O Slavii

Costa míří do Příbrami

Slávistický kádr doznal změny, do Příbrami přestupuje brazilský fotbalista Michel Fernando Costa, který se ve Slavii přes velkou konkurenci neprosadil. Smlouva mu končila v červnu tohoto roku.

"Michelu Costovi bychom rádi poděkovali za odvedenou práci ve Slavii, i když se v naší konkurenci v záloze neprosadil tak, jak by si asi přál. Přejeme mu v novém angažmá hodně štěstí a sportovních úspěchů," řekl na oficiálním webu mluvčí Ondřej Zlámal.

Přestupní částku kluby nezveřejnily, ale kvůli končícímu kontraktu v létě může být suma do dvou miliónů korun (hrubý odhad autora článku).

Costa přišel do Slavie v únoru 2007 z třetiligového brazilského týmu Gremio Barueri. Ve čtyřech ligových zápasech vstřelil jednu branku proti Brnu, čímž zahájil obrat. Na podzim odešel na hostování do Sokolova, kde se mu střelecky dařilo. Jeho odchod se dal očekávat, přestup je tak ideálním řešením, za půl roku bychom nic nezískali.

Závěrem bych chtěl vyzvat k hlasování v anketě iDNES.cz - Chorály 2007 pro Slavii - ZDE.

Komentáře (61)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Costa míří do Příbrami

    eomer (přítel SN)     před 17 lety 15.01.2008 16:01 |  
    0 0

    Jak je to s podpisama smluv u nově příchozích ?

    • Re: Costa míří do Příbrami

      (host)     před 17 lety 15.01.2008 16:05 |  
      0 0

      no jo už je uterý už by to chtělo :-)

      • Re: Costa míří do Příbrami

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 15.01.2008 18:25 |  
        0 0

        To je fakt. . sakra. . už aby byl klid:) A taky by mě zajímalo, kolik jsme za Costu stržili.

        • Re: Costa míří do Příbrami

          (host)     před 17 lety 15.01.2008 18:40 |  
          0 0

          Za Costu jsme dostali 1 mega.

  2. Re: Costa míří do Příbrami

    carfi-sks (přítel SN)     před 17 lety 15.01.2008 16:07 |  
    0 0

    Pro jeho kariéru je to jenom dobře, v áčku by si už nezahrál.

  3. Re: Costa míří do Příbrami

    (host)     před 17 lety 15.01.2008 16:32 |  
    0 0

    Do "Příbramy"? Opravte si to, než to uvidí nějakej sparťanskej čurák a zbuzeruje vás za to. Jana

    • Re: Costa míří do Příbrami

      (host)     před 17 lety 15.01.2008 16:36 |  
      0 0

      a koukám že jsi odhalila svoje skuečné já.

      • Re: Costa míří do Příbrami

        (host)     před 17 lety 16.01.2008 07:46 |  
        0 0

        ty musíš být pěkná-slávistická p--a ?

  4. Re: Costa míří do Příbrami

    (host)     před 17 lety 15.01.2008 18:34 |  
    0 0

    Pro Costu je to vysvobození,ve Slávii by nehrál,toto je nejrozumnější řešení.Brzy odejde i Gaucho.Přestupní částka za Costu je jeden milión,ale to není podstatné.Důležité je,že Costa bude pravidelně hrát.Nemá smysl platit staršího hráče a nechat ho hrát za juniorku.

    • Re: Costa míří do Příbrami

      (host)     před 17 lety 15.01.2008 19:22 |  
      0 0

      je to 1,5-2 miliony
      protože dyby skončila smlouva a šel tam po vypršení smlouvy tak jde za tabulkovejch asi 900tisíc..

      • Re: Costa míří do Příbrami

        (host)     před 17 lety 15.01.2008 21:27 |  
        0 0

        a jak vis ze by tam sel po skonceni smlouvy frajere? :P
        jinak je ho skoda ja ho mel celkem rad libilo se me jak hraje ale byl jenom takova loutka aby se tady gaucho lip usadil a nepovedlo se no:(

      • Re: Costa míří do Příbrami

        (host)     před 17 lety 15.01.2008 21:28 |  
        0 0

        Prodat se mel ale nevim jestli by jsme meli pomahat Pribrami kdyz jsme od nich chteli Otepku tak nam ho nechteli prodat a pak ho klidne prodaj do Ostravy. KukaA

      • Re: Costa míří do Příbrami

        (host)     před 17 lety 15.01.2008 22:04 |  
        0 0

        smlouvu měl do leta

  5. Re: Costa míří do Příbrami

    (host)     před 17 lety 16.01.2008 08:06 |  
    0 0

    tak sucháč do evertonu neodejde, to je jistý. právě koupili sedmnáctiletýho obrance, angličana

    • Re: Costa míří do Příbrami

      (host)     před 17 lety 16.01.2008 08:52 |  
      0 0

      To by musel mít Suchý trochu schopnějšího manažera než je Vandas.Zatím se proslavil pouze přetahováním odchovanců ke konkurenci.

