Archiv

Jablonec B - Slavia B 3:2

Slávistickému béčku nestačily ani dvě vstřelené branky na bod z Jablonce. Góly Slavie vstřelili Vukovič a Volešák.

Jablonec B â?? Slavia B 3:2 (2:1)
Branky: 3., 44. a 60. Mešanovič - 30. Vukovič, 58. Volešák
Sestava Slavie: Kubásek - Gebre Selassie, Kopřiva (46. Gabriel), Šourek, Dostál - Zahálka (80. Komárek), Bayer (51. Černý), Kobler, Kovařík - Volešák - Vukovič

Hrdinou utkání byl jablonecký Mešanovič, který vsítil hattrick. Nezabránila mu v tom ani sestava Slavie, doplněná o pět hráčů áčka - ve stavu zraněných jsou stále Hošek, Klavík, Zelinka a Švamberg.

"Utkání jsme nezačali dobře, dostali jsme branku, pak jsme měli více ze hry a zaslouženě vyrovnali. V závěru jsme měli velký tlak, ale potřetí jsme nevyrovnali. Když dostaneme tři branky ze hry, tak se těžko dosahuje dobrého výsledku, zápas jsme si chybami v obraně prohráli sami," řekl k utkání kouč trenér Daniel Šmejkal.

Komentáře (30)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jablonec B - Slavia B 3:2

    (host)     před 17 lety 22.03.2008 19:27 |  
    0 0

    Situace je vážná, nikoliv kritická. Doma pouze remizujeme, venku nebodujeme. Tři góly svědčí o špatné defenzivě mužstva. Zastávám stále názor, že větší počet hráčů A týmu je na škodu hře a výsledkům juniorky. Svědčí o tom statistiky. Když nehrály na podzim posily, tak se většinou vyhrálo. Z posil bych vzal jen Volešáka. Šourek měl jít na hostování, to samé rychlostně nestíhající Gebre. Místo Kubáska měl chytat Hanuš, s jeho hostováním nesouhlasím. Diviš mohl jít na hostování, i kdyby Kubásek nepřišel. Samoel šel na hostování do vyšehradu, mohl zůstat, jsou tu další mladí brankáři. Vrátil bych se k sestavě, která se osvědčila v přípravě. Na pravém kraji obrany Dostál, uprostřed obrany Gabriel a Marek nebo Bayer, na levém beku Starý nebo Švamberg. V záloze na pravém kraji Černý, uprostřed Kobler, Komárek nebo Bayer a vlevo Kovařík, v útoku Vukovič a místo Viskušenka bych vytáhl z dorostu Balcara, který se mi typologicky hodně zamlouvá. Je rychlý, technický hráč a hlavně je gólový. A dorost už je téměř zachráněný, tak bych su půjčil některé jeho opory jako je Kučera nebo Sobíšek, Klavík. O Balcarovi už jsem psal. Na posily z A týmu bych nespoléhal, ukazuje se, že trenér jarolím má zbytečně příliš široký kádr. To byla chyba. Ukazuje se, že kupovat na post Volešáka Marka Jarolíma, byla chyba. Upozornil bych na zajímavý postřeh, třetí gól jsme dostali hned po našem druhém g=olu. Je statisticky dokázáno, že hodně gólů padí ke konci zápasu, kdyx docházejí síly a hlavně hráčům chybí koncentrace na hru, to samé po vstřelení gólu. Viz dnešní zápas v jablonci nebo dnešní zápas Opavy. Je třeba trénovat koncentraci na tréninku a eliminovat tyto situace. V Udine to trénují a podle statistik takové góly nedostávají. Mladý hráč z Bosny, který dal tři g=oly by mohl být další dobrou trefou pana Plíška. Uvidíme, jak se mu bude dál dařit. Každopádně potřebujeme už bodovat, Liberec i Jablonec byli mužstva z dolní poloviny tabulky. Ztráta bodů je nepříjemná. prvořadým cílem je záchrana, pak je možné připravit koncepci na další sezóny, včetně realizačního týmu. A dorost porazil prvního v tabulce, to je dobrá zpráva, velice dobře si vede B dorost, tam vidím světélko do budoucna. C dorost pokračuje v nestabilních výkonech, prohrál s Olomoucí a D dorost taky zatím nijak nepřesvědčil. Doufejme, že A tým vyhraje ve Zlíně, ztráta před derby by nebyla pro psychiku týmu dobrá. Co, mě zarazilo, byl dnešní výkon Jablonce na Letné. jakoby ani nechtěl vyhrát. Trenér Komňacký postavil Necida až ke konci zápasu, přitom tým prohrával. To je zarážející.

