak vidi jinak.

        • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

          (host)     před 16 lety 04.06.2008 10:56 |  
          0 0

          Zdravim , kazdy mame pravo na svuj nazor, nekolikrat jsem po ucvedene valne hromade polozil otazku ceho jste dosahli a to jste se nemohli dohodnout clenum obou uskupeni a od vsech jsem jen slysel my jsme chteli, ale druha strana na to neslysela. V podstate to same mi napsal tady i Richi , ktery vyloucil moznou spolupraci na bazi stare dohody. Nakonec tedy k nejake dohode doslo,. ustoupit museli vsichni vcetne nasich mladoslavistu a snad je jen a jen dobre , kdyz cely projekt o kterem jsem se bavil s nekolika mladsimi lidmi zacne fungovat co nejdrive, snad je dobre , ze vedeni budou lide, jejichz vliv ve Slavii i fanklubu nebude jen formalni a ze tam naopak nebudou lide , kteri tuto funkci berou jako poslani na vecne casy.......OP je dnes hodne zkostnatelou organizaci , ktere chybi jasnejsi program i elementarni zasady propagace sve cinnosti , ale je tak proste nejak bliz lidem , nez ten druhy fanklub, ktery bohuzel k lidem promlouva spis jen formalne. I proto Vam preji mnoho zdaru ve Vasem konani a mnoho novych clenu. Jiri

        • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

          (host)     před 16 lety 04.06.2008 11:03 |  
          0 0

          No pokud mohu hodnotit, tak bez Tebe Richi by Fanklub nebyl, tys ho držel, tys byl tou hlavní hybnou silou. Pan PhDr. Danda zajišťoval tisk kartiček, ale bez činnosti by kartičky byly na houby. Bohužel u předsedy se předpokládá i něco víc než administrativa, na to by měl mít člověka, ale třeba umění jednat a dohodnout se naprosto chybělo. Pokud by toto uměl, nadošlo by na VH FK k tomu, k čemu došlo.

          • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

            Richi (admin)     před 16 lety 04.06.2008 11:32 |  
            0 0

            Pan Danda nedelal jen karticky, delal toho hodne, dulezitou cinnost pro fanklub, kterou bych treba ja nedelal, ale ktera je hodne nutna. A podrzel fanklub v dobe, kdy administrativa prechazela ze Slavie pod fanklub, bez jeho usili bychom byli v haji.

          • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

            Richi (admin)     před 16 lety 04.06.2008 11:32 |  
            0 0

            A ja jsem delal jen vyjezdy, hybnou silou jsem nebyl.

      • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

        bojler     před 16 lety 04.06.2008 11:58 |  
        0 0

        Ocividne nemas ani paru, co se na vyboru delo.

        • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

          (host)     před 16 lety 04.06.2008 12:11 |  
          0 0

          Nechtěl jsem vystupovat na tomto fóru, abych nepřilil oleje do ohně, proto jsem ani nevystoupil na VH. Ano, i já, i p.Havlíček jsme již tzv. "ve věku...", to však nic na ničem nemění, že patřím k lidem, kteří se chtějí dohodnout a musím se dohodnou. Formulace je díle výboru psaná mými prsty, ale na tom nic nemění, že je zde podstatný krok dopředu - přečtěte si to pořádně. Takžde budu ostřejší v tom, že ne, že jedna či druhá strana přichází k rozumu. Ten rozum tu vždy byl, jen jsme byli tou mlčící většinou a nechávali se překřičet. Cesta bude možná trnitá, ale já osobně jsem vděčný za každou radu i pomoc, abychom předali skutečné vedení FK těm, kteří tam nejsou jen nastrčenými za OP, nechmě dělat OP tu činnost, která možná někomu připadá zkostnatělá (v něčem asi je, ale v něčem jde také dopředu) a současné řešení - vzájemná tolerance, velmi úzká spolupráce a dělba činností mezi FK a OP je jediným řešením!!! Nehledejte v tom nic podpásového, prosím! Prostě proč zakládat nějaký nový FK, když se ten stávající doslova obrodí a snad na všech stranách budou jednat jen a jen rozumní a tolerantní lidé. Nic jiného si nikdo z nás nepřeje! Děkuji za pochopení - aspoň těm, kteří moje kroky a řádky chápat chtějí!!!
          DOBI

          • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

            bojler     před 16 lety 04.06.2008 13:00 |  
            0 0

            Slova hezka, chtelo by to ale jeste necim podlozit. Jednani urcite nebylo "za účasti pozvaných členů z kandidátky do výboru FANKLUBU z individuálních členů FANKLUBU", byl tam jenom Moskyta. To je treba prvni slusne receno nepravda..
            Nikdo z tech, kteri chteji jednat a ne pouze ustupovat napadum o "federaci" FK a OP a podobnych vecech, ktere jsme treba my dva ve spolecne korespondenci zamtitli a shodli se na tom, ze OP nebude a nemel by narokovat vyhody mimo moznost nakupu listku ve stejne dobe, jako clenove FK...

  4. Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

    bojler     před 16 lety 04.06.2008 12:07 |  
    0 0

    Musim rict, ze cekam jestli se dodrzi slova, ktera od OP zaznela. Mne se zase dostal nejaky navrh, kde se pocita ZASE se dvema organizacema, kde nebude FK zastresujici organizace, ale kde se defacto OP pasuje na uroven FK - a to v rozporu s tim, co nekteri predstavitele tvrdili - nechceme zadny vyhody pro OP....po prvotnim optimismu, ze OP dostal rozum se obavam, jak to dopadne. Todle je moc hezkej marketingovej plk, ale neodpovida to ani minulosti, ani soucasnosti.

    • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

      (host)     před 16 lety 04.06.2008 12:58 |  
      0 0

      Takže pozor, než se naštvu! A mohutně!!! Dohoda snad i v dnešní době znamená, že se dva dohodnou. Ale musí být dva! A výstup toto jasně cituje. Tedy pokud přijdou tyto názory, jdu okamžitě od toho, neboť cítím, že to nejsme my, kdo se nechce dohodnout. A nezaměňujme demagogicky pojmy a dojmy. FK má v zásadách úzkou vazbu na a.s. fotbal. OP má aktivit více, mj. i fotbal. OP nikdy nevyjadřovala touhu po slevách, ale po "raison d´étre". Já už nevím, kam ustupovat, jen proto, že si někdo přeje nás zašlapat do země jen za to, že třeba pí Ziková vyjela proti mladým? Pokud někdo bude chtít výhody FK, jistě do FK individuálně vstoupí. Pokud bude cítit, že to není nepřátelská organizace, ale spřátelená, s přesně definovanými vzájemným pravidly. Co ještě po mně chcete? Mám se jít upálit na Václavák nebo nad na Zelný trh? Mezi slušnými lidmi platívalo pravidlo Žít a nechat žít. Bohužel tady to cítím jen minimálně!!!!
      A jakej marketink, kurňa!!!!! Lidi, nevymýšlejte si!!!! Dostat za snahu krůček po krůčku takto přes čumák? To si snad nezasloužím!!!
      Dobi

      • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

        bojler     před 16 lety 04.06.2008 13:04 |  
        0 0

        Nikdo nikoho nechce zadupavat. Ja rikam, ze to o cem jsme si psali a SHODLI se na tom beru jako velmi dobre reseni. Ale uz se mne zase prislo neco jineho (ano, od cloveka, ktery to dopredu s nikym nekonzultoval) a je potreba obezretnosti, aby se to zase nedostalo do polohy nejakyho kockopsa, kdy bude zadelano na pruser.

        • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

          (host)     před 16 lety 04.06.2008 13:31 |  
          0 0

          Fanklub bude takový, jaký si ho členové vytvoří!!! A to i s těmi dohodami. Na ty jsou potřeba vždy dvě strany. Pokud bude mít FK (nebo OP) k něčemu nedůvěru, je třeba jednat, to vše dnes musí vyjít zespodu!!! Takže vše záleží na lidech a na podpoře názorů, které se snaží důvěře pomáhat a ne ji jakkoliv podkopávat! Kočkopes nebude. Je tu OP s historií 44 let, se zaběhnutou strukturou a činnostmi, možná v něčem zkostnatělý, jak tu někdo napsal, ale přiznejme, že i FK byl v něčem neprůžný! Bohužel je doba, kdy organizace žijí na několika aktivních lidech. Nebýt třeba Richiho, kolik zájezdů by vůbec odjelo???? Prostě kočkopes se z toho stane tehdy a jen tehdy, když to do té pozice budou tlačit jedna nebo obě strany. Kurňa, to už nezbývá ani kousek důvěry????
          Dobi

        • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

          (host)     před 16 lety 04.06.2008 15:10 |  
          0 0

          Sakra Bojlere, já jsem ti ty návrhy neměl posílat! já přeci nemůžu za to, že z přizvaných lidí, odstoupivších kandidátů do výboru FK, jsem přišel jediný! Richi to avizoval, že do státnic nebude, ale co další. Návrhy, které z jednání vzešly předkládá stávající výbor FK jako možnosti pokračování FK ve vztahu k AS i k OP. Moskyta

      • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

        (host)     před 16 lety 04.06.2008 13:15 |  
        0 0

        Pane Dobiasi, nedelam to casto, ale ted jste mne nastval Vy, vazim si prace vsech Slavistu, kteri delaji neco navic, co mi proste nedelame, jenze je opravdu nutny se neustale hadat , vymenovat si navzajem urazky a navadet nektere lidi k blbostem, nestalo by skutecne za to vydat prhlaseni s podpisem obou jednajicich stran, nestalo by opravdu za to uz konecne dat prostor tem mladym a nelpet na svych funkcich. Pani Zikova je Slavistka , to vsichni vime, ale jeji pohled je casto ucelovy, tendencni a dle meho i chybny. Treba , kdyz jsem se dozvedel jakou ostudu udelali hooligans udajne v Olomouci, musel jsem se smat, protoze jsem tam byl osobne pritomen a zasveceni vedi , ze se teto veci nvenuji radu let nejsem policajt. Vypraveni o zlych fuliganech a hodnych clenech OP mne tenkrat poradne nasra. Proste vyserte se na nejaky invektivy a jdete spolercne do toho. Jiri/HE/

        • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

          (host)     před 16 lety 04.06.2008 13:25 |  
          0 0

          Odpovidam Vám oběma! Kde jsou hádky z mých slov? Já jen bráním prohlášení výboru ze včerejška, kde se dohodly první kroky: Přeformuluji: Bod jedna a dvě - přiznáváme jako jedinou možnost individuální členství! Bod 3 Předat legální cesto žezlo ve FK těm, kteří o to mají zájem a jsou individuálními členy! (Tudíž mimo struktury OP, mimo pKPFS, pí Zikovou apod.) Bod 4 a 5 Dohodnout vzájemnou spolupráci. Čím se tedy liším od Vašeho názoru, že chceme vydat prohlášení. A koho urážím, proboha??? Takže hodnoťme příspěvek od příspěvku - já jsem několikrát vedl i fanklubácký bus v ČR i do ciziny. A řadu těch mladých jsem měl i v naprosto bezproblémovém autobuse. Koho urážím, s kým se hádám????
          Víte, tady jsme na tenkém ledě důvěry a podcenění. Ale takováto "kolektivní vina" - nyní od Vás a stejně od bojlera hází veškerou mou upřímnou snahu zpět. Čtěte všichni laskavě to, co bylo napsáno a ne to, co si kdo představuje, že bylo míněno. Nejsem to já, kdo ovzduší otravuje!!! Dobi

          • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

            (host)     před 16 lety 04.06.2008 13:31 |  
            0 0

            Vite pane Dobias na tenkem lede nejsme, jestli jste se dohodli a skutecne se dohody dodrzi , neni nutne dale veci rozebirat, drzim Vam i vsem dalsim palce. Jiri

            • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

              (host)     před 16 lety 04.06.2008 14:23 |  
              0 0

              Děkuji za povzbuzení. Cesta ven ze složité situace jsou jen a pouze dohody. Dohody licí "vespodu". Cokoliv půjde shůry nebo na základě emocí, je průser. Proto jsem tady párkrát zavrčel, ale snad v zájmu věci!!! Dobi

          • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

            bojler     před 16 lety 04.06.2008 14:07 |  
            0 0

            Ono tu duveru neposiluje moc vedomi, ze je jednano s jednim clovekem za Fanklub (minule se dvema), ktery navic tim navrhem vratil spoustu veci nekam uplne jinam, nez jsme se my dva pomerne lehce shodli..

            • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

              (host)     před 16 lety 04.06.2008 14:18 |  
              0 0

              ááá, pán je uražen, že nebyl přizván:)))))

              • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

                bojler     před 16 lety 04.06.2008 15:01 |  
                0 0

                O me nejde, ja sem jasne rekl, ze do vyboru nechcu. Ale je tady dost lidi dalsich, kteri maji co rict a maji velmi konzistentni nazory.

            • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

              (host)     před 16 lety 04.06.2008 14:38 |  
              0 0

              To vůbec nebylo 7:2 nebo kolik nás bylo + 2 kotelníci. To šlo o výměnu názorů a vytipování
              hlavních okruhů
              postupu
              Upřímně mi vadí tato strašná nedůvěra! Myslím, že Ing.Dvorský (Moskyta) je natolik respoktovanou osobností, že spoustu věcí by lépe vyjednal sám než překřikující se osobnosti, které hájí jen a jen tu pravdu svoji!
              Dobi

              • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

                bojler     před 16 lety 04.06.2008 15:06 |  
                0 0

                Tady nejde o strasnou neduveru, ale o to, ze se tady neco pece s jednim dvema lidma, bez jakekoli predchozi dohody strany, kterou maji zastupovat. Kdyz cloveka kousne pes, taky je pak opatrnejsi. Ja znam nekolik lidi, kterym jeho navrh prijde krokem zpatky. Proc byl pozvan kotel, kdyz uz nekolikrat zaznelo, ze se nechteji nijak organizovat, to taky nechapu..

                • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

                  (host)     před 16 lety 04.06.2008 15:14 |  
                  0 0

                  Na minulé i včerejší jednání výboru FK byly pozváni všichni odstoupivší kandidáti. Minule jsme tam byli 4, já, Richi, Orange, Klaun. Včera jsem dorazil už jen já. Nemohu přeci za to, že ostatní nepřišli, to je tam mám vodit za ruce...?

                  • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

                    (host)     před 16 lety 04.06.2008 15:15 |  
                    0 0

                    sorry, ještě podpis, Moskyta

                    • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

                      bojler     před 16 lety 04.06.2008 15:39 |  
                      0 0

                      Ty moc dobre vis, ze je mnohem vic lidi, kteri k tomu maji co rict.

                      • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

                        golux     před 16 lety 04.06.2008 15:54 |  
                        0 0

                        Tak je na jednání pošli nebo jejich zástupce. Další schůzka je v úterý 10. června od 18:00 opět v salónku restaurace pozemního hokeje v Edenu vedle hřiště s umělou trávou. Jak vidíš ta snaha o vyřešení situace tady je a žádný diktát není na pořadu dne, spíše Tvé příspěvky se mi zdají silně jednostranné...

                • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

                  (host)     před 16 lety 04.06.2008 15:22 |  
                  0 0

                  No na mě to dělá dojem, že Ty jsi se s něnkým někde na něčem shodl a to považuješ za správné. Ale je to jen tvoje subjektivní hodnocení a kde bereš tu jistotu, že to Tvoje řešení, které nikdo nikde neviděl je to pravé a že můžeš o tom současném říci, cituji: "... který navíc vratil spoustu veci nekam uplne jinam, nez jsme se my dva pomerne lehce shodli." Na čem jsi se prosím Tě s kýmsi shodl? Ty sice nemáš zájem ve výboru pracovat, ale to něco na co jsi se s někým shodl je to pravé ořechové:) Paráda, My bojler a ještě někdo víme jak na to! :))))

                  • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

                    (host)     před 16 lety 04.06.2008 15:33 |  
                    0 0

                    Pokud jde o mne, musim stale silneji rici, ze chybi nekde analyticke mysleni - ne to jsem prehnal. Ale jde o toto. Za pritomnych bylo DOHODNUTO, ze se bude postupovat tak a tak dale. A prvni krok je renesance vyboru Fanklubu. Prece nebude jednat Dobi za fanklub s Dobim za OP. Musi se tedy vytvorit duveryhodne vedeni FK (duveryhodne ze sttrany individualu). To pak bude mit mandat k jednani s OP. S necim bude souhlasit, neco vylepsi, neco zamitne. Vzdyt je to tak jednoduche. a my jsme to zatim privedli sem. Nekolikrat hovorim o metode postupnych kroku. Fanklub je diky bohu i bohuzel obcanske sdruzeni. S urcitymi pravidly. Proto postupne kroky. A dik za ucast Moskyty. Jsou chvile, kdy mam pochybnosti, zda vubec nekdo Fanklub chce vest. Nekdy nabyvam dojmu, ze to treba i nekomu vyhovuje... A my se jak blbci snazime tu najit vychodisko. Kdo chcete, snazte se pomoci, snad jste poznali, ze patrim k lidem, kteri to mysli uprimne, bez postrannich umyslu, bez kockopsu...
                    Dobi

                    • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

                      bojler     před 16 lety 04.06.2008 15:43 |  
                      0 0

                      OK, souhlasim, ale vedle analytickeho mysleni je taky potreba definovat nejaky zakladni kameny a na tech stavet. A ty uz tady byly a shodlo se na nich vic lidi nez my dva. Ne hazet jednu variantu pres druhou a na koho to slovo padne, tak to bude. To neni o nejakem rozporu v duvere.

                  • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

                    golux     před 16 lety 04.06.2008 15:42 |  
                    0 0

                    No mě taky docela mrzelo, že na včerejší jednání ze strany FK dorazil jen jeden člověk. Richi se omluvil. Inu Metallica je Metallica...Ale nicméně si myslím, že byla snaha se domluvit a nejde vžádném případě o konfrontaci, ale o respektování určitého stavu, který je daný a z tohoto výchozího bodu se snažíme to posunout někam dál. Tvá nedůvěra (myslím tím Bojlera) není na místě a právě Tvé vše zpochybňující příspěvky to vrací někam kam asi nikdo nechce...