  6. Re: Costa míří do Příbrami

    (host)     před 17 lety 16.01.2008 10:27 |  
    0 0

    Tak to vypadá,že Jablonský míří do Bohemky na hostování.To je správné rozhodnutí,potřebuje pravidelně hrát ligu,ne pouze střídat nebo hrát za juniorku.

    • Re: Costa míří do Příbrami

      (host)     před 17 lety 16.01.2008 10:40 |  
      0 0

      Odchod Costy byl na spadnuti vlastne cely podzim, po vyrazeni Costy z acka se spekulovalo i o jeho navratu domu a tak vlastne prijal prvni nabidku, ktera mela trochu kloudnejsi obrysy. Kdyz jsme s nim v sobotu hovorili na Tipsportcupu , rikal ze na Slavii nezapomene , ale ze trener Jarolim o nej nestoji, nevim jestli si prichodem do Prinrami polepsil asi ne , Starka sice plati , ale vzduchem casto litaji pokuty a to i za neuveritelnosti , proti kterym jsou diskuze starsich hracu s Jarolimem, jen hrou na pravdu. Odstupne je skutecne vicemene tabulkove a jeho vyplaceni muze byt tez reseno trochu jinym zpusobem treba prechodem jednoho z talentovanych mladiku s dorostu Marily k nam. Jablonsky, o jeho hostovacce se melo jednat v pondeli vecer po navratu ze soustredeni a tak i kdyz Bohemka ma jiste zajem, budou jako u Necida , rozhodovat spise hracovy pozadavky, prechod jednoho z golmanu do Bohemians asi neni realny po angazovani Caslavskeho Zicha/ brankar Sparty/. Ve hre je stale i eventualita s prichodem Lukase Jarolima , ale nic stoprocentniho neni hotovo, strany se udajne lisi ve financni podobe kontraktu. Vubec treba Bohemka narodil od nas bere zimni ligu na umelce velmi prestizne a chce ji vyhrat , nasi treneri postavi do prvnich 2 zapasu hrace a tymu , treti zapas odehraje becko. Jiri

      • Re: Costa míří do Příbrami

        (host)     před 17 lety 16.01.2008 12:00 |  
        0 0

        ..a ze si s tim lukasem nedaj pokoj!!!!:))))
        radsi at dodelaj jarolima druhyho,..hostovacku blazka..a soustredi se na ligu...uz takhle to asi nebude lehky..ten kadr drzet pohromade a loajalni a schopnej hrat pro tym a srdcem!
        Martin

        • Re: Costa míří do Příbrami

          (host)     před 17 lety 16.01.2008 12:21 |  
          0 0

          Ano Martine mate pravdu, v tymu se objevili nespokojenci, kteri vedi, ze prichod novych posil znamena pro ne i problemy navic a hlavne nizsi penize , protoze nutne nemuseji tolik nastupovat. Vedeni ,treneri skutecne budou muset jednat vice politicky a hracum uz tak dost sirokeho kadru umoznit rotaci a vyuzit maximalne i dalsi moznosti. treba at to vypada k nevire uvazoval o hostovani i jeden z nasich juniorskych repre , kteri zatim vzdy mel imisto v zakladu a lze dodat vylouceno neni vubec nic. Jiri

          • Re: Costa míří do Příbrami

            (host)     před 17 lety 16.01.2008 12:25 |  
            0 0

            ....Jiri,..kdyby(te) mi tykal ocenil bych to vic..:)doufam ze to nevadi..je mi to prijemnejsi...

            ..jinak..ten repre..to by mohl byt svec ne?..slysel jsem o nem par slov..
            no jemu nebo i jinemu bych se nedivil,..je to strasne nadupanej tym...na kazdej post nekolik lidi..a pokud to tomu "prvnimu" pujde..dotycny nema moznost hrat....(mj=prodat se)....takze se nedivim
            a co si budeme povidat..kdybych se mel tady v CR "zakopat"..stale cekat..a pak v 28 jit nekam do nemecka..resp. spis ruska nebo rakouska..to bych radsi sel ..co nejdriv nekam do mensiho v zapadni E..a treba se vykopal do velkyho klubu!
            Martin

            • Re: Costa míří do Příbrami

              (host)     před 17 lety 16.01.2008 12:30 |  
              0 0

              Ano tyka se to jeho, bylo mu naznaceno ze by nemusel hrat pravidelne, proto se jeho manazer zacal cinit, po chvili vse utichlo, takze uvidime. Jeste dovetek, byla za nej nabizena i velmi solidni kompenzace, ale samozrejme nevim jak daleko se vse dostalo. Jiri

            • Re: Costa míří do Příbrami

              (host)     před 17 lety 16.01.2008 12:32 |  
              0 0

              ..abych se priznal..vlastne trochu nevim, proc to vedeni takto dela?..

