Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Multimédia

Videa z jarní části sezony

Po delší odmlce vám opět přináším videa, tentokrát z doposud odehraných utkání pouze dvě, jedná se o utkání Slavia - Tottenham a Slavia - Most. Opět si je můžete přehrát na youtube.com. Věřím, že se vám budou líbit.

Slavia - Tottenham, 14.2.2008
Slávisté v boji o postup do dalšího kola Poháru UEFA neuspěli, na Strahově však byla dobrá atmosféra. Uvidíte slávistické choreo, chorály slávistů i angličanů a nechybí děkovačka.

Slavia - Most, 2.3.2008
Vybojované tři body, fandění slávistického kotle a děkovačka, kterou si hráči hodně užili.

Videa jsou tentokrát dvě, i když se odehrálo více utkání. Důvodem byl defekt na kameře, která je již naštěstí opravená, takže můžu nadále točit a přinášet vám záběry z našeho parádního fandění.

Připravuji i videa ke stažení.

Komentáře (41)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Videa z jarní části sezony

    (host)     před 17 lety 06.03.2008 17:49 |  
    0 0

    co bylo na transparentu proti mostu?

    • Re: Videa z jarní části sezony

      (host)     před 17 lety 06.03.2008 18:50 |  
      0 0

      BUZEROVET A MLATIT=POLICIE ČR

    • Re: Videa z jarní části sezony

      (host)     před 17 lety 06.03.2008 18:51 |  
      0 0

      BUZEROVAT A MLATIT=POLICIE ČR

  2. Totenham

    (host)     před 17 lety 06.03.2008 19:09 |  
    0 0

    tak takovejhle chorál nám chybý,uplne me mrazilo v zadech když sjem to slysel na živo tak i ted...

    • Re: Totenham

      (host)     před 17 lety 06.03.2008 21:13 |  
      0 0

      strasaku,co ty na to.myslíš že by se nějakej takovejhle táhlej uspávací chorál u nás chyt?fesch

      • Re: Totenham

        Strasak_1892     před 17 lety 06.03.2008 21:19 |  
        0 0

        Tak nevim, který přesně máš na mysli, ale pokud ten samý, jako já a to Anglický začínající přibližně 4:04, tak ten už mám v hledáčku dlouho. Strašně rád bych udělal takový chorál, ale originál - náš! Nejradši bych takovou hymnu, od vedení tam nějaký náznak, že by do nového Edenu mohla přijít nová hymna byl, takže pokud by se vybral správný interpret, tak by se to mohlo povést... Pokud někoho napadá kvalitní interpret a ještě k tomu Slávista, budu rád za radu. Mě jediný, kdo pro takovou hymnu napadnul a od koho myslím, že by to nebyl propadák, tak byl Zdeněk Svěrák. Nevim sice, komu fandí, ale jeho "Chválím Tě země má" je úžasné a pokud by se podařila udělat i taková hymna, mrazilo by v zádech. Každopádně - ano, určitě už mě to taky napadlo.

        • Re: Totenham

          (host)     před 17 lety 06.03.2008 21:25 |  
          0 0

          mě mrazí už jenom kdyz si čtu tvůj článek:-) chtělo by to nějakýho dobrýho skladatele,to je pravda,i když ty máš taky dobrý nápady,:-) hlavně at to nedělá michal david

          • Re: Totenham

            (host)     před 17 lety 06.03.2008 21:52 |  
            0 0

            ..hlavne ne michal david a kolar..a podobni nebo nejakej kabat ci neco podobnyho...myslim ze pisen ve stylu vesnicko-hospodskeho rocku uz radsi neeeee!!!!

            ..otazkou je co by melo byt obsahem?..neco o slavii vice ci mene...na uplne novou hudbu?..nebo nejakej znemaj popevek (ala princezna ze mlejna..?)

            pravdou je ze by to chtelo opravdu nejaky zajimavy choral!!..pisen ohromujici, hrmotnici....
            ne pisnicku,....

            jinak namet pro strasaka...mozna by bylo zajimavy jen takovy huceni..
            jako na povel by udelalli vsichni "hu"...pak po chvili zase..."hu"...pokud by bylo lidi dost myslim ze by to do "ticha" stadionu mohlo pusobit dost "strasidelne"...
            Martin

            • Re: Totenham

              (host)     před 17 lety 06.03.2008 21:59 |  
              0 0

              ..jinak myslim jak tu nize rikal strasak..chtwelo by to choral..ne pisnicku..neco treba jako ktoz su bozi bojovnici 21. stoleti....
              to je choral..pred nim utikali krizaci..a my potrebujem neco pred cim budou utikat spartani a ostatni:)

