Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Nešlo by to lépe?

Co Čech, to trenér. Jsou různé názory na sestavu, na rozestavění, na to, jaké přivést v přestupovém období hráče. Mnohým fanouškům Slavie se nelíbí nasazování Martina Abrahama - ne pro jeho sparťanskou minulost, vždyť tu mají i Dan Pudil s Láďou Volešákem, oblíbenci tribun - nýbrž pro jeho výkonnost a proto, že hrají vedle sebe dva defenzivní záložníci. Nebo ne?

Ve všech dosavadních jarních ligových zápasech se v základní sestavě Slavie objevila více než třetina hráčů, kteří přišli v zimě. Jak ukazuje herní projev, není to moudré.

Osobně jsem v zimě příchod posil čekal, na mém seznamu bylo zhruba sedm jmen s tím, že ne všichni přijdou. Přišli všichni, které jsem si přál, kromě dvou hráčů. Jenže navíc přišli další fotbalisté Abraham se Střihavkou, a když se ukázalo, že se jedná o příchody směrem do základní sestavy, zhrozil jsem se. Proč sahat do něčeho, co na podzim tak skvěle fungovalo? Ale věřil jsem trenéru Jarolímovi, že sestavu poskládá tak, že to pošlape i dále.

Marek Jarolím že bude hrát ve středu zálohy, střídán Jardou Černým. V útoku se vedle Šenkeříka objeví v základu Toleski, střídán Blažkem. Uzdravený Latka bude připraven na lavičce k zápasu, ale v základu bude hrát na klíčovém postu stopera i nadále dvojice Suchý-Brabec. Jenže již v prvních přípravných zápasech tyto představy vzaly zasvé. Marek Jarolím se začal objevovat na postu pravého krajního záložníka, na stoperu hrál s Brabcem Latka a Suchý hrál ve středu zálohy. O to překvapivější byl přestup Martina Abrahama na poslední chvíli.

Abrc nikdy proti Slavii neřekl křivého slova, ba naopak dokonce po přestupu do Sparty sdělil novinářům, že od něho nic takového nemohou očekávat. Přesto se po jeho příchodu zvedla vlna nepokoje, hlavně mezi slávistickými fanoušky z jižní tribuny.

Když jsem s nadsázkou říkal, že se Abraham objeví v základu již v zápase proti Českým Budějovicím, všichni si mysleli, že si dělám srandu a že rozhodně nebude hrát - dokud se neadaptuje. Jenže přišel zápas a Abraham se skutečně objevil v základu, jenže co bylo k pousmání, vedle Suchého - dalšího defenzivního hráče. V utkání byl neviditelný, přesto se objevil v základní sestavě i v Brně - kde opět nepředvedl víc, než jeho parťák ve středu zálohy. Mnozí tak čekali do zápasu s Mostem změnu, jenže žel, ta nepřišla a duo Suchý - Abraham se znovu objevilo ve středu hřiště vedle sebe.

Proti poslednímu Mostu nepředvedl ani jeden z nich to, co bylo očekáváno. Když byl Suchý vystřídán Mickaelem Tavaresem, hned byl na hřišti vidět rozdíl mezi všemi třemi. A bylo vidět, který z fotbalistů má největší formu. Bohužel to je ten, který se v poslední době v základní sestavě neobjevuje.

Jenže co je z mého pohledu nejhorší, je právě ten fakt, že Slavia hraje de facto se dvěma defenzivními záložníky. Karel Jarolím si však myslí něco jiného: "Martin ale není vyloženě defenzivní hráč," kontroval Karel Jarolím na tiskové konferenci na poznámku, že hra Slavie trpěla hrou dvou defenzivních štítů naskládaných vedle sebe. "Nevím, že Abrahamovi nevyšly předchozí dva zápasy. Nevyšly mu podle vás, já jsem se k tomu nevyjadřoval. Já vám váš názor neberu, nastoupil v základu a já se nebudu prostřednictvím médií vyjadřovat, to si probereme my v kabině. Řekl bych, že se rozjela kampaň proti Martinovi Abrahamovi a já nevím, zda je to kvůli tomu, abyste mohli o něčem psát. Nehodlám se individuálně vyjadřovat k tomu, jak kdo hrál," nehodlá Jarolím hodnotit samotný výkon hráče.

Slavia tímto uzavíráním do sebe sama spěje k neúspěchu. Na hřišti bylo zcela vidět, že hra není ideální a že hráči nehrají na postech, kde vynikají. Přitom s dnešní sestavou se dalo, jak by řekli někteří, zaexperimentovat a hrát v rozestavění 3-5-2, přičemž by paradoxně většině hráčů tento herní systém seděl více. A to díky tomu, že by hráli na postech, pro které mají předpoklady.

Jak by taková sestava mohla vypadat? Vaniak - Latka, Brabec, Suchý - Krajčík, Jarolím, Abraham, Černý, Pudil - Ivana, Blažek.

V obraně by hráli Martin Latka, kapitán Erich Brabec a Marek Suchý, který by tím i uvolnil jedno místo v záloze. Rozestavení není náhodné, Latka se Suchým by museli hrát na kraji, mezi nimi by je usměrňoval Brabec. Již dříve si jak Latka, tak Suchý roli krajního obránce při systému na tři obránce vyzkoušeli, Latka hrával spíše napravo a Suchý nalevo. Ani jeden nevyhořel, což se nedá říct o Pudilovi na postu levého beka.

V záloze by hráli na krajích Matej Krajčík s Danem Pudilem, dva rychlíci, kteří by zásobovali vápno soupeře centry. Sestava by byla i díky jejich rychlosti variabilní a hlavně Krajčík by se mohl stahovat v případě potřeby dozadu na post pravého beka, čímž by se Latka ocitl na stoperu. Nalevo od Krajčíka by v pětičlenném rozestavění zálohy hrál Marek Jarolím, který by se tak netrápil na lajně, a mohl by využít svého potenciálu, neboť z Plzně přišel jako ofenzivní střední záložník, ne křídlo. Vedle Jarolíma by hrál Abraham, který by se netrápil při ofenzivních úkolech. Abraham není tvořivý hráč, platný týmu může být v případě bránění - ne tvorby hry. A konečně pátý hráč v záloze, Jarda Černý, by stejně jako Marek Jarolím využil více svého potenciálu, neboť by také nehrál na lajně, nýbrž nalevo od Abrahama. Hrálo by se tak místo v podstatě na dva defenzivní štíty se systémem, ve kterém by byli ve středu zálohy dva tvořiví hráči a jeden štít, na krajích středové řady by pak úřadovali rychlonozí hráči, přičemž pro Pudila by to bylo vysvobození. Útok by zůstal beze změn, Milan Ivana s Honzou Blažkem v zápase proti Mostu ukázali světlé chvilky, Blažek navíc vstřelil i vítěznou branku.

Zápas proti Mostu mě však utvrdil v názoru, který ve mně klíčí již od zápasu s Budějovicemi. Karel Jarolím se na podzim (a i dříve) pokoušel z ofenzivně laděných hráčů udělat ty, co makaj' dozadu. Proto Tavares nebo Volešák, hráči s relativně dobrou technikou, hráli ve středu zálohy spíše ty "bořiče" - ale konstruktivní bořiče a Slavii se to vyplácelo. Ovšem jakoby chtěl naučit Abrahama být špílmachrem.

Komentáře (138)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Nešlo by to lépe?

    (host)     před 17 lety 04.03.2008 07:43 |  
    0 0

    Rozhodne si myslim,ze Strihavka a Toleski jsou lepsi utocnici,nez Ivana,ten ma jen svetle chvilky,ale nepamatuji,ze by dal gol a to je na utocnika Slavie kapku nelichotiva bilance a rozhodne by mel byt v zaloze Tavares a nebal bych se tam pustit na chvilku Kalivodu nebo Volesaka,jinak to ma docela myslenku..

    • Re: Nešlo by to lépe?

      (host)     před 17 lety 04.03.2008 12:09 |  
      0 0

      Hrát stabilně na tři beky je nesmysl. Děláváme to jen v určitých fázích zápasu, když nám teče do bot. Mám Marka Suchýho rád, je to milej kluk, ale je co s ním? Z Kanady se vrátil s úžasnou pověstí, jenže je to hodně nafouknutá bublina. Bez Brabce byl na stoperu tragickej a v záloze mu paradoxně vyšel snad jen ten prohranej zápas v Brně. Ale proti Mostu už musel ven a přitom hrát musí, dokud na něm jsou alespoň nějaký prachy. Latka je daleko jistější a nemá ty fatální úlety. Nejlepší co teď v zadu máme je Dřížďal, Latka, Brabec a Hubáček. Tavarez je bohužel hračička a flink a furt hraje zbytečně zpátky, ale je o dost lepší než Marek. Abrahámovi věřím. A taky se těším až budeme za stavu 2:0 v poločase, pravideně střídat útočníky, aby ti odpočatí další dva přidali.
      Laurus

      • Re: Nešlo by to lépe?

        (host)     před 17 lety 04.03.2008 13:35 |  
        0 0

        Marek Suchý je dnes už jen stoper. Zato výbornej. Lepší, obratnější,lépe hlavičkující než Latka!!! Co by se sním dělo? Jen hraje tam, kde je prostě poloviční a musí faulovat.To je všechno. Pudil je výbornej levej záložník,ne bek !!! Marek Jarolím není rozhodně krajní záložník, bud středovej nebo nic!!!

        • Re: Nešlo by to lépe?

          (host)     před 17 lety 04.03.2008 14:33 |  
          0 0

          Marek Suchý je možná vše cos napsal, ale určitě né dobrý hlavičkář...na většinu míčů se buď vykašle a nebo je tam pozdě...tam je diametrální rozdíl s Latkou...

          Nicméně - bohužel strašně trpí tím neustálým přehazováním mezi stoperem a zálohou. Jen co se rozehraje a zvykne si na jeden z těch postů, tak šup a už je zase z obrany v záloze...to mě docela štve.

          Naprosto souhlasím s kritikou - momentálně to není hráč do středu zálohy a už vůbec tam nemají co dělat s Abrahamem. To mi vadí naprosto nejvíc...

          Já bych udělal je posadil oba na lavičku. Do středu Tavares-Jarolím a kraje Černý s Kalivodou...nejhorší je ta pravá strana zálohy. Nalevo budeme mít brzo 3 skvělé hráče, ale ta pravá záloha...nevím...Kalivoda a dál nic...Jarolímova parketa to není a Krajčík je lepší hráč vycházející z defenzivy, ale u té zálohy už je to horší...

          OZ

          • Re: Nešlo by to lépe?

            (host)     před 17 lety 04.03.2008 18:18 |  
            0 0

            nemůžu si pomoc ale připadá mi jako by se trenér snažil udělat nejhorší sestavu jakou může udělat.nesmyslný tahy jméneme abrhám a tím pádem rozvracení kolektivní atmosféry v týme je nevhodné a nepochopitelné...

            • Re: Nešlo by to lépe?

              (host)     před 17 lety 04.03.2008 21:41 |  
              0 0

              Ty vole, jak můžeš tvrdit, že Abraham rozvrací atmosféru v kabině - co o tom víš? Ty tam sedíš? Začni radši přemejšlet, než začneš mluvit (psát)!

              • Re: Nešlo by to lépe?

                (host)     před 17 lety 05.03.2008 09:02 |  
                0 0

                puso, určitě vim o tom víc jak ty,stačí se občas kouknout na blbej trénink a uvidiš že je tam prostě dusno a s nikym se nebaví.a uplně krásně to jde vidět jednim okem i na hřišti-misto aby nahrál tak běží s balonem dvacet metru jak trefenej a pak o něj příjde,když střídal tak si plác leda s trenérem,nebyl ani na děkovačce,a nazávěr-když všichni okolo viděj že hraje jak dement a oni s mnohem lepší formou musej sedět na zadku tak ho asi milovat nebudou,,,

                • Re: Nešlo by to lépe?

                  (host)     před 17 lety 05.03.2008 09:47 |  
                  0 0

                  Tak Abrahama taky nemam rad, ale na dekovacce byl, nejsem slepej !

                  • Re: Nešlo by to lépe?

                    (host)     před 17 lety 05.03.2008 19:44 |  
                    0 0

                    já ho teda hledal marně.

          • Re: Nešlo by to lépe?

            (host)     před 17 lety 05.03.2008 12:30 |  
            0 0

            Marek je výborný hlavičkář a dokonce lepší než Latka. Ten téměř nedá hlavičku, aniž by při tom nefauloval. A Marek se naučil být i velmi tvrdý. Na rozdíl od Latky na místě stopera nefauluje. V záloze však ano, protože tam neumí hrát.
            Kalivoda ano, ale na posledních 20-25 minut. Jinak to asi nepůjde. A Tavarez musí nutně přitvrdit, jinak je lepší než ostatní kandidáti na jeho místo. Krajčík rychle stárne, což se někdy projevuje určitým flinkovstvím. Teď proti Mostu to bylo markantní. Nikdy nevíte jak se mu bude dařit.
            Nejhorší ze všeho je Pudil na levém beku. Tento experiment ho bude stát účast na ME. Přitom ukázal, že je skvělej half a umí i vystřelit.

