Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Sečteno, podtrženo

Mediální obraz pondělních událostí je zvláštní, ale kdo včera viděl diskusní pořad Sečteno, podtrženo, tak musel nevěřícně kroutit hlavou nad výroky zúčastněných. Ty největší "perly" si můžete přečíst, připravil jsem doslovný přepis, na samotný pořad je v textu také odkaz.

Ota Černý:
Výrok č. 1: Druhý citát, pan Károlyi bude šetřit, zda pořadatelská služba pracovala dobře. Nemusí nic šetřit, to je prostě vidět. Nesmysl. Jeden obézní člověk honí blázna, kterej utrhne praporek, to je pořadatel a nebýt tam policie, tak ho nedohonil nikdy, ještě ho teď honí po Strahově.

Výrok č. 2: Já když jdu na fotbal, nevím jakou máte zkušenost pánové, já když jdu na fotbal a do slipů, do slipů, šacujou mě, jestli něco nenesu, do slipů. Tam bylo včera tuny, tuny petard a všeho možnýho, jak tam mohli proniknout? Pan Károlyi nemá co šetřit, pan Károlyi musí trestat.


Luděk Mádl, zástupce šéfradaktora deníku Sport
Výrok č. 3: Odstratovalo to Kalivodovo vyloučení, tak to odstratovalo fanoušky Slavie, kteří tam začali, spustili tam tu kanonádu těch dělobuchů a začali rvát ty sedačky a házet je na hrací plochu.

Výrok č. 4: Kolem Strahova je několikakilometrový plot, který jsem tam viděl spoustu fanoušků ten plot přelézat a přes ten plot to mohli přehodit s klidně atomovou bombou.


Jaroslav Plašil, sportovní redaktor ČR1
Výrok č. 5: Prý si to tam přinášeli v noci přes plot a někde si to tam snad měli na stromy přivazovat, ale nevím, to jsou informace, spekulace, do kterých bych se nerad pouštěl.

Celý diskusní pořad si můžete prohlédnout na fotbalzive.cz.

Abyste se také orientovali, máte zde odkazy na několik článků z dnešního dne. MF Dnes přinesla i rozhovor se Strašákem, přesto některé novinářské názory jsou zvláštní.

iDNES.cz: A teď na Strahově uklidit ten svinčík
iDNES.cz: Vítejte v Česku, fotbalovém pravěku
iDNES.cz: Pronést zbraň na fotbal není žádný problém
iDNES.cz: Fanoušek: Nejsme svatí, ale policie to přehnala
iDNES.cz: Langer: Tresty pro rowdies není třeba zpřísnit
ihned.cz: VIDEO: Nahrávky hooligans ze včerejšího derby kolují na internetu
Blesk.cz: Fotbal je jen záminka!
Aha: Čím se pálilo na Strahově?
spartaforever.cz: Mediální bublina psa filipsa 13. (aneb mnoho otázek, žádné odpovědi)

Komentáře (52)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Sečteno, podtrženo

    (host)     před 17 lety 02.04.2008 16:31 |  
    0 0

    tohle derby byl fakt humus :-((( všichni co jsme tam byli víme dobře jak to bylo. ale u rodin známých a kamarádů zmasírovaných médii jsme zvěř bezmozci atd. důvod? svými hlasivkami podporuješ svůj klub. a ještě jedna věc. nejhorší pro mě byl ten pocit zmaru když vlastní pořadatelé s PČR začnou strhávat z plotu nejlepší vlajky (tzn. pýchu každýho tábora) a pro jistotu škubou co můžou aby náhodou nezůstala celá :-( a navíc tam pod to hned nahážou rozbušky aby znemožnili přístup fanouškům kteří je chtěli bránit. je snad ještě nějaká větší potupa? 209

