Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Fanoušci Slavie

Derby je za dveřmi

Za pár dní nás čeká zápas jara, na Strahov dorazí nenáviděná Sparta. Tentokrát půjde opravdu o hodně, takto napínavé střetnutí jsme dlouho neviděli. Napětí se stupňuje i mezi fanoušky, ale slávisté jsou připraveni! Stačí se podívat na přiložené video.

Autorem videa je Strašák


Takže slávisté, jdeme do boje! A kdo nemá lístek, měl by si ho urychleně koupit. V pondělí 31. března v 17:15 nesmí nikdo chybět!

Komentáře (110)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Derby je za dveřmi

    (host)     před 17 lety 26.03.2008 11:00 |  
    0 0

    a kdo nemá lístek, má permici! :-D acs mrdá pes!

    • Re: Derby je za dveřmi

      Marhoul     před 17 lety 26.03.2008 11:16 |  
      0 0

      Acs mrdaj krysy

      • Re: Derby je za dveřmi

        (host)     před 17 lety 26.03.2008 11:44 |  
        0 0

        Zdravim, derby je skutecne za dvermi a ja se zamyslim cim dal tim casteji nad jmenem hlavniho rozhodciho, spekulace jedou ve velkem , z ceskych rozhodcich se nejvice mluvi o Jilkovi, Prihodovi nebo treba Patakovi, pripousti se i nominace nektereho z arbitru na Slovensku ci v v Nemecku. Osobne bych se hodne primlouval za ceskeho rozhodciho, ktery by mel i duveru verejnosti . Napadaji mne ruzna jmena, ale zrejme bych se nezlobil , kdyby byl nominovan treba Jilek, ci Prihoda, mene bych si pral Pataka, ktery byva prilis svazan s prostredim na Sparte. Tlak na sudiho bude skutecne velky, vydarene derby jej muze posunout hodne vysoko pro radikalne se obmenujici se listiny mezinarodnich sudich a naopak zkazene derby by pro nej znamenalo stop i kdyz v uvozovkach na nejake solidnejsi zapasy. Naprosto nezavidim Ludku Macelovi, ktery bude skutecne mit velmi tezkou pozici, hlavne vzhledem ke svym kontaktum na Spartu. Casto se hovori i o tom, ze kluby v uvozovkach vyjimecne odsouhlasi nominaci sudich na toto utkani a pujde o jakousi zakulisni dihodu posvecenou prave Macelou. Jiste napadaji mne i jmena , ktera bych nechtel, Jech, Kocourek , prave Patak. Nejvice jsem samozrejme zvedav na nominaci delegatu, kteri budou bdit jeste nad rozhodcimi , tady bych si pral aby nebyl nominovan Stiegler, Maurer . Nevadil by mi Handl, nebo treba Marosi, u kterych bych predpokladal velkou davku nadstranickosti. Osobne se nechci dopoustert zadnych divokych prohlaseni , ale rozhodci pro derby bude klicovou figurou na rozehrane sachovnici tohoto vYjimecneho utkani a slovy jerdnoho z nasich hracu, od nej se bude odvijet i zpusob rizeni utkani a jeho vyvoj. jiri

        • Re: Derby je za dveřmi

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 26.03.2008 11:58 |  
          0 0

          Já bych byl klidnější, kdyby to pískal někdo ze zahraničí. . (a to nemyslím Slovensko - tam bychom si mnoho nepomohli) Německo, Rakousko. Co se týče Macely, netuším jaký má záměr on, ale řekl bych, že s Košťálem vychází z nutnosti, jinak jede především na svoje triko. . čili by přeci jen mohl nasadit někoho trochu neutrálního.

        • Re: Derby je za dveřmi

          (host)     před 17 lety 26.03.2008 12:18 |  
          0 0

          Derby bude řídit Jech.

      • Re: Derby je za dveřmi

        (host)     před 17 lety 26.03.2008 11:45 |  
        0 0

        ACS zmrdlý krysy :-P!

        • Re: Derby je za dveřmi

          Bulvi     před 17 lety 26.03.2008 13:08 |  
          0 0

          dle mého názoru dostane bolševik 2:0....Goče a Ivana(Střihavka) ....:o)

          • Re: Derby je za dveřmi

            slaviator     před 17 lety 26.03.2008 16:32 |  
            0 0

            Goce a Abrc, ale 2:0 souhlas

  2. Re: Derby je za dveřmi

    (host)     před 17 lety 26.03.2008 11:44 |  
    0 0

    Pěkné video. Nás jde 16!!! Hrrr na rumuny. Skalin.

  3. Re: Derby je za dveřmi

    (host)     před 17 lety 26.03.2008 11:51 |  
    0 0

    Vrásky mi dělá jen, že nebude moct hrát Brabec, ten když nám chyběl, tak jsme byli v (_!_). Ted je tam sice latka, ale ten je pomalej a letos na stoperu ještě nehrál. Další bolest je levá obrana, furt vidímk Hubáčka před, jak v odbě největšího tlaku krásně namazal na brejk... Bohužel Fery se zatím nedostal do podzimní formy. Brába a levá obrana, jinak máme lepší mančaft, s Brábou bych neměl strach, takhle nám to budou muset vystřílet útočníci..tipuju 3:2 pro nás

    • Re: Derby je za dveřmi

      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 26.03.2008 12:01 |  
      0 0

      Protři si příště brejle až budeš koukat na fotbal. Latka-Brabec nastupujou od začátku jara. Teď tam skočí Mára a zvládne to! Laty má podle mě skoro lepší formu než Brába, ale jeho hra je drsnější. . a rozhodčí to ví. . čili by měl hrát čistě jak to jde. . Bez bráby jsme zvládli jedno derby, zvládneme i druhý!

    • Re: Derby je za dveřmi

      (host)     před 17 lety 26.03.2008 12:03 |  
      0 0

      A kdepak asi ten Latka celý jaro hrál???? Jinak souhlasím se špatnou levou obranou a navíc přidávám špatnou pravou zálohu. Takže posty, po kterých jsem celou zimu volal. Snad příště.

    • Re: Derby je za dveřmi

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 26.03.2008 12:05 |  
      0 0

      Brabec je vudce, kterej urcite chybet bude. V obrane verim Latkovi, ze o nahradi, udelal sice par chyb, ale je to dobrej obrance, pouci se z toho. organizace obrany bude na nem, mel by to zvladnout, Suchac uhraje dulezity souboje. Leva obrana me tolik netrapi, navic Sparta nema napravo takovou kvalitu (Kulic, Vacek?), mozna vice bude zlobit Matusovic nalevo, takze doufam ze Matej bude mit svuj den, popr. ja bych byl spis pro to, aby nastoupil v zaloze a Drizdal za nim, dozadu by to spolecne meli pokryt a dopredu se doplnovat. Klicovou roli bude hrat zaloha, nedat prostor Horvathovi ani nikomu jinymu, prehrat je ve stredu hriste, neco vymyslet dopredu.. kdo? Krajcik, Cerny, Tavares, Pudil? nebo Abraham misto Cernyho? tezka vec, Abraham na to ma fyzicky, Cerny muze neco vic vymyslet dopredu, asi Cerny, dvojka Tavares Abraham moc nefungovala. V utoku Goce a kdy byl Senky, bylo by to super, jinak asi Ivana

      • Re: Derby je za dveřmi

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 26.03.2008 12:28 |  
        0 0

        No já bych se příliš nedivil, kdyby KJ postavil 4-5-1 Vaniak: Krajčík(Ferry), Suchý, Latka, Hubáček(Ferry) Ivana( Krajčík) Tavares, Černý, Abraham, Pudil, Goce( ale bojim se, že by tam dal spíš Střihavku a tim pádem přepustíme hřiště spartě:( ) Každopádně povely jasný-Nenechat hrát Horvátha(Abrc). . na něm stojí celá ofenziva( v tom máme výhodu), ohlídat Vacka (Tavares) a Sepičku(Mára). Kuliče uhlídá i Hub. . Musim říct, že by nám pomohlo, kdyby nastoupil Došek. To by pak stačilo, aby mu Laty bral hlavy. . . . a nenechat jim metr zadarmo. . nejlíp veltět na ně a zastavit se až po čtvrt hodině, kdy budou všichni pokopaný a psychicky rozházení. . a my povedem.

  4. Re: Derby je za dveřmi

    Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 26.03.2008 11:53 |  
    0 0

    Nemužu si pomoct, ale ty velkoplošný kresby a chorea mi přijdou stokrát lepší než rozčouzený sloupy dýmu. . Tak doufám, že nebudu v pondělí tak rozmrzelej jako minule s Bohemkou. Obzvlášť z panáčků v červenobílejch kuklách nemám vůbec radost. Tak doufám, že se bude pořádně fandit pro KLUKY na hřišti, ať jim pomůžem a nebude se naopak každou chíli řešit bordel v hledišti! Od toho tam budou sparťani, tak bych byl rád, kdyby v tom zůstali sami. . i když si moc nedělám iluze:(

    • Re: Derby je za dveřmi

      (host)     před 17 lety 26.03.2008 12:09 |  
      0 0

      Vite Buldocku , nechtel jsem dnes rozebirat stoperskou dvojici . Napodzim jestli se nemylim hral z nutnosti Hub a Marek. A vyslo jim to , preotoze klicovy tah nasazeni Marka na Doska a pozdejsi neukaznenost Horvata rozhodli duel pro nas. Martin se mi bohuzel pri forme Feryho jevi jako jedina alternativa, byt uznavam, ze jeho forma ma do idealu daleko, urcitym minusem muze byt i jeho pomalost , kterou mohou vyuzit hlavne mladsi hraci Sparty. Ale nikdo jiny proste neni a ohrozeni i dalsich hracu kartami je obrovske. Pokud bych mel postavit sestavu asi bych do zalohy misto Jarolima postavil Abrahama a zalohu nechal hrat ve slozeni Pudil, Cerny, Abraham ,Tavares, Kalivoda, cili bych hral na jedineho utocnika jmenem Toleski. Jiri

      • Re: Derby je za dveřmi

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 26.03.2008 12:14 |  
        0 0

        hm, no je fakt, ze rudy hrajou taky na pet zalozniku, takze vyjimecne to neni spatna varianta, nasadit taky peticlennou zalohu.. Toleski urcite, verim ze se chytil tim golem a jeste nam ukaze zajimavy veci.. no a kdyby mohl ten Senkerik, aspon na pul hodky..

