Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Kdo půjde ze Slavie na hostování?

Slávistický kádr se neustále rozšiřuje, ale je jasné, že všichni hráči nemůžou zůstat, proto někteří zamíří na hostování, aby zůstali v herním zatížení. Kdo by tedy nakonec mohl Slavii opustit?

Nejdříve si pojďme přiblížit, jak vypadá současný kádr se všemi hráči. Ten čítá 31 jmen, i když někteří z nich se již začali připravovat s B týmem.

Brankáři - 4 hráči:
Diviš, Kubásek, Vaniak, Vorel

Obránci - 8 hráčů:
Brabec, Dřížďal, Gebre Selassie, Hubáček, Krajčík, Latka, Šourek, Suchý

Záložníci - 13 hráčů:
Belaid, Costa, Černý, Jablonský, Janda, Jarolím, Kalivoda, Pudil, Šmicer, Švec, Švento, Tavares, Volešák

Útočníci - 6 hráčů:
Blažek, Gaúcho, Ivana, Šenkeřík, Střihavka, Toleski


Největší přetlak je tedy v záloze, počet je opravdu velký, tam se tedy dají očekávat změny. Máme tedy 31 hráčů, ale z tohoto počtu musíme odečíst Jandu a Šventa, kteří budou k dispozici v průběhu jara a navíc se neví v jaké formě. Počet se tedy snížil, ale pořád je to velké číslo, takže přibližně pět hráčů vyrazí na zkušenou. Ale kdo?

Brankáři
Zde je zřejmé, že ze čtveřice jeden odejde na hostování, buď to bude Diviš či Vorel, o kterém se také spekulovalo. Vaniak by měl být jedničkou a v případě odchodu Vorla bude dvojkou Kubásek.
Kdo asi zůstane: Vaniak, Kubásek, Diviš či Vorel

Obránci
V tuto chvíli se nedá očekávat, že by kádr někdo ze zmíněných opustil. Máme tu čtyři stopery, další čtyři hráči můžou hrát na kraji. Pokud bychom však získali ještě posilu do obrany, zřejmě by odešel na hostování Šourek, o kterého je v českých klubech zájem.
Kdo asi zůstane: Brabec, Dřížďal, Gebre Selassie, Hubáček, Krajčík, Latka, Šourek, Suchý

Záložníci
Zde určitě odejde na hostování Costa, který se již nyní připravuje s B týmem. Trenér nebude počítat zřejmě ani s Belaidem, který je nyní s reprezentací Tuniska na mistrovství Afriky a neabsolvuje přípravu. Buď tedy bude ukončeno jeho hostování, či bude pravidelně naskakovat k zápasům B týmu. S největší pravděpodobností odejde na hostování Tomáš Jablonský, na jehož postu je velký přetlak. I o něho je zájem v českých klubech. Ostatní hráči by měli zůstat, i kvůli hrozící časté marodce.
Kdo asi zůstane: Černý, Jarolím, Kalivoda, Pudil, Šmicer, Švec, Tavares, Volešák - po zranění Janda, Švento

Útočníci
Zde je situace jasná, ze šesti útočníků zůstane pět, kádr opustí pouze Gaúcho, který se již připravuje s B týmem. Odejde buď na hostování či na přestup do zahraničí.
Kdo asi zůstane: Blažek, Ivana, Šenkeřík, Střihavka, Toleski

Výše uvedené změny jsou pouhým názorem, všechno může být jinak, navíc stále nejsou uzavřeny příchody, takže může dojít k další pohybům. Trenér Jarolím by však chtěl mít jasno o kádru před odjezdem na herní soustředění, kam odlétáme 20. ledna.

Komentáře (80)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

    (host)     před 17 lety 11.01.2008 14:50 |  
    0 0

    To ví jen KJ :-))))
    anonym urs

  2. Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

    (host)     před 17 lety 11.01.2008 14:53 |  
    0 0

    Richi to je takove psani pro psani, Gaucho ani Costa se nepripravuji s prvnim tymem a maji povoleno si hledat nove angazma, brankari , tady je zajimave , ze i pres spekulace medii o Vorlovi pocita s odchodem spise Divis, ktery to podle vlastnich slov nechal na podzim ulezet, Jablonsky i Sourek by byli prvni na rane, ale hlavne v pripade Sourka to vypada jeste na pul roku duvery i kdyz on sam treba tvrdi, ze si umi predstavit sve hostovani treba na Zizkove ci v Ceskych Budejovicich. Jiri

    • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

      Richi (admin)     před 17 lety 11.01.2008 15:09 |  
      0 0

      Jasný, je to jen spekulace, ale proč ne že ... ale Diviš by mohl jít třeba na Bohemku stejně jako Jablonský.

      • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 15:31 |  
        0 0

        Na Bohemku by jít mohl, ale přes Sňozíka se asi moc neprosadí. To už spíš ten Vorel, ale nevim jestli ho KJ pustí. Bohemka hledá spíš zkušenějšího gólmana jako jistotu, ne talenta na půl roku, kterej chce hlavně nastupovat. V Kladně maj taky dobrýho gólmana, nejlepší by pro něj mohl bejt Most. . Tam nemaj moc dobrý hodnocení ani Svoboda ani Acevski. . Gólmana třeba budou shánět i v Plzni, ale tam nejsou moc nakloněni krátkodobým hostováním bez budoucnosti. Možnej je i nějakej klub z 2. ligy u brankáře to zas takovej deficit není chytat jen druhou. . zahřeje se třeba i víc než ve Slavii:)

        • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

          (host)     před 17 lety 11.01.2008 15:59 |  
          0 0

          Jasný... :) On sice Svoboda nemá dobrý hodnocení, ale řeknu ti: za tou obranou by byl poušťák každej... Svoboda aspon na rozdíl od Acevskiho reaguje na střely i z bezprostřední blízkosti, Lupce pouze stojí a kouká jak ten míč letí kolem něho do brány... A i ze standartek. Ne nadarmo si vysloužil už i u spoluhráčů přezdívku Sněhulák... Ale jinak já to říkám od začátku, poslat Diviše do Mostu..:) Je otázkou, zda by se mu sem ale chtělo... Luke

          • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 16:42 |  
            0 0

            Co jsem slyšel, tak Acevski je vážně nic moc. Spíš nic než moc:) Svoboda je lepší, ale zase prťavej a nedůraznej. . takže Šance pro Diviše! :) Musim říct, že co se týče stylu, tak se mi líbí víc Diviš než Kubásek, ale na soudy je teď brzy. . oby reprezentanti 21, tak by nebylo špatné mít znich dvojici i ve Slavii. Za další nereálný neni ani návrat Radka Černého. . s Tottenhamem už neprodlouží a pokud nedostane zajímavou nabídku, tak srdce povelí do Edenu! :)

            • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

              (host)     před 17 lety 11.01.2008 16:49 |  
              0 0

              Bože... Prťavej je Lupce..:) Na Svobodu nemám ani já, ten má snad 195.. :) Acevski má asi 170... To je takovej "trpaslík" v bráně, navíc se nehejbe, to je to nejhorší co může bejt... Ale jinak souhlas..:)) A Černý... Nevím nevím... :)

              • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

                Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 16:58 |  
                0 0

                Aha. . tak se mi to asi přehodilo. Já nejsem místňák. . resp. tamňák:)

                • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

                  (host)     před 17 lety 11.01.2008 17:29 |  
                  0 0

                  Mno, udělal jsi z "obra" "trpaslíka":) Ale joo, já to beru, jak říkáš, nejsi místní..:) A nebo prostě taky jinak: nezajímá tě poslední ligovej celek, že.. :)) Luke

                  • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

                    Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 17:38 |  
                    0 0

                    Ale tak nějak povrchně, že jo. . Oceňuju, že Žák zkouší hrát fotbal a nevěnuje se tradičním betonářským pracím. . Ale ono to s tim Babylonem ani odzadu nejde, tak musí prostě zkoušet přestřílet soupeře a to se lidem líbí. Jen tak dál. . a celá stabilizovaná Olomouc ať jde do řiti i s Pulpitem. Prej mohli jsme vyhrát 3:0 a nikdo by se nedivil:)) Divil se i Čapoun ve studiu:)))

