Zimní přestupní období mě nejednou donutilo
k zamyšlení. Kladla jsem si otázky, kam směřuje Slavie? Pomohou dostat
hráči, kteří přišli, Slavii na ligový trůn?
Trenér Karel Jarolím měl nyní v zimě příznivé podmínky
pro nákup posil, snad poprvé během svého působení ve Slavii bylo možné uvolnit
dostatečný počet financí díky příjmům z Ligy mistrů. Vybral si hráče,
kteří se zatím ve dvou zápasech více či méně osvědčili, ale hlavně si vybral
hráče, kterým věří. Prioritním úkolem je pro Slavii dojít k ligovému titulu,
vše jiné by bylo považováno za neúspěch, jak pro hráče a vedení, tak nás
fanoušky.
Jedno je jasné - k titulu mají dovést Slavii hráči,
kterým je okolo třiceti a kouč si od nich slibuje větší zkušenosti a psychickou
odolnost. To je patrné například ze včerejší sestavy, ve které bylo těchto
hráčů hned sedm. Tomuto záměru se nedá moc co vyčíst - Slavia v minulých
letech nedosáhla s mladými odchovanci výrazných úspěchů, ale přesto jsem
byla letos v zimě několikrát docela smutná a některé záměry mi zřejmě
unikají.
Někdo vnímá hráče jen podle jejich výkonů na hřišti a nic
víc ho nezajímá, já vnímám i věci okolo - jak hráči vystupují mimo hřiště, jak
se chovají a také to, zda je dotyčný hráč odchovancem Slavie a sledovala jsem
jeho kariéru delší dobu a těšila se, až jednou třeba nastoupí za áčko. I proto
jsem zatím neměla v zimě moc důvodů k radosti. Nejdříve odešel
Stanislav Vlček, což asi nějakým způsobem poznamenalo nás všechny. Další "ránou" byl přestup Michala Švece. Vnímala jsem to tak, že na postu defenzivního
záložníka byl přetlak a pro hráče bylo lepší odejít. Jaký jsem utrpěla šok,
když v pátek přišel místo nadějného odchovance, "slušňáka" a reprezentanta
do 21 let Švece přímo ze Sparty třicátník Martin Abraham, o jehož výstřelkách
všichni víme. Ano, jistě, je zkušenější, ale Švec taky není žádný nazdárek.
Můžu fandit Slavii, ale když se podívám na soupisku, na
které už začíná být pomalu více odchovanců Sparty než Slavie, mám z toho smíšené
pocity. Nejde o to, že bych nyní chtěla v základní sestavě Dočkala nebo
Váchu, ale nezamlouvá se mi opce u jejich hostování. Necid byl poslán na
hostování do Jablonce a místo něj má Slavii pomoct problematický Blažek, který
když bude týden zdravý, tak zřejmě vyvěsíme prapory. Jeden reprezentant do 21
let Diviš je poslán na hostování a místo něj přijde na hostování další
reprezentační gólman Kubásek. Jak velký může být rozdíl mezi jejich kvalitou?
To, jaké se uprostřed rozjeté sezóny, kdy se překopala velká část základní sestavy, vytvořilo mužstvo, považuji za poněkud krátkozraké.
Přišli hráči, kteří možná dotáhnou Slavii k titulu, kteří možná dokážou
dostat Slavii podruhé do Ligy mistrů... Ale co když ne? Z čeho se pak budou
platit jejich jistě ne nízké platy? A bude mít trenér Jarolím kam sáhnout, aby
zalepil sestavu odchovanci? Kdo se případně lépe bude prodávat: hráč, kterému
je 21 a bude
v reprezentaci nebo třicetiletý zkušený hráč?
Je ale skvělé, že část příjmů z Ligy mistrů vedle
investic do kádru A týmu putuje do mládeže a vylepší podmínky trenérů, aby
mohli vychovat další nejlepší hráče svého ročníku, které pak pošleme na
hostování a následně prodáme za pár milionů, protože jim bohužel není třicet a
nejsou dostatečně zkušení.
Komentáře (111)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Je Slavie na správné cestě?
GeorgK (přítel SN) před 17 lety 18.02.2008 23:00 |Sakra co k tomu dodat, člověku krvácí srdce přo pohledu jak Necid hraje v Jablonci, Švícko v Holandsku a další kluci jsou rozeseti po všech čertech. Na druhou stranu po postupu do LM potřebuje Slavia pro svoji budoucnost opět titul. Peníze z LM odejdou a titul výrazně pomůže při vyjednávání se sponzory. A nalejme si čistého vína, pokud se nám letos ten titul podaří vybojovat a bude to hodně tvrdý boj, málokdo si vzpomene, že "polovina" týmu má tak či onak letenskou skvrnu v minulosti:)
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 11:09 |tohle je jen tvůj subbjektivní názor jane.nemůžeš probůch koukat na to jestli hraje někdo ve slavii od sedmnácti let a pak odejde a příjde někdo kvalitnější. jestli nevíš tak necid je na hostování kvůli tomu aby pořád hrál,protože tady by akorát seděl na lavičce.vlček no comment,ten si to zasloužil. a švec je to to samý,už na podzim hrál málo,a prostě je mladej perspektivní a my potřebujeme skušenosti. holt je mladej perspektivní,tak šel do ciziny.slavie mu byla malá. to samé čeká suchyho v létě.proto sme ostatně koupily tolik hráču na jeden post,aby si hráči zvykly za půl rok na hrací styl.
tvůj názor se mi zdá strašně neprofesionální a neobjektivní a nemůžu bohužel s tebou souhlasit.
můj názor je zas,že vše co se děje je jedině dobře pro nynějšek i budoucnost slavia. sks
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 11:57 |a já se zas s článkem Jane naprosto ztotožňuji. Lépe bych to nenapsal, jestli svíčko, bo Abrahám, nebudu váhat ani vteřinu.. Názor Jane, je názor Jane a je to hlavně hlas a volání fanouška a to velkýho. Myslím, že stejně nás smýšlí spousty. amon
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 12:15 |mě osobně zajímaj ůspěchy slavie jako jména týmu,a ne jestli hraje švec nebo fredy cruger. samozřejmě že abrháma nechci jako všichni ostatní.ale jinak všechny změny akceptuji
Re: Je Slavie na správné cestě?
PetCC před 17 lety 19.02.2008 12:29 |Otázka ovšem nestála Švec/Abraham, ale Švec/(Abraham+desítky miliónů) a v tom případě je odpověd dost jednoduchá.
Re: Je Slavie na správné cestě?
wector před 17 lety 18.02.2008 23:24 |Vy ještě někdo věříte, že má Blažek virózu? Tím nás krmí od jeho příchodu a ten byl, pokud se nepletu, 2. ledna. Něco na tom hodně smrdí.
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 18.02.2008 23:29 |Snůška polopravd, dohadů a pocitů jedné části Slávistické veřejnosti, která byla podle mě definitivně rozdělena příchodem Martina Abrahama. Škoda, že stejný prostor nedostane i názor protistrany... geronimo6
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 18.02.2008 23:35 |geronimo huci na abrahama..tt!!!
Re: Je Slavie na správné cestě?
martyni (přítel SN) před 17 lety 18.02.2008 23:45 |co to je za nesmysl, napis clanek a posli ho do SN nebo tady do diskuse napis reakci jak chces dlouhou. Jinak si nemyslim, ze by Abraham na tom neco zasadniho menil.. proste cast slavisticky verejnosti to tak citi..ja taky..a je dobry to psat ted a nedelat chytry v pripade, ze by jaro nevyslo..ona tahle uvaha plati i pro pripad, ze to vyjde a ten titul ziskame, jde o dlouhodobej vyvoj slavie, jak si muzes precist v nazvu clanku... Abrahama stejne jako ostatni posily nijak nezatracuju, jakej bude, to se teprv uvidi..
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 00:17 |Komentář do diskuze je na pytel.
Re: Je Slavie na správné cestě?
jacko (přítel SN) před 17 lety 18.02.2008 23:46 |Nazor "protistany" radi zverejnime, tak se nezdrahej a pis.
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 00:16 |Ok.
Re: Je Slavie na správné cestě?
Richi (admin) před 17 lety 18.02.2008 23:56 |Nazor protistrany? Tohle je subjektivni pohled fanynky, ma-li nekdo jinej a napise to v rozumne forme, tak to take zverejnime. SN casto zverejnuji ruzne nazory lidi.
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 00:18 |Ok.
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 18.02.2008 23:37 |Nejvetsi boj nas ceka s rozhodcimi,kteri budou Spartu tlacit na titul a nam skodit,jak jen to pujde,stacil mi prvni zapas s Budejovicema.Sel jsem domu total znechucenej,co ten rozhodci vcetne celyho Budejovickyho tymu predvedli..a nasi kluci budou muset tvrde makat,aby to nehonili na posledni chvili..
Re: Je Slavie na správné cestě?
dspsn před 17 lety 19.02.2008 07:03 |konečně někdo!!! když jsem koukal na reakce v médiích,tak jsem si říkal,že jsem asi viděl jinej zápas......rozhodčí byl v posuzování zákroků poměrně přesnej,ale v rozdávání karet.....to bylo ubohý.......podle mě neměli dohrát aspoň tři budějovičáci a ke konci i jeden sešívanej......to v co se to zvrhlo bylo nechutný.......nemělo to s fotbalem nic společnýho
Re: Je Slavie na správné cestě?
PetCC před 17 lety 19.02.2008 12:32 |Tak vyhroceně bych to neviděl, ale byly tam 4 zákroky, za který by mohla a měla žlutá padnout.
