Chance liga

Slavia - České Budějovice 1:0

Fotbalisté Slavie v prvním jarním ligovém zápase zvítězili až brankou ze závěru utkání nad Českými Budějovicemi 1:0. O branku se postaral exbudějovický záložník Jaroslav Černý. Prohlédněte si 15 fotografií ze zápasu.

Slavia se v mrazivý nedělní večer vydala na cestu za vysněným titulem. Fanoušci jako vždy nezklamali, rozhodli se nekoukat v teple u televize, ale přišli osobně podpořit vedoucí tým ligy...ehm, kéž by, dorazila jen hrstka nejvěrnějších.

Zima byla nepříjemná, a tak se nám trenér Jarolím rozhodl rozproudit krev v žilách. Jak si jinak vysvětlit opětovnou nominaci druhého Jarolíma do základní sestavy, když ve čtvrtek předvedl tak tragický výkon? Druhou kapkou bylo jméno nové posily ze Sparty taktéž v úvodní jedenáctce, i proti slabým Jihočechům jsme nastoupili se dvěma defenzivními hráči ve středu zálohy. V pátek přestoupivší Abrahám měl nejspíše více ofenzivních úkolů, ale to není zrovna jeho silná stránka.

Od začátku bylo jasné, že se bude hrát jen na jednu branku. Strakův tým přijel bránit remízu a případně doufal v povedený protiútok. Hosté se nebáli ani přitvrdit, zvláště když jim to rozhodčí Jech od začátku toleroval. Hlavně Hunal patřil k oblíbencům sudího, jeho zákroky volaly jen marně po žluté kartě, ta zůstala vždy schována. Utkání bylo tradičně o čekání na první slávistickou branku. Nejblíže k otevření skóre byl v 29. minutě Toleski, kterého perfektně našel střídající Ivana, ten však svou pověst střelce sám před gólmanem nepotvrdil. Reputaci si trochu vylepšil při střele z přímého kopu v minutě 52., kdy z hranice vápna trefil tyč, hostující gólman stačil pohnout jen hlavou. Jeden z klíčových zvratů přišel s neštěstím Jarolíma, který se zranil a na hřiště vyběhl Kalivoda. Pravá strana tak již nebyla jen celá na dnes nejlepším hráči Krajčíkovi a bylo to znát. Právě Kalivoda v následujících minutách připravil dvě slibné šance, nejdříve centroval na hlavu Černého, který minul a o několik minut později vyslal do další velké šance Toleského, kterého opět vychytal gólman. Toleski dnes vůbec neměl štěstí, když běžel opět sám na gólmana, tak ho nesprávně zastavila píšťalka rozhodčího značící ofsajd a ještě za dokončení akce dostal žlutou kartu. Tím alespoň rozhodčí dokázal, že je možné tuto kartu i vytáhnout, jelikož žluté zákroky hostujících hráčů stále velkoryse přehlížel. V 73. minutě vyslal trenér na hřiště Suchého a poslal Latku do útoku, pokračovali jsme jen se třemi obránci. O chvíli později celý stadion ztichl, to Vozábal tvrdě vypálil na Vaniaka, který vyrazil míč jen před sebe přímo k Stráskému, ten naštěstí přestřelil prázdnou branku. Vysvobození přišlo v 84. minutě, Latka nahrál ve vápně Kalivodovi, jehož střelu hostující gólman stačil ještě vyrazit, ale na dorážku bývalého spoluhráče Černého již neměl nárok. Slávisté si tak připsali další tři cenné body.

"Do zápasu jsme vstoupili agresivně, ale s přibývajícím časem už to bylo horší, nedokázali jsme podržet vepředu balon. Ani standardní situace jsme nezahrávali dobře. Více jak 100% šanci měl Toleski, tu měl proměnit, zápas by pak měl jiné parametry. Hru nám zkomplikovalo nucené střídání, kdy odstoupil Střihavka. V kabině jsme o poločase zvýšili hlas, protože jsme nebyli spokojeni s druhou polovinou prvního poločasu. Do druhé půle jsme vstoupili aktivněji, měli jsme tam dobré příležitosti, Toleski trefil tyč a další šance vychytal Kučera. V závěru jsme přeskupili řady, Latku jsme poslali dopředu, abychom posílili hlavně výškově. A Latka byl právě i u vítězného gólu, kdy přihrál Kalivodovi a dorážel pak Černý. Budějovice se na nás dobře připravily, nebylo jednoduché se dostávat do vyložených šancí. Jsem rád, že jsme hráli do konce a získali tři důležité body," řekl po zápase trenér Karel Jarolím.

Slavia - České Budějovice 1:0 (0:0)
Slavia:
Vaniak - Krajčík, Latka, Brabec, Dřížďal - Jarolím (54. Kalivoda), Tavares (73. Suchý), Abraham, Černý - Toleski, Střihavka (25. Ivana)
Branka: 84. Černý

Komentáře (143)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - České Budějovice 1:0

    slaviator     před 17 lety 17.02.2008 22:28 |  
    0 0

    Jarda? ČERNÝ!

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      slaviator     před 17 lety 17.02.2008 22:33 |  
      0 0

      Každopádně dneska fakt nejlepší hráč na ploše... O poločase jsem uvažoval: Jarolím, Černý, Toleski... Když však Jarolím šel na začátku druhýho dolu ( :'( Vácha: "Nehrajeme zákeřně..." To by člověk blil... ), tak jsem si říkal: Jarda nebo Goce... Jelikož Goce spálil ještě co moh a Jarda dal gola, tak je to jasný.. :-)) Ale zase je super si číst druhej den, co říkal včera: Nebudu ten zápas brát emotivně, budu to brát jako každej jinej zápas.. :-) A pak je sestřelí gólem, muhuhehe :-)) Takže příště je jasný, kdo bude před zápasem "pán na holení" do rozhovoru :-)

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        (host)     před 17 lety 17.02.2008 23:48 |  
        0 0

        dobitci budějovický.....uznávám,že kdyby přijeli hrát fotbal,tak si ani neškrtnou,ale to co předvedli bylo na blití....rozhodčí sice pískal objektivně,ale mírně ....kdyby to tolik nepustil tak mi máme jednu červenou a budějovice nejmíň tři....ale hlavně že to dopadlo :-D

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        (host)     před 17 lety 18.02.2008 08:13 |  
        0 0

        TY si zvažoval jako nejlepšího hráče na hřišti Jarolíma? To je vysměch fotbalu. říkla jsem si, že asi tottenham byl na něj moc a v lize to bude lepší, ale on mě dokázal překvapit stejně trapným výkonem i proti ČB.

        • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

          (host)     před 17 lety 18.02.2008 14:48 |  
          0 0

          jj, Anakin nejlepsi hrac? proti CB hral zase peknou tuzku... zraneni mu samozrejme nikdo nepreje, ale Kalivoda byl po vystridani na jeho postu rozhodne lepsi.

          Marek Jarolim - Anakin [i35.photobucket.com] :-)))

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      (host)     před 17 lety 17.02.2008 23:36 |  
      0 0

      presne dva zapasy mu trvalo nez si ziskal fandy:) ja vedel proc verit nakupum KJ:) Krax

  2. Re: Slavia - České Budějovice 1:0

    honzah (přítel SN)     před 17 lety 17.02.2008 22:29 |  
    0 0

    Hm, Abraham v základu, vedení asi vědělo, proč ho kupuje, teď je potřeba, aby se nějak neporouchal :-))

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      slaviator     před 17 lety 17.02.2008 22:35 |  
      0 0

      a pak prej že hrát nebude... houbeles.. :-)))

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        (host)     před 17 lety 18.02.2008 00:16 |  
        0 0

        máme minimálně tři lepší hráče jak abrhám na jeho flek.doufám že vipadne v létě

        • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

          (host)     před 17 lety 18.02.2008 14:02 |  
          0 0

          Si UBOZAK, nechavas se strasne ovlivnit medii, vubec nevis co se v kabine sparty delo. Urcite patris k tem UBOZAKUM co na Abrahama huceli a pritom k tomu nemeli duvod. Co takhle tomu clovekovi dat sanci? Byl spartan? No aco? Udelal zivotni chybu. Vsak my ho uz ve Slavii srovname!!! SKS

          • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

            bongor     před 17 lety 18.02.2008 22:00 |  
            0 0

            Jak to řek KJ:Jo Jarda Vrabec,ten už je napravenej.Člověk by snad ani nemoh umřít,kdyby se mu nepodařilo jednoho hříšníka udělat dobrým člověkem.A zrovna tak Martin.věřím tomu,že u nás se zase dostane do formy co míval v Libe a ve který udělal ze všech mistrů fotbalu z Anglie
            publikum.Tak jestli je naším zájmem silná Slavia,tak ho podpoříme,jako každýho našeho hráče.A Jarolím?V přípravě byl údajně moc dobrej,naopak Jarda Černý slabej.Teď je to zase naopak.Určitě jste už slyšeli něco o sportovní formě.Tak ta je jako sinusovka.Hlavně,že je kam sáhnout a když to někomu nepůjde tak ho pár týdnů posadit na lávku.
            Horší je to asi s tím Blažkem,rád bych se mýlil,ale nekoupili jsme náhodou ducha,kterej se zjevuje jednou ,dvakrát za sezónu?

        • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

          (host)     před 17 lety 18.02.2008 20:08 |  
          0 0

          a muzes nas prosimte seznamit s tim co se v rude kabine delo, kdyz o tom tak zasvecene mluvis?! Ja jenom vim, ze Abrahama je howado, to co predvedl v Teplicich mi stacilo, skoro rok nehral poradnej zaps, je po zraneni...CO KURWA DELAL V ZAKLADU????? to chape asi jenom fantomas, ja ne! Tenhle nakup se mi vubec nelibi :-( 10 mil za nervaka kolem 30ky? Kdyz mame na jeho pozici mladiky co jsou minilane stejne dobri? neobhjaitelne. . .jedine snad, ze by ho v lete prodali se ziskem....doufejme

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      (host)     před 17 lety 18.02.2008 09:56 |  
      0 0

      Jsem nasranej, abrahám v základu. Chce KJ rozesr*t kabinu, dřevo, který nechtěj ve sraltě, my jim vypláznem 10 mega, neodehraje žádný přípravný zápas, de facto žádný trénink a hned v základu a Mára na lavici?!? Fuck off Marek Jarolím a Abrahám, nic proti kdyby si abrahám místo vybojoval, ale aby bez přípravy začal v základu, asi jak je těm klukům, jako kalič, mára, kterej mohl zadara v létě odejít, podepsal, protože je to srdcař a pak přijde kopyto ze sralty, neodkope za nás ani ň a hned je v základu!?! Jinak jarda černý excelentí, střihavka, líbil se mi po dlouhý době laty, matěj se dostal do své obvyklé formy. Fery se pomalu rozjíždí, goce taky dobrý. Nejhorší tradičně slovácká klika (jarolímovci) jarolím, abrahám, ty ale budou v základu furt. amon

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        (host)     před 17 lety 18.02.2008 14:03 |  
        0 0

        Si UBOZAK, nechavas se strasne ovlivnit medii, vubec nevis co se v kabine sparty delo. Urcite patris k tem UBOZAKUM co na Abrahama huceli a pritom k tomu nemeli duvod. Co takhle tomu clovekovi dat sanci? Byl spartan? No aco? Udelal zivotni chybu. Vsak my ho uz ve Slavii srovname!!! SKS

        • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

          (host)     před 17 lety 18.02.2008 14:48 |  
          0 0

          Ty si taky ubožák, plácáš něco o mediích a ovlivňování ale by si nám řek jak to teda je se nazmůžeš. Proč měl hrát od začátku, když k týmu přišel v pátek? Jestli si ty včera náhodou byl tak bylo jasně vidět že ja absolutně nesehranej, motal se tam jak nudle v bandě a nevěděl co s balonem. Co řekneš na tohle ty UBOZAKU?? Kmotr

        • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

          (host)     před 17 lety 18.02.2008 15:56 |  
          0 0

          Ze prvnich deset minut neudelal nic proto, aby na nej zacali chytri jedinci z kotle bucet. Pak kdyz to zacalo, tak znervoznel. Coz je vcelku logicke, ty chytraku. Jak by se hralo tobe, kdyby na tebe vlastni fanousci buceli, he? Jinak mas pravdu, hral tragicky. Moje pointa je v tom nelogickem buceni a ze by mu meli lidi dat sanci

          • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

            (host)     před 17 lety 18.02.2008 20:12 |  
            0 0

            nema se srat do Slavie, kdyz je to kokot z toaLetny! Ten u nas doma nikdy nebude!

            • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

              (host)     před 17 lety 18.02.2008 22:00 |  
              0 0

              Tak ty hovadko bozi zacni piskat na Volesaka s Pudilem a kdyby se k nam vratil Patrik Berger, tak piskej i na nej. Primitive.

  3. Re: Slavia - České Budějovice 1:0

    (host)     před 17 lety 17.02.2008 22:40 |  
    0 0

    Prazaci stydte se........takovouhle navstevu na vedouci tym ligy nemaji ani v Albanii!!!!!! Prestehujte Slaviii k nam na Vysocinu...tu na ni bude chodit 3krat tolik co vas Pepiku!!!

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      (host)     před 17 lety 17.02.2008 22:44 |  
      0 0

      Víš, ono mrznout před půlnocí v polovině února dvakrát za čtyři dny na strahovský húrce, odkud to máš do civilizace pěknej kus cesty, to je pomalu jako kdyby se to u nás hrálo na Boubíně. V hospodě je to pohodlnější a všude jsou velký obrazovky.

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        (host)     před 17 lety 17.02.2008 23:33 |  
        0 0

        do civilizace to mas 11 minut, frajere. Krax

        • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

          (host)     před 17 lety 17.02.2008 23:39 |  
          0 0

          Vážení diváci, nebudu mluvit o sobě, protože jsem slávistický fanatik, který již několik let nevynechal jediný domácí zápas, ale to kolik nás přišlo dnes na Strahov, je ke zblití. Přestaňte lamentovat o tom, jak daleko a mimo civilizaci je Strahov, přestaňte nadávat na počasí, přestaňte se vykecávat na internetovej diskuzích, zvedněte prdele a přijďte povzbudit svoji Slavii. Je to fakt ostuda!!! Madlenka

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        SmoKerS     před 17 lety 17.02.2008 23:49 |  
        0 0

        xindle zpohodlnělej!!!!!!!!!!!!! hnus!!!!!!!!!!!! taxi vem Rum a svetr!!!!!!!!! na tramvaj je to deset minut pěšky!!!!!!!!! nemam slov!!!!

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        (host)     před 17 lety 18.02.2008 00:07 |  
        0 0

        Ja tam mrznu na kazdym domacim zapase,,,,KAZDYM! i poharovym,,,, a do me civilizace to mam hodinu autem a pres 60 km... fakt blba vymluva

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      (host)     před 17 lety 17.02.2008 23:46 |  
      0 0

      Jdi do prdele burane

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        (host)     před 17 lety 18.02.2008 07:26 |  
        0 0

        Komu tady nadavas do vidlaku ty curac.ku!!! Az zas jednou za rok zavitas na Strahov, muzes mi to rict do oci ty elito prazska!

        • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

          (host)     před 17 lety 18.02.2008 07:27 |  
          0 0

          Co je na tom buranskyho ty inteligente?

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      SmoKerS     před 17 lety 17.02.2008 23:52 |  
      0 0

      fandi Jihlavě a neser se na stránky pražskýho klubu vysočiňáku!!!!!! vidláku!!!! taky sem na návštěvu nasranej, ale takovýhle buranský kecy nesnesu!!!!!

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        (host)     před 17 lety 18.02.2008 00:19 |  
        0 0

        ne vole.ono v zimě je zima.a v létě zas naopak velký vedro a všichni by dostali ůpal. a kdyz já nahodou hezky počasí tak musej vsichni radši na chalupu. každej at se stydí a když tak at už na slavii neleze nikdy

  4. Re: Slavia - České Budějovice 1:0

    (host)     před 17 lety 17.02.2008 22:45 |  
    0 0

    Fotbal teda docela dobrej, martin abraham hral hezky, ejdine co kazilo byla demence fanousku na jihu, co hazeli dymovnice a kriceli smrt sparte a dalsi vulgarni hesla . Prokop

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      (host)     před 17 lety 17.02.2008 23:34 |  
      0 0

      bych chtel videt atmosku na zapase bez "dementu na jihu". Krax

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      SmoKerS     před 17 lety 17.02.2008 23:57 |  
      0 0

      bez těch "dementů na jihu", který choděj každej zápas, by tam bylo ticho jak v hrobě... Smrt Spartě navěky!!!!!!!!!!!

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        (host)     před 17 lety 18.02.2008 00:22 |  
        0 0

        hele ty frajere,aspon jde vidět že si na fotbale poprvý za dva roky1) tohle se řve vždycky 2)bez kotle by si na fotbal nešel ani ty. protože atmosféra by byla jak u tebe v postely 3)bez kotle by bylo na fotbale 500 blbečků na hlavní. 4) zmlkni

        • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

          (host)     před 17 lety 18.02.2008 01:31 |  
          0 0

          1) Sám jsi blbeček, ty vypatlanče, před chvílí ses narodil a už se tady budeš rozčilovat. Na hlavní alespoň nikdo nebučí jak ta ti vypatlanci ze slavných ULTRAS!

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      (host)     před 17 lety 18.02.2008 09:59 |  
      0 0

      no nevím, ale dýmovnice jsem u nás neviděl už dlouho. Takovouhle demencí jsme náš klub dlouho nazatížili. Kotel slušnej i na tu mizernou návštěvu, ale ty 2 dýmovnice, to musel bejt fakt krypl, všichni akorát smrděj, nic neviš a ještě dostane náš klub pokutu. amon

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        (host)     před 17 lety 18.02.2008 11:00 |  
        0 0

        dle mych informaci ty dve dymovnice odpalil Prokop. troubi

        • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

          (host)     před 17 lety 18.02.2008 11:52 |  
          0 0

          hele dědulové ,hlavně si nezapomente vzít příště na fotbale destary ponožky a peřinu z domova.asi vám nastydly hlavy z tý zimi když tu rejete do kotle. objektivně uznejte, neni vám hodno rejpat do fanoušku kteří nechyběj na žádnym zápase a byt občas neslušně ale zato pořád a i venku se staraj o tu pravou atmosféru.. sks forever

          • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

            (host)     před 17 lety 18.02.2008 13:03 |  
            0 0

            ty nám smrada budeš povídat něco o fanouškovství, až budeš mít alespoň polovičku zápasů co já, tak prosím. Nikdo nereje do kotle, ale do kreténa, kterej odpálil ty 2 dýmovnice. Pravděpodně ty, bo tobě podobný jelito! sks forever

            • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

              (host)     před 17 lety 18.02.2008 14:07 |  
              0 0

              prosim tě, at ti neprdne cévka.

        • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

          (host)     před 17 lety 18.02.2008 16:05 |  
          0 0

          prokop mikule for ever :)

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      AKI     před 17 lety 18.02.2008 16:47 |  
      0 0

      Milý Prokpe,já jsem po dlouhé době(naposled Žilina..) zavítal na JIH a musim říct,že se mi tam líbilo. Dýmovnice - nesouhla!! ta tam nadělala paseku ale věř mi,že si to tam chlapci "užili". Další kapitolou je "smrt spartě" - no k mě se to taky nelíbí,ale včera to bylo nějaký spoutální nebo co,když "bylo" vyprodáno a "těžko se sháněly lupeny... Ne ne,návštěvu komentovat nebudu - snad jen tohle,na tribuně jsem poznal ty samé tváře a to je fakt Slávistů jen těch cca 3000??? AKI

  5. Re: Slavia - České Budějovice 1:0

    (host)     před 17 lety 17.02.2008 22:46 |  
    0 0

    Jo Goce, to je ale střelec. Co šance, to gól. Kam se na něj sere nějakej Necid

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      slaviator     před 17 lety 17.02.2008 22:57 |  
      0 0

      První šanci řešil ukvapeně, to byla chyba v zakončení, tohle se musí dát i kdyby si měl mezitím prohrábnout číro... Druhá šance byl ofsajd, kterej ofsajdem nebyl..:( Třetí a čtvrtou šanci řešil perfektně... A k tomu tyčka po náádherné střele z přímáku. Suma sumárum: 5 šancí, z toho jedna tyčka, 2 super zákroky Kučery, 1 ofsajd na hraně, kterje rozhodčí se rozhod odmávat, a 1 ukvapená střela... Příště to bude lepší...

