Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Fanoušci Slavie

Zápisník - 29. kolo

Souběžně hrané devětadvacáté kolo Gambrinus ligy vlastně nerozhodlo o ničem, napovědělo však mnohé. Druhým sestupujícím se stane s největší pravděpodobností příští týden Bohemka. Co je však nejpodstatnější, Slavii stačí v posledním kole bod, a stane se mistrem ligy!

Začněme ale odspoda, Most se představil naposledy před domácím publikem a rozloučil se se svými přiznivci prohrou. Naopak Zlín, který si odvezl všechny body, bude se sezonou spokojený, obsadí totiž osmé místo. Předposlední Kladno přivítalo na stadionu Františka Kloze trápící se Olomouc. Kouzlo Jiřího Fryše, nového kouče Sigmy, nenabylo účinku ani na druhý pokus a Hanáci tak odjeli s prázdnou. Středočeši se tak posunuli před Bohemians, kteří podlehli Teplicím a v posledním kole je čeká tuze těžká práce na Bazalech. Kladno zajíždí do Teplic, rovněž ho nečeká snadná úloha.

Los Gambrinus ligy nabídl také dvě utkání "o nic", první z nich se hrálo na jihu Čech, kam zavítala Plzeň. Zrodila se vcelku očekávaná remíza. Druhé z nich, utkání mezi Jabloncem a Viktorií Žižkov, přineslo nečekaně vysokou výhru Severočechů. Velmi výrazně se na ní podílel střelec dvou branek Tomáš Necid.

Do Brna zavítal Liberec, šlo o třetí utkání mezi těmito kluby v poměrně krátké době. Narozdíl od Poháru ČMFS byli úspěšnější Moravané, dle mého názoru pravděpodobně na třetí místo nedosáhnou a získá ho ostravský Baník. Ano, byl to právě Baník, kdo posadil Slavii na koně. Utkání poznamenala tragická událost, čili smrt ostravského fanouška. Ale zpět k fotbalu, jak jsem zmínil výše, Ostrava si výrazně přiblížila třetí příčku.

Pomalu jsem se dostal k jádru věci a tím je Slavia! V posledních týdnech experty odepisovaný klub, který stěží uhájí druhou pozici. Cha, díky Tome! Nebýt Řepkova zkratu, Slavia se pravděpodobně na první místo už nepodívala. Proto navrhuji mu poslat alespoň fotografii s věnováním z případných oslav titulu. Ty mohou být na programu již za pár dní, v Edenu si jistě užijeme velkolepé oslavy! Po dvanácti letech!

Komentáře (111)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zápisník - 29. kolo

    (host)     před 17 lety 12.05.2008 09:39 |  
    0 0

    No hlavně aby to bylo v Edenu.Doufám že bude fungovat on-line rezervace,jinak máme my mimo pražští zase o starost víc...

  2. Re: Zápisník - 29. kolo

    quelhar (admin)     před 17 lety 12.05.2008 09:43 |  
    0 0

    "V posledních týdnech experty odepisovaný klub, který ztěží uhájí druhou pozici."
    Cha, kdyby jenom experty, ale hlavne vlastnimi fanousky odepisovany klub!!

    • Re: Zápisník - 29. kolo

      jane (admin)     před 17 lety 12.05.2008 09:52 |  
      0 0

      Hm, a ja sem zastancem vyroku "nerikej hop dokud nepreskocis", takze monentalni hlasky o oslavach titulu beru, poucena z minulosti, s rezervou.

      • Re: Zápisník - 29. kolo

        quelhar (admin)     před 17 lety 12.05.2008 09:54 |  
        0 0

        Coz nemeni nic na tom, ze pred dvema tydny vetsina fanousku tym naprosto odepsala, vyhazovala trenera a vyhazovala pulku hracu.

        • Re: Zápisník - 29. kolo

          martyni (přítel SN)     před 17 lety 12.05.2008 10:16 |  
          0 0

          no jo.. pravda, ze jsem neveril v 6 bodu z olomouce a bolky.. to jsem se seknul, diky bohu:-)) ale nemuzes zas poprit ze ten obrat je temer zazracnej a za prekvapivy vysledky sparty naseho trenera asi chvalit nebudeme..:-)) takze zhodnoceni trenera po sezone i nekterych hracu, ktery treba ty psledni zapasy uz moc nehrali, bude po sezone urcite na miste. no a jeste taky zbyva ta malickost, ze, tedy neprohrat s Jablem a ze bude mit motivaci jinou nez bolka a olomouc, na to si muzem vsadit.. ale samozrejme ted uz verim..

          • Re: Zápisník - 29. kolo

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.05.2008 10:42 |  
            0 0

            "Motivace" tam určitě bude. Ale přecejenom je to zachraňující se tým a ten by mistrovi neměl vzdorovat dlouho, zvlášť bez Necky. Hlavně doufám, že to KJ nepostaví "na bod". Jak vidno, poučil se z chyb, ale nebýt zakolísání Sparty, asi bylo pozdě.

        • Re: Zápisník - 29. kolo

          (host)     před 17 lety 12.05.2008 10:53 |  
          0 0

          Osobně si nadále myslím, že KJ na jaře rozložil úspěšné mužstvo s podzimu, udělal několik nepovedených přestupů (Jarolím, Černý, Střihavka X Dočkal, Necid) a tím zapříčinil špatné výkony, které byly do značné míry dány nesehraností týmu. Zárověň nepochopitelně stavěl Vorla, který zařídil několik bodových ztrát a děla obrovské kiksy (Žižkov na jaře i na podzim, Teplice), když měl k dispozici vynikajícího Vaniaka.
          Doufám, že vedení dobře vyhodnotí situaci a udrží kádr pohromadě, aby byl připraven na těžké podzimní pohárové boje a show, kterou bude od podzimu nabízet v Edenu. Proto volám po tom, aby udělali maximum pro dotažení přestupů Blažka, Pudila, Ivany a Belaida - všichni čtyři jsou nadprůměrnými hráči A týmu (Pudil je skoro nejlepší hráč v lize, Belaid vstřelil několik takřka nejdůležitejších gólů v sezoně - Steaua na 2:1, Ivana se Šventem - to bude fofr a Blažek, to je talent, který všem ještě ukáže co umí. A je to srdcař.).

          Pedros

          • Re: Zápisník - 29. kolo

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.05.2008 11:01 |  
            0 0

            Srdcař? To myslíš jako vážně? :-)))Belaida, Ivanu a Pudila bych držel, ale Blažka ne. A už vůbec ne za Dočkala s Váchou.

            • Re: Zápisník - 29. kolo

              (host)     před 17 lety 12.05.2008 11:17 |  
              0 0

              O Váchovi nic nepíšu, viděl jsem ho jen 2 krát za bégo a 2 za Jablonec, takže nemám pořádný obrázek.
              A Blažek je bezpochyby vynikající útočník a k tomu, že odmalička fandí Slavii se hlásil již v době, kdy hrál za Liberec, narozdíl od M. Jarolíma či Střihavky, kteří od mala Slavii určitě nefandili.

              Pedros

          • Re: Zápisník - 29. kolo

            PetCC     před 17 lety 12.05.2008 11:03 |  
            0 0

            KJ dělal letos v koučingu věci, který si neměl možnost nikdy předtím zkusit, takže samozřejmě nějaký chyby udělal. Jenže jenom tenhle přístup může Slavii posunout dopředu. Odehrát ligu ve 14 lidech si může dovolit klub, který bojuje jenom o umístění (a třeba i poháry), ale pokud chce bojovat o titul a dostat se do LM, musí zkrátka hráče střídat a i kvalitního hráče poslat na rozehrání do béčka.

            • Re: Zápisník - 29. kolo

              (host)     před 17 lety 12.05.2008 14:17 |  
              0 0

              Tak proč ten pitomec pouštěl pryč Dočkala, Necida, Gecova, Studíka a spol. Proč nestavěl Belaida? V Boleslavi byl jeden nejlepších na hřišti?