Re: Je Slavie na správné cestě?
martyni (přítel SN) před 17 lety 18.02.2008 23:38 |Jane, moc hezky napsáno, trefa do černého, resp. do slávistického srdce, prostě mám z tý obměny kádru podobný rozpolcený pocity, na jednu stranu je fajn, že slavie je tedka nahoře, je atraktivní pro hráče a může si dovolit posily, na druhou mi ale trochu chybí nějaká kontinuita, jakoby tým ztrácel tvář, základy, který se budovaly po ty těžký léta, kdy každej hráč slavie musel bejt srdcařem, jinak by nebyl duvod atdy zustavat. To je hodnota jak herní, kdy jsou hráči na sebe zvyklý a vědí co hrát, jednak lidská, klub dělají tváře a charaktery hráčů, jako Vlček, Svec, Suchý, Krajčík. Očekával bych, že ti, co to tady táhli v minulých letech a co nakonec slavii vytáhli nahoru, vybojovoali Ligu mistru, tedka završí svuj ukol a vybojujou titul.. misto toho odešel Vlček a Švec, mladá generace čekající na šanci v kadru ačka taky a Jarolim sází hlavně na uplne novy hráče, ktery v zasade se slavii dosud nemeli vubec nic spolecnyho. Budou oni temi hraci, na ktere se lze spolehnout, ze vybojujou pro slavii titul po dvanacti letech? Tezko rict, kazdopadne vcerejsek ukazal, ze to bude tezky, ono to neni jen o jmenech, ale hlavne o sile tymu, o jeho charakteru, ten se ale jakoby tedka rozplynul a tvori se novej.. KJ evidentne veri hracum, ktery my fanousci zas tolik nezname, osobne jsem nekterymi kroky taky hodne prekvapen, Abraham ci M.Jarolim maji hned pevny misto v sestave, zatimco Suchy ma problemy a Svecova pozice zrejme taky nebyla jednoducha. No uvidime, nezbyva nez drzet palce..
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 18.02.2008 23:43 |Narozdíl od tebe si nemyslím, že je to dobrý článek. Je to pouze dobře napsaný subjektivní pocit jedné fanynky s kterou se x dalších ztotožňuje a už vůbec nesouhlasím s tvým názorem, že se trefila do jakéhosi pomyslného Slávistického srdce!
Re: Je Slavie na správné cestě?
martyni (přítel SN) před 17 lety 18.02.2008 23:51 |hele nebudu tady jane delat advokata, ale odporujes si hned v prvni vete.."neni to dobrej clanek" ... "je to dobre napsanej subjektivni pocit".. no jiste tak kdyz jde o to napsat svuj nazor, tak to holt musi bejt subjektivni... ale mas pravdu v tom, ze urcite ne vsechny ten clanek "zasahne", to je ale v poradku... presto si myslim, ze to, co clanek resi, je tedka pro slavii zasadni, nekdo uz ted rika, ze se ubirame spravnym smerem, nekdo pochybuje..kazdopadne se tedka neco lame..
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 00:21 |Beru a jen pro vysvětlení. Článkem chápu určitý pohled novináře, který s určitým pohledem na straně jedné hned vzápětí nabízí možnost jiného vidění. U tohot "článku" jsem tento prvek naprosto postrádal a proto ten můj rozpor, který zmiňuješ.
Re: Je Slavie na správné cestě?
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 00:28 |Samozřejmě je na tom kus pravdy, ale sport prostě v tomhle neni úplně férovej. . Bohemka si taky vykopala postup do ligy a rychle sháněla nějaký posily, protože jim bylo jasný, že bez dalších, lepších hráčů to bude roční existence. . Je taky pravda, že hrát hlavně s odchovanci a hráči , kteří maj zájem předně o klub byla trochu znouzectnost v době, kdy jsme byli problémovej, zadluženej a nefunkční klub. . čimž samozřejmě neřikám, že bysme měli brát každýho křiváka. . abyste mě nechytali za slovo. Že Standa a Švícko odešli, to je prostě realita. . takováhle nabídka se těžko odmítá z pozice klubu i hráče a je to i forma poděkování za služby, že jim to angažmá umožníš. Ať už se hráč cítí jakkoli oddanej sešívanejm, tak každej má sen, že si zkusí ligu za kopečkama.
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 01:19 |To porovnání s Bohemkou citelně pokulhává. Je něco jinýho postoupit do kvalitnější ligy s hráčema, terý na ni dost možná nemaj (a tam je teda nasnadě nakoupit fůru novejch hráčů) a něco jinýho mít tým, kterej se několik sezon byl schopnej pohybovat na špičce tabulky a místo doplnění o několik hráčů, kteří by se do týmu zabudovali, ho celej překopat. Jinak v tom zbytku souhlas.
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 01:19 |Je, sorry. Frealaf
Re: Je Slavie na správné cestě?
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 02:21 |Ale ta osa je celkem stejná. . Matej, Suchoš, Latka, Hubáček( některými leta kritizovanej) Kalič, Švento, Janda jsou taky i když jsou dlouhodobě mimo, což znamenalo řešení z nutnosti. Pravda, podstatně se změnil útok i střed zálohy, ale to bylo jenom nahrazování na základě odchodů a tomu se těžko stoprocentně ubráníš( Hrdla, LJ, Švícko, Standa) a zase kritizovanej Gaucho. .
Ale hlavně celá tahle debata se nese hlavně v duchu nahrazení hráčů širšího kádru Ačka. . a znovu opakuju, čas dal zatim KJ vždy za pravdu ať už šlo o Nečase, Valentu s Eliášem, nebo Dejmky. .
Re: Je Slavie na správné cestě?
Richi (admin) před 17 lety 18.02.2008 23:55 |Ja podotknu, ze tento clanek je v rubrice "nazory". A kazdej clovek muze mit vlastni nazor, jane ma takovyto, ja bych mohl byt malinko odlisnej, ty bys mohl mit uplne jinej.
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 00:07 |Ok, beru, nevšiml jsem si to.
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 00:05 |Michal Švec byl evidentně rád za možnost, která se mu naskytla a nehledal bych v tom jeho, po přestupech, nejednoduchou pozici ve Slavii. Prostě každý kdo na to má a je o něj zájem, chce jít ven, když se naskytne taková možnost. Máru Suchého mám rád, věřím, že jednou to bude velký hráč, ale zatím v důležitých zápasech v LM ukázal, že než se jím stane potřebuje ještě získat mnoho zkušeností z velkých a důležitých zápasů. Je teda v jeho případě otázkou jestli je Slavie ve své momentální situaci tím pravým místem na jejich získávání. O opcích Váchy a Dočkala toho už bylo popsáno dost a na konstrukce jak je to vlastně s tou Libereckou hvězdou, která výměnou za ně přišla, bych dal ještě trochu času. Co mi vadí nejvíc, je to množství dohadů a polopravd, které se ve všech případech vyskytují, ať už jde o tu zmiňovanou výměnu a její podmínky, tak teď příchod Abrahama a rozebíraní jeho minulosti, která je bez nejmenších pochybností přece tak jasná, že jej můžeme bez mrknutí oka označit za tupého a nevyrovnaného čutálistu nehodného dresu Slavie. Nejhorší ze všeho je to, že článek takových polopravd, konstrukcí a vnitřních pocitů jedné fanynky vyjde na neoficiálních stránkách všech Slávistických fandů pomalu jako postoj nás všech a to je to co mě opravdu sere. PS: Štve by bylo slabé slovo. geronimo6
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 00:08 |Poslední 2 věty beru zpět ;)
Re: Je Slavie na správné cestě?
martyni (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 00:15 |a z čeho si nabyl dojmu, že je to postoj nas všech? kde mas ty polopravdy? O Abrahamovi je tu v zasade jediny slovo, a to "vystrelky"... otevri si noviny, jeho povest netvori jedna fanynka slavie..
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 00:23 |Viz. výše můj názor na to jak si představuju článek, ale beru vysvětlení Richiho ;)
Re: Je Slavie na správné cestě?
martyni (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 00:49 |ok, ja to psal driv, nez jsem si precet tvoji predchozi reakci..m.
Re: Je Slavie na správné cestě?
quelhar (admin) před 17 lety 18.02.2008 23:58 |"Kdo se případně lépe bude prodávat: hráč, kterému je 21 a bude v reprezentaci nebo třicetiletý zkušený hráč?"
Problem je hlavne v tom, ze kdyz bude nadejny hrac a potencialni reprezentant sedet pul roku na lavicce a hrat maximalne za becko, tak taky muze prestat byt reprezentantem. Necid je poslan do Jablonce a ani tam nenastoupil v zakladni sestave (!) At chceme nebo ne, tak ve Slavii by proste byl patym utocnikem i bez Blazka. Zahral by si tolik jako na podzim a jeho cena by jen klesala.
Michal Svec chtel odejit, nebylo to tak, ze ho vedeni chtelo nutne prodat. Smutnite, ze odesel Standa? Stal se srdcarem slavistou za 3,5 roku u nas. Stejne tak se srdcarem muze stat Jarda Cerny nebo Marek Jarolim, pokud u nas budou tak dlouho. Predevsim prvni z nich k tomu ma predpoklady.
Je to zajimavy clanek, ale veskrze je to porad stejna diskuze "Dockalovci" vs. "KJovci", "odchovanci" vs. "nakoupeni hraci".
Dovolil bych si pripomenout, ze prave ti prvni tu nadavali nejvic na prichod Jardy Cerneho (stary, nikde nic nedokazal, nema na to hrat na spici ligy, mame Pudila a Sventa) a vetsina z nich mu ted provolava slavu.
Takze ocekavam opet bourlivou diskuzi, ale tezko nejake nove argumenty, vsechno uz tu zaznelo a ne jednou.
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 00:16 |Stojím na tvé straně ;) a k těm polopravdám, v kterých se ten Standa opravdu vyjímá, bych jen podotknul, že těch "třicátníků" bylo i s gólmanem jen 7 i s vystřídajícími a to se to gólmana ani nededá počítat, protože přecejenom se u něj věk nemůže brát tak, jako u ostatních hráčů a naopak s přibývajícím věkem, jak můžeme samy vidět u našeho čaroděje, může ještě dozrávat :) Nehledě na to, že mezi třicátníky Jane zařadila i prozatím 28-letého Jardu Černého a tři 29-leté Ferryho, Mateje a Martina Abrahama. Když nepočítám z výše uvedených důvodů gólmana tak věkový průměr 26 let mi nepřijde zase tak vysoký.
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 00:29 |Tak těch 7 beru zpět, měl jsem za to, že Jane napsala 8 ;)
Re: Je Slavie na správné cestě?
Socrates (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 02:45 |quelhar jako vždy skvělej ;-) *114*
Re: Je Slavie na správné cestě?
Gino před 17 lety 19.02.2008 08:52 |Jo, tak pod tenhle nazor se taky podepisuju.
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 00:09 |Ano,Slavia je na spravne ceste. naprosto zbytecna hysterie co se zveda.troubi
Re: Je Slavie na správné cestě?