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      (host)     před 17 lety 17.02.2008 23:46 |  
      0 0

      Trapáku. Goce hrál dobře, akorát měl trochu smůly, že to tam nepadlo. Další věc je, že se do nějákejch šancí vůbec dostane, což zdaleka není žádná samozřejmost, mnozí jiní naši útočníci by mohli vyprávět ..... Dr. Fe1

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        PetCC     před 17 lety 18.02.2008 11:04 |  
        0 0

        Souhlasím, po tom co jsem si zápas pustil doma ze záznamu musím říct, že byl dost aktivní a hlavně z jeho gest bylo vidět, jak ho ty neproměněný sance hodně mrzí. Asi byl přeci jenom v prvním ligovým zápase za Slavii trochu přemotivovanej a při tý šanci v první půli nedokázal udržet čistou hlavu. Já jsem s ním byl vcelku spokojen.

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      (host)     před 17 lety 18.02.2008 14:06 |  
      0 0

      Si ubozak, miluju tyhle frajery, co po prvni zahozeny sanci odsoudej utocnika. Di fandit Sparte ty hovado

  6. Re: Slavia - České Budějovice 1:0

    slaviator     před 17 lety 17.02.2008 23:01 |  
    0 0

    Jinak perlička mimo. Náš bývalý Tréňa Csaplár má sice na jednu stranu neoficiálně pozici v Liberci (Škorpil ho chtěl jako asistenta, ale vedení Slovanu to zamítlo, takže se teď Škorpil schází s Csaplárem jako s kamarádem a radí se o fotbale "nad sklenkou vína"), ale dneska byl v Teplicích a sledoval hráče. Ptám se proč? Byl tam jakoby skaut? Je to možný... Ale pak je mi líto, že nedokážeme využít dál služeb právě Csaplára, nebo třeba Beránka, dalších bývalých trenérů, hráčů... Jako skautů. Je to škoda. Přitom Beránek teď má celkem slušnej přehled o maďarském fotbale, Csaplár o polském, odtamtud by se dali brát celkem levně talentovaní hráči, vzpomeňme na Gyorgiho Jözsiho ze Zaleagasvargu (či jak se to sakra píše :-D )

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      (host)     před 17 lety 17.02.2008 23:03 |  
      0 0

      Kdyby ses trochu zajímal o fotbal, věděl bys, že Csaplár je skaut Evertonu.

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        slaviator     před 17 lety 17.02.2008 23:05 |  
        0 0

        Kurfa, a jo... Ještě že se o tom mluvilo v souvislosti se zájmem Evertonu o Suchýho. Já anglickej fotbal moc nesleduju, zajímá mě česká liga... Zajímá mě, kdo s kým spolupracuje apod... V rámci český ligy, ne v zahraničí. Tak asi v létě přestoupí Jun do Evertonu, hehe

        • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

          (host)     před 17 lety 17.02.2008 23:11 |  
          0 0

          csaplar je curak, jeho jmeno sem ani netahej..

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      (host)     před 17 lety 18.02.2008 00:20 |  
      0 0

      Vzpamatuj se. Csaplárovy objevy typu Zbončák nebo Rychlík musej každýho slávistu budit ze sna ještě dneska! Ten člověk jen mluví a mluví, ale to je tak všechno...

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        (host)     před 17 lety 18.02.2008 00:28 |  
        0 0

        :-D

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 18.02.2008 02:22 |  
        0 0

        Zbončák nebyl špatnej. Akorát u nás nezářil. Jinak Csaplárovy objevy jsou taky Slepička, Vlček nebo Latka na stoperu. .

        • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

          (host)     před 17 lety 18.02.2008 08:11 |  
          0 0

          Slepička, Vlček, Latka na stoperu - ale také Zápotočný... ;o) Na druhou stranu hráči jako Jendruščák (dnes Blšany. i když hrával před pár lety v jednadvacítce), pokus s Chlebounem na hrotu..:-))) Ale myslím, že jako skaut by nebyl špatnej, ani on, ani Beránek.... Luke

          • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

            (host)     před 17 lety 18.02.2008 09:22 |  
            0 0

            Možná tak ale jako skaut někde v pionýrskym táboře.. Diesel

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        (host)     před 17 lety 18.02.2008 10:10 |  
        0 0

        Aha, a kdopak Slávií trénoval, když do ní přestupil Standa Vlček? Jo, jo, taky jeden z těch Csaplárových objevů...
        Dionne

  7. Re: Slavia - České Budějovice 1:0

    (host)     před 17 lety 17.02.2008 23:13 |  
    0 0

    Mam pocit ze nejvetsi prestup v zime mezi Slavii a Spartou nebyl Abraham, ale demence casti "fanousku". Proc kurnik piskate na vlastni hrace, vy magori???

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      (host)     před 17 lety 17.02.2008 23:33 |  
      0 0

      Protože - přiznej si to, naši hráli velký kulový. Kdyby ty Budejky nebyli takový nekopové a proměnili ty dvě šance, jak byli sami před brankářem, tak to skončilo jinak. Dvě akce Toleskiho, který nedal, a gól, více méně náhodnej nakonec. Jesli takle zahrajou proti Plzni, Ostravě, Teplicím a Spartě, tak je titul v prde... na Spartě.

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        (host)     před 17 lety 17.02.2008 23:50 |  
        0 0

        Důležitý je i takovýhle zápasy vyhrávat. Kromě toho ten výkon zas nebyl zdaleka tak tragickej. Dr. Fe1

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        (host)     před 17 lety 17.02.2008 23:58 |  
        0 0

        Mluvim hlavne o Abrahamovi! Co vam ten hrac udelal? Ze odehral za Spartu par zapasu? Ze chtel rozbit hubu rozhodcimu? OMFG, to bych si taky obcas pral.
        Chapal bych buceni, kdyby k nam prestoupil Sivok nebo Repka, kteri si na nas otviraji hubu, ale piskat a bucet na Abrahama?

        • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

          (host)     před 17 lety 18.02.2008 08:11 |  
          0 0

          Také mi to přijde trapné. Bučet na vlastního hráče.... Sebevíc můžu mít někoho v neoblibě, ale během zápasu musí každý z 11 hráčů Slavai na place cítit podporu fanoušků!!! A zcela logicky: srdcař mezi Spartou a Slavií nikdy nepřestoupí. Kdo tento přestup udělal, nemohl být srdcař a proto není důvod nenávidět ho.

        • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

          (host)     před 17 lety 18.02.2008 10:02 |  
          0 0

          asi proto, že hrál ouplny howno a na jeho místě měl být Mára Suchý, ne Gebre Salisse. Ne, že si KJ přitáhne všechny kamarádíčky z let dávných Slováckých a aniž by přesvědčili, srát je hned do základu.

          • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

            (host)     před 17 lety 18.02.2008 13:32 |  
            0 0

            Tak proc nepiskate na KJ, vy ubozaci?

        • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

          bongor     před 17 lety 18.02.2008 22:06 |  
          0 0

          Bohužel souhlas.Hoši kdo chcete bučet,najděte si na to vhodnej chlív.Strahov je sice na hovno,ale chlív to není.Tak se vzpamatujte,ten kluk nám může pomoct.A když ne tak zase odejde.Ale to vaše napadání našeho hráče je ubohost.Opravdu mi to místama připadá,že se nám sem infiltrovali nějaký rumuni.

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      SmoKerS     před 17 lety 18.02.2008 00:15 |  
      0 0

      Pískat na Abraháma je fakt demence... Defenzivního štíta potřebujem, aby si baletka Tavares nemyslel, že má místo v základu jistý.. ale nechat ho hrát konstruktivního záložníka celej zápas?? nechápu... měl ho o poločase střídat Voleš. Za Sraltu odehrál asi 6 zápasů, nestačil zrudnou a KJ ho zná dobře ze Slovácka.. Dneska dozadu dobrý.. dopředu katastrofa, sme hráli doma na dva štíty..

  8. Re: Slavia - České Budějovice 1:0

    Caisersose10     před 17 lety 17.02.2008 23:27 |  
    0 0

    1)Jestli chcete tiltul a já věřím že ano, tak už začněte chodit na fotbal.
    2) Když už jste na fotbale, tak fanděte.
    3) Když se nedaří zkuste fandit ještě víc
    4) Nepískejte na vlastní hráče

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      (host)     před 17 lety 17.02.2008 23:46 |  
      0 0

      Přesně tak jenom dementi pískaj na vlastní hráče...a omlouvat to k tomu ještě nějakýma trapnýma kecama to hraničí se vstupenkou na spartu...styďte se smradi...na tohle není omluva..

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        dspsn     před 17 lety 17.02.2008 23:51 |  
        0 0

        přesně ..... jedno z nejhezčích hesel je VŽDYCKY JSME S VÁMA!!! tak se tím řiďte......

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      (host)     před 17 lety 17.02.2008 23:53 |  
      0 0

      jeste bych pridal dva bodiky :-)

      * fandete slusne, jako spravni slavisti

      * pyrotechnika je zakazana pod pokutami, cili kdo tam dnes u nas dymovnicoval, rad bych mu poblahopral k tomu, ze je to naprostej KOKOT...

      urs

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        SmoKerS     před 17 lety 18.02.2008 00:07 |  
        0 0

        SMRT SPARTĚ NAVĚKY!!!! Pražský kurvy to sme my!!!!!

        • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

          (host)     před 17 lety 18.02.2008 00:27 |  
          0 0

          dědulové z hlavní. vy už umíte zapnout internet?? :-D

          • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

            (host)     před 17 lety 18.02.2008 11:58 |  
            0 0

            hele dědulo,příště si vem na hlavní i termosku s teplim čajem a kulich at ti nenastydne zase hlava a nemeleš tu takový nesmysly.je jasný že se bučelo na abrhama.ostatně proč bysme mu měli tleskat:-)

        • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

          (host)     před 17 lety 18.02.2008 01:38 |  
          0 0

          Ne, posíláme vzkazy po holubech, když je krmíme! Koukám ale, že vás doma naučili bučet!!! To je pokrok, ještě jak dělá pejsek a utřít to mlíčko z brady a můžete vyrazit do světa! No, hned ze začátku bych to zase nepřeháněl, takže třeba na koloběžce k nejblížší zastávce autobusu a zpět.