              • Re: Zápisník - 29. kolo

                (host)     před 17 lety 12.05.2008 14:27 |  
                0 0

                hele foe, koukej se podepsat a nikomu.., KJ obzvlast, nenadavej.
                Z chyb se clovek uci..., to je dany vyvojem.., kdo se nepouci.., de do pytle...
                tak to je a bude HOWGH
                urs

              • Re: Zápisník - 29. kolo

                quelhar (admin)     před 17 lety 12.05.2008 15:14 |  
                0 0

                No jo, Studik s Gecovem by jiste hrali v zakladu, kdyby tu byli. V jakych ze velkoklubech to ted hraji?

                • Re: Zápisník - 29. kolo

                  (host)     před 17 lety 12.05.2008 16:01 |  
                  0 0

                  To samý lidi tvrdili i o Dočkalovi. "V provinčnim Kladně se mu daří, ale to neznamená, že by se mu dařilo u nás.". Teď je to zase:"Liberec o nic nehraje." Zajímalo by mě, proč vědomě snižujete kvality vlstních odchovanců a nevěříte jim... (?) MW

                  • Re: Zápisník - 29. kolo

                    quelhar (admin)     před 17 lety 12.05.2008 16:56 |  
                    0 0

                    Co si pamatuju, tak o Dockalovi to tu padlo vyjimecne a vetsina diskuteru chtela, at na jare zustane v tymu. Vcetne me.
                    Nekteri vlastni odchovanci jsou kvalitni a nekteri proste nejsou tak kvalitni, aby hrali ligu ve Slavii. To je v soucasnosti pripad Studika, Gecova, bratri Dejmku a nekolika dalsich, kteri tu jsou pravidelne vyvolavani, kdyz se zrovna nedari.

                    Me by zajimalo, proc ostatni vedome snizuji kvality soucasnych hracu Slavie a neveri jim. A proc ostatni vedome snizuji kvalitu trenera a chteji ho ze Slavie vyhnat.

                    • Re: Zápisník - 29. kolo

                      (host)     před 17 lety 12.05.2008 17:35 |  
                      0 0

                      Co se týče Gecova a Studíka, tak taky nevěřím, že by měli na to hrát teď základ Slavie, ale tu šanci nedostali, takže to nemůžu tvrdit jistě. K Dočkalovi - nevím jak často to tu padalo, prostě takovýhle výkřiky si pamatuju.

                      Kvalitu trenéra (skoro) nikdo nezpochybňuje - natož vědomě. V převážný většině případů se na něm kritizují konkrétní věci, a nutno podotknout, že - podle mě - naprosto oprávněně. A to, že jich je spousta není vina "nespokojených fanoušků hledajících obětního beránka", ale samotného trenéra. Přesto to snad (takhle zvenčí) vypadá, že ty chyby sám začal vidět a přeci jenom se z nich snaží poučit.

                      Jaké hráče konkrétně tu někdo podceňuje? Hubáčka? Tavarese? Černýho? Zbytek zimních posil? No, někteří lidé je pořád fanaticky obhajují a jiní zse permanentně haní. A je prostě fakt, že až teď na Toleskiho (kterýmu jsem teda moc nevěřil) a ze začátku jara Černýho (kterýmu jsem naopak ze "zimních nováčků" věřil nejvíc) jsou zatím dobrý tak akorát na zachraňování béčka v ČFL.

                      • Re: Zápisník - 29. kolo

                        (host)     před 17 lety 12.05.2008 17:36 |  
                        0 0

                        Sorry - MW

                • Re: Zápisník - 29. kolo

                  (host)     před 17 lety 12.05.2008 16:11 |  
                  0 0

                  Quelhare, že se nestydíš takto se vysmívat odchovancům. Táhli nás v těžkých dobách a teď si každý primitiv do nich kopne. Je mi z toho smutno.

                  • Re: Zápisník - 29. kolo

                    quelhar (admin)     před 17 lety 12.05.2008 16:53 |  
                    0 0

                    Nevysmivam se jim, vysmivam se tobe. Gecov ani Studik by pravem nemeli misto v nasem kadru ani na podzim ani na jare. Ty je chces v kadru mit, z cehoz mi plyne, ze bys radsi hral ve stredu tabulky nez o titul. A proto se ti vysmivam.
                    Novi hraci a trener Jarolim nas dotahli az temer k titulu a presto si do nich kazdy primitiv kopne. Z toho je mi smutno.

                    • Re: Zápisník - 29. kolo

                      (host)     před 17 lety 12.05.2008 19:27 |  
                      0 0

                      Proboha, Studík strčí Šourka do kapsy, to samé Radek Dejmek. Gecov je lepší než Abrahám a hlavně perspektivnější. Abraháma nikdo nechtěl, jen Jarolím. proč se ho asi zbavila Sparta? Táhli nás Janda, Suchý, Švec, své si odehráli Lukáš Jarolím, Kalivoda, Dočkal, Necid, nebýt vážného zranění tak Milan Černý. Něco odehráli i Jablonský se Studíkem. Šventa přitáhl pan Říčka, Latku pan Beránek. I kdyby Studík s Gecovem nehráli v základu, smát se jim, v jakých velkoklubech skončili, je Tvoje ubohost. Gecov má ještě čas. A Liberec není špatná značka. Řada hráčů se dostala odtud do ciziny jako Štajner, Hološko, Polák a další. A mají v samostatné české lize více titulů než my.

                      Nebýt uzdravení posil z podzimu a Šventa, tak můžeme na titul zapomenout. Drahé posily s výjimkou Toleskiho leští lavičku. A berou pětkrát větší plat než odchovanci s perspektivou. Tady vidíš skvělého trenéra Jarolíma, kritizuje ho i odborná veřejnost, nejen fanoušci Slávie a média. To, co dokázal udělat na jaře s týmem, to je nehoráznost. Rozprodat budoucnost klubu, přivést nesmyslné posily, hrát tragický fotbal. Titul získal i Komňacký s daleko horším kádrem. Titul jsme mohli mít i loni, kdyby to Jarolím neprokaučoval. Jarolíma nelze obhajovat, jenom štěstí mít pořád nebude. Nedivím se odchovancům, že se nechtějí vrátit. Pod Jarolímem půjdou ke dnu, stačilo vidět, co předváděl s hráči na jaře, jeho ponižování hráčů, shazování viny za neúspěchy pouze na hráče, donášení na hráče, dokresluje charakter tohoto trenéra.

                      • Re: Zápisník - 29. kolo

                        quelhar (admin)     před 17 lety 12.05.2008 19:36 |  
                        0 0

                        Tak znova, nevysmivam se odchovancum, to bych si nedovolil, vysmivam se tomu pred tebou a tobe, protoze presne vim, ze budete na takovy prispevek reagovat jako byk na rudy hadr.

                        Latka, Suchy, Brabec a Hubacek strci do kapsy Studika s Dejmkem dohromady. To jsou ctyri lepsi stoperi, pricemz Hubacek je jeste navic puvodnim povolanim levy bek.
                        Kdyz hazis do plena Sourka, byl bys rad, kdyby Studik hral celou svou karieru za B tym Slavie? Ne pockej, to prece nechces, ty zastavas nazor, ze B tym maji tvorit mladi hraci a ne hraci, co jsou tam "na vecne casy a nikdy jinak". Tak kde by sakra ten Studik mel hrat, kdyz v Acku jsou lepsi stoperi a na becko je dle tve koncepce stary. Ano, spravne, mel by hrat na hostovanich popripade prestoupit. Totez v bledemodrem je Gecov.

                        Gecov je lepsi nez Abraham? Proboha, kam na to chodis? Proto byl Abraham krucek od seniorske repre, zatimco Gecov nastupuje za B tym Liberce?

                        Ale je mi jasne, za titul mohou odchovanci, novi hraci tahnou tym jen dolu a hrat s odchovanci, posbirame minimalne 75 bodu v sezone.

