Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Posily - ANO či NE ?

Spousta z nás SKS fanoušků se podivuje nad monstrozními nákupy v období zimní přestávky. Ano, hráčů přišlo hodně. Podle mě až příliš. Na druhou stranu je třeba si uvědomit, že i když naše liga ztrácí na kvalitě, fotbalovosti, technice a rychlosti, tak zde neustále najdeme pár týmů, které kvalitní jsou a je třeba si uvědomit, že bez kvalitních hráčů nemůže být tým úspěšný.

A právě tohle je otázka. Je správné, aby tým, pokud má peníze, nakupoval každého, kdo ho zrovna napadne, nebo v klidu vychovával vlastní odchovance a poté jim dal šanci? Spousty let náš tým prosazoval druhou možnost. No, nakonec neměli jsme ani na výběr. Peníze nebyly. Ovšem s minulým rokem přišla i jedna podstatná změna. Tým se dostal do LM, vydělal spousty peněz a snad se aspoň trošičku finančně zabezpečil. Vedení Slávie okamžitě po postupu avizovalo, jak s penězi naloží. Podstatná část vyšla na prémie hráčům a realizačnímu týmu (s tímto krokem nelze než souhlasit), další část putovala na finanční zabezpečení klubu a jeho oddlužení. No a poslední část připadla na posílení kádru. A teď nastává ten problém.

Ano, přál jsem si abychom přivedli hráče. Tajně jsem věřil v příchod Černého, kterého jsem si přál místo Pudila již v podzimní části. Také Střihavka mě potěšil. Rozporuplně jsem se již tvářil na příchod Toleskiho s Jarolímem a Blažkem. Ovšem bylo to přání trenéra Jarolíma, kterému já naprosto věřím. Co mě ovšem dostalo, byl příchod Martina Abraháma. Trošku mě mrzelo, když dorazím na zápas proti Dynamu a v našem dresu vidím právě tohohle hráče na úkor Marka Suchého či Davida Kalivody, čili našich vlastních odchovanců. Ano, samozřejmě. Martin Abrahám je dobrý fotbalista, který se může hodit, ale po jednom tréninku se zbytkem týmu, po žádné zimní přípravě s týmem mi přišlo nefér, že nastoupil... Ovšem věřím, že trenér Jarolím ví, co dělá a snaží se vždy volit podle něj tu nejlepší sestavu. Abych to už dokončil a odpověděl vlastně na mou nadpisovou otázku. Myslím, že k posílení kádru dojít muselo. Hráči, kteří přišli, mají jistě velkou kvalitu a ukážou, co v nich je. Samozřejmě mě mrzí ten "bojkot" vlastních odchovanců, či to, že hráči jako Šenkeřík nebo Belaid nebudou dostávat tak velké šance, ovšem je třeba si uvědomit, že i v minulých sezonách jsme měli po podzimní části sezonu celkem slušně rozehranou a nikdy jsme ji nedotáhli do konce. Nikdy po posílení a zabudování vlastních odchovanců do kádru. Nyní nastala změna, klub koupil hotové hráče a ty nás k titulu mají dovést. Vzpomeňme si nakonec na začátek letních prázdnin. Také přicházela spousta nových hráčů na úkor vlastních mladíků. Ať to byl Brabec, Dříždal, Tavares, Vaniak... A spousta z nich se stala našimi hrdiny a těmi, kteří nás napoprvé a historicky dovedli tam, kam jsme všichni obrovsky chtěli. Do Ligy mistrů.

Komentáře (89)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Posily - ANO či NE ?

    jane (admin)     před 17 lety 20.02.2008 08:11 |  
    0 0

    Toto je posledni nazor, ktery na toto tema zverejnujeme, tak uz prosim nikdo nic dalsiho neposilejte a pripadne se vyjadrete v komentarich.

    • Re: Posily - ANO či NE ?

      (host)     před 17 lety 20.02.2008 09:03 |  
      0 0

      No, tak škoda, zrovna kdyź jsem chtěl předhodit svůj vytříbený názor rozvášněnému davu Slavistických fanoušků, čítajícímu cca 2000 nadšenců :-( tak přiśla taková rána. No nic ,spokojím se jen s krátkými edmundovskými štěky:-))Ale v podstatě souhlasim s Guelharem a to i pŕes to, jak někdo v diskuzi píše, že Slavia ztratila svou tvář. Ano ,ztratila a věřme, že se z té "věčně druhé" tváře, balancující na hraně konkurzu, bez zázemí , stadionu, se stává tvář vítězná, odolná všem vnitřním i vnějším vlivům. Máme všecko o čem jsme snili(stane se a to už za chvíli:-))), kromě jediného a to jsou návštěvy. Takže prosím a apeluji na nás, kteří jsme ještě zbyli. Buďme disciplinovaní a choďme, když to jen trochu jde už na Strahov.
      Ráno jsme si chtěl koupit Sport a kdyź jsem ho otevřel koukám Šmíca vyjadřuje obrovské zklamání nad návštěvou,přestal jsem číst a milý Sport zase vrátil do regálu :-( . Mimochodem, hráči tam byli v hojném počtu, takže bych jim chel poděkovat, že trošku zvětšili návštévu. A ptám se to nemáme loajalní "B" tým, dorosty, žáky, žáčky,přípravky, veterány, ženy....??? Pak by nebyl problém vyhnat návštévu na neuvěŕitených 3000 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LordEdmund

      • Re: Posily - ANO či NE ?

        (host)     před 17 lety 20.02.2008 09:41 |  
        0 0

        Ja bych rek, ze nema smysl psat do diskuzi na slavistickych serverech vyzvy k lidem, aby chodili. Protoze drtiva vetsina fandu, kteri se tu pravidelne objevuji na zapasy chodi. Spis by to chtelo rozsirit pravidelnou fanouskovskou zakladnu z tech lidi co zajdou jen na atraktivniho soupere. Coz se snadno rekne, ja vim :) Muj nazor...

        • Re: Posily - ANO či NE ?

          (host)     před 17 lety 20.02.2008 10:13 |  
          0 0

          Ale jo, to byla jen taková glosa :-)) potřeboval jsem se néjak vyjádřit, protoźe mě to štve a je mi fakt upřímně líto hráčů a zároveň je mi za ně trapně. :-( LE

          • Re: Posily - ANO či NE ?

            (host)     před 17 lety 20.02.2008 10:26 |  
            0 0

            no, po měsíci si koupím sport a není to zrovna příjemný čtení.. Já tipoval na neděli 5-6t, ale to fakt byla scienfiction, když na totts bylo 11,5 z toho 3,5t anglánů. Věřím, že návštěvy půjdou nahoru, ale je fakt, že jsme rozmazlený. štvou mě slávisti, který nosej šály, trika, dresy, v peněžence fotku náhé přítelkyně ve slávistický šále a on ti řekne, že na strahov ho nikdo nedostane...Dovolím si ale tvrdit, že se dalo pro letošek udělat mnohem více. Letos se bude otvírat nový stadion a už před sezonou měla být kampaň na prodej permic na stávající sezonu, alice zveřejnila jeden článek, který otiskly v novinách a to byl ještě mizernej. Zvýhodněný systém pro stávající fanoušky-0, práce s fanoušky-0 (ted tedy jsou o poločase nějaký soutěže, bo co tam řvala ziková, ale upřímně, koho to zajímá). Dostat lidi do ochozů a udržet je, na to slávie prostě potřebuje člověka, Tomasová jím rozhodně není. Toho člověka už jsme dááávno měli mít, bo to budeme po 3-4 letech zpětně horko těžko honit, jako hokejová slávie. Ted to budeme my věrní, spolu s hráčema vydržet a v novým stadionu se přidaj i ostatní rádoby fanoušci. amon

            • Re: Posily - ANO či NE ?

              (host)     před 17 lety 20.02.2008 10:33 |  
              0 0

              Překvapil mé Kliment, že prej je prodáno 7000 permic.Tomu se ani nechce věŕit.Viz článek na Idnesu...LE

              • Re: Posily - ANO či NE ?

                (host)     před 17 lety 20.02.2008 10:40 |  
                0 0

                zdravim vas..
                uz jsem to tuz jednou psal..a musim s vami souhlasit ohledne tech navstev...snad s jedinou propominkou....

                a to byl cas utkani a to ze to bylo v TV..
                vsiml jsem si ze hodne prespolnich nadava na tento cas,..protoze jednoduse se namaj jak dostat domu, dostat se tam v cas apod...casto chodi treba lidi z benesova apod..a jsou to treba tatove od rodin..a to verim ze v nedeli, v ty kose,..a do takovy dalky abych byl doma nekdy po pulnoci..nevim sam jesdtli bych to dal....

                jinak.. management a marketing okolo propagace stadionu a i permanentek..a fanousku (ac neodbornik) povazuju za dost mizerny..myslim tedy predevsim vuci beznymu fanouskovi!! (ne VIPum)

                ..a naposled podekovani nekomu..ze prodavali ted na strahove svarak..byl dobrej a dal jsem si hned dva:))
                Martin

                • Re: Posily - ANO či NE ?

                  (host)     před 17 lety 20.02.2008 12:53 |  
                  0 0

                  ale to jsou dle mého jen výmluvy, zápas skončí ve 22:00hod. a většina je autem do 1h doma a i kdyby to byla hodka a půl a člověk zrovna nevstává v 6h, tak se to dá.
                  2 LE říkal to ondra zlámal a taky jsem se divil, ale on v tom počítá pravděpodobně i prodaný VIP prostory etc. O návštěvy v Edenu nemám strach, poslední sezona tam, budiž tomu důkazem. Bylo hezký počasí, neděle odpo, doškové váleli a dostat se na stadion byl problém. Ve všem ostatním bych se jen opakoval, ale investovat desítky milionů do hráčského kádru a nemít podchycenou práci s fanoušky a marketing, tj prostě diletantství. amon

                • Re: Posily - ANO či NE ?

                  AKI     před 17 lety 20.02.2008 17:53 |  
                  0 0

                  Nejsem sice tata od rodiny,ale jsem "prespolni" a taky jsem se dostal kolem pulnoci domu - ale to hlavní,na Slavii jsem chtěl jit a tím to hasne!! Pak i já budu mít zápasy a některý zápasy doma holt nestihnu. A co se týká marketingu atd. - Slavia by měla být tahákem sama o sobě!! Chci a můžu jít na Slavii - tak jdu... AKI

                  • Re: Posily - ANO či NE ?

