Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Lukáše Váchu čeká plastika vazů

Velmi nepříjemné zranění potkalo slávistického záložníka Lukáše Váchu. V sobotním utkání za Liberec si zranil koleno, má zpřetrhané vazy a čeká ho plastická operace.

Zranění se stalo Lukáši Váchovi v sobotním utkání Tipsport ligy proti Jablonci, hřiště opustil ve 35. minutě. "Obhodil jsem si hráče, chtěl jsem rychle odehrát balón a špatně jsem došlápnul," popsal Vácha, jak došlo ke zranění. Problémy s vazy měl již před rokem. "Zranění je na stejné noze jako loni, akorát před rokem to bylo natržené, teď mám zkřížený a postranní vaz přetržený."

Nyní má slávistickýho odchovanec nařízen klidový režim. "Mám na noze ortézu, dneska jsem byl na vytahování krve. Mám mít klid, ale posilovat stehenní sval, aby mi nezeslábl." Operace čeká Váchu v březnu. "Bude mě operovat doktor Fousek, říkal, že je lepší nechat koleno chvíli v klidu a pak ho operovat. To, kde budu na rehabilitaci, ještě nevím, zřejmě v Německu. Každopádně nejoptimističtější prognóza, kdy bych se mohl vrátit, je září."

Lukáš Vácha už je čtvrtým mladým hráčem, kterého během roku toto zranění potkalo - Milan Černý se vrátil na trávník v průběhu podzimu a nyní bude hostovat na Kladně, Dušan Švento a Petr Janda rehabilitují v Bratislavě a na hřišti bychom je mohli vidět v březnu, respektive dubnu.

Komentáře (28)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Lukáše Váchu čeká plastika vazů

    (host)     před 17 lety 21.01.2008 14:20 |  
    0 0

    Přeji Lukášovi brzké uzdravení.Na této špatné zprávě je pozitivní pouze to,že snad Liberc díky jeho zranění neuplatní opci a Lukáš se vrátí do Slávie.

    • Re: Lukáše Váchu čeká plastika vazů

      (host)     před 17 lety 21.01.2008 14:31 |  
      0 0

      souhlas... Ale je jeste mladej.... ten se z toho vylíže...

    • Re: Lukáše Váchu čeká plastika vazů

      (host)     před 17 lety 21.01.2008 14:59 |  
      0 0

      opci můžou uplatnit i tak a když tam zůstane l. kozel tak ho liberec koupí

      • Re: Lukáše Váchu čeká plastika vazů

        (host)     před 17 lety 21.01.2008 23:42 |  
        0 0

        opci nemůžou uplatnit i tak, ve smlouvě je dáno že musí za Liberec odehrát na jaře určitej počet zápasů, něco jako bylo v případě Pudila u nás

      • Re: Lukáše Váchu čeká plastika vazů

        (host)     před 17 lety 24.01.2008 00:19 |  
        0 0

        U Pudila to bylo v pripade LM a neboj se, pro pripad zraneni jsou tyhle smlouvy osetreny, asi do toho moc nevidis, co?

  2. Re: Lukáše Váchu čeká plastika vazů

    (host)     před 17 lety 21.01.2008 14:34 |  
    0 0

    Mně to připadá, že těhle zranění je čím dál víc. Myslím si že na tom mám velkou zásluhu všemožně vychvalovaná umělá tráva, dneska už na ní mládežnická mužstva trénují od rána do večera.

    • Re: Lukáše Váchu čeká plastika vazů

      (host)     před 17 lety 21.01.2008 14:40 |  
      0 0

      pro mně osobně je umělka rozný svinstvo...nejenže mně po každým zápase na umělce bolí záda a třísla ale ani mi to na tej umělce moc nejde....třeba akurátný podkopnutí míče na umělce je pro mně nadlidskej výkon:-)

      • Re: Lukáše Váchu čeká plastika vazů

        (host)     před 17 lety 21.01.2008 14:58 |  
        0 0

        no ale to bude asi spíš nohama......