                    • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

                      (host)     před 17 lety 11.01.2008 17:47 |  
                      0 0

                      Hlavně to nezkouší Žák, kterej nemá absolutně žádný slovo. To se to pak pěkně trénuje, když ti do toho šéf kecá, koho máš dát do sestavy a koho ne. A to už bylo i za Ščasnýho, kterej si do toho remcat nenechal, proto šel. Bylo to neudržitelný. Ale jinak, i s Babylonem by se dalo hrát zezadu, ale museli by být kvalitnější hráči... V komunikaci není problém si myslím, protože stejně hraje půlka Čechů, a všichni umí základní povely stejně v češtině, tak i v angličtině. To není problém. Problémem jsou hráči, kteří jsou líní se vracet a nebrání... A naopak když maj míč a jdou dopředu, tak se snaží obejít všech deset protihráčů a snad i rozhodčího... Nepřihrajou líp postavenýmu spoluhráči... Viz pan Oboya. Jo, skvělej technik, ale sobec. Strašnej sobec. Nebo Vincent Mendy: taky se nevracel, nebránil.... O tom to je. Kdyby tu byli typu hráču, co se vrací, co brání, tak je jedno zda je to Čech nebo cizinec, zda tu hraje deset Čechů a jeden cizinec či naopak... Ale oni to buď neumí, nebo jim je to jedno a nevrací se, nebrání... A to se pak těžko stíhá, když ti za zápas pak jdou třeba třikrát tři útočící hráči na dva bránící... A osobně si myslím, že ten útočnej fotbal není ani tak zásluhou trenérových pokynu, ať už teda Žáka nebo Kabíčka, ale je to v hlavách hráčů. Prostě se hrnou co to jde co nejvíc dopředu a serou na bránění... Tohle si myslím, že je velká blbost a nezodpovědnost, ale Kabíčkovi se to líbí a holedbá se že Most hraje útočnej fotbal. Přitom ke konci už nebyly ani ty branky... Bejt tu lepší trenér, tak si nenechá kecat do sestavy, okamžitě z ní vyndá Oboyu na úkor mladýho Čermáka, (ještě že tu skončil Holenda, uuuf... Sice dobrej do souboju, ale jen dopředu. Jinak se plížil jako bez duše...) a vezme Gedeona (na Páťu se fakt těším:)), a přinutí ostatní ať myslí na zadní vrátka, ať to není jen na Johanovi... Pak by Most mohl jít hodně nahoru, kádr na to má celkem slušnej... Šesté až desáté místo by mělo být bez větších problémů. Kdyby nehráli dva tři hráči co se vubec nevracej jak říkám a dkyby zbytek týmu se nehrnul až zbytečně dopředu a neotevíral tak prostor pro útoky soupeře... Luke

    • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 15:25 |  
      0 0

      Celkem souhlasím, ale u Belaida, Costy a Gaucha to vidim na přestup, ne hostování. U Gauča by to nemělo smysl. . co čekat? Že se v osmadvaceti nebo kolika rozehraje ? Ten už lepší nebude. . maximálně v jinym týmu s jinym stylem se může vic hodit. . Podobně Costa. . jelikož KJ zjevně nepřesvědčil, nemá cenu ho to držet. . když by oželel i Dočkala, tak co s Costou? No a s Belaidem nejspíš taky nepočítá. . tady vidim jen dvě možnosti. Buď se mýlím a zůstane v Ačku, nebo půjde jinam. Tady by bylo férové jednat jasně a dát mu možnost odejít jinam, ne držet ho v rezervě. Jablonský pravděpodobně půjde hostovat, stejně tak Diviš. . protože KJ bude chtít Vorla udržet jako jistotu na Uefu. . zvlášť jestli má Vaňous zápal plic a vynechá min. většinu přípravy. Šourek nejspíš zatim setrvá, leda by přišli další hráči do obrany.

      • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

        (host)     před 17 lety 13.01.2008 15:26 |  
        0 0

        Belaid nemůže jít jinam, Slávie ho jen může stáhnout z hostování

    • Re: Belaid

      (host)     před 17 lety 12.01.2008 16:04 |  
      0 0

      Njn je to už jasné měl autonehodu

  3. Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

    (host)     před 17 lety 11.01.2008 16:05 |  
    0 0

    Mám 2 dotazy mimo toto téma, ale nevim kam je směřovat:
    1) Zdali budou třeba na východní tribůně mezi červené sedačky vloženy bílé a tvořit nápis Slávia. nechápu proč pro VIP budou šedé a né bílé
    2) Zda-li by se nemohlo zavést v Edenu že při vstřelení gólu hlasatel řekne křesní jméno a kotel či stadion přijmení a klidně 3x zasebou, vypadá to super viz německá liga, to je spíš dotaz na Strašáka či jemu blízkých
    Diky a omlouvám se že se ptám tady

    • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

      (host)     před 17 lety 11.01.2008 16:14 |  
      0 0

      Ten druhy namet dotaz bych podporil, Strasaku zjev se sexualni modele pro madam Zikovou. Jiri

      • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 16:47 |  
        0 0

        Souhlas. . vůbec jsem pro, aby se hráči častěji vyvolávali. . třeba i obránci po dobrym zákroku. . za pěknou akci pochválit. . Místo smrt Spartě raděj oslavovat naše hráče! Ale to by musel strašáka víc koukat na hřiště nebo mít napovědu :p

    • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

      (host)     před 17 lety 11.01.2008 17:29 |  
      0 0

      ad 1) asi si to vyjednaly uklízečky

    • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

      (host)     před 17 lety 11.01.2008 17:52 |  
      0 0

      nekolikrat bylo receno, ze sedacky bily nemuzou byt kvuli televizi

      • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

        (host)     před 17 lety 11.01.2008 17:55 |  
        0 0

        Na televizi sere pes! Ještě se podřizovat sedačkama, jako by nestačilo že nám kecaj do času výkopu! Hnát je vidlema! ... :-D Luke

        • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

          (host)     před 17 lety 11.01.2008 18:18 |  
          0 0

          Ty woe pár sedaček s SKS by teda vadilo a co maj co zabírat prázdný sedačky a když budou plný tak to nevadí. 2) super věc

          • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

            (host)     před 17 lety 11.01.2008 18:25 |  
            0 0

            Na strahově jsou taky bílé !!!! takže hovadina

  4. Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

    (host)     před 17 lety 11.01.2008 16:13 |  
    0 0

    S Gauchem jsem osobně mluvil po posledním zápase (po Seville) a říkal, že ve Slavii končí. Buď se prý vrátí domů, půjde zkuit vydělat nějaké peníze do Ruska, případně nižší německá soutěž. To že je v B-týmu značí, jednak, že s ním KJ opravdu nepočítá a pak, že angažmá v Evropě ještě nesehnal.
    O Costovi se říkalo, že ho vedení vzalo, aby se Gaucho lépe aklimatizoval, aby nebyl v týmu jedinný Brazilec. Ono obecně tihle Brazilci 3.kategorie vyjdou kolikráte levněji, než leckterý ligový hráč. Takže kluby jsou ve výdajích +-na nule a navíc tihle jihoameričani okoření jednak hru a jsou atraktivitou i pro diváky. Je tedy zřejmé, že tihle Brazilci maximálně do léta Slavii opustí.
    Co se týče zmiňovaného Šourka, spíš bych to viděl, že zůstane. Můžou přijít zranění a 8 beků, resp.4 stopeři se hodí. A navíc, pokud jste četli rozhovor se šéftrenérem mládeže p.Šrámkem, tak je poměrně nespokojenost s umístěním B-týmu, takže i zde se dají "nepotřební" z áčka použít. Což se může stát právě těm o kterých se spekuluje (Šourek, Jablonský, Vorel, Diviš...)

    • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

      (host)     před 17 lety 11.01.2008 16:15 |  
      0 0

      Moskyta

    • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

      (host)     před 17 lety 11.01.2008 16:18 |  
      0 0

      Tak se vsim az na to posledni souhlasim, ale prave Smejkal i vedeni sportocvniho useku chce na jare spolehat na sve hrace b tymu a pratelskou vypomoc hracu jako je Sourek, Belaid i Gaucho omezit na nezbytne minimum, tj . co naridi KJ , sam Smejkal nevidi pro b tym velky prinos v tom, ze hraci acka se setri ci dokonce to kolikrat vypada, ze na zapas maji vsazeno/to posledni ale Smejkal nerekl, to je obecny nazor mezi pravidelnymi navstevniky becka/.

      • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

        (host)     před 17 lety 11.01.2008 16:18 |  
        0 0

        napsal Jiri

        • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

          (host)     před 17 lety 11.01.2008 16:35 |  
          0 0

          hele jiří, ono se dá sázet na čfl? zdraví dejva

          • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

            (host)     před 17 lety 11.01.2008 16:45 |  
            0 0

            u bwin to jde, čfl msfl ženskej fotbal..

          • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

            (host)     před 17 lety 11.01.2008 17:32 |  
            0 0

            ok, dik to jsem nevěděl:-)) dejva.
            no ale každopádně si myslím, že by si to hráči nelajzli.
            pokud se na čfl scházejí odborníci na kopanou typu jiřího, pak se nedivím, že se jim zdá že je vše špatně:-)) dejva

            • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

              (host)     před 17 lety 11.01.2008 17:49 |  
              0 0

              :))) Ale zase je fakt, že já bych ruku do ohně za hráče nedával... Kdo ví, jakou může mít pohnutku někdo, kdo hrál pravidelně ligu, najednou je přeřazen do rezervy a hraje proti velkoklubům typu Vlašim, Blšany? To umístění nebude fakt asi tak zcela náhodný... Ale nemyslím, že by hráči prodávali zápasy systémově, možná je neprodávaj vůbec - ale ruku do ohně bych za nikoho nestrčil... Luke

            • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

              (host)     před 17 lety 11.01.2008 18:05 |  
              0 0

              říct, nebo napsat o někom ,že prodává zápasy je silná káva. pokud nemáš důkaz je lepší mlčet. :-I dejva

              • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

                (host)     před 17 lety 11.01.2008 18:09 |  
                0 0

                Teď nevím, zda to byla reakce na mě? .. .:)