                    (host)     před 17 lety 20.02.2008 19:25 |  
                    0 0

                    to bohužel platí pro nás skalní, ale pokud chcem dostat do hlediště třeba jen ty, co choděj na poháry, bo nové slávisty, musíme o ně zabojovat, obzvlášť v Praze. Nerad to říkám, ale koukni třeba na hokejovou sraltu, začali pořádně pracovat s fanouškma po příchodu sivka, bříza na to navázal, zaměřili se na mladý a hlavně rodinky a ty návštěvy na prahu jsou dnes a vloni víc než slušný. Hoj. slávie se letos příchodem Kratochvíla taky začíná probírat, ale že to nepůjde samo a že byť i nejsupermodernější aréna není zárukou vysokých návštěv. Toho zase budiž důkazem naše hokejová slávka. amon

                    • Re: Posily - ANO či NE ?

                      (host)     před 17 lety 21.02.2008 12:52 |  
                      0 0

                      ted jsem dostal na stul nabidka fotbolove sralty na spolupraci od jejich obch a markt. reditele:o)) cca 80str., myslíte, že kdybych to poslal alici, že by se nechala inspirovat? Musim rict, ze to maji zmakli..

  2. Re: Posily - ANO či NE ?

    (host)     před 17 lety 20.02.2008 09:36 |  
    0 0

    Klíčová otázka zní: Jsou posily lepší než hráči, kteří kvůli nim budou stát, nebo dokonce budou přímo či nepřímo donuceni ze Slavie odejít, neboť, jak známo, základní kádr není nafukovací.
    Nebo nakupujeme hráče z jiných důvodů. Abychom ukázali, že na máme? Abychom se zavděčili mocným hráčským agentům v pozadí české fotbalové žumpy. Nebo protože nás štvou rozmazlení fracci?
    V létě byl stav kádru kritický a nebylo obtížné najít lepší hráče, než jsme měli. Naštěstí se nákupy zdařily.
    Na podzim se ale ukázalo, že máme tým schopný zahrát LM. Že máme základ, na němž se dá stavět. Který by ale bylo třeba posílit, na dvou, třech místech opravdu dobrými fotbalisty, kteří jsou před zenitem své výkonnosti a u nichž je perspektiva, že je jednou prodáme se ziskem, protože to je bohužel v našem - ve srovnání s okolními státy- nedostatečně sponzorovaném fotbale nezbytnost a otázka přežití.
    Šlo o hráče, kteří mají perspektivu se prosadit třeba v anglické nebo italské první lize.
    Sehnat takové tři by byl téměř zázrak, například hráči ze Žiliny, (a Žilina měla podobně kvalitní tým jako Slavia), kteří se mi líbili, se ocitli na trhu zhruba za 60 milionů korun. Hlubučan se prodal dokonce za 120 milionů. Nicméně třeba se dalo něco vyjednat, usmlouvat, nebyli jsme bez peněz.
    První zkušenosti ukazují, že sehnat opravdové posily se zdaleka nepodařilo tak jako na podzim, kdy přišel Pudil, fotbalově výborný Tavares apod..
    Přišli hráči Toleski, Černý a Abrahám, tedy téměř již třicátníci, velmi solidní, nikoli však perspektivní hráči s řadou slabin. Černý, i když ukázal, co umí a jako jediný z nových hráčů vypadal na hřišti jako posila, například zdržuje hru a dává soupeři možnost se koncentrovat častým poleháváním. Všichni tři jsou poměrně pomalí a nesplňuji moji podmínku - šanci prosadit se třeba v Itálii.
    Tuto šanci teoreticky má Jan Blažek, fyzický talent na to má, obávám se ale, že na to nemá předpoklady psychické.
    Naopak fyzické předpoklady pro moderní fotbal podle mě nemá příliš pomalý a měkký Marek Jarolím.
    Střihavka má kariéru ještě před sebou a případná investice do něj by mohla být správná.
    Pokud jde o Kubáska, nemám názor. Pochybuji ale, že je o viditelně lepší než Diviš.
    Velmi vítám příchod Mikuše. Podle všeho by měl mít talent i fyzické předpoklady hrát prvotřídní fotbal.
    Celkově tento přestupní termín znamenal oslabení Slavie.
    Odešel skvělý rychlý dříč Vlček.
    Odešel Švec, který splňoval má kritéria - schopnost vyrůst do Premiershipu.
    Odešel reprezentant U-21, velmi perspektivní Gecov.
    Dočkal, který byl lídrem na Kladně, je na hostování s opcí, tzn. že Slavie je může ztratit.
    Všichni tito hráči mají šanci hrát mezinárodní fotbal na špičkové úrovni.
    Budu šťastný, pokud se můj skeptický pohled na bilanci přestupního termínu ukáže jako mylný. Strašně moc si přeji, abych se pletl.
    Ale po Brně už asi všichni budeme chytřejší.
    Tantalos

    • Re: Posily - ANO či NE ?

      (host)     před 17 lety 20.02.2008 09:52 |  
      0 0

      Tantalosi,zapomněl jsi na Vašouna ve svém výčtu.

      • Re: Posily - ANO či NE ?

        (host)     před 17 lety 20.02.2008 10:08 |  
        0 0

        Co jsem slyšel, Slavie ho vzala do lékařské péče.

    • Re: Posily - ANO či NE ?

      mart     před 17 lety 20.02.2008 10:31 |  
      0 0

      Takze zmena!?
      Takovyhle prispevek beru. :D Ne beze zbytku - ta konstrukce s CIA, BND a KGB mi prijde trochu sverazna, ale ve zbytku je to konkretni nazor, se kterym se aspon da polemizovat. Priteli nezlobte se, .... no to je asi to klicove - nezlobit se. Zloby bylo v Tantalovych predchozich prispevcich az dost, v tom je tento odlisny, proto jiste prijatelny i pro quelhara, ... ktery se dusoval, ze uz nikdy neodpovi ( a ja ho dost chapal :D).
      Na zaver souhlas s tim Brnem. Po tom budem chytrejsi. Uz zitrek dost napovi. Takze na shledanou na WHL.mart

      • Re: Posily - ANO či NE ?

        (host)     před 17 lety 20.02.2008 10:47 |  
        0 0

        Martovi - FYEO
        Žádná změna. Pořád zloba. Totální nasranost. V situaci, kdy jsme nahoře, nebo kdybychom měli být nahoře, nedokážeme využit šance. Konečně máme peníze a začne se dařit, ale my, místo abychom chytli šanci za pačesy, prosereme při nákupech, co se dá. Místo abychom posílili, oslabíme mančaft.
        Taková šance, jako máme letos, možná přijde za pět, deset let znovu. Letošní přestupní termín byl pro mě totéž, jako když Toleski stál v první půli proti Budějovicím sám proti brankáři, a tak zoufale to podělal.
        T

        • Re: Posily - ANO či NE ?

          mart     před 17 lety 20.02.2008 11:06 |  
          0 0

          O.K. priteli, Teleski to podelal, ... a Vy ste nikdy nic nepodelal? Jarolim hraje jak ponocnej, ... ja kdyz jsem parkrat zmenil zamestnavatele, tak sem treba taky "hral jak ponocnej". Jinak to ze se nam dari, je z velke porce dilo nahoidy a trochu stesti ( Vlada Smicer :D).
          Rikate - meli sme chytit sanci za pacesy - ....jak?
          Rikate - posrali sme nakupy - ... koho sme meli koupit ?
          Rikate - oslabili sme mansaft - Vlcka drzet by bylo sprosty, a jestli je Svec (mimochodem chybel jako obvykle v polovine zapasu z duvodu zraneni) horsi nez Abraham, .. to se teprve ukaze.
          S tou sanci - s tou na 100% souhlasim, narozdil od Vas si ale myslim, ze se udelala spravna opatreni a spravne posily.(protoze , takova sance by se nemela pustit).
          Nekteri z nas do toho vidi vic, jini min (tam patrim ja :D), Nekteri jsou spokojeni (....a zase ja :D), jini holt mene. Me bude stacit titul, a dal se uvidi.zdravi mart

          • Re: Posily - ANO či NE ?

            (host)     před 17 lety 20.02.2008 11:21 |  
            0 0

            Marte!

            já jsem taky spokojen, je prima, že je nás takhle víc spokojených.
            hlavně náš klub letos musíme pořádně povzbuzovat na stadiónu a věřit...

            • Re: Posily - ANO či NE ?

              mart     před 17 lety 20.02.2008 15:49 |  
              0 0

              Jasny, prijdu jak budu moct. Zejtra jdu na WHL, v pondeli bohuzel jen televize (prece jen to mam zhruba 1500km, a to se proste pokazdy neda). Budu rad kdyz do konce roku pridam jeste 3-4 domaci zapasy, a vubec bycgh se nezlobil dalsimu zapasu v poharu UEFA (i kdyz to si spis delam srandu:D).mart

          • Re: Posily - ANO či NE ?

            bongor     před 17 lety 20.02.2008 16:32 |  
            0 0

            Mám stejný názor jako Mart.Vlčák a Švícko se udržet nedali.Ano ti skutečně splňují požadavky na moderního fotbalistu t.j.rychlí s míčem i bez něj,dříči až do padnutí.Po těch zacelit mezery bude moc těžké.Ale lepší posily se sehnat asi fakt nedaly.Buď vysoké ceny,nebo jim chybí
            něco z požadavků KJ.ještě že je Karel specialista na "divné povahy" a dokáže s nima pracovat,to umí málo který trenér a snad to to dotyční i takhle pochopí.Že totiž dostali svou další šanci.Z posil se nejvíc v přípravě nadávalo na Černého a vida,on je dobrej a hodně.synovec byl spíš chválenej,ale teď mu to momentálně nejde.Proto je potřeba mít dostatečně široký kádr,že člověk není stroj a má svoje špatná a dobrá
            období.Tak asi bude nejlepší dát jim trochu času a postavit lidi,kterým to zrovna jde.Co se týče odchovanců,mně je taky líto,že někteří odešli.Ale nikdo nebyl vyhozenej,spíš byl poslán na zkušenou,do mužstva,kde si mnohem víc zahraje/Dočkal,Necid,Gecov/.A třeba se k nám zase brzo vrátí jako posily.Na nás je odstranit největší slabinu současné Slavie-slabé návštěvy.To můžeme ovlivnit daleko víc,než sestavu.A každý za sebe!Pojďte to zkusit a nečekat až na Eden,kde bude plno,že si ani nesednete.Slavia nás potřebuje TEĎ!!!!