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 00:17 |Já tedy s řadou věcí nesouhlasím. Kroky který vedení a KJ v zimě udělali chápu a s většinou z nich souhlasim. 1) KJ si vybral hráče, který se mu hoděj a u kterých věří, že týmu prospějou. Zároveň se většina z nich může velmi dobře zhodnotit a to včetně Abrahama, Černýho a Toleskiho. . viz Standa i když jejich přínos by měl bejt hlavně na hřišti. Je to zkrátka boj o titul a KJ chce miít možnost reagovat na různé situace. . taktika soupeře, zranění, karty atd. . Navíc v tom všem vidim snahu zdvojit posty, kde se předpokládá exodus v létě. . tj Švento, Pudil, Matej, Mára, Laty, Jandis. . čili tenhle tým "přežije" léto a hráči si na sebe zvyknou a zapracujou se už teď. . Nevyladěnost týmu a pomalej rozjezd byly tradičně faktory, které přispívaly k našim neúspěchům v předkolech LM( což bude doufejme náš případ i letos. . (Myslim to předkolo, ne neúspěch:-) 2) Sice jem taky nebyl nadšenej z odchodu Marcela Gecova( a jestliže se jednalo už v té době o Švíckovi, tim spíš), ale chápu, že jestli KJ nějakýho hráče nevidí jako nezbytnost (a i na tom je vidět, že vedení plánuje spolupráci opravdu na dlouho), tak ho aspoň férově pustěj a ještě v rámci možností zhodnotí. Z Liberce přišli na hostování dva kvalitní hráči. . na naše poměry hvězdy ligy. U Blažka je to samozřejmě velký riziko 50/50. Ale dá se říct, že jestli bude problémovej, tak se vrátí zpátky a bude nás to stát jen jeho plat a peníze za hostování. . což by neměl bejt extra balík. Chápu, že za tohle chtěl Liberec nějakou kompenzaci. . a tak si vytáhl Dočkala s Váchou. Tady bych pořád neviděl žádnou definitivu, protože jak hostování Pudila u nás bylo vázáno různejma podmínkama, tak čekám, že podobnej háček bude i tady. Navíc Vácha. . ne že bych mu to přál už hostování v podstatě ukončil. Tým se prostě posunul o úroveň výš a s tim souvisí i to, že šli stranou hráči s menší kvalitou( byť třeba dočasně. . junioři) 3) Mně vážně nevadí, že k nám přišlo několik hráčů se sparťanskou minulostí. . to by mi možná vadilo kdybych fandil Spartě, ale takhle beru, že prostě přišli kvalitní hráči a navíc jsou to i rozumný lidi, takže no problemo. Jestli je obavy z přetlaku či nadbytečnosti nějakých hráčů, tak bych připomněl, že Ivana, Pudil, Blažek i Kubásek jsou na hostování. . čili na zkoušce a když se řádně nepředvedou, tak neberem. To platí hlavně pro Kubáska. . což podle mě logiku má. Tady bude na očích. . nastoupí v rezervě a případně k 1-2 zápasům v áčku a ukáže se co v něm je. Proti tomu co je v Divišovi se ví a tak byl poslán do týmu, kde má větší šanci pravidelně chytat vyšší ligu nabrat praxi. Já bych ho určitě neodepisoval, protože když jsem ho viděl chytat, tak na mě udělal dobrý dojem. Ale je třeba předeslat, že na postu brankářů se KJ hlavně připravuje na to, aby měl kvalitní gólmany po ruce až skončí dvojka Vaniak-Vorel. Což může bejt už v létě. . 5) Na peníze z LM se snad nesahalo. Možná je to jinak, ale i kdyby se opravdu sahalo na peníze z LM, tak je to ve výsledku jedno. Zkrátka peníze za Standu a Švícka pokryly všechny příchody a ještě dost zbylo. 6) To co bych vedení spíš vytknul je, že se nepoučilo v "boji o diváka". Ač to bude znít možná drsně, tak nevysílání zápasu se Žilinou a "otevřený dopis" vedení fanouškům byl lepší tah než lamentování jak divák nechodí a výčitky v médiích. O tomto tématu je napsáno na of. webu i vedle v diskuzích dost a dost, takže to nebudu rozpitvávat. Je to dlouhý, sorry.
Re: Je Slavie na správné cestě?
martyni (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 00:47 |Samozrejme co je na tom pozitivni, ze vedeni opet ziskalo spoustu hracu za celkem slusny penize, kadr se rozsiril, takze uz by se nemlo stavat, ze na lavce budou 3 hraci pod 18 let.. dokonce se mi ale zda, ze tech hracu je az moc a je otazka, jestli kvantita trochu neprevazuje nad kvalitou a taky jsem zvedav, jak se podari vybrat ty, kteri tym potahnou za titulem, je to samozrejme urcity riziko, vymenit celou zalohu a utok pred rozhodujicimi boji. Dalsi otazka je rekneme citova, jistej rozpor v tom, ktery hrace preferuje Kj a ktery nekteri fanousci.. No a pak jaka by mel klub fungovat, zda a jakej prostor maji dostat mladi hraci, kteri maj potencial pro repre a pro dobry prodej. Nema smysl se bavit o tom, ze se samejma odchovancema titul nevyhrajem. Ja si myslim, ze bez toho, aby takovy hraci tady dostali prostor - samozrejme vedle zkusenejsich a jen ti nejlepsi - se klub nemuze uzivit. Jasne nekteri hraci, kteri by mohli prinest penize, zustali, ale - Janda, Svento jsou po operaci, tezko rict, jak to s nimi bude dal, zvlast Svento mozna bude spechat do zahranici.. Pudil - tady dostane nemalou castku liberec, Latka - uz se jednou neprosadil v anglii a to mu muze skodit, Suchy - ztraci misto v zakladu a to neni dobra zprava. Takze otazka je, zda slavie vsadi na ty pravy a da jim sanci.
Re: Je Slavie na správné cestě?
PetCC před 17 lety 19.02.2008 12:47 |Vcelku s tebou souhlasím. Když odcázeli v 90' letech Kuka, Berger, Šmicer tak jsem z toho taky neměli pražádnou radost, tenkrát jsme navíc ani náhrady dopředu připravený neměli a jak to dopadlo (5:0 s Grasshoppers). S odchody mladých perspektivních hráčů je zkrátka třeba počítat.
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 00:41 |Ajax - Slavia: Vaniak - Krajcik, Suchy, Brabec, Hubacek - Janda, Svec , Volesak, Smicer - Vlcek, Ivana . Stridali: Kalivoda, Belaid, Senkerik
Slavia - Ajax: Vaniak - Krajcik, Suchy, Brabec, Drizdal - Janda, Svec,, Tavares, Kalivoda - Smicer, Vlcek. Stridali: Ivana, Volesak , Necid
V obou zapasech nastoupili 4 novi hraci v zakladu (Smicera nepocitaje) a dve ze tri stridajicich.
Slavia - Tottenham: Vaniak - Dřížďal, Latka, Brabec, Hubáček - Jarolím Suchý, Tavares, Černý , Pudil - Střihavka. Stridali: Ivana, Kalivoda, Volesak
Slavia - Budejovice: Vaniak - Krajčík, Brabec, Latka, Dřížďal – Jarolím Tavares, Abraham, Černý - Toleski, Střihavka. Stridali: Ivana, Kalivoda, Suchy
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 00:41 |V minulosti se sázelo, a doufam že se i nadále bude, v rozumné míře sázet na vlastní odchovance. Na Spartu jsme naopak nadávali, že zkupuje každýho kdo trochu vyčnívá atd atd. Já si myslim že jít cestou kterou Slavia nastoupila v zimě(posilovat kvalitně, nikoliv však bezmyšlenkovitě) je dobré. Nalijme si čistého vína zatímco my jsme chválihodně sázeli na vlastní odchovance a Sparta zavrženíhodně kupovala každýho kdo uměl pomalu kopnout do balonu tak za posledních 10 let získala Sparta 7 titulů a my jaksi ehm 0. Jistě, zásadní vliv mělo hlavně Peltovo cinklí jaro a působení Ivanka na Letný (snad ani ten největší bolševickej zaslepenec nemůže věřit tomu že se Ivan naučil podlpacet až na Žižkově:-) apod, ale určitou kvalitu svýho času měli.
Krasty
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 00:43 |Ajax - Slavia: Vaniak - Krajcik, Suchy, Brabec, Hubacek - Janda, Svec , Volesak, Smicer - Vlcek, Ivana . Stridali: Kalivoda, Belaid, Senkerik
Slavia - Ajax: Vaniak - Krajcik, Suchy, Brabec, Drizdal - Janda, Svec,, Tavares, Kalivoda - Smicer, Vlcek. Stridali: Ivana, Volesak , Necid
V obou zapasech nastoupili 4 novi hraci v zakladu (Smicera nepocitaje) a dve ze tri stridajicich.
Slavia - Tottenham: Vaniak - Dřížďal, Latka, Brabec, Hubáček - Jarolím Suchý, Tavares, Černý , Pudil - Střihavka. Stridali: Ivana, Kalivoda, Volesak
Slavia - Budejovice: Vaniak - Krajčík, Brabec, Latka, Dřížďal – Jarolím Tavares, Abraham, Černý - Toleski, Střihavka. Stridali: Ivana, Kalivoda, Suchy
V prvnim zapase nastoupili 3 novi hraci (hlavne z duvodu nedopsani dalsich na soupisku), ve druhem 5 hracu. Nestridal ani jeden.
Tolik fakta oproti tem vykrikum, jak se drive nasi odchovanci meli lepe a ze menime najednou kadr.
Pardon za ten predchozi nedopsanej prispevek
Re: Je Slavie na správné cestě?
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 00:53 |Já bych ještě doplnil, že zase jinak by to vypadalo, kdyby mohli hrát marodi. . Šenky, Šmíca. . a potažmo i Švento s Jandou. . to by i ty příchody vypadaly jinak. . BTW jane a Richi. . Nevíte jaká je situace s Gauchem?
Re: Je Slavie na správné cestě?
jane (admin) před 17 lety 19.02.2008 08:17 |Tak u Gaucha zalezi na tom, kdo bude ochoten prevzit jeho smlouvu a bude mit zajem o nej.
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 00:51 |Milá Jane,
když mi došlo, že ze Slavie byl uvolněn s opcí její nejtalentovanější mladík a na místo, na němž hrával, přišel trenérův synovec, byl to pro mě otřes, se kterým jsem se dosud nevyrovnal.
Velice si vážím práce, kterou tady udělal pan Rosen. A docela chápu, proč jako "exhokejista" přenechával naprosto volnou ruku Růžovi. Bylo to naprosto správné rozhodnutí. Když ale udělal totéž ve fotbalové Slavii, dopustil se asi chyby.