        • Re: Derby je za dveřmi

          (host)     před 17 lety 26.03.2008 12:18 |  
          0 0

          Tahle varianta je ve hre, ale nic nechteji uspechat, jestli by nastoupil pujde jen a jen o Senkerikovo rozhodnuti , protoze po Latkove kolapsu a navratu na marodku funguje v klubu nepsana dohoda, ze hrac musi chtit . Jiri

          • Re: Derby je za dveřmi

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 26.03.2008 12:35 |  
            0 0

            A on snad Latka se Steauou nechtěl? Nebo myslíte už loni na jaře? Šenky by byl plus, to rzhodně, ale vzhledem k jeho pauze jenom jako střídající. Podle mne Latka ve formě je. . organizační schopnosti mu nechybí a se Suchým dříve neměl problém. Problematické se mi zdá jeho bránění-hlavně standartek, kdy si často pomáhá rukama. Ne, že by nějak vybočoval z koloritu ligy, ale není to dobré. . A jak sám píšete, celkově se s tím moc nesere:-) Samozřejmě Slepička by zbyl spíš na Máru.

            • Re: Derby je za dveřmi

              jane (admin)     před 17 lety 26.03.2008 20:14 |  
              0 0

              Mno spis chtel Jarolim a chteni Latky bylo az na druhem miste, to chtel autor rict si myslim :)

      • Re: Derby je za dveřmi

        (host)     před 17 lety 26.03.2008 12:21 |  
        0 0

        Hra na 5 záložníků většinou znamená naši smrt. Jako bychom to neuměli hrát-jakmile chce krajní záložník presovat, je za ním strašná díra, když zůstane vzadu, jsme zase pasivní a soupeř si v pohodě rozehrává. Nejvíc se ale bojím našeho pomalého přístupu k soupeři, hlavně v záloze to bije do očí. Předminulé derby na Letný toho bylo zářným příkladem, to minulý byl pravej opak. V paměti mi zůstává naše dosti důrazná hra plná faulů. Bohužel taky ale bránění standardek, kdy nám celý zápas propadávali míče na zadní tyč. A dosavadní jarní zápasy zase ty obavy z přístupu vyvolávají. Snad tak hrozný jako třeba Tepláky na Spartě to nebude - skoro všichni Sparťani měli téměř kdekoliv při přebírání balonu neskutečně prostoru, to byla prostě komedie.
        Japhy

        • Re: Derby je za dveřmi

          (host)     před 17 lety 26.03.2008 12:25 |  
          0 0

          Ano , on i ten Jablonec byla neskutecna groteska, Jablonec do 60 minuty nechtel a potom pulka hracu chtela a pulka ne. Spartani se po utkani objimali, jako kdyby vyhrali titul a pritom to opet byla saskarna , na ktery se zcela zjevne nechteli podilet nekteri hraci. jiri

      • Re: Derby je za dveřmi

        (host)     před 17 lety 27.03.2008 17:23 |  
        0 0

        tentokrát se naplno ukáže jak Slavii chybí Míša Švec, který v derby dokázal Horvátha stoprocentně vygumovat. Tavares Horvátha neuhlídá, Abrahám se na něm vyfauluje. což bude pro zápas rozhodující, bohužel.. sapér vodička

    • Re: Derby je za dveřmi

      (host)     před 17 lety 26.03.2008 12:10 |  
      0 0

      Tak, tak. Navíc za sebe můžu říct, že mi třeba nevadily ty ohýnky, co kluci zapálili při nástupu s Bohemkou. Na efekt dobrý, kouře bylo celkem málo, navíc se nehrálo. Takže, ať to klidně blafnou před začátkem poločasů, ale ne během zápasu a už vůbec ne dýmovnice - to je fakt humáč. Na Bohemce jsme holkám do kelímku přispěli, dýmovnice nás znechutily, tudíž teď nepřispějem a počkáme si na výsledek. Není to žádný vydírání, jen nebudu dávat prachy na něco, co mě pak sere.

      • Re: Derby je za dveřmi

        Knajpar (přítel SN)     před 17 lety 26.03.2008 12:56 |  
        0 0

        sem jednoznacne pro Pyro, sam se ho i palil do te doby co to slo, pak aby to nestalo SKS cash sme se na to vys... ale dymovnice?? to je uplne na picu, efekt nic moc, na bohemce se tim zkurvila dekovacka ! ! !
        takze verdikt je jasne ohne super, dymovnice shit
        SKS 4EVER SAMPION

  5. Re: Derby je za dveřmi

    harashment     před 17 lety 26.03.2008 12:07 |  
    0 0

    Skoro 20 let po pádu a bolševik by chtěl zase vládnout?To se nesmí stát!Berte si dovolený ať je plno-ale slávistů!Pravda,láska a Slavia Praha vždy zvítězí nad lží a nenávistí!

  6. Re: Derby je za dveřmi

    (host)     před 17 lety 26.03.2008 13:08 |  
    0 0

    slavie dostane na prdel, tutovka

    • Re: Derby je za dveřmi

      (host)     před 17 lety 26.03.2008 17:13 |  
      0 0

      drž píču smrade

  7. Re: Derby je za dveřmi

    (host)     před 17 lety 26.03.2008 13:20 |  
    0 0

    pyrotechnika: z peněz v kelímku byla zaplacena pouze pyrotechnika(stroboskopy) před začátkem utkání a červené dýmovnice po utkání VŠE BYLO DOMLUVENO S KLUBEM tak jak to bývá ostatně pokaždé ostatní dýmovnice jsou pohou osobní zábavou některých jedinců. Tak to prosím neházejte do jednoho pytle a nebo o tom nemluvte když o tom nic nevíte a nebo když budete chtít vědět tak se zeptejte stejně budete mít zase keci na všechno kvůli čemu všemu nebudete už nikdy dávat na choreo (ohně,dýmovnice,transparenty na bohemce a jíné urážlivé nápisy na adresu jiných mírumilovných táborů) já vás ale zklamu příspěvků v kelímku naopak přibývá takže milý internetový rádcové na vás to nestojí a nikdy stát nebude takže děkujeme všem co přispívají :-) za ULTRAS Vašek

    • Re: Derby je za dveřmi

      (host)     před 17 lety 26.03.2008 13:57 |  
      0 0

      Nevím, proč bys mě měl zklamat, já jsem rád, když se vám na to sypou penízky. Jen by mě zajímalo, jak to může být domluveno s klubem, když je pyro zakázáno plošně. Nebo se něco změnilo? Že jsou dýmovnice dílem jednotlivců jsem neutšil, ale nevypadalo to, že to někomu v kotli vadilo.
      Japhy

      • Re: Derby je za dveřmi

        (host)     před 17 lety 26.03.2008 14:01 |  
        0 0

        nám to nevadilo.

        • Re: Derby je za dveřmi

          (host)     před 17 lety 26.03.2008 14:29 |  
          0 0

          Dobrý den přeji Vám všem,
          koukám, že už nám tady zase prudí pár "sparťanských prvoků" viz i níže, ale to je asi tak všechno co můžou. Dneska zatím velmi zajímavé příspěvky a to je dobře. Pro ULTRAS a Vaška - vím, že ty dýmovnice nejsou od Vás, ten "přiblblo" co to hodil při zápase s Bohemkou, bohužel. Pane Jiří, Jiří Stiegler rozhodně spartě nefandí, za to dám krk. A jinak máte pravdu, on ani nechce na taková utkání být delegován. Navíc se s Macelou vůbec nemusí, to už od utkání před olympiádou tehdy v Moskvě, on tehdy Macelu vyloučil za myslím plivnutí a kopnutí bez míče(byl tam dištanc a nejel na olympiádu) a lampasáci to pak dali Stieglerovi sežrat. Ale čas je relativní, možná mohlo dojít k nějakým posunům. Ale takhle to nějak tehdy bylo. Víte co, ať píská kdo chce, to už je teď přeci jedno. Pokud znovu budeme makat a jezdit, nedáme centimetr prostoru a budem dostatečně tvrdí (ale ne hloupě), tak uhrajeme věřím dobrý výsledek. Vždyť proti Spartě zahrála jediná Olomouc a to jen proto, že si to Kubíček ohlídal a nikdo mu ani do hráčů (s nějakým tím "darem") nešel, a taky tam nic nevymyslela a hrála jako přizdisrá..č. Zeptejte se Necida proč nehrál proti Spartě a jak najednou několik hráčů Jablonce neumělo poslat přihrávku ani na 5 metrů. Jen je mi smutno, že takový bard fotbalu jakým je trenér Jablonce tohle mlčky přejde, ale koho chleba jíš.......... a Pelta ....... co k tomu dodat. My musíme makat a nekoukat okolo sebe, a věřím že to půjde. Tak zatím Sokrates 55

          • Re: Derby je za dveřmi

            (host)     před 17 lety 26.03.2008 15:15 |  
            0 0

            Nechápu,jak můžou dospělý lidi takhle pořád fňukat a vymýšlet si nesmysly jako,že proti Spartě nikdo schválně nehraje a proti Slavii se všichni naopak semknou a bojujou jako lvi.Pamatuju se ,že právě kvůli těmhle kecům jsme se slavistům vždycky smáli,to už je asi tak nějak v povaze fanoušků tohoto klubu.Bojíte se podívat pravdě do očí pánové ,protože hrajete pěknou tužku a toho štěstí co už jste na jaře měli.Pak mě taky pobavil tady dříve zmíněný názor,že Sparta je komunistický klub.Docela by mě zajímalo co by tomu řekl takovej Honza Berger.Ten byl s těma komoušema přímo jedna ruka až ho nechali nejdřív zavřít do vězení a pak do blázince.A to už vůbec nemluvím o roku 1975 kdy v době nejhlubší normalizace nechali komunisti svůj milovaný a protěžovaný klub spadnout do druhý ligy.To už je ale opravdu k smíchu a Dukla Praha na to nic.S pozdravem ať žije AC SPARTA PRAHA zdraví MarHud.PS : v derby dostanete nařezáno.

