Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Další ohlasy na pondělní události

Včerejší události na Strahově vyvolaly řadu emocí, někteří odsuzují naše fanoušky, ale další skupina lidí, která byla přítomna, též odsuzuje neadekvátní postup policie. Byli jsme požádáni o vydání níže uvedených příspěvků, které nám přišly na email.

Názor č. 1
Pomáhat a chránit?

Tak zní nové heslo české policie. Pondělní fotbalové derby mě však přesvědčilo o opaku. Sledovala jsem zápas mezi fanoušky Slavie. Ano - kousek od slávistického kotle. Ráda bych přispěla i svým pohledem na věc. Nesouhlasím s řáděním několika individuí, ale stejně tak s nepřiměřeným zásahem české policie.

Fotbalové derby bývá vyhrocené samo o sobě - tentokrát však podle mého atmosféru zbytečně vyhrotili někteří novináři, následně i česká policie. "Slávističtí chuligáni se chystají demolovat Strahov", vzápětí oprava "Sparťanští chuligáni", následují informace o důkladném cvičení zásahu těžkooděnců. Určitě si na to vzpomenete - tyhle články jsem četla s úsměvem, stejně jako většina normálních lidí.

Během zápasu opravdu několik individuí vylomilo na straně slávistického kotle bránu - dali by se spočítat na prstech jedné ruky. Několik dalších v obou táborech házelo dýmovnice. Toto vedlo k zásahu české policie, který měl k profesionálnímu hodně daleko.

Pokaždé se divím, když v televizi vidím demonstrace neonacistů, vedle kterých v poklidu pochodují policisté - jaký kontrast s pondělním večerem. Každý z těžkooděnců vyfasoval na včerejší fotbalový zápas výbavu - velký počet dělbuchů, slzného plynu atd. A pojal za své heslo: "Použij vše, co máš".

Jinak si nedovedu vysvětlit to, že "policisté" stojí na tartanové dráze a bezmyšlenkovitě házejí dělbuchy hlava nehlava. To, že 99% lidí ve slávistickém či sparťanském kotli přišlo na fotbal, jim je úplně jedno.

Stejně jako všichni jsem s manželem prchla směrem nahoru ke stěnám stadionu - popravdě se ani jinam nedalo a divím se, že se tam lidé neumačkali. Dělbuchy totiž lítaly i tam mezi šokované lidi, kteří se mačkali jako sardinky na "záložní" řadu policistů. Ti jen krčili rameny se slovy: "My za nic nemůžeme".

Jsem přesvědčena o tom, že stejný scénář se odehrával i na druhé straně. Mám zkušenosti ze zahraničních fotbalových zápasů a i ty mě vedou k názoru, že policisté včerejší fotbalové derby absolutně nezvládli.

Ne, rozhodně nepatřím mezi fotbalové chuligány a ničení stadionu odsuzuji. Odsuzuji však i včerejší zákrok policie, která měla zachovat chladnou hlavu a neřídit se touhou - předvést to, co si natrénovala.

Pokud se podívám na počet těžkooděnců, který byl na pondělním zápase přítomen, přidám několik tajných policistů, kteří se v obou táborech pohybují, vychází mi z toho logické řešení včerejší situace. Jednoduché vyvedení těch několika individuí, která zkusila zápas narušit a vše se mohlo odehrát v poklidu a ve skvělé atmosféře, která jinak během zápasu panovala.

Bohužel tohle je jen logický úsudek řady normálních lidí, kteří se pondělního fotbalového derby účastnili a mé osoby.

Helena S.



Názor č. 2
Výtržnosti, policie a mediální masáž

Dobrý den,
rád bych reagoval na včerejší dění v ochozech i na reakce v dnešních médiích a otevřít tak důležitou debatu, která by mohla vést ke zlepšení stavu na stadionech.

Již podle toho, jak si policie mediálně připravovala půdu před včerejším derby, mi bylo jasné, že vše v klidu neproběhne. Nedá mi, abych na včerejší události nereagoval. Nebudu nijak komentovat dění ve Sparťanském sektoru, protože jsem tam nebyl. K tomu Slávistickému se ale můžu bez obav vyjádřit. Nepatřím sice mezi ultras, ale stál jsem v kotli přímo nad jejich sektorem a měl jsem proto vše jak na dlani. Mým hlavním postřehem je to, že policie celou situaci již poněkolikáté naprosto nezvládla a chová se naprosto neprofesionálně. Druhým postřehem jsou hysterické reakce médií, která dávají prostor především senzachtivým "takyodborníkům".

V prvním poločase probíhalo vše v klidu. Proběhlo krásné choreo a skvěle se fandilo. Žádné výtržnosti jsem nezaregistroval.

Druhý poločas začal také celkem klidně. Až po góle bylo odpáleno nějaké to menší oslavné pyro a začala hysterie ze strany policie.

Na každou sebemenší záminku reagovala policie zběsilým náběhem s evidentním cílem vyprovokovat ještě větší nepokoje. Jak jinak si vysvětlit naprosto šílené házení rozbušek mezi klidně stojící lidi, mezi nimiž byla i spousta holek a dětí.

Než začala policie "úřadovat", neviděl jsem jedinou vykopnutou sedačku. Už na začátku, když se roztáhlo choreo, byla ideální možnost začít demolovat stadion, jak předpověděla média. Kupodivu se nic nekonalo.

K výtržnostem docházelo až poté, co lidi naštvalo naprosté běsnění policie. Mým postřehem je to, že pokud nezačne policie vyprovokovávat výtržnosti, tak se vše dá obejít bez násilí a prakticky bez výtržností. Drobné incidenty by se daly řešit s konkrétními viníky. Policie by jako profesionálové měla dobře vážit kdy a jak zasahovat. Vrcholem provokací ze strany "dohlížitelů pořádku" bylo naprosto nepochopitelné ničení a strhávání slávistických vlajek na plotě (i když zde musím konstatovat, že to byla akce security, ne policie. Tady bych vyzval klub, aby se zamyslel nad tím, koho zaměstnává. A jak takové chování přispívá ke klidu v ochozech. Obávám se. že toto si naši ultras jen tak nenechají líbit a toto chování security bude mít ještě v budoucnu dohru...).
Strhnutí vlajek bylo na pokyn Policie ČR a hasičů, příslušníci security tak museli rychle učinit a splnit rozkaz. Vysvětlení se mi dostalo od šéfa ochranky, pozn. Richiho.

Otázka je, zda klid je opravdovým cílem policie. Tak masivní nasazení musí policie nějak zdůvodnit. Proto hledá sebemenší záminku pro zviditelnění. A nejsledovanější zápas roku je k tomu bohužel ideální půda. Řekněte mi, co je horší. Světlice v ruce, která po pár sekundách dohoří nebo obrovské rány od rozbušek, které dělají neskutečný rámus a zraní spoustu lidí?

Můžeme polemizovat nad tím, zda pyrotechnika na fotbal patří nebo ne.

Na běžných zápasech se sem tam nějaká světlice zapálí (vypadá to úžasně, nechápu, proč je to zakázané) či dýmovnice (tam už takovým příznivcem nejsem). Většinou se vše nechá vyhořet a po pár sekundách, maximálně minutách je klid a v klidu se pokračuje dál. Pokud tedy nezačne policie hysterčit.

Řešení s pyro jsou možná dvě. První je povolit cílené a koordinované používání pyro (což se dle mého názoru v minulosti alespoň na Slavii skvěle osvědčilo. Pamatuji na ta krásná světlicová chorea. A kdy mimochodem prakticky vymizely ze stadionu dost sporné dýmovnice). Druhá cesta je pyro zakázat a maximálně se soustředit na prevenci. Tzn. snažit se, aby se pyro na stadion vůbec nedostalo. A jeho případné použití pak řešit po zápase s konkrétní osobou, třeba na základě videozáznamu.

Podle mého názoru pokud je zapálena světlice či malá dýmovnice a v sektoru je tolik lidí jako včera a tudíž je jakýkoliv zásah dost problematický, je nutné se smířit s tím, že pyro nechám proběhnout a budu to řešit až poté přímo s konkrétním viníkem. Věřím, že by to šlo. Každopádně by se předešlo ničení stadionu i mnoha zraněným od policejních rozbušek. Jediným důvodem pro nějaký masivní zákrok policie by bylo obrovské množství pyrotechniky spojené s demolicí stadionu. To se ale včera rozhodně nedělo.

Špatně je mi pak z našich médií. Čtu v novinách, jak fanoušci házeli celou dobu petardy a narušovali tak zápas. Proboha, kde jste byli? Jediným, kdo včera házel petardy a rozbušky a způsoboval tak ohlušující detonace byla policie. Když už o něčem píšete, zkuste taky někdy přijít do toho kotle a vidět vše z první ruky. A ne psát o tom, co vidí ze sto metrů a co vám pak napovídá policie.