  3. Re: Posily - ANO či NE ?

    (host)     před 17 lety 20.02.2008 10:22 |  
    0 0

    POSILY - urcite ANO!!!

    vzpomente si jak kazdy jaro dohravame v sestave s sestnactiletejma dorostencema z becka. Rada hracu je na konci sezony vykartovana a zranena. Musime mit silnou lavicku a lavicka, kde sedi treba i Mára Suchy je poradne silna.
    jirkku

    • Re: Posily - ANO či NE ?

      (host)     před 17 lety 20.02.2008 10:49 |  
      0 0

      Ctu uz asi tristy prispevek smerem k posilam a v duchu si rikam proc tolik lidi nechodi na Strahov. Jena vine jen spatna dostupnost, vysledky poslednich dvou let nebo neco jineho. zasadnim problemem , ktery srazi navstevu o 2000 divaku jsou nesmyslne casy na prenosy CT, ktere normalnim lide brani v navsteve, dalsim minusem je bezesporu zazemi Strahova, kde vyjma klobasy nemate sanci treba s rodinou poveceret , dat si v dustojnem prostredi pivko a podobne. Kdyz zavirali posledni Sportbar v okoli stadaku, byl vedenim CSTV garantovan novy najemce, dodnes neni a hned tak nebude, dalsim docela zasadnim duvodem je zmena struktury fanousku klubu kteri se dnes rekrutuji predevsim z mimoprazskych a navic hodne mladych , ktere casto brzdi hodne drahe naklady na dopravu. V neposledni rade se na navstevnosti projevuje i jista unava fanousku z nabiteho podzimu. K prestupum uz neni co dodat, snad bych jen vypichnul , ze klubu proste chybi koncepce a to nejen zhodnoceni, ale treba i urcite motivace a zarazeni techto hracu do a tymu, kam se v poslednich dvou pripravnych obdobich prosadil jediny Jablonsky a ten uz je take pryc. Ostatni mladsove tam bud hrali ci byli soucasti sirsiho kadru uz drive. Jinym memwentem je pro mne pozice cloveka zodpovedneho zatento usek , ktery neni ani clenem uzsiho vedeni. Ale dobre , pojdme dal udelejme to proste tak , ze budeme dal sledovat vykony novych hracu, ze budeme tolerantni a budeme chtit jen ten titul, jask nekdo pravil. Zadne novum do teto diskuze uz nikdo nevnese, snad jen konstatovani faktu, ze se blizi Moravska jizda muze neco zmenit, tam se skutecne ukaze a pokud ma tento kadr silu musi to ukazat . A na zaver male doporuceni treba marketinku, opravdu by neslo treba pred domacim zapasem udelat setkani s hraci , nebo treba se pokusit o zajisteni dopravy mimoprazskych fandu, treba z odbocek losovanim, vzdyt i tam ziji nasi fandove. Jieri

      • Re: Posily - ANO či NE ?

        quelhar (admin)     před 17 lety 20.02.2008 11:01 |  
        0 0

        Jiri, s navstevnosti absolutne souhlasim. Ligove zapasy Slavie na Strahove proste nejsou atraktivni zbozi a samo bez reklamy se neproda. Presne z tech duvodu, ktere jsi napsal. A kdyz marketing spi, tak potencialni divaci, kteri by pri spravne reklamni masazi treba prisli, jsou nekde jinde. V dnesni dobe je nutnost kazdemu produktu delat reklamu. Dat do pozadi ty negativni faktory (odporny Strahov) a vypichnout pozitivni (Slavia vede tabulku).

        • Re: Posily - ANO či NE ?

          (host)     před 17 lety 20.02.2008 12:05 |  
          0 0

          Quelhare, pod tvůj příspěvek se podepisuji, jako by to byl můj. Čtu tady plno nářku na půosily( potom se neříká Slávii, že je ubrečená), ale nikoho nezajímá, že v klubu absolutně chybí koncepční práce na poli marketingu.Vyjmenovávat drobnosti jako nechutné a předražené klobásy, špinavá sedadla a dalších 101 chyb a nedostaků nemá význam, všichni o nich víme, bohužel osoba odpovědná za marketing buď neexistuje, spí a nebo je totálně neschopná a nemá v klubu co pohledávat.Podle mého názoru pokud se neztlepší marketing nemůže Slavia pomýšlet na vyšší mety.
          Kmet.

        • Re: Posily - ANO či NE ?

          bongor     před 17 lety 20.02.2008 16:40 |  
          0 0

          quelhare a Jiří,člověka napadají nápady v souvislosti s marketingem.Ale
          na to jsme slabý páky.Marketing je samostatná obchodní disciplina a odborníci na ni se to učí několik let většinou na vejšce.Tady je potřeba investovat do nějaké prověřené agentury,která se tím zabývá,nebo
          koupit nějaké eso,které už mělo jinde úspěchy.Mě taky pořád napadají
          nějaké věci,co by se dalo zlepšit,ale vždycky nakonec zjistím,že je to kravina.Je to jak jsem už tady párkrát napsal asi stejný,jako bysme my tři,quelhar,Jiří a bongor nastoupili zítra proti Tottenhamu.Snaha by nám určitě nechyběla,ale všechno ostatní ano.

      • Re: Posily - ANO či NE ?

        (host)     před 17 lety 20.02.2008 11:04 |  
        0 0

        ..ohledne fandu..napoada mi akce ala kotel na nove...
        vypravit nekolik autobusu..kteri by svezli fanousky z nekolika spadobych mist....myslim ze si pokud by ty fanousky chtel tak by do toho selsice by treba nevidelal..ale uprimne receno..kolik vydela pri tech 2339..?:)

        dal jak jsem psal..souteze...hra se svatky...jmeny...s nejakym znakem kazdeho muzstva co prijde a na zaklade toho urcity fanousci zadara...
        ..v techto kosach klidne fotbal treba ve tri odpo...stejne lidi na chatach nejsou a treba by dosli i tatinkove s detmi..

        promo akce fotbalistu o vikendech po utkani treba v obchodnich centrech
        ..proboha snad to zase neni takovy silene slozity
        Martin

        • Re: Posily - ANO či NE ?

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 20.02.2008 14:16 |  
          0 0

          Ano tohle je jasná věc. Prostě je třeba si uvědomit, že Slavia má 3000 věrných, kteří víceméně přijdou vždykcy ale řekněme 10 000+ dalších " občasníků", kteří přijdou, když je něco naláká. . A vzhledem k tomu, že dlouhodobě je láká jenom povzdech hráče, redaktora ČT a bídná hra hostujících týmů, tak sedí doma. Dlouho jsem to nevnímal( protože ze svého pohledu, tj. častého strahováka mě to moc neovlivňuje), ale za ta léta se opravdu nic nezměnilo na mizerném zázemí pro diváka. Jmenovali jsme tady X věcí, které jsou na Strahově negativní. . a kolik si vybavíme těch pozitivních? Hraje tam Slavie a jezdí tam dotovaný bus. . víc mě nenapadá. .

          • Re: Posily - ANO či NE ?

            bongor     před 17 lety 20.02.2008 17:08 |  
            0 0

            Ahoj Bulldocku,Slavia má desetitisíce ,ne jen 3 tisíce věrných a teď když se daří tak pořád přibývají.Ale kde jsou?Zalezlí ve svých norách,nebo ve vyhřátých putykách.Strahov je ale fakt nehostinej,já mám vždycky dost problém se tam přinutit jít ale to zázemí.To se snad ani nedá nazvat zázemí,to nemá název.Je to naprostý podcenění současnýho fanouška,když si někdo myslí,že lidem stačí že hrajeme nejlepší fotbal v zemi a jsme první.Dneska holt už lidi vyžadujou i trošku toho pohodlí,dobrý osvěžení a nějakej doproprogram.Chce to něco jako oddělení pro styk se zákazníkem,který by spolu smarketingem dohlíželo na tyhle důležitý věci.

        • Re: Posily - ANO či NE ?

          bongor     před 17 lety 20.02.2008 17:13 |  
          0 0

          tenhle nápad se svážením fanoušků měl už někdo v rozhovoru s KJ.Karlík pochopitelně ani neví,jak je doprava na Strahov,zvláště z některých částí Prahy a okolí mizerná.Takže se tomu faktu hodně divil.
          Jenže Karel je tam na úplně jiný věci.Hergot,už jsem zase u toho "oddělení pro styk se zákazníky".Neříkejte mi,že to nemá nikdo na starosti.

  4. Re: Posily - ANO či NE ?

    Gino     před 17 lety 20.02.2008 10:40 |  
    0 0

    Me by zajimalo, co dela ta Sparta tak dobre, ze se jim v poslednich dvou letech podarilo tak veleuspesne zvysit navstevy na Letny? Proc si z ni nevzit priklad? Pokud ty rodiny s detmi prilakali oni, proc ne my?

    • Re: Posily - ANO či NE ?

      jack09     před 17 lety 20.02.2008 11:14 |  
      0 0

      me uz vazne docela stve jak si furt jarolim a ostatni stezujou na fanousky a pritom by meli nadavat hlavne na vedeni marketingu. vzdyt pro to vubec nic nedelaj.co treba kdyby ten kdo bude mit z poslednich 6ti domacich zapasu listek(permici) tak bude mit prvni zapas v edenu zadarmo a nebude se muset bat ze se na nej nedostane kdyz bude vyprodano?jak uz tady nekdo psal,ten potencial novyho stadionu vubec nevyuzivaj.

    • Re: Posily - ANO či NE ?