    • Re: Sečteno, podtrženo

      (host)     před 17 lety 02.04.2008 16:37 |  
      0 0

      naprostej souhlas

    • Re: Sečteno, podtrženo

      (host)     před 17 lety 02.04.2008 16:42 |  
      0 0

      Fanoušci, ani Sparty ani Slavie neodpálili jedinej dělobuch, ani jeden! Jen pár světlic a dýmovnic, ale ta 15ti minutová šílená kanonáda byla od policajtů, navíc to házeli mezi fanoušky do horní části jižní nekrytý, kde sem byl i já, kde jen všichni utíkali a mačkali se na stěnu nahoře, bylo to fakt o umačkání, já byl úplně u sttěny, na mě se tlačili stovky lidí, okolo to bouchalo, a to všechno kvuli pár (tak 10-15) hovadum který dole lomcovali s plotem. Timhle zbytečnym zásahem vyprovokovali spoustu dalších lidí, a neni se čemu divit, člověk kterej nic nedělal, jen si normálně fandil, když na něj začnou bezdůvodně házet dělbuchy a mlátit ho se prostě bude bránit, to je jasný. Policije to nezvládla, vždycky se jen odvedli problémoví jedinci, uhasili dýmovnice a byl klid. Ale tentokrát, i kvůli tý mediální masáži před zápasem, cvičení atd. do toho šli už předem s tim, že tam vlítnou a že si zahází dělbuchy, ať už se neco stane nebo ne. A je mi fakt na zvracení z toho jak to teď prezentují média.

      • Re: Sečteno, podtrženo

        (host)     před 17 lety 02.04.2008 16:52 |  
        0 0

        a ty dve bomby hozeny na hasice ze sektoru sparty, to bylo co? tech asi 8 nebo kolik svetlic ze sektoru sparty a nekolik dalsich ze slavistickyho sektoru?

        nedelejme z divaku obetni beranky. policajti to prehnali, ale dostali zaminku. a ta vzesla z obou taboru.

        • Re: Sečteno, podtrženo

          (host)     před 17 lety 02.04.2008 16:58 |  
          0 0

          Samozřejmě, dostali záminku zasáhnout proti těm, kteří skutečně bordel dělali, a prpti nim skutečně zasáhli. Ale nedostali absolutně žádnou záminku začít to házet mezi nás, kde nikdo nic nědělal. Tím nás vyhnali nahoru ke stěně, a bouchalo to dál, ještě když všichni přes jednou zábradlí utíkali na schody za tribunou, protože východ ze sektoru policajti zablokovali.

          • Re: Sečteno, podtrženo

            (host)     před 17 lety 02.04.2008 17:56 |  
            0 0

            Nakrov
            Z meho pohledu: Nic sem neudelal. Ale dostal jsem delobuchem a slzakem do oci, takze sem mel fotbal na pul hodiny neli do konce zkurvenej. Ten kdo delal ten bordel, tech 10 lidi co delali svetlice,stejne nepotrestali jen je vyprovokovali (policajti) k vetsimu nasili a vetsimu trhani sedacek. Takhle proste policitse postupovat nemuzou. A jak vidno, stejne niceho nedosahli. Je to o demokracii a ne ze pausalne zmlatej celej kotel, pac tam nekdo pronese svetlici. to je to co mi vadi. Ja se nepral od 12 let a je mi 30, codim do kotle na kazdj zapas, pac nechci sedet mezi lidma, kde je slyset jen Zikova ale chci fandit choraly apodobne. At chytnou ty co delaj bordel, ale proc vnikat s vybusninama do kotle a maltit tam vsechny?? to neni reseni. a to ze novinari pisou, ze delobuchy tam hazeli fanousci??!! vzdyt se k tomu i ty policajti priznali, co oni pouzili a co fanousci. A basta. Jako spravny fanousek rikam. ted je tady plzen (na vyjezdy nejezdim, mam rodinu a praci) a pak dlsi zapasy a my musime zapracovat na choreu. :-))) Slavia forever !!!

