Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Příbram 1:1

Slavia v dalším přípravném utkání opět jen remizovala s druholigovým soupeřem. První branku v sešívaném dresu vstřelil po individuální akci Jarolím v 68. minutě.

Slavia - Příbram 1:1 (0:0)
Slavia,
1. poločas: Vorel - Gebre Selassie, Latka, Šourek, Hubáček - Krajčík, Kalivoda, Suchý, Černý - Ivana, Blažek
2. poločas: Kubásek - Krajčík, Šourek, Brabec, Pudil - Kalivoda, Volešák, Tavares, Marek Jarolím, Černý - Střihavka
Branky: 68. Jarolím - 70. Kalabiška

Další informace snad později.

Komentáře (65)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Příbram 1:1

    (host)     před 17 lety 02.02.2008 16:58 |  
    0 0

    aaááá..zase první:)

    a zase remíza...:)

    ..to už je pomalu srandovní..trochu...:)

    ..no koukám na ManU - T´tham...třeba bude taky remíza...:)

    ..no klucí, jestli bude T´tham hrat jak dnes..mozna date rekord s arsenalem!

    ..jsem zvědavej!!..fak zvědavej!
    Martin

    • Re: Slavia - Příbram 1:1

      (host)     před 17 lety 02.02.2008 17:03 |  
      0 0

      nestras :)) urcite uz to bude OK ;)

      • Re: Slavia - Příbram 1:1

        (host)     před 17 lety 02.02.2008 18:02 |  
        0 0

        kdo by to řek...tak jsem se trefil..skoncilo to remizou..ale T´them byl lepsi..
        nakonec je to dobre..aspon budou pri zemi..a nebusou tak namachrovany
        Martin

        • Re: Slavia - Příbram 1:1

          Socrates (přítel SN)     před 17 lety 03.02.2008 11:01 |  
          0 0

          Co to tu bliješ? Kdo jako bude při zemi díky tý remíze? Tottenham jo? No to si na nás dá určitě větší pozor, když neporazil Manchester, ty případe............... Jinak gratuluju k tomu, že jsi už podruhý za sebou měl první komentář, chlapečku

          • Re: Slavia - Příbram 1:1

            (host)     před 17 lety 03.02.2008 11:53 |  
            0 0

            diky za gratulaci, jsem rad ze mi tu preji takovi prima kamaradi a fotbalovi odbornici!
            M.

            • Re: Slavia - Příbram 1:1

              Socrates (přítel SN)     před 17 lety 03.02.2008 14:18 |  
              0 0

              Je dobře, že si toho vážíš ! *114*

            • Re: Slavia - Příbram 1:1

              (host)     před 17 lety 03.02.2008 20:13 |  
              0 0

              jasne kamo,uz ted se nemuzu dockat tvych dalsich prvenstvi.*114*
              troubi

    • Re: Slavia - Příbram 1:1

      (host)     před 17 lety 02.02.2008 22:35 |  
      0 0

      jooo super,zase si prvni!!!zase si jak malej idiot co to musi vzdycky napsat.troubi

      • Re: Slavia - Příbram 1:1

        (host)     před 17 lety 02.02.2008 22:52 |  
        0 0

        Ahoj Jani

      • Re: Slavia - Příbram 1:1

        (host)     před 17 lety 03.02.2008 10:02 |  
        0 0

        ano Troubo...zase jsem prvni,.dvakrat za sebou se to nepovede(-
        M.

        • Re: Slavia - Příbram 1:1

          (host)     před 17 lety 03.02.2008 12:25 |  
          0 0

          martin je gay

        • Re: Slavia - Příbram 1:1

          (host)     před 17 lety 03.02.2008 12:25 |  
          0 0

          martin je gay

  2. Re: Slavia - Příbram 1:1

    (host)     před 17 lety 02.02.2008 17:45 |  
    0 0

    Nemeli by konecne zacit davat goly? Neco asi neni v poradku... :(

    • Re: Slavia - Příbram 1:1

      (host)     před 17 lety 02.02.2008 18:20 |  
      0 0

      V poradku neni hlavne Jarolimova sestava. Pudil na beku, Suchy na stitu (jednoznacne musi hrat stopera, pac rychlost na stred zalohy nema), nevyraznej Kalivoda "tvori" hru, otresnej Hubacek v zakladu a hlavne druha pule na malym hristi s peticlennou zalohou, jako by tam uz takhle nebylo malo mista... Nechapu, proc nejde aspon jednou postavit k sobe na polocas to nejlepsi, co mame... snad proti Kladnu.