                Já neříkám, že ten či ten prodává zápasy. Já říkám, že si myslím že ne, ale že za ty hráče nemůžu dát ruku do ohně. A asi ani ty... A tím nemyslím jen Slavii, ale obecně ty týmy. Ono to je na jednu stranu logický: když jdeš z A týmu, tak tě odstřihnou za bonusy za odehraný utkání, za body... A tak sázení je možností, jak si přivydělat. Ale to, že by se to dělo či nedělo ve Slavii, to vůbec neříkám... A pokud, tak to bude spíše jednotlivec. Ale přijde mi, že někdo tvrdí, že to jsou pomalu všichni hráči co jdou do béčka. To je podle mě pěkná pitomost... Luke

              • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

                (host)     před 17 lety 11.01.2008 18:36 |  
                0 0

                Luke já bych se v tom dál nepitval.Samozřejmě se sází, ale v česku snad ne. Natož ve slávii.
                Já to spíš psal proto, že tito odborníci nadávají: na vedení, na trenéra a pak se ještě snaží pošpinit hráče. Divím se, že Jiří ještě nenapsal“ s příchodem Střihavky jsem počítal a věděl jsem o něm asi týden“ ) dejva

                • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

                  (host)     před 17 lety 11.01.2008 18:50 |  
                  0 0

                  Souhlas, taky bych se v tom moc nebabral... Radši... Abychom nebyli zklamanéí ještě:)) Ale co nenení, může ještě být (Jiří) :) Každopádně řeknu to asi takhle: taky kolikrát se dovím nějaký věci, ale netají to vedení právě kvůli tomu, aby se to nedostalo na veřejnost? A nějaký věci můžou ublížit... Viz nezapomenu dodnes jak jsem před dvěma lety proflák že chceme Bakoše:))

                • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

                  (host)     před 17 lety 11.01.2008 19:02 |  
                  0 0

                  anonyme, kdyby si to rozkřik, tak by jsi o tom jistě něco věděl. mimo jiné to, že měl přijít před rokem a ne 2ma. dejva :-))

                  • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

                    (host)     před 17 lety 11.01.2008 19:21 |  
                    0 0

                    Sorry, to jsem byl já. Zapomněl jsem se podepsat:) Měl přijít před dvěma, dodnes mám v mobilu SMSku od Richiho, ať přestanu cokoliv rozšiřovat o hráči jménem Marek Bakoš nebo docílím toho, že nepřijde. Je to prosba přímo ze Slavie! 22.12.2005 18:30 ;) Takže vážně ne před rokem... ;) Luke

                    • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

                      (host)     před 17 lety 11.01.2008 19:23 |  
                      0 0

                      Ale je to omluvitelné, ten čas letí rychle.. :))))) Luke

                    • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

                      (host)     před 17 lety 11.01.2008 19:43 |  
                      0 0

                      jj omlouvám se, teď jsem zalistoval v historii a opravdu měl prijít už před dvěma roky. ale..... loni taky:-) dejva

                      • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

                        (host)     před 17 lety 11.01.2008 20:45 |  
                        0 0

                        :)) V poho... Luke

        • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

          (host)     před 17 lety 11.01.2008 16:39 |  
          0 0

          Nj, kdo jiný bryzkně reaguje, než pan Jiří. Občas pročítám debaty s Vašimi příspěvky a nejsem sám, kdo by Vás chtěl poznat osobně. Někdy máte poměrně dobré info o Slavii, ale někdy střílíte uplně mimo. Vy budete asi pěkná liška podšitá... :)

        • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

          (host)     před 17 lety 12.01.2008 23:51 |  
          0 0

          Mimochodem kluci u nás ( SYNOTTIP ) můžete sázet náš fotbal jako u jediných až po KRAJSKÉ SOUTĚŽE ! :-) - KAREL ( PUMAKING )

        • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

          (host)     před 17 lety 12.01.2008 23:53 |  
          0 0

          Mimochodem kluci u nás ( SYNOTTIP ) můžete sázet náš fotbal jako u jediných až po KRAJSKÉ SOUTĚŽE ! :-) - KAREL ( PUMAKING )

      • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 16:53 |  
        0 0

        Mimochodem Šmejkal udělal zkoušku a je profitrenérem.. gratulace. Ale pan Siegl pude ještě jednou. . stylem :"Ahoj, já jsem Sigi. . tady máš podepsanej plakát a dej mi lejstro. . " to nepude:)

    • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 16:50 |  
      0 0

      Tak prodáme Costu do Zlína místo Opiely a Belaida do Holomóce. . ať na beton zapomenou. . vyděláme na tom po všech stranách:)

      • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

        (host)     před 17 lety 11.01.2008 17:29 |  
        0 0

        Zaspal jsi dobu, Opiela už je v Bolce:)) Luke

        • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 17:40 |  
          0 0

          No dyť. . Opiela pryč, tak šáhnou po Costovi. .

          • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

            (host)     před 17 lety 11.01.2008 17:50 |  
            0 0

            Jo, sorry, jsem Tě blbě pochopil.. Jsem myslel, že chceš vyměnit Costu za Opielu :))) Nee, tak takhle jak jsi to myslel: dobrej nápad. To by možná i šlo...:) Costa není špatnej hráč, na první ligu má - ale na Slavii to zase nestačí, bohužel... Luke

  5. Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

    (host)     před 17 lety 11.01.2008 16:31 |  
    0 0

    Co se týče brankářů-tak jsi Richi zapomněl na dost podstatnou věc-a to,že Vaniak má zápal plic.Takže jen tak fit nebude a taky to hodně ovlivní rozhodování kdo půjde pryč či na hostování.Každopádně u útočníků ať se na mě nikdo nezlobí,ale Gaucho měl vystřelit už dávno.Jednak měl pořádně vystřelit na branku a hlavně vystřelit pryč ze Slavie.Dobře zahrál snad jednou a to si myslim,že mu Karel šanci celkem dával.

    • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

      (host)     před 17 lety 11.01.2008 16:34 |  
      0 0

      ale bude fit. svěží a teplý vzduch v SAE mu udělá na plíce moc, moc dobře:-)) dejva

  6. Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

    (host)     před 17 lety 11.01.2008 16:39 |  
    0 0

    a jak to psal jiří je to spíš psaní pro psaní, přece třeba Belaid, Pudil, Blažek,Ivana, Stříhavka ani Kubásek stejně hostovat jít nemůžou.

    • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

      (host)     před 17 lety 11.01.2008 16:40 |  
      0 0

      dejva

      • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

        (host)     před 17 lety 11.01.2008 16:53 |  
        0 0

        To by ses divil, že ne... Si vymodlíme vyjímku vyjímek...! :)) Luke

    • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 16:57 |  
      0 0

      Však on ten Jiřího bulvárek je taky psaní pro diskuzi . . a proč ne? Vv okurkovce.. Tedy klidně si (v rámci mezí ) zabulvařte, ale vytahovat interní věci, to se mi vážně nelíbí.

  7. Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

    (host)     před 17 lety 11.01.2008 16:59 |  
    0 0

    31 hráčů. A KJ chce tři golmany a 22 hráčů do pole. Takže do pole máme 27. Odečteme Jandu Šventa protože jsou rekonvalecenti. To máme 25. Pak odečteme Gaucha a Costu protože se připravují s Bčkem. To máme 23. Podle mého přijde ještě jeden hráč (doufám že Rajnoch :D). To je 24. 2 tedy pujdou na hostování. Šourek a Jablonský? Je dost možný že některé hráč ještě prodáme viz Suchý takže uvidíme no ale neni se čeho bát myslim,hráču je zatím akorát.

    • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

      (host)     před 17 lety 11.01.2008 17:25 |  
      0 0

      rajnoch nepřijde,minimálně v zimě ne

      • Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

        (host)     před 17 lety 11.01.2008 21:42 |  
        0 0

        nikdy nevis,potom co dneska prohlasil,ze ho to mrzi.

  8. !!!!!!!!!!!!!!!!

    (host)     před 17 lety 11.01.2008 17:24 |  
    0 0

    tak ve slavii jsou ted spatné vztahy K.Jarolím se pohádal s třema hráči na horách a je to dost vážné prej kvulu jak vede treninky a co chce po hráčích, životospráva a chování je do toho zapleten Latka, Šmicer, Šenkeřík ale to jsou jen tý nejvíc co sním se hádali takže se dá očekávat ted velké změný!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Re: !!!!!!!!!!!!!!!!

      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 17:30 |  
      0 0

      Podle pravopisu to bude sparťan. . jeden z těch, co zvládá i internet a zná druhýho, kterej umí řídit tříkolku. .

      • Re: !!!!!!!!!!!!!!!!

        (host)     před 17 lety 11.01.2008 17:35 |  
        0 0

        když jsem tady snima na horách tak to asi vím blbče že je to pravda!!!

        • Re: !!!!!!!!!!!!!!!!

          (host)     před 17 lety 11.01.2008 17:38 |  
          0 0

          My víme, že je to pravda!!! Viz níže!!! Ale já s nima na horách nejsem, mě jen volal Karel a všechno mi to vyprávěl, musel se někomu vyzpovídat!! Ale říkal mi: "Hele, koho mám teda vyhodit?" Tak jsem mu řek: "Karle, dělej co myslíš. Klidně je vyhoď všechny a přiveď si Lukáše. Mě už je to jedno. Přesně tohle je věc, proč jsem nechtěl aby se vědělo že jsem ten novej majitel a ty to víš. Ty to víš moc dobře, Karle!" To jsem mu řek!! Takže neboj, já vím co tam na horách bylo!!! Luke

          • Re: !!!!!!!!!!!!!!!!

