Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Roman Vik - nový muž ve Slavii

Pondělní valná hromada přinesla zajímavé výsledky: třetím členem představenstva se stal podnikatel Roman Vik, předsedou představenstva pak dosavadní člen představenstva Tomáš Rosen. Události zajímavé, leč vcelku očekávané.

Valné hromadě předcházelo prohlášení o většinových majitelích klubu, kteří odkoupili 61 procent akcie od britské investiční společnosti ENIC. Již před "odtajněním" vlastníků občas v diskuzích padala jména členů představenstva klubu, Petra Doležala a Tomáše Rosena. Zatímco první jmenovaný se dlouhou dobu živil jako soudce, pracoval v ČMFS a žádný závratný kapitál podle všeho nevlastní, u Tomáše Rosena je situace odlišná. Úspěšný muž, podnikající mimo jiné v realitách, se pohyboval kolem Slavie delší dobu. Už v 90. letech byla partnerem Slavie firma Roto (je jím dodnes), jejíž zástupce Tomáš Rosen se v roce 2002 stal členem dozorčí rady fotbalové Slavie. O dva roky později Rosen stanul i v dozorčí radě hokejové Slavie a mezi lety 2004 - 2006 byl společníkem Canaria travel, ve které měl třicetiprocentní obchodní podíl. Kapitál tedy zcela jistě vlastní, je otázka, zda v takové výši, aby mohl společně s Petrem Doležalem koupit v létě 2006 61 % akcií klubu.

Tímto se dostáváme ke třetí osobě, která byla dlouho v pozadí a na scénu vstoupila až teď. Je jí Roman Vik, jednatel firmy Canaria travel (od roku 1993) a zároveň člen představenstva společnosti Travel service (od roku 1998). Tyto firmy sdružuje pod svá křídla Unimex group, ve které hraje prim Jiří Šimáně. Stejně jako Roto, i společnosti Canaria travel, Smart wings anebo Travel service jsou dlouholetými partnery Slavie. Za tímto spojením stál evidentně Roman Vik, který je velkým slávistou, navíc se zná s Tomášem Rosenem a to zřejmě ještě déle, než ze společného působení v Canarii travel. Jeho současná zainteresovanost ve Slavii je logickým vyústěním.

Pokud předloni nastala situace, že ENIC ztratil víru v další investice do Slavie a nabízel podíl k odkoupení, jevili se logicky jako první zájemci Petr Doležal s Tomášem Rosenem, kteří zřejmě podíl odkoupili za své peníze, i když není vyloučeno, že se na transakci podílel i Roman Vik se svým kapitálem. Že byl nástup těchto dvou mužů do vedení klubu tím správným krokem, ukázal podzim. Zajímavé však je, zda by ENIC měl zájem prodat i zbývajících 38 procent akcií právě výše zmíněnému triu, jak naznačil zájem Tomáš Rosen. Je ale logické, aby se investiční společnost zbavovala subjektu, do kterého nasypala spousty milionů a na kterém dlouhá léta prodělávala, a to zrovna v momentě, kdy se subjekt postavil na vlastní nohy, vydělá si na sebe a má před sebou vidinu dalšího možného zisku? Pokud by nakonec přešla drtivá většina akcií na pány Doležala, Rosena a Vika, doufejme, že jí nejen poskytnou fundované vedení, ale i dostatečné finanční zázemí pro případ, že by se nedařilo jako letos.

Komentáře (57)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

    (host)     před 17 lety 19.03.2008 08:33 |  
    0 0

    Pokud by mel pokacovat scenar, ze zastupci obchodnich partneru Slavie se stavaji cleny predstavenstva, tak asi brzy prijde i pan, ktery ma ve Slavii uz bratra a syna :)

    • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

      slaviator     před 17 lety 19.03.2008 10:30 |  
      0 0

      ... a loni měl synovce... :-)) Jojo... V.J. :) Taky mě to už napadlo

      • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

        (host)     před 17 lety 19.03.2008 11:22 |  
        0 0

        Pánové, přehoďtě výhybku dokud je čas. Tohle jsou zoufalosti. Radši dál už nebudu nic k tomu psát. Předloni tam byla jeho matka jako pradlena dresů a před 6 lety děda, ten zase míchal vápno na lajny...... Všichni byli vejboři.. Sokrates 55

        • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

          slaviator     před 17 lety 19.03.2008 13:37 |  
          0 0

          Na tom přece není ale nic zlého, když někdo pumpuje do klubu peníze, tak si to chce ohlídat... Chce si ohlídat svoji investici...

          • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

            (host)     před 17 lety 19.03.2008 15:05 |  
            0 0

            Jasně, hlavně se musí postarat, aby náhodou nehráli lepší hráči než členové rodiny

            • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

              slaviator     před 17 lety 19.03.2008 16:06 |  
              0 0

              Tak kdyby náhodou přišel David, taky bys remcal že hraje? :)

  2. Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

    bojler     před 17 lety 19.03.2008 10:32 |  
    0 0

    Ja si myslim, ze v roce 2006 mela Slavia velmi velmi malou hodnotu. Hraci vesmes prodejni zadni, bez stadionu...

    • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

      (host)     před 17 lety 19.03.2008 11:50 |  
      0 0

      Zdravim, ten clanek je samozrejme zajimavy hlavne kvuli vlastnikum klubu, osobne si myslim, ze vstup pana Vika byl jen formalni, je verejnym tajemstvim, ze Slavii pomahal v dobach tezkych treba bezplatnou prepravou na pohary , nebo zajistenim ubytovani na soustredeni, coz obnaselo jiz tenkrat nemale penize, napad Rosena , Dolezala, dalsich tichych spolecniku po ridit si fotbalovou Slavii nese vedle jiz uvedenych duvodu ma samozrejme i duvody dalsi , tim hlavnim je , ze prachy treba Vikovych firem casto koncily ve vzduchoprazdnu , nemohl financni toky nijak ovlivnit stejne jako dalsi sponzori,investovane sumy Enikem znamenaly naopak narust dalsich dluhu vuci teto spolecnosti , ktera nam lichvarsky pujcovala na velvce solidni urok , coz obnasi i ten uvedeny dluh 400 milionu. Proto se v roce 2006 jista skupina ceskych podnikatelu rozhodla po nekolika neuspesnych namluvach mezi bankovnimi domy ci jejich dcerinkami a Enikem jit vklastni cestou podobnou modelu, ktery funguje u hokejove Slavie , ovsem z vetsim jistenim zezadu. Casto se probira , kde treba Dolezal vzal penize na koupi Slavie, uvadeji se jeho prijmy , ktere mel jako soudce zhruba 50000 Kc. ci treba jako vedouci useku CMFS zhruba 40000 Kc., je to proste penize si castecne pujcil , castecne jej doplnili i tajni spolecnici, kteri nechteji byt spojovani s aktivitami ve fotbalove Slavii/treba Simane, Horacek a podobni/. Protoze Slavii hrozil konkurz , rozhodla se spolecnost Enik pozdeji rozhodujici podil ve spolecnosti prodal a tak vznikla postupne i soucasna vlastnicka struktura. nektera jmena v pozadi cele transakce by , ale u nasich fanousku zrejme vyvolala nemaly sok , proto oficialnimi vlastniky jsou Rosen a Dolezal. Jsou to lide , kterym se da verit, Slavii vedou celkem dobre , vytknout jim snad jen neprilis dobry marketink a hlavne rezervy v ziskavani vetsich sponzoru a samozrejme zmatene nakupy v zimni sezone, ktere ovsem zdaleka nestaly tolik co uvadeji i dnes media. jako priklad bych uvedl Cerneho, kde media i neofic. info vcetne mne spekulovala o 10-15 milionech a hrac byl vyrazne levnejsi,bez podilu Budejovic nas dalsi transakci. Slavia dokazala takrka u vsech prestupu mistrne vyuzit nesolventnosti ceskych klubu /Most, Plzen, Budejovice/ a uvedene posily nakoupit.casto ale dost zbytecne. Vize majitelu se samozrejme upinaji nekolika smery, k tomu aby klub hral mezinarodni souteze, dale k prodeji hracu a v neposledni rade , aby novy stadion , kde treba Dolezal i Rosen vlastni dobre podily vynasel penize i klubu. To, ale nebude vubec lehke hlavne oproto , ze v oblasti funguje dobre zajeta firma, ktera nam sebrala skoro vsechny mistni fandy a pro nove zatim Slavia temer nic neudelala.I proto budu dalsi vyvoj v klubu i na nove stadionu sledovat s velkym napetim, protoze riziko , ktere vedeni podstupuje je temer maximalni a naroky pracujicich firem , nebyvaji vzdy uspokojovany vcas. Jiri

      • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

        (host)     před 17 lety 19.03.2008 12:50 |  
        0 0

        Jiri zdravim..prosim te muzes trochu osvetlit tuto tvoji vetu..."To, ale nebude vubec lehke hlavne oproto , ze v oblasti funguje dobre zajeta firma, ktera nam sebrala skoro vsechny mistni fandy a pro nove zatim Slavia temer nic neudelala."..jakou mas na mysli firmu, ktera sebrala fandy....????
        dik Martin

        • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

          (host)     před 17 lety 19.03.2008 12:58 |  
          0 0

          asi bohemku ne?

      • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

        (host)     před 17 lety 19.03.2008 12:54 |  
        0 0

        Zdravím Vás pane Jiří,
        asi jste popsal vcelku realně celou záležitost a na mnoho věcí se dívám podobně. Je pravda, že to jištění zezadu (tichý společník Šimáně a Horáček) je velmi dobré a opravdu kvalitní. Jen u těch nároků pracujících firem a jejich uspokojováním je to někdy trochu jinak - taky by jste nechtěl platit fakturu za práci provedenou nekvalitně, částka za práci daleko vyšší než zněla smlouva a 14 dní po termínu. Mě se ta práce, kdy se skutečně zkoumá za co se platí líbí a ta paní na fakturaci je moc šikovná. Pokud bude mít v dozorčí radě další specialistku na finance, tak to je jedině dobře. Vždyť sám víte jak to dnes je. Smlouva o dílo se sjedná s firmou N, která to subsmlouvou podstoupí firmě S a ta ještě na nějaké kooperace a subdodávky dalším x firmičkám a výsledkem je, že se nám na stavbě pohybuje 40 rumunů a ukrajinců a tiu neví pomalu která bije. Tím neříkám, že někdy k nějakému opožděnému proplacení nedochází a že nám stadion staví rumuni (to by byla čurda). Jinak pane Jiří, ve Zlíně to bude opět makačka a navíc na terénu, kterej bude šílenej. Máme jednu teď nevím jestli výhodu. Bude to v televizi a tak se snad nedočkáme něčeho velmi překvapivého. Jsme zvědav jak to K.J. poskládá, vzhledem k derby a žlutým kartám a tím i zastaveným příštím zápasům.
        Iustitia nemini neganda - spravedlnost nesmí být nikomu upírána (Claudius)
        Tak pěkný den
        Sokrates 55

        • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

          (host)     před 17 lety 19.03.2008 13:10 |  
          0 0

          Vite Martine ta zajeta firma se jmenuje Bohemians a ackoliv nechceme ,pujde o konkurenta a to minimalne u lidi, kteri proste po odchodu Slavie do Strashovskeho exilu zacali chodit na Bohemku , tito lide se budou vracet postupne, hodne bude zalezet na cene individualnich vstupu na Slavii a jeste vice , zdali bude zajem tyto lidi pritahnout, zatim bohuzel velky zajem o tyto fandy nevidim, kampan probiha zcela povrchne spise vubec a zrejme mnoha pomazanym hlavam nedochazi , ze produkt sam nic neresi. Navic mam casto pocit, ze to vlastne nikomu nevadi a vedeni si rika , vsak je jeste cas. Sokrate bohuzel nemate pravdu, uz jsem tom psal v lete, nelze sporne castky schovavat za spatne odvedenou praci, to dle meho infa se tykalo maximalne nekolika firem. Jinak jsem tu situaci ohledne zlutych karet cekal daleko horsi, spise mi dela problemy rozdelovani tzv. adresnych karet , jak to tady nekdo popsal/Rajnoch/, to by nas skutecne do derby jeste mohlo poslat do kolen , ale prilis tomu neverim.Na Zlin jsem osobne zvedavy, protoze jde o tym , ktery dokaze sehrat fantasticke zapasy a pak podat naprosto nestravitelne vykony na hrane meho chapani,. jinak jsem cetl v diskuzi Vase prispevky, zahajil jste boj slusnou Slavii, ne ze vsim se ztotoznuji,. ale vy vite , ze od Vas to tak nejak beru, hodne se tesim na hokej, kam s prateli jdeme/doufam, ze i Vy/, tak at dneska vyhrajeme. Jiri

          • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

            (host)     před 17 lety 19.03.2008 18:22 |  
            0 0

            Pokud si dobře vzpomínám, tak většina té zelenobílé pakáže (nemohu si jinak pomoci) začala chodit až v okamžiku "družstevnické záchrany" do té doby průměr podprůměrného klubu. Nejsem si jist zda má klub usilovat zrovna o takové "módní fandy" spíše se soustředit na nevyhraněnou omladinu po Praze a hlavně věrné z blízkého či vzdálenějšího okolí Prahy. Jistě ale musí začít fungovat marketing klubu. Musí začít fungovat Fanclub, nebo možná ho raději zrušit a všechnu sílu vrhnout do odboru přátel fotbalové Slávie jenž je tradičnější s větší podporou. Přeci odbor zachránil klub takřka o 40 let dříve než klokani tu jednu z bohemek. GeorgK

        • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

          bongor     před 17 lety 19.03.2008 13:27 |  
          0 0

          Po tom,co jsem viděl v televizi v pondělí,tak si nemyslím,že by televizní vysílání nějak ovlivňovalo věci,aby šly správným směrem.Naši oponenti pravděpodobně ztratili i poslední zbytek ostražitosti a vypadá to ,že je jim šuma fuk co tomu kdo řekne,hlavně když budou zase "první".

          • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

            (host)     před 17 lety 19.03.2008 13:40 |  
            0 0

            vite Bongore, mate pravdu , tomu co jste napsal nelze nic vytknout, ten scenar jsem tady popsal jiz drive, ale souhlasim s Kmotrem i Sokratem, musime udelat vsechno , mozne i nemozne vcetne cerne prace v pozadi , abychom mohli o titul hrat ciste. bohuzel podle mych zprav z Boleslavskeho utkani nebylo vsechno tak proste jak to licila media, tlak na odstoupeni Scasneho podporovalo i vedeni klubu, ktere zcela netakticky rozdalo masite pokuty vsem hracum/zhruba 50 procent z platu/ a chtelo se zbavit jmenovaneho za kazdou cenu, navic ani mezi hraci nebylo vse udajne ciste, jedna cast byla motivovana , aby zapas odchodila, jina zase aby jej doslova odjezdila po prdeli, rozhodci Kocourek nebyl k zapasu nominovan nahodou, udajne mu bylo naznaceno , ze hraje o svou dalsi karieru. Ale zase pro urcitou poctivost dodavam, ze Sparta podala v tomto utkani velmi slusny vykon. Jiri

            • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

              slaviator     před 17 lety 19.03.2008 14:06 |  
              0 0

              "pouze" 35%, ne 50% - ale nediv se, když hráči odchodí zápas jak odchodí... Ale pokud říkáš, že část hráčů se pana Ščasného chtěla zbavit, tak je to hele možné... odchodit dva zápasy... A on místo toho aby 8, 9 hráčů přeřadil do béčka, radši s tím sekne. Je to možné... btw Kocourek v derby - to by bylo to "nejlepší", co bychom si mohli přát...

        • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

          Moskyta     před 17 lety 19.03.2008 18:24 |  
          0 0

          V návaznosti na ty smlouvy a sobdodávky subdodávek a pracující ukrajince atd. nemohu nezmínit nové informace. Včera na Stavební fakultě v Praze byla 1,5hodinová přednáška o fotbalovém stadionu Slavie. Velmi zajímavé informace uvedl v diskuzi architekt p.Kotík. Pokusím se je publikovat:
          - Fasáda. Jistě jste si všimli, že bude jiná než původně navržená na prezentovaných studiích před stavbou (v plánu byla, lehká, prosklená, moderní, dávající stavbě super šmrnc). Důvod = finance, taková fasáda by byla přiliš drahý špás... :(
          - Výhled z restaurace (severozápadní roh) na plochu nebude. Důvod = finance, je obrovský zájem o skyboxy, takže místo výhledu z restaurace je o x skyboxů více. Je prodáno (pronajato) více jak 90% a to na dobu 3 a více let dopředu. Ceny 900tis-1,2mil Kč/rok.
          - Technické zázemí v syrovém stavu. Jak uvedl p.Kotík, na mnoha nových moderních stadionech v Evropě je zvykem, že některé prostory se ponechají pouze v hrubé úpravě - stěna se neomítne a nechá se pouze jako pohledový beton, případně se jen natře barvou (viděli jsme např. Ajax, Arsenal). Tím se ušetří spousta peněz, kdy není potřeba dodatečně omítat stěny kotelny, garáží apodobných prostorů. Neušetří se, důvod = firmy neumí udělat kvalitně jen hrubou stavbu, možná i díky těm subdodávkám subdodávek.
          - Pro poháry se počítá, že sektror hostí bude rozšířen ze stávajícího jihovýchodního rohu i na část jižní tribuny.
          - Podle klasifikace UEFA (FIFA) je stadion v kategorii B (druhá nejvyšší, Ačko musí mít např. 300míst pro novináře, což mají velké stadiony cca 50tis. diváků)
          - Kapacitně se na Slavii bude moci hrát MS20 i finále, nikoli však MS21 či Ačka.
          - Prefabrikovaná konstrukce stála 100mil.Kč
          - Bytovky za východní tribunou se začnou stavět zřejmě na podzim 2008.
          To bude asi vše nejpodstatnější co p.Kotík prozradil. :))

          • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

            (host)     před 17 lety 19.03.2008 18:27 |  
            0 0

            Děkuje za info, velice přínosné ;-) Kmotr

          • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

            slaviator     před 17 lety 19.03.2008 18:38 |  
            0 0

            Fasáda - je to škoda, ale holt za design se platí... :) I takhle to není ošklivé
            Výhled - je to škoda, ale peníze jsou peníze holt, a pokud zájem o skyboxy je, tak je to logické... ale mohli tam nechat aspon místečko, grrr:)))
            Kapacita stačí i na finále MS20, ale nestačí na ME21 (je ME pouze, MS21 není...)? ŠKoda. Ale my to stejně myslím pořádat nebudem... I když asi bychom měli před tím, než bychom tu pořádali OH nebo ME seniorů ve fotbale (jak chce Mokrý a spol spolu se Slováky), uspořádat to euro jednadvacítek aspon... Abychom si ověřili, že na takovou akci fakt máme.
            Bytovky - za půl roku, to není zase tak hrozné...:-)
            Díky za doplňující info.. :))

          • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

            PetCC     před 17 lety 19.03.2008 18:38 |  
            0 0

            "Výhled z restaurace (severozápadní roh) na plochu nebude." - to to budou přestavovat nebo to snad už předělali? Při stavbě tam samozřejmě ten výhled byl. O tom, že jsou další boxy k pronajmutí , jsem taky žádnou informaci neviděl.
            "Pro poháry se počítá, že sektror hostí bude rozšířen ze stávajícího jihovýchodního rohu i na část jižní tribuny." - Proč je tedy v předprodeji sektor 122? Osobně bych ho tedy pro permanentky taky nenabízel, aby případná větší návštěva hostů byla pohromadě.

            • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

              (host)     před 17 lety 19.03.2008 23:37 |  
              0 0

              Moskyta..

              doplnujici dotazy...
              diky za super info...mam jeste dotazy..

