O Slavii

Švec přestoupil do Heerenveenu

Defenzivní záložník Michal Švec přestoupil do nizozemského Heerenveenu. Dnes úspěšně prošel zdravotními testy a podepsal smlouvu na čtyři a půl roku.

Slavia by měla údajně inkasovat částku kolem 2 milionu euro, klub přesnou sumu nezveřejnil.

"S Heerenveenem jsme se domluvili na adekvátní přestupní částce. Michalovi bych rád poděkoval za práci, kterou ve Slavii odvedl a popřál mu hodně sportovních úspěchů v novém angažmá," uvedl generální ředitel Slavie Petr Doležal.

Michal Švec se narodil v Praze a v březnu oslaví své jednadvacáté narozeniny. S fotbalem začal v šesti letech v týmu SK Uhelné Sklady. V roce 1997 se přesunul do Slavie, kde zůstal doposud. Poprvé si za první mužstvo zahrál v šestnácti letech v utkání Poháru UEFA na hřišti Levski Sofia a předvedl skvělý výkon. Od té doby odehrál v A týmu 67 ligových zápasů, kromě toho prošel reprezentacemi do 16, 17, 19, 20 a 21 let. Absolvoval již devětačtyřicet reprezentačních startů.

Komentáře (103)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Švec do Heerenveenu?

      (host)     před 17 lety 31.01.2008 10:30 |  
      0 0

      Nevim co pouzivas za prohlizec, ale u Firefoxe mi staci vypnout a zapnout prohlizec...

      • Re: Švec do Heerenveenu?

        (host)     před 17 lety 31.01.2008 12:38 |  
        0 0

        Mě to vždycky po jednom dnu de znovu hlasovat

      • Re: Švec do Heerenveenu?

        (host)     před 17 lety 31.01.2008 12:41 |  
        0 0

        A pokud si do Firefoxu pridas rozsireni "View Cookies", nepotrebujes ani vypinat a zapinat prohlizec.
        Jinak: Je to necestne a nesportovni :-)

  1. Re: Švec do Heerenveenu?

    (host)     před 17 lety 31.01.2008 08:48 |  
    0 0

    Furt lepší než ho poslat na hostování do Liberce.

  2. Re: Švec do Heerenveenu?

    (host)     před 17 lety 31.01.2008 09:05 |  
    0 0

    Tak to by byla pro Slavii obrovská škoda. Michal má velikou smůlu na zranění, ale i tak si myslim, źe to může ještě dotáhnout daleko. Cenu sice Richi odhadl, ale jestliže nepotřebujeme prodávat, tak bych takovou ćástku považoval za nedůstojnou nabídku za reprezentanta, kterej toho přes svůj věk má tolik odkopáno v lize i v pohárech. Jinak ale, Heerenveen považuji za vhodné mužstvo pro další Švecův růst, ale při podobně nízké ceně bych trval na vysokých procentech z dalšího prodeje. Určitě to nebude jeho konečná stanice.
    Co se týká nahraditelnosti, tak Tavares a Gebre, by mohli stačit,na post def. záložníka, ale stejné by mi ten Švícko tak nějak lidsky chyběl. Co se týká Rajnocha, tak to je určitě velice kvalitní hráč, ale nevim, jestli požadavky Boleslavy budou akceptovatelné pr Slavii.
    Přeji Michalovi i vedení Slavie, bay zvolili tu nejlepší cestu, kde bude na konci titul pro Slavii a spokojenost pro Švece.
    LordEdmund

    • Re: Švec do Heerenveenu?

      (host)     před 17 lety 31.01.2008 13:47 |  
      0 0

      Míša, kluk k nezaplacení, není tak moc vidět, ale tu černou práci, kterou vždy pro mančaft odvede je k nezaplacení. Třeba Matějovský, ten se díky němu vůbec nedostal ke hře, i v pohárech ukázal, že dokáže "vygumovat" i mnohem větší hvězdy. Jeho petencionál je v TOP klubech. Toho mi taky bude líto a zas náš odchovanec:o( odejít ivana, černý, nerve mi to žíly, Michal mi chybět bude a ta cena taky neni odpovídající. amon

      • Re: Švec do Heerenveenu?

        mitsu     před 17 lety 31.01.2008 15:46 |  
        0 0

        presne tak,misi je skoda a bude mi chbyte i lidsky.vzpominam jak v sestnacti vybeh na travnik proti levski a hral vyborne!sice ted posledni dobou moc nehraje,ale mam ho snad radsi nez koholi jineho, mozna proto ze v acku je uz od sestnacti a myslim ze je i lepsi nez jeho velkej kamarad suchac, kterej ted ma ale momentalne asi vetsi cenu.misi bude obrovska skoda.jak uz tu bylo psano, takhle vygumovat TOP hrace ve slavce nikdo neumi a tavarez na nej v defenzivni cinnosti nema!a navic je mladsi

  3. Re: Švec do Heerenveenu?

    (host)     před 17 lety 31.01.2008 09:09 |  
    0 0

    Já jsem to nikde ve Sportu zatím nenašel..

      • Re: Švec do Heerenveenu?

        (host)     před 17 lety 31.01.2008 09:45 |  
        0 0

        Dík, už to mám.

  4. Re: Švec do Heerenveenu?

    martin08     před 17 lety 31.01.2008 09:59 |  
    0 0

    Asi by jsem ho dokazali nahradit Tavaresem ale meli by jsme uz jen 1defenzivniho zaloznika, a zase ho prodavat a to co by jsme dostali dat MB za Rajnocha me prijde zbytecny..

    • Re: Švec do Heerenveenu?

      (host)     před 17 lety 31.01.2008 12:16 |  
      0 0

      švec je mladej a potřebuje motivaci.to v herevenu bude mít a tam se asi prosadí víc nez u nás ve slavii.kdežto rajnoch ten uz je hotovej a zkušenosti má

      • Re: Švec do Heerenveenu?