              ..snaha o to vykopat titul?...
              ..snaha o to, aby sparta neziskala nejaky hrace?...
              ..snaha o to, ze se tam nejakej zajmove skupiny deli o penize z LM?...

              ...aby to nedopadlo tak, ze se to tam rozhada..no v podstate to co bylo minule jaro!..
              je sice fajn ze pak slavka vykopala LM..ale uprimne receno..bylo to velkym dilem i stesti (i kdyz odvaznemu stesti preje)..ale nemusi to tak byt vzdy ze!
              Martin

      • Re: Costa míří do Příbrami

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 16.01.2008 12:30 |  
        0 0

        Lukáše bych teda nechal v Itálii, mám ho samozřejmě rád, ale neni to jistej hráč do základu a aby rozšířil konkurenci, na to je ho škoda. Co se týče Costy souhlasim.. a jestli přijde nějakej mladík, proč ne. . Příbram má slušnou akademii ( Rajtral, Slepička atd.) Naši mládežnický trenéři to maj určitě zmapovaný a nějakýho dorostence by si vybrali. Co se týče hostování v Bohemce, tak nevim, ale podle mě by tam hráši chodili rádi. . aspoň já bych šel. Nemusím se stěhovat, Bohemka má dobrýho trenéra, kterej s mladýma u mí pracovat a atmosféra na zápasech je skvělá. Spíš nechápu, co Necida táhlo do Jablonce. . nejspíš jedině osobní pohovor s Komňackým. Jinak počítám, že jeden brankář od nás určitě hostovat půjde (Diviš) pravděpodobně do Mostu. Spíš mě zajímá, koho( jestli někoho) ještě KJ loví do obrany. A že Bohemka bere zimní ligu prestižně není divu. . je to pro ně možnost něco vyhrát. . stejně jako halový turnaj. . V tom ty slabší týmy vždycky dupou. . Nám jde hlavně o to zahrát si a nezranit se. .

        • Re: Costa míří do Příbrami

          (host)     před 17 lety 16.01.2008 12:33 |  
          0 0

          Necid se vzeprel diktatu klubu a co ho tahne za Komnanskym, no urcite osobni rozhovor to nebude, spise velmi solidni podminky, kamaradi z mladeznickych kategorii a samozrejme i moznost si zahrat. jiri

          • Re: Costa míří do Příbrami

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 16.01.2008 12:40 |  
            0 0

            Pravda, na peníze jsem nemyslel. Já vždycky (asi dost naivně) koukám na herní stránku věci. A jinak mlžení kolem Švece nebo M. Suchého známe dobře. . když má někdo ambiciózního manažera, který stoupá po zádech svých "svěřenců", je to cesta do pekel:( Jestli si někdo z jeho hráčů od nás pomohl( Valenta, Eliáš, Nečas), tak možná finančně, ale po sportovní stránce udělali krok stranou.

          • Re: Costa míří do Příbrami

            (host)     před 17 lety 16.01.2008 12:42 |  
            0 0

            Martine vis, take jsme si kladli tuto otazku, ale rekneme , ze duvodu je nekolik, sportovni, majitele maji velke ambce , nechteji cekat, ekonomicke, dnesni rok vsechny ve vedeni namlsal, ziskane penize pomohli zalepit nejvetsi diry a prinesly dalsi prachy viz prestup Vlcka, vysilaci prava na Totenham nebo treba prichod nekolika novych mensich sonzoru. v teto souvislosti je treba s podivem , jak treba Dolezal skrti vydaje vsemi smer a pak se vyhazuji peize za kraviny 9 sad novych dresu, soustredeni v Treboni a mimoradne odmeny. Je to mozna take cil , aby zisky zase nebyly tak velke, protoze Slavia hospodari jako kazda soukroma spolecnost. No a pak je tu duvod spolecensky, proste vytahnout klub na uroven nasich rivalu a udelaz z nej skutecne cesky velkoklub a to nejen pri clancich Horsta Strnada , ale skutecne. Jiri

            • Re: Costa míří do Příbrami

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 16.01.2008 13:02 |  
              0 0

