Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Eden otevřen zápasem s Oxfordem

Nový slávistický svatostánek byl dnes otevřen, sen se stal skutečností... V prvním utkání zvítězili slávisté nad Oxfordem 5:0. Kéž by se tak dařilo v Edenu vždy! Prohlédněte si 40 fotografií z dnešního dne. Uvnitř článku video k přehrání.

Slavia - Oxford 5:0 (2:0)

Branky: 1. Šmicer, 6. Kuka, 38. M. Jarolím, 53. Černý, 67. Knoflíček

Sestava Slavie: Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček - Šmicer, Jarolím, Berger, Švento - Šenkeřík, Kuka

střídání: 25. minuta: Toleski, Řehák, Pudil, Černý, M. Jarolím, Latka, Gebre Selassie, 29. minuta: Tavares, Abraham, 36. minuta: Vorel, Blažek, 42. minuta: Belaid, Kubík, František Veselý nejml., Suchopárek, Knoflíček, 46. minuta: Kubásek

Sestava Oxfordu: Baker - Wherry, Hodgson, Hazzard, Squires, Hall, Durnfold, Knight, Kelly, Farr, Toogood

střídání: 29. minuta: Davies, de Walden, Winterton, 47. minuta: Robinson, Weston, 62. minuta: Akkaya, Rigby, 66. minuta: Addley, Ielpo, 68. minuta: Toogood, Wherry, Heath

Jako první poslal do nové edenské branky míč Šmicer, který jen pár minut předtím přestřihával pásku stadionu. Slávistická legenda vzápětí po vstřeleném gólu dostala i první žlutou kartu za svlečený dres při oslavách branky... O pět minut později přidal další trefu za záda Bakera Kuka. Slávisté měli hru pod kontrolou a útočili, hosté se před bránu Vaniaka dostali jen sporadicky. Po pětadvaceti minutách hry se vyměnilo sedm hráčů sestavy, o dvě minuty později následovali ještě Tavares s Abrahamem.

Ve druhé půli vystřídal v bráně Vaniaka Vorel a do útoku se zapojil Blažek. Třetí branku slávistů přidal Marek Jarolím, o chvíli později se opět protočila sestava. Čtvrtý zásah viděli diváci v podání Černého a stadion obíhaly mexické vlny... Vyprodáno bohužel nebylo, cestu do ochozů našlo skoro necelých 15 tisíc lidí. Diváci ještě viděli gól Ivo Knoflička, který tak výsledek zakulatil.


Postřeh od Richiho:
Slávistický večer začal v pět hodin. V tento moment se otevřely brány božského chrámu, lidé již čekali natěšeně a ihned vyrazili do tribun, aby se podívali na splněný sen všech slávistických generací. Ještě předtím lidé mohli využívat doprovodný program před stadionem, ale fanoušci hlavně už chtěli být na svých místech. Přestože lidé nadávali na diskusích na ceny občerstvení, hned se začaly tvořit velké fronty a zájem o jídlo byl velký. Pak se tedy stávalo, díky menšímu počtu otevřených občerstvovacích stanic, že jedna z nich byla přeplněna a tím se ucpal koridor, takže vznikaly tlačenice. Problém byl hlavně na východní tribuně. Ale všechny zajímal stadion, ten krásný stánek. Po půl sedmé začal moderátor zpovídat jednotlivé osobnosti a v sedm začal slavnostní ceremoniál.

Na hřiště napochodoval orchestr a zazněla tak česká hymna, při které běhal mráz po těle. Pak naše nejmenší naděje zaplavily hřiště a takřka 160 prcků předvádělo své umění. Po nich přišli mladí fotbalisté a z pruhů vytvořili slávistický dres, který následně symbolicky donesli k našemu kotli, který hned poté vytáhl vlastní slávistický dres a rozprostřel ho v dolní části sektoru.

Pak naběhli naši borci na hřiště, obešli celý stadion a diváci vestoje tleskali. Na řadu přišel Franta Veselý, který v historickém dresu provedl slavnostní výkop. Utkání mohlo začít a než jsme se stačili nadechnout, vedli jsme gólem Šmicera. Fandové na severu v pěti sektorech vytvořili bombastické choreo (viz fotky). Během utkání se hodně fandilo, i když si lidé stále zvykali. Pořádný kotel se vytvořil ve druhém poločase, kdy proběhla po stadionu mexická vlna a skandovaly se všemožné pokřiky. Krásný byl závěr, kdy slávisté i hráči Oxfordu přišli před náš kotel a společně si vyslechli děkovačku, do které se pokoušel zapojit celý stadion, i když je stále co vylepšovat.

Po utkání u severovýchodního rohu proběhl koncert pod taktovkou Strašáka a skupiny Baraki, kteří nám představili zhudebněné chorály. Lidé se parádně bavili a užívali si dnešní bombastický den. A i když na stadionu byly určité nedostatky, náladu nám to přeci nemůže zkazit!


Otevření chrámu - EDENU, délka 6:19

K přehrání na youtube.com

Komentáře (82)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Oxford 5:0

    (host)     před 17 lety 07.05.2008 21:14 |  
    0 0

    první :-)
    urs

    • Re: Slavia - Oxford 5:0

      (host)     před 17 lety 07.05.2008 21:29 |  
      0 0

      druhej! :-)

      bylo to super, hlavne ten prvni gol hned po vykopu...paradni stadion, akorat jsem malem chcipnul smardy na hajzlu...neuveritelne tam pachne naky lepidlo nebo co to je....jeste to tam ani neuschlo :-)

      • Re: Slavia - Oxford 5:0

        (host)     před 17 lety 07.05.2008 21:52 |  
        0 0

        treti

        • Re: Slavia - Oxford 5:0

          (host)     před 17 lety 07.05.2008 22:04 |  
          0 0

          čtvrtej!

