O Slavii

Slavii posílí další útočník

Slavia do jarních bojů o mistrovský titul vyrazí s pěti útočníky. Dalším, který rozšíří naše řady, je David Střihavka z druholigového anglického klubu Norwich City. Přichází na půlroční hostování s následným předkupním právem.

Slavii se brzy upíše šestá zimní posila, doposud tak učinili Toleski a Černý. V brzké době tak učiní Blažek, Jarolím a Kubásek. David Střihavka je tedy dalším. Během pátku se zapojí do přípravy na soustředění v Krkonoších. "Jednání s Norwichem nebyla jednoduchá, ale nakonec jsme došli k dohodě. Pokud se David ve Slavii prosadí, o čemž nepochybuji, má na něj klub předkupní právo," uvedl Kramarič pro sport.cz.

"David Střihavka přichází na půlroční hostování s opcí z Norwich City. Jednání byla uzavřena během čtvrtka. V pátek se zapojí do přípravy s týmem na soustředění v Krkonoších," potvrdil informaci Ondřej Zlámal.

Čtyřiadvacetiletý hráč je odchovancem Sparty, byl na hostování v Jablonci, Bohemians a Blšanech. V lednu 2006 přestoupil do Baníku Ostrava, odkud odešel za rok a půl do Norwiche. V lize odehrál 67 zápasů a vstřelil 19 gólů. Za U15, U16, U17 a U19 odehrál 37 utkání a nastřílel 7 gólů.

David Střihavka (189 cm) je první vysokým hráčem v našem kádru. V anglickém Norwich City, kam přestoupil z Ostravy (a patřil mezi nejlepší střelce ligy), nedostával poslední dobou příležitost. "Mohl jsem v tréninku makat, jak jsem chtěl, ale stejně to k ničemu nevedlo. Jsem strašně rád, že jdu do Slavie. Trenér Jarolím o mě hodně stál. Poprvé jsem s ním mluvil před Vánocemi, mezi svátky jsme spolu hovořili ještě dvakrát. Strašně mě zájem Slavie překvapil a začal jsem tomu dávat poměrně velké šance. Potřebuji novou motivaci a věřím, že jí ve Slavii budu mít dostatek. Kondici mám dobrou, protože v Anglii není žádná pauza. Udělám všechno pro to, abych se prosadil a pomohl Slavii k titulu. Počítám, že odpolední fázi přípravy už stihnu. Hrozně se těším, spoustu kluků znám, takže v tom určitě nebude žádný problém," řekl pro sport.cz.

Komentáře (131)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavii posílí další útočník

    (host)     před 17 lety 10.01.2008 20:48 |  
    0 0

    první..... super posila!!!!

  2. Re: Slavii posílí další útočník

    (host)     před 17 lety 10.01.2008 20:49 |  
    0 0

    docela pecka, bomber jako prase...nekoho takoveho /v podstate takovy zkusenejsi necid/ jsme potrebovali...skvela posila, byt i u nej je ten skraloup ohledne jeho spartanske minulosti, ale na to jsme jiz zvykli...

  3. Re: Slavii posílí další útočník

    (host)     před 17 lety 10.01.2008 20:52 |  
    0 0

    Ty obchody Slavie jsou sileny. Ja zasnu. Posily super, ale vsechny dobry jen na pul roku, pak se nam rozpadne kadr. My mame predkupni prava na super hrace jako Strihavka, Blazek a Pudil, Liberec ma pritom opce na nase hrace. Hlavne ze sracku jako Cerny koupime natvrdo. Ja fakt zasnu, jsem zvedav, kdo z trojice Blazek, Pudil, Strihavka bude od leta nas. Spis pomahame tem hracum, jejich agentum, jejich materskym klubum a sami sice mame kvalitni hrace na jaro, ale taky jsme kvuli tomu prisli o tri odchovance a cela politika klubu poslednich let je ta tam. Abysme toho nejen mi fanousci nelitovali. Chtel bych tri vyse zminenene hrace ale natvrdo na prestup, oni totiz narozdil od Cerneho, nemusi svou kvalitu prokazovat, oni ji uz prokazali.

    • Re: Slavii posílí další útočník

      (host)     před 17 lety 10.01.2008 21:03 |  
      0 0

      ale abysme uhráli titul a dostali se do ligy mistrů tak musíme mít tyto hráče!! kdybysme měli místo nich dočkala gecova a váchu tak hrajem zas druhý housle, takže náký odchovanci nevim nevim, ti nejlepší odchovanci se prosaděj, tihle 3 zmíněný nebyli TOP. třeba švec suchý janda sou TOP a proto jsou v kádru. a 3 odchovanci v podstatě pro základ je hoodně slušný!!

    • Re: Slavii posílí další útočník

      (host)     před 17 lety 10.01.2008 21:03 |  
      0 0

      no ale pudil je s opci a ne predkupnim pravem;) blazek jeste neni s nicim doposud neni podepsana smlouva

      • Re: Slavii posílí další útočník

        martin08     před 17 lety 10.01.2008 21:27 |  
        0 0

        podle me u Pudila je opce jak rikas ale na prestup. nevim nevim ze by mel dve opce na hostovani

        • Re: Slavii posílí další útočník

          (host)     před 17 lety 11.01.2008 09:29 |  
          0 0

          myslel jsem to tak:))

    • Re: Slavii posílí další útočník

      (host)     před 17 lety 10.01.2008 21:19 |  
      0 0

      Musis si uvedomit, ze ti hraci, které jsme na tvrdo nekoupili a mame na ně opci, jsou velice drazi hraci (oproti zminovanemu Černému) a tím se jistíme, že když se neprosadí u nas, (to je jine, nez kdyz maji jmeno z jineho klubu) tak pudou zpet a my nebudeme muset zivit jejich smlouvy. Ty nakupy na tvrdo bylo to co sejmulo Spa*tu, kdyz se neprosadili podle predstav, tak je drzeli nadale, protoze stali moc penez.

    • Re: Slavii posílí další útočník

      (host)     před 17 lety 11.01.2008 15:10 |  
      0 0

      Nesýčkujte,věřte strýcovi.Pepi

  4. Re: Slavii posílí další útočník

    (host)     před 17 lety 10.01.2008 20:52 |  
    0 0

    Nejlepší hotová posila!!! David Střihavka je vysoký, má čich na góly, dobrou formu, zkušenosti z ligy a ideální věk. Přeci jen Blažek je zatím málo zkušený a potřebuje dohnat formu, Toleski zkušenosti má, ale zatím jen krátké z české ligy.

    • Re: Slavii posílí další útočník

      (host)     před 17 lety 10.01.2008 21:07 |  
      0 0

      no dobrej.. jak se to vezme..půl roku pomalu nehrál a před tim jen vylít půl roku v baníku, před tim nic..

  5. Re: Slavii posílí další útočník

    (host)     před 17 lety 10.01.2008 21:04 |  
    0 0

    Překvapení... Pro mě osobně velké... Ale je to dobrej hráč, snad se prosadí.. :) Luke

    • Re: Slavii posílí další útočník

      (host)     před 17 lety 10.01.2008 21:26 |  
      0 0

      "S přestupem do Slavie se také spekulovalo v případě Zbyňka Pospěcha, ale díky příchodu Střihavky tato možnost definitivně padla." - nedivil bych se, kdyby přišel ještě i Pospěch... nedivil bych se už ničemu..

      • Re: Slavii posílí další útočník

        (host)     před 17 lety 10.01.2008 21:56 |  
        0 0

        To ja uz taky ne :-D Ale vzpomenme si jak to vypadalo pred rokem touhle dobou :-( Kdyz se neprosadi, tak zase pujdou a nebudeme je tady drzet a kazit jako to dela klub z toaLetne

    • Re: Slavii posílí další útočník

      martin08     před 17 lety 10.01.2008 21:29 |  
      0 0

      jj.presne tak - prekvapeni! Ale nevim jak se stihnou vsichni ti hraci co jsou tu na "zkousku" vyzkouset.. precejenom jaro je kratky a my mame (se zranenejma) na dva velice kvalitni tymy! Ale jinak, konecne nekdo vyssi postavy!