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      (host)     před 17 lety 18.02.2008 01:03 |  
      0 0

      podle me ty lidi piskali na ty budejovicaky, jestli de o to po zapase. Ste tam asi nebyli co ?

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        (host)     před 17 lety 18.02.2008 13:34 |  
        0 0

        Na Budejovicaky a na Abrahama. A to me vytaci, protoze piskat na vlastniho hrace, kterej nam nic neprovedl, to je demence hodna leda Sparty.

  9. mý dojmy ze Strahova...

    SmoKerS     před 17 lety 17.02.2008 23:44 |  
    0 0

    1) vzkaz pro ty, co dneska nebyli na hůrce a prohlašují se za slávisty: Děte do pr... návštěva 2300 je fakt ostuda!!! 2) Jarolím úplně totálně marnej. . pan zbytečnej, Abraham na středu před Tavaresem - výsměch fotbalu. . . Podle mě mělo v poločase přijít střídání Volešák-Abrahám a Jarolím-Kalič. Hráli jak ponocný. V 85. už sem ani nedoufal, že daj gól a nejlepší hráč na hřišti nakonec branku konečně trefil. . Jestli chcem hrát o titul, taxe musíme sakra zlepšit. Viděl bych to Černýho na střed zálohy, zleva Pudil, za nima Abrahám nebo Tavares podle formy ať Tavy vidí, že nemá místo jistý. . no a zprava asi Kalič nebo Ivana. Obrana jasná zleva: Dřížďal, Brabec, Laty nebo Suchoš a napravo jasně Mates, neska klasicky bezchybnej. No a útok uvidíme. . . ideál asi Goce a David Stříha. .

    • Re: mý dojmy ze Strahova...

      (host)     před 17 lety 17.02.2008 23:53 |  
      0 0

      Byl jsem tam, zmrznul jsem, ale zvítězil jsem :-) Já jenom doufám, že snad návrat do Edenu bude konečně tím impulsem k návratu návštěv na solidní úroveň. Ale nevím nevím, když ani boj o titul lidi nepřiláká :-/ Dr. Fe1

      • Re: mý dojmy ze Strahova...

        (host)     před 17 lety 18.02.2008 00:00 |  
        0 0

        Prilaka, ale az tak po 25. kole. Vzpomen na lonske jaro, kdy najednou na Strahov naslo cestu pres 5000 lidi, na jeden zapas snad i 7000...

      • Re: mý dojmy ze Strahova...

        SmoKerS     před 17 lety 18.02.2008 00:05 |  
        0 0

        to je jasný!! Eden je domov, tam se slávisti rádi vrátěj, průměrný návštěvy tam byly eště v '99. osum tisíc, ale stejně je vostuda hrát o titul se dvěma tisícovkama nejvěrnějších... zima, TV, vzdálenost na Strahov... samý trapný výmluvy... bych blil....

      • Re: mý dojmy ze Strahova...

        (host)     před 17 lety 18.02.2008 00:10 |  
        0 0

        .vzhledem k tomu ze to bylo v nedeli a v 20.15 a vsiml jsem si ze hodne fanousku je "prespolnich",..tak se nikdo nemuze divit ze ta navsteva je takhle hrozna..kdyz si k tomu pripoctu tu silenou kosu...takhle vecer..tak bohuzel myslim ze i hromada fandu ktery tam trba chodej s rodinou a nebo s detma..jsou proste doma a koukaj na bednu..
        a bohuzel ten fotbal dneska byl trochu i nic moc..
        slavka myslim je rada ze takhle ukopala body....ktery se pocitaj!!!..ale musim rict ze k tomu sehrani maj daleko

        ..jsem trochu zvedavej co bude s hracema ktery se do zakladu nedostavaj a nebo jen na chvili..(treba volesak,..apod.) a az prijde svento a janda...??

        dalsi co musim rict, ze teda koukat na to co predvadely Budejovice to bylo peklo,..koukat v ty kose na to jak nekdo od cca 50 minuty hraje tak, ze jen fauluje, nehraje a zdrzuje..to je proste antifotbal!!!!!!!!!!!!!!..chapu ze vedi ze by je dobrej klub prevalcoval,..ale tedle typ "fotbalu"..to je zkaza

        ps..dekuju za prodej svaraku,..byl dobrej a paradne zahral!!!!!!
        M.

  10. Lidi zacnete chodit na fotbal jestli neprejete tytul Sparte!

    (host)     před 17 lety 18.02.2008 00:07 |  
    0 0

    Dneska vydrena vyhra ktera muze nakonec rozhodnout o mistrovi. Musim rict ze jsem nazacatku nepochopil tah s "cerstvym" Abrahamem v zakladu. Pozdeji jsem ale poznal pravdu kdyz jsem koukal na hru Tavarese. Likvidace Kamila mela velky vliv na nasi hru. Precejn koukat na Ivanu jak pada jako kuzelka nebyla az takova sranda. Matej mi dnes neprisel moc jistej v obrane a mam strach jak dlouho vydrzi v zakladu Slovenske repre. Vypadnuti z repre snizuje hracovu cenu. Jinak jsem rad ze dal o prestavce Jarolim hrace do late a vysvetlil jim ze nezbyva uz moc casu na to se rozehravat a trochu jako proti Tottenhamu se nahodil druhy stupen. Goce zacal ukazovat ze jeho pulrok v Moste nebyl nahodnej. A Jarda makal jak o zivot. Vysledkem byli: krasna standartka a dulezity gol. Jenom doufam, ze kluci zacnou priste makat od zacatku zapasu..

    • Re: Lidi zacnete chodit na fotbal jestli neprejete tytul Sparte!

      (host)     před 17 lety 18.02.2008 00:14 |  
      0 0

      ..no vidis a ja zas mel pocit, ze treba krajcik dneska makal,..mel v prvnim polocase paradni obranny zakroky..snazil se..jezdil po lajne a prihraval..

      u tavarese mi nekdy mrzi ze misto prihravky nebo samostatny kace dopredu..to kope dozadu.

      a ivana hral velmi dobre..akorat se nekdy hur prosazoval proti ten stoperum..ale mam pocit ze se vic a vic zacina projervovat..coz je jen dobre:)

      • Re: Lidi zacnete chodit na fotbal jestli neprejete tytul Sparte!

        (host)     před 17 lety 18.02.2008 00:19 |  
        0 0

        ME proste jen mrzelo kdyz jsem videl Krajcika jak mu utek Budejicak a on to vypustil a nechal ho bezet. Pak z toho byl nebespecnej centr do vapna. Nebo u Ivany mi vadilo ze se poradvalel na zemi. Ve druhem polocase se oba take zlepsili to je pravda..no ale Matej tam toho stejne dozadu uz moc nemel..Goce se mi libil a to ze nedal je spis smula, hlavne ze se do sanci dostava..vsak on je bude promenovat...

        • Re: Lidi zacnete chodit na fotbal jestli neprejete tytul Sparte!

          (host)     před 17 lety 18.02.2008 10:29 |  
          0 0

          Matej to NEVYPUSTIL!!!! Myslel jen ( a opravnene ), ze to ten forvard nestihne a nacentruje mimo hrisko!!! :-/ kapisto!!! To se stane ze to pak rozhodci pustej, i dkyz je mic evidentne za lajnou... :-((
          Tak teda z tohohle pohledu Krajcika chapu, bo jen mladej nevycvalanej hrac, dobiha ztraceny mice...
          urs

          • Re: Lidi zacnete chodit na fotbal jestli neprejete tytul Sparte!

            (host)     před 17 lety 18.02.2008 14:41 |  
            0 0

            pred dvema roky jsme v Olomouci prohrali 4:3 a z toho tri goly jsme dostali po situaci, kdy hraci prestali hrat, protoze si mysleli, ze rozhodci prerusi hru.. Neprerusil, a proto jsme dostali 3 uplne zbytecny goly!! Takovyhle situace prohravaji zapasy, takze Matej by za takovyhle vypusteni souboje o balon mel dostat peknou sodu od trenera..

            btw: Sparta vyhravala tituly (krome uplatku) taky tim, ze jeji hraci bojovali vic nez souper..

    • Re: Lidi zacnete chodit na fotbal jestli neprejete tytul Sparte!

      (host)     před 17 lety 18.02.2008 00:29 |  
      0 0

      "Likvidace Kamila mela velky vliv na nasi hru."??? A co prosim te ten tvuj Kamil za tu dobu, co hral, predved? Ten vliv byl naopak kladny a spocival treba v tom, ze misto nej prisel kluk, kterej je schopnej hrat po zemi a hned taky pripravil Gocemu tutovku! Na podzim jsme hrali bez dvoumetrovejch nekopu alá Koller a dalo se na to divat, nechapu proc je ted najednou nutny, vsechnou prekopat a zacit nakopavat na Strihavku.

      • Re: Lidi zacnete chodit na fotbal jestli neprejete tytul Sparte!

        (host)     před 17 lety 18.02.2008 00:41 |  
        0 0

        na podzim jsme ty nekopy sice nemeli, ale to nasim hracum nebranilo bez ustani centrovat. Coz pri utoky vlcek ivana senkerik bylo..tristni. Ted tam aspon nekoho na ty centry mame. (ale osobne navrhuju pocitat vteriny, behem kterych je mic ve vzduchu po nakopu slavistou a pak udelovat pokuty za kazdou vterinu).Krax

  11. Re: Slavia - České Budějovice 1:0

    (host)     před 17 lety 18.02.2008 01:05 |  
    0 0

    nejhorsi okamzik zapasu ?
    Vystup Zikove !!!
    Anketu!

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      (host)     před 17 lety 18.02.2008 01:23 |  
      0 0

      Ále... Co na tom, že takovýhle džouky bych neházel snad ani po patnáctym pivu, ale na druhou stranu to pořád bylo zábavnější, než kopání na bránu... ;) Frealaf

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        (host)     před 17 lety 18.02.2008 03:58 |  
        0 0

        nevim ja se stydel :/

        • Brno

          (host)     před 17 lety 18.02.2008 05:21 |  
          0 0

          bude fanklub dělat zájezd do brna?