        • Re: Sečteno, podtrženo

          (host)     před 17 lety 02.04.2008 22:52 |  
          0 0

          Vidím to taky tak.

  2. Re: Sečteno, podtrženo

    (host)     před 17 lety 02.04.2008 16:37 |  
    0 0

    Na výroky prasátka otíka nemá cenu reagovat. je to deb*l.

  3. Re: Sečteno, podtrženo

    mart     před 17 lety 02.04.2008 16:45 |  
    0 0

    Bohuzel, tenhle narod ma rad divadlo, .... tak dostal divadlo. Perfektne pripravene. Scenar vysel presne tak jak to bylo naplanovano.
    Tady proste nejde nic udelat normalne. Kdyz se predava politicka moc, "vyrobi" se "sametova revoluce"... ( a jak sem to tenkrat zral). Kdyz je treba prosadit nova zakonna opatreni "vyrobi" se zaminka. Hnus, odporny hnus. mart

  4. Re: Sečteno, podtrženo

    (host)     před 17 lety 02.04.2008 16:46 |  
    0 0

    Luděk Mádl, zástupce šéfradaktora deníku Sport
    Výrok č. 3: Odstratovalo to Kalivodovo vyloučení, tak to odstratovalo fanoušky Slavie, kteří tam začali, spustili tam tu kanonádu těch dělobuchů a začali rvát ty sedačky a házet je na hrací plochu.

    lol, me jen prekvapuje ze den nebo 2 dny po zapase sportovni novinar v televizu stale prezentuje informace nezakladajici se na pravde - jakoby bylo tak tezkdy v dnesni dobe se sehnat info. Zas to jen nahrava domnenkam o pripravene akci v souvislosti s tim, ze se ma policie stahovat ze stadionu

  5. Re: Sečteno, podtrženo

    (host)     před 17 lety 02.04.2008 16:57 |  
    0 0

    Jedinej Plašil z ČR1 mluvil oběktivně, byl nestraný. Mádl to je sparťanský přisluhovač, toho si všimne každý co čte Sport. Černý to je chorý mozek a patolízal Košťála. Dnes ve Sportu mluví Karoly o pokutě až 10.000000 Kč a zavření stadionu na 3 zápasy. začíná se to pěkně rýsovat. Cinklý jaro se blíží.

    • Re: Sečteno, podtrženo

      (host)     před 17 lety 02.04.2008 17:45 |  
      0 0

      Proboha je objektivního na těch žvástech o nočním přivazování munice na stromy? Pokud to myslí vážně, tak je blázen. Kromě toho byl evidentně zmatenej, přišel tam prezentovat svou zoufalou soutěž fanoušků, která je každýmu pro smích. O Mádlovi nemá cenu ani mluvit, od novináře by člověk čekal cokoliv jiného, než slovní i vizuální projev alá chovanec psychiatrické léčebny... Sešla se tam opravdu ukázková squadra... k těm žvástům se připojili i nezaměstnaní Hřebík s Beránkem, který u mě taky šíleně klesnul - ovce bez vlastního názoru.

      Opravdovým vrcholem byl ale Oťas. To bylo něco neskutečného, už kvůli němu doporučuji všem ten pořad zkouknout.

      • Re: Sečteno, podtrženo

        (host)     před 17 lety 02.04.2008 19:02 |  
        0 0

        Aby toho nebylo málo, tak "občan" Černý "o žádných policejních granátech nic neví" a "zákrok policie považuje za adekvátně mírný". Neskutečný... Svého podřízeného - lháře Bosáka - se samozřejmě ještě zastává.

    • Re: Sečteno, podtrženo

      (host)     před 17 lety 03.04.2008 07:36 |  
      0 0

      Přečti si přesně co řekl. Že se říká atd. a že by se nerad pouštěl do nějakých spekulací. Nehledej v něm za každou cenu blbce. To by spíš potvrzovaly jeho výroky o Bohemce a jejich fantastických fans. A jaká to škoda že spadnou. Ale že si . ligu vlastně koupili, o tom ani zmínka. Jsou to naši velcí vršovičtí kamarádi, ale kdyby mohli zašlapali by nás do země, tak to je.