  2. Re: Nešlo by to lépe?

    (host)     před 17 lety 04.03.2008 08:01 |  
    0 0

    Za článek děkuji. Myslím si, že pískání na Abrahama - slávistu - je věc nás slávistických fanoušků nehodná, i když si myslím, že momentálně na základ nemá.
    Je zajímavé, že obdobnou sestavu se třemi obránci jsme s kámošema taky probírali. Jen bych (pro současnou fazónu) vyměnil v záloze Tavareze za Abrahama a nad složením útoku bysme se asi shodli jinak - k Blažkovi bych dal dle soupeře Toleskiho nebo Střihavku. Jinak naprostý souhlas. Madlenka

    • Re: Nešlo by to lépe?

      slaviator     před 17 lety 04.03.2008 08:17 |  
      0 0

      Nemluvím o tom, kdo má větší nebo menší formu... Bral jsem jen hráče, kteří proti Mostu hráli v základní sestavě... :-) Tudíž například Tavares nebyl v sestavě. :-)

  3. Re: Nešlo by to lépe?

    (host)     před 17 lety 04.03.2008 08:13 |  
    0 0

    Slušně napsaný názor jednoho z nás, trenérů . Mohu s valnou většinou obsahu souhlasit,snad jen personální obsazení postů se můža různit. A ti útočníci mi moc nesedí. To že se jim povedl tento zápas mě nevede k dojmu že je to správná dvojka. Ivana je slušný hráč,ale dle mě málo přímočarý,málo lačnící po gólu. To Blažek jak se zdá lační po všem :-).Osobně se mi nejvíce líbil Toleski a hledal bych mu parťáka.Do šancí se dostává a je otázka krátké doby kdy mu to tam začne padat. (Připadá mi jako Standa ze začátku spalovač a po aklimatizaci hvězda.) Co se týká Abrháma, když chcete z někoho udělat dacana, to není problém. Chce vyhrávat, to co se stalo v Teplicích je toho jen důkazem . Vadilo mu jak jeho tým prohrává a jak mu dle jeho subjektivního názoru ostatní škodí a reagoval nepřiměřeně. Co se týká močení jen bulvární touha po skandálu,takových by se našlo. Nechci to vše zlehčovat,jen dejme mu šanci a nepískejte. A jeho nasazování hned po příchodu do základu,za to si zaslouží pískot trenér Jarolím a ne hráč. Kdo by nechtěl hrát?? Václav

    • Re: Nešlo by to lépe?

      slaviator     před 17 lety 04.03.2008 08:25 |  
      0 0

      Mno, on útok Toleski-Blažek by asi nebyl vůbec špatnej... A až se uzdraví Šenky... Jééje... :-) ad Abraham: ono je to jasný, tohle se může stát všem horkým hlavám, které "neumí prohrávat", hráčům, kteří chtěj vyhrát... A to samé byl v tom zápase i Řepka, u něho mám taky prostě pocit, že to je kvůli tomu, že chce vyhrát. Vždyť jsem i po zápase v těch Teplicích říkal, že je neodsozuju, protože rozhodčí je tam vážně prasil (až sem se divil, zda si nepoplet notičky:-))) a že já na jejich místě bych vyjel úplně stejně... Takže je nemůžu odsuzovat za něco, co bych taky nejspíše udělal. A je fakt, že jak u Abrahama, tak i u Řepky jsou prostě ty "kampaně" přehnaný... Přitom Řepka je jede z mála hráčů ve Spartě, kteří podaj ruku... Nezdá se to, ale normálně se chová přímo a korektně! Proto se nedivím, že se s ním Abraham kamarádí. A fanoušci ho proto nemaj rádi? Ale on se s Řepkou kamarádí i Šmicer, jeho dcera chodí s Řepkovým potomkem do stejné školy, do stejné třídy; Šmíca s Řepkou bydleli na repre srazech na pokoji... A jsou kamarádi. Budeme pískat i na Šmícu? S tím močením nevím ani co máš na mysli, i když vlastně... Nebylo to, jak v přípravě nevydržel a vymočil se u hřiště? :)) Jééééé, tohle je vidět snad u každýho druhýho zápasu Tisport cupu... ligy:-) Já osobně třeba proti Abrcovi vážně nic nemám, ale jen mi přijde, že není vhodné hrát na dvě DZ. Nic víc, nic míň. V Liberci měl vedle sebe Hodúra, v Boleslavi Matějovského... Tak ať má ve Slavii vedle sebe ve středu hřiště Černého... :-)

      • Re: Nešlo by to lépe?

        (host)     před 17 lety 04.03.2008 09:14 |  
        0 0

        Ano přesně tak, díky za tvůj názor. Dva defenzivní štíty v naší lize jen opravdu výjmečně, souhlasím.Václav

      • Re: Nešlo by to lépe?

        (host)     před 17 lety 04.03.2008 10:00 |  
        0 0

        To ze Abrc byl pul roku ve Sparte a kamaradi se s Repkou mi na nem v soucasnosti vadi uplne nejmin. Jak rikas ty nejvic mi vadi hra na 2 stity a KJ prosazovani svych oblibencu od toho by se mel odprostit pokud chce byt opravdu velky trener. Chova se jako dedek u repre na ktereho tu kazdy nadava. Aloha

  4. Sestava

    (host)     před 17 lety 04.03.2008 08:32 |  
    0 0

    Začnu tím, co mi nejvíc vadí. Tavares - vůbec nechápu, proč nyní skoro nehraje! Je to jeden z nejlepších hráčů Slavie!!! Má skvělou a místy i geniální rozehrávku a právě u něj se zakládá většina útočných akcí!
    Ideální sestava 4-4-2
    Gólmani: kterýkoliv - mají vyrovnané výkony.
    Obrana: v základu Brabec, Krajčík a Dřížďal. Čtvrtý někdo z tria Suchý, Latka, Hubáček (v daném pořadí). Pudil je na beku "utopený"!
    Záloha: napravo Kalivoda, nalevo Pudil. Ve středu defenzivní Tavares a ofenzivní Volešák. Na střídání Abraham a Jarolím.
    Útok: Střihavka a Blažek. Toleski s Ivanou střídající...
    Pokud by se hrálo 4-5-1, pak jen Střihavka vpředu a Ivana v záloze...

    • Re: Sestava

      PetCC     před 17 lety 04.03.2008 11:21 |  
      0 0

      Podle mě:
      Tavares - za celou dobu ve Slavii odehrál 2 (slovy dva) nadprůměrný zápasy, jinak hraje průměr, v zápase s Mostem snad všechny jeho přihrávky směřovali dozadu, přinejlepším do strany. Na uklidnění hry je dobrej, ale dopředu z něj neplyne skoro nic. Abraham narozdíl od něj má snahu a je schopnej hrát dopředu. Určitě samozřejmě líp, než nám zatím ukázal.
      Obrana - troufnu si říct, že pokud by v Brně v obraně hrál Hubáček, tak jsme neprohráli. On si prostě svůj prostor dokáže ohlídat a takovej nedůraz, jako předvedl Pudil, u něj zkrátka neuvidíte.

      • Re: Sestava

        AKI     před 17 lety 04.03.2008 13:44 |  
        0 0

        Já osobně jsem viděl těch zápasů kdy byl Tavares "nadprůměr" i víc,ale to je věc názorů. Je fakt,že tam jeden balon dal celkem nesmyslně dozadu,ale proč?? - nikomu nemohl přihrát balon a tak zvolil tuhle cestu. A Abraham má snahu?? Tak tos byl asi na jinom zápase...!! Speciálně jsem se zaměřil na 3 hráče(když jsem teda byl v šoku,že Abr. je zase v základu..) = Abraham,Suchý a Gedeon. Gedeon přišel ze 3. ligy!! a nasazením,přehledem vymazal Abrahama na celý čáře. Že se Márovi nevedlo pramenilo především ze dvou věcí - plynulost hry a kombinace známe z podzimního "hledání straceného času" a pak to tam musel několikrát hasit právě za Abrahama,který to tak neuvěřitelně vykrojil,že se to nevidí ani v A. třídě!! Nechci bý moc kritický,ale takhle jsem to viděl já a Máry mi je fakt líto že tam musí makat za 2 a pohled na "dnešní" Slávii bije do očí(myslí se hra a sestava). Viděl někdo že hrál první proti poslednímu....??? AKI

      • Re: Sestava

        (host)     před 17 lety 04.03.2008 15:15 |  
        0 0

        Člověče to snad nemyslíš vážně?!?!? Tavarez je nejlepší záložník jakého máme. A Abráhám? To co hraje on ti odehraju ve svých padesáti letech i s chromejma kolenama. Je bez pohybu a jen se plácá po hřišti jako vítr v bedně. A jestli to Jarolím včas nezmění, tak je po titulu. To mi věř.

    • Re: Sestava

      (host)     před 17 lety 04.03.2008 13:04 |  
      0 0

      v anglii sme hrály bez tavarese a hra byla svižnější, asi proto. Ale zkusil bych ho tam zase dát, protože teď to stojí opět za prd.vosaa

  5. Re: Nešlo by to lépe?

    (host)     před 17 lety 04.03.2008 08:44 |  
    0 0

    zase další chytrej. Už mě to fakt štve. Tohel je celý možná pravda, ale v tento moment je to zbytečný. Máme 6 bodů z 9 a to je úspěch. Co se týče Abrahama, tak ho moc nemusim, ale Jarolím ví co dělá. Každý zápas se musí jinak, protože sem každej tým přijede betonovat a hrát na doraz osobní obranu, takže se nedá čekat, že budem soupeře doma válcovat. Venku se bude každej tým chtít předvést. Porážka v Brně byla zasloužená, ale musela přijít. Nejde na jaře vyhrát všechno a radějí prohru v brně, než v derby nebo v zápase s teplicema. Podle mě Jarolím stále hledá optimální sestavu a optimální styl hry. A klidně bych se i vsadil, že do zápasu s Ostravou postaví něco jinýho než teď, protože budějovice, most jsou relativně "slabší" soupeři, tak se mohlo dovolit stále zkoušet. Ono se to lehce řekne, jde to lépe, po bitvě je každej generál, ale trener je Jarolim, vedem ligu, máme náskok 4 body, takže s timahle sračkama, co tady ten člověk mele, bych počkal na konec sezony, tam to bude mít důvod to řikat, ted důvod neni. Jarolim má mou plnou důvěru a já věřim, že letos ten titul konečně dáme.

    • Re: Nešlo by to lépe?

      (host)     před 17 lety 04.03.2008 09:06 |  
      0 0

      6 bodu z 9 jako uspech? Ne, to neni uspech, to je povinnost! Vzdyt jsme hrali dva zapasy doma a ty musime vyhravat! Uspech by bylo mit aspon 7 bodu.

      • Re: Nešlo by to lépe?

        quelhar (admin)     před 17 lety 04.03.2008 09:58 |  
        0 0

        Vzhledem k tomu, ze nam dlouhodobe delaji problemy spise zapasy doma s betonari nez zapasy venku s tymy, ktere chteji hrat fotbal, tak se tech 6 bodu ze dvou domacich zapasu da brat i jako uspech.

        • Re: Nešlo by to lépe?

          (host)     před 17 lety 04.03.2008 11:55 |  
          0 0

          6 bodů z 9 úspěch? To snad nemužeš myslet vážně ne? Víš vůbec o tom, že se snažíme hrát o titul???

          • Re: Nešlo by to lépe?

            quelhar (admin)     před 17 lety 04.03.2008 12:04 |  
            0 0

            Pokud z kazdych deviti bodu uhrajeme sest, tak s nejvetsi pravdepodobnosti titul ziskame.

            • Re: Nešlo by to lépe?

              (host)     před 17 lety 04.03.2008 14:40 |  
              0 0

              Tak o tom pochybuju...skutečně pokud by to mělo takto vypadat tak to bude znamenat prohru na každé 3 zápasy a s tím titul skutečně neuděláme. Těch 7 bodů už je jiná káva...

              Nicméně je potřeba něco udělat s tou sestavou...hrát na 2 defenzivní štíty nemá smysl. I když zrovna v Ostravě to asi využijeme a nečekám nějak ofenzivní sestavu. Každopádně pokud bude záloha - Černý - Tavares - Jarolím - Suchý - Kalivoda (Ivana) tak budu spokojen...

              OZ

              • Re: Nešlo by to lépe?

                quelhar (admin)     před 17 lety 04.03.2008 15:21 |  
                0 0

                Suchy je vykartovany, takze misto nej bude samozrejme neoblibeny Abraham.

                • Re: Nešlo by to lépe?

