Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Zenit - Slavia 1:0

Slávisté ve svém posledním vystoupení na soustředění ve Spojených arabských emirátech prohráli se Zenitem Petrohrad 0:1. Tím také končí soustředění, do Prahy přicestují v pondělí dopoledne.

Ve vyrovnaném utkání si vypracovali šance oba týmy, nejdříve se zastřeloval Střihavka, později si dobrý zákrok připsal Zyryanov. Do poločasu jsme však inkasovali, když Zenit podnikl brejk a Zyryanov se nemýlil. Ve druhém poločase mohl v nadějné pozici vyrovnat Jarolím, ale neuspěl, stejně jako střela Černého neskončila v brance. Čtvrt hodiny před koncem byl vyloučen Pogrebnyak za druhou žlutou, ale přesilovku jsme nevyužili. Naopak nás ještě podržel v závěru Vaniak.

Zenit Petrohrad - Slavia 1:0 (1:0)
Slavia, 1. poločas:
Vaniak - Krajčík, Brabec, Latka, Pudil - Kalivoda, Volešák, Suchý, Černý - Střihavka, Toleski
2. poločas: Vaniak - Krajčík, Latka, Šourek, Hubáček - Jarolím, Gebre Selassie, Tavares, Černý - Blažek, Šenkeřík
Branka: 43. Zyryanov
ČK: 73. Pogrebnyak

Komentáře (110)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zenit - Slavia 1:0

    (host)     před 17 lety 27.01.2008 15:06 |  
    0 0

    Neva... Jede se dál... Luke

    • Re: Zenit - Slavia 1:0

      (host)     před 17 lety 27.01.2008 15:33 |  
      0 0

      Nejede se dal, jede se domu ty debile.

      • Re: Zenit - Slavia 1:0

        (host)     před 17 lety 27.01.2008 15:34 |  
        0 0

        pravda pravda

        • Re: Zenit - Slavia 1:0

          (host)     před 17 lety 27.01.2008 15:35 |  
          0 0

          poradte.mám jet na totenham?nebo počkat na semifinále

      • Re: Zenit - Slavia 1:0

        (host)     před 17 lety 27.01.2008 17:01 |  
        0 0

        Život jde dál, kreténe... A jede se dál je prostě metafora, kreténe...

        • Re: Zenit - Slavia 1:0

          (host)     před 17 lety 27.01.2008 17:04 |  
          0 0

          Sam ses kreten

          • Re: Zenit - Slavia 1:0

            (host)     před 17 lety 27.01.2008 17:27 |  
            0 0

            Kretén je někdo, kdo říká někomu že je debil a neví, co to debil znamená...;)

            • Re: Zenit - Slavia 1:0

              (host)     před 17 lety 27.01.2008 19:37 |  
              0 0

              držte huby hovada

              • Re: Zenit - Slavia 1:0

                (host)     před 17 lety 27.01.2008 20:41 |  
                0 0

                Aaaa, pan surreahumáč promluvil

            • Re: Zenit - Slavia 1:0

              (host)     před 17 lety 28.01.2008 10:49 |  
              0 0

              Prispevek originalni jako Luke samotny....

            • Re: Zenit - Slavia 1:0

              (host)     před 17 lety 28.01.2008 15:48 |  
              0 0

              No hlavni je ze to vis ty, aspon vis kam se radis

            • Re: Zenit - Slavia 1:0

              (host)     před 17 lety 28.01.2008 15:49 |  
              0 0

              No hlavni je ze to vis ty, aspon vis kam se radis

  2. Re: Zenit - Slavia 1:0

    (host)     před 17 lety 27.01.2008 15:09 |  
    0 0

    A co na to pan Jiří?

    • Re: Zenit - Slavia 1:0

      (host)     před 17 lety 27.01.2008 15:19 |  
      0 0

      mám strach aby pan jiří nebyl opět zmatenej a nepsal komentář místo sem někam na seznamku:-)

      • Re: Zenit - Slavia 1:0

        (host)     před 17 lety 27.01.2008 15:28 |  
        0 0

        Jede se dál!Počkejte až se nám dostane pod nohy Krč!!

        • Re: Zenit - Slavia 1:0

          (host)     před 17 lety 27.01.2008 17:02 |  
          0 0

          Vždyt se jede domu, píše anonym viz výše..? Jsem zmaten.

      • Re: Zenit - Slavia 1:0

        (host)     před 17 lety 27.01.2008 17:03 |  
        0 0

        www.libimset.cz/pan_jiri :-P A také Seznamka.cz: "Já to říkám od začátku, je to prostě v prdeli...!" :)

  3. Re: Zenit - Slavia 1:0

    Eluin (přítel SN)     před 17 lety 27.01.2008 15:38 |  
    0 0

    Zase hodně šancí a žádné góly, snad se to proti slabším soupeřům zlepší..

    • Re: Zenit - Slavia 1:0

      (host)     před 17 lety 27.01.2008 15:52 |  
      0 0

      Např. proti Tottenhamu...

  4. Re: Zenit - Slavia 1:0

    (host)     před 17 lety 27.01.2008 16:07 |  
    0 0

    to je jasný Jane a Richi, taky máte plný právo jet na dovču nebo na soustředění, ale Jacko by to nemohl na těch pár dní zastat za vás? dík Karlos

      • Re: Zenit - Slavia 1:0

        (host)     před 17 lety 27.01.2008 16:34 |  
        0 0

        Díky za skvělý odkaz,ten rozhovor se povedl.Osudovým mužem není pro Lukáše trenér Kozel.ale trenér Jarolím.Měl nabídky nejen z naší ligy,ale i ze zahraničí.Dočkal není takovou mediální hvězdou jako Kalouda,ale je to stejně kvalitní fotbalista.Jeho čas brzy přijde.Slávia je moje srdeční záležitost,to řekl velmi důrazně.Pak že to nemá v hlavě srovnaný.Jednou si Lukáši a Bořku za Slávii zahrajete a já se na ten okamžk budu těšit.Mám k vám velký respekt,vážím si vás a přeju hodně štěstí v další kariéře.Po přečtení tohoto rozhovoru je mi smutno,a chce se mi brečet.Vás talentované odchovance mám rád,a budu vás bránit,i kdyby mě posílali do horoucích pekel.

        • Re: Zenit - Slavia 1:0

          (host)     před 17 lety 27.01.2008 16:39 |  
          0 0

          Tahni do pekel!

        • Re: Zenit - Slavia 1:0

          (host)     před 17 lety 27.01.2008 16:41 |  
          0 0

          Voki VEN!

        • Re: Zenit - Slavia 1:0

          (host)     před 17 lety 27.01.2008 16:45 |  
          0 0

          Stavět zájmy dvou mladíků a v současnosti průměrných ligistů nad zájmy SLAVIE jako klubu může jen člověk, kterému je Slavie naprosto ukradená a který sleduje jen a pouze vlastní zájmy!

          Včera tě tu všichni umlátili argumenty, nachytali při prezentování polopravd a nesmyslů o Brnu, ale ty si nedáš pokoj...

          • Re: Zenit - Slavia 1:0

            (host)     před 17 lety 27.01.2008 16:58 |  
            0 0

            Brno opět vyhrálo nad Doněckem.Dva průměrní mladíci,zato Hubáček,Šourek,Jarolím,Toleski,Volešák,Kubásek-to je kvalita jako hrom.Vždycky budu hájit talentované odchovance.Ať se Ti to líbí nebo ne.

            • Re: Zenit - Slavia 1:0

              (host)     před 17 lety 27.01.2008 17:02 |  
              0 0

              Ani jeden z uvedených hráčů si automaticky nenárokuje flek v základu nebo umožnění odchodu ze Slavie... v tom je rozdíl. A zařadit do této argumentace brankáře Kubáska, to už nemá s rozumnou debatou nic společného.

            • Re: Zenit - Slavia 1:0

              (host)     před 17 lety 27.01.2008 17:04 |  
              0 0

              To, co předvádíš, je ta největší ubohost - buď breč doma (jak píšeš vejš) nebo pro prosazení odchovanců ve Slavii něco konkrétního dělej, ale otravovat vzduch na fórech pod všemi články, to je opravdu zoufalost.