  6. Re: Sečteno, podtrženo.......

    ketiv666     před 17 lety 02.04.2008 16:57 |  
    0 0

    ..........hotovo. Brečet, smát se? Na největších informačních serverech v diskusích proběhl a stále probíhá boj mezi televizními diváky zmasírovanými medii a námi, co byly přítomni zápasu. Všichni vidíme, co se děje a jakou moc mají media. Překroucená a senzacechtivostí nabubřelá realita se stala pravdou svatou a nás fanoušky linčovati budou. Sám jsem - a určitě mnoho z Vás také muselo - vysvětloval a ohrazoval se proti názorům okolí - v práci, v rodině....myslím, že už nemá moc významu minulost rozebírat, nejlepší důkaz o našem fandovství podáme doma v Edenu. A pevně věřím, že kotel na příštím zápase předvede vtipné choreo, které bez urážek a vulgarit poukáže na to, co se stalo. Howgh

    • Re: Sečteno, podtrženo.......

      (host)     před 17 lety 02.04.2008 17:33 |  
      0 0

      na plot nápis: "mohli jsme sem vyvěsit vlajky, a krásné"

      nebo transparent: "kurvy z derby to sme my"

      :-))) 209

  7. Re: Sečteno, podtrženo

    (host)     před 17 lety 02.04.2008 16:58 |  
    0 0

    ..mne proste bavi cist si ty komentare ......nechapu jak muzou psat takovy bludy..evidentne jde proste o to, ze to lidem naservirujes a oni to proste vezmou jak je to napsany..
    aha...policejni pyro prehlusuje fanouskovsky,...
    kyz jsem se dival na videa..tak tam proste(zejmena nahore v sektoru)..utikali lidi jeste vic nahoru pred hazenejma vybuskama policajtu,.....

    a tak je to ze vsim..proste se udelalo divadlo okolo toho ze tam par debilu delalo vetsi bordel..a odnaseli to lidi kteri s tim nemeli co do cineni..a jak znamo nasili plodi nasili,..takze se pak nedivim ze nekomu rupe v bedne a hazi na ne ty sedacky!

    ..proc se treba neresi ze pruvod spartanu cestou na strahov rval rasisticky hesla..a co se stalo..NIC!..policie monitorovala situaci!
    Martin

    • Re: Sečteno, podtrženo

      (host)     před 17 lety 08.04.2008 18:46 |  
      0 0

      Jaký rasistický hesla? Co vím, tak žádné nezněly, žádnou rasu nehanobili...

  8. Re: Sečteno, podtrženo

    (host)     před 17 lety 02.04.2008 17:02 |  
    0 0

    Chce tady nekdo popirat naprosto katastrofalni poradatelskou sluzbu? Chce nekdo popirat, ze kontrola byla fraska? Pripomina mne to hysterickej clanek z lonskyho leta o rozpadu kadru..

    • Re: Sečteno, podtrženo

      (host)     před 17 lety 02.04.2008 17:17 |  
      0 0

      toto je dobry nazor . Jedine co na tomto derby ocenuji je fakt ze se snad zacne aspon trochu neco delat

    • Re: Sečteno, podtrženo

      (host)     před 17 lety 02.04.2008 17:50 |  
      0 0

      Kontrola byla opravdu fraska, obzvlaste benga meli dojit dukladnou prohlidkou a melo jim byt zakazano pyro - takhle vyhrali Ultras PCR