                        • Re: Zápisník - 29. kolo

                          (host)     před 17 lety 12.05.2008 20:13 |  
                          0 0

                          Správně jsi použil slovo byl, Abrahám už je minulostí bez perspektivy, jen leští lavičku, Gecov má budoucnost a na Kladně hrál dobře, zato Abraháma nikde nechtěli.Drahá posila má hrát v základu, ne leštit lavičku. Když je tak dobrý, tak proč nehraje? Proč jeho nákup kritizují lidé ze sportovního úseku? Proč přišel Šourek? Hubáček je levý bek a čtvrtého stopera mohl odehrát Studík, na podzim by si zahrál hodně. Šourek toho odehrál relativně dost, kdyby Jarolím nepoznal, že je riskantní ho stavět a musel hrát na stoperu Hubáček. A ještě jednou si přečti svoji větu, v jakých velkoklubech skončili Gecov a Studík. Gecov byl zraněný, přesto se mu směješ, že hraje za B tým. S tím se počítalo, jeho čas přijde příští sezónu. Jestli toto není výsměch, tak nevím, co jiného by jím mělo být. A ještě jednou si přečti sestavy z posledních dvou zápasů, kolik je tam posil v základu a návrat kterých hráčů pomohl ?

                          • Re: Zápisník - 29. kolo

                            quelhar (admin)     před 17 lety 12.05.2008 20:24 |  
                            0 0

                            V soucasne forme obou hracu se Abraham v defenzivni cinnosti vyrovna Tavaresovi a utok podporuje mnohem lepe. Ze Abraham nehraje? Tak se na to podivejme...

                            vitezny zapas v Boleslavi - 20 minut
                            vitezny zapas v Olomouci - 45 minut + vstrelena branka
                            kolaps se Zizkovem - 0 minut
                            prohra v Teplicich - 90 minut
                            Vyhra nad Libercem - 90 minut
                            Plichta v Plzni - 90 minut
                            Derby - 90 minut
                            Vyhra ve Zline - 20 minut
                            Vyhra nad Bohemkou - 15 minut
                            Plichta v Ostrave - 18 minut + vstrelena branka
                            Vyhra nad Mostem - 80 minut
                            Prohra v Brne - 90 minut
                            Vyhra nad Budejkama - 90 minut

                            Jak tak na to koukam, az na propadak se Zizkovem zasahl do vsech jarnich ligovych zapasu. Sedmkrat hral v zakladni sestave. Takze jako obvykle lzes nebo mlzis.

                            Znova opakuju, vysmivam se tobe. Gecov mozna byl par tydnu zraneny, ale cele jaro hraje a za A tym hral jen vyjimecne. Studik v lize nehraje vubec.
                            Ale kdyz uz jsi u toho vysmechu, proc ty se vysmivas Sourkovi? Proc se vysmivas Abrahamovi?

                            • Re: Zápisník - 29. kolo

                              (host)     před 17 lety 12.05.2008 20:45 |  
                              0 0

                              Abrahám hrál v zápasech, kde jsme ztrácely body. Góly dal téměř do prázdné branky. Proč v posledních zápasech nehraje v základu, když je tak dobrý? Proč místo něho hrál Suchý, když je Abrahám tak dobrý? Ještě jednou si přečti své věty na adresu Gecova a Studíka. to je výsměch a alibisticky se vymlouváš jako Jarolím v Plzni, Teplicích... Šourkovi ani Abrahámovi se nesměji, jen tvrdím, že to byl nesmyslný nákup. Nepíši o nich, v jakých velkoklubech hrají. Gecov byl dva měsíce mimo, neabsolvoval přípravu, sestava se stabilizovala a počítá se s ním od příští sezóny. Kdyby si někdy hrál fotbal a byl zraněný, tak víš, o čem píši. Studík hrál dobře, dal i gól, byl v sestavě kola, ale po uzdravení Johany dostal přednost on. Bylo tam i zranění Studíka. Ale v zápasech, ve kterých nastoupil, měl nadprůměrné ohodnocení a ligu zvládl s přehledem. Ano správně jsi uvedl statistiku Abraháma, hrál celý zápas v Plzni i Teplicích, kde jsme nevystřelily na branku, ani neměly šanci, to samé v Brně, proti Budějovicím byl jedním z nejhorších hráčů, to samé proti Bohemce. Proč nehrál celý zápas v Olomouci, po jeho příchodu šla hra dolů, proč nehrál celý zápas v Bolce? V těchto dvou zápasech jsme si vytvořily náskok před příchodem Abraháma. To jsou fakta. Kdyby byl takovou hvězdou, tak hraje v základu a je v širším výběru reprezentace. Jeho nákup byl omyl.

                              • Re: Zápisník - 29. kolo

                                slaviator     před 17 lety 12.05.2008 20:57 |  
                                0 0

                                V Olomouci šla hra dolu imho s odchodem Šmicera...

                                • Re: Zápisník - 29. kolo

                                  Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.05.2008 21:01 |  
                                  0 0

                                  V Olomouci šla imho hra dolu okamžikem vstřelení druhého gólu. Vystřídáním Šmíci Abrcem se to dostalo do klasiky dvou DZ z úvodu. .

                              • Re: Zápisník - 29. kolo

                                Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.05.2008 20:58 |  
                                0 0

                                Souhlasím, že jeho nákup se moc nepovedl. Herně to nybylo špatné, nemůžu říct, že by propadl, ale tragédie byla, že je KJ nechával hrát vedle sebe se Suchým a s Tavaresem a je úplně jedno, jestli ho považuje za univerzálního nebo defenzivního nebo najde vlastní termín . Podobně je na tom Jarda Černý. . Sice se nedalo počítat s tím, že Dušan bude hrát posledních 6 zápasů, ale s Pudilem se počítat dalo. Teď to vypadá, že černého Petra dostane on. . No uvidíme. Je sice pravda a věřím, že zimní posily mají být zároveň hráči pro další sezonu, ale to točením dělal KJ dost netakticky. Výsledkem toho bylo, že Pudil nastoupil jednou zprava, jednou zleva, jednou na beku, jednou i na hrotu a v jednom zápase dokonce prošel 3 posty. To nebylo moc šťastné a Pudil nebyl sám. Byl jednom nejkřiklavější příklad spolu s brankáři.

                                • Re: Zápisník - 29. kolo

                                  (host)     před 17 lety 12.05.2008 21:10 |  
                                  0 0

                                  Abrahám nedal pořádnou přihrávku, ještě teď si pamatuji jeho tristní výkon v Brně a Teplicích. Takováto posila musí vynikat, ne zapadnout do průměru. Kvůli tomu se nekupovala. Hráči zvenčí musí výrazně převyšovat odchovance, jako je tomu u cizinců třeba v Bundeslize.

                                  • Re: Zápisník - 29. kolo

                                    quelhar (admin)     před 17 lety 12.05.2008 21:34 |  
                                    0 0

                                    Doufam, ze si pamatujes take jeho tristni vykon v derby, za ktery byl nominovan do sestavy kola. Abraham, stejne jako ostatni zimni posily, se nekupoval jako hvezda ale jako hrac, ktery rozsiri konkurenci.

                                    • Re: Zápisník - 29. kolo

                                      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.05.2008 21:46 |  
                                      0 0

                                      Na to tady ale vážně mohl zůstat Gecov. Ale říkám pořád. . Abrc je dobrej DZ, Tavares je dobrej DZ, Švec je dobrej DZ i Suchý umí dobře zahrá DZ, ale když je postavíte vedel sebe, je to průser největší. Nákup Abrce byl zbytečnej, naopak hráči na kraj obrany nepřišli. Já vim, že po bivě je každej generál, ale na tomhle trvám. KJ ho asi kupoval, protože chtěl hrát na dva DZ, ale to mu prostě nevyšlo a došlo mu to pozdě. Za to, že se z toho ještě vyhrabal, může poděkovat Řepkovi.

                            • Re: Zápisník - 29. kolo

                              slaviator     před 17 lety 12.05.2008 20:56 |  
                              0 0

                              Sutídk hrál v Mostě v základu, dokud se v zápase s Bohemkou nezranil. Jinak nehrál snad akorát ve dvou zápasech, když byl fit.

                              • Re: Zápisník - 29. kolo

                                (host)     před 17 lety 12.05.2008 21:02 |  
                                0 0

                                Vždyť jsem to psal, jen Quelhar se tu posmívá Studíkovi, v jakém velkoklubu to hraje. Je to liga.

