Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mládež

Představujeme Marka Hanouska

Dalším hráčem z řady slávistické talentované mládeže, kterého si představíme, je záložník C-dorostu Marek Hanousek.

Nyní šestnáctiletý hráč začínal s fotbalem poměrně pozdě, až v devíti letech ve Slavii, předtím nikde nehrál. "Přišel do Slavie jako velice zajímavý hráč, i když v tomto věku se nedá přesně určit jeho fotbalová budoucnost, což si myslím, že platí dodnes. I v útlém věku jsou ale určité náznaky zvládnutí pohybových struktur, vše je to o velké trpělivosti a práci všech trenérů a lidí, kteří se kolem hráče pohybují," přibližuje okolnosti Hanouskova příchodu do Slavie sportovní ředitel Michal Šrámek.

Stejně jako další hráči, Hanousek nepocházel z Prahy a musel dojíždět na tréninky a zápasy. "Bydlel asi 70 kilometrů od Prahy v Dolních Královicích a dojíždění u něj nebylo tak jednoduché, o to víc mě těší, že toto úskalí překonal. Tady je na místě velké poděkování jeho otci, který pracuje jako autodopravce a hodně se snažil, aby syn byl v dané časy na tréninku. Marek velice poctivě pracoval i mimo tréninkové časy a v době, kdy třeba jeden trénink v týdnu nestíhal, tak ho plnohodnotně a svědomitě nahradil v místě bydliště," popisuje úskalí s bydlištěm Šrámek.

Zajímavé je i to, jak vlastně na Hanouska trenéři přišli, když předtím jinde nehrál. "Kontakt vznikl přes staršího bratra, který byl ročník 87 a byl testován panem Karochem. Tento ročník je samozřejmě velice dobrý a bylo těžší se do něj dostat. Zůstal tady tedy jen Marek."

Marek Hanousek prošel za sedm let, co je ve Slavii, určitým přerodem. "Nikdy nevystupoval z řady tak, že by byl prvním hráčem, kterého si člověk všimne na hřišti. Nicméně při sledování hráčů těchto ročníků, které pozoruji již několik let, můžu říct, že je jedním z fotbalistů, kteří z této řady vystoupí a dostanou se do ligy. Má parametry ligového hráče, je to hráč, o kterého se opírá hra mladšího dorostu," líčí Šrámek. Povahovou charakteristiku svého svěřence přidává i kouč C-dorostu Michal Prokeš. "Je přirozený profesionál, jeho touha něčeho dosáhnout je všudypřítomná, jak ve škole, tak ve fotbale. Je velký tahoun, nesnáší prohry, je vůdčí osobností týmu."

A jaké jsou silné fotbalové stránky mladého talentu? "Hraje na postu středního záložníka, je velice pracovitý, pokrývá obrovský prostor. Myslím si, že je velmi platný tím, že tým z něj čerpá obrovskou sílu. Je spíše defenzivní záložník, ale je na tom tak dobře fyzicky, že dokáže podpořit útok i z této pozice a zase se hned vrátit," říká Michal Šrámek. "Velmi dobře technicky vybavený, jeho předností je rychlost, orientace v časoprostoru, herní orientace, rychlá reakce na herní situaci, předvídání a čtení hry a výborná individuální technika," vypočítává Michal Prokeš.

Hanousek má však i slabé stránky. "Mohl by přidat gólové věci, které činí hráče zajímavým pro okolí," myslí si Šrámek. Prokeš spatřuje největší slabinu ve hře hlavou. "Jeho rychlostní složka je lehce nadprůměrná, ale měl by na ní ještě pracovat, hra hlavou pak podprůměrná."

Za poslední rok vyrostl Hanousek o osm centimetrů a přibral skoro deset kilo. "Na podzim měl stoprocentní tréninkovou docházku, to svědčí o tom, že se mu vyhýbají zranění a dobře se adaptoval i na svůj růst," popisuje Prokeš. Na podzim záložník odehrál 1185 minut, nastoupil ke všem utkáním. Vstřelil jeden gól a na osm přihrál.