              ..co garaze za vychodni tribunou..?..zatim se tam nic nedeje a uz by snad melo,..jinak bude půlka vchodu na severovych. ve vzduchu:))

              ..co se udela se stenou a ochozem techto tribun..jsou pouze z cihel..a jsou tam diry a nic moc to vypada....to taky bude pouze natreno, jak pises vyse?????(na mne to dela dojem,..uz nemame penize tak to nechame "rozestavene":(

              ..bude za jizni tribunou "otevreny" koridor..nebo se to uzavre?...

              ..jinak musim rict ze mi mrzi, ze neni skelet sklenenej,..bylo by to krasne moderni..na druhou stranu soucasny reseni mi prijde velmi pekny a vkusny takze super!
              dik
              Martin

            • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

              Gino     před 17 lety 20.03.2008 11:33 |  
              0 0

              Cetl jsi to dobre? PRO POHARY. Pokud vim, tak permice je jenom na ligu, nikoliv na pohary (LM, UEFA), takze tve rozladeni ze sektoru 122 je absolutne zbytecne.

              • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

                Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 20.03.2008 12:16 |  
                0 0

                Zajímavý info, určitě. . jenom v tej skvělé, moderní skleněné fasádě se neshodnem. . Mně se to povětšinou vůbec nelíbí. . Je to individuální a subjektivní, ale cenovej argument je jasnej. . BTW ty desky taky nejsou levná sranda. . na barák si to nedávejte:-)

          • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

            (host)     před 17 lety 20.03.2008 12:15 |  
            0 0

            doplnění:
            Navíc snad jen, že by se měl stavět v září- říjnu nejen ten bytový dům, ale i to parkoviště (jestli jsem to dobře pochopil), že dynamické zkoušky nebyly a jsou jen na základě výpočtu, na straně za hosty bude stanoviště policie a několik cel. Prý bude i z těch míst nad vchodama vidět na rohový praporek (ale za něj už asi ne) a neuvidí to tak člověk menšího vzrůstu. Kotík tohle vzal na sebe. Jinak to obložení dřevem- podhled byl i s cestou z Kanady a opracováním levnější než tady samotné dřevo. Je víceméně nehořlavé. O oplocení sektorů se vyjádřil, že je zvědavý, jestli se nebude už třeba na podzim dodělávat. Má tam být jen pár pokladen (roh od nšich míst vlevo a diagonálně na druhé straně- roh kratší triuny u trati s hlavní), počítá se s 80% prodejem přes net.

            dalislavista

            • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

              (host)     před 17 lety 20.03.2008 12:17 |  
              0 0

              jo a ty dynamické výpočty jsou podle anglických modelů po desetiletích zkoumání.

            • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

              (host)     před 17 lety 20.03.2008 12:20 |  
              0 0

              dali
              dotaz uz jsem uvadel vyse...

              ..co garaze za vychodni tribunou..?..zatim se tam nic nedeje a uz by snad melo,..jinak bude půlka vchodu na severovych. ve vzduchu:))

              ..co se udela se stenou a ochozem techto tribun..jsou pouze z cihel..a jsou tam diry a nic moc to vypada....to taky bude pouze natreno, jak psano vyse?????(na mne to dela dojem,..uz nemame penize tak to nechame "rozestavene":(

              ..bude za jizni tribunou "otevreny" koridor..nebo se to uzavre?...

              dik
              M.

              • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

                (host)     před 17 lety 20.03.2008 12:34 |  
                0 0

                bohužel jsme tam ne o všem mluvili. Mám pocit, že ty garáže za dlouhou tribunou se maj snad dělat spolu s tím bytovým domem září-říjen letos, ale nejsem si 100% jistej. Původně měl být stadion celý monolit, ale před započetím stavby se to změnilo na prefabrikovanou konstrukci. Střecha měla přesahovat o 1,5m do hřiště, ale změnili to. Na stadionu bude policejní stanoviště s několika celami.
                Víc si asi nevzpomenu...
                dali

                • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

                  (host)     před 17 lety 20.03.2008 12:53 |  
                  0 0

                  diky..
                  a ten monolit je drazsi nez prefabrikaty??...

                  ..te strechy je skoda z jednoho prostyho duvodu...sice je tvrzeno ze je to stopro kryty..ale kdyz je blbej dest..pulka tribun je zasazena...coz by mi zajimalo jak bude treb areseno u klubovych sedacek, ktery maj bejt polstrovany a nevim jak se bude sedet na mokrym:))

                  ..ja osobne bych treba aspon vetsinu tech prefabrikatu..schody..oblozeni...aspon natrel tou sedobilou barvou jak je na zapadni tribune
                  Martin

                  • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

                    Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 20.03.2008 12:59 |  
                    0 0

                    Klubový jsou v horních řadách, ne? Tam by to mělo bějt v klidu. . Dík za to vysvětlení střechy. . Teď už je m to jsaný. . Kratší a tim pádem levnější konstrukce. . bez krákorců.

                    • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

                      (host)     před 17 lety 20.03.2008 13:09 |  
                      0 0

                      bull..no klubovky..ty sedy by snad mely byt nad vchodem hracu na hriste..takovej ten jakoby ctverec a pak jeste pred VIPama..a ty by snad vsechny mely byt sede...
                      M.