      • Re: Slavii posílí další útočník

        (host)     před 17 lety 10.01.2008 21:36 |  
        0 0

        Víš jak má málem spad ze židle, když jsem na to náhodou natrefil? Říkal jsem si, super posily, už nikdo ale nepřijde... Kouknu se na sport.cz, co tam píšou o Spartičce... A cože? Střihavka? :)) Jaro je krátký, ale budeme mít kvalitu pro honění dvou zajíců... GL i UEFY:) S těma dvěma týmama máš pravdu - ale jaká to změna proti létu...;) Kdo hrál v létě přátelák s Teplicema? A jak se ten tým obrovsky od té doby proměnil... Luke

        • Re: Slavii posílí další útočník

          martin08     před 17 lety 10.01.2008 22:01 |  
          0 0

          no ja se bojim pri dnesni forme Spurs ze budem honit zajice jenom v GL(: ale verim! ja vim ze to je dobre, ze mame takovejhle kadr. A v budoucnu z toho budeme jen tezit!

          • Re: Slavii posílí další útočník

            (host)     před 17 lety 10.01.2008 22:04 |  
            0 0

            ... pokud někdo uspěje a využijem opce.. :) Samozřejmě.. :) Luke

  6. Re: Slavii posílí další útočník

    (host)     před 17 lety 10.01.2008 21:28 |  
    0 0

    stale posilujou ofenzivu ale co obrana porat mi chybi aspon jeden kvalitni hrac.Rajnoch se stal v bolce kapitanem tak to asi je jen zbožný prani Jarolima aby prisel tak jsem zvědav jestli nekdo prijde nechci aby to bylo jak na podzim ze nevedeli koho do obrany postavit

    • Re: Slavii posílí další útočník

      (host)     před 17 lety 10.01.2008 21:35 |  
      0 0

      Dokud neodejde Suchy tak je Rajnoch uplne nesmyslnej kauf, jestli nekoho potrebujem tak krajni obrance a to Rajnoch neni. Aloha

      • Re: Slavii posílí další útočník

        (host)     před 17 lety 10.01.2008 21:39 |  
        0 0

        Oproti podzimu je zásadní posilou do obrany Latka, to musí bejt jasný každýmu, kdo Slavii sleduje. Krajní beky taky až tak nepotřebujeme - napravo Krajčík, Gebre, popř. Švec, nalevo Dřížďal (ten může hrát i vpravo), Pudil, Černý nebo Hub. Naprosto dostačuje, nelze držet 40 hráčů.

      • Re: Slavii posílí další útočník

        (host)     před 17 lety 10.01.2008 21:43 |  
        0 0

        Já tvrdím už dobrejch pár tejdnů, že trn z paty by nám mohl vytrhnout teplickej Kaufman... 23 let, byl v jednadvacítce, moderní obránce, rychlej, důraznej... Akorát se trochu mu to musí srovnat v hlavě, což by KJ zvládl, pokud si troufá i na Blažka... Kaufman je proti němu kvítko - nepije, fotbalu dává dost... Ale že by to byl Míra Dušín se zase tak moc říct nedá... Hlavně by měl zapracovat na vztazích s novináři, někteří si na něho dost stěžujou, podle toho co vím i lidi z klubových stránek... To u něho beru jako docela zase minus, protože dnešní fotbalista-profesionál musí být plně k dispozici i médiím... Viz rozdíly mezi Slavií a Boleslaví na jedné straně a Spartou na straně druhé... A navíc by to nebyl nesmyslnej KAUF, byl by to KAUFMAN:)) Ale bacha na to, Sparta se kolem něho už teď motala, chtěla ho jako náhradu za Pospěcha... A nelze říct, že on by se tomu nebránil... Každopádně mít ho v základu na pravém beku, Dřížďal by mohl hrát levého a bylo by to úplně o něčem jiným než s Krajčíkem... Mateje mám rád, je to sympaták, ale někdy bohužel nestíhá tak jak by měl a vypomáhá si zbytečně fauly, někdy hodně zákeřnými a mimo hru. Viz proti Bolce kdy nevím koho nesmyslně šťouchl do žeber... Ten Boleslavák to sice "trochu" přifilmoval, ale Krajčík byl rád že to rozhodčí "neviděl" ten jeho šťouchanec, jinak by dostal poprávu červenou! Zcela po právu! Někdy by si to měl trochu srovnat v hlavě, co se může a co ne... Ale ještě jednou říkám: Kaufman by nebyl zcela špatnej...

        • Re: Slavii posílí další útočník

          honzah (přítel SN)     před 17 lety 10.01.2008 23:00 |  
          0 0

          Teplice jsou teď v medu, takže přestup Kaufmana k nám nebo do Sparty v této zimní přestávce je nerealizovatelnej.

          Asi dost záleží, jak se Latka cejtí. Jestli je opravdicky zdravej, tak to snad vydržíme bez posily (v nejhorším tam zaskočí Hubáček), ale pokud ne, pak by to chtělo spolehlivého stopera, který by se s pozicí 3-4 smířil, ten Hainault mě na tohle přišel ideální. Tak se můžeme porozhlídnout v dolní půlce tabulky po dalších. Pokud by ale odešel Suchý, pak bysme museli opravdu ukecat toho Rajnocha.

          Krajčík je dobrej, ale víc mu sluší pravej kraj zálohy, než obrany. Svůj názor na optimální sestavu pro jaro jsem už psal pod článek o J. Černým.

          Mimochodem, na pohárovou soupisku můžeme dopsat maximálně tři hráče, ale věřím, že to bude stačit - Gebre Selassie si už místo vykopal, Toleski nesmí chybět a doplníme to určitě synovečkem :-))

        • Re: Slavii posílí další útočník

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 10.01.2008 23:48 |  
          0 0

          No to byl megafaul. . dyť ot ani nebolelo. Kdyby to sudí pískal tak choulostivě, tak Matej dostane červenou, Kopic druhou za simulování a celá Boleslav včetně brankáře po 2 žlutejch za zdržování. Ale pravda. . za takovej faul už jednu červenou dostal. . s Teplicema, druhou Verbíř a pro mě naprosto nesmyslný vyloučení. Kdyby radši pískali simulování a fauly zezadu( viz "derby" na Žižkově:((( ) . . ale na to si netroufnou.

      • Re: Slavii posílí další útočník

        (host)     před 17 lety 10.01.2008 22:33 |  
        0 0

        Konecne nekdo kdo chape kvality Latky:D Chvalim.... Je to nejlepsi slavistickej hrac, za tim si stojim... Veverák

  7. Re: Slavii posílí další útočník

    KING25     před 17 lety 10.01.2008 21:47 |  
    0 0

    Tak tohle je opravdu milé překvapení a potěšilo. Snad mu to bude padat do branky jako v Ostravě.

  8. Re: Slavii posílí další útočník

    (host)     před 17 lety 10.01.2008 21:54 |  
    0 0

    Střihavka pod novým trenérem dlouho nehrál,pod starým střídal a dal jeden gól.Jeho angažování vidím jako velké riziko.Takový počet hráčů může negativně zapůsobit na psychiku týmu.Mnozí se nedostanou ani na lávku,přitom na podzim hráli v základu jako Volešák,Kalivoda,Ivana.Všechno má mít určitou únosnou mez,tady se obávám,že už jsme za touto mezí.Nejdůležitější je,aby fungoval tým.Stačí se podívat na šílené nákupy New York Rangers a co jim to přineslo.Když Jágr varoval generálního manažera,že někdy méně znamená více,tak mu nevěřil.Výsledek každý známe.

    • Re: Slavii posílí další útočník

      (host)     před 17 lety 10.01.2008 21:58 |  
      0 0

      Za prvé - angažování jakýhokoliv hráče je riziko.
      Za druhé - srovnáváš nesrovnatelné.
      Za třetí - pokud pan Kalivoda bude podávat takové výkony, jako podával v některých zápasech na podzim, tak se asi ani sám nebude moci divit tomu, když půjde na tribunu.

      • Re: Slavii posílí další útočník

        (host)     před 17 lety 10.01.2008 22:03 |  
        0 0

        Abys z toho neměl hokej.

      • Re: Slavii posílí další útočník

        martin08     před 17 lety 10.01.2008 22:03 |  
        0 0

        mam stejnej nazor ze takovej Kalivoda toho (asi) moc nenahraje..