              • Re: Zenit - Slavia 1:0

                (host)     před 17 lety 27.01.2008 17:15 |  
                0 0

                Co je to za debilní názor,jak můžu něco dělat pro prosazení odchovanců.To,že mám jiný názor,Tě může štvát,ale to je tak jediné,co s tím můžeš dělat.Žijeme v demokracii,kde je ústavou zaručená pluralita názorů.Tak se s tím smiř.Nikdo Tě nenutí chodit na internet a číst názory druhých.Zvykni si na to,že existují i jiné názory.Jinak na idnesu v rubrice přestupy uvádí u Milana Černého,že přestoupil do Kladna.Tuto informaci si ověřím na Kladně,a pokud se potvrdí,tak to pokládám za fiasko.

                • Re: Zenit - Slavia 1:0

                  (host)     před 17 lety 27.01.2008 17:20 |  
                  0 0

                  Ověřuj si co chceš. Jestli bereš informace ze stránek iDnes, tak to leccos vysvětluje :-D třeba ty tvoje včerejší Rumuny a dnešní Ukrajince.

                  • Re: Zenit - Slavia 1:0

                    (host)     před 17 lety 27.01.2008 17:30 |  
                    0 0

                    Ty vole... iDnes na to káplo...!!! Ne, přece tohle nemůžeš brát vůbec vážně!! iDnes maj v těch přestupovejch tabulkách TOLIK chyb, že tohle je jedna z nich prostě... O někom napíšou že jde fuč, o jiném že je o něj zájem, o jiným že jde někam jinam a někoho úplně vynechaj!!! Třeba Filla tam mezi plzenskejma odchodama neměli ještě na začátku tohoto týdne, jak je to teď nevím... A zůstává snad FIllo v Plzni??? Proto, protože není napsanej na iDnesu mezi odchodama???

                • Re: Zenit - Slavia 1:0

                  quelhar (admin)     před 17 lety 27.01.2008 19:17 |  
                  0 0

                  Na strankach Kladna u rozhovoru s Jablonskym je napsano, ze Cerny tam je stejne jako Jablonsky na hostovani... Kazdopadne zavolej Silhavemu a zeptej se ho, at mas jistotu...

                  • Re: Zenit - Slavia 1:0

                    (host)     před 17 lety 27.01.2008 20:42 |  
                    0 0

                    Klidně ať obvolá ještě i asistenty, kdyby náhodou Šilhavý o tom neměl potuchy... Sportovnímu řediteli... a i generálnímu, co kdyby náhodou... :)))

            • Re: Zenit - Slavia 1:0

              quelhar (admin)     před 17 lety 27.01.2008 17:12 |  
              0 0

              Brno vyhralo nad Metalurgem Doneck (aby si to nahodou nekdo nespletl s Sachtorem), tj. tymem, ktery je v ukrajinske lize 13. ze 16 tymu, tri body nad sestupovou hranici. 1:0. V zakladu Brna nehral zadny z tebou adorovanych mladiku rocniku 89 a niz. Tudiz nevidim souvislost s problematikou mladych hracu.

              • Re: Zenit - Slavia 1:0

                (host)     před 17 lety 27.01.2008 17:29 |  
                0 0

                Používej občas mozek.Těžko mohli hrát mladíci,když včera hráli zápas proti Bukurešti.Takovou hovadinu by neudělal žádný trenér,aby poslal hrát hráče dva zápasy ve dvou dnech.Hráči potřebují regenerovat po zápase.Jinak my jsme se hráli nerozhodně s Bohemkou,která je na chvostu naší ligy,když už píšeš o tom,že Doněck je třináctý v ukrajinské lize..A proti Moskvě a Petrohradu jsme nedali gól.Jen proti náhradníkům ze Salzburgu.Když už hceš bagatelizovat soupeře,tak to samé dělej i u jiných.

                • Re: Zenit - Slavia 1:0

                  (host)     před 17 lety 27.01.2008 17:33 |  
                  0 0

                  Voki, nebyl tvůj strýček Stalin? To byl demagog par excellence, stejně jako Vy...

                  • Re: Zenit - Slavia 1:0

                    (host)     před 17 lety 27.01.2008 17:36 |  
                    0 0

                    Co je demagogickýho na informaci,že nelze hrát dva zápasy ve dvou dnech.Lze,ale na úkor zdraví hráčů.Tak ze sebe nedělej demagoga.

                    • Re: Zenit - Slavia 1:0

                      (host)     před 17 lety 27.01.2008 17:40 |  
                      0 0

                      Vykládáš tu nesmysly o brněnské mládeži a jako příklad použiješ zápas proti podprůměrným Ukrajincům, v němž nikdo z těch mladíků nenastoupil... demagogie nejtvrdšího kalibru.

                      Přestěhuje se radši zpátky na oficiální web (nebo na web Brna), tam ti to pár dětí žralo, tady jsi jen dokázal, že máš potřebu Slavii špinit a nadávat na vše, co s ní souvisí.

                      • Re: Zenit - Slavia 1:0

                        (host)     před 17 lety 27.01.2008 17:56 |  
                        0 0

                        Jaké špinění Slávie,když mám jiný názor na odchod Váchy a Dočkala,a dnešní rozhovor Váchy to jen potvrdil.Smiř se s tím,že existují jiné názory,ať se Ti to líbí nebo ne.Jinak já jsem netvrdil,že mladíci hráli proti Doněcku,najdi mi,kde jsem to psal.Tak laskavě nelži.A to,že Brno dobře pracuje s mládeží,to je fakt.Mazuch-80 mega,Holek-50 mega,Kalouda-130-200 mega.K tomu Kuncl,Střeštík,Okleštěk,Borák,Mareček,Šural,Štourač.To je kvalitní práce s mládeží.

                        • Re: Zenit - Slavia 1:0

                          (host)     před 17 lety 27.01.2008 17:59 |  
                          0 0

                          K téhle kvalitní práci s mládeží si už konečně přidej neschopnost přetavit to v to nejpodstatnější - výsledky v lize a v pohárech! Na tenhle hubený výčet jmen hráčů, kteří zatím nic nedokázali ani nevyhráli, bych ti tu mohl udělat dvakrát takový výčet slávistických odchovanců. Ale s tebou to nemá cenu. Nazdar.

                          • Re: Zenit - Slavia 1:0

                            (host)     před 17 lety 27.01.2008 18:11 |  
                            0 0

                            Ale vyhráli.Střeštík,Kalouda,mazuch,Okleštěk byli součástí týmu,který vybojoval stříbro v Kanadě.Zatím to nepřetavili ve výsledky,počkej si na jaro a uvidíš.Nežij pouze minulostí.

                            • Re: Zenit - Slavia 1:0

                              quelhar (admin)     před 17 lety 27.01.2008 19:24 |  
                              0 0

                              Stejne tak tou soucasti byli Suchy, Janda, Gecov a Held. Suchy s Jandou se navic konstante prosazuji na celni pricky v lize a hraji pravidelne evropske pohary.

                            • Re: Zenit - Slavia 1:0

                              (host)     před 17 lety 27.01.2008 20:45 |  
                              0 0

                              Tak Slavie si dovolím tvrdit bude MAXIMÁLNĚ druhá, možná i vyhraje ligu po letech... Brno bude PŘINEJLEPŠÍM čtvrté, na duo Slavia-Sparta mít nebude a jeden minimálně z týmu Teplice/Ostrava skončí přes Brnem... Jinak pokud zminuješ jako nejlepší tým Brno, tak když už, tak mě se spíše líbí práce v Teplicích... Které bojovaly vždy v horní polovině tabulky, hrály poháry a ne jak Brno o záchranu...

                              • Re: Zenit - Slavia 1:0

                                quelhar (admin)     před 17 lety 27.01.2008 21:09 |  
                                0 0

                                Teplice se pro tento priklad moc nehodi, protoze zrovna neprodaly zadne talenty ze sve lihne a ani jich moc nehraje v zakladni sestave.
                                Jo kdyby byla rec o skautingu v zemich byvale Jugoslavie, to je jina, tam nas Teplice jednoznacne valcuji, neni to jen Dzeko, ale take Merzic a Ljevakovic, kteri budou brzy hvezdy ligy a odejdou do bundesligy stejne jako Dzeko. Tady jsme jednoznacne zaspali a tato chyba se nam do budoucna velmi vymsti. Neni totiz dulezite, co je v soucasnosti, ale co bude za dva roky, nebo za pet let.