        • Re: Lukáše Váchu čeká plastika vazů

          (host)     před 17 lety 21.01.2008 15:25 |  
          0 0

          ne, to si nepřipouštim:)

    • Re: Lukáše Váchu čeká plastika vazů

      (host)     před 17 lety 21.01.2008 16:09 |  
      0 0

      no myslím si to taky muže se ti na tom zaseknout noha a máš zranení umelka je na hovno

  3. Re: Lukáše Váchu čeká plastika vazů

    Eluin (přítel SN)     před 17 lety 21.01.2008 14:43 |  
    0 0

    V souvislosti s tou umělkou..možná na tom něco bude, ale podle mě jde jen o zvyk, časem se na to hráči adaptují a snad těch zranění budé méně.

    • Re: Lukáše Váchu čeká plastika vazů

      (host)     před 17 lety 21.01.2008 15:58 |  
      0 0

      Podle mě nejde o nějaké zvykání, spíš o to, že na umělce se mnohem rychleji huntují vazy a klouby a časem se něco utrhne..

      • Re: Lukáše Váchu čeká plastika vazů

        (host)     před 17 lety 23.01.2008 12:37 |  
        0 0

        naprostej souhlas taky doma ležim po plastice zkříženýho vazu.....a hádejte kde se mi to stalo....:( všemocně vychvalovaná umělka!!!

  4. Re: Lukáše Váchu čeká plastika vazů

    (host)     před 17 lety 21.01.2008 15:39 |  
    0 0

    Přeji brzké uzdravení a doufám,že i když to vyzní zle,že zůstaneš "díky" tomuto zranění ve Slávce!!!Lukáši drž se a neuspěchej to!Pořád doufám,že tě uvidim lítat v sešívaném dresu!!!

    • Re: Lukáše Váchu čeká plastika vazů

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 21.01.2008 16:30 |  
      0 0

      i já přeju, aby léčení proběhlo co nejlíp a nejrychleji.. ted je hlavni, aby Lukas mohl pokracovat v kariere, kdekoli.. ale ve slavii bych ho taky jednou rad videl.. nicmene ten vycet podobne zranenych jsou jiste k zamysleni, jestli tohle muze byt nahoda..

  5. Re: Lukáše Váchu čeká plastika vazů

    Eluin (přítel SN)     před 17 lety 21.01.2008 16:25 |  
    0 0

    Komentář trochu mimo. Nevítě náhodou někdo, zda hráči Slavie občas chodí číst tyto stránky?

    • Re: Lukáše Váchu čeká plastika vazů

      (host)     před 17 lety 21.01.2008 16:35 |  
      0 0

      Tak někteří chodí... ;) To jsem se doslech i já hele.. :) Luke

      • Re: Lukáše Váchu čeká plastika vazů

        (host)     před 17 lety 22.01.2008 16:31 |  
        0 0

        Lukasi mozna hraci becka a dorostu , treneri assi od becka dolu, hraci acka , nekolikrat jsme s nimi mluvili o vecech na webech a bohuzel. Jiri

  6. Re: Lukáše Váchu čeká plastika vazů

    (host)     před 17 lety 21.01.2008 16:51 |  
    0 0

    ahoj, nevite nekdo kdy zacne pristi rocnik ligy? F

  7. Re: Lukáše Váchu čeká plastika vazů

    (host)     před 17 lety 21.01.2008 16:56 |  
    0 0

    Pro Lukáše musí být velkým zklamáním,že přijde o ME do 19 let,které se v létě koná u nás.Mohl tam zazářit jako Mazuch,třeba by mu přišla zajímavá nabídka ze zahraničí,zvláště když ročník 89 je jeden z nejsilnějších v československé historii a je hlavním favoritem turnaje.To ho musí hodně mrzet.Pokud jde o zranění,důvodem může být neštastná náhoda,umělá tráva,předčasný přechod mezi muže,špatná prevence.Osobně si myslím,že u Jandy a Šventy šlo o to,že museli hrát i se zraněním vzhledem k jejich nepostradatelonosti a příliš úzkému kádru,hráli pod injekcemi,neudělala se důkladná prohlídka rezonancí,k tomu u Jandy přičteme velké množství zápasů,žádná dovolená,turnaj v Kanadě,žádná letní příprava a jinak to dopadnout nemohlo.Proto chápu Wernera Ličku,že zakázal mladému Řezníkovi start v Kanadě,aby předešel jeho zranění.Ví,jak pro mladého hráče je důležitá kvalitní letní příprava a odpočinek po sezóně,včetně regenerace.U Černého šlo o náhodu,ne o předčasné přeřazení.U Váchy a Latky se může jednat o brzký přechod do mužů,ale podrobnější analýzu by musel dát lékař a fyziolog.Naproti tomu u silových a fyzicky vyspělých hráčů jako jsou Necid,Kozák,Hloušek brzký přechod mezi muže je ku prospěchu hráčů.