Zatímco totiž pan Růžička je spoluvlastník hokejové Slavie a sám prodělá, když to Slavii nepůjde, Karel Jarolím není přímo zainteresován na tom, co bude se Slavií dál. Když ho vyhodí Slavie, určitě ho rád vezme Křetínský. Zvlášť, když mu pomáhá a nakupuje od něj hráče, o které jinde není zájem.
Samozřejmě, když Slavie nezíská titul, přijde o prémie, ale ty vedle různých provizí a podílů na obchodování s tím či oním hráčem mohou být naprosto zanedbatelné.
Loni na podzim měla Slavie mužstvo, které dokázalo zázrak. A z toho mužstva nezbyla včera proti Budějovicím ani polovina. Proč? Protože bylo špatné? Nebo proto, aby se trenér mohl radovat, že v mužstvu (už) nejsou "rozmazlení fracci" jak řekl pro Sport?
V té mládeži byla budoucnost Slavie, ale snad bude i v těch Pázlerech, Koblerech a Hanuších.
Jisté je, že Slavia tady bude, až my tady nebudem.
Tantalos
Re: Je Slavie na správné cestě?
quelhar (admin) před 17 lety 19.02.2008 01:02 |Tak si shrnme, kdo chybel z toho muzstva, co dokazalo zazrak.
Standa - odesel, protoze chtel odejit (musela prijit nahrada)
Michal Svec - odesel, protoze chtel odejit (musela prijit nahrada)
Pudil je v tymu stale, kdyby nemel karty, tak nejspis hral. (takto misto nej hrala nahrada)
To same zraneni Senkerik s Jandou (mel proti Budejkam snad misto Strihavky nebo Toleskiho naskocit Gaucho???)
Marek Suchy byl na lavici, protoze trener preferuje na stoperu Latku, pevne verim, ze nejsi proti Latkovi.
Z toho zazracneho muzstva zbyla pulka proto, ze dva hraci se rozhodli Slavii opustit a sli za lepsim, dalsi jsou zraneni nebo vykartovani.
Abych pravdu rekl, pri cteni tvych prispevku se mi vari krev, protoze opravdu nesnasim obvinovani trenera Jarolima z toho, ze tahne Slavii ke dnu. A musim se hodne drzet, abych nenapsal neco, ceho bych mohl posleze litovat.
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 01:17 |1. Michal Švec odešel, když zjistil, že trenér chce Rajnocha.
2. Trenér jasně řekl, že všechny posily jsou určeny do základu mužstva.
3. Standa odešel, protože mu nikdo nenabídl novou smlouvu a řekněme bonus osm milionů za podpis. (Osm stála jedna z "posil")
4. kdyby ses díval dneska na fotbal a porovnal výkony Marka Jarolíma a Dočkala, viděl bys, že touto výměnou trenér táhne Slavii ke dnu.
tantalos
Re: Je Slavie na správné cestě?
quelhar (admin) před 17 lety 19.02.2008 01:25 |Jiste, kdyby trener nechtel Rajnocha, tak tu Svec zustane. To zrovna... Dostal nabidku ze zapadniho klubu, kde si zahraje lepsi fotbal za lepsi penize. Klub mu nebranil (coz povazuju za dobry krok) a tak rad odesel za lepsim fotbalem, nez je ten v kaprlize. Uplne totez plati pro Vlcka. Kdyby mu nekdo nabidl osm milionu za podpis smlouvy, tak by pak vsichni ostatni hraci chteli za podpis podobne castky, to bychom brzo zbankrotovali. Podivej se, jak nalozili s Hodurem v Liberci a to chtel jen milion a pul.
A o tahnuti Slavie ke dnu se naprosto nehodlam a odmitam bavit.
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 01:40 |Prakticky všichni z těch dobrých mladých už mohli být dávno v cizině za lepší peníze, ale nešli. Nebo Suchý neměl nabídku z Evertonul? Nebo Necid že nemohl jít do Itálie. I tam by měl asi víc peněz než u nás. Ale neodešli, chtěli něco odvést ve Slavii (a proto je trenér nestaví ?)
Ostatně když si přečteš Švíckův rozhovor pro slavia.cz. (1.února), všimni si, že i on tam říká:
Je také pravda, že v záloze je teď velká konkurence, že bych se o místo musel opravdu porvat, v tom bude asi angažmá v Nizozemí o trochu snazší.“
Myslíš, že to plácnul jenom náhodou?
Osobnost jako Vlček hodnotu osm milionů bezpochyby má. Ostatně pořád je to míň, než kolik berou hráči ve Spartě a ta pořád ještě nezkrachovala. Je to dvacetina čistého zisku Slavie z LM, jehož přebytek byl vrácen majiteli. Správně, jinak by z toho Slavia platila krutý daně.
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 02:26 |meles blbosti do prazdna. Vlcek chtel odejit, vsichni mu to prejeme, zaslouzi si to. Penize jsou podruzny faktor. Svec: si snad delas legraci?:)) Ja to neberu, muj oblibenej hrac, srdcar...Ale rikat, ze odesel do nizozemi, do klubu kde muze pravidelne hrat dobrou/lepsi ligu, jen protoze je ve slavii konkurence (pricemz nevim o tom, ze bychom v te dobe posilovali na def. zalohy), je skandalni!
Jarolim vs Dockal: Jarolim je kreativni hrac doprostred zalohy, hrac ktery nam chybel (nebo ty si snad nepamatujes nektere podzimni zapasy, kdy jsme bez myslenky nakopavali mice do vapna?). Napravo predpokladam hraje docasne..a i kdyby ne, chyti se.
Mimochodem...Odehrali jsme dva zapasy a v obou zapasech se za nejlepsiho hrace Slavie oznacuje Jarda Cerny (na kteryho se nadavalo...), proti budejkam zaril Toleski, Strihavka hral solidne.
Tam, kde vetsina ostatnich horela.S tim ze zrovna Cerny a Toleski maji perspektivu ze tu zustaji nekolik let a doopravdy nahradi Vlcka se vsim vsudy, coz se o vetsine kadru rict neda.
KJ toho zvladl dost na to, abychom mu verili...A nejradsi mam tedkon cerstve prispevky ve stylu: "Ano, uznavam, ohledne Cerneho jsem se mylil, je to skvely hrac a bude to nase hvezda! Ale vubec nechapu co tu dela ten ***** ****** Abraham, proc ho sem KJ taha?? Vzdyt Abraham je blablablablabla...".
A posledni poznamka: kecy o odchovancich jsou unavujici. Chapu,taky jsem rad kdyz hrajou..ale..vlcak sem prisel, byl starej, bez ZADNE slavisticke minulosti, niceho. Ted odesel a my na nej budem hoodne dlouho vzpominat, je to prakticky synonymum slavistickeho srdce pro sirokou verejnost, nas hrdina, spasitel a td a td. Za 3.5 roku!
Jak to vidim ja, tak dnesni Slavia MA tvar.
Krax
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 03:04 |pro Krax
Toleski spálil, co mohl. Zářil nanejvýš jako spalovač.
Černý nikdy nenahradí Vlčka, je mnohem měkčí a pomalejší. Právě rychlostí, výbušností je Vlček nenahraditelný, všichni noví hráči jsou pomalejší než Standa.
Mimochodem: já nechci jenom odchovance. Já chci ty nejlepší hráče. Franta Dřížďal není odchovanec, ale šíleně si ho vážím. Brabec udělal moc a není odchovanec. Tavares není odchovanec a velice si ho vážím, i když občas neví, co má hrát, protože evidentně musel měnit styl hry
Vaniak: byl jsem moc rád, když ho Slavia koupila. Vorel -fajn chlap
Střihavka by mohl být velká posila, i když není odchovanec.
Re: Je Slavie na správné cestě?
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 02:30 |Protože Necid neni blbej jako Všivok, kterej si myslí, že si z něho celá seria A sedne na zadek na základě tlačenky do repre. Těch odchodů do zahraničí za prachama, kdy se hráči táhli z klubu do klubu už bylo dost( Papadopulos, Svěrkoš, pak je ještě možnost odejít do Turecka, kde berou veeelký peníze, ale 3 měsíce a pak s nima vymetou ) , takže mladí ráči začali chápat, že maj větší šanci uspět po 2 -3 letech v lize než z juniorky skočit rovnejma nohama do top soutěže, aby po dvou letech začínali od nuly. Když maj za agenta Pasku, tak je to výhoda. U Máry je to trochu malej zázrak, protože kdyby nebyl svéhlavička, tak ho Vandas už třikrát střelil na východ. .
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 11:31 |Tantale, nedá mi to, ale ty jseš vážně hrozně hloupej a zaslepenej, hrát o titul a LM se prostě jen s dvacetiletýma odchovancema nedá, ale to ty asi nikdy nepochopíš, Fanda
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 01:27 |Kecy, kecy, kecy. Jo. A jeste spekulace.
Re: Je Slavie na správné cestě?
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 02:12 |Prosimtě ty jsi demagog. Standa odešel, protože jsme mu nenabídli lepší smlouvu? Tomu snad sám nevěříš. Měli s vedením dohodu když v létě podepisoval že mu klub nebude bránit v atraktivní nabídce ze zahraničí. Švícko neodešel, protože KJ chtěl Rajnocha(kterej nota bene ani nepřišel a bůhví co je na tom pravdy) , ale proto, že dostal nabídku z Heerenveenu. A následně by nepřišel Abraham, kdyby neodešel Švec. A řeknu ti celkem jednoduše, proč nehráli hráči z úspěšnýho podzimního týmu. Janda, Šenkeřík, Šmicer-zranění, Vlček, Švec, Necid, Gaucho? pryč Suchý-uzdravil se Latka a vytlačil ho, Pudil, Krajčík tresty. Belaid -bez přípravy. Mn přijde, že máš jenom zapšklý řeči proti KJ, kterej nemá na 2 hráče z juniorky stejnej náhled nezbytnosti jako ty. On má ale narozdíl od tebe tu výhodu, ale zároveň zodpovědnost, že vybírá sestavu. A jelikož po něm všichni chtěji titul a oslnivý výkony, tak si k tomu vybral hráče, v který vkládá důvěru a který už maj dost zkušeností. Nemůže čekat tři nebo pět zápasu jestli se Dočkal rozjede, ale zároveň mu dal šanci, aby jinde pravidelně hrál. Kdyby byl další na lavičce a naskakoval na pár minut, případně školil 3 ligový soupeře, tak by se neposunul nikam a ty budeš nadávat ještě víc.