                                Uvidis, ze tam bude Brno suverenne vyhravat ligu (bude mit totiz stadion a skvele mladeznicke centrum, do ktereho budou ziskavat talenty z cele republiky a take ze Slovenska), za nim budou Teplice (vydelaji mraky penez na prodeji hracu Bosny do bundesligy a prodeji Svece, ktery tam brzy odejde na hostovani s opci) a Liberec (vydela minimalne 150M na prodeji Dockala, ktereho od nas koupi za 10M a s pouhymi 5% z pristiho prodeje a proda take Vachu za 100M, ktereho ziska od nas taky za hubicku).

                                My naopak tou dobou budeme radi za umisteni ve stredu tabulky, protoze budeme mit porad nefunkcni becko a nulovou praci s mladezi. Jediny, kdo na apokalypse Slavie vydela bude Jarolim, ktery bude dostavat neustale mastne provize za nakupovani predrazenych hracu agenta Chovance a bude protezovat do kadru sve pribuzne (Marka a Lukase, ktereho nesmyslne koupime za 20M zpet ze Sieny) a prumerne hrace Sourka, Hubacka, Kubaska a Cerneho.

                                A ted schvalne, kdo tenhle prispevek pochopi tak, jak jsem ho myslel...

                                • Re: Zenit - Slavia 1:0

                                  (host)     před 17 lety 27.01.2008 21:41 |  
                                  0 0

                                  Já to pochopil..:) Ale s tím skautingem v Bosně je to trochu pravda, tam je škoda, že jsme "zaspali". Ale dá se to celkem dohnat, chce to jen přivést ty správné lidi... Vůbec bych se nebál přetáhnout Plíška ze Sparty na post skauta pro Balkán... Pak to chce ještě někoho na východní Evropu (Polsko, Ukrajina, Pobaltí, Rusko, Ukrajina), severní Afriku (Tunisko, Egypt,. ..), střední Afriku (Mali, Niger, ...) a Latinskou Ameriku (Argentina, Brazílie). Všechno tohle by stálo fůru peněz, takže reálně vidím pouze ten Balkán, maximálně ještě tu východní Evropu... Jsou tam levní hráči, jazyk není takovej problém (většinou jsou to Slované) a Česko berou většinou za "Západ"... Luke

                                  • Re: Zenit - Slavia 1:0

                                    quelhar (admin)     před 17 lety 27.01.2008 22:28 |  
                                    0 0

                                    Ja bych uplne nejradsi vyuzil a rozsiril kontakty Jarolima ve Francii. Jednak by to bylo daleko nejlevnejsi a jednak - takovych Tavaresu se tam musi prohanet desitky...

                                    • Re: Zenit - Slavia 1:0

                                      (host)     před 17 lety 27.01.2008 23:15 |  
                                      0 0

                                      Skautem Slavie pro Francii: Ivan Hašek:)))

                              • Re: Zenit - Slavia 1:0

                                (host)     před 17 lety 28.01.2008 09:24 |  
                                0 0

                                Vážený příteli/quelhar/,proč tolik pravdy najednou.Vždyť na to srdcaři jenom doplatí.To nejsou anonymní "odrážky a vychytralí obchodníci ale chtějí ve sportovním výkonu ukázat,že politické praktiky ve sportu ne že nebudou vymýceny,ale že je budeme snažit eliminovat.Držíme Vám palce a ujišťujeme,že takových "naivků"je stále mezi lidem dostatek.Vetsina.

                • Re: Zenit - Slavia 1:0

                  (host)     před 17 lety 27.01.2008 17:33 |  
                  0 0

                  A kolik nám na podzim ve vzájemném zápase dalo gólů to tvoje skvělý Brno, ty chytráku?

                  Úspěchy Slavie bagatelizuješ pomocí nesmyslů stále ty, zatímco ostatní neúspěšná a průměrná mužstva vyzdvihuješ. Zápas s Bohemkou může vytahovat snad jen blázen nebo ten, kdo ho vůbec neviděl - bezvýznamná kopaná na umělce proti partě vyblázněných nefotbalistů, kteří měli jediný cíl zranit co nejvíc hráčů (Kotyza, Vágner). Zápasy proti CSKA a Zenitu jsi taky neviděl, když připomínáš zápas proti náhradníkům Salzburgu, měl bys asi vědět, kdo nastoupil proti Brnu včera za Bukurešť a dnes za Metallurg... jenže to nevíš, nevíš prostě nic...

                  • Re: Zenit - Slavia 1:0

                    (host)     před 17 lety 27.01.2008 17:49 |  
                    0 0

                    Znám názor trenéra Uličného,podle kterého se jednalo o kvalitní rumunský tým.Jaro nám ukáže,kdo bude úspěšný.Jinak s Bohemkou jsme prohráli v lize dva nula.Nikoho nevyzdvihuju,výsledky Slávie nebagatelizuji,jen jsem viděl zápas s Ajaxem jinak.

                    • Re: Zenit - Slavia 1:0

                      (host)     před 17 lety 27.01.2008 17:55 |  
                      0 0

                      Ano, ty totiž všechno vidíš trochu tak "jinak". Názory Uličného jsou mi ukradené, ten člověk je lepší komik, než trenér. Přece nebude před svými nadřízenými přiznávat, že soupeř v podstatě neměl ligovou úroveň. S Bohemkou jsme v lize prohráli, což tě samozřejmě potěšilo. Nicméně v tabulce jsme vysoko nad ní, ale ty stejně jako Přibyl zřejmě koukáš na tabulku vzhůru nohama. To bude asi kruté vystřízlilvění, až vy dva zjistíte, že titul a poháry se berou za umístění v celkové tabulce a nejen za výhru v jednom ze třiceti zápasů.

                      Jinak je zajímavé, že když něco řekne Uhrin, Uličný nebo dokonce kdokoliv z IDnes, tak tomu bezmezně věříš, ale jakmile má něco spojitost se Slavií, tak to shazuješ. Prostě ubohost.

                      • Re: Zenit - Slavia 1:0

                        (host)     před 17 lety 27.01.2008 18:05 |  
                        0 0

                        Proč urázíš Uličného?Co Ti udělal?Výkon na Bohemce byl špatný,a ztracené body nám mohou chybět.Styl Bohemky nám nesedí.O tom to je.Nic neshazuju,co má spojitos se Slávií.Bohužel se určité věci zamlčují,jako v případě obchodu s Libercem.Žádná transparentnost.A každý příčetný fanoušek musí pokládat tento obchod za největší chybu a omyl.Sparta se taky nezbavila Jeslínka,Zemana,Kúdely.Proč je nevyměnila za Rajnocha,Blažka a další hráče?Pouze my uzavíráme takové skvělé obchody.

                        • Re: Zenit - Slavia 1:0

                          (host)     před 17 lety 27.01.2008 18:08 |  
                          0 0

                          Proč je nevyměnila třeba z toho důvodu, že Rajnoch, Blažek maj větší cenu než Jeslínek, Zeman, Kúdela?

                          • Re: Zenit - Slavia 1:0

                            (host)     před 17 lety 27.01.2008 18:15 |  
                            0 0

                            Ale Sparta dostala už podobnou nabídku,ale odmítla ji.Ví,že za Rajnocha v 26 letech dostane méně než za Zemana,kterému je 18 let.Umí počítat.Kolik dostala Bolka za Matějovského-50 mega.a kolik dostalo Brno za Mazucha-80 mega nebo Hradec za hableho-50 mega.To by se Spartě takový obchod nevyplatil.Stejně tak nevyměnila Šimůnka,i když se ve Spartě neprosadil a hosoval na Kladně.

                            • Re: Zenit - Slavia 1:0

                              (host)     před 17 lety 27.01.2008 18:31 |  
                              0 0

                              Rajnoch je v 26 hotovej hráč, kterej má cenu cca 60 mil. Zeman je v 18ti nadějnej hráč, kterej to nemusí mít v hlavě ještě zcela srovnané. Ze sta nadějných osmnáctiletých fotbalistů se prosadí v lize pouze pětina, do reprezentace se z nich dostane jeden, maximálně dva...

                        • Re: Zenit - Slavia 1:0

                          (host)     před 17 lety 27.01.2008 18:14 |  
                          0 0

                          Tak ses konečně odkopal - "Pouze my uzavírámě takové skvělé obchody" a přitom píšeš, že se zamlčují věci kolem obchodu s Libercem. Takže o tom obchodu nic nevíš (částky, podmínky), ale píšeš, že jen ve Slavii je to špatně. Všechny ostatní kluby jsou tedy podle tebe dobré. Čím to asi je, že Slavie je dlouhodobě mnohem úspěšnější než to tvoje skvělé Brno?