            (host)     před 17 lety 11.01.2008 17:42 |  
            0 0

            proč si myslíš že to byl spartan!!!!! nikdy nevíš

            • Re: !!!!!!!!!!!!!!!!

              (host)     před 17 lety 11.01.2008 18:15 |  
              0 0

              roflmao imho LOOOOOL.

        • Re: !!!!!!!!!!!!!!!!

          (host)     před 17 lety 11.01.2008 17:57 |  
          0 0

          O.K. Když jsi s nima na horách... Tak povídej, jak to bylo. Ať se pobavíme... :)

      • Re: !!!!!!!!!!!!!!!!

        (host)     před 17 lety 11.01.2008 17:38 |  
        0 0

        ... a třetí ví, jak se ta tříkolka startuje a čtvrtej zase umí zapnout počítač... :) Každej umí jednu věc..:)) JAK JSOU RUDÍ, TAK JSOU BLBÍ!

    • Re: !!!!!!!!!!!!!!!!

      (host)     před 17 lety 11.01.2008 17:36 |  
      0 0

      Ano, Šmicer půjde na hostování do Liberce s opcí, stejně tak Latka! A Šenkeřík řek, že jde teda do Zlína... Na odchodu je i Brabec, kterej se taky pohádal, stejně tak i další hráči... A už je jasný, proč Jarolím chtěl Marka, Černýho, Toleskiho, Blažka a ještě chce Lukáše... Protože aby někdo mohl hrát! A proč se nikdy nezbavil Gaúcha... Jojo, byla to tvrdá hádka... Dokonce Karel uhodil jednoho hráče do obličeje, takovej facan! Ten nejmenovanej hráč si to nenechal líbit, šel do hospody, opil se a když ho cestou chytla motorizovaná hlídka Policie ČR, tak si přelezjal na zadní sedačku s tím, že řídil jeho maltézáček. To Jarolíma dobělilo úplně, zavolal si všechny na kobereček a Blažek přišel s láhví flašky v ruce a ptal se "Vo co jde, ty vole? Jsem s eprávě vrátil z obchůzky. Všechno v pořádku. Nic neměli zkaženýho," a šel na pokoj, kde na něho čekaly dvě děvky... To když Jarolím zjistil, tak nased na skútr a odjel na hodinu pryč. Potom když se vrátil, tak za něm s prosíkem přišli hráči, že to tak nemysleli, že to měl bejt aplír. On jim to ale neuvěřil, protože z nich docela dost silně táhlo, navíc to dorazil právě nejmenovaný devatenáctiletý útočník, když zahlásil "A ta cena, trenére, ta vůbec nesedí! Daly nám slevu, hromadnou!". Jojo... daj se teď očekávat velký změny v kádru!!!!!!!!!!! Luke

      • Re: !!!!!!!!!!!!!!!!

        (host)     před 17 lety 11.01.2008 17:40 |  
        0 0

        nene bylo to jinak boužel!!!!!

        • Re: !!!!!!!!!!!!!!!!

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 17:47 |  
          0 0

          Počkej ty malej blbečku. . Přijde Richi a řekne : " Mažu tě, bejku!" A šupej horem pádem zpátky na Letnou. :)))

          • Re: !!!!!!!!!!!!!!!!

            (host)     před 17 lety 11.01.2008 17:58 |  
            0 0

            Nebo přijde Plukovník a řekne: "Jde se rubat". A on je tak blbej, že půjde a bude rubat... A rubat... A rubat... (viz Horem pádem:) Dobrá scénka jak to tam tvrdí s tím Plukovníkem:))

        • Re: !!!!!!!!!!!!!!!!

          (host)     před 17 lety 11.01.2008 17:53 |  
          0 0

          Nenee!! Bylo to takhle!! I když: já nevím moc... Byl jsem nakalenej, dyž mi to Karel volal a možná jsem přeslech, že říkal, že těch hráčů v tom bylo víc... To je možný. Promiň, pokud jsem někoho vynechal!! Ale to, jak prej Latka se nasral a dal Jarolímovi čelem, to bylo vážně dobrý... To jsem se řezal... A Karel prej, co se tlemíš? A já: "Už chápu, proč si vybíráš do týmu prcky." Luke

    • Re: !!!!!!!!!!!!!!!!