                              • Re: Zápisník - 29. kolo

                                quelhar (admin)     před 17 lety 12.05.2008 21:27 |  
                                0 0

                                Za Studika se omlouvam, mel jsem pocit ze brousi maximalne druholigove travniky, protoze jsem ho cele jaro nezaznamenal v sestave Mostu.

                                • Re: Zápisník - 29. kolo

                                  slaviator     před 17 lety 12.05.2008 21:35 |  
                                  0 0

                                  Mno, se stane no... :-) Ale byl i v sestavě kola všech médií.

                      • Re: Zápisník - 29. kolo

                        bongor     před 17 lety 12.05.2008 19:43 |  
                        0 0

                        Co to tady anonyme plácáš za nesmysly?Podle toho jak tady úspěšně kydáš hnůj na našeho trenéra bych tě tipoval za rumunskýho agenta-
                        Kde bereš tu drzost a co už jsi v životě dokázal,že si dovoluješ urážet lidi,který udělali pro Slavii tolik dobré práce?
                        Cancy,cancy,cancy.Aspoň se pod ně podepiš,když už takhle špiníš.

                        • Re: Zápisník - 29. kolo

                          (host)     před 17 lety 12.05.2008 21:36 |  
                          0 0

                          Podepisovat se ani nemusí. Je to Voki.

        • Re: Zápisník - 29. kolo

          slaviator     před 17 lety 12.05.2008 13:15 |  
          0 0

          To, že KJ rozložil na jaře tým, na tom současná doba nic nemění... Kde bychom byli, kdyby Řepka neudělal takovou klukovinu, jakou udělal... Tak by Sparta už nejspíše měla titul jistej. Takže doufejme, že si z tohoto jara vezme KJ přinejmenším poučení do budoucna: nepřekopávat sestavu, nepřekopávat sestavu, nepřekopávat sestavu..! A nehrát se dvěma DZ, nedělat dusno v kabině atd atd atd

    • Re: Zápisník - 29. kolo

      (host)     před 17 lety 12.05.2008 13:41 |  
      0 0

      Quelharovi:
      Pokud získáme titul, měli bychom postavit pomník Řepkovi a K. Jarolíma propustit.
      Pokud titul nezískáme, pomník bych nestavěl, ale Jarolím musí pryč tak jako tak. Vzhledem ke svému pomýlenému úsudku, který tak jasně projevil v zimním přestupním termínu a stavbou sestavy na jaře,l se KJ jeví jako mnohem větší nebezpečí pro Slavii než Řepka, Křetínský a spol.
      Tantalos

      • Re: Zápisník - 29. kolo

        (host)     před 17 lety 12.05.2008 14:30 |  
        0 0

        neblázni Tantale a dej mu sanci...
        urs

        P.S. Pokud bude delat stejny boty znova a znova, je to duvod k zamysleni se nad odvolanim, ale vez, ze "system KJ" s rychlymi kridly po stranach zkrachoval po te, co se kluci zranili... :-!

      • Re: Zápisník - 29. kolo

        (host)     před 17 lety 12.05.2008 14:45 |  
        0 0

        Uz jsem to psal jinde a specialne pro tebe to zopakuju - nevyhazujme uspesneho trenera, takovou chybu uz pred nama udelala Sparta se Strakou nebo Slovacko s Malurou.
        Jak muzes vedet, ze by to bylo lepsi, kdyby ve Slavii byli jini hraci?

        Karel Jarolim je Slavii nebezpecny, protoze se pod jeho vedenim tym neustale zlepsuje (54 bodu a 3. misto predloni, 58 bodu a 2. misto loni, 59 bodu a prubezne 1. misto zapas pred koncem letos). Je nebezpecny, ze by mohl vyhrat titul treba jeste jednou. To uz by byla opravdova tragedie.
        Nerikam, ze je bezchybny. Rikam, ze je uspesny tak, jako ve Slavii za poslednich 10 let nikdo. To hovori za vse.

        • Re: Zápisník - 29. kolo

          (host)     před 17 lety 12.05.2008 14:48 |  
          0 0

          Jeste podpis, quelhar samozrejme.

          • Re: Zápisník - 29. kolo

            (host)     před 17 lety 12.05.2008 18:17 |  
            0 0

            Slavia se zlepšuje, protože hráčům už Leška nelže o penězích, že se s nimi jednalo na rovinu, že se začaly plnit sliby, a proto, že do Slavia dozrála skvělá parta odchovanců a mlaďochů - Janda, Suchý, Švec, Švento, Latka, Kalivoda ap, kterou vychovával tým lidí kolem panů Kozla a Říčky. Bohužel tato parta byla rozbita mj. proto, aby si ve Slavii mohlo přivydělat a zviditelnit se pár nekopů typu M. Jarolíma ap.
            Nebýt podivných kšeftů bývalých zaměstnanců Slovácka, mohl být titul už loni.
            Tantalos

            • Re: Zápisník - 29. kolo

              quelhar (admin)     před 17 lety 12.05.2008 19:28 |  
              0 0

              Jandu jsme naschval zranili, Svece jsme vyhnali nekam, kam vubec nechtel, Sventa jsme vyhnali se zranit do Anglie, Latku jsme taky schvalne zranili a Kalivodovi vnukl Jarolim myslenku, at neda pentli v Plzni a svlekne dres v derby. Jenom ten Marek Suchy se v tom tymu drzi, i kdyz ho chce Jarolim taky vyhnat.

              Ano, tato parta byla rozbita, aby se jini mohli zviditelnit tim, ze vyhraji titul. Ja to teda beru :o)

              • Re: Zápisník - 29. kolo

                slaviator     před 17 lety 12.05.2008 21:16 |  
                0 0

                Nebud ironickej. Za ta zranění třebas KJ nemůže, třebas může. Ono to není jen tak, naráz. Ono tam totiž musí být několik předpokladů: ten hráč musí k tomu být trochu náchylnější a musí být dlouhodobě (!) ten organizmus (například tříslo) přetěžováno... Dlouhodobě a nerovnoměrně! Takže asi tak. A k tomu Švecovi už pomlčím, to nemá cenu...

        • Re: Zápisník - 29. kolo

          (host)     před 17 lety 12.05.2008 19:30 |  
          0 0

          Straka úspěšný trenér? Kolik ti za ty bláboly platí.

          • Re: Zápisník - 29. kolo

            quelhar (admin)     před 17 lety 12.05.2008 21:31 |  
            0 0

            At chces nebo ne, at si myslis o Strakovi co chces, tak mel ve Sparte po 16 kolech 39 bodu. Od jeho vyhazovu to jde se Spartou jen dolu.

            • Re: Zápisník - 29. kolo

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.05.2008 22:01 |  
              0 0

              Počítá se tam zařez Žižkova, nebo to bylo už o rok dřív? Ale zas byl takovej formát, že to uznal. Ne, Straka Spartu zvedl psychicky, na to je dobrej, ale jinak jeho týmy nemají žádnej převratnej styl či rukopis. Hra bývá jednotvárná a založená na bojovnosti, v LM bohužel skončil jako nahej v trní. Toho fakt ne. Já stejně raděj vzpomínám na Beránka, kterej sice skončil bez titulu, ale některý zápasy a hlavně hráče mám dodnes před očima a na tváři mi vyloudí blaženej úsměv.

  3. Re: Zápisník - 29. kolo

    KING25     před 17 lety 12.05.2008 10:41 |  
    0 0

    Tohle kolo prostě dopadlo bombasticky a když už těd nezískáme titul, tak snad už nikdy. Jen se obávám, že se moc řeší kde se bude hrát a podobně. Já bych to prostě udělal na Strahově a hotovo. Eden bych si nechal na další sezonu. Vždyt na strahově jsme odehráli všechno a prostě by to byla se strahovem dost dobrá rozlučka. A Hlavně by se vidělo, jak spoustě fanoušků najednou nevadí na ligový zápas s Jabloncem dorazit na větrnou hůrku.