Marek Hanousek
Narozen:
6. 8. 1991
Úspěchy:

S D-žáky 1. místo na turnaji v Reutligenu (2002)
S C-žáky mistr republiky (2003)
S C-žáky vítěz turnaje v Halle (2004)
S B-žáky 1. místo na turnaji ve Vídni (2005)
S B-žáky mistr republiky (2005)

Komentáře (28)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Představujeme Marka Hanouska

    (host)     před 17 lety 10.03.2008 09:14 |  
    0 0

    Orientace v časoprostoru?:)
    Tak to je rozhodně hráč do budoucnosti...!!!
    PeterV

  2. Re: Představujeme Marka Hanouska

    Eluin (přítel SN)     před 17 lety 10.03.2008 09:53 |  
    0 0

    Tak aspoň někdo se dokáže orientovat v časoprostoru:-).
    Jinak, musím přiznat, že se v problematice mládežnických soutěží moc neorientuji, ale stejně mi přijde trochu divné, že když je ten hráč tak kvalitní, tak proč hraje až v C - dorostu? Předpokládám, že i u mládeže je kvalita seřazena abecedně. Mohl by mi to někdo osvětlit?

    • Re: Představujeme Marka Hanouska

      (host)     před 17 lety 10.03.2008 10:22 |  
      0 0

      "C" dorost je jakoby acko mladsiho dorostu...

      • Re: Představujeme Marka Hanouska

        Eluin (přítel SN)     před 17 lety 10.03.2008 10:38 |  
        0 0

        Díky, to jsem nevěděl.

      • Re: Představujeme Marka Hanouska

        (host)     před 17 lety 10.03.2008 10:39 |  
        0 0

        Hanousek je skutecne kvalitni hrac, ale C dorostu opet o vikendu prilis nepomohl, C dorost jen plichtil s Bolkou , ktera byla jasne lepsi, cely prvni polocas nas nepustila za pulku. Pokus se podivam na pripravu i doplneni tymmu cekal jsem rozhodne vic a pan Prokes byse mel hodne cervenat a spis nez medialnim vystupum se venovat trenerine za kterou je ve Slavii placen. Jiri

        • Re: Představujeme Marka Hanouska

          (host)     před 17 lety 10.03.2008 11:36 |  
          0 0

          Jiří, máš pravdu. Byl jsem zklamaný z hry C dorostu, a to se mluvilo o vhodném doplnění. Bolka byla jasně lepší. A dorost naštěstí těsně vyhrál nad Bolkou a vzdaluje se ze sestupových míst. Ale ani A dorost nepředvedl žádný oslnivý výkon, byl to spíše boj. Co mě zaráží, je, že většina hráčů A i C dorostu zaostává rychlostně a silově, neumí střílet oběma nohama, hře chybí jednoduchost v přechodové fázi. Hráči by si měli zvyknout už v dorostu na moderní styl hry na co nejméně dotyků. Zbytečně dlouho drží míč a tím zpomalují hru. Málo střílejí ze střední vzdálenosti, chybí mi signály při zahrávání standardních situací a chyby v defenzivě, hráči nedokáží vytvářet tlak na hráče soupeře, který má míč a tím ho donutit k chybám. Chybí mi větší pohyb bez míče. Chybí mi i větší kreativita hry. Je třeba připravit hráče na tlak, který je ve Slávii čeká. Ne každý se dokáže s tlakem vyrovnat, k tomu slouží mentální trénink. Ročníky 90-94 nejsou silné jako ročníky 86-89, ale snad se někdo prosadí. Jedno jméno řeknu už teď, i když vývoj hráče závisí na rúzných faktorech, Věřím Kolaříkovi. To je typ hráče, který se nebojí vzít na sebe zodpovědnost, je to hráč, který vyčnívá nad ostatní, je to vítězný typ hráče.

