Rozhodnutí disciplinární komise bylo nečekané. "Problémoví diváci se pohybovali v těchto sektorech. K určitému pochybení došlo, ale ne tak závažnému, aby došlo k uzavření stadionu. Potrestali bychom tak i slušné diváky. Rozhodnutí považujeme za objektivní a účelné," uvedl předseda komise Alexandr Károlyi.
"Opatření budeme muset přijmout, je to rozhodnutí DK. Na jednu stranu mě to mrzí kvůli fanouškům, kteří tam chodí fandit a slušně, na druhou stranu věřím, že to pochopí a chci DK poděkovat, že rozhodnutí je racionální. Každopádně podpora z těchto sektorů je významná, ale věřím, že jedno utkání nějak zvládneme. Fanouškům se to budeme snažit vykompenzovat," řekl na verdikt Petr Doležal. "Odvolávat se nebudeme," doplnil.
Opatření se týká utkání se Žižkovem. Pro hostujicí fandy bude muset být vyčleněn bezpečný sektor na východní či západní tribuně, což nebude příliš jednoduché. Fanoušci se zřejmě přesunou na východ. "Věřím, že fanoušci přijdou a podpoří nás v posledních zápasech. Každopádně se budeme chtít s fanoušky sejít," uvedl Doležal. Setkání by mělo proběhnout začátkem příštího týdne.
I když je to netradiční rozhodnutí a fanoušci z jihu budou naštvaní, je třeba si uvědomit, že jsme mohli dostat pokutu až do výše 10 mil. Kč, zavřený stadion až na tři utkání a odehrání třeba 200 km od Strahova či zápasy bez diváků úplně.
Výzva ultras:
Kotel pro utkání se Žižkovem bude na východní tribuně, nekryté, blíže k jižní tribuně. Otázka permic na jih se bude řešit.
Jak probíhalo disciplinární řízení:
Na úvod řízení přečetl šéf disciplinární komise zprávu technického delegáta Miloslava Svobody, která pro Slavii vyzněla velice dobře. "Sledoval jsem činnost pořadatelů, prováděly se osobní prohlídky diváků s cílem zabránění pronášení nebezpečných předmětů. A mělo to svůj výsledek, jak mi ukázal představitel bezpečností služby zadržené předměty. Na utkání navíc bylo přítomno 75 pořadatelů, 125 lidí bezpečností agentury a 611 policistů," povídal delegát. "Na stadionu i v okolí nebyly nalezeny žádné výbušniny," pokračoval. Pak nezapomněl připomenout, že "bezpečnostní stránce byla věnována velká pozornost."
Pak delegát vypsal přesný sled událostí na stadionu, zmínil třeba i nevhodné pokřiky, kdy slávisté použili choreografii. Dobře byla popsána i situace od 60. minuty, kdy dokonce neopomenul zmínit policejní pyrotechniku. Na závěr uvedl další plusové body pro Slavii. "Pořadatelé plnili své povinnosti, s menšími problémy, až tedy na vniknutí diváka."
Následně se do obhajoby pustil generální ředitel Petr Doležal. "Děkuji panu delegátovi za zprávu, události popsal objektivně. Chtěl bych zmínit, že schůzky s policií byly již 14 dní před zápasem, kde byly vytyčeny způsoby, jak k utkání přistoupit. Je pravdou, že k některým incidentům došlo, ale je otázkou, do jaké míry mohl klub tomu zabránit. Každý má na to jiný úhel pohledu. Slavia se snažila udělat maximum, aby vše proběhlo v pořádku. Ale je mi jasné, že k určitým pochybením pořadatelské služby došlo."
Alexandr Károlyi pak ještě přítomným zveřejnil doposud vyčíslené škody, které činí cca 450 tisíc, ale částka ještě může být navýšena. Pak předseda DK měl proslov a mluvil poměrně rozumně.
Následně si slovo vzal ještě pan Doležal. "Po utkání jsme měli hodnocení, diskutovali jsme s policií. Ohledně fanouška, ten vnikl z východní tribuny a v danou chvíli hlavní část pořadatelů se soustředila na oba kotle. Navíc je tu nízká zídka a lze ji lehce přeskočit. K pochybení došlo, ale interně jsme si to vyhodnotili. Chceme si z toho vzít ponaučení. Udělali jsme také sezení s fanoušky, nemáme s nimi problémy, často s nimi jednáme i ohledně choreografií. Fanoušci přispěli k tomu, že utkání s Libercem proběhlo bezproblémově. A závěry z ligového shromáždění jsme již na toto utkání přijali."