Ať média zkusí psát objektivně. Ten kdo včera dělal největší rámus a nepořádek, ten kdo včera zranil nejvíce lidí, byla policie. A dle mého názoru naprosto zbytečně.

Dokud budeme vidět svět v ochozech černo-bíle a budeme věřit všemu, co nám policie a média napovídají, tak se situace nikam nepohne. Chodím na fotbal již přes 25 let a myslím, že kdyby policie opravdu chtěla, tak je na stadionech klid. Jaké jsou důvody proč tomu tak není, by bylo na další dlouhý článek.

Myslím, že každý chceme, aby na stadionech byl klid a správná fotbalová nálada. Snad tento článek přispěje k diskuzi, která k tomu dopomůže.

Petr Svoboda
Praha 6

Komentáře (122)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Další ohlasy na pondělní události

    (host)     před 17 lety 01.04.2008 18:07 |  
    0 0

    Je to tak. Tochal

  2. Re: Další ohlasy na pondělní události

    (host)     před 17 lety 01.04.2008 18:44 |  
    0 0

    Opět nezbývá nic než jen souhlasit. Koukám, že se ty názory lidí, kteří u toho byli podezřele shodují. Jsem zvědavý jestli na to budoucnějak reagovat naše nezávislá celostátní média, samotná Policie nebo klub. Ten by měl mít největší zájem o svoje fanoušky a klid na stadionu. Možná jsme moc naivní, ale myslím, že tak masivní odpor fanoušků vůči postupům Policie by už klub neměla nechat chladným. ERIK

    • Re: Další ohlasy na pondělní události

      (host)     před 17 lety 01.04.2008 19:32 |  
      0 0

      v udalostech , to hodnotili jeste jako mirny zasah policie :D - Lubas "ceka se proste na 1. mrtveho" a podobne vyroky, jen me napadlo kdyz tak amatersky a neobjektivne informuji o fotbale, jak to pak asi vypada u dalsi a dulezitejsich veci nez je fotbal

  3. Re: Další ohlasy na pondělní události

    (host)     před 17 lety 01.04.2008 18:50 |  
    0 0

    Tohle jsem dneska napsal Bosákovi:

    Vážený pane Bosáku,

    dovolte mi, abych Vám napsal, jak jsem viděl včerejší výtržnosti při derby z bezpečí horního ochozu nad slávistickým kotlem.

    Proti fanouškům, kteří se dopouštěli výtržností, policisté zakročili obušky a některé výtržníky zatkla. V tu chvíli jsem fandil policii.
    Následně několik individuí zapálilo dýmovnice, což se bohužel poslední dobou děje při každém zápase. Narozdíl od předchozích utkání však tentokrát policie zcela nesmyslně a neadekvátně zareagovala použitím taktických dělobuchů. Policisté tuto pyrotechniku, která může člověka ohlušit a popálit, naházeli i do bezproblémových sektorů mezi zcela nevinné fanoušky. Mnoho z nich utrpělo popáleniny. Viděl jsem lidi, kterým pod nohama explodovaly policejní dělobuchy a kteří nemohli utéct, protože policejní obušky držely dav v šachu. Komu se podařilo utéct, byl zmlácen. Viděl jsem prchající ženy a děti mlácené hlava nehlava. Jako 17. listopadu 1989.

    Rozhodně jsem pro tvrdé zásahy proti chuligánům, ale používat nebezpečnou pyrotechniku proti stovkám nevinných lidí je podle mě neodpustitelný policejní exces, který by se měl dočkat řádného vyšetřování.
    Vím, že z komentátorského stanoviště jste nemohl vidět, co se v hledišti doopravdy děje, ale věřím, že nyní dokážete svůj názor upravit. Vše je zdokumentováno (včetně videa) na http://www.slavistickenoviny.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=4556

    Podepsal jsem se, ale tady na SN stačí přezdívka. Coolair

    • Re: Další ohlasy na pondělní události

      Kubas     před 17 lety 01.04.2008 19:57 |  
      0 0

      velmi dobrý nápad myslím že tam by to mělo směřovat :)

    • Re: Další ohlasy na pondělní události

      (host)     před 17 lety 01.04.2008 20:21 |  
      0 0

      hezký dopis :) ... taky jsem mu prostřednictvím formuláře na webu čt ke včerejšímu pořadu napsal pár vět, se žádostí, aby se veřejně omluvil, za slova jako idioti z kotle apod. Ikdyž je mi jasné, že k ničemu takovému nedojde, aspon si dá příště pozor.

      btw: bohužel zrovna Bosák má nejlepší komentáře, ne obsahem, ale podáním.. ten kdyby to měl v hlavě v pořádku, tak je to pan komentátor.

      ( omlouvám se za anonymitu:) )

      • Re: Další ohlasy na pondělní události

        brekekeSKS     před 17 lety 01.04.2008 20:22 |  
        0 0

        petr sveceny

        • Re: Další ohlasy na pondělní události

          (host)     před 17 lety 01.04.2008 20:26 |  
          0 0

          jojo, ten tomu rozumí :-) ale bosákovy hlášky jako "namoutěkutě" apod. to si svěcenej dávat bohužel nidky nebude :)

          už neanonymita :D ... Travis

  4. Re: Další ohlasy na pondělní události

    (host)     před 17 lety 01.04.2008 19:12 |  
    0 0

    ve 21.minutě ukázal SlePička na jižní sektor prostředníček

    • Re: Další ohlasy na pondělní události

      (host)     před 17 lety 01.04.2008 19:20 |  
      0 0

      Taky sem si toho všiml, bohužel to ale asi nikdo nevyfotil:(
      Alex

      • Re: Další ohlasy na pondělní události

        bongor     před 17 lety 01.04.2008 23:11 |  
        0 0

        No to mělo znamenat,že soudruh slePička,je vygumovanej a že slibuje ,naučit se do roka hrát fotbal.A vy byste ho hned dobráka chtěli fotit.

        • Re: Další ohlasy na pondělní události

          (host)     před 17 lety 02.04.2008 09:28 |  
          0 0

          asi ukazoval ze sme jednicky :P

  5. Re: Další ohlasy na pondělní události

    (host)     před 17 lety 01.04.2008 19:29 |  
    0 0

    naprostej souhlas !

    • Re: Další ohlasy na pondělní události

      (host)     před 17 lety 01.04.2008 20:04 |  
      0 0

      ani bych se nedivil, kdyby nepokoje v kotli zamerne rozdmychavali tajni policajti, aby si pak mohli ospravedlnit svuj zasah

      • Re: Další ohlasy na pondělní události

        bongor     před 17 lety 01.04.2008 23:14 |  
        0 0

        Asi je chtěli poslat k dopravákům.tak museli předvést,jak jsou potřební
        právě na fotbale a že příště se na to musí ještě lépe připravit.Vypadá to,že budou mít vždy měsíční soustředění,aby ty úkoly zvlládli.Zajímavý je,že když zvěř rozbíjela tramvaj,tak nikde nebylo ani policejního živáčka.

  6. Re: Další ohlasy na pondělní události

    (host)     před 17 lety 01.04.2008 19:50 |  
    0 0

    Napisu to i sem: poslat odkazy k masmediim. Krax

    • Re: Další ohlasy na pondělní události

      Richi (admin)     před 17 lety 01.04.2008 20:02 |  
      0 0

      Posli to ty .. nechci se moc prezentovat.

      • Re: Další ohlasy na pondělní události

        (host)     před 17 lety 01.04.2008 20:33 |  
        0 0

        tak jsem napsal mail na idnes....i kdyz pochybuju ze nekdo zareaguje.

  7. Re: Další ohlasy na pondělní události

    SmoKerS     před 17 lety 01.04.2008 20:14 |  
    0 0

    POLICIE VEN ZE STADIÓNÚ!!!!!!!!!!! KRYPTOFAŠISTI!!! Nějaká světlice na efekt pro zvýraznění chorea nebo dýmovnice je úplnej čajíček proti těm jejich dělobuchům.. Nemám strach, že by někdo z médií nepoznal ty jejich klasický plechovkový granáty na rozhánění davu, který už hojně používali třeba na Czechtekku, ale prostě se to nemůže pustit do světa, protože celý ty manévry byly prakticky na mediální objednávku. Týden trvající mediální masáž a policejní přípravy nemaj obdoby. Nemohli si dovolit tam jenom stát za X miliónů daňových poplatníků, který zákrok stál. Největší humus ale je, že si ten brutální zásah omluvěj a zdůvodněj právě díky vlastním dělobuchům. BYCH BLIL... Každýho z těch zmrdů bych chtěl potkat bez toho munduru.. Nemít šálu, taxem se udusil slzákem, za to, že si přijdu zafandit.. Nikdy jsem tohle heslo zavánějící kolektivní vinou nepoužíval, ale po včerejšku s tím nemám problém: A.C.A.B.!!!!!!! tfuj... Takovejhle zásah za 2 hořící šály, vylomený zrezlý vrata a dýmovnici je prostě naprosto bez diskuse totálně neadekvátní. Kdyby vyvedli, ty co vylomili ty vrata, tak neřeknu ani popel, ale na ty sem ani neviděl. Zato ty kurvy černý nepříčetný sem viděl hodně zblízka a všude a kdybych nezdrhnul do vedlejšího sektoru, taxem jí schytal vobuchem jako známej a spousta lidí okolo, kteří tam nedělali nic jiného, než že fandili.. takže: UŽ ABY TY BEZMOZCI ZMIZELI ZE STADIÓNÚ!!! Dyť jakej typ člověka si může vybrat jako povolání těžkooděnec?? Jít ráno do práce a řikat si: tak koho neska zmlátim?? Nesnášim ty kurvy!!!! Pomáhat a chránit?? výsměch!! No a naprostý zkreslení událostí v dnešním tisku a televizi nemá cenu ani komentovat..