    • Re: Jablonec B - Slavia B 3:2

      slaviator     před 17 lety 22.03.2008 19:45 |  
      0 0

      Prý jsou tihle hráči z Bosny nevýhodní, Džeko byla ohromná náhoda, další fotbalisté se neprosadí... To mi bylo řečeno, když jsem v zim+ říkal, že bychom měli přivést také pár Bosňanů, že je velká škoda, že Plíšek už nedělá ve Slavii, ale ve Spartě a že bychom ho klidně mohli přetáhnout zpět - minimálně se o to pokusit... Ne, prej tihle hráči nemaj ani na průměrné Čechy, v Teplicích Merzič, Ljevakovič... ve Spartě jich je taky pár, v Jablonci... Všechno to jsou Bosňané, co sem "natahal" Plíšek a kteří zatím se celkem adaptují...

    • Re: Jablonec B - Slavia B 3:2

      (host)     před 17 lety 22.03.2008 19:47 |  
      0 0

      všichni,kdo přijedou na letnou mají za úkol prohrát....Bohužel,taková je kaprrealita.....

      • Re: Jablonec B - Slavia B 3:2

        (host)     před 17 lety 23.03.2008 10:36 |  
        0 0

        Už zase brečíte? Máte houby mančaft a za to může Sparta? A co Budějovice a Bohemka- ty neměly za úkol prohrát?

    • Re: Jablonec B - Slavia B 3:2

      slaviator     před 17 lety 22.03.2008 20:02 |  
      0 0

      Jinak technická... Kdes čet, že to v Udine trenujou? :)) Není to vůbec pravda

      • Re: Jablonec B - Slavia B 3:2

        (host)     před 17 lety 22.03.2008 20:26 |  
        0 0

        Psal to Sivok, tak tomu věř. Popisoval, co dělají po vstřelení gólu na tréninku.

        • Re: Jablonec B - Slavia B 3:2

          slaviator     před 17 lety 22.03.2008 22:28 |  
          0 0

          Nevím nevím, Sivok by tam měl více chybek... :) I faktickejch :)

    • Re: Jablonec B - Slavia B 3:2

      quelhar (admin)     před 17 lety 22.03.2008 20:49 |  
      0 0

      Pred timhle zapasem jsme v 18 zapasech inkasovali 18 branek. Neni to sice super, ale urcite neni obrana to, proc jsme predposledni... Problem je jinde.

      • Re: Jablonec B - Slavia B 3:2

        (host)     před 17 lety 22.03.2008 20:55 |  
        0 0

        Psal jsem o defenzivě v tomto zápase. A ta byla špatná.

    • Re: Jablonec B - Slavia B 3:2

      jane (admin)     před 17 lety 23.03.2008 10:50 |  
      0 0

      Moc by me zajimalo, v jakym zapase si videl hrat Bayera na stoperu, je to defenzivni zaloznik. V zivote sem ho nevidela hrat v obrane. Klavika si z dorostu asi taky nepujcis, kdyz je v kadru becka...

      • Re: Jablonec B - Slavia B 3:2

        (host)     před 17 lety 23.03.2008 11:27 |  
        0 0

        Klavík je v kádru B týmu, ale nehraje za něj a první zápas za A dorost proti Bolce hrál v útoku. Bayer je defenzivní záložník, hrál tak i na podzim v Jihlavě. Uvedl jsem ho jako alternativu ke stoperské dvojici Gabriel, Marek. To, že je někdo defenzivní záložník, neznamená, že nedokáže zahrát na stoperu-viz Sivok, Švec. Říká se tomu univerzálnost. A stopera hrál, myslím proti Litvínovu, kdy jsme vyhráli 4:0. Aspoň podle sestavy to tak vypadalo, ale zápas jsem neviděl, takže se můžu mýlit. Ale Bayer je univerzál, který může na stoperu zaskočit v případě zranění nebo jiné absence.

        • Re: Jablonec B - Slavia B 3:2

          (host)     před 17 lety 23.03.2008 11:29 |  
          0 0

          Klavík na jaře za B tým nenastoupil, za A dorost ano.

          • Re: Jablonec B - Slavia B 3:2

            jane (admin)     před 17 lety 23.03.2008 12:07 |  
            0 0

            nenastoupil za becko proto, ze se zranil. Jinak by ho asi Smejkal, ktery mel k dispozici jednoho zdraveho utocnika, pouzil...