                          Sparta se jmenovaných hráčů nemohla za Blažka s Rajnochem zbavit, protože by tyhle hráče v Liberci nebo Boleslavi nikdo nechtěl. Prostě nemají kvalitu na to, aby byl za ně Liberec ochotný pustit Blažka (mimochodem mnohem talentovanějšího hráče, než je ta tvoje brněnská parta). A vůbec - co je ti do toho, kolik kdo za hráče dal nebo jaké jsou podmínky? Slavie je soukromá firma, když se tak oháníš ústavou a právem, tak bys měl respektovat to, že nikdo nemá povinnost sdělovat zrovna tobě jakékoliv informace!

                          • Re: Zenit - Slavia 1:0

                            (host)     před 17 lety 27.01.2008 18:20 |  
                            0 0

                            Hluboce se mýlíš.Šetrle i Jinoch měli zájem o Kúdelu,Zemana,Jeslínka.Bolka k tomu i Voříška.Ale Sparta na to nepřistoupila.Plíšek umí počítat.Informace o obchodu s Libercem není těžké získat od manažerů hráčů nebo od samotných hráčů.Včera jsi psal,že nerozhoduje jen talent hráče,ale i jeho charakter.A u Blažka to najednou neplatí.Rychle měníš názory.

                            • Re: Zenit - Slavia 1:0

                              (host)     před 17 lety 27.01.2008 18:28 |  
                              0 0

                              Opět demagogie a lež. Šeterle i Jinoch zájem mít mohli, ale jakmile by za tyhle hráče museli uvolnit Rajnocha či Blažka, ta bylo po zájmu. Takže opět překrucuješ fakta tak, aby ti zapadaly do té nesmyslné a nenávistné kritiky všeho slávistického. Nevím proč sem motáš Voříška, ale toho Bolka chtěla jen na základě předchozího hostování, s mladými hráči a koncepcí to nemá nic společného. Takže další z tvých nesmyslných výkřiků do tmy.

                              Plíšek podle tebe umí počítat, ale Doležal, Rosen nebo Jarolím, kteří sestavili tým vedoucí ligu a hrající LM a UEFU ne. Taky docela drzost dovolit si říct tohle.

                              A charakterem jsou myšleny i jiné věci, než to, co hráč dělá mimo hřiště (to tu u Blažka nehodlám řešit, protože nebudu někoho lživě pomlouvat na netu a škodit tak Slavii či hráčovi, jak to dělají jiní "informovaní" fandové Slavie napojení na hlasy z liberecké kabiny). Takže charakter platí. A i proto si nadále (i po zveřejněném rozhovoru) o Váchovi myslím své.

                • Re: Zenit - Slavia 1:0

                  quelhar (admin)     před 17 lety 27.01.2008 17:35 |  
                  0 0

                  Ja jsem myslel, ze ti jde hlavne o brnenskou mladez, tak jsem se snazil ostatnim priblizit, ze tenhle zapas nemel s brnenskou mladezi nic spolecneho. O to prece ve vcerejsi diskuzi slo, tam jsi zacal mluvit o Brnu. Pokud ses tedy dnes k vysledkum tohoto klubu vratil, tak je logicke predpokladat, ze ve stejne souvislosti, tj. v souvislosti s mladezi.

                  Pokud vsak chceme srovnavat kluby jako celky, tak tu je k dispozici letosni podzim a bilance 10-5-1 proti 7-5-4 v lize, vzajemny zapas, ucast v evropskych poharech a mnoho dalsich faktoru, ukazujicich na to, ze je na tom Slavia lepe.

                  Ale abych se tedy ujistil, tak nam prosim rekni, v jake souvislosti zminujes jiste skvely vysledek Brna proti celku z chvostu ukrajinske ligy.

        • Re: Zenit - Slavia 1:0

          (host)     před 17 lety 27.01.2008 17:02 |  
          0 0

          máš pravdu, voki, jestli se ti chce brečet, tak si v klidu pobreč, ale nemusíš brečet zrovna na diskusním foru, co takhle se vybrečet doma v soukromí? Nebo by to tvoje ješitnost nesnesla?

          • Re: Zenit - Slavia 1:0

            (host)     před 17 lety 27.01.2008 19:43 |  
            0 0

            tak co je tohle za blazna?!Ulicny nic nedokazal,cely Brno nic nedokazalo!Kdyby mi nekdo pred rokem rekl,ze u nas bude hrat Blazek,Pudi a Ivana,tak bych na nej asi hodne cumel!Nemluvim o lize mistru,vubec se s tim vokim ani nebavte,vzdyt je to blazen,takhle dobre jsme na tom snad nikdy nebyli,nevim o co tady jde.

    • Re: Zenit - Slavia 1:0

      Richi (admin)     před 17 lety 27.01.2008 19:40 |  
      0 0

      Nezjistoval jsem, zda nahodou i jacko nejede s jane :). Ale nejak se s tim popereme.

      • Re: Zenit - Slavia 1:0

        (host)     před 17 lety 27.01.2008 21:01 |  
        0 0

        Nožem, nebo sekerou?

  5. Re: Zenit - Slavia 1:0

    (host)     před 17 lety 27.01.2008 21:17 |  
    0 0

    šmíca neodehrál ano minutu..za to černý všechny:o( obrana by měla být krajčík, brabec, suchy/latka, drizdal, kalivoda/jarolim, taveres, smicer, pudil, utok senky+strihavka alternativa goce

  6. Re: Zenit - Slavia 1:0

    (host)     před 17 lety 27.01.2008 21:19 |  
    0 0

    No já vidim sestavu takto:
    Vaniak - Drizdal (Krajčík), Suchý, Brabec, Hubáček - Šenkeřík, Švec, Tavares, Pudil - Střihavka, Goce

    • Re: Zenit - Slavia 1:0

      (host)     před 17 lety 27.01.2008 21:35 |  
      0 0

      misto hubacka trbe vencu petraka, vzadu bude mit fleka latka..senky to musi bourat v utoku

  7. Re: Zenit - Slavia 1:0

    (host)     před 17 lety 27.01.2008 22:55 |  
    0 0

    Čtu si tady tu diskuzi a nestačím se divit. Voki, už s tím jednou pro vždy přestaň! Mám totiž pocit, že jsi ten rozhovor s Váchou ani pořádně nečetl a stačil ti jen ten nadpis. Kdybys ho totiž dočetl do konce, tak bys možná zjistil, že Vácha nejspíš nikam nadobro neodchází, pouze by se chtěl po zranění někde rozehrát a pak se vrátit k nám, do Slavie!!! Píšeš bludy a na všechno máš hned jasné závěry a zaručené informace. Vzpamatuj se chlape a přestaň s tím svým věčným pesimizmem! V opačném případě by se ti totiž zakrátko mohlo stát, že by ti jen těžko někdo věřil, že fandíš Slavii a ne Brnu, Liberci a nevím komu ještě.. Geronimo6

    • Re: Zenit - Slavia 1:0

      (host)     před 17 lety 28.01.2008 12:51 |  
      0 0

      I to se může stát.Fandíme přece sportu,fér hře na hřišti i mimo něj.

  8. Re: Zenit - Slavia 1:0

    (host)     před 17 lety 27.01.2008 23:53 |  
    0 0

    K té debatě o tom, jak to bude vypadat za pět let s Brnem. Dorostencích Dočkalovi s Váchou. Či neúspěšném zahraničním skautingu. Už se nechci vracet. I když je opakování, jak se říká, matkou moudrosti v tomto případě to nemá žádný smysl, proti argumenty jistého anonyma bych tak řekl, už zato ani nestojí.



    Slavie má za sebou týdenní soustředění v exotickém Dubaji, které jistě potěšilo hráče i realizační tým, který se v tomto emirátu nacházel, tak i fanoušky kteří mohli díky mnoha fotografiím, či onlajnům z přátelských zápasu absolvovat s týmem malou exkurzi do této pouštní země.