    • Re: Slavii posílí další útočník

      (host)     před 17 lety 10.01.2008 22:04 |  
      0 0

      Někdo ještě odejde. Tušim Belajd,Jablonský, Šourek, Gaučo...

  9. Re: Slavii posílí další útočník

    (host)     před 17 lety 10.01.2008 21:55 |  
    0 0

    A je ta Švejcarská bouda vůbec tak velká, aby se tam všichni vešli? :-)))Ale jinak super posila.Když to nepůjde po zemi technicky, tak se prosadí Střihavka hlavou a důrazem...LE

  10. Re: Slavii posílí další útočník

    (host)     před 17 lety 10.01.2008 22:01 |  
    0 0

    Raděi bych koupil Kozáka,jeho cena půjde hodně nahoru,je to střelec s podobnými parametry jako Střihavka.David se neprosadil v průměrném druholigovém anglickém týmu.Když ho v létě koupíme,tak už ho později dráže neprodáme.Je vidět,že dvojice Kramarič-Chovanec má dobré kontakty ve Slávii.

    • Re: Slavii posílí další útočník

      (host)     před 17 lety 10.01.2008 22:05 |  
      0 0

      Míra? Dan?

    • Re: Slavii posílí další útočník

      (host)     před 17 lety 10.01.2008 22:05 |  
      0 0

      Dej už s tím Kozákem pokoj voki alias Dane alias Pepo. O jeho ceně vůbec nic nevíš, ten kluk zatím nic nedokázal, je to přeškolenej obránce, útočníka kope snad dva roky a sám přiznává, že má zatím neuvěřitelnou kliku. Až takovej zázrak to není a v současný době by na áčko Slavie absolutně neměl.

      • Re: Slavii posílí další útočník

        (host)     před 17 lety 10.01.2008 22:16 |  
        0 0

        Zato Střihavka válel.Jeden gól v v druhé lize.Kozák je hráčem pro budoucnost,nechal bych ho v Opavě a pak si ho stáhnul.Útočníků máme i bez Střihavky dost.Máš bujnou fantazii,přidej další jména v kalendáři.

        • Re: Slavii posílí další útočník

          (host)     před 17 lety 10.01.2008 22:23 |  
          0 0

          Klidně, Míro. Kozák je nula, Slavie navíc stejnej typ hráče s ještě větší perspektivou má - jmenuje se Necid. Už teď je o několik tříd vejš, než tenhle přeškolenej stoper.

          • Re: Slavii posílí další útočník

            (host)     před 17 lety 10.01.2008 22:31 |  
            0 0

            Necid byl taky stoper.

            • Re: Slavii posílí další útočník

              (host)     před 17 lety 10.01.2008 22:38 |  
              0 0

              Je vidět,že anonym nazývající Kozáka nulou,je fotbalový odborník.Necid skutečně hrál stopera,taky je předělanej na útočníka,Latka hrál taky v útoku,Zápotočný taky.

              • Re: Slavii posílí další útočník

                (host)     před 17 lety 10.01.2008 22:48 |  
                0 0

                Je vidět, že anonym, který mě označuje za odborníka, Kozáka nikdy neviděl kopat. Kvality Latky jsou úplně někde jinde, než Kozáka. Necid nehrál stopera do věku, ve kterým ho hrál Kozák. Ten kluk nemá návyky útočníka, ve Slavii v současnosti nemá šanci se prosadit ani na lavici.

                Pokud furt vykřikuješ o nákupu Kozáka, předpokládám, že máš taky informace o jeho ceně - tak se ukaž a schválně řekni, jakou máš představu o jeho současný ceně... Tím by se tahle debata dala ukončit.

          • Re: Slavii posílí další útočník

            (host)     před 17 lety 10.01.2008 22:35 |  
            0 0

            Kozák je nula podle Tebe,škoda,že si to nemyslí trenér Opavy a trenér reprezentace Dovalil.Škoda,že si to nemyslí zahraniční skauti.Počkej si na letní šampionát devatenáctek.Dát za jaro a podzim 18 gólů v Opavě,asi nebude o klice.Mít kvalitní alternativu k Necidovi je výhoda.To samé bys mohl napsat o Ivanovi a Blažkovi.

            • Re: Slavii posílí další útočník

              (host)     před 17 lety 10.01.2008 22:42 |  
              0 0

              Jenže tobě asi nedochází to, že s eurem devatenáctek počítá i Opava. Kozáka v létě zkoušela přetáhnout mj. Sparta, Liberec atd. - výsledek je takovej, že je v Opavě. Těch tvejch 18 gólů je fajn, ale spíš by mě zajímalo, kolikrát si ho viděl hrát naživo, když o něm už několik tejdnů v podstatě denně píšeš tady i na webu Slavie. Kupovat tohodle kluka v momentě, když máš zadarmo Necida, je prostě nesmysl - v současnosti by zapadnul leda tak do béčka a do budoucna je tu prostě Necid.

              • Re: Slavii posílí další útočník

                (host)     před 17 lety 10.01.2008 23:06 |  
                0 0

                Viděl jsem ho dvakrát za Opavu a jednou za 19 proti Polsku.Píšu tady,že bych ho nechal v Opavě dodělat školu a pokud by Opava postoupila do ligy,tak bych ho tam rok nechal.pokud ne,tak bych ho poslal na hostování do nějakého ligového klubu.Jinak práva na Kozáka vlastní švýcarská firma,cena je 650 000 euro.Necid i Kozák by se v budoucnu ve Slávii uplatnili.Potřebuješ mít kvalitní alternativu k Necidovi.Podívej,proč Jarolím kupoval Černého,když má Pudila a Šventa.Protože Pudil v létě odejde a potřebuješ dva kvalitní leváky.Podívej se na Fiorentinu,koupila Mazucha,nehraje v A týmu,ale mají ho jako alternativu,až v létě odejdou dva obránci.Nemají do obrany jen jeho,koupili dalšího mladého stopera.Asi to tam dělají špatně.Měli by Tě angažovat.

                • Re: Slavii posílí další útočník

                  (host)     před 17 lety 10.01.2008 23:14 |  
                  0 0

                  Nedělají to špatně, jen to dělají v jiných podmínkách. Mimochodem jestli to dělají dobře nebo špatně, to už je na jinou debatu a asi tam bychom se asi neshodli. Napsat, že Necid i Kozák by se v budoucnu ve Slavii uplatnili sice můžeš, ale nemáš to ničím podložené (stejně tak já, když tvrdím, že ne), ale to je jedno - prostě za jeho současnou cenu mi to nepřijde jako investice, kvůli které by bylo nutné dělat takové haló a psát o tom, při každé přiležitosti. Srovnání s leváky ve Slavii trochu kulhá, protože leváci jsou obecně trochu "zvláštní" zboží, zatímco útočníků je spousta a já prostě nesouhlasím s tím Brücnkerovým nesmyslem, v němž má automaticky zajištěný místo jeden dvoumetrovej hráč (tady Kozák). Prostě v něm až takový talent nevidím, zčásti i kvůli tomu, že Slavie hodně podobného a hlavně kvalitnějšího útočníka má, to je vše.

                  • Re: Slavii posílí další útočník

                    (host)     před 17 lety 10.01.2008 23:20 |  
                    0 0

                    Máš jiný názor,a já Ti ho neberu.Neurážím Tě,respektuji Tvůj názor,i když mám jiný.To není žádný útok na nikoho,jen slušné vyjádření názoru.Tak by měla probíhat výměna názorů,bez urážek.Čas nám ukáže,zda se Kozák a necid prosadí.Víc říci nemůžeme.Jen upřednostňuji jiný typ útočníka.Jinak příchod Vaniaka,Pudila,Brabce,obou Francouzů jsem nekritizoval.Pouze Šourka.

                    • Re: Slavii posílí další útočník

                      (host)     před 17 lety 10.01.2008 23:25 |  
                      0 0

                      Souhlasím, jsem rád, že je možnost názory a pohledy diskutovat bez problémů s ostatními. Jen už mě v poslední době trochu otravovala tak "kampaň" mnoha lidí na webu Slavie, v níž se neustále opakovaly tytéž jména a nabádání k nákupu snad všech ligistů, kterým je míň než 20 let... přispěl k tomu samozřejmě i ten (dosud neuzavřený) transfer s Libercem. Pokud jde o Šourka - souhlasím, že na základ ve Slavii to nejspíš ani výhledově není, nicméně bych ho úplně neodepisoval, například v Bukurešti na pravé obraně to z jeho strany nebylo až tak špatné.