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      (host)     před 17 lety 18.02.2008 08:56 |  
      0 0

      Mě to přišlo docela v pohodě a to jsem jinak na trapnosti citlivej dost. Dr. Fe1

  12. Re: Slavia - České Budějovice 1:0

    (host)     před 17 lety 18.02.2008 08:22 |  
    0 0

    KOTEL

    Přátelé velice si vážim toho, že i v této zimě se na Jihu sešla docela slušná návštěva a stejně tak si vážim toho, že se někdo ujme předříkávání hesel při skandování, ale je potřeba u toho přemejšlet. Když pět minut před koncem potřebujeme dát gól a kotel zpívá princeznu ze mlejna jakoby se vedlo 3-0 nebo hanobí Spartu to ty kluky asi moc nenahecuje, že. Stejné to bylo na podzim když se potřebovalo vyhrát a kotel se na poslední minuty zápasu za stavu 0-0 přikryl igelitem.

    P.S. Vadilo by někomu, kdybych si na další zápasy nosil vlastní megafon a jel po vlastní ose?

    Fanoušek spokojený s výsledkem, ale nespokojený s výkony některých hráčů.

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      (host)     před 17 lety 18.02.2008 10:33 |  
      0 0

      Me by to rozhodne NEVADILO, ba naopak!!! Nerad to rikam, ale potrebujeme zmenu, zmenu k LEPSIMU...
      Tak Ti fandim, pokud zaujmes alespon nadprumernou inteligenci, jen tak dal... :-))
      urs

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        (host)     před 17 lety 18.02.2008 10:53 |  
        0 0

        Dobrý den Vám všem přeji,
        předně musím pozdravit pana Jiřího. Oba jsme se spletli v odhadu návštěvy na včerejší zápas a přiznávám, že já se svou optimistickou předpovědí, že přijde tak cca 6.000 fandů jsem si připadal včera jako vůl. Takže pan Jiří se svými cca 3 až 4 tisíci byl daleko realističtější. Jinak jsem fandil opět na "JIHU" a dokonce jsem si zakouřil jednu cigaretku (promiňte mi prosím) jak sem již byl s nervami v ..... Musím sundat klobouk a říct těm klukům co tam se mnou stáli díky moc kluci. Představte si, oni do konce zápasu věřili, že to zlomíme i když nám to moc nešlo. Sláva povedlo se. Tvář mužstva a styl hry opravdu hledáme, to je evidentní. Důležité bylo, že se naši fotbalisté prali až do konce. Tam někde bych hledal základ pro stavbu naší hry. Nechci nikoho kárat za jeho výkon, byli tam hráči s evidentní chutí a umem a další, kterým to sice moc nešlo - ale bojovali. Jednu výjimku však udělat musím. Vlastně dvě. Moc bych vyzdvihl výkon J.Černého a naopak velice kritický budu k M.Jarolímovi (vůbec nic a marnost nad marnost). Co víc dodat? Nejvíc kritický si dovolím být na nás na fanoušky. To je přeci jedno, jestli jsme tam byli ve čtvrtek večer a ta zima zas až tak velká nebyla, ale pokud bude na ligu chodit tak málo lidí, tak už nemám co dodat. Znovu chci poděkovat "Jihu". Ne kvůli tomu, že tam chodím, ale kvůli tomu, že naši mladí tam opravdu fandí a to vytrvale a pořád, Sokrates 55

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      (host)     před 17 lety 18.02.2008 10:44 |  
      0 0

      Zdravim, kdyz jsem v sobotu vecer sedel v jedne fotbalove hospode dostavil se tam i jeden ze clenu Macelovy komise rozhodcich, trochu se zname a tak jsem se zeptal , co zas prijede za darecka, on jen tajemne pravil neboj, budes spokojen a stocil rozhovor na Abrahama, o kterym mluvil jako o rozvraceci tymu, kde pusobil. Kdyz pak na hlavni tribune pred zacatkem zapasu, jeden z otcu nasich hracu oznacil Abrahama za idiota byl jsem docela hotovej. o tom prvnim mohu rici spokojen jsem nebyl, nevycitam mu ani to , ze by nepiskal zakerne zakroky Hunala a spol., jaksi ale zapominal na osobni tresty, dve zlute karty za takovou brutalitu, 3 zranene hrace je vysmechem vsem skolitelum i lektorum pravidel fotbalu.K samotnemu prubehu zapasu bych pridal hlavne to , ze do zacatku 80 minut jsem vzteky hryzal sedacku na hlavni tribune, nemohu hracum vytykat nasazeni, bojovnost, ale chybel vetsi tah na branku a hlavne Tavares brzdil hru a odevzdaval mic souperi. A kdyz se povedlo rozehrat rychlou akci prisla kosa dobre mirena na kotniky, za kterou by se nestydel ani Dosoudil, ktery byl za podobne zakroky loni vyloucen. Jinou velicinou byl Toleski, ktery nepromenil ani veletutovky, tak rikajic , u mne by si nekopl v pristich peti zapasech. A tak secteno a podrzeno, byl to proste prusvih , ke kterymu prispel i trener svoji nominaci , kdy celkem zbytecne nechal sedet Sucheho a postavil k sobe nesehrane hrace. Abraham, casto dnes kritizovany v tisku alespon bojoval a nedal souperi nic zadarmo. Ono vubec vstah hracu k tymu poznas podle toho kdo z nemocnych hracu nechybi na tribune, takze treba dlouhodobe zraneny Janda nevynecha jediny zapas, Smicer ci Senkerik to same. Blazka bys ale na stadaku nenasel, mozna v blizke diskotece. Zatim zrejme neni problem ani v komunikaci s Abrahamem, z kabiny jdou hlasy , ze mame vyspely tym , tak uvidime. Musim rict , ze mne hodne potesil jiny nas hrac Tomas Necid, ktery jen ukazuje, ze umi za duveru oplatit dobrym vykonem. Bohuzel , ale jinde , ne u nas. Celkove to vypada , ze souperi budou kvalitu nahrazovat brutalitou a zvysenou bojovnosti motivovani i nejakym penizem z Letenske tribuny, tak alespon vcera zhodnotil jeden z hracu Busejek zapas, skoda mohli jsme mit........Tak snad priste. jiri

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        (host)     před 17 lety 18.02.2008 10:58 |  
        0 0

        Je super, ze dal Necid gola, ale uvidime v dalsich zapasech, jak se mu bude darit. Je s podivem, ze takovy super hrac a podle nekterych talent, ktereho brzdi jen trener Jarolim, se nedostane do zakladni sestavy ani v Jablonci. Jak rikam, pockam si na dalsi zapasy, treba ho tento gol do zakladu dostane a bude hrat i v dalsich zapasech dobre a hlavne davat goly. Moc bych mu to pral, ale zaroven tomu moc neverim.

        • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

          (host)     před 17 lety 18.02.2008 10:59 |  
          0 0

          quelhar

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        (host)     před 17 lety 18.02.2008 11:17 |  
        0 0

        zdravim Jiri,..
        musim rict a uz jsem to tu psal....

        ze koukat na to jak budejky nehrajou a od 50 minuty jeste zdrzujou,..ale tak...to je opravdu des..to neni fotbal....

        pobavilo mi nakonec ze brankar jejich..kterej skoro chudak se pred golem ani nedobelhal k balonu,..najednou behal jak 15letej zajic za zenskejma!

        ..fotbal..no..rekl bych ze se slavka trochu hleda zatim..a bohuzel mi mrzi, ze mam pocit jak kdyby Kj ted mel takovej pocit nutnosti dokazovat ze vsechny posily se proste vyplaceji:(
        ..prito co treba volesak,..kalivoda (od zacatku),...
        divim se tedy ze nezkusi treba vedle brabce toho suchyho (myslim ze je skoda takovyho hrace nechat sedet na lavici) a do stredu neda latku (ma drajv, je tvrdej)..

        jsem zvedavej na dalsi zapasy...
        martin

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        (host)     před 17 lety 18.02.2008 13:41 |  
        0 0

        S tim posazenim na 5 zapasu by to byl tezkej ulet. Kdyby se flakal, vypoustel souboje a tak, asi bych to chapal, ale volat po stazeni hrace kvuli tomu ze nepromenuje sance? U tebe by si nekopl ani Vlcek, ze...

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      (host)     před 17 lety 18.02.2008 11:21 |  
      0 0

      ne,nevadilo.ja si vezmu taky megafon,orange si vezme taky megafon,pan jiri si vezme megafon,socrates a sokrates si vezmou megafon,tantalos si vezme megafon,vhoo si vezme megafon,pani jana si vezme megafon,prokop si vezme megafon,mart si vezme megafon,kmotr si vezme megafon,quelhar si vezme megafon,martyni si vezme megafon,smokers si vezme megafon a budem vsichni spokojeny.troubi

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        SmoKerS     před 17 lety 18.02.2008 21:13 |  
        0 0

        :-))))))) no ty voe, teď si mě dostal, fakt sem se zasmál :-D to bude řev... úplně sem si to představil, jak tam všichni budem s tou troubou, to nás může chodit i míň a budem mít nejhlasitější kotel.. Že to někoho nenapadlo už dřív..

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      (host)     před 17 lety 18.02.2008 11:46 |  
      0 0

      Zdravím. Chtěl bych vzdát hold kotli při včerejším utkání, support byl dobrej na ten počet, co se na Strahově sešel a myslím tím i závěr. To by se mělo skandovat jenom my chceme gól, nebo co? Rada pro autora příspěvku, vyjet se podívat někam za hranice a nemusí to být zrovna Itálie, stačí třeba sousední Rakousko. Nejčerstvějším příkladem je navštívené přátelské utkání ACS-Rapid, kde hlavní motivací byli fans Rapidu, kteří rozhodně nezklamali. V horním sektoru se jich sešlo asi 300, celozápasový fanatický support víceménně bez ohledu na vývoj utkání, ohně, prostě paráda. A to je "jen" přátelák. Nezbývá než učit se, učit se, učit se.....