                  JirkaSKS     před 17 lety 04.03.2008 16:24 |  
                  0 0

                  Na Ostravu bych poslal do obrany klasiku: Krajčík, Brabec, Latka, Dříždal,
                  Záloha: Ivana, Abrahám, Černý, Pudil
                  Útok: Blažek, Toleski

                  Brejková sestava, která by mohla na Ostravu platit. Žádný nakopáváni na Střihavku (nic proti němu, na domácí zápasy bude výbornej). Jinak se už nemužu dočkat Šventa s Jandysem, to konečně začnou krajní záložníci lítat :-))

  6. Re: Nešlo by to lépe?

    (host)     před 17 lety 04.03.2008 09:11 |  
    0 0

    No ve vetsine veci se opravdu shodneme. Me naprosto nejvic stve ze hrajem na 2 defenzivni zalozniky a KJ si muze rikat co chce. Nejvic se ale bojim toho, ze si ted KJ naschval postavi hlavu a bude je tam davat i nadale, jen aby ostatnim dokazal, ze on je tedy pan. K cemu nam jsou pak kvalitni utocnici, kdyz jim nema kdo dat kvalitni prihravku. No sem zvedavej na zapas s Ostravou ten podle me rozhodne, jestli pujdem na titul nebo se jeste budem klepat o druhyho fleka. Aloha

    • Re: Nešlo by to lépe?

      (host)     před 17 lety 04.03.2008 09:56 |  
      0 0

      2 defenzivni vedle sebe, to je tak na LM proti o tridu lepsimu souperi typu Sevilla, Arsenal ale hrat to v lize a jeste doma mi prijde ujety. A hlavne z toho mam jako vetsina pocit, ze oba tam nehrajou z duvodu momentalni vykonnosti, ale Abraham (proto ze sme za nej dali 10m=hrac do zakladu) a Suchy (nemuze zas sedet na lavce, kde jeho cena pujde dolu) coz mi prijde hodne spatne. Ta sestava 3-5-2 vypada zajimave. Paja

  7. Re: Nešlo by to lépe?

    bongor     před 17 lety 04.03.2008 09:36 |  
    0 0

    Můžu říct,že v mnohém se s Tebou Slaviatore shoduji.Například v tom,že Pudil není obránce a je ho tam i škoda.Řekl bych ,že byl u obou gólů Brna.Dále Jarolím patří do středu.Tavares je v současné formě nejlepší řešení vedle něj.Rozhodně bych nehrál na tři obránce.Laty by se mohl se Sucháčem střídat vedle Brabčáka a v obraně bych rozhodně ponechal Ferryho a nezapomínal na Hubyho.V útoku Šenky nehraje,protože je zraněný,jinak myslím,že je z naší pětice útočníků nejlepší.Abrahám v současné formě je trochu mimo.Musíme mu dát
    příležitost,aby se stal tím.čím byl v Liberci.Panem nepostradatelným.
    Stejně jako Ty ,ani já jsem nepochopil zášť části našich fandů proti
    Martinovi.Jako jeden z mála odmítl štvát proti Slavii.Za to má u mě
    velkou podtrženou jedničku a pověst velkýho charakteru.Ti co proti němu jdou by si měli uvědomit ,jak se zachoval,když z něj sralťani mermomocí chtěli vytáhnout nějaké invektivy proti našim barvám.
    A to při tom nemohl tušit,že k nám jednou přestoupí.
    Ještě dodatečně:Dík Martine!
    Jinak bych v současném stavu nehledal v jednání KJ nic negativního.
    Podle mě totiž mu teprve přímá konfrontace se špičkou Evropy-Arsenalem a Sevillou ukázala,že na tom nejsme s hráčským kádrem moc růžově.Měl a má snahu se té špičce co nejvíc přiblížit.Ten loňský stav byl v našich podmínkách dostačující,ale to mu nestačí,chce abysme prorazili dál.Proto tolik nováčků.Fakt je,že to jejich zabudování by mělo být pozvolnější.Ale od toho máme nejlepšího trenéra v Čechách.Určitě to zvládne!Ať žije SKS!

    • Re: Nešlo by to lépe?

      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 04.03.2008 10:44 |  
      0 0

      Já taky povětšinou souhlasím. Respektive nemusel bych nutně stavět 3-5-2. . ono přece jen adaptace trochu trvá, ale na druhou stranu je fakt, že tak by se nejvíc hráčů dostalo na "svoje" posty. Ale souhlasím s tím, že prostě v jarních sestavách řada věcí nefungovala. Byť někteří hráči měli i zdravotní problémy( např. Tavares) nebo karty( teď Ferry v ohrožení, příště nebude Mára. . no nechci bejt hnusnej, ale mohlo by to bejt i lepší..) Latka s Brabcem jsou pro mě asi nejpříjemnějším překvapením, jsou poměrně jistí a hlavně laty jde do staré formy. Dan Pudil na beku hraje provizorně a vždycky se ztrácí v rutinních věcech. . rozích, autech, trestňácích. . nemá ten pohyb prostě zažitej. Bohužel to i přispělo ke ztrátě v Brně. Zato střed zálohy Suchý Abraham nefungoval nikdy a hráči si navíc škodí jeden druhému, kdy se jejich vlastností vyrušují místo toho, aby se znásobily. Navíc ani jeden není dlouhodobě ve valné formě a s konstruktivní prací dopředu je to velmi slabé. . jaký rozdíl to byl při příchodu M. Jarolíma. Jak píšeš,Bongore, KJ si leccos ověřil v utkáních s Tottenhamem, ale právě ty jsme hráki na jednoho DZ a dva útočníky. V sestavě 4-5-1 to byla bída. Na závěr k útočníkům. . Mně se velmi zamlouval výkon Blaženy a Ivany. Sice říká povícero lidí, že Blažek se pořád lahvi nevyhýbá, ale na hřišti předvedl, že umí a opravdu je pověstným "uherákem" v českym fotbale. Ivana moc pěkný. . nebojácný výkon. . a to nejen s Mostem( tam už by se vážně neměl bát:-) ale i v Uefě. Navíc by se mi líbil i jako rychlý falešný křídlo. . Střihavka začal velmi slušně, ale s Brnem to nebylo ono, já jsem moc rád, že ho KJ přivedl. . podle mě bude ještě platnej, hlavně v domácívh zápasech. Bohužel má nevýhody (i když i po zemi umí hrát velmi solidně) vysokejch hráčů. . a s tim celej tým. . hra upadá do stereotypu a nákopů:-( Goce se mi zatim líbil hlavně druhou půli s Budějkama. Chybí mu víc důrazu a zarputilosti, do šancí se dostane. . určitě mu to bude padat, ale chtělo by to rychlýho hráče k němu. Už aby se uzdravil Šenky. . ten by hře moc prospěl. . je to poctivej a výbornej plejer. Bohužel to asi budou ještě týdny. . zrovna jako Šmíca. . Bůhví jestli proti Bohemce bude jeden moct nastoupit a kéž by aspoň na derby byli nachystaní. .

      • Re: Nešlo by to lépe?

        mart     před 17 lety 04.03.2008 13:00 |  
        0 0

        No, ja za to nemuzu, ze povetsinou souhlasim s Bulldockem. Muze za to on! Proste nepise blbosti, jak by to mohlo byt, kdy by to bylo jinak, ...nepopisuje ani dojmy svy stary tety, ktera zapasy sice nevidela, ale..... Proste pise svoje pozorovani, a ta jsou, jak sem si overil v dobe kdy sem mohl do Prahy jezdit trochu vic nez ted, povetsinou bud spravna, nebo aspon rozumne mozna.
        Taky me tesi, ze (snad jeste spolecne s quelharem - dik) nehrozi, co se stane az sestoupime, ... a podobne.
        Diky za to Bulldocku, mart

        • Re: Nešlo by to lépe?

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 04.03.2008 13:46 |  
          0 0

          No tak zase abys mě nepřechválil:-))) Dík! Píšu co vidim, co si myslim a co si můžu oveřit, abych nedělal jednostranný soudy.. na JPP už jsem se naučil nereagovat, stejně to nakonec dopadne jinak a já mam radši, když před sebou vidim něco pozitivního.

  8. Re: Nešlo by to lépe?

    Jachym     před 17 lety 04.03.2008 09:40 |  
    0 0

    Trenéři jsme opravdu všichni, takže i já přispěji se svou troškou do mlýna. Latka těžko může hrát se svou „rychlostí“ krajního obránce. Stejně tak by tam neměl hrát Pudil, protože to je klasický (a kvalitní) záložník a na beku je ho škoda. Jarolím může hrát jedině ve středu zálohy, protože na kraj zálohy je šíleně pomalý, což je na tento běhavý post mimořádný handicap a jeho nasazování zatím opravdu připomíná spíše protekci. Zatím mě tedy vůbec nepřesvědčil stejně jako Abrahám. To ale neznamená, že bych na kohokoli pískal, neboť je to IMBECILNÍ, hráče to dál sráží a trpí celý tým. Každý, kdo má IQ větší než 30, by to měl pochopit. Na defenzivního záložníka patří jednoznačně Tavares, ale je dobře, že mu trenér dává najevo, aby neusnul na vavřínech jako loni Belaid. Souhlasím, že Suchý je skvělý na postu předstopera před Brabcem, ale nikde jinde. Naopak jsem od začátku věřil Černému, neboť ho dobře znám od nás z Budějc. Vzhledem k tomu, že ve Slavii je větší tlak než v Dynamu, nehrozí, že by ho nějaký zápas nebavil jako se to stalo občas v jihočeském angažmá. V této souvislosti bude zajímavé sledovat, jak vyřeší Slavia rébus přebytku kvalitních levých záložníků. Kromě Černého je k dispozici rovněž výborný Pudil, možná ještě tuto sezonu se vrátí Švento, v létě třeba přijde Berger. Kádr je ostatně velmi nabitý a možná by nebylo na škodu poslat pár hráčů na hostování (třeba do Budějc:-), pokud to ještě administrativně jde. Dobře vidím situaci v útoku, kde máme vysokého bourače (Střihavka), gólového hráče (Toleski, i když to zatím nepotvrzuje, ale ono to přijde), hračičku (Blažka) a bojovníky schopné hrát i ze zálohy (Ivana, Šenkeřík). A gólmanské duo V+V je oproti Spartě velkou devizou. Z tohoto výčtu vyplývá, že na naší straně je vysoká hráčská kvalita. Teď jde jen o to, aby se Karel ukázal jako dobrý psycholog a udržel týmového ducha, který by utlumil frustrace těch, co zrovna nehrají. Vzhledem k tomu, že Karel Jarolím je s hráči denně a trénování má jako profesi, věřme mu, že ví lépe než my z tribun a od počítačů, co dělat.

    • Re: Nešlo by to lépe?

      (host)     před 17 lety 04.03.2008 10:14 |  
      0 0

      zdravim, tento clanek se zase nese na vlne sestavy a podobnych veci, problemem dosti velkym je , ze zatim na svete veci, ktera by KJ primela cokoliv zmenit na strategii i postavach ,, ktere v jeho dilech hraji, uvaha o tom , ze by snad Suchy mel hrat kraj obrany, nebo , ze by stabilne mel hrat v uttoku tandem Blazek , Ivana vezme za sve jiz v dalsim zapase ,to je jasne temer kazdemu vyjma Lukase. Stejne uvahy nekterych diskutujicich , ze by nekteri hraci mohli odejit na hostovani , ci ze by tento kadr zustal delsi dobu pohromade maji velmi malou pravdepodobnost.Osobne si myslim, ze v soucasnem tymu chybi hlavne vyrazna osobnost, schopna zvladnout krizove momenty , udrzovat dobre vstahy mezi vsemi hraci, Smica trenuje uz delsi cas individualne a popravde receno,pocitat s nim na delsi dobu je temer nemozne. Osobne jsem skepticky i k prichodu Bergra , myslim si , ze vyjma marketinkoveho prinosu by to vypadalo stejne jako se Smicrem. Vedeni klubu navic bude klast daleko vetsi duraz na praci s mladymi hraci, alespon v tomto duchu se vyjadril i Dolezal v poslednich besedach. K cemu se ale priklanim, to je rozhodne udelat poradek v prestupove politice klubu, priklad slavny odchod Gaucha je kratkodobym uvolnenim hrace na
      3 mesice, po kterych mu stale pobezi smlouva ve Slavii , kterou ma uzavrenou do roku 2009 a on samozrejme s navratem pocita, takze by se opet mohly opakovat chvile , kdy budeme platit hrace , ktere ani nechceme.Proste je potreba uz konecne zvolit nejakou strategii, aby se klub behem nekolika let nestal sbirkou prestarlych hvezd , ktere ve sve dobe neco znamenaly, ale ted......I proto je treba v doluhodobem horizontu jasne rict , jakym klubem chceme byt, jak se chceme porvat treba nejen s ligou , ale i s dustojnou ucasti v lize mistru a jak chceme resit nektere mlade hrace/Dockala, Necida, Vachu, Divise/, kteri verejne tvrdi ze za tohoto trenera nemaji sanci. Jiri

  9. Re: Nešlo by to lépe?

    (host)     před 17 lety 04.03.2008 10:05 |  
    0 0

    a jsme zase u toho,jen samý sračky. Melete hovna,jste věčně nespokojený,Jarolím je čurák zasranej ikdyž vedem tabulku,na strahov nejdu je tam zima,hraje se v blbej čas,je to daleko,špinavý sedačky,drahý lístky. Dále naši mladí hráči by to uhráli lépe než ty fetky co přišli,jarolím hraje z protekce. Abrahám je močka ze sparty.....................................atd. Takže vy věčně nespokojený zkurvený dementi v čele s uhratým Lukem a ostatníma kokotama vychcípejte do posledního čuráka. přepudrujte si rypák vy močky zasraný,jo a příště vás zapálím
    P.S. at žije rasismus na fotbale,násilí a nenávist,dýmovnice nejlepší,Polsko do čech vy kundy. Evžen

    • Re: Nešlo by to lépe?