              Nepsal jste náhodou vy, že sada dresů pro Steau byla darem od Umbra grátis? Myslim, že na tom třeba Slávie v druhym sledu( reklamním) pěkně rejžuje. . každopádně je v tomhle směru příhodné připomenout složitá vyjednávání s Fortunou při předkole se Žilinou:)

      • Re: Costa míří do Příbrami

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 16.01.2008 12:33 |  
        0 0

        A jinak doufám, že v těch nepokojích v kabině zase jen zbytečně kalíte vodu. . Šmíca to říkal jasně. . konkurence je zdravá a posunuje tým výš. Tak doufám, že to všem v kabině vysvětlí, protože jestli chtějí uspět na západě, tak si musejí zvaknout na tlak o místo!

        • Re: Costa míří do Příbrami

          (host)     před 17 lety 16.01.2008 12:49 |  
          0 0

          Ne ne nechci nic kalit, proste jen upozornuji na novy fakt, ze jestli bude vse normalni tak vznikne nova situace, se kterou se budou muset srovnat, hraci i trener a pokud trener rekne Strihavkovi u mne budes hrat , znamena to , ze treba Senkerik skutecne bude sedet a jeho sance nastupovat na jare je minimalni, protoze bohuzel vypusteny zapas s Lisni nam zbytecne ubral jednu soutez, ktera se pro lavicku mohla hodit a kde by hraci hrali alespon na 90 procent, na rozdil od becka , kde to vnimaji jen jako ukradeny vikend.

          • Re: Costa míří do Příbrami

            (host)     před 17 lety 16.01.2008 12:57 |  
            0 0

            ...lisen..o tom snad radsi ani nemluvit..nehlede na to..ze je celkem zajimavy jak se ztratily ty tresty..sice muzstvo neprohralo..ale nesplnilo pozadavek vedeni pouze vyhrat..a o nejakych i mesnich pokutach se pak nepsalo..

            ..je to skoda hlavne ted pro ty hrace kkteri moc hrat nebudou..ale verme ze se treba podari prejit pres tot´em a pak bude třeba rozložit zátěž!
            já jen probuh doufam ze i kdyz treba ted je tu napr. blazek..tak proste kdyz mu to nepujde..ze budou hrat jini!!!a uvidime..snad se ten titul udela!

            ..a snad bychom pak mohli mit zase to "stesticko":))..a dostat se do LM!..byl by to sen..penize a stalejsi misto na vysluni

            jinak myslim Jiri, ze je to situace kdy je tak sirokej kard,..kdy si na ni cesky muzstvo musi zvyknout..v cizine je to normal..nehlede na to ze tam jsou kolikrat fotbalisti opravdovy profici ne jako u nas (kamarad hraje amatersky fotbal..a zaroven pusobil ve svaz organech + zna se s Dolez.:)) takze info je nekdy dobry!!!:)))..doufam ze se ty zvyky proste prenosou i sem..protoze nekdy kdyz vidim jak se treba v ty anglii maka..a tady..to je proste k placi!
            Martin.

            • Re: Costa míří do Příbrami

              (host)     před 17 lety 16.01.2008 13:07 |  
              0 0

              jo Anglie a cesky pomery, kdyz si jen vemu jak by asi reagovali divaci na dve tretiny utkani nasi ligy v Anglii , tak musim brecet, ale oni by take nechodili, kdyby ten fotbal nemel dej, naboj a samozejme urcitou zapletku. To u nas uz leta jen vzdy na jare sledujeme vselijake figle a klicky , jak dostat jeden klub nahoru a pak jeste jeden kanalnik vykrikuje neco o Slavistech a jeste rvou neco o ubrecencich a Kostal prohlasuje neco o fairplay, to je neco tak nestydatyho, cloveka jen mrzi , ze takhle musej hrat i dalsi kluby , aby vubec neco uhrali, cekam , co zas na jare predvedou tito milovnici fotbalu a hlavne penez, Jiri

              • Re: Costa míří do Příbrami

                (host)     před 17 lety 16.01.2008 13:21 |  
                0 0

                ..hih..no to mi pripomina..jak mi ten muj kamarad vypravel..u nich v nejakym tom preboru ci co..to bylo..
                prvni dva meli tolik penez ze meli jistotu doma i venku..
                vetsina ligy potom mela jistotu nebo temer jistotu aspon doma..a pka byly tymy ktery to nemely jisty nikde..

                je to hnus kdyz sem to slysel a uvedomil si, jaka je to leva a co si budem povidat,..myslim ze neni nijak tezky zaridit pro rozhodciho aby byl vysledek jak potrebujes
                M.

