Když se podíváme na okolí stavby, tak se neustále upravuje, hlavně u hlavní tribuny. Co mě však překvapilo, že jsem neobjevil dlažbu, kterou jsme mohli vidět na fotkách na stránkách eside.cz (zde a zde). Když se podíváte na mé fotky, tak tam již není. Přesto je povrch stále uhlazenější, všechno směřuje právě k pokládání dlažby. Vidíme také pohled na práce v budoucím McDonaldu, kde se pohybovalo dost lidí, kteří neustále něco řešili.
Pak jsem se přemístil na východní tribunu, abych konečně viděl sedačky. Je to pěkný pohled, jak přibývají. Stadion tak teď dostává novou tvář. A co je tedy nyní jasné? Nejvíce bude na východní tribuně v řadě 28 sedaček, tam kde jsou vchody, jich bude 20. Na fotkách mimo jiné můžete vidět chybějící sedačky, což má prostý důvod - nachází se zde předěl tribun a musí se tam dát speciální upevnění, aby sedačka dobře držela. Takže na uvedená místa se sedačky doplní později.
Na hřišti již pracuje firma Eurogreen, odváží se zde velké množství hlíny, později by mělo být položeno vyhřívání.
Další kapitolou je hotel. Prošel jsem si jedno patro a zde je vidět velký pokrok. Skoro všude se maluje, vytápí pro rychlejší vysušení a hlavně koupelny již mají zabudované vany či základ sprchových koutů. A samozřejmě tam jsou již kachličky. Je tam toho opravdu hodně, navíc jsem měl možnost nakouknout do prvního prakticky hotového pokoje, který slouží jako vzorek. Sami se tedy můžete na fotkách pokochat, jak budou pokoje vypadat.
Když se podívám na celý stadion, tak jsou místa, kde už je toho opravdu hodně, třeba na východní tribuně už toho ani není třeba dělat mnoho, dokonce záchody jsou v pokročilé fázi (foto č. 26 - č. 28), připravují se i stánky (foto č. 25). Nejvíce práce je však stále na západní tribuně, kde toho k dodělání chybí opravdu hodně a člověk si říká, že to není možné stihnout za 41 dní. Investor však chce mít stavbu dle smlouvy hotovou do 20. března, ale nevím, zda to Hochtief splní. Pokud ne, tak jim pak budou asi hrozit penále.
Zajímavostí je omítka. Pokud se podíváme na fotku č. 7, tak na boku hotelu je barva, která zde už zřejmě zůstane. Hodně z vás se asi diví, proč zmizelo lešení z ostatních míst, když to není dodělaný. Ono se tam vrátí v momentě, kdy se to bude finálně dodělávat a natírat. Jaká to však bude barva, to je teď těžké předvídat.
Jinak pokud budete mít jakékoliv dotazy k obrázkům, stačí napsat komentář, pokusím se odpovědět. Hlavně vždy uveďte, o které číslo fotky se jedná.
Stadion dostává finální podobu
Tak jsem po delší době zavítal do Edenu na nový slávistický stadion, nyní se s vámi podělím o nové poznatky. Kromě toho na fotkách, kterých je 74, uvidíte jako první téměř hotový hotelový pokoj.
Komentáře (152)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 12:29 |Jen chci pochvalit za skutecne kvalitni fotky a clanek, dobra prace! supporter
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 07.02.2008 08:59 |Já se tak těším, čekám na to od tý doby co Slávii fandím. Prodáno už 4,5t permic a to spousty lidí čeká, až půjde do prodeje ten zbytek, neb ted už tam moc dobrých fleků není. Takže očekávám min. 8t permic do července, možná i víc:o) Příští týden Totts, yeaah. amon
Re: Stadion dostává finální podobu
bongor před 17 lety 07.02.2008 22:25 |Jako vždy Richi za výbornou.
Re: Stadion dostává finální podobu
pupekd před 17 lety 06.02.2008 12:36 |Ahoj Richi,
díky za info a krásné fotky. Myslím, že tu dlažbu nedávali pryč, ale jen jí zasypali tím jemným štěrkem a zarovnali, aby přes ní mohli ještě přejíždět.
Re: Stadion dostává finální podobu
Richi (admin) před 17 lety 06.02.2008 12:42 |Nevím no, ale zkusím to ještě zjistit a pak doplnit článek.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 14:33 |zdravim a taky dekuju za paradni clanek a super fotky..
sleduju to opravdu kazdej den i v pracovni dobe:)
webku mam stale pustenou
a musim rict ze ty fotky jsou nej co jsem videl...na slavii(e side) jsou vetsinou miliony fotek..ale casto se opakuji a nejdou "do hloubky"
jinak panove myslim ze se to stihne..asi tedy bez toho rohu u garazi..ale jinak jak to muzu sledovat (jezdim okolo kazdy den domu)..ten pokrok je videt den ode dne..a pokud oni nazenou x pracovniku, myslim ze jsou schopni udelat strasne moc prace...
a co se tyka te casti pred hlavnim vchodem...opravdu to tam bylo..byl to pas cca 4 metry siroky..ktery ale najednou zmizel..
nejdrive udelali cast..pote z druhe strany (od vstupu) udelali druhou...pote to spojili..pak tam vyndali nektere kostky na projizdeni..a kdyz jsem tam byl v pondeli..koukam,..a ten pruh nikde..rozebrali to..asi ze chteli videt jak to bude vypadat?!..nevim..ale v soucasne dobe (tedy v utery,..tam nebyl)
M.
Re: Stadion dostává finální podobu
Richi (admin) před 17 lety 06.02.2008 14:39 |Promiň, ale koukám z venku nemůžeš posoudit, zda se to stihne. Byl jsem přímo uvnitř 31.12. a teď jsem tam byl po více jak měsíci. Jako největší pokrok byl na hotelu, na východě i jihu není nutné pospíchat, ale na západě je giga práce a přijde mi, že se dost věcí moc nepohnulo, fakt je tam k práci strašně moc. To by tam na každém metru musel být jeden dělník, aby to snad všechno stihli. Ale uvidíme dál no...
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 14:45 |..to mas samozrejme pravdu..co se tyka vnitrku,..posuzuju to z fotek a pka jinak z toho ze se tam obecne pohabuje dost lidi..tak si rikam,..ze kdyz tyto lidi by "makli",..tak by to meli zvladnout..
krom toho se mi nechce verit ze by si hochtief na sebe usil takovej bic a nestihl to a pak by musel platit velky penize...
no a v posledni rade..jsem bezbrehej optimista!!!:)))))))..takze proto asi verim ze se to podari!
M.
Re: Stadion dostává finální podobu
Richi (admin) před 17 lety 06.02.2008 14:52 |Reknu to takhle, jedna osoba na stavba vtipne rekla: "Je tu dost lidi, ale maka jich malo." :-). Ono kdyz se podivas, jeden kouri, druhej kouka na tretiho, jak se snazi pracovat apod. Ono kvantita neznamena kvalitu :-).