      (host)     před 17 lety 04.03.2008 10:37 |  
      0 0

      Evzene udelam dnes vyjimku a odpovim vam primo, nemuzete cekat, ze vsichni budeme rikat je to skvele, vcera jsem videl utkani Olomouce se Spartou a muzu vam rict , ze to byl skutecne mnohem kvalitnejsi fotbal , nez to co jsem protrpel den predtim. A uvidime po Ostrave, kam jiste zamirite take , jak na tom jsme a to nejen na hristi....... A docela by mne zajimalo jestli na ten Starahov chodite pravidelne a ze melu sracky , tak to vecne vyargumentujte, co se tyce Slaviatora, mam s tim jak pise problem , ale budme radi , ze je vubec ochoten to delat . Jiri

      • Re: Nešlo by to lépe?

        (host)     před 17 lety 04.03.2008 11:27 |  
        0 0

        Evzen chodi pravidelne,nebot snim navstivuji kazde domaci utkani i ja. Plus je potreba rict,ze jsme oba absolvovali 90 procent vyjezdu. Sparta vcera hrala mrdku. Slaviator je ubozak.Doporucuji se podivat na jeho stranky,kde si protireci na kazdych dvou radcich. Prokop Mikule

      • Re: Nešlo by to lépe?

        PetCC     před 17 lety 04.03.2008 11:41 |  
        0 0

        Kvalitnější byl včerejší zápas v obraně, ale v ne v útoku. A navíc, já si protrpěl pondělní zápas, v neděli jsem byl naprosto v klidu (až na hrozný spoludiváky za mnou), Most hrál fotbal, předvedl i pár pěkných akcí, nebetonoval a hlavně nebezpečně nefauloval, my jsme celkem v klidu vyhráli, takže já byl se zápasem celkově spokojenej. Nemůžu za to, že si vy a spousta dalších si hrůzou okusujete nehty už když týmy nastupují na hřiště. Já zkrátka mám k hráčům plnou důvěru a věřím jim, že každý zápas (v lize) vyhrajou.
        Ale toho, že někdo zrovna nehraje moc dobře, si samozřejmě všímám, ale rozhodně mu to při zápase nebudu dávat najevo. Ještě teď smutně vzpomínám, jak se před 13-15 lety volávalo "Bejbl ven" a doufám, že se toho znovu nedočkám.

  10. Re: Nešlo by to lépe?

    KING25     před 17 lety 04.03.2008 10:10 |  
    0 0

    No teda koukám, že se nám slaviator rozepsal. Oni by ty jeho názory snad měli něco do sebe, kdyby je neměnil jako ponožky. Hlavne těd se musím smát při tom kometování abraháma, jak ho obhajuje a prý ho chápe, co udělal v teplicích. Při tom pod článkem, o přestupu Abraháma to komentuje slovy, že je v šoku a pod mím komentářem se mě snaží přesvědčit, že takový problematický hráč do slavie nepatří. No je pravda, že se tam podepsal jako Luke, ale kdo se tu pohybuje už nějakou dobu, tak moc dobře ví, že se jedná o stejného člověka. Jen píše hold pod více nickama různé názory, aby aspon v jednom měl pravdu :-) takže by se dalo říct, že pár jedinců jsou i několikanásobní trenéři :-)

    • Re: Nešlo by to lépe?

      (host)     před 17 lety 04.03.2008 10:14 |  
      0 0

      k25o!

    • Re: Nešlo by to lépe?

      (host)     před 17 lety 04.03.2008 16:55 |  
      0 0

      Mas pravdu kingu, Luke je curak! k25o!

  11. Dogma o dvou DZ

    quelhar (admin)     před 17 lety 04.03.2008 10:10 |  
    0 0

    Co si vzpominam, tak KJ vzdy chtel, at se do obranne faze muzstva zapojuji vsichni hraci. Proto zvlast po strednich zaloznicich chtel vzdy, aby umeli dobre branit, ale zaroven take aby umeli zalozit utocnou akci presnou prihravkou, pripadne si nabehnout k vapnu a zakoncit strelou. Loni hravali ve stredu zalohy Jarolim s Hrdlickou. Zadny z nich nebyl puvodne DZ, ale postupem casu se z obou (a predevsim z Lukase) stali univerzalove, branili obstojne a u Lukase zacinala vetsina nasich rychlych akci smerem vpred.
    Myslim, ze totez se snazi nyni trener udelat se soucasnym kadrem. Martin Abraham je na takovou pozici idealni typ. Prestoze ho vsichni nazyvaji defenzivnim, tak v minulych sezonach strilel dost branek a v Liberci i Boleslavi rozhodne nebyl jen boricem. Ten hrac umi hrat univerzalne na vysoke urovni a proto hraje v zakladu. Az se dostane do formy (a ja myslim, ze uz zapas s Mostem naznacil, ze se zlepsuje), tak bude nasim klicovym hracem.
    A co se tyce Marka Sucheho, tak je jen pro jeho dobro, ze se ho trener snazi naucit taky hrat smerem dopredu. V soucasnosti je jeho hlavni devizou samozrejme defenzivni hra, ale take ma obcas naznaky, kdy nejakou akci zalozi (zrovna si vzpominam na Standuv gol Plzni na 3:0, kdy Marek odebral souperi ciste mic a poslal presny pas na volneho rozbehnuteho Standu).

    Zaver? Nehrajeme na dva DZ a KJ tak nikdy hrat nechtel. Vzdy chtel hrat na dva univerzalni zalozniky. Zatimco Abraham takovy uz je a jen potrebuje najit formu, tak Marek Suchy se to uci - jinak nez v zapasech se to naucit nejde.

    • Re: Dogma o dvou DZ

      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 04.03.2008 10:52 |  
      0 0

      To je sice relativně pravda, ale proč musí hrát zrovna oba dva vedle sebe, když se ani jeden s valnou formou nepotkal? Přitom můžou hrát Černý, Jarolím, Volešák, všichni dobří dopředu a černý práce se neštítí( hlavně ten Černý, teda.. :-))) a Tavares, kterej je(když má den a v neděli měl) výbornej dozadu a má i konstruktivní myšlenku a hlavně tehniku. .Podle mě si jasně řekl o základ.

    • Re: Dogma o dvou DZ

      (host)     před 17 lety 04.03.2008 11:26 |  
      0 0

      Quelhare, my hrajeme o titul, není čas na experimenty, není čas čekat, až za dva měsíce Abrahám chytne formu, není čas učit Pudila hrát levého beka, není čas učit Suchého hrát v záloze, Marek Jarolím nemá v sestavě co dělat, je pomalý, hraje nekontaktní fotbal, hraje špatně v defenzivě, průměrně v ofenzivě, na postu středního záložníka máme lepší hráče. S Tvým myšlením bychom neskončili ani do třetího místa. Slávia potřebuje výsledky, chápu, že máš blízko k trenéru Jarolímovi, ale snaž se dívat na věc trochu objektivně a ne obhajovat věci, které nelze obhájit. To je patolízalství, to není názor.

      • Re: Dogma o dvou DZ

        quelhar (admin)     před 17 lety 04.03.2008 11:54 |  
        0 0

        Ja ani tak nehajim nazory trenera jako spis se snazim vysvetlovat, co asi zamysli tou sestavou. Sam bych to taky poskladal jinak, ale ja nejsem trener a tak se snazim pochopit, proc hraje sestava, ktera hraje. Nadavat a psat, ze hrajeme blbe a ze by to kazdy postavil jinak - takovych nazoru tu je dost. A tak se snazim prezentovat trosku odlisny pohled na vec.

        Jestli se ovsem z SN ma stat misto, kde se bude pouze nadavat a nebude tu misto pro jine nazory, tak by to bylo aspon pro me dost smutne.

        Takze jen kratce - napr. Pudil v domacich zapasech proti tymum jako je Most IMHO klidne muze hrat leveho beka. Pokud chceme mit uderne kraje, tak je to dokonce velmi vhodne. Nedostatky v obranne fazi se neprojevi, protoze souper prakticky neutoci.

        Uz jsem asi vyjimka, ale ja trenerovi porad verim. Za tri roky, co tu je, odvedl slusny kus prace a jsou za nim videt vysledky. Takze zatim nemam duvod ho virtualne odvolavat a spis se snazim pochopit, co ma s tymem v umyslu.

        • Re: Dogma o dvou DZ

          (host)     před 17 lety 04.03.2008 12:30 |  
          0 0

          Quelhare, nikdo Ti nezakazuje psát jiné názory, byl bych první, kdo by se proti tomu ohradil. Pluralita názorů patří na SN a jsem za to rád. Stejně tak jsem rád, že tu většina píše slušně a nepoužívá vulgarismy. Nikdo také nevolá po odvolání trenéra. Ale to neznamená, že i Karel Jarolím nedělá chyby. Chybovat je lidské. A většina z nás upozorňuje na některé chyby, které se nakonec ukázaly chybami. Všichni si přejeme úspěch, ale nemá si smysl nalhávat, že hrajeme dobře, že se nedělají chyby. Toto falešné nalhávání si by se nám mohlo vymstít. Karel Jarolím by se neměl na ty, co mají jiný názor, dívat jako na nepřátele klubu. Neměl by názory jiných považovat za kampaň, ale měl by si udělat analýzu, proč jsou tyto názory ve většině. Pišme, stejně tak fanděme, ale slušně.

          • Re: Dogma o dvou DZ

            quelhar (admin)     před 17 lety 04.03.2008 12:42 |  
            0 0

            S tim souhlasim. Nektere veci proste nejspis fungovat nebudou, jako treba M. Jarolim na pravem kraji zalohy. Ja mam proste tendenci nehanit uplne vsechno bez rozdilu. Ale treba Abraham uz proti Mostu zahral slusne, Pudil na beku v zapasech proti slabsim souperum doma je taky celkem dobry napad. M. Suchy v zaloze - zatim to nejde, ale ten hrac proste asi z ekonomickych duvodu nemuze sedet na lavici... U kazdeho hrace je to proste odlisny pripad.
            Nelze rict, ze Jarolim, Abraham, Suchy ven, Volesak, Kalivoda, Tavares dovnitr. Tak jednoduche to proste neni.

  12. Re: Nešlo by to lépe?

    quelhar (admin)     před 17 lety 04.03.2008 10:13 |  
    0 0

    Mimochodem, zajimava zprava uplne mimo tema -

    Dnes 09:32 Fotbalisté Bohemians 1905 získali pro boj o záchranu v první lize nečekanou posilu. Po dvoutýdenní společné přípravě s týmem se ve Vršovicích definitivně domluvil 1,5leté smlouvě záložník Tomáš Kuchař

    • Re: Nešlo by to lépe?

      (host)     před 17 lety 04.03.2008 10:30 |  
      0 0

      Ano Tomas Kuchar hral jiz o vikendu na Vysehrade, jeho hra nebyla nejhorsi, ale osobne si myslim, ze na Bohemce je v soucasne dobe minimalne 6 lepsich zalozniku. Tomas sel podle nekterych zdroju se smlouvou hodne dolu a tim se stal pro Bohemku zajimavy , navic to nemusi byt nutne posledni hrac, ktery jako amater do klubu prijde. Jiri

  13. Re: Nešlo by to lépe?

    Eluin (přítel SN)     před 17 lety 04.03.2008 10:42 |  
    0 0

    Hra na 3 obránce by byla přímo vražedná, i když..možná by neotřelá taktika v naší slavné lize slavila úspěch.. Já osobně bych do útoku preferoval duo - za optimálního stavu - Šenkeřík, Blažek. Střed zálohy by měl vykazovat jak tvrdost, důraz, tak i techniku a rychlost - Tavares, Abraham (Kalivoda).

    • Re: Nešlo by to lépe?

      (host)     před 17 lety 04.03.2008 15:43 |  
      0 0

      Neotřele s ní hrál podzim Ščasný v Boleslavy.

  14. Re: Nešlo by to lépe?

    (host)     před 17 lety 04.03.2008 10:44 |  
    0 0

    Máááártin Abrahám 4ever! myst

    • Re: Nešlo by to lépe?

      (host)     před 17 lety 04.03.2008 11:37 |  
      0 0

      Trochu z jiného soudku. Rrozměry nového hřiště v Edenu budou
      105 x 68 m.Nevím, ale čekal jsem větší hřiště, vzhledem k tomu, že hrajeme kombinační fotbal a na větším hřišti se hůř betonuje.
      pom

      • Re: Nešlo by to lépe?

        (host)     před 17 lety 04.03.2008 12:46 |  
        0 0

        mám dojem, že rozměry hřišť si tady v česku nadiktoval svaz - chce mít hřiště všude stejná (myslím, že je to v rámci projektu "stadiony 2003"....)

        • Re: Nešlo by to lépe?