    • Re: Další ohlasy na pondělní události

      (host)     před 17 lety 01.04.2008 23:48 |  
      0 0

      Ano, to je nejvetsi problem... Bohuzel... Ktery normalni clovek si vybere tohle povolani, popripade povolani "securitaka"? Podle meho nazoru nikdo, jedna se o stejne nasilniky jako ti, proti kterym by meli spravne zasahovat...Veverák

  8. Re: Další ohlasy na pondělní události

    (host)     před 17 lety 01.04.2008 20:31 |  
    0 0

    Docela tady s Váma souhlasím a přidám Vám reakci z druhé strany stadiónu tj. z kotle Sparty (NEJSEM ČLEN ULTRAS). Vše začalo tím že nás PČR nechtěla pustit do našeho sektoru s odůvodněním že už tam je plno!!!Tak pár jedinců začalo nabíhat na bránu D10. To mohlo bet tak 15 min. do začátku 5 min. před začátkem PČR otevřela bránu a vyběhly těžkooděnci (ti kteří neutekly) měly smůlu tak jako já že mně někdo jak padal stáhl k zemi.A nastoupil tvrdý zásah PČR že 4 členové PČR mě mlátily tonfama to bych bral,ale když přišly další dva a začaly tam do mně kopat to bylo horší (pár kamarádů se mně zastalo ale nemělo to vůbec cenu!!!)Nejhorší na tom je že jeden z příslušníků PČR na mně řval ať stávám ale přes mojí snahu vstát mně další člen PČR tonfou sráží k zemi.Podle toho co jsem mluvil s lidma z ultras tak většinu nepokojů vyvolaly členové pořádkové služby PČR tím že naházela dělobuchy do sektoru a sparťani se jenom bránily útoku sedačkami vs. dělobuchy a slzní plyn ten se taky nebály použít.Ještě bych chtěl podotknout to že dělám pořadatele na různých stadionech (fotbal, hokej),ale tohle jsem v životě nezažil.Ke všemu všichni členové PČR nechaly svoje služební čísla doma, takže si ani na koho pořádně stěžovat.Na fotbal jsem se dostal ve 28.min. díky svým kontaktům.Na stadiónu.
    Číča

  9. Re: Další ohlasy na pondělní události

    brekekeSKS     před 17 lety 01.04.2008 20:34 |  
    0 0

    Po přečtení komentářů v minulém článku (uff, byla to fuška) jsem dospěl k názoru, že příspěvky autora LukySKS jsou nevhodnou a značně vyčpělou provokací. Nedivil bych se, kdyby se ze zmiňovaného vyklubal jeden z řad zaslepených stoupenců těch primitivů, kteří v černých ochranných oblecích a přílbách zuřivě zasypávali kotel a jeho okolí přívalem dělbuchů hlava nehlava, ikdyž, naprosto evidentně, převážná většina surově vytlačených lidí byla na ústupu. Při pohledu z vedlejšího sektoru, kde jsem po celý zápas vytrvale stál a povzbuzoval naše barvy, mi bylo lidí v kotli opravdu líto. Brekeke

  10. Re: Další ohlasy na pondělní události

    bojler     před 17 lety 01.04.2008 20:45 |  
    0 0

    Docela dobry sou reakce, ze se lidi branily sedackama :) Tomu rikam argument...

    • Re: Další ohlasy na pondělní události

      (host)     před 17 lety 01.04.2008 20:53 |  
      0 0

      ty seš jeden velkej, no jak to nazvat slušně .... omyl přírody

      • Re: Další ohlasy na pondělní události

        (host)     před 17 lety 01.04.2008 23:32 |  
        0 0

        ano, su omyl prirody. nenarodil jsem se s cervenobilou kuklou na hlave, nervu na policajty ejsiejbi hned jak je vidim a nehazim po nich kelimky s pivem. nedochazi mne, ze bojovat s blbosti policajtu asi nebude uplne nejlepsi pomoci utrzeni sedacky a jejim hazenim na kordon policajtu. nedochazi mne, ze je to ten nejlepsi napad jak policajty primet k tomu, aby mne s chuti nedali pres usta a nespocitali mne to i s urokem a nezatah sem do toho i ty co s tim nemeli nic moc spolecnyho. vubec totiz nechapu, ze hazet svetlice a sedacky, nebo tomu jen tak prihlizet je ok a dostat za to pred drzku ok neni.

        prosim pochopte, ze kdybyste je neprovokovali, tak by nemeli proc k vam lezt. predstava, ze do kotle budou lizt naivne ve skupinkach po dvou lidech a uctive se tazat jestli by s nima dotycnej nesel na vyslech... tohle breceni je laciny sbirani bodu.

        • Re: Další ohlasy na pondělní události

          (host)     před 17 lety 02.04.2008 00:07 |  
          0 0

          Kdo tady brečí ty špíno ?

        • Re: Další ohlasy na pondělní události

          Gino     před 17 lety 02.04.2008 11:45 |  
          0 0

          Naprosty souhlas.

    • Re: Další ohlasy na pondělní události

      (host)     před 17 lety 01.04.2008 20:56 |  
      0 0

      Bojlere, vis co to je demagogie? Jestli jo, tak aspon vis kam se radis, a jestli ne, tak to aspon vim ja. Georg

    • Re: Další ohlasy na pondělní události

      (host)     před 17 lety 01.04.2008 21:49 |  
      0 0

      Jo to je fakt sranda. Říkal sem si no, pár blbců a kotel z toho u mě vyšel celkem v pohodě, ale z toho co je na superslavia jako vyjádření ultras a reakcí tady, přesně jak píšeš, obrana sedačkama, u mě ultras klesli hodně hluboko, nehledě na agresivní reakce některých individuí zde. Jen se směju té agresy, která jen dokazuje co jsou zač.
      Luke7

      • Re: Další ohlasy na pondělní události

        (host)     před 17 lety 01.04.2008 21:51 |  
        0 0

        Ja bych se smal tobe kdyby ti u xichtu vybouchla ta jejich "petardicka".

        • Re: Další ohlasy na pondělní události

          (host)     před 17 lety 01.04.2008 22:29 |  
          0 0

          a tak si vzal sedačku a hodil to po nich aby si koupil další? :-D

          • Re: Další ohlasy na pondělní události

            (host)     před 17 lety 01.04.2008 22:30 |  
            0 0

            A ted tu o karkulce...

            • Re: Další ohlasy na pondělní události

              (host)     před 17 lety 01.04.2008 22:43 |  
              0 0

              tak mi řekni (pokud si schopen vyjádřit své myšlenky písemně), co ti vadí na názoru, že omluva házení sedaček tím, že pepíček (pčr) si začal?
              doufám, že si jeden z těch co dělali bordel a ne pravověrný fanoušek, musel bych se stydět, že schvaluješ takové věci

              • Re: Další ohlasy na pondělní události

                (host)     před 17 lety 02.04.2008 08:55 |  
                0 0

                Tak se styd kamarade, pises tu hovna a nemas paru ktera bije, pral bych ti abys v tu chvili byl v sektoru a bouchlo to pod tebou, asi bys mluvil jinak. Ale to internetovj fanousek nepochopi, skoda srani se s tebou.

                • Re: Další ohlasy na pondělní události

                  bojler     před 17 lety 02.04.2008 09:09 |  
                  0 0

                  No bouchlo by to, no a co?