    • Re: Zápisník - 29. kolo

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 12.05.2008 10:49 |  
      0 0

      nesouhlasim, eden bude pusobit na hrace, na tomhle stadionu to proste urvou a kazdej tam necha vsechno.. na strahove si kazdej vzpomene na tradicni trapeni se slabymi celky, Jablon bude branit a bojovat... eden je proste vyhoda, kterou by bylo hrich pohrdnout.. mame-li krasny stadion, nevidim vubec zadnej smysl v tom, ze bychom meli hrat jinde.. pokud to jde logisticky zaridit, zadny louceni s minulosti, hura do edenu!

    • Re: Zápisník - 29. kolo

      (host)     před 17 lety 12.05.2008 13:54 |  
      0 0

      Naopak, řekl bych že v Edenu bude výkon hráčů i fanoušků několikrát lepší a hráči si to více užijí. Rozhodně jsem pro Eden, nikdy více na Strahov. fb

    • Re: Zápisník - 29. kolo

      Eluin (přítel SN)     před 17 lety 12.05.2008 15:20 |  
      0 0

      Ať se to sehraje kde chce (klidně i v Xaverově:-)), hlavně, když minimálně ten bod urveme...:-).

  4. Re: Zápisník - 29. kolo

    (host)     před 17 lety 12.05.2008 10:44 |  
    0 0

    Tak na Jablonec by to chtelo vyrukovat s viteznou sestavou z Boleslavi a hlavne neprojebat prvni polocas, jak se to Jarolimovym hochum letos na jare podarilo ve vsech utkanich doma. Tzn. zadne serie prihravek mezi Brabcem, Hubackem a Latkou, ale primocara hra, ktera co nejdrive zlomi jablonecke spartano-peltovce. Potom to uz na stadionu muze byt skvele, exhibice jako v Sazka arene, mexicky vlny, cely druhy polocas skandovany potlesk a pohodove vitezstvi 3:0.
    Pokud by nahadou mohl nastoupit Necid, nejvetsi nebezpeci Jablonce a strelec, jakeho v soucasnosti Slavia nema (na jare dal 5 branek), bzl bz v zajimave situaci. Pokud by se pricinil brankou o vyhru Jablonce, sam sebe by pripravil o titul, coz jiste nechce....
    Jinak zdravim vsechny, kteri odesli z prospecharskych duvodu: Radim Necas, Elias, Valenta, Hrdlicka... Ahoj kluci, doufam, ze se dari dobre.

    • Re: Zápisník - 29. kolo

      (host)     před 17 lety 12.05.2008 10:47 |  
      0 0

      s tim pozdravem našim bejvalim hráčům kteří šli za lepšim, hh tak posílám velkej pozdrav.. nečas v dukle, eliaš valenta bída hrdla tábor sotva hrajou.. si fakt pomohli!! ale oni za to tak nemužou, jim manažer naslibuje že budou hrát, větší šance atd..

    • Re: Zápisník - 29. kolo

      (host)     před 17 lety 12.05.2008 10:59 |  
      0 0

      Souhlas. Musí na ně vlítnout a ne čekat do 70 minuty a pak teprve začít hrát. Dr. Fe1

      • Re: Zápisník - 29. kolo

        (host)     před 17 lety 12.05.2008 11:05 |  
        0 0

        ale hovno, staci bod, tak 0:0, hral by to tak AC Milan , Chelsea, dokonce i Manchaster a Liverpool....

        • Re: Zápisník - 29. kolo

          (host)     před 17 lety 12.05.2008 11:26 |  
          0 0

          A v 90. inkasovat. Super nápad, hrát na 0:0. To se už mnohokrát ukázalo, že hrát na remízu je nesmysl. To nejde. Hrát se dá jen a pouze na vítězství.

    • Re: Zápisník - 29. kolo

      (host)     před 17 lety 12.05.2008 11:07 |  
      0 0

      Elias v Jablonci to ma dobry, akorat ho furt trapi nejaky zraneni, jinak je to vybornej fotbalista, utocnik hozenej na stopera, takze moderni stoper jako svin !!!

    • Re: Zápisník - 29. kolo

      slaviator     před 17 lety 12.05.2008 13:19 |  
      0 0

      Ber to takhle: oni cítili, že ve Slavii nedostanou šanci, a rozhodli se na radu agenta přestoupit jinam. Budiž. Ale i díky tomu pak přišli jiní hráči a i díky tomu jsme dneska tam, kde jsme... Takže bych jim skutečně poděkoval.

      • Re: Zápisník - 29. kolo

        (host)     před 17 lety 12.05.2008 14:48 |  
        0 0

        No nevim, ale treba Hrdlicka dostal sanci az dost a Necas si rikal ve sve dobe o zakladni sestavu, kdyz pohrdl prodlouzenim smlouvy. Takze zrovna tihle dva sanci dostali, pohrdli a sli jinam.

        • Re: Zápisník - 29. kolo

          slaviator     před 17 lety 12.05.2008 15:45 |  
          0 0

          ... a díky tomu tu jsou jiní... :-) A i díky tomu jsme tam, kde jsme. Na prvním místě. A technická: nevím nevím, Nečas že by si říkal o základ...

          • Re: Zápisník - 29. kolo

            quelhar (admin)     před 17 lety 12.05.2008 16:50 |  
            0 0

            Co si vzpominam, tak zachranil domaci zapas (s Teplicemi? Nebo s Jabloncem??), kdy jsme prohravali 0:2 a prakticky on samotny nas dotahl k vitezstvi 3:2. Vsichni byli nadseni a za dva dny se objevila zprava, ze nechce podepsat nabizenou smlouvu a je prerazen zpet do B dorostu.

            • Re: Zápisník - 29. kolo

              slaviator     před 17 lety 12.05.2008 18:09 |  
              0 0

              Tak ted nevím jakej zápas myslíš. Ten s těma Teplicema, co jsme prohrávali o dvě branky a Kali pak proměnil dvě pencle a nakonec jsme vyhráli? Ten zápas s Jabloncem, to zas bylo v Jablonci ne? A právě tehdy dostal poprvé snad pořádnou šanci třebas Krajčík... Já ti nevím, ted fakt nevím, zda se to míchá mně nebo tobě...

              • Re: Zápisník - 29. kolo

                Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.05.2008 19:13 |  
                0 0

                S Teplicema. Nečas vystřídal PZ a vypracoval min. jednu, ale myslim, že dvě gólovky.

                • Re: Zápisník - 29. kolo

                  slaviator     před 17 lety 12.05.2008 20:59 |  
                  0 0

                  tak si to blbě pamatuju... :)) respektive věděl jsem, že určo nebyl v základu...

                • Re: Zápisník - 29. kolo

                  slaviator     před 17 lety 12.05.2008 21:02 |  
                  0 0

                  jasny no... ale nevím, zda si tím teda řek o základní sestavu... jedním povedeným zápasem... to by mohl třeba dočkal hrát po teplicích (podzim 2006) 4:2 v základu z fleku.. :))

                  • Re: Zápisník - 29. kolo

                    quelhar (admin)     před 17 lety 12.05.2008 21:36 |  
                    0 0

                    Vsak ho taky po tom zapase vsichni v zakladu videt chteli. Stejne jako Necase po tech Teplicich.

                    • Re: Zápisník - 29. kolo

                      slaviator     před 17 lety 13.05.2008 12:31 |  
                      0 0

                      Dočkala. Po Teplicích Dočkala, ne Nečase :-) Ale stejně: jedna vlaštovka jaro nedělá...

  5. Re: Zápisník - 29. kolo

    vosaa     před 17 lety 12.05.2008 12:10 |  
    0 0

    článek ne idnes...
    Ředitel Lubas dodává: "Předběžně se počítá s tím, že nový stadion v Edenu ve středu dopoledne navštíví skupina odborníků v čele se svazovým licenčním manažerem Rýznarem, která zkontroluje, zda objekt odpovídá předpisům a pravidlům fotbalového svazu podle známého projektu Stadiony 2003."

    to sem teda zvědavej, snad projde :)))))))) vosaa

    • Re: Zápisník - 29. kolo

      (host)     před 17 lety 12.05.2008 12:19 |  
      0 0

      Každopádně je to celkem šibeniční termín vzhledem k distribuci lístků atp. Doufám, že pro permenentkáře aspoň vyhraděj nějakej sektor, že nebudu muset někam do 5ti hodinový fronty na náhradní lístek za současnou permici.