        (host)     před 17 lety 31.01.2008 12:22 |  
        0 0

        dvě mega eur je cca 50mega a jestli chce MB za Rajnocha 20-30 mega nema tenhle obchod smysl protoze na tom skoro nic netrhnem

      • Re: Švec do Heerenveenu?

        (host)     před 17 lety 31.01.2008 12:36 |  
        0 0

        To myslíš vážně? Švícko už toho odehrál na špičkové úrovni desetkrát víc než Rajnoch

        • Re: Švec do Heerenveenu?

          (host)     před 17 lety 31.01.2008 14:14 |  
          0 0

          já to myslim tak,že švec je mladej a neměl by moc šanci se tu prosadit.pšenka by mu moc nepokvetla kdyby jen seděl.je to dobře!!!

    • Re: Švec do Heerenveenu?

      (host)     před 17 lety 31.01.2008 12:35 |  
      0 0

      Defenzivního bude hrát Sucháč, pač do obrany se vrací Latka.

      • Re: Švec do Heerenveenu?

        (host)     před 17 lety 31.01.2008 13:52 |  
        0 0

        Sucháč ale jeko defenzivní štít ve Slávii neodehrál jediný dobrý zápas!

        • Re: Švec do Heerenveenu?

          (host)     před 17 lety 31.01.2008 14:25 |  
          0 0

          Ale jo, na Anderlechtu mu to celkem šlo.

  5. Re: Švec do Heerenveenu?

    Eluin (přítel SN)     před 17 lety 31.01.2008 10:08 |  
    0 0

    Tak odhadovaná částka je nízká, za tuto cenu je odchod takového kvalitního a navíc talentovaného hráče příliš drahou záležitostí. Rajnoch je kvalitní hráč, ale...Švec je s týmem sehraný což také hraje svoji roli

    • Re: Švec do Heerenveenu?

      (host)     před 17 lety 31.01.2008 15:18 |  
      0 0

      Opravdu ? spis by tam sedelo Svec je stale zraneny, nez sehrany :) mam ho kluka rad je to slavista, ne jak ti novy, ale ta zraneni mu strasne srazej hodnoceni :/

  6. Re: Švec do Heerenveenu?

    (host)     před 17 lety 31.01.2008 10:14 |  
    0 0

    cena je 2,75 mil. EURO

    • Re: Švec do Heerenveenu?

      (host)     před 17 lety 31.01.2008 12:10 |  
      0 0

      No jestli to neni kec a Michal chtěl vážně pryč, tak je to slušný....

      • Re: Švec do Heerenveenu?

        (host)     před 17 lety 31.01.2008 15:36 |  
        0 0

        tak je to 2,45

  7. Re: Švec do Heerenveenu?

    (host)     před 17 lety 31.01.2008 10:19 |  
    0 0

    ted zpětně sem asi chytrej ale dyž mára suchý hrál ted na soustředění furt def. záložníka což je i jeho opravdové místo..tak celkem dobrý.. takže trener ví o přestupu celkem dlouho dyž celý soustředění už tam mára hrál, cena bych řek že je vyšší ale alternativy jsou, neva

    • Re: Švec do Heerenveenu?

      (host)     před 17 lety 31.01.2008 10:40 |  
      0 0

      vzhledem k cetnosti zraneni je bohuzel cena opravdu takova mara ma smulu na zraneni furt neco kotnik, otresy mozku... nebyt zraneni byl by jinde

      • Re: Švec do Heerenveenu?

        (host)     před 17 lety 31.01.2008 10:46 |  
        0 0

        Jenze Svec nemiva unavova zraneni,ale spise zraneni z nasazeni,proste do vseho vletne jako lokomotiva.No ale ty dva otresy plus kotnik asi cenu srazi hluboko,na druhou stranu takovej Roben...:)

  8. Re: Švec do Heerenveenu?

    (host)     před 17 lety 31.01.2008 10:21 |  
    0 0

    Tak Švícko mi bude (pokud odejde) chybět,protože ten se vždycky rval co to šlo.Což si myslim u nas v lize moc obvykle neni.A ta cena,to je snad vtip ,ne?No nevim.petr

  9. Re: Švec do Heerenveenu?

    KING25     před 17 lety 31.01.2008 10:33 |  
    0 0

    No Přestup mu přeju a věřím, že ho už konečně opustí ty zdravotní trable.

  10. Re: Švec do Heerenveenu?

    mart     před 17 lety 31.01.2008 10:45 |  
    0 0

    zajimave, ... ovsem castka neni valna :(.
    Bude to stacit na Rajnocha?
    Mozna proto zkousel KJ Suchace v zaloze(?).
    A na zaver moje obligatni otazka : " Co je (k sakru) s Lovrem???!!
    (Vulice myslim :).mart

    • Re: Švec do Heerenveenu?

      (host)     před 17 lety 31.01.2008 10:58 |  
      0 0

      Na Rajnocha by to stačit mělo. Pokud budou i nějaká procenta ze Švíckova příštího přestupu, viděl bych to pozitivně. Určitě lepší než kdyby šel dělat pátého náhradníka někam do Realu.
      Pro Michala je to určitě vzestup, mohl by počítat s lepším klubovým zázemím i atmosférou, byl by víc vidět v Evropě. Doma jsou všichni prorokem, jenom když se kamenuje.
      Tantalos

      • Re: Švec do Heerenveenu?

        (host)     před 17 lety 31.01.2008 11:27 |  
        0 0

        Procenta z dalsiho prestupu tam urcite budou - to je samozdrejmost u mladych hracu. Ta cena odhadnuta Richim je myslim, spravna. Ale problem je, ze jsme vsichni zblbly z castek co nam predkladaji media jako 130 za Simunka, Fenina, Kaloudu. A pak Fenin v rozhovoru rekne, ze ve skutecnosti jsou ty ceny polovicni :-) A pak tady nekteri z nas kritizuji vedeni jak prodavame levne atd. Filipos

        • Re: Švec do Heerenveenu?