    Slavia narazila na opravdu těžké soupeře s kterýma, jestli se pletu, tak mě opravte, mohla změřit síly vůbec poprvé. Dvě špičková mužstva z ruské ligy. Připoměnme si jen že: Zenit je posledním vítězem ruské soutěže, trenér Dick Advocat, majitel největší ruská firma Gazprom.
    CSKA předposlední vítěz ruské Premiér League. S dvěma opravdu top útočníky Wagner , Jo. A dalšími reprezentanty ať již Ruska či jiných zemí. Také samozřejmě bohatým sponzorem v zádech LUKoil. (ale v LM pouze jeden jediný bodík)Třetí zápas s asi nejznámějším týmem našich jižních sousedů Salzburgem se asi do kvality utkání s prvně jmenovanými týmy nedal moc srovnávat.

    Ve všech třech utkáních se protočilo velké množství hráčů až na Šmícu (kterej už ani nemusí nic nacvičovat) si zahráli všichni. Opět se nám nevyhnuli zranění, které „samozřejmě“ potkalo i Michala Švece.


    Každý trenér Vám odpoví stejně. Sestava se odvíjí podle soupeře. Slavia má po letech, co se týče hráčů, opravdu z čeho vybírat. Karel Jarolím tak může hrát v několika variantách rozestavění a reagovat na vývoj utkání, což v dobách kdy nebylo z čeho vybírat, nebylo vůbec samozřejmostí.

    Tipovat tady sestavu by bylo hodně odvážné a vlastně i zbytečné. Přesto bych si dovolil napsat různé možnosti a varianty. Budu vycházet z optimální situace tzn. Všichni hráči jsou na tom zdravotně v pořádku a nepotýkají se s výpadkem formy.

    Jisté místo bude mít Vaniak.Asi není potřeba psát proč, to samé bych řekl u Brabce, Druhým stoperem se stane dle mého názoru ve svém věku hodně zkušený Latka, není jen dobrým obráncem, ale mužstvo se na něj může spolehnout při hlavičkových soubojích před brankou soupeře po standardních situacích. Jistotu bude mít nejspíše i Krajčík.V záloze by ji pak měl mít Pudil, který ale bohužel v prvním kole bude chybět. V něm ho asi nahradí Černý, jisté místo má určitě i Šmicer, který by měl hrát hlavně doma a venku tam, kde s trenérem uznají za vhodné vzhledem ke kvalitě hrací plochy, která bude jistě na začátku sezony jako každoročně u takových pěti možná více týmů otřesná.V útoku jasná zelená pro Šenkeříka. Karel o něj tak dlouho usiloval, že ho nenechá sedět na lavici. To je zhruba 6 jmen které podle mě budou hrát.Zbývá pět volných míst. Určitě bude hrát defenzivní záložník. V těžkých zápasech se BOSS většinou přikláněl ke hře na dva štíty. V případě že bude stoperská dvojice složena z Latka,Brabec, def. štít bude hrát buď Suchý, Švec, Tavares. Opravdu težká volba pro kouče. Další posty je podle mě hodně těžké odhadovat a opravdu bude vždy záležet na situaci.



    Jak jsem psal na začátku Jarolím si vybral hráče, které chtěl. Každý post je dá se říct kvalitně zdvojený. Myslím že toto jaro se máme opravdu nač těšit.


    Na závěr bych chtěl jen říct že nás čeká ještě několik přípravných utkání ale k jejím výsledku nemá cenu ani moc přihlížet. Ostudná prohra s TUS Koblenz z léta
    V této sestavě hovoří jasně

    Vaniak - Krajčík (46. Volešák), Šourek, Švec, Aračič (46. Kopřiva) - Tavares, Belaid, Kalivoda, Vrzal - Vlček, Gaúcho (46. Necid



    dejva

    • Re: Zenit - Slavia 1:0

      (host)     před 17 lety 28.01.2008 08:27 |  
      0 0

      A1: Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Dřížďal - Jarolím, Tavares, Šmicer, Pudil - Střihavka, Šenkeřík.
      A2: Vorel - Švec, Šourek, Latka, Hubáček - Ivana, Suchý, Volešák, Černý - Blažek, Toleski.
      ..
      Škoda že nemůžem přihlásit do ligy dva týmy:))

      • Re: Zenit - Slavia 1:0

        (host)     před 17 lety 28.01.2008 11:55 |  
        0 0

        Zdravim, jsem rad , ze diskuze zacina byt kvalitnejsi, zacnu asi tim nejpodstatnejsim, Vulin asi jen , kdyz stav Drizdala bude spatny, diky marodce hostovacky asi nebudou, /tady si KJ hodne protireci, Lukas Jarolim asi taky padl, Dockal a to je velmi cerstva informace vubec neresi svy setrvani v Liberci nastavena opce 15 milionu korun a dalsi 2 zraneni hraci Gecov/2 mesice/, Vacha/pul roku muzou dost zamichat karty. Pudil uz je totiz z 99 procent hracem Slavie. k Chovancovi a spol. , v soucasny dobe maj kseft ve Slavii opravdu dobry, hlavne si pochvaluji hodne jednani s novym manazmentem, uvahy o vydelavani na klubu durazne odmitaji. K mladezi, becko o vikendu porazilo Celakovice , myslim2 ku 0 , konecne dorazil Belorusky utocnik , takze uvidime.i tak se dost bojim nejen o soutez , ale hlavne kvalitu tymu. k soustredeni, mrzi mne ty projhry hlavne s tim Zenitem a hlavne neplodnost nasich utocniku, ze by se tacinaly naplnovat prognozy Tantalose o tom, ze hvezdy provincnich tymu, neznamenaji nutne hvezdy ve Slavii, kdyz se tak podivam na 3 soupere se kterymi budeme hrat, mam neprijemny pocit, za tyto tymy uz nas neproveri, pujde zrejme jen o poutaky nejhorsiho zrna a zakladni sestava, ktera se mi napodzim rysovala je v nedohlednu. Kladem zustava u mne sire kadru na kteru doplaci jiz zminovane becko, kde nemohou prijit zadni talentovani hraci, protoze na ne nezbyvaji penize. takze prvni ostry zapas bude az pohar a tam tedy skutecne muzeme hodnotit. musim ale priznat,ze nadsen tedy zatim z pristupu hracu k boji o misto v sestave prilis nejsem. Jiri

        • Re: Zenit - Slavia 1:0

          martyni (přítel SN)     před 17 lety 28.01.2008 13:51 |  
          0 0

          Jiri, jak to myslis, s tim Dockalem, ze neresi setrvani v Liberci... jako ze je zrejme zustane nebo naopak..? nejak jsem se ztratil..:-)) Jinak je fakt, ze v priprave se zatim nesplnilo ocekavani od posil Jarolima, Cerneho a novych utocniku, tj. zejmena produktivita, ale jeste maji cas, tak doufejme ze se to zlepsi.

          • Re: Zenit - Slavia 1:0

            (host)     před 17 lety 28.01.2008 13:58 |  
            0 0

            Byl jsem se v sobotu podivat na Tipsportlize, Borek odstoupil v prvnim polocase, takze jsem s nim mluvil, on rika, ze prvni musi byt prosazeni a pak zacne resit svoji budoucnost v Liberci, libi se mu tam a je spokojen i s kabinou, pozdeji jsem se ptal jednoho z libereckych bafiku na jeho cenu a on rikal neco o 15 milionech, ktere by Slavia dostala i on ale podotkl, ze to zatim neni na poradu dne. Jinak mne celkem zklamal tento turnaj o jehoz vyznamu pro nas klub pochybuji, nejde jen o ty omluvy nasich a Bohemaku , ale celkove treba v sobotu dorazilo asi 110 divaku na oba zapasy. jiri

          • Re: Zenit - Slavia 1:0

            (host)     před 17 lety 28.01.2008 14:18 |  
            0 0

            Čekal jsi, že nové posily zapadnou do týmu tak skvěle, že v každým zápase daj po dvou gólech? :) Neee, je to příprava, je to od toho aby se sehráli se "starejma" hráčema, hodnotit se to může v UEFE, v lize... Ted jde o to se během přípravy sehrát... Každopádně já beru jako pozitivní fakt to, že nedostáváme moc branek (po jedné od Zenitu a CSKA není vůbec ostuda) a že máme šance, že i soupeře dokážeme přehrát... To je pozitivum. Jediný negativum vidím v tom, že prostě ty šance nejsme schopni (zatím) proměnit. Ale je to jen otázka času, musí se makat ne tak jako doteď, ale ještě víc, ještě víc si vytvářet šance... A góly přijdou ruku v ruce s těma šancema... Luke