      (host)     před 17 lety 20.02.2008 11:19 |  
      0 0

      Gino, ale ono to tak neni, ty grafy v dnesnim sportu jsou jedna vec, ale skutecnost vec druha, zasadni rozdil je v tom, ze Sparta ma nekolik programu smerem k mladezi ze zakladnich skol a nekterych strednich skol v regionu , kde hraje a tak treba na utkani s Mostem loni v lete rozdala do techto skol vice nez 2500 vstupenek, tak to bylo v podstate cele jaro, na mene atraktivni utkani se hlavne v sektoru c.4 schazeli vzdy tzv. fandove zadarmo a ono kdyz to udelali za cely rok 9x , tak jim prirozene prumer rostla to hodne, navic na jejich zapasy chodi pravidelne skoro cela jejich mladez i s rodici a kamarady , na kazdy zapas jde okolo 500 ůistku timto smerem, tak si proste zvysuji navstevy a zaroven jsou zajimavy i pro sponzory, kteri samozrejme chteji za svy prachy predevsim lidi na stadaku a je jim jedno jestli plati nebo ne. Ona stejnak pri cenach vstupnyho ta ztrata v kazdym zapase je mozna 100 tisic vic ne a tolik jim da kdejaky sponzor. Jinou zalezitosti je treba to , ze jiz pred delsim casem vtahli mlade fandy do hry, treba tim , ze fotbaliste chodi po skolach a delaji besedy. soucasti mnohych zapasu jsou i programy pro cele rodiny, dokonce pri poslednim ligovem zapase rozdavali nadherne saly temhle mladym zadarmo. A pak tu nesporne byla drive obrovska medialni prace Lubose Pribyla, ktery diky znamostem je dokazal dostat prakticky do vsech medii, placeni spratelenych novinaru a pasivita naseho tehdejsiho tiskace, to se proste neda zmenit za pul roku, navic v prazdnem prostredi, kden ikdo nezije a ani Slavia zde nikdy nic podobneho nerozjela, snad se to tedy Edenem zmeni , alespon verim. Jiri

      • Re: Posily - ANO či NE ?

        (host)     před 17 lety 20.02.2008 11:27 |  
        0 0

        Jiri mas recht.. !!!!!!!je proste potreba neco s tim delat ale hned..!!!

        ja jsem si treba rikal ze by se dal vyuzit i nedostavenej stadion..vsude se o nem pise..mluvi..takjze pokud uz ted by mel sponzora...tak myslim ze by neprodelal...
        +..ostatne ten velikanskej humbuk okolo cely slavky napodzim..kdyt i tech sedm kuli na arsenalu ma resp. melo reklamni potencial..
        proste se o slavii mluvi at uz jakkoliv...
        ale bohuzel mam pocit ze to proste nei videt...
        a to ze bude treba eden nejakou dobu naslaplej..to je fajn..ono by to taky bylo divny kdyby nebyl..ale co potom..treba se to zhorsi,...
        Martin

        • Re: Posily - ANO či NE ?

          (host)     před 17 lety 20.02.2008 11:37 |  
          0 0

          Ano Martine take mam pocit, ze novinari hledaji spise vdecna temata treba rivalita se Spartou, nebo daleko ctenejsi veci treba jako nasi v cizine, sam jsem momentalne respondentem jednoho pruzkumu deniku Sport a musim dodat, ze proste Slavie zacina byt medialne prilis plno, i proto je treba hledat jine formy propagace s vyuzitim noveho stadionu, s vyuzitim internetu a podobne. Jiri

          • Re: Posily - ANO či NE ?

            quelhar (admin)     před 17 lety 20.02.2008 11:43 |  
            0 0

            Tak je logicke, ze se o Slavii pise, kdyz vede ligu. Ten medialni zajem s priklonem bulvarismu - tj. senzace za kazdou cenu - bude den ode dne vetsi. Treba dnesni rozhovor s Horvathem je vlastne skoro cely o Slavii. Sport tak da prilezitost hned na druhe strane nejvetsimu rivalovi v boji o titul prezentovat sve nazory. Ze nam to neklape, atd.
            Musim rici, ze i Smicovo vyjadreni, ze neni titul pro koho vyhrat, je velmi nestastne. Tohle vyjadreni na Strahov nikoho neprivede a ty dve tisicovky vernych akorat nas*re.

          • Re: Posily - ANO či NE ?

            (host)     před 17 lety 20.02.2008 11:54 |  
            0 0

            ..jinakufam, ze slkavka bude preci jen hrat prvni na jejim stadionu!!!!
            "....zdroj idnes...."1. Kdo a kdy sehraje v Edenu první zápas?

            "Máme několik variant a enormní zájem, aby se v Edenu hrálo finále Poháru ČMFS 14. května," říká Kliment. "Předtím by se tam ale logicky měla představit Slavia."

            .....a ze se stadion bude jmenovat nejak rozumne..a pokud mozno stadion..ne arena!:)

            ..."2. Jak se bude aréna jmenovat a kolik to bude stát peněz? Sparta dostává od společnosti AXA asi 15 milionů korun ročně. O2 platí za přejmenování Sazka Areny zhruba 50 milionů. A co Eden? Mluví se o tom, že by se částka za pronájem názvu mohla pohybovat kolem 25 milionů korun ročně. "
            Martin

            • Re: Posily - ANO či NE ?

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 20.02.2008 14:29 |  
              0 0

              Pumpnout nějakej pivovar. . Tradiční klub a tradiční výrobek. . navíc maj stejnou cílovou skupinu. . To bych klidně skousnul

    • Re: Posily - ANO či NE ?

      (host)     před 17 lety 20.02.2008 13:24 |  
      0 0

      chtělo by to při domácích zápasech vytáhnout nějaký transparent, na kterém budeme apelovat na marketing aby něco s návštěvností dělal!vosaa

  5. Re: Posily - ANO či NE ?

    fiki     před 17 lety 20.02.2008 11:07 |  
    0 0

    Posily - ANO
    Slavia v historii samostatné české ligy již 3x nedokázala na jaře udržet podzimní 1. příčku. Dva hlavní důvody byly příliš úzký kádr s množstvím mladých hráčů a mimo jiné také z toho plynoucí "psychická labilita". Letos v zimně proto Slavii posílili většinou zkušení hráči. Můžeme diskutovat o jednotlivých jménech, ale jako celek se jedná o významné koncepční posílení. A právě proto že jde o starší hráče, tak vědí o co hrají ( titul, kvalifikace LM ), a že jim jejich fotbalová kariéra podobnou příležitost již nemusí dát.

    • Re: Posily - ANO či NE ?

      (host)     před 17 lety 20.02.2008 12:48 |  
      0 0

      Nenalhávejme si nic ani sobě, ani ctěnému obecenstvu.
      Za totální selhání například loni na jaře nemohla žádná psychická labilita, ale fakt, že kluci už byli hodně dlouho bez peněz, že se neplnily sliby. Tři měsíce mezi základního platu, to vyvede z míry.
      Oni totiž zdaleka neselhali mladí, nebo jen mladí, ale i takoví Dosoudilové, Lukáši Jarolímové a pod.
      Svádět teď na to, že za to mohli kluci, to je hodně, hodně unfair.
      Nevím, kdo konkrétně ze Slavie měl zájem na tom, aby proti nám bodovalo Slovácko. A na Slovácku, jak známo, volné love bývaly.
      Především to bylo totální selhání těch, kdo měli mužstvo motivovat, aby tlaku Slovácka nepodlehli a bojovali naplno.
      Tantalos

      • Re: Posily - ANO či NE ?

        (host)     před 17 lety 20.02.2008 12:49 |  
        0 0

        Oprava -- tři měsíce bez základního platu...ne mezi

        • Re: Posily - ANO či NE ?

          (host)     před 17 lety 20.02.2008 12:59 |  
          0 0

          Tantalosi vy mne opravdu prekvapujete, ano mluvite pravdu to je jasne, kabina tenkrat dala vedeni jasny termin, bohuzel se prachy nepovedlo sehnat, Slovacko nevyhralo hlavne zcela vynikajicimu vykonu brankare Vorla/ten to schytal/, v dalsich zapasech to byla fraska, az kdyz hraci dostali alespon 50 procent dluznych castek, zacali se hybat ledy, ale snad je to historie, nejake denni zpozdeni ve vyplatach asi mozna budou , ale hraci narozdil od jinych klubu berou dnes ceklkem pravidelne. jiri

        • Re: Posily - ANO či NE ?

          (host)     před 17 lety 20.02.2008 13:06 |  
          0 0

          Často se argumentuje,že loni jsme nezískali titul díky mladým odchovancům.myslím,že je to velký omyl.Pokud se podíváme na sestavy z kritického období,které začalo zápasem na Slovácku,tak vyhořeli především zkušení hráči.Z mladých hráli pravidelně Janda,Suchý,Švec byl často zraněný,Necid a Dočkal hráli málo,Vácha vůbec-asi dvě minuty v Teplicích.Titul jsme prohráli díky nekvalitě kádru,hráči jako Aračič,Dosoudil,Jan Vorel,Urbánek,Reiter,Hubáček,Hrdlička i Lukáš Jarolím neprokázali v kritickém období potřebnou kvalitu,stabilní výkonost a titul byl pryč.K tomu se přidaly zranění Latky a Švece,střelecká krize Standy Vlčka.To byl hlavní faktor,proč jsme ztratili velký náskok.Měli jsme průměrný kádr.Myslím si,že v kritickém období,kdy jsme se trápili,měl dát Jarolím šanci místo Aračiče,Dosoudila,Jana Vorla,Hrdličky mladým hráčům Radku Dejmkovi,Váchovi,Dočkalovi.horší to být nemohlo.Chtělo to nějako změnu.Proto házet neúspěch na mladé odchovance je nefér.Projděte si sestavy od zápasu se Slováckem,včetně derby,zjistíte,že hráli zkušení hráči.Zlepšení přišlo až v zápase s Bolkou,kdy v útoku hrálo dobře Vlček s Necidem a na stoperu Latka se Švecem.K tomu přidejme finační problémy,dlouhé čekání na výplatu,což má vliv na psychiku a motivaci hráčů,pak se nikdo nemůže divit,že jsme titul nezískali.Házet ztrátu titulu na mladé odchovance je nefér,je to obrovská podpásovka a velké nehoráznost.

          • Re: Posily - ANO či NE ?

            (host)     před 17 lety 20.02.2008 13:42 |  
            0 0

            ..obavam se ze mate pravdu,..bohuzel mam taky za to, ze hlavnim duvodem proc muzstvo nejelo nebyla kvalita hracu,..nebo nezkusenost..ale proste jen to ze klub neplatil...a tak se fotbalisti sekli..bohuzel!

            mj. Jiri,..to jsme se tu uz parkrat bavili i mj. o Lukasi J. v teto souvislosti..

            ..pro mne je to ale stejne nepochopitelne..tak bud hraju a nebo ne....resit to ze nedostavam penize tim ze hraju nehraju je proste divny!!!!!!
            Martin

            • Re: Posily - ANO či NE ?