              ..jinak strasne se mi libilo jedno video,..myslim ze besiktas..jak typek jde po stadionu..a vsichni fanousci jakoby trochu fandej..on pak prijde doprostred hriste..mavne rukama..a zacne uplny peklo!
              Martin

              • Re: Totenham

                (host)     před 17 lety 07.03.2008 09:24 |  
                0 0

                mysliš horto magico na panatinaikosu..to je best,ale už to napodobujou snad všichni i v chrudimi na hokeji

        • Re: Totenham

          (host)     před 17 lety 06.03.2008 21:29 |  
          0 0

          Chorál tohoto typu by byl určitě skvělej, o tom není sporu (ono už to v české verzi tak nějak existuje - "Když XXXXX, nastupuje..."). Ale na druhou stranu - proč z toho dělat hymnu nebo proč vůbec měnit současnou hymnu? Mě připadá naprosto skvělá, má všechno, co má mít - jednoduchý refrén (dvě slova!), skvělá melodie, je krátká, text ve kterém se nezpívají tradiční blbosti typu "vyhrajeme", "dáme bůra", "trávník a míč" atd. Naopak je tam to, co Slavii charakterizuje a v souvislosti s otevřením nového stadionu ta hymna nabývá další rozměr ("všechno to, v co jsme kdy věřili, stane se a to už za chvíli"). Hymnu složili slávisti, takže tady taky není žádná vada. Dokonce i fandové ostatních klubů jí chválili, protože se nejedná o klasickou tupou fotbalovou písničku.

          Takže chorály proč ne, ale zavrhnout současnou hymnu by byla podle mě velká škoda.

          • Re: Totenham

            Strasak_1892     před 17 lety 06.03.2008 21:37 |  
            0 0

            Tak jinak - Nová píseň nemusí být hned hymna (na druhou stranu proč ne). Jde mi spíš o to, aby se dostatečně rozšířila a znali jí skutečně všichni. Naše hymna má sice super slova, myšlenku, melodii, ale upřímně - je to spíše písnička, než hymna... Hymna musí být něco povátného, něco, z čeho opravdu půjde mráz po zádech, co se bude dát zpívat, něco "extra". To naše současná hymna bohužel myslím nesplňuje. Určitě bych jí nechtěl zavrhnout, budu rád, když místo O-zone o přestávce a před začátkem budou hrát Slávistické písničky (stará hymna, současná + další, které možná přijdou O:-) ), takže určitě nechci nic zavrhovat, naopak!

            • Re: Totenham

              (host)     před 17 lety 06.03.2008 21:43 |  
              0 0

              Tak takhle naprostý souhlas. Ono by možná stálo za to vytáhnout do nějakých předzápasových a přestávkových programů i další starší hity, jako "Červenobílý, to se mi líbí" (v současnosti používané třeba na Bohemce jako "zelenobílý"), ale to asi nebude pro diváky až tak "in", jako současný "hity".

              Jak už je ale uvedeno níže, obávám se že v našich podmínkách a při běžných ligových návštěvách mráz po zádech nepůjde asi z ničeho...

              • Re: Totenham

                (host)     před 17 lety 07.03.2008 09:19 |  
                0 0

                s timhletim ti nesouhlasim. ůžasnou atmosferu dokáže udělat uz jen blbejch 1000 fanoušků,ale musí každej spívat pořádně nahlas a ůplně všichni. na rovinu řikám že když vim že proti totenhamu tam spívalo s těží 70 procent jihu a ta atmosfera byla ůžasná,tak to je bomba.kdyz se mrknes na sektor anglánů tak ty zpívali všichni na 100 procent a podle toho to vypadalo,i když jich bylo mín. stačilo by aby většina lidí si přestala jen pobrukovat a fandit z plna hrdla a všichni se po....

        • Re: Totenham

          (host)     před 17 lety 06.03.2008 21:35 |  
          0 0

          Asi takhle - v zádech by mrazilo v podstatě z čehokoliv, co by zpívalo cca 10 tisíc lidí. V českejch ligovejch podmínkách bohužel nebude mrazit z ničeho, tady by i YNWA nebo Forever blowing bubbles vyznělo asi dost trapně. Kromě malýho počtu lidí tady prostě lidi nejsou zvyklí ani schopní vstát a všichni bez výjimek začít zpívat.