          • Re: Představujeme Marka Hanouska

            (host)     před 17 lety 10.03.2008 11:45 |  
            0 0

            Ano mas pravdu o den pozdeji jsem do Edenu zabloudil na pratelak Ddorostu s Duklou,takovou bidu jsem v podani Jirova souboru jsem uz dlouho nevidel, chybel, moment prekvapeni, ve hre jeden na jednoho nas dokonce prehravali a to hraji o soutez niz, odchazel jsem za stavu O:0 , ASI DESET MINUT PRED KONCEM A JEN A JEN PODEPSAT O CEM PISES VE SVEM PRISPEVKU. I proto si myslm, ze misto medialnich vystupu by se mel pan Prokes a spol. vnovat spise hernim dovednostem nekterych hracu a intenzivnimu nacviku treba hernich systemu,mel by proste dokazat, ze investovane penize jsou vynalozeny na spravnem miste. Jiri

            • Re: Představujeme Marka Hanouska

              (host)     před 17 lety 10.03.2008 12:38 |  
              0 0

              Ač jsem píši minimálně tak už to nevydržím a musím na vás zareagovat. Dezinformace, polopravdy a subjektivní hodnocení prezentuje diskuzní fóra od jejich vzniků, ale to co se děje kolem mládeže SKS to je přímo nechutné.

              Jiří vy jste prostě nemocný exhibicionista je to vidět. Nebudu ničím podporovat svá tvrzení snad jen stačí si přečíst jak často měníte názory a jak jste zbrklý.

              E.C.J.

              • Re: Představujeme Marka Hanouska

                (host)     před 17 lety 10.03.2008 12:44 |  
                0 0

                VAZENY PANE SVE NAZORY NA MLADEZ NEMENIM, TAKZE SI JE SKUTECNE PRECTETE, TO CO JSEM VIDEL O VIKENDU MNE NEPOTESILO, VIDELI TO TREBA I RODICE D DOROSTU, KTERI S TIMTO MUZSTVEM JEZDI KAZDY ZAPAS A ME HODNOCENI JE JESTE HODNE SLUSNE, MOC BYCH VAM PRAL SLYSET TREBA LIDI, KTERI MAJI SVE DETI VE SLAVII A TRENUJI CI HRAJI NA VELMI SLUSNE UROVNI JINDE. A C DOROST, TO TOHOTO MUZSTVA SE INVESTOVALI NEJEN PROSTREDKY ALE I PRACE TRENERU , NENI TO ALE ZATIM VIDET, OPET SLOVY JEDNOHO Z POZOROVATELU BYCH VAM TO REKL JADRNEJI, ALE RADEJI TO NECHAM NA NEM , JESTLI TO TADY CTE. jIRI

                • Re: Představujeme Marka Hanouska

                  (host)     před 17 lety 10.03.2008 13:07 |  
                  0 0

                  Ja uz to take nemuzu vydrzet pane Jiri,Vy jste obyjcejny chorobny hajzl,ktery neustale strili ze zakrytu a neprizna svou skutecnou identitu a to je na tom nejhorsi Tomas Zbiral

                  • Re: Představujeme Marka Hanouska

                    (host)     před 17 lety 10.03.2008 15:51 |  
                    0 0

                    Zasah , kriznik potopen :-) lip to vystihnout neslo

                • Re: Představujeme Marka Hanouska

                  Kronn     před 17 lety 10.03.2008 15:16 |  
                  0 0

                  Priste prosim s vypnutym Caps Lockem. Kricet tady na sebe nepotrebujeme. Diky

            • Re: Představujeme Marka Hanouska

              (host)     před 17 lety 10.03.2008 12:41 |  
              0 0

              Ač jsem píši minimálně tak už to nevydržím a musím na vás zareagovat. Dezinformace, polopravdy a subjektivní hodnocení prezentuje diskuzní fóra od jejich vzniků, ale to co se děje kolem mládeže SKS to je přímo nechutné.

              Jiří vy jste prostě nemocný exhibicionista je to vidět. Nebudu ničím podporovat svá tvrzení snad jen stačí si přečíst jak často měníte názory a jak jste zbrklý.