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 20.02.2008 14:05 |  
              0 0

              Souhlasím. Já o tomhle tedy nic nevím, ale jestli se rozhodnou bojkotovat zápasy, tak to asi zas takoví srdcaři nebudou. Já osobně chápu, že je špatná situace když nedostáváte výplatu, ale kvůli tomu nezahodim sportovní cíl, po kterym jdu celej rok, nebo několik let. . Jestli hrajou hráči fotbal opravdu jen pro peníze, tak by mě to jenom utvrdilo v tom, že se v česku špatně vychovává mládež. Hraju za Slavii, tak si prostě nedovolim odchodit derby. Ale nebyl jsem v jejich situaci a, tak nebudu nikomu sahat do svědomí. Tady je důležitý, jestli je důvěra ve vedení nebo ne spíš než dluhy samotné. Ale dovedu si představit, že "za starých časů" ba si ředitel sám zastavil výplatu a vyřešil hráče. . Podobně jako pro sedláky byl vždycky důležitější statek a zvířata než lidi. . Tak snad jen věřme, že už jsou ty špatné dny za námi.

          • Re: Posily - ANO či NE ?

            fiki     před 17 lety 20.02.2008 13:59 |  
            0 0

            Nevím že by někde bylo napsáno že za ztrátu prvního místa loni na jaře mohli mladí odchovanci.

            • Dvě utkání, kde se loni lámal chleba

              (host)     před 17 lety 20.02.2008 14:11 |  
              0 0

              Kdo mohl za to, že jsem se na Slovácku podělali a vzpamatovali se až v Boleslavi?
              Slovácko - Slavia (0:0)
              Sestava Slavie: M. Vorel - J. Vorel, Dosoudil, Aračič, Hubáček - Kalivoda (70. Suchý), Jarolím, Hrdlička, Urbánek (54. Gaúcho) - Vlček (78. Dočkal), Švento
              69. minuta: Racko si obhodil Jana Vorla, jeho střelu vyrazil Michal Vorel před sebe.
              75. minuta: Ivanův pas našel Brožíka, Michal Vorel včas vyběhnul a balón vyrazil mimo hřiště.
              75. minuta: Ineman tvrdě pálil pod břevno, Vorel vyškrábnul míč nad bránu.
              82. minuta: M. Vorel chytil nebezpečný přímý kop Stýskaly.
              84. minuta: M. Vorel vyrazil šťastně nohou střelu Brožíka, který byl před ním úplně sám.
              94. minuta: Ivanovu standardní situaci k pravé tyči Vorel kryl.

              Slavia - Plzeň 0:1 (0:1)
              Slavia: Kozáčik - Hubáček, Suchý, Aračič, Urbánek (41. Reiter) - Krajčík, Jarolím, Hrdlička, Švento - Costa (57. Necid), Vlček (72. Kalivoda)
              Branka: 39. Šíma

              Určitě to na Slovácku zavinil Suchý, protože hrál dvacet minut, nebo Dočkal, protože hrál 12 minut? To jsou ty mladí gauneři, co to zavinili svou labilitou?
              Konkrétně to nikdo neříká, ale v těchhle utkáních se lámal chleba.Tam se rozhodlo, že nebyl titul. A kdo to dnes svádí na mladé, pro toho nemám slušné slovo
              T

              • Re: Dvě utkání, kde se loni lámal chleba

                (host)     před 17 lety 20.02.2008 14:15 |  
                0 0

                ..ta plzen..nebyl to nahodou ten zapas jak nedal jarolim tu penaltu v posledni minute?....
                Martin

              • Re: Dvě utkání, kde se loni lámal chleba

                (host)     před 17 lety 20.02.2008 15:14 |  
                0 0

                Jasně, že za to mladí nemohli. Ale myslím, že je lepší aby v takových kritických zápasech nastoupil zkušený hráč, který se nebude bát na sebe vzít zodpovědnost, než jistě perspektivní mladý hráč, pro kterého je to zatím jen sběr zkušeností...

      • Re: Posily - ANO či NE ?

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 20.02.2008 13:53 |  
        0 0

        Reakce hlavně na ten příspěvek nahoře. . Máš samozřejmě trochu pravdy. . na každym šprochu. . ale! 1) Shánět do Slávie a vůbec v rámci GL hráče, kteří jsou schopni se dostat do třeba it. nebo angl. ligy je manažerskej majstrštyk a hlavně to neni levná záležitost. I kdybysme chtěli skoupit top z ligy, tim jí úplně vybrakovat (s čimž prostě nesouhlasim) a zmnožit počty Olomoucí, Budějic, Žižkovů atd. . tak na to nemáme. 2) Hráči jako Černý nebo Toleski patří bez debat k tomu nejlepšímu, co v lize je a já vycházím t zoho, že u nás 2-3 roky zůstanou, což je větší přínos než když koupíme Pudila (pri vší úctě jak skvěle hraje a co nám vykopal) a za půl roku nebo za rok ho prodáme dál. Jasně, bude za něj plno peněz, ale zas budem muset shánět náhradu a dlouho ji zapracovávat. Vemte si jak dlouho jsme hledali ekvivalent Rudy Skácela. . až do Šventa slabota. . teď po odchodu Pitáka totéž. . je tam solidní Kalič, ale takovej tahoun jako Karlos to neni. . Možná to bude Jandis. . po dvou letech od odchodu Pitáka. . Odchod Fořta měl pravděpodobně taky podíl na loňkym neúspěchu. Po Standovi samozřejmě taky zbyde díra, ale teď byl čas a peníze a KJ udělal maximum proto, aby sehnal dost možností a máme skvělý forvardy-Šenky, Goce, Střihavka i Ivana a Blažek jestli se dostanou do bejvalý formy. . 3) Kluci z juniorky jsou určitě talentovaní, ale hrát v Kladně je prostě něco úplně jinýho než ve Slávii. . už jen proto, že proti nám každej usilovně brání atd. Vemte si toho Forda. . přišel jako hvězda a nej. střelec 2. ligy a trvalo mu 4 roky, než se dostal na potřebnou úroveň. Stejně tak Švec nebo Janda měli 2 sezony, kdy to bylo semtam jo, semtam ne a jaký to byli talenti. Ale teď jsme v situaci, kdy se rveme o titul a nemůžem jim dát šanci v deseti zápasech. Pohár bohužel nehrajem, takže by dostali šanci třeba v pěti. . z toho 4x střídající. . to jim nepomůže. . Proto je hlavně kvůli nim férovější pustit je hostovat. To, že díky tahu s Blažkem jsou tam opce je prostě risk vedení. . ale třeba je to tak šikovně udělaný, že v létě budete všichni Doležalovi poklonkovat. . Po Dejmcích teďka neštěkne ani pes a tak si už mnozí asi neuvědomujou jak se tu kvůli nim křičelo a ještě máme navíc přednostní právo na přestup. . Máš pravdu, že ti kluci maj potenciál hrát zahraniční ligu, ale ze 3, za 4 roky a my potřebujem výkonný fotbalisti už tohle jaro!

    • Re: Posily - ANO či NE ?

      bongor     před 17 lety 20.02.2008 17:18 |  
      0 0

      Ještě jsi zapomněl,že sralta vyhrála ty tebou jmenované ročníky pomocí hruškokaprózy a dalších věcí o kterých nic nevíme.Nebo tušíme,ale to je nám stejně ne ho***To je to vyhlášení sralty:Musíme vyhrát ZA KAŽDOU CENU

  6. Re: Posily - ANO či NE ?

    fiki     před 17 lety 20.02.2008 11:28 |  
    0 0

    Návštěvy.
    Domnívám se že důvodů je několik, a bohužel každá skupina fandů má jiný - takže když se sejdou nepříznivé okolnosti jako teď v neděli počet lidí nepřevýší 3 000.
    - určitá část fandů ( hlavně bohužel z Prahy ) na Strahov z nepochopitelného principu nepojede, a zvlášt teď si říkají už si počkám na Nový Eden
    - špatná doprava ( nejlepší to je autem - ale nesmí být vyprodáno)
    - příliš velké množství domácích zápasů Slavie v televizi ( co bych chodil, když to je v TV)
    - když zaplatí ve čtvrtek za lístek 750,- , dalších 150,- v neděli se dát nechce tj. celkově vysoké náklady za vstupenky ( dané příliš vysokou cenou lístků na UEFU a LM )
    - nesmyslné časy TV přenosů ( Ne 20,15 + Po 17,15 )
    - ligy začíná brzy, a když je zima tak na Strahově je dvojnásobná + není se před ní ani na chvíli kam chovat
    - téměž každý domácí zápas jsou nervy - buď Slavie dá vítěznou branku 5 minut před koncem zápasu nebo remizuje - ( proč bych se každých 14 dnů měl pokoušet o infarkt)

    Jsem přesvědčen že se počet návštěvníků teď bude zvyšovat. Příště proti Mostu bychom se mohli dočkat branky již v 1. poločase a potom Bohemka - to bude výborná atmosféra ( snad si ten zápas nevybere Ota Černý).

    • Re: Posily - ANO či NE ?

      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 20.02.2008 14:26 |  
      0 0

      Já to sem dám ještě jednou. . nahoře už si toho asi nikdo nevšimne. . snad mi ten spam prominete:-) Že máme špatný marketing, to je jasná věc. Prostě je třeba si uvědomit, že Slavia má 3000 věrných, kteří víceméně přijdou vždykcy ale řekněme 10 000+ dalších " občasníků", kteří přijdou, když je něco naláká. . A vzhledem k tomu, že dlouhodobě je láká jenom povzdech hráče, redaktora ČT a bídná hra hostujících týmů, tak sedí doma. Dlouho jsem to nevnímal( protože ze svého pohledu, tj. častého strahováka mě to moc neovlivňuje), ale za ta léta se opravdu nic nezměnilo na mizerném zázemí pro diváka. Jmenovali jsme tady X věcí, které jsou na Strahově negativní. . a kolik si vybavíme těch pozitivních? Hraje tam Slavie a jezdí tam dotovaný bus. . víc mě nenapadá. . Teď si někteří pochvalovali dobrý svařák. . proč to nemohlo být avizováno dopředu jako lákadlo. . viz Pavel Hoftych jeho vyjádření v pořadu před ligou. . Přesně na dobrý svařák lákalo vedení Zlína diváky v té zimě do hlediště. A to přesto, že tam jela Sparta - tahák ligy, které se tam navíc tradičně nedařilo. .