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 02:49 |Ano, on nese odpovědnost za to, co činí.
Ano, mám zapšklý řeči proti KJ.
Nelíbí se mi
1. podivný obchod se starým kámošem Pepou Jinochem, který už jednou dostal Slavii do těžkého průšvihu
2. že nedal šanci Gecovovi a bral Gebreho (o nic kvalitnějšího)
3. po jediném prošvihnutém utkáním s Libercem, které bylo navíc neregulérní, nikdy nedal šanci Studíkovi. ale Šourkovi, mnohem horšímu, ji dává pořád.
4. Obchod Kubásek - Diviš mi přijde jako zbytečné plýtvání penězi
5. že se do Slavie tahají záporní hrdinové, i když musím říct, že Pudila si teď už velice vážím a nerad bych, aby byl vytlačen Černým.
6. že Slavia trpí nejvíce na zranění (že by důsledek jednostranné zátěže při přípravě, dlouhých hodin na rotopedu, kole ap, kde trpí kolena)
7. Že trestňáky vždy kopali jeho příbuzní, i když to neumějí.
8. Že nehledal náhradu za Hubáčka, který byl nejslabší ze základního kádru
9. Že nakoupil hráče víceméně dále neprodejné.
atd atd...
Mám výhrady i vůči některým jeho projevům z dřívějška
Ještě bych dodal: Belaid měl skvělou přípravu pod špičkovým francouzským trenérem, ale pak tři týdny pauzy, které mu ale nemusely ublížit
Nejsem demagog. Říkám, co si myslím a o čem jsem přesvědčen, že je nejlepší pro Slavii. Pokud jde o peníze, nikdy jsem od Slavie neměl ani haléř, ona ode mne ano.
A protože on nese odpovědnost, není myslím nic špatného mu to občas připomenout.
tantalos
Re: Je Slavie na správné cestě?
Socrates (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 02:59 |Ty prostě jenom nemáš rád KJ, sakra, co ti udělal ? :-)
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 03:09 |Velkou část toho, proč ho nemám rád, najdeš hned nad svým příspěvkem.
A potom za pár věcí z minulosti, ještě než se teď vrátil do Slavie.
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 03:43 |tvá teorie o tom, že Šourek dostává příležitost "pořád" nasvědčuje tomu, že zřejmě sleduješ a popisuješ jiný klub než Slavii Praha......v tom případě jsi mě, Tantale, uklidnil a těším se na tvé další "duchaplné" výlevy a lamentace směřované na Karla Jarolíma...............imho, sparťan Pudil nevadí a je u tebe protěžován na úkor olomoučáka Jardy Černého?
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 04:37 |mam pocit ze vzdy pisu to sami, ale ver kdyby mel studika misto sourka tak hral v lm studik. Ses hroznej demagog, jako treba s tim gecovem a gebrem, se ani nechce vysvetlovat...
Re: Je Slavie na správné cestě?
jane (admin) před 17 lety 19.02.2008 08:20 |Nechtela jsem se uz moc vyjadrovat k clanku, ale podle mych informaci Svec neodesel proto, ze by chtel, ale proto, ze pro nej uz po prichodu Abrahama proste nezbylo misto. Proto me to mrzi.
Re: Je Slavie na správné cestě?
Socrates (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 08:22 |Cože? Švec odešel po příchodu Abrahama? Tak to v tom mám teda uplnej zmatek ! ........
Re: Je Slavie na správné cestě?
Gino před 17 lety 19.02.2008 09:08 |Muhehe :D No Jasne... Svicko se stehoval vcera, pac po prichodu Ejbrhema pro nej nezbylo misto... uf.
Prijde mi, ze nektere zhrzene fanynky odchovancu (at uz zenskeho, ci muzskeho pohlavi) z tech veci kolem zacinaji dost blaznit :o)))
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 11:23 |Jane se asi spatne vyjadrila, asi mela na mysli fakt, ze prestup Abrahama nebyla zadna rychla akce, jak se vsude psalo. Naopak Jarolim se potreboval Svece zbavit, aby mohl pritahnout sveho hrace. Prodavalo se tedy za kazdou cenu, coz je u Svece velmi smutny konec.
Re: Je Slavie na správné cestě?
jane (admin) před 17 lety 19.02.2008 13:44 |Presne tak, dekuju za polopaticke vysvetleni, protoze kdyz tady clovek nekdy nenapise vsechno jasne, ale vyjadruje se v jinotajich, nekteri jedinci to nepochopi. Priste si na to musim dat pozor.
Re: Je Slavie na správné cestě?
Socrates (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 02:55 |Mimoň..............
Re: Je Slavie na správné cestě?
mart před 17 lety 19.02.2008 20:05 |To snad vazne neni pravda. NEJTALENTOVAJSI DOCKAL.
Vubec nechapu proc uz nekope v Realu Madrid, a proc ho od tamtud nechce koupit Abramovic???
Jakou ma trzni cenu Dockal,... a kdyz uz si prejete Tantale srovnavat, tak jakou ma Marek Jarolim?
Dockal, 150M, 250M... 500M? Tak proc za nej ty penize nikdo nedal? Nebo sou vsichni uplne blbi? ( ...o KJ to uz vime, ze je blbej, to uz ste nam rek' dost krat)
Kolik ma cenu M.Jarolim? 10m, 15M - priblizne asi tak nejak, a kolik za nej zaplatila Slavia? Navic je to porad jeste hrac ktery ma dalsi perspektivu. (tady netvrdim, ze treba Dockal zadnou perspektivu nema, ale uz mi pomalu zacina lezt krkem, ... a rozhodne to neni jeho vina). mart
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 21:30 |Ale Marte,
Úplně by stačilo, kdybyste se podíval na dvě utkání. Slavia - Budějovice a Liberec- Ostrava. Pokud chodíte na fotbal a rozumíte mu, asi by Vám nebylo třeba nic vysvětlovat.
Mimochodem, určitě máte DVD recorder nebo aspoň video. Zkuste si pustit záznam utkání s Budějovicemi.
A počítejte akce, které se M. Jarolímovi podaří a kterými "ukončí" akci Slavie nevynucenou chybou. Je toho jen 60 minut. Potom uvidíte.
Pokud jde o Nejtalentovanějšího Dočkala, to ne já, to trenérská rada ČMFS, která mu tuhle nálepku přilípla.
Víte, ono se krásně věří, když Slavii skoro čtvrt roku nevidíte. Já ji viděl bohužel už dost a bojím se, aby to byla nakonec aspoň na pohár UEFA
Mimochodem, ještě lepší než Kuba jsou v tuhle roční dobu Bahamy a nemusí to být nutně Nassau, stačí menší ostrůvky, i když Kuba je bezpečnější a Havana o moc a moc zajímavější než Nassau. Bohužel jsem tam letos nebyl, a proto nejsem tak žoviálně smířlivě naladěný.
T
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 01:14 |Můžu fandit Slavii, ale když se podívám na soupisku, na které už začíná být pomalu více odchovanců Sparty než Slavie :odpověd jo nikomu jinemu mi srdce nedovoli fandit Mirek
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 03:51 |narozdíl od Tantala hráče neškatulkuji na oblíbené a neoblíbené, jsem proto, aby hrála vždy aktuálně nejlepší sestava, když na to třeba Sucháč mít nebude, tak ho prostě KJ pošle na lávku, co je na tom k nepochopení? Na DZtko nemá technicky a když vystřídal a proti Budějkám se postavil na stopera, tak ani nedoběh Stráského, který byl u dorážky před Vaniakem dřív (a to hrál celý zápas!!)...............jinak můžeme nastavit Tantalovi podmínky, jaké zřejmě chce....vrátíme mu do vedení oblíbence Lešku, sestava bude složená výhradně z odchovanců či juniorů a Tantalos je bude každý měsíc dotovat ze svého platu, jelikož zase není na výplaty
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 07:56 |buďme v klídku KJ to má dobře ukaučované. Záloha hrála ve složení které není ideální. Normální stav bude Jarolím (Kalič) - Abrahám (Tavares) Černý - Pudil
Navíc v brně budeme hrát s 5 záložníkama a to bude to co nám bude sedět nejvíc
Kalič - Jarolím - Abrahám - Černý - Pudil
Chci jen říct, že emoce chápu, i na nás je veliký tlak chceme titul tak a po dlouhé době, že se prostě po vydařeném podzimu bojíme kde se to zase pose... Já osobně se bojím taky titul si moc přeju a letos je opravdu veliká šance ho získat, ale to neznamená, že z ničeho nic začnu věřit v to co věřím a to je um KJ.
Držte se hesla : VŽDYCKY JSME S VÁMA
Pavel
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 09:37 |Hm.....tak tyhle pocity mám taky od minulého čtvrtka, kdy jsem byl na Totenhamu. Až mi bylo smutno jak byl naprosto popřen podzim, hráči, kteří ho vykopali byli vyhození na lávku, nový mě nijak nepřesvědčili, ani ten Černý nehrál zas tak božsky, jak se tu všeobecně píše. Moc moc se obávám, abychom nebyli svědky začátku pádu Mr. Jarolíma, kterého si jinak vážím....mám nemilé tušení, že už to začalo a to popřením základních kamenů jak fungoval tým......životospáva, zaujetí pro hru, výkonost......hned na Strahově jsem si vzpoměl , jak Tijany šel v LM po 30 min. na lávku a to po 10x lepším výkonu než předvedl MJ minulý týden......a co se stalo v neděli byl náš mladý pán zase v základu......tohle se prostě musí v životě toho týmu projevit :-((((
Sem zvědavej jak to dopadne
Macceba
Re: Je Slavie na správné cestě?
quelhar (admin) před 17 lety 19.02.2008 10:28 |TJ sel po triceti minutach na lavku v derby a to proto, ze se odmital zapojovat do defenzivni cinnosti, coz zrejme MJ nechybi, jen to nikdo neoceni.