            • Re: Derby je za dveřmi

              martyni (přítel SN)     před 17 lety 26.03.2008 15:28 |  
              0 0

              No pokud my se bojime podivat pravde do oci, tak ty zrejme nosis slepecky brejle.. jasne, muzes se tomu smat, ze slavisti furt resi, co se na hristi skutecne deje, ono ziskat dukazy je samozrejme tezky, takze jestli te to bavi, muze zit v ty pohadce o zelezny neporazitelny sparte a ubreceny slavii.. jestli te to takhle bavi, tak prosim, ale je mi te trochu lito, protoze s fer souperenim tohle nema nic spolecnyho, muzes si na tom ovsem dobre mastit ego, ze fandis tomu "super" klubu.. pokud chces premyslet, vzpomen si na to, co se tu delo treba za ery Macha, Hornika, Pelty, Kostala... era Kostala pokracuje, urcite za Kretinskyho uz to neni tak viditelny, mozna je to ferovejsi, jenze tedka prituhuje, uz jste dlouho nehrali LM a tohle jaro fakt uz musite...a proto opet vznika podezreni, vykony zizkova, teplic, vylouceni rajnocha.. pokud budete mit zas to zazracny jaro temer bez ztraty bodu, muzes zas bejt spokojenej.. Pokud jde o ty komouse, sparta jak jiste musis vedet, byla zalozena jako delnickej klub a byla protezovana mnoha funkcionare za dob komunismu, na rozdil od slavie, ktera byla v 50. letech temer zahubena. Ale to si precti neco z historie, na to tady neni prostor..

              • Re: Derby je za dveřmi

                (host)     před 17 lety 26.03.2008 15:42 |  
                0 0

                Já historii obou klubů znám velice dobře a můžu Tě ubezpečit,že jsem Spartě jako malý kluk fandil i v tý druhý lize takže de rozhodně nemusím bít v prsa jakej jsem geroj a jak pořád vyhráváme.Fandil jsem i tý Spartě ,která vznikala za éry Václava Ježka a nemyslím si,že lidé jako Ivan Hašek ,Tomáš Skuhravý a další rozjeli novou zlatou éru Sparty byli komunističtí prominenti.Ano Sparta byla založena v roce 1893 jako dělnický klub ne jako komunistický.To že bolševik málem Slavii zničil mě sice mrzí ale nechápu jak to Vy slávističtí fandové můžete spojovat se Spartou.Pak tady píšeš o Machovi a spol.Dobrá já namítnu a co Váš Korbel?Každý máme něco a já vím v čem je rozdíl.Zatímco slavisti umí jenom hezky řečnit sparťani vždycky makali až do krve a tak to prostě je ať se Vám to líbí nebo ne.Ať žije AC SPARTA PRAHA.MarHud_

                • Re: Derby je za dveřmi

                  (host)     před 17 lety 26.03.2008 15:47 |  
                  0 0

                  A ještě jedna věc na kterou jsem zapoměl.Pokud tady zmiňuješ vyloučení Rajnocha tak to je opravdu k smíchu.Kdyby tohle provedl v zápase se Slavií roztrhali byste ho na kusy.Pan rozhodčí v tom zápase udělal opravdu chybu a to,že ho nevyloučil při prvním zákroku na Huška rovnou.MarHud

                  • Re: Derby je za dveřmi

                    martyni (přítel SN)     před 17 lety 26.03.2008 16:03 |  
                    0 0

                    Rajnoch tam byl sice pozde, ale horvathovi se vyhejbal, takze podle me - byla "prisna"..ale jsou tu i slavisti, co maj jinej nazor... a co myslis, dostal by za to Repka zlutou?

                    • Re: Derby je za dveřmi

                      (host)     před 17 lety 26.03.2008 23:24 |  
                      0 0

                      Tak teda díky.

                  • Re: Derby je za dveřmi

                    (host)     před 17 lety 26.03.2008 18:03 |  
                    0 0

                    Clovece, s tebou se neda rozumne bavit bo si porad povedes svou... :-( tu SPARTANSKOU..., tak uz radsi sevri pulky... takhle hele (_!_) ... a nech nás tu plakat nad rozlitým mlékem...
                    Tvoje jedina chyba je ta, ze fandis spatnymu, zlymu a protezovanymu klubu a basta, nic vic nic min. Jinak asi nebudes zadnej blbec, bo ty prispevky meli hlavu a patu, coz jako intelektual fandici SKS v pravde ocenuji.., a davam Ti palec nahoru!!! :-)
                    urs

                • Re: Derby je za dveřmi

                  martyni (přítel SN)     před 17 lety 26.03.2008 16:01 |  
                  0 0

                  Ze komunisti spartu neznicili, ale podporovali, to neznamena, ze by vsichni hraci museli bejt komunisti, to tu nikdo nerika..ok, je fajn ze jsi fandil i kdyz sparta byla ve srabu..Korbel, prinesl slavii na cas penize, jeho doba byla relativne kratka a nemyslim, ze by byl tak silnej v zakulisi, navic nakonec zanechal slavii vicemene zadluzenou.. zatimco doba jmenovanych mafianu ve sparte byla pro porevolucni vyvoj naseho fotbalu nadlouho rozhodujici, nekolikrat jste vyhrali ligu, hrali jste LM, ziskali jste velkej naskok pred ostatnima.. az posledni 2 - 3 roky se to jaksi trochu zadrelo (odchod Kostala s Peltou?). Ten rozdil, o kterym tvrdis..jiste sebevedomi sparty je nekde jinde..prirozene, kdyz ma z nedavne minulosti tolik titulu... otazka cim je podlozeny, jestli vykony na hristi nebo praci v zakulisi, tj. tim, ze vedeni dokazalo svuj tym nalezite "ochranit"...A ochrana pokracuje...Sivok v repre, co tomu rikas? Nahoda? Kladrubsky zahraje 2 zapasy ve Sparte a je v repre.. Pospech hraje vyborne za Ostravu a nic, prestoupi do sparty a je v repre.. Kulic jako utocnik da tak 2 goly za sezonu... jo voni totiz makaji az do krve, nadrazena spartanska rasa, ze... soupereni se Spartou by me bavilo, ale tohle trochu znechucuje

                  • Re: Derby je za dveřmi

                    martyni (přítel SN)     před 17 lety 26.03.2008 16:08 |  
                    0 0

                    Jinak jsem ještě chtěl říct, že pokud si přečteš diskuse tady, tak uvidis, spousta slavistu vi, ze zatim slavie nehraje to, co by mela a jeji vykony nesvadi na rozhodci. Verim ze se to ale zlepsi a ze v pondeli uvidime dobrej zapas, snad i ferovej, no a samozrejme verim, ze vyhrajeme.

                • Re: Derby je za dveřmi

                  (host)     před 17 lety 27.03.2008 09:18 |  
                  0 0

                  Tak zrovna Ivan Hasek byl velice dulezitym funkcionarem SSM. Osobne bych mu to nevycital, ale komunisticky prominent to byl.

            • Re: Derby je za dveřmi

              (host)     před 17 lety 26.03.2008 17:53 |  
              0 0

              Nejdřív projdi historii, zeptej se svého dědy kdo to byl Mamula, on Ti nařeže sám a teď už se tu Hude nijak nerozepisuj. Jdi si za prvokama a nech se ukájet tím, že dostaneme nařezáno. Až se Ti prokrví mozek, tak si dej ještě jednou opáčko s Jabloncem a třeba na něco přijdeš. A Bergr až tak zase tohle neřešil víš, a taky jste s ním sami zametli včetně toho slavnýho Chovance. Sokrates 55

          • Re: Derby je za dveřmi

            slaviator     před 17 lety 26.03.2008 17:05 |  
            0 0

            Proč nehrál Necid? To je jednoduchý vysvětlení, no... A nemysli si, že si to ten Straka, co nedal tu loženku, ale jakým způsobem ji nedal...! - že si to neslíz. A to pozor nemyslím ani třeba od exslávistů Valenty, Eliáše, Zábojníka... Ale myslím tím i od některých exsparťanů v sestavě Jablonce... Ale ten Necid...
            Nechápou to ani sami hráči Jablonce, proč nehraje, když je jasně lepší než ten Straka. Ale může si za to prý sám, neměl by se chovat... Jak to říct slušně... Mno, prostě Necid se někdy chová svým způsobem jako machýrek... A trochu to sejří i některé jeho spoluhráče... Možná i tohle je důvod, proč ho KJ na podzim nestavěl, proč ho nechtěl hnedka do základu, proč ho v zimě poslal na hostování - aby se probral a začal víc na sobě makat...