      • Re: Zápisník - 29. kolo

        (host)     před 17 lety 12.05.2008 12:58 |  
        0 0

        To by pro nas musel byt vyhrazen nejaky vstup bez turniketu, nevim jak by reagovala ctecka kodu na permici ze Strahova :-) Filipos

        • Re: Zápisník - 29. kolo

          (host)     před 17 lety 12.05.2008 13:14 |  
          0 0

          Nebo by se po předložení permice poskytla volná vstupenka na odpovídající místo, to mi připadá pravděpodobnější. qp

          • Re: Zápisník - 29. kolo

            (host)     před 17 lety 12.05.2008 13:19 |  
            0 0

            to sem zvedavej jestli vubec bude nejakej predprodej, nechci videt ty fronty a tlacenice

            • Re: Zápisník - 29. kolo

              (host)     před 17 lety 12.05.2008 13:23 |  
              0 0

              Tomu, kdo chodí pravidelně na Strahov, při pohledu na fronty a tlačenice v souvislosti se zápasem Slavie zaplesá srdce. :-)) qp

              • Re: Zápisník - 29. kolo

                (host)     před 17 lety 12.05.2008 14:10 |  
                0 0

                svatá pravda!

              • Re: Zápisník - 29. kolo

                vosaa     před 17 lety 12.05.2008 15:57 |  
                0 0

                no oni bejvaly fronty i tak. Když se sejde před branou tisícovka lidí kteří si chtěj koupit lístek tak to taky neni málo.

  6. Re: Zápisník - 29. kolo

    (host)     před 17 lety 12.05.2008 13:36 |  
    0 0

    Ještě ke KJ. Přiznávám, že jsem byl hodně frustrován tím, co se na jaře s naším mužstvem stalo a největší vinu jsem přikládal právě jemu - když to shrneme, tak se mu přinejmenším nepodařilo dobře zapracovat nové tváře a ustálit sestavu, to je neoddiskutovatelné. Na tom nic nemění ani poslední dobré výsledky a slušná hra. Rozdíl je v tom, že doufám, nebo spíš věřím, že se z těch chyb KJ poučil, o čemž právě poslední zápasy svědčí, a poznal, že tudy cesta nevede. Takže má druhou šanci s tímto, podle mě, výborným mužstvem, dál něco provést. Jen to chce správně oddělit zrno od plev a přepečlivě zvažovat příchody. Netuším, kdo všechno odejde, ale myslím, že v kolonce příchodů by mohlo být velice malé číslo(nepočítám návraty z hostovaček)
    Japhy

    • Re: Zápisník - 29. kolo

      (host)     před 17 lety 12.05.2008 14:13 |  
      0 0

      myslím si, že Necid přijde, Blažek asi zůstane, odejde Dočkal, z hostování půjde pryč Belaid, Pudil asi taky půjde (na stejný místo tři hráči je přepych), Střihavka asi taky půjde. myslím si, že se nemusíme bát, že by se někdo pral o Marka Suchýho - ten může skutečně hrát asi jen na stoperu

      • Re: Zápisník - 29. kolo

        (host)     před 17 lety 12.05.2008 14:28 |  
        0 0

        Hrál kdosi na hoboj... Nebyl to Marek Suchý? :)

      • Re: Zápisník - 29. kolo

        (host)     před 17 lety 12.05.2008 14:51 |  
        0 0

        Pustit Pudila by byla volovina, protože je to hráč s největším prodejním potenciálem v lize a má kvalitu, která stačí i na poháry - narozdíl od Jarolíma, Černého, Střihavky, Hubáčka, Vorla....
        Hlavní prioritou by měl být příchod kvalitního levého beka, bohužel až na Kadlece v lize žádný není. A v zahraničí jich dostupných také moc nepobíhá.

        • Re: Zápisník - 29. kolo

          (host)     před 17 lety 12.05.2008 14:58 |  
          0 0

          A co ten Rumun nebo co to bylo zač na zkoušce v zimě. KJ ho chtěl, třeba si na něj zase vzpomene. No jo, ale jestli zůstane Švento, nemá Pudil šanci si zahrát. Prozatím to poměrně bledě vidím i s Černým, ale KJ o něj tolik stál, že ho asi těžko pustí.
          Japhy

          • Re: Zápisník - 29. kolo

            slaviator     před 17 lety 12.05.2008 17:10 |  
            0 0

            Každej pulrok tu někdo je... v létě to byl Šiklič, v zimě Vulin a vsadil bych se, že je možný, že v létě tu zas někdo bude takhle na testech :)

      • Re: Zápisník - 29. kolo

        (host)     před 17 lety 12.05.2008 14:55 |  
        0 0

        Asi by to chtělo krajního beka a pak podle potřeby, jak kdo bude odcházet - Suchý, Janda, Švento. Nějak pořešit přetlak of. středopolařů, kde si myslím, že si Kaliče necháme pro jeho univerzálnost, zbytek je ve hvězdách. Pokud zůstane Ivana, o útok nemám strach. Pustit Blažka a asi i Abraháma. Docela by se mi zamlouval jako stabilní DZ, ale je to asi časovaná bomba. Asi fakt bude hodně záležet na odchodech.
        Japhy

    • Re: Zápisník - 29. kolo

      (host)     před 17 lety 12.05.2008 14:47 |  
      0 0

      Zato treba Bilek mel ustalenou sestavu s Kulicem v zakladu cele jaro a jak skoncil... :o)

      • Re: Zápisník - 29. kolo

        (host)     před 17 lety 12.05.2008 18:19 |  
        0 0

        Jednomže Křetínský neuměl uspokojit požadavky některých hráčů, které Bílek musel stavět z ekonomických důvodů, a proto mu hráči jak na podzim, tak teď ukázali, že zadarmio ani slepice...

        • Re: Zápisník - 29. kolo

          bongor     před 17 lety 12.05.2008 20:41 |  
          0 0

          De Bílek skončil jak skončit musel.Neměl v sobě dost pokory k soupeři
          a to se nevyplácí.Jeho stálé kecy o nejlepší sraltě se obrátily proti němu.No ale spadli jsme z bláta do ho*en,teď je tam ten pravej.
          Ovšem každý dělá svou práci.Ale dá se říct dobrá práce o dnešním Sraltasportu?Taková snůška pitomostí,urážek Slavie a potažmo Bolky
          a bědování nad ztraceným rudým rájem se hned tak nevidí.Fakt už dlouho jsem v novinách nečet takovou snůšku hnusu,blbosti a křivosti
          jako v dnešním Sportu.Vrcholná provokace je hodnocení hráčů Boleslavi,kde skoro každý dostal nejhorší možnou známku čili 1.
          I rozhodčí,který dostal od delegáta 7 dostal od tohoto bolševického lžiplátku 1.fakt vynikající ukázka novinářské nestrannosti.Soudruhu šéfredaktore,neměl byste se na ty vaše rumůnky podívat?Jinak vaše "noviny"ztratí poslední zbyteček respektu.

  7. Re: Zápisník - 29. kolo

    Eluin (přítel SN)     před 17 lety 12.05.2008 15:23 |  
    0 0

    Přispěji svoji troškou do mlýna..
    Zdá se, že tým pod KJ si konečně "sedl" hráči si celkem rozumí a do nedávné doby tragická psychika našich hráčů prochází fází silné regenerace. Jen tak dál.... Pokud bych se měl vyjádřit k KJ, tak bych doporučoval, aby u týmu nadále zůstal. Vím, udělal několik (dle mého laického názoru) vážných chyb, ale koneckonců tým se ze všech neúspěchů dokázal oklepat. Všechny naše krize neměly zase až tak dlouhého trvání. Mám dojem, že pod KJ se náš tým bude postupně zlepšovat, k čemuž bezesporu přispěje i nová image Slavie (nový stadion), který snad - dá-li Pánbůh - natáhne více lidí.
    Přejme si (a doufejme), že pro Slavii skutečně začínají lepší časy...