      • Re: Slavii posílí další útočník

        (host)     před 17 lety 10.01.2008 23:03 |  
        0 0

        Já si myslím,že by Richi měl říct jestli je Voki,Dan,Pepa jedná a táž osoba, protoře tydle spekulace jsou hrozný.

        • Re: Slavii posílí další útočník

          martyni (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 00:00 |  
          0 0

          no ja bych byl pro, vazne me to docela zajima, jestli nekoho tady osocuju nepravem.. to bych zas nerad.. je to trochu zabavna detektivka, ale svym zpusobem me to trochu stve, pokud je to skutecne jeden clovek...

    • Re: Slavii posílí další útočník

      (host)     před 17 lety 10.01.2008 22:06 |  
      0 0

      Potřebujeme někoho, kdo bude naskakovat misto Gauča a to se nemůžeš spolehnout na kluka co nehrál ligovej zápas.
      LE

  11. Re: Slavii posílí další útočník

    (host)     před 17 lety 10.01.2008 22:05 |  
    0 0

    Mě z toho snad jebne, slávii fandím už spoustu let, ale takovýhle manévry nepamatuju:o) ikdyž spousta je u nás na hostovačku s opcí a ne na přestup, je to dělaný dobře. Ať se ukáže z mladých pušek, kdo za co stojí a pak klidně zacálujem, žádnýho zajíce v pytli. Připadá mi to jako, ty KJ, koho potřebuješ, abysme se dostali za rok opět do CL! Když se nám to sehraje, los nepřivane nějaký průšvih, může se to povést zas. Vzpomeňte a koukněte na Šachťor, od té doby, co jsme s ním vypadli, tak je pravidelným účastníkem a doma válcuje takřka všechny mančafty, nebo Sevilla, před pár lety provinční klub. Kurňa už aby to začalo, hned poletím pro lupeny na Totts (včera jsem na ně koukal s Arsenalem a už nejsem takový optimista) a pak krok po kroku za *******! amon

  12. Re: Slavii posílí další útočník

    (host)     před 17 lety 10.01.2008 22:13 |  
    0 0

    Clovek to uz prestava stihat, na zacatku jara budu muset na stadionu s Polocasem v ruce zjistovat, kdo je za Slavku na hristi ;-)

  13. Re: Slavii posílí další útočník

    Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 10.01.2008 22:19 |  
    0 0

    Tak to je bomba. Klobouk dolů před vedením. Hlavně je neuvěřitelné, jak se to povedlo do poslední chvíle absolutně utajit. Navíc mne těší, že jsem v jedné slávistické diskuzi psal již před lety, když hrál Střihavka ještě za sparťanské béčko, že bychom ho měli koupit. Všechny posily jsou rozumné a hlavně kádr opravdu posilují. Náš útok teď bude opravdu budit hrůzu: Šenkeřík, Ivana, Toleski, Blažek, Střihavka, do útoku může jít i Šmíca.

    • Re: Slavii posílí další útočník

      (host)     před 17 lety 10.01.2008 22:41 |  
      0 0

      hele vy tady vsichni jste posrany ze strihavky, to nechapu... a nevim co by budilo hruzu tech nasich 4 a pul trpaslika a jeden Dosek....?

  14. Re: Slavii posílí další útočník

    honzah (přítel SN)     před 17 lety 10.01.2008 22:45 |  
    0 0

    Nevím, jestli to vedení s tím posilováním útoku už trochunepřehání. Střihavka je sice hráč, který nám typově chyběl, ale stejně nevím nevím.

    Vysvětlete mi, prosím, jakej je rozdíl mezi opcí a předkupním právem.

    • Re: Slavii posílí další útočník

      (host)     před 17 lety 10.01.2008 22:51 |  
      0 0

      Jakej je rozdíl mezi opcí a přestupním právem nám může bejt vlastně šumák :-) To vidíme na případu Pudila, kdy se mluvčí Slavie a Liberce navzájem popíraj - oba to nazvou opcí, ale jeden v podstatě mluví o opci a druhej o předkupním právu.

      Jinak opce je ze svý podstaty právo uskutečnit obchod za předem stanovených podmínek (tj. například za předem sjednanou cenu), u předkupního práva to tak být nemusí. Ale jak vidíme, každý s tím zachází, jak chce...

      • Re: Slavii posílí další útočník

        (host)     před 17 lety 11.01.2008 02:49 |  
        0 0

        Nemáš pravdu. Opce ve své podstatě není předkupní právo. První rozdíl je ve stanovení ceny. U opce je to předem. U předkupního práva až ve chvíli kdy by se měl daný obchod uskutečnit. Taky je rozdíl v čase. U opce jasně daný u předkupního práva by to měl být až moment, kdy se prodávající rozhodne prodávat. Takže rodíl je celkem zásadní.

        • Re: Slavii posílí další útočník

          (host)     před 17 lety 11.01.2008 02:56 |  
          0 0

          Jsem se překlepl, mělo to být o příspěvek dál

    • Re: Slavii posílí další útočník

      (host)     před 17 lety 10.01.2008 23:04 |  
      0 0

      Opce - za predem stanovenou cenu muzeme z danyho hrace na kteryho obci mame udelat hrace naseho tymu - podstatny je ze jednostrannym ukonem - jeho bejvalej klub tomu nemuze zamezit, ani nemuze cenu zvysit

      Predkupni pravo - pokud mame pravo na hrace a jeho klub ho prodava, nejdriv ho musi nabidnout nam, za trzni cenu..tedy muze bejt poradne vysoka, ale nesmi bejt nesmyslna, je to treba takova cena kterou nabizi nejakej treti klub...starr

  15. Re: Slavii posílí další útočník

    (host)     před 17 lety 10.01.2008 22:48 |  
    0 0

    Navrhuji jeste koupit Jana Rajnocha,Václava Svěrkoše, Martina Lukeše ať je pořádná konkurence, protože s tak úzkým kádrem hrát o titul nepůjde.

    • Re: Slavii posílí další útočník

      (host)     před 17 lety 10.01.2008 22:54 |  
      0 0

      Vždyť si nahoře navrhoval koupit jen Kozáka...?

      • Re: Slavii posílí další útočník

        (host)     před 17 lety 10.01.2008 22:56 |  
        0 0

        To byla ironie, navíc já jsem nic nenavrhoval.

        • Re: Slavii posílí další útočník

          (host)     před 17 lety 10.01.2008 23:05 |  
          0 0

          Chápu, já to taky nemyslel vážně. Jen mi prostě přijde neuvěřitelný, že po letech, kdy se v jednom kuse nadávalo, že nikdo nepřichází (a když, tak den před ligou) se nadává i letos. V létě přišel Vaniak - nadávalo se (byl moc starej), Brabec - nadávalo se (neměl velký jméno), Francouzi - nadávalo se (byli neznámí), Šmicer - nadávalo se (věčně zraněnej), Dřížďal - nadávalo se (byl neznámej), Ivana - nadávalo se (celkově neoblíben), Volešák - nadávalo se (byl to sparťan), Pudil - nadávalo se (byl sparťan, navíc prý opilec)... a je z toho Liga mistrů a vedení v lize.

          Přesto má spousta lidí tu drzost opakovat totéž po půl roce - přišel Toleski - remcá se (je starej), přišel Blažek - nadává se (je údajně opilec), přišel Jarolím - nadává se (příbuznej trenéra), přišel Černý - nadává se (je starej), přišel Kubásek - nadává se (prý nepotřebujeme), přišel Střihavka - nadává se (prý nepotřebujeme)... a celkově je prej vůbec těch posil moc... Tohle je prostě neskutečný. A ta grupa lidí, který by nejradši útočili na titul s partou dětí typu Kozák, Morávek, Lecjaks... to už je uplnej vrchol. Některý lidi maj prostě svuj vztah založenej na permanentním nadávání a špinění všeho, co s tím klubem souvisí...

          Mimochodem doporučuju si v týhle době najít články o příchodu Vaniaka - to je "počtení", co tam někteří "fanoušci" předváděli...