  8. Re: Derby je za dveřmi

    (host)     před 17 lety 26.03.2008 16:19 |  
    0 0

    Tak Kerice pry Liberci doporucil Ricka nevite nekdo jestli ho napred nenabizel do Slavie? Nebo uz na nas kasle?

  9. sestava na derby

    slaviator     před 17 lety 26.03.2008 16:58 |  
    0 0

    Vyjdu z několika předpokladů: a) rozestavení 4-4-2, b) nějaké překvapení na rudé... A vychází mi toto:
    Vaniak - Dřížďal, Suchý, Latka, Hubáček - Krajčík, Abraham, Černý, Pudil - Ivana, Toleski.

    Martin Vaniak - je to jasné, proč on... Vítězná sestava se nemění a kor ne na postu brankáře. Sice má někdy slabé chvíle, ale už se zase dostává na rozdíl od konce podzimu nebo začátku jara do pohody...
    David Hubáček - mnozí na něho nadávají, ale on si své uhraje... Je tu i možnost díky tomu, že bude v sestavě hrát v některých pasážích zápasu na tři obránce (Hubáček, Latka, Suchý), v jiných zase se může Krajčík stáhnout a může se hrát na pět obránců (Krajčík, Hubáček, Latka, Suchý, Dřížďal), podle vývoje...
    Martin Latka, Marek Suchý - uvažoval jsem, že by Suchý mohl hrát na stoperu s Hubáčkem, stejně jako hráli na podzim... Ale kvůli standartkám asi vhodnější Laty, kterej toho i naběhá více než Hub a je přeci jen o něco rychlejší. Teď nebude hrát asi Došek, kterého Hubáček uhlídal (spolu se Suchým, samozřejmě), ale o něco pohyblivější Slepička... A ten od Latyho ještě po čumáku nedostal.. :-)

    Ferry Dřížďal - pro někoho možná překvapení, že na levé straně Ferry a na pravé Hub, ale vezměme v potaz, že na levého obránce by měl hrát Kulič a je to tady...:-) Bude se hodně snadno dostávat dopředu, navíc mu za zády nikdo nebude vlastně hrozit.

    Matej Krajčík - Matej dozadu už někdy nestíhá, není to jako dřív... Ale co je hlavní, tak potřebujem někoho na pravou zálohu - Marek Jarolím tragickej a David Kalivoda předved snad ještě větší prd v posledním zápase, na Bohemce se snažil akorát prvních patnáct minut... Takže je to na vážkách: Milan Ivana nebo Matej Krajčík na pravou zálohu, ale přiklonil jsem se k Matejovi.

    Martin Abraham - v posledních zápasech, kdy šel na hřiště z lávky, ukázal, že fotbal ve Spartě hrát nezapomněl. Po jeho výkonech v prvních dvou třech zápasech je to pro mě možná překvapení jara...! Navíc proti Spartě bude mít zvýšenou motivaci se ukázat, Tavaresovo hra proti Spartě by byla pravděpodobně neúčiná - ono je to hezké pro diváky, "hra elegána", ale produkuje také dost chyb. Které dosud soupeři typu Zlína nedokázali potrestat, ale Sparta je přeci jen jiný kalibr než Tescoma... Proto Abrc do základu. A to ještě radši nevzpomínám, jak Řepka loni na jaře (?) po pár sekundách zprasil Vlčka zezadu, ani neviděl žlutou kartu a my na hřišti neměli nikoho, kdo by mu to teoreticky moh oplatit. Tím by teď právě měl být Abrc.
    Jarda Černý - netřeba komentovat, příjemné překvapení jarní části, kdy se jako jediná posila prosadil hned v prvním zápase... Sice mu sedí více hra na kraji zálohy, uznávám, ale na druhou stranu musíme najít někoho, kdo by hrál ve středu toho tvořivějšího záložníka - a ve Zlíně to Jardovi celkem šlo. Ano, byly tam nějaké nepřesnosti, ale to na tom terénu se ani nebylo co divit.
    Dan Pudil - na Spartu by měl opět platit, klidně jako na podzim, klidně ať dá zase takovou branku...:-) Nebudu se zlobit. Ale na podzim také Slavii náramně seděla souhra Dřížďal - Pudil a je na čase ji znovu oprášit!
    Milan Ivana - kdo by to řekl, že sice dal jeden jediný gól Kladnu, ale i přesto si ho fanoušci oblíbí? :-) Pracant, může nabíhat za obranu, v případě že se Matej Krajčík stáhne do obrany v určité pasáži hry a budeme hrát na pět obránců, může hrát na kraji zálohy...

    Goce Toleski - konečně dostal příležitost v základu (pokud nepočítám pro něho smolné utkání s Budějkama, kde nastřelil z přímáku tyč, dvakrát smolně trefil gólmana - nemoh nic jinýho dělat, jen mít víc štěstí -, a jednou toho golmana trefil možná díky tomu, že zbrkle vystřelil z první... Plus ofsajd, kterej zcela evidentně nebyl a on by šel téměř z hranice vápna sám na brankáře. Pro něho prostě zápas blbec... :( ), a dal gol. Ale jakej gól! Troufám si říct, že tohle by v české lize na podobném terénu si asi netrouf nikdo jiný... Proti Spartě bude mít pifku, na podzim Sparta vypráskala Most 0:5, takže ji má určitě co vracet... A to ani nemusí se mu nějak vysvětlovat fakt, co to derby pražských "S" pro fanoušky obou týmů znamená... O motivaci bude mít už takhle celkem dost postaráno...

    Lavice: Míša Vorel - Ondra Šourek, Tavares, Volešák, Střihavka, Šenkeřík

    • Re: sestava na derby

      (host)     před 17 lety 26.03.2008 17:34 |  
      0 0

      Lukáši Abraháma ne. Není to nic proti němu, ale Sparťané se v rámci taktiky na něho zaměří, protože ví, že je psychicky labilní. Pak do něj zajedou, on bude oplácet, dostane červenou kartu a je po derby. Musí hrát Tavares. Abrahám v derby je velké riziko.

      • Re: sestava na derby

        slaviator     před 17 lety 26.03.2008 18:01 |  
        0 0

        ... sorry, ale já zase spíše jako riziko vidím Tavarese... Do derby potřebujem někoho, kdo neuhne ze soubojů, kdo třeba i bude moc vrátit nějakej ostrej zákrok soupeře (nemusí ho vracet, protože už jen to, že takovej hráč na hřišti je a soupeř to ví, tak dost ovlivní hru... protože si pak na nás tak netroufnou)... Psychicky labilní jsou i Řepka, Horváth... Takže je to fuk, my se zase můžeme zaměřit na ně... Třeba Půďa může něco pěkného říct Horváthovi, i takové věci dneska (bohuže) k taktice patří... Hned na začátku mu připomenout, jak se nechal blbě vyloučit v derby na podzim - třeba začne hrát opatrněji, dávat si bacha, přemýšlet o tom, zda do toho souboje půjde - nebo naopak dostane rudo před očima a někoho přejede a půjde se osprchovat. Pokud Abraham do Slavie přišel a pokud hrál v základu v době, kdy na základ jednoznačně neměl - tak nyní by bylo asi zbytečný nechat ho na lávce...

        • Re: sestava na derby

          (host)     před 17 lety 26.03.2008 18:07 |  
          0 0

          Ano, my se zaměříme v rámci taktiky na Horváta a Řepku, věřím, že toho využijeme a jeden z nich dostane červenou. Ale riskovat stejně s Abrahámem, s tím nesouhlasím. Derby je letos mimořádně důležité. Nesmí se podcenit nic. Ani taktika. Tavares to zvládne, neboj se.

      • Re: sestava na derby

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 26.03.2008 18:05 |  
        0 0

        Jestli nastoupí na hřiště někdo labilní, tak to určitě nebude Abraham:-) Necháme to na KJ. Skoro bych ale tipnul, že budou hrát oba.

        • Re: sestava na derby

          (host)     před 17 lety 26.03.2008 18:12 |  
          0 0

          sestava- Vaniak-krajčík,suchý,latka,hubáček-pudil,tavares,abrham,jarolím-tolesky,ivana

        • Re: sestava na derby

          slaviator     před 17 lety 26.03.2008 18:20 |  
          0 0

          Jako že KJ opráší kopačky...?:-))) Mno, to by pasovalo - to Bílek asi rozhodně nečeká, ledaže by místo Kuliče hrál Siegl.. :-)))))

    • Re: sestava na derby

      (host)     před 17 lety 26.03.2008 18:22 |  
      0 0

      ja si myslim, ze se sestava prilis menit oproti zlinu nebude, i kdyz clovek nikdy nevi :) dost pochybuju o nasazeni drizdala, posledni zapasy nehral a ze by ho KJ postavil na derby? nene..obrana zustane stejna, teda az na brabce samozrejme -
      tedy krajcik,suchy,latka,hub
      nevim, proc vsichni nadavate na hubacka, uznavam, ze dopredu to opravdu uz dlouho dobu neni nic moc, ale dozadu si svoje odehraje a fakt pres nej skoro nic nejde....co se tyce zalohy a utoku, je otazka jestli budeme hrat na jednoho nebo 2 utocniky, vzhledem k tomu ze sparta bude hrat na jednoho, tipuju ze my take - takze bych rekl ze to bude vypadat takto :
      ivana(jarolim),abraham,tavares,cerny,pudil-toleski
      tavares kazdopadne musi hrat a abraham se bude taky velice hodit na eliminaci horvátha, myslim ze reci o jeho labilite jsou hodne mimo
      slimak

      • Re: sestava na derby

        (host)     před 17 lety 26.03.2008 18:49 |  
        0 0

        Řeči o labilitě Abraháma jsou mimo, Vzpomeň si na zápas Liberce s Bolkou, Liberci o nic nešlo, přesto Abrahám psychicky selhal. To samé v Teplicích. Je to riziko. Na tom trvám.