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 15:39 |..no to mas recht..to je pravda..ale tak to je bohuzel takovej klasickej nesvar...myslim ze kdyby se tech inzerovanych 300 lidi do toho pustilo,..tak je ted ted stadion uz hotovej i s půlkou vrsovic
M.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 12:37 |Mně je trochu divná ta fuka mezi tribunou a střechou, to by tam případná nepřízeň počasí byla s námi hodně natěsno :-(
Re: Stadion dostává finální podobu
Richi (admin) před 17 lety 06.02.2008 12:44 |Mezera tam asi zustane, aby to podfukovalo kvuli strese ci co, ale i na to se muzu optat.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 12:57 |Ahoj Richi, jestli se dozvíš jestli s tou mezerou mezi tribunou a střechou už nic dělat nebudou tak bych měl doplňující otázku, co budou dělat s tim dost velkym zatékáním na východní tribuně, kde voda stéká po tom oblouku až dovnitř do stadionu (tím myslím na tribunu). Díky
Re: Stadion dostává finální podobu
Honan před 17 lety 06.02.2008 13:09 |Ahoj, dovojil bych si zde napsat svuj názor...
když se podiváš na fotku 56 z montování sedaček co je na webu stadioneden.cz, ta tam v pozadí uvidíš jakýsi paravan... a ten bude asi po celé východní tribuně, takže tam větřík snad moc foukat nebude a pršet taky ne... taky to je znázorněno v projektu...
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 13:55 |Podle mě se díky tomuhle paravanu dostávají na střechu.... dle mého názoru slouží jako žebřík....
Re: Stadion dostává finální podobu
Richi (admin) před 17 lety 06.02.2008 13:09 |To mě taky překvapilo, kolik vody tam kape, přičemž vlastně už na té východní mají snad střechu hotovou. Ale zatím jsem to nějak neřešil, jsem si říkal, že to třeba do dokončení stavby bude nějak vyřešeno.
Re: Stadion dostává finální podobu
bongor před 17 lety 06.02.2008 20:12 |Tam to je připravený pro horký hlavy.Když se někdo bude chtít prát,tak ho tam na hodinku postavíme a on změkne.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 14:12 |Mezera tam zůstane kvůli větru, aby se snížilo namáhání od sání větru, tzn. aby vítr nezvedl střechu pryč. Moskyta
Re: Stadion dostává finální podobu
Richi (admin) před 17 lety 06.02.2008 14:41 |A možná je tam díra i kvůli trávníku ...
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 15:52 |Určitě, to říkali už při prezentaci, že to takhle bude... Aby to nedopadlo jak na Ajaxu, kde musí každej čtvrtrok měnit trávu...
Re: Stadion dostává finální podobu
skskuca před 17 lety 06.02.2008 12:52 |Zdravim Richi
Nemáš ňáké info o té kameře na foto č.13??? Co a jak?? díky
Re: Stadion dostává finální podobu
Richi (admin) před 17 lety 06.02.2008 12:57 |Co jsem na tu skříňku v krátkosti koukal, tak mi nepřišlo, že je tam nějaká kamera, ale teď si říkám, že jsem se nepodíval asi ze všech stran. A já si říkal, o jaké kameře to mluvíte :-).
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 12:58 |Richi prosimte podle toho, jak jsi to videl, nebude problem s vyhledem, kdyz clovek bude sedet v blizkosti tech vlezu do tribun? Hans ps: skoda, ze nas do pristi sezony nenalosovali spolu, meli sme v umyslu vas vyklepnout ;)
Re: Stadion dostává finální podobu
Richi (admin) před 17 lety 06.02.2008 13:12 |Zkoušel jsem si sednout na ty sedačky a zajímalo, zda mi ty vchody nebudou vadit ve výhledu. A můžu říct, že při mé výšce (183 cm) jsem viděl dobře, čekal jsem větší problémy.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 14:36 |..Richi..to jsi mi potesil..mam sedacku c. 2 a 3 ..takze sem se taky bal jestli dobre uvidim:)
M.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 12:59 |na fotu č.35. jdou vydět mokrý pruhy napříč celou trybunou.jestli neni ta střecha nějaká vadová(nějaký průsaky,nebo aby tam nestejkala po něčem voda.aby to mělo nakonec ůčel
Re: Stadion dostává finální podobu
Richi (admin) před 17 lety 06.02.2008 13:14 |Ona ta voda kape seshora, jak jsem viděl, což nějak nechápu.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 15:41 |..z fotek to vypada ze jsou mezi drevama mezery..je mozny ze se tam treba strazi voda..kdyz prsi a prokapava skrz..(aspon teda doufam ze to neprotyka pres strechu
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 13:06 |Ještě by mě zajímalo, jestli to můžeš nějak zjistit, jak budou uzavírat ten jih? Jestli tam bude nějaký sklo nebo jestli to bude takhle průchozí nebo jestli to budou ještě vyzdívat?
Re: Stadion dostává finální podobu
Richi (admin) před 17 lety 06.02.2008 13:14 |Uzavírat se nebude, bude průchozí tak, jak to je. Jen tam pak bude asi nějaký plot či nějaký příchod, aby se do areálu nedostal každý.
Re: Stadion dostává finální podobu
Gino před 17 lety 06.02.2008 14:12 |COZEEE??!!! :-((((
Re: Stadion dostává finální podobu
Richi (admin) před 17 lety 06.02.2008 14:30 |Pročpak se divíš? I na starých vizualizacích tam sklo nebylo a už dávno bylo řečeno, že sklo nebude.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 15:02 |No jelikož tím směrem bude sektor hostí tak se obávám problémů (pašování problémových předmětů atd). Ale třeba se tam nakonec položí minové pole:) GeorgK
Re: Stadion dostává finální podobu
Richi (admin) před 17 lety 06.02.2008 15:14 |Ja bych se problemu nebal, protoze nejak tam ten vchod musi vyresit, uvidime, az tam dodelaji terenni upravy, jak to nakonec bude resene.
Re: Stadion dostává finální podobu
bongor před 17 lety 07.02.2008 22:29 |Myslíš jako na derby?
Re: Stadion dostává finální podobu
Gino před 17 lety 06.02.2008 15:20 |Divim se opravdu hodne. Zadne stare vizualizace neznam a z tech, co jsou k dispozici, tak tam to videt neni. Kazdopadne se divim vazne hodne. Prijde vam normalni vychodni tribunu zadelat "jen tak", ze tam postavime zed a do zbytku ne? To bude jak lisci nora...
Ja jsem proste doufal (a myslim, ze hafo lidi se mnou), ze tam proste bude alespon to plexi, aby to bylo uzavrene, aby tam nelilo, atp... proste pokud to zustane otevrene, tak mi to HODNE zkazi dojem, bohuzel. Fakt je mi to lito. Tahla strechy, pruduchy pod strechou, mokre tribuny, ruzova fasada (kdyz se o ni mluvilo na foru)... vzdy jsem se divil, co lidem na tom vadi, ale tohle... tohle mi tedy vadi taky. Jenom kroutim hlavou.
Re: Stadion dostává finální podobu
Richi (admin) před 17 lety 06.02.2008 15:40 |Co je videt na vizualizaci na eside.cz, tak jih tam neni zadelanej, ale normalne odkrytej. A proc je vychod zakrytej? Protoze se tam planuje se stavbou parkoviste a pak bytu, proto je to zadelane.
ruzova fasada? Coze?????