          • Re: Slavia - Oxford 5:0

            (host)     před 17 lety 08.05.2008 15:19 |  
            0 0

            75 fotek www.bene2.unas.cz

            • Re: Slavia - Oxford 5:0

              (host)     před 17 lety 09.05.2008 09:10 |  
              0 0

              Ty buletiny i mince jsou super. Mam doma 150 buletinu a 200 minci. Nevim co s nema budu delat, ale to nevadi. Kdyby mel nekdo zajem, tak minci prodam za 200 plus dobirka a nadherny 16ti strankovy buletin za 150 plus dobirka. Piste na alice.tomasova@marketing-expert.cz.
              Pripadne zajistitm i smetak na zaprasene sedacky, ten bude s nalepenym logem Slavia za 550 korun plus dobirka.

  2. Re: Slavia - Oxford 5:0

    (host)     před 17 lety 07.05.2008 21:53 |  
    0 0

    Ta pamětní mince je dobrej shit. Tatranka by mě potěšila víc.

    • Re: Slavia - Oxford 5:0

      Wudan     před 17 lety 07.05.2008 22:24 |  
      0 0

      ty jsi lojza....

    • Re: Slavia - Oxford 5:0

      (host)     před 17 lety 07.05.2008 22:28 |  
      0 0

      kde se ty mince dostávali? já žádnou nemám :(

    • Re: Slavia - Oxford 5:0

      (host)     před 17 lety 07.05.2008 23:29 |  
      0 0

      Já taky ne v 18:30 bylo po nich kua

      • Re: Slavia - Oxford 5:0

        (host)     před 17 lety 07.05.2008 23:35 |  
        0 0

        no to si snad delate prdel ne...si asi organizatori mysleli, ze prijde jenom pet tisic lidi a nechteli, aby jim naky zbyly??? tleskam, opravdu.

        • Neprodáte jednu minci..?

          (host)     před 17 lety 08.05.2008 00:12 |  
          0 0

          No spíš to vypadalo tak že se nerozdávali po jedný jak bylo deklarováno ale lidi si je při vstupu brali z hromádky...No a ne každej si vzal jen jednu..proto mám prosbu neprodal by ste mi někdo jednu!?!?

          • Re: Neprodáte jednu minci..?

            Moskyta     před 17 lety 08.05.2008 01:01 |  
            0 0

            Klid, už jsem to říkal Ondrovi Zlámalovi a ještě mu to připomenu mailem. Říkal, že o tom ví a že to budou řešit, dodělávat, takže bychom o ně neměli přijít.
            Jinak kámoš mi říkal, že to na východní u vchodu 2 rozdával nějaký "důchodce", který nestíhal a lidé mu to brali (kradli) za zády po kusech, nikoli jednu na osobu/vstupenku. Jo je vidět, že i mezi slávisty jsou nenažrané hyeny!!!

            • Re: Neprodáte jednu minci..?

              (host)     před 17 lety 08.05.2008 08:47 |  
              0 0

              To ovšem jen nspovídá tomu, že to opět nezvládaj a zpas ze Spartou nebo Baníkem se promění v apokalypsu, protože pořadatelé byli opět studenti a důchodci. A to že dojdou ty medaile je slušné selhání. Troufám si říct ubohost. Stadion je ale pěknej, jen by ho to chtělo dodělat. A taky rezervovat permanentkářům jejich místa a ne nějakej shit, jak se to stalo mě.

              • Re: Neprodáte jednu minci..?

                (host)     před 17 lety 08.05.2008 11:35 |  
                0 0

                Nevim, kde se stala chyba, ale kamos prisel neco po sedmy a minci mel v pohode od poradatele... Proste se davali na vice mistech a na jednom, bohuzel, se na to prislusne damy *** a lidi si to rozebrali... Faktem, ze v 19:15 se jeste 100% sehnat dali...

                • Re: Neprodáte jednu minci..?

                  slaviator     před 17 lety 08.05.2008 11:43 |  
                  0 0

                  Tak lidi jsou svině... Hyeny... Nahrnuli se a brali to útokem... A jako nedivil jsem se jednomu maníkovi, kterej pak bral útokem VIP vstup... A taky se tam dostal, až ke schodům, nakonec přišel Jakubec a celou situaci uklidnil... Ale ten maník byl docela dost nasranej... Chtěl medaily pro sebe a přítelkyni, měl dva lístky, u toho stolku čekal hodinu a žádnou medaily nedostal, neviděl ani výkop, nic... Takže docela se mu nedivím...

                  • Re: Neprodáte jednu minci..?

                    slaviator     před 17 lety 08.05.2008 11:51 |  
                    0 0

                    JInak teda nechápu jedno. Taky ten bulletin měl dostat každej jeden, že? A viděl jsem minimálně osm deset lidí, co se po západní tribuně, sektor 204, producírovalo s celým balíkem...! Nedal bych za ně ruku do ohně ohledně toho, že nenabrakovali ani ty mince... Lidi jsou fakt prasata, jakmile je něco "zadarmo" nebo "k něčemu", tak se rabuje... Mělo se to dávat rovnou u pokladen ke vstupence...