        • Re: sestava na derby

          (host)     před 17 lety 26.03.2008 18:54 |  
          0 0

          tak v liberci pri zapase se zadna labilita neprojevila, co se tyce onoho znameho vyroku, tak o tom vsichni vime velky h...., a pripominat porad teplice uz neni uplne fer. treba prave proto uz to nikdy neudela a fakt se toho nebojim, jeho bojovnost bude hodne potreba.slima

          • Re: sestava na derby

            (host)     před 17 lety 26.03.2008 19:12 |  
            0 0

            Podívej se na zápas v Liberci ještě jednou. Neunesl emoce na konci zápasu.

            • Re: sestava na derby

              slaviator     před 17 lety 26.03.2008 19:25 |  
              0 0

              Neumí prohrávat. Je to vítěznej typ. I tak se to dá říct, když neunese závěr zápasu, kdy tým prohrává a přitom jde o hodně. A podruhý to neunes ve Spartě na Stínadlech, když navíc šel na pomoc kámošovi Řepovi...

        • Re: sestava na derby

          slaviator     před 17 lety 26.03.2008 19:18 |  
          0 0

          Jo, vypadalo to tak... Ale znáš média - všechno se dá krááásně překroutit... V Liberci byl mimochodem jeden z mála, kdo to nevypustil proti té Bolce a odjezdil to po prdeli...! V Teplicích mu ujely nervy, ale když si dáš vše do souvislostí, ... Rozhodčí kupodivu píská proti Spartě, Řepka se rozčílí, Siegl s Bílkem ho vůbec neuklidňují a Abrc vyskočí a chce jít kamarádovi Řépovi na pomoc... Čím víc o Abrcovi se dovídám věcí, tak tím více si myslím, že to prostě ujely nervy... Taky jsem si myslel, že je to labil nebo tak, ale... Je prostě svůj, víc svůj než jsme asi očekávali... Ale jak to vypadá, tak labil nebude. Akorát má jiný názory na věc než většina lidí, nebojí si říct na plnou pusu co si myslí (sem spadá i ten Liberec - Boleslav), žádnej zápas vyloženě neodchodí... A holt má specifickej smysl humoru... Víííínečko bíííílé, vííínečko bííílé... Nebo teď po Bohemce.... Kurva, hoši, to je euforie... nebo co to křičel.. :) Doporučuju přečíst o něm článek v dubnovém hattricku, ještě mi to o něm trochu pootočilo vnímání... A hlavně byl dobrej Lacina:-))) Uhrinovi poradil, jak na Abrce, protože se ho na to zeptal - ale Bílkovi neřek ani slovo... :-))))) Palec nahoru.

      • Re: sestava na derby

        (host)     před 17 lety 26.03.2008 18:51 |  
        0 0

        Proboha, vy co to neustále hájíte Hubáčka aspoň nelžete, že přes něj nic nechodí. Jakmile se soupeř rozhodne přes něj dát balón, tak je z 90% úspěšnej. Chcete snad popírat i tu největší šanci Zlína ve druhý půli, kdy pak ten centr zakončovali z malýho vápna těsně vedle? Jak přišel centr? Souboj jeden na jednoho, Hubáček stínuje protihráče, kterej si dává balón do strany a centruje do šance. Domácí zápas s Bohemkou a tyč Ordoše - přes koho přišel centr na Ordoše? Přes Hubáčka - centroval hráč, kterýho "hlídal" (nebo spíše zase stínoval) Hubáček. A tak se dá pokračovat!

        • Re: sestava na derby

          (host)     před 17 lety 26.03.2008 19:07 |  
          0 0

          mno ty jsi nejak chytrej, ze hned vis koho je to chyba. ty vis jaky maj hraci pokyny pri braneni? jak maj byt rozestaveni? jaka je souhra pri braneni mezi krajnim bekem a zaloznikem? to ze prisel centr z levy strany prece nemusi znamenat chybu hubacka...slimak

          • Re: sestava na derby

            martyni (přítel SN)     před 17 lety 26.03.2008 19:14 |  
            0 0

            presne tak, s tou bohemkou bych si tipnul, ze to vubec nebyl Hubackuv hrac.

          • Re: sestava na derby

            (host)     před 17 lety 26.03.2008 19:15 |  
            0 0

            Ach jo... díváš se někdy na ty zápasy? Asi ne. Tak se na to prosím tě podívej! To byly klasický situace, kdy hráč postupoval proti našemu levýmu beku (Hubáčkovi), žádnej jinej hráč nebo rozestavení v tom nebylo. A pochybuju, že má Hubáček v situaci, kdy na něj jde protihráč jiný úkoly, než ho bránit.

            Ve Zlíně to bylo dokonce ze stoje proti nerozeběhnutýmu hráčovi, takže bránící Hub by měl bejt ve výhodě... výsledek byl ten, že pokaždý Hubáček souboj prohrál a soupeř přes něj připravil šanci, která skončila nebezpečnou střelou.

            Jinak je zajímavý, že kdekoho tu kritizujete (zvláště Tavarese, na němž hledáte chyby, ačkoliv jich je tam ve srovnání s Hubem naprostý minimum a naopak vyhraje spoustu soubojů a vybojuje x míčů, ale proti ostatním hraje až moc elegantně, tak hned máte důvod ho sjet za to, že to údajně "flinká"...), ale u Hubáčka si prostě řeknete "no dopředu nic moc, ale dozadu to jde..." - takže po všech požadujete 100%, zatímco u Hubáčka jste spokojeni se slabými 50% a "ať to za něj odútočí někdo jinej"... připadá ti to normální? A jakmile na tohle někdo upozorní, tak je zle...

            • Re: sestava na derby

              slaviator     před 17 lety 26.03.2008 19:23 |  
              0 0

              hmm.... když bude ferrari stát a trabant pojede, tak když se to ferrari rozjede, tak tráboš taky nemá šanci ne? prostě ten útočník byl daleko rychlejší.... ale to snad nikdo nikdy neřek, že je Hub nějakej rychlík, nebo jo? on to zase odehraje zkušenostma... mno, ale to je fuk - kdyby v zimě přišel ten vulin, měli byste zase kecy, že stál deset melounů a je za ním mezera když se vydává do útoku... a to samý v létě šiklič... prostě jste proti hubáčkovi zaujatí. není to nejlepší hráč slavie, to rozhodně ne... ale není fér říkat, že je tam jen do počtu, že to jen a jen kazí... a že tavares je super. ani jedno není pravda. tavares také kazí, jeho styl hry už soupeři okoukali a když nemá den, tak ten zápas dokáže vyloženě odchodit... tím neříkám, že by třeba marek jarolím nechal na hřišti duši

              • Re: sestava na derby

                (host)     před 17 lety 26.03.2008 19:32 |  
                0 0

                Který zápas Tavares "vyloženě odchodil"?

                O jakém "rozeběhnutém" útočníkovi ve Zlíně to mluvíš? Vždyť oba stáli na místě. Hub to prostě odstínoval, jako většinu soubojů. On přes něj nikdo nejde, ale jen proto, že to není potřeba. Prostě kolem něj pošle centr, jak potřebuje. A o tom to celé je.

                Vykládat co by se dělo, kdyby přišel ten a ten, je nesmysl. Je tu Hubáček a mnohem lepší Dřížďal. A hraje Hubáček. Zaujatí nejsme, zaujatí jste vy, když jste schopni popírat jeho slabé výkony a zavírat oči před tím, jakým stylem hraje. Pusť si třeba poslední dva zápasy - s Bohemkou a Zlínem - a sleduj, co předvádí Hub dopředu. Buď vrátí balón stoperovi nebo ho nakopne dopředu (do autu nebo soupeři). Ty jsi naopak zaujatý proti Tavaresovi, neboj se to přiznat - důkazem jsou ty nesmysly o tom, že by ho soupeři "okoukali"... naprostá blbost. Okoukávat ho můžou, ale jestliže je technicky i fyzicky o třídu vejš, než drtivá většina ligy (všimni si, že všechny souboje ustojí), tak jim nějaký okoukávání nepomůže. Prostě sis k Blažkovi našel dalšího hráče, do kterýho budeš pomocí nesmyslů šít...

                • Re: sestava na derby

                  slaviator     před 17 lety 26.03.2008 19:49 |  
                  0 0

                  Počkej... Nevím, možná trochu zaujatej jsem, každej má své oblíbence, proto třeba chci Suchýho nebo Voliše s Ivanou a Gocem v základu, někdo chce zase Šenkyho třebas...

                  Ale já nikdy neřek, že Tavares je špatnej hráč nebo tak, jen říkám, že prostě někdy nemá svůj den. Stejně jako ho nemá třeba Marek Jarolím, poslední dva zápasy ho kromě prvních patnácti minut proti Bohemce neměl David Kalivoda, a tak dále, svůj den si vybral už i třeba Martin Vaniak... Ale tak to prostě je, nikdo všech 30 zápasů nemůže odehrát ve velkém stylu, velkolepě, bez chyby...
                  Dřížďal je lepší. Souhlas. Ale Hubáček není tragickej tak, jak tu někteří prezentujete. Stejně jako místo Tavarese může hrát na DZ Suchý nebo Abraham, máme tu ještě Gebre Sellasieho a Belaida, na které se někdy zapomíná... A ono to sice vypadá pěkně, když někomu nasadí jesličky, nebo když dá patičkou gól... ale také někdy ztrácí zbytečně míče. Ale to se stane každému... Horší je, když mu něco během prvních minut přeleze přes hlavu a on se pak nesnaží tak, jako jindy...