      • Re: Slavia - Příbram 1:1

        SmoKerS     před 17 lety 02.02.2008 20:07 |  
        0 0

        Příprava je od slova připravit se t.j. vyzkoušet různé hráče, kteří toho spolu moc nesehráli a různé varianty. "Nevýraznej" Kalivoda byl dneska jeden z nejlepších na hřišti a hrál zprava. Hru měl tvořit Jarolím a ten taky nebyl špatnej, i když teda jako klasická desítka - špílmachr mi moc nepřišel, ale dal po pěkný kombinaci a kličce góla a nekazí přihrávku. A v neposlední řadě je příprava i od toho zkusit tu 5ti člennou zálohu, se kterou určitě proti lepším nebo venku někdy hrát budem a šlo nám to dneska s ní líp.

        • Re: Slavia - Příbram 1:1

          (host)     před 17 lety 02.02.2008 22:40 |  
          0 0

          mi ty chytrolíne řekni, kdy přestanem zkoušet hráče a začnem se sehrávat. Já moc času teda nevidím!! Černý ten hraje furt, ten bohužel bude v základu, Mára v přípravě taky jen v záloze, ale že je tam poloviční...jsem nasr...amon

  3. Re: Slavia - Příbram 1:1

    (host)     před 17 lety 02.02.2008 18:34 |  
    0 0

    No, tak aztim teda fakt to zrejme nekde skripe, Totteham se blizi a ma formu, takze kluci se budou muset moc moc zlepsit. Co se nominace na uefu tyce, jsem mirne v rozpacich z toho, ze nebyl dopsan Gebre, dnes s tou rukou hral, no nevim, nejde jen o ten nejblizsi zapas, pokud teda cheme mit nejaky ambice.. co se tyce uefy, vidim tu jeden problem.. chybi bojovnici, co nedaj souperi nic zadarmo - odesli Vlcek a Svec, zraneni jsou Drizdal, Senky, Janda a Gebre tam neni - zrovna on by mohl byt platny, v braneni mi prijde velmi dusledny a rychlostne to taky snad neni spatny...takze, uz jsme to tu i rozebirali, ofenzivni zaloznici, kterym chybi duraz a napadani, budou mit v evrope problemy, viz ofenzivni sestava na arsenalu. Nekdo tu prede mnou psal, ze Suchy ma hrat na stoperu, no taky si myslim, no ale uvidime jak mu to pujde.. stejne tak Pudila vidim spis v zaloze, jak bude chytat Lennona...

    • Re: Slavia - Příbram 1:1

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 02.02.2008 18:35 |  
      0 0

      to bylo ode me, martyni.

    • Re: Slavia - Příbram 1:1

      (host)     před 17 lety 02.02.2008 23:44 |  
      0 0

      já to vidím stejně a jestli KJ posadí Máru na lavici, bo nechá trápit v záloze, tak jsme pěkný ****, bo tj jediný hráč našeho kádru, který může jít v létě za víc než 100mega!! a.

  4. Re: Slavia - Příbram 1:1

    (host)     před 17 lety 02.02.2008 19:00 |  
    0 0

    Slavia mě sklamala proč kupujeme Jarolíma neznámej hráč plno vás ho ani pořádně před příchodem neznalo v lize je Polách musíme brát špičku jestli chcem bejt nejlepší tak to chodí fotbal je byznys a je lepší vyhodit prachy za hráče kteří sou prověřený Blažek , Toleski myslim že to neni zprávná volba v lize je Svěrkoš,Nezmar,Mendy,co dělá třeba Štajner, nebo ten Breška ten by se taky líbil ale na toho sme prej nechtěli dát to co si řekla Žilina obranu nejslabší článek sme neposílily hlavně že na levo sou čtyři hráči až se uzdraví Jandys s Dušanem ... Řehoř z Litoměřic 370 04

    • Re: Slavia - Příbram 1:1

      (host)     před 17 lety 02.02.2008 19:05 |  
      0 0

      ty seš chytrej, byls tam? těžko tak neplácej nesmysli!! jarolím opět jeden z nejlepších hráčů!!

    • Re: Slavia - Příbram 1:1

      (host)     před 17 lety 02.02.2008 19:10 |  
      0 0

      Na to snad ani nemá cenu reagovat... žebráky typu Nezmar, Breška (kolikrá si ho v životě viděl kopat?) nebo Mendy bys sem natahal, kritizuješ Jarolíma, kterej byl dneska opět jeden z nejlepších... vůbec ten příspěvek nějak nedává smysl, o těch chybách ani nemluvím...