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 04.03.2008 13:59 |  
          0 0

          Je to tak. Měl by to bejt standartní rozměr. Větší neni ani na Letný, V Teplicích. . nikde. . akorát v Hradci prej maj 70 na šířku, a Strahov má ofiko 107, ael těžko říct. . jinak všude tenhle rozměr a já bych řekl, že je to dost. Doma si poradíme, spíš aby ty zakopávači typu Žižkov neměli doma podmínky na tu svojí hrůzohru. . a Bohemka měla 100x64. . a teď nevim, možná to taky museli prodlužovat v létě. . tušim, že se to dělalo. .nebo jestli dostali výjimku??
          Tady odkaz-je to už starší -2004. http://www.luzany.cz/fotbal/stadiony.htm

          • Re: Nešlo by to lépe?

            (host)     před 17 lety 04.03.2008 14:13 |  
            0 0

            Díky za info, to mi nějak uniklo, ale zase jsme na tom bitý mi.
            Všude je dáno určité rozmezí:
            Hrací plocha musí mít tvar obdélníka. Pomezní čára musí být vždy delší, než čára branková.
            Délka: minimum 90 m (100 yardů), maximum 120 m (130 yardů)
            Šířka: minimum 45 m (50 yardů), maximum 90 m (100 yardů)
            Hrací plocha pro mezinárodní utkání
            Délka: minimum 100 m (110 yardů), maximum 110 m (120 yardů)
            Šířka: minimum 64 m (70 yardů), maximum 75 m (80 yardů)
            pom

            • Re: Nešlo by to lépe?

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 04.03.2008 15:25 |  
              0 0

              Je to tak. . kdyby nedejbože přišlo nějaké "stadiony 2009", kde jbude délka 108, šířka 71, tak už vidim, jak budem bourat tribuny. .

  15. Re: Nešlo by to lépe?

    (host)     před 17 lety 04.03.2008 11:56 |  
    0 0

    Dobrý den přeji Vám všem,
    po přečtení mnoha a mnoha názorů a nejen těch, které jsou pod článkem od Slaviatora se domnívám, že se příliš hrabeme ve všelijakých možných i nemožných situací, možná vzniklých postavením či nepostavením toho či onoho hráče tam nebo jinam. Pokud se vrátím k zápasu s Mostem, nevím kdo tu psal, že tam bylo stejně lidí jako s Budějkama. Už to je nehorázné tvrzení. Prostě tam bylo opravdu daleko víc lidí a tečka. Co se týče hry, proti Mostu to už nebylo tak udřené, byly tam už náznaky souhry a prolínání některých hráčů (jen mě prosím nekamenujte pokud máte jiný názor, tak jsem to viděl já). Ve druhém poločase určitě i K.J. napovědělo sestavení hráčů další posun při skladbě mužstva. On se pouští do variant, které potřebuje zkusit v ostrém zápase v lize a sám je nezná jak dopadnou. Tím se ho nechci zastávat, ale myslím si, že K.J. je tak zapálený slávista jako málokdo z nás a Slávie je pro něho v současné době všechno. On nese první hlavu na špalek. Přečetl jsem tu poznámky, že K.J. je absolutista, který nesnese kritiku nikoho a všichni se bojí mu odporovat. Nezlobte se, ale to přeci není žádný argument, který se dá nějak vzít. To jsou jen bohapusté doměnky, že zítra bude pršet, pokud tedy zrovna nebude hezky. Uvědomme si všichni, co fandíme Slávii, že zrovna tyhle pochybovačný řeči a všelijaké ty rádobyzprávy o tom či onom jsou kontraproduktivní. Mohu Vás ubezpečit, že klucí slávistický tyhle naše debaty čtou a rozebíraj a berou je vážně. Myslíte si, že Abrahámovi je to jedno, že na něj bučíte? No sakra že není. Že M. Jarolímovi to nejde tak jak by chtěl? A K. Střihavka a další. No tak jim tady ještě všem dejme pořádně do kožichu. Ba ne, tyhle řeči sami od nás už nás několikrát dostali až dopr....... Tak já tedy říkám a prosím znovu a znovu, přestaňme pořád takhle blbě pindat (někdo to tu napsal daleko expresivněji a ostřeji), podívejte se na včerejší výkon Sparty. Vždyť to byla hrůza a co....? Nic, jedou dál. Tak mi pojďme taky. Už jsem tu psal, že pokud budeme hrát a makat, uhrajeme si to sami. Ano souhlas že Brno se nepovedlo. Chvílema docela slušný chaos na hřišti. No tak to pojďme napravit a znova a znova hrát a makat. Zkuste někdo říci, že jste neviděli i na tom Abrahámovi, že by při tom zápase s Brnem něco vypustil a dokonce mohl vyrovnat. Taky jsem nebyl nadšenej, ale vyřvávat na něj prostě nebudu. Nejdříve si musím vzpomenou sám na sebe, jestli já dělám všechno dobře a správně abych mohl pak někoho soudit. Jedeme do Ostravy a bude to tam perné, ale Ti kluci to ví a K.J. taky. Pojďme jim fandit a ukázat jim to co jsem mohli jako fandové a fanynky vždy nabídnout. Že už nejsme jako ty uhekaný a "ímrvére" nespokojený dědkové "ze starý dřevěný tribůny z Edénu", ale fandové , co se svým týmem jdou pořád dál v dobrém i špatném.

    P.S. Dušanovi a i dalším našim marodům přeji brzký návrat na zelený pažit. Tak vzhůru do boje s "Naší Slávií"
    Sokrates 55

    • Re: Nešlo by to lépe?

      (host)     před 17 lety 04.03.2008 12:29 |  
      0 0

      Sokrate jako obvykle jste pozitivne naladen a opet jste predvedl ten spravny slavisticky koncert, ale proste fakt , ze KJ veliky jak mu rikaji jeho spoulpracovnici neprijima lehce kritiku od nikoho , dokazala bohuzel tiskova konference po zapase s Mostem a jeden rekneme provokujici novinar, proste mi chybi oponentura typu treba v Liberci Skorpil versus Kozel a j., nebo treba Teplice Rada versus Hrtdlicka a tak bych mohl pokracovat, proste ze mne cisi urcita neduvera v jeho kroky , ktere dela/ prestupy, v nichz ma bohuzel nedostiznou volnost, nic na tom nemeni ani to , ze vedeme ligu ani ze ji vyhrajeme/doufam/. Material , ktery KJ dostal a nebo si sam vybral musi minimalne totiz prokazat stejnou vykonnost ne-li lepsi prokazat v Evrope a to se zatim nestalo. Na Abrahama jsem nebucel a, ani ho nevypiskaval a navic vas ujistuji, ze ten si opravdu z toho nic nedela, ma velmi silny zaludek a necim podobnym si uz prosel. Uz ponekolikate musim vyvracet mytusy o tom , ze hraci i treneri ctou pravidelne Slavisticke noviny, ne neni to pravda a pod toto moje konstatovani se vam klidne podepisi. Kj je urcite Slavista, ale popravde je to hlavne profesional, ktery ma jeden z nejvyssich vydelku v lize a jako fanousek mam pravo po nem zadat maximum. Proste to reknu jednou vetou, cekal jsem jine vykony predevsim jine kvality. A k te Sparte, vase konstatovani, ze vcera byla tragicka je typickou ukazkou podcenovani soupere , jehoz jsme se hojne dopustili nekteri i v pripade Olomouce u nas na podzim. A tady to zacina, napred jsme vsichni machri , pak se divime a pak ti ....... tady po prohranem zapase vykrikujinesmysly o odvolani trenera, A to je dle mne nas nejvetsi problem. jiri

      • Re: Nešlo by to lépe?

        (host)     před 17 lety 04.03.2008 12:49 |  
        0 0

        Muzete nekdo napsat nebo dat odkaz na to co bylo na te tiskovce? Ja o tom nekolikrat cetl, ale nic poradne nevim.

      • Re: Nešlo by to lépe?

        quelhar (admin)     před 17 lety 04.03.2008 12:52 |  
        0 0

        Daleko horsi je, ze nesmysly o odvolani trenera se vykrikuji i ted, kdyz jsme porazili Most...

        Nepodcenujme soupere, mejme k nim respekt, ale zaroven budme realisti, Sparta neni tym z jine dimenze, nebude se konat zadna jejich spanila jizda za titulem, bude ztracet body. Stejne jako my. Kdo jich ztrati mene, ten ziska titul. A na nasi strane je ted naskok ctyr bodu. Situace je podobna jako loni, kdy jsme takovy naskok meli devet kol pred koncem. Pokud se vyvarujeme snury nekolika zapasu bez vitezstvi, tak mame vsechny predpoklady ziskat titul. Loni jsme v sesti zapasech ziskali pouhe tri body, Sparta o deset vice.

        Takze pokud budeme z kazdych tri zapasu ziskavat sest bodu, titul vyhrajeme. Prvni takovy "trojzapas" mame za sebou a sest bodu jsme uhrali. Pokud tohle zopakujeme jeste trikrat a ze zbylych dvou zapasu uhrajeme 4 body, tak nam to nejspis na titul stacit bude. Samozrejme, cim vice tim lepe.

        • Re: Nešlo by to lépe?

          (host)     před 17 lety 04.03.2008 13:01 |  
          0 0

          k tiskovce zadny odkaz nemam, bud si recti pondelni sport, kde je vse popsano , nebo je to na slovo presne vyliceno i v tomto clanku Lukase Vojtecha bez vnejsich reakci KJ , terym se venuje Sport. jiri

        • Re: Nešlo by to lépe?

          bongor     před 17 lety 04.03.2008 14:09 |  
          0 0

          Já tedy nemám čas číst všechno,ale jestli tady někdo žádal odvolání trenéra tak to mi hoši promiňte,to by mohlo chtít akorát naprostý přiblblo.Karla nám všichni záviděj.Podívejte se jinam,co tam mají za exoty.Sralta,Žižkov atd.Ty byste chtěli do Slavie?Navíc je Karel totální srdcař-slávista.O tom nemá cenu vůbec diskutovat.A pozor na provokatéry "odjinud"/jejich sen je Rumunsko/.Něco nám tady napíšou a my se budeme kvůli tomu hádat?

          • Re: Nešlo by to lépe?

            quelhar (admin)     před 17 lety 04.03.2008 15:25 |  
            0 0

            Abych nikomu nekrivdil, tak na plnou hubu to tu nikdo jeste nerekl. Jen tu jsou nazory, ze hraci hraji z protekce, ze kterych si ja osobne odvozuji, ze za jineho trenera by se to nestalo, takze to je takove skryte odvolavani trenera... :o)

            • Re: Nešlo by to lépe?

              (host)     před 17 lety 04.03.2008 15:31 |  
              0 0

              Nazory, mne to rekl treba trochu jinymi slovy Lubos Kozel uz v lete, kdyz jsem mu rikal proc nam taha pryc nase hrace, doslova rekl , ze tady si nemaj sanci zahrat a bohuzel mel pravdu. jiri

              • Re: Nešlo by to lépe?

                (host)     před 17 lety 04.03.2008 17:59 |  
                0 0

                S přístupem pana Váchy a dalších tu šanci asi opravdu nemají a je to jedině dobře. Pokud si někdo chce v 18ti letech nárokovat místo v základu bez ohledu na výkony a jinak odchod pryč, tak co s ním?

                Jinak jsem si o vás už začínal myslet, že jste schopen i vyplodit vlastní názor, ale to neustále tlumočení Kozlových názorů, to je ubohost... Pod Kozlem by zase neměli šanci jiní, kteří tu dnes jsou. Tak to prostě je, každý trenér má právo vsadit na "svoje koně". Jarolím si přivedl "svoje" Ivanu nebo Abrahama, Kozel do Liberce zase Gecova s Váchou. Úplně stejná situace. Jediný rozdíl mezi těmi trenéry ale je - výsledky. Zatímco Kozel málem zničil Jablonec, my jsme chodili na Jarolímův tým na Ligu mistrů!

      • Re: Nešlo by to lépe?

        (host)     před 17 lety 04.03.2008 12:59 |  
        0 0

        Vážený pane Jiří,
        nemusíte se mi pod nic podepisovat, charta je podepsaná už od roku 77. Tak jak vy tvrdíte, že hráči SN nečtou, tak já zase s klidným svědomým prohlašuji, že je čtou a nemám pocit, že bych tu budoval nějaký mýtus..... Jako fanoušek máte právo cokoliv a žádejte maximum, já ho přeci chci taky. Ano, možná že má Abraham silný žaludek, ale to bučení mu vadilo a dokonce to řekl při odchodu do kabin po děkovačce. Ke Spartě - konstatoval jsem, že to byla hrůza a ne tragedie (s obsahového naplnění slov je to velký rozdíl). Spartu jsem nikdy nepodceňoval a také proto neskanduji tu blbinu "Smrt Spartě". Pokud si sám sebe pamatuji a také co píšu, píšu pořád doufám stejně. A v poslední své větě pane Jiří potvrzujete to, co právě pořád říkám. Tak pěkný den a všem slávistům pevnou mysl. Sokrates55
        P.S. To jest i pro Vás pane Jiří

        • Re: Nešlo by to lépe?