                      • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

                        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 20.03.2008 13:18 |  
                        0 0

                        Třeba budou mít ty sesle vyhřívaný a vysoušený a ještě s osobním deštníčkem. . :-) Co já vim. . Jakožto plebs tenhle problém rozhodně nemám:-)

                        • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

                          (host)     před 17 lety 20.03.2008 13:24 |  
                          0 0

                          ..to ja taky ne..ale zvedavej jsem stejne..zajima mi to..i kdyz mi na tom dokonceni zajimaji spis jiny veci nez klubovky
                          M.

                • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

                  Moskyta     před 17 lety 20.03.2008 13:11 |  
                  0 0

                  dalislavisto,
                  Richi by rád, kdyby z té besedy byl článek, tak se mi prosím ozvi (ICQ 58 039 029, nebo zprávu přes SN), dali bychom pár řádků dohromady.

  3. Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

    honzah (přítel SN)     před 17 lety 19.03.2008 16:23 |  
    0 0

    Koukám, že v dozorčí radě je RNDr. Michal Lobkowicz, bývalý ministr obrany. Vzhledem k jeho šlechtickému původu to ale nebude žádný vyžírka, nýbrž spíše elita národa. A to je dobře.

    Co se týče, pánů v představenstvu, myslím, že jde vesměs o schopné lidi, mým největším oblíbencem je Tomáš Rosen.

    Takže zprávy posledních dní vnímám jako velice dobré.

    • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

      (host)     před 17 lety 19.03.2008 23:22 |  
      0 0

      tak nevim,at je to jak je se stadionem,urcite je lepsi nez ten letenskej,akorat nak nechapu,proc se hraji dva kvalifikacni zapasy prave na letny a u nas jen jeden.tak nevim v cem to je....

      • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

        (host)     před 17 lety 20.03.2008 11:54 |  
        0 0

        tak proč asi? A ten náš zápas zrovna s Polákama...
        KOŠŤÁL

        dalislavista

      • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

        honzah (přítel SN)     před 17 lety 20.03.2008 14:56 |  
        0 0

        Ten zápas s Polákama bude vrcholem kvalifikace, tak neskuhrejme! Škoda, že pokřik červenobílá bojová síla nám asi úplně neprojde :-))

        (Letenskej stadión mě vždycky přišel odporně sterilní, v tom nám nemohou rudoši konkurovat.)

        Hlavně, aby se hned tak nestihl ten letenskej staďák, aby se přeci jen postupem času sehrálo v Edenu více zápasů.

        • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

          (host)     před 17 lety 20.03.2008 15:06 |  
          0 0

          ..mylsim ze pokud se bude rekonstruovat anebo stavt nova letna tak to bude trvat minimalne 2 roky..myslim ze to bude dost velky...takze by to tezko udelali nejak rYchle..idealne kdyby to vubec nestaveli..co pak zbyde z letny
          M.

          • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

            honzah (přítel SN)     před 17 lety 20.03.2008 17:07 |  
            0 0

            Souhlas!

  4. Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

    Moskyta     před 17 lety 19.03.2008 17:44 |  
    0 0

    Tak nevím, opět je zde zmíněna firma Roto ve spojitosti s Tomášem Rosenem. Nevím, pokud se podíváte na výpis z obchodního rejstříku, zjistíte, že: 1) ve společnosti Roto vůbec Rosen nefiguruje, 2)Rosen je uveden jako společník, člen představenstva apod. v mnoha firmách, ale žádná nenese ani náznak podobného jména "Roto".
    Roto jako ROsen TOmáš zní logicky, ale obchodní rejstřík nelže, tak kde je pravda?

    • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

      (host)     před 17 lety 19.03.2008 20:28 |  
      0 0

      Podivej se v tom vypisu Rosenovych aktivit na firmu RPR Trade a pak si zadej do googlu jmeno jednatele teto firmy Antonína Rovenského. Podle odkazu, co ti vyjedou, uz je to trochu jasnejsi. Jasne, primo tam Rosen pod Rotem uvedeny neni, ale pokud si mame potvrdit hypotezu, ze za Rotem stoji, jde to takhle.

    • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

      (host)     před 17 lety 19.03.2008 20:40 |  
      0 0

      V te firme mohl figurovat v prakticky jakekoliv pozici, ktera neni zapisovana v OR

      • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

        (host)     před 17 lety 19.03.2008 23:23 |  
        0 0

        ..dotycna firma neni zapsana v OR..je to pouze fyzicka osoba...

        Jméno a příjmení:
        (včetně příp. dodatku)
        Antonín Rovenský ROTO Nové Město
        (zapsáno od 15.10.1997)
        Antonín Rovenský - ROTO Nové Město
        (zapsáno od 06.03.1995 do 15.10.1997)
        Antonín Rovenský
        (zapsáno od 09.09.1992 do 06.03.1995)
        IČ:
        12704342
        (zapsáno od 09.09.1992)
        Místo podnikání:
        Křičkova 373, 592 31, Nové Město na Moravě
        (zapsáno od 06.03.1995)
        Lesní 750, 592 31, Nové Město na Moravě
        (zapsáno od 09.09.1992 do 06.03.1995)
        Evidující úřad:
        Městský úřad Nové Město na Moravě

        • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

          (host)     před 17 lety 19.03.2008 23:32 |  
          0 0

          .presne tak,..u fyzicke osoby mohl byt zamestnan nebo jako podnikatel provadel na zaklade smlouvy obch zastoupeni,...