                  • Re: Další ohlasy na pondělní události

                    (host)     před 17 lety 02.04.2008 10:36 |  
                    0 0

                    chcipni bojlere.troubi

                  • Re: Další ohlasy na pondělní události

                    (host)     před 17 lety 02.04.2008 10:59 |  
                    0 0

                    Souhlas s troubim. Georg

                • Re: Další ohlasy na pondělní události

                  (host)     před 17 lety 02.04.2008 10:57 |  
                  0 0

                  no lol... hrdinsky kecy doma u televize(pc) ... podle toho jak se tu vyjadřuješ bys byl první kdo by si stěžoval, že mu policie potrhala dělobuchem xichtík... opravdu bych ti pár dělobuchů pod nohy přál... popřípadě slzák za kapuci. Asi nemá cenu tady s tebou víst další diskuzi. Travis

                  • Re: Další ohlasy na pondělní události

                    (host)     před 17 lety 02.04.2008 12:37 |  
                    0 0

                    Jo máš pravdu, určitě bych si ztěžoval místo toho abych někoho napadl a něco ničil, nejsem totiž primitiv. Ty sis jako myslel že vezmeš sedačku a ty policajti se tě leknou? Když vidím co za primitivi chodí do kotle stydím se.

                • Re: Další ohlasy na pondělní události

                  (host)     před 17 lety 02.04.2008 12:33 |  
                  0 0

                  mě dostává jak ty víš, že sem tam nebyl. Že nejsem agresivní pitomec ještě neznamená že nechodím do kotle.

  11. Re: Další ohlasy na pondělní události

    (host)     před 17 lety 01.04.2008 22:41 |  
    0 0

    Zajimave ze nikdo nechce hledat chybu u sebe. Z meho pohledu. Uz kdyz sem miril na Strahov tak mi bylo z medii jasny, ze to bez problemu nebude, tak ac se nekdy pripojime ke kotli tak jsme tam radsi ani nesli a zamirili na svoje mista. Za dalsi kdyz sem videl ty plesky u vstupu, tak mi taky bylo jasny, ze tam nejsou jen tak a inteligence moc nepobrali. Tohle mohlo dojit kazdemu, ze zdejsich prispevku jasne vyplyva ze policie zautocila az po odpaleni toho pyra po golu, takze podle me kdo ho odpalil je debil, protoze bylo jasny k cemu to povede. Zasah policie byl sice neprimereny, ale jako viniky celeho incidentu vidim medie za zbytecny nafouknuti toho co se chysta a pak ty dementy co to cele odstartovali tou pyrotechnikou.

    • Re: Další ohlasy na pondělní události

      (host)     před 17 lety 01.04.2008 22:48 |  
      0 0

      Jo a i podle zdejsich komentaru vidim, ze dojit si jen pro konkretni viniky proste neni mozne, protoze je zbytek kotle proste nevyda a radsi je bude branit a vyjde to nakonec nastejno.


      Jeste nevim jestli jste koukali na sportovni zpravy na Nove, chudak Martin Vaniak s nim delali rozhovor a naschval to ustrihli tak ze to vypadalo jak kdyz jen pomlouva nase fanousky a pritom chtel jeste urcite dodat, ze umi fandit velmi dobre kdyz chteji.

      • Re: Další ohlasy na pondělní události

        (host)     před 17 lety 02.04.2008 12:16 |  
        0 0

        Policajti nikam vcera nemuseli chodit, stacilo chytit tech par lidi co vylomilo branu a bylo po problemu. A co udelal ta vase slovutna policie? Zatlacila je zpatky a nechala je dal radit. Kotel nema koho co vydavat, obzvlaste kdyz se k nemu policajti chovaji jako k jednolite mase. Nejde jim vubec o potrestani konkretnich viniku, ale o kolektivni vinu. Ze se potom musi kotel branit jako celek, kdyz ho k tomu cajti nuteji je jasne i malemu diteti.

  12. Re: Další ohlasy na pondělní události

    (host)     před 17 lety 01.04.2008 22:45 |  
    0 0

    lidi viděl sem video o sparťanech na novinkách a upřímně po zkušenostech z našeho sektoru bych se ani nedivil,kdyby je ta PČR nějakým způsobem vyprovokovala,samozřejmě všechna média v čele s Bosákem teď hází špínu na všechny fanoušky,ale že veškerý detonace způsobili policajti o tom ani slůvko.Závěrem bych chtěl dodat,že na Slavii budu chodit dále,ale vůbec bych se nedivil,kdyby na další zápas přišli zase 3 tisíce,protože tohle skutečně odradí tisíce lidí a nakonec A.C.A.B. vrnda

    • Re: Další ohlasy na pondělní události

      (host)     před 17 lety 01.04.2008 22:55 |  
      0 0

      bohužel si myslím že u nás v kotli byla polovina lidí adolescenti,a vzhledem k tomu jak těžce to vydejchávám já tak vim jakej to musí bej t pro ně šok.a o jejich rodinách nemluvě.myslim si že tohle vojenská řešení fotbalu jako celku hodně uškodilo a bohužel se návštěvi na strahově sníží o třetinu( na jihu). sem z toho strašně smutnej,je to jako kdyby ti vlítli fýzli do obíváku. prostě já mám náš kotel za takový hodně dobrý ůtočiště a kdyz vidim tu paniku co tam byla tak je mi z toho zle.

    • Re: Další ohlasy na pondělní události

      (host)     před 17 lety 01.04.2008 22:56 |  
      0 0

      Tak normalni lidi urcite neodradi ten zasah policistu, protoze je celkem jasny, ze ten uz se na dalsich ne tak vypjatych zapasech nebude opakovat, ale prave spis to chovani urcitych individui v kotli

      • Re: Další ohlasy na pondělní události

        (host)     před 17 lety 01.04.2008 23:40 |  
        0 0

        tve jaky chovani, nic mimoradnyho co by se jindy nedelo, tohle sou kecy porad dokola.

    • Re: Další ohlasy na pondělní události

      (host)     před 17 lety 02.04.2008 10:26 |  
      0 0

      a ty si tam viděl něco špatnýho? já teda jo,ale jen zásah policie.první ránu kerou sem viděl byla ze strany cajtů.až potom přilítlo pár sedaček(mě dyby někdo bouch tak bych si to taky nenechal líbit). většina sedaček pak byla zničená dělbuchama od policajtů. a poslední readce na ukradenou vlajku je normální. to se divim ze celej kotel policajty za to nezašlapal... to neni záclona chlapče,ale vlajka kerá má jak historickou tak citovou hodnotu!!!
      31.3.2008-den odebrání demokracie a svobody fanouškum.

      • Re: Další ohlasy na pondělní události

        Gino     před 17 lety 02.04.2008 10:38 |  
        0 0

        Ty si děláš prdel? Co ty máš co zásah policie brát jako vyhlášení valky a něco oplácet!! Ty blbečku ty máš stáhnout ocas a být rád, že vás neřezali gumovejma projektilama, páč to jediné bych těch idiotům tam přál. Ty budeš oplácet policajtovi? Zkus to až budeš sám, někde na ulici - říká ti neco pojem napadení veřejného činitele?! Ale v davu to jo, to jste všichni hrdinové.

        • Re: Další ohlasy na pondělní události

          quelhar (admin)     před 17 lety 02.04.2008 10:41 |  
          0 0

          Kdyby jsi sel po ulici a pribehl policajt, hodil ti pod nohy delbuch a zmlatil te obuskem, tak udelas co?

          • Re: Další ohlasy na pondělní události

            Gino     před 17 lety 02.04.2008 10:43 |  
            0 0

            Pujdu si stezovat. Quelhare, ty bys toho policistu snad zacal mlatit, hazet po nem kameny?
            Tady neslo o to, ze by oskliva policie napadla neskodny chudacky z kotle. Ta oskliva policie tam byla proto, aby se takto chovala a byla tam proto, ze to bylo potreba.

            • Re: Další ohlasy na pondělní události

              (host)     před 17 lety 02.04.2008 10:44 |  
              0 0

              je videt,ze si opravdu chudak. Pujdu si stezovat:D
              a co bys tim asi dokazal?
              troubi

              • Re: Další ohlasy na pondělní události

                Gino     před 17 lety 02.04.2008 10:46 |  
                0 0

                Zachoval bych se naprosto totozne jako kdyby me bezduvodne napadl kdokoliv jiny, branit se muzes, ale zalezi jak... a taky zalezi, zda to vidi nejaci svedci, kteri ti pak pomohou. Pokud je ale na tebe veden nejaky zasah, ktery jsi svym jednanim zapricinil, tak se prece nemuzes divit. Ale stezovat si muzes i pres to. Nebrec na diskuzich a bez podat trestni oznameni.

                • Re: Další ohlasy na pondělní události

                  (host)     před 17 lety 02.04.2008 10:50 |  
                  0 0

                  ted jsem to teprv pochopil.ty zijes tak trochu v jinem svete vid?
                  troubi

                  • Re: Další ohlasy na pondělní události

                    Gino     před 17 lety 02.04.2008 10:57 |  
                    0 0

                    Taky si tak pripadam. Pripada mi proste nenormalni prat se s poradkovou sluzbou PCR... at uz je to fotbal, technoparty, nebo jine extremy.