          • Re: Slavii posílí další útočník

            (host)     před 17 lety 10.01.2008 23:13 |  
            0 0

            No já si taky pamatuju předsevzetí o vlastních odchovancích.

            • Re: Slavii posílí další útočník

              (host)     před 17 lety 10.01.2008 23:18 |  
              0 0

              Suchý, Švec, Janda, Jablonský, Kalivoda, v podstatě i Necid... s výjimkou Ostravy nevidím jiný klub z český špičky, v němž by hrálo v áčku víc odchovanců. Prosadí se holt jen špička, ten druhý sled musí odejít, aby je mohli nahradit kvalitnější hráči zvenku.

              Plus k tomu přispěla finanční situace samozřejmě. Když finance jsou, nevidím důvod, proč nenahradit méně kvalitní odchovance (Dejmky, Vrzaly, Váchy, Gecovy) kvalitou odjinud. Prostě máme každý svůj pohled na to, kdo by měl ve Slavii hrát, na tom není nic špatného.

              • Re: Slavii posílí další útočník

                (host)     před 17 lety 10.01.2008 23:21 |  
                0 0

                Z těch co si napsal měl jistý základ pouze Suchý a to pouze při zranění Latky.

                • Re: Slavii posílí další útočník

                  (host)     před 17 lety 10.01.2008 23:29 |  
                  0 0

                  Protože jako jediný (spolu se Švecem, ale tam byla častá zranění) měl na základ výkonnost. Ostatní ze jmenovaných měli výkonnost na lavici a ti co odešli prostě výkonnost na A-tým neměli. To je úplně normální, díky těm hráčům zvenku, o nichž jsem psal, je reálná šance bojovat o titul a LM. S odchovanci, kteří za poslední rok odešli do Liberce, by se dalo bojovat asi tak o Intertoto... Já volím tu první možnost.

                  • Re: Slavii posílí další útočník

                    (host)     před 17 lety 10.01.2008 23:35 |  
                    0 0

                    To je otázka.Já bych dal přednost sestavě s několika odchovanci doplněné o zkušené hráče.

                    • Re: Slavii posílí další útočník

                      (host)     před 17 lety 11.01.2008 09:56 |  
                      0 0

                      s tim ale nemuzes bojovat o titul, to si v pulce tabulky a pohoda

                      • Re: Slavii posílí další útočník

                        (host)     před 17 lety 11.01.2008 12:47 |  
                        0 0

                        To bych neřekl např. Plzeň by měla pokud by jí rozhodčí nezařiz v zápase se Spartou stajně bodů jako Sparta.Navíc Slavia má(měla) lepší mladé hráče a má lepší zkušené hráče než Plzeň tam byl ze zkušenejch pouze Muller a ten byl ještě zraněnej.

          • Re: Slavii posílí další útočník

            (host)     před 17 lety 11.01.2008 02:58 |  
            0 0

            Tak tohle je hodně výstižný příspěvek :)

    • Re: Slavii posílí další útočník

      (host)     před 17 lety 10.01.2008 23:14 |  
      0 0

      A Jana Tleskače

  16. Re: Slavii posílí další útočník

    Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 00:40 |  
    0 0

    Mám návrh, ať ti, kteří chtějí vidět hrát vlastní odchovance, chodí na béčko a dorost. Popřípadě žáky. Tam je vlastních odchovanců dost a své libido tak plně uspokojíte. Navíc jsou tam žalostné návštěvy. My ostatní, kteří chceme hrát Ligu Mistrů a o titul v lize, budeme chodit klidně na áčko, i když tam bude odchovanec jeden dva nebo žádný. My to zkrátka oželíme a s odchovanci se uskrovníme. To je tady křiku po vlastních odchovancích a máme nejhorší návštěvy v lize. To vás ti odchovanci skutečně táhnou, že se celí diví ženete na Strahov? Stálo by za to udělat malou statistiku, který klub v LM měl na soupisce nejvíc odchovanců. Jsem si jist, že jsme někde v čele a že ty další kluby, které měly hodně odchovanců, taky jako my nepostoupily. Navíc tady mezi odchovance pletete kluky, kteří jsou stejně odchovanci odjinud a my jsme je jenom ve 14, 15, 16 odněkud koupili. On ani Šmíca není ryzí odchovanec, začínal někde na severu Čech. Vlastní odchovanci, za posledních hodně let jsou asi jen Pavlové Kuka a Řehák, ti už tu snad začínali od žáků. Všichni další byli někdy odněkud koupeni.

    • Re: Slavii posílí další útočník

      (host)     před 17 lety 11.01.2008 01:10 |  
      0 0

      možná by byla i zajímavá statistika průmerná návštěva domácí ligy u týmu z LM, by mě zajímalo, jestli jsou na tom někde hůř...

      Luke7

    • Re: Slavii posílí další útočník

      (host)     před 17 lety 11.01.2008 02:55 |  
      0 0

      Myslím, že i Švec je z těch ryzích ;)

    • Re: Slavii posílí další útočník

      (host)     před 17 lety 11.01.2008 10:59 |  
      0 0

      podepisuju

    • Re: Slavii posílí další útočník

      bongor     před 17 lety 11.01.2008 11:24 |  
      0 0

      No máš Huzgi bohužel pravdu,odchovanec neodchovanec lidi nechoděj a nechoděj.Nevím co bysme chtěli.Chodili bychom,kdyby za nás nastupoval Ronaldinho,Etoo,van Niestelroi,Giggs?Myslím že ani na ty
      by se Strahov nenaplnil.Tak s nadějí vzhlížím k Edenu tam se to zlepší!

  17. Re: Slavii posílí další útočník

    Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 00:46 |  
    0 0

    A ještě něco. Proč má Sparta za posledních 20 let tolik titulů? Protože se jednou dostala tak či onak do ligy mistrů, vydělala, nakoupila a zase se dostala do LM. Dařilo se jí sestavit kádr z toho nejlepšího v lize, jelikož na to měla a tímto způsobem investovala. Koupila Kováče, prodala Kováče, koupila Grygeru, prodala Grygeru, koupila Zelenku, prodala Zelenku a tak dokola. Neříkám, že se to povede, třeba se zase několik dlouhých let do LM nedostaneme, ale neinvestovat v této době do nákupu hráčů, by byla nebetyčná hloupost. A naše investice jsou i formou smluv velmi rozumné!!!

    • Re: Slavii posílí další útočník

      (host)     před 17 lety 11.01.2008 08:50 |  
      0 0

      Idealisto. Kupovali dobře, to určitě, ale ani ne tolik hráče jako rozhodčí. přiznal to i pelta. Pinky, cinky,

      • Re: Slavii posílí další útočník

        Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 10:15 |  
        0 0

        Nejsem naivní a mám dost informací i ze zákulisí. Ale předkola LM a základní skupiny zvládala Sparta většinou bez ošetření a vydělávali peníze přece jen přes jistou kvalitu skoupenou v naší lize.

        • Re: Slavii posílí další útočník

          (host)     před 17 lety 11.01.2008 10:27 |  
          0 0

          Z posledních posil jsou výhodně obchodovatelní jen Kubásek, pokud se prosadí, což není zdaleka jisté, a pak Střihavka. U Blažka se dá očekávat vývoj jako u Šimáka, teoreticky je možné, že se na jednu sezónu zklidní a začne makat, ale pro skauty už je poznamenaný. Jednou odejde do ciziny i Marek Jarolím, ale na tom si Slavia moc nevydělá. Černý a Toleski jsou staří, můžou odejít nejvýš do slabšího rakouského týmu.

          • Re: Slavii posílí další útočník

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 11:10 |  
            0 0

            Jasně, ty Nostradame:)))

  18. Re: Slavii posílí další útočník

    Eluin (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 09:00 |  
    0 0

    Střihavku budeme potřebovat. Naši "hobiti" v útoku to sami nezvládnou. Vzpomeňte si, jak jsem dohrávali podzim a měli často problémy s koncovkou, protože na tom terénu se našim technicky dobře vybaveným "hobitům" nedařilo. Jinak douám, že Střihavku připíší i na soupisku poháru UEFA, i když...bůhví jak je na tom s fyzičkou a s aktuální výkonností...