          (host)     před 17 lety 31.01.2008 13:18 |  
          0 0

          to jsou ceny jen kdyby hráč hrál pořád základ, dával goly, hrál v pohárech a přestup by byl desetkrát tolik.. pak by se to a ani to ne mohlo vyšplhat někam k vyšším částkám.. jinak to neni tolik.-.-

  11. Re: Švec do Heerenveenu?

    quelhar (admin)     před 17 lety 31.01.2008 10:47 |  
    0 0

    Stejne jako Anonym vyse si myslim, ze timto prestupem dava smysl, ze Marek Suchy hral v priprave casto v zaloze. Kazdopadne me to mrzi. Myslel jsem, ze tuto zimu jsme uz trosku nekde jinde, nez v pozici, kdy jednoho z klicovych hracu prodame 14 dni pred zacatkem sezony a pote, co absolovoval kondicni pripravu a herni soustredeni.
    Navic, jestli jeho cena bude skutecne jen 1.5M Euro... To neni zadna super lukrativni cena. Nerekl bych, ze je Mario Holek o tolik lepsi nez Svec, i kdyz prestupni castky na vychod a na zapad nelze moc srovnavat.
    Budu doufat, ze ten prestup nevyjde a Michal odejde treba az v lete.

    • Re: Švec do Heerenveenu?

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 31.01.2008 10:55 |  
      0 0

      co se herni kvality tyce, castku bych videl mnohem vyssi...jenze ten zdravotni stav, obavam se, ze cenu dost snizuje

      • Re: Švec do Heerenveenu?

        (host)     před 17 lety 31.01.2008 11:09 |  
        0 0

        neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :-((((((((((((((((((((

        jeste 2 3 roky u nas.... :-( jinak prodat za 100 melounuuuu minimálně!!!! Dyk má nejvíc odehráno.... :´(
        urs

        • Re: Švec do Heerenveenu?

          (host)     před 17 lety 31.01.2008 11:35 |  
          0 0

          dyk mas mozna tak mezi nohama.troubi

          • Re: Švec do Heerenveenu?

            (host)     před 17 lety 31.01.2008 11:46 |  
            0 0

            hele nebud na me zlej jo? :-(

            dyk dyk foe

            urs

        • Re: Švec do Heerenveenu?

          (host)     před 17 lety 31.01.2008 11:41 |  
          0 0

          za 2-3 roku bude ze švece "invalida" to at se radši až jako hráči herenv......

  12. Re: Švec do Heerenveenu?

    martyni (přítel SN)     před 17 lety 31.01.2008 10:53 |  
    0 0

    no přiznám se že je to muj oblíbenec, občas bývá sice kritizován za špatnou ofenzívu, koneckonců jako každej defenzivní založník, ale myslím si, že je to dany tím, že Michal vždy měsíc nehraje a měsíc hraje, nemá čas získat sebevedomí i pro hru dopředu. Jinak je to hrozně platnej hráč a já trvám na tom, že náš nejlepší defenzivní záložník, vzpomenme na to, jak jsme po Arsenalu a Seville venku rikali, ze chybi durazna obrana a obetavost, to je presne to, co Michal tymu dava, vzdy jede na 100%, jak jsme se o tom mohli presvedcit s Arsenalem doma, kde to podle me byl on, kdo ukazal, jak se dohravaji souboje. Takze jestli odejde, bude mi chybet, Tavares ani Suchy ho podle me nenahradi, Tavares vypada na hristi vyborne, ale byva laxni a to muze rozhodnout zapasy, defenzivni zaloznik nesmi chybovat, Suchy je dobrej v pozicni hre, sedi mu stoper, ve stredu hriste mi prijde trochu ztracenej, no uvidime, Gebre je tez variantou, podle me dobrou. Na druhou stranu je fakt, ze s absenci Michala se musime vyrovnavat stale, kvuli tem jeho nestastnym zranenim, bude to kvuli nim mit v zahranici tezky, otazka je, zda se to neda resit treba nejakym dlouhodobejsim klidem ci operaci...

    • Re: Švec do Heerenveenu?

      (host)     před 17 lety 31.01.2008 11:10 |  
      0 0

      No, operací asi ne, když pokaždý marodí s něčim jiným :-)) Teď má podruhé kotník, předtím to byl 2x ořes mozku, nějakej ten nataženej sval...To je prostě smůla, která je dána způsobem jeho hry a možná i drobnou konstrukcí těla. Tavares, Suchý, Gebre...všichni ho mohou svým způsobem nahradit a pŕitom je kaźdej naprosto jinej hráč. Je fajn, že má KJ kam šáhnout. Vlastné i Latka by mohl hrát v záloze a třeba vyjde ten Rajny.
      LE

      • Re: Švec do Heerenveenu?

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 31.01.2008 11:12 |  
        0 0

        ja myslel na ty kotniky, krom jinych zraneni se tohle opakuje furt, to mi neprijde normalni, obavam se ze tam muze bejt neco chronickyho

        • Re: Švec do Heerenveenu?

          quelhar (admin)     před 17 lety 31.01.2008 11:19 |  
          0 0

          Chronicky ho kazdy treti zapas nekdo nakopne do kotniku ;o)

          Ale vazne, je pravda, ze Michal ma s kotniky problemy casto a asi to nebude nahoda... :o/

  13. Re: Švec do Heerenveenu?

    Gino     před 17 lety 31.01.2008 12:13 |  
    0 0

    2 - 2,5 mil. euro by byla solidnejsi nabidka... + nejake to procento z dalsiho prodeje - kolik se tak dava... 15%??

    • Re: Švec do Heerenveenu?

      (host)     před 17 lety 31.01.2008 12:44 |  
      0 0

      dava se tolik kolik si domluvis , muze to byt i 50% ale to asi neklapne nic méně myslim ze tech 30% by bylo solidnich

      • Re: Švec do Heerenveenu?