        • Re: Totenham

          PetCC     před 17 lety 06.03.2008 21:39 |  
          0 0

          No mě by spíš mrazilo, když by při nástupu soupeře zaznělo: "Vítej na svým pohřbu, farář má zas job, Medusu máš v oku, země čeká na tvůj hrob!" (Exorcist, Törr) :-)

        • Re: Totenham

          Coudy_no1 (přítel SN)     před 17 lety 06.03.2008 22:12 |  
          0 0

          jedinej kdo mě ted napadl je J.P.Muchow :-)

          • Re: Totenham

            (host)     před 17 lety 06.03.2008 22:16 |  
            0 0

            nebo Franta Ringo Čech :)

            • Re: Totenham

              Coudy_no1 (přítel SN)     před 17 lety 06.03.2008 22:26 |  
              0 0

              jsme úplně zapomněli na Leoše Mareše:-D

        • Re: Totenham

          (host)     před 17 lety 06.03.2008 23:07 |  
          0 0

          Zdravim, a co kdyby novou hymnu nazpívali sami hráči?? Takhle to má např. Inter Milán. Myslim že by to bylo zajmavý jak pro hráče tak pro fanoušky. No jen takovej nápad:) (pokud se to již zde někde objevilo tak se omlouvám, nečetl sem vše)

      • Re: Totenham

        (host)     před 17 lety 08.03.2008 14:10 |  
        0 0

        hele nevim jestli se ti to nebude zdát uhezený,ale ted sem někde slyšel od langerový písničku Voda živá. a to je chorál jak hovado.

    • Re: Totenham

      eomer (přítel SN)     před 17 lety 06.03.2008 22:32 |  
      0 0

      No hlavně jde o to, aby byl pomalý. A tady je jediná šance- z reproduktorů předzpívávat jako v Anglii. Jinak se to zvrhne jako Princezna, která díky rychlosti zpívání poloviční. (ale už jsem to tu kdysi psal)

  3. Re: Videa z jarní části sezony

    (host)     před 17 lety 06.03.2008 20:29 |  
    0 0

    Richi , video ze zápasu v Londýně s Tottenhamem by nebylo?

    • Re: Videa z jarní části sezony

      Richi (admin)     před 17 lety 06.03.2008 23:15 |  
      0 0

      Jak jsem psal, kamera byla porouchaná. Takže po utkání s Tottenhamem jsem nemohl nic točit, opraveno to bylo až před utkáním s Mostem.

  4. Re: Videa z jarní části sezony

    (host)     před 17 lety 06.03.2008 20:42 |  
    0 0

    Tak stadion jde do konkurzu. Slavie by měla vracet prachy za vouchery. Vivat Rosen, Leška, Gross, nocí vlastníci Slavie... Špína a zas jen špína.

    • Re: Videa z jarní části sezony

      (host)     před 17 lety 06.03.2008 20:51 |  
      0 0

      Nešiř tu nesmysly. Žádný konkurz nehrozí, jedna firma si nárokuje peníze, E side property její pohledávku neuznává, bude se muset obrátit na soud, kde bude muset unést důkazní břemeno a prokázat oprávněnost svého nároku. Jinak jí soud žalobu zamítne, pro vyhlášení konkurzu musí být splněný podmínky- mimo jiné více věřitelů, a ty splněny nebudou. Jde jen o zastrašování ve vhodnou dobu s cílem vymoci sporné peníze. Bohužel většina laické veřejnosti se polekala a média mají o čem psát.

      • Re: Videa z jarní části sezony

        (host)     před 17 lety 06.03.2008 21:10 |  
        0 0

        Ale oni právě ty další věřitele hledají a jejich právník naznačil, že existují .... A to že některým firmám dluží je fakt na který tu už někteří upozorňovali a částečně to přiznal i Kliment. Rozhodně je tu důvod ke znepokojení.

        • Re: Videa z jarní části sezony

          (host)     před 17 lety 06.03.2008 21:16 |  
          0 0

          Jejich právník hlavně potřeboval něco říct, ale protože vlastně nemá co, tak nemohl říct nic konkrétního, proto ta komická věta o "reakcích z trhu".

          "Insolvenci kategoricky vylučujeme. Najít věřitele, který by se připojil k Arcadisu, bude velmi složité - nikdo takový není," řekl Kliment.

          Takže tvrzení proti tvrzení. On i ten článek jakési "novinářky" z Ekonomu je sám o sobě docela úsměvný. Hlavně ta pasáž o tom, jak Arcadis je "světovou špičkou...".

        • Re: Videa z jarní části sezony

          (host)     před 17 lety 06.03.2008 21:19 |  
          0 0

          Kdyby věřitelé existovali, tak bu už dávno podali návrh na konkurz. A nestačí jen více věřitelů, musí být splněny další podmínky pro prohlášení konkurzu. Předpokládám, že by soud jejich návrh zamítl jako neodůvodněný. Návrh na konkurz neznamená prohlášení konkurzu. Jde jen o dobře mířenou střelu s cílem poškodit Slávii v boji o titul. Bohužel novináři využijí všeho, čím mohou škodit a co jim přinese prodej. Kvalita českých médií je žalostná.