    • Re: Slavii posílí další útočník

      (host)     před 17 lety 11.01.2008 11:11 |  
      0 0

      Myslíš, že maj chlupatý chodidla?:-)

    • Re: Slavii posílí další útočník

      (host)     před 17 lety 11.01.2008 11:16 |  
      0 0

      No na rozdil od Blazka je na tom z fyzickou velmi dobre, je to docela paradox, Strihavku nabizeli jeho agenti pred nami treba Sparte ci Boílce, ale ti nemeli zajem. Ale i pro mne je to prekvapko , cekal jsem za ty penize spis hrace natvrdo a hlavne nejakeho mladsiho , perspektivniho utocnika se zajmem hrat doma delsi dobu, coz tedy Strihavka jiste neni. Neustale si nemohu pomoci , ale nejvetsi slabinou vedle nasich hobitu byla zrejme defenziva a do ni KJ nikoho nechce. I presto , ale probihala jednani s nekolika hraci o kterych se docela hlasite mluvilo zde na webu, znamena to tedy , ze nic nevyslo, nevim , ale docela by mne to zajimalo. Nej. zprava je, ze ani toto posileni by nemuselo byt posledni a tak jsem zvedav s jakou sestavou budeme teda zacinat pripravu a kdo dostane tedy sanci.Jinak snad kraticka zpravicka , nasi odchovanci jsou v Liberci velmi spokojeni a maji postarano i motivaci, jejich navrat bych prilis neocekaval. Docela zajimava situace je okolo opci, ale i zde plati kdyby Slaia chtela koupit vsechny hrace, ktere ma na hostovani, musela by vysazet pres 145 milionu a to asi neni realne. Jinak se zvysuje i tlak fotbaloveho svazu na odtajneni jmena majittele klubu , o kterem spekuluji media jioz nekolik tydnu, dokonce se na jednani jedne se svazovych komisi mluvilo o pripadnych sankcich a dalsim postupu. Jiri

      • Re: Slavii posílí další útočník

        (host)     před 17 lety 11.01.2008 11:41 |  
        0 0

        145 mega jo,to mi to pane Jiri rozepiste.Diky

        • Re: Slavii posílí další útočník

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 11:52 |  
          0 0

          To by museli chtít za Blažka asi 80 mega, jinak nevím. . Pořád to považuju za nevýhodný kšeft, ale až čas ukáže. . S těmi obránci. . taky je možné, že se počítalo s odchodem hráčů od nás( Krajčík, Dřížďal, Suchý, Švec), ale nakonec zůstanou, tak to utichlo. . Já nehlásám, že mám deset informačních zdrojů na každém prstě, takže beru jen dohady z médií a z diskuzí. . Každopádně to, že obrana není tak početná jako záloha či útok neznamená, že neni kvalitně zajištěná. A třeba nám pak nezbyde nic jiného, než zápasy vyhrávat divokám skóre. .já bych se nezlobil :)) Ale vážně. . když zůstanou zdraví Latky s Brabcem a Suchým celé jaro, tak máme k dispozici nejlepší 3 stopery v lize a k tomu Krajčík s Dřížďalem na lajnách. . nemaj konkurenci až na Pospěcha.

          • Re: Slavii posílí další útočník

            (host)     před 17 lety 11.01.2008 12:01 |  
            0 0

            Vis , kdyz si veznu , ze treba dnesni Sport pise castky, ktere nejsou v realu treba za Cerneho dosahla suma i po kompromisiu vyssi casky, tak skutecne nemohu poprit urcitoiu touhu po doplneni, myslim , ze od zacatku hovorim o jednom obranci o kterho je stabilni zajem, je jim Marek Suchy a to ostatni je vzdy jen poptavka, kterou rozviri zakulisni hratky agentu bohuzel v pripade Marka tereba i Vandase, ktery , ale ma Markuv souhlas k jednani o zahranicnim angazma. Jiri

          • Re: Slavii posílí další útočník

            (host)     před 17 lety 11.01.2008 12:02 |  
            0 0

            Vis , kdyz si veznu , ze treba dnesni Sport pise castky, ktere nejsou v realu treba za Cerneho dosahla suma i po kompromisiu vyssi casky, tak skutecne nemohu poprit urcitou touhu po doplneni, myslim , ze od zacatku hovorim o jednom obranci o kterho je stabilni zajem, je jim Marek Suchy a to ostatni je vzdy jen poptavka, kterou rozviri zakulisni hratky agentu bohuzel v pripade Marka treba i Vandase, ktery , ale ma Markuv souhlas k jednani o zahranicnim angazma. Jiri

            • Re: Slavii posílí další útočník

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 12:10 |  
              0 0

              Co se týče cen. . mám následující teorii. Novinář se buď něco dozví, nebo to prostě sám odhadne. . převezmou to dalšá tři a je diskuze. . dva dny se to probírá, pak přijde rozhovor s bafíkem, kterýho to pobaví, tak se to trochu upraví. . přijde druhá vlna. . kterou zase dementuje bafík z druhý strany. . Když se počká pár dní a přestup se definitivně potvrdí, přijde poslední zpřesnění ceny. . a tomu už se dá relativně věřit. Ale vzhledem k tomu, že Doležal a spol. si poslední dobou libujou v nestndartních smlouvách. . (i když záp. kluby už s tim běžně operují. . mám na mysli třeba smlouvu u Toleskiho. . s různými výkonnostními bonusy a startovným a navyšování ceny. . ) tak ceny budou konečné třeba za rok. . A ať je to jak chce, tak hráči kteří přicházejí jsou beze zbytku výhodné obchodní zboží. Snad jen Černý neni žádný kauf, ale minimálně by se dal prodat bez ztráty. . ale já věřím, že nám to zsa vynahradí herně.

            • Re: Slavii posílí další útočník

              (host)     před 17 lety 11.01.2008 12:17 |  
              0 0

              Blazek 15-25 mega, Pudil 25-35 mega, Kubasek 5-10 mega, Ivana 10-15 mega, Belaid 35-30mega, Strihavka 30-35 mega, samozrejme ,ze u hracu z Liberce se predpoklada urcita kompenzace, u Belaida neni stzanovena vysse predkupni castky, taklze vychazim s realneho odhadu podobneho prestupu, u Strihavky prestup nepredpokladam, u Kubaska je castka dopredu dana, je zhruba v tom mem odhadu nekde uprostred. Jiri

              • Re: Slavii posílí další útočník

                (host)     před 17 lety 11.01.2008 12:24 |  
                0 0

                Ano , Dolezal vnesl do prestupove politiky novy smer, bezny v zapadni Evrope, kde opce a jista predkupni prava jsou soucasti toho baliku vyjednavani a podobnych zalezitosti, Je zajimave , ze se toho chytla i Sparta v pripade Kanadana to udelala poprve take tak, i kdyz je jasne , ze po stedrem jaru proste prisel pust a Bilek musi dokazat opravnenost prestupu v letnim obdobi, jinak ale nase kluby standartne delaji klasicke hostovacky/ ty co nemaj prachy/ a ty co maji uprednostnuji hrace tzv, na drevo, tj. natvrdo, vyjimky se najdou , treba Kladno ci Bohemians, ale tam to jde ruku v ruce s financnimi vklady sponzoru ci majitelu, kteri nejsou do klubu ochotni investovat. jiri

                • Re: Slavii posílí další útočník

                  martyni (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 13:49 |  
                  0 0

                  No ono u nekterych hracu je to urcite velmi dobra politika, Pudil - hodil by se i na ptrestup, ale i takhle nam vzhledem ke zraneni Sventa hodne pomohl, Belaid - vhodne doplneni kadru, parkarat pomohl, ale hrac za 20 mega natvrdo to neni, Blazek - kupovat ho draze by byl nesmysl, svoje kvality musi prokazat, stejne tak Ivana - ten si myslim, ze bude mit na jare peska, teda pokud se nynejsi posily neukazou jako pruser...