          • Re: Costa míří do Příbrami

            (host)     před 17 lety 16.01.2008 13:00 |  
            0 0

            ale to je snad naprosto logické, že hrají ti nejlepší v základu. Hráči jsou na konkurenci zvyklí, Slavia posílila kádr a dala se na cestu velkoklubu, to je dobře, o tom snad nikdo nepochybuje. Pokud Švecovi vadí konkurence v provinční Slávii, tak snad ten chlapec buď nemá žádné sebevědomí, a nebo je to primadona. Musí si svůj post vybojovat. S takovým přístupem bude navždy pouze kopat Gambáč ligu a do zahraničního top klubu se nikdy neprosadí, víte jaká je konkurence např. v Arsenalu či Barceloně? V porovnání s nimi působí Slávka stále jako vybrakovaný klub

          • Re: Costa míří do Příbrami

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 16.01.2008 13:05 |  
            0 0

            Je to ale všechno na hráčích. Kdo bude makat na hřišti i na tréninku, ten dostane šanci. A věřim, že KJ je natolik soudný, aby v tomhle přistupoval ke všem narovinu. Všichni dostanou příležitost. . Např. všichni říkají jak se těší na Tottenham, ale dočkají se jen tři. . tak ať mu dokáží, že by to měli být oni!

            • Re: Costa míří do Příbrami

              (host)     před 17 lety 16.01.2008 13:11 |  
              0 0

              to co ti prijde normalni, vnimaji hraci i jejich blizci zcela jinak, Svec neni primadona, jen pouze reagoval se svym agenrtem na novou situaci a to je vse. Jiste hraci se s tim smiri , ale jedno nebezpeci je, ve Sparte sedi za vetsi zaklady zhruba o 30 procent, to u nas neplati a hraci vydelavaji hlavne zarazenim mezi alespon 18 hracu.Jiri

              • Re: Costa míří do Příbrami

                (host)     před 17 lety 16.01.2008 13:16 |  
                0 0

                ..jinak panove,..aniz bych se chtel dotknout KJ..
                podivejte na repre...bruckner tam nasazuje nejen podle klice..tento hrac je dobry..ale taky podel toho co mu kostal rekne..
                a tim se umele zvysuje cena hrace....

                takze aniz bych se chtel dotknout KJ..je to taky jen clovek..a clovek ktery myslim nekdy treba musi ve svych rozhodnutich preci jen "poslouchatů....
                M.

                • Re: Costa míří do Příbrami

                  (host)     před 17 lety 16.01.2008 13:31 |  
                  0 0

                  taky mam obcas pocit, ze to funguje ve stylu firma Kostal a spol, ale je to bohuzel logicke, na Kostalovi visi dneska hlavni tiha svazu , tj. sehnat sponzory , zajistit zivobyti pro pocetny aparat sedici na Strahove a to samozrejme nebylo hlavne po tiskove kampani vedene proti nemu celkem popravu vubec lehke i proto se dnes traduje, ze na Strahove se bez nej neuprdne ani posledni sekretarka a opozice je nemilosrdne nicena viz Lnenicka a KJ to uz je na roman, dostal siroke kompetence, on si vybira hrace a vedeni je akceptuje a dotahuje pak finalni ekonomicke zalezitosti i to byl problem s hostovackam treba Blazka a spol. A napojeni KJ na Ondru Chovance je take bohuzel zcela standartni zalezitosti, kde zhodnocuje sve znamosti z drivejsi doby. Cloveka jen sere , ze mizi nadejni hraci a v becku zustavaji hraci, ktere nikdo ani dlouhodobe nechce ani na to hostovani, to je prave ten pruser , protoze drive tomu tak nebylo a KJ svymi prichody Koprivy, Gabriela jen zbytecne kazi sobe perne vybudovanou pozici trenera, ktereho Slavia jeste nemela. jiri

                • Re: Costa míří do Příbrami

                  (host)     před 17 lety 16.01.2008 13:43 |  
                  0 0

                  ale je to logické, chce-li Slavie přivést do týmu kvalitu, musí umět nabídnout protináhradu a hráči v béčku, kteří nehrají v základu, ale pro béčko jsou už malí, logicky někde hrát musejí, ČFL jim spíše uškodí, nedivím se, že ti nejlepší odchází

              • Re: Costa míří do Příbrami

                Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 16.01.2008 13:21 |  
                0 0

                No to je možné. . tohle je z obou stran nová situace, ale jsem jednoznačně na straně vedení. A hráči si musí zvyknout. Je fakt, že před losem Uefy jsem doufal, že by jsme mohli jít dál. . teď už tu možnost tak moc nevidím a řekl bych, že z toho bude jen dvojzápas, ale všechno může být jinak! Jak to vypadá, když jsou hráči královsky zaplacení za každého stavu vidíme v Jablonci. .

              • Re: Costa míří do Příbrami

                (host)     před 17 lety 16.01.2008 13:31 |  
                0 0

                Zrovna Svickovi se na defenzivnim zaloznikovi konkurence moc nezvysila porad bojuje o misto s Tavarezem a asi Gebrem pak uz mu hrozi jen to, ze by KJ nasadil dva ofenzivnejsi hrace do stredu zalohy. A zrovna jeho odchod by me hodne mrzel. Jinak prichod Lukase Jarolima vidim jako zcela zbytecny a podle me nema co by tomuhle tymu dal. Aloha

                • Re: Costa míří do Příbrami

                  (host)     před 17 lety 16.01.2008 13:53 |  
                  0 0

                  2Aloha
                  Ale jak víš, o všem, co se týká mužstva. jeho složení, kádru a sestavách rozhoduje trenér. A košile bývá bližší než kabát.

  7. blazek

    (host)     před 17 lety 16.01.2008 13:24 |  
    0 0

    Z Blažka je definitivně slávista
    (efotbal.cz)
    Útočník Jan Blažek míří s konečnou platností do Slavie. Pražský klub se ve středu dohodl s Libercem na hráčově půlročním hostování s opcí na přestup. Severočeši o tom informovali na svých internetových stránkách.

    Kromě Blažkova případu doladily kluby také půlroční hostování slávistů Lukáše Váchy a Bořka Dočkala ve Slovanu (rovněž s opcí na přestup) a transfer Marcela Gecova, který se Liberci upsal na tři a půl roku podobně jako posila z Fulneku Ondřej Smetana.

    Všichni noví hráči Liberce by se měli na trávníku představit už ve středečním utkání Tisport ligy s Duklou Praha.
    M.

    • Re: blazek

      (host)     před 17 lety 16.01.2008 13:50 |  
      0 0

      Brno chce za Kaloudu 150 milionů. Slavia dává k dispozici mnohem nadějnějšího Dočkala za desetinu ceny. Kdo na tomhle tunelu vydělá? A je Slavia dost bohatá, aby si to mohla dovolit?

      • Re: blazek

        (host)     před 17 lety 16.01.2008 13:57 |  
        0 0

        Blažek má větší hodnotu než Dočkal, asi takhle...... je to výměna dvou nadějí, my dostaneme prachy i za prodej Dočkala, Liberec za prodej Blažka, tak se nevzrušuj

        • novej obrance

          (host)     před 17 lety 16.01.2008 14:13 |  
          0 0

          Slavia testuje Chorvata
          Obránce maďarského Zaelegerszedu Lovre Vulina by mohl na jaře oblékat dres pražské Slavie. Třiadvacetiletý chorvatský zadák je na Strahově momentálně na testech a již ve čtvrtek by se měl objevit na trávníku při utkání Tipsport ligy mezi červenobílími a Dynamem České Budějovice. Informovaly o tom webové stránky pražského klubu.

          • Re: novej obrance

            (host)     před 17 lety 16.01.2008 14:38 |  
            0 0

            Šikliče. Já chci Šikliče :))) Luke

        • Re: blazek

          (host)     před 17 lety 16.01.2008 14:16 |  
          0 0

          Blažek ze zdravotních důvodů odehrál jen tři celá utkání ze šestnácti, které hrál Liberec na podzim. Důvod - vzhledem ke špatné životosprávě velmi nízká odolnost organismu. Psychické potíže - podle trenérů ještě třikrát horší případ než Šimák. Reprezentace o něj nemá zájem, zvlášť kvůli jeho nedisciplinovanosti.
          Kdyby ho Slavia přesto chtěla, mohla ho mít prakticky zadarmo v létě. .
          Dočkal je člen reprezentace, vyhodnocený jako nejlepší dorostenec roku, sledovaný zahraničními skauty. Podle některých trenérů jeden ze dvou opravdových nadějí schopný dojít stejně daleko jako Tomáš Rosický.
          Napsat že je Blažek lepší než Dočkal, může jenom ten,. kdo je neviděl hrát.
          Samozřejmě nutně vzniká otázka, kterému hráčskému agentovi se podařilo tuto výměnu prosadit a zda za to svému partnerovi ve Slavii zaplatil.

          • Re: blazek

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 16.01.2008 14:37 |  
            0 0

            Třikrát horší? No vidíš. . já měl za to, že jen 2 a půlkrát. . to jsou nesmysle. Do repre že by nezapadl? :))) Kdyby byl ze Sparty, tak tam jezdí stabilně už rok. Jsou to pitomosti. Za půl roku se o něm můžeme bavit. Teď to nechte na KJovi!