Re: Stadion dostává finální podobu
Gino před 17 lety 06.02.2008 15:28 |Ale uplne bez niceho by to byt nemelo, jinak nevim jak by se resil vyber vstupenek na utkani napriklad - na zapade turnikety a na jihu a SV rohu "volej" pristup? To mi proste nejde dohromady :o)
Ad plot - urcite si nemyslime, ze plot by nekoho zastavil, ze ne. Kdyz uz i ted tam lidi lezou.
Re: Stadion dostává finální podobu
Richi (admin) před 17 lety 06.02.2008 15:41 |Myslim, ze nejlepsi bude si pockat, jak to tam bude vypadat pred dokoncenim.
Re: Stadion dostává finální podobu
Gino před 17 lety 06.02.2008 15:31 |Ja nevim, no... proste predstavoval jsem si, ze ten koridor bude uzavren, chranen... precijen tam maji byt obrazovky, stanky s obcertvenim a jine... no nechapu to stale.
Re: Stadion dostává finální podobu
Richi (admin) před 17 lety 06.02.2008 15:41 |Chraneny to urcite nejak bude, clovek bez vstupenky se tam nedostane.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 15:53 |..taky bych spis bral aby to bylo nejak zastavene..at uz sklo..o coz bych se ale bal v pripade zrovna tribuny hostu..a nebo aspon z casi zastavene zdi..je to moc otevrene...a takove neuplne a bohuzel to vypada jak kdyby uz proste na tu posledni zed nebylo:)
M.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 21:10 |Jo, toí je napsano trefne :o)
Re: Stadion dostává finální podobu
Eluin (přítel SN) před 17 lety 06.02.2008 13:21 |Děkuji za hezké info a alespoň touto cestou zprostředkovanou návštěvu našeho budoucího fotbalového svatostánku.
P. S. Ten termín dokončení nevidím moc reálně...
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 13:37 |No a co kurva?
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 13:54 |A jéje, tady zase někdo objevil Ameriku :D
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 14:02 |Ahoj Richi, chci se zeptat na něco co na fotkách nemáš :-) a to sice na SV roh. Tam je v úrovni suterénu vjezd pro auta a zároveň v úrovni přízemí vstup pro diváky, nevíš jak to bude vyřešeno ? To se bude stavět ještě nějákej vjezdovej "tunýlek" do suterénu kterej se zasype ?
Dr. Fe1
Re: Stadion dostává finální podobu
Richi (admin) před 17 lety 06.02.2008 14:08 |Co mi bylo řečeno, tak ta cesta do toho suterénu bude v podzemí, na čemž se teď začalo pracovat. V přízemí tedy bude normální vchod.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 14:16 |Díky za odpověď. Ještě jedna otázka :-) Nevíš kdy se budou nahazovat zdi nad tribunami (uvnitř stadionu) a jestli tam bude zateplení nebo jenom omítka ? Stejně tak celá výchopdní tribuna není ještě nahozená ......
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 14:17 |Mám teda namysli tu zadní fasádu (směrem ven ze stadionu) u východní tribuny :-) ..... Dr. Fe1
Re: Stadion dostává finální podobu
Richi (admin) před 17 lety 06.02.2008 14:33 |Uvnitr stadionu, tam co sedime a vidime vyzdeni na zapade, tak se snad nahazovat nebude, takhle mi to pri Mikulasi bylo receno. Co se tyce venku, tak tam to budou delat az na zaver, az budou vsechny spinave prace hotove, podle vseho. A zda budou zvenku delat i vychod? To nevim a skoro to vypada ze ne ... ono stejne by tam pak melo vyrust to parkoviste (casem) a byty (za dalsi cas).
Re: Stadion dostává finální podobu
Gino před 17 lety 06.02.2008 15:23 |Skvele... nahazovat se nebude, budem cumet na hrubou stavbu. Smarja, az ted chapu dusledky oklesteni financovani na co nejlevnejsi variantu.
Re: Stadion dostává finální podobu
Richi (admin) před 17 lety 06.02.2008 15:42 |Takhle to bylo receno pred nejakou dobou, treba se to zmeni.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 15:50 |chtel bych se zeptat jak to bude s tema garazema..myslim ze bude nutny je delat hned!..nebude se to preci delat az za kdovi...kdy...?..ne?
diky.
Re: Stadion dostává finální podobu
Richi (admin) před 17 lety 06.02.2008 15:54 |No myslim ze se hned delat nebudou, muj nazor. Parkovaci mista budou v okoli stadionu.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 15:59 |diky..
no to je pekny tedy..
chapu ze uz asi nemaj kacky:)
ale kam se pak ty vsechny auta naskladaj:(
puvodne pocitali s 1300 mist..a to tam nikdy nebude kdyz vsude daj jen asfalt na parkoviste..uvidime
M
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 16:10 |Nebudou se náhodou také využívat parkovací plochy u TESCA během zápasu...? To také pár stovek míst dá k dispozici.. :)) Luke
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 16:14 |Každopádně je to také logické, pže... Co má na projektu nejmenší návratnost? Parkoviště... Obchody, hotel, restaurace... Tam je ta návratnost celkem rychlá... Ale parkoviště? Právě že ne... :( Tam ty prachy se vracej hoooodně dlouho. Proto je logické, že když se někde má něco seškrtat, tak to udělaj buď: úplně to nejdražší... nebo to, co má nejmenší návratnost a přitom to není ta z těch nejlevnějších položek... A radši než aby odflákli tribunu, neudělali střechu nebo taaak... Tak holt nebude (momentálně) parkoviště.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 16:21 |No tak u parkoviště není návratnost žádná, když samo o sobě nic nevynáší. Tohle přeci není o návratnosti samotného parkoviště, ale celkovém komfortu. To je jako bys chtěl provozovat hospodu, ale nepostavil u ní záchody, protože samy o sobě nic nevynáší :-/
Jinak díky Richi za odpovědi. I když tomu s těma neomítnutejma zdma se mi nechce moc věřit, to bude teda trapas, hrát v hrubý nedodělaný stavbě :-o
Dr. Fe1
Re: Stadion dostává finální podobu
Richi (admin) před 17 lety 06.02.2008 16:27 |Me to prijde taky divny, kdyby to nenahodily, prakticky se to tyka na zapadni tribune, kde je to vyzdene ... ale treba se to zmeni, doufam ... nejak ohodit by to proste chtelo, takhle to fakt vypada nedodelane.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 16:27 |..nehlede na to ze se za parking ma snad nejakej peniz platit, takze ve finale ta nejaka navratnost tam i je i kdyz asi malinka..ale kazda kacka dobra..