                    • Re: Další ohlasy na pondělní události

                      (host)     před 17 lety 02.04.2008 11:12 |  
                      0 0

                      Jezisi ty jsi debil, domluvte si s bojlerem dostavenicko a povidejte si o tom jak na fotbal chodej sami primitivove a o hodnejch policajtech, mohla by to byt vtipna debata. Georg

                      • Re: Další ohlasy na pondělní události

                        Gino     před 17 lety 02.04.2008 11:17 |  
                        0 0

                        No, za to ty jsi jiste inteligentne i spolecensky nade mnou, vid...

                        • Re: Další ohlasy na pondělní události

                          (host)     před 17 lety 02.04.2008 11:25 |  
                          0 0

                          Soudě podle názorů, kterými se zde prezetuješ, to asi není nepravděpodobné. Marvin

                          • Re: Další ohlasy na pondělní události

                            Gino     před 17 lety 02.04.2008 11:28 |  
                            0 0

                            Jasne kluci, jen se prede mne zaradne... o vas strach nemam. A o vikendu zase vytrhejte nejakou sedacku, urazejte policajty, nebo hazejte pyro. Kazdemu, co jeho jest. Vsak on kazdej jednou dostane co mu patri.

                            • Re: Další ohlasy na pondělní události

                              (host)     před 17 lety 02.04.2008 11:31 |  
                              0 0

                              Jeste si zatleskej ty demagogu, potom budes dokonalej.

                              • Re: Další ohlasy na pondělní události

                                Gino     před 17 lety 02.04.2008 11:34 |  
                                0 0

                                Ja budu s radosti a usmevem tleskat, az si nekde prectu, ze prvni slavista dostal zakaz vstupu na stadiony v CR proto, ze delal brajgl. Ver mi, ze mi bude hodne dobre :o)

                                • Re: Další ohlasy na pondělní události

                                  (host)     před 17 lety 02.04.2008 11:44 |  
                                  0 0

                                  Myslim ze tvuj pocit je celkem neskodnej, navic je videt ze vubec nemas paru, ktera bije, natoz pak o cem se tu diskutuje. Vedlejsi produkty tvyho mozku kterejma tady zamorujes diskusi snad ani nestoji za to brat vazne, koncim diskusi s tebou. Georg

                                  • Re: Další ohlasy na pondělní události

                                    Gino     před 17 lety 02.04.2008 11:47 |  
                                    0 0

                                    Proc, uz nemas zadne argument jako "kdyz po me hodili delobuch, tak jsem se branil, vyrval sedacku a mrsknul to po nich"? :D Muhehe

                                    • Re: Další ohlasy na pondělní události

                                      (host)     před 17 lety 02.04.2008 11:52 |  
                                      0 0

                                      Mrzi me ze musim porusit co jsem rek, ale pro jednou... Nemel tu hovna a najdi mi kde jsem neco takovyho rek. Protoze ale respektuju tvou dusevni uroven, dam ti radu, nenamahej se, nic takovyho sem totiz nerikal a ani rikat nebudu. G

                                      • Re: Další ohlasy na pondělní události

                                        Gino     před 17 lety 02.04.2008 11:53 |  
                                        0 0

                                        To je dobre, mas u mne male bezvyznamne plus :o) Takze se asi shodnem, ze podobne hloupe nazory (a ze jich tu pada dost) jsou absolutne zcestne.

                                        • Re: Další ohlasy na pondělní události

                                          (host)     před 17 lety 02.04.2008 12:26 |  
                                          0 0

                                          Jistě, názor 95% lidí, kteří byli, na rozdíl od tebe, svědky těch událostí, je naprosto zcestný. Ještě, že nad námi všemi čníš ty se svou svatou pravdou, tleskám. Marvin

                                          • Re: Další ohlasy na pondělní události

                                            Gino     před 17 lety 02.04.2008 12:30 |  
                                            0 0

                                            Marvine, ver mi, ze 95% lidi si mysli to, co ja, ale zrejme nemaji potrebu snazit se to tu napsat, proc taky... nema to smysl, ale ja jsem holt horka hlava a tak to pisu. Kdyby se kotel choval slusne, tak k zasahu nedoslo, ale to uz je sakra hodne ohrana pisnicka.

                                            • Re: Další ohlasy na pondělní události

                                              (host)     před 17 lety 02.04.2008 12:42 |  
                                              0 0

                                              95% lidi, kteri tam BYLI. Jasne, 95% lidi ctoucich noviny a koukajici na zpravy si muze myslet neco jineho, ale kdo byl v kotli, tak vi, co se semlelo. Proc, to ovsem nikomu nedochazi. Kvuli dvaceti individuim a smesne malemu mnozstvi svetlic a dymovnic ohrozit cely kotel?

                                              • Re: Další ohlasy na pondělní události

                                                Gino     před 17 lety 02.04.2008 12:53 |  
                                                0 0

                                                Bohuzel. Souhlasim a napsal jsem uz quelharovi, ze i z meho pohledu policie udelala chybu.

    • Re: Další ohlasy na pondělní události

      (host)     před 17 lety 02.04.2008 10:40 |  
      0 0

      Richi,prosimte smaz naveky tohodle curaka priteplenyho Gina z diskuzi. Jeho vyplod na blogu je supersracka. troubi

      • Re: Další ohlasy na pondělní události

        (host)     před 17 lety 02.04.2008 11:01 |  
        0 0

        Jasně, Jani

    • Re: Další ohlasy na pondělní události

      Gino     před 17 lety 02.04.2008 10:50 |  
      0 0

      Podivejte, ja jsem taky slavista, fandim Slavii a mam ji rad, ale tohle se mi proste nelibilo. Je mi to lito, ze se tohle deje... uvedomuju si, ze za to muze jenom nekolik lidi a ne cely kotel, ale zase musite pochopit, ze policie tam vskutnu neni od toho aby to nejak rozlisovala... oni to berou jako cely sektor, kde je kazdy potencionalne nebezpecny. Mam mezi poradkovou zname a tak vim, ze ani pro ne to neni rozhodne jednoduche.

      • Re: Další ohlasy na pondělní události

        quelhar (admin)     před 17 lety 02.04.2008 11:06 |  
        0 0

        A to je prave to, o co nekterym z nas jde. Kazdy je potencialne nebezpecny, ale dokud konkretni clovek neni agresivni a je vinen jen tim, ze pet metru od neho stoji debil, co treba vytrhne sedacku a hodi ji pryc, tak by prece nemel byt zmlaceny.
        Muj nazor je, ze policie tam je prave od toho, aby rozlisila, kdo je slusny a kdo neni a ty, kteri nejsou, se pokusila vyvest z davu. Podle ruznych vypovedi ale policie tohle nedelala a naopak se chovala, jako by vsichni pritomni byli chuligani.

        S velkou mirou nadsazky - prece te policajti nezatknou za znasilneni jen proto, ze mas nastroj... :o) A to ani v davu, ve kterem tri nasilnici skutecne jsou.

      • Re: Další ohlasy na pondělní události

        (host)     před 17 lety 02.04.2008 11:08 |  
        0 0

        Tak to ty známý pozdravuj... když jsem byl na pohárovém utkání slavie vedle kotle a stál jsem hned pod cca 15ti těžkooděnci, kteří se tam radovali jak malý kluci, když nám dala sevila gol a vyhlíželi si v kotli někoho, kdo by se jen křivě podíval aby mohli zasáhnout. Tohle nejsou lidi, to jsou prostě hovada, kteří se chtěj na tom fotbale vybít. Myslíš, že by do takový akce šel slávista ? ... těžko, věřim, že 90% těhlech sviní jsou sralťani nebo podobná vetež.

        Prostě tyhle "lidi" co si řikaj pořádková služba tam nejsou kvůli tomu, aby dohlídli na pořádek, ale kvůli tomu, aby se pobili... Travis

      • Re: Další ohlasy na pondělní události

        (host)     před 17 lety 02.04.2008 11:59 |  
        0 0

        Kolektivni vina?? Si delas z nas vsech prdel?? Tak pojdme aplikovat tvuj princip na jine situace, mozna ze i TY pochopis, jak je imbecilni: Jede po silnici v ramci urciteho useku 100 aut; 99 jede v klidu a pohode podle predpisu, 1 auto jede naprosto prasacky. Dle tveho principu kolektivni viny je policie od toho, aby okamzite zastavila provoz bez ohledu na to, jake bude mit zastaveni provozu nasledky pro ridice, a vsem ridicum dala pokuty, bez ohledu na to, zda-li se ridili predpisy nebo ne. Chapes uz alespon trosicku, ze policie tam JE od toho, aby ROZLISOVALA???? Aby chytla toho jednoho imbecilniho ridice samozrejme s ohledem na situaci (tak aby neohrozovala ostatni) a naparila mu flastr??