                    • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

                      bojler     před 16 lety 04.06.2008 15:49 |  
                      0 0

                      Uprimne, kolik dalsich lidi melo prijit? Richi sel na Metallicu, Kliment je pro OP zly a skaredy muz, u me je ta definice vzhledem k tomu, ze nekejvnu na kdeco je mne predhozeny zrejme podobna a urcite se nemusime divit, ze Dr. Danda asi o OP nebude chtit ani slyset. No a svete div se, vic lidi ve vyboru bez legitimace OP nebylo... ja se z tohoto tematu stahuju a vyckam, co teda Moskyta dokaze vyjednat. Je asi spravny soudit az nakonec.

                      • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

                        Moskyta     před 16 lety 04.06.2008 16:42 |  
                        0 0

                        Já ti to tedy zopakuji polopaticky. Na včerejším jednání FK bylo sesumarizováno několik bodů, které se předloží jako MOŽNÉ NÁVRHY dalšího působení FK, včetně vztahů FK-AS, příp. FK-OP. Tyto návrhy budou předloženy Slavii (Mgr.Doležalovi) zda takovýto projet AS podpoří či nikoli. Podle jeho reakce AS, budou následovat další kroky. Rozhodně nikdo nikdy neřekl, že tak jak jsou návrhy předkládány musí být konečná podoba. Výbor FK si je vědom toho, že AS může klidně všechno zamítnou a je pak třeba hledat jinou cestu.
                        Bojlere, sorry, v minulém výboru jsi seděl víš jak je tedy složité se s některými dohodnou. Neber, tedy tyto návrhy jako dogma, ale jako první (snad) vstřícný krok ze strany dnešního vedení FK přejít k modelu fungování, který podpoří jak AS, tak FK, ale i OP.
                        Návrhy zde zatím nejsou prezentovány proto, aby se nerozproudila ještě vášnivější debata než zde je. Až poté, co proběhne jednání s AS, budou její závěry prezentovány!
                        Jinak dalšího jednání se může zůčastnit prakticky kdokoli, kdo má zájem aby FK fungoval. Předpokládalo se, resp. mezi pozvanými byly, že prvotně příjdou ti, kteří na VH odsoupili z kandidátky, že nepřišli, nechť posoudí jiní...

                        • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

                          bojler     před 16 lety 04.06.2008 17:56 |  
                          0 0

                          Moc dobre vic, proc neprisli. Co se tyce mozneho navrhu, tak opakuju, ze me zarazi jeho znacna odlisnost od toho, co predstavitele jeste nedavno nabizeli a na cem sme se s nima v neformalni debate ja i ty shodli. A to co nabizeli melo uplne jinej charakter a troufam si rict,ze to nemelo vubec daleko od neceho ve smyslu puvodnich stanov. Nic vic, nic min.

                          • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

                            golux     před 16 lety 04.06.2008 18:05 |  
                            0 0

                            Proč nepřišli? Já to nevím. Ty tady opravdu stále mluvíš v jinotajích. Na něčem jsi se dohodl s někým, ale tak teda s kým a na čem? Pracovat ve výboru nemíníš, ale vše kritizuješ, vše je špatně. Jak už někdo níže napsal: Jak příznačné...

                            • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

                              bojler     před 16 lety 04.06.2008 18:49 |  
                              0 0

                              Nechcu prat spinavy pradlo na verejnosti a ne ted, kdyz je nadeje, ze se to urovna. Co se tyce toho proc kritizuju - nechtel sem jenom kritizovat a do vyboru sem sel - v tom minulym slozeni bylo za okolnosti aktivity RK nemozny cokoli poradnyho delat. Ted to vypada, ze se veci urovnaji. Ja bohuzel uz muzu jenom kritizovat, protoze k praci mam este studium a ani bych se tomu nemohl poradne venovat. Proto sem taky jako jedinej rek, ze se tam dal cpat nebudu a ze by to meli zvazit i ti, co jenom odsedijou schuze, kdyz uz vubec.

  5. Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

    Jachym     před 16 lety 04.06.2008 15:45 |  
    0 0

    Co tady řešíte za kraviny, pánové? Vaše starosti na mou hlavu... Ale tyto žabomyší války charakterizují celou českou společnost: politiku, vztahy ve firmách nebo taky situaci okolo fanklubu SK Slavia Praha...

    • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

      (host)     před 16 lety 04.06.2008 16:00 |  
      0 0

      No je to asi mesic, co jsem poukazoval na nevhodnost propojeni lidi s vedeni E Side i spolecnosti Savie konkretne Zlamala a Klimenta s vyborem fanklubu, tehdy mne k tomu vedla uvaha , ze oba panove maji totiz praci s fanousky ve sve kompetenci a neumel jsem si predstavit jak sedi na dvou zidlich, proto se reakci OP nedivim, v tomto pripade ji dokonce povazuji za spravnou, protoze oba mohou pomoci i bez funkci. Jiri

    • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

      bongor     před 16 lety 04.06.2008 19:39 |  
      0 0

      Dovolím si vstoupit do diskuse pohledem člověka,který o sporu,který se řešil neví vůbec nic.Já když zjistím,že je někdo slávista,tak k němu automaticky přistupuji jako k příteli a nebo při nejmenším daleko vstřícněji,než k někomu jinému.Odbory přátel vznikaly jako demonstrace proti snahám,zamést se Slavii.Moc nechybělo a dnes jsme vůbec neexistovali.Kolik lidí,tolik názorů.Ale jeden spojující prvek
      v tom musí být vždycky:Láska k červenobílým barvám spojená se vzpomínkami na největší fotbalové osobnosti českých dějin Pepiho Bicana a Frantu Pláničku.Nelze od toho podle mě očekávat jakékoliv výhody,je to práce pro naše ideály.Nevidím vůbec žádný rozdíl mezi "staroslávisty" a současnými mladými slávisty a nejhorší by bylo,kdyby se takové rozdíly začaly pěstovat.Skutečně jsou to pouze úplně zbytečné jak bylo řečeno "žabomyší"války,my se hádáme a rudoch se škodolibě raduje.Ať žije SKS!

  6. Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

    Richi (admin)     před 16 lety 04.06.2008 21:38 |  
    0 0

    Rozhodl jsem se, že se zde vyjádřím k některým vyřčeným věcem, abychom to nepsal několikrát k různým vláknům diskuse.