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 12:36 |Aha...nějak sem si poplet zápasy :-)
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 09:46 |Možná se budu opakovat, ale fakt nemám čas tu číst 60 názorů, jane srovnáváš tu neporovnatelné věci. Například Blažek s Necidem, to jsou zcela rozdílné typy hráčů, jak jistě víš, můžeš porovnávat Střihavku s Necidem, to možná. Stejně ale nechápu co ti vadí na tom, že Necid nabere ligové zkušenosti v Jablonci a vrátí se o to lepší do Slavie. Jinak Švícko odešel protože je to hráč velmi náchylný na zranění a pokud za něj přišla nabídka okolo 50 milionů, tak se to dá těžko odmítnout, vzhledem k tomu, jak rizikový je to hráč, z pohledu zranění myslím. To že si jako náhradu za něj vybral Jarolím Abraháma je věc jiná, asi mu ve Slavii takový hráč chyběl a ať se ti to líbí nebo ne, tak i takové typy hráčů jsou v týmu potřeba, disponují jimi téměř všechny lepší evropské kluby. Zároveň bych nehodnotil věkový průměr našeho týmu v jednom utkání, když dobře víš, že mladí hráči jako Pudil, Švento, Janda a další jsou zranění a někteří zůstali na lavici jako třeba Suchý, jelikož není možné odehrát celou soutěž v jednom složení.
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 10:00 |jane, zajímavej, citovej názor, ale buďme trošku realisté a emotivní stránku odsuňme do pozadí. Abychom vyhráli titul, musíme být ne stejně dobří jako bolśevik, ale o třídu lepší. KJ si zaslouži tu možnost si konečné poskládat mužstvo podle svých pŕedstav a ne se jen spoléhat na vlastní zdroje. Přišli hráči, které si sám vybral, tedy ne hráči, které by mu direktivně předhodilo vedení. Abrahama zná a já jsem přesvědčen, že bude hodně platným hráčem.V Synotu i Liberci hrál opravdu moc dobře, ve spartě nezapadl , měl zranění..
Mimochodem sparta, všichni ji nesnáśíme, hnusí se nám jako symbol hulvátství, korupce, protekcionismu a arogance, odsuzujeme , źe vykupuje(vala) hráče z ligy. Ano, ano, ano,ale kdo získal loni s těma "žoldákama" titul. My??? Ne, my jsme díky krizi, z které jsme se ne a ne vyhrabat díky úzkému kádru, pouze usnadnili cestu...a ač víme o spoustě rudejch cinklejch titulů dost, tak jsem přesvědčen, že poslední dva získali korektně, tedy korektně v rámci možností:-)) A já ten titul už chci, takže věřim, źe ta cesta k tomu je správná!!!!!!!!!!!!!!A ješté jeden dodatek. Švec moc stál o to zahraniční angažmá, mélo vedení trvat na jeho dodržení smlouvy??? Nebyl by tu náhodou pak článek o tom, jak je vedení zlé a svého odchovance, který odvedl tolik dobrého zazdilo a neumožnilo mu růst? :-))) LordEdmund
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 10:07 |Co blábolíš, Edmunde? Švec začal opravdu stát o zahraniční angažmá teprve potom, co zjistil, že ve Slavii se s ním nepočítá. Původně chtěl odejít až po šampionátu U-21, kdy by měl mnohem lepší nabídky.
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 10:22 |O tom právě blábolim nounejme. Přiśel Tavares, Gebre a mohl předpokládat, že Sucháč uvolní místo Latymu a bude další konkurentem do zálohy. Proto tu nabídku uvítal. Je to něco jiného , neź kdyź Laźka kvůli prachům a proti hráčovi vůli, prodal Skácela....LE
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 10:30 |Zdravim, perfektni diskuze, takze jen par poznamek, herni projev je opravdu na backoru, kvalita se teprve ukaze , Svec skutecne uvazoval o odchodu jiz od prosince, kdy se dozvedel o jistem nakupu starsiho defenzivniho zaloznika, Vlcek sel za lepsim, neslo jen o bonusy za novou smlouvu, jeho mesicni prijen vcetne pozitku je asi o 2 miliony korun vetsi nez u nas. K novym hracum, nektere prichody nechapu dodnes Sourek/ Tulis pry jasal/, Blazek/ kseft /KJ/, jine byly nutne Divis chtel proste chytat vysse a Studik se odepsal po chlastacce v cervenci. Ono je to tak trochu vsechno jink, KJ je napojeny na urcite manazery a samozrejme ma z kazdeho prestupu urcitou premii, je to jako s Brucknerem v repre, proc tam jsou neustale cpani hraci Chovance, Ziky a mene treba uz Pasky.Vse ma svou logiku se kterou se bhuzel musime smirit, uz ted se rozbihaji zakulisni valky o nominaci do repre zarucujici klubu slusny prijem juako tzv. nahrady, podle soucasnych nominaci jeden muj znamy spocital, ze treba Sparta by si mohla prijit az na 25 milionu. A muzeme jit jeste dal, podle spolehliveho zdroje je treba za Pudila urcena hezka premie , pokud v lete prestoupi ven, hadejte kdo ji dostane a nasi hraci v Liberci, nechce-li je Slavia, tak je chce nekdo jiny bohuzel treba v pripade Gecova za bezkonkurencni cenu 3 mil. korun a dalsi hraci budou nasledovat/Necid, Divis,Dockal, Klavik a pod., proste KJ o ne nema zajem,protoze mu z toho nekapne ani k.... Jiri
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 10:31 |Zdravim, perfektni diskuze, takze jen par poznamek, herni projev je opravdu na backoru, kvalita se teprve ukaze , Svec skutecne uvazoval o odchodu jiz od prosince, kdy se dozvedel o jistem nakupu starsiho defenzivniho zaloznika, Vlcek sel za lepsim, neslo jen o bonusy za novou smlouvu, jeho mesicni prijen vcetne pozitku je asi o 2 miliony korun vetsi nez u nas. K novym hracum, nektere prichody nechapu dodnes Sourek/ Tulis pry jasal/, Blazek/ kseft /KJ/, jine byly nutne Divis chtel proste chytat vysse a Studik se odepsal po chlastacce v cervenci. Ono je to tak trochu vsechno jink, KJ je napojeny na urcite manazery a samozrejme ma z kazdeho prestupu urcitou premii, je to jako s Brucknerem v repre, proc tam jsou neustale cpani hraci Chovance, Ziky a mene treba uz Pasky.Vse ma svou logiku se kterou se bhuzel musime smirit, uz ted se rozbihaji zakulisni valky o nominaci do repre zarucujici klubu slusny prijem juako tzv. nahrady, podle soucasnych nominaci jeden muj znamy spocital, ze treba Sparta by si mohla prijit az na 25 milionu. A muzeme jit jeste dal, podle spolehliveho zdroje je treba za Pudila urcena hezka premie , pokud v lete prestoupi ven, hadejte kdo ji dostane a nasi hraci v Liberci, nechce-li je Slavia, tak je chce nekdo jiny bohuzel treba v pripade Gecova za bezkonkurencni cenu 3 mil. korun a dalsi hraci budou nasledovat/Necid, Divis,Dockal, Klavik a pod., proste KJ o ne nema zajem,protoze mu z toho nekapne ani k.... Jiri
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 10:55 |Ahoj věčný skeptiku:-))S tim herním projeven na bačkoru , tak moc nesouhlasim. Jistě to má jeśtě daleko k idealu, ale jestli si vzpomeneš, tak loni byla spousta podobných zápasů a to jsme soupeře většinou pustili víc než do 1,5 šance za zápas. Já bych řekl, źe obrana hrála kvalitně a možná lépe, neź ta podzimní a pro mě je pŕínosné, že všichni makali a dotáhli to ke třem bodům. V utkání, kdy hráči soupeŕe stojí na svém vápné, bychom rychlostní hráče stejně neuplatnili. Musíme si uvédomit, źe se hráći musí teprve sehrát, aby to byl poŕádnej koncert a neź to sedne, tak každej vyhranej zápas, třeba jen o jeden gól má cenu zlata. Co se týká těch "odměn" tak to tak je vśude, nejen ve slavii ,nejen ve fotbale. Zvláště výbérová řízení ve státní správě jsou nechutnou záležitostí. Moňá jsem najivní, ale myslim, že i KJ jde pŕedevšim o titul a úspěch Slavie.LE
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 11:05 |KJ ma dve motivace, tu spolecnou titul, ktery urcite chcema vsichni a pak tu svoji . ktera stoji za prichody novych hracu, ktreri znamenaji i prijem navic, protoze boj o misto v dobre zaplacenem klubu je dnes opravdu velky. Obrana hrala super, co je ti meritkem jeden utok Budejickych nebo ta skola Berbatova a spol. v pripade nelaxnosti pri zakonceni by ses dockal zase B a 007. A protoze vim , ze na Strahov chodis a svuj milovany klub sledujes, nestali vsichni souperi na vapne i na podzim. A presto Zlin dostal ranec a netrapili jsme se. A ze si to musi sednout, to tezko kdyz ted se teprve se absence budou pocitat a navic je jasne , ze podobnym stylem budou na Slavii hrat skoro vsichni pocinaje Bohemkou , konce Spartou , to je snad jediny vyrazny rozdil proti podzimu. Jiri
Re: Je Slavie na správné cestě?
quelhar (admin) před 17 lety 19.02.2008 11:09 |Zlin dostal ranec, protoze hral mizerne a naprosto nedurazne v obrane. Durazne zacal hrat az po puli za stavu 5:0, predtim nefaulovali, nechali nas hrat a v obrane ustupovali (presne jako my na Arsenalu). Pokud souper hral v obrane dusledne, tak jsme meli problem - Olomouc, velkou cast zapasu proti Brnu... A tohle je dlouhodoby problem, ne jen tuto sezonu. Minulou sezonu jsme kvuli domacim remizam prisli o titul.
