O Slavii

Návrat D. Šventa snad do měsíce

Na začátku dubna by po dlouhé pauze mohl za Slavii opět nastoupit Dušan Švento. "Pokud vše půjde jako doposud, vypadá to tak," řekl záložník našemu webu.

Dušan Švento se vrátil před pár týdny z Bratislavy, kde společně s Petrem Jandou byli na rehabilitaci. A jaký má Švento plán nyní? "Ještě asi dva týdny budu trénovat individuálně, poté bych se mohl připojit k mužstvu na lehčí trénink a postupně koleno více zatěžovat. Pomalu začínám hrát s míčem na hřišti, teď budu dohánět kondici, poslední měsíc asi bude nejnáročnější. Uvidíme, jak to bude vypadat za měsíc, jestli se to rapidně zlepší. Doufám, že horší to nebude." Pokud vyjde první varianta, můžeme se těšit na Šventův návrat na trávník v dubnu. 

Komentáře (35)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

    SForever1     před 17 lety 03.03.2008 08:05 |  
    0 0

    Potřebujeme Tě jako sůl Dušane!!!!!

    • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

      (host)     před 17 lety 03.03.2008 08:46 |  
      0 0

      to jo...jen newim kdo vypadne ze sestavy...asi bych to udal tak ze...dan pudil na beka, na lajnu dusan a cernej takovyho ofentivniho zaloznika....doprava smicu a defenzivni tavares....abrahama na lavku a suchace nechat odehrat par dobrejch zapasu a pak ho strelit tak za 150....

      • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

        (host)     před 17 lety 03.03.2008 09:44 |  
        0 0

        Sucheho cena neustale klesa, hraje hur a hur. Jarolim ho dava do sestavy asi jen proto, ze ma Slavia nejakou dohodu s Vandasem...

      • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

        PetCC     před 17 lety 03.03.2008 10:06 |  
        0 0

        To jsme viděli, co dokáže Pudil v obraně.

        • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

          martin08     před 17 lety 03.03.2008 20:24 |  
          0 0

          jestli myslis Brno tak..on taky uz hasil neco co vzniklo nekde uplne jinde napr. 2gol Brna. Ono je lehky hned odsuzovat.

    • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

      (host)     před 17 lety 03.03.2008 10:24 |  
      0 0

      Jo Šmícu, ten už asi hrát nebude, co? Papol

    • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

      (host)     před 17 lety 03.03.2008 19:05 |  
      0 0

      Pojeďte vlakem do Ostravy!!!!! Vyjde to levnější a je to mnohem pohodlnější. Tak proč se trmácet debilnim busem. Na hovno. Ideální vlak!!!

  2. Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

    harashment     před 17 lety 03.03.2008 12:48 |  
    0 0

    Po delší době taky nějaká skvělá zpráva!
    Dušane,nemůžeme se dočkat!!!!!!!!!!!!!!!!
    S Tebou to budou zas hrát jak ta Slávka

    • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

      (host)     před 17 lety 03.03.2008 14:44 |  
      0 0

      Bilzi e hlavne navrat Senkarika, ten by mel byt zdrav jeste drive, co se tyce Smici, prognoza je nejasna , doktor vzdy pokrci rameny a rekne , no vite je mu uz moc a to telo to nenese lehko. Dusan pracuje prikladne, jeho cilem je nejen brzky navrat do Slavie a Slovenske repre, chtel by se ve Slavii prosadit a ziskat kdyz to pujde jiz v lete nejake angazma venku, hodne se mluvi o dzentlmenske dohode s jednim Anglickym klubem. Jiri

      • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

        slaviator     před 17 lety 03.03.2008 15:05 |  
        0 0

        Tak to mám radost, pokud se v dubnu dostane na hřišti, naskočí do dvou tří zápasů, trochu se rozehraje a v létě přestoupí do Anglie.. :(

      • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

        (host)     před 17 lety 03.03.2008 15:14 |  
        0 0

        jo jo, na Šenkeříka už se docela těším, přijde mi lepší než Ivana. A kdyby se povedla rekonvalescence ještě Jandovi, bylo by to fajn.
        Jinak myslím, že Dan Pudil za Šventa zaskakoval více než dobře. A Šmíca už by si asi měl častěji zkoušet sako a kravatu, určitě bude užitečný i v nové roli.

        • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

          (host)     před 17 lety 03.03.2008 15:57 |  
          0 0

          já chci ůtok goce-blažek

  3. Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

    Eluin (přítel SN)     před 17 lety 03.03.2008 17:08 |  
    0 0

    Výborná zpráva, i když Dušan asi bude poměrně nerozehraný. Každopádně, nabízí se otázka, co s Pudilem? Nechat hochy hrát vedle sebe? A co pak s Černým? Varianta s Danem Pudilem v obraně se mi moc nezamlouvá, ale...on to už KJ nějak vyřeší.

  4. Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

    (host)     před 17 lety 03.03.2008 19:28 |  
    0 0

    Do Ostravy "Pindolínem".

  5. Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

    martyni (přítel SN)     před 17 lety 03.03.2008 20:43 |  
    0 0

    Ja osobne se moc tesim na navrat Dušana, ale i Senkerika a Jandy, to jsou hraci kteri nam moc chybi, doufam ze az budou moci nastoupit, tak nebudou sedet kvuli nekomu. Asi nema cenu se tady probirat, kdo hraje nejhur a ci je to vinou, proste zatim to neklape a ja myslim ze je duvodem je i fakt, ze chybeji tihle tri hraci, jsou to typy, ktere nemame. Casto se tu nadava na Marka Jarolima nebo Abrahama, Toleskiho, pak Strihavku... ja myslim ze jejich vykony jsou ovlivneny dvema vecma: jednak prechod do noveho klubu, kde je na ne vyvijenej velkej tlak - ten nezvlada evidentne Goce a Marek, Abraham dlouho nehral, Strihavka taky, kazdej nakup novyho hrace je risk, jak se szije s tymem, jak se chyti, nekomu se to podari rychle, jako Cernymu, jinymu to trva dele, nekdo se nechyti vubec; zadruhy tihle hraci maj jistou kvalitu, ale taky maji svoje limity, podle mysho nemaji zdaleka takovy dispozice pro moderni fotbal jako Svento, Senkerik nebo Janda.

    • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

      (host)     před 17 lety 03.03.2008 20:53 |  
      0 0

      co máš proti střihavkovi? viděli jsi ho už letos hrát?

      • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

        (host)     před 17 lety 03.03.2008 21:05 |  
        0 0

        Kristova noho, podivej se na to, co hraje! Bez zájmu chodí sem tam, občas se rozeběhne do lajny, jako kdyby chtěl hrát rychlý křídlo, k čemuž mu ale chybí to hlavní - rychlost. Je zoufale pomalej, na svojí vejšku vyhrává minimum vzdušnejch soubojů (většinou z důvodů špatnýho načasování výskoku), při dohrávání soubojů je nedůraznej, o nějakým pressingu si u něj člověk může nechat jen zdát. Jakmile dostane přihrávku po zemi, tak si jí zvedne na kozy a pak se to snaží zpracovat zpátky na zem... šíleně zpomaluje hru. S jeho vejškou by měl bej tank vepředu, udržet balóny pro zálohu a zakončovat jeden centr za druhým. Ani jedno u něj není vidět a to, co předvedl v Brně byl výsměch.

        Podzimní úspěchy jsme slavili s Vlčkem, Šenkym a Ivanou v útoku - rychlá hra po zemi. Fungovalo to, Vlčka je schopen nahradit Blažek i Goce. Tak proč se to muselo rozbít příchodem pomalýho dvoumetrovýho nekopy, na kterýho budeme nakopávat míče a hrát "Doškovanou" alá Sparta?

        Je zajímavý, že Střihavku bráněj hlavně "televizní slávisti", který většinou nechoděj, zatímco lidi, který na stadionu viděj i pohyb hráčů bez míče atd. viděj, jak "kvalitní" ty jeho výkony jsou...

        • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

          bongor     před 17 lety 04.03.2008 13:15 |  
          0 0

          Já bych ho nezatracoval,spíš bych hrál dál slávistickej styl narážeček po zemi a Střihavku bych zapojil až centrama ze strany.Ta nakopávaná ala žirfák to je pitomost,to by se dalo použít jen občas pro změnu,ale ne jako stal útočení.Vždyť víš,kolikrát jsme po odchodu Forda nadávali,že tam chybí někdo vyšší na centry ze strany.Vlčák tam utíkal hodně často a neměl nikoho vyššího do šestnáctky.

      • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

        (host)     před 17 lety 03.03.2008 21:07 |  
        0 0

        Já například viděl, že v Brně byl nejhorší na hřišti. Marvin

        • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

          (host)     před 17 lety 03.03.2008 22:12 |  
          0 0

          to jste zase všichni chytrý. ono je asi fakt pravda, že čím je útočník vyšší, tím se na něj víc nadává. s drtivou většinou tvých argumentů absolutně nesouhlasím, ale do žabomyších válek se s tebou pouštět nebudu. už jsem tak nějak zjistil, že to proti "internetovým gangterům" to je marný. jen bych připomenul, že v brně selhali téměř všichni a že tottenhamu dělal největší problémy právě střihavka. mimochodem dneska má kamil svátek...takže vše nej a nic si nedělej z těhletěch rádoby odborníků. zdar - elpresidente

          • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

            (host)     před 17 lety 03.03.2008 22:19 |  
            0 0

            Kamil Střihavka je dobrý zpěvák, některé jeho písničky mám opravdu rád a přeju mu všechno nejlepší k svátku, jak to všechno souvisí s naším útočníkem Davidem Střihavkou mi ale uniká.

          • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

            (host)     před 17 lety 03.03.2008 22:30 |  
            0 0

            Ty jsi legrační, napřed položíš otázku "co máš proti střihavkovi?" a když ti na ní někdo věcně odpoví, odbydeš ho jako "internetového gangstera" a "rádoby odborníka". Proč se vůbec snažíš zapojit do diskuze, když vlastně ani nejsi ochotný diskutovat? Ještě podotknu, že ty argumenty, se kterými tak absolutně nesouhlasíš, jsem sice nepsal já, ale já s nimi naopak téměř bezezbytku stotožňuji. Marvin

            • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

              (host)     před 17 lety 04.03.2008 00:27 |  
              0 0

              tady vůbec nejde o zapojení nebo nezapojení do diskuze. pravdou je, že zapojení do diskuze s takovými kabrňáky jako jste vy, mě moc neláká, jen mě dosti iritují vaše naprosto zcestné a dosti urážlivé poznámky na adresu tohoto hráče, který se pro slávku snaží makat jak může. vůbec se s vámi nesnažím diskutovat...to si uvědom. a internetovým gangsterem nazvu kohokoliv, kdo bude takovýmto způsobem útočit na hráče slávie, kteří si to ani v nejmenším nezaslouží. Na podzim tu všichni brečeli, že nemáme vysokýho hráče do vápna, necid tu byl vyzvidhován až do nebe a když konečně takového a především kvalitního útočníka máme, tak se kecá zase. svoje mindráky si laskavě vyejvejte na někom jiném. elpresidente

              • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

                (host)     před 17 lety 04.03.2008 00:31 |  
                0 0

                a ještě malý dodatek pro asi méně chápavé - kamil je, pokud vím, přezdívka pro davida střihaku. myslím, že je dosti frekventovaná i v kabině, takže proto ta gratulace ke svátku. anonym správně vyvodil návaznost na zatím známějšího zpěváka kamila střihavku

                • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

                  (host)     před 17 lety 04.03.2008 00:57 |  
                  0 0

                  http://www.sportovninoviny.cz/osobnosti/index_view.php?id=297109

                  "...Příznivce Slavie určitě potěšili Jaroslav Černý i David Střihavka. Černý chtěl hrát, nebál se míče, byl jednoznačně nejlepším mužem svého mužstva. Střihavka se pral na hrotu osamocen, hodně toho udělal pro tým, dokázal udržet míč a nakonec se dočkal i gólu..."
                  Autor: Jaromír Bosák

                  hlavně bych vyzdvihl část HODNĚ TOHO UDĚLAT PRO TÝM A DOKÁZAL UDRŽET BALON. tyhle činnosti nejsou často moc doceńovaný, ale ten, kdo hrál někdy fotbal ví, že se nejdřív musíš dostat na půlku soupeře (což je může být dosti obtížné, pokud nejste ve fazóně a neprokombinujete se celým hřištěm napříč) a až potom můžeš dát góla, že? no a jak se chcete pánové dostat na půlku soupeře, když už nemáme super rychlého standu, který sběhl k lajně a potáhl balon? pošleme míč na kamila, který ho podrží a mezi tím se ostatní přesunou, kapišto? pomalu si začínám myslet, že se bavíme každý o jiném hráči nebo dokonce o jiném sportu. zdar - elpresidente

                  • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

                    (host)     před 17 lety 04.03.2008 17:53 |  
                    0 0

                    Ačkoliv nejsem ovce, abych bezhlavě tleskal tomu Bosákovu žvástu, tak s tebou souhlasím v jednom - ten přechod do útoku, který popisuješ, lze opravdu hrát. Otázka je, jestli nemáme lepší hráče pro lepší přechod do útoku. Odpověď je - máme! Máme lepší útočníky než Střihavka, díky nimž můžeme hrát zhruba to, co na podzim s Vlčkem. Správně píšeš, že by měl Střihavka míč podržet a počkat na dotažení druhé vlny... tak proč to nedělá??? Proč si balón vždy předkopne a pustí se do předem prohraného běžeckého souboje, proč souboje vypouští, proč není schopen ten míč pokrejt a rozdat do zálohy?

                  • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

                    (host)     před 17 lety 04.03.2008 20:25 |  
                    0 0

                    promiň, ale on to dělá dost dobře. pokrytí míče má vynikající a už to několikrát ukázal. asi se opravdu bavíme každý o jiném hráči

                    • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

                      (host)     před 17 lety 04.03.2008 22:21 |  
                      0 0

                      Ne, bavíme se zcela jistě o tom samém. Akorát že já ho hodnotím jen podle výkonů, zatímco ty na základě toho, že má dva metry, prohlásíš, že dobře kreje míč. Což je samozřejmě nesmysl - v Brně to nepředvedl ani jednou (tam se navíc neobtěžoval ani běhat), doma s Tottenhamem chtěl pořád míč, bohužel ho nebyl schopen zpracovat a když už ho zpracoval, tak s ním chtěl utéct po lajně, na což samozřejmě nemá. Je to typický hráč do vápna na posledních deset minut, když už rezignujeme na mezihru a chceme posílat míče do vápna. Pak jen doufat, že se to k němu odrazí, protože ani hlavu nemá v soubojích nikaj zázračnou. Takovej Goce nebo Šenky, když zakončujou hlavou, tak je to jako když kopne kůň - tvrdá umístěná rána, zatímco Střihavka to jen odrazí směr brána...

                    • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

                      (host)     před 17 lety 04.03.2008 22:50 |  
                      0 0

                      tak další úryvek...jen tak pro zajímavost:

                      Jarolím zbytečně míchá se sestavou, což mužstvu nemůže prospět. Například nechápu, že v neděli proti Mostu nepostavil od začátku Toleského, který je jasně gólový. Totéž by se dalo říct o Střihavkovi, který byl vynikající na Tottenhamu. A když se jim pak nepovede jediný zápas, myslím ten v Brně, musí od válu," pokračuje Vízek. (idnes)

                      už se těším, až vám kamil zavře hubu pár góly, protože jak vidno, dokud hráč očividně nekraluje a nerozhodne několik zápasů, tak to má u vás odborníků marný.
                      holt co čech, to trenér a odborník na slovo vzatý v každém oboru. škoda že neumíte ani podepsat - zdravím vás - elpresidente