                  Když Hub nakopává míče dopředu na stopery soupeře, tak když o trenér nasazuje do sestavy, má po něm vyžadovat ať to po zemi přihraje před sebe Pudilovi nebo vedle sebe Brabcovi... Jenže všimni si, co s tím míčem udělá Brabec. Úplně to samé, co dělává Hubáček - dlouhej nákop dopředu...

                  Pokud si nemyslíš, že soupeři hráče jako je Tavares za těch několik měsíců, co tu je, okoukali už, a pokud to považuješ za nesmysl, okej. Ale proč teda nehraje tak, jako hrával na podzim? Jsou dva možné důvody, teda vlastně tři: a) soupeři si na něj dávaj větší pozor b) přišlo jeho vnitřní sebeuspokojení a už se tak nesnaží, když ví, že to šlo... c) na podzim měl životní formu.
                  Blažka jsem do týmu moc nechtěl, předcházela ho nálepka problémového hráče a on se ji dodnes moc nezbavil... Ale už jsem i několikrát říkal, že se mi z těch hráčů na hřišti líbil nejvíc. Nevím, možná si potřeboval sáhnout dolu, aby se mohl škrábat nahoru, ale je fakt, že mě příjemně překvapil a proti jeho výkonům nemohu zatím říct ani slovo... Krom toho, že zbytečně diskutuje s rozhodčími, což udělal proti Bohemce (za diskuzi měl dostat žk) a zbytečně se dohadoval i ve Zlíně... Když to tak zpětně vyhodnocuju, tak je možná škoda, že tu žlutou nedostal už proti Bohemce, protože proti Zlínu by stál a byl na derby... Na druhou stranu bychom třeba ve Zlíně nevyhráli, protože kdo dával finální přihrávku Toleskimu, kdo makal většinu zápasu...? Ne Tavares, ale Blažek.
                  Pokud ses mě ptal, kdy to Tavares "odchodil", tak možná tomu napomoh terén, možná už měl během zápasu křeče v nohou, to vše je možné... Ale byl to právě zápas ve Zlíně. Jako "defenzivní" střední záložník měl pokrývat a bořit rozehrávku soupeře, místo toho je několikrát svým nedůrazem pouštěl do brejků... A pákrát to za něj musel hasit i ten Hubáček, kterého tak kritizuješ...

                  Na jaře už každý předvedl zápas, za který by se dala složit pochvala, a každý zápas, za který by zasloužil nasekat na holou prdel... Tavares měl takový zápas poprvé proti Bohemce, kdy sice dal gol (málokdo by to takhle dal), ale kdy už dávno neměl na hřišti být a můžem děkovat jen benevolenci rozhodčích, že ho tam nechali... Ano, byla tam provokace Ordoše, ale viděl jsi, za co dostal červenou Varadi? Penner to přisumuloval tak okatě, že by to bylo na Zlatou malinu za nejhorší filmový výkon roku...! To je to, co třeba Tavaresovi chybí k tomu, aby byl hráč s velkým H... Více rozvahy, více důrazu do osobních soubojů (zde by si mohl vzít ponaučení z Míši Švece, ale třebas i z Latky) a hlavně se nenechávat zbytečně vyprovokovávat... Takovýchle provokací je v zápase spoustu, někdy to je tak, že soupeř ti odhodí do háje míč když jdeš hodit aut, ale prostě když po něm šáhneš rukou a on spadne, kolikrát dostaneš červenou... Někdy sice třeba ne, ale uděláš to dvakrát třikrát a to, že tu červenou dostaneš, tak tím už si pak můžeš být jistej...

                  • Re: sestava na derby

                    (host)     před 17 lety 26.03.2008 20:19 |  
                    0 0

                    No, kdybych si měl vybrat z těch možnosti Tavaresova podzimu, které mi nabízíš, tak podle informací kolem něj bych volil tu, že na podzim měl životní formu. Ve Francii prý takhle dobře nehrál. Ale i teď, kdy podle tebe a dalších nehraje dobře, je podle mě zase jeden z nejlepších. Rozhodně ho nepotkávají takové výpadky formy jako třeba Mateje nebo právě Huba.

                    Argumentovat zápasem ve Zlíně není uplně košér - na tenhle terén neměl být Tavares vůbec poslán, viděl to poprvé v životě. Předpokládal jsem, že právě tohle je typ zápasů, kde ho zastoupí Abraham. Ale ani tak nebyl Tavares ve Zlíně nějak špatnej, opět hodně vybojovaných míčů, zaskakovat Huba za něj jsem neviděl, naopak jsem viděl situaci, kdy si Tavares v klidu zpracovával balon na půlce hřiště, načež zcela nesmyslně přiběhnul Hub s cílem balon bezúčelně nakopnout a málem se u toho sám zranil... Ke konci zápasu pak byl Tavares (mimo zraky sudího) faulován a s koňarem musel po chvíli střídat. Celkově byl opět jeden z těch lepších. Kdyby hrál to, co Latka nebo Švec (samý důraz atd.), tak by asi neměl takovou techniku a třeba by ani nedal přihrávku Standovi proti Ajaxu (to by třeba zase nezvládl právě Švec že).

                    Žeměl být s Bohemkou vyloučen? Nesmysl. Jen proto, že týden před tím se ve Zlíně odehrála komedie s Pennerem, který měl jít taky? Podívej se na tu situaci Tavares vs. Škoda znovu na fotbalzive.cz - od Tavarese tam není žádná razance, jen nastavení rukou, zatímco od Škody je tam zákeřný faul na Brabce a pak teatrální skok na záda. Tohle rozhodně není chyba Tavarese, který byl prostě v tom zápase výborný (viz jeho přihrávky do křídel, přestože někteří stále uvádí, že dopředu není schopen nahrát). Ten jeho gól byla ukázka schopnosti předvést věc, kterou má oproti většině hráčů navíc. Všichni ostatní by se začali s balonem točit atd. Ten jeho "atak" Škody byl naopak ukázkou, že mu to není jedno a že chce vyhrát, zatímco takový Hub pár minut před koncem chodil po lajně jako šafář a přestože neměl koho hlídat, tak do útoku se prakticky nezapojil.

                    Suchý místo Tavarese DZ hrát nemůže, bohužel. To jsme viděli na začátku jara, kam to vede... je proti němu moc pomalý. Abraham je dobrá alternativa, v některých ohledech dokonce lepší a ani bych se nedivil, kdyby v derby nastoupili oba vedle sebe. Ale těžko říct, jestli si Jarolím "troufne" vrátit se k neúspěšnému rozestavení s jedním útočníkem (doufejme že ne Střihavkou), protože v případě neúspěchu by mu to všichni dali právem sežrat, že se bál hrát dopředu.

                    Belaida je mi líto, fotbalista to je dobrý, v našem kádru nadprůměr. Bohužel KJ ho asi odepsal. Gebre v současné konkurenci uprostřed zálohy nemá šanci, pokud bude rozhodovat kvalita. Po tom představení v Brně si jeho nasazení v době, kdy se bude hrát o titul, neumím představit.

        • Re: sestava na derby

          martyni (přítel SN)     před 17 lety 26.03.2008 19:12 |  
          0 0

          takze...:-)) co se Zlina tyce, musim priznat, ze tam Hub nebyl zrovna ten, kterej by se s terenem dobre vyporadal a co se tyce toho centru, ano, zrejme sel prez nej...co se Bohemky tyce a centru na Ordose, muzes mu max. vytykat, ze spatne stal, spis zajistoval Tavarese, u hrace, kterej centroval, stal puvodne nekdo jinej (asi Cerny), ten s nim ale pak nesel a Hub tam dobihal pomerne z velky dalky, takze z toho postaveni nemel vubec zadnou moznost zasahnout. Vsechny ty nebezpecny akce Bohemky v 1. puli sli pres Latku, kterej evidentne udelal mnohem vetsi chyby, kdyz prohral hlavickovy souboje, nepohlidal si pred branou svyho hrace. Pust si to na fotbalzive.

          • Re: sestava na derby

            (host)     před 17 lety 26.03.2008 19:18 |  
            0 0

            Já nepopírám, že někdo někdy byl ještě horší než Hub. Souhlasím, že třeba Latka proti Bohemce, nebo poslední dobou Matej jsou z formy. Ale to jsou hráči, kteří jsou hned další týden schopni zahrát výborně a de facto rozhodnout zápas. U Mateje navíc chyby vyplývají z jeho aktivity směrem dopředu, která nám x-krát velmi pomohla. Zatímco u Hubáčka je tato aktivita naprosto nulová a spočívá jen v nákopech na soupeřovi obránce. Takže ano - byli horší než Hub, ale dlouhodobě jsou o třídu lepší a bohužel u Huba jsou takhle slabé výkony již pravidlem a dlouhodobě je to nejslabší článek sestavy. Navíc v jeho hře bohužel není vidět žádný posun nebo změna...

            • Re: sestava na derby

              (host)     před 17 lety 26.03.2008 19:26 |  
              0 0

              schvalne jsem na tu situaci proti bohemce ted koukal a opravdu v tom nemel prsty, on jako obrance se stahoval ke stredu a mel tam jit asi zaloznik..zadnej souboj, o kterym ty mluvis tam nebyl..jinak vazne nevim, kdo by misto nej mohl nastoupit, kdyz drizdal je ted z formy. pudil se na jeho miste opravdu neosvedcil, nema navyky obrace a hraje spatne pozicne...slimak

              • Re: sestava na derby

                (host)     před 17 lety 26.03.2008 19:33 |  
                0 0

                Jestli je Dřížďal z formy nevíme, protože už ho dva týdny nikdo neviděl hrát. Nevěřím ale, že by hrál hůř než Hubáček. Přes Dřížďala nikdo nechodil, protože byl téměř vždy rychlejší. A hru dopředu měl taky lepší, protože Hub žádnou hru dopředu nemá.