M.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 16:56 |Návratnost je když to vezmeš ve všem... Ale tady je strašně nízká, tak nízká, že de facto není žádná, Jasný, když uděláš normální parkoviště (asfalt nebo zámková dlažba, to je celkem fuk), je to celkem nízká investice a máš třebas 300 míst. Ale kolikrát to u stadaku využiješ? Jednou za dva tejdny, když vezmu i repre, když vezmu i evropské poháry, koncerty... Tak dejme tomu 40× za rok. Takže investice třebas 5-10 milionu, za vjezd na parkoviště poplatek 50 Kč/hod (u Sazky je to dražší, že)... Takže to vyjde 3 hodiny (počítejme to, ať nežerem:) krát 300 míst krát 40 možností za rok... = 1.800.000 rok - pokud by to bylo pokaždé plné! Ale co když těch akcí bude za ten rok 20 a bude tam ne 300, ale 200 aut jen? Tak je to už pouze 600.000. Odečti náklady na hlídače, na kamerovej system apod... Odečti daně, poplatky... A jsi na nule skoro, ale pořád to několik desítek tisíc vynese... A teď si vem, že bys postavil třeba parkoviště o celkem pěti patrech s kapacitou 1500 míst, tak kolik tě to mlže vyjít? 50-80 mil... A teď si vem, že tam najednou nemůžeš dát cenu 300 korun, aby se ti to vyplatilo... A těch 1500 aut tam bude kolikrát za rok? Možná dvakrát, třikrát.... Já jsem rozhodně pro, aby se udělalo parkoviště pro cca 20 busů v areálu, ale jinak bych to teď momentálně nechal bejt...
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 17:16 |..tak je samozrejme jasny ze bych byl radsi kdyby jakejkoliv milion:) soupli radsi do stadionu nez treba do garazi...
ale jinak myslim ze by klidne mohli byt pristupny denne..a treba lidi z okli by v nich mohli parkovat
..uvidime jak to bude..
jediny co mi mrzi je,..ze je jasny ze proste musej setrit..kdyby se mohlo opravdu udelat vse jak se chtelo..urcite by to bylo lepsi..
ale presto..zaplatpanbuh zato..a je to prima..ze bude slavka konecne mit svuj paradni stadion.
M.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 22:23 |Tady se pánové pravděpodobně pletete... Pro jakoukoliv výstavbu na území měst platí vzhledem k parkování dvě věci - ČSN 736110 - Projektování místních komunikací a specielně v Praze závaznou vyhl. 26/1999 o obecných technických požadavcích na výstavbu!! Těmito předpisy je přesně definovaný potřebný počet park. stání pro každou stavbu... v našem případě 1 park. stání na každých 250 m2 plochy stadionu+1 stání na každých 12 sedaček. K tomu se dále musí připočítat stání pro hotel, restaurace atd (každá funkce má své koeficienty, celkové počty se pak redukují dle polohy, dostupnosti MHD atd)... V každém stupni dokumentace (ÚR, SP..) musí projektant prokazovat splnění těchto podmínek.. Tzn., že nám těžko mohli povolit byť dočasnou výstavbu bez zajištění potřebného počtu stání... Jediná možná finta tedy je, že je přebytek parkovacích stání v sousedním obchoďáku (výpočet stání dle stejných pravidel pro dané funkce v obchoďáku)... které jakoby využíváme pro stadion.. takže vyhl. splňena, ale funkčnost výrazně potlačena... levné,ale bohužel velmi špatné řešení!!!... v tomhle oboru pracuju a mám s tím neblahé zkušenosti...
Ještě jsem tu četl debatu o zatékání skrz střechu... když jsem koukal na webu stadionu na letecké snímky z před pár dní, je na nich jednoznačně vidět, že některé části střechy ještě nemají definytivní pokrytí... myslím, že až to dodělají bude všechno OK a žádná voda nebude.. takže tohodle bych se nebál... Dafoe
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 07.02.2008 08:49 |Už po několikáté upozorňuji na to, že ta voda neprotéká skrz střechu, ale stéká po tom kulatém zakončení !!! Podívejte se na fotky. Voda stéká úplně ze shora a vždy uprostřed těchto zakulacených dílů. A jelikož to zakulacení nemá téměř žádný přesah za tribunu stéká po ní voda dovnitř do stadionu.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 07.02.2008 12:45 |Už po několikáté upozorňuji na to, že ta voda neprotéká skrz střechu, ale stéká po tom kulatém zakončení !!! Podívejte se na fotky. Voda stéká úplně ze shora a vždy uprostřed těchto zakulacených dílů. A jelikož to zakulacení nemá téměř žádný přesah za tribunu stéká po ní voda dovnitř do stadionu.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 07.02.2008 16:39 |Já bych řekl že ta voda neteče po oblouku,ale z okapu který (zatím) není připojen k svodům,které odvedou vodu do kanaldy.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 16:48 |S tím záchodem je to trošku jiný... Spíše když si postavíš hospodu, tak si k tomu taky nepostavíš parkoviště, když na to nemáš - na ukor interiéru té hospody... Nebo radši "ožulíš" hospodu a postavíš si přímo před ni parkoviště?
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 07.02.2008 09:25 |Tys to asi nepochopil, srovnáváš nesrovnatelné...hospoda parkoviště mít nemusí, protože se do ní chodí chlastat....ale co potřebuje jsou záchody, aby ses toho chlastu mohl někde zbavit.....a stadion potřebuje dostatečný počet stání aut, aby lidé mohli kde zaparkovat....a třeba obchoďák zase potřebuje restaurace, aby v něm lidé trávily co nejvíc času....
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 07.02.2008 14:09 |Stadion ma vybornou dostupnost MHD a myslim, ze vetsina fandu z Prahy prijede MHD - aby si tres mohli dat nejake to pivko a parek, ne?! Uplne jasny. Jestli bude parkoviste pro 300 aut, tak to, myslim, pro zacatek uplne staci.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 07.02.2008 17:17 |No jasně, většina fandů z Prahy asi ano, ale co přespolní, co koncerty a další akce....když se tam sejde 30 000 lidí na koncert, tak pochybuju, že místo pro nějakých 300 aut to zachrání...Parťas
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 14:31 |Ahoj Riči, nevíš, kdy se začnou prodávat ty zbývající permice, které ještě nejsou v prodeji? Díky Fazekas
Re: Stadion dostává finální podobu
Richi (admin) před 17 lety 06.02.2008 14:48 |To nevím, není to otázka na mě. Ale předpokládám, že až bude stadion komplet hotov, až projde kolaudací.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 15:48 |a největsi nevkus je koberec v hotelovem pokoji. to se nekomu vazne libi???ten vzorek na tom koberci je otřesnost sama. i malickost dokaze odradit, alespon ze s tim pokojem neprijdu nikdy do styku. ovšem cervicek tam je, kdyz budu na stadionu na fotbale, budu si pohodlne hačat, slavka povede v nejakym tom matchi, tak stejne si vzpomenu na koberec v hotelovem pokoji a hnedle mne to rozladi...ke komplexnímu dilu se musi pristupovat komplexne!!!zdravim Jiiira
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 08.02.2008 11:25 |Mě osobně se celkový styl pokoje líbí, včetně toho koberce...jediné co je tam fakt exo mi přidou ty kytky, ty bych serval hned...to tam opravdu nemá co dělat...OZ
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 15:56 |čau, jen jsem chtěl upozornit že se v dnešním Sportu psalo že užje zarezervovaných přes 5000 voucherů, zatímco vy tady máte něco přes 4500....
Re: Stadion dostává finální podobu
Richi (admin) před 17 lety 06.02.2008 16:21 |Ano, sice to tam pisou, ale podle permice.slavia.cz je proste zarezervovano 4500 ... tak nevim kde je dalsich tech 500, jestli tam pocitaj skyboxy a klubova mista ... to uz nezjistim.