          ..nebo to mohl financovat...to se nedovime..kazdopadne tato spolecnost neni zapsana v OR...

          ..jinak co se tyka lesky....a e-side...
          e-side je pouze organizacni slozka...je to trochu jiny subjekt nez treba spol. s r.o....to je subjekt,..ktery funguje samostatne a nezavisle na existenci sveho zakladatele(kterym je treba zahranicni osoba)....a tato spolecnost ma sveho statutarniho zastupce=jednatele...

          organizacni slozka nema pravni subjektivitu, tzn, ze je to vlastne soucat sveho zrizovatele,..neustale..vetsinou je to jako moznost reseni pro existenci zahranicnich subjektu na nasem uzemi, aniz by si tu zakladali sve "dcery"....proto vyuziji moznosti a na ceskem uzemi udelaji svoji org. slozku,...diky jeji existenci zde mohou podnikat...vse dela ta slozka..ale vzdy je to jmenem toho zrizovatele...
          vzheldem k tomu ze je nutne aby ji nekdo reprezentoval,..je vytvorena pozice tzv. Vedouciho org. slozky (je to takovy jednatel), ktery ma jiste pravomoci,..ale velmi oklestene narozdil od jednatele...
          Martin

          • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

            (host)     před 17 lety 20.03.2008 09:06 |  
            0 0

            Dobrý den Vám všem přeji,
            Martine, k té organizační složce, je to trochu jinak. Organizační složka cizího podnikatele (zahr. osoby), se tady zřizuje proto, že podniká na území cizího státu (našeho). tato organizační složka se zřizuje zápisem do OR a také živnostenského rejstříku a dostává své vlastní identifikační číslo a tím také právní subjektivitu vůči českému právu. Tedy na území CR má tato organizační složka vůči všem orgánům st.správy právní subjektivitu, proto vedoucí org. asložky musí mít zmocnění ( většinou "generální plná moc") ke všem právním úkonům. Ale to je jen tak na doplnění. Sokrates 55

            • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

              (host)     před 17 lety 20.03.2008 11:43 |  
              0 0

              Sokrate, dobry den...
              ..no ja myslim ze jsme to napsali oba stejne,...nevbidim v tom zadny rozpor..zrizovani org. slozek je v podstate muj denni chleba...
              ..predpokladam ze neco o tom vite tudiz mozna je vam i jasne jak jsem to myslel s tou pravni subjektivitou...protoze org. slozka tu subjektivitu "oficialne " nema..to ze se jako subjekt organy st. spravy bere je takovy zvlastni pokrivenec!

              ..jinak jak jsem jiz uvadel..je tu zrizovana prot aby mohl zahr. subjekt u nas podnikat aniz by se musel podilet na jine pr. osobe!a diky te org. slozce se vlastne podili na podnikani on sam. spise se tim pote hledi na aspekty danove a dalsi (napr moznost lepe ovladat slozku zrizovatelem, nez treba vlastni s.r.o., ktere je vlastne samostatnym subjektem)
              ..hodne si zrizuji org. slozky predevsim asijske spolecnosti - je zde patrna neduvera a neustala snaha o kontrolu
              Martin
              ps..nechtel jsem to zbytecne rozebirat do podrobnosti

              • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

                (host)     před 17 lety 20.03.2008 12:38 |  
                0 0

                Dobrý den pane Martine,
                to je v pohodě. Šlo jen o tu právní subjektivitu a její právní význam ve vztahu k českému prostředí. Jinak samozřejmě daňové odvody a další záležitosti jsou v režii mateřské základy mimo území ČR. Asi už vím, jak jste to myslel. A jak se vynacházíte před dalšími zápasy naší Slávie? Štve mi to počasí, na dálnici prý je nějaký masakr a tak se cesty na Moravu trochu obávám. Doufám a pevně věřím, že kluci nechají na "zlínském trávníku" duši a budou makat. Sparta ať si porazí Jablonec třeba 5:0, nám stačí vítězství byť třeba o jediný gol. Tak "PRD SPARTĚ" a jak říkával svého času Gabo Zelenayi "Strhně sa taká trma vrma, že sa z toho všeci poserů". Sokrates 55

                • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

                  (host)     před 17 lety 20.03.2008 12:48 |  
                  0 0

                  ..no pravni subjektivita u org. slozky je takovej zvlastni zakopanej pes ceskyho obch. prava:))

                  ..jak se citim..?..no je opravdu hnusny pocasi...docela mi stve vlezla zima..ale jinak co se tyka slavie..ta mi dela radost
                  ..stadion skoro stoji..jezdim denne okolo a travim tam nekonecne minuty koukanim "doblba"...je to parada..sice mi stve ze nektery veci nevim jak se dostavi..ale tak patram a premyslim o tom...kdybych nebyl zamestnan myslim ze bych tam stravil nejednou odpoledne obycejnym pozorovanim stavby.