Na závěr měl Károlyi zajímavý komentář. "Nešlo určit, čí byla pyrotechnika. Události však poškodily fotbal i pořadatelskou službu, i když ne všemu lze vždy zabránit," řekl. A Doležal doplnil. "Když bylo přítomno tolik policistů, je otázkou, zda klub jako pořadatel mohl výtržnostem zamezit."
Pak všichni odešli a čekalo se na verdikt.
Témata, o kterých DK jednala:
1. pronášení pyrotechniky do ochozů
2. že se nepodařilo eliminovat trhání sedaček a jejich házení přes plot
3. vniknutí diváka na hřiště
Jih a sever bude bez diváků
Výsledek čtvrtečního zasedání disciplinární komise - DK trestá Slavii za výtržnosti mezi diváky, vniknutí diváka a házení předmětů tak, že nařizuje Slavii sehrát jedno soutěžní utkání nepodmíněně od 18. 4. 2008 bez přítomnosti diváků na severní a jižní tribuně.
Komentáře (75)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re:
(host) před 17 lety 17.04.2008 16:59 |Si delaji prdel?
Re:
(host) před 17 lety 17.04.2008 17:02 |nedělaj, ted se budou domácí s hostama řezat na hlavní tribuně!!
¨károlyi to je expert, ten to vymyslel!!
Re:
Bulvi před 17 lety 17.04.2008 19:56 |proc by se to melo řezat?dyt jich tam stejne prijde tak 50...
Re:
(host) před 17 lety 17.04.2008 17:16 |teda já byl na strahově snad 100x, ale vždycinky na jihu, vlastně na přípravu s bohemkou jsem byl na hlavní...ale možná to tak má být, loučení se strahovem a budu koukat na ten "svůj" flek a náš golostroj uvidím projednou čelně.o) amon
Re:
(host) před 17 lety 17.04.2008 17:22 |parada, bude se mlatit na hlavni. Cekam na vyjadreni ultras, kam se presune kotel...
Krax
Re:
(host) před 17 lety 17.04.2008 17:01 |no, to by snad slo....
Jasne, kotelnici asi nadseni nebudou, ale docela me prekvapuje RELATIVNI mirnost trestu. Mozna vzal madar v uvahu, ze policajti uz vlastne vetsinu lidi vybili ....mart
Re:
(host) před 17 lety 17.04.2008 17:11 |Jak pise clovek vyse, tohle rozhodnuti akorat priblizi hosty a domaci kotel k sobe
Re:
(host) před 17 lety 17.04.2008 17:22 |mě teda ten trest přijde dost krutej... jeden zápas v komorní atmosféře. škoda že už jsme vypadli z poháru mohli jsme si to vybrat tam. Tohleto je fakt moc. Madaři za Dunaj!!!!!
Re:
(host) před 17 lety 17.04.2008 17:24 |Ja doufam, ze se kotel presune nekam jinam - nejlepe na jihovychod. Kotel hosti pak bude na severovychode, no to bude mazes. Gratulace Karolyimu k prekonani vlastniho rekordu debility
Re:
(host) před 17 lety 17.04.2008 17:02 |Smrt ČMFS ... DĚVKY !!!
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 17:04 |A jako co udelam s permici?
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 17:06 |hochu asi nic, nemel jsi byt zlobivy chlapec a hazet po chudackach policistech sedacky...
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 17:12 |Dobre ironicky komentar k nekterym ubozakum, co nic netusi
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 17:10 |strčíš si jí doprdele
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 18:24 |nemáš vůbec tušení a kecáš sračky
Re: Jih a sever bude bez diváků
Kubas před 17 lety 17.04.2008 22:18 |priradi ti misto na vychode , už to někde psali
Re: Jih a sever bude bez diváků
Zelik před 17 lety 17.04.2008 17:07 |TAK DOUFÁM, ŽE ZAKÁŽOU VSTUP I PČ(S ČÍM NEPOČÍTÁM) JAKO ZAVŘOU JIH?! ZA TO ŽE TAM POLICAJTI DĚLALI BORDEL? FUUUUUUUUUUUUUUUJ
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 17:13 |Muzou ultras rici, kam se presune kotel? Doufam, ze se uplne nevypusti na ten zapas
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 17:14 |pojdte na vychod :)
Tonda
Re: Jih a sever bude bez diváků
PetCC před 17 lety 17.04.2008 17:17 |Tam není plot! :-)
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 17:17 |ja bych se spojil s kotlikem kolem pani zikove a poradne to roztocil
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 17:17 |na východ, na kraji ke kotli. Vždyt se to nepo...