        (host)     před 17 lety 31.01.2008 14:35 |  
        0 0

        Zasvecene komentare za kolik jsou v teto fazi liche, jiste je , ze pokud Michal projde testy bude hracen Noru. Michal chtel Ze Slavie odejit , protoze po prichodu novych posil to vypadalo spise na lavicku a Slavia zase touzila prodavat, protoze po uspechu v lize mistru je o nase hrace solidni zajem. Za Jandu ktery je mimo se mluvilo o castce okolo 100 mil. korun. Misa ma v jednani cenu okolo40 az60 milionu s dalsi moznosti plneni az do castky 70 milionu. A Rajnoch, pred casem tuto moznost naznacil Kj, mluvil o konci ledna , sam hrac se vzjadroval znacne protichudne, jednou chtel prestoupit , podruhe ne, podle zakulisnich pramenu lezi jeho vykupni cena nekde meyi 30 az 35 milionu. Jenze bude zalezet na tom, jestli bude vubec chtit, protoze mu v Bolce znacne vylepsili stavajici kontrakt. Ale v zakulisi prosakuji i zpravy o domluve obou klubu. A tak nelze vyloucit, ze zacnem sezonu bez dalsiho prestupu a v pripade nutnosti jej udelame jeste do 15 unora, to je doba do ktere lze v Cesku v profesionalnich soutezich prestupovat. Prestup Svece je bomba. Paskuv klient trpi temer stalymi zranenimi kotniku a zajem Noru je udajne spojen s rostoucimi ambicemi tohoto tzmu i odchodz defenzivnich hracu. A ritom lze rici , ye Svec nemusel byt zdaleka jediny, velky zajem maji ruske celky o Sucheho , nabizeji neuveritelne castky okolo 120 milionu, ale maji smulu , Vandasuv klient seskripeni m zubu sveho manazera totiz chce na zapad nejlepe do bundesligy. Vedeni Slavie muselo prodavat, protoze ekonomicka situace je stabilni, ale stalese dotahuji resty z minulosti a navic finisuji prace na stadionu, kde financni toky tj. pujcky E Side pomahaji preklenout nektere problemy okolo stavby a momentalni financni situace. Presto az zas bude nekdo VOKIMU VYPRAVET NA CO NAM JSOU ODCHOVANCI MEL BY SI NA DNESEK DURAZNE VZPOMENOUT A ZNOVU CHVALIT PRACI TRENERU A BAFIKU NASI MLADEZE. JIRI

        • Re: Švec do Heerenveenu?

          (host)     před 17 lety 31.01.2008 14:57 |  
          0 0

          Heerenveen je v Holandsku! Geronimo6

          • Re: Švec do Heerenveenu?

            (host)     před 17 lety 31.01.2008 15:14 |  
            0 0

            ano po ste omluva. Jiri

            • Re: Švec do Heerenveenu?

              Gino     před 17 lety 31.01.2008 18:36 |  
              0 0

              jiri - je skutecne mozne, ze by byla vyjednana i castka kolem 30% z dalsiho prodeje? me se to zda nejak moc, kdyby ho pak prodali holandani za treba 150mil, tak by slavce priteklo dalsich 45mil... to se mi zda moc.

  14. Re: Švec do Heerenveenu?

    martyni (přítel SN)     před 17 lety 31.01.2008 14:16 |  
    0 0

    na idnes se ptaji Rajnocha, jestli se neco nedeje ohledne prestupu, odpovida podle vseho tajemne.. mozna dost lidi by bylo nadseno tim, ze prijde Rajnoch, za cenu odchodu Svece, ja nevim... kazdy to proste citi jinak, nekdo je automaticky nadsen z kazdeho noveho jmena, ktery prijde do tymu, nekdo je zdrzenlivejsi..priznam se ze jsem v tomhle konzervativni, pokud bych si mel vybrat, nedal bych prednost novemu hraci se "jmenem" pred hracem, kterej prokazal svou kvalitu a pro slavii mnoho udelal, navic kdyz v ni pusobi tak dlouho... no proste to tak beru, ze dlouholetej vztah ke klubu ma nejakou hodnotu a ze takovi hraci casto pro klub odvedou vic nez ti, kteri ten vztah nemaji. Jasne ze to neni vzdy pravidlem, klubismus u hracu neni nutny, jsou hlavne profesionalove, ale stejne v tom jistou hodnotu porad vidim. Takze treba u me to chvili trva, nez si novyho hrace oblibim, nekdy to jde rychle (Senky, Drizdal), jindy to jen tak nejde (Ivana). Nekomu je tu lito odchovancu, no je videt, ze treneri to maj trochu jinak nez fanousci - maji svoje oblibeny hrace, ktery treba driv vedli nebo ktery znaji a ty uprednostnujou proti tem, ktery treba pusobili v klubu pred nimi. Proto se nekteri divime, ze KJ veri treba vic Ivanovi, Markovi J., rad by Rajnocha, ackoli my zname a podvedome verime odchovancum... ale tak to je, KJ ma vztah k tem, ktere lepe zna, stejne jak nekteri z nas.. takovy pokus o smirlivou uvahu...

    • Re: Švec do Heerenveenu?

      quelhar (admin)     před 17 lety 31.01.2008 14:19 |  
      0 0

      Tak zrovna Michal Svec urcite neodchazi proto, ze by nemel trenerovu duveru, ale jinak s tvou uvahou souhlasim. Jestli prisla konkretni nabidka pro Svece (mozna ma navic ve smlouve uvedenou castku, za kterou ho Slavia uvolnit musi) a Svec souhlasi, tak asi nema smysl mu v odchodu branit. Nemyslim si, ze by zrovna Michala nekdo nutil k odchodu.
      No a kdyz uz odejde, tak je Rajnoch hrac, ktery je plnohodnotnou nahradou. Je to reprezentant (mozna naposled, pokud prestoupi do Slavie :o/) a kvalitu ukazal nejen na podzim. Nebudu po teto vymene skakat do stropu, ale myslim, ze na kvalite bychom netratili.

      • Re: Švec do Heerenveenu?