      • Re: Posily - ANO či NE ?

        quelhar (admin)     před 17 lety 20.02.2008 14:46 |  
        0 0

        Ted me tak napada, ze ten dotovany bus, to je takova pseudovyhoda. Tedy abych byl pochopeny dobre, je skvele, ze krome normalnich spoju tam jezdi i zvlastni spoje (770), protoze jinak by se tam prakticky nedalo dostat.
        To, ze je ten bus pro lidi zadarmo, je ovsem k nicemu, protoze prazaci maji litacku, mimoprazsti si pri prijezdu do Prahy zakoupi prestupni jizdenky, ktere by jim platily i v 770ce, kdyby nebyla zadarmo.

        • Re: Posily - ANO či NE ?

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 20.02.2008 15:07 |  
          0 0

          No jasně. . je to znouzectnost. . ale jak řikám. . aspoň pozitivum, protože jinak by to bylo už úplně tragický. . Souhlasim. . že výhoda je to prakticky nulová. Teď přesně nevim jak je to do Sazky. . tam je jízdenka taky v ceně. . ale mám pocit, že jako MHD komplet a jestli ne, tak je to stejně jedno, páč na Libeň jsou to dvě stanice a na Masárnu-resp Hlavák asi 10 stejnou tramvají.

          • Re: Posily - ANO či NE ?

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 20.02.2008 15:15 |  
            0 0

            Navíc u Sazky je to o to funkční, že si lupen koupíš doma v trafice a neni s tim jízdnym problém. . Ale to by snad s fungujícim prodejem po netu do Edenu mělo fungovat taky. . a možná , že by bylo i lepší dohodnout se na kšeftu se Sazkou i pro fotbal, protože ta síť jejich terminálů je v tomhle zlatej důl a řada lidí (a nemusej to bejt jen důchodci) net nemá, nebo si s nim neporadí. . Sice ty jejich tikety sou trochu hnus a pro sběratele vstupenek nemaj cenu, ael to by se dalo řešit. . třeba výměnou na místě apod.

          • Re: Posily - ANO či NE ?

            bongor     před 17 lety 20.02.2008 20:08 |  
            0 0

            Ale vem si třeba takový Horoměřice,Modřany,Cholupice a jiné hůř dostupné lokality.Kdyby se sehnalo padesát autobusů a vyhlásilo se
            třeba:Na náměstí v Horoměřicích bude v 18,30 přistaven zvláštní autobus na zápas Slavia-Budějovice.V autobusu se budou prodávat vstupenky na zápas,cena dopravy je již započítána.Po skončení zápasu se bus vrací ve 22 hodin opět na stejné místo.Neříkej mi,že by to byla až tak velká blbost a nikdo by to nevyužil,Aspoň zkusit by se to mohlo.

      • Re: Posily - ANO či NE ?

        (host)     před 17 lety 20.02.2008 15:12 |  
        0 0

        ..jo to s tim svarakem mas pravdu,..ono je to docela srandovni..ALE!!

        ..mne dicky docela stvalo ze tam jsem a v podstate si nemuzu dat nic jinyho aniz bych vystal frontu na parek a pivo..kdyz jsem tam byl x-krat s pritelkou na podzim a uz byla celkem kosa..ona povida..dala bych si caj..no a jak to dopadlo?..cekat 30metrovou frontu?..tak jsme se na to vysrali..a caj si dali doma..

        a tento vikend?..svarak byl prima dobrej a bodnul..a fronta byla kolik?!..max 5 lidi!

        jinak..s tim marketingem..celkem by mi treba zajimalo, jak je to v cizine?!..jestli treba obleceni a a podobny veci pro fanousky ma klub a nebo je to jak u slavky(najata firma)...
        myslim si totiz, ze pokud by to delala slavie (nejaka divize), bylo by to vyhodnejsi a hlavne vydelecnejsi!...stejne tak ostatni veci,..treba obcerstveni a tak...nehlede na to ze treba praver to obcerstveni byl vzdy problem a mj. proto ze slavka mela smluvne nasmlouvanyho prodejce tech burtu..no a jak to bylo muzeme uz par let videt
        Martin

        • Re: Posily - ANO či NE ?

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 20.02.2008 15:30 |  
          0 0

          No jasně fronty. . jako když je plno lidí, tak se to ještě dá pochopit. . ale abys za to pak dal nehorázný peníze a hnusnou klobásu vyhodil jako naposled kámoš, to už je vrchol. Třeba v jedný firmě přes compy měli vždycky před Vánocema hrozně narváno. . že se fronta táhla až ven před sklad. . tak tam normálně postavili přívěs s teplym občerstvenim a ke každýmu nákupu ti dali kafe zdarma. . Lidi byli vděčný a ještě tam nechali další peníze navíc za jídlo. . tak proč tohle sakra nejde na Strahově. . Uznám, že stadion je hnusnej a daleko a že neni náš, čili nebudem rvát prachy svazu za stavební práce. . ale třeba ta kvalita občerstvení, to je jasně v naší režii, kdy můžem diktovat podmínky. . Věřim, že i ten blbej McDonald, i když všude nacpe ty svý hnusný plakáty, loga a šašky( toho mám vždycky chuť nakopat a vzhledem k jeho otlučenosti nejsem sám:)) by na to kejvnul a s timhle pohnul. Dyť mi neřikej, že na tom ty stánkaři nerejžujou. . A to je blbost jak vedení, tak těch stánkařů, protože s takhle nekvalitní službou jim lidi nedaj utržit, nebo tam ani nejdou. Prostě mi tohle fakt začíná dost vadit. . a když vedení slibuje, že to pojede všechno v Edenu, tak ať se pak nediví, že lidi přijdou taky až do Edenu. .

          • Re: Posily - ANO či NE ?

            (host)     před 17 lety 20.02.2008 15:39 |  
            0 0

            ..no jo..to mas recht..
            ja osobne..at je mc donald jakejkoliv..klidne bych byl treba pro aby meli otevreny obchod i "do stadionuů..a prodavali treba zajemcum v dobe konani fotbalu..kdyt je to pak o tom, ze mc vic vydela a slavie bude moc pozadovat vic za pronajem..

            zatim to vypada ze tam bude snad i dost tech kiosku obcerstvovacich a doufam, ze budou mit dostatek jidla a nabidky...myslim ze by to mohlo byt dobry a ze snad by clovek mohl si opravdu dat dobry a rychly jidlo..at uz klobasy, hamburgry nebo treba popcorn..ja nevim
            Martin

            • Re: Posily - ANO či NE ?

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 20.02.2008 15:46 |  
              0 0

              Co k tomu dodávat, že jo. . BTW bejvá zvykem, že na fotbale atd. (V Sazce to je) procházej hosteky a hostesové s pivem a jídlem v takovejch těch "košících". Kam mi paměť sahá, tak jsem to na Strahově neviděl. . možná na hlavní, ale na jihu fakt ne. Ale možná jen chodim na blbý místo. .

              • Re: Posily - ANO či NE ?

                (host)     před 17 lety 20.02.2008 15:53 |  
                0 0

                ..no tak tydlety kosicky..to ja si jeste pamatuju v edenu..ale tam se tomu urcite hostesky a hostesove nerikalo:)))))))))))))))))))))))

                ..a jak to bylo prima..pivko a ty vynikajici klobasky!!!!!
                Martin..

                ps..sice se tu dobre rozumuje..v realite je to tezsi..ale ja verim ze je to vzdy o tom jak clovek chce!!

                • Re: Posily - ANO či NE ?

                  Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 20.02.2008 16:34 |  
                  0 0

                  Ale zrovna tohle. . Dyť tam ty košíky někde musej mít:) Na lehkoatletickým vedle asi. . tam s nima na konciky chodili. . A to by byl ten stánkař sám blbej, aby seděl celej poločas u pípy a luštil křižovku, protože tam nikdo neni, když by mohl načepovat deset do kelímku. . kluk by to vodnes a už u vstupu do sektoru by mu lidi utrhali ruce. . a furt dokola. .

  7. Re: Posily - ANO či NE ?

    (host)     před 17 lety 20.02.2008 13:24 |  
    0 0

    Jane nevim c oto meleš že Šenkeřík nedostává a nebude dostávat tolik příležitostí...ten kdyby nebyl zraněnej tak hraje v základu všechny zápasy a až se uzdraví tak taky nude nastupovat....Jirka

    • Re: Posily - ANO či NE ?

      (host)     před 17 lety 20.02.2008 14:17 |  
      0 0

      ja bohuzel nechci rozebirat veci minule, ale dluzne castky u nekterych hracu byly vysoke, statisice tam litaly a ono je tezke se soustredit na fotbal a navic vsude plati kor ve fotbale, nezaplati te zamestnavatel , zaplati te nekdo jiny, ale priklad Dosoudil 2x vylouceny na jare, proste mu diru do hlavy dčlala jeho partnerka, ktera nesla tzy veci hodne tezko a ono se to da vydrzet mesic, pul roku , ale pak jaksi ............... A apelovat neustale na kluboveho ducha ci zviditelneni nejde do nekonecna, v tom je situace dnes zasadne jina, Dolezal ani Rosen se hracum nevyhybaji jako Leska, je problem jdou do kabiny a resi to a hraci hlavne Brabec, Latka, Smica to vidi a to je dulezite. Jiri

      • Re: Posily - ANO či NE ?

        (host)     před 17 lety 20.02.2008 15:06 |  
        0 0

        Jiri, to mas pravdu,..ale ..myslim ze vetsina hracu byla celkem dobra...a z toho duvodu by nemel pro ne byt problem sehnat si "kseft" jinde..a stejne jako jinde v zamestnaneckem pomeru..plati..nedostavam penize..ok odchazim!!!!
        Martin

    • Re: Posily - ANO či NE ?

      AdJap     před 17 lety 20.02.2008 14:52 |  
      0 0

      To nepsala Jane ale já. A stojím si za tím. Šenkeřík je velice dobrej a platnej hráč. Mě osobně se hodně líbí. Dokáže podržet míč, má vynikající techniku á výbušnost. Ovšem i přes to si myslim, že za takovéhle konkurence nebude mít základní sestavu vůbec jistou. Stačí si vzpomenout na podzimní část, kdy takvý přetlak v útoku nebyl a on přes to spousty záposů proseděl bohužel na livičce náhradníků.