      • Re: Jablonec B - Slavia B 3:2

        (host)     před 17 lety 23.03.2008 11:36 |  
        0 0

        Jane, sestava proti Litvínovu:Kubásek a obrana ve složení Dostál, Bayer, Kopřiva, Švamberg. Jak vidíš, tak Bayer hrál stopera první půli. Tady máš důkaz.

        • Re: Jablonec B - Slavia B 3:2

          jane (admin)     před 17 lety 23.03.2008 12:13 |  
          0 0

          Ok, mas pravdu, nastoupil v obrane v jednom zapase a po 45 minutach byl stridan. Videls jeho vykon? Prisel ti tak dobry, ze na zaklade toho bys ho dal do obrany, kdyz v 99 % pripadu hraje defenzivniho zaloznika? Ja ten zapas nevidela, takze soudit nemohu.

          • Re: Jablonec B - Slavia B 3:2

            (host)     před 17 lety 23.03.2008 13:47 |  
            0 0

            Jane, Bayera na stoperu jsem uvedl jako alternativu, jinak ho upřednostňuji na postu defenzivního záložníka. Je to zkušený hráč, který by post stopera v případě zranění v pohodě zvládl. Podívej se na Sivoka. Hraje na stoperu, přestože je to defenzivní záložník. Je to univerzálnost hráče. Martin Bayer už má něco odkopáno a přechod na stopera v případě zranění by zvládl bez problémů. To mi věř. Ale hlavní problém je, že by měli hrát hráči, kteří se sehrávali v přípravě. Nelíbí se mi narušení vykrystalizované sestavy posilami z A týmu. Statistika z podzimu mluví jasnou řečí. Tak proč dělat stejnou chybu. Milan Černý pak v Jablonci sedí jen na lávce a do hry se dostal až v druhé půli. Nejsem zastánce doplňování juniorky o hráče z A týmu. Pokud jde o útočníky, tak při nedořešení příchodu Viskušenka, zranění Zelinky, Klavíka bych prostě sáhl do dorostu po útočníkovi. Musíme hrát na dva útočníky. Naší hře to svědčí.

            • Re: Jablonec B - Slavia B 3:2

              jane (admin)     před 17 lety 23.03.2008 14:02 |  
              0 0

              Tak mne se docela libil proti Liberci Černý ve 2. polocase v utoku, ale aspon dalsiho utocnika na lavku by to chtelo kazdopadne.

  2. Re: Jablonec B - Slavia B 3:2

    (host)     před 17 lety 22.03.2008 20:28 |  
    0 0

    Zápas jsme si prohráli chybami v obraně, alespoň podle trenéra. A tam hrají Kubásek, Gebre a Šourek z áčka a Kopřiva, další pseudoposila, kterou přitáhl do Slavie Karel Jarolím. Bohužel už dlouhodobě se ukazuje, že největší slabinou béčka jsou právě hráči z kádru áčka, kteří musejí být v sestavě na příkaz KJ.
    Zatímco pro Helda, Šmída, Gecova a Studíka místo v áčku nezbylo a museli odejít buď na přestup, nebo na hostování, podstatně méně kvalitní hráči zabírají místo v áčku jen proto, že na nich má osobní zájem trenér.
    Domnívám se, že pokud vedení Rosen nehodlá zlikvidovat mládežnický fotbal, což bohužel naznačuje letošní zimní přestupní termín, musí se snažit béčko udržet v ČFL. Musí se tedy stavět hráči, kteřá kvalitativně na ČFL mají, a ne ty různé posily za miliony, Šourkové a spol
    Tantalos

    • Re: Jablonec B - Slavia B 3:2

      (host)     před 17 lety 23.03.2008 09:23 |  
      0 0

      Milý Tantalosi, souhlasím s Tvým příspěvkem, vidím to podobně. Mám dobrou zprávu. Minule tu Huzsgi kritizoval Švece, že se neprosadil. Včera nastoupil za Herenveen do druhého poločasu za nepříznivého stavu 1:3 a kvalitním výkonem přispěl k výhře 4:3. Jinak všichni střelci Herenveenu mají kolem 19,20 let. Myšlení trenéra Herenveenu a trenéra Jarolíma je trochu jinde. Na takovýto zápas, kdy padne sedm gólů by chodilo daleko více diváků než na ušmudlané výhry proti Mostu, Budějovicím a Bohemce. Podle statistik, když hrál Švec, tak jsme vyhrávali. Teď to potvrzuje i v Herenveenu. Ať se mu daří. Věřím, že v Herenveenu půjde výkonnostně nahoru a pak přestoupí do špičkového klubu. Tento typ chytrého defenzivního štítu v naší lize chybí. V tomto byl Švec výjimečný.