            • Re: Zenit - Slavia 1:0

              (host)     před 17 lety 28.01.2008 14:27 |  
              0 0

              Cekal jsem , ze to bude boj o misto v sestave Lukasi a to proste neni, podivej teplice, Sparta ,tam hraci jezdi po prdeli, u nas dle dnesniho Sportu to byla selanka, tak nevim a jestli jsem cekal po 5 zapasech vice, ano cekal , minimalne jasno ve stredove rade a na kraji obrany, cekal jsem take vice ze srany Blazka nez jen pozdni prichody na treninky, tak asi nejak, jinak vidim ze ze mne delas kraturu, tak si posluz. Vis vcera sem byl na hokeji , nechodim casto , meli jsme tam s prateli naky vyrizovani, bohuzel diky nepritomnostoi zasranejch Sraltanu k tomu nedoslo , ale snad uz nase mladsi fandy nikdo mlatit nebude a to jeste ze zalohy, kluci to snad zvladnou jedno mi od tech hracu myslim nasich , ale i Pardubicaku imponovalo, boj o kazdou pozici, boj o vsechno, maximalni vule, rict divakovi, chceme abys prisel zas. Jiri

              • Re: Zenit - Slavia 1:0

                (host)     před 17 lety 28.01.2008 14:37 |  
                0 0

                Jiri..
                ale to myslim, ze zaty roky musis vedet,..ze fotbalisti jsou vetsinou takovy trochu primadony..vechejtci,..ktery hned fnukaj,..spadnou kdyz foukne.....
                to se preci co se tyka nasazeni a oddolnosti,..muzstvi,..neda srovnavat..fotbal s hokejem...

                ..hlavne tedy ceskej fotbal:)))))))

                ..si snad ani nedovedu predstavit ze by takhle nejakej ceskej fotbal tym slapal..jako posledni hokejovej..kdyz vidim..jak tam nekomu sijou oboci na stridaccs..
                a tady u fotbalu,..
                jak mi povidal muj kamarad..hraje ametersky fotbal od mala..
                kop..spadnes..zvednes se..jo..jeste predtim zarves...

                dvakrat si pokulhas a bezis:)))))))


                Martin

                ps..jsem zvedavej jak se predvedou kluci hlavne v lize...

                • Re: Zenit - Slavia 1:0

                  (host)     před 17 lety 28.01.2008 14:41 |  
                  0 0

                  jenze Martine Ja se tam ze zacatku nudil, ale pak mi to vzalo, nejen to blbnuti s tema nactiletejma , ale treba to , ze hraci prijeli 3 x z kabin na dekovacku, treba to, ze hokejovy kotel obsahuje starsi lid nez sem Ja , jinak s tebou souhlasim , sam jsem klukum kolikrat rikal, hrajte takticky, nikam nepospichejte, ale proste po letech je to jiny, tak si predstav, ze jsme meli mit skrytou prohlizeku stadionu , ale bylo z toho hovno, byl sem pekne nasr. jiri

                    • Re: Zenit - Slavia 1:0

                      (host)     před 17 lety 28.01.2008 14:47 |  
                      0 0

                      ...Jiri,...no ja tam "na stadak" chodim kazdej den.
                      vcera tam udelali novej kus ze strany od skoly..takze se da lip koukat..

                      nevim jestli to bude parking (?..byl by na sikmo,..nic moc) nebo budouci travnik..

                      roste to jak z vody..
                      nova webka je taky dobra..

                      ..akorat bych chtel vic fotek..na koukani..treba kazdej den..aspon par..co se zmenilo..
                      kazdym dnem pomalu cekam sedacky a pak uz po strese prijde travnik...

                      ..vypada to ze bude fasada asi taková sytě šedá

                      ..je to parada
                      jinak ale musim rict ze bych na tu exkurzi sel hned!!!!!!!!!!!!!

                      • Re: Zenit - Slavia 1:0

                        (host)     před 17 lety 28.01.2008 15:15 |  
                        0 0

                        My taky, ale spis mam pocit, ze to byl chvilkovy ulet jednoho ze stavitelu, ktereho znam, bohuzel zklamal jsem i svy znamy/ 2 lidi/, ale oni pochopili, ze proste procesi na stavbu nepatri. jiri

              • Re: Zenit - Slavia 1:0

                (host)     před 17 lety 28.01.2008 14:57 |  
                0 0

                Jiri, predpokladam, ze jste v Dubaji nebyl, tak nemuzete vedet, jestli hraci po prdeli jezdili nebo ne. Z rozhovoru s Jarolimem v dnesnim Sportu nic v teto souvislosti neplyne. Krom toho, ze byl plne spokojeny s prubehem soustredeni. Kdyby se hraci flakali, tak by asi spokojeny nebyl.
                Dale Jarolim tvrdi, ze ma o zakladni sestave jasno. To, ze z te pripravy nepoznaji fanousci, kdo bude hrat v zakladu, zas neni tak dulezite.

                Teplice a Spartu nekomentuju, Sparte se v priprave dari takrka vzdy (nam by se taky darilo, kdybychom meli za soupere podprumerne celky a ne vychodoevropskou spicku) a Teplice jezdi po zadku tak, ze prohraji s Pribrami.

              • Re: Zenit - Slavia 1:0

                (host)     před 17 lety 28.01.2008 15:16 |  
                0 0

                Já nasazení v přípravě neřeším, je mi jedno jak koho v přípravě porazíme... Vyhrávat musíme v lize, v Evropě... V zápasech, kde o něco jde. Tady jde pouze o to utvořit pro ty ligové zápasy sestavu. A pokud to někteří hráči odchodí, pokud někdo z nich chodí pozdě na tréninky... Tak je to jeho věc. Šanci holt dostanou jiní, kteří se snaží víc. Teď to s tímhle kádrem není problém... Každopádně u Blažka se potvrzují zatím slova co jsem slyšel z liberecké kabiny no. Ale aspoň že už byl na soustředění, v Liberci docela na přípravu sral a vždy se hodil marod...:) Z jeho strany vážně nečekám vůbec nic a cokoliv, co se nebude týkat alkoholu, mě může jen a jen příjemně překvapit už... Bohužel je to tak. Ale máš pravdu v tom, že hráči by měli vzít boj o základní sestavu více od podlahy a více bojovat, každopádně nevím jak je Jarolím vytížil v přípravě. Vem si takovou Bohemku... Mladej Hašek říkal, že maj docela náročný treninky, de facto čtyřfázovou přípravu... výběh, dva treninky, posilku. Okej, v pořádku... Ale Busta je tak přetížil, že už včera jim musel dát mimořádně odpoledne volno... Prostě jsou vyflusaní. Pokud v podoném stavu bli i na soustředění slávisté, tak se pak není co divit že na hřišti nelítali od alelujá do alelujá..:) Luke

            • Re: Zenit - Slavia 1:0

              martyni (přítel SN)     před 17 lety 28.01.2008 14:33 |  
              0 0

              no dyt to pisu, "jeste maji cas, doufejme ze se to zlepsi":-)))

              • Re: Zenit - Slavia 1:0

                (host)     před 17 lety 28.01.2008 14:37 |  
                0 0

                No prave , ze nemaji , jak jsem psal uz minuly tyden ,zbyvaji celkem 3 zapasy, vzhledem k terminum vidim nasazeni naseho zakladu realne ve dvou a to uz nic nevymyslis, to ti z vlastni praxe mohu garantovat. A dalsi m problemem samozrejme zustava kvalita souperu , kteri nas skutecne neproveri. Ale nebudu malovat certa na zed, treba se pletua vse bude uzasne, ten rozhovor s Hanaitulem mi teda moc nerek, asi si ho delal po telefonu narychlo. Jiri

                • Re: Zenit - Slavia 1:0

                  (host)     před 17 lety 28.01.2008 14:59 |  
                  0 0

                  jinak jsem docela zvedavej na to kdo pujde pryc..tedy hlavne z pole...

                  ..nejak se trochu obavam jestli nepujde kalivoda..toho mam celkem rad a hlavne vzdycky v dulezitejch chvilich mel par svetlych okamziku...a dal gol nebo dobre zahral!!

                  a koukam ze je taky zase dost zranenejch:((

                  M.

                  • Re: Zenit - Slavia 1:0

                    martyni (přítel SN)     před 17 lety 28.01.2008 15:07 |  
                    0 0

                    presne, tez jsem dost napnutej, kdo pujde - taky se trochu obavam Kalivody a taky Volesaka, samozrejme vim ze oba podavali vykony tak na hrane zakladu a lavicky..a v LM meli co delat, aby stihali... na druhou stranu Kalivoda nas tam dostal a dokaze dat dulezity goly, Volesak si myslim ze na podzim docela bojoval o misto a vubec pusobi docela sympaticky...