Re: Stadion dostává finální podobu
quelhar (admin) před 17 lety 06.02.2008 16:43 |Urcite do toho pocitaji i klubovky a VIP. Jestli jsou uz z pulky rozebrane, tak to tech 500 mist rozhodne da.
Re: Stadion dostává finální podobu
martin08 před 17 lety 06.02.2008 15:58 |28 sedacek v rade, ale pri prodeji voacheru jich bylo 20 v rade. Znamena to ze umisteni vytisknute na voacheru neni konecne? (ja totiz doufam ze ne)
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 16:22 |teda martine,ty seš teda blesk ?
:-D
Re: Stadion dostává finální podobu
martin08 před 17 lety 06.02.2008 19:44 |nemas? nekomentuj!
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 16:23 |Take by me to nastvalo. Clovek stal frontu v mrazu na misto u ulicky a nakonec zjisti, ze si z nej Eside udelal legraci a dal do prodeje jen par mist z kazde rady. Takze ti nejvetsi fanousci budou opet potrestani a zvyhodneni budou ti, kteri prijdou jako posledni...
Re: Stadion dostává finální podobu
Richi (admin) před 17 lety 06.02.2008 16:24 |Nepatrne se to muze zmenit to misto oproti puvodnimu planu.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 17:43 |No změní se to o 8 míst (místo původních 20 je tam 28), což je skoro třetina sektoru. Takže ve výsledku člověk na mrazu vystál tříhodinovou frontu, aby si mohl vybrat místo, aby mu následně řekli, že i když si kupoval permici na kraj, tak bude sedět uprostřed... abych jim teda nekřivdil, tak se jen tak na okraj zmínili, že nevědí jestli, tam těch sedaček nakonec bude 20 nebo 22... no a najednou 28.... kdyby to uvedli narovinu hned, tak by holt prodej permic neodsejpal. Prostě další z kroků, jak zvýhodnit vandráky a čumily a nas*at opravdový fandy. To, že ti změněj místo, který sis vybral, mi přijde daleko závažnější než to, že někde nebude plexisklo nebo nápis na tribunách.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 18:03 |..tak ja predpokladam ze to proste bude tak, ze jsem si vybral 12 radu sedacku 2 a 3 a tedy dostanu tyto dve sedadla...
a protoze je tam ted vetsi nabidka..tak se proste daj do nabidky sedadla v kazdy rade..21-28 a ty se budou prodavat...vedle tech co se treba neprodali v 1-20..ty co se jiz prodali takl je jejich objednatele dostanou..
..nedovedu si predstavit ze jsem dostal ty co jsem psal..a najednou mi reknou..ne mate 3 radu sedadla 25, 2
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 18:08 |Já to myslel tak, že dejme tomu - řada 10, chtěls to někam na kraj, tak sis vzal sedadlo 20 (tj. do uličky) s tím, že vedle tebe budou max. dvě sedadla navíc. No a teď ti řeknou "sorry, bude tam dalších osum sedaček", takže na místě, který sis de facto vybral (tzn. krajní) budou sedět nějaký zevlové... No hlavně, že se paní Tomasová současných permanentkářů velice "váží"...
Re: Stadion dostává finální podobu
quelhar (admin) před 17 lety 06.02.2008 18:23 |Taky to muze byt tak, ze se tech osm sedacek navic doda do stredu rady tak, at lidi, co maji krajni sedacky, jsou na kraji porad.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 18:29 |Ale jak to očísluješ - ty co maj čísla 1,2,3 počítaj s krajem... ty co maj 19,20 by tak chtěli kraj. Když doprostřed napasuješ 8 sedaček, tak jak to dodatečně dodaný očísluješ, když na jednom kraji je 1, na druhym 20 - nemůžu si pomoct, ale 8 mi přebejvá...
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 18:35 |aha..no tak to snad ja se svejma cislama 2,3 muzu bejt klidnerj protoze je to proste na zacatku:)))
..no ja doufam ze to nejak osetri a treba umozni tem kteri maji jiz voucher, aby se treba zbavili toho sveho a koupili si novy, resp. byli preregistrovani,..ale v tom pripade by to chtelo asi ofiko dotaz na klub a aby se k tomu nejak vyjadrili,..napr. prednostni pravo final nakupu permanenetek..
ve finale..jde jen o preregistraci cisla sedacky coz by nemusl byt takovy problem a ze strany slavky ukazka toho jak si vazi svych stalejsich fandu..
M
Re: Stadion dostává finální podobu
martin08 před 17 lety 06.02.2008 19:42 |taky bych byl pro aby voacher byl jako predkupni pravo na permici. Protoze takhle lidi co si voacher porizovali pozdeji si "museli" koupit z toho co zbylo a nemaj treba misto ktery by chteli a ted uvolnej mista ktery byli predtim nedostupny a vydelaj na tom ti co si ho budou kupovat az ted.. a to mi neprijde moc dobry :(
napr. ja chtel urcity misto ale jelikoz bylo predkupni pravo pro permanatkare (na voacher) - s cim ja souhlasim! ale uz na me nezbylo jelikoz bylo vykoupeny. Tak jsem si musel koupit voacher na jiny misto nez bych chtel, a ted to treba uvolnej pro "opozdilce" :(
Re: Stadion dostává finální podobu
quelhar (admin) před 17 lety 06.02.2008 18:44 |Tak s tim by asi nebyl velky problem, lidi s cisly 1-10 by dostali sedadlo svoje a lidi s cisly 11-20 by dostali cislo "svoje+8". Na druhou stranu by takhle mohli roztrhnout partu, ktera ma sedadla vedle sebe, takze to taky neni dobre reseni... :o/
Re: Stadion dostává finální podobu
pupekd před 17 lety 06.02.2008 19:25 |Mě osobně to taky sere. Vybral jsem si osmnáctku, abych byl u schodů u východu a teď jak to vypadá budu uprostřed. Ale jak to věčinou bývá budu si moct stěžovat tak akorát na lampárně.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 07.02.2008 07:38 |hm..tak to vždy bývá jo? ty si asi často kupuješ permici na novej stadion, kterej ještě neni dostavenej!!!! přestaň fňukat!! jak malej fakan!! kolik ti je?
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 07.02.2008 09:37 |Tak už to bývá s našim marketingem, chceš si koupit permici v den zápasu, bohžel, zavřená kasa atd.. Nevim co tu řešíte, prostě prodávat sedačku bez speciálního upozornění, že to ještě nemusí bejt konečný číslo je demence a jestli to nechápeš tak se jenom můžu zeptat kolik ti je? Jenže kdyby na to každého kupujícího upozornili tak by si to dvakrát rozmyslel a počkal by si až se lasakvě dohodnou kolik že to tea bude mít řad a sedaček. Jenže to by prodeji moc nepomohlo a těžko by ve Sportu atd psali "5000 pernamentek do Edenu" atd.. což je dobrá reklama, holt se zase někde muselo ubrat a většinou to bývá na těch nejvěrnějších, kteří si v tomto případě koupí permici jako povinnost hned jak to jde ale na to se u nás moc nekouká.. Kmotr
Re: Stadion dostává finální podobu
pupekd před 17 lety 07.02.2008 11:19 |Je mi třicet a jsem ubrečenej fakan. koupil jsem si permanentku jako jeden s prvních hned ten den co to bylo možný na internetu. Bohužel mám Slávii v srdci a nečekám až bude stadión hotovej. A ty ANONIME se uklidni. Jen mě štve, že asi nato zase doplatěj ty nejvěrnější, ale tebe mezi ně nepočítám!!!