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 31.01.2008 14:26 |  
        0 0

        jasne, to s timhle souvisi mozna okrajove, mozna ne, spis me to tak napadlo, kdyz jsem se zamyslel nad tim, ze by Michal odesel a Rajnoch prisel, kvalitativne jsou zrejme srovnatelni, spis je to v rovine sympatii.. i kdyz..nelze vyloucit, ze samotny fakt, ze tu byl velky zajem o Rajnocha, mozna Svece trochu vic primel k uvaham o odchodu, preci jen post defenzivniho zaloznika mame obsazen i tak, takze by to byla prima konkurence...a je treba i rict, ze prestupy jsou fotbalovej zivot a v evrope se nekdy delaji uz kvuli tomu, aby se neco delo, aby hraci nebyli okoukani, ze:-))

    • Re: Švec do Heerenveenu?

      (host)     před 17 lety 31.01.2008 14:26 |  
      0 0

      martyni, mě je Švícka taky líto, třeba to, že ho neuvidim v novém Edenu,ale na druhou stranu , třeba je to jeho přání odejít a s tim pak moc nenaděláš.Moc do toho nevidíme a tŕeba to bude nakonec výhodné pro všechny strany. Narozdíl od jiných odchovanců si u něho můžeme zaškrtnout pomyslné políćko "odvedl ve Slavii kvalitní práci" :-) Něco ji dal, něco dala Slavia jemu.Pomohl k LM zahrál si LM. Takže takovej vyváźenej vztah.. Navíc pár kaček za ného bude a třeba i ten Rajnoch. I když asi na soupisku pro UEFU by se stejně nestihnul.LordEdmund

      • Re: Švec do Heerenveenu?

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 31.01.2008 14:37 |  
        0 0

        jojo, souhlas ve vsem. m.

      • Re: Švec do Heerenveenu?

        (host)     před 17 lety 31.01.2008 14:42 |  
        0 0

        Zdravim, Svicko proste chtel odejit, ta nabidka Noru prisla po Paskovych aktivitach z konce podzimu, kdy Norove jezdili nanasezapasy lize mistru. presto tak nejak nejsem vnitrne smiren s tim , ze uz tohoto opravdoveho Slavistu budu sledovat v televizi, na druhou stranu jsme od vedeni chteli normalni prodejni rezim/krasny vyraz/ a tak se nedivme, ze se v klubu konecne dari realizovat podobne veci a ze zacina konecne fungovat komunikace s manazery i kdzyz Paska byl za Lesky vyjimkou, umel se s nim dohodnout vzdy. Jiri

        • Re: Švec do Heerenveenu?

          martyni (přítel SN)     před 17 lety 31.01.2008 14:43 |  
          0 0

          jiri, holandanu, ne? ja jen nez ti zacne zas nekdo nadavat...:-)))

        • Re: Švec do Heerenveenu?

          (host)     před 17 lety 31.01.2008 14:46 |  
          0 0

          Jiri,...a jak to tedy bude..je to kachna..nebo je opravdu na prestupu..?


          a cena?...osobne myslim ze 1.5 E neni tedy uplne to co by opravdu mohl stat
          Martin

          • Re: Švec do Heerenveenu?

            (host)     před 17 lety 31.01.2008 14:50 |  
            0 0

            Mas pravdu, vis Martine , mzslimzye Dolezal v lete mluvil o minimalni castce 50 mil. A jezdili i Norove , sem to ale blbec, ale tento tym proste figuroval na seznamu ve Vipce. A Rajnoch , tadzy nemam odvahu tipovat, je to tak 60 na 40, ze ano , jen nevin jestli uz ted. Jitri

        • Re: Švec do Heerenveenu?

          (host)     před 17 lety 31.01.2008 14:47 |  
          0 0

          Heerenveen jsou Holanďané,ne Norové.

          • Re: Švec do Heerenveenu?

            (host)     před 17 lety 31.01.2008 14:53 |  
            0 0

            Ano omlouvam se, proste znam je ze seznamu,zahranicnich pozorovatelu, ktery byl ve Vipce a vim, ze jde o dost ambicioyni tym.

    • Re: Švec do Heerenveenu?

      (host)     před 17 lety 31.01.2008 15:00 |  
      0 0

      Osobne si myslím, že oba hráči, jak Švec tak Rajnoch mají vysokou kvalitu a když už je oba porovnáváš, tak kromě bohatších zkušeností hraje pro Rajnocha také jeho větší univerzálnost, která by se nám v této chvílivelmi hodila ;)

      • Re: Švec do Heerenveenu?

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 31.01.2008 15:04 |  
        0 0

        to se mi nezda, clovece, ze by byl Rajnoch univerzalnejsi.. Svec zahraje kvalitne na stoperu a zaskoci i na krajich obrany

        • Re: Švec do Heerenveenu?

          (host)     před 17 lety 31.01.2008 15:13 |  
          0 0

          Já ho viděl na stoperu na podzim v jednom zápase a hořel jak Švícka ;) Ze zálohy je zvyklej mít někoho za sebou a hrozně na něm byla vidět ta tíha okamžiku, že najednou je on ten poslední. Na kraje teď máme podle mě dost hráčů a variant a Rajnoch je na stoperu podle mě min. o třídu lepší a stejně tak je podle mě lepší než Mára na def.štítu.

      • Re: Švec do Heerenveenu?

        (host)     před 17 lety 31.01.2008 15:04 |  
        0 0

        Psal jsem to Martynimu. Geronimo6

      • Re: Švec do Heerenveenu?

        (host)     před 17 lety 31.01.2008 15:06 |  
        0 0

        Kdybych srovnával oba hráče, tak při bránění v záloze je to skoro stejné, možná je Michal trošku svědomitější, pracovitější a důslednéjší, pokryje větší prostor.Na stoperu si Švícka nedovedu představit a Rajnoch tam hraje slušně. Co se týká útočné hry , tak je Rajny mnohem nebezpečnějśí, dokáže vyvážet balon, zakládat akce a dává i dost gólů, má skvělou hru hlavou.LE

      • Re: Švec do Heerenveenu?

        (host)     před 17 lety 31.01.2008 15:07 |  
        0 0

        Tady se mýlíš.Rajnoch hraje defenzivního záložníka a stopera.Švec hraje defenzivního záložníka,levého i pravého beka,levého i pravého záložníka.A pokud je třeba i stopera.Je univerzálnějším typem hráče.