      • Re: Posily - ANO či NE ?

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 20.02.2008 15:00 |  
        0 0

        Já s tim teda vůbec nesouhlasim. Šenky je KJův kůň a kdyby nebyl zraněnej, tak to má jasný i před Ivanou. Něco jinýho je prosazovat se přes Standu. .
        A trochu odjinud. . D. Jarolím: * Sledoval jste nedělní ligový zápas Slavie s Českými Budějovicemi?
        "Stihl jsem u televize druhou půli. Budějovice nehrály fotbal, ale předváděly strašné divadlo. Nakonec z toho měly dvě šance. Ale je vynikající, že to Slavia zlomila, protože to je strašně těžký hrát proti takhle zalezlýmu mužstvu. Moc se mi líbil Jaroslav Černý a určitě pomůže i Martin Abraham. Takové hráče mužstvo potřebuje."

        • Re: Posily - ANO či NE ?

          AdJap     před 17 lety 20.02.2008 15:14 |  
          0 0

          To si tedy nejsem moc jistej, na podzim zase tolikrát zraněnej nebyl a i přes to hrál celkem málo. Stačí si vzpomenout na pár případů jako například derby, kdy naskakoval až v posledních minutách. Jak řikám, je to škoda, protože dle mého názoru je to v současnosti náš nejšikovnější útočník.

          • Re: Posily - ANO či NE ?

            mart     před 17 lety 20.02.2008 15:27 |  
            0 0

            Souhlas. To neni KJuv kun. To je Muj kun! Siiiilene se mi libil jak vodmakal jeden ze zapasu s Ajaxem, to byla opravdova Evropa. Gol v Bukuresti taky nebyl uplne spatnej :)zdravi mart :)

            • Re: Posily - ANO či NE ?

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 20.02.2008 15:41 |  
              0 0

              Jasně. . a taky on nás "rozjel" proti Steauě doma. Muj kůň je to taky, hele:-) A v derby, pokud se nepletu hrál Ivana dobře a Šenky ho pak skvěle vystřídal. . ale začal zazdívačkou ala Goce:) BTW ten teď měl zvolit přesně to řešení co tehdá Zdenda (obejít brankáře) a naopak:-) Já jsem prostě přesvědčenej, že kdyby byl zdravej, tak nastupujem na Totáč s útokem Šenkeřík-Střihavka. A myslim, že Zdenda dostane dost prostoru hlavně ve venkovních zápasech. .

              • Re: Posily - ANO či NE ?

                (host)     před 17 lety 20.02.2008 16:54 |  
                0 0

                Vite v jednom mate vsichni pravdu kecy jsou vec jedna a hra vec druha, asi bych se nedokazal postavit proti jednomu z hracu Tottenhamu aniz bych se paradne ztrapnil , ale je to chleba hracu , ne muj, ja se ztrapnuji uz dlouho svymi gramatickymi hruzami za ktereš se stydim, ale uz asi niv nenadelam. Jiri

              • Re: Posily - ANO či NE ?

                (host)     před 17 lety 20.02.2008 16:54 |  
                0 0

                Vite v jednom mate vsichni pravdu kecy jsou vec jedna a hra vec druha, asi bych se nedokazal postavit proti jednomu z hracu Tottenhamu aniz bych se paradne ztrapnil , ale je to chleba hracu , ne muj, ja se ztrapnuji uz dlouho svymi gramatickymi hruzami za ktereš se stydim, ale uz asi niv nenadelam. Jiri

                • Re: Posily - ANO či NE ?

                  bongor     před 17 lety 20.02.2008 17:30 |  
                  0 0

                  Dnešní diskuse na rozdíl od včerejší na webu je opravdu na úrovni.Nikdo nechce urážet,bereme ohled i na názory druhých to je ono.Nevím co to tam bylo včera za skutečný idioty,který by se neztratili ani na webu sralty.Začalo se vzájemně nadávat:Mladý proti starým,jeden názor proti jinýmu i s příslušnými nadávkami.Dnes jsme se doufám vrátili k tradiční červenobílý slušnosti,která až někdy vadí na hřišti,ale v diskusi mezi přáteli je to nutnost.

  8. Re: Posily - ANO či NE ?

    wector     před 17 lety 20.02.2008 17:25 |  
    0 0

    Tak i já přihodim svou představu, jak to mohlo po zimě vypadat.

    Vaniak ( Diviš )
    Suchý - Brabec - Latka ( Hubáček, Šourek )
    Dřížďal - Tavares - Pudil ( Krajčík, Volešák, Gebre ) [Gecov, Vácha]
    Jarolím - Kalivoda ( Šmicer, Belaid ) [Dočkal]
    Toleski - Střihavka ( Šenkeřík, Ivana )

    Tohle by byla má sestava po zimě, obešel bych se bez Abrahama i Černého ( ne že bych si stěžoval na jeho výkony, ale prostě si myslim, že nebylo potřeba ho kupovat a mohli sme si poradit ze svých zdrojů ). Taktéž bych pustil Vorla, nemyslím si, že by byl v současné době pro Slavii přínosem - příští rok ještě Vaniak, pak nastoupí Diviš ( nebo Kubásek, dejme tomu... ). Jak je vidět, vše by bylo zdvojené a to ještě nepočítám s návraty Jandy se Šventem a neustále zraněného Šmicera. Jen bych si nechal Dočkala s Váchou, místo by se našlo i pro Gecova. Zkušených hráčů je tam dost, což se třeba o Černém říct nedá - kolik hrál pohárových utkání nebo zápasů o titul? Blažka sem vypustil úplně, nejsme výchovný ústav a celé to kolem něj smrdí ( dlouho viróza, nějakej start v přípravě, zranění, zase viróza + podivné machinace v celém tom kšeftu s Libercem... ). Pro těch 16 zápasů na jaře by to bylo dost kvality i kvantity.

    Ale co se dá dělat, prostě realita je jiná, tak to tak musíme brát. Každopádně s kritikou a panikou bych počkal, jak se to vyvine na jaře ohledně titulu a v létě se setrváním hráčů na hostování ( Ivana, Pudil, Střihavka, s Belaidem dál nepočítám ).

    • Re: Posily - ANO či NE ?

      (host)     před 17 lety 20.02.2008 18:25 |  
      0 0

      No diky bohu ze nejsi trener.

    • Re: Posily - ANO či NE ?

      slaviator     před 17 lety 20.02.2008 20:47 |  
      0 0

      Pokud jsem to pochopil, nejde o posily pro jaro, ale do delšího horizontu... Pudil v létě přestoupí, maximálně v zimě. Slavie mu bude malá... Nevíme, zda se využije opce u Ivany... Belaid se velmi pravděpodobně vrátí do Interu.. A tak by se mohlo pokračovat dál a dál... Navíc koukni na to, zase jeden zápas, kde jsou zase dva zranění hráči... Prostě čím dál tím víc si myslím, že širokej kvalitní kádr je nutnost. Dá se spekulovat o tom, zda bylo na místě sem vodit Blažka s Abrahamem, ale jinak ty posily dávaj hlavu a patu... Mladej DIviš se rozchytá ve druhé lize, Kubásek nakoukne do Slavie, zvykne si na prostředí a v létě se buď využije opce, nebo ne... Černý je v české lize nadprůměrnej hráč a ještě se bude moc zpeněžit... M.Jarolím byl jedním z nej hráčů Plzně, dá se očekávat, že až se aklimatizuje, taky to bude super. Toleski musí potvrdit, že ten půlrok na podzim nebyl náhoda, ale vypadá to, že to nebude problém. Střihavka je taky dobrá posila... Ono, přišlo plus minus osm hráčů, je jasné, že se z toho všech osm neprosadí. To je myslím jasné i Jarolímovi... Ne vždy se povede, že se prosadí 13 ze 14 hráčů jako v létě, kdy jediný šlápnutí vedle byl Šourek. A přesto si myslím, že ten kluk nám ještě vše ukáže, jde jen o to ho nezatratit a dát mu šanci formou hostování v první lize, stejně jako ji dostal Studík...

      • Re: Posily - ANO či NE ?

        wector     před 17 lety 20.02.2008 21:22 |  
        0 0

        Jak vidíš, tak Toleského, Jarolíma i Střihavku sem do kádru zasadil. Jak sem psal, Černý podal zatím dobré výkony, splňuje očekávání ( ostatně posila je od slova posílit... ), ale i tak si myslím, že sme mohli ušetřit a použít jiné hráče. Janda ani Švento se v létě prodávat nebudou, takže nalevo bude dost přecpáno i při odchodu Pudila, u kterého si myslím, že využijeme opci a obratem ho střelíme dál.

        Z toho, co by v těch případech bylo k dispozici, sem poskládal tu sestavu. Zvolil sem 3-3-2-2 z několika důvodů - Suchý na DM neumí, prostě se z něj stal stoper. Nikoho z trojice Suchý - Brabec - Latka nemůžeme nechat sedět, takže bych je postavil do řady. Tím by se pořešil i post DM po Švecovi, nebyl by tam potřeba čištej štít. Na stranách by bylo dost místa pro Dřížďala ( Krajčíka ) a Pudila. A tři stopeři by řešily případ, že by se nestačil jeden z nich vrátit ( což se třeba Krajčíkovi stává dost často ). Vepředu by pak mohl hrát Jarolím skoro uprostřed, což mu sedí víc než kraj. Vedle něj to mohl odehrát Kalivoda. Střihavka a Toleski jsou jasní. Výhodu by to mělo i v tom, že třeba pro Šenkeříka nebo Ivanu by tam byly v podstatě 4 možný posty.

        Celkově myslim, že bysme na tohle rozestavění měli vhodné hráče. Vyloženě klasického DM nemáme a myslim tím i Abrahama, nechat sedět Suchého nebo Latku je taky velkej luxus, podobně odepsat Jarolíma napravo. Se současným kádrem bych akorát vyměnil Černého za Kalivodu.