        • Re: Další ohlasy na pondělní události

          Gino     před 17 lety 02.04.2008 12:04 |  
          0 0

          Pletes veci absolutne nesrovnatelne. srovnej si to v hlave jeste jednou a rekni mi, zda chovani fanousku bylo na derby spravne. Neptam se na policii, na poradatele, na pocasin na media... ptam se te na fanousky.

          • Re: Další ohlasy na pondělní události

            quelhar (admin)     před 17 lety 02.04.2008 12:06 |  
            0 0

            Dovolim si odpovedet ja, ackoli jsem uvedeny prispevek nepsal.
            Ne, chovani nekterych fanousku nebylo spravne.

            A ted si to srovnej v hlave ty, neptam se na fanousky, na media, na poradatele a rekni mi, zda chovani policie bylo na derby spravne.

            • Re: Další ohlasy na pondělní události

              Gino     před 17 lety 02.04.2008 12:11 |  
              0 0

              Ne, zasah nebyl veden spravne. (spatne nerovna se neadekvatne).
              Zasah mel byt vedet bud tak, ze se mel prerusit zapas, vyklidit cele kotle a pak se mohlo dohrat, nebo tam mela jednotka vlitnout cela, sebrat co nejvice lidi a tim nevyklizet cely kotel a doufat, ze se zbytek uklidni... ale opravdu kdyz uz se vede zasah, nemuze se nikdo spolehat na doufani. Z meho pohledu poradkova sluzba pochybyla tim, ze zaspala. Domnivam se, ze vyklizeni nekolika vytrzniku hned v zacatku by pomohlo, ale to uz se nedozvime.

          • Re: Další ohlasy na pondělní události

            (host)     před 17 lety 02.04.2008 12:21 |  
            0 0

            Nepletu nic dohromady, ty pozadujes kolektivni vinu. Abych odpovedel na tvoji hloupou otazku: NEKTERI fanousci se chovali spatne, ty pozadujes trest pro VSECHNY fanousky. Tvuj princip jsem pouze aplikoval na jinou situaci, ktera vsak vykazuje vsechny shodne relevantni znaky. Jasne definovatelny hrisnik v davu normalnich lidi.

            • Re: Další ohlasy na pondělní události

              Gino     před 17 lety 02.04.2008 12:23 |  
              0 0

              V davu normalnich lidi? Jeden? Dival jsem se na stejna videa jako ty? A ja nepozaduji kolektivni vinu, ja sam bych byl rad, kdyby to s vama slo resit jinak, ale kdyz uz to jinak nejde, tak ti tu jen vysvetluju zasah poradkove sluzby, ktery proste ma sva dana pravidla a nevyhody v tom, ze semele i nevine, ale pokud se chovate tak, ze musi zasahovka jednat, tak se neda svitit. Až vám konečně dojde že ne policie, ale ti tupci mezi vámi vásomezují, vám kazí atmosferu a radost z fotbalu, třeba si tam uděláte pořádek.

              • Re: Další ohlasy na pondělní události

                (host)     před 17 lety 02.04.2008 12:33 |  
                0 0

                1 na 100, coz by odpovidalo tem 10-20 individuim. Byl jsem tam, narozdil od tebe, videl jsem to. My se nechovali tak, ze by museli policiste zasahovat plosne. Meli celou vecnost na jednotlive zasahy proti jasne viditelnym a oddelenym vytrznikum (napriklad kdyz prolomili branu, mohli je sebrat vsechny), nebo mohli v klidu cekat jako proti Bohemce, kdy to bylo uplne stejny, ale diky klidu policie se nikomu nic nestalo, nikdo se nerozciloval.

  13. Re: Další ohlasy na pondělní události

    (host)     před 17 lety 02.04.2008 09:45 |  
    0 0

    Nemám moc v lásce chuligány, ale ještě víc nenávidim policejní zvůli. Při policejním zásahu jsem si vybavil doby komunismu, kdy jsme jezdili na tzv. černé burzy a tam měnili desky. Většinou nás policajti vyhmátli a rozehnali,rozpustili a krom toho, že jsme měli po výměnách,tak byl klid, párkrát nás vyvezli několik km, sepsali inicialy a propustili. Jednou když jsem neutekl, tak mě dva borcí v uniformách dost zmlátili a nakonec i okradli o desky. Důvodem pro ně bylo hlavně triko Kiss, které mi přivezl bratránek z tehdy taky socialistického Maďarska :-) a bylo pro ně jasným důkazem, že jsem nepŕítel socialismu..Pravým důvodem byl nejspíš néjaký komplex a touha si bouchnout do človéka, kterej si určitě nebude stěžovat.Doufal jsem po pádu bolševika , že tohle nikdy uź nezažiju, ale tak v mediích chválené policejní složky mě z toho omylu v pondělí vyvedly. Uplatnili násilí na skupině obyvatel využitím proncipu kolektivní viny. Policejní brutalita přesáhla veškeré možné meze a media, stejné jako ta komunistická, mlćí, nebo naopak chválí práci policie !!!!Je mi z toho smutno, ještě nesrovnatelné víc, než źe se i na Slavii najde spousta dementních fanoušků :-( LordEdmund

  14. Re: Další ohlasy na pondělní události

    Gino     před 17 lety 02.04.2008 10:15 |  
    0 0

    No hruza.... jeden se nestaci divit kolik je tu chudacku, kteri jsou s ikanovani tou zlou, ceskou policii... ach ne.

    • Re: Další ohlasy na pondělní události

      (host)     před 17 lety 02.04.2008 10:37 |  
      0 0

      Pleteš hruśky s jablkama :-( to že jsou v kotli nějací dementi, kteří na stadiony nepatří a je jich dost, je věc jedna shodneme se na tom skoro všichni, to, že by policie NEMĚLA nikdy omezit práva, nebo napadnout či ohrozit nevinného je věc druhá,kterou nejspíš nechápeš. Nebo chceš aby se sluśnej človék bál do kotle, jak kvůli chuligánům, tak kvůli polkicajtům? Ńebo co kdyby rovnou zmlátili vśechny lidi na stadionech od dětí po starce,včetné pani Zíkové a pana Veselého?Proč by stejné právo jako napŕíklad pani Zíková, neméla mít medialně neznámá faninka sluśné se chovající v kotli????Řekni mi jeden důvod. Pŕece kdyź nékdo jde do kotle, tak to neznamená, že chce néco nićit, nebo bojovat proti fízlům...Zásah musí být adresný proti viníkům,jinak jsme zas v době policejní totality... :-( ? LE

      • Re: Další ohlasy na pondělní události

        Gino     před 17 lety 02.04.2008 10:40 |  
        0 0

        Ty se vyznáš? Zásah má svá pravidla a policista z pořádkové si NESMI za žádnou cenu kohokoli pustit za záda!! Zmetky před sebou musí kosit jak nejlíp může, od toho tam ta zásahovka je! A ano, do kotle se normální člověk pak bude bát, ale ne kvuli policistům, ale kvuli těm několika kreténům, kteří z toho nebezpečnou oblast dělají.

        • Re: Další ohlasy na pondělní události

          (host)     před 17 lety 02.04.2008 10:55 |  
          0 0

          Byl jsi nékdy v kotli, nebo aspoń na fotbale? LE

          • Re: Další ohlasy na pondělní události

            Gino     před 17 lety 02.04.2008 10:58 |  
            0 0

            Byl, byl jsem dokonce i na derby... a dokonce ve slavistickem kotli (ne nyni) a bylo to super. Zadne vytrznosti si nepamatuji a to to bylo derby hrane na Letne pred asi tremi lety.

            • Re: Další ohlasy na pondělní události

              (host)     před 17 lety 02.04.2008 12:01 |  
              0 0

              Pred tremi lety? Ty myslis to derby jak tam tehdy najati security boys zajeli do naseho kotle a mlatili s boxery a tycemi vsechny okolo sebe hlava nehlava? No to teda LOL

        • Re: Další ohlasy na pondělní události

          (host)     před 17 lety 02.04.2008 12:03 |  
          0 0

          "Zmetky před sebou musí kosit jak nejlíp může" Takze cely kotel je podle tebe slozeny ze zmetku - prosta logika, policiste kosili cely kotel, ty to schvalujes s odkazem na to, ze je spravne kosit zmetky, tudiz je dle tebe cely kotel slozeny ze zmetku - gratuluji, ty obhajce kolektivni viny. Asi pujdu odpalit nejake svetlice vedle tebe a budu se bavit, az na tebe nabehnou fizlove a zkosi te

          • Re: Další ohlasy na pondělní události

            Gino     před 17 lety 02.04.2008 12:06 |  
            0 0

            Kolektivni vinu sis vymyslel ty, frajere. Ja ti rikam zcela jasne, ze poradkova sluzba ma pro sve zasahy pevne dane postupy jako drzeni kordonu a podobne. Neni cas na legitimaci obcana a vyptavani se kdo dela brajgl, od toho neni poradkova sluzba. Kriste pane.

            • Re: Další ohlasy na pondělní události

              (host)     před 17 lety 02.04.2008 12:27 |  
              0 0

              Ten cas na zadrzovani jednotlivcu meli policajti vice nez 50 minut, proc ho nevyuzili? Aaah, oni maji sve postupy - mlatit a kosit.

          • Re: Další ohlasy na pondělní události

            Gino     před 17 lety 02.04.2008 12:08 |  
            0 0

            BTW, kdybys odpalil svetlici vedle me, dostanes tecku bez reci a bez zajmu, jestli jsi ze stejnyho kotle. Takhle by se mel zachovat kotel a eliminovat tu svou "nemocnou" cast ktera celemu kotli prinasi akorat problemy.

            • Re: Další ohlasy na pondělní události

              (host)     před 17 lety 02.04.2008 12:22 |  
              0 0

              Koukam na netu velkej frajer. A kolektivni vinu tady obhajujes horem dolem, jenom se to bojis rict nahlas, takze prestan lhat, internetovej frajere.

              • Re: Další ohlasy na pondělní události

                Gino     před 17 lety 02.04.2008 12:24 |  
                0 0

                Internetovy frajer? Ja? Ja nejsem ten, kdo tu vystupuje uplne anonymne, chlape. Na me je alespon nejaky kontakt, alespon ta soukroma zprava, kde mi muzes ucinit pripadnou nabidku na setkani, smudlo.

      • Re: Další ohlasy na pondělní události

        (host)     před 17 lety 02.04.2008 12:03 |  
        0 0

        Lorde, píšeš
        Pŕece kdyź nékdo jde do kotle, tak to neznamená, že chce néco nićit, nebo bojovat proti fízlům.
        a nápis A.C.A.B. v Ostravě se nám jenom zdál??

        • Re: Další ohlasy na pondělní události

          (host)     před 17 lety 02.04.2008 13:35 |  
          0 0

          Nevim, nebyl jsem tam, ale policajt by měl být schopen uhlídat své emoce a nenechat se nějakym nápisem vyprovokovat. LE

          • Re: Další ohlasy na pondělní události

            (host)     před 17 lety 02.04.2008 15:33 |  
            0 0

            Nemyslím to jako bezprostřední reakci, ale když si někdo připraví a přes celej kotel rozvine tenhle nápis, co to teda znamená? "Nechci nic ničit a bojovat proti fízlům"?

  15. Re: Další ohlasy na pondělní události

    (host)     před 17 lety 02.04.2008 11:07 |  
    0 0

    zdravim....
    po precteni dnesni MF Dnes a clanku pana Saivera mi to nedalo a musel jsem reagovat:

    Dobrý den pane Saivere,
    nedá mi to a musím reagovat na Váš článek v dnešním idnes.cz.

    Mj. jsem fanoušek slavie, předesílám, že vyklidněný a sám nemám rád radikální fanoušky a myslím, že je důležité proti nim zasáhnout, ale obávám se, že to bylo neadekvátní a bohužel postup policie spíše nahrával stupňování napětí a vyhrocení situace než uklidnění.že oba víme i z vedeí můžeme vidět, že rozhodně celý kotel nebyl "napřesdržku".

    Mrzí mne, že jste té hysterii napomáhal(i) i Vy a vaše redakce (stejně tak jako ostatní deníky), aniž byste se třeba jen sebemíň "pustili do jednání policie, či třeba bezpečnostní agentury.
    Dnes tedy v jistém smyslu jste trochu napsal i "jinou" reakci (viz "Lenka", a důvody proč bylo násilí), ale stejně bohužel odvracíte tvář od postupu policie ("Lenka") a stále se snažíte najít chyu ve fanoušcích, dokonce v hráči Kalivodovi (což je myslím trochu nízké). Chápu, že nejste bezpečnostní expert,..ale jste člověk (a tedy myslím, že jste schopen dle videí poznat, že práce policie nebyla kvalitní (po týdenním cvičení) - co bezkonfliktní tým, snaha o domluvu..??předcházení situaci...při "Jude Slavie" mimo stadion měla zasáhnout,..při prvních kopáních do vrat,...

    ..a pak jste novinář a tedy osoba, která má určitou možnost ovlivňovat dění, dávát nazory..ideálně objektivně!

    ..samozřejmě je jasné, že bohužel akce následuje reakci,..a že kvůli několika to odneslo více lidí..ale opakuji, postup policie který vyhrocoval situaci (rozbušky a dělobuchy házené nazdař bůh) situaci neuklidní, ba naopak lidé, kteří by jinak nereagovali, mají třeba tendenci se vyjádřit!
    Postup bezp. agentury, která začala strhávat v už tak vyhrocené situaci vlajky??..před tisícihlavým davem! (těžko budeme čekat, že jim někdo poděkuje).
    Možná v zájmu objektivity by bylo dobré zveřejnit, i postup druhé strany a upozornit, že ne vše se dá řešit jen tímto tvrdým způsobem!..a možná by stálo za úvahu také zmínit, že chyba není ve finále až tak úplně ve fanoušcícch, ale především v systému, je benevolentní a dovoluje takové chování a netrestá jej adekvátně..a to je pak chyba svazu a jeho orgánů..........

    ...nebo budeme čekat do té doby než tu někdo umře a pak se budeme tvářit jaké je to pro nás ale překvapení!...tady bych si dovolil na Vás jako novináře apelovat..a požádat Vás o tlak na všechny zainteresované, aby se tyto situace nemohly opakovat a ideálně, abychom policisty ani chuligány na stadionech nepotkávali.

    děkuji Vám.
    S pozdravem

    Martin V.

    ps.
    Více informací třeba na:

    http://www.slavistickenoviny.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=4556#comments

  16. Re: Další ohlasy na pondělní události

    jane (admin)     před 17 lety 02.04.2008 11:54 |  
    0 0

    Bohuzel vcerejsi reportaz Ceske televize byla take absolutne neobjektivni, mluvilo se o jednom zranenem policajtovi, ale o zranenych fanouscich nepadlo ani slovo. Myslim, ze by se spartansti a slavisticti fanousci opravdu meli spojit a resit to, protoze media vsechno zkreslila a udelala z nich idioty. Vcera jsem se treba marne snazila svemu otci vysvetlit, ze delobuchy nehazeli fanousci. Nepochopil to, protoze prece v novinach psali... Zaroven me i dost mrzi postoj klubu, tedy Slavie, ktera ve vcerejsim prohlaseni defakto podporila lziva tvrzeni medii a nezastala se nevinnych lidi, kteri museli celit policejni brutalite. I podle prohlaseni to vypada, ze vsechno zpusobili fanousci a hazeli taky dymovnice.

    • Re: Další ohlasy na pondělní události

      (host)     před 17 lety 02.04.2008 13:46 |  
      0 0

      a nehazeli snad minimalne svetlice? bojler

      • Re: Další ohlasy na pondělní události

        (host)     před 17 lety 02.04.2008 14:25 |  
        0 0

        Světlice na fotbal patří, podtrhují atmosféru a nikomu neublíží, narozdíl od policejních dělbuchů. Je-li zakázáno pyro, neměla by ho používat ani policie. Jinak tvrzení o "přísných bezpečnostních kontrolách" si vycucali z prstu, prošel jsem s batohem bez jediný kontroly (součást mediální manipulace).

        Tomislav

        • Re: Další ohlasy na pondělní události

          (host)     před 17 lety 02.04.2008 14:48 |  
          0 0

          ja sem taky nebyl kontrolovanej. svetlica neni ok kvuli tomu, ze nic tartan a za druhy v sektoru akorat drazdi fizly. rozumny je proste nedat zaminku. tohle uz je jenom zbytecnej narek

  17. Re: Další ohlasy na pondělní události

    (host)     před 17 lety 02.04.2008 12:07 |  
    0 0

    Fotbal hraju od svých šesti let a to co vidím je hanba!!! S hokejem se to nedá srovnat! Byl jsem téměř na všech zápasech play off Slavia - Liberec. Tomu se říká fandit!!! Hrát jako hostující tým v O2 aréně nebo v Tipsport aréně, tak sem připosranej sotva vyjedu na led. Nedivte se pak, že domácí tým vždy vyhrál (i když to není jediná příčina konečného výsledku). Chci tím říct, že kdyby se zavedl kamerový systém a policie nebo pořádková služba mohla jít přímo za viníkem a dát mu co mu patří, tak taková skvělá atmosféra bude co nevidět i na fotbale!!! Určitě to je nákladná záležitost, to bezpochyby, ale sem si jistý, že kdyby kluby i s pomocí Českého fotbalového svazu kamerový systém vybudovaly, tak se časem peníze z návštěv vrátí a o atmosféře na stadionech ani nemluvě. Nejsem typický zarytý fanda a dokonce i když píšu sem, tak nejvíc od malička fandím Spartě, ale teď ve vyšším věku mi jde především o kvalitní fotbal!!! Špoty

    • Re: Další ohlasy na pondělní události

      Gino     před 17 lety 02.04.2008 12:14 |  
      0 0

      Bez legislativy ani tohle nebude uplne reseni, jelikoz si neumim predstavit, ze by se dva, ci tri policiste sebrali a sli jen tak bezpecne do kotle. Bohuzel, pral bych si to, ale uvidime. Muj nazor je ten, ze u nas se ceka na mnohem vetsi pruser... na zranene, ci mrtve a az pak se neco zacne resit.