                  • Re: Zenit - Slavia 1:0

                    martyni (přítel SN)     před 17 lety 28.01.2008 15:14 |  
                    0 0

                    ted jsem cetl Jarolima.. tak prej jeden hrac z pole odejde... ja bych nejmin postradal... Ivanu

                    • Re: Zenit - Slavia 1:0

                      (host)     před 17 lety 28.01.2008 15:21 |  
                      0 0

                      Ivana nemuže jít na hostování.. :) Bude to někdo jinej.. :)) Jeden hráč ze zálohy pravděpodobně... Aspoň mě to tak vychází... Luke

                      • Re: Zenit - Slavia 1:0

                        martyni (přítel SN)     před 17 lety 28.01.2008 15:24 |  
                        0 0

                        Hele urcite Ivana nemuze jit? neco jako "podnajem", "podllicence", nelze to taky ve fotbale - "podhostovani"?:-)) koho typujes?

                        • Re: Zenit - Slavia 1:0

                          (host)     před 17 lety 28.01.2008 15:26 |  
                          0 0

                          podhostování by šlo do béčka hele.... :-P :)) Nerad bych říkal svůj tip, co když to nevyjde... Ale ten hráč už tu byl zmíněnej jednou... Luke

                          • Re: Zenit - Slavia 1:0

                            martyni (přítel SN)     před 17 lety 28.01.2008 15:31 |  
                            0 0

                            myslis dneska? tak ona to opravdu nebude takova zahada.. kdyz to nebude Sourek z obrany, jako ze obrancu neni tolik, tak asi ne.. tak ze zalozniku - nepocitam uz Jablonskyho - tam je asi fakt na rade Kalivoda nebo Volesak

                            • Re: Zenit - Slavia 1:0

                              (host)     před 17 lety 28.01.2008 15:36 |  
                              0 0

                              Přesně tak... Šourek bude těžko i kvůli UEFĚ si myslí, to samý z brankářů Vorel... A ze záložníků to vypadá podle mě na jednoho z trojice Gebre Selassie, Kalivoda, Volešák. Vzhledem k tomu, že Gebre je univerzál a bude se asi hodit, tak ten dle mě padá. Váhám trochu mezi Kaličem a Volišem, něco mi hovoří pro jednoho, něco pro druhýho z nich. Pro Kaliče to, že už na hostování je svým zpusobem zvyklej, že to odsere většinou on... Pro Voliše zase to, že o něho může mít zájem více klubů, více kvalitnějších klubů... I když nic ve zlém, já bych ho rád viděl na severu Čech :))

                              • Re: Zenit - Slavia 1:0

                                martyni (přítel SN)     před 17 lety 28.01.2008 15:39 |  
                                0 0

                                Gebre ne, zvlast kdyz je Drizdal zas zranenej, je treba nekdo, kdo spolehlive odehraje kraj obrany..

                                • Re: Zenit - Slavia 1:0

                                  (host)     před 17 lety 28.01.2008 15:43 |  
                                  0 0

                                  Právě... :) Takhle: asi to bude jeden z dvojice Kalivoda-Volešák, pokud půjdou pomoct zachránit do Mostu ligu, je mi jedno kdo z nich to bude:)) Pokud půjdou někam jinam, asi bych spíše oželel Kaliče, ale myslím, že by mě KJ chtěl naštvat a poslal by tam Voliše..:((( :) Luke

                • Re: Zenit - Slavia 1:0

                  martyni (přítel SN)     před 17 lety 28.01.2008 15:02 |  
                  0 0

                  no jak se to vezme...na sehrani teda fakt uz nebude kvalitni souper... ale cas na to, aby zacali podavat kvalitni vykony, ten tam je, protoze vsechno zacina az prvnim mistrakem. Treba v lete to bylo mozna podobny, nevyreseny otazky sestavy v priprave.. pravda ze se to trochu projevilo i v prvnich zapasech se Zilinou, tam vykon nebyl nic moc, ale nakonec to dobre dopadlo. No kazdopadne ten Tottenham bude teda hodne ostrej zacatek, uz se tesim, ale nebudu to ja, kdo tady bude psat, jak je prejedem, ze mame nejlepsi tym vsech za posledni roky a tak..na to jsou jini a ja bych doporucoval spise zdrzenlivost s mirnou nadeji... K posilam...tak zatim jsme je v akci nevideli, teda ja alespon ne, takze tezko muzu hodnotit jak kdo bojuje o sestavu a kdo se dobre jevi. Ale je fakt, ze co se vysledku tyce, asi zatim nemuzem rict - jo, tenhle hrac fakt vypada jako super nakup, takze musime vyckat.. Jinak to co pise Martin - docela me to pobavilo a souhlasim...taky ve fotbale postradam vic bojovniku, nas hokejovej tym se mi moc libi... proto mam nejradsi hrace jako Drizdal, Svec, Senkerik, bohuzel zrovna Svec na to nasezeni furt doplaci

                  • Re: Zenit - Slavia 1:0

                    (host)     před 17 lety 28.01.2008 15:11 |  
                    0 0

                    martyny..
                    schvalne si toho nekdy vsimej pri fotbale....

                    je jasny ze samozrejme se z toho musi ten hrac vyhrabat a tudis se snazi to rozbehat..ale proste to tak delaj hlavne ti..co jim nic neni!!2x pokulhat a pak bezet:)
                    M.

                    • Re: Zenit - Slavia 1:0

                      martyni (přítel SN)     před 17 lety 28.01.2008 15:19 |  
                      0 0

                      jo..jednou je malo a trikrat - na to uz nebyva cas:-)) ..je to tak, Svec, kterej odehral odvetu s Ajaxem se zlomenym palcem nebo Jada pul sezony s vazama v haji, to jsou vyjimky

                  • Re: Zenit - Slavia 1:0

                    (host)     před 17 lety 28.01.2008 15:13 |  
                    0 0

                    Vite , on je tam i kratky, ale vystizny komentar k tomu zapasu a navic samozrejme uprimne mam nejake byt kuse zprav a oba zapasy Tipsport ligy jsem videl, nazor trenera Jarolima je jedna vec, skutecnost z pripravnych zapasu vec druha, Totenham kazdopadne kazdy tyden hraje natvrdo, ne poutaky ci prochazky a podobne a pokud chceme prejit bude to prave o nasazeni a eliminaci klicovych hracu soupere , coz je i pro nektere velkokluby nadlidsky ukol, navic uz je nase hrace v nejakem mimoradnem utkani ani neuvidite , takze znovu rikam uvidime. Vite vyslovit nazor je nutne, netvrdim , ze to tak bude, ale verte ze v odhadu nasi formy zas tak mimo nebyvam a navic zatim po letech maji zdravotni lapalie jen 3 hraci Smicer ,Drizhal a Svec/k tem kotnikum, ten se jen projde doma a uz je nebezpeci urazu, diky zdravotnimu stavu je v podstate neprodejny. Jiri

                • Re: Zenit - Slavia 1:0

                  (host)     před 17 lety 28.01.2008 15:20 |  
                  0 0

                  POčkej, Hainaulta teď asi myslíš mě? :) Po telefonu? S ním? E-e, jsme se dohodli že mu to pošlu na maila... Ale on neměl v Pze furt přístup na net, zařizoval si byt, měl kolem toho lítačky... Tak odpověděl až ze Španělska... Luke

                  • Re: Zenit - Slavia 1:0

                    (host)     před 17 lety 28.01.2008 15:25 |  
                    0 0

                    Myslel jsem si to, ze to nebylo z oci do oci, prilis nekonkretni otazky i odpovedi, takove bez soli,mam jeste otazecku, kam se podely nektere zahranicni akvizice z Mostu, brazilci a pod. , v priprave v podstate nenastupuji. Jiri