    • Re: Slavia - Příbram 1:1

      SmoKerS     před 17 lety 02.02.2008 19:59 |  
      0 0

      Ti spadlo něco na hlavu, ne?? Co to plácáš za jména?? Co bysme za rok dělali s důchodcem Poláchem?? Víš kolik stojí Mendy nebo Svěrkoš?? Nezmar kdo?? Dyť sme za posily vlastně nic neutratili, většina je na hostovačku a s perspektivou.. Co sem neska viděl Blažka, tak jemu balon rozhodně nepřekáží a až nabere kondici, tak se předvede a porve se o smlouvu u nás. Jandys hraje napravo.. většinou...

    • Re: Slavia - Příbram 1:1

      SmoKerS     před 17 lety 02.02.2008 20:18 |  
      0 0

      A eště k tý obraně: jasná volba stoperů Brabec s Latkou, na krajích Krajčík a Dřížďal. Na stoperu bude na šanci čekat Suchoš, kterýho Tavares na def. štíta nepustí. A eště tam je Huby a Šourek, ten je ale eště moc mladej a chybuje. Kraje může hrát eště Gebre, Huby a Pudil, toho je ale do obrany škoda. Takže zas takovej problém v obraně nevidim. No a co sem neska viděl Černýho tak ten moc ke konkurenci nalevo nepřidá, neska pan neviditelnej, to je jasný místo Dana Pudila..

      • Re: Slavia - Příbram 1:1

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 02.02.2008 20:38 |  
        0 0

        Proč myslíš že jasá volba stoperů je Latka - brabec? Podle me mame 3 vyrovnaný hráče, přičemž největší perspektivu ma Suchý, at už co se týče dalšího růstu, tak i třeba prodeje. Marek je prostě stoper a rekl bych ze je treba, aby se dal zdokonaloval na tomhle postu, tim vydela slavie i on. Jasne, at hrajou nejlepsi, ale stavet Marka do zalohy nebo ho dlouhodobe netavet vubec, to mi prijde trochu hazard...

        • Re: Slavia - Příbram 1:1

          SmoKerS     před 17 lety 02.02.2008 20:54 |  
          0 0

          Prostě myslim, že Latka je lepší stoper než Suchoš, je vyšší, lepší hlavičkář, má větší přehled a míň kazí a s tou prspektivou je na tom podobně... Brabec tam bejt prostě musí, to je dirigent.. No a na štítu je podle mě lepší zase Tavares z podobnejch důvodů. Všichni hrát prostě nemůžou, ale Sucháč je určitě první náhradník... ale uvidíme, co na to KJ...

        • Re: Slavia - Příbram 1:1

          (host)     před 17 lety 03.02.2008 00:03 |  
          0 0

          latka s brabcem jsou jasni....

          • Re: Slavia - Příbram 1:1

            (host)     před 17 lety 04.02.2008 18:05 |  
            0 0

            jasně Latka - Brabec. Už jim montujou na zadek tryskový motorky, aby dohnali soupeřovy útočníky

      • Re: Slavia - Příbram 1:1

        (host)     před 17 lety 02.02.2008 22:42 |  
        0 0

        ale prt, proč bysme ho za 10mega kupovali a phreje všechny přípravný mače. Černý bude v základu i kdyby se do balonu netrefil