    • Re: Videa z jarní části sezony

      (host)     před 17 lety 06.03.2008 21:00 |  
      0 0

      Nech si zajít chuť. Historie se opakuje - když jel na titul Baník, najednou se začaly na jaře objevovat kauzy typu "úplatky v kavárně Maxim" nebo "Matušovičova autonehoda" a další nesmysly. Totéž se děje a bude dít i teď, kdejaká fáma nebo maličkost se bude s pomocí rudých pohůnků ze spřátelených médiích nafukovat. Někomu začíná ujíždět vlak, pro život na vysoké noze potřebuje pravidelnou účast v LM, kde už několik let nebyl, a tak je třeba vytáhnout všechno možný i nemožný. Oni totiž ani banky nebudou ty překlenovací úvěry na výplaty poskytovat donekonečna.

    • Re: Videa z jarní části sezony

      pupekd     před 17 lety 06.03.2008 21:00 |  
      0 0

      táhni na sp.rtu magore anonimní

      • Re: Videa z jarní části sezony

        (host)     před 17 lety 06.03.2008 21:10 |  
        0 0

        že mi to ale zkurvilo náladu:-(

  5. Re: Videa z jarní části sezony

    (host)     před 17 lety 06.03.2008 22:09 |  
    0 0

    Mě by zajímalo kdy už začnou stavět ty nadzemní garáže které mají být součástí EDENU
    nikde jsem totiž nenašel žádný článek na toto téma to jsou stále sedačky , střecha , hotel ,plocha …...,ale nadzemní garáže nikde?????????

    • Re: Videa z jarní části sezony

      (host)     před 17 lety 06.03.2008 22:15 |  
      0 0

      Tak jsi asi špatně hledal, protože už v momentě, kdy se začínalo stavět bylo řečeno, že garáže a byty, které byly součástí původního návrhu, se v první fázi stavět nebudou - Hochtief dle smlouvy postaví stadion vč. hotelu. Garáže a byty se budou případně dodělávat v budoucnu, teď to není téma.

    • Re: Videa z jarní části sezony

      Richi (admin)     před 17 lety 06.03.2008 23:18 |  
      0 0

      jak bylo řečeno, v první fázi to tak nebude. Ale vypadá to, že v dohledné době se žádné garáže ani byty stavět nebudou. V těch prostorech bude asi jen parkoviště.

      • Re: Videa z jarní části sezony

        (host)     před 17 lety 07.03.2008 07:39 |  
        0 0

        Tak to je tedy škoda protože na té simulaci vypadají ty nadzemní garáže s tím stadionem opravdu dobře a když si představím jaké jsou problémy najít místo na parkování v blízkosti Strahova tak se obávám že to samé bude i ve Vršovicích když tam přijede větší počet diváků snad tam bude plno lidí jezdit MHD nebo chodit pěšky.
        No ale co se dá dělat hlavně že budeme mít konečně svůj stadion.

      • Re: Videa z jarní části sezony

        (host)     před 17 lety 07.03.2008 09:55 |  
        0 0

        Prosimte, jaky mas problem s parkovanim na Strahove? To jsi asi byl jen na zapase s Arsenalem, ne? ;) Jedar

        • Re: Videa z jarní části sezony

          (host)     před 17 lety 07.03.2008 11:11 |  
          0 0

          E Side se vypořádal se společností Arcadis7.3.2008 10:38
          7. 3. 2008
          Investor výstavby stadionu, E Side Property Ltd., konstatuje, že ve vztahu ke společnosti ARCADIS Project Management s.r.o. uhradil dnešního dne částku 1.894.500 Kč, o čemž byl Arcadis i jeho právní zástupce informován. E Side k tomuto kroku přistoupil po zveřejnění inzerátu v českých denících, který poškozoval dobré jméno společnosti. Společnost si zakládá na korektních vztazích se svými partnery a na plnění svých závazků. Tím považuje E Side záležitost za uzavřenou.

        • Re: Videa z jarní části sezony

          (host)     před 17 lety 07.03.2008 11:19 |  
          0 0

          ..pak by mi ale zajimalo co udelaj s tou obrovskou dirou,..ktera tam ted je..uderlali vjezd pod stadion..a je tam obrovskej prostor,..tezko si predstavit, ze by to treba zasypavali,.....
          M.

  6. Re: Videa z jarní části sezony

    (host)     před 17 lety 06.03.2008 23:18 |  
    0 0

    kde jsou kurna texty chorálů?!? Tj snad nejdůležitější, ne? Tady je v chorálech úplný kulový. Možná by stálo opět za to, aby se dala "princezna" a dakší nový opět do poločasu.

    • Re: Videa z jarní části sezony

      Socrates (přítel SN)     před 17 lety 07.03.2008 01:55 |  
      0 0

      Ježišmarja..........princezňáci.... ;-) :-))