                    • Re: Zenit - Slavia 1:0

                      (host)     před 17 lety 28.01.2008 15:33 |  
                      0 0

                      Jasný... Tak ono po mailu to nemám moc rád, právě že to tak neštumýruje... Nejlepší je, připravit si otázky, klidně v bodech... Aby se na nic nezapomnělo důležitýho... A zavolat:) Ti Brazilci, Frantíci a já nevím co všechno... Jsou hlavně v B týmu, v dorostu je dost cizincu, fakt snad čtvrtina hráčů v dorostu je z ciziny... Teď v Mostě tu je díky tomu vidět snad víc černochů, Anglánů, Frantíků, Brazilců než v Praze... :( To přeháním, ale jako je fakt, že kamkoliv jdeš, jsou všude... A nejhorší jsou ale stejně jen ti Němci, kteří jim většinou dělaj agenty... Němce nemám rád a tohle tomu nepřidá...Jinak perličkou je, že vlastně třeba toho Japana, kterej byl v Sokolově na hostovačce na podzim a teď šel do Hradce na hostovačku, v Hradci nechtěj a nejspíše se vrátí... Hostování skončilo Piklovi, Pešírovi (ten dal na podzim 7 branek, na jeho poměry hooodně slušný:) ), ale oba dva zamíří zase jinam... S Pišťou jsem se bavil, prej to angažmá v Česku nebude (tak si najde zase v cizině novou přítelkyni? :))... Je to podle mě fakt moc... Teď Most zkouší i brankáře, kterej chytal v Německu třetí ligu. Pokud má někdo takovej pomoc k záchraně, je to síla... Mladík Švenger, když Kabíčke říkal že chce zkušenýho brankáře. Nabízeli mu brankáře slovenské dvacítky a to prý odmít s tím, že je mladej... A vezme jen o rok staršího Švengera. Acevski, kterej chytal australskou ligu asi jen díky tomu, že nikoho jinýho zadarmo nesehnali. A teď tenhle brankář ze třetí německé ligy... A Svobodu jak to tak vypadá pošlou na hostování někam do pr... Jooo, takhle se hraje o záchranu... :(

                      • Re: Zenit - Slavia 1:0

                        (host)     před 17 lety 28.01.2008 15:43 |  
                        0 0

                        Nechci to tady moc rozvadet,nasi to tdy nevidej radi, ale stejne je zajimavy, ze kdyz si udelate anketu mezi lidmi z branze, tak Most vychazi kazdymu na sestup/ nema penize na vejplaty, mesto se zatim nepostavilo jasne k dalsimu osudu klubu a pod./, zatimco treba Jablonec ne kvuli zakulisni praci Pelty, stene tak malokdo tipuje Viktorku kvuli stavu financi, hodne lidi naopak na sestup vidi Kladno, kde je nejista budoucnost celeho vrcholoveho fotbalu/ stale se uvazuje o stehovani ci zruseni klubu/, proste bude to zajimave. Jiri

                        • Re: Zenit - Slavia 1:0

                          (host)     před 17 lety 28.01.2008 15:52 |  
                          0 0

                          Víš co by byla sranda? Kdyby Most sestoupil, Kladno se zachránilo... Most prodal pak druholigovou licenci Blšanům, které asi sestoupí hodně pravděpodobně do divize... A koupil prvoligovou od Kladna:) Ale ne, tohle není možný, nemůže koupit licenci když sestoupil, tohle chtěla udělat Příbram před touto sezonou a od Kladna to koupit, že jo... A nešlo to. Každopádně ono upřímně řečeno já jako jasného sestupujícího vidím také Most, protože nikdo nepřišel, žádná posila která by to mohla pomoct fakt zachránit... Brankář: Švenger není typ, kterej vychytá nuly... Potřebuje jistou obranu. Obránci: nepřišel nikdo ani trochu kvalitní, na testech akorát Belaid aspol, ale nemuže se od 18, 19tiletých cizincu nezkušenejch čekat, že zachrání ligu, to samý od Studíka. Naopak odešel Andrew, kterej jako jedinej hrál stabilně dobře. Johana nehrál špatně, ale hrál hodně, hodně málo, byl pořád zraněnej... A ted je zase marod. A Andrei s Trubilou jsou dobří bekové, rychlý apod, ale maj strašný výkyvy. Ale stejně by mohli hrát sebelíp, pokud bude na stoperu Webster-Procházka, bude to velkej průchoďák. Takže snad aspoň si Studík občas zakope ligu, to vidím jako pozitivum z pohledu Slavie... Záloha: Gedeon vůbec není jistej ještě, klidně se může stát, že zamíří nakonec do Kladna. Byť to má do Mostu deset kiláků z Vysoké Pece, kde si postavil pěknej baráček...:) Útok: Madson nic nevykope, je mu 17 let, to j naděje do budoucna... A SImpson kterej hrál třetí českou ligu, také nemůže nahradit ani Holendu, natož Toleskiho. Takže to vidím bledě... Luke

                    • Re: Zenit - Slavia 1:0

                      (host)     před 17 lety 28.01.2008 15:40 |  
                      0 0

                      JInak z těch případnejch posil Mostu mě nejvíce zaujal... GEDEON :) Nic za ty dva roky neztratil, možná trošku akorát přibral lehce na váze a je asi o něco pomalejší než býval, ty jeho střely z dálky jsou pořád Pánu Bohu do oken, ale... Prostě tu hru umí zklidnit, ví kdy ji má zklidnit a kdy má naopak přidat na otáčkách, má pořád dvoje plíce, s vytrvalostí problém nemá... Z těch cizinců mě asi nejvíce zaujal mladej Belaid a také ten sedmnáctiletej francouzskej utočník, jmeno ted nevím... Madson nebo jak se jmenuje... Každopádně Most se zajímá, kromě Gaucha, ještě o jednoho útočníka z české ligy, kterej prošel Slavií... A trenér s ním pro jaro už nepočítá. Hádejme, kdo to je, že jo... Na severu Čech už hrál, dokonce dvakrát (vlastně třikrát, včetně Jablonce) :) Ten by se mi také líbil... :) Luke

                      • Re: Zenit - Slavia 1:0

                        (host)     před 17 lety 28.01.2008 15:45 |  
                        0 0

                        ZAPOMEL JSEN NA BOHEMKU, TAM SE PISE O STABILNI PRACI V ZAKULISI KRISTKA A SVOBODY, NEDOSTATKU PENEZ , ALE VERI, ZE TO ZACHRANI. JIRI

                        • Re: Zenit - Slavia 1:0

                          (host)     před 17 lety 28.01.2008 15:57 |  
                          0 0

                          Oni všude věří, že se to zachrání... Jen v Mostě jakoby házej flintu do žita. Je to škoda. Byť ten klub nemá moc prvoligové historie, patří v Česku mezi ty nejstarší... A diváků chodilo víc než je ligovej průměr. Alespoň když to vezmu z pohledu první i druhé sezony a z první poloviny podzimu té letošní třetí. Potom to začlo klesat, jednak díky zimě, ale jednak kvůli tomu, že prostě nejsou vůbec výsledky a už ani hra... Uvidíme. Nejlepší pro Most by bylo, kdyby se povedlo přivést na hostování Vorla do brány, do obrany nějakýho reprezentanta do 21 let (a ještě lepší by bylo, kdyby se Johana dal dohromady) nebo třeba na hostovačku Košťála z Liberce, kterej má ke klubu pořád vztah, celkem dlouho tu působil... Do zálohy určitě Gedeona, někoho ze Sparty nebo Slavie na hostovačku... A do útoku koupit z toho Jablonce toho Zelenku. Pak bych věřil, že se Most chce zachránit a že se skutečně také zachrání... Ale když takhle nabere další mlaďochy z ciziny, tak nevím nevím

                          • Re: Zenit - Slavia 1:0

                            (host)     před 17 lety 28.01.2008 15:59 |  
                            0 0

                            nema prachy a treba uz ma ambice jinde /Kabicek/, jinak se vsichni mejte, konci mi sichta jdu chlastat/omlouvam se slavit , prvni pracovni den/jeho konec/. jiri

                            • Re: Zenit - Slavia 1:0

                              (host)     před 17 lety 28.01.2008 16:03 |  
                              0 0

                              Není to jednoduchý sehnat ty prachy, ale jde spíše o to, že si myslí že to jde takhle a ono to tak nejde... Měj se... Luke

  9. Holeňák

    (host)     před 17 lety 28.01.2008 16:02 |  
    0 0

    Btw když jsme u té liberecké kabiny..:) Tak také trochu jiné téma...:) Holeňák si všude možně stěžuje na Slavii, to samé Jinoch. Mno, že by to bylo i kvůli tomu, jak jsme mu pozdrželi v létě transferkartu? :-D:-D Luke