  5. Mý dnešní dojmy ze Strahova:

    SmoKerS     před 17 lety 02.02.2008 19:25 |  
    0 0

    takže pomalu rozmrzávám ze strahova a mý dojmy sou asi takový: Na stoperu jedině Brabec s Latym, oba byli jistí, šourek dělal chyby a mára bude čekat na šanci, protože Tavares je na štítu určitě jistější a s větším přehledem. Matěj si na levym beku oběhá svý, je dobrej do kombinace (neska si to docela dávali s Kaličem) a má dobrej centr. Na levýho beka je Dana Pudila škoda, Huby byl dobrej pozičně, ale skoro nedokáže přihrát, takže když bude zdravej Ferry Dřížďal, je to jasná volba. Na levou zálohu jedině Dan, kterej to dneska oživil i na beku, předtim než přišel byl Černý neviditelnej a pak to nebylo o moc lepší, ten mě zklamal nejvíc. Doprostřed asi Jarolím, když eště něco předvede, Voleš taky nebyl špatnej, snažil se, nekazil. Kalič dneska výbornej, lítal jak turbomyš, přirával, centroval. Milan Ivana klasicky úplně marnej a hlavně pomalej. Na Blažkovi je vidět, že je technik, s balónem si dost rozumí, ale potřeboval by nabrat eště kondici. Jasná volba dopředu je David Střihavka, rychlej, průraznej, umí hlavou a má i dorej výběr místa ve vápně. S nim můžem hrát v klidu na jednoho útočníka, ale myslim, že by si dobře rozuměl s technickym Šenkym. takže moje ideální sestava je taková: Vaňous - Ferry, Laty, Erich, Mates - Dan Pudil, M. Jarolím, Tavares, Kalič - Šenky, David Stříha nebo se Šmícou na jednoho útočníka a to Davida Střihavku. Šmíca už bude hrát jedině podhrota nebo uprostřed, protože lajnu by neuběhal. No a uvidíme jak se uzdraví Jandys, kterej by byl ve formě ideál napravo. No a co sem viděl poslední půlhodinu ten Tottenham dneska, tak z nich vyzařuje opravdu velká síla, ale zase na druhou stranu proti nám nebudou hrát jako proti ManU, teda zezadu na breaky. blbý je, že začínáme doma. Oni sou v Londýně schopný zvrátit jakýkoliv výsledek ze Strahova. . . Ale hrát se dá s každym a jako proti Ajaxu my můžem jenom překvapit.
    Rozhodně bych to neviděl nějak černě jako někteří tady i na officwebu. Příprava je prostě od slova připravit se. Je potřeba zkoušet hráče, kteří toho spolu zatim moc nesehráli a různé sestavy, to má k ideálním výkonům dost daleko. Ve druhý půli, kdy se sestava asi nejvíc blížila k té ideální, to byl slušnej herní projev, vytvořili sme si šance a Příbram jsme skoro do ničeho nepustili. Jedno břevno a asi 3 šance bohužel vedle. Já prostě věřim, že v mistráku to proměníme...

    • Re: Mý dnešní dojmy ze Strahova:

      martin08     před 17 lety 02.02.2008 19:47 |  
      0 0

      podle me je teda lepsi ze zaciname doma..aby vubec mel Tottenham co zvracet.. (:

  6. Re: Slavia - Příbram 1:1

    KING25     před 17 lety 02.02.2008 22:06 |  
    0 0

    Tak dneska jsem si taky pěkne vymrznul na strahově a neviděl bych to přes ty naše výsledky v přípravě černe. Ta kvalita je tam vidět. Matěj byl dneska jasně nejlepší a vypadá to, že má zase do fotbalu chut, jakou měl na začátku téhle sezony. Dobře zahrál i Pudil, Jarolím, Černý, Střihavka, Tavares, Kalivoda, Latka. Je jasný, že mistrovské zápasy budou o něčem jiném...vždyt kolik jsme dneska udělali faulů?..Myslím, že bych je spočítal na jedné ruce. Prostě nasazení bylo dost slabé od nás narozdíl od Příbrami, která se chtěla vytáhnout. Což bylo patrné i při pohledu na střídačky. Na příbramské každou chvilku řval trenér na své hráče kam si mají naběhnout atd a při pohledu na naší střídačku by se dalo říct, že hráčům do toho nikdo nekecal :-)

  7. Re: Slavia - Příbram 1:1

    Eluin (přítel SN)     před 17 lety 02.02.2008 22:35 |  
    0 0

    Uvidíme proti Kladnu, ale musím se přiznat, že mi ty remízové výsledky (v lepším případě) už trochu vadí... Přeci jen dobré jméno klubu je dobré jméno klubu. Na žádném z přípravných zápasů jsem bohužel nebyl, takže mohu soudit jen z on-linu a z reakcí ostatních fanoušků (a propos, díky za ně). Zdá se mi, že naše hra nejvíce postrádá nasazení a důraz, což by snad mohly vyvolat mistrovské zápasy. Uvidíme..

  8. repre

    (host)     před 17 lety 02.02.2008 23:02 |  
    0 0

    sice to sem vubec nepatri ale newim kam to napsat(na superslavii sem dostal banana a vubec newim za co) to je proste strasny co tam dela kleki-petra s kostetem....oni povolaj ze spartanskyho becka kudelu...zadnej svec, suchej...proste kudela....ja se jednou vozeru a asi je oba magory zastrelim...