      • Re: Další ohlasy na pondělní události

        (host)     před 17 lety 02.04.2008 12:24 |  
        0 0

        Proc by nesli bezpecne do kotle? Kdyz se nebudou chovat jako hovada mlatice kolem sebe pendrekem, tak je 95% lidi pusti tam kam potrebuji. Ale ja zapominam, ze pro tebe je kotel jednolita masa hovad, co zaslouzi zkosit.

        • Re: Další ohlasy na pondělní události

          Gino     před 17 lety 02.04.2008 12:28 |  
          0 0

          Dobre, rozdelme teda obyc uniformovaneho prislunika PCR a clena poradkove sluzby. Paklize dostane pokyn k zasahu poradkova sluzba, tak ma proste v popisu prace delat to, co ji bylo urceno a to je snazit se zjednat poradek natlakem - proto poradkove sluzby existuji. tedy kdyz vidis, ze se nekde formuji tezkoodenci, musis ocekavat pruser a mozny stret, protoze oni tam od toho jsou.

          • Re: Další ohlasy na pondělní události

            (host)     před 17 lety 02.04.2008 12:39 |  
            0 0

            Zkratka nechapu to uvazovani - kdyz vidis tezkoddence, tak mazej pryc, nebo dostanes pendrekem. Nechapu uvazovani, ze tam stoji policajt a tudiz mam ocekavat stret. Je mi jedno, jestli tam ten policajt ma na sobe brneni nebo ne. Ocekavam, ze kdyz se nebudu chovat nezakonne a nebudu branit v zasahu, ze se mi nic nema stat. Co to je navic za zasah, hazet po nas delbuchy, plynovat nas a mlatit? Kvuli 20 bezmozkum napadnout nekolikasethlavej dav a ohrozit ho cely? Tohle proste neohbajis nekomu, kdo vi jak situace vypadala. Tohle jsou predpisy stare vice nez dvacet let. Po slovutnem Czechteku se vsichni dusovali, jak zridi antikonfliktni tymy, jak zmeni postupy a prizpusobi je tak, aby k takovymto plosnym zasahum muselo dochazet jenom v nejnutnejsich pripadech. Nic se nezmenilo, stale stejny vypatlanci, zadna snaha o reseni problemu.

            • Re: Další ohlasy na pondělní události

              Gino     před 17 lety 02.04.2008 12:52 |  
              0 0

              Delobuchy patri ke klasicke vyzbroji teto party.. a zasah nepostihl kvuli 20 blbum nekolikset slusnych, to zas taky prehanis... ale souhlasim, ze rozebirat to tady je uz dost zbytecne. Diky za diskuzi.

              • Re: Další ohlasy na pondělní události

                (host)     před 17 lety 02.04.2008 12:58 |  
                0 0

                Prave ze prilis neprehanim, policie za cely pondeli predvedla 26 lidi. Z toho odecti 7 z tramvaje, minimalne 2 pred stadionem, vydel dvema - z naseho kotle tak hrubym odhadem odvedli maximalne 10 lidi. I kdyby se jednalo o 26 lidi za zapas, neprekroci pocet "nasich" odtahnutych 15. Pri polovicne uspesnosti 20-30 lidi, stovky lidi museli akorat poloslepi utikat a prelezat ploty nahore. Hezky zbytek dne.

  18. Re: Další ohlasy na pondělní události

    (host)     před 17 lety 02.04.2008 12:19 |  
    0 0

    Jen na okraj: kopání, bušení a veselé ničení vstupních vrat ze stran Sparťanů - to berete taky jako obranu prot zběsilé policii??, nenechte se vysmát

    • Re: Další ohlasy na pondělní události

      (host)     před 17 lety 02.04.2008 12:26 |  
      0 0

      To je presne okamzik, kdy ma policie zasahnout a kazdy to schvali. Jenomze policie v tenhle okamzik naprosto nesmyslne prihlizela a viniky jenom zatlacila zpatky do davu.

  19. Re: Další ohlasy na pondělní události

    (host)     před 17 lety 02.04.2008 14:14 |  
    0 0

    Tak tak... Po precteni nekolika novinovych platku a shlednuti poradu CT "Secteno a podtrzeno" kde o5 uradoval mistr Czierny a nekolik takynovinaruuu, musim jen (s bolestnou grimasou ve tvari) konstatovat: Je to hnus a demagogie...
    Ta nase "milice" spolu s "meeedii" jen strasi normalni lidi a odrazuje je od krasneho lidoveho sportu, jimz fotbal kdysy byval... :-(

    urs

  20. Re: Další ohlasy na pondělní události

    (host)     před 17 lety 02.04.2008 14:47 |  
    0 0

    1) text článku: Na každou sebemenší záminku reagovala policie zběsilým náběhem s evidentním cílem vyprovokovat ještě větší nepokoje........ poznámka: A proč jim tedy tu záminku náš kotel dával??????
    2) text článku: K výtržnostem docházelo až poté, co lidi naštvalo naprosté běsnění policie..... poznámka: A proč jste si už tedy kotel nedal konečně pokoj????????????
    3) polemika k pyru: bezpředmětná. Jednou je zakázaná. Nesouhlasím s tím, ale musím to respektovat. Jinak je mi jasné, že za mě klub může zaplatit pokutu a mám Slavii natolik rád, že si prostě pyro odpustím v jakékoliv podobě, ač je mi to mnohdy líto. Nebudu tvrdit, že pyro a bordel k fotbalu patří...... zrovna tak byly kdysi sektory oddělené jen symbolicky, vlajky jsme měli na hokejových holích a taky už je to minulost. Prostě pyrem můžu finančně poškodit klub, který mám v srdci několik desítek let.
    4) Lidé, kteří dělají bordel, na fotbal nepatří. Můžete si říkat, že jediné fandění je ze strany kotle, ale některými věcmi zrovna tihle "fandové" vyhánějí obyčejné normální lidi ze stadionů. Fotbal má mnohem menší společenskou prestiž než jiné sporty a člověk aby se pomalu obával říci známým, že jde na fotbal, notabene je na fotbal pozval..... hned je za idiota, který je potenciálním rozbíječem všeho možného. Vulgarita, netolerance, ožralové....... 5) Z posledního derby se mně chtělo zvracet. Člověk ani neměl moc myšlenky koukat na trávník. Zápas se měl ukončit, popř. se měly některé sektory úplně vytlačit mimo stadion.
    6) Klidně si mi nadávejte, jak jsem netolerantní sám a jak byste mi dali přes hubu, kdybyste mě potkali. Po pondělku už mě nemůže překvapit vůbec nic.

    • Re: Další ohlasy na pondělní události

      Gino     před 17 lety 02.04.2008 15:34 |  
      0 0

      Docela by me zajimalo jak by tady mnozi reagovali, kdyz by byl zapas ukoncen a kontumovan 0:3 v prospech Sparty...

  21. Re: Další ohlasy na pondělní události

    (host)     před 17 lety 02.04.2008 18:50 |  
    0 0

    Možná by nebylo na škodu kdyby se na zaplacení škod na stadionu podílel i pan Langer a jeho cvičené opice.Viděl jsem několik případů kdy se sedačka poníčila po explozi "neškodné" policejní rozbušky.Jestli toto bylo naplnění motta Pomáhat a chránit tak to se máme ještě na co těšit.A.C.A.B

    • Re: Další ohlasy na pondělní události

      (host)     před 17 lety 06.04.2008 17:32 |  
      0 0

      Sedačky poničené policejními dělobuchy viděl asi každý, kdo v kotli byl. Můj muž má od této "neškodné" pyrotechniky na noze spáleninu 10 x 20 cm.
      Včera jsem od jednoho člena pořádkového týmu obdržela informaci, že těch petard vyházeli 17 beden! Teď ještě zjistit, kolik obsahuje jedna bedna a budeme mít představu o množství...
      Tento těžkooděnec se navíc sám vyjádřil (cituji): Kdyby tam nebyli fízlové, nebylo by vytrhaných 150 ale třeba jen 10 sedaček. Policie situaci zbytečně vyhrotila...

      fishtamin