Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia na turnaji poslední ve skupině

Fotbalisté Slavie zahájili své účinkování na turnaji Víkend šampiónů vítězstvím nad Viktorkou Žižkov 7.3. Ve druhém utkání jsme podlehli dobře hrající Plzni 2:5. Poslední utkání se nám vůbec nevydařilo a Žilina nás jasně přejela 6:2. Pořadí ve skupině určilo, že jsme skončili na posledním místě a budeme zítra bojovat o konečné 7. místo.

Zápasy na atraktivním turnaji se hrají 2x15 minut s pěti hráči v poli a brankářem. Ve slávistickém kádru chybí několik hráčů kvůli různým důvodům, jsou to Vaniak, Vorel, Blažek, Dřížďal, Šmicer, Latka, Kalivoda, Švec, Belaid, Brabec či Ivana. "S některými hráči jsme se domluvili, že nemá cenu podstupovat riziko zranění, to se týká jednak dříve narozených, ale pak i třeba Latky, který je po zranění, další mají drobné šrámy jako Dřížďal či Ivana," uvedl Karel Jarolím k absencím. V deníku Sport bylo uvedeno, že Tomáš Necid již hostuje na Kladně. "Zatím to tak není. Je po operaci mandlí, takže ještě není úplně v pořádku, do přípravy se zapojí v pondělí, ale je pravděpodobné, že půjde na hostování," dodal.

Slavia - Žilina 2:6 (2:5)
Branky: 11. Volešák, 15. Jablonský - 1. a 6. Belák, 3. Minarčík, 4. Pečálka, 11. Vladavič, 22. Breška
Slávisté hned po pár sekundách prohrávali, když využil zpětnou hlavičku u tyčky stojícího Breška nabíhající Belák. Ve druhé minutě jsme mohli vyrovnat, ale velkou šanci nevyužil Toleski a hned z protiakce trefil břevno žilinský Breška. Ve třetí minutě z úhlu prostřelil Diviše Minarčík. Žilina nás nadále drtila a sám před brankářem se prosadil Pečálka. V šesté minutě nahrával Breška úplně volnému Belákovi, který dával do prázdné brány. Ojedinělou akci Slavie nevyužil Šenkeřík, kdy po centru Pudila hlavičkoval zblízka nad bránu. V 11. minutě vyslal přesnou střelu k tyči Vladavič. Hned po rozehrání jsme konečně vstřelili první branku, kdy do prázdné dával Volešák. V poslední minutě prvního poločasu snížil Jablonský po nahrávce Jarolíma o mantinel. Ve druhém poločase Žilina hrála defenzivně a Slavia si vytvářela šance, sám před brankářem byl Toleski, ale střílel vedle, nebezpečně pálil i Krajčík. Jenže pak se před naší brankou prosadil z úhlu Breška a tím dal svému týmu definitivní jistotu. Pak se utkání už jen dohrávalo a ani jeden celek si nevytvořil vyloženou šanci. "V hale se hraje úplně něco jiného než na velkém hřišti. Mantinely jsou zrádný, protože musím počítat i s odražením a případnou dorážkou do prázdné brány. V utkání se na mě hrnul jeden útok za druhým. Dostali jsme velice rychlé tři branky a pak už se to těžce otáčí, to zřejmě rozhodlo. O Breškovi jsme věděli, že je halový hráč, který si přikryje míč a přihraje do šancí a nám se ho nepodařilo uhlídat. Výsledkem na turnaji jsem zklamán, je to sice pro zpestření přípravy, ale nepřijeli jsme to sem odchodit, chtěli jsme udělat dobrý výsledek," řekl po zápase brankář Jakub Diviš.

Slavia - Plzeň 2:5 (1:1)
Branky: 4. Kovařík, 17. Jarolím - 13. Róth, 20. Vrzal, 26. Šíma, 26. Borek, 28. Šimr
Do brány poslal Karel Jarolím zimní posilu Josefa Kubáska. Jako první ale musel balon vytahovat ze síně gólman Plzně Ticháček, kterého ve 4. minutě prostřelil Kovařík. Ve vyrovnaném prvním poločase slávisté ve 12. minutě ostřelovali Ticháčka, ale ani jedna ze čtyř střel si cestu za jeho záda nenašla. O minutu později Plzeň vyrovnala, střelou zpoza pokutového území se prosadil Róth. V 17. minutě Costa před bránou nahrál doprava Jarolímovi a ten poslal Slavii opět do vedení. O tři minuty později se do Kubáskovy brány trefil slávistický odchovanec Ondřej Vrzal. Po žluté kartě Brožíka Slavia hrála přesilovku, naši hráči vyslali několik nepřesných střel z dálky a hned po skončení vlastní přesilovky dvakrát inkasovali - nejdříve po střele Šímy a poté z hranice vápna po pravé ruce Kubáska poslal míč do sítě Borek. Bohužel Plzeň přidala za dvě minuty pátý gól zásluhou Šimra a prakticky bylo rozhodnuto. V poslední minutě ještě po žluté kartě byl na dvě minuty vyloučen Hubáček ale Plzeň přesilovku už gólově nevyužila. Právě z mužstva Plzně Slavia získala jednu ze zimních posil, záložníka Marka Jarolíma. "Určitě bylo pikantní nastoupit proti bývalým spoluhráčům, ale vyostřenější to bude určitě až v ligových zápasech, kde půjde o důležité body," řekl Jarolím na téma souboje s nedávnými spoluhráči. Jarolímova branka ze 17. minuty poslala Slavii do vedení, ale červenobílí poté čtyřikrát inkasovali a prohráli. "Z gólu jsem radost měl, i když byl proti bývalým spoluhráčům, vedli jsme, ale pak se ukázalo, že nám nebyl moc platný," dodal.