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 17:16 |No to je trest!!! K smíchu............Ať žije Karolyi
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 17:19 |no furt lepší než aby to bylo bez diváků
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 17:21 |kotel bude na východě nejblíž jihu, neni vo čem
to neni žádnej trest, akorát slávka bude mít o trochu víc korunek z dražšího vstupnýho na východě..pohoda
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 17:24 |a co permice?? to je super si clovek koupi permici a pak si bude platit vstup na zapsy...des...CMFS tomu dalo...
Re: Jih a sever bude bez diváků
Strasak_1892 před 17 lety 17.04.2008 17:26 |Tak myslím, že trest daleko lepší, než nějaká přehnaná pokuta nebo zavření celého stadionu.
Když to budeme brát z druhé stránky - jeden zápas to nějak vydržíme a myslím, že by to v lecčem mohlo i pomoct. Bude daleko více lidí na východní, bude větší šance, že strhneme ostatní k fandění, lidé se naučí chorály, atd...
Pokusím se to udělat tak, aby permanentky na Jižní tribunu platili na tento zápas i na Východní. Myslím, že by to neměl být problém.
Takže kotelníci, na Žižkov se všichni sejdeme dole na Východní tribuně! Ať je nás tam co nejvíce!
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 17:31 |To je rychlost, diky Strasaku
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 17:33 |souhlasim, prijde mi to spis jako takovy Salamounsky rozhodnuti :)
nejak nas "potrestat" museli, derby nebylo uplne koser... :-)
tak alou na vychod!!! :-p
urs
Re: Jih a sever bude bez diváků
martyni (přítel SN) před 17 lety 17.04.2008 17:37 |to zni rozumne, myslim ze atmosfera na vychode by mohl byt fajn.
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 17:51 |Super strasaku diky za rychlost!!! budu tam!!
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 17:58 |No konecne nebedem na vychodni fandit sami , vybornej napad ty spodni tribuny jsou vzdycky prazdny a lidi se konecne naucej choraly i zvychodu. jen aby to po Teplicich nebylo zase 2000 platicich :(
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 18:27 |tak mě napadá jestli se nemýlim... poslední zápas na strahově, a mimo náš dlouhotrvající druhý domov(jížní tribunu)... mrzí mě to
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 18:32 |Mnohem lepší kotel by se vytvořil na západní poblíž jihu, protože východní nekrytá je hrozně úzká...
Re: Jih a sever bude bez diváků
Strasak_1892 před 17 lety 17.04.2008 18:45 |Tak přemýšlel jsem nad tím a Východní, nekrytá tribuna je pro nás ideální. Na většině zápasů bývá prázdná, naše počty jsou +- na tuhle tribunu ideální, nebudeme rušit naše staříky na hlavní z jejich sobotních siest a snad se nám povede strhnout k fandění i zbytek Východní tribuny... ;-)
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 18:49 |hele já vim že aspon neco, ale nebylo by lepsi treba hořejšek,tam je to přeci je větší....
Re: Jih a sever bude bez diváků
Strasak_1892 před 17 lety 17.04.2008 18:55 |Tak pokud budeme na východní, tak už není takový problém říct "jdeme nahoru" a půjdeme nahoru. Jsou věci, které se dají řešit až na místě...
Re: Jih a sever bude bez diváků
bojler před 17 lety 17.04.2008 19:05 |To bude super az se nahoru nazene banda maniku a chudakovi doutnikarovi (a ostatnim) stoupnou na sedacku a poslou ho do prdele s tim, ze mu muze byt jedno kde sedi. Vetsina lidi z vychodni chovani na derby odsoudila a byla znechucena (neresme z ceho, nema to cenu). No su zvedavej jak to dopadne...mam docela obavy jestli se pravo dzungle nestretne s konzervatismem lidi na vychodni..