    • Re: repre

      (host)     před 17 lety 02.02.2008 23:32 |  
      0 0

      Kúdela - to už je totální vtip pana Košťála. V lize i v ciyině je cca 25 lepších hráčů, kteří by mohli hrát +- na jeho postu a lépe - Suchý, Latka, Švec, Frejlach, Bílek patří mezi ty nejlepší. Nemá cenu se rozčilovat - místo reprezentace můžou rovnou reprezebtovat pouze hráči Sparty, klidně i ve svym dresu. Já už čtyři roky nefandim české repre, přeju Švýcarům, Francouzům, Holanďanům a všem týmům na MS z Afriky. Protože moje nenávist ke Košťálovi je silnější než touha fandit týmu AC Sparta Praha, pouze s pozměněným názvem na ČR. Trenérem po Brucknerovi bude Bílek, Poborák setrvá na scé funkci, asistent Siegl a repre by se mohla profilovat jako béčko Sparty, hráli by tam ti, kteří se neprosadí do Áčka, tj. Kúdela, Jeslínek a další kluci. Koneckonců, brzy se postaví stadion pro 40 tisíc lidí, bude to na letné paráda. Košťále, boží mlýny melou pomalu, ale jistě. Ty se budeš v pekle smažit uplně neskutečně.

      • Re: repre

        (host)     před 17 lety 02.02.2008 23:46 |  
        0 0

        a tak vis co ale az si potom budou davat pratelaky tak kdovi kde bude deBilek sedet...jestli u repre nebo v sralty...nebo si sedne do stredovyho kruhu spolecne s kostetem do kresla a budou mit vsechno hnedka z prvni ruky....

        • Re: repre

          (host)     před 17 lety 03.02.2008 00:10 |  
          0 0

          nápodobně...já už taky zápasy repre nějak neprožívám. je to nehorázná šaškárna - cirkus. jóó, afričani jsou hustý:)))

          • Re: repre

            (host)     před 17 lety 03.02.2008 09:57 |  
            0 0

            ale jako ja mam repre rad a proto me sere co se tam deje... kez by tam byl treba Murinho, nebo Wenger :-D bych klidne poradal verejnou sbirku na jeho plat

            • Re: repre

              (host)     před 17 lety 03.02.2008 10:34 |  
              0 0

              ceska reprezentace pro me neexistuje a nebude existovat do doby dokud budou tihle mafiani povolat takovyhle kopyta... fandim nasim bratrum slovenskym

              • Re: repre

                (host)     před 17 lety 03.02.2008 10:51 |  
                0 0

                moji bratri slovaci tedi rozhodne nejsou

                • Re: repre

                  (host)     před 17 lety 03.02.2008 11:40 |  
                  0 0

                  driv sme byvali spolecni CeskoSlovensko proto bratri;)... a tam aspon se neboji povolat slavisticky fotbalisty

                  • Re: repre

                    (host)     před 17 lety 03.02.2008 11:48 |  
                    0 0

                    driv,driv jsme taky byli Rakousko Uhersko a nemusim porad poslouchat kdo vsechno jsou nasi bratri. Slovaci jsou proste cizaci jako ostatni

                    • Re: repre

                      (host)     před 17 lety 03.02.2008 14:31 |  
                      0 0

                      Nechápu, co máte proti Brucknerovi. Že nestaví slávisty? A Jarolím snad jo?

      • Re: repre

        bongor     před 17 lety 03.02.2008 21:34 |  
        0 0

        to hochu není žádnej vtip,ale ukázka,co si jeden bolševik může dovolit udělat s celým českým fotbalem.Zkouší,co vlastně mu všechno projde
        je to drzá myš,která myslí,že ji kocour nikdy nedostane.Tohle nepíšu o
        Kleki Petrovi,ten možná tu nominaci ani neviděl,protože to by i na něj bylo trochu silný kafe.

        • Re: repre

          (host)     před 17 lety 03.02.2008 22:14 |  
          0 0

          treba nominaci jako papir videl...ale neprecet to ptz uz na to nevidi....rekne ze povola suchyho a kostal napise kudela...takze suchej uz je v repre vlastne pres rok...prvne ho koste prepsal na simunka....potom ho prepsal na kadlece...a svece prepsal na kladrubskyho...

          • Re: repre

            bongor     před 17 lety 04.02.2008 19:24 |  
            0 0

            Je to pakáž,nic jinýho se na to nedá říct.

  9. Re: Slavia - Příbram 1:1

    Pekacz     před 17 lety 03.02.2008 14:05 |  
    0 0

    No byl sem na obou zápasech a teda, zatim nic moc, v prvním - první pule dobra ... ve druhym - druhá pule dobre.

    Jinak takový nic moc, ale když vezmu v uvahu to, že udajne byli kluci po dvoufazovym treninku, tak to jeste slo =)

    Jinak co se tyce posil, tak nejlepsi a neplatnejsi jednoznacne STRIHAVKA. Na to jak je vysokej, je i pohyblivej a rychlej a neboji se prejit pres obrance. A navic ma uzasny hlavicky.