                • Re: sestava na derby

                  (host)     před 17 lety 26.03.2008 19:36 |  
                  0 0

                  v tom jsme za jedno, jak uz jsem napsal nize, taky si myslim ze franta by to zahral lip, ale nemam rad kdyz nekdo takhle kritizuje vlastni hrace. slimak

          • Re: sestava na derby

            (host)     před 17 lety 26.03.2008 19:22 |  
            0 0

            Takže... :-) Hubáček ve Zlíně tedy velmi špatný. Dřížďala stál jeden nepodařený zápas v Ostravě místo v užším kádru. Co se bude dít po několikátém nepodařeném zápasu Huba? Nic. V derby bude v základu.

            • Re: sestava na derby

              slaviator     před 17 lety 26.03.2008 19:28 |  
              0 0

              Holt někdo pokazí jeden zápas (nebylo to tak hrozný) a jde na lávku nebo dokonce na tribunu (Dřížďal), někomu nevyjde více zápasů v řadě a hraje v základu dál (M.Jarolím - btw, že ho KJ stáhnul o poločase jen proto, aby MJ nedostal čtvrtou žlutou a moh nastoupit i do derby? :)) ) a někdo nedostane dokonce šanci vůbec nebo hodně sporadickou - na posledních 10 min (Volešák, Belaid)... S tím se asi budeme na jaře muset smířit.. :(

              • Re: sestava na derby

                (host)     před 17 lety 26.03.2008 19:33 |  
                0 0

                mas pravdu, ale for je v tom, ze my ty hrace nevidime kazdej den na treninku...ale treba jednomu z dvojice volesak tijany bych urcite dal v nejakem zapase proti relativne slabsimu souperi sanci, hlavne tijanyho mi je lito, ten kluk usata to v sobe ma :) slimak

                • Re: sestava na derby

                  (host)     před 17 lety 26.03.2008 19:37 |  
                  0 0

                  Nezlob se, ale na tréninky se můžeme vys*at. K čemu ti je hráč, který je na tréninku Maradona, když v zápase ti to není schopen předvést? Nevěřím, že Hub v tréninku předvádí něco tak úchvatného, že díky tomu musí bejt v základu. Natož, když pak v zápase předvede něco jako ve Zlíně... To, že na začátku podzimu, kdy se nám dařilo nejvíc (Žilina, Ajax, Steaua), hrál vlevo Dřížďal, není náhoda.

                  • Re: sestava na derby

                    (host)     před 17 lety 26.03.2008 19:45 |  
                    0 0

                    no promin, ale trener hrace vidi kazdej den a muze taky videt ze do toho nekdo nedava treba vsechno.nechal bych to na nem, kazdopadne tomu rozumi vic nez my...

                    • Re: sestava na derby

                      (host)     před 17 lety 26.03.2008 19:48 |  
                      0 0

                      No jo, jenže ve výsledku ti bude platnější hráč, kterej zápas odehraje na 70% (neboli odfláká) a přitom díky svý kvalitě připraví dva góly, než někdo, kdo celej zápas odmaká na 100%, ale kvalitou na to nemá, a tak dva góly zaviní... rozhodovat by měla kvalita.

                      • Re: sestava na derby

                        slaviator     před 17 lety 26.03.2008 20:04 |  
                        0 0

                        tím se řídí Brückner.. Proč by neměl dávat do základu Baroše? Určitě bude kvalitní, když hrál v Liverpoolu, Aston Ville, Lyonu a teď je v Portsmouthu... a když byl nejlepším střelcem na ME 04! Proč by nedával Galáska, když hrál za Ajax a je v Norimberku... Proč by nedával toho, toho či toho... když ten hrál v tom, tom a tom..? Ti hráči mají kvalitu určitě větší, určitě je kvalitnější Galásek než nějakej Suchý, Baroš než nějakej Fenin nebo nedejbože Svěrkoš, Blažek naž Laštůvka...
                        Jak to vypadá s tím, když někdo tu kvalitu ale doopravdy má, ale na hřišti to pak fláká (co se týče reprezentace, na klubové úrovni totiž hraje daleko, daleko líp) je pak Rosický... Asi se bojí, aby mu někdo nezranil nožičky... Tak ať hraje někdo jinej, Matějovský, Kalouda, ... my se bez hráče, co nemá zájem hrát na 100%, obejdeme...
                        A teď to převedu na klub: když budeš trenér a uvidíš, jak hráč A to na tréninku sere, jak zatímco ostatní sprintujou za míčem, on si vyklusává; zatímco ostatní vyklusávaj kolem hřiště, on se prochází ve vycházkovém tempu; zatímco se hraje modelový zápas a všichni se rvou, jen on se tam tak motá dokolečka... Tak asi se na něj dřív nebo později nasereš, ne? Nebo ho stejně postavíš do základní sestavy, protože přece minulej tejden hrál proti týmu XX super?
                        Ale jak k tomu přijdou ti kluci, co maj možná míň talentu než on, ale rvou se? Jak k tomu přijde ten, kdo věří na to "ukáže se na tréninku", "o šanci se porvu na tréninku"? Tímhle stylem by se do sestavy nikdy nedostali mladší hráči, nikdy by třeba takovej Nedvěd nemoh hrát v Juventusu a nemoh by vyhrát Zlatej míč, Gedeon by nikdy nemoh hrát první ligu apodobně... Protože prostě neměli talent (teda měli, ale ne tak hodně jako někteří jejich spoluhráči), ale rvali se na tréninku do úmoru a trenér jim dával šance hrát...

                        A to nejsou jen tihle hráči, takovejch je hodně... Koukni se na dorost třeba, kdo z těch fotbalistů, kteří byli v generaci kolem Řepky, Bergera a vyhráli v roce 1990 ME 17tek, tak kdo z nich se prosadil a kdo zapad... Prosadili se ti, co se rvali na tréninku a v zápase - a kdyby trenér dával šance právě těm, co "zápas odehrajou na sedmdesát procent a díky svý kvalitě připraví dva góly", tak tihle hráči by se nikdy neměli šanci prosadit...

                        Jak vidíš, tak to, že se na tréninku musí makat, a že trenér rozhoduje (ne jen podle toho, ale má to jako takovou řekněme bernou minci, někdo o větší hodnotě, někdo o měnší, ale každej se tím tak nějak kromě jiných věcí také řídí) jak kdo maká na tréninku, jak kdo maká v zápase... A je lepší, když někdo méně kvalitní to odjezdí po prdeli na sto procent, než když někdo se tam sotva zapotí...

                        • Re: sestava na derby

                          (host)     před 17 lety 26.03.2008 20:29 |  
                          0 0

                          Jednoduše - já nevěřím, že se někdo (třeba Tavares nebo Dřížďal) na tréninku fláká, zatímco někdo jiný (Hubáček) na tréninku jezdí, jak motorová myš. To jsou nesmysly - jsou to dospělí chlapi, ten fotbal je živí, na tréninku makají všichni, o tom není pochyb. Ten, kdo nemakal, byl vždy odejit do "B" (Fořt, Belaid).

                          Kór ve srovnání Dřížďal vs. Hubáček mi to nesedí. Dřížďal co nenatrénuje, to nemá, takže nevěřím tomu, že by tréninky nějak flákal. Totéž Tavares - podle toho, co o něm říkají lidi ze Slavie i novináři, kteří s ním mluvili, jde o poctivýho a hodnýho kluka, kterej je za tuhle šanci vděčnej, takže nějaký řeči o flákání, flegmatičnosti nebo odchození jsou podle mě mimo.

                          • Re: sestava na derby

                            slaviator     před 17 lety 26.03.2008 22:08 |  
                            0 0

                            Já tomu u Ferryho taky nevěřím, že on by něco vypouštěl... Ale co v tom sakra vězí? Forma - asi těžko, i když se Huba zastávám, Ferry je o třídu lepší... Prospěšnost pro tým? Asi ne... Tak buď Hub fakt na Jarolíma něco ví, jak tu někdo glosoval... nebo Ferry něco Jarolímovi udělal... :

                          • Re: sestava na derby

                            slaviator     před 17 lety 26.03.2008 22:08 |  
                            0 0

                            Já tomu u Ferryho taky nevěřím, že on by něco vypouštěl... Ale co v tom sakra vězí? Forma - asi těžko, i když se Huba zastávám, Ferry je o třídu lepší... Prospěšnost pro tým? Asi ne... Tak buď Hub fakt na Jarolíma něco ví, jak tu někdo glosoval... nebo Ferry něco Jarolímovi udělal... :

                • Re: sestava na derby

                  slaviator     před 17 lety 26.03.2008 19:52 |  
                  0 0

                  Mě je zase líto Voliše.. :-))) na podzim patřil k těm 13 hráčům, co se točili... A teď 10 nebo 12 minut... :( Kdyby dostal ššanci a nevyužil ji, super, beru... Ale takhle ne.. :( A to samý i ten Tijany...

            • Re: sestava na derby

              martyni (přítel SN)     před 17 lety 26.03.2008 19:30 |  
              0 0

              ale ja bych taky postavil Drizdala:-)) ja pokud bys napsal, ze Tavares je traged, budu ho taky branit, to neni o tom, ze po nem pozaduju vic nez po Hubackovi. Ale i Hub dokaze zahrat mnohem lepsi zapasy nez proti Zlinu a trvam na tom, ze neni nejslabsim clankem slavie. Reaguju proto, ze ta kritika mi neprijde uplne ferova.