      (host)     před 17 lety 11.01.2008 17:45 |  
      0 0

      jo před tréninkem vykalili 2 víňáky s bicanem a pláničkou!!! KJ se rozhodl že je vymění za sivoka, řepku a horvátha a že spartě dopltíme 25M, opravdu pánové šmicere, latko a šenkeříku nejste hodni jména slavia...a zejtra bude veřejnosti oznámeno že z důvodu že není známo jméno majitele budeme vyhozeni z uefy i gambáč ligy!!!!

      • Re: !!!!!!!!!!!!!!!!

        (host)     před 17 lety 11.01.2008 17:54 |  
        0 0

        Tak to jsem nechtěl. Tak hned to jdu oznámit... :)) Že tím majitelem jsem já :))

    • Re: !!!!!!!!!!!!!!!!

      (host)     před 17 lety 11.01.2008 17:56 |  
      0 0

      Jdi se vycpat sparťane a neotravuj vzduch

      • Re: !!!!!!!!!!!!!!!!

        bongor     před 17 lety 11.01.2008 19:04 |  
        0 0

        Rudí jsou rudí ty jenom řvou a prudí

    • Re: !!!!!!!!!!!!!!!!

      (host)     před 17 lety 11.01.2008 21:44 |  
      0 0

      ty ses blbej,to neni mozny

  9. Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

    (host)     před 17 lety 11.01.2008 18:32 |  
    0 0

    sohlas s Richim-dva keepři pryč-hostovačka nebo béčko,Jablonský,Costa a Gauč hostovačka,Belaid odejde,Janda a Švento pro jaro nebudou k dispozici kvůli nerozehrání a zbýva nam 8 obranců,8 záložníků,5 útočníků a 2 brankáři přičemž se určo někdo zraní,tak nevim co pořád všichni remcaj,že máme moc hráčů,myslím si,že je to takhle ideální a bude dobře,že v případě slabé formy se hráči vymění a jdeme dál..

  10. Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

    (host)     před 17 lety 12.01.2008 11:05 |  
    0 0

    Počítejte spíš s tím jak to bude vypadat po sezoně - čili kdo bude puštěn z hostování ve Slavii zpět do svého klubu a kdo se prodá - na to jsou ty nákupy směřovaný!

    Opustí nás hostující hráči:
    Belaid, Ivana
    - co si budeme nalhávat, teď je KJ vyhazovat nebude, ale v průběhu jara se vrátí Janda a Švento po zranění, oba můžou hrát podhrotové hráče a jako útočníci nám pak Šenky (ten může hrát i zálohu), Bláža, Goce i Střihavka budou stačit, ale zatím si je tam nechá KJ pro případ zranění v průběhu jara.

    Po sezoně prodáme:
    Suchý
    - v létě prostě půjde počítejte že už jej nikdo neudrží a SKS dostane balík peněz se kterým by mohla umlátit velrybu

    Krajčík
    - chce se podívat ven, situace bude stejná jako byla u Standy, takže těch 20-30 mega za něj bude

    Jablonský
    na jeho postu prostě přetlak bude a on prostě nepřesvědčil, půjde někam v ČR do klubu který bude tak kolem 8. - 12. místa

    Vorel
    teď nikam nepůjde protože má Vaniak zápal plic a tak měsíc bude potřeba aby to v bráně jistil někdo zkušený, Diviš půjde teď na hostování a Vorel po sezoně někam do ligy

    Pudil
    toho odkoupíme díky opci od Liberce a půjde jinam do Evropy a profit z toho bude jak pro SKS tak pro Slovan - proto se taky kupoval Černý!!

    Butcher

  11. Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

    honzah (přítel SN)     před 17 lety 12.01.2008 14:18 |  
    0 0

    Já si myslím, že z těch brankářů by bylo nejlepší pustit Kubáska. Kdyby šel na hostovačku Vorel nebo Diviš, tak by jsme měli do Poháru UEFA k dispozici pouze dvojici Vaniak - Diviš nebo Vaniak - Vorel. A jestli je pravda ten Vaniakův zápal plic, tak by to bylo už opravdu mimořádně na pytel.

  12. Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

    (host)     před 17 lety 12.01.2008 15:37 |  
    0 0

    Záložník pražské Slavie Tijani Belaid se zotavuje z menších zranění, která utrpěl začátkem ledna v Tunisku při dopravní nehodě, při níž zahynuli tři lidé. O fotbalistově havárii v sobotu informovala agentura Reuters.

    Pařížský rodák Belaid se v Tunisku připravoval na africký šampionát, který jeho tým zahájí 23. ledna utkáním se Senegalem. Kvůli zranění z nominace francouzského trenéra Rogera Lemerra vypadl.

  13. Re: Kdo půjde ze Slavie na hostování?

    (host)     před 17 lety 12.01.2008 23:36 |  
    0 0

    tos asi nenapsal nic uchvatne prekvapiveho...urcite by meli odejit na prestup Sourek a Gaucho