    A jako druhej JAROLIM. Tvorivyho, stredniho zaloznika (ikdyz KJ ho bohuzel cpe na pravo) jsme potrebovali jako sul. Techna, neboji se balonu, chce hrat.

    Kdo se mi naopak vubec nelibi, tak to jsou CERNY, sice mel ten druhej zapas docela dobrej, ale proste mi nesedi. A navic si to u me hodne, ale hodne kazi tim, jak teatralne pada. Sebemensi kontakt a jde k zemi. Jeste doztahne ruce, roztahne nohy, spadne na znak a jeste u toho rve, jak kdyz ho na noze berou. TO TEDA NE!

    A pak taky KUBASEK, tenhle nakup fakt doted nechapu. Podle me neni vubec jistej pri vybezich. A Divis je prinejmensim stejne dobrej.

    • Re: hustýýýý!!!!!!!!!!!!

      (host)     před 17 lety 04.02.2008 08:51 |  
      0 0

      Asi chtěli říct:To s fotbalem nesouvisí,víte jak bysme už museli vypadat my?

  10. Re: Slavia - Příbram 1:1

    TomsS     před 17 lety 04.02.2008 07:14 |  
    0 0

    Abych byl upřímný, výsledky přípravných utkání, ač se nedají srovnávat se soutěžními, mě už značně děsí. Produktivita v útočné fázi je zoufalá. Já jen doufám, a snad ne naivně, že se útok probere.

  11. Re: Slavia - Příbram 1:1

    TomsS     před 17 lety 04.02.2008 07:14 |  
    0 0

    Abych byl upřímný, výsledky přípravných utkání, ač se nedají srovnávat se soutěžními, mě už značně děsí. Produktivita v útočné fázi je zoufalá. Já jen doufám, a snad ne naivně, že se útok probere.

    • Re: Slavia - Příbram 1:1

      (host)     před 17 lety 04.02.2008 10:58 |  
      0 0

      zdravim vas a navic i Vas Marku , mate krasnou dcerku a zrejme Slavistku k tomu, na tom hokeji byla uzasna, ale vazne, v sobotu uz se bylo na co divat , utkani bylo zajimavre, rychle , uroven jiste dosahla kvality nasi prvni ligy, jenze opet se nepodarilo nadejne hrane utkani dotahnout do prijatelneho konce, proc, tj otazka se kterou si lame hlavu Kj i ostastni fanousci, podle mne je proste hlavni pricinou obrovska obmena v tymu i marodka, ktera snad ale neohrozi start nasich opor v uvodu sezony/Smica. Drizhal/, sami hraci si zatim z vysledku velkou hlavu nedelaji a tak doufam, ze jim dobra nalada vydrzi i po utkani s Totenhamem. Mezi perlicky utkani lze zaradit i pritomnost bose Pribramskeho fotbalu Starky, ktery jiste dela jiz vse v zakuluisi pro navrat sveho tymu do prvni ligy. Co mne zaujalo i pritomnost ligovych sudich na utkanich hojne disklutujicich o napadeni dnes uz byvalych sudich sudich Jary a Kralovce, ktere oni davaji spise do souvislosti se svou obchodni cinnosti , ale v zakulisi se spise mluvi o odplate jedne skupiny hooligans nejmenovaneho klubu, kterym oba panove pili dlouho krev. Zajimave info v teto kauze je i to , ze oba by meli vyhledove pusobit jako delegati v prvni lize a Jara navic i v mezinarodnim fotbale, o funkcich v krajskych svazech a velkem vlivu na nominace rozhodcich do ceskych a prvoligovych soutezi nemluve, u Jary se casto zminuje i napojeni na jeden ligovy klub. Docela jsem zvedav na ctvrtek kdy nasi hraji generalku proti kladnu, doufam, ze kluci skutecne tentokrat vyhraji , abychom nemeli pred Totenhamem kalhoty v pr,,,,,, Uspojkojil mne az hokej i kdyz navsteva i prubeh byly hodne nudne, presto zase diky pratelum , nudno nebylo a vse se v legraci obratilo i pri dobrem pivku. Jiri

      • Re: Slavia - Příbram 1:1

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 04.02.2008 11:50 |  
        0 0

        Vidim Jiri, ze tentokrat ti chaby vysledek moc nepokazil naladu, znamena to, ze hra nebyla az tak zla nebo tedy tym vypada pozitivne naladen..? No s Tottenhamem nebude asi stacit pozitivni nalada, bude to tvrda prace... esli budes mit cas, tak treba napis, kdo zahral, bohuzel jsem se nemohl prijit podivat..