        • Re: Švec do Heerenveenu?

          (host)     před 17 lety 31.01.2008 15:12 |  
          0 0

          Bohuzel rozhodujici bude, jestli se to da sehrat do nejake prijatelne urovne, coz si teda nemyslim, osobne bych dal prednost hracum ze stavajiciho kadru v obrane Latkovi s Brabcem a v zaloze Pudil, Tavarez Smicer ci Cerny. Jiri

        • Re: Švec do Heerenveenu?

          (host)     před 17 lety 31.01.2008 15:31 |  
          0 0

          Kromě def.štíta by byl všude dost jalovej a nastoupil by tam jen v případě nouze nejvyšší a tomu já neříkám univerzálnost, při tak nabitém kádru jaký teď máme. Naproti tomu Rajnoch je na obou postech velmi kvalitní, na poměry GL jasnej nadprůměr a ke všemu je mnohem gólovější.

  15. Re: Švec do Heerenveenu?

    (host)     před 17 lety 31.01.2008 15:22 |  
    0 0

    tak uz je to ofiko,..na strankach slavie!!!!!



    PRAHA – Záložník pražské Slavie Michal Švec je na zdravotních testech v nizozemském klubu Hereenveen. „Kluby se dohodly, pokud Michal absolvuje zdravotní testy, dojde k jeho přestupu,“ uvedl na dnešní tiskové konferenci generální ředitel Slavie Petr Doležal.

    Michal Švec je účastníkem mistrovství Evropy do 21 let, první ligový start si připsal už v šestnácti letech v březnu 2004 v utkání Slavie proti Jablonci. Celkem nastoupil k 66 ligovým zápasům, ve kterých vstřelil dvě ligové branky.

    M.

    • Re: Švec do Heerenveenu?

      (host)     před 17 lety 31.01.2008 15:29 |  
      0 0

      projit by mel, o jeho nohach jim prej Paska rikal, tak uvidiime. jiri

  16. Re: Švec do Heerenveenu?

    (host)     před 17 lety 31.01.2008 15:32 |  
    0 0

    jiří, ty bys o tom moch něco vědět. je možný že oni to nabízejí snad v jedenácti splátkách ?

    • Re: Švec do Heerenveenu?

      (host)     před 17 lety 31.01.2008 15:38 |  
      0 0

      Je to mozny, je to normalni praxe, ktera se treba praktikovala u Pitaka, kdy daleko mensi castka byla rozdelena asi do 4/5 splatek. Jenze by mne to u naseho vedeni hodne udivilo, protoze Vlcek byl takrka na drevo, ale tohle se stejnak od nikoho nedovis, Paskovi zakazali mluvit i o prestupu jako takovem. Jiri

      • Re: Švec do Heerenveenu?

        (host)     před 17 lety 31.01.2008 15:57 |  
        0 0

        ..mimochodem myslim, ze je tim vyresena i otazka dalsiho fungovani tymu,...ve veci pripadnych odchodu na hostovacku,...

        sice neubyl nikdo z ofenzivnich hracu,..ale jejich pocet se preci jen zmensil po odchodu divise a svece..
        M.

        • Re: Švec do Heerenveenu?

          (host)     před 17 lety 31.01.2008 16:02 |  
          0 0

          No popravde , jesti este Sourek, vedeni Kj dalo nejaky strop 23 zdravych hracu vcetne golmanu. Jiri

    • Re: Švec do Heerenveenu?

      (host)     před 17 lety 31.01.2008 16:29 |  
      0 0

      Tak pro jeho dalsi fotbalovy rust je to asi dobre, pro mne osobne rana, ono uz to bezi na ofice webu asi pul hodiny , presto bych nechtel psat nekrolog, spis verim, ze mu to treba pomuze do nove seniorske repre pro mistrovstvi sveta, kterou asi bude delat uz Rada, ktery na nej dost trpi, hlavne hodne zdravi a doufam, ze si sebou vezmes i svou pritelkyni, aby ti nekdo byl nablizku. Jiri

      • Re: Švec do Heerenveenu?

        quelhar (admin)     před 17 lety 31.01.2008 16:50 |  
        0 0

        Pro me to je taky celkem smutna zprava. Jak uz jsem psal vyse, tak jsem myslel, ze uz jsme na takove urovni, abychom neprodavali hrace 14 dni pred startem sezony. Kazdopadne klub, do ktereho Michal zamiril, je podle meho idealni. Zhruba na stejne urovni jako Slavia, ale v celkem kvalitni lize.
        No a mozna ho konecne bude cekat taky pozvanka do te repre, kdyz uz neni v klubu, ze ktereho ma trener Acka zakaz povolavat hrace.
        Abych pravdu rekl, tak jsem myslel, ze prave Svec zustane z nasich mladych pusek ve Slavii nejdele. Ze odchazi jako prvni je pro me prekvapeni.

    • Re: Švec do Heerenveenu?

      (host)     před 17 lety 31.01.2008 16:32 |  
      0 0

      ..no je docela smutny ze na slavka strankach napisou ze tam je na testech..a je to cerstvy info..a na strankach toho klubu uz "jednickuje" v jejich dresu!!!!!
      :)


      ..toto jediny mi asi mrzi,..v podstate na celym ceskym fotbalu..ja nepotrebuju videt az do kuchyne..ale kdyby vedeni reklo,..jo tedle stoji tolik a tedle tolik..myslim ze by to ocenilo milion fanousku!!!!!

      skoda
      Martin

      • Re: Švec do Heerenveenu?

        (host)     před 17 lety 31.01.2008 16:34 |  
        0 0

        ..lidsky mi to taky mrzi a to proto ze to byl celkem taky sympatak..a takovej..alespon od pohledu ne frajirek..a kopalo mu to!
        M.

      • Re: Švec do Heerenveenu?

        (host)     před 17 lety 31.01.2008 16:35 |  
        0 0

        Martine souhlasim,ale je/li to prani majitelu nezverejnovat tyto citlive udaje, musime se s tim smirit, ale specialne na tomto webu se to dovite z diskuze ci clanku Richarda dost presne.Jiri

        • Re: Švec do Heerenveenu?