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      (host)     před 17 lety 19.02.2008 02:07 |  
      0 0

      hej bez do toho a vsem jim to nandej, beru si sebou taky jeden a ozvucime to ze vsech stran..... prokop mikule

  13. Re: Slavia - České Budějovice 1:0

    jane (admin)     před 17 lety 18.02.2008 10:45 |  
    0 0

    Tusite nekdo, co ocucava Gebre na 4. fotce zleva? :)

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 18.02.2008 11:09 |  
      0 0

      Jesenku?:-))

  14. Re: Slavia - České Budějovice 1:0

    martyni (přítel SN)     před 17 lety 18.02.2008 10:55 |  
    0 0

    Fotbal to byl včera teda nevalnej, hodne nervozity, zkaženych přihrávek, možná tohle je ta nerozehranost, no nevim, taky mi chybělo víc dravých průniků, málokdo přešel jeden na jednoho (zde čekáme na Šventa s Jandou), narážečky nepřesný, netvůrčí střed Tavares - Abraham a z krajů nechodily ani centry. Nejlepší hráč na hřišti - jednoznačně Krajčík, jedinej udělal kličku, v klidu rozehral, proste výkon na úrovni, pak Kalivoda, jeho výkon byl oproti Jarolímovi jako den a noc, za tu pulhodinku připravil nejmin tri sance, no a taky Cerny a Franta Drizdal solidni, stejne jako obrana, Goce - podle me taky dost nervozni, ale splnil co slibilm, ze bude bojovat, tentokrat to nevyslo golove, to se stava, ale jako utocnik byl hodne citit. Nevim nakolik je spravedlivy ze hral Abrhama na ukor Suchyho ci Volesaka a Jarolim na ukor Kalice po ctvrtecnim vykonu...no spis mi to moc ferovy neprijde... Jinak Abraham - urcity pozitiva bych tam videl, dorazel hrace, hral agresivne, ale samozrejme ve stredu hriste chybelo trochu klidu a presna rozehravka, Tavares - nemuzu si pomoct, ale kdyz stridal, ulevilo se mi..on jako vypada na tom hristi fakt dobre, je sikovnej...ale nekdy me ten jeho flegmouskej pristup pekne brnka na nervy, zvlast kdyz se zapas lame, je treba zabrat, on je porad..v klidu, dela hlouposti..

  15. Re: Slavia - České Budějovice 1:0

    (host)     před 17 lety 18.02.2008 11:24 |  
    0 0

    Mě to včera nepřiślo tak špatný. Škoda, že se Goce netrefil z toho přímáku. Hodně se mi líbil Černý a Latka. Nejméně mě zaujal Jarolím, ale tomu ještě dávám dobu hájení :-)) Tavarese by prospělo posadit na lávku, to je lajdák neuvěřitelnej. Mam ho rád, ale jeho pŕístup k některým zápasům je moc laxní . Klidně bych v Brné postavil Gebreho. LordEdmund

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      (host)     před 17 lety 18.02.2008 11:29 |  
      0 0

      ..mne na tom klukovi vadi ze on vzdycky kdyz prihrava, tak snad jen na urovni a nebo dozadu,..nekdy je to zklidneni potreba ale nekdy je treba utok!!!!:)M

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        (host)     před 17 lety 18.02.2008 11:34 |  
        0 0

        Vždycky naštěstí ne :-)) viz Ajax, ale dost často, pak to nékdy zbytečné drbe, ztrácí balony, který pak musí těžce vybojovat zpět...Mél by zjednodušit hru a hrát víc ofenzivné.LE

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        (host)     před 17 lety 18.02.2008 11:42 |  
        0 0

        Troubi zdravin te, nene ja nemam ambice delat megafonaka, pri mejch nervech bych asi dostal pres drsku , Sokrate, pokud jste tedy nezrusil svou zasadu chodit na jih , tak Vam i tem lidem patri za vcerejsek moje velke diky, priznavam, ze poslouchat madam Zikovou je pro mne i me pratele cim dal vic tezsi a bojim se pripadneho problemu. Martine , samozrejme , ze zdrzovani k fotbalu patri a rozhodci je ocenil jednou obligatni zlutou, pak uz na to kaslal, k sestave, tak osobne mi vadi , ze sedi takovi fotbaliste jako Gebre, Suchy ten hlavne, protoze kdyz nastoupil , byla tam snaha o dlouhe balony a o hru postranach, jenze si kladu oazku, mohl trener nechat sedet treba Abrahama o kteryho s vedenim svedl lity boj, nebo treba Latku o kterym se mluvi jako o jednom ze sefu kabiny, nebo treba Tavarese/toho asi jo/, proste si asi budeme zvykat na to, ze nekteri nasi oblibenci fotbalove patrici do repre budou sedet, jde jen o to , aby se treba v pripade Latky neproslychala v zakulisi nektera moudra o jeho letnim presunu kamkoliv za hranice a v pripade Abrahama zase neco o slibu KJ manazerovi a i samemu hraci. Jinak proste take mi vadi, ze sedi hraci, kteri absolbovali zimni pripravu , ale je to na KJ, atmosferu v kabine to ale zcela jiste ovlivni. Jiri

        • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

          (host)     před 17 lety 18.02.2008 11:53 |  
          0 0

          když v tomhle nemá rozum Jarolím, má ho mít Rosen, Doležal. Mára na lávce a Abrahám bez jakýkoliv přípravy v zájkladu:o( hlavně, že se vyhrálo a snad KJ do toho dá trochu víc citu. amon

          • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

            (host)     před 17 lety 18.02.2008 12:00 |  
            0 0

            Mára hraje poslední dobou špatně, to bude asi hlavní důvod. Nejspíš doplatil na ten zájem o svoji osobu a na to , že se mu hrubě nepovedla 2 utkání v LM. Snad se z toho vyhrabe, potecial určitě má. Nasazení Abrahama bylo pro mě taky překvapením. VYhrálo se, to je asi to hlavní i když to bylo drámo. Latka zahrál vedle Brabčáka fantasticky a hlavně mě mile pŕekvapila jeho ofenziva. Po černém bych vidél jeho,jako nejlepšího hráće včerejśího zápasu. LE

            • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

              (host)     před 17 lety 18.02.2008 12:05 |  
              0 0

              Tak to se tedy nezlob, Marek nehraje spatne, cely podzim i v repre odehral na postu predstopera a velmi dobre, U Martina Latky kterej je super se ukazaly rezervy hlavne v rychlosti viz Tottenham a Marek navic hral na postu , ktery pro nej neni a hlavne s hraci ktere nezna, nebyl tam ani Smica, Janda, Svento ci Svec, to je zase o te neustale rotaci v priprave, kterou jsem oznacil za hodne problematickou. Jiri

              • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

                (host)     před 17 lety 18.02.2008 12:20 |  
                0 0

                V repre hrál dobře, ale v pohárech se mi nelíbil a to nejen proti Arsenalu a Seville. V lize samozřejmé jeho výkony stačí, ale proti silným soupeřům má problémy,chybuje a nestíhá, to samozřejmě neni jedinej, ale posuzuji ho v kontextu údajného velkého zájmu o jeho osobu , a to zatim skutečné na néjakou špičkovou evropskou soutěž, jako je Premiere League, nebo LaLiga neni . Co se týká Latky, tak nebyl nikdy rychlej a asi už nebude.Přesto za vćerejśí výkon zaslouží vobr pochvalu.LE

        • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

          (host)     před 17 lety 18.02.2008 12:30 |  
          0 0

          Jiri,..to mas jiste pravdu s tim zdrzovanim..ale ruku na srdce takto okate a od skoro půle utkani,..je to des a jedna zluta je opravdu malo,..uprimne receno na zlutou tam za to zdrzovani a zakopavani mice byla půlka budejek.,...a jako vysmech tomu pak bylo jak rozhodce bezel..jak uragan:)..za toleskim se zlutou...kdyz dohral balon a treba neslysel piskani...(jeste tedy po neofsjadu:))))
          M.

          • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

            (host)     před 17 lety 18.02.2008 12:37 |  
            0 0

            no , naprosto zbytecna zluta pro jednoho z klicovych hracu a ofsaid, jiste rozhodci maji sve zajmy, ale nepripadalo mne , ze by nas vyslovene poskozoval. JIRI

            • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

              (host)     před 17 lety 18.02.2008 12:41 |  
              0 0

              Jiri,..jo taky myslim ze nijak nepripiskaval...

              akorat je parkrat aspon mohl popohnat....

              a jinak mne slo predevsim o to, ze se na ne (Budejky) nedalo divat..tedleten antifotbal to je fakt narez!!!!chapu ze tem tymum nic jinyho nezbyva..ale na to je pak asi jedina cesta..dat jim gola co nejdriv a oni to proste pak musej otevrit:)

              uvidime treba tadleta trnita cesta bude nakonec lepsi nez kdyby je Sl splachla 5:0
              Martin

              • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

                (host)     před 17 lety 18.02.2008 13:01 |  
                0 0

                Ano asi mas pravdu, uvidime uz v Brne to bude velmi tezke . jiri

  16. Re: Slavia - České Budějovice 1:0

    (host)     před 17 lety 18.02.2008 11:41 |  
    0 0

    Byly to nervy až do konce.Nechme novým hráčům čas,trenér asi ví co dělá.Mne osobně jen překvapil střed hřiště a vněm dva defenzivní štíty.Jarolím se snad rozehraje,zatím co jsem ho viděl,slabota, Kalivoda je lepší.Toleski dobrý,byl nervózní,bude to jen lepší.Rozhodčí nám nepomohou,tak jako vždy a to to teprve začne,jde přece o ligu mistrů a
    Sparta potřebuje peníze.Máme šanci,ale bude to těžké a hodně!
    Míra

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      (host)     před 17 lety 18.02.2008 12:27 |  
      0 0

      Ubrečený slávisti. To je drzost si stěžovat na soudce. Černý se tam v jednom kuse válel po zemi, Jarolím a ta Ivana taky, stačilo aby foukl větříček a už se váleli. A sudí jim to vždycky sežral. A Abrahámovi nedal ani kartu

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        (host)     před 17 lety 18.02.2008 12:34 |  
        0 0

        Vazeny priteli, nevim komu fandite , ale vrele Vam doporucuji se podivat na komentar k zapasu, mame zranene a pokopane hrace, vazneji celkem tri, mame naprosto prokazatelne nakopany i dalsi hrace, dve zlute karty Vam pridou adekvatni. mne tedy ne, jinak co se tyce piskani s tim problem nemam, az na tu ochranu tehnickych hracu. Jiri

        • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

          (host)     před 17 lety 18.02.2008 12:57 |  
          0 0

          Dobrý den přeji,
          jen bych ještě tomu chytrolínovi nas Vámi pane Jiří doporučil, aby se podíval na neuznaný regulérní gol Goče Toleskiho a žlutou kartu k tomu. A zákrok Hunala na Černého ze 17. minuty druhého poločasu? Když se tak na to dívám, copak asi na to "duklák" soudruh Macela a jeho skupina odborníků. No říkám znovu, nebrečme a pojďme si to všechno uhrát a to třeba všechno o jednu branku, to neva. Pane Jiří, na "JIH" budu chodit dál, je mi tam dobře. Paní Zikové se nechci dotknout, mám ke stáří úctu, ale je to těžké, když ta soudnost sama se sebou a trochu té paměti už jaksi chybí. Jen u těch zranění bych udělal výjimku u Střihavky, tam to bylo nezaviněné a bylo to míčem. Tak fanděme dál a je třeba přidat, chlapi a holky opravdu hodně přidat při fandění.
          Tak přeju hezký den tak nějak prdím na to, co povídají sparťané a to i na našich SN. Sokrates 55
          P.S. Děkuji pěkně za megafon, ale na to jsou tu jiní odborníci.
          Každému co jeho jest.

        • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 18.02.2008 15:45 |  
          0 0

          Zdravím, pane Jiří! Zase jste nezklamal a pozitivní dojem z výhry se nám snažíte nalomit novou dávkou "obav" z kabiny a zákulisí. . :-) K zápasu už neni moc co dodávat, snad jen to, že podle toho co jsem viděl já, tak Mára nehraje kvůli výkonnosti. Upřednostňovat Máru před Latkou z důvodu rychlosti mi přijde víc než úsměvné:-) Goce přišel jako náhrada za Standu a to nám holt potvrdil:-) Ne, vážně. . byl to první zápas, první půli se trochu hledal, ale za druhý poločas jenom pochvala a nominace s Brnem. A co se týče sudího. . mně se vážně líbil. . trestal všechno, přitom ale často s výhodou. . pokud se to tak dá říst vzheldem ke stylu Budějovic, tak až na ofsajdouvou situaci( což není jeho vina) hru neovlivňoval. Jestli má dávat karty je na něm. . pouštěl více hru a Budějovice by hrály stejně pořád. . bylo to to, co jim Straka naordinoval( ač to Vácha rezolutně popíral. . ) Měli jsme využít nějkou tutovku nebo standartku a bylo by to jiné. A pokud jde o " obligátní" 1 žlutou za zdržování. . to není zas jen o rozhodčím, ale to má v prádle komise rozhodčích. Ta určuje meze a Macelovi se to líbí takhle. Všichni víme co a jak na svazu funguje či spíše nefunguje. I když řekl bych, že Macela hraje sice falešně, ale podle svých not a na přímo Košťálových, protože proč by jinak řezal hlavně Boleslav nebo loni Olomouc. . Já osobně si pamatuju Jecha i z jiného zápasu nedávno a byl jsem spokojený tehdy i včera. Jak říkám. . v rámci SVÝCH možností si poradil dobře. . To, že Macela bojuje s negativy ve fotbale stejně jako Jim Hacker nebo spíš Humphrey Appleby je jiná věc.

          • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

            martyni (přítel SN)     před 17 lety 18.02.2008 16:26 |  
            0 0

            S tim Márou se asi neshpdneme... ja tam zadnej problem ve vykonosti nevidim.. jasne, Sevilla, Arsenal.. kdo tam ale podal dobrej vykon? Vedle Brabce hral vyborne, mozna i lip nez Brabec, bez nej to bylo trochu horsi.. jiste, Mara je predevsim stoper a je hodne tezky vybirat z trojice Brabec, latka, Suchy.. nevidim mezi nima nekoho slabsiho, ty snad jo? jako def. zaloznik - tam tak vynikajici vykony nepodava, to je fakt.. ale proti spurs nebyl horsi nez Tavares a troufnu si tvrdit, ze ani vcera bny nepodal horsi vykon nez Tavares nebo Abraham.. dost lidi je nadseno Tavaresem, jo, je dobrej, ale pokud enkdo mluvi o prehledu a konstruktivnosti, to teda nevim.. prihrava hodne nepresne, brzdi hru, dozadu je casto laxni.. Abraham, no nediv se, je to urcitej symbol toho lehkyho neporozumeni mezi nekterymi fanousky a KJ. Holt KJ proste jiny oblibence nez treba nekdy kroutim hlavou treba nad tim, ze postavi hrace takrka nepripravenyho ke hre a k soucinnmosti s tymem a na lavce necha Suchyho nebo Volesaka.. ale to je muj subjektivni pohled, mam proste rad jiny hrace...Abraham muze bejt dobrej, o tom zadna, ale je tu nejaka soutez, konkurence, ve ktery nejdriv musi obstat pred hraci, kteri uz maji nejaky jmeno a pro slavii neco udelali.

            • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 18.02.2008 17:04 |  
              0 0

              Já neřikám, že je Mára špatnej. . resp. na DZ teď byl. . čili v konkurenci Tavares, Abraham teď pro mě neni na prvnim místě. V obraně taky. . pokud je zdravý Laty a Brabec a hrajou jak hrajou, tak je těžko vytlačí. . . S Abrahamem jsem se taky dost divil, ale myslim, že KJ narozdíl ode mě předpokládal, jakou holomajznu na nás Straka připraví, tak nasadil abraháma, kterej to ustojí a trochu vrátí. . takže ( nejspíš správně) upřednostnil jeho silový předpoklady před technikou Voliše nebo Kaliče, kteří jsou celkem pápěrky. . a ani Suchoš neni žádnej bourač, navíc s Totáčem mě upoutal hlavně zoufalou rozehrávkou:(

              • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

                bongor     před 17 lety 18.02.2008 22:11 |  
                0 0

                Mě spíš překvapilo,že jsme se nechali takhle okopávat.Právě jsem si myslel,že tam Martin zjedná pořádek.Ale on byl spíš v blbým rozpoložení díky našim bučícím takyfanouškům,než aby se pustil do akce,kterou by předved,kdyby jsme ho trochu podpořili.
                Taky se mu vůbec nedařilo,to si přiznejme.Ale věřím,že půjde hodně nahoru,když se vyhrabal z toho sralťanskýho chlívku.

  17. Re: Slavia - České Budějovice 1:0

    Eluin (přítel SN)     před 17 lety 18.02.2008 12:31 |  
    0 0

    Taková zima mi už dlouho nebyla:-D, ale v srdce hřeje vítězný pocit.
    Černý se mi herně skutečně líbil, co občas ztrácí na rychlosti, to získává na odhodlání, nasazení. Abrahama bych nezatracoval, žádnou chybu nevyrobyl, hrát nenápadně , přesně tak, jak se na defenzivního záložnka sluší :-).
    Trochu mě zklamali Tavaras a Toleski. Od Toleského jsem právě čekal gólový instinkt a ne spalování šancí a la smolné dny Standy Vlčka, nicméně je to první zápas, snad se vše ještě zlepší, až se hráči více sehrají.
    P. S. Pivo na stadionu včera chutnalo hrozně - Leška ven!!:-).

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      mart     před 17 lety 18.02.2008 13:46 |  
      0 0

      Spravne! Leska ven! :), taky mi vcera nechutnalo pivo! (.... leda, ze by to bylo trochu tim, ze sem se jen pomalu vzpamatovaval po 11ti hodinovem letu, a 6ti hodinovem posunu). .... mozna by bylo treba podotknout, ze pivo, ktere jsem pil mi nechutnalo doma pri televizi, bylo z lednicky, ale to je jedno... stejne - Leska ven! :).
      Jinak po ctrnacti dnech "pustu" konecne zase Slavia, a konecne zase tady mezi Vami na SN :). Mnohe uvidim ve Ctvrtek na WHL, jine zas az na Strahove.
      Z televizniho prenosu, se neda poradne hodnotit, ale ja jsem spokojenej ! (teda az na to pivo:). Vyhrali sme. Mame 5 bodu naskok. Pan Cerny na levym kridle - dost slusny. Pan Abraham, trosku koukal, a obcas nestihal, ale jak uz mnozi rikali, dlouho nehral, a potrebuje kazdou minutu na place. Myslim si, ze to byl jeden z duvodu pro ktery ho KJ postavil. Druhym duvodem je i jeho vybusnost, a priznejme si i tvrdost. Samozrejme nemuze konkurovat panum Hunalovi s Homolacem, ale myslim, ze by mohl bejt dost dobrej. ( o panu Cernem jsme si (aspon mnozi z nas) take mysliili, ze co jako chce ve Slavii hrat -... a zatim dost slusny).
      Ted se jdu se trochu naobedvat, a zajistit posledni detaily pro cestu do Londyna. Mohlo by to byt dobre :)
      S pozdravem Leska ven!( to pivo vazne nebylo nic moc) mart.

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        (host)     před 17 lety 18.02.2008 14:05 |  
        0 0

        Souhlasím s Jiřím, rozhodčí by potřeboval taky nakopat kamsi.
        Ale to byl jasný záměr, pískal podle pokynů svazu a ČB přesně věděli co si mohou dovolit. Bohužel to můžeme čekat i příště, naštěstí nejsou zranění vážná. pom

  18. Re: Slavia - České Budějovice 1:0

    (host)     před 17 lety 18.02.2008 15:05 |  
    0 0

    Všem rádoby fanoušků Slavie,

    kteří včera opět nepřišli na Strahov bych chtěl vzkázat ať táhnou do prdele a do tý samý prdele bych chtěl poslat i Otu Černýho, kterej na včerejší návštěvě má taky svůj podíl, bohužel by si to zasloužilo i vedení, které s s tim taky vůbec nic nedělá. Neřiká se mi to lehce ale my si ten titul nezasloužíme, tím nemyslím hráče, ty už si ho zasloužili v minulosti několikrát, ale slavistický fanoušky. Kolikrát už jsme o ten titul v závěru přišli? A včera k tomu bylo taky hodně blízko a proč? Protože se na naše kluky přijde podívat 2300 diváků, nejnižší návštěva kola, na lídra soutěžě. Věřte, že dokud se nenaučíme chodit podporovat naše kluky přímo na stadion, tak ten titul neuděláme. Všichni asi čekáte na ten Eden, jenže tam už může být klidně pozdě. Všimněte si jak naši kluci často vyhrávaj venku a naopak ztrácej doma i se slabšíma týmama, a to proto, že na ně nikdo nepřijde, stojí o ně jenom pár nadšenců a to se pak těžko láme na svojí stranu. Včera sme vyhráli jenom díky tomu, že Budějovice hrály takvou šaškárnu a tak provokovali fotbalovýho Boha že ten gól jim tam spadnout musel a sami stříleli do vzduchu, jenže příště už to tak bejt nemusí, přijede Most kterej se snaží hrát, sem zvědav. Neděle 2.3. od 17.00, jsme zvědav co si zas vytáhnete za výmluvy. Sorry za vulgaritu. Kmotr

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      (host)     před 17 lety 18.02.2008 16:11 |  
      0 0

      Nejspíš tam nepřijdou proto, že tam chodějí takový sprostý blbci jako Kmotr.