Slavia - Žižkov 7:3 (4:1)
Branky: 4. a 16. Volešák, 1. Pudil, 5. Šenkeřík, 15. Toleski, 24. Jablonský, 30. Jarolím - 7. Procházka, 18. a 18. Demjan
Slávisté začali v utkání skvěle, hned v první minutě se z pravé strany prosadil Daniel Pudil. I nadále jsme byli lepší a měli převahu. Tu jsme využili ve čtvrté minutě, kdy dorážel do prázdné brány Volešák. O chvíli později se prosadil Šenkeřík, když jsme využili přesilovku za žlutou kartu Kropíka. Žižkov se dokázal zvednout, když dorážel po odraženém míči Procházka. Hra se pak vyrovnala, ale slávistická obrana byla pevná. Druhou přesilovku jsme již nevyužili. V poslední minutě po krasné kombinaci s Jarolímem skóroval Toleski. Druhý poločas začal opět skvěle, kdy se brzy trefil znova Volešák, ale 18. minuta byla pro nás špatná, během několika sekund se dvakrát prosadil žižkovský Demjan. Žižkov se dostal na koně, ale tlak se podařilo utlumit a hru jsme pak měli pod kontrolou a když se trefil Jablonský, bylo rozhodnuto. V poslední minutě přidal branku i Marek Jarolím. "Ve druhém poločase jsme si mysleli, že je rozhodnuto, ale v hale je to rychlé a stačí dvě zaváhání a vše je jinak. Musím ale zdůraznit, že tomu nepřikládám velkou váhu, pro mě je důležité, aby to hráči přečkali ve zdraví a mohli se připravit na sezonu," řekl trenér Jarolím k utkání. "Dnes dostali šanci mladí brankáři, takže se budou střídat. V dalším utkání tedy uvidíme Kubáska," doplnil.

Sestava:
Brankáři: Diviš, Kubásek
Obránci: Hubáček, Kovařík, Šourek, Suchý, Krajčík
Záložníci: Kobler, Costa, Pudil, Volešák, Jablonský, Gebre Selassie, Jarolím, Tavares
Útočníci: Gaúcho, Toleski, Šenkeřík

Střelci Slavie:
3 branky - Ladislav Volešák
2 branky - Marek Jarolím, Tomáš Jablonský
1 branka - Jan Kovařík, Daniel Pudil, Goce Toleski, Zdeněk Šenkeřík

Skupina A, zápasy:
Slavia - Žižkov 7:3 (4:1)
Plzeň - Žilina 1:4 (0:1)
Žižkov - Žilina 4:1 (1:0)
Slavia - Plzeň 2:5 (1:1)
Žižkov - Plzeň 0:6 (0:4)
Slavia - Žilina 2:6 (2:5)

Tabulka skupiny A:
1. Žižkov - 2 - 0 - 1 - 13:8 - 6 bodů
2. Žilina - 2 - 0 - 1 - 11:7 - 6 bodů
3. Plzeň - 1 - 0 - 2 - 6:12 - 3 body
4. Slavia - 1 - 0 - 2 - 11:14 - 3 body

Komentáře (84)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia hraje na Víkendu šampiónů

    carfi-sks (přítel SN)     před 17 lety 05.01.2008 11:47 |  
    0 0

    Toleskiho gól se mi líbil:), naopak Krajčík byl nějakej rozházenej...

    • Re: Slavia hraje na Víkendu šampiónů

      (host)     před 17 lety 06.01.2008 00:37 |  
      0 0

      krajcik mi pripadal ze byl nekde s pudilem a blazkem na tahu,neni uz nejmlasi a je to na nem zant:-)

  2. Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

    hajda     před 17 lety 05.01.2008 15:07 |  
    0 0

    Tak já nevím, co na to říci. Nejde samozřejmě o to, jak dopadnou dnes či zítra, ale jak dopadnou na konci ligy. Přesto mně ale pěkně nasrali, jak to s Plzní a Žilinou vypustili. Tolik fanoušků je tam příjde povzbudit a oni to odