O Slavii

Slavia do derby pro tři body

Za pár dní je derby a celá Slavia se plně připravuje na svého rivala. "Chceme každopádně získat tři body," řekl trenér Karel Jarolím. Utkání navíc bude vyprodáno, už teď zbývá pár vstupenek.

Slávisté do utkání nastoupí bez zraněných a navíc i dvou vykartovaných hráčů. "Jsme oslabeni o další dva hráče, ostatní jsou v pořadku a budou schopni nastoupit. Očekávám, že utkání bude mít dobrou diváckou kulisu. Jsme "doma", tak budeme chceme vyhrát, stejně jako Sparta, takže by to mohl být dobrý fotbal," řekl Jarolím.

"Všichni se těšíme," řekl Martin Latka. "Očekávám bouřlivou atmosféru, což může pomoci týmu k vynikajícímu výkonu. A jelikož jsme doma, tak budeme chtít získat tři body," doplnil brankář Martin Vaniak.

Samotné utkání bude vyprodané, již teď zbývá posledních pár vstupenek, které si můžete koupit pouze ve Fanzone a v Calciu. V klubu zaznamenali informaci, že by někteří jedinci chtěli demolovat stadion, proto jsou připravena mimořádná bezpečností opatření. "Slavia nepodceňuje informace o tom, že jistí jednotlivci mají v plánu demolovat strahovský stadion zřejmě pod dojmem toho, že se na Strahově hraje derby naposledy," prozradil Ondřej Zlámal. "Pokud by došlo k nepokojům, tak se utkání může i přerušit, sektor by se vyklidil a až poté by utkání pokračovalo. Věřím, že si fanoušci přijdou derby užít a vše bude probíhat korektně," doplnil. Na to spoléhá i trenér. "Věřím, že bezpečnost bude natolik zajištěna, že k ničemu nedojde. A pokud by měl někdo tendenci něco provádět, tak že bezpečností složky zasáhnou," uvedl Jarolím. "Diváci by si utkání měli užít. Kdyby k něčemu mělo dojít, je třeba adekvátně zasáhnout," doplnil Latka.

Posílená doprava
Na pondělní derby Slavia-Sparta vypravil pražský Dopravní podnik opět speciální linku. Autobus číslo 770 jede ze zastávky Na Knížecí po trase Anděl, Klamovka a Stadion Strahov. Dopravní podnik nabádá návštěvníky utkání, aby k přepravě na Strahov nevyužívali běžnou linku 176, která jede z Karlova náměstí. Tato linka nebude posílena. Fanoušci se na Strahov také dostanou tramvajemi číslo 15 nebo 25 od stanice metra Hradčanská nebo tramvajemi číslo 22 nebo 23 od stanice metra Malostranská. Cílovou zastávkou je stanice Malovanka. Odtud se fanoušci během pár minut dostanou pěšky k severní straně stadionu.

Po skončení zápasu bude opět zahájen posílený provoz zvláštní linky 770 ze zastávky Stadion Strahov (zastávka pravidelných linek 176 a 217) ve směru Klamovka, Anděl a Na Knížecí. Návštěvníci utkání také mohou využít tramvajovou přepravu ze zastávky Malovanka. V případě potřeby bude ve stanici Anděl posílen provoz metra na lince B ve směru do centra.

Komentáře (66)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia do derby pro tři body

    (host)     před 17 lety 27.03.2008 13:12 |  
    0 0

    Zajímalo by mě, jestli spartěné dostanou, jako vždy celou severní tribunu, nebo jestli když je tedy vyprodáno, tam budeme mi, a oni budou mít jen povinný počet míst... Nevíte někdo? Bohy1892

    • Re: Slavia do derby pro tři body

      (host)     před 17 lety 27.03.2008 13:21 |  
      0 0

      Celou severní tribunu dostanou těžko - krytou (horní) část nedostává kvůli bezpečnosti skoro nikdo, a to ani v pohárech, takže nevidím důvod, proč by jí měli dostat. Zrovna tak by snad neměli dostat ani celej spodek - krajní sektory by měly zůstat prázdný, pže souseděj třeba přímo s východem a to by taky nebylo uplně dobrý. Takže bych očekával, že dostanou něco podobnýho, jako měla Bohemka, max. o nějakej spodní sektor víc.

      • Re: Slavia do derby pro tři body

        (host)     před 17 lety 27.03.2008 13:35 |  
        0 0

        Ale Bohemka přeci žádné sektory nedostala, měla k dispozici celý nekrytý sever. Že jich tam bylo "jen" cca. 1500 je věc druhá, ale nikdo jim nebránil ten sever vyprodat. Se Spartou to bude zřejmě stejný. Marvin

        • Re: Slavia do derby pro tři body

          (host)     před 17 lety 27.03.2008 13:41 |  
          0 0

          V krajních sektorech stáli "žlutí" pořadatelé, takže předpokládám, že k dispozici celej spodek neměli. Ale rudejch bude asi víc, takže možná celej spodek dostali, nicméně krytou by podle mě dostat neměli, aby je měli policajti kdyžtak pěkně pohromadě dole. Zatím to tak bývalo.

          • Re: Slavia do derby pro tři body

            (host)     před 17 lety 27.03.2008 13:49 |  
            0 0

            Krytou sparťani nedostanou, nedostávají ji nikdy, ale myslím, že budou mít k dispozici celý spodek, kromě toho odděleného sektoru úplně vlevo. Alespoň v minulých letech to tak vždy bylo, viz foto. http://www.redwhitepower.com/zapasy/2005-2006/slavia_sparta/22.jpg Marvin

            • Re: Slavia do derby pro tři body

              (host)     před 17 lety 27.03.2008 13:52 |  
              0 0

              No, takhle jsem to myslel. Prostě takový rozšířený "Bohemkáři" (jak říká Čapek) :-) Prostě spodek bez jednoho nebo dvou krajních sektorů.

  2. Bezpečnostní opatření

    (host)     před 17 lety 27.03.2008 13:32 |  
    0 0

    Snad by kvůli pár volum nevyklidili celej sektor?!

    • Re: Bezpečnostní opatření

      (host)     před 17 lety 27.03.2008 13:35 |  
      0 0

      Já se obávám že právě jo... Bohy1892

      • Re: Bezpečnostní opatření

        (host)     před 17 lety 27.03.2008 13:42 |  
        0 0

        To snad ne, já chci vidět celej zápas, snad budou mít všichni rozum. Musíme fandit, ne dělat všechno proto aby nás vyvedli a nechat kluky na trávníku na holičkách.

        • Re: Bezpečnostní opatření

          (host)     před 17 lety 27.03.2008 14:40 |  
          0 0

          nebylo by lepší ty voly, co házej dýmovnice a ukopávaj sedačky srovnat v kotli sami?!?

          • Re: Bezpečnostní opatření

            (host)     před 17 lety 27.03.2008 20:06 |  
            0 0

            Ono se ty chystaný demolice Strahova atd. snad týká spíš sparťanů. Nevěřim, že naši by byli takový čur*ci.

            • Re: Bezpečnostní opatření

              (host)     před 17 lety 27.03.2008 23:18 |  
              0 0

              Věř...

  3. Re: Slavia do derby pro tři body

    (host)     před 17 lety 27.03.2008 13:37 |  
    0 0

    A ještě mám jeden dotaz... Jelikož na utkání s oxfordem neplatí regule ČMFS o tom že všechna místa musí být k sezení, tak by mě zajímalo, jestli se aspoň třeba část Severní tribuny nestane k stání... O tohle utkání bude určitě velký zájem, tak by se o pár tisíc navýšila kapacita stadionu... Bohy1892

    • Re: Slavia do derby pro tři body

      (host)     před 17 lety 27.03.2008 13:41 |  
      0 0

      To jako myslíš, že pro jeden zápas odmontují sedačky, které tam teprve před pár týdny pracně přidělali? :-)) Marvin

    • Re: Slavia do derby pro tři body

      (host)     před 17 lety 27.03.2008 13:45 |  
      0 0

      To jako, že by se na severu vytrhali ty právě namontovaný sedačky? :-D

      Jinak bych ten Oxford tak nehrotil, kapacita je 21 tisíc, bude to parta študáků (nejde o ten Oxford z 5.ligy, ale vyloženě o univerzitní tým), hrát s nima nebude Slavie ale spíš taková směs slávistů (současných i bývalých), bude to ve všední den a lístky nebudou zrovna levný, takže spousta těch, který jsou líný přijet na Strahov si zase nějakej důvod proč nejít, najde.

    • Re: Slavia do derby pro tři body

      (host)     před 17 lety 27.03.2008 15:54 |  
      0 0

      bohy tobě hrabe-fesch

  4. Re: Slavia do derby pro tři body

    (host)     před 17 lety 27.03.2008 15:29 |  
    0 0

    Chci se zeptat, jestli se počítá i s vyprodáním jižní tribuny, nebo stačí zakoupit lístek do kotle až v den zápasu... fb

    • Re: Slavia do derby pro tři body

      (host)     před 17 lety 27.03.2008 15:32 |  
      0 0

      pravděpodobně bude všechno vyprodaný

  5. Re: Slavia do derby pro tři body

    (host)     před 17 lety 27.03.2008 17:15 |  
    0 0

    Ahoj, nema nekdo listek na derby na Jih? Mam zajem koupit. edcable@seznam.cz; Praha a okoli

  6. Re: Slavia do derby pro tři body

    (host)     před 17 lety 27.03.2008 18:27 |  
    0 0

    Stejně dostanete na prdel jako vždycky!!!! A nemusíte se hádat jak velký místo na tribuně budeme mít hádáte se tady jako malí děcka!!! Jinak kotel budeme mít nabitej jako vždycky. Smrt Slávce a Sparta je nejlepší!!!!

    • Re: Slavia do derby pro tři body

      (host)     před 17 lety 27.03.2008 18:34 |  
      0 0

      No jako vzdycky uz asi ne, co ? potom podzimu, ale vyhra sparticky uz je samo davno zajistena :)

      • Re: Slavia do derby pro tři body

        bongor     před 17 lety 27.03.2008 20:38 |  
        0 0

        Máš pravdu rumune,že sralta je nejlepší.Ale až po Slavii negramote.

    • Re: Slavia do derby pro tři body

      (host)     před 17 lety 27.03.2008 18:55 |  
      0 0

      hahahahhahahahahahhahahaaaaaaaaaaaaa

      MALÍ DĚCKA

      HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

      NAUČ SE ČESKY RUMUNE :)

  7. Re: Slavia do derby pro tři body

    Eluin (přítel SN)     před 17 lety 27.03.2008 19:40 |  
    0 0

    Hlavně aby nějací lidé na ten zápas s Oxfordem přišli:-)..
    Jinak..co si myslíte o - dle médií - chystané demolici Strahova? Nějak brzo, ne? Kde pak bude hrát Sparta?:-)

    • Re: Slavia do derby pro tři body

      slaviator     před 17 lety 27.03.2008 19:44 |  
      0 0

      Namáčkne se do Xaverova no.... :)

      • Re: Slavia do derby pro tři body

        slaviator     před 17 lety 27.03.2008 19:44 |  
        0 0

        ... Slepička se tam bude cítit jako doma... a pro Poštůlku a Bílka to také nebude velká neznámá.. :-)))))

      • Re: Slavia do derby pro tři body

        (host)     před 17 lety 27.03.2008 20:22 |  
        0 0

        Lukáši, tak Abrahám nebude v základu na derby, přečti si rozhovor s Jarolímem na webu Slávie. I on pochopil, že přílišná přemotivovanost by mohla být kontraproduktivní. Jinak Necid skóroval za U19 proti Nizozemsku, zápas se hrál na soupeřově půdě. Kolik Necka už nastřílel gólů za mládežnické reprezentace. Tento sympaťák je opravdu rozený střelec.

        • Re: Slavia do derby pro tři body

          slaviator     před 17 lety 27.03.2008 21:28 |  
          0 0

          Četl jsem to, ale... Může to být také prohlášení, aby to zmátlo soupeře... Nebo skutečně v tuto chvíli o tom neuvažuje, ale kdo ví, co se stane třebas přes víkend, že jo... Jinak vidíš to, zrovna Abrce bych do derby asi nasadil... Bylo by to buď že by totálně vyhořel, nebo odehrál životní zápas...

          • Re: Slavia do derby pro tři body

            slaviator     před 17 lety 27.03.2008 21:36 |  
            0 0

            „Je v pořádku, když je hráč zdravě vyhecovaný, ale zase nesmí být až příliš přemotivován, to by mohlo mít kontraproduktivní dopad a to bych byl nerad. Ale samozřejmě tady ta alternativa je, že Martin by v utkání mohl nastoupit.“ - není jasně ani řečeno, že Abrc bude v základu, ani že nebude hrát... Takže kdo ví? :) Rozhodně ale bych se nebál hrát na dva útočníky, pokud bude Šenky připraven alespoň na odehrání poločasu, tak klidně i tři útočníci v základu (Ivana na pravém kraji zálohy)... Na hrotu určitě Goce Toleski... A Střihavka.
            Já bych totiž do zápasu šel s tím, zlomit ho v náš prospěch co nejdříve - a pak není problém tam třebas za stavu 2:0 poslat v 70. minutě například Šourka za nějakého útočníka (spíše Ivanu) a vyztužit tím defenzivu... Nebo poslat druhého defenzivního záložníka na plac (Belaid, Tavares, ...). Ale myslím, že KJ vsadí na to na začátku zápasu udržet nulu, tzn rozestavení 4-5-1 se dvěma spíše defenzivními záložníky (Abraham, Tavares) a zápas bude chtít rozhodnout spíše ve druhém poločase... Uvidíme, uvidíme... Každopádně já bych sestavu dal asi Vaniak - Krajčík, Latka, Suchý, Hubáček - Ivana, Abraham, Černý, Pudil - Střihavka, Toleski... (bohužel, původně preferovanou sestavu Vaniak - Hubáček, Latka, Suchý, Dřížďal - Krajčík, Abraham, Černý, Pudil - Ivana, Toleski, která by byla asi více variabilní a "rychlejší" asi musím oželet kvůli tomu, že Ferry údajně má nakopnutej nárt či co.. :((( ), ale uvidíme, jak to poskládá KJ...

          • Re: Slavia do derby pro tři body

            (host)     před 17 lety 27.03.2008 22:02 |  
            0 0

            tentokrát se naplno ukáže jak Slavii chybí Míša Švec, který v derby dokázal Horvátha stoprocentně vygumovat. Tavares Horvátha neuhlídá, Abrahám se na něm vyfauluje. což bude pro zápas rozhodující, bohužel.. sapér vodička

            • Re: Slavia do derby pro tři body

              (host)     před 17 lety 28.03.2008 03:49 |  
              0 0

              Vodičko, přijd po válce na bojiště, bejvám tam tak v šest:)
              a pěkný holky tam maj? jo maj
              kdybych se zpozdil, tak přijdu v půl sedmý...
              tak po válce na bojišti....:)
              chlape, švejkovská klasika :)
              jinak jsem taky Vodička...

              SLAVIE

  8. listek

    (host)     před 17 lety 27.03.2008 23:14 |  
    0 0

    mam listek na derby na na vychodni tribunu (nekrytou) sektor f. cena vstupenky 300kc, vymenim za listek kamkoliv na jih, kdyby mel nekdo zajem moje icq:257262760

    • Re: listek

      (host)     před 17 lety 28.03.2008 08:12 |  
      0 0

      tam přelez ten plot v rohu (nejlépe v horním patře, tam je nízkej a ne moc hlídanej) a na jihu si někam stoupni ...

      • Re: listek

        (host)     před 17 lety 28.03.2008 10:22 |  
        0 0

        asi tak :D

  9. Re: Slavia do derby pro tři body

    KING25     před 17 lety 28.03.2008 09:41 |  
    0 0

    Tak to vypadá, že tam bude pekelná atmosféra a doufám, že to bude jen pozitivní atmosféra a nenajde se tam nějaký idiot, co bude házet jednu dýmovnici za druhou a kochat se tak krásnou bílou mlhou!

    • Re: Slavia do derby pro tři body

      (host)     před 17 lety 28.03.2008 10:34 |  
      0 0

      idioti jo? :D:D

    • Re: Slavia do derby pro tři body

      (host)     před 17 lety 28.03.2008 10:35 |  
      0 0

      Zdravim, atmosfera bude opravdu hodne vybusna, chysta se utkani nejen ve fotbale , ale i jinde, Spartani poradaji jakysi pruvod a zrejme se budou snazit na stadion dostat ve velkem i zadarmo. i v hledisti to bude tentokrat bitva, temer vyprodany stadion, prekupnici nabizejici listky za 1000Kc. a doufam i hezky fotbal , to vse zrejme bude k videni. Nasazeni policie a mestske policie /1000 lidi/ specialni slozky, razatne posilena ochranka na stadionu/asi 150 lidi/ , zvyseny pocet poradatelu 100 lidi, to je skutecnost, bude to stacit, na stadion se chysta tvrde jadro fandu obou klubu, ktere si zapas chce rozhodne uzit, tj. nejen demolovat, zapalovat , ale take urazet soupere , velmi zajimave bude choreo na ktere treba fanousci Sralty vynalozili hodne pres 10000korun. a kdo vyhraje , sance je velmi vyrovnana, hodne bude zalezet na momentalni forme a v nasem pripade jeste na hre stoperske dvojice, kde Latka a bohuzel hlavne Marek nezazivaji dobre okamziky, nasazeni Abrahama vidim na 90 procent, Smicer a Senkerik zrejme hrat nebudou. Souper bude takrka kompletni, trener Bilek nema jasno v podstate jen o zaloze, Spartane I Slaviste jedou den pred utkanim na soustredeni, zapasu bude predchazet i bezpecnostni porada a v neposledni rade i obed obou vedeni klubu, pro nektere aktery, kteri se nemusi zvlaste pikantni, duo Chovanec, Dolezal a dalsi. A pokud jsem si organizoval u znamych soukromy pruzkum , veri vice Sralte, takze uvidime. Jiri

      • Re: Slavia do derby pro tři body

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 28.03.2008 10:46 |  
        0 0

        No to jsem zvědavej, jak si cajti poradí s těmi sparťany, deroucími se přes plot. . a vůbec. . Věřim, že vodní dělo by v tý kose pomohlo. .
        No o obranu se nebojim. . Laty podle mě ve formě je a Sucháč zaskočí dobře. . Počítám, že budou na krajích Matej s Hubem, čili staří známí a pošlapou jako v minulosti. . Mára sice nehrál 2 zápasy, ale teď si kopnul na stoperu v repre. . i když to nedopadlo příliš úspěšně, tak věřim, že bude patřičně připravenej na rytmus hry a nasazení. .

        • Re: Slavia do derby pro tři body

          (host)     před 17 lety 28.03.2008 16:54 |  
          0 0

          cože? Mára hrál ve Zlíně celej zápas....

      • Re: Slavia do derby pro tři body

        (host)     před 17 lety 28.03.2008 11:44 |  
        0 0

        Tak nějak nechápu, proč tu musíte opakovat informace z novin zabalené do rádobytajemných a důvěrných frází... zřejmě jste již ze všeho dost zmaten. Informace o společném obědě jsou již poměrně staré, ostatně podobná akce se nekoná před derby poprvé, dále jste evidentně pomotal veřejnou informaci o nákladech na sparťanské choreo - ta částka 10 tisíc je pouhým základem od SF, za to by nedali dohromady ani pár papírů, takže celkové náklady budou samozřejmě mnohem vyšší, ale to je jasné každému, kdo o tom alespoň někdy slyšel... takže strašit tady nějakým "velmi zajímavým choreem za více než 10000 korun" je dost komické, stejně jako další vaše žvásty... Dále naprosto zbytečná a nicneříkající informace o Šmicerovi se Šenkeříkem, o tradiční bezpečnostní poradě, která samozřejmě probíhá už x let před každým podobným zápasem i v jiných klubech atd.

        • Re: Slavia do derby pro tři body

          (host)     před 17 lety 28.03.2008 12:17 |  
          0 0

          nezbyva mi nez reagovat na Vas prispevek, ono nejde o to kolik bylo obedu predtim, ale co prinesly a tady mohu rict , ze jednoznacny posun ve vztazich vedeni obou klubu. Prinesly treba vzajemne prestupy hracu a urcite mantinely , ktere predtim nebyly Spartansky prispevek od SF neni pouhym zakladem , jak tady pisete , je vetsinou toho co investuji, protoze teprve v minulem kole rozjeli v kotli i jinde prodej samolepek a jejich choreo na minuly zapas proste nebudu komentovat. Proste na nej nemeli dost prostredku. Co chcete slyset o Smicerovi, ze se blizi konec smlouvy a on musi proste alespon neco odehrat, ze bude hrat pod injekcemi, to je snad jasne , stejne jako Senkerikuv navrat, jeho zraneni proste neni vyleceno stopro, to ani nejde, ale hrac se zapohil do treninkoveho procesu, byt ma jeste jiste problemy, Tradicni bezpecnostni porada skutecne probiha , to mate pravdu , ale tady slo o specialni pracovnmi setkani , jehoz se treba ucastnil i dnes uz byvaly sef provozu Jakubec, kde se probiraly alternativy reseni ruznych situacui, cili neslo jen o normalni poradu, A ono nejde o nic tajemneho, je jasne , ze urcita info sly predem, mozna zustalo spise utajeno, ze Jarolim byl osloven svazem, zdali by mel zajem trenovat repre, ale opet Vam jen napisi, nelibi se Vam to nectete to tj. nejlepsi obrana. jiri

    • Re: Slavia do derby pro tři body

      (host)     před 17 lety 28.03.2008 17:15 |  
      0 0

      Kingu neser se nam do dymovnic, my se ti taky nesereme do knirku. Georg

  10. Re: Slavia do derby pro tři body

    Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 28.03.2008 10:38 |  
    0 0

    Joo. . bude to krutej boj, budou to hromy a blesky. . ♪ ♫ :-) Hlavně bych rád, aby se všechno podstatný odehrálo na hřišti. . ve všech směrech. . Tzn. rovina, "klid" v hledišti, dobrá hra. . Spolu s KJ věřim, že máme na to je porazit a že to v pondělí ukážeme. Čekám, že to postaví 4-5-1(resp.4-4-1-1) a to: Vaniak, Krajčík, Suchý, Latka, Hubáček, Ivana, Tavares, Abraham, Pudil, Černý, Toleski. . A po půli přijde Střihavka, Šenky a Šmíca! :-)

    • Re: Slavia do derby pro tři body

      (host)     před 17 lety 28.03.2008 11:11 |  
      0 0

      Ano tvoje sestava vypada dobre , mozna prekvapi a zaradi po dlouhe dobe Belaida , podle mych zdroju ho nestavi, protoze Belaid pry realne uvazuje o ukoncenni hostovani a angazma v Holandsku, myslim si ze vytahne KJ nejaky opravdu prekvapivy tah , sam ho tipuji na toho Belaida. k tem hooligans, opravdu probehly urcite famy, ze se nejen Spartane v ramci ukonceni naseho tymu na Strahove chystaji bourat a chteji vyvolat urcitou konfrontaci s poradkovymi slozkami, ale nejen oni, obe strany pry vzajemne spolupracuji a chystaji i nejake sou mimo stadion. trochu mne prekvapuji zpravy o mozne zakulisni spolupraci obou vedeni kluibu , ktere se v tichosti jiz pry nekoliktrat setkali a navazali uzsi spolupraci.......... Jiri

      • Re: Slavia do derby pro tři body

        (host)     před 17 lety 28.03.2008 11:27 |  
        0 0

        Tijani by byl blbej, kdyby u nás zůstával. Je mu jasný, že umí fotbal mnohem líp než Marek Jarolím nebo Abraham ale přesto ho KJ nestaví. Co by dělal v mančaftu, kde ho trenér záměrně přehlíží.

        • Re: Slavia do derby pro tři body

          (host)     před 17 lety 28.03.2008 11:41 |  
          0 0

          Ale no tak, srovnavat Tijanyho s Abrcem je trosicku mimo misu, kdyz dostavaji odlisne herni ukoly. Jak by hral Tijany na prave zaloze je take jenom spekulace...

          • Re: Slavia do derby pro tři body

            (host)     před 17 lety 28.03.2008 11:46 |  
            0 0

            Ne , takl to , ze Jaroklim ho uz nechtel v zime je fakt, protoze nebyt Belaidova maleru v Tunisu, uz by se pakoval, srovnavat oba hrace opravsdu nelzwe , ale pokud mam posoudit prospesnost obou hracu, vidim to jasne na Belaida a nezapomente , ze podobny drzy typ zaloznika nam nyni jasne chybi, jinou veci je mysleni KJ, ktery ho skutecne nominuje casto v posledni dibe jen na lavicku a nejde jen o jedno odchozene utkani. Jiri

            • Re: Slavia do derby pro tři body

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 28.03.2008 11:59 |  
              0 0

              Tak je pravda, že má dobrou techniku a ofenzivní nápady. . ale stejně jako Tavares občas vymyslí nahrávku nebo kličku typu "kamikaze" a rozdíl mezi těma dvěma je v tom, že Mickael okamžitě obrací dozadu a dělá všechno pro nápravu. To byl taky důvod, proč Tijaniho KJ minule v derby stáhnul. . Ale souhlasím, že bych si ho v sestavě dovedl představit na pravé straně. Jestli odejde do Holandska (jako amateur?), tak zase tolik tesknit nebudu. Můj oblíbenec, to neni. . to přiznávám.

      • Re: Slavia do derby pro tři body

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 28.03.2008 11:48 |  
        0 0

        Napadlo mě, že by pravou zálohu hrál Laďa Volešák nebo Belaid, ale to by platilo spíš v případě rozestavení 4-4-2. Takhle to vidím jasně na Ivanu. No kdyby už ta konfrontace konečně přinesla nějaké vážnější důsledky. . tzn. zákazy vstupu na stadion a větší flastry. Jestli se idioti obou stran domluví a pojedeom se pobít na pole u Ruyně, to je mi celkem jedno. . hlavně když do toho nezatáhnou civilisty, kteří jdou na fotbal. Setkání vedení se vůbec nedivím a má to logiku. . dá se říct, že je to holá nutnost( včetně spolupráce s policií atd.) Popravdě řečeno mám docela obavy jak to bude vypadat v okolí Anděla a cestou busem. . už jen těm řidičům vůbec nezávidím. . To je podle mne nejtěžší spoj, jaký můžou vyfasovat. .

        • Re: Slavia do derby pro tři body

          (host)     před 17 lety 28.03.2008 12:21 |  
          0 0

          Existuji urcite varianty s posilenim policie i v oblasti Andela, ale mas pravdu , ze treba naletovym skupinam Letenskych fanatiku , kteri vzajemne komunikuji opres telefon se da tezko branit. Ten Volesak hrat asi nebude, nenasvedcovali tomu ani posledni treninky aani vystupy z muzstva, spis pocitam s tim co jsi zde napsal. jiri

      • Re: Slavia do derby pro tři body

        (host)     před 17 lety 28.03.2008 13:49 |  
        0 0

        Tady je Belaiduv gool (nemilim-li se) velmi kreativne zachycen. Ja bzch ho nasadil do derby jako tajnou zbran. A kdyz se mu nebude chtit behat tak pujde dolu klidne v prvni pulce ale sanci bych mu dal. Jinak Strihavku bych tam nedaval. Ten se na to po par Repkovejch skluzech vykasle. Obrane verim s tim ze bych radsi videl nalevo Ferryho nez Huba. Jde uz jen o techniku odkopu :) Kazdopadne se na kluky tesim a jsem jen rad ze v utery nebudu muset nikde moc mluvit .)

  11. Re: Slavia do derby pro tři body

    (host)     před 17 lety 28.03.2008 13:21 |  
    0 0

    dame jim co proto hajzlikum nafoukanejm

    • Re: Slavia do derby pro tři body

      (host)     před 17 lety 28.03.2008 13:34 |  
      0 0

      Byl bych jedine rad, jiri

  12. Lupeny na derby

    (host)     před 17 lety 28.03.2008 13:50 |  
    0 0

    Ahojky koupím 5 lupenů na derby!Ne do rudošskýho sektoru.Bohužel sme se nedostali do Prahy na předprodej.Díky moc 724 504 516.stačí SMSka s cenou

    klidně nabídněte i menší množství.Díky moc

  13. Re: Slavia do derby pro tři body

    TKutnik (přítel SN)     před 17 lety 28.03.2008 14:07 |  
    0 0

    Zdravim, shánim lístky kamkoli na jih, klidně i víc, na ceně se samozřejmě dohodneme...Kdybyste někdo měl navíc, piště na ICQ 440-475-848 nebo mail tomas.kutnik@seznam.cz Díky moc

  14. Re: Slavia do derby pro tři body

    (host)     před 17 lety 28.03.2008 14:46 |  
    0 0

    Koupím dva nebo tři nebo čtyři lístky na Jih. E-mail: Fandastudent@seznam.cz / ICQ: 344 519 563 / MSN: Fandastudent@hotmail.com

    • Re: Slavia do derby pro tři body

      (host)     před 17 lety 28.03.2008 17:13 |  
      0 0

      Bohužel kluci, už je skoro vyprodáno a nemám ani lupen navíc. Sestava bude plná překvapení a na Belaida zapomeňte. Bude to také o tom, jak dokážeme udržet začátek zápasu a tady se jednoznačně přikláním k tomu, být aktivní, napadat a pokoušet se o tlaky po stranách. Myslím si, že Střihavka nastoupí, aby tam ty dva "pepíky" (Prvok a Řepoun) trochu poškádlil, navíc umí udržet balon a rozhodit ho do stran. Jinak asi Latka a Suchý jsou jasný, Dřížďal to nevím, ale na Slepičku (ten hraje opravdu dobře) bude nutné přitlačit. On to nemá s nervama taky nejlepší a tak by si mohli s Abrcem rozumět. No, bude to masakr a doufám a pevně věřím, že se opět ukáž naše síla v tom, že jsme už zvyklí makat až do konce zápasu. Otázka Horvátha je jasná, musí ho ohlídat Tavarez a pravej krajní záložník, protože tudy bude chodit. Tak si myslím, že když k tomu klucí přistoupí poctivě a budou opravdu makat, vyprdnou se na machrování a blbý řeči (i Řehák se snad srovnal), tak se snad i štěstí přidá. Včera hokej super, akorát jsem nepochopil hráče Pletku a jeho pozápasový rozhovor. Tak přeji pěkný den a "jsme s námi" Sokrates 55

  15. Mám jedinej takovej názor?

    (host)     před 17 lety 29.03.2008 13:50 |  
    0 0

    pánové, taky vám přijde že marek jarolím není to, co sme si od něj slibovali a jeho stryček by měl upustit od protekce v rodině a nechat ho pro derby na lavici?podle mě hrát na jednoho utočníka doma proti Sraltě je blbost...normalně bych dal: vanous-krejcar,suchoš,laty,huby-černejch,tavy,abrc,půda-goče.střihač .... co vy na to?

    • Re: Mám jedinej takovej názor?

      (host)     před 17 lety 29.03.2008 14:14 |  
      0 0

      S tim Jarolimem souhlasim, nemyslim si , ze jde jen o protekci, spis o zajem jeho manazera a samozrejme, cim vic hraje , tim vice bere penez viz pohybliva slozka mzdy. Osobne bych pridal jeste Kalivodu a zvazoval bych Ivanu. Mam pocit , ze Strihavka na vysoke obrance prilis platit nebude a Sieglovy vykriky o Abrahamovi nberu jen jako vykriky do tmy,.Jiri

      • Re: Mám jedinej takovej názor?

        (host)     před 17 lety 29.03.2008 14:28 |  
        0 0

        Kalivoda má za sebou dva vyloženě odflákané a odchozené zápasy s Bohemkou a se Zlínem, takže místo do základu by se měl odebrat na tribunu. To abychom byli objektivní, protože všichni vidí, že je ještě horší než Jarolím.

        Střihavka opravdu asi na Spartu platit nebude, ostatně jako na nikoho, pokud nezačne bojovat, běhat a vyhrávat souboje, kvůli čemuž byl angažován.

        A Sieglovy výkřiky do novin normální člověk opravdu nemůže brát jinak, než jako výkřiky jednoduchého chlapce, který mentálně ustrnul v době veksláků a kafíček v parkhotelu... vzdělání (a to i trenérské) veškeré žádné, kecy do novin o psychické odolnosti dokonale staví na hlavu opakující se výlevy a selhání přímo v zápasech (Horváth, Řepka, SlePička, Sivok...), to že se jim rozhodčí bojí cokoliv udělat, je už věc druhá.

        • Re: Mám jedinej takovej názor?

          (host)     před 17 lety 29.03.2008 16:26 |  
          0 0

          Ano, kalivoda plde mě v současném kádru slavie s jeho současnou výkoností nemá. Měl sem možnost kalivodu potkat dvakrát mimo hřiště a jako člověk mě opravdu velmi zklamal.Vím že ho nemůžu hodnotit jen podle dvou setkání,ale dojem na mě udělal velmi špatný. Při prvním setkání se tvářil jako kdyby to byl kapitán realu madrid, takovou aroganci sem neviděl ani u českcýh "celebrit" druhé setkání mě zklamalo ještě víc když ho malý chlapec požádal o autogram a Kalivoda vyčaroval pohled jako kdyby koukal na daňové přiznání. asi to že hrál Lm mu stouplo do hlavy...

        • Re: Mám jedinej takovej názor?

          bongor     před 17 lety 29.03.2008 16:33 |  
          0 0

          Já jsem tedy nic od Siegla v poslední době nečet.Ovšem to ani nemusím,je to opravdu jednoduchý člověk a tak jeho myšlení nemůže být jiné.Zajímavé je,že rumuni takovéhle typy přímo přitahují,je jich tam požehnaně.Jinak asi po páté musím napsat,že s Markem Jarolímem to nepovažuju za žádnou protekci,prostě nikoho na tu pravou stranu
          momentálně nemáme.Snad Milan Ivana by byl nejvhodnější,i když je to útočník a nebál bych se tam dát Dana Pudila.Jednou už to hrál
          myslím poločas za repre.Ale tedy v levo mu to sedí mnohem líp.
          Kalič je zřejmě z formy.

          • Re: Mám jedinej takovej názor?

            (host)     před 17 lety 29.03.2008 16:46 |  
            0 0

            Podle mě se jedná o protekci, může pudila, černého, krajčíka dát na pravou stranu, do prostřed je připraven opomíjený volešák, belai...KJ je znám tím, že pokud někdo hraje špatně nedělá mu problem ho hned další zapas nechat na lavici,ale u Marka jarolíma toto neplatí!

          • Re: Mám jedinej takovej názor?

            slaviator     před 17 lety 29.03.2008 18:22 |  
            0 0

            ... nebo Gebre, kterej sice nepředved v Brně taky nic, ale je to nespravedlivý - on za jedno nepovedené utkání na lávce, Dřížďal to samé (po Baníku), Pudil taky... A někdo hraje, i když se mu evidentně nedaří... Ale ve Zlíně Jarolím Jarolíma o poločas stáh, takže asi začne na lávce - a místo něj Milan Ivana? Mno, asi kéž by.. :) By provětral rudejm obranu