                    • Re: Neprodáte jednu minci..?

                      poltergeist007     před 17 lety 08.05.2008 13:09 |  
                      0 0

                      jo to jsem taky viděl že měli celej balík, na východě se prej o mince ztrhla bitka, kradly se... nechápu k čemu budou těm lidem, jsou to fakt hovada

                      • Re: Neprodáte jednu minci..?

                        slaviator     před 17 lety 08.05.2008 14:07 |  
                        0 0

                        Tak tak... Na západě došly celkem rychle, na severu se o ně málem taky strhla nakonec ta bitka... Právě na severu byl ten agresivní fanda:)

                  • Re: Neprodáte jednu minci..?

                    (host)     před 17 lety 08.05.2008 13:30 |  
                    0 0

                    tak je to idiot, booooze, naka mince. Kdyz kvuli ni prisel o vykop, je to blb. tecka. Krax

                    • Re: Neprodáte jednu minci..?

                      slaviator     před 17 lety 08.05.2008 14:09 |  
                      0 0

                      Byl i přiopilej, zdálo se mi... Ale jak říkám, já ho chápu: chtěl to, co mu patří... A já tam zůstaval, byla to sranda celkem... Tam začal křičet na tu slečnu, já odsud bez medaile neodejdu... Neodejdu prostě... Já chci tu medaily, já chci tu medaily... A vy to zařiďte... Já vtrhnu nahoru do boxů, a klidně sem přitáhnu toho Lešku či kdo to je, kdo je za to zodpovědnej... :-D Zčásti se mu to také povedlo, dostal se až ke schodům, pak zasáhla ochranka...

                      • Re: Neprodáte jednu minci..?

                        Urbie     před 17 lety 08.05.2008 18:24 |  
                        0 0

                        tak jestli tam šel jen kvůli medaily...

                    • Re: Neprodáte jednu minci..?

                      (host)     před 17 lety 08.05.2008 23:39 |  
                      0 0

                      S těma mincema amatérština, otevření také trochu amatérština a nevyužitej potenciál. Jinak ale stadion paráda a až bude dodělanej ... Jen mi přišlo, že ten kdo to pořádal (Slávie nebo E side) si nějak nespočítal prodaný lístky a pořádal to pro průměrnou návštěvu na Strahově :) Snad se polepší a ukáže se že nejsme v EU jako ti z východu, nedovedu si takovou organizaci představit třeba v Anglii, Beru to ale tak, že to byla zkouška a už to bude jen lepší. A pro ty co mi budou nadávat, píšu jen o tom co bylo včera před vchodem na tribunu, Jak jsem vlezl do řady k sedačkám, byla to jen pohádka ! Roman

  3. Re: Slavia - Oxford 5:0

    (host)     před 17 lety 07.05.2008 22:02 |  
    0 0

    Gratulace a velké poděkování míří ode mne do Edenu SK Slavii Praha. Konečně jsme zase doma. Přeji celému klubu i nám fanouškům abychom našli v Novém EDENU, to nejlepší zázemí tak to ve správném domovu má být. Škoda já sám jsem se zúčastnit nemohl, neboť jsem mimo ČR. Ale doufám, že na Jablonec už tam také budu a užiju si to co jste si užili Vy dnes. Zdraví dejva. Ps. Docela mě zamrzelo, že k tradičnímu on-line reportáži, dnes chybělo pár fotek.

    • Re: Slavia - Oxford 5:0

      (host)     před 17 lety 07.05.2008 22:26 |  
      0 0

      Neboj, fotek bude urcite dost a i nejaky videa.

      • Re: Slavia - Oxford 5:0

        (host)     před 17 lety 08.05.2008 00:19 |  
        0 0

        je tak to choreo je nádherný, když to takle bude v každým zápase.......dejva. jinak SN opět nejrychlejší info, díky.

  4. Re: Slavia - Oxford 5:0

    Eluin (přítel SN)     před 17 lety 07.05.2008 22:44 |  
    0 0

    Zápas s Jabloncem se ještě odehraje asi na Strahově...škoda..:-(

    • Re: Slavia - Oxford 5:0

      (host)     před 17 lety 07.05.2008 22:52 |  
      0 0

      Tipnul bych si že s jabloncem budeme hrát už v Edenu. Teda pokud to Košťálovci schválej. Taky je dosti možné že příjde opravdu silný sponzor a to Vodafone, pokud ano, stejně tak se bude jmenovat i nová arena. dejva

      • Re: Slavia - Oxford 5:0

        poltergeist007     před 17 lety 07.05.2008 23:25 |  
        0 0

        tak tohle si přeju asi 4 roky... a doufám že tomu tak bude =).. jinak krásnej zápas a nejdojemnější chvíle byla když hrála hymna... moc krásný okamžiky, klucííí Oxfordský sympaťáci, pro ně to musel bejt životní zápas, škoda že se netrefili

    • Re: Slavia - Oxford 5:0

      (host)     před 17 lety 07.05.2008 23:30 |  
      0 0

      No chlapy to bude sponzor i Slávie nebo jen Multiplexu? VODAFONE červeně na dresech by byla bomba

      • Re: Slavia - Oxford 5:0

        (host)     před 17 lety 08.05.2008 00:29 |  
        0 0

        na červenym podkladu, jo? Vidim to na další bílej čtverec...