  9. Re: Posily - ANO či NE ?

    houston (přítel SN)     před 17 lety 20.02.2008 22:14 |  
    0 0

    Pokud jde o odpověď na otázku z titulku, pak jednoznačně - ano ! Diskuze posledních dvou dní se rozjela velmi do široka a co člověk, to jiný názor. Ale člověk, fanda Slávie už je po všech těch zkušenostech takový. Nadává, přijde-li málo posil a dostaví-li se v hojnějším počtu, je k nim nedůvěřivý, až neochotný je vzít za své, viz Abrahám a Jarolím. Jen doufám, že tihle dva diskuze k článkům o Slávii nečtou, protože kdyby měli slabší náturu, tak už dneska je musí štvát, že k nám vůbec přišli. My místo abychom je přivítali a drželi v úvodu psychicky nahoře, tak je radši posíláme kamsi, aniž bychom je skutečně znali a dali jim šanci. Skoro všichni stoprocentně věříme K. Jarolímovi, ale ve výběru hráčů tomu tak není. Co k tomu některé z nás vede ? Máme-li k jeho práci důvěru, věřme mu plně i v tomto bodě jeho práce. švík, H.

    • Re: Posily - ANO či NE ?

      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 20.02.2008 22:53 |  
      0 0

      Tak tohle je asi vždycky u některejch hráčů. . zrovna Abraham na to má zdravej názor. . "Já si můžu diváky získat jedině výkonem na hřišti." A Marek s tim musel taky počítat, když šel za strécem. . Já myslim, že se srovnaj. Nejlíp je na tom Goce:-)

      • Re: Posily - ANO či NE ?

        mart     před 17 lety 21.02.2008 08:13 |  
        0 0

        No jen abyses neplet'(s tim Gocem), ...von uz taky umi cesky, a zdejsi rejpalove by casto dokazali rozhodit i ty co ani cesky neumi. Tak pozor :D.mart

  10. Re: Posily - ANO či NE ?

    (host)     před 17 lety 21.02.2008 07:16 |  
    0 0

    Posily jednoznačně ano, když vzpomenu na ty desítky až stovky milionů v minulosti vyházené za různé nepotvrzené megatalenty Nečasy, Švancary a desítky jiných, kteří Slavií jen profičeli aniž by v ní zanechali nějakou pozitivní stopu a odcházeli za hubičku jinam jako zcela průměrní hráči. Teď se situace otočila a přicházejí konečně hráči, kteří již určitou kvalitu ukázali ve svých předchozích působištích, nemusí se u nich čekat, jestli z nich něco bude či skončí opět na smetišti dějin jako desítky jiných v 80. a 90. letech no a vlastně i v letech nedávno minulých. A dá se říct, když se prodal Vlček a Švec, že zcela jistě Slavia za dva hráče získala 4 či 5 jiných taky kvalitních a ještě nějaký peníz ušetřila. Je to asi vlastnost jen fanoušků Slavie, aby pořád nadávali. Když jsme končili pravidelně za Spartou, která stahovala kvalitu z ligy /mnohdy jen na kšeft, spoustu hráčů taky ze Sparty odcházelo brzo a bez většího prosazení se / a Leška a spol. to desetiletí vedl, tak jak vedl, křičelo se, že neumíme udělat kvalitní hráče. Teď Slavia po x letech překročila konečně tu pomyslnou čáru do Evropy alespoň jednou účastí v Champions League, vydělala zajímavý peníz a konečně má na to, aby si v podstatě ukázala na našem nepříliš širokém trhu hráčů na toho, koho trenér chce a přivedla ho. A zase se to spoustě kibiců z řad fans nelíbí, viděli by radši Slavii placatit se na 4.-5. místě, ale s odchovanci. Ruku na srdce, kolik let by tito křiklouni byli ochotni čekat na to, až se z těch odchovanců stane sehraný kompaktní tým, schopný hrát alespoň o 2. až 3. místo naší ubohé ligy. S odchovanci by to totiž nikdy na boj o titul nebylo. I tak jich tam bylo třeba na podzim hodně, možná na někoho zapomenu - Švec, Suchý, Kalivoda, Janda, Necid, Jablonský /při vší úctě tento hráč ještě opravdu ne/ a asi ještě někdo další, a dost z nich hrálo či alespoň nastupovalo pravidelně. Takže příchodům do Slavie se nebraňme, je to běžné všude ve světě a prostě již není možné, aby hráč tam, kde začne kariéru, tam ji po patnácti či dvaceti sezonách i ukončí. Už nejsou 20. či 30. léta minulého století a nehraje se za párek a pivo, je to především práce více či méně lukrativně ohodnocená a hráči mají možnost jít tam, kde je o ně zájem. Máme kvalitní široký kádr, který sice v Evropě pokulhává, ale na domácí scénu to stačí a tak si přejme, aby to jaro vyšlo bez větších výkyvů a aby se do nového Edenu nastěhoval titul a to i na delší dobu než na jeden rok.

    • Re: Posily - ANO či NE ?

      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 21.02.2008 12:55 |  
      0 0

      Ano vcelku souhlasím, ale ty nákupy jako Švancara. . to se prostě občas stane, že se očekávání nesplní. Teďka i on sám uznává, že byl v tej době horká hlava a celkem dostal rozum a Žižkov mu sednul. . on k těm Pepíkům přesně zapadá ač Brňák jak poleno:-) Ale třeba i Lukeš se u nás vůbe nepsrosadil, přestože je to moc dobrej hráč a Baník teď zase táhnul. Souhlasim, že odchovanců máme dost a musíme si prostě přiznat, že i když jsou to naši oblíbenci, tak všichni maj určitě na ligu, ale na všichni na Slavii a už vůbec ne v současné výkonnosti. A nezapomeňte, že máme další dva odchovance zraněné. . Jandu a Šmicera:-) A taky bych rád ještě řekl k těm úvahám o ztrátě rychlosti. . něco na tom samozřejmě bude, ale když už, tak jsme o ní přišli v létě, když se zranil Dušan a Jandis. . samotnej Standa může bát nahrazen Šenkym nebo Blažkem. Pudič sice neni takovej fofrník jako Švento( ale kdo je:-)), ale rachlej je a zase větší bijec, napravo teď takovej nikdo neni, to je pravda. . Ale zase to trochu nahrazujou beci. . Matej s Ferrym.

      • Re: Posily - ANO či NE ?

        (host)     před 17 lety 21.02.2008 19:19 |  
        0 0

        Jsi zcela mimo. Odchovanci ano, ale ne devět v základní sestavě, když na to mají dva nebo tři. Myslím, že Slavia poslední dobou dala mladým dost prostoru, někteří ukázali, že na to mají, jiní ukázali, že se musí zkusit třeba formou hostování vykopat jinde, na Slavii současnosti prostě nemají. Ale postavit tým na odchovancích ??? Co by to muselo být za potrhlý management ??? Jak dlouho by to trvalo dostat se na pohárové příčky ? Pět let ? Deset ? Třeba také nikdy. Kolik by tým z odchovanců přilákal sponzorů ??? Diváků ? Ještě míň než ty dva tisíce, co chodí teď ? Práce s mládeží ve Slavii je velmi dobrá, ale ruku na srdce, např. na školu Ajaxu nebo Barcelony můžeme pohlížet z velmi uctivé vzdálenosti. Tyto fotbalové školy mohou dodávat pro svůj tým mužů pravidelně skvělé hráče, u nás v mnohem skromnějších českých poměrech to tak dobře není možné. Takže odchovanci ano, ale jen ti nejlepší z nejlepších, průměrní a podprůměrní nemohou zabírat místo kvalitnějším jen proto, že kopou za Slavii od žáků. To je nesmysl.

      • Re: Posily - ANO či NE ?

        (host)     před 17 lety 21.02.2008 19:20 |  
        0 0

        Sorry, to patřilo tomu "odchovanci" v příspěvku níže...

    • Re: Posily - ANO či NE ?

      (host)     před 17 lety 21.02.2008 15:12 |  
      0 0

      Zase jeden z těch, co tvrdí, že odchovanci nikdy k ničemu nebyli, že, že hráči musí vyzrát.
      Kdyby takhle se uvažovalo dřív, nikdy by za Slavii nehráli Kuka, Šmičer, Radek Černý atd, protože by bylo lepší koupit zkušené dobré hráče.
      Jako loni na jaře, kdy se koupili vynikající staří zkušení borci jako Urbánek a Reiter..
      Bohužel - právě selhání loni na jaře, když jsme skoro jistý titul ztratili, zavinil fakt, že Karel Jarolím přestal stavět mladé hráče a začal tam cpát ty své staré, zkušené lenochody - Urbánka, Reitera, a jiné superhvězdy, které si do Slavie natahal.
      V době, kdy jsme selhali v pěti utkáních za sebou, právě nedostávali šanci mladí, kteří toužili po tom se ukázat, ale ti zkušení žoldáci, kteří si přišli do Slavie přivydělat na penzi.
      Podstatná je motivace. Když je mi třicet a myslím na to, jak si přivydělat na penzi, jsem pro Slavii přínosem jenom do výše platu. Když je ale někomu jednadvacet, tak chce, aby to dotáhl dál, a není tak snadno náchylný ke korupci jako žoldáci.

      • Re: Posily - ANO či NE ?

        (host)     před 17 lety 21.02.2008 15:53 |  
        0 0

        Už dlouho jsem nečetl tak fundovaný příspěvek jako od anonym 15.12Takové příspěvky lámou ledy všech těch,kteří se schovávají pod křídla mocných a urychlují naši cestu vpřed.Díky.

      • Re: Posily - ANO či NE ?

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 21.02.2008 16:36 |  
        0 0

        Hlavně je dobré vědět, že v době těch Kuků a Šmicerů. . se takovej hráč dostal k áčku jeden za rok a musel sakra makat, neotvírat si hubu na starší, plácat do novin a nečekat, že si z něj všichni sednou na zadek a za rok bude kopat v Barceloně (taky mu to nenamlouvali různý vyžírkové, co si řikaj agenti. . ne všichni, to netvrdim), aby se ukázal. A nikdo se nedivil, že z 10 hráčů kolem 20 let se jich 10 neprosadí do kádru. . Je samozřejmě jiná doba, ale s juniory se opravdu dlouhodobě konkurovat nedá.

  11. Re: Posily - ANO či NE ?

    (host)     před 17 lety 21.02.2008 13:27 |  
    0 0

    Nesouhlasim s tim, že by Šenkeřík byl nějak odstrčen, věřím, že až bude v pořádku, bude hrát. Pokud by ho trenér odsunul na druhou kolej, bylo by mi to líto. Šenk měl na podzim slušnou formu. Johnny