      • Re: Sečteno, podtrženo

        (host)     před 17 lety 03.04.2008 17:43 |  
        0 0

        Proč by Otu šacovali ve slipech? Má tam už delší dobu hovno a to každý cítí i na dálku.Beránku,Hřebíku,vy sice máte jistě právo na vlastní názor.Ale na vlastní a ne citovat z referátu tlustého Otíka,kterému se chystají nakopat prdel i doma na Kladně.Za ty kecy soudruha mouly máme ještě platit? Proč nevystupuje raději s tou slovenou v jejím panoptiku?Jedinej objektivní a tím pádem i novinář ve smyslu toho slova byl Plašil. Co si dovolí "bývalý" oblíbený a objektivní vzor začínajících novinářů nejmenovaný Jaromír,přesahuje míru etiky a objektivity.To už je na pár facek vole, přesně takových, jaké schytal Pavel v Merkuru.Ale jinak tě mám docela rád, ... při té bídě! Ale na druhé straně, jelikož vám to přerůstá přes hlavu, jsem rád , že ME bude na Primě.!!Alespoň budete mít čas na přemýšlení,kde udělali "soudruzi z NDR" chybu!!!Jirka.

    • Re: Sečteno, podtrženo

      (host)     před 17 lety 02.04.2008 17:50 |  
      0 0

      Kdo kde popírá katastrofální pořadatelskou službu?

      Ty jsi snad ochoten uvěřit kecům toho kašpara z rozhlasu, že si fanoušci v noci přivazovali na Strahově munici po stromech?

      Černého na Kladně šacují do slipů? Jak je potom možné, že když jsme na Kladně hráli my, tak na nikoho ze sektorů hostů ani nesáhli a na hřiště pak přílítlo několik světlic? Proč v tom momentě tenhle chudák nepožadoval exemplární trest pro Kladno? Proč nepožaduje každý domácí zápas trest pro Baník a zavření Bazalů? Proč nepožaduje trest a zavření stadionu pro Olomouc za ten zápas s Baníkem?

      • Re: Sečteno, podtrženo

        bojler     před 17 lety 02.04.2008 18:36 |  
        0 0

        Ne, neverim tomu. Cernyho taky nemam rad. Ale je potreba videt diplomaticky receno "velke rezervy v praci poradatelske sluzby".

        • Re: Sečteno, podtrženo

          (host)     před 17 lety 02.04.2008 18:40 |  
          0 0

          Samozřejmě, jenže je zajímavé, že na ty rezervy inkvizitor Černý ukazuje pouze v případě Slavie a rovnou vynáší tresty, ačkoliv k tomu není oprávněn. Proč nepožaduje 10 mil. pokuty pro Kladno, Olomouc, Ostravu a Žižkov?

          • Re: Sečteno, podtrženo

            (host)     před 17 lety 05.04.2008 02:13 |  
            0 0

            nebreč a nefňukej a nežaluj

  9. Re: Sečteno, podtrženo

    repan     před 17 lety 02.04.2008 17:16 |  
    0 0

    Ten Černý fakt dokáže hnout žlučí. Že prej se maji radní měst postarat o dopravu fanoušků domu z fotbalu v nočních hodinách(po zápasech se začátkem 20:15). Ten je fakt k smíchu.

    • Re: Sečteno, podtrženo

      (host)     před 17 lety 02.04.2008 17:30 |  
      0 0

      na plot nápis: "mohli jsme sem vyvěsit vlajky, a krásné"

      nebo transparent: "kurvy z derby to sme my"

      :-))) 209

      • Re: Sečteno, podtrženo

        (host)     před 17 lety 02.04.2008 17:33 |  
        0 0

        pardon, překlikl jsme se 209

        • Re: Sečteno, podtrženo

          (host)     před 17 lety 02.04.2008 18:06 |  
          0 0

          osobne bych spis uvital nejaky akce smerem ne proti..ale vstricnost..s klidnou hlavou se jim treba postavit...ale byt moralni vitez..ne jim dat dalsi argumenty do ruky..tzn..treba neco jako "langer ven":)..vzhledem k tomu, co dneska pronasel za reci..
          M.