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 07.02.2008 08:20 |Osobne nechapu na co si stezujes... koupil sis sedadlo 20 a PREDEM JSI VEDEL, ze toto cislo neni konecne, tak ted nedelej prekvapeneho a poskozeneho.
Pokud se ti to nelibi, tak pri vymene voucheru za permici si kup proste sedadlo jine, myslim, ze problem to nebude - zas takovej napor na ty permice nebude... kdyz jich prodaj celkem 7tis, budou radi.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 07.02.2008 09:32 |aha vlastně ono všude bylo napsaný že to neni konečenej počet sedaček. úplně to na nás blikalo z každý stránky na internetu, já bych řek že to se to lidi dozěděli když ten kdo si chtěl koupit lístek na západ zjistil že je tam dost málo sedaček ale ne východě, severu a jihu to vypadalo ok. Prostě to podělali jako vždycyky co se organizačních a marketingových tahů týče. Jenže jak to udělat, prodávat už od podzimu i když nevím kolik se tam vejde řad, a nechat si pár lístků na boom těsně po/před otevření a před novou sezónou. No prostě to paní Tomasová kur*í jak jen to jde. A jestli první zápas kterej se na Edenu odehraje bude ta košťálova sebranka, tak je to zrallý na facku.. Kmotr
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 07.02.2008 09:42 |Kmotre, jenom si stezujes, jak se bijou zas ti nejvernejsi a zbydou nej mista na ty, kteri nejsou slavisty telem i dusi - to jsou ubozacky ufnukany kecy! Ja jsem slavista jako poleno a presto jsem si pockal!! Permici si koupim prave az budu moci k ulicce, az bude jasno.... stalo me to sice doíst nervu, protoze chut mit to v kapse byla velika, ale trpelivost se vyplaci.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 07.02.2008 10:10 |hele, chlapi, jinak proč chcete být v uličce? vy jste ze Strahova z východní, co jsou pět minut před koncem zápasu už v autě na cestě domů ? :))))
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 07.02.2008 10:19 |Podívej se uplatňovat ňákej "partyzánskej" styl nákupu pernamentky typu "ještě počkám na lepší chvíli" chápu leda tak u povánočních slev v hypermarketu a ne když si chce jak ty řikáš "slávista jako poleno" koupit pernamentku do novýho staďáku". Zvláště v případě máš-li už pernamentku z předchozí roku nebo dokonce fankub kartu, měl bys dostat možnost vybrat si ty nejlepší místa přednostně a to je bez debaty. Nevim co je na to ubohýho to střílíš docela od boku nebo si hodnotil včerejší vystoupení repre a splet sis diskuzi. Stěžuju si na to že náš marketing poslední pár let jaksi neexistuje (poslední dobou se to lepší) a pokud toto nevidíš tak už ti asi neni pomoci.. Existuje snad milion příkladu kdy totálně vyhořeli(prodej šmíci dresů,umbro neche dávat slevy,nemožnost koupit si lístky na Lm v den domácího zápasu,atd..) a jasný důkazem toho je i že na 1. tým GL a účastníka LM přijde na zápas 2500 diváků. Snad se to s novym Edenem všechno zlepší ale prodávat neúplný sedačky a zvláš´t na to neupozornit je blbost.. Kmotr
Re: Stadion dostává finální podobu
pupekd před 17 lety 07.02.2008 11:33 |Díky. Naprosto s tebou souhlasím.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 07.02.2008 12:11 |A co sis myslel, na všech stránkách, kde informovali o zahájení prodeje psali, že teď jde do prodeje 7500 míst. Jinak myslím, že snad nebude problém, aby si člověk co už voucher má svou sedačku vyměnil za jinou prázdnou v rámci sektoru... Když tohle nepůjde, tak je čas na stížnosti, ale těžko mohli dát do prodeje sedačky ve chvíli, kdy nebylo jasný, kolik jich v sektoru vlastně přesně bude, tak dali do prodeje jen jádra sektorů... mifer
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 07.02.2008 13:48 |Já jsem teda informaci o 7500 místech nikde nevyčetl, asi jsem se koukal špatně....a o prodeji jen "jáder sektorů" jsem už tuplem nikde neslyšel, ani by mě to nenapadlo. Přeci když prodávám věc, u které je zájem o ni podmíněn také jejím umístěním, tak bych už měl vědět, zda je to konečná podoba. Neznám podrobnosti stavění stadionů, ale naplánovat kolik bude sedaček v řade, mi přijde dost důležité a udělal bych to rozhodně předtím, než začnu s prodejem těch sedaček....pokud to nevěděli, tak neměli s prodejem začínat, času bylo a je stále dost...
A podle mého toto podtrh na fanoušky je...na toto měli upozornit na stránkách při nákupu (a tam to nikde není, ani v obchodních podmínkách). To je jako by sis jel na dovolenou se zaplaceným pokojem s výhledem na moře a oni tě pak ubytovali v pokoji s výhledem do palmy.
Jestli ta informace o jádrech sektorů opravdu proběhla (na eside.cz), tak se omlouvám...Parťas
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 07.02.2008 14:21 |http://www.slavistickenoviny.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=4300
Tady máš informaci 7500 místech, a ve chvíli, kdy se prodává jen 7500 míst z 21 000, ale prakticky do všech sektorů, je snad jasné, že se neprodávají celé sektory...
Re: Stadion dostává finální podobu
Gino před 17 lety 07.02.2008 14:16 |Kmotre - nemusis veci nutne chapat, ze jo :o) Ja slavii fandim a za slavistu se mam. Rozhodne si nemyslim, ze jsem horsi slavista nez ty jenom proto, ze cekam s koupi permice.
Partas - no jednak se to psalo a kdybys sledoval diskuze i na webu eside, vedel bys to (proste dle kreda kdo se chce k infu dostat, ten si ho sezene) a druhak ses mohl podivat na ty sektory a mozna bys videl, ze proste 20 sedadel vedle sebe je malo a ze jich urco bude vice.
Myslim, ze bude dost moznosti si premice nejak i klidne mezi sebou presulit, vzdyt o nic nejde.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 07.02.2008 15:06 |Pánové, já vás chápu a souhlasím, že kdo hledá, ten najde, ale to jako myslíte vážně, že mám prohlédávat diskuse v té době s by oko 3000 příspěvky a všelijaké neoficiální stránky (ve vztahu k prodeji permic)? Nebo si snad myslíte, že když si chce člověk koupit permici, tak bude prohledávat stránky, které s prodejem permice přímo nesouvisí? Nehledě na to, že spousta lidí na to prostě nemá čas ani energii. Tato informace měla být uvedená na stránkách eside v sekci předprodeje, toť můj názor. Mně osobně je jedno, jestli budu sedět v uličce, mám sedadla 5 a 6, ale vůči ostatním fanouškům je to přinejmenším neprofesionální, lajdácký a nepříliš povedený postup. A jak jsem psal, z nabídky míst se dalo vyčíst, že nebude 20 řad, ale více, nic víc....