        • Re: Slavia - Příbram 1:1

          (host)     před 17 lety 04.02.2008 12:04 |  
          0 0

          Vysledek byl skutecne spatny, ale hraci konecne bojovali, mel jsem pocit ze konecne chteji vyhrat, no s temi hraci si mne zaskocil, ale asi napisu v utoku Strihavku, to je prinos pro svou vuli bojovat a hru hlavou, v zaloze mi pripada nejlepsi Tavares neobvykle jisty a snazici se jit dokonce i do souboje a v obrane pracuji spise srdcem Martim Latka, je micove jisty , ale chybi mu trochu rychlost a osobne to predpokladane slozeni obrany Brabec , Latka je pro mne osobne trochu nejiste, u golmanu fakt nevim, vlastne nemeli moznost si poradne zachytat snad Vorel, ano kabina je skutecne dobre naladena, zvlada i geniality p. Blazka a je az s prekvapenim, ze hraci ho berou spise jako spestreni. Presto u mne urcity stin pochyb pretrvava, jak se tym vyrovna s tim, ze neodehral ani jediny zapas v one idealni sestave , ze neni jasna brankarska jednicka, ze mnoho hracu opet provazeji zdravotni problemy, tady jeste poznamka, nekdo psal v diskuzi , ze je to same jako za dr. Barny, neni problemy se resi hned, vysetreni i nasledna pece je dalko intenzivnejsi. Jiri

          • Re: Slavia - Příbram 1:1

            (host)     před 17 lety 04.02.2008 14:17 |  
            0 0

            Dobrý den Vám všem,
            pane Jiří tentokrát s Vámi souhlasím v dosti pohledech. Vzhledem k tomu terénu co byl, tak příště možná ubude některých nepřesností. Latka je opravdu trochu otazník (rychlost), snad se to ještě vylepší. Brabec byl jistější. Tavarez souhlas, moc dobrý. Mám nedobrý pocit z Hubáčka, nějak mu to nešlo (jakoby nezapadal do té rychlosti připhávek .. nevím můj názor) Pudil daleko lepší. No a Černý, rozdíl mezi ním a M.Jarolímem znatelný. Jarolím opravdu dobrý. Škoda, že Toleski nemohl a Šenkeřík taky ne. Střihavka bude dobrý a hlavně jeho práce ve vápně bude znát. Umí najít si míč a chce hrát. U MUDr. Barny si myslím, že nejsme lékaři nikdo a tak je to jen v rovině nějakých názorů či spekulací. Přijmu radši to, že snad bude líp a zranění se nám vyhnou, i tak jich máme dost a dost. No uvidíme ve čtvrtek, ale když jsem si pak pustil ze záznamu zápas Tottenhamu s M.U., tak jsem si řekl "chlapi to bude dřina". Sokrates 55

            • Re: Slavia - Příbram 1:1

              martyni (přítel SN)     před 17 lety 04.02.2008 15:15 |  
              0 0

              Jiri, Sokratesi, diky za postrehy, tak doufejme, ze to zacne slapat i na hristi, bylo by dobre kdyby se Strihavka chytil i golove, je to urcite typ hrace, ktereho jsme potrebovali, kdyz KJ nedaval sanci Necidovi, obrana - zde tezko rici, mne se tam dere porad Suchy-Brabec, ale Latka je urcite taky vyborny bek, zajimavy je srovnani Sokratesovo u posil Cerny - Jarolim, zvlast na Cerneho byvaji dost protichudne nazory, ja osobne nemam moc rad typy zalozniku, o kterych se rika, ze jsou "technicti a tvurci hry", vzdy je dulezite, jestli takovy hrac hraje i s patricnym durazem a pro tym, tedy i dozadu, jsem zvedav jak tohle bude napr. u Cerneho platit. zdravim, M.

          • Re: Slavia - Příbram 1:1

            bongor     před 17 lety 04.02.2008 19:31 |  
            0 0

            No Jirko,Ty jdeš do sebe ,napsal jsi to dobře.Jen tak dál.A nezapomeň!Za jeden a půl měsíce jdeme na pivo.

  12. Re: Slavia - Příbram 1:1

    (host)     před 17 lety 04.02.2008 16:09 |  
    0 0

    Tak mám dobrou zprávu pro slávistickou veřejnost.Trenér reprezentace do 17 let Josef Pešice konečně nominoval našeho talentovaného kanonýry Jana Pázlera.Zatím byl vždy náhradníkem,už jsem si myslel,že nominace dělá pan Koštál.Ale Jozef Pešice chce postoupit na závěrečný turnaj,a protože potřebuje střelce,tak konečně dostane šanci Honza Pázler.Spolu s ním je v nominaci ze Slávie Petr Kolařík a Petr Kučera.Tato jména si zapamatujte,brzy budou patřit k oporám A týmu,jsem o tom přesvědčený.Jinak útok Pázler,Kadlec,Štourač má mimořádnou kvalitu.Věřím,že se repre do 17 let na závěrečný turnaj kvalifikuje,i když má těžkou skupinu.