    • Re: Sečteno, podtrženo

      (host)     před 17 lety 02.04.2008 19:18 |  
      0 0

      tak my zase můžem tvrdit, že by nám tu dopravu z fotbalu v nočních hodinách platit Česká televize... :-) Třebas to pak Otíka Chrochtchroct trkne

  10. Re: Sečteno, podtrženo

    (host)     před 17 lety 02.04.2008 17:53 |  
    0 0

    Když po vítězném derby na Letné oslavně vyvolával slávistický kotel jméno klokana Bosáka, příliš jsem nechápal důvod. Tím spíš, když tenhle člověk si nikdy nenechal ujít žádnou příležitost kopnout si do Slavie (dluhy, vztahy hráčů, stadion atd.). Teď pro změnu označil fanoušky Slavie za idioty... doufám, že už nikoho nenapadne tohoto chudáka jakkoliv oslavovat.

      • Re: Sečteno, podtrženo

        repan     před 17 lety 02.04.2008 18:17 |  
        0 0

        Podle mě pan Bosák dlouho neviděl žádný fotbal z naší ligy. Je asi moc zmlsanej LM a pohárem Uefa.

    • Re: Sečteno, podtrženo

      (host)     před 17 lety 02.04.2008 18:30 |  
      0 0

      Dobrý den Vám všem přeji,
      jak jistě z mých diskuzních příspěvků víte, mnoho let chodím na Jih, protože jsem si tam mohl i z husta zafandit. Víte, že nejsem pro žádná hulvátství, dokonce nefandím ani "Smrt Spartě". Bohužel, to co jsem si prožil na vlastní kůži a oděv, to byla síla. Nechci tady vymlouvat názory a stanoviska nikomu. Hovořím pouze sám za sebe. Zákrok policie byl naprosto nesmyslný. Těch několik opilých fandů, co tam začali blbnout a kopat do těch vrátek, ti měli být popadeni a vyvedeni po dráze přímo do antonu, šmytec, zasloužili by si i nějakou vyfasovat a nic bych neřekl.To co se dělo potom, to byly manévry bláznů v uniformách a nemělo to nic společného s nějakým organizovaným utlumením agresivity fanoušků. Já nevím jak docílit toho, aby všichni věděli, že ta šílená kanonáda nebyla dílem nikoho jiného než těch policistů, kteří dokonce měli srandu z toho jak nám to bouchá pod nohama a řvou na sebe " mrskni to ještě tamhle". Tak to bylo a nemusím se nechat ovlivňovat nikým. K fotbalu, poprvé jsem byl zklamán K.J. To co postavil bylo špatně a první poločas stál z naší strany úplně za prt. Druhý poločas, začal lépe a bohužel díky Kalivodovi skončilo naše oživení ihned po vyloučení. Kalivodu kritizovat nebudu, on se tím protrápí sám. Jen doufám, že teď už je našemu trenérovi jasné, koho může postavit a mít jistotu, že se ten hráč bude prát o dobrý výsledek až do třeba 95. minuty. Jestli bude stále točit a míchat sestavou jako větrným mlýnkem, tak se mu to sesype jako domeček s karet. Vaniak, Suchý na svém postu, Abraham, Černý, Toleski, Tavarez, doufám i Brabec, Dřížďal, Ti mi do té mozaiky zapadají, ostatní mohou hodně zabrat a budou taky platní, ale M.Jarolím to zatím rozhodně nebude, bohužel ani Matěj Krajčík se s formou nepotkává a Latka si taky musí srovnat pořádně hokejky. Musíme to všechno ubojovat, protože fotbalová kreativita a taková ta herní pohoda, ta nám tedy setsakra chybí. Přesto věřím, že to při poctivém přístupu a makání můžeme dotáhnout až do titulu. Už jen kvůli lidem, kteří nám ho tak moc nepřejí, že se sníží i k těm debatám, co vedla sportovní redakce v čele O.Černým. Prosím nezlobte se, že to je tentokrát delší, ale asi tak nějak jsem to chtěl napsat. Zdravím Vás všechny slávistické bardy z diskuse a dívejme se před sebe a na každý další zápas, co nás čeká. Čas hodně věcí pomůže vyléčit a utlumit. Rozhodně štvavé emoce nechme někde v koutě, ty se k nám nehodí. Sokrates 55