Re: Stadion dostává finální podobu
KING25 před 17 lety 06.02.2008 16:19 |Super. Už se nám to tam pěkne červená. Jen ten hotel by mohl mít nějaké vybavení ve slávistických barvách a nebo vždy na pokoji aspon nějaký slávistický obrázek.:-)
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 16:43 |Stačilo by, aby na pokojové TV běžely dokola záznamy zápasů jako Slavia-Ajax, Slavie-Steau, Slavie-Sparta 4:1, Sparta-SLavie 0:2... apod... :) Medailonky hráčů na kanálu TV SKS2 :) Polštáře byly SKS, deky byly SKS, záclony by byly SKS, ručníky by byly SKS, hajzlpapír by byl ACS.. :))))
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 17:12 |Osušky by měly být nejen SKS, ale i ACS - těma sparťanskýma bych si sušil prdel:-P
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 18:10 |Ale aby sis sušil imtimní místa sparťanskou osuškou, no fuj... Ještě bys chytil teplósu spartanos...
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 19:39 |Intimní místa ne. Jenom tu prdel.
Re: Stadion dostává finální podobu
eomer (přítel SN) před 17 lety 06.02.2008 20:08 |TECHNICKÁ : ten kanál by měl být TV SKS1
Re: Stadion dostává finální podobu
martin08 před 17 lety 06.02.2008 20:39 |a co SK:TV (:
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 21:02 |TV SKS 1 - tam by běžely ty zápasy, ne? A medailonky logicky na kanálu TV SKS 2, nee?:))
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 07.02.2008 12:38 |www.kapatex.cz
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 17:14 |k fotu č. 13, nevypadá to že by na tribunách měl být nějaký nápis který by personifikoval stadion na slávistický. je něco takového v plánu? jestli ne, tak je to škoda, nápis na tribuně má i SK Kladno. Na druhou stranu, hlavně že je ten stadion :-) 209
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 18:00 |Uz jsem to tady psal, ty sedacky se tam dodelaji pozdeji, protoze zrovna v tom miste je predel a musi se to nejak vice upevnit ci co, aby to drzelo. Vsechny sedacky budou cervene. Jedine ze by to pak zpetne vymenili.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 17:53 |Richi..
jeste tri dotazy...
1) bude se jeste nejak natirat "prstenec" na strese stadionu?..je to sede..a myslim ze treba na vychode to vypada pekne..ale treba na jinych castech jsou ty spoje videt a je to hnede..neni to proste takovy pekny celistvy!
2) bude mekac mit prodejnu i "dovnitr"..tzn. ze si budes moct neco koupit pri zapase? popr. jestli stanky budou prodavat klasicky veci..klobasa apod..a nebo se bude prodavat neco jineho..?
3) bude prostredni cast zapadu z venku pokryta sklenenyma tabulema? (jedine misto, ktere neni zazdene)
diky
M.
diky
M.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 18:03 |1) to netusim, to se musis optat jinych lidi.
2) obavam se, ze behem zapasu to mozne nebude, kdyz vidim, jak je to tam resene. A co budou prodavat stanky nevim, zalezi co tam bude za firmu.
3) to by me taky zajimalo, jak to tam bude vypadat, mozny je vsechno.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 18:16 |1) ok..dik
2) to je docela jejich skoda,..myslim ze by se docela napakovali,..je to presne takovej typ jidla kterej se na ten fotbal hodi..a tuplem jeste kdyby cizinci si chteli neco dat
3)jsemm zvedavej.)..nic jinyho mi nenapada..co by se tam mohlo dat
dik
M.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 18:08 |Čau Richi, díky za výborné fotky, jen dvě otázky:
1) foto číslo 8. teréní úpravy v severovýchodě, tam bude megaparkoviště, nebo je to pro jiné účely?
2)jižní tribuna zvenku. bude se koridor zazdívat?
díky radeek
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 18:10 |Ad 2) Čteš občas diskusi pod článkem, než se na něco zeptáš?
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 19:54 |tak jako čtu, ale toho je tu nehorázně moc, kdo to má všechno číst že?
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 18:38 |1) Ano, tam bude parkoviště.
2) Nebude, viz. předchozí odpovědi.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 19:48 |Ahoj Richi! Píšeš zde o tom, že se ti zdá, že Hochtief stavbu asi nestihne předat v požadovaném termínu. Nevíš náhodou, jak vysoké je penále za den zpoždění? Když v Plzni se během podzimu nestihlo dodělat nákupní centrum, tak se mluvilo o částce okolo 2 mega za den zpoždění. Tak si myslím, že co se týče Edenu, tak tato suma by měla býti daleko větší (vzhledem k ceně stavby) a tudíž Hochtief asi pořádně zabere... to jen můj názor. tuomas28
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 21:19 |... záleží na smlouvě, je také zcela možné, že by to bylo za den třeba "jen" padesát tisíc... Ale ono jde už jen o tu prestiž v tomto případě, dokončit to včas... Navíc nás vlastně nic netlačí, my tam stejně ligu odehrát dle toho co jsem pochopil z regulí ČMFS odehrát už letos nemůžem, ani jeden zápas... Pouze přáteláky. Až administrativně skončí sezona 2007/08, budem tam moc hrát i nový ročník ligy, předkolo LM, základní část LM apod... Ted by to teoreticky mohla být pouze UEFA... Ale tak daleko se asi nedostanem:) Liga to nebude. Zatímco u toho obchoďáku je nasmlouvané k tomu datu už zboží, jsou dány inzerce apod, takže tam každej den navíc pak znamená ztrátu pro ten obchoďák, proto to penále bylo dva miliony... Slavii by vlastně žádná přímá ztráta nepostihla. Akorát by utrpěla prestiž, ale ani ne tak Slavie, jako hlavně dodavatele - tudíž Hochtiefu... Luke
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 23:56 |budou se tam hrat i ligovy zapasy, takovy dva posledni urcite. na regulich to nezalezi, jenmuis byt stadion zkolaudovan, proste dle zakonu schopnej provozu. jirkku
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 06.02.2008 22:06 |Na to ti nedokážu odpovědět a asi se to nedozvíme, museli bychom vidět smlouvu, která je však předmětem obchodního tajemství.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 07.02.2008 00:48 |Když oni si všichni myslí, jak za to může jen Hochtief. Před celkem dlouhou dobou jsem se dozvěděl od člověka z Hochtiefu, že dostavit stadion nebude tak úplně lehký. Že pořád neni vyřešený dofinancování. Takže je taky možný, že už třeba od e-side neteče tolik peněz a proto to zpoždění. Vidíme, že šetřit se bude zřejmě všude, kde se dá. Což vlastně chápu. Každopádně věřim, že se to nakonec i třeba s měsíčním zpožděním podaří a neodfláknou se poslední úpravy, atd.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 07.02.2008 07:46 |tak nedofincování se projeví hlavně na dvou vnějších stranách stadionu odlehlých od silnic(podle mě tady,zejména po dostavbě bytů by to neměl být problém). dále pak bohužel na zatejkání střechou pod tribuny :-) a hlavně je tu změna vněšku od hlavní silnice,kde to mělo být průhledné a ušetřilo se tu jen na klasickém nahození.samozřejmě že vedení řeklo že tak tomu je kvůli tomu aby zapadla stavba mezi okolní budovy. já bych osobně nejvíce šetřil na zařízení kotle pro hosty(bez wc,stánky jako maj v mostě:-D nebo na kladně a hlavně bych jim tam dal nějaký hnusný sedačky ze sparty)
podle mě by měl někde kompetentní vystoupit a oficilně prohlásit kde se stavba ochudí aby pak nevznikaly takovéhle diskuze a z toho urbany....fesch
Re: Stadion dostává finální podobu
PetCC před 17 lety 07.02.2008 11:37 |"vedení řeklo že tak tomu je kvůli tomu aby zapadla stavba mezi okolní budovy." - to neřeklo vedení, to je v jednom starším článku vyjadření pana architekta o jeho základním pohledu na stavbu.