    • Re: Zápisník - 29. kolo

      (host)     před 17 lety 12.05.2008 15:39 |  
      0 0

      Krize trvala až do zápasu v Olomouci. To je dlouhé období.

    • Re: Zápisník - 29. kolo

      (host)     před 17 lety 12.05.2008 17:41 |  
      0 0

      No, sedl. Schválně se mrkni na zahajovací sestavy posledních dvou utkání. Ze zimních posil jich tam moc není, takže bych to spíš viděl jako návrat ke kořenům a poukázání na to, že k "sednutí" zimních posil ještě moc nedošlo.
      Japhy

  8. Re: Zápisník - 29. kolo

    (host)     před 17 lety 12.05.2008 15:59 |  
    0 0

    Po bitvě je každý generálem, ale mezi námi - já KJ rozhodně nevyhazoval a tipoval jsem domáí remízy Spa*ty a naše 3 vítezství, což by k titulu stačilo. Ale... Jak už se někdo zmínil - neříkej hop, dokud nepřeskočíš. Takže jak jsem předtím v titul stále věřil, teď naopak krotím euforii. Slavia je přece všehoschopný klub.

    • Re: Zápisník - 29. kolo

      (host)     před 17 lety 12.05.2008 16:20 |  
      0 0

      odkdy a kde se přesně dají pořídit lístky? a je možná nějaká rezervace?

  9. Re: Zápisník - 29. kolo

    (host)     před 17 lety 12.05.2008 16:19 |  
    0 0

    S chutí si zopakuji své, pokud bude titul, bude to sezóna úspěšná, pokud nebude, zůstane jen dobrá. Zatím Slavia nic nemá a s Jabloncem může prohrát, Spartička vyhraje v Liberci a poletování od zdi, ke zdi, některých diskutérů může skončil v hluboké a těžké zadumanosti o nespravedlnosti světa.
    Nikdo nečekal, že Spartička prohraje doma s Brnem, Baníkem. Čili veletoče osudu mohou ukazovat Slavii laskavou tvář, ale i dlouhý nos...
    Tak bych prosil, slavme, ale až bude co!
    El Cipro

    • Re: Zápisník - 29. kolo

      GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 12.05.2008 16:50 |  
      0 0

      Tedy souhlasim, jen tu bandu nazývat S*****čkou :( no teda to jsem ještě od sešívky nikdá neslyšel. :)

    • Re: Zápisník - 29. kolo

      (host)     před 17 lety 12.05.2008 16:51 |  
      0 0

      To teda mas "trenere" zatracenou prawdu :-))
      urs

  10. Re: Zápisník - 29. kolo

    (host)     před 17 lety 12.05.2008 18:58 |  
    0 0

    Slavia zahájí prodej vstupenek na utkání 30. kola I. Gambrinus ligy Slavia – Jablonec na nový stadion v Edenu v úterý 13. května 2008. Majitelé permanentních vstupenek ze Strahova si budou moci proti své permanentce vyzvednout vstupenku zdarma do odpovídajícího sektoru v Edenu.

    Ceny vstupenek jsou od 200 Kč do 400 Kč. Všichni majitelé vstupenek na Jablonec budou mít slevu 15% na první utkání předkola Ligy mistrů, které Slavia odehraje v příští sezoně.

    Předprodej bude zahájen na pokladnách v Edenu v 15:00 hodin.

    Otevírací doba je následující:
    Úterý 15:00 – 20:00
    Středa 9:00 – 18:00
    Čtvrtek 9:00 – 18:00
    Pátek 9:00 – 18:00
    Sobota 9:00 – 15:00

    Licenční komise ČMFS navštíví stadion až ve středu. Stadion v Edenu splňuje licenční požadavky UEFA třetí kategorie, může se na něm hrát vyřazovací část Ligy mistrů.

    „Věříme, že pokud by komise shledala nějaké nedostatky, budeme je schopni ve spolupráci s provozovatelem stadionu neprodleně odstranit,“ uvedl Ondřej Zlámal, manažer pro komunikaci.

    „Během úvodního zápasu s Oxfordem nenastaly s diváky nejmenší problémy, jsme přesvědčeni, že máme vyspělé publikum a podobná atmosféra bude panovat i na ligovém utkání. S našimi fanoušky v tomto směru již intenzivně komunikujeme,“ dodal Ondřej Zlámal.

    „Na nový stadion se všichni těšíme, budeme tam u vás blízko, proto všechny fanoušky jménem celé kabiny prosím, abyste v průběhu zápasu a ani po jeho skončení nevstupovali na hrací plochu. Ponechte prosím trávník výhradně nám fotbalistům,“ vzkazuje k tomu Vladimír Šmicer.

    Ceny vstupenek na utkání Slavia - Jablonec
    101,102,129,130,201,202,229,230 - cena: 400 Kč
    103,104,203,204,205,206 - cena: 300 Kč
    127,128,225,226,227,228 - cena: 300 Kč
    105,106,107,108,109,110,111 - cena: 200 Kč
    120,121,122,123,124,125,126 - cena: 200 Kč
    114,115,116 - cena: 350 Kč
    112,113,117,118,119 - cena: 300 Kč
    VIP – klubová sedadla - cena: 1800 Kč
    H1,H2,H3,H4 (vozíčkáři) - cena: 100 Kč + doprovod zdarma

    • Re: Zápisník - 29. kolo

      (host)     před 17 lety 12.05.2008 19:17 |  
      0 0

      Mám k tomu dva dotazy, které nejspíš zodpovíd pan Zlámal:
      A) Co je pro permanentkáře odpovídající sektor?
      B) Jakým způsobem zajistíte, že místa pro permanentkáře vykoupí ti, co tam budou první a permanentkáři budou sedět někde v rohu u kotle Jablonce?
      Děkuji za odpověď.
      P.S. Máme dvě permanentky do sektoru f, který je přesně nad půlkou a nikdo jiný než permanentkáři snad do tohoto sektoru nechodí. Proto by mě zajímalo jaký sektor dostanem a jestli ho dostanem všichni stejný, což bych určitě rád, neb tam mám známé.

      • Re: Zápisník - 29. kolo

        (host)     před 17 lety 12.05.2008 19:42 |  
        0 0

        A.) Tak to bych asi rekl jednoduse - odpovidajici sektor znamena Zapad a Vychod Strahov = Zapad a Vychod Edenu, Jih Strahova = Sever Edenu; aspon by to bylo logicke, mista jsou samozrejme +-
        B.) Tak to je snad jednoduche, ne? Ty mista budou zkratka nejaky cas rezervovana a permanentkari si je vyzvednou.

      • Re: Zápisník - 29. kolo

        slaviator     před 17 lety 12.05.2008 20:04 |  
        0 0

        Ukecals mne..:-))) Chtěl jsem jet autem, ale tak pojedu vláčkem.. :-) Tady už je to celkem časově zhruba nastejno.. :( Z Mostu na Strahov jsem to měl necelejch 50 min přes R7, do Edenu jsem jel rychlejší cestou přes Lovosice a D8... A bylo to skoro dvě a půl hodiny... Teda je fakt, že v Praze byla šílená zácpa.... :( Ale tak kdo ví, zda nebude i v sobotu, že... Tak vláček no... :) Snad nás bude hodně. Odkud jedeš? Už z Děčína? :)

        • Re: Zápisník - 29. kolo

          (host)     před 17 lety 12.05.2008 20:16 |  
          0 0

          Dobrý večer Vám všem přeji,
          přijeďte věrní slávisté, ať jsme tu na stadionu v Edenu všichni co tady spolu mluvíme. I pro nás všechny to bude (doufám a pevně věřím) hezké ukončení sezony včetně našich bojů a střetů na těchto stránkách SN. Potom všem, co jsem si letos užil s naším tradičním jarem, to beru tak, že nám to přišlo hóóódně naproti a tak i pokud tento titul bude, beru ho s pokorou a vírou, že příště to bude lepší. Jinak v sobotu by po obědě snad takový provoz být na spojce neměl a ucpaný to snad benude vyjma okolí Edenu. No a v 15.00 to může začít. Tak Vás všechny zdravím od Marta, Martyniho, Quelhara, Tantalose, Markuse, Bulldocka, Dobiho, Jáchyma a spoustu dalších slavistických přátel až tedy po pana Jiřího. Sokrates 55

          • Re: Zápisník - 29. kolo

            quelhar (admin)     před 17 lety 12.05.2008 20:27 |  
            0 0

            Take zdravim a samozrejme i s pritelkyni nebudeme v Edenu chybet... Pripadny titul si pak vychutnam jeste vice s vedomim, ze nekteri mi diskuzni oponenti ho budou tezce travit :o)

            • Re: Zápisník - 29. kolo

              (host)     před 17 lety 12.05.2008 20:50 |  
              0 0

              I oponenti mají radost z titulu, ale vadí jim některé věci ve Slávii. Tvé řeči o těžkém trávení jsou mimo realitu.