Re: Jih a sever bude bez diváků
Strasak_1892 před 17 lety 17.04.2008 19:11 |Tak právě o to mi taky šlo. Proto jsem jasně řekl, že ideální bude spodní , nekrytá část Východní tribuny. Nepočítám s tím, že bychom se přesouvali nahoru, ale ani tu možnost nevylučuju. Každopádně i mě štve, když někdo přijde například na derby do kotle a snaží se určovat si tam pravidla a říká lidem, kteří tam chodí na každý zápas co a jak mají dělat... Proto i já chápu lidi, kteří tam chodí na každý zápas, že mohou mít určité obavy, ale myslím si, že není čeho se bát. Třeba si uvědomíte, že do kotle nechodí ty zvířata, které si představujete, ale že i tam chodí normální lidé, se kterými se dá normálně domluvit.
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 19:31 |Souhlas strasaku, jen aby pernamentkare nesoupli na zapad, no kdyztak si budu muset koupit listek ale co hlavne ze budu s kotlem:-)
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 19:37 |bojlere kde mas sedackum prijdeme si tam stoupnout :-))
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 19:41 |Jenom je škoda že bude vstupný na tenhle zápas podstatně dražší na tu východní.Bojim se že to odradí hodně moc lidí od návštěvy.Ale uvidíme jak to dopadne
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 18.04.2008 11:46 |No po zapasech jezdim z Malovanky jako vzdycky a musim rict, ze se mi docela dobre poslouchali ti stari panove ( spis takovy dedeckove ) jak se nadsene vybavovali o nasem kotli, co to zas vymyslel za hesky slogany a vubec o fandeni:-))) Myslim, ze je to taky zajima a asi i bavi, s konzervama sice nic neudelame, ale ja sem se s nima zatim nesetkal ;-)
urs
Re: Jih a sever bude bez diváků
TomsS před 17 lety 18.04.2008 09:42 |No, konečně někdo s rozumným názorem. Místo remcání o něčem, co nelze změnit.
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 17:43 |spíš než "oficiální prohlášení ultras" by mě zajímalo, jestli budu moct jít na zápas ( třeba na východ ) s permicí na jih, když bude uzavřen... mudrc
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 17:47 |To zas vyda info Slavii, na to si musis pockat, Slavia to bude muset vymyslet. Ale skodnej asi nebudes.
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 18:00 |"Fanouškům se to budeme snažit vykompenzovat," řekl na verdikt Petr Doležal
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 17:50 |Karolyi je fakt šašek, to neni možný. Ten komentář fakt posouvá hranice debility do vyšších dimenzí.
Doufám, že se i při zápase bramborářema ze Žižkova se budeme chovat slušně. Ptž nám se ubližuje, my jsme čistí... jen to znovu dokázat
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 18:39 |Ahoj všichni
Hele neříkaj všichni že největší bordel dělali poldové ? A oni zavřou 2 tribuny za to že policajti dělali borden ?
Proč nám rovnou neseberou body ? A nedaj do 2.ligy .
KURVY jedny - Kezba
Re: Jih a sever bude bez diváků
KING25 před 17 lety 17.04.2008 20:10 |Dost přijatelný trest. Dopadlo to dobře a ten jeden zápas se bez 8000 sedadel obejde a aspon bude na východě na lize konečně rušno.
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 20:31 |zruste kotel, to bude nejlepsi, dobytek patri na porazku !!
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 20:40 |No ty si asi nějakej chytrák co si sedne na hlavní tribuně,neotevře hubu za celej zápas a při našem gólu možná zatleská.
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 21:36 |ty snad nejsi slávista a pokud jo,tak si akorát velká pí*a
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 21:48 |hele ty čůráku, neznamená že hovada nemůžou jít i na hlavní.... si vedle tebe pudu sednout na hlavní a můžeš mi to pěkně říct na stadáku.... stačí říct kam máš permici
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 22:36 |Když se podívám na ten tvůj příspěvek, tak on asi mezi kotlem a hlavní moc velkej rozdíl nebude... ;)
MW
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 17.04.2008 22:55 |Kill all humans, kill all humans.
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 18.04.2008 08:54 |3,14čo ..... zustan doma.