      • Re: Sečteno, podtrženo

        (host)     před 17 lety 03.04.2008 07:44 |  
        0 0

        Tak konečně příspěvek, který má hlavu a patu. Díky Sokrate.

      • Re: Sečteno, podtrženo

        (host)     před 17 lety 03.04.2008 10:14 |  
        0 0

        hezky napsaný, za 14 dní zase na Strahově na jihu. Asi tam příště na ty kretény, co budou chtít zlobit vlítnu sám..Než dát záminku gumákům. Ted jsou nejdůležitější 3b s plzní. Věřím, že tenhle incident nám může i pomoct, bude pro nás ponaučením a v Edenu budeme mít všechno perfektně zajištění. amon

  11. Re: Sečteno, podtrženo

    (host)     před 17 lety 02.04.2008 17:59 |  
    0 0

    Tak pánové našli řešení - komik Lubas zakáže fanouškům hostů cestovat na venkovní zápasy. Klobouk dolů, inspirovat se v Itálii...

    • Re: Sečteno, podtrženo

      (host)     před 17 lety 02.04.2008 19:15 |  
      0 0

      i v Itálii snad smíš cestovat na venkovní zápasy, ne...? Spíše bych se insporoval ale v Anglii... Prostě prodej lístků na OP nebo "ID fanouška" (aby se třeba pan Zlámal nemusel bát, že se tm vrátí komunismus)

      • Re: Sečteno, podtrženo

        (host)     před 17 lety 02.04.2008 20:00 |  
        0 0

        Na některý zápasy v Itálii hostující fandové cestovat nesměj, v Řecku jsou mají zase hostující fandové zázak návštěv na derby... holt si kašpaři ze svazu vybrali opravdu ukázkový příklady pro následování... Itálie, Řecko...

        • Re: Sečteno, podtrženo

          (host)     před 17 lety 02.04.2008 20:21 |  
          0 0

          To už souhlas, na vybrané zápasy maj zákaz... Co jsem ale pochopil, tak by se u nás klidně mohlo stát, že by ten zákaz platil na všechny zápasy... myslím tím pro "rizikové" týmy jako Sparta, Slavia, Ostrava... Brno. Možná ještě jeden dva týmy, tak tyhle týmy by prostě měly zakázáno na všechny zápasy, ať do Plzně či Jablonce... S tím derby to říkal Vaňous no, ale nediv se, tam by šlo fakt o život.. :-))))ale tohle je klasické čecháčkovství.... místo toho, abychom řešili "jaká přijmout opatření, aby se to příště už nemohlo stát" (registrace fanoušků, policie mimo stadiony, hřiště bez plotů, ale o to tvrdší postihy při přestupcích - a ne že "ono to je sice zakázaný, ale stejně to dělaj všichni a netrestá se to...", atd atd atd...) tak to prostě zakážem.
          btw pokud ČMFS shledá, že pořadatelská služba Slavie selhala, hrozí pokuta až 10 mil a 3 zápasy bez diváků.... Osobně si myslím, že horší by byli ti diváci, kor ted když ta liga finišuje... To by bylo fakt sprostý od nich.... Takže "doufám" v mírnější postih, řekněme půl milionu kaček...

      • Re: Sečteno, podtrženo

        (host)     před 17 lety 02.04.2008 21:37 |  
        0 0

        Na OP to funguje i v Itálii....

        • Re: Sečteno, podtrženo

          (host)     před 17 lety 02.04.2008 21:43 |  
          0 0

          Podle Zlámala by to byl ale návrat ke komunismu....