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 22.02.2008 11:08 |Nemyslím si,že by vybavení pro hostující fanoušky mělo být chudší.Čím více se jim vyhrazený prostor bude líbit,tím více fanoušků přijde,tím větší bude ekenomický zisk pro Slavii.
Blažek
(host) před 17 lety 06.02.2008 23:07 |Krásný hošan a ta prdelka
http://ahaonline.cz/cz/sport/fotbal/22867/jan-blazek:-andel-s-dablem-v-tele/
Re: Blažek
(host) před 17 lety 07.02.2008 11:06 |No jestli si někdo myslí, že ta naše útočná hvězda má v hlavě všechno v pořádku, tak se hodně mýlí. Nechat se fotit nahej, to je opravdu síla.
Docela průser.
Re: Blažek
(host) před 17 lety 07.02.2008 11:28 |Nastesti to slovo nase zatim jeste neplati a pokud na jare neprokaze notne zlepseni hlavne ve sve herni cinnosti ani platit nebude, Blazek a jeho vystrelky nejsou pro mne zadne prekvapeni, jde o hodne kontraverzniho kluka , nad kterym zlamal hul i demokrat Skorpil. Pruser to oravdu je, ale spis pro ty , ktery nam tady tvrdej , jak zije jenom fotbalem, jinak uvidime sam sem zvedavej jak se za tri mesice stihne prosadit a jestli bude lepsi nez tolik trenerem zavrhovany Necid. Jiri
Re: Blažek
(host) před 17 lety 07.02.2008 11:39 |Taky jsem na něho zvédavej. Doufám, že se prosadí i když mi jasně vychází jako až 4. útoćník, takže těch příležitostí na prosazení moc nebude. Třeba budeme mít štěsí a bude to jeden z těch velice problémových hráčů, kteří se sice nikdy povahově nezmění, ale jejich herní přínos bude tak veliký, že nad tim všichni přimhouří oči:-)) Něco jako Best, Cantona.´Jedna věc je jasná a to, že má mimoŕádnej talnet. Stačí si vybavit jeho góly a hlavně způsob proméňování šancí, chladnokrevnot a drzost. Necida mám sice rád, doufám, že se jednou vrátí, ale pro něj je nejlepší hostovat v 1. lize. Uvidíme, jak moc bude platný Jablonci.
LordEdmund
Re: Blažek
(host) před 17 lety 07.02.2008 11:42 |Ty nahatý fotky Blažka vypadají jako rafinovaná snaha vedení přilákat na stadion čtyřprocentní menšinu.
Re: Blažek
(host) před 17 lety 07.02.2008 11:45 |Na to stačí derby :-))LE
Re: Blažek
eomer (přítel SN) před 17 lety 07.02.2008 12:53 |tleskám, to nemá chybu !!!
Re: Blažek
(host) před 17 lety 07.02.2008 15:02 |Jooo, palec nahoru... Za tu odvahu, že se do toho nechal od fotografky "namočit" :)) Dost lidí by se asi do toho báálo jít :)))
Re: Blažek
(host) před 17 lety 07.02.2008 15:11 |No jo, slávisti maj holou prdel, Blažek to ukázal
Re: Blažek
(host) před 17 lety 07.02.2008 15:23 |Přesně. A sparťani nám závidí i tu holou prdel... Ti nemaj ani tu...
Re: Blažek
(host) před 17 lety 07.02.2008 15:23 |Přesně. A sparťani nám závidí i tu holou prdel... Ti nemaj ani tu...
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 07.02.2008 12:21 |Jen chci podotknout, že v nejnovější krátké zprávě se Vízek jmenuje Ladislav, nikoliv Vladimír :-)
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 07.02.2008 14:34 |pánové, vůbec netušíte nic!! financování a šetření? ha. ze stavby se odváží (krade) zeminy material, konstrukce.. dá se říct všechno.. v podstatě je v naprostym pořádku jen to, co mají nastarost externí dodavatelé-sedačky, tráva, televize atd. adios
PS: ale to nás nemusí znepokojovat, třeba u Sazky odjíýžděli kamiony dá se říct jeden za druhým s materiálem.
jenže nikdo nemůže nic dokázat, náš stavitel ležka by si to měl líp ohlídat, pokud v tom neni třeba právě on.. a to o tý sazce potvrdí spousta lidí kdo je tomu blíž
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 07.02.2008 15:22 |..no ale to je bohuzel klasika...
pokud to tak je..nic to neni prekvapujiciho..vzdycky v cechach se u takhle velkych staveb mluvilo o tom, ze se tam krade ve velkym..kdyz je v luftu miliarda..tak se nejakej milionek na baracek ztrati..
..pokud to tak ale je..je smutny ze si to stavebnik neohlida...no kazdopadne...dulezity je..aby se to postavilo
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 07.02.2008 15:30 |no u edenu to asi nebude tak horký, ty finance, jsou omezený a hlídá se co se platí, ale u sazky kdy se to muselo postavit to bylo z 2 miliard 4-6 a s uvěrama s krásnejma úrokama to bylo 8 miliard. tolik peněz nestojí nejmodernější hala v NHL pro 20tisic lidí!! a tam sou daleko lepší haly, viz nová hala New Jersey, je asi pro 15-nevim přesně, ale jak vypada a jakej to je luxus a přepych, neporovnatelný..
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 07.02.2008 15:54 |Sazka je pro 17 tisíc... Drahá byla i díky tomu, že se muselo spěchat... A nakonec to nebylo 8, ale 12 mld Kč... :) To jen pro upřesnění...
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 07.02.2008 16:04 |tempo stavby sazky bylo prostě podle plánu kterej byl, ta rychlost stavby byla stejná, to bylo už v tý původni smlouvě(ceně) jenže když musíš každej panel koupit třikrát tak to pak stojí víc.. atd..
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 07.02.2008 16:42 |..ja jsem teda taky slysel..neco mezi jedna pani povidala a celkem seriznima zdrojema..ze je treba..aby si nekso moh postavit......
takze kdovi kde je ta pravda..ale to je jedno..dulezity je aby se to fak komplet postavilo..
a jediny za co se opravdu primlouvam je to, aby se zadelal jih..zasklel a nebo zazdil..takhle otevreny to opravdu neni hezky!
Re: Stadion dostává finální podobu
(host) před 17 lety 11.02.2008 14:43 |Otázka kterou jste tu možná už řešili ale jsem tu po dlouhý době:
Platí ještě ta sklo-hliníková fasáda kterou je vidět na vizualizacích nebo bude stadion zvenku vypadat jako normální dům?
Díky za info