            • Re: blazek

              (host)     před 17 lety 16.01.2008 14:48 |  
              0 0

              Ano, jsou to pitomosti, co píšeš. Zdroje Sportu, který o tom psal, bývají mnohem lepší než i fundovaných bloggerů. Takže věřím spíš Sportu a těm fotkám, co dal na sebe na internet tvůj oblíbenec. To, co on na sebe napsal, by Šimák nikdy neudělal. Zatímco u Šimáka šlo o těžký alkoholismus, tady jsem evidentně ještě o něco složitějšího.
              Zase netrénuje s družstvem, viď? On za poslední dva roky neprodělal fyzickou přípravu s mužstvem.
              No, jestli má Slavia dost peněz, aby ze sebe udělala psychiatrickou kliniku...

              • Re: blazek

                (host)     před 17 lety 16.01.2008 16:29 |  
                0 0

                Ty troubo, tomuhle klukovi je 19 let narozdíl od Šimáka. Takže něco složitějšího bych to viděl maximálně na zastydlou pubertu. A u tebe ňákej zastydlej mindrák z korupce a tunelování, že ty si o něco v H-systemu nebo jak se to jemnovalo? A jenom tak na okraj, viděl jsem Blažka nastoupit 6x a dal tři góly myslim, Dočkal 14x a dal taky tři nebo 4 to je jedno. Myslim že by se měl přestat číst sport a víc chodit na fotbal. Protože jinak bys tady furt nevytahoval dokola něco co je prostě daný a kouk by si se na hřišti jak moc se tahle výměna vyplatila. A když ani to nepomůže tak se za tim Dočkalem přestěhuj do Liberece,jo? Dík

                Sorry Bořku že sem si tě vzal do pusy ale musel jsem mu to vysvětlit,vim že ty si rozumnej kluk a pochopíš to, stejně jako si pochopil že musíš jít do Liberece, dyť ty si rozumnej kluk narozdíl od některejch pořád dokola otravujících fanoušků. Zdar

                • Re: blazek

                  (host)     před 17 lety 16.01.2008 18:36 |  
                  0 0

                  No vidíš, teprve devatenáct a už v tom jede. Za takovýho dáme nejlepšího dorostence svý věkový kategorie, a vidíš Bořku, ještě si tu nějaký sprostý blbci berou tvý jméno do huby.

                  • Re: blazek

                    (host)     před 17 lety 17.01.2008 09:27 |  
                    0 0

                    No vidíš, tobě je nevim kolik a je vidět že budeš navždy blbej.

                    Podobně trapná odpověď jako ta tvoje co? tak se na to příště vyser..

                    Nejlepší dorostenec svý věkový kategorie.. ach ty subjektivní dojmy.. ale to jedno já mám Bořka taky rád ale udělal se prostě obchod a to se ve fotbale stává, nejsme místní okres. Přišel Blažek Pudil a odešel Dočkal Vácha. Podle Vás Dočka převyšuje Blažka, podle mě to vyrovnává Pudil kterej převyšuje Váchu. Čistej obchod. KJ dostal hráče který typově potřeboval. Víc bych to prostě teď neřešil protože to k ničemu neni. Joo až se ukáže jak nevýhodnej to byl obchod, tak prostestujte, dělejte choreo za odchod vedení a trenéra a pokud nejlíp tak si ten klub kupte a do stanov si napište že musej hrát jenom odchovanci. A pak tam můžete stát v deseti na zmrzlim strahově a koukat na třetí ligu. Do Edenu Vás nepustěj protože nebude Váš. Tak asi tak, prostě už s tim přestaňte otravovat.. Dík

        • Re: blazek

          (host)     před 17 lety 16.01.2008 14:40 |  
          0 0

          přesně tak!! a co se týče kaloudy-já se jen divim jak každej ví kolik kdo stojí a ten kalouda, jeho cena je 45mega, takovou částku "nabízel" jeventus, a jenže juventus ten se zajímá doslova o stovky fotbalistů a prostě protože kalouda je perspektivní tak do toho zájmu patří taky, ale cena 100 jak bylo zmíněno nebo 150 milionů je nesmysl, absolutně mimo realitu.. 60 mega nedostanou, nabídka byla 45+-

      • Re: blazek

        (host)     před 17 lety 16.01.2008 14:13 |  
        0 0

        hehe ty si opravdu komicky odbornik. At zije demagogie, podejte si ruce s panem Jirim. Skoda ze diskuze zde dopadly jak dopadly...MatejK

        • Re: blazek

          (host)     před 17 lety 16.01.2008 14:26 |  
          0 0

          Tak proč se uchyluješ k demagogii, Mateji K? Nadávat místo argumentace, dokáže každé blbé hovado. A to ty přece nejsi.