  12. Re: Sečteno, podtrženo

    iTom     před 17 lety 02.04.2008 19:43 |  
    0 0

    Do slipů... fakt dobrý, jsem se dlouho takhle nazasmál, ale zároveň je mi z toho na blití. tomu snad nemůže uvěřit nikdo. i když idioti jako mádl a spol. bohužel jo. spíš je to tak že jde na fotbal a ještě mu u brány pořadatele dělají koridory aby mohl nerušeně projít.

    • Re: Sečteno, podtrženo

      (host)     před 17 lety 02.04.2008 19:59 |  
      0 0

      spis musej uhnout aby prosel branou

    • Re: Sečteno, podtrženo

      (host)     před 17 lety 02.04.2008 20:22 |  
      0 0

      hele, tomu že musí do slipů bych i celkem věřil.... aspon už víme, proč má Kladno nejnižší návštěvy v lize... (((((-:

  13. Re: Sečteno, podtrženo

    (host)     před 17 lety 02.04.2008 20:32 |  
    0 0

    Co to je za snůšku blábolů? Vždyť tohle už nemůže brát vážně nikdo jinej než tupec, kterej od rána do večera čumí na televizi.

  14. Rada ČT

    (host)     před 17 lety 02.04.2008 20:56 |  
    0 0

    Doporučuji napsat na Radu České Televize - http://www.ceskatelevize.cz/radact/

    ČT je veřejnoprávní placená z našich koncesionářských poplatků a měla informovat objektivně...
    Kuťas

    • Re: Rada ČT

      (host)     před 17 lety 02.04.2008 21:20 |  
      0 0

      Je to všechno jedna verbež. Jeden přikreje druhýho, až bude potřeba, tak mu to ten první vrátí... nenaděláš nic. Navíc hysterii mezi neinformovanou veřejností už se podařilo úspěšně vyvolat - lidi zajímá den dva po zápase, teď už nějaké opravné či upřesňující články nikoho nevytrhnou. Fotbaloví fanoušci dostali navěky nálepku verbeže, Anglie nám bude předkládána za nedostižný vzor, Lubasové, Černý a další svazoví pohůnci konečně našli oběť, na kterou mohou svést to, že na fotbal chodí málo lidí, prostě řeknou, že se všichni bojí přijít... Dokonale připraveno a s pomocí dementních novinářů a televizních redaktorů provedeno. Teď to ještě musí maďar posvětit exemplárním trestem pro Slavii - co takhle zavřít stadion na 3 domácí zápasy? Zrovna v době, kdy do konce soutěže zbývají právě 3 domácí zápasy?

      • Re: Rada ČT

        (host)     před 17 lety 02.04.2008 22:45 |  
        0 0

        Jak chceš, nemusíš s tím nic dělat... stačí sedět u netu a nadávat, jak je to všechno na hovno...
        Kuťas

    • Re: Rada ČT

      (host)     před 17 lety 02.04.2008 21:42 |  
      0 0

      Mimochodem ještě k ČT a Černýmu - je zajímavý, že řádění fandů Bohemky na Kladně, kde taky totálně selhali pořadatelé, se obešlo bez jakéhokoliv trestu pro tenhle Černého spolek... Škoda, že už Slavie po téhle aféře na Kladně nehraje - po tom, co Černý předvádí a de facto navádí Károlyiho k potrestání Slavie, bych byl na návštěvu Slavie na kladenském stadionu se "vzorovou" pořadatelskou službou opravdu zvědavý. Takhle si už můžeme přát pouze jejich sestup.

  15. Re: Sečteno, podtrženo

    Jacobs     před 17 lety 03.04.2008 18:11 |  
    0 0

    TY vyroky beru jako vtipy. Podle mne PCR se svou pyrotechnickou show co predvedla v Derby muze hrde jet jako favorit na Ignis Brunensis