Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Fotbalové jaro brzy začíná

Zbývá pár dní a již se to všechno zase rozjede. Fotbalový kolotoč nastává, každý týden budeme fandit, aby náš klub zase vyhrál, zápasy se budou rychle za sebou točit a do toho všeho ještě evropské poháry proti rozjetému Tottenhamu. Začátek máme vskutku zajímavý.

Ve čtvrtek vstoupíme jako první do fotbalové jarní sezony. Jako jediní jsme si vysloužili tu čest hrát i na jaře evropské poháry, ostatní nás tak můžou jen sledovat. Ale start je to opravdu ostrý, hned k nám míří Tottenham, který je v neuvěřitelné formě, deklasoval v poháru třeba Arsenal 5:1, odehrál fantastické utkání s Manchesterem United či sbírá další výhry. V brance si post jedničky vybudoval bývalý slávista Radek Černý, který zřejmě nastoupí i proti nám. Navíc velkou příležitost má i další exslávista Tomáš Pekhart. I na tomto zápase bude záležet, jak bude probíhat zbytek ligy. Pokud nezklameme, mohlo by nás to nakopnout. V opačném případě bychom se klidně mohli dostat do problémů.

Po dramatu z valentýnského čtvrtka nás o chvíli později čeká jarní ligová premiéra, na Strahov zavítá bývalý klub Jaroslava Černého či Ladislava Volešáka - České Budějovice. Postavení obou klubů mluví jasně, chce to bezproblémovou výhru, ale určitě to nebude nic lehkého.

Uplyne pár dní a už zase vyrazíme do Londýna, kde jsou slávisté jak doma. Na domácím hřišti Tottenhamu to nebude lehké a všichni nepřející doufají v opakování půl roku starého scénáře, kdy jsme obdrželi od Arsenalu sedm branek. Ale tým je zkušenější, tak se s tím určitě popereme a když uhrajeme nadějný výsledek doma, tak se může stát i zázrak a těch pár fanoušků, co bude na místě, by mohlo slavit.

Aby těch těžkých zápasů nebylo málo, tak hned v pondělí, po čtyřech dnech, vyrazíme na cestu na Moravu, konkrétně do Brna, kde se nám moc nedaří. Navíc Brno hraje o přední příčky, v jeho dresu září Polách či mladíček Kalouda.

Následovat budou domácí povinné body s Mostem a hned další víkend zajíždíme do Ostravy, která je také v popředí tabulky. Zde se nám však daří, řadu let jsme na Bazalech neprohráli. To však možná bude i další motivace pro domácí, aby nás konečně porazili. Následuje Bohemians 1905 - soupeř, který nás na podzim jako jediný porazil. Můžeme čekat dramatický průběh, velké nasazení hostů a bouřlivou atmosféru.

Pak vyjedeme potřetí na Moravu, tentokrát do Zlína. Další nepříjemný protivník, který dokáže favorita hodně potrápit. A pak už tu bude konečně derby se Spartou.

Jak vidíme, čeká nás bouřlivý úvod jara. Máme pětibodový náskok, ten se však může klidně rychle rozplynout. Úvod bude tedy důležitý, když nezklameme v dvojzápase s Tottenhamem a v pohodě porazíme Budějovice, mohli bychom se odrazit ke kvalitním výkonům. A ke všemu se blíží k cíli stavba stadionu, další důležitý milník v historii Slavie!

Komentáře (78)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Fotbalové jaro brzy začíná

    (host)     před 17 lety 11.02.2008 13:38 |  
    0 0

    Stadion jako milnik Slavie ... hlavne by nam mohli rict, o jak dlouho se to opozdi a neplacet neustale, ze to bude do 20.brezna, kdyz i vrabcaci na strese vedi, ze termin je pozdeji.

    • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

      (host)     před 17 lety 11.02.2008 13:45 |  
      0 0

      vydíš,i ptáci si to štěbetaj ale ty seš zabržděnej a nevíš to.už před týdnem doležal řikal že se to do března určitě nestihne.

    • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

      (host)     před 17 lety 11.02.2008 14:43 |  
      0 0

      Vic cist, min ze sebe delat hlupaka.

      • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

        (host)     před 17 lety 11.02.2008 14:47 |  
        0 0

        nedelam hlupaka, ale proc nereknou termin v dubnu, proc nereknou problemy s parkovanim. Pak financovani je taky pekne divoke, prej do miliardy, hmm. Bude to s novym stadionem divoky.

        • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

          (host)     před 17 lety 11.02.2008 15:33 |  
          0 0

          hlavně že stojí ne?

        • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

          (host)     před 17 lety 11.02.2008 15:34 |  
          0 0

          dyť je to celkem jedno

  2. Prvni

    (host)     před 17 lety 11.02.2008 13:39 |  
    0 0

    Mas pravdu Richi zacatek bude ze vseho nejdulezitejsi, pokud nezklamem doma proti Spurs, tak to kluky urcite nekopne. Ty venkovni zapasy na morave budou strasne tezky ale verim klukum, a verim ze vyhrajem i vsechny domaci derby.

  3. Re: Fotbalové jaro brzy začíná

    Jachym     před 17 lety 11.02.2008 13:45 |  
    0 0

    To, zda se stadion dostaví přesně v termínu v březnu nebo o pár měsíců později je lhostejné v kontextu toho, že nám byl stadion předtím jen mnohokrát slibován. Ten, kdo není slepý, vidí, že (do)stavba probíhá plynule. V současné době se staví všude v republice jak o závod, a proto stavby nabývají zpoždění. Proto nechápu tu nespokojenost. Mně bohatě postačí, pokud se v Edenu odehraje již celá příští sezona. A to si myslím, že vyjde stoprocentně.

    • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

      (host)     před 17 lety 11.02.2008 13:57 |  
      0 0

      Naprostý souhlas, možná by bylo i vhodnější sezonu sehrát na Strahově, než se uprostřed jara stěhovat ... Madlenka

      • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

        (host)     před 17 lety 11.02.2008 14:07 |  
        0 0

        Ano jaro bude hodne tezke , jako nase nejvetsi soupere vidim Spartu, Ostravu , Brno a Teplicky, DOSTAT SE PODRUHE DO LIGY MISTRU BY BYL VELKY USPECH , HODNE BUDE ZALEZET NA ZDRAVI HRACU A NA ZAKULISNI PRACI KLUBU, PROTOZE kOSTAL, bILEK A SPOL. UDELAJI VSE PROTO , ABY JARO BYLO TRPKE, PRESTO VERIM, ZE BUDEME HRAT PRVNI MISTO,mene verim nasim divakum, ze si najdou konecne cestu na Strahov , ale snad lepsi pocasi a novi hraci privedou na prvni jarni kolo alespon 5000 divaku. Na Kohouty to moc nevidim, dle meho by, ale zapasy mohli byt i vyrovnane, velkou neznamou jsou pro mne Svycarsti sudi, tak uvidime. Jiri

        • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

          (host)     před 17 lety 11.02.2008 14:52 |  
          0 0

          Dobrý den Vám všem,
          děkuji Richimu za tento článek, protože je potřeba hledět na budoucí dny a povídá se o tom lépe než jestli byl Krajčík třináctý na Slovensku. Docela výstižně napsáno a asi bude opravdu důležité jak do těchto bojů vstoupíme. Kluci jsou natěšený a chtějí se ukázat v co nejlepším světle. Odhodlání je cítit a tak jen ta zranění mě děsí. Návštěva, toť otázka. Úvaha pana Jiřího je velmi reálná, snad si troufnu říci, že možná o 2000 více, ale to je jen taková hra a uvidíme hlavně p.Jiří a já, jak jsme se zmýlili (píseň Karla Černocha a Petera Dvorského podobnost čistě náhodná). V zákulisí to jede na plné pecky, ale protože už jsme si zažili ledacos nemožného, tentokrát je dobré opravdu nekoukat okolo sebe, ale uhrát si to všechno sami. To hlavně. Nebrečet a makat až do konce, nikdo nám nikde nic nedaruje. Kohouti to mydlí velice dobře a tak záleží jen na tom, jestli se po.... nebo ne. Ajaxu jsme se taky báli a viděli jste sami, že bojovnost na 100% vykonala svoje. Svoji víru v naše barvy máme a tak ji našim klukům při fandění ukážeme. Když nás budou mít v zádech a uslyší nás, půjdou do toho taky naplno. Tak jim pojďme pomoci.
          Sokrates 55

          • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

            (host)     před 17 lety 11.02.2008 15:33 |  
            0 0

            No jo, ale stejně bych rád věděl, proč odpočítávání ukazuje 74 dní do plánovaného dokončení Edenu. Plán je pořád do 20. března, já bych tedy řekl tak 39 dní do plánovaného. nebo už víme určitě, že je to opravdu 74 dní, nebo je to kvalifikovaný odhad? Nebo nekvalifikovaný? Proč zrovna 74?
            Tantalos

            • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

              (host)     před 17 lety 11.02.2008 16:38 |  
              0 0

              I kdyz me to stve, ze sem neomalenej a linej slavista a chodim fandit jen kdyz mam opravdu cas ( zduraznuju ze o penize nejde..), tak pokud bude flek na "ostruhy" dojdu... Pude me bolet prdel z 16 ve fabrice, ale aspon me potesi cisty svedomi... :-) Tak lovu zdar, ahoj
              urs
              P.S. Hledme do budoucna a se*me na minulost :-)

            • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

              (host)     před 17 lety 11.02.2008 18:25 |  
              0 0

              Tipl bych si, ze se k Richimu dostala nejaka polooficialni informace (tj. dost duveryhodna, ale ne zverejnitelna), ze se pocita s prvnim zapasem v Edenu na 27. kolo proti Zizkovu a podle toho nastavil odpocitavani...

              Jinak, co se tyce navstevnosti prvni ligove kolo, tak bych to nevidel nijak slavne, bohuzel se hraje v nedeli vecer, takze pro mimoprazske fans mnohdy neresitelny cas. Souper taky neni atraktivni a tak si myslim, ze vic nez 4000 lidi neprijde.

              • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

                quelhar (admin)     před 17 lety 11.02.2008 18:34 |  
                0 0

                To jsem psal ja...

                • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

                  martin08     před 17 lety 11.02.2008 20:15 |  
                  0 0

                  me by se libilo posledni zapas na Strahove se Spartou! a slogan ve stylu: Pojdme se rozloucit se Strahovem na derby! na derby vetsnou prijde slusna navsteva,takze by to bylo hezky rozlouceni se Strahovem. jen muj nazor(:

                  • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

                    (host)     před 17 lety 11.02.2008 21:40 |  
                    0 0

                    A nevadilo by nám už, kdyby pak ze STrahova spartani udělali kůlničku na dříví:)) Luke

              • takze 25.4.2008 v 18:00 bude ta slava....

                (host)     před 17 lety 11.02.2008 20:06 |  
                0 0

                presny datum ze stranek:
                setcountdown(2008,04,25,18,00,00)
                takze 25.4.2008 v 18:00 bude ta slava....

          • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

            (host)     před 17 lety 11.02.2008 16:45 |  
            0 0

            To je jediný z čeho mám strach, jestli se z toho po.. nebo ne. Ta první půle vloni proti Totts bylo pro mě hrozný zklamání. Byli jsme pos...., odevzdaný, přitom Toítts byli v tu dobu ve špatným rozložení. Chytli se až na nás a pak jeli jako dobře namazaný stroj. Je úplně jedno, kdo proti nám doma nastoupí, jestliá Totts, Sevilla, bo Barca, ale všichni musí poznat že hrajem doma a chcem vyhrát. Třeba je pokopat, když už nic jinýho. Odpustím 0:5 doma, ale ne připosr... výkon, jako vloni s Totts (hlavně 1 půle). Už aby to začlo, to budou zas nervy, tohle jaro bude zajímavé! amon

            • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

              (host)     před 17 lety 11.02.2008 17:12 |  
              0 0

              Tvuj nazor beru, a davam boda za pravdu :o)
              urs

              • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

                bongor     před 17 lety 12.02.2008 18:38 |  
                0 0

                Taky očekávám plné nasazení,zvýšenou tvrdost a hlavně neústupnost.
                V kondici bychom se jim měli vyrovnat,jinak určitě mají větší individuality.Proto jediná cesta k dobrým výsledkům vede přes neustálý pressing.Vsadím se,že i KJ by se mnou v tomhle souhlasil.

  4. Tottenham

    (host)     před 17 lety 11.02.2008 17:56 |  
    0 0

    Máte někdo představu, kolik se prodalo zatím lístků?