    1) Proč na jednání přišel jen Dvorský? Vypíšu tu další lidi, co kandidovali a zkusím objasnit, proč nechodí:
    Kliment - Jednání se nebude účastnit, uvidí se, zda znova bude vůbec kandidovat.
    Zlámal - Jednání se nebude přímo účastnit.
    Danda - Nemá již sílu o něčem jednat, je otázkou, zda by měl zájem i nadále pokračovat v případném novém výboru.
    Zoufalý, Vávra - Oba jsou připraveni se zapojit do nového výboru. Ty jsem přivedl já. O současných jednáních zřejmě ani nevědí. A myslím, že není životně důležité, aby tam teď byli, oni chtěj pomoci prací, takže bych je využil až na případný nový výbor.
    Vlnas - na prvním jednání byl, nevím proč nešel podruhé.
    Dvorský - jednání se zúčastňuje.
    Šubrt - účastnil jsem se první schůzky, z dalších jsem se omluvil, myšlenky na řešení dalších věcí budu mít až po 13.6. A že jsem byl na Metallice? Ani jsem tam neměl jít, nakonec jsem se tam nějak dostal a strhlo mě to a zůstal jsem do konce. A byl to aspoň relax. Jednání o dalším fungování fanklubu pro mě v tuto chvíli relax není a opravdu bych nebyl přínosem, neboť na to opravdu nechci myslet.

    2) Bojler
    Nevím proč Bojlere, ale děláš tu dusno. Nesmyslně kritizuješ, měl bys to zatím nechat být a uvidí se, jak to všechno dopadne. Zbytečně tu víříš emoce.

    3) Jedná jen Dvorský
    Myslím, že jedná dobře a víc lidí není tak životně důležité. Teď je to stejně o připravení podmínek pro jednání se Slavií, což bude důležité. A Dvorský ví, jak by se měl fanklub ubírat a z výše uvedeného výstupu výboru je zřejmé, že by to mělo směřovat dobrým směrem, prakticky podobným, kterým byl navrhován, jen s tím rozdílem, že se vylepší vztahy s OP.

    Závěr
    Nechal bych teď zainteresované pracovat, snad by mělo vše dobře dopadnou a znova se všechno nastartovat. Na případné VH už by snad mělo být vše jen formální, odhlasovat změny, zvolit nové lidi apod. A pak by se konečně nastartovalo obnovování členství.

    • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

      (host)     před 16 lety 04.06.2008 23:52 |  
      0 0

      Jo, děkuji za konstruktivní postup a přístup. Snad je z mých příspěvků jasné, že se snažím hledat východisko a podpořit je!!!
      Dobi
      P.S. Jen čas běží, je třeba aktivovat i další zmíněné kandidáty - není třeba na schůzi, ale k rozumné diskusi!!! Jde hlavně o ty - pardon za uvozovky a množné číslo, jde mi o příklady: Zoufalí, Vlnasové, Dvorští. Takovým lidem předám rád nejen funkci, ale (snad i) bohaté zkušenosti.....Jak už jsem 100x řekl, nesmí jít jen o rotaci funkcí, ale i renesanci vztahů slušných lidí - slávistů se slušnými lidmi - slávisty!!!!
      Dobi

    • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

      bojler     před 16 lety 05.06.2008 08:49 |  
      0 0

      Nevim, proc bych delal dusno. Rekl jsem, ze navrhy jsou zatim chaoticke a diametralne se jeden od druheho lisi. Troufam si taky rict, ze ten posledni je pro FK vyrazne nevyhodnejsi a znamena v podstate temer ustanoveni OP jako fanklubu (zduraznuju temer - prukazy budou stejne, forma vyhod od AS stejna, poplatky stejne, rozdilne bude snad jenom ucetnictvi a to, ze bude FK poradat zajezdy nevhodnych fanousku). Byl bych moc rad, kdyby vysledky byly stejne euforicke, jako tohle prohlaseni. Preji proto uspechy v hledani dohody vyhodne pro vsehny zucastnene a vyjadruji duveru vsem "slusnym slavistum", zejmena tem, kteri "narozdil od Dandy i pres svuj ctvrtinove nemecky puvod umi pravopis".

      • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

        (host)     před 16 lety 05.06.2008 10:45 |  
        0 0

        Děkuji. Jen chci dodat - dohodneme se na tom, co jiz bylo dohodnuto. Tudiz jednoznacne stejne vyhody, jednotne prukazky atd. - to je hudba (podle mne vzdalenejsi) budoucnosti. O co jde: Obnovit fanklub jako hlavniho partnera a.s. pro - a ted to reknu treba chaoticky, ale snad mi bude rozumeno: Pro bezne fandovske zalezitosti - zejmena autobusove zajezdy, choreo a propagaci sponzoru na strane jedne a vyhody z toho plynouci na strane druhe. OP bude vyzadovat jen tyto veci - podporu pro veci, ktere umi - odbocky, setkani, poznavaci zajezd (tady ale ve vazbe na FK jako hlavniho organizatora) a besedy mimo Prahu. A pak, snad to nikoho neurazi - prednostni nakup vstupenek pro svoje cleny na vyznamne zapasy, ale PO PERMANENTKARICH. Napr. Prvni dva dny pouze PERMANENTKARI, dalsi 3 dny pak i FK a OP (do zeli si nepolezou, kazdy bude chtit zrejme odlisnou kvalitu a misto). Samozrejme zkraceno podle presu terminu. To snad nikomu neublizuje a nediskriminuje.
        A pak vse zalezi na DOHODACH! Kdo organizuje, plati a ma pravo urcit, komu da slevu a v jake vysi. Propaguje OP na prukazkach sponzory? Zatim ne, nemel by mit tedy slevu (asi proto vznikla myslenka na spolecnou prukazku). Chce mit OP diferencovane clenstvi? Necht je ma, veli mu to zatim tradice! Dava FK slevu na zajezdy? Dava! Svym clenum! Ale muze (i na zaklade DOHOD) stanovit i slevy pro dalsi - LAST MINUTE, pomoc neclenu pri organizaci apod. Vse opet dohodou, ale financni riziko zajezdu nenese ani a.s, ani OP, ani Franta Jouda, ale FK! Dela OP Setkani odbocek a zve tam Fanklub? Naklady a rizika nese OP. Muze ale sazbu pro FK stanovit stejnou (tak se to delo dosud!) Podle mne to bude klapat a spoluprace se prohlubovat. Treba i spolecnym vykonem sekretarskych funkci - tam se usetri. Danovi poradci take pracuji pro vice firem soucasne apod.. Jde predevsim o lidske pochopeni!!! Ja mam koreny v OP, ale ve FK jsem byl nejen ve vyboru, ale i exclusive. Chci i nadale byt v OP a mj. byt i jednim ze sjednotitelu myslenek. A pokud bude FK klapat a dohody pobezi a budou se dodrzovat a pokud by byly vyhody rozumne (asi si nepujdu koupit triko UMBRO, a to ani falzifikat u Vietnamcu). Takze vsechny vize jen a jen mlzi prvni cile: Obnovit fanklub z fanklubackych lidi a dohodnout se na co nejvice bodech co nejuzsi spoluprace vyhodne pro obe strany! Vse dalsi jsou chimery,predstavy, vizionarstvi! A chce ted nekdo neco jineho!
        Dobi

        • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

          bojler     před 16 lety 05.06.2008 11:30 |  
          0 0

          Ja s timhle naprosto souhlasim, shodli jsme se na tom oba. Troufam si rict, ze podobnou vec chce i nekolik dalsich lidi, kteri nebyli "vybrani" jako pozvani. Jde ted jenom o to, zda je tohle oficialni stanovisko vyboru, nebo je nekde jinde a k tomuhle troufam si rict optimu bude trnita cesta.

          • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

            (host)     před 16 lety 05.06.2008 12:05 |  
            0 0

            Na těchto "tezích" se shodli všichni členové současného výboru FK, jen je třeba vše doladit tak, aby se co nejdříve obnovil Fanklub v původních idejích a bral OP jako partnera a spolupracovníka, což už výbor - všichni jsou v OP - bere jako samozřejmost pro další jednání! A pak se pojede po sice 2 kolejích, FK a OP, ale co nejúžeji provázaných myšlenkou spolupráce, vzájemného respektu, troufnu si říci i vzájemné pomoci (cílem třeba může být spolupracující sekretariát, střecha vůči a.s. apod. - ale až se vše rozběhne a zaběhne!). Myslím si, že aspoň 95% lidí z OP a aspoň 95% lidí z FK nechce nic jiného, hlavně ne urážky, nenávist, nesmyslné ponižování apd.! Jde o to, aby nyní FK vybral aspoň 9 lidí do výboru a 3 do KK, kteří na VH projdou (důležité bude, aby většna v totmo výboru nabrala OP jako spolek nenávistných staříků, ale jako fungující, spolupracující organizaci, díky jejímž přes¨dtavitelům se začala situace velmi rychle uklidňovat a kteří jen a jen očekávají vstřícnost z druhé strany. Pevně věřím, že se to povede! Teď bude vícem=ně na tahu FK, přesněji členové FK, aby vybrali ze svého středu lidi pracovité, schopné, oblíbené a tolerantní. Myslím, že se najdou - noví kandidáti i lidé, kteří s námi zatím na rovinu jednali, určitě! Určitě budou posilou ti "napadení", které přivedl Richi... Napadá mě i myšlenky, že by ve FK měli převažovat mladí nezatížení a být i v tomto určitou protiváhou proti OP - věkem, ale i zkušenostmi! Neb jak známo, protivy se přitahují a i tady by byl prostor pro spolupráci a troufám si i říci zástupnost.
            Bylo mi tu vytýkáno, že jsem dost mlčel. Žel po zkušenostech, kdy jsem příliš sluchu hlavně na komisi pro stanovy nedostal. Argument byl - "bude to takhle!". A kdybych zapšknul, tak bych se asi tady takto neangažoval. Ale možná, že je to dobře, obloha se pročišťuje a zrno se od plev také dělí!!! Dobi

  7. Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

    quelhar (admin)     před 16 lety 05.06.2008 09:22 |  
    0 0

    Mimo tema fanklubu, ale zadna aktualnejsi diskuze tu nebezi:

    Protoze bylo Porto vyrazeno z LM, doslo ke zmenam v nasazovani tymu do 3. predkola. Z onech 16 tymu vypadl Spartak Moskva a byl nahrazen Benficou Lisabon (ta puvodne mela hrat jen UEFU). Naopak vyrazeni CSKA Sofia z LM zadne dusledky neprineslo, protoze i jeji nahradnik - Levski - bude nenasazeny.

    • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

      Filipos     před 16 lety 05.06.2008 09:48 |  
      0 0

      Hm, tak to nam teda nepomohlo, rekl bych, ze Benfika je tezsi na vyrazeni nez Spartak. Ale zase jejich fanousci nejsou takovy zvirata...

      • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

        (host)     před 16 lety 05.06.2008 11:18 |  
        0 0

        Lepší hrát na přírodní trávě, než v Moskvě na umělé. Záležet bude na doplnění týmu a losu.

    • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

      (host)     před 16 lety 05.06.2008 12:41 |  
      0 0

      No a v Rumunsku (ne ne letný :) ) odečítají body Kluži a Steaue tedy dají se čekat další změny. Nakonec budou ještě křováci nasazeni :/ GeorgK

      • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

        Filipos     před 16 lety 05.06.2008 13:07 |  
        0 0

        To odecteni bodu Steaue nic nezmeni na jejim umisteni v lize. A to ze vypdlo Porto naopak posunulo sp*rtu i nas o pozici dal od nasazeni,takze sance ceskeho tymu na nasezeni neni...

        • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

          (host)     před 16 lety 05.06.2008 13:37 |  
          0 0

          mohou ji vyloučit, ale jistě je to jen spekulace GeorgK

  8. Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

    (host)     před 16 lety 05.06.2008 16:24 |  
    0 0

    Celá věc mi přijde zcela nešťastná a trochu i komická. Takže Slavia Praha bude mít teď hned 2 organizace svých fandů? A proč? To bude dofcela tedy rarita. Napadání zde Odboru přátel Slavie mi přijde už úplně mimo. To někomu vadí, že prostě zde existuje již od počátku 60. let nejstarší (nepřetržitě existující) organizace fandů v ČR, která sdružuje nejen náctileté, ale prostě fandy všech generací, celé rodiny? Odbor přátel Slavie zahrnuje celé věkové spektrum Slávistů. Tato organizace kdysi na počátku 60. let zachránila Slavii před totálním zánikem (který ji naordinovali komunisté), vrátila ji zpět do 1. ligy, vybojovola jí zpět její název. Fanouškovská záchrana Bohemians proti tomu byla úplná selanka. Zajímalo by mne, co konkrétně vede některé náctileté fandy k zakládání paralelních fandovských organizací. Ale opravdu konkrétně! Ne prázdné řeči o zkostnatělosti. Co konkrétně budete dělat jiného a jinak. Nicméně - neberu vám právo založit třeba 10 dalších organizací - ono to tak stejně skončí. Kýla