        • Re: Slavia - Oxford 5:0

          poltergeist007     před 17 lety 08.05.2008 13:11 |  
          0 0

          tak se zblázni kvůli bílýmu čtverci, hlavně když klub bude fungovat tak jak má... mě by to nevadilo

  5. Re: Slavia - Oxford 5:0

    (host)     před 17 lety 07.05.2008 23:10 |  
    0 0

    ta zaloha, co zacala v zakladni sestave by se mi libila :)

    • Re: Slavia - Oxford 5:0

      (host)     před 17 lety 08.05.2008 00:37 |  
      0 0

      a nejlepší hláška byla od hlasatele: "všichni, kdo můžou pojedou do Boleslavi, a kdo nebude moct, tak bude fandit Baníku!
      jinak si myslím, že stadion by mohl mužstvo nakopnout a zlomit tak letité prokletí se Spartou, druhý flek je jistý....takže je na čase se posunout o level výše, taky by možná nebylo špatné udělat nějákou pamětní vlajku na Oxford, kde by byly i zakomponované jejich barvy modrá a bílá, angláni byly celkem hotový z děkovačky.....naprosto podlehly atmosféře!!! Amaranit

      • Re: Slavia - Oxford 5:0

        (host)     před 17 lety 08.05.2008 01:07 |  
        0 0

        Jo studenti byli super. Nejlepší bylo, že slávisti byli už dávno na cestě domu a kluci z Oxfordu ještě blbli s našim kotlem...:D Fakt roztomilý. Fallen

  6. Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

    bojler     před 17 lety 08.05.2008 01:18 |  
    0 0

    Co se tyce naseho slavneho zradla - cena neni problem v tom, ze by clovek nemel na parek a pivo. Je to spis o poctivem podnikani. Nemam problem vysolit petikilo za poradnou veceru ve Foodoo. Ale kdyz se podivam na pytlicek hranolek za 40 nebo kolik CZK, tak je mne smutno. To stejny dve maly piva - desitky za "akcni" cenu 50Kc. Nezlobte se na me, ale to si radsi pudu na Plzen po zapase kousek dal do hospody a za nizsi cenu i s obsluhou... btw. dnesni fronty byly hlavne tim, ze na celej stadion byly asi tri stanky, navic dost lidi zkouselo, jestli je to stejna bida jako na Strahove.

    • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

      (host)     před 17 lety 08.05.2008 01:49 |  
      0 0

      klobasa byla skvela. prijemne prekvapeni. Krax

      • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

        (host)     před 17 lety 08.05.2008 12:46 |  
        0 0

        Krax: Chapu, ze paprikova klobasa byla mozna pro nekoho prijemne prekvapeni, pro me rozhodne ne. To mam radsi klobasu na Strahove (teda mozna uz si ji tam nikdy ani nedam). Ja ty paprikovy fakt rad nemam (chut cely klobasy pretluce jen paprika, proto se zdaji dobre). Kdyz jsem tam videl ten sortiment jak z mekace, bylo mi ouvej, ale to se dalo cekat :-(.

        bojler: Presne o tom to je. Ty cena jsou o nabidce a poptavkce - taky jsme rikali, ze budeme brat hospody kolem stadionu utokem pred a po zapase a na zapase si dame maximalne jednu tu "ctyrku"piva.

        Ale at tak nebo jinak, to byl paradni zazitek a moc se tesim az tam budeme hrat. Ten stadion je opravdu nadhernej a hlavne nas...
        Filipos

        • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

          (host)     před 17 lety 08.05.2008 12:50 |  
          0 0

          Paprikova klobasa je fakt hnus, ale tenhle problem resi ten grilovanej megaparek - ten je normalni a dobrej, navic snad i vetsi nez klobasa :-)

          • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

            (host)     před 17 lety 08.05.2008 18:31 |  
            0 0

            Fakt? Tak to dostane obcerstveni jeste druhou sanci ;-) Diky, zkusim Filipos

  7. Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

    (host)     před 17 lety 08.05.2008 01:19 |  
    0 0

    Pozitivní je i to, že Šmicer zřejmě bude na Bolku fit, dobrá zpráva!!!

    • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

      bongor     před 17 lety 08.05.2008 08:08 |  
      0 0

      Tak jsme zase doma!Z naší rodiny byl na zápase jako vyslanec mladej Bongor a byl nadšenej.Já jsem bohužel seděl u počítače,četl report a
      přiznám se,že mi občas i nějaká ukápla.Sledoval jsem výstavbu a kdykoliv jsem byl v Praze,tak jsem to zkontroloval.Výsledek je báječnej.Mám jenom jednu připomínku a to že Fanda Veselý klidně moh na pár minut nastoupi a jak sám řekl,stíhal by.Tomu věřím,je to i v jeho věku motorová myš.Nezbývá než:AŤ žije Slavie!

      • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

        (host)     před 17 lety 08.05.2008 13:32 |  
        0 0

        ja jsem do posledni chvile doufal, ze nastoupi KJ...krax

      • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

        Urbie     před 17 lety 08.05.2008 18:28 |  
        0 0

        no taky když jsem ho viděl v tom historickém dresu sem si říkal, že by mohl hrát

  8. Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

    Python     před 17 lety 08.05.2008 08:22 |  
    0 0

    "Kdybychom vstupenky dali za minimální cenu, skoupili by je jen lidé, kteří by se na stadion chtěli podívat, nebo dokonce nepřátelé Slavie, aby mohli dělat nepořádek." - tak tohle je věta roku, nevím, jestli se nad její blbostí smát, nebo brečet! Pojďte, na Spartě jsou zlevněné lístky, půjdeme tam dělat nepořádek! Nejprve nás nakopou místní a pak i s chutí samozřejmě policie, která vám dá potom jako třešničku na dortu obvinění. Na Spartě pak budou stát lístky díky tomu 500 Kč:).
    Tahle věta spíš sedí na 1. dubna. ne?! Python"