              E.C.J.

              • Re: Představujeme Marka Hanouska

                (host)     před 17 lety 10.03.2008 13:53 |  
                0 0

                Vážený pane Jiří!Pracuji ve Slavii u mládeže30let.Proto dovolte,abych Vám řekl:Jste korunovaný vůl!miloš daliba

                • Re: Představujeme Marka Hanouska

                  (host)     před 17 lety 11.03.2008 17:47 |  
                  0 0

                  Vazeny pane o vasem angazma u mladeze Slavie i vasi praci toho vim dost, urazet vas nebudu, neni to mym zvykem a vas nazor respektuji, vzdycky je jednodussi rict o nekom nakou sprostotu, nez vecne rici , proc tedy oba mladsi dorosty hraly tak spatne. Jiri

                  • Re: Představujeme Marka Hanouska

                    (host)     před 17 lety 11.03.2008 17:55 |  
                    0 0

                    Oba mladší Dorosty ???? Pane Jiří vy takový expert a nevíte že hráli A dorost a C dorost ? Tedy ligové dorosty ? Pane Jiří děkuji, že jen potvrzujete, co jsem o vás řekl a tedy že jste laciny exhibicionista.

                    E.C.J.

                    • Re: Představujeme Marka Hanouska

                      (host)     před 17 lety 11.03.2008 18:01 |  
                      0 0

                      tak tedy pane ECJ vidite , jak jste mimo misu vy ani nectete ty me prispevky to vite , ze v sobotu hral dorost pana Prtokese a v nedeli pak pripravu D dorost pana Jiry proti Dukle, mozna si o tom muzete precist na FK Dukla, kam obcas a casteji nez u nas davaji komlpetni vysledkovy servis mladeznickych vyberu, jinak samozrejme, ze v sobotu hralo Acko dorostu proti Bolce a pote mladsi dorost , jak je zvykem. jiri

  3. Re: Představujeme Marka Hanouska

    jane (admin)     před 17 lety 11.03.2008 06:42 |  
    0 0

    Koukam, co se tady zase rozjelo za zbytecnou diskuzi. Pro Jiriho bych chtela pripomenout, ze predstavovani mladych hracu je nas dlouhodoby projekt a uz vubec nechapu, co vycitas Michalu Prokesovi ohledne jeho medialnich vystupu. Napad na pravidelne rozhovory vzesel z nasi iniciativy, on s tim souhlasil s tim, ze to muze byt dobry napad, jak komunikovat s fanousky a vysvetlit radu veci okolo mladeze. Prestan tady napadat vsechny mladeznicke trenery, sedni ke kompu, otevri si svuj mejl jsemnejchytrejsi@seznam.cz a posli otazky tykajici se toho, co te trapi. Pan Prokes se jiste rad vyjadri. Anebo si domluv schuzku s Michalem Sramek, jiste si na tebe cas udela. Muzes mu pak navrhnout, jak bys mladez preorganizoval ty.

    • Re: Představujeme Marka Hanouska

      (host)     před 17 lety 11.03.2008 10:49 |  
      0 0

      Vazena Jane myslim , ze s namety uz jsme prisli v nekolika diskuzich, ktere se vedly na webu i tady, odpoed vse je v nejlepsim poradku, mame skvelou koncepci atd., k tomu napadani mladeznickych treneru, schvalne jsem si precetl celou diskuzi o Prokesovi a nemyslim, ze moje vyjadrene zklamani nad hrou ci spise chaosem, ktery mladsi dorost v sobotu predvedl s tim, ze proste se mi nelibi , ze jmenovany trener se vyjadruje ke vsem a vsemu a pak z jeho dilny vyleze takovy herni paskvi a k Jirovi jsem nenapsal ani radku, jen jsem konstatoval svuj nazor na hru jeho sverencu, v posledni dobe mne opravdu vadi hysterie nekterych exslavistu , kteri nesnesou spis neunesou opravnenou kritiku na svoji praci a vse je tedy v osobni rovine prezentovano jako napadani a neodpustim si malou poznamku na zaver, vazim si vsech lidi , kteri ve Slavii pracuji s mladezi byt za velmi sodlidnich podminek, ktere jejich predchudci nemeli, ale odmitam sdilet nazor jsme skveli , jedinecni, to opravdu nejsme. A proti vasemu serialu o Hanouskovi a spol samozrejme nic nemam. Jiri