                  slavie snad vyhraje ve zline a pak derby..priznam se ze bych rad kdyby treba jablonec trochu provetral spartu...a bylo by to tedy treba pak trochu lehci..ale porad ma slavie body k dobru a tak je treba vzhlizet jen na sebe!..okoli asi moc nepomuze slavii:))..tak proste uvidme!...a at to skonci jakkoliv..kdyz budou hrat o stosest, vypusti dusi..bude clovek snaset i prohry!..stejne jako minuly rok...a musim rict ze mi pri prohre 7:1:))..nikdy nebylo tak pekne (nerikam, ze nemohlo byt lip)..opet LM v edenu,..to je balzam na dusi tezce zkouseneho slavistickeho fanouska!
                  Martin

                  • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

                    (host)     před 17 lety 20.03.2008 13:02 |  
                    0 0

                    Asi budu víc při zemi. Sparta Jablonec rozbourá velmi přesvědčivou výhrou a nás čeká "upracovaná výhra" ve Zlíně. O těch sedmi gólech si můžeme nechat asi zdát. Ale to je teď úplně jedno. Pokud se nám derby povede, tak při rovnosti bodů si můžou "kockové z letný" mít skore 150:0 a je jim to prd platný. zrovna před chvílí jsem poslouchal, že Kubíček z Olomouce jde na jednání ČMFS (měl to zakázaný od košťálovic party - a já si myslím, že to byl protiprávní krok a Lněnička měl pravdu) a prý tam bude opět rušno. Proč asi uhrála Sparta v Olomouci jenom bodík a moc si tam necvrnkla? Košťál by zazpíval "Ty můj kvítku medový, to se nikdo nedoví......" Bane paranoidní myšlenky necháme koňovi a jdem do boje. Brod je ještě daleko. Přeju Vám martine a všem ostatním slávistům pevné nervy. Sokrates 55

                    • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

                      (host)     před 17 lety 20.03.2008 13:12 |  
                      0 0

                      ..nekdy mam pocit ze byt slavistou je opravdu na pevne nervy...kazdej zapas mam pocit ze se mi kousne pumpa..jsou to nervaky az do konce..naopak pokud se to povede a da se na konci gol..adrenalin je bajecnej..a clovek slavi ostosest...

                      i Vam pevne nervy a pekne fotbalove zazitky...

                      a slovy komentatora..sportu zdar a fotbalu zvlast.........
                      Martin

                    • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

                      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 20.03.2008 13:13 |  
                      0 0

                      Pravdu máte. . Ve Zlíně to bude boj.. bohužel počasí je snad nejhorší od začátku jara. . čili nečekám žádnou nádheru, i když bych se rád mýlil. . Chělo by to pořádně si zvednout sebevědomí před derby, ale to bude těžký. . Takže primární cíl jsou 3 body a udržení klíčovejch hráčů bez karet. . BTW Jsem zvědav, jestli Macela opravdu vezme na derby někoho ze zahraničí nebo jestli jen kalil vodu. Nebo případně má po ruce, nějakýho šikovnýho brata zo Slovenska. .

  5. Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

    (host)     před 17 lety 19.03.2008 18:25 |  
    0 0

    Nový ředitle společnosti E-side:
    Investor nového stadionu v Edenu, E Side Property, má nového ředitele. Stává se jím Jan Jakubec, který do společnosti přechází z fotbalové Slavie, kde působil deset let na pozici provozního ředitele.


    Jan Jakubec (44) bude zastřešovat chod celého areálu, tedy stadionu, kancelářské a obchodní části, a to v době konání akcí i v běžném provozu. Dosavadní ředitel společnosti Vladimír Leška zůstává statutárním zástupcem E Side Property.

    "Těším se, až v Edenu přivítáme první návštěvníky. Chci svým dílem přispět k tomu, aby se u nás cítili dobře a často se vraceli," uvedl Jan Jakubec.

    Ňáká nová módní vlna ne? ;-) Kmotr

    • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

      slaviator     před 17 lety 19.03.2008 18:40 |  
      0 0

      Škatulata balutulata hejbejte se z místa na místo... TEĎ :)))

      btw co přesně znamená funkce "statutární zástupce"?

    • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

      bojler     před 17 lety 19.03.2008 19:00 |  
      0 0

      boooooze.... jestli to bude vypadat stejne jako na Strahove tak potes pambu. mimochodem nebere telefony, protoze ho obtezuji lidi kvuli listkum (!)

      • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

        PetCC     před 17 lety 19.03.2008 19:17 |  
        0 0

        A kterej inteligent volá provoznímu řediteli kvůli lístkům?

        • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

          (host)     před 17 lety 19.03.2008 21:04 |  
          0 0

          no ABAB bojler prave :D

        • Re: Roman Vik - nový muž ve Slavii

          bojler     před 17 lety 20.03.2008 08:51 |  
          0 0

          To ja nevim, ale nebere kvuli nim telefony