    • Re: Lukáše Váchu čeká plastika vazů

      (host)     před 17 lety 21.01.2008 21:36 |  
      0 0

      Voki nějak nám měníš názory čímto ? Alespoň změň slovosled a slohový styl !

    • Re: Lukáše Váchu čeká plastika vazů

      (host)     před 17 lety 22.01.2008 00:10 |  
      0 0

      Rozumný názor. Z celé diskuse jediný opravdu zajímavý příspěvek, i když dva, tři další hlasy také zněly rozumně. Jinak samé tlachání. Pokud je to opravdu voki, díky za něj.
      Stařec.

      • Re: Lukáše Váchu čeká plastika vazů

        (host)     před 17 lety 22.01.2008 16:28 |  
        0 0

        Lukas Vacha, hrac , ktery je pro mne soumenem , jen skutecne si nemyslim, ze by u nej slo o nejaky problem s prerazenim mezi dospele, spis jde trochu o smulu a s vetsi casti o zraneni, ktere skoncilo karieru nejednoho fotbalisty v tomto veku, Napr, Bohemak Busta takto vyridil v zakovskem a dorosteneckem veku radu hracu, otec jednoho , ktery hraval pak za Mecholupy se mnou i problem konzultoval. Treba loni jsem se o tomto problemu bavil s doktorem Eichlerem / lekar hazenkaru a rehab. primar/ a on rika, ze to jde ruku v ruce s unavovymi vecmi , kdy hraci v jakemkoli veku jsou vice zatezovani uz od zaku /fotbalu se venuji kazdy den/ a hlavne u mladeze chybi casto jakakoliv regenerace i odpocinek/treba zaci hraji nyni v sobotu a v nedeli a pak 5 tydne trenuji nekdy i 2x denne a nekteri treneri zanedbavaji i vyklusani a strecink. Proste hlavne v mensich klubech a musim priznat mne nevyjimaje je to chyba vetsinou mladsich treneru. Jiri

        • Re: Lukáše Váchu čeká plastika vazů

          (host)     před 17 lety 22.01.2008 17:21 |  
          0 0

          To jsem ani nevedel, ze trenujes, kde?

        • Re: Lukáše Váchu čeká plastika vazů

          (host)     před 17 lety 22.01.2008 23:05 |  
          0 0

          Tak to problém Slavie, mládež od A žáků nahorů chodí na "rege" někam do Vysočan a také do bazénu v Edenu...A né jen Slavie dnes už je to docela rozšířené teda ve fotbale a v hokeji samozřejmě v jiných sportech na to nebývá dost peněz...