    "Pythone, dobře, takže vy byste byl pro to, aby se dejme tomu vstupenky rozdaly zadarmo nebo stály stovku, dvě stovky. Smějete se mojí odpovědi, přitom já jsem po derby dostal doporučení od mezinárodní organizace pro bezpečí na stadionech, abychom zdražili vstupné do kotle, protože to lidi, kteří jdou na stadion za výtržnostmi, odradí. Pokud stadion nebude vyprodaný, uznám, že jsem neměl pravdu a že to mělo být levnější. Doufám, že i vy přiznáte svoji chybu, když ceremoniál bude vyprodaný během několika dnů. Ondřej Zlámal, tiskový mluvčí SK Slavia"


    No, asi to opravdu mělo opravdu být o něco levnější, ale proč by se naši specialisté z vedení na tamní fotbalovou fans scénu zahazovali nějakými názory jiných... Každopádně to bylo povedené, za což patří největší dík tradičně nám, FANOUŠKŮM! Až na těch pár imbecilů, co šli za branku (do kotle) sedět jak pecky, zbytečně to kazili.

    • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

      (host)     před 17 lety 08.05.2008 08:56 |  
      0 0

      Přestože bylo vstupné enormě drahé, dostavilo se cca 2000 permanentkářů ze Strahova, kterým jsme pro jistotu nerezervovali jejich místa. Tito nepřátelé Slavie se bohužel nenechali vysokou cenou odradit, ale v našich pokusech tyto nepřátele odradit budeme samozřejmě pokračovat. Proto na předkolo LM budou mít přirážku 50%, ale dostanou pamětní 50ti haléř (pokud přijdou 3 hodiny před zápasem, pak už nebudou). Doufám, že Pythone uznáváte, že vyprodáno bylo, ale 6 tisíc lidí jsme na stadion nepustili kvůli tomu, že jsme je shledali nepřáteli Slavie. Takže očekávám Vaši omluvu.
      Onřej Zlámal, tiskový mluvčí SK Slavia Praha (toho času z Ulanbátaru, kde jsem na konferenci o nepřátelích fotbalových klubů, hlavní doporučení zatím zní co nejvíce zdražit lístky a také občerstvení - čím méně budou nepřátelé najedení, tím méně budou své nepřátelství moci projevit.)

      • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

        (host)     před 17 lety 08.05.2008 09:24 |  
        0 0

        lol

      • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

        (host)     před 17 lety 08.05.2008 12:37 |  
        0 0

        :D

        • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

          (host)     před 17 lety 08.05.2008 13:53 |  
          0 0

          Dobrý den,

          potevřeně přiznávám, že vstupenky byly dražší než měly a je to asi důvod, proč nebylo vyprodáno.

          Znovu opakuji, že jsme chtěli, aby se na stadion dostali všichni slávisté, distribuovali jsme vstupenky pres fanklub a pres odbory pratel. Mrzi mne, ze nekdo nemohl sedet na svem miste. Nevim, co dal rict.

          Distribuce minci se nepovedla, priste se musi udelat jinak, lide se na mince vrhali a brali je po mnoha kusech. Pak na ostatni nevyzbylo.

          Vcera jsem potkal snad dve ste spokojenych fanousku. Mrzi mne, ze jsme vam radost neudelali.

          Muzete se mi za tu vetu smat, nebyla dobre naformulovana. Kez bych nemel pravdu a opravdu vsichni fandove, vcetne tech, co prijedou s druhym klubem, se budou v Edenu chovat tak jako vcera.

          Ondrej Zlamal, manazer pro komunikaci SK Slavia

          • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

            slaviator     před 17 lety 08.05.2008 14:13 |  
            0 0

            Do ligy se ty "chybky" vyřeší... Daleho horší by bylo, kdyby se to otevíralo zápasem s Jabloncem, po zápase se slavil titul... A byly tam řekněme některé ty organizační chybky, které byly včera. Jak je vidět, pro příště se ty mince musí dávat buď rovnou u pokladen k lístkům, nebo se nesmí nechat válet bez dozoru tak jak se také včera na jednom místě nechaly válet... A i když tam u toho někdo bude, tak jak ukázal včerejšek, nestačí jedna slečna či pan důchodce, kteří nezvládnou nápor davu...

          • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

            Python     před 17 lety 08.05.2008 14:31 |  
            0 0

            Pokavaď nebudete dělat nepřátele ze samotných slávistů, ale raději z policie, která má v poslední době v oblibě v čele s primitivní security výrazně narušovat dění v ochozech, tak opravdu ani do nového Edenu moc fanoušků nepřilákáte, i když včera se security chovala naprosto korektně, ale uvidíme časem. O všeobecné prezentaci je tuplem škoda mluvit, příjde mi to jako boj s větrnými mlýny. Neustále nějaké řeči ohledně aktivit, ale tím to také končí. Ostatně, kam se podělo slíbené prohlášení ohledně evidentně a fakticky naprosto nepřijatelných zásahů policie na derby?! Koho jste v tomto směru akorát zkritizovali, tak nemalou část diváků, kteří se nacházeli v oblouku na obou stranách, což je neuvěřitelné a tvrdé nezkritizování nechutností od vládních složek směrem k tisícům lidí/fans se dá s nadsázkou vyjádřit jako váš souhlas, protože kdo mlčí... Dokavaď se k vlastním fanouškům budete chovat jako k nepřátelům a budete třeba raději plácat agresory z řad policie po zádech, jako po jejich extempore z derby, tak to s návštěvama bude vypadat, jak vypadá, i kdyby v Edenu byl bazén se saunou zdarma. Chápu, že Vám to v rámci osobního prospěchu třeba žíly netrhá, ale pak nejsou na místě řeči, jak chcete do hlediště přitáhnout více diváků.
            Ale abych jen nekritizoval, tak nedávná akce v podobě dvou autobusů zdarma do Olomouce byl VELMI dobrý tah. Slavia tak dostala do sektoru hostí o několik potěšených fanoušků více, kteří měli rozhodně chuť povzbuzovat své hráče a ať se nikdo na mě nezlobí, ale výhru v Olomouci připisuji i těm dvoum stovkám převážně aktivních fanoušků v Olomouci! Rozhodně jejich přítomnost musela být cítit:). Jednoduše řečeno - bylo to pěkné a účelné gesto. Python

            • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

              (host)     před 17 lety 08.05.2008 17:38 |  
              0 0

              Bylo to gesto, které jsme v podstatě vyvolali zde na stránkách. Dokud Slavie nezačne v administrativě pracovat jako Sparta a dokud klub bude jako pořadatele brát důchodce, bezdomovce a 16ti leté studenty, tak to bude nadále průšvih. Pořadatel má být muž 20-40, pěkně upravený, jednotně oblečený a slušně vystupující, vyškolený na případné dotazy. Jak je to jednoduché.

              • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

                Python     před 17 lety 08.05.2008 19:35 |  
                0 0

                Asi to tak jednoduché není, když takové pořadatele v ČR nikde nenajdeš. Nebo chceš místo důchodců nasypané opice, co jsou třeba na Spartě, či v Liberci? Python

          • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

            (host)     před 17 lety 08.05.2008 18:58 |  
            0 0

            Řeknu pouze jedno. Doufám, že od příští sezóny budou mít většinu věcí , které se týkají marketingu, pod palce profesionálové. Teď se to ještě dá pochopit při stavbě nového stadionu ale stejně Vám řeknu, že jste to tím docela zazdili. Kdyby bylo plno, mělo by to jiný nádech, takhle jsme si znovu akorát připomněli, že se teprve zvedáme na svoje vlastní nohy. Zajímalo by mě zdali ta tržba za to stála? Kmotr

            • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

              Python     před 17 lety 08.05.2008 19:39 |  
              0 0

              Kmotře, nej by bylo, kdyby v marketingu, nebo v jakési její sekci, byl přímo někdo z řad ZAINTERESOVANÝCH fanoušků, který fans scénu nevnímá jen hloupými a neobjektivními články z novin a televize, jenže to je spíš sen, než realita. Přece tam nebude někdo, kdo nemá jako hlavní účel si namastit kapsu, že... Nebo aspoň někdo, kdo by měl velmi dobré a KOREKTNÍ (to znamená plnit sliby, což vedení Slavie absolutně nezná) vztahy se samotným jádrem fans. Python

            • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

              (host)     před 17 lety 08.05.2008 23:53 |  
              0 0

              Já jsem měl s těmi "pravými" slávistickými fans tu "čest" jet v autobuse na Ajax. Pak už jsem radši lítal. A mám bohužel pocit že mnohokrát ve vední Slávie seděli lidé s podobným IQ. Tudy asi cesta nepovede. A s tím předraženým vstupným je to pravda, prostě to vedení zkusilo a nevyšlo to. chtělo by to nějakýho Růžičku i pro fotbal, Šmíca je moc velkej slušňák, někteří na to nemají .... Roman

              • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

                (host)     před 17 lety 09.05.2008 16:06 |  
                0 0

                Tak záleží, na koho v danou chvíli naražíš. Já také letěl několikrát letadlem a tam je na poměry pitomců možná i nejvíc. Někteří vlastně nejsou ani slávisté, ale pouze "výletníci. Python

  9. Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

    (host)     před 17 lety 08.05.2008 11:26 |  
    0 0

    Zdravím Vás všechny a přeji hezký den,
    máte pravdu Bongore, jsme zase doma a stadion je opravdu pěkný. Byl to velice hezký zážitek a děkuji za něj. Nanapomínejte mě, že je třeba spousta věcí dodělat a tohle že se nepovedlo a tamto ještě není ono. Já to vím a nebyl jsem naivně slepý. Přesto se můžu domnívat a věřit, že se všechny nedodělky a chyby dodělají a vychytají a stadion bude v pohodě pro všechny. Včera to byla první zatěžkávací zkouška a další bude 27. května s nároďákem. A jak tak zjišťuji, bude zase dost lidí. Tak moc děkuji za náš nový domov. Bongore a na slzu to bylo, to mi věřte. Sokrates 55

  10. ztracený dres

    (host)     před 17 lety 08.05.2008 11:45 |  
    0 0

    Včera po našem velkém fotbalovém svátku mi při cestě z Edenu někde vypadl dres (klasika Umbro s Canaria Travel), který jsem dostal jako dárek a mám na něm podpisy všech hráčů. Jestli se najde slávista, který jej našel, nebo ví o jiném fanouškovi, který ho nalezl, prosím kontaktujte mě na mailu: Michellangelo@seznam.cz. Předem díky, neváhám poctivého nálezce odměnit.