              • Re: sestava na derby

                (host)     před 17 lety 26.03.2008 19:34 |  
                0 0

                souhlas s tebou martyni :) slimak

              • Re: sestava na derby

                (host)     před 17 lety 26.03.2008 19:40 |  
                0 0

                Mě bohužel z dlouhodobýho hlediska přijde jako nejslabší hráč. Samozřejmě v současnosti je nejbolavějším místem pravá záloha, ale to jen proto, že máme kupu zraněných. Pokud však vezmu ty, kdo jakžtakž nastupují v základu, tak je Hub nejslabší, protože není schopen zapojit se do hry, kterou má mužstvo hrát (viz jeho zdlouhavé rozehrávky nákopem místo rychlé hry po zemi dopředu, o níž Jarolím stále mluvil a vyžadoval ji od všech hráčů).

                • Re: sestava na derby

                  slaviator     před 17 lety 26.03.2008 20:06 |  
                  0 0

                  Tak proč jsme v tom případě nepřivedli z Letné radši místo Abrahama Kadlece....? Ten běhá dopředu, tvoří šance, však ten by se ti jistě líbil.

                  • Re: sestava na derby

                    slaviator     před 17 lety 26.03.2008 20:08 |  
                    0 0

                    Jako nic ve zlém... Ale prostě nikdo lepší než Hubáček holt není, leda že bychom sáhli pořádně hluboko do kapsy a koupili někoho z ciziny... Nevím, co třeba Polák Jop? Ale teď nevím, zda to je bek, nebo spíše stoper... A i tak by byl asi drahej... Ale když se koukneš, jaké levé beky maj jiné týmy, tak Hubáček je ještě proti nim pan Fotbalista...

                    • Re: sestava na derby

                      (host)     před 17 lety 26.03.2008 20:21 |  
                      0 0

                      Lepší jsou Dřížďal a Pudil. Oba už tu máme. Ale beru, že zazdít Pudila na beku je škoda. Takže minimálně Dřížďal.

  10. Re: Derby je za dveřmi

    (host)     před 17 lety 26.03.2008 18:20 |  
    0 0

    Cau, co rikate na tohle video? http://www.youtube.com/watch?v=h0qexeRo8yg nehteli byste to zkusit pri derby? Zas tak tezky to neni a je to pekne navykovy :) Da se to zpivat i s klasickym nanana :)

    • Re: Derby je za dveřmi

      (host)     před 17 lety 26.03.2008 19:02 |  
      0 0

      zajímavý ale moc rychlý a na českou pivní temperamentnost až moc rychlý

      • Re: Derby je za dveřmi

        (host)     před 17 lety 26.03.2008 19:17 |  
        0 0

        Prave ze naky choraly jsou jako kdyby je zpivali ozralove :) Ani jsme to jeste nezkusily a uz se to odsuzuje. No uvidime, kdyz tu nekdo psal ze se to planuje tak se necham rad mile prekvapit

        • Re: Derby je za dveřmi

          (host)     před 17 lety 26.03.2008 19:18 |  
          0 0

          určitě nikdo kompententní to nepsal kdyz to nemá ani podpis.

          • Re: Derby je za dveřmi

            (host)     před 17 lety 26.03.2008 19:26 |  
            0 0

            Taky se tu porad zapominam podepisovat :) No nekdo uz psal ze tohle prej navrhoval pred rokem a bylo mu odpovezeno ze se na to Ultras chystaj a dodnes nic. Tak se bojim aby to zas nevysumelo :-/ czross

  11. Re: Derby je za dveřmi

    (host)     před 17 lety 26.03.2008 18:39 |  
    0 0

    neboj vime o tom,casem se to bude pouzivat

  12. Re: Derby je za dveřmi

    (host)     před 17 lety 26.03.2008 19:06 |  
    0 0

    NEvím proč, ale poslední dobou se mi pořád honí hlavou, že by Šmíca mohl nastoupit jako tajný trumf i když před zápasem by se samozřejmě tvrdilo, že nenastoupí.

    • Re: Derby je za dveřmi

      (host)     před 17 lety 26.03.2008 19:17 |  
      0 0

      nevim proč,ale podle mě je to kravina. nemá natrénováno a zas takovej čaroděj dobroděj to neni,aby z ničeho nic naběh na plac a byl schopnej uběhat rovnou derby.das ein unsinn

  13. Re: Derby je za dveřmi

    (host)     před 17 lety 27.03.2008 03:50 |  
    0 0

    from Cliff, vsichni se tu hadaji kdo ma a kdo nema formu,... kdo by mel hrat,... Myslim, ze pan Bilek z toho musi mit docela neklidne spani, sestava Sparty je vice mene jasna, tento pan ale nevi, kdo ze bude hrat v derby za nas, za Slavii, protoze hrace mame prakticky na vsechny herni varianty a je jich skutecne tolik, ze neni asi nejmensi sance sestavu odhadnou a muzstvo na ni pripravit. At uz to pan Jarolim posklada tak ci onak, jiste mame velkou vyhodu v tom, ze nas Sparta nema cim prekvapit. Tak hezky fandete, ja budu trnout tradicne na on line a zavidet vsem, kteri muzou byt na Strahove.

  14. Re: Derby je za dveřmi

    (host)     před 17 lety 27.03.2008 08:40 |  
    0 0

    Opravdu jen zvědavost a naléhaní seSHITého kámoše mě přesvědčily abych se koukl na tyto stránky...nezajímá mě samozřejmě žádný cancy o výjezdu do Plzně ,ale co si tady píšete o derby...a opravdu nejsem zklamán...mohu s klidným vědomím opět konstatovat že jsou sešívky z derby zesraný až po uši ...už se sem tahá Macela,Košťál,podplacenej rozhodčí,a v úterý to bude nejspíš špatnej terén,málo diváků,špatnej stadion,vrah Řepka...jste opravdu směšní,vždycky jste byli a vždycky budete...VĚČNĚ DRUHÝ...tak už se s tím smiřte...

    • Re: Derby je za dveřmi

      (host)     před 17 lety 27.03.2008 09:45 |  
      0 0

      Lepší druhej, než bejt rudej.

      Mimochodem je celkem úsměvný, jak se najednou nechcete znát k Macelovi, kterej byl donedávna na vaší vejplatní listině.

    • Re: Derby je za dveřmi

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 27.03.2008 10:09 |  
      0 0

      ano, jediny, ceho se obavame, jsou spartansky cinkly jara... jiste vis, jakym zpusobem tvuj klub mnohokrat uradoval v zakulisi a jiste se za to stydis.. a ti posledni, kterych by se na slavii nekdo bal, jsou ubohy vrah Repka a podobni zakomplexovani pseudofanousci jako ty, kteri maj tu potrebu vymastit si ego a vyblejt tady takovyhle nesmysly.

      • Re: Derby je za dveřmi

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 27.03.2008 10:14 |  
        0 0

        mimochodem, aby bylo jasno, tim nemyslim toho spartana o par radek vis, rekl bych ze ten mel uroven, na rozdil od tebe..i kdyz se trochu mejlil:-))

    • Re: Derby je za dveřmi

      (host)     před 17 lety 27.03.2008 20:44 |  
      0 0

      Opravdu jen ze zvědavosti? Když se neumíš ani podepsat, tak to bude jen o takovým pruzení pod jednotným názvem "prvokovic rudé sračky" a je jen vidět, kdo je z derby zesraný až po uši. Tak hybaj na prvokovic web a nech nás tady samotný, mi Tě tu nechceme a už se s tím smiř. Sokrates 55

  15. Re: Derby je za dveřmi

    honzah (přítel SN)     před 17 lety 27.03.2008 11:05 |  
    0 0

    Moje sestava na derby

    Vaniak - Gebre Selassie, Suchý, Latka, Dřížďal - Krajčík, Tavares, Černý, Pudil - Ivana, Toleski

  16. Re: Derby je za dveřmi

    KING25     před 17 lety 27.03.2008 12:32 |  
    0 0

    Už se na to pondelí těším a doufám, že ten zápas zvládneme a budeme po něm spokojení. Je na čase ukázat rudochům zase pořádně záda a vystavit jim nadobro stopku!

  17. Re: Derby je za dveřmi

    (host)     před 17 lety 28.03.2008 12:45 |  
    0 0

    SMRT SLAVII, VY UBREČENÝ MAGOŘI, STEJNĚ DOSTANETE BŮRA.

    • Re: Derby je za dveřmi

      (host)     před 17 lety 28.03.2008 12:52 |  
      0 0

      Souhlasim s tebou, taky si myslim, že Slávie nemá sebemenší šanci v pondělí uhrát alespoň bod. Sám hraju fotbal a máme v týmu jednoho slávistu, kterej stejně jako ty vaše ,, hvězdy" netrefí bránu ani z malýho vápna. Vždycky jí přestřelí.

      • Re: Derby je za dveřmi

        (host)     před 17 lety 28.03.2008 22:32 |  
        0 0

        Jak jsi rudej, tak jsi blbej... Reagoval jsi na kolegu sparťana... :-D a napíšeš "stejně jako ty vaše hvězdy netrefí bránu ani z malého vápna. Vždycky ji přestřelí." - to byla výsada Tomáše Juna, KANONÝRA, nee? Góly dával jen pokud mu rozhodčí pustil dvoumetrovej offsajd (viz zápas Žižkov - Sparta 2:3)... A branku netrefí ani Kulič...

  18. Re: Derby je za dveřmi

    (host)     před 17 lety 29.03.2008 10:06 |  
    0 0

    FUCK OFF TEM KDO SE BUDOU SNAZIT DEMOLOVAT STRAHOV, PRO ME TYTO LIDI NEJSOU ZADNY ULTRAS ALE NORMALNI DEMENTI!!!