  9. Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

    Kyla     před 16 lety 05.06.2008 16:34 |  
    0 0

    Celá věc mi přijde zcela nešťastná a trochu i komická. Takže Slavia Praha bude mít teď hned 2 organizace svých fandů? A proč? To bude dofcela tedy rarita. Napadání zde Odboru přátel Slavie mi přijde už úplně mimo. To někomu vadí, že prostě zde existuje již od počátku 60. let nejstarší (nepřetržitě existující) organizace fandů v ČR, která sdružuje nejen náctileté, ale prostě fandy všech generací, celé rodiny? Odbor přátel Slavie zahrnuje celé věkové spektrum Slávistů. Tato organizace kdysi na počátku 60. let zachránila Slavii před totálním zánikem (který ji naordinovali komunisté), vrátila ji zpět do 1. ligy, vybojovola jí zpět její název. Fanouškovská záchrana Bohemians proti tomu byla úplná selanka. Zajímalo by mne, co konkrétně vede některé náctileté fandy k zakládání paralelních fandovských organizací. Ale opravdu konkrétně! Ne prázdné řeči o zkostnatělosti. Co konkrétně budete dělat jiného a jinak. Nicméně - neberu vám právo založit třeba 10 dalších organizací - ono to tak stejně skončí. Kýla

    • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

      (host)     před 16 lety 05.06.2008 16:51 |  
      0 0

      A proč by nemohla mít Slávie dvě organizace ? Jedna ze své podstaty vyhovuje spíš důchodcům, pořádá slávistické bály, besedy s fotabalisty apod. a druhá zase vyhovuje spíš aktivním a mladším fanouškům (pořádá výjezdy apod.). Je jasné že jsou zájmy obou skupin tak odlišné , že v jedné organizaci by to alespoň v tuhle chvíli nefungovalo.

      Dr. Fe1

      • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

        golux     před 16 lety 05.06.2008 17:24 |  
        0 0

        Když už nelze OP a Fanklub v současnosti sjednotit (nebudu analyzovat proč), mohou přesto vedle sebe klidně existovat, pokud budou dobře spolupracovat a vůči a.s. budou vystupovat jednotně, ale nevím, proč se zde stále přetřásají důchodci v OP? V důchodovém věku je asi 20% členů ale kolem 33% tj. 1/3 jsou lidé mladší 40ti let a ti mají do důchodu dosti daleko. Vyšší věkový průměr je přeci dán i délkou existence této organizace, starší lidé se přeci nebudou vyřazovat! Nemůžeme nazývat organizaci, která má větší záběr činnosti.např. setkávání se s internacionály Slavie, hlídání jejich jubileí, důchodcovskou organizací jen proto, že pracuje i se seniory. Nehledě na to, že pořádání výjezdů není jen doména nového Fanklubu. Je otázkou, jestli na zápasy Slavie nejezdí organizovaně více fandů z OP nežli z Fanklubu. Každá odbočka OP má své výjezdy na zápasy a např z Kolína jich jezdí pravidelně kolem 10ti. Možná by stálo zato to spočítat.

        • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

          (host)     před 16 lety 07.06.2008 13:49 |  
          0 0

          * sjednocení "Fanklubu a OP" - Fanklub vznikl jako zastřešující organizace - mj pro OP, PKPFS a jednotlivce...
          * mladí v OP - dobře řečeno - koneckonců každoroční celostátní setkání slávistů /zvl z OP) je jednoznačným důkazem - dominuje fotbalový turnaj a ten hrají - hle - mladí...
          * Kolín - a to mě zajímá nejvíc :-) - z Kolína jezdí na Slavii mnohem více lidí... i když pravda - z OP spíše těch 10... kolik kolíňáku ovšem nikde organizována není - suď sám pánbůh...
          zřejmě kolíňáka - zdraví Slaviaman

    • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

      GeorgK (přítel SN)     před 16 lety 05.06.2008 17:34 |  
      0 0

      Já mám spíše kacířskou myšlenku. Proč vůbec mít FK jako samostatný subjekt? Pokud se podívám do zahraničí (Anglie) tak to co dělá FK mají kluby jako marketingový produkt. Pak mají i pro fanoušky z větší dálky společenské kluby v podstatě obdobu OP.

  10. Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

    Kyla     před 16 lety 05.06.2008 18:05 |  
    0 0

    golux: Naprosto plně s tebou souhlasím. Mám úplně stejné zkušenosti. Osobně mám do důchodu ještě 30 let, můj 13-ti letý syn se na důchod také necítí a mé zkušenosti s členskou základnou OP jsou stejné. Ale navíc - považuji dost za nehoráznost, jako se někteří náctiletí fandové Slavie tady i jende vyjadřují s despektem o našich přátelích, starších členech OP, kteří jsou již v důchodovém věku. Já jsem velmi rád, že jsou s námi naši starší přátelé pohromadě! A skutečně by stálo za to spočítat, jaká je účast na výjezdech členů nově zakládaného Fanklubu a OP! Je to vážně nešťastné, tohle dělení. Ale je to jistě každého právo. Já jsem opravdu zvědavý, čím nový Fanklub oproti OP svou činnost obohatí.

    • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

      (host)     před 16 lety 05.06.2008 20:08 |  
      0 0

      1. Sestup Hulčína znamená jedno - buď Kolín nebo naše béčko!
      2. Snad jste poznali můj názor, že se snažím o souznění. Jsou věci, které má OP propracovány - časopis ČBL (táhnu jej většinou sám) - v dnešní uspěchané době mladšími asi neprávem podceňovaný, ale toto mají i v cizině - net i madazín. Má odbočky, má Setkání, má kulturu (poznávání na zájezdech). FK má výjezdy na každý zápas, choreo, zájezdy non-stop ven. Fungovalo to a fungovat bude!!! Já pro to udělám vše.
      Bohužel i já jsem pocítil pohrdání lidmi v OP, jen proto, že jsou o 30 let starší a nemají vyholenou lebku? Vím, o čem mluvím, nechci rozeštvávat, ale dávat dohromady, co se dá. A dá se toho hodně. Ale pokud by z těchto kruhů pokračovalo zesměšnění, rozzlobím se a budu zlý. A vytáhnu věci, které by jen rozjitřily atmosféru! Ale na rozdíl od těch zesměšňovatelů jsem tolerantní a dovedu ustoupit, cítím-li možnost! Nemyslím tím samozřejmě Richiho a třeba jeho špičkovou partu z kotlíku na VH. Tam jen a jen nalila oleje do ohně zbytečně zlobu pí Ziková - mimochodem Slavia byla r.1892 založena jako ACOS - Akademický cyklistický ODBOR Slavia! To je výraz bolševický? Ale už jsem nemohl vystoupit, emoce by to ušlapaly. Prosím, kdo můžete, podpořte nás morálně, radami, ale i rozumnými výtkami vše dobré. Přijmu to!
      Takže - pokud to pojmeme dobře - rozdělení může být přínosem! Jako rozdělení ČSFR - kdy byly naposled vztahy mezi Čechy a Slováky tak dobré??? Dobi

      • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

        Kyla     před 16 lety 06.06.2008 09:58 |  
        0 0

        Poznámka: On někdo někde tvrdil, že název "Odbor přátel Slavie" je bolševický?!?!?! To snad ani není možné. Pokud se takový člověk najde a fandí Slavii, měl by si rychle prostudovat historii. Sportovní klub Slavia se od svého založení na konci 19. století dělil podle zaměření svých členů na jednotlivé odbory. V tom názvu je tedy určitá tradice. S bolševismem to nemá absolutně nic společného. A co by byla Slavia bez tradice? Vůbec nic. Právě tradice dělá Slavii, jako náš nejstarší klub, Slávií!!!!

        • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

          (host)     před 16 lety 06.06.2008 10:53 |  
          0 0

          Nejsem si úplně jistý, ale mám za to, že ten fanda byla paní Ziková a svoji poznámku vůči slovu "odbor" pronesla na valné hromadě.
          Kuťas

      • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

        (host)     před 16 lety 07.06.2008 13:56 |  
        0 0

        * morálně podpořit můžu a taky chci (více tč nelze).... čtu Dobi všechny Tvé příspěvky v této diskuzi (stejně jako jsem pročítal v rozjitřené atmosféře po VH Fanklubu) a podporuji Tvou myšlenku snahy se dohodnout, být konstruktivní... myslím, že je z nich i cítit snaha obecného slávistického prospěchu, zatímco jiní rázní a kritičtí mluví hlavně o sobě a své nespokojenosti....
        * chce to sílu a odhodlání... každopádně - ještě před měsícem se zdálo, že dohoda absolutně není možná... teď - hrany nenávisti se obrušují a nové vedení Fanklubu v rámci nových frekventních jednání snad dokazuje - že jako reprezentanti OP nejsou nastrčeni k likvidaci Fanklubu.... a že takovéto urážky tu padaly a byly oficiální tezí....
        Slavii zdar, slaviaman

  11. Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

    (host)     před 16 lety 05.06.2008 19:21 |  
    0 0

    ..zdravim..trochu z jineho soudku...z druhy ligy sestupuje hlucin,..tak to by snad mohlo byt pro slavisticky becko prinosem:)
    Martin

  12. Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

    (host)     před 16 lety 06.06.2008 10:52 |  
    0 0

    Tak uvidíme, snad to dobře dopadne... rozhodně je to nějaký posun oproti posledním událostem na valné hromadě. Jen se obávám, že to křídlo OP (Dobi a spol) co by se chtělo dohodnout bude zašlapáno nejrůznějšími "fandy" co se odkazují na minulost, ale třeba přitom na Strahov nechodili, protože je tam nebezpečno.... nemají pernamentky a diví se, že se najednou nemůžou dostat do nového Edenu (ale hlavně, že Slavii zachraňovali v 60tých letech).
    Inu držme palce, ať se obě strany dohodnou a začne to fungovat a rozvíjet se konečně správným směrem...
    Kuťas

    • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

      bojler     před 16 lety 06.06.2008 11:00 |  
      0 0

      Taky to tak vidim.

      • Re: Fanklub žije a myslí na budoucnost!

        (host)     před 16 lety 07.06.2008 09:49 |  
        0 0

        Přečtěte si i můj komentář k Setkání odboček, tam říkám mnohé. Dík za uznání ve snahách deohodnout se. Jen chci říci, že nejsme v menšině, ale byli tou "mlčící většinou!" Vidím jediné úskalí: Razantní kroky z jedné nebo druhé strany - opakuji cíle:
        1. Konzolidovat Fanklub s novými výbory, kterým uvolníme dočasná místa
        2. Okamžitě zahájit jednání FK - OP o jasných bodech spolupráce, toto hodit na papír a hlavně podle toho jednat. Sondoval jsem odbočky a pro jednání máme i ze strany OP plnou důvěru
        3. Prověřovat, jak spolupráce bude fungovat, vylepšovat ji, čistit chybičky a zachovávat vzájemnou důvěru a úctu.
        4. Po konzolidaci pak uvažovat, jak spolupráci prohlubovat a případně dále formalizovat - např. vytváření zastřešujícího čistě paritního orgánu v souladu s Občanským zákoníkem (§20 f), posléze dohoda o společném výkonu některých formalit (evidence , stejný daňový poradce apod.), zvážení formy průkazky - zde je však odlišnost pojetí členství - ve FK nutnost roční obnovy a termín sezóny cca srpen až červenec, OP poskytuje toleranci v placení a jede 1.1.-31.12. Ale na tom jistě spolupráce nestojí!
        Dnes v noci se mi vše honilo hlavou a chci tady slíbit, že pokud se vše rozjede podle mých představ, někdy na podzim znovu vstoupím do Fanklubu jako zcela řadový individuální člen (můj domov je OP!) a tím snad svou autoritou a zkušenostmi potvdím rozdílnost i souznění obou organizací! Držme si palce! Fousatý Marx snad promine parafrázi - Slušní slávisté všech zemí, spojte se!
        Dobi