    • Re: Tottenham

      (host)     před 17 lety 11.02.2008 19:46 |  
      0 0

      nech se překvapit:-) ale nečekej slávu

      • Re: Tottenham

        martin08     před 17 lety 11.02.2008 20:07 |  
        0 0

        tuhle bylo prej 7tisic prodanej, ja tipuju 12.000.. osobne na cenu listku nenadavam, ale kdyby dali lo neco levnejsi urcite prijde vic lidi..

    • Re: Tottenham

      (host)     před 17 lety 11.02.2008 20:19 |  
      0 0

      já mám na lupenu ze středy číslo 10039, ale nevim jestli se to bere od jedničky

      • Re: Tottenham

        (host)     před 17 lety 11.02.2008 22:41 |  
        0 0

        tak to je kravina
        já byl pro lístky v tejdnu a mám 10493

  5. Re: Fotbalové jaro brzy začíná

    (host)     před 17 lety 11.02.2008 18:37 |  
    0 0

    Mě by zajímalo, jak chtěj v Edenu hrát fotbal, když se tam pořádá jedna kulturní akce za druhou, například v srpnu v neděli. Už vidim, jak budem hrát překolo ligy mistrů na Strahově, protože v Edenu bude kulturní akce. Hlavně, že Slavia vybrala od fanoušků dlouho dopředu peníze za vouchery na místa, která ani nevěděli jak budou na tribuně rozložena. Mě ty čtyři vouchery netížej, ale trošku se mi zdá, že by aspon konečně mohli říci, jestli bude ta slibovaná sleva, pro ty, co si zakoupili voucher a soucasne mají letošné permanetku. Všude ve světě mají držitelé permnentky slevu na nákup nové. Jsem zvědav na Slavia, stejně jako na to, jestli konečně oznámí termín prvního matche v Edenu. Obávám se, že si to tam dá repre, pak pár koncertů a až pak přijdem na řadu my, fanoušci Slavie. Tomuhle bych neříkal "náš stadion".

    • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

      (host)     před 17 lety 11.02.2008 18:49 |  
      0 0

      precti si jeste jednou cos napsal, najdi nejblizsi roh , klekni si a profackuj se...

      • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

        (host)     před 17 lety 11.02.2008 19:06 |  
        0 0

        Jenže on má bohužel pravdu - před sezonou vykřikovala Tomasová do novin (mimochodem to bylo naposled, kdy o ní bylo slyšet, což je v případě šéfky marketingu docela smutný), jak si Slavie váží současných permanentkářů. Důkazem této úcty k permanentkářům bylo to, že jsme si mohli v mrazu vystát tříhodinovou frontu a vybrat si místa, abychom se následně dozvěděli, že sedět vlastně budeme úplně jinde. Nikdo se totiž neobtěžoval JASNĚ informovat o tom, že řady budou mít až 28 sedaček (informace z klubu zněla - a to až na přímý dotaz na mluvčího ve frontě před předprodejem, že se prodává málo řad - ty že přibydou, ale sedaček o moc víc nebude cca 20 nebo 22 - jenže najednou je to 28!). Já samozřejmě vím, že se o tom všude v diskuzích psalo atd., ale v rámci férovýho vztahu k těm nejvěrnějším fandům bych očekával, že to někdo ze Slavie sdělí poměrně "nahlas" a jasně. To, že nevěděli, kolik sedaček bude, je nesmysl - maximálně nevěděli +- 1, ale seknout se o 8 by se nepodařilo nikomu. Vrcholem je, že ani dosud není nikdo schopen tuhle záležitost oficiálně oznámit!

        Takže z pohledu permanentkáře zatím jenom mínus. O nějaký slevách ani nemluvě, ale to snad nikomu z nás nevadí. Rádi přispějeme, když jde o Slavii, akorát by z nás "někdo" nemusel stále dělat blbce.

        S těma kulturníma akcema kolega taky až tak mimo není - opravdu tím bude provoz klubu narušen, na jeden koncert si vem tři dny, po které bude stadion okupován ansáblem šílenců. O tom, v jakém stavu pak asi najdeš svoje místo, radši ani nemluvím (když si vzpomenu, jak to s úklidem sedaček vypadá dnes na Strahově nahoře na Jihu...). On i pan Kliment na besedě na téma stadion mluvil spíš o centru zábavy atd. než o fotbale...

        V těch "marketingovejch" průserech bych mohl pokračovat - viz oficiální klubový výjezdy na pohárový zápasy. Celej marketing Slavie spočívá vlastně v tom, že jednou za čas před zápasem naházíme do přeplněnejch kaslíků nesmyslný dotazníky, z nichž pak paní nebo slečna Hamalová v poločase vytáhne pár jmen... na jihu samozřejmě nikdo ani neví, jestli náhodou něco nevyhrál, protože kromě asi tří letošních zápasů tam nefungují repráky... Jo a abych jen nehanil - pořádání autogramiád jim jde dobře. Až na to, že na Slavii asi zapomněli, že ve všední den ve dvě hodiny taky někdo třeba pracuje...

        • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

          martin08     před 17 lety 11.02.2008 20:00 |  
          0 0

          presne tak. Chtelo by to neco jako oficialni dopis,protoze tech dotazu a otazniku je celkem dost, a dost lidi by urcity otazky co padaj tady ve foru zajimalo. Vcetne me, neslo by to pres nekoho kdo s klubem komunikuje zaridit? Vsak richi a spol - vy mate moznost ne?

        • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

          (host)     před 17 lety 11.02.2008 20:06 |  
          0 0

          takovym jako ty, nestoji ani za to, naplivat do xichtu

          • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

            (host)     před 17 lety 11.02.2008 20:18 |  
            0 0

            Jo, bohužel to tak je - takovým, jakom my - který si kupujou permice, chodí na všechny zápasy, přípravy (na kterejch se nás schází pár desítek), jezdí ven... těm se fakt v podstatě jen plive do ksïchtu. A jak je vidět, tak takový, jako jsi ty, to ještě schvalujou...

            • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

              (host)     před 17 lety 11.02.2008 23:02 |  
              0 0

              aaaa uz je to zas tady, ja mam permici sem velkej slavista a bla bla bla...no jen pokracuj uplakanku.
              btw. za minulej rok jsem nebyl jen v ziline:p moudremu napovez....

        • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

          (host)     před 17 lety 11.02.2008 20:06 |  
          0 0

          och ty chudacku...

          • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

            (host)     před 17 lety 11.02.2008 20:21 |  
            0 0

            Nikdo tady nemluví o chudáčkách... jen ty. Jen jsem si dovolil upozornit na katastrofální práci některých lidí a jak je vidět, tak jsem se přesně trefil. Nikdo totiž není schopen argumentovat, jen urážet...

            • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

              (host)     před 17 lety 11.02.2008 23:03 |  
              0 0

              na demagogie se neargumentuje, ty se splachujou....

        • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

          (host)     před 17 lety 11.02.2008 20:37 |  
          0 0

          ten pisatel nad tebou to vystihnul presne, i kdyz to byla reakce na nekoho jinyho, takze davam ctrl+c a ctrl+v: precti si jeste jednou cos napsal, najdi nejblizsi roh , klekni si a profackuj se...
          lucky-pilda

          • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

            (host)     před 17 lety 11.02.2008 20:48 |  
            0 0

            No jenze to profackovani bych moh zrovna treba ja zkopirovat sem pod tebe, jako reakci na tvuj prispevek. Zrovna tak, jak dokazu ve Slavii ocenit vyraznej pokrok ve sportovni oblasti, tak nezaviram oci pred prusvihama v oblasti obchodni. Kdybys obcas na Slavii chodil nebo jezdil ven, tak bys asi tusil... je toho celkem dost (viz vsechny letosni vyjezdy po Evrope, distribuce listku na Bohemku, na Spartu, na posledni chvili odvracenej pruser v prvni den prodeje voucheru pro permanentkare atd.).

            • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

              (host)     před 17 lety 11.02.2008 21:00 |  
              0 0

              Máš absolitní pravdu a já se jenom je hrozim jestli je víc podobnejch idividuí který tě tu nevím proč urážej a "fanděj" Slavii.. Kmotr

              • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

                (host)     před 17 lety 11.02.2008 21:10 |  
                0 0

                Díky za reakci. Sám reakci těhle lidí nechápu - nic z toho, co je uvedeno výše nemůžou popřít, což je ostatně vidět z jejich reakcí. Ono by vlastně ani tak nevadilo, že vouchery jsou ve skutečnosti na jiný místa, než jsme si koupili, že jsou autogramiády v nesmyslný časy, že se kašle na zajištění lístků pro slávisty na venkovní zápasy, že se nikdo neobtěžuje utřít sedačky na tribuně nebo že nikomu nevadí, že tribuna, na který se scházej ti nejvěrnější (vzpomeňme třeba zápas se Žilinou a podporu jižní tribuny v klíčových momentech), je většinu sezony zcela odříznutá od jakýchkoliv informací kvůli nefungujícím ampliónům... tohle všechno bych bral, ale prostě nepochopím, proč nikdo nemůže ke každé věci napsat jednu dvě věty na vysvětlenou!? Prostě nechápu, co je na tom. Lístky na Bohemku nebo Spartu pro vás neblokujeme, proto a proto. Tečka. Autogramiáda začíná ve dvě proto a proto. Tečka. Na základní údržbu strahova (repráky, sedačky) kašleme proto a proto. Tečka. Dohromady práce na deset minut...

                • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

                  (host)     před 17 lety 11.02.2008 23:05 |  
                  0 0

                  nekdo vejs ti radil co mas udelat, je videt ze jsi to porad neudelal...

                • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

                  (host)     před 17 lety 11.02.2008 23:06 |  
                  0 0

                  lol

              • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

                (host)     před 17 lety 12.02.2008 09:29 |  
                0 0

                Bohužel milý Kmotře, lidiček co maj "naděláno" v hlavě a "fanděj" slávii je pořád moc a moc... :o(((((((
                Tato zbytečná hádka na diskuzi je tomu důkazem...
                urs

            • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

              (host)     před 17 lety 12.02.2008 21:12 |  
              0 0

              reagoval jsem hlavne na tu cast, kde jsi kritizoval kulturni akce. Jak chces, aby se bez toho uzivil stadion jako ten v Edenu?! Si normalni?! Mel bys mit naopak velkou radost, ze jich jen pribyva, tzn. ze se driv vrati pujcky na jeho stavbu a pravdepodobne se tak rychleji prevede do vlastnictvi Slavie! VSECHNY moderni stadiony na svete takto funguji a bez toho by mely obrovske problemy. Proste to, ze se tam jednou za dva tydny bude hrat fotbal ho neuzivi, stejne jako Sazka (O2) arenu ani zdaleka neuzivi hokej! Kdyz bude kolize terminu, tak se to v nejhorsim dohodne jeste pred rozlosovanim ligy, aby se v tu dobu hralo venku, presne jako v Sazce (O2). Nebo snad chces, aby sme sice meli uzasnej stadion, kde by se hral fotbal, ale Slavia na nem prodelavala?!
              Nevim, jak je to presne s tema mistama na vouchery v Edenu, ale jestli je to tak, ze ti vadi, ze budes sedet o dve rady nebo tri sedacky jinde, tak je to velice trapna kritika! Nevim, kde si bral svoje informace, ale Kliment jeste pred zacatkem predprodeje rikal, ze se bude zatim prodavat urcity pocet rad, ktery je jisty, ale ze nakonec jich bude celkem cca 27 (coz neni od 28 zrovna daleko ...).
              Proc by Slavia mela platit rekonstrukci repraku na Strahove, kdyz to neni jeji?! Places na cizim hrobe, di si stezovat na CSTV, nebo komu to patri ...
              Co ja si pamatuju, tak otazka spinavych sedacek se probira prakticky na kazde diskuzi s vedenim a vzdy se dostane odpovedi, ze ta firma, co to dela to vzdy dela peclive podle sveho uvazeni a predpokladaneho poctu divaku. Takze opet spatny hrob ... A treba na hlavni tribune jsem tam nezaznamenal za tech x let jediny problem ...
              Btw. pokud te to zajima, tak ja chodim na kazdy domaci a vetsinu venkovnich zapasu Slavie, v pripade, ze jsem v CR (studuji v zahranici). Do roku 2005 jsem chodil, celkem 10 let, vzdy, a to i v dobach krizi, kdy nekteri jedinci radsi zustali doma nez aby pomohli svou pritomnosti podporit Slavii, a ti sami se ted biji v prsa, jak jsou velky Slavisti, kdyz si koupili permici a kdyz obcas navstivi Strahov ...
              lucky-pilda
              PS priste se podepis

        • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

          (host)     před 17 lety 11.02.2008 21:51 |  
          0 0

          Víceméně máš pravdu... Je to nešťatsné řešení... Chci přilákat lidi na stadion, chci dělat dobrou značku - a dám autogramiádu na druhou odpolední ve všední den. V Praze by to mělo být minimálně v pět, v šest odpoledne... Klidně i kvečeru, v osm - proč by ne? Nebo teď to dát i klidně o víkendu... Ale ve dvě odpoledne ve všední den, ach jo.. :) Ale souhlas i s dalšíma věcma... Luke

          • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

            jane (admin)     před 17 lety 11.02.2008 22:25 |  
            0 0

            Kluci maji prece v 9 vecerku, zasadni problem :)

      • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

        (host)     před 17 lety 11.02.2008 22:14 |  
        0 0

        Evidentně si nikdy nenavštívil utkání v Německu, Anglii nebo Nizozemsku. Nemyslím tím výjezd, ale pár utkání po sobě. Tam bys poznal, že nepíšu nesmysly. Chodím na Slavii na všechna utkání, pokud to tedy není ve všední den od pěti, to sotva stíhám druhou půli, a chodil bych i kdyby hrála na škváře bez tribun. A o to víc mě štve, že klub je co se marketingu a péče o fanoušky týče na horší úrovni, než kluby ve 4. anglické lize. A zcela upřímně: Nekupuji žádný jiný produkt, za tolik peněz, jako lístky od Slavie, který by mě tolik štval amatérismem svého prodejce. Stát několik hodin na voucher a pak ho platit cashem, stejně jako lístky na Ligu mistrů, když platím více než 10 tisíc, se mi zdá úplně mimo čas a prostor. Na autogramiády už jsem moc starej, ale je fakt, že Slavii prostě práce s fanoušky, kterých se v posledním půl roce hlavně mezi mládeží vyrojilo mraky, Slavii moc nejde. Divím se, že to Doležal nebo Rosen nevidí. Smutné je, že to asi vidí a je jim to asi jedno, protože je to jedno i tomu tajemnému vlastníkovi klubu. Takhe se ale moderní fotbalový klub nechová. Občas jezdim do Mnichova, lístky mám sice díky zaměstnavateli, ale to jak se Bayern chová k fanouškům, tomu se Slavia neblíží ani z 1%. Náš zákazník náš pán, to je prostě rovnice, kterou ve Slavii nikdo nezná.

        • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

          (host)     před 17 lety 11.02.2008 22:34 |  
          0 0

          ...ja myslim ze i "tajemny vlastnik klubu" to vidi..on zas tak tajemny neni...

          skoda jen ze pro fanousky tolik nedelaji,...bohuzel se trocvhu zakoukali do uspechu ktery je potkal a i kdyz na nem maji velky podil..bohuzel mohli by byt jeste stastnejsi a nakonec i obdivovanejsi,..kdyz by udelai aspon neco!!!!!

          v podstate myslim ze by se to i jim vratilo, ve vsech smerech!!!!..a hlavne v cem pro klub,..v penezich!!ktere chte nechte hybou fotbalovym svetm.

        • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

          quelhar (admin)     před 17 lety 11.02.2008 23:14 |  
          0 0

          Az do lonske sezony podobne veci celkem nikoho netankovaly, protoze byl klub v daleko vetsich problemech. Na podzim ted prisel uspech a je celkem logicke, ze ne vsechny veci hned budou v naprostem poradku a optimalizovane pro pohodli fanousku. Vzhledem ke stavbe Edenu je napr. logicke, ze Slavia nechce investovat do Strahova ani halir navic (spinave sedacky, nefungujici ampliony).
          Verim, ze v Edenu bude komfort pro fanousky o 100% lepsi (fanshop, platba kartou, atd.). Myslim, ze Rosen s Dolezalem si jsou vedomi chyb a snad maji rozmyslenou novou strategii smerem k fanouskum v souvislosti se stehovanim do Edenu.
          Je pravda, ze nektere veci by se mohly a mely lepsit rychleji, treba nad cenami zajezdu na utkani venku asi vetsina fanousku jen nevericne krouti hlavou.

          • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

            (host)     před 17 lety 12.02.2008 09:16 |  
            0 0

            Ano, asi to tak bude, čekaj na Eden ale mezi tim si měli připravit na zlepšení věci do kterých se nemusí moc investovat jako třeba ten prodej voucher, chtěli vidělat co nejvíc a tak začali prodávat ještě když neměli jasno kolik tam bude sedaček, + ani nenasaděj ty nejlepší sektory a zároveň udělaj předprodej pro pernamentkáře, kterejch by si měli vážit nejvíc. Takže si jdou koupit sedačky do neúplnejch sektorů a vlastně i neúplnejch řad.. to mi přijde jako demence.. Kmotr

        • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

          (host)     před 17 lety 13.02.2008 09:05 |  
          0 0

          mám stejná názor. Tomasová není ten správný člověk. dle mýho je možná obchodnice, ale o sportu, slávii a fanouškovství ví úplný *****, nebo možná něco ví, ale dělá *****. Je to pro ostudu, ani nemá smysl to opakovat, přitom bohatě stačí sednout do auto, sjet na Bayern a podívat se do jejich klubový prodejny, na práci s fanouškama a nechat se inspirovat byť jen z 10%. Věci se zlepší, až se tomu začne věnovat někdo, kdo tomu rozumí, jako třeba ted na HC maj toho chlapíka z Pardubek, návštěvy stouply, všichni si ho vychvalujou. Bohužel se s tím začalo, až když se zjistilo, že o fanouška, v Praze obzvlášť se musí bojovat. Z duševní "výlev"" lucky-pildy si nic nedělej. Někdo je halt hulvát a slušně diskutovat neumí. amon

  6. Re: Fotbalové jaro brzy začíná

    KING25     před 17 lety 11.02.2008 18:51 |  
    0 0

    Už se to blíží..už to přichází. Na čtvrtek už se moc těším a doufám, že to jaro bude stejne úspěšné jako podzim. Že si zahrajeme dvakrát proti anglánům a už nám zbyde jenom liga, stím tak nějak počítám, ale hlavně, at odstartujeme dobře do ligy. To znamená první dva domácí zápasy vyhrát a ze 2 venkovních zápasů nasbírat aspon 3 body. Pak už si myslím, že nás nic nezastaví. A nějaký termín otevření edenu mě nezajímá. Jistota je, že bude a to stačí..

    • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

      knl66 (přítel SN)     před 17 lety 12.02.2008 11:03 |  
      0 0

      Poznámka k tomu Tottenhamu: pustil jsem si tuhle video z února 2001, osmifinále UEFA Slavia-1.FC Kaiserslautern. Doma jsme hráli 0-0, tam jsme prohráli 0-1.
      Teď paralely: tehdy nás taky trénoval K.Jarolím, taky to byl první zápas sezony, taky jsme nebyli favoritem. A možná si vzpomeneš, jak jsme je válcovali, to byly tyče, břevna, šancí jak sviňa, samostatné úniky, prostě tutovky. Jen s tím proměňováním byl holt problém. 1.FCK byl tenkrát 5.mužstvo bundesligy, měl za sebou už pár zápasů, v sestavě mj. Klose, Basler, Djorkaeff (mistr světa 98), Lokvenc... a na bránu vyslal snad 4 rány, z toho 1 gol.
      Chci tím říct, že očekávám schopný fotbal a že bychom měli být Anglánům těžším soupeřem než si asi oni myslí a že by třeba postup tentokrát mohl vyjít. Jsem umírněným optimistou.

      • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

        (host)     před 17 lety 12.02.2008 12:17 |  
        0 0

        promin že nesouhlasim,ale mezi německou ligou a anglickou je strašně velkej rozdíl,německá liga začíná mezi těmi špičkovými zaostávat ,kdežto anglická furt kvete.a tenkrát taky německá těsně začala kdežto anglická jede pořád.žádnou shodu tu nehledej,bohužel očekávám 0:3 doma. ale na strahov jdu a doufám že jdete vy všichni co si říkáte byt trochu,slávisti

        • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

          knl66 (přítel SN)     před 17 lety 12.02.2008 15:02 |  
          0 0

          tenkrát zase tak velký rozdíl mezi bundesligou a PL nebyl, je to přece jen 6 let zpátky. 1.FCK měl za sebou 3 zápasy.
          Chtěl jsem jen říci, že Jarolím tenkrát dokázal tým sqěle připravit a určitě to nezapomněl. Navíc máme snad qalitnější tým než tenkrát.

  7. Re: Fotbalové jaro brzy začíná

    (host)     před 17 lety 12.02.2008 08:46 |  
    0 0

    Nebudu řikat že mi některý věci nevaděj, ale na jedno bych chtěl upozornit, hrajeme o titul, hrajeme pěknej fotbal, máme super hráče, posilujeme atd... a reakce fanoušků? 2432. A já se ptám, opravdu si myslíte, že když se ještě k tomu všemu co se zlepšilo zlepší marketing přijde 2433 lidí??? Já vám to řeknu asi takhle, kdybych dělal ve slávii v marketingu, určitě bych chodil na fora abych věděl co ty lidi chtěj a snažil se vyhovět, ale přijít mi párkrát na stadion tolik co přišlo teď na podzim tak to zabalím a kašlu na to.
    Proto pojďme na fotbal, plňme strahov a potom i eden. A až nás bude pokaždý deset tisíc, můžeme začít řikat tohle se nám nelíbí, tohle chceme a tohle zase ne. Až nás bude tolik, že případná naše neúčast na zápase bude pro klub ztrátou a ne výhodou že se strahov nemusí uklízet, můžeme čekat nějaký posun. Pokud se nezmění přístup fanoušků, pochybuju o změně přístupu druhé strany.

    Luke7

    • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

      (host)     před 17 lety 12.02.2008 09:23 |  
      0 0

      No tak já bych to vzal teda úplně jinak. Pokud bych byl v pozici marketingového vedoucího ve Slavii tak co tě musím motivovat v práci je že tam právě přijde 2500 diváků. Až jich tam dostaneš 20000 tak už máš klid leháro, rutinu přenecháš na podřízenejch a vymejšlíš jenom vychytávky, koukáš do zahraničí co kdo dělá zajímavýho atd.. ale ta černá práce je to zvednout z těch 2500. Do sazky taky začlo chodit víc lidí potom co to vzal jinej markt. ředitel. Prostě nebál bych se v tomhle případě sáhnout po někom ze zahraničí co už má zkušennosti z fotbalu, u nás jsou dobří marketéři ale nevěnují se fotbalu. Třeba v Německu by se určitě našel někdo ambiciozní kdo by šel za dobrodružstvím na východ. Myslim že naše liga je ideální pro odstartování pořádný kariéry. Všude na stadionech je to bída a když by se ti to podařilo u jednoho tak si toho ostatní všimnou a začnou taky něco pořádně dělat a tak rozočíš kolotoč a nakonec se bude řikat to je ten co v tý český republice naučil chodit lidi na fotbal :D Kmotr

      P.S. pí Tommasová s tim rozhodně nehne..

    • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

      (host)     před 17 lety 12.02.2008 09:36 |  
      0 0

      zajimavej nazor...
      urs
      P.S: doufejme ze pravdivej :-) 10 000 je dobrej zaklad aby "nas" brali vazne...

      • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

        (host)     před 17 lety 12.02.2008 10:26 |  
        0 0

        Dobrý den Vám všem přeji,
        také se připojuji k tomu, že tady někde to začíná. Vždyť i mě, když jdu na kluky ať v sobotu, nebo v neděli a dokonce několikrát i v pátek úplně dorazí, že tam jdu s přesvědčením "Tak teď hrajeme dobře, body jsou nutný jako sůl, to by v tom byl čert, abychom se nesešli a pic..... 2000 lidí", ale pořád budeme pindat proč tamto a tohle není, a tamto nefunguje takhle. Rozumím, že záchody nic moc, sedačky špinavý, repro pořádně nejde, klobása fuj (i když jane posledně psala, že měla dobrou), ale tohle p.Thomasová asi nezajistí. Správce je takovej jakej je a přesto že i Rosen bušil do stolu, aby sebou trochu na Strahově hnuli, tak toho moc nevybušil. Ale to jsou pořád jen zástupné důvody proč nejít. Já chápu chlapy, co jsou mimo Prahu a obdivuji je , že přijedou z Písku, Strakonic, Ústí nad Labem, Brna a dalších měst 100,200 km (omlouvám se dalším slávistům z jiných míst), někdy opravdu nemůžou a to pochopím, ale na spoustě zápasů jsou a přesto je tam 2 až 3 tisíce a víc prostě ne. Já nechci kritizovat a ani si to dovolit nemohu, ale v tomhle případě to tak cítím, že je to problém hlavně fanoušků z Prahy a hodně blízkého okolí a jsme u toho. Pojďmě se jednou blbě nevymlouvat a třeba zrovna na ty Budějky přijít. Vždyť Ti, co přijedou právě z těch míst co jsem výše uvedl, Ti pak jedou ještě někdy i 3 hodiny domů a do postelí se dostanou třeba v 1 hodinuv noci. Klobouk před Vámi dolů. A tak za to opravdu musíme vzít pražáci. Tak asi tak nějak. Sokrates 55

        • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

          (host)     před 17 lety 12.02.2008 12:28 |  
          0 0

          zdravim, napisu sem par radek z jine misy,. blizi se zapas s Tottenhamem a proto k nemu napisu par vet, pokud jste dnes rano navsivili Strahov , musela Vas az zarazit ospalost tohoto mista, kde se hrala liga mistru, nikde ani potuchy po Evropskem poharu, zadne televizni staby, zadne zabrany, zadne fronty u predprodeje, zadne stany pro VIP hosty a dokonce ani vsude pritomni novinari nebyli videt. Zhruba po devate prijizdi jako obvykle prvni trener Jarolim , parkuje sve auto a je na nem videt urcita rozmrzelost, behem hodiny se sjedou i ostatni akteri dnesniho ranniho treninku, ktery bude za dokonaleho nezajmu medii probiha na stadionu pratelstvi. otevreny areal Stahova je narozdil od ligy mistru prazdny, nekona se prijezd zadne pripravne skupiny, kteroujsme zde zazivali pred LM. Na stadionu pratelstvi , kde ma po uvodni videoprojekci z poslednich ligovych zapasu Tottenhamu probihat trenink naSEHO ACKA je videt , ze nasi hraci zde trenuji vic nez casto a tak po male chvili prijizdi travnikar s lajnovackou domaznout lajnovani, pak jiz se trousi nasi hraci, ktere pri uvodni casti treninku vedou asistenti . Zacina kondicni rozbehani , protahovacky vsehodruhu, na treninku je zrejma obrovska pohoda, hraci zertujia hrajisve sazky , kdo lepe a rychleji. Po chvili prichazi trenr Jarolima zacina hlavni blok trennku,tj,nacvik standartnich situaci, na treinkuchybi zraneni hraci Senkerk,Kubasek, Smicer , Blazek,naopak trenink v plne zatezi absolbuje Drizhal a vypada velmi dobre. Hraci delaji nacvik skutecne velmi pilne a hlavni akteri standartek pudil, Kalic ci Cerny vykazuji ruzne vysledky, nejlepe standartky ze stran kope Pudil nejhure Cerny. A po chvili se zacina kristalizovat i mozna uvaha trenera o sestave, kde v zaloze alternuje hlavne Jarolim, Kalivoda, Cerny a Suchy ,Tavares je zatim jen mezi nahradniky. ci budeme hrat na pet hracu a s jednim utocnikem, tomu by odpovidala i pritomnost jen dvou utocniku v zakladu Ivany a Strihavky, jistotou je Vaniak, Latka s Brabcem, zrejme Hubacek i Drizhal.Zdravotni stav Smicra neni dobry at ak uvaha , ze by hral od prvni minuty je spise v tereticke rovine, jeho nasazeni v prubehu zapasu neni zatim vyloucene. Vetsina hracuby brala jakoukoliv vyhru , hlavne se vyvarovat ostudy, kterou prinesl Arsenal a Sevila, blizi se konec treninku a zacinaji prichazet novinari treba Strnsd ze Sportu, ktery jiz brusi tuzku na nejnovejsi zpravy, oficialni trenink zacina zitra od peti hodin, nejprve budou trenovat nasi a pak i souperi , kteri prileti zitra po poledni i s nasimi odchovanci Radkem Cernym a Pethartem, ktery ma od trenera slibeny premieopvy start , navic proti svemu byvalemu klubu, docka se a zaverem snad pohled na prodane listky u nas se prodalo zatim pres 5500 listku , Anglicanu pres 3300 listku, tak snad tech 12000 na Strahove bude. jiri

          • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

            (host)     před 17 lety 12.02.2008 12:36 |  
            0 0

            Vynikající článek Jiří. Díky za info. Slavia UB

            • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

              (host)     před 17 lety 12.02.2008 12:50 |  
              0 0

              Pane Jiří, jen pár slov. Děkuji za tentokrát podle mého názoru zcela objektivní a nekalkulující příspěvek. Snad nám odměnou bude pěkný fotbal ve čtvrtek večer. Sokrates 55

            • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

              (host)     před 17 lety 12.02.2008 12:56 |  
              0 0

              tak jestli vám tohle nepřipadne jako ostuda tak si ve čtvrtek račte strčit prst do zadku a čumět na telku.3500 agličanů na sotva 6000 slávistů. je mi zle z toho jak si hrajete na fanoušky dvakrát do roka

              • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

                (host)     před 17 lety 12.02.2008 13:13 |  
                0 0

                Na koho jste teď reagoval prosím. Sokrates 55

                • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

                  (host)     před 17 lety 12.02.2008 14:24 |  
                  0 0

                  Vazeny priteli, kdyz jsme konecne znali ceny na zapas s Tottenhamem zacali mi pratele uvazovat o tom, ze na Strahov vubec nepujdou ci pouziji jine cesty, mne osobne oznacili za blba, po mem prispevku predznamenavajici plny Strahov a slusne ceny, navic se jeden z nich , ktery by z pracovnich duvodu na Strahove zrejme nebyl nechal slyset, ze jde zrejme o odmenu pro vsechny slusne fanousky za ligu mistru. Musim priznat, ze tentokrat jsem skutecne vedle jak ta jedle a mohu jen obdivovat jednoho prizpivatele z ofice webu, ktery rekl buide to bida. Je a zrejmy duvod neni jen v na Ceske pomery hodne spatne nastavenem zacatku, ci v prachbidne propagaci pouzivajici jen ty stale graficke vyraziva a jinak nic, ale v pristupu medii k teto akci, staci se podivat na dnesni Sport, jemuz vladne vykradena Sparta/mimochodem slusna hovadina, / , v dnesnim Dnesu jsem nenasel vubec nic a na elektronickych mediich to bylo silne podobne vcetne tech slavistickych, takze Ondreji az vas zas budou vsichni branit, ze jste super a ja zly idiot, tak si vzpomente na dnesek, jak Vas Votava zostudil. Samozrejme dalsim duvodem je zadna reakce vedeni klubu na predprodej, tj treba nabidka 1 a 1 ci jina marketinkova akce a jsme zas u p. Tomasove a jejimu pristupu k praci. Co se tyce , ale prijmu za zapas, budou vice nez slusne, hlavne proto , ze prava do televize jsme luxusne zpenezili, reklamy tentorat zustaly v nasi rezii , ale i tak neco kapne. Jiri