          (host)     před 17 lety 31.01.2008 16:46 |  
          0 0

          ..Jiri,..jo..to je jasny ja to respektuju..spis mi to jen mrzi,..ze to proste neni uplne styl kteryx mam rad..v cizine se to taky proste rekne!...a myslim ze prave naopak je to i lepsi..

          jinak pokud je to 50mil. myslim ze je to dobry castka a pokud je tam jeste bohus za dalsi prestup..jen dobre
          M.

      • Re: Švec do Heerenveenu?

        (host)     před 17 lety 31.01.2008 16:36 |  
        0 0

        na Idnes pišou, že neofiko kolem 50 milionu (to je jak za Pospěcha)

        • Re: Švec do Heerenveenu?

          martyni (přítel SN)     před 17 lety 31.01.2008 16:39 |  
          0 0

          hm..a je to, no co se dá dělat, už jsem to psal, je to hráč, se kterym se neloučí lehce, zbývá tedy popřát hlavně hodně zdraví a ať se daří, ať je to v kariéře krok dopředu.

          • zajimavy napad....

            (host)     před 17 lety 31.01.2008 16:44 |  
            0 0

            ..z efotbal..

            Od února spustí vedení slávistického klubu internetovou aukci, do které věnovali cenné předměty hráči i realizační tým sešívaných. Po jejich vydražení poputují peníze na podporu slávistické mládeže i na charitativní účely.

            Nabídka aukce zahrnuje téměř padesát věcí, které se nějakým způsobem vztahují ke Slavii, jejím hráčům nebo členům realizačního týmu. K dispozici tak bude například křeslo v červenobílých barvách Slavie, které zdobí podpisy od všech hráčů, golfová čepice Vladimíra Šmicra, dresy, láhev vína, slivovice, kopačky nebo rybářský prut a školní sešit Davida Kalivody.

            Aukce bude probíhat po celý únor a předmět nakonec získá ten, kdo za něj nabídne nejvyšší částku. Slávistické vedení posléze obnos rozdělí na dva balíky – z jednoho bude financovat sešívaný mládežnický fotbal a druhá polovina poputuje na kliniku dětské hematologie a onkologie FN Motol a do Dětského domova Sázava.

            Slávistický šéf Petr Doležal si pochvaloval, že sešívaní stabilizují klub. K tomu jim pomohlo navýšení jmění na více než miliardu korun, kterého Slavia dosáhla pojištěním hráčského kádru.

            "Nechali jsme si ocenit pojistnou sumu na naše hráče," vysvětlil Doležal, který přiznal, že se jedná o výrazný krok, jak stabilizovat klub. "Když jsem do Slavie přišel, bylo jednání s dalšími subjekty, například bankami, hodně složité. Když klub nebude v účetní ztrátě, bude všechno jinak," doufá slávistický šéf, který zároveň přiznal, že celá věc nemá nic společného se stavbou nového stadionu.

            "Během jara bude stadion k dispozici. Sice asi nestihneme derby se Spartou, ale práce finišují podle plánu," odmítl spekulace o zpoždění výstavby nového stadionu v Edenu. Podle Doležala mají slávisté ještě čas na to vymyslet, jaká jména dopíšou na soupisku pro evropské poháry. "Uzávěrka je o půlnoci z prvního na druhý únor," konstatoval s tím, že celou věc nejspíš nechají až na poslední chvíli.

            Podle Doležala je krůček od angažmá v holandském Heerenveenu reprezentant Michal Švec. "Kluby jsou domluveny, měl by přestoupit," řekl. V otázce dalších odchodů slávistický šéf přiznal, že klub shání angažmá Brazilci Gaúchovi. "Nevešel se do prvního týmu. Chceme ho prodat nebo poslat na hostování," uzavřel Doležal.
            M.

            • Re: zajimavy napad....

              (host)     před 17 lety 31.01.2008 16:51 |  
              0 0

              tak tady si tedy opravdu nejsem jisty, ucast konkretnich osob ci celeho klubu ve financovani stadionu je verejnym tajemstvim, stejne tak castka asi domluvena byla, ale jednalo se jeste o pripadnem podilu a zpusobu splaceni a pokud navyseni kapitalu pomuze i v pojisteni kadru a podobne i vnejsi bonite klubu je jen dobre. jiri

              • Re: zajimavy napad....

                (host)     před 17 lety 31.01.2008 17:00 |  
                0 0

                Mejte se , zdravi Vas jiri

                • Re: zajimavy napad....

                  (host)     před 17 lety 31.01.2008 17:16 |  
                  0 0

                  zdar a silu.Jiri.
                  M.

                  • Re: zajimavy napad....

                    (host)     před 17 lety 31.01.2008 17:53 |  
                    0 0

                    Cest praci, moc mi to chybi. Jiri

                    • Re: zajimavy napad....

                      (host)     před 17 lety 01.02.2008 10:11 |  
                      0 0

                      nechybi Jiri ten pravy

  17. Re: Švec do Heerenveenu

    (host)     před 17 lety 31.01.2008 17:24 |  
    0 0

    Trochu z jine oblasti. Na stadionu v Edenu uz jsou na instalovany technologie na snimani zapasu potazmo na prenosy. Mozna se brzy dockame i vlastni internetove SLAVIA TV.
    NAX

  18. Valná hromada

    (host)     před 17 lety 31.01.2008 17:36 |  
    0 0

    Nevíte jak dopadla dnešní VH? Jestli se majitelé náhodou neodkopali..:-)

    • Re: Valná hromada

      (host)     před 17 lety 31.01.2008 17:39 |  
      0 0

      bohužel ne,takže obyčejný fanda zase ostrouhal......

      • Re: Valná hromada

        (host)     před 17 lety 31.01.2008 17:57 |  
        0 0

        stačí být drobný akcionář a můžeš se jí zúčastnit, je to jednoduchý a i levný.