    Pokud jde o A tým,myslím,že je předčasné dělat nějaké velké závěry,když je spousta hráčů na marodce.Nějaký úsudek o hře mužstva si budeme moci udělat tak po čtyřech,pěti kolech.Přípravným zápasům bych velkou váhu nepřikládal.

    Některé závěry si můžeme udělat už dnes.Je třeba stavět hráče na posty,kde jsou platní.Jarolím musí hrát ve středu zálohy,ne na kraji.Trpí tím hra celého týmu.Suchý je hráčem do obrany,na postu defenzivního záložníka není pro tým takovým přínosem jako na postu stopera.Nahradit Vlčka a Švece nebude jednoduché,jak si kdo myslel.Vlček pracoval výborně i v defenzívě,spoustu toho naběhal,jeho rychlost nám hodně pomáhala,například při získávání standardních situací,pracoval na obrovském prostoru.Švec hrál jednoduše,ale chytře.Nedělal hloupé fauly a uměl pokrýt klíčové hráče soupeře.navíc byl platný při zahrávání standardních situací.

    Achilovou patou je post levého beka.Hubáček nemá rychlostně,ani technicky na to,aby byl přínosem pro naši hru.Experimenty s Pudilem se neosvědčily.Jedinou variantou je Dříždal,i když to má přes nohu.Variantou je i možnost hrát pouze na tři obránce.Každopádně to chce už na jaře vytipovat potenciální hráče na tento post.V létě by mohlo být pozdě.Z odchovanců by na tomto postu mohli dostat šanci Starý s Dostálem,uvidíme,jak si povede Held v Sokolově.V lize moc hráčů na tento post není,je to problém většiny týmů.Kaufman,Kubáň,Lecjaks jsou nedostupné zboží.To samé Pekárik.Variantou by mohlo být hostování Šourka v Jihlavě a Cihláře u nás.Poslední variantou je získat nějakého kvalitního levého beka ze zahraničí.Ale to nebude tak snadné.Každopádně bych se v létě rozloučil s Šourkem,který mě nepřesvědčil a na pozici čtvrtého stopera bych vybral nějakého talentovaného odchovance jako jsou Čmovš,Kolařík.Hrou Šourka jsem zklamaný.

    Tak snad se všichni marodi dají brzy do pořádku,a v zápase s Totenhamem předvedeme hru,která od Slávie na jaře očekáváme.Kombinační fotbal s rychlým přechodem,dobrou defenzívou,pohybem bez míče a kvalitní koncovkou.Velkou ztrátou je zranění lajnových hráčů Jandy a Šventa.Pro náš herní systém jsou nesmírně důležití.

    • Re: Slavia - Příbram 1:1

      (host)     před 17 lety 04.02.2008 16:15 |  
      0 0

      No, třeba na levého beka koupíme Šmída. Už ho nominovali doreprezentace U-21. Tantalos

      • Re: Slavia - Příbram 1:1

        (host)     před 17 lety 04.02.2008 16:32 |  
        0 0

        Zdravím Tě,Tantalosi.Je otázka,jestli by se chtěl Michal vrátit.A pokud ano,kolik by požadoval Poborský.Škoda,že v létě odmítl prodloužit smlouvu,zvláště když vidíme,jak na tomto postu hoří Hubáček.Třeba se Šmíd vrátí.Nominace do U-21 mu může psychicky pomoci,dodat sebevědomí a na jaře se to projeví na jeho výkonech.

    • Re: Slavia - Příbram 1:1

      quelhar (admin)     před 17 lety 04.02.2008 17:11 |  
      0 0

      Ja bych do toho teda nechtel moc kecat, protoze informace o juniorech mam jenom utrzkovite, ale Cmovs myslim neni odchovanec. Pokud vim, tak je hracem Slavie pul roku. Ale to je jen takova poznamka pod carou. Jak pises, nedelal bych predcasne zavery a to ani v pripade Jarolima na kraji zalohy a Sucheho a Pudila na novych postech...

      • Re: Slavia - Příbram 1:1

        (host)     před 17 lety 04.02.2008 18:32 |  
        0 0

        Ale ve Slavii hostoval už před přestupem