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        (host)     před 17 lety 18.02.2008 16:17 |  
        0 0

        Ano, to je přesně ten důvod, teď si na to kápnul. Asi se musel i zamyslet. To já jsem o krok dál a k tomu přemejšlení jsem se rozhodl i oslovit některé slávistické fanoušky o kterých vím, že na zápasy nechodí, případně velice zřídka a světe div se, nikdo z nich se nezmínil že by tak činili kvůli sprotému prostředí. Na předních příčkách se umístili špatný časy výkopů (hlavně pro otce s rodinou a mylými dětmi), v těchto obdobích zima, špatný stav zázemí stadionu, nic je tam extra neláká a čekají do Edenu. Kmotr

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      (host)     před 17 lety 18.02.2008 16:24 |  
      0 0

      Venku vyhráváme díky tomu,že můžeme hrát na brejky a domácí nemůžou tolik betonovat.Na Strahově se každý zatáhne a to nám nesedí.Chybí nám větší pohyb bez míče,větší kreativita,kvalitní standardky,střelba ze střední vzdálenosti,hra po krajích a především hrajeme nedůsledně v defenzívě.Navíc máme nízkou efektivitu při proměňování šancí.Často Jarolím zvolí špatnou sestavu a to se projeví na hře.Není to o počtu fanoušků,to by bylo alibistické svádět případný nezisk titulu na tento faktor.Rozhodne naše kvalita,hra,psychická odolnost.Na Strahov se nemůžeme vymlouvat.Jarolím musí hledat příčiny u sebe,u týmu.Od toho je trenér.

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        (host)     před 17 lety 18.02.2008 16:49 |  
        0 0

        Ano to je určitě též součástí vítězného receptu. Ale pro to aby fotbalista předvádě větší pohyb bez míče, nebál se být kreativní, vystřelit z větší vzdálenosti potřebuje především podporu fanoušků, která se případě že se nechová tak jak má, obrátí proti němu. Věř, že jsme to pokaždý projeli především díky té psychické (ne)odolnosti v domácích zápasech. Když tě přijde podpořit 20 000 lidí tak ze sebe vydáš mnohem víc než když na tebe huláká pár lidí, to je fakt. O zvolení špatné sestavy nebudu polemizovat protože jsem nikdy neměl možnost postavit tu svojí. Věř až si bude slávistický fanoušek vážit toho že se vešel mezi těch 21 000 šťastlivců, kteří se dostali do Edenu, tak pro nás titul nebude takový problém.. Kmotr

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        (host)     před 17 lety 18.02.2008 16:53 |  
        0 0

        Je fakt že máš opravdu ve všem pravdu a tvého názoru na to jak hrát domácí utkání si cením. Ale jsem též názoru že pro dosažení titulu je potřeba víc. Tím myslím tu energii a sebevědomí které může fotbalistům dodat plné a aktivní hlediště. Kmotr

        • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

          (host)     před 17 lety 18.02.2008 17:29 |  
          0 0

          Předpokládejme, že by včera přišlo dvacet tisíc lidí. Tisíc na jihu by jásalo, vypouštělo odporný plyny, tisíc starších na západě by bědovalo, co to včera bylo za hrůzu, ale přišli by zase. Zbývajících sedmnáct tisíc by si ale řeklo, než se takhle trápit, než sledovat tu neschopnost alespoň vystřelit - v první půli to udělal jen Toleski a rovnou do brankáře, trhat si vlasy, jak málem dostaneme dva góly od tak mizernýho mančaftu, jako Budějky, tak to si řeknou, radši si půjdu dělat něco, kde netrpím.
          Na koho budem chodit? Na Toleskiho, kterej nedá gól ze tří tutovek? Na našeho novýho Řepku? Mladýho jarolím, kterej nedal za celý uitkání jeden dobrej balon?
          Můžete si být jistý, že kdyby Slavia nehrála kulový, lidi by chodili. Ale po tom hororu s Tottenhamem si člověk říká, škoda peněz.

          • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

            (host)     před 17 lety 18.02.2008 17:32 |  
            0 0

            Můžeš si bejt jistý, že i když hrála Slavia jak z partesu a drtila soupeře jednoho za druhym, svítilo sluníčko a nebylo do čeho píchnout tak lidi nepřišli. A to je bohužel doložitelný. Kmotr

            • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

              (host)     před 17 lety 18.02.2008 20:10 |  
              0 0

              tak vzhledem k tom, ze uz ted je púrodano 5000premici je tva uvaha ponekud mimo. Minimalne v prvni sezone budou navstevy urcite nad 10, ocekavam kolem 15.tis na normalni zapasy a vyprodano na slagry

              • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

                (host)     před 17 lety 18.02.2008 21:00 |  
                0 0

                Vzhledem k tomu, že já vycházím z reality posledních dní a roků, kdežto ty z budoucnosti a nic nezaručující informaci o počtu proadných permanentek, je tvá úvaha momentálně poněkud mimo ale to jen tak na okraj. Věř, že nový stadion se zčásti okouká a že je všobecně známo, že o jakéhkoliv fanouška čehokoliv je potřeba se starat a sanžit se ho přilákat právě na tvojí věc, tedy na Slavii. V dnešní době je nepočítaně krát jiných možností co dělat, než za socialismu, kdy se české ligové stadiony honosili několikatisícovými návštěvami. Takže je potřeba nastartovat pořádnou marketingovou politiku. Určitě je dobrý jí spojit s otevřením Edenu. Ale může být chyba vykašlat se na zbývající zápasy na Strahově.. může nás to totiž stát titul až se zase třeba 2.3 v neděli bude trápit s Mostem a náštěvou 2500 diváků. Kmotr

          • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

            (host)     před 17 lety 18.02.2008 19:42 |  
            0 0

            Tady je rozdíl mezi českým fanouškem a německým.Zatímco Norimberk hraje o sestup,nehraje pohledný fotbal,přesto má vždy vyprodáno.Dokonce i na přátelský zápas s Plzní bylo vyprodáno.Fanoušci chodí fandit svému týmu bez ohledu na jméno a kvalitu soupeře.U nás pokud nepřijede Real Madrid nebo Barcelona,tak není vyprodáno ani na Totenham.

            Vedení by si mělo udělat průzkum,kolik má klub fanoušků v Praze a v jednotlivých krajích,jaká je jeich věková struktura,ekonomické možnosti.Co jim nevyhovuje,jaké mají připomínky,co by se mělo zlepšit.Podle toho by mělo nastavit marketinkovou politiku na novém stadiónu,od zvýhodnění rodin s dětmi,přes nízkopříjmové fanoušky až po VIP fans.

            osobně si myslím,že fanoušek Slávie z Prahy a okolí je pohodlný člověk,který hledá nějaké výmluvy.Teď má Strahov,až ho omrzí nový stadión,najde si jinou výmluvu.Neočekávám nějaké výrazné zvýšení návštěvnosti na novém stadiónu.Je to můj osobní názor.Kdo čeká desetisícové návštěvy,žije ve snu.Budeme rádi za pět tisíc.Což je malé číslo.

            Chápu roztrpčení hráčů a trenéra,že na vedoucí tým chodí takto ostudná návštěva,ale je to realita.Novým stadiónem a dobrým marketinkem se návštěvnost zvýší,ale nebude to nic závratného.Plná kulisa dodá zápasu jiný spád,atmosféru,tempo hry.Hráči jsou hnáni,nevypustí souboj,jezdí se nahoru a dolů,když se k tomu přidá individuálonín kvalita hráčů,tak je to zážitek i pro fanouška.Bohužel jsem realista a na velké návštěvy si budeme muset ještě dlouho počkat.Není to o ceně vstupného,ale o pohodlnosti fanoušků Slávie.

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

      (host)     před 17 lety 19.02.2008 01:22 |  
      0 0

      Ta návštěva na Budějky byla vážně zoufalá. A to i s přihlédnutím k tomu, že mi byla kosa jak sviňa přes dvoje fusekle, jégrhosy a placatku rumu. Také si nejsem jistý, zda dostavba Edenu pomůže ve zlepšení návštěvnosti.
      Ale na stranu druhou: v autobuse 770 byl celkem klid, nikdo tam nekouřil, nepoléval ostatní spolucestující pivem a neposílal je do prde-e. Vadí mi, že na LM nebo Tottenham se najednou vyrojí jako fandové Slavie takoví divní úchylní týpci, kteří jindy zůstávají doma. Ač nejsem žádný policefan, říkám si, že by na takové zápasy měli jezdit poliši i v těch autobusech.

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0

        (host)     před 17 lety 19.02.2008 09:40 |  
        0 0

        To nebude kámen úrazu, to by člověk měl brát jako spestření které k fotbalu patří. Myslím že se to shoduje dost s dnešním trendem kdy šedé myška z kanceláří a tak podobně hledají ňáke dobrodružné výlety či zážitky které jim tu jejich šeď života trošku nabourají v dobrém slova smyslu. No a v Edenu by se toto už moc řešit nemuselo, tam je dopravní dostupnost na mnohem větší úrovni, tramvaje a autobusy + když vyšlou ještě posílený linky nebo speciály. Nebo kdyby se realizovala výstupní zastávka na železnici přímo u stadionu, no to by bylo. No a rodiny s dětmi nepojedou na SLavii svozovym autobusem ale vlastním autem a pohodle zaparkují třeba v Tescu nebo u stadionu. Kmotr