          (host)     před 17 lety 04.03.2008 13:15 |  
          0 0

          Nehladě na to, že bučení a pískání (na Abrahama) nenese nelibě jen on, ale i celý tým a zrovna v nedělí nebyl horší Suchého. . Ale znáte to. . mezi slepými. . Já se naopak divil, jak vřele se aplaudovalo Blažkovi, byť výkon podal znamenitý. S tou oponenturou KJ má Jiří pravdu. Bylo by dobré, kdyby asistenti měli tak silné charisma a důvěru, aby Kj uznal a přemýšlel o jejich námitkách. . pokud tedy nějaké mají, ale při pohledu na hru je snad mít musí. . Minimálně kamarád Růža by mu mohl napravit optiku:-)

          • Re: Nešlo by to lépe?

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 04.03.2008 13:36 |  
            0 0

            Pardon, byl jsem odhlášen. . takže Bulldock:-)

      • Re: Nešlo by to lépe?

        AKI     před 17 lety 04.03.2008 14:07 |  
        0 0

        Oba vaše články mají mnoho do sebe!!! Jak Sokrates,tak Jiří tady zmiňují "válku" proti Slavii, resp. Abrahamovi. Otázka je: nedělá si to Slavia sama?? Od Budejek tam už nebyl na hřišti takový chaoz,to je pravda,ale kde ja ta lehkost a předvedená hra na jeden dotek. Jasně,ne vždy to jde a daří se,ale ať se na mě nikdo nezlobí,když na Strahov přijede poslední Most,tak se ani za půlku nesmí dostat a prát to na bránu,dát jim "bůra" a čágo bélo. Dobře si pamatuju loňské zápasy s Plzní,Brnem i MB kdy jsme je fakt přehrávali a prali to na bránu. Tady může být námitka,že ne všechny zápasy jsme vyhráli,ale mě teď jde spíš o předvedenou hru a nasezaní. Jarní první 3 kola z tohodle nenabídli skoro nic. Slavista jsem byl,jsem a budu,ale neni mi jedno že Slavia se poráží sama.... AKI

        P. S. Vim že Abraham si za to uplně nemůže(nechtěl jít upřímě do Slavie) ale pískot byl na místě(jsem bastard,já vim...)

        • Re: Nešlo by to lépe?

          (host)     před 17 lety 04.03.2008 14:27 |  
          0 0

          Dobrý den Vážený AKI,
          žádná válka a už ne bastard. To je plně Vaše právo a já ho respektuji. Pokud jde o ta zmíněná utkání s těmi soupeři, tak s Plzní to ještě šlo, s Brnem to bylo 2:1 a měli jsme toho plnou zadnici a s M.B a s Olomoucí jsme uhráli remízu (kdeže "bůra"). Moc jsme je nepřehrávali a těch střel taky zase tolik nebylo. To jen k těm argumentům, ty se dají buď potvrdit a nebo v tomto případě napadnout. Jarní tři kola nebyli ideální a měli k dokonalosti daleko.
          Taky mi není jedno, když ztrácíme body a hra není dobrá. Souhlasím i s tím, že by K.J. měl mít k sobě někoho (něco jako "vox populi"), aby se sám do sebe nezamiloval. Jenomže to je až to druhé oč tu běží. V první řadě se musíme podívat sami na sebe a na ten houfeček fandů co tam pořád stále stejně chodíme. My bychom měli rozpoutat uragán silného fandění, bojových písní a vyzývání hráčů k boji o titul. No místo toho nás tam fandí nějakých 400 možná 500 lidiček co je opravdu slyšet a pak tu a tam se přidá tu někdo na hlavní a nebo naproti. To je jako ten šik nás slávistů. To už je pomalu někdy víc diskutujících tady.
          Já se snažím jen nám všem povědět, že teď je třeba opravdu táhnout za jeden provaz a ne se s prominutím rozes..... pardon rozebrat a rozložit zevnitř. A nikoho jiného než nás za tím nehledám. Sokrates 55

          • Re: Nešlo by to lépe?

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 04.03.2008 15:22 |  
            0 0

            Tak tak, Sokrate, ale k tomu je třeba, aby všechny odstředivé tendence ustoupily, aby každý trochu slevil.. když tohle nebude, tak jsou v tom chlapci na hřišti zase jen sami. Mně to přijde, že se tady dělí kořist ještě před bitvou a Vy na to správně poukazujete. Prostě je třeba, aby divák pomohl hráčům. Začíná zápas a všechno jde stranou. . sestava je daná a neměnná( relativně) a právě ta musí uhrát vítězství a my jí můžeme/musíme hlasivkami pomoct! Neříkám nekriticky následovat a kejvat na to, co se nám nelíbí, ale to chce překousnout a na 90 minut vypustit. Potom můžeme přidat svou připomínku na vedení, na trenéra, na hráče. .ale slušně a věcně. Nadávky a prvoplánové chytračení ničemu neprospěje. Ať žije Slavie!

          • Re: Nešlo by to lépe?

            AKI     před 17 lety 04.03.2008 18:39 |  
            0 0

            Tak samozdřejmě,nedá se nic než souhlastit. Ale u těch zápasů v loni bych to přeci jenom viděl trochu jinak - hráli jsme sice v křeči,ale byla to hlavně fotbalová křeč,kdy soupeř hrál v 10 na vápně a střelbu máme už druhou sezonu zakázanou(to by mě zajímalo proč...) Mě nechybí objektivnost a taky vim,co to je začít u sebe a respektuju tady vesměs všechny názory. Návštěvy = no comment,kdo chce a může,ten jde(mě překvapila návštěva cca 5500). Já si zašel po dlouhé době na západ,ať vidim jaká tam je atmosféra a jak to "chodí" na lavičce. Když tam vidim slávisty jako p. Petráka a ostatní "ikony" tak to zahřeje i přes nepovedenou hru,pak si vyslechnu pani Zikovou si oddechne a řekne:"tak si musim dát dvě píva,když jsme jim dali jenom dva kusy" a před sebou jsem měl mladé slávistky atd. a to je asi ten provaz o kterém mluvíte. Já ho mám taky rád a budu za něj táhnout i v divizi,ale jak sám uznáte,Slavia se teď "ničí" sama.... AKI

    • Re: Nešlo by to lépe?

      (host)     před 17 lety 04.03.2008 13:02 |  
      0 0

      Také přeji dobrý den....

      Musím Sokratesovi 55 poděkovat,konečně po dlouhé době opravdu názor, který má myšlenku!

      Chápu, že většina negativních názorů převládá z důvodu abychom opět po kolikáté již nepřišli o vybudovaný náskok a o vytoužený titul. Známe to všichni..zase vedeme na jaře ligu , ale vyhrajeme ji?
      Není na čase být malinko optimistmi? Opravdu je fér na hráče bučet? Nebo jenom nedokážete své tvrdohlavé palice přesvědčit ,že mýlit se je lidské? Ono se to ve skupině podobných srabů za zády bučí pěkně co? ale kdo z Vás by to dokázal obhájit tváří tvář trenéru nebo hráči?

      Nebo jste jen banda poblblých skínů s vygumovanou hlavou a bez vlastní myšlenky?

      Nelze se ubírat směrem k vyspělým fotbalovým zemím, když nejste schopný přinést opačnm směrem to co tam považují za samozřejmost....podporu svého týmu a svých hráčů. umíme opravdu jenom hezky po česku držkovat a nadávat? A nepleťte si to s objektivní kritikou...do té máte většina daleko...

      Opravdu se mi zdá, že jste všichni neustále nespokojený!Dříve se na těchto stránkách našlo alespoň pár rozumných argumentů, ale co teď? Nato je jedno přísloví: Serete si do vlastního hnízda!

      A jenom vypatlané embria podrážejí nohy vlastnímu týmu.Dříve jsem byl na kotel hrdý, ale teď Vám maličko narostli křídlaa je potřeba je přistříhnout!Kde zůstalo Vaše HRDÉ slávistické srdce????

      Brawe

      • Re: Nešlo by to lépe?

        (host)     před 17 lety 04.03.2008 14:21 |  
        0 0

        Co jsi to za blba, že bys chtěl lidem stříhat křídla? A jak je chceš stříhat? Povídej? Ty bys snad slavisty zmlátil nebo co?

    • Re: Nešlo by to lépe?

      (host)     před 17 lety 04.03.2008 14:22 |  
      0 0

      Skvěle napsáno, skoro se vším souhlasím. pom

    • Re: Nešlo by to lépe?

      (host)     před 17 lety 04.03.2008 14:28 |  
      0 0

      re: Sokrates 55
      Skvěle napsáno, skoro se vším souhlasím. pom

      • Re: Nešlo by to lépe?

        (host)     před 17 lety 04.03.2008 15:01 |  
        0 0

        Vazeny pane Brave, chte nechte musim odpovedet na vasi kritiku nasich prispevku, zivot vam prinasi ruzne situace, nekdo si mysli ,ze to , ze vedeme ligu je vse a jini zase opak. Nemam zajem vas skandalizovat, ale takovy kotel , jaky mame nyni jsme uz nemeli hodne dlouho, to ze cast mladych lidi nese nelibe protezovani urcite skupiny hracu nevidim jako spatne, prave naopak, jinak vam poskytnu male info. na Abrahama bucela take hlavni a zrejme to nikomu nevadi. Mam uz delsi dobu urcitou uctu k lidem, ktery ve svym volnym case delaj neco navic pro Slavii, /choreo, plakaty, vyjezdy/ a vubec mi nevadi jejich nazory . k. Naopak obdivuju lidi, ktery stojej za svym nazorem, ktery si vezmou slavistickou salu treba do skoly , kde dostanou pres hubu. Nemam radost z toho , ze bych mel byt povinne spokojen ze ztraty mnoha talentovanych hracu, Slavistu, srdcaru, jejichz chybou byl spatny agent. Nemam radost , ze mam byt spokojen s hraci , kteri casto ke klubu nemaji vstah a rodinni prislusnici vykrikujji nesmysly o rychlem odchodu ze Slavie. Proste budme soudni. jiri

        • Re: Nešlo by to lépe?

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 04.03.2008 15:31 |  
          0 0

          Máte zase kus pravdy, ale k většině těch vašich připomínek bych dodal něco o přísloví s brodem a kalhotami. . Hodnotitelem úspěchu je sezona, případně půlsezona a ne pár kol, či dva měsíce přípravy, proto si nechme obviňování a invektivy schované do třicátého kola. . Možná, že řadu z nich už pak nebude třeba vytahovat a na ty správné bude dost prostoru. .

          • Re: Nešlo by to lépe?

            (host)     před 17 lety 04.03.2008 15:36 |  
            0 0

            Zdravim vas, v tom je totiz jedinecnost teto diskuze, diskutujeme dnes, ne zitra , za rok, vyjadrujeme svobodne sve nazory a jak spravne pisete , vse posoudi cas. jenze mlcet nelze, protoze nektere veci si reseni zadaji, jiiri

            • Re: Nešlo by to lépe?

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 04.03.2008 16:18 |  
              0 0

              No to je sie pravda, ale když někdo dělá analýzy jak se špatně ubíráme po třetím jarním kole, tak jsme s kalhotama na půl žerdi už v Říčanech. . a do Havlbrodu daleko:-) Ale naštěstí má řada lidí krátkou paměť a nemusí odvolávat. . (Tohle zase neberte primárně jako útok na svojí osobu, myslím to obecně. . těm, kteří nadávali na Vaniaka, na Černého. Abrahama atd. . )

            • Re: Nešlo by to lépe?

              (host)     před 17 lety 04.03.2008 20:09 |  
              0 0

              Tvoje zmínka o krátké paměti mě vyprovokovala k příspěvku. Již delší dobu uvažuji o příspěvku, kde by bylo vhodné připomenou loňské jaro a jisté paraleli. Pokud si dobře vzpomínám, tak na herní soustředění na Kanáry? nejel Marek Suchý, neboť byl PO angíně. Následně tento top stopér musel dluho čekat na svou příležitost. V základu pravidelně nastupovali Aračič a Dosoudil. Kam to s nimi KJ dopracoval již všichni víme, naštěstí z toho bylo druhé místo. Co následovalo? Ani jeden z bývalých pilířů již ve slávistických řadách není. Jaký to propastný rozdíl se současnou situací a BLESKOVÝM nasazením Abraháma, který v pátek přišel a v neděli již byl v základu. Jarolím je jistě velice schopnej vedoucí "pracovník", takto to píši záměrně, ale v tomto se pohybuje na hraně a musí si uvědomit, že není majitelem. Já být majitelem, tak začínám být nervózní a myslím, že i slávističtí majitelé začínají pciťovat zvýšenou tepovu frekvenci. ijar

  16. Re: Nešlo by to lépe?

    (host)     před 17 lety 04.03.2008 15:01 |  
    0 0

    Samozřejmě my, jako fanoušci, máme možnost posuzovat hráče dle formy pouze jednou týdně. Ale v tom rozhodujícím, pro co se trénuje-tedy zápase.
    Z větší části s tebou slaviatore souhlasím. Abraham přišel sice od Rudých, ale dle toho ho neposuzuji.
    Suchý byl vždy oceňován v anketách za práci v obraně. Pudil zase v záloze. Tavares je nyní dle mne opět do základu.
    Rozhodně nechci zapomenout na obětavost a nasazení Šenkiho, který připravuje a dává goly.
    Z posil chci vyzvihnout především Jardu Černého a Střihavku.
    Po prvním zhlédnutí představení Marka Jarolíma proti Totenhamu, mi ho přišlo líto, protože se vůbec nechytal. Bohužel si myslím, že v tom pokračuje a nejsem sám. Plzeň není Slavie.
    Závěrem: Pane Jarolíme nechte hrát hráče tam, kde vynikají a vytváří styčnou osu a k nim ostatní dle formy. Všichni fandíme a držíme palce, ať náskok před Rudýma udržíme až do konce. Prověrka na Baníku bude hodně určující.