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 11:25 |Zlín hrál najivně, jako my v Londýně. Je to jeden zápas ,kterej byl zcela mimořádný a přišel po dlouuuhéééé´době, nemá proto cenu ho vůbec zmiňovat, jako nějaký model, nebo měŕítko výkonnosti. Co se týká sparty, tak když sleduji rozlosování , tak pŕedpokládám, že by to mohl tentokrát opravdu zápas o všechno.Pět bodů neni tak málo, když vezmeme vpotaz, že jsou odehrána dvě jarní kola.Musíme bejt psychicky odolní a to si slibuju od hráćů ,jako je např. Abrhám... LE
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 11:31 |Jiri nechci ti brát iluze, ale Zlín si ze Strahova odvezl 7 golů protože narozdíl od jiných on nepřijel bránit vápno, ale přijel hrát fotbal, někdy se zkus na ten fotbal dívat a nedělej hodnocení podle jména soupeře. Buldok
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 12:00 |Zlin se tezko mohl o neco pokouset, tusim za 17 minut bylo hotovo, viz Vlcek ,, takovy zapas jsem jeste nehral, to se postesti jednou za zivot, jinak myslim , zese divam hodne pozorne a sleduji i 3 zapasy za vikend i proto, jsem tady mohl jasne a v klidu bez emoci prave posoudit ty plichty o kterych zde jeden z prispivatelu psal. Jiri
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 12:01 |Zlin se tezko mohl o neco pokouset, tusim za 17 minut bylo hotovo, viz Vlcek ,, takovy zapas jsem jeste nehral, to se postesti jednou za zivot, jinak myslim , zese divam hodne pozorne a sleduji i 3 zapasy za vikend i proto, jsem tady mohl jasne a v klidu bez emoci prave posoudit ty plichty o kterych zde jeden z prispivatelu psal. Jiri
Re: Je Slavie na správné cestě?
martyni (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 11:33 |tak Bruckner taky nechce bejt neuspesnej.. ja si nemmyslim ze KJ chce potopit slavii jako Tantalos, to ne, verim ze to mysli se skavii dobre, ale nektery zvlastni kroky skutecne nahravaj spekulacim o tom, ze v tom jsou ruzny vztahy s manazery apod.. nalijme si cisteho vina, ceskej fotbal neni sdruzeni svatousku, a KJ taky svatej nebude.. uvedomuju si jeho hodnostu jako narocnyho trenera, kterejma respekt u hracu a dokaze z nich dostat maximum. Ale nektery veci mi na nem taky vadi a neberu argument na vsechno, ze KJ vi co dela a podobne..myslim, ze nekteri tady na webu proste nechtej slyset neprijemny veci.. jane naznaci duvody odchodu Svece - ja nepochybuju o tom, ze redakce SNo tom neco vi, ty lidi pro slavii delaj moc, maj kontakty s hraci a lidmi okolo slavie, neni duvod ji v tom neverit - na to ovsem zareaguje par lidi s tim, ze jsou to spekulace.. ok, myslete si ze jsou to spekulace, ale ja v atkvoem uvazovani logiku nevidim. Ze zmen na slavii je hodne pise treba i dnesni MFD, ja sde taky trochu obavam, ze mene by v tomto pripade bylo vice, osobne bych byl radsi, kdyby neklteri hraci meli jasnou duveru pro zaklad - Suchy, Svec, Senky, Kalivoda (ten sirsi zaklad) a tym se doplnil 3 - 4 lidmi + by ti nejlepsi mladi, kteri cekaji v rade, by meli citit nadeji, ze jejich cas prijde/muze prijit, az odejdou Suchy, Janda a dalsi, hostovani s opci jim tuto nadeji nedava, at uz je obsah opce jakykoli, znamena to, "my o vas nestojime", to je vzkaz do becka a do juniorkY. Taky tu nekdo psal, ze novi hraci nejsou uplne bezci, rychlostni typy, to je taky pravda, myslim ze pro moderni fotbal je treba predevsim rychlych hracu, nase posily, byt nektery se ukazujou dobre, v tomhle trochu zaostavaji
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 12:07 |Pro mé je hlavní, že to prostě FUNGUJE. Každej má o fungování klubu nějaké osobní pŕedstavy. Otázka pro vedení nejspíśe znéla, čemu dáte pŕednost. Vývoji mladých hráćů uvnitř týmu a třeba možnému vytěžení maximální ceny z prodeje,nebo tomu vyhrát po tolika letech TITUL za "každou" cenu ? Osobně jsem rád, že vedení zvolilo druhou možnost, protoźe ta první nám dlouhodobě nevycházela....LordEdmund
Re: Je Slavie na správné cestě?
martyni (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 12:22 |Jestli to zafunguje, to se teprv uvidi.. a ja to tak uplne nevidim, ze strizlivejsi zasah do tymu by byl rezignaci na titul.. nechodme ode zdi ke zdi, ja nerikam, ze posily nemeli prijit a ze misto nich meli hrat odchovanci. Co treba kdyby neprisel Jarolim, Abrahama a Blazek a zustal Svec, Dockal by nemel opci a Kalivoda s Volesakem by meli lepsi pozici v tymu? Ale treba se mejlim a Abraham nam velmi pomuze k titulu, muze se stat... co nam dlouhodobe nevychazelo, to taky neni tak jednoduchy... v letech 1996 - 2002 (dejme tomu) jsme ¨utraceli za posily dost, na podzuim 1996jsme meli celej novej tym.. a jak dopadl...pak nebyly penize, tak se slo jinou cestou a vysledky byly dost podobny..
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 10:22 |Zajímavý je,že všichni v každé přestávce brečeli že sme vůbec nenakupovaly,anebo kdyžy jo,tak sme koupili másla jako Reiter atd...a ted,když konečne fakt super nakoupíme,tak se píšou čláánky jak je to na HOWNO.Proč,když slávie byla ve finančních problemech,a nemohla nakupovat,proč právě vtom období (není to dlouho co bylo) se ti tvý "mladí odchovanci" neukázaly?Měli nejlepší příležitost pro to ! Svojí šanci nevyužili,a jestli jo,tak ne dostatečně,proto je KJ poslal na hostování a místo nich sme koupili zkušenější a lepší hráče.
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 10:59 |Nákup Reitera byl ještě super ve srovnání s nákupem Blažka a Jarolíma.
Re: Je Slavie na správné cestě?
Eluin (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 11:10 |Celkem souhlasím. Pokud hrají mladí odchovanci v kádru, tak je to jistě dobře, ale já věřím KJ, že tým bude s přibývajícím časem hrát lépe a lépe (ono nic jiného, než tomu věřit nám ani nezbývá, že?:-)). Skoro každý tu kritizoval příchod Černého (já rovněž), ale KJ mu věřil (či, lépe řečeno, byl přesvědčen, že mužstvo posílí) a vyplatilo se. Abraham podle mého názoru proti Budějovicím nezklamal (sice nezářil, ale to by mohl po 2 dnech u týmu chtít asi jen málokdo).
Věřím, že na konci bude titul.
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 11:27 |Lorde, tak Olomouc byla jednim z mala tymu, kteri se alespon o neco snazili , u Brna no nevim....., v zasade, ale bude takove cele jaro na domaci pude, maximalne vyostrene zakroky tolerovane sudimi, kteri jsou pripravovani na to, aby to pustili, proste opet ocituji Hrebika,, o titulu rozhodnou malickosti, u nas se kvalita prilis neprojevi......, proc asi a prave proto mela byt i priprava jina, kadr az na Abrahama byl spolu jiz od prvniho dne pripravy , takze takoveto , musi si to sednout neberu , vzdyt misto Pribrami, Krci mohli kopast jine verneji a hlavne kvalitneji obsazenejsi tymy, ktere by dokazali ukazat vice obraz kadru. No a to druhe je jasne, pokud budou v kadru dlouhodobe jen hraci okolo 30 let, nebudeme vyhodne prodavat a ekonomicka sila pujde dolu. Jiri
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 11:39 |Mě se strašně líbí, jak ty na všem dokážeš najít něco negativního, moc bych chtěl vidět, jak by jsi to vedl ty. Myslím že souboje s Krčí a Příbramí byly zkouškou na to, co Slavii na domácím hřišti čeká nejvíc a mělo se jednat spíš o součást herní přípravy, kde měli dostat šanci hráči k většímu sehrání, utkání s kvalitními týmy proběhli na herním soustředění. Jinak samozřejmě je škoda, že Slavia nemá v týmu nikoho, kdo by nebyl v jiném věku jak 30 let, jak ty píšeš, velká škoda že v týmu už nejsou Suchý, Latka, Střihavka, Pudil, Švento, Janda, Ivana, Jarolím, Volešák, Kalivoda, Belaid, Blažek...
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 11:49 |Teď reaguješ asi na více lidí najednou, ale nevadí. Jen k té ekonomice. Prodávají všichni a budeme i my, třeba hráče kteří se u nás v "A" neprosadi a třeba ne za takové šupy, jako šel Fenin a další. Raději budu kdyź většinu penéz do rozpočtu zajistí svoji prací marketing a občasný příjem z LM, kterou nám vykopou třeba třicátníci, neź když budeme každý rok rozprodávat nadějné kluky,protože prostě budeme muset, právě z ekonomických důvodů.Jak sám víš, protože mládežníky sleduješ, nemáme již nepŕebetné množství a jejich nacházení bude čím dál složitějśí.LE
Re: Je Slavie na správné cestě?
martyni (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 11:55 |Otazka je, zda n¨to neni utopie - vydelavat na marketingu (slavistu je evidentne malo) a na prijmech z LM - s tim nelze pocitat, konkurence v evrope je obrovska, dostat se do LM zasvisi na mnoha vecech vcetne poradny davky stesti, vzpomen na nase vystoupeni v poharech, tam je fotbal rychlejsi, duraznejsi, jen maximalni usili vede k tromu, aby nasi hraci dokazali neco uhrat, nekteri nestihaji vubec, to je realita. Uz v minulosti jsme meli tymy s "velkymi" jmeny, ale kterej se dokazal do LM dostat, proste jmena nam uspech nezaruci
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 12:12 |Tak přeci jen to vypadá, že dostat se do LM, by mělo být pro týmy ze slabších evropských zemí jednodušší, ale to neznamená, že tam budeme každý rok. Ale i na poháru Uefa se dá vydělat, zápasem s Tottenhamem jsme si podle mého názoru vydělali více než Sparta za všechny zápasy v základní skupině. K tomu že slavistů je málo, s tím nelze než souhlasit, to je pro Slavii ten největší problém, že nemá fanoušky, kdyby je měla, tak se nikdy nemusela dostat do takových ekonomických problémů, jako v minulosti, teď je to hodně o tom, dokázat si vychovat nové mladé, na čemž myslím Slavia pracuje, ale je to dlouhodobější proces, než se budeme aspoň moci v tomto ohledu přiblížit Spartě, natož abychom se s ní mohli rovnat
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 12:13 |Psal jsem , že budu rači:-))netvrdim, źe budeme hrát LM pravidelně. Možná ten Platiniho model v tom trośku pomůźe. Slavistů neni tolik ,jako sparťanů, ale poŕád je jich dost , to že jsou líní, je na jinou diskuzi. Ale zrovna to, že se vracíme do Edenu je pro marketing úžasnej nástroj, kterej by se dal využít k nalákaní nových Slavistů.Podle mě celá kampaň uź méla dávno zaćít, bohužel jsem nic takového nepostřehl :-(
LordEdmund
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 12:20 |Nejsem marketingový expert, ale spouštět kampaň na lákání lidí na nový stadion, který bude otevřen za 2 měsíce je asi celkem brzo a myslím, že Slavia má v tomto ohledu dost lidí, kteří o tom ví více. To že je někdo líny není omluva, prostě to není fanoušek klubu, to mi nikdo nevymluví. Fakta jsou taková, že Slavia nedokáže prodat ani 17 000 míst na zápas proti týmu jako je Sevilla a to je dost smutné a o jejich fanoušcích to dost vypovídá. A jestli si někdo myslí, že do Edenu bude chodit 15 000 na každej zápas, tak to bude po půlce sezony asi dost zklamanej. Buldok
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 12:30 |Vidite a kdyz jsem uz pred pulrokem psal o spatne praci pri propagaci stadionu, byl jsem za blba, kdyz jsem psal op skluzu ve financovani stadaku bylo to same, kdyz jsem tady poprve psal v lete o provazanosti Kj na urcite agenty byl jsem napaden, ze on je cestny a dnes. Ono v tom nreni nic negativniho, jde o to posunout se dal, kdyz sleduji diskuzi na hlavnim webu, je zrejme , ze diskutuji hlavne lide, kteri toho o Slavii a jejim fungovani moc nevedi, lide , kteri ji fandi , ale zajimaji je treba dresy , u nas zde je hodne fandu, kteri se venuji choreu, kteri chteji vic informaci a dokazi je i filtrovat, tj. neberou jen tupe zvasty i proto si vazim lidi jako Sokrates, Ouehlara, Tantala, Martina a beru treba i Lukyho s jeho clanecky u kterych mam pocit, ze na nas zkousi co psat ve velkem a to je i moje odpoved, Oorde nejde o to najit neco negaticniho pouze nadhodit neco , o cem jako treba o mladezi dokazi nekteri anonymove/Voki, Dan/, stadionu Martin napsat neco uzitecneho a s tim, ze ten nazor zkonfrontuji, mohu pak ziskat relativne fundovany nazor. Jiri
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 12:48 |zdravim jiri,...