              • Re: Slavii posílí další útočník

                Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 12:28 |  
                0 0

                No tak popravdě sem si to tipoval celkem v intencích jak píšete. . akorát Střihavku sem viděl levněji ( do 25) a hlavně s Belaidem nepočítám ani do jara. . takže asi tak:) Ale situaci vidim následovně. . budˇodejdou někteří hráči za hodně peněz ven. .tím se uvolní místo v sestavě i finance na posily( i když zrovna ne přesně v jejich postech, no:). Ale hlavně. . třeba Ivana vs Blažek bude kdo z koho. . jeden zůstane, jeden se vrátí ( nebo jeden of. přestoupí a hned půjde dál. . ) Podobně Pudil. . tady se asi očekává složité handrkování s Karlem, tak proto pojistka Černý. . navíc Pudil i Švento budou do konce příští sezony v zahraničí. . Zkrátka když bude zájem, či potřeba peníze podle mne budou taky.

                • Re: Slavii posílí další útočník

                  (host)     před 17 lety 11.01.2008 12:35 |  
                  0 0

                  ..myslim ze proste u nekterych hracu prevazi dobry pocit (z pozice vedeni) z toho ze pro klub pri hodtovacce udelali dost a vzhledem k tomu ze bude zajem z ciziny, tak je proste "prodaji do ciziny...pak jen zalezi co je ve smlouvach...a jak bude rozdelen zisk mezi slavii a libe..nebo jiny kluby..

                  hlavne myslim ze z pozice slavky jde porad o paradni "kauf" protoze dulezity je ze ty hraci hrajou dobre...a jestli pak na nich jeste trhne nejakej milion..jenom dobre!
                  Martin

              • Re: Slavii posílí další útočník

                TKutnik (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 12:36 |  
                0 0

                Koukám, že pan Jiří asi nemá přesné zdroje :-)

          • Re: Slavii posílí další útočník

            (host)     před 17 lety 11.01.2008 12:34 |  
            0 0

            A na lavičce ještě Šourek a Hubáček a na levý lajně může zaskakovat (zvlášť v domácích zápasech) i Pudil.

            • Re: Slavii posílí další útočník

              (host)     před 17 lety 11.01.2008 12:39 |  
              0 0

              ..jo a co se tyka majitele..celkem by mi zajimalo jak to je..nakonec myslim ze to nebude tak slozity jak to vypada..
              ale treba na superslavia byl vcera clanek z totalsport.cz..kterej jsem tam nenasel,..ale kdyby to bylo tak jak je to tam psano,..bylo by to docela ble(dluhy atd,..)

              i kdyz nejdulezitejsi ze slavka bude mit kde hrat..a myslim ze ten stadak by mohl mit docela perspektivu ve vsech ohledech
              Martin

              • Re: Slavii posílí další útočník

                Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 13:07 |  
                0 0

                Kdyby to byl věrohodnej článek, tak ne ni na totalsportu. . asi tak. Je to snůška hovadin nějakýho studenta obchodky přejícího Spartě. . Nestojí za pozornost.

                • Re: Slavii posílí další útočník

                  (host)     před 17 lety 11.01.2008 14:12 |  
                  0 0

                  Tak snuska hovadin to teda neni, ale je to tak jak jsi napsal, nekdo rekne a jiny prida b a je z toho clanek, nemyslim, ze by slo o souvisly material, ale nektera fakta v nem jsou pravdiva, treba vysse dluhu pred kapitalizaci , ci to o stavebni firme, ktera dela stadak. Jiri

              • Re: Slavii posílí další útočník

                (host)     před 17 lety 11.01.2008 15:41 |  
                0 0

                podle me je majitel porad enic,vsechno je to jenom kvuli totenhamu a poharu uefa.

  19. Re: Slavii posílí další útočník

    (host)     před 17 lety 11.01.2008 13:30 |  
    0 0

    bral bych ještě George Weaha jr. ;) Peregrin

    • Re: Slavii posílí další útočník

      (host)     před 17 lety 11.01.2008 13:56 |  
      0 0

      ... nepamatujete, jak zahrál Gaucho v obraně? (myslim, že jsem ho tam jednou postřehl, možná v LM) ... když je to nekop, tak by mohl hru aspoň bourat

    • Re: Slavii posílí další útočník

      (host)     před 17 lety 11.01.2008 14:05 |  
      0 0

      Tomasi verohodne zdroje v pripade prestupu nema asi nikdo, take jste si vsiml , jiste neco , ze pisi o odahdech, ale uvedu Vam maly priklad, Jun o kterem tvrdi Bilek, ze s nim jen mluvil, dal nakonec prednost Teplicim, protoze mu na ferovku nabidly vic nez Sparta a pritom z jeho navratem na Letnou se vice mne pocitalo, umyslne jsem se vyhnul nasim hracum, ale jstli chcete tak treba Necid o kterem nas ofive web informoval, ze pujde tam a tam a vite , jak to dopadlo. Atak bych mohl pokracovat, presne jak to nekde rika i Zlamalci ci Quelar a jini, dokud neni podepsano, neni o resit. A Belaid, byl jsem mezi prvnimi kdo po podzimu na zaklade vyjadreni Kj i sameho hrace psali o jeho moznem konci , ale kdo vi, co vim tak zatim se s nim treba do zakladu Tuniske repre nepocita. Jiri

  20. Re: Slavii posílí další útočník

    (host)     před 17 lety 11.01.2008 14:14 |  
    0 0

    Má přijít ještě Lukáš Jarolím, píše dnešní Sport. V Sieně už ho trenér nestaví. Rosen potvrdil, že se jedná, ale zatím to prý moc nevidí.

    • Re: Slavii posílí další útočník

      Richi (admin)     před 17 lety 11.01.2008 14:15 |  
      0 0

      Připravujeme s Lukášem rozhovor.

      • Re: Slavii posílí další útočník

        (host)     před 17 lety 11.01.2008 14:26 |  
        0 0

        Musim priznat, ze bych si jeho navrat moc nepral, Lukas vnasel casto do tymu svymi spory s otcem nervozitu a nektere zapasy dokazal odchodit, na druhou stranu patril ke klicovym hracum na ktere se nezapomina. Jiri

        • Re: Slavii posílí další útočník

          (host)     před 17 lety 11.01.2008 14:42 |  
          0 0

          Proč ne? To jsi nečetl Klapzubovu jedenáctku? To byl mančaft

          • Re: Slavii posílí další útočník

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 15:10 |  
            0 0

            Spory jsi LJ a KJ vnucoval ty. . ja o nicem nevim ani vedet nechci. Jestli maj neco v rodine, tak to tam zustane a nebude se to propirat v tymu, tim mene na forech! Vpravde bych nechapal jeho prichod. Jiste, hrac je to dobrej, ale ted by to myslim nedelalo dobrotu. Po sezone mozna, ale aby ted bojoval o post s Tavaresem, Volesakem a MJ, to si myslim neni rozumny ho privadet. Myslel jsem, ze je to blabol a spis bych mu pral, aby se uchytil v Italii.

            • Re: Slavii posílí další útočník

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 15:11 |  
              0 0

              A jeste jednu vec. . odchodit zapas jsem ho nevidel.

              • Re: Slavii posílí další útočník

                (host)     před 17 lety 11.01.2008 15:20 |  
                0 0

                Slovo vnucoval bych neuzival, kdyz o par mesicu pozdeji vysli i clanky , kde to bylo potvrzeno a pokud nekdo trefne napsal, ze fotbal ano , nazory na zivot ne, byl skutecne blizko pravdy, odchod Jarolima ml. z treninku ci jeho vyhozeni, jak chces jsem si take nevymyslel a mohu jen napsat, ze KJ je relativne po odchodu syna v daleko vetsi pohode i kdyz jako kazdej tata ......Jiri

                • Re: Slavii posílí další útočník

                  Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 15:36 |  
                  0 0

                  No vnucoval jsem napsal proto, že si to neopomněl zmínit v každym komentáři z té doby a to podle mě neni dobře. Co je v rodině, zůstane v rodině. Co se upeče v kabině, zůstane v kabině a novinám i nám je do toho pendrek. . jakýkoli zveřejňování a komentování to jen zkreslí a bude mít jenom NEGATIVNÍ dopad. Ale jak říkám. . byly by to zbytečně velký tlaky v týmu. . ať už kvůli postu nebo samotným osobám a KJ to ví, proto si nemyslim, že se teď Lukáš vrátí.