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 19.04.2008 15:53 |lol nepochopils, to je z jednoho serialu, kil all humans kill all humaaaaaans, docela me to i pobavilo:)
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 18.04.2008 11:30 |svata pravda, je to ostuda fotbalu. obusky na tu chamrad
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 18.04.2008 15:37 |né vole, tobě seknout do rypáku hák a vyvěsit na jeřáb!!!
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 18.04.2008 09:37 |Na zdejší poměry je to přijatelný trest .Čekal jsem velikou pokutu v řádech milionů a např. zavření stadionu, jako takového. Tohle se dá přežít a naopak bych na tom našel i něco pozitivního. Konečně se bude pořádně fandit i na tribunách :-))idealní by bylo, kdyby se kotel nepřesunul jako celek ,ale lidi ochotní fandit se infiltrovali, mezi koukače a tím bychom si konečně mohli užít atmosferu , jako v Anglii.Podle mě by na tento zápas mohlo přijít i dost lidí. LordEdmund
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 18.04.2008 11:50 |jojo, ten infiltrát zní dobře :-) ale musí to bejt několiko lidiček, se dvěma popř. třema asi nikoho nestrhnem :-/
urs
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 18.04.2008 09:52 |Dobrý den celý den Vám všem přeji.
Přátelé, kamarádi!
Co nás nezabije, to nás posílí. Mně je úplně jedno jaký byl verdikt a co a kam bude zakázané. Prostě přijdu na fotbal v sobotu šestadvacátýho dubna a jestli budu fandit Slávii z východní nebo západní je teď asi nepodstatné. Důležité je, že tam budu a dokonce to beru jako výzvu, že nás tam prostě přijde víc. Teď v Teplicích nás čeká další zápas (kolik jich ještě bude - zřejmě již všechny) pravdy. Teplice budou velmi těžkým soupeřem. Jde jim o třetí flek. Ale nám jde přeci o první flek a tak doufám, že to bude dostatečným impulzem pro všechny naše zdravé fotbalisty a půjdou do toho naplno. Nálada v kabině je bojovná a správně napnutá. Liberec tomu přeci jen trochu pomohl a píst upustil trochu nadbytečné páry. Věřím, že Matěj už srovnal hlavu (nikde jinde to nebylo) a i ostaní kluci jsou už v pohodě. Kalivoda už se snad taky vyblbnul a Volešák bude taky snad přizván. Taky Eden se bude otevírat a kdyby to bylo možné, někam bych tam nainstaloval krásné varhany a Česká folharmonie by zahrála Dvořákovu symfonii "Z nového světa". Tohle kdyby mohl vidět můj děda a táta, ty by mrkali na náš "Nový Eden". Co Ti si museli vytrpět posměchu a úšklebů a ponižování od našich "rudých z Letné". Tak už jen pro tyto pro nás významné události by naši kluci měli vydržet a nevzdat tu "válku nervů, kdo to vydrží a prohraje". Ať si Bílek pindá do novin co chce a že chce vyhrát všechno. Já všechno nechci, ale udržet na konci první flek bych si moc přál. A tak budu chodit dál na fotbal naší Slávie a fandit na plný pecky. Jinak jsem slyšel tu melodii na jeden s těch tady před časem uvedených návrhů na fandění. Popěvují ho fanoušci Manchesteru United a je to docela slušný (asi takhle Heja heja hooo - bez textu jen ten popěvek). Tak se teď tady dejme dohromady, ať nás kluci vidí a slyší. A ještě na závěr, také blahopřeji HC Slavii Praha k mistrovskému titulu a Vl.Růžičkovi s veškerou úctou vysekávám velkou poklonu. Sokrates 55
Re: Jih a sever bude bez diváků
Gino před 17 lety 18.04.2008 09:52 |Ja jenom zasnu, jak se tu nekteri (nejspis nactileti) radoby priznivci vyjadruji.
Muj dik patri Strasakovi za jeho rozumne vyjadreni tady a hlavne za myslenku se zapojenim vychodnaru do fandeni. O tom jsem tu mluvim nedavno, ze kotel byl na Jihu prilis v izolaci.
Byl na utkani s Libercem a kotel se mi moc libil (byl jsem na zapadni, jako vzdy), fandeni bylo super a proto bych zde rad kotli podekoval za super zazitek.