  11. Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

    slaviator     před 17 lety 08.05.2008 11:57 |  
    0 0

    Co bylo nejlepší? Mexický vlny... Naprosto fascinující, když se přidali i lidi ze skyboxů... A Angláni jen a jen čuměli.... Před zápasem jsem byl v pizzerii v OD Eden, byli tam dva Němci ve slávistickém dresu, taky se chystali... Pak tam bylo taky dost lidí ze všech koutů světa, viděl jsem tam nějaký Japonce, co to zběsile fotili, viděl jsem tam nějaký černoušky, slyšel jsem kus od sebe Italy... Po zápase jsem viděl velkej hlouček Anglánů, nevím, zda byli nějak spjatí s oxfordštíma, ale takovejch čtyřicet jich bylo... To potěšilo. Ale nejvíc mne mrazilo, když byly ty mexický vlny... Nááádhera... Ale celé to bylo povedené... Nástup fotbalistů s tím gigadresem, Šmíca, ... A Šmíca se postaral i o první gól a žlutou... Blbec, takhle podlehnout atmosféře, co tomu asi řek KJ...? :)))) Kalivodu kvůli něčemu podobnému v derby pořádně sepsnul.. :-))) Jinak ta střela do břevna, jak z toho padnul gól... - taky si myslím, že to byl Kuky a Šenkeřík jen dorážel.

    • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

      (host)     před 17 lety 08.05.2008 13:35 |  
      0 0

      jo, to ze nehral kalic je dost mozna nejvetsi zklamani, ON TAM MEL BEJT!!!!!!!!!!!!!!! krax

      • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

        (host)     před 17 lety 08.05.2008 14:15 |  
        0 0

        Souhlas s tema vlnama, vazne parada. Obzlast sever a vychod vypadal uzasne. Nevyhodou je, ze je potreba relativne plnej stadion, kteryho se asi jen tak nedockame. Bohuzel... Takze lidi chodte, stoji to za to!

        • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

          slaviator     před 17 lety 08.05.2008 14:32 |  
          0 0

          ... dočkáme... při derby... při pohárech... dočkáme.. :-)

      • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

        slaviator     před 17 lety 08.05.2008 14:20 |  
        0 0

        Toho Slavia chtěla, ale jeho zaměstnavatel jej určitě nepustil... Trenér odepsal, že ho tam nechce.. :-)))

    • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

      Moskyta     před 17 lety 08.05.2008 20:39 |  
      0 0

      Koukni na fotbal.zive a je jasně vidět, že od břevna šel míč za brankovou čáru, gol tedy dal Kuka. Jak symbolické, první dva goly dali největší novodobí slávističtí srdcaři!!!

      • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

        (host)     před 17 lety 08.05.2008 20:46 |  
        0 0

        A co třeba Bejbl ? Kuka asi jo, ale Šmicer ne.

  12. narodak

    (host)     před 17 lety 08.05.2008 14:09 |  
    0 0

    Chlapy nevite proc jse jeste neprodavaji listky na narodak? diky

  13. Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

    (host)     před 17 lety 08.05.2008 16:19 |  
    0 0

    Zdravim vsechny slavisticke fanousky. Tak jsme se konecne dockali :-) Je to nadhera. Zarazi me nekteri spartansti novinari, kteri si proste musi rejpnout a delaji ostudu z toho ze sme to nevyprodali. No a co? Vsichni vime ze za to muze cena - osobne bych 500 nebo 700 ozelel, ale ja k tomu jeste musim pripocist nemale cestovni naklady, nejaky to jidlo a popravde - to tu tisicovku utratim v edenu radeji jindy.
    O navstevy v edenu se nebojim, jestlize to vedeni nepohnoji s marketingem a nepremrsti ceny. Ondra Zlamal tuto diskuzi sleduje, tak snad vi, co si mohou dovolit. Uzijme si tyto dny! Taxi

    • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

      (host)     před 17 lety 08.05.2008 18:51 |  
      0 0

      Odřej Zlámal sice diskuze sleduje a mnoho závěru z nich nevyvodí. Maximálně udělá pár hurá akcí, které si nechá poradit od lidí na fórech Slavie. Ale to ani neni jeho práce, ve Slavii zkrátka neexistuje něco jako marketingové oddělení atd. Kmotr

      • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

        (host)     před 17 lety 08.05.2008 18:58 |  
        0 0

        Existuje (pod vedením pí. Tomasové), ale v podstatě nic nedělá. Rozdat lístky sponzorům a natáhnout ubrusy ve VIPce, to je bohužel celej současnej marketing.

        • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

          eomer (přítel SN)     před 17 lety 08.05.2008 22:44 |  
          0 0

          Tak když už to nevyprodání pokazilo určitý dojem z akce, bylo to aspoň varování, že i na novém stánku budou muset pracovat OPATRNĚ S CENOU. Nemyslím permice-ty jsou v pohodě, ale hlavně poháry- třeba předkola LM. Myslím, že ceny ze Strahova budou muset být téměř zachovány.

        • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

          (host)     před 17 lety 09.05.2008 00:06 |  
          0 0

          Já se asi prozatím zdržím komentářů na adresu pí. Tomasové. Její práce má prý směřovat na eden a ten se teprve rozjíždí. Takže uvidíme, co si pro nás a hlavně nezaujaté diváky přichystala. Ale jestli to půjde takhle dál... škoda mluvit. Taxi

  14. Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

    Bejbl     před 17 lety 08.05.2008 23:24 |  
    0 0

    Bylo to fajn. Drobné nedostatky (mince apod.) zážitek nepokazily. Škoda, že nedorazilo víc lidí. Z Rožďalovic jsme přijeli dvěma autobusy a spokojenost maximální.