                  • Re: Slavii posílí další útočník

                    (host)     před 17 lety 11.01.2008 15:44 |  
                    0 0

                    To si myslíš, že nechá svého syna jen tak bez práce? Budeme mít střed zálohy Jarolím a Jarolím, a možná k nim přijde ještě David. A že se pohádali? Když o tom psaly noviny, tak to se o tom asi vědělo?

                  • Re: Slavii posílí další útočník

                    (host)     před 17 lety 11.01.2008 15:54 |  
                    0 0

                    Já bych to řek takhle: kdo se někdy se svejma rodičema nepohádá? Každej... Někdo někdy víc, někdo mín... Ale neřek bych, že to bylo něco nenormálního. Každopádně tak či onak, uvidíme jak to dopadne. Někdo si nepřeje aby přišel, někdo třeba zase jo. Já za sebe říkám: proč ne? Je to zkušenej hráč, má něco za sebou, má respekt... A sám cítí, že v Itálii to není ono, že to není tak, jak si to "vysnil", že je to tam dokonce horší než to bylo v Česku... Ale na druhou stranu těch posil by možná bylo fakt až příliš.. :) Ovšem záloha D.Jarolím,M.Jarolím, L.Jarolím, Pudil/Švento... :) By nebyla zase tak vůůůbec špatná.. :) Navíc bacha: v Sieně hrál Lukáš pravé křídlo, nehrál zezačátku moc středního záložníka...

                    • Re: Slavii posílí další útočník

                      (host)     před 17 lety 11.01.2008 15:54 |  
                      0 0

                      Luke

                      • Re: Slavii posílí další útočník

                        (host)     před 17 lety 11.01.2008 16:03 |  
                        0 0

                        bulldock, jiri...

                        ja jsem pro aby neprisel,..zaprve myslim ze slavka ma minimalne stejne a nebo vice kvalitni hrace!!!

                        a hlavne by to nedelalo dobrotu,..uz jsem to tu driv psal,..krom jejich sporu, jsem od sveho celkem dobre informovaneho zdroje slysel, ze tam byl i jiny problem,..a bohuzel docela odporny, ktery tu ale nebudu rozsirovat,..pokud je to pravda..chtel bych aby se uz nevratil!
                        Martin

                        • Re: Slavii posílí další útočník

                          (host)     před 17 lety 11.01.2008 16:09 |  
                          0 0

                          Ale určitě se zase udobřili? Copak je trenér mrcha, aby nechal syna v potížích, když mu může pomoct?

                        • Re: Slavii posílí další útočník

                          (host)     před 17 lety 11.01.2008 16:10 |  
                          0 0

                          Ano i to je mozne , spravne Buldock napsal, ze ne vsechno se dostane vzdy ven a ani Ja nejsem o vsem stopro informovanej, casto spis pisi sve nazory, ale tady bych obecne napsal, ze navrat by neprospel hraci ani klubu, jinak diky hlavne Buldocku za oponenturu, preji vsem hezky vecer. Jiri

                          • Re: Slavii posílí další útočník

                            (host)     před 17 lety 11.01.2008 16:19 |  
                            0 0

                            ..mimochodem..panove..sledujete na webce jak tam v severni casti pridelavaji okraje strechy?.......:)

                            jojo.moc se tesim!
                            Martin

                            • Re: Slavii posílí další útočník

                              (host)     před 17 lety 11.01.2008 16:23 |  
                              0 0

                              i my Martine . jiri

                              • Re: Slavii posílí další útočník

                                Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 16:38 |  
                                0 0

                                Rádo se stalo. . vpravdě když vidim podpis jiri, tak at souhlasim nebo ne, má smysl to minimálně přečíst, s takovými autory se dá mluvit o internetové "diskuzi". . :)

                          • Re: Slavii posílí další útočník

                            (host)     před 17 lety 11.01.2008 16:58 |  
                            0 0

                            Tak co by hráči neprospělo, že... Sedět na lavici (nebo dokonce tribuně v Sieně nebo se vrátit do klubu, odkud šel... Koukni na Sivoka, koukni na Jůna, na Svěrkoše. Nechci je všechny házet do jednoho pytle, ale proč se ti hráči vracej do "svejch" klubů? Je to lepší než jít někam na hostovačku do druhý německý nebo pod, i když jak říkal Sivok že měl i nabídku z Premier League, hehe... To mě pobavilo: v Udine vyhřejvá tribunu a chtěj do do PL. Asi jako nosiče pití nebo prodavače preclíků, jinak si to neumím vysvětlit... :)) Luke

                            • Re: Slavii posílí další útočník

                              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 17:02 |  
                              0 0

                              Prej k údržbářský firmě Kings Of London ! Potřebujou prošlapovat kanály a slyšeli, že on je na to machr! :))

                              • Re: Slavii posílí další útočník

                                (host)     před 17 lety 11.01.2008 17:27 |  
                                0 0

                                Já to říkal hned... Byl by jen jeden z mnoha králů Londýna! :) Ale on má radši českou filiálku, King of Prague je jen a jen jeden... Czech Number Null... :))

                                • Re: Slavii posílí další útočník

                                  (host)     před 17 lety 11.01.2008 17:28 |  
                                  0 0

                                  Počkat, vlastně ve sportu se snad říká ne null, ale "oh"... Ty jo. Ted nevím. Asi budu muset začít dávat na angličtině pozor..:)) Luke

                                  • Re: Slavii posílí další útočník

                                    Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.01.2008 17:34 |  
                                    0 0

                                    Prostě ZERO alias imbecil kamikaze :))

                                    • Re: Slavii posílí další útočník

                                      (host)     před 17 lety 11.01.2008 17:59 |  
                                      0 0

                                      Imbecil kamikadze..:)) Ale bacha: on je schopen to číst jako BACIL :)) Protože IMBECIL neví co znamená :))

                                      • Re: Slavii posílí další útočník

                                        (host)     před 17 lety 11.01.2008 21:52 |  
                                        0 0

                                        je to proste blbecek a je to

                            • Re: Slavii posílí další útočník

                              bongor     před 17 lety 12.01.2008 15:51 |  
                              0 0

                              Jo Sivok by vyniknul jako prodavač piva a preclíků.Taky má skvělej talent na párky,ale bez hořčice.Ten se neztratí.

  21. S Rajnochem to asi není ztracené..

    (host)     před 17 lety 11.01.2008 17:31 |  
    0 0

    Že sou v Boleslavi leváci víme už dávno, ale zřejmě vkládají do úst svejch hráčů slova, který neřekli a dělaj gesta o kterejch hráči nevědi. Koukejte jak píšou o Rajnochovi:

    Nejdřív vyšel článek na klubovým webu, že Rajnoch bude kapitán a že chce zůstat:
    http://www.fkmb.cz/a-tym/archiv/2892-rajnoch-s-prazskou-slavii-nejedna

    No a pak vyšel rozhovor se samotným Rajnochem na iDNES, kde říká, že ani neví jak se stal kapitánem a že ho mrzí, že ho nechtějí do Slavie pustit:
    http://fotbal.idnes.cz/rajnoch-nevi-jak-se-stal-kapitanem-drm-/fotbal.asp?c=A080111_125127_fotbal_ot

    Tak jak to asi je?

    • Re: S Rajnochem to asi není ztracené..

      (host)     před 17 lety 11.01.2008 18:05 |  
      0 0

      Nevím co nechápeš, podle mě to není v rozporu... To, že nejedná, je jasný - nemůže, protože ho Boleslav nechce pustit. Ale to, že ho to mrzí, je věc druhá... A to ho mrzí, i když zase v pondělí říkal, že bude na sobě makat na jaře a ono to přijde, buď Slavie, nebo zahraničí... To není problém. A problémem není ani to, že neví jak se stal kapitánem. To klidně může ten novinář trochu blbě přepsat, proto nemám rád nějaký psaní jinejch slov než ten hráč řek - jen to srovnat tak, aby to bylo co nejmín kostrbatý... A na webu Bolky vubec neříká, zda ho zvolili hráči či dosadil trenér, na iDnesu říká že neví, že žádná volba nebyla. Tzn že ho dosadil trenér, ale to je jeho svaté právo... Pokud si pamatuju, pan Ščasný to ani v Mostě nedělal jinak, než že si toho hráče dosadil sám. Protože kapitán je trenérova prodloužená ruka v kabině. Luke