                  • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

                    (host)     před 17 lety 12.02.2008 14:51 |  
                    0 0

                    Přes týden bydlím v Praze, ale o víkendu jsem doma v Cholticích a myslím si, že nejvíc návštěvnost snižuje špatná distribuce lístků. Z Choltic nás pojede 8, ale kdybych nešel na Strahov a lupeny nekoupil nejel by nikdo. Ledem z vesnice 550 za zápas nepřijde jako přemrštěná cena, ale mají problém s tím koupit lístky. Myslím, že by stálo za pokus Zorganizovat předprodeje po celé republice, poslat 2 lidi s lupenama do měst řádově 100 km od prahy by nestálo tolik a přínos jak v prodeji lístků tak v propagaci by byl veliký...

                    • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

                      (host)     před 17 lety 12.02.2008 14:51 |  
                      0 0

                      Mifer

                      • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

                        (host)     před 17 lety 12.02.2008 15:21 |  
                        0 0

                        koukám že hlavní kámen úrazu je opravdu v marketingu.asi by to chtělo něco s tim udělat.teda jestli má vedení oči

                        • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

                          (host)     před 17 lety 12.02.2008 15:54 |  
                          0 0

                          Řešením by bylo zorbanizovat prodej (části kapacity) po internetu.
                          pom

                          • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

                            (host)     před 17 lety 12.02.2008 17:17 |  
                            0 0

                            Řesením by bylo poslat Tomasovou do prdele a najmout někoho kdo tomu rozumí. Jako třeba Kratochvíl v HCS Ravik

                            • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

                              (host)     před 17 lety 12.02.2008 18:50 |  
                              0 0

                              Souhlas paní Tomasová doprdele vždy a všude.. Kmotr

                              • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

                                (host)     před 17 lety 13.02.2008 13:37 |  
                                0 0

                                souhlas, Kratochvíl k nám! amon

    • Re: Fotbalové jaro brzy začíná

      bongor     před 17 lety 12.02.2008 18:47 |  
      0 0

      V podstatě máš Luke pravdu,ale marketing je vážně u nás na nízké úrovni,s tím by se dalo něco udělat.Asi vzít lidi co to znají,třeba z jiných oborů,nebo přímo nějakou menší firmu,která je v tom na výši.

  8. pohar cmfs

    (host)     před 17 lety 12.02.2008 17:43 |  
    0 0

    ..cetli jste clanek na IDNES:

    ..musim teda rict ze slavistickej fanatik nejsem..mam slavku hooodne ale rad.a predstava ze mozna prvni zapas by mohl byt finale poharu kde by hrala sparta,..mi prijde trochu podivny!!!!!!!!!!!!.
    doufam ze se tedy vedeni rozhodne otevrit stadion necim jinym...

    1) repre nic moc otviracka a
    2) pohar (nedejboze se spartou) jeste hur!

    A dějiště finále Poháru ČMFS?

    "Možná bych to neměl prozrazovat, ale předběžně jsme dohodnuti se Slavií," řekl Lubas. "Fanoušci by přišli jednak na fotbal a pak také na specifickou exkurzi nového stadionu. A i kdyby se do finále dostala Sparta, slávisté říkají, že s tím žádný problém mít nebudou."

    Dvojice čtvrtfinále, které se hraje dvoukolově (stejně jako semifinále), tvoří: HFK Olomouc - Sparta, Žižkov - Bohemians, Třinec - Liberec, Jablonec - Brno. Semifinále se losuje.

    Pokud by se do pohárového finále neprobojoval žádný z pražských týmů, odbyl by se tento zápas s největší pravděpodobností v mimopražském regionu.

    Podle sdělení svazového generálního sekretáře Rudolfa Řepky také české kluby vydělají na nedávné dohodě UEFA a FIFA o "odškodnění" týmů, jejichž hráči budou startovat na evropských a světových šampionátech.

    "Pro mistrovství Evropy poskytne UEFA účastnickým zemím čtyři tisíce eur na hráče a den. Přitom se počítá čtrnáct dní před šampionátem až po den po posledním zápase," sdělil Řepka.

    Třetinu z celkové částky na hráče dostane klub, v němž je hráč momentálně zaregistrován, třetinu klub, v němž hrál poslední rok před šampionátem, a třetinu klub, v němž byl předtím registrován minimálně rok.

    Na příkladu Fenina lze dovodit, že třetinu ze zmíněné částky by dostal Frankfurt, o jednu třetinu by se Frankfurt dělil s Teplicemi a zbývající třetina by připadla Teplicím.

    M.

    • Re: pohar cmfs

      (host)     před 17 lety 12.02.2008 19:29 |  
      0 0

      Chce to, aby to bylo až po otvíracím zápase, a abychom byli v tu dobu první v lize, pak to nebude problém a věřím, že třeba na spartu proti bohemce by přišlo i dost slávistů...

      Mifer

    • Re: pohar cmfs

      (host)     před 17 lety 12.02.2008 23:36 |  
      0 0

      S rozdelenim penez za hrace tak bude mit Kostal o motivaci vic, proc zakazat nominaci jinych ligovych hracu nez tech, co hraji za s*artu ... myslim, ze si to poresej, aby tam treba od nas nebyl vubec nikdo ... Mozna timto prave prisel Standa o Euro ...

      • Re: pohar cmfs

        (host)     před 17 lety 12.02.2008 23:37 |  
        0 0

        lucky-pilda

  9. Kde je tipovačka?

    (host)     před 17 lety 12.02.2008 18:29 |  
    1 0

    Ahoj Richi, kdy zprovozníš tipování na Tottenham?Nejsem na netu denně,tak abych zbytečně nepřišel o body za typ na výhru

    Lemurek80