  17. Re: Nešlo by to lépe?

    (host)     před 17 lety 04.03.2008 16:35 |  
    0 0

    Dekuji Jane a Richymu za uverejneni odkazu na clanek o Josefu Bicanovi, ktery jsem s laskou a uctou k jednomu z nejvetsich Slavistu vsech dob napsal a uverejnil na jinem webu.
    Vilem Hodr, Honduras

    • Re: Nešlo by to lépe?

      bongor     před 17 lety 04.03.2008 17:28 |  
      0 0

      Napsal jsi to dobře přáteli Viléme.Díky za krásný článek.

  18. Re: Nešlo by to lépe?

    (host)     před 17 lety 04.03.2008 16:58 |  
    0 0

    Slaviatore, dobrej, věcnej souhrn.S většinou souhlasím.Také jsem už psal..Proč KJ rozbije nejlepší obranu ligy?Bohužel si i takovej hráč, kterej byl s přestávkou rok mimo, musí sednout a počkat si na místo!Proč, dle mého názoru Tavaréz, opora týmu zahřívá lavičku jen proto, že se díky příchodu Latky musí měnit i systém, navíc je do tohoto nesmyslného systému zabudováván ABRAHÁM, ABSOLUTNĚ NEPŘIPRAVENÝ,KJ si ho mohl postupně připravit od léta s tím, že by nyní naskakoval a pomalu se do formy dostával, navíc pomalý JAROLIM na kraji zálohy?Jeho místo je úplně jinde a to ve středu, ale osobně se domnívám, že Slavie pro něho bude velké sousto, je dobrý pro provinční klub, kde si může dovolit některé výpadky, kolísání formy atd.
    Po odehraných jarních zápasech se dostává KJ pod tlak veřejnosti a médií jen z důvodu, že nemá oponentůru.Nikdo mu není schopen říct či oponovat.Jinak by to nezašlo takhle daleko!
    Dnes se začínáme dělit z výše uvedených důvodů na dva tábory, to nás rozděluje a poškozuje.Odpověd musí hledat hlavně trenér, který je za sportovní stránku odpovědný.Roman

    • Re: Nešlo by to lépe?

      (host)     před 17 lety 04.03.2008 20:58 |  
      0 0

      SOUHLAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  19. Re: Nešlo by to lépe?

    (host)     před 17 lety 04.03.2008 16:59 |  
    0 0

    Spíš by to mělo začínat co Luke, to debil...to jsou strašný mrdky. Jana

    • Re: Nešlo by to lépe?

      (host)     před 17 lety 04.03.2008 18:00 |  
      0 0

      Jasně, troubi

      • Re: Nešlo by to lépe?

        (host)     před 17 lety 04.03.2008 18:28 |  
        0 0

        Troubi? asi těžko,s Janou si to občas rozdám a přál bych to každýmu tady,šuká fakt skvěle!!!!!! jan forever!!!!! Evžen

      • Re: Nešlo by to lépe?

        (host)     před 17 lety 04.03.2008 19:44 |  
        0 0

        ty buzerante,nech si od nekoho porovnat IP adresy a neser me s tim uz,nejsem zadna jana.troubi

        • Re: Nešlo by to lépe?

          (host)     před 17 lety 04.03.2008 19:45 |  
          0 0

          nehlede na to,ze striktne pisu bez hacku a carek. troubi

          • Re: Nešlo by to lépe?

            (host)     před 17 lety 04.03.2008 22:23 |  
            0 0

            Já šukal s Evženem a Janou najednou!!!! úžasný!! RAJC!!! Leonardo Da Vinci

  20. Re: Nešlo by to lépe?

    (host)     před 17 lety 04.03.2008 17:47 |  
    0 0

    nevim jestli ty to nazory cte pan jarolim ale urcite by tu sestavu mel zkusit aspon jednou aby jsme vsichni videli jestli to jde nebo ne moc prosim pane jarolim zkusteto už ted v ostrave veřim že aspon jednou date na nazory fanousku slavie nebylo by to marny misto abrahama bych tam dal tavarese a misto ivany toleski!!!!
    !!!!!!!!jinak clanek musim hodnotit kladne jinak

    • Re: Nešlo by to lépe?

      (host)     před 17 lety 04.03.2008 18:32 |  
      0 0

      do píči vy mrdky!!! kdo má trenérskou licenci? vy nebo náš velkej Kája? tak už držte hubu ksichti. co člověk tady v diskuzi to čuurák!!!!! Evžen

      • Re: Nešlo by to lépe?

        (host)     před 17 lety 04.03.2008 19:32 |  
        0 0

        tak to ses pak ten č..... taky xD gratuluju

    • Re: Nešlo by to lépe?

      (host)     před 17 lety 04.03.2008 20:40 |  
      0 0

      je videt že jsi velkej inteligent bez nazoru a karlovi se nemuže nic řict tak se přihlaš na dalsiho asistenta aby si karlovi přikivoval nebo chod do kostela tam je taky jeden bůch pa

      • Re: Nešlo by to lépe?

        (host)     před 17 lety 05.03.2008 08:49 |  
        0 0

        do kostela?stačí že tam chodí tvoje matka a šuká s knězem :D Evžen

        • Re: Nešlo by to lépe?

          (host)     před 17 lety 05.03.2008 10:01 |  
          0 0

          je to nuda napiš něco lepsiho evžene už se nemužu dočkat fakt ses divočak :Monča

  21. Re: Nešlo by to lépe?

    (host)     před 17 lety 04.03.2008 18:30 |  
    0 0

    Dvě sestavy Slavie:
    1. Slavia: Vaniak - Krajčík, Brabec, Suchý, Dřížďal - Janda, Švec, Tavares, Kalivoda (76. Volešák) - Šmicer (13. Ivana, 81. Necid), Vlček
    2. Vaniak - Gebre Selassie (22. Toleski), Latka, Brabec, Dřížďal - Krajčík, Abraham, Černý (74. Ivana), Suchý, Pudil - Střihavka (64. Blažek)
    Takhle se změnila Slavia za půl roku. První sestava je z utkání proti Ajaxu, v němž jsme vybojovali LM
    Druhá je z utkání v Brně, kde jsme ukázali, že jsme o třídu horší než Brno.
    Na svém místě zůstali jen Vaniak, Brabec a Dřížďal
    Krajčík a Suchý byli přesunuti jinam, kde jim to tak nejde.
    Z mužstva, které vybojovalo LM nezůstala ani polovina. Jen tři hráči zůstali na svém místě.
    Ano, šlo by to lépe, kdyby někdo loňskou Slavii nezku*vil.
    Tantalos

    • Re: Nešlo by to lépe?

      (host)     před 17 lety 04.03.2008 19:12 |  
      0 0

      Podle mě poslední dobou rozdáváš rány pod pás. . Můžu ti zrovna tak připomenout, že skoro totožná, úspěšná sestava ze zápasu se Steauou prohrála o 4 dny později s Bohemkou. Prakticky ze stejných důvodů, jako teď (4 dny po Totenhamu) v Brně. A jestli cheš nadávat KJ, že nejsou v sestavě Vlček se Švecem, kteří odešli, nebo Janda, Šmicer a Tavares, kteří byli zranění, tak potom jsi vážně demagog, který chce jen plivat. Krajčík zahrál několik dobrých zápasů na obou postech, stejně tak Sucháč( např. v Londýně!) i když tomu to teď tolik nejde jako dřív. Tady sis prostě našel hůl na psa. Nesouhlasím, nesouhlasím, nesouhlasím. KJ dělá chyby jako každý, ale není nic rozhodnuto, všechno je v začátku a po třech zápasech jsme na Spartu ztratili bod. Všechno je nadále v naší -a v páně Kejdžejově režii !

      • Re: Nešlo by to lépe?

        (host)     před 17 lety 04.03.2008 19:30 |  
        0 0

        Předložil jsem fakta, která si můžeš ověřit. Ty mi místo toho jenom nadáváš a obviňuješ mě. To opravdu nesneseš fakta? To jsi neviděl ty trapné výkony proti Budějovicím a Mostu?

        • Re: Nešlo by to lépe?

          (host)     před 17 lety 04.03.2008 19:49 |  
          0 0

          ne,on predlozil fakta a ty jsi tak hloupej,ze je nevidis a jeste ubrecene se sebelitujes. opravdu kecas nesmysly a jen magori podobni tobe ti daji za pravdu. troubi

          • Re: Nešlo by to lépe?

            (host)     před 17 lety 04.03.2008 20:02 |  
            0 0

            Dík troubo. .

        • Re: Nešlo by to lépe?

          (host)     před 17 lety 04.03.2008 19:59 |  
          0 0

          No to snad ne.. Tak mi poraď, kde si mám ověřit fakt, že Krajčíka Sucháč hrajou lépe jinde, nebo fakt, že Švec a Vlček nebyli prodáni, ale zku*veni že Janda, Šmicer a Tavares nebyli zraněni, ale taktéž zimně zku*veni. Já viděl trapný výkon v Brně i na Bohemce, upachtěnou výhru nad Budějkami, Teplicemi i nad Brnem doma( ael 9 bodů z toho) , vyrovnanou partii s Tottenhamem i s Arsenalem. . Ale co. Dokázal jsi o co ti jde. .Já už na tě kašlu. Jsem zru*ven, KJ je zru*ven, sestava je zru*vena, vedení je zru*veno, fotbal je zru*ven, jenom ty jsi svatej a geniální. Tak si to užij, sbohem. NEBUDU na tebe více reagovat.

          • Re: Nešlo by to lépe?

            (host)     před 17 lety 04.03.2008 20:18 |  
            0 0

            Ano Vlček potřeboval odejít a zasloužil si to.
            Švec nechtěl odejít, ale když Jarolím veřejně prohlásil, že chce Rajnocha, tak šel.
            Tavarese a Dřížďala nepostavil do základní sestavy ani proti Mostu. Proč? Protože patřili do příliš dobrýho mančaftu?
            V zásadě už zůstavá jenom obrana. Jinak musejí vždycky hrát noví hráči naštěstí kromě Kubáska

            • Re: Nešlo by to lépe?

              (host)     před 17 lety 05.03.2008 00:02 |  
              0 0

              Kde jsi sebral že švec nechtěl odejít?Abys tohle mohl říct tak by ti to musel nejspíš sám říct a jsem přesvědčený že neřekl.Švícka znám a vim že to byla nečekaná nabídka na přestup kde se vše událo hodně na rychlo.A rozhodně největší důvod proč kývnul,ať se to někomu líbí nebo ne,byly nabídnuté peníze.Nešlo o žádného rajnocha ani nic takového.Myslím že zdravý švec by se žádného rajnocha bát nemusel.Takže doporučuji-pokud si něco myslim tak napíšu že je to jen moje domněnka a ne jako ty že to tak prostě je.354.JK

  22. Re: Nešlo by to lépe?

    kimy     před 17 lety 04.03.2008 20:27 |  
    0 0

    Luke Luke.. To ti nestačilo, jak tě setřel Karel na tiskovce?

    • Re: Nešlo by to lépe?

      kimy     před 17 lety 04.03.2008 20:30 |  
      0 0

      Nehledě na to, že bys cpal Suchého na kraj obrany a nevíš, že Pudil může hrát i levýho beka, takže se musíš ptát na rozestavení?

      • Re: Nešlo by to lépe?

        kimy     před 17 lety 04.03.2008 20:32 |  
        0 0

        A nepamatuju si, že by se kdy Karel po vítězným zápase na někoho tak naštval.. Příště radši mlč..

    • Re: Nešlo by to lépe?

      (host)     před 17 lety 04.03.2008 22:19 |  
      0 0

      kimy

    • Re: Nešlo by to lépe?