  15. Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

    (host)     před 17 lety 09.05.2008 02:06 |  
    0 0

    Eden bude perfektní a nejlepší u nás, taková dostačující zmenšenina anglických stadionů. Při tom otevření se spousta věcí zkoušela, divím se že se zkušenosti ze Sazky nevyužili, ale po vstupu na tribunu bylo všechno nádherný. S mincema to je trapas marketingu, proč byl problém je dávat ke vstupence ? A cena 700,- Kč byla taky vysoká, já si to můžu dovolit a koupil jsem je i tátovi a tchánovi kteří by si to z důchodů nedovolili. Byla vysoká i proto, že šlo o zkušební provoz a všichni jsme tam plnili funkci zkušebních návštěvníků. Nedodělky se daly čekat, po vcstupu na tribunu ale žádné nebyly a to je třeba ocenit, A pivo ať stojí klidně stovku, aspoň tam ubude vožralů co se dou jen vyřvat, Celkově to byla paráda a akustika perfektní (mimo repráků :), tabule asi taky nebude takhle strohá, ale budou tam i loga apod. Už se těším na výzdobu a reklamy při CHL, to bede paráda. i Lešku beru na milost za ten stadion. rOMAN

  16. Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

    Gino     před 17 lety 09.05.2008 08:48 |  
    0 0

    Přátelé....
    Byl jsem tam a jsem spokojený. I když, nebylo tomu po celý čas. Nejdříve mne zklamala bitka o mince a buletiny, shanel jsem je jako blazen a kdyz jsem videl pana, ktery mel v ruce dva baliky buletinu, tak jsem si myslel, ze huraaa - nasel jsem je. Kdyz jsem k nemu dosel a o jeden ho pozadal, tak mi nic nedal a rekl "tamhle to davaj zadarmo". Hm, tak jsem pochopil, ze on asi z esidu neni, uf. Nastesti jsem dosel do severni casti vcas a mohl si jednu z poslednich minci vzit z tech potrhanych krabic (mam i fotky, des). Lidi jsou hrozny. Vsude neporadek (nebyly vcas pripravene kose!!!), haldy tacku, plechovek a pytliku vsude po zemi (zapadni koridor). Byl jsem z toho v takovem soku, ze jsem se vydal na tribunu, abych se vzpamatoval. Jake bylo me prekvapeni, kdyz jsem nasel sve misto a sedacku totalne zaprasenou. Tak na to jsem si vazne sednout nechtel, Nakonec jsem misto na zapadni, horni tribune skoncil na jihu, kde jsem byl spokojenej a asi si tam koupim permici.
    Ukazalo se jaci lide jsou... kdyz je neco zadarmo, nedokazou si toho vazit, kazdej nabral pepsi zdarma, bramburky zdarma a pak bylo vsude videt plno nedopitych plechovek. Kdepak, lidem nic zadarmo nedavejte.
    Nutno dodat, ze v polocase uz byly kose vsude a neporadek byl uklizen, dokonce i mince se jeste rozdavali (na vychode byly velke fronty). Takze myslim, ze poradatele jenom nezvladli ten napor a nebyly dostatecne pripraveni predem.

    Jinak zapas a atmosfera o tom netreba mluvit - fantasticky! Kez by na ligu chodilo aspon 10tis lidi. Moc jsem si to uzil a mel jsem strasnou radost z toho, ze se nikdo nepokusil vtrhnout na plochu, cehoz jsem se malinko obaval. Po skonceni zapasu sice sekuritaci na plochu pousteli a nechali nektere navstevniky se na ni vyfotit, ale to uz by stadion skoro prazdny.

    • Re: Eden otevřen zápasem s Oxfordem

      Markus     před 17 lety 10.05.2008 21:25 |  
      0 0

      Bylo krásné se po mnoha letech opět podívat do Edenu, navíc do zcela nového prostředí. Stadion mě nadchnul, atmosféra při zahájení i zápase s Oxfordem byla úchvatná a parádně funguje na stadionu akustika. Je hodně věcí co bych mohl chválit, tak teď řeknu pár věcí co se nepovedly a co by příště šly dělat lépe. První věc jsou koše, opravdu chyběly a úplně zbytečně tak zavinily hafo nepořádku. Další věc jsou překážky v koridorech, chápu že se tam rozdávaly materiály, ale i tak byly dost špatně propustné. Chybí ostrůvky u občerstvení, ale chápu že s tím se už teď nic dělat nedá, to je stavební záležitost a není to žádná tragedie. Také jsem měl špinavou sedačku, chápu že je to čerstvá stavba, ale někdo ty sedačky měl projít, očistit a dát přes každou sedačku igelit a byl by klid. Bylo to poněkud nedůstojné dát 700 Kč za lupen a pak najít tohle. Jinak jsou sedačky pohodlné, uličky docela široké a pod sedačkou dost místa, pohoda. Rozdávání mincí byl chaos, nebylo to profesionálně zvládnuto. Poslední ale pro spoustu dost lidí důležitý moment se projevil po skončení zápasu s Oxfordem. Veřejná hromadná doprava byla přetížená a vzhledem k desetiminutovému čekání na autobus a pohled na dav lidí co se tam pak nevešel se domnívám že nebyla posílena. Informaci z lístku "Cestujte městskou hromadnou dopravou" tak považuji za provokaci, příště jedu autem které pohodlně zaparkuju ve vedle stojícím Carefouru kde je parkování zdarma, dobytčák nemám zapotřebí. Zjistil jsem si před časem informaci ze strany dopravního podniku a ten nezkoumá kde je třeba operativně dopravu posílit, je to prý na organizátorech podobných akcí aby si posílení sami zařídili.