          • Re: blazek

            (host)     před 17 lety 16.01.2008 14:45 |  
            0 0

            Podle sebe soudim tebe? hehe

          • Re: blazek

            (host)     před 17 lety 16.01.2008 14:47 |  
            0 0

            Nutno poznamenat ze ten prizpevek o kaloudovy je silna demagogie, ale to je v ligovych prestavkach normalni :-)

  8. Re: Costa míří do Příbrami

    martyni (přítel SN)     před 17 lety 16.01.2008 14:37 |  
    0 0

    Jiri, Martine, myslim ze jste nakousli hodne zajimavou vec, jak se tym vyrovna s nebyvalou konkurenci, kdo bude nasazovan do zapasu, zda se podari udrzet partu, mylsim ze tohle je velky ukol KJ, urcite je hrozne tezke se postarat o to, aby i sami hraci citili, ze bude nasazovani ferove (i kdyz co si budem povidat, kdo nehraje, sotva uznava, ze je to popravu). Ja doufam v to, ze poctivci typu Svece a Senkerika nebudou mit problemy, kove hrace nestavet jen kvuli tomu, ze prisla posila, je hrich, vedeni y muselo byt padle na hlavu, kdyby pustilo Svece na hostovani, najit hrace, kterej vzdycky jede na maximum a odevzda tymu 100%, to neni jednoduche a takovymi zatim nejsou napr. Tavares, Ivana nebo nekteri dalsi. Doufam tedy, ze i posily budou muset svuj pristup a svoji kvalitu ukazat na hristi. POkud tady nekdo pise, ze je preci jasne, ze Blazek je kvalitnejsi nez Dockal, takze vymenou nic neztracime, myslim, ze takto silacke reci jsou dost predcasne, Blazek bude muset svuj pristup k fotbalu a svuj talent jeste moc a moc prokazovat, stejne tak je tu i otazka zdravi, takze bych rozhodne vazil slova na toto tema... srovnani s Kaloudou si myslim neni uplne mimo misu, ano, je treba pocitat s tim, ze tito mladi hraci mohou mit takovouhle cenu a jestli ji bude mit Blazek, Dockal nebo Vacha, to at si kazdy snazi tipnout sam..

  9. Re: Costa míří do Příbrami

    (host)     před 17 lety 16.01.2008 21:57 |  
    0 0

    přečetl jsem si tady docela zajímavé komentáře a opravdu by mne pane jiří zajímalo odkud máte tyto informace? a další věc je, že pokud jsou pravdivé, proč tady ventilujete, že michal švec přemýšlel o hostování a o prodejní ceně costy? myslim, že tyhle věci by se ven dostávat neměli a Vy zda-li máte nějaké kontakty byste si to měl nechat pro sebe.můj názor

    • Re: Costa míří do Příbrami

      (host)     před 17 lety 17.01.2008 00:17 |  
      0 0

      To by iriho zabilo, to mu nezakazujte spekulovat a hrotit nas, obycejne smrtelniky:-)

  10. Re: Costa míří do Příbrami

    (host)     před 17 lety 18.01.2008 00:33 |  
    0 0

    V mém příspěvku bych se chtěl vrátit k debatě rozvedené zde na téma Jan Blažek a Bořek Dočkal.Opravdu se podivuji kolik odborníků se na tomto webu objevilo.Vaše demagogie zdá se být v mnoha případech velice směšná.Porovnávat hráče Blažka s Dočkalem je dle mě docela nerozumné.Každý hraje na jiném postu a taky má pro Slavii v nynější době zcela jiný význam.Záložníků na Dočkalovo místo je u nás nyní dostatek a dravého mladého útočníku pro jarní část sezony potřebujeme, i tak si ovšem myslím, že Blažek moc nastupovat nebude.Spíš si ho KJ vyhlídl aby se ho za ten půlrok pokusil dát dohromady a později se rozhodl jestli bude přínosem.Záleží to ted pouze na něm.Když se neosvědčí půjde zpátky.V otázce Dočkala je to podle mne dobré řešení.Pokud se nemýlim má smlouvu ve Slavii do roku 2009 nebo 2010. Odchází sice na hostování s opcí, ale jestli ho bude chtít Liberec posléze koupit, jsem si jistý, že za malé peníze to rozhodně nebude.zanechte tedy svých úvah a přijdte radši Slavii podpořit na Jaře a společně se pokusme dostat ji tam, kam bezesporu patří.SKS 4ever