      Max1     před 17 lety 04.03.2008 22:34 |  
      0 0

      kimy, máš recht...je to blbec.mazi

  23. Re: Nešlo by to lépe?

    (host)     před 17 lety 04.03.2008 20:57 |  
    0 0

    No musim říct, že poslední dobou se mi nelíbí hra "Matejky,, páč neskutečně kazí a když už zkazim, tak se alespoň ve sprintu vrátim a zabojuju... Můj názor - Zelík

  24. Re: Nešlo by to lépe?

    mart     před 17 lety 04.03.2008 21:37 |  
    0 0

    .....zmenil sem nazor. Prave sem dokoukal prvni puli zapasu Arsenalu proti ... nejakejm nazdarkum (????). Hrajou venku a melou je jak zito! Kdyby meli Vladu Smicra, tak vedou tak 3-4 k nule. Takze, pokud bychom hrali jak Arsenal, tak to bych se teda jako nezlobil. Cili, ... lepe by to slo!mart

    • Re: Nešlo by to lépe?

      mart     před 17 lety 04.03.2008 22:53 |  
      0 0

      Hezky Arsenal, mooooc hezky! Mam radost, ... jinak z naseho hlediska bylo hezke, ze Robbie Earle ve studiu upozornil divaky, ze tentokrat predvedli (Arsenal) jeste lepsi vykon nez proti Slavii na Emirates :). Priznejme, ze ani tenkrat v listopadu nebyli uplne spatni :D.zdravi mart

  25. Re: Nešlo by to lépe?

    (host)     před 17 lety 04.03.2008 22:13 |  
    0 0

    jenom tak na okraj. Trener Beranek je volnej

    • Re: Nešlo by to lépe?

      (host)     před 17 lety 04.03.2008 22:15 |  
      0 0

      místo Šmejkala :-)

  26. Re: Nešlo by to lépe?

    (host)     před 17 lety 04.03.2008 22:38 |  
    0 0

    slaviatore, dám ti radu....MLČ! Meleš jen blbosti. Nejdřív si zjisti fakta o hráčích, pak bys věděl, že pudil může hrát kraj obrany a že suchý na kraji neni zrovna košer. A další věc....proč se nepochlubíš, jak tě jarolím setřel na tiskovce? Jinak se mu divim, že po tobě něco nehodil

    • Re: Nešlo by to lépe?

      (host)     před 17 lety 04.03.2008 22:51 |  
      0 0

      hele to jsou sice krásný věci co semka píšeš, ale bylo by zábavné, abychom věděli o koho jde..., bo plácat nesmysle jako anonym můžeš, nicméně jsou spíše k smíchu... chu chu chu :-)
      ahoj
      urs

      P.S: Díky za článek a pokud jde o setření panem Jarolímem, pokud bylo vůbec..., nezoufej, SKS potřebuje "drzý" fandy :-)

  27. Re: Nešlo by to lépe?

    Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 05.03.2008 00:37 |  
    0 0

    Nesouhlas na mnoha místech. Hrát na tři obránce, to dnes nedělá nikdo, kdo ve fotbale něco znamená. Leda jakou nouze, když se prohrává a je třeba hrát vabank. Mára Suchý pro mne není stoper a nejspíš to ví i on. Jiná věc je, že ho v případě potřeby hrává a někdy slušně. Ve všech reprezentacích hrával defenzivní zálohu a i za tu byl v Kanadě chválen. Jako stoper nemá ani šanci hrát v budoucnu v repre, v lize i venku hrají lepší (Šimůnek, Mazuch, Kopic a další). Defenzivního štíta hrál skvěle v Londýně, předskakoval, zakládal útoky, jen je třeba aby se na tomto postu lépe otrkal. Jarolím doplnil mužstvo tam, kde vidí, že je to třeba. Bojovníka Abrháma (kromě Latky nikoho podobně agresivního nemáme), konstruktivní záložníky Černého, Jarolíma, sami jsme si dlouho nikoho podobného nevychovali a každý lepší tým tyto posty většinou obsazuje z přestupů. Málokterý trenér vytvoří jednoznačnou sestavu na základě přáteláků v přípravě. Nezbývá než experimentovat a hledat v soutěži, soutěž a přátelák je jak nebe a dudy. Pudila je třeba zkoušet i na beku, vrátí se Dušan a Petr, možná Patrik, hráči s větší flexibilitou se vyvažují zlatem, Jankulovski taky zpočátku na beku působil nepatřičně a dnes je v AC. Zároveň je třeba sestavu skládat i z pohledu žlutých karet a z pohledu dalšího losu. Zápas s Mostem se z tohoto úhlu pohledu povedl, důležití hráči se nevykartovali, několik věcí se vyzkoušelo, tým se zase lépe sehrál a navíc se vyhrálo. Kdybyste tomu někteří rozuměli lépe než KJ, tak Slavii vedete vy a KJ píše do slávistických novin, i to, že je to naopak, ukazuje, kdo kam patří. Jen to ubrečenectví i když se vede liga o 4 body svědčí, že Slavii ještě čeká dlouhá cesta. Jiné týmy a jejich fanoušci jsou neustále mistři světa, i když se potácejí uprostřed tabulky a slávisti stahují kalhoty, i když je sucho nikde žádný potok ani řeka. Ach jo, návštěvy nanic, na tribunách samá negace a na webu poraženecká nálada......

    • Re: Nešlo by to lépe?

      (host)     před 17 lety 05.03.2008 01:45 |  
      0 0

      Jak jinýho takovýho nemáme. . a co Matej, Dan Pudil ? Celkem i Brába a na Šenkyho bych nezapomínal. Tihle všichni se kontaktu nebojej a nedaj si nic líbit. El Dana ny beka vidim opravdu jako krajní variantu, kdy bude hrát spíše falešné křídlo. . Podle mě by měl bejt preferovanej vpředu. Já ho vnímám jako typ podobnej Pitákovi. Samozřejmě, že Jankulovski se prosadil na beka, ale jsou taky příklady, kdy to nefungovalo, nebo to šlo naopak. . Skácel, Hrdlička, i Švícko začínal jako pravej bek. . teď na 21 hrál dokonce levýho.

      • Re: Nešlo by to lépe?

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 05.03.2008 02:50 |  
        0 0

        . . Bulldock. Herdek dneska mi to přihlašování nějak blbne.

    • Re: Nešlo by to lépe?

      (host)     před 17 lety 05.03.2008 07:01 |  
      0 0

      Dobré ráno přeji všem,
      pokud jsem přispěl k této diskuzi, tak jsem pane Huzgi přispěl podobnou notou. Jsem moc rád , že mnoho z Vás to cítí stejně. Už to je moc dobře. Jinak včerejší Arsenal byl velmi dobrý, AC Milán mi připadal jak váhající panna před prvním stykem, ke kterému nakonec nedošlo. Samostatnou kapitolou byl rakouský rozhodčí, který měl italské předky a zřejmě i italské zadky. Takhle přesně se dá připískávat a tu žlutou Hlebovi (podle mého názoru když ne pentle tak přímák jako hrom) to byl omyl hodný na vyhazov. Něco jako náš Toleski při golu s Budějkama. Tak zatím všichni slávisté a zkusme se poprat s nepřízní, když to nejde a nezvedat "rypák" moc vysoko, když to naopak jde. Přejme si vyhrávat a uznejme pokud je soupeř lepší. Ale pokud budou kluci makat a bojovat, tak odměna příjde a i pro nás platí to samé. Já vím pane Jiří, zase se budete usmívat mému optimismu (poslední dobou cítím, že už jste mě i trochu pochopil a necítím z Vašich příspěvků takovou tu naježenost), věřte mi přátelé, že tu nejde o to, kdo napíše lepší a hodnotnější příspěvek, ale abychom se mi fandové tady našli, pomohli svým fanděním klukům a Ti když budou vidět a slyšet naší podporu, tak je to povzbudí. Aspoň tomu chci věřit. Tak pěkný den Vám všem přeje Sokrates 55

      • Re: Nešlo by to lépe?

        (host)     před 17 lety 05.03.2008 09:00 |  
        0 0

        Debile!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        • Re: Nešlo by to lépe?

          (host)     před 17 lety 05.03.2008 09:23 |  
          0 0

          Děkuji a ještě se zeptám, podepsat to už na Vás asi moc, že ?
          Sokrates 55

  28. Re: Nešlo by to lépe?-NE!

    (host)     před 17 lety 05.03.2008 09:27 |  
    0 0

    nech to na trenerovi!

  29. Re: Nešlo by to lépe?-NE!

    (host)     před 17 lety 05.03.2008 09:28 |  
    0 0

    nech to na trenerovi!

  30. Včerejší HN???

    (host)     před 17 lety 05.03.2008 10:09 |  
    0 0

    Ve včerejších Hospodářských novinách (strana 16) je uvedeno, že nějaká advokátní kancelář zastupující klienta hledá společnosti, kterým dluží E Side Property (zřejmě za účelem vyhlášení insolvečního řízení). What the fuck???

  31. Re: Nešlo by to lépe?

    (host)     před 17 lety 05.03.2008 10:10 |  
    0 0

    A co bude až se vrátí Švento a Janda.Nechápu proč se takhle míchá se sestavou když na podzim to šlapalo.Jaro je fakt bída.Pokud to takhle půjde dál tak nám opět bude patřit slogan věčně druhý.

    • Re: Nešlo by to lépe?

      (host)     před 17 lety 05.03.2008 11:39 |  
      0 0

      Mě docela zaráží, jak se tu někteří opakovaně snaží vytvářet a přiživovat iluzi, jak to na podzim všechno bez problémů šlapalo a válcovali jsme jednoho soupeře za druhým. Vždyť to vůbec není pravda. Například mezi 11. a 15. kolem jsme čtyřikrát remizovali a jedinkrát vyhráli. Byly tam i zápasy, které jsme po nic moc výkonu štěstně vyhráli 1:0. Byl tam i propadák na Bohemce...Takže přestaňte opakovat nesmysly o spanilé podzimní jízdě a zkur*eném jaru. Pro nás by teď mělo být nejdůležitější, že ač byla před sezónou tradične jako největší favorit na titul označována sparta, tak po dvou třetinách soutěže vedeme ligu o 4 body. Marvin

    • Re: Nešlo by to lépe?

      (host)     před 17 lety 05.03.2008 11:46 |  
      0 0

      Zdravim, zacnu tim insolvencnim rizenim , ktere zatim nehrozi, je pravdou, ze jsem nekolikrat psal o tom , ze spolecnost E .-Side neplati vcas a navic nekterym vubec, tenkrat jsem byl okriknut , ze jde o tzv. nespokojene firmy kterym byla vypovezena smlouva, Bohuzel je pravdou , ze nektere firmy , kterym dodnes nebyla proplacena jjich prace se dohodly na urcitem postupu a hledaji dalsi veritele, externich firem vseho druhu se vystridalo na stavbe vic nez dost a kolikrat jsem poukazoval na to , ze je vsechno zoufale nepruhledne. Podle zdroje ze zakulisi by take mohlo jit i o urcitou hru , ktera ma dostat ze hry majitele pozemku . k dalsim vecem zde v diskuzi jen kratce, jiste jsme Slaviste , ale prave proto nemohu nest lehce odchod Svece, ktery vazeny prispvateli proste chtel odejit a podminky , ktere mu byly nabidnuty byly pro nej luxusni, zatim se vsak na svem noven pusobisti prilis neprosadil, hraje za rezervu , nebo sedi na lavicce nahradniku, ale veri ve zmenu. K situaci ve Slavii toho bylo napsano uz hodne, jednou z perel rozhovoru s p. Macelou pro mne zustava , ze fotbal je cisty a on jeste cistejsi. Je nespornym faktem, ze nekteri hraci byli v podstate presunuti do becka/Kubasek, Sourek,Belaid/ a na jare se pri normalnim stavu hracu s nimi moc nepocita. Je ovsem take faktem , ze pri soucasnem stavu nekterych hracu i poctu zlutych karet je mozne, ze po nich radi sahneme a to je vlastne takove povzdechnuti, jinymi slovy pri pondelnim prenosu jsem videl minimalne dalsi dve karty pro Spartu a mam pcit, ze stejne jako loni se tento trend bude cim dale vice stupnovat , aby 31 brezna bylo vykartovano , o nejvice nasich hracu. Jiri

      • Re: Nešlo by to lépe?

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 05.03.2008 14:31 |  
        0 0

        Jakoby případný přesun Šourka, Belaida a Kubáska do Bčka bylo něco negativního. . Belaid dohání přípravu, Šourek ví, že je náhradníkem a Kubásek na zkoušce. Resumé. . bude pro ně lepší, udržovat se a hrát aspoň za Bčko, než sedět na tribuně s Ačkem. Těšmě se na Ostravu, ael doufám, že už tamy nebude hrát Suchý s Abrahamem vedle sebe a na pravém l. beku bude Dřížďal.

        • Re: Nešlo by to lépe?

          (host)     před 17 lety 05.03.2008 14:41 |  
          0 0

          Tak že nebude hrát Abraham se Suchym vedle sebe je víc než jistý

          • Re: Nešlo by to lépe?

            (host)     před 17 lety 05.03.2008 14:47 |  
            0 0

            Tezko tipovat, kdo bude vedle koho hrat, uz jsem v patek popsal, ze Jarolim cely tyden na treninku uprednostnoval Tavarese a nakonec nastoupil Abraham. Je to v podstate loterie , jejiz vysledky budou znamy za nekolik dnu. Jiri

  32. šlo by to lépe, stačí jen ctít

    (host)     před 17 lety 05.03.2008 15:32 |  
    0 0

    V neděli bude dobré vyloupit Baníček, nedá se nic dělat.
    Ostrava jede, ale Slavie potřebuje lepit body. Do konce ligy je daleko.
    Věřím Slavii a KJ, kluci ukážou fotbal a vyhrají!