        • Re: Lukáše Váchu čeká plastika vazů

          (host)     před 17 lety 23.01.2008 13:27 |  
          0 0

          To je to, co říká i Škorpil nebo Lavička svým smyslem... Trénovanost a kondice je super, ale tyhlety únavová zranění nejsou náhodná... Ono když si někteří trenéři myslí (nebo i hráči), že čím lepší kondička, tím lepší výkony - to je hodně zcestný. Klidně i hráč, kterej má kondičku "jen" na 80-90% svého maximálního fyziologického maxima dokáže být týmu daleko prospěšnější než někdo, kdo se blíží 100%... Záleží na tom, jak dokáže využívat pohyb. Zda se jedná o účelný nebo neúčelný pohyb, zda si nenabíhá zbytečně do prostorů kam nikdy nemůže dostat míč apod... A hlavně je zajímavé, že zatímco my děláme dlouhé výběhy, třeba v takovém Juventusu si vystačí s jedním hřištěm. Fyzičku trénujou tak, že dělaj krátký sprinty, ne maratony... Někdo může říkat že to je na nic nebo tak - ale má to podle mě svoji logiku, protože v zápase jsou krátké běhy, rychlé starty na míč... A to všechno (přetrénovanost + zbytečné vydávání sil...) se může zkombinovat s únavou, s umělkou... a nějaký zranění je na světě. To je můj názor, nejsem vystudovanej trenér, ale tohleto v poslední době celkem sleduju a myslím si, že trendem je právě přecházet na ty kratší úseky než na to uběhnout 20, 25 km... Pak se třeba není co divit, že čeští hráči nejsou schopni hrát delší dobu sobota-středa-sobota - i když bacha, i v zahraničí se ty sestavy točí, viz Arsenal je krásnej příklad... Málokdo odehraje 90% a více utkání z těch třeba 70, co ho čeká (36 liga, poháry, LM, repre, příprava...). Ale víš co je také krásné? Zatímco my i během týdne mezi zápasama třeba trénujeme bez míče... Tak právě takovej Juventus bez míče trénuje málokdy. A to samé další týmy v Itálii, v Anglii to samé... A pak se koukni na to, jakou fyzičku maj Italové, hráči z Premier League (záměrně neříkám Angličané:) )... Ale chápu, není potřeba měnit relativně zaběhlé systemy... Je to škoda, podle mě by to bylo lepší. Luke

          • Re: Lukáše Váchu čeká plastika vazů

            (host)     před 17 lety 23.01.2008 14:47 |  
            0 0

            Lukáši napsal jsi podstatu problému.Jde o obsahovou náplň tréninku,v zahraničí -viz Juventus,Arsenal nechodí běhat do obory Hvězda,ale dělají vše s míčem a přitom nabírají kondici.Tréninky jsou kratší,ale intenzivní,u nás je to naopak.Proto taky naši hráči nevydrží hrát v tempu celý zápas,často se válí,simulují.To samé,co jsi zmínil o krátkých sprintech,v zápase je potřebuješ nejvíce,je tam několik desítek startů na balón,proto je to pro hráče důležitější než chodit běhat kolečka do obory.U nás přetrvává model přípravy a tréninku,který tu praktikoval Vejvoda v Dukle,ale to už je zastaralý.Jeho silový a fyzicky náročný trénink je dávno překonán.Vše by mělo být s míčem,trénink by měl být intenzivní,ale kratší a především by se na něm měli hráči odnaučit chyby,které dělají v zápase.Jde o špatné bránění,kdy soupeř není pod tlakem na míč,má dostatek prostoru a z toho pramení gólové situace.Stačí si vzpomenout na naše chyby a pasivní bránění na podzim.To samé pohyb bez míče,hráči v české lize jsou statičtí,málo se nabízejí pro míč,situace řeší dlouhými nákopy místo kombinačního založení útoku od krajních obránců.To je všechno špatně.Wenger rozdělí tým do několika skupin a hrají na jeden dotek s neustálým pohybem bez míče s aktivním presinkem,s vytvářením tlaku na hráče s míčem.Poté nemají hráči s těmito herními dovednostmi problém v zápase.U nás se jde hrát na dvě brány,a chyby v tréninku se přenesou i do zápasu.Jde o smysluplné využití tréninkové jednotky,aby se to promítlo do zápasu, a především do osvojení určitých návyků a herních činností.Není možné neustále opakovat stejné chyby.Kvalitní soupeř je rychle potrestá.

            • Re: Lukáše Váchu čeká plastika vazů

              (host)     před 17 lety 24.01.2008 00:13 |  
              0 0

              pro oba - co píšete,je blbost,pánové mládežničtí fotbaloví teoretici - suchý,kalouda,fenin jsou (byli) v podobným zápřahu jako janda,vácha nebo švec.. a jsou dlouhodobě v pohodě..je to prostě jen smůla druhých jmenovaných (anebo konkrétní zanedbání existujících příznaků průseru od trenérů).. anebo si snad myslíte,že messi,walcott nebo třeba benzema jsou junioři v top-týmech bez fyzičky na celý zápas??prdlajs, k fotbalové genialitě a vynikající kondici mají ještě štěstí.takže tak