trochu z jineho soudku,....
stale jezdi okolo stadaku,..a stale verim ze ten zaklad bude k tomu 20.3...ted opravdu jedou rychle...a verim tomu, ze se to podari,.krom asi toho "zadku":)
..jinak obecne..co se tyka marketingu,..take nejsem odbornik,..ale myslim ze by v tom slavii mela pridat!...at uz treba ruzne "promo" akce ohledne stadaku, hracu,...souteze...trika..podpisy...volne vstupy na zapas..(napr. dle jmen svatku,..treba dne narozeni, treba i s nejakou jednorazovou vyhrou....)
..co si budem povidat,..treba ten stadion...sice uz tu probehlo par nazoru, ze na stavbe neee..ale..chodi tam hraci,..umelci,..hokejisti,...tak proc by tam treba nemohl jit jednou za tyden jeden vyherce.....?
Martin
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 12:38 |No to nebude tolik chodit, to je jasný. Většina těch co chodíme na Strahov už má permice, pak zkraje pár zvědavců a za půl roku budeme rádi za průměr cca 9 000....Ale i když je to ve městě jako Praha veliká bída, tak díky bohu aspoń za to..Doufám, źe už 2000 jako v nedělní kose nikdy nezažiju.. Taky nejsem expert na marketing, ale když vidim,jak kdyź se nékdo snaźí udat nějaký produkt,a to jak hmatatelnej výrobek, tak sluźbu, tak mám subjektivní pocit že náś marketing něco zanedbává.LordEdmund
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 13:11 |, Martine ted jsem nekolik tydnu okolo nejel ale tajna prohlidka ze zacatku unora, kdy jsem vlezl drze na stavbu a prohledl si vse a pri odchodu drze pozdravil vratneho mne potesila, bohuzel vidim vsak realne ten kveten a mozna 2 posledni ligova kola, ano i ten den otevrenych dveri jsem tu jiz navrhoval,kdyz se za tri mesice muze na stavbe legalne prochazet takove mnozstvi exkursi hercu, hracu deti a ja nevim ceho jeste, proc by tam nemeli logicky m,it pristup Slaviste a pokud mi opet nekdo zmini bezpecnost, tak bych mu rad pripomenul kvantum brigadniku vseho druhu, kteri se na stavbe pohybuji, tj, stacil by tzv. rizikovy zavazek. Lorde 9000 to je asi horni hranice pritzv.mene atraktivnich utkanich , protoze z vlastni zkusenosti vim, ze clovek majici permici nemusi nutne na zapas dorazit a navic ceny listku asi nebudou zrovna lakadlem hlavne pro ty starsi, u tech mladsich by snad mohlo dojit ke zdrazeni ramcove o 30 Kc. jiri
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 15:01 |Dobry nazory...ale s tim Divisem a Kubaskem to vidim jinak...Jakub Divis je reprezentacni golman do 21let Josef Kubasek take,,,pochopil jsem zamer Slavie poslat Divise do Krce asi takto..Jakub je u nas dlouho.Slavii zna ma zde dobre vztahy ale on proste potrebuje chytat ptz jen zapasova praxe ho ve svych vykonech ujisti a to ze chyta druhou ligu misto treti je jen dobre.V acku by si nezachytal a proto je to spravny krok..Vaniak uz je skoro na odchodu a proto to je dobre reseni.Michal Vorel je zraly golman jeste by tu mohl neco odchytat a proto mit v budoucnu 1zkuseneho zraleho brankare a dva mladiky vypada dobre.Kubasek tu je na hostovani ptz se potrebuje rozkoukat..Pobrat co je Slavie a prostredi v ni..Proto timto krokem vedeni chapu..Ted zalezi jen na Kubaskovi jestli se uvede dobre pokud bude dostavat sanci.Kvalitu urcite ma..
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 16:55 |Vážení přátelé!
Přečetl jsem si všechny příspěvky,myslím že některé názory jsou specifické.Do sestavy a hráčského kádru nemohu kecat.Ale víc je mi zřejmá neregulérnost ligy.Ať už vezmu v potaz"cinklá jara",tla-
ky sudích a pod.ovšem stejný pohled se naskýtá na fakt,že každý klub musí mít umělé osvětlení ale nemusí mít vyhřívaný trávník i přesto že se začíná hrát v únoru a končí v prosinci.Vzpomeňte si,kde přicházíme o body-na "hnojníku"na Žižkově,na Bohemce,stej-
né to je ve Zlíně,Kladně,Mostě a podobně,kde se prostě technický fotbal hrát nedá vůbec a nastupují všeho schopní domácí kopáči a
za cenu záchranných bodů jsou schopní soupeře domlátit a sudí
se jen na tuto tragedii dívají.Co se týká stadionu si myslím,že vůbec není podstatné zda bude o měsíc dříve nebo později ale hlavně že BUDE.Co let se chodí na nepohostinný Strahov a možná kolik titulů jsme tam"utopili".Musíme jen věřit,že strategie KJ a vedení je dobrá ale návštěvy v podobě 2000 lidí jsou ovšem tragické!!!!!!!!!!!!! Zdraví vás všechny Alba
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 19.02.2008 16:56 |Vážení přátelé!
Přečetl jsem si všechny příspěvky,myslím že některé názory jsou specifické.Do sestavy a hráčského kádru nemohu kecat.Ale víc je mi zřejmá neregulérnost ligy.Ať už vezmu v potaz"cinklá jara",tla-
ky sudích a pod.ovšem stejný pohled se naskýtá na fakt,že každý klub musí mít umělé osvětlení ale nemusí mít vyhřívaný trávník i přesto že se začíná hrát v únoru a končí v prosinci.Vzpomeňte si,kde přicházíme o body-na "hnojníku"na Žižkově,na Bohemce,stej-
né to je ve Zlíně,Kladně,Mostě a podobně,kde se prostě technický fotbal hrát nedá vůbec a nastupují všeho schopní domácí kopáči a
za cenu záchranných bodů jsou schopní soupeře domlátit a sudí
se jen na tuto tragedii dívají.Co se týká stadionu si myslím,že vůbec není podstatné zda bude o měsíc dříve nebo později ale hlavně že BUDE.Co let se chodí na nepohostinný Strahov a možná kolik titulů jsme tam"utopili".Musíme jen věřit,že strategie KJ a vedení je dobrá ale návštěvy v podobě 2000 lidí jsou ovšem tragické!!!!!!!!!!!!! Zdraví vás všechny Alba
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 20.02.2008 01:24 |Vážení přátelé....,jsem BIG SLAVIA FAN od roku 1965,např Kadraba,Jurkanin,Pešice, hráli také ve Spartě,to neřeším,neřeším ani to, proč KJ dal raději Dočkala,Váchu a Necida, o tyhle tři jde nejvíc na hostovačku ,Diviš je dobrej brankář a rozdíl s Kubáskem nevidím,ale do budoucna může také být brankářská dvojice právě Diviš, Kubásek při vší úctě Vorel přes třicet a Vaniak bohatě.Nikdo neví jak to dopadne se Šventem či Jandou a Bořek Dočkal se určitě v té chvíli vrátí,navíc Blažek je opravdu případ,asi má sníženou imunitu, a na rozdíl od Pudila a Abrce,ten totiž ať říká kdo chce co chce nastoupil a makal,bez jediného přípravy, se může stát,že zůstane Střihavka a třeba Pudil,ale Blažek ne,potom je jasný návrat Necida. Zdá se mi ,že to KJ má se svými rádci v hlavě srovnáno a myslím,že se radí i se Šmícou,nejen s Vrabcem a Řehákem,Přibyl,co se týče brankářů asi taky ví,co chce.Jde nejen o tuto sezónu,ale výhled. Švícko dobrý,vždyť tam byl taky služebně nejstarší.Ve svém věku.
Re: Je Slavie na správné cestě?
(host) před 17 lety 20.02.2008 14:42 |zdarec.......Jane ma urcite v necem pravdu.....na druhou stranu KJ snad vi co dela (i kdyz "akce" Necid me mrzi). Dostal Slavii tam, kde ted je, to mu nemuzeme uprit (mno, mozna v tom i nejakou roli hraje vymena Lesky za Dolezala - divny je, ze pod Dolezelem to tak nejak jde lip, nevim cim by to mohlo bejt :-) ) a urcite mu jsme vsichni vdecny. Doufam ze titul neprojedem a ty prestupy se ukazou jako dobrej tah. No, taky s tim nemuzeme nic udelat a proto fandeme i Abrhamovi, ted je slavista a tim padem nas (a to mi ten jeho prichod byl proti srsti dost:-) VSUDE! Cana