Skoda tech nekolika excesu cestou domu, kdy jsem par nasich radikalu (vetsinou nactileti chcipaci) videl zbytecne bouchat do autobusu atp. - trochu mi to zkazilo dojem.
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 18.04.2008 10:27 |Tak proc si ty nactilety chcipaky nesrovnal do late? mam dojem,ze jsi tu po derby vykrikoval naky plany na utvoreni domobrany:D
troubi
Re: Jih a sever bude bez diváků
Gino před 17 lety 18.04.2008 10:46 |Chtěl bych tě vidět, hrdino, jak by ses sám postavil proti davovému šílenství způsobenému cca 20ti výrostkama :o)
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 18.04.2008 11:54 |Marvine jsou to 2 problemy:
1) vetsina lidi, v Cechach tuplovane fandi, kdyz se dari, proto je podle me nejvetsi sance na zapojeni do skakani napriklad po golu a ne kdyz je zrovna na travniku holomajnza (myslim, ze treba na Zlinu skakalo skoro vsech 2523 vernych)
2) na Vychode je to hodne mixovane sedi 2-3 mladi pak 2-3 duchodci, pak 2-3 strdniho veku atd. Chybi trosku "skupinove/davove" psychozky.
Hans
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 18.04.2008 12:17 |me by ani nenapadlo se jim stavet.ja jen myslel,ze shanis partu lidi co se jim stavet bude,tak evidentne nemas nabor jeste dokoncen.ale budiz.
troubi
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 18.04.2008 10:44 |Já mám pocit, že východ se do fandění ani zapojit nechce. Jinak si totiž nedokážu vysvětlit, že když se skanduje "Celý stadion skáče s námi", tak oni stejně sedí a koukají jak trubky (čest několika výjimkám. V neděli jsem dokonce i na tu dálku viděl, že jeden slávista se to tam hodně snažil burcovat, leč marně). Marvin
Re: Jih a sever bude bez diváků
Gino před 17 lety 18.04.2008 10:47 |Já sedávám na západě a musím říct, že západ se občas trhne a chvilku vydrží skandovat. Ale víceméně se lidi hlavně styděj, chtělo by to partu ke který by byla možnost se přidat. Proto se mi líbí Strašákovo prozření, že přesun na východ jistě pomůže (v tomto směru).
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 18.04.2008 11:03 |Bylo by hezké, kdybys měl pravdu, ale já jsem v tomhle spíš skeptik. Marvin
Re: Jih a sever bude bez diváků
Gino před 17 lety 18.04.2008 11:12 |Idealni by bylo mit nejake sekce kotle i na zapade a vychode... :o) Beru to ze sve zkusenosti, taky by pro me bylo jednodussi se pridat ke skupince skandujicich (a rad, velmi rad) nez sam se snazit neco kricet mezi tichoslapkama...
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 18.04.2008 15:44 |podle mě tohle neni třeba řešit.kdo bude chtít fandit tak pude do kotle(místa je tam furt dost) a kdo ne tak pude jinam. a ne aby sme cpali naší víru v fanoušovství po celym stadioně.to by nebylo z naší strany dobré
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 18.04.2008 12:14 |Myslim že kotel dole na výchdní nikoho nestrhne musel by být nahoře z dola nebude nahoru nic pořádně slyšet já sem pro kotel nahoře Vašek SLAVIA ULTRAS
Re: Jih a sever bude bez diváků
(host) před 17 lety 18.04.2008 16:58 |Můžem být možná rádi, že je to "jen" na jedno utkání, když už takhle dementně rozhodli, nadruhou stranu mohlo to být horší. Ale jaký trest dostane policie?
viz. témata, o kterých disciplinárka jednala:
1. pokaždý se něco pronese, jak na hokej tak hlavně na fotbal, ale kua projednávat pár světlic, aha oni vlastně v novinách psali, že házeli lidi výbušniny... tak to pak jo, policie nic :X
2. to se též né vždy podaří eliminovat při vypjatých zápasech.. nezastávam se hovad, ale je všeobecně známo, že čím stoupá agresivita (že by policie?), tím stoupá i odpor -> zjednodušeně "akce a reakce".
3. nebyl ten divák náhodou sparťan (1 z těch vypatlaných fandů)? a takhle náhodou kde byla policie? aha, mlátila lidi a házela ty výbušniny pane károlji nebo jak se píšete :X