      • Re: Představujeme Marka Hanouska

        (host)     před 17 lety 11.03.2008 20:16 |  
        0 0

        Jirko, víš co je na tobě nejblbější, že ty opravdu nechceš pomoci. Uričtě ti totiž dochází, že takhle ničeho nedosáneš. Pokud by jsi chtěl opravdu pomoci, napsal by jsi mail co a jak udělat a zlepšit aby byli vidět výsledky, o které ti to tolik jde. Místo toho odpovíš něco ve stylu "někde na diskuzi už jsme to psal, najděte si to, já se tim nebudu zdržovat". Bohužel to je hloupé. Pokud si myslíš, že změníš fungování čehokoliv jenom tím, že to budeš kritizovat na internetu a zároveň budeš odmítat nabídky k pomoci, pak jsi opravdu akorát chorbný internetový exhibicionista. Tebe to ale očividně baví, tak prosím dobrou chuť.. Kmotr

        • Re: Představujeme Marka Hanouska

          (host)     před 17 lety 12.03.2008 10:35 |  
          0 0

          Kmotre na ofice webu bezela disuze, kde Voki , Dan psali namety i dobre pripominky a byli po zasluze potrestani, nic opakuji nic nikdo nakceptoval a dobreho tam bylo tuny. po urcite dobe se oba radeji stahli do ustrani a jak jiste vis nejmene jeden z nich dnes komunikuje radeji pouze pres nas web jako anonym, o druhem jsem od te doby neslysel. Co hlavniho se musi ve Slavii zmenit, predevasim ta neomylnost lidi, pak zcela urcite postaveni sefa useku v ramci klubu, kde musi byt mnohem vys, urcite take ohodnoceni treneru, rozsireni site vyhledavacu talentu a v neposledni rade jasne definovane datum pro stavbu centra mladeze, i pres nouzove reseni treninku na atletickem hristi je proste to proste prusvih a i kdyz becko snad prejde na Strahov/jedna z variant furt je to malo.urcite i vyhled talentu na nejvyssi mety v klubu ale pozor Michal Sramek je clovekem na svem miste,mne nezajima dojimava scenka p. Prokese ,jak jezdi pres pul republiky pro talentovane zaky, mne zajima jeho celkova prace a tu hodnotim pozitivne, coz nelze rict ovsem ovsech v tomto useku. Jiri

          • Re: Představujeme Marka Hanouska

            quelhar (admin)     před 17 lety 12.03.2008 10:42 |  
            0 0

            Jen ohledne te neomylnosti lidi (protoze jinak k mladezi toho moc rikat nemuzu) - byl to prave Voki, ktery pred prestupem Jardy Cerneho do Slavie nekolikrat napsal, ze to je kardinalni chyba, ze ten hrac nikde nic nepredvedl az na par zapasu v Budejovicich. Ted najednou otocil a tvrdi, ze rikal, ze Jarda Cerny bude dobra posila. Cimz chci rici, ze ani Voki neni zdaleka neomylny, prestoze se tak snazi prezentovat.

            • Re: Představujeme Marka Hanouska

              (host)     před 17 lety 12.03.2008 10:56 |  
              0 0

              ja bych tady nechtel diskutovat o zastupnych problemech, ja jsem chel napsat co tizi mne a dilci zmeny v praci useku. jiri

            • Re: Představujeme Marka Hanouska

              (host)     před 17 lety 12.03.2008 10:57 |  
              0 0

              Quelhare, přečti si názor Vokiho na oficiálním webu. Byl to on, kdo společně s Blackmanem, Jihočechem podporovali příchod Černého. Buď tak laskavý a najdi si to v archívu na oficiálním webu. Tam máš jasný důkaz o tom, že se mýlíš.