        • Re: Valná hromada

          (host)     před 17 lety 31.01.2008 18:03 |  
          0 0

          ANo, jedna akcie stojí jen 1,300,000 Kč... To stačí koupit a můžeš se účastnit valné hromady jako drobný akcionář. Jak říkáš, je to levný...

  19. Re: Švec do Heerenveenu

    Liuni     před 17 lety 31.01.2008 17:41 |  
    0 0

    Nevím proč se teď, když jsou peníze sbavujeme všech odchovanců, a draze nakupujeme. Už mě to příjde, že jsme jako Sparta. A za 2 miliony Eur mě to příjde málo

    • Re: Švec do Heerenveenu

      (host)     před 17 lety 31.01.2008 17:44 |  
      0 0

      Kdo řikal, že se jich zbavujeme? Já slyšel že Miachal chtěl odejít sám a taky sem slyšel že jsem za něj vyjednali co nejvíc to šlo, protože je dost často zraněnej a za def. záložníka se tolik prostě neplatí, bohužel no takovej svět "byznysu", i ve fotbale.. Kmotr

    • Re: Švec do Heerenveenu

      (host)     před 17 lety 31.01.2008 17:52 |  
      0 0

      Cerny za 7 ,Svec za 70. Uz se lidi vzpamatujte takhle se to dela. Delate jako by jste to platili vy. klasicky maly cesi.

      • Re: Švec do Heerenveenu

        (host)     před 17 lety 31.01.2008 18:36 |  
        0 0

        Kde si vzal těch 70? Bude to tak do 50.

        • Re: Švec do Heerenveenu

          (host)     před 17 lety 01.02.2008 14:23 |  
          0 0

          nene.. dnes píšou, že za 39!

  20. Re: Švec do Heerenveenu

    (host)     před 17 lety 31.01.2008 18:13 |  
    0 0

    Tak Michal Švec přestupuje do Heerenveenu.Pro jeho výkonostní růst je to správná volba.Škoda,že nevyšelo angažmá v Schalke,ale i Heerenveen je kvalitní,ambiciózní klub.Šlo o přání hráče,podpořené souhlasem trenéra.

    Pokud jde o zklamání některých fanoušků nad přestupní částkou,neexistuje matematický vzorec,podle kterého by hráči přestupovali.Cenu určuje trh,a proto je třeba přestupovou částku brát jako fakt.Srovnání s Šimůnkem,Kaloudou je irelevantní.Kdyby přišla vyšší nabídka,tak by ji vedení využilo.Prostě nic lepšího nebylo na stole.Tak je to třeba brát,vše ostatní je mimo realitu.

    Kdo by měl Míšu nahradit.Variant je několik.Pravděpodobně bude trenér Jarolím usilovat o angažování Rajnocha.Tento hráč je nositelem kvality,navíc při předpokládaném letním odchodu Suchého,je možné Rajnocha využít i na stoperu.Zabijí se dvě mouchy jednou ranou.Ze součesného kádru to může být Gebre,Suchý.Tavares je jiným typem hráče než Švec.Gebre se mu vyrovná v agresivitě a v chytrosti v defenzivní činnosti.

    Jinak Michal byl typem hráče,který nebyl příliš vidět,přesto byl pro tým nesmírně důležitý.Stačí si vzpomenout,jak skvěle pokryl Matějovského a Horváta.Hrál chytře,uměl včas přerušit taktickým faulem přečíslení soupeře,zbytečně nefauloval v nebezpečných prostorech,ze kterých hrozí gólové nebezpečí,byl nebezpečný při standardních situacích-viz jeho chytré prodloužení rohu v derby,jeho góly v Teplicích,hrál zdravě agresivně.Co jsem u něho postrádal,byla větší frekvence střelby ze střední vzdálenosti.Ale na postu defenzivního záložníka patřil v lize k nejlepším.

    Jak naložit s přestupovou sumou.Část by se měla investovat do doplnění kádru o kvalitního univerzála typu Rajnocha a zbytek by bylo dobré dát na zvláštní účet,kam by směřovaly peníze z přestupů odchovanců nebo opor.Tyto peníze by bylo dobré použít k vybudování kvalitního tréninkového centra,k doplnění žákovských a dorosteneckých kategorií o talentované hráče za tabulkovou cenu,k nadstandardnímu zaplacení mládežnických trenérů od přípravky až po dorost,k rozšíření skautinku,zvláště do zahraničí.Bylo by dobré,kdyby se začal brzy zpracovávat investiční projekt výstavby tréninkového centra.Je třeba sehnat peníze,vytipovat lokalitu,nakoupit pozemky,zajistit vydání územního rozhodnutí,stavebního povolení a spousty dalších věcí.Není to nic jednoduchého.

    Jinak Je třeba poděkovat Michalovi za skvělou práci pro Slávii,stejně tak je třeba poděkovat tomu,kdo Michala přivedl do Slávie a mládežnickým trenérům,na které se často zapomíná.Stejně tak jeho rodičům za to,jak ho vychovali.Nikdy si nehrál na nějakou primadonu,vyniká skromností a slušností.Tuto povahovou vlastnost vedle nesporných fotbalových kvalit na něm oceňuji.
    Přeji Michalovi hodně štěstí v Holandsku a doufám,že brzy bude oblékat národní dres A týmu.Určitě na to má herně i lidsky.

    • Re: Švec do Heerenveenu

      (host)     před 17 lety 31.01.2008 18:22 |  
      0 0

      díky za výborně zformulovaný příspěvek souhlasím se vším a treninkové centrum bych viděl jako další projekt po dokončení stadionu

      tomahu

  21. Re: Švec přestoupil do Heerenveenu

    Markus     před 17 lety 31.01.2008 19:29 |  
    0 0

    Pokud se kouknu jen na finance a to kolik toho za Slavii poslední roky odehrál, je to velice dobrý prodej. Jeho odchod mě mrzí lidsky, byl to správnej slávista.

    • Re: Švec přestoupil do Heerenveenu

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 31.01.2008 20:14 |  
      0 0

      presne tak... m.