                      • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

                        (host)     před 17 lety 04.03.2008 23:00 |  
                        0 0

                        Také zdravím. Ale brát si jako argument názory "Vizoura", to bych řekl, že není uplně nejlepší nápad. :-D Pokud tedy nebudeme chtít vést diskusi na úrovni Vízkovy Kozlovny... Ona i ta pasáž, kde si Vízek dovoluje tvrdit, že minulý týden jsme VŠICHNI mysleli, že Sparta pojede a ono to tak není... ten člověk buď není schopen vidět dál než do příští neděle nebo z něj snad blbce dělá ten novinář. Proto bych byl s argumentací tohoto typu velmi opatrný, to bychom mohli za chvíli vytahovat názory "experta z nejpovolanějších" rudého Táborského, jehož výlevy v ČT a ve všech novinách snad nemůže brát vážně kromě Bosáka už nikdo.

                        Jinak samozřejmě, že po tom Brnu musel Střihavka od válu. Vždyť kdyby po takovém "nevýkonu" zůstal v sestavě, tak už by byl trenér opravdu zralý na ústávní léčbu. V momentě, kdy má do útoku tři zdravé a lepší útočníky (Toleski, Blažek, Ivana), by nominace Střihavky byla výsměch všemu a všem. Copak na tom hřišti nevidíš ten obrovský rozdíl v pohybu, v práci s balonem, v aktivitě a v dalších věcech mezi Střihavkou a například Ivanou nebo Blažkem???

                      • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

                        (host)     před 17 lety 04.03.2008 23:30 |  
                        0 0

                        tak ještě jednou. zkusím to velmi pomalu a srozumitelně. střihavka je úplně jiný typ útočníka než jsou výše zmínění. jeho přednosti jsou úplně někde jinde než jsou sprinty nebo dribling, i když na to, jakou má postavu je poměrně dost pohyblivý (srovnej kollera, doška, mageru nebo jiné). má výborné krytí míče, to mi nikdo nevymluví. proti tottenhamu a proti budějicím hrál výborně, v brně se svezl s týmem a máš pravdu, že bylo logické, že proti mostu nastoupil někdo jiný. oživení, únava, rotace hráčů atd. to vše mohlo hrát roli. těším se, až budeš oslavovat jeho góly. enjoy with football anonyme. elpresindete

              • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

                (host)     před 17 lety 04.03.2008 10:41 |  
                0 0

                Když se nesnažíš diskutovat a zapojení do diskuze tě neláká, tak nediskutuj, to je jednoduché a účinné řešení. V té kritice Střihavky jsem si nevšiml jediné urážky, narozdíl od tvých příspěvků. A ještě jedna věc. Mě například iritují některé zcestné a urážlivé poznámky na adresu Abrahama, ale ti lidé holt mají takový názor a já s tím nic neudělám. Marvin

    • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

      bongor     před 17 lety 04.03.2008 13:11 |  
      0 0

      To je pravda Martyni,jsou hráči,který jsou na úrovni,ale v určitým mužstvu se nechytaj.Příklad za všechny:Standa Vlček v repre.Úplně jsem ho litoval,když nastoupil a nikdo mu ani nepřihrál a když tak na paty,nebo když byl obsazenej.A tohle se může stát komukoliv,třeba i ve Slávce.Ten hráč potom přijde jinam a my si drbeme hlavy,o jakýho
      plejera jsme přišli.Dál to může být tím,že mu nesedí konkrétní úkoly,co po něm vyžaduje trenér a těch důvodů pro "nechytačku"je ještě mnohem víc.

      • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

        (host)     před 17 lety 04.03.2008 15:37 |  
        0 0

        No jo, to se stane snadno, chtel jsem proto rict, ze nema smysl nadavat na hrace, je prirozeny, ze se vsichni hned nechyti.. bohuzel se hraje o titul a neni cas..odpovednost ma trener.. no doufejme ze to bude jen lepsi, uz tedka v Ostrave je nutny poradne zabojovat, nejsou to zadny nazdarci, meli bychom hrat s nasazenim jako v poharu..

    • Re: Návrat D. Šventa snad do měsíce

      (host)     před 17 lety 05.03.2008 10:49 |  
      0 0

      Ten tvuj popis spis sedi na toleskiho