              • Re: Zápisník - 29. kolo

                quelhar (admin)     před 17 lety 12.05.2008 21:06 |  
                0 0

                Ackoli bych na tuhle poznamku a na vetsinu ostatnich mel co napsat, nebudu diskuzi dale vyhrocovat. Muj nazor je znamy, nazory oponentu se za cele jaro take nehnuly ani o pid. Uvidime v sobotu. Nechci si kazit tyden plny ocekavani.

                • Re: Zápisník - 29. kolo

                  slaviator     před 17 lety 12.05.2008 21:19 |  
                  0 0

                  ... a tvůj názor se za jaro hnul? Jinak počkej, dost lidí dávalo KJ na začátku šanci, že si sestava sedne, že ji ustálí, že to či ono... A ono furt nic, nic, nic a najednou nebyly už ani výsledky (Teplice, Žižkov), tak se nediv, že lidi byli nasraní. A jak se říká... Cesta nahoru je strmá a zdolat ji trvá notnou chvíli, ale o to strmější je pád dolů. Bohužel, je i daleko rychlejší.

                  • Re: Zápisník - 29. kolo

                    quelhar (admin)     před 17 lety 12.05.2008 21:43 |  
                    0 0

                    Taky se moc nehnul, to mas pravdu. Porad verim, ze trener Jarolim je to nejlepsi, co je momentalne pro Slavii k dispozici. Stejne jako jsem veril po podzimu a za cely prubeh jara.
                    V zime jsem rikal, ze mame pockat na jaro, jak se posily predvedou, ze nemame odsuzovat jeste nez kopnou do balonu.
                    Jaro je u konce a muzu rict, ze z posil sice neni nikdo tahounem tymu (snad ted ke konci jara Toleski jim je), ale taky nikdo vylozene nepropadl, kazdy odehral obcas dobry zapas a obcas zapas spatny, stejne jako hraci, kteri uz tu byli driv.
                    Ja se nedivim, ze lidi byli nasrani. Divil jsem se a vadilo mi, ze se na hrace plivalo od jejich prichodu do Slavie.

            • Re: Zápisník - 29. kolo

              slaviator     před 17 lety 12.05.2008 20:52 |  
              0 0

              I ty jeden Brute... :-) To se dělá...?:))) Jako víš co: měli jsme více štěstí, než rozumu. Aspoň podle toho přísloví, jak se říká. A to je nutno si přiznat. Nejásat bezhlavě z toho, že je to nejlepší výsledek za poslední dobu, ale být - jak říká Sokrates - při zemi a nenaparovat se. Dejme tomu, že za ten podzim si titul jednoznačně zasloužíme, i když na jaře jsme pokakali co se dalo. Ale je pravda, kdo jinej by ten titul měl vyhrát... To je asi právě ten problém ligy: že jednooký mezi slepými králem. A to ještě jednooký jen proto, že jeho největší konkurent se v době, kdy byl v poslední desetině soutěže (3 kola před koncem) v daleko výhodnější pozici (4 body náskok) si vydloub i to jedno sice chromé, ale pořád aspoň trochu funkční oko... Prostě: že udělal jeden z členů obhájců loňského titulu takovou botu, že být takovej hráč u nás, tak mu daj fanoušci takovou čočku, že radši ukončí ze dne na den kariéru. Takhle připravit svůůj tým o titul, to dovede jen a jen Řepka. Buďme rádi, že se na Letné v zimě přece jen přepočítali a poslali nám "alespoň" toho Abrahama s cílem rozladit náš ofenzivní koncert falešným "á" a nechali si ve svém středu někoho, kdo vůbec nemá hudební sluch... Teda, sorry, kdo neumí vůbec ovládat své emoce. Za titul Slavie tak mohou v podstatě tři faktory: 1) Příchod Šmicera - někdo kam šlápne, tam roky nic neroste, ani plevel. Ale naopak kam šlápne Šmíca, tam sotva něco zasejou, hned sklízejí nejluxusnější plody. Šmíca je fakt dítě štěstěny. Nebo je to osmnácté vtělení Višnu? :)) 2) Štěstěna - ano, dovolím si tvrdit, že důležitou roli sehrála i ona. Více jsme si věřili, do vítězných konců jsme doveli i zápasy, ve kterých se nám nedařilo. I ten postup přes Ajax do skupiny LM byl jejím dílem (protože se zapříčinila i o to, že do Slavie našel okolo Okoře cestu jako žádnou jinou Vaniak a že Huntelaar v Amsterodamu neproměnil pencli, on, takovej kanonýýýr!) a konečně za třetice Řepka. Kdyby nevypěnil v Teplicích a málem nezabil rozhodčího, tak Spartě na podzim pomohl v defenzivě, což bylo vidět i pak na jaře. Přece jen Řepka je trochu jinej kalibr než třebas Brzezinský... A to, co udělal proti Brnu, to nám daroval titul na stříbrném podnose. Bylo jen na nás, zda je nám stříbro ještě dobré poté, co jsme okusili zlato z LM...

          • Re: Zápisník - 29. kolo

            slaviator     před 17 lety 12.05.2008 20:38 |  
            0 0

            ... a co parkoviště?:) Já šel hnedka po zápase de facto k autu (parkoval jsem v podzemních OC Eden), akorát jsem si cestou ještě vyblejsk jednou stadak... A tam byla docela tlačenice, dobrejch dvacet minut trvalo, než jsem vyjel. A to jsem na tom byl ještě dobře, protože jsem byl mezi prvníma... Takže: využijte služeb městské hromadné dopravy.. :-))) Teď vážně: když se podaří, co se dařit má, člověk leccos překousne... :)

          • Re: Zápisník - 29. kolo

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.05.2008 20:47 |  
            0 0

            Dobrý večer, no těšme se, že to dopadne a budeme to moci řádně a důstojně oslavit v Edenu! A že jste dnes nepřidal žádný citát, tak já si dovolím jeden připojit: Alea iacta est!

            • Re: Zápisník - 29. kolo

              (host)     před 17 lety 12.05.2008 21:25 |  
              0 0

              Děkuji za Ceasara, snad máte pravdu. Víte, já se někdy obávám, abych neotravoval s těmi citáty. Latina dnes skoro nikomu nic neříká a filosofie a právo je dnes bráno úplně jinak. Jak říkával můj starý profesor, pokud se z práva stane komerce a výkon správy a práva bude přenesen, to bude sodoma. A jak to tak pozoruji, moc se zas až tak nemýlil. Jinak se na Eden těším a přeju Vám hodně pěkných zážitků. Sokrates 55

              • Re: Zápisník - 29. kolo

                Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.05.2008 21:54 |  
                0 0

                Já je naopak vítám, ačkoli si bohužel pokaždé ověřím, že už si z latiny skoro nic nepamatuju:) Máte bohužel pravdu, že v dnešní době je právo a jeho výklad až příliš ohebné. Ale oni Řím ani tu naši první republiku nepostavili za den. Tak zatím snad ty boží mlýny. .