      • Re: Jablonec B - Slavia B 3:2

        (host)     před 17 lety 25.03.2008 09:40 |  
        0 0

        Úsměvné, protože Švec toho moc Heerenveenu zatím neodehrál

        • Re: Jablonec B - Slavia B 3:2

          (host)     před 17 lety 25.03.2008 11:16 |  
          0 0

          Dostal čas na aklimatizaci, naučení se jazyka. Ale když nastoupil, tak se vyhrálo jako o víkendu. Když hraje Švec, tak se většinou vyhrává. Statistiky mluví jasnou řečí. To není úsměvné, to je pravda.

  3. Re: Jablonec B - Slavia B 3:2

    (host)     před 17 lety 23.03.2008 09:23 |  
    0 0

    Vukovič dokazuje svůj talent!!!!Ten hráč je výbornej, dle mého názoru lepší než Necid.Nechme se překvapit.

    • Re: Jablonec B - Slavia B 3:2

      (host)     před 17 lety 23.03.2008 09:25 |  
      0 0

      Vukovič a necid jsou rozdílné typy útočníků. Ale hlavní je, že jsou góloví. Jen doufám, že Vukoviče zase nestřelíme levně do Liberce.

      • Re: Jablonec B - Slavia B 3:2

        (host)     před 17 lety 23.03.2008 10:39 |  
        0 0

        Vukovič je technicky i myšlením horší než Necid, ale něco by z něj mohlo vyrůst. Má taky dobrou postavu a fyzické předpoklady. Na Slovensku se mu moc nevedlo, ale je ještě hodně mladý. Uvidíme za rok, dva. Tantalos

          • Re: Jablonec B - Slavia B 3:2

            (host)     před 17 lety 23.03.2008 11:32 |  
            0 0

            Já vím, dal gól hned v prvním prvoligovým utkání, ale potom pomalu klesal níž a níž. Ono zase dávat góly za béčko BB není tak velká sláva. Prý si nerozuměl s trenérem!? A nevěřím, že to byly jazyková nedorozumění.
            Mě šokoval v utkání proti Liberci B, kdy byl za utkání snad desetkrát v ofsajdu. Kdybych si měl vybírat Klavík nebo Vukovič, víš, že bych si asi vybral Klavíka? Ale já ho v žádným případě neodepisuju. Je na něm sympatické, že fyzicky už může hrát proti komukoli a má dost času, aby dozrál technicky a hlavně fotbalovým myšlením. Kdybych si měl vybrat, jestli dát ve Slavii dlouhodobou smlouvu Janu Blažkovi nebo Vukovičovi, asi bych ji dal tomu druhému.
            T

            • Re: Jablonec B - Slavia B 3:2

              jane (admin)     před 17 lety 23.03.2008 12:15 |  
              0 0

              Musim rict, ze na me pusobil pri rozhovoru jako velmi inteligentni clovek, ktery ma vytceny cil, a tim je prosadit se ve Slavii a pomoct ji. To, ze mel nabidky i z vyssich soutezi a vratil se na becka, to fakt ocenuju.

              • Re: Jablonec B - Slavia B 3:2

                (host)     před 17 lety 23.03.2008 14:02 |  
                0 0

                Věřím a moc rád to slyším. T

  4. Re: Jablonec B - Slavia B 3:2

    (host)     před 17 lety 23.03.2008 11:02 |  
    0 0

    a hurá do divize-to je tím, že prodáváte dobré hráče. Hola, hola, hola-divize volá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. Re: Jablonec B - Slavia B 3:2

    (host)     před 17 lety 23.03.2008 18:08 |  
    0 0

    K VUKOVIČOVI
    Tohoto mladého hráče sleduji už delší dobu, když byl v lize v Bystřici, tak v A davál góly, má velmi mnoho ligových startů. Za B góly dávat uměl!!! Přišel do Slavie proto, aby ji posilnil, což se mu daří, jelikož v každém zápase střelil minimálně jeden gól. Je mladý a musí se zdokonalovat, ale myslím, že má skvělou techniku. Tento hráč má úžasnou perspektivu!!!