              • Re: Představujeme Marka Hanouska

                quelhar (admin)     před 17 lety 12.03.2008 11:24 |  
                0 0

                Dal jsem si tu praci a snazil jsem se v historii clanku najit diskuze, kdy jeste Voki prispival. Nasel jsem napr. nasledujici prispevky:

                "Ještě Brešku za 30 mega,Černého za 20 mega,Heseka za 15 mega,tři cizince,Rajnocha za 30 mega,Necida,Diviše,Milana Černého poslat za hubičku do Liberce.No prostě paráda.Jeden absurdní přestup za druhým.Dočkal předčí Jarolíma,proto musel vyklidit pole,Vácha musel uvolnit místo pro nové posily.Kubásek není žádná posila.Jen aby ten drahý stroj nemě poruchy a nezačal ztrácet."

                Na druhou stranu priznavam, ze Voki nikde nenapsal, ze by Cerny byl spatny, jen psal, ze jeho nakup je financne nevyhodny - "Černý je dobrý hráč,ale z hlediska investování peněz je koupě Pekárika výhodnější." Cely Vokiho problem s Cernym tak byl, ze ho nechtel proto, ze se neda se ziskem prodat a ne, jak jsem se mylne domnival, ze je spatny hrac.

                Cela tehdejsi diskuse byla hlavne hystericka kvuli odchodu Dockala s Vachou a o prichozich hracich se tak diskutovalo spise z hlediska toho, jestli jsou nebo nejsou lepsi nez ti odchozi.

                Takze zaver - voki nepodporoval prichod Cerneho, ale nestavil se k nemu tak negativne, jako k prichodu Jarolima. Tedy jsem nemel pravdu ani ja, ani ty.

                • Re: Představujeme Marka Hanouska

                  quelhar (admin)     před 17 lety 12.03.2008 11:29 |  
                  0 0

                  Jeste dodatek o tom, jak voki podporoval prichod Cerneho -
                  "To blackmann:Poborský požadoval 20 mega,takže jsme se nemýlil,ale vždycky musí dojít ke kompromisu,tedy výsledná částka bude kolem 12 mega+bonusy za pohár Uefa+bonusy za titul,takže v konečném důsledku to bude částka podstatně vyšší.Já bych za Černého nedal více než 8 mega."

                  • Re: Představujeme Marka Hanouska

                    (host)     před 17 lety 12.03.2008 11:44 |  
                    0 0

                    Quelhare, Voki podporoval příchod Černého, ale za rozumnou cenu. Rozumíš tomu. Je na vedení, aby vyjednalo dobrou cenu. Původní návrhy Poborského byly mimo realitu. Cena 8 mega odpovídala jeho tržní ceně. Najdi si starší články, někdy z října, ve kterých Voki jako jeden z prvních podporoval příchod Černého. Ale za rozumnou cenu. U starších hráčů musíš zohlednit při přestupu vedle kvality hráče i jeho cenu. Voki podporoval příchod Morávka, který hraje výborně. Opět se nemýlil. Byť mnozí jeho názor zpochybňovali. Navíc mu končila smlouva v Bohemce. Voki podporoval nákup levého beka Lecjakse, dnes na něj má předkupní právo Sparta. Před MS do 20 let psal Voki o možnosti výhodně koupit ze Slovácka Kubáně s Kúdelou, většina se tomu smála, dnes už se nesmějí. Jarolím stál o Polácha, ale Brno za něj chtělo 30 mega, proto jsem souhlasil s vedením, že dávat za staršího, byť nadprůměrného hráče takovou sumu, je nesmysl.

  4. Re: Představujeme Marka Hanouska

    Plos     před 9 lety 18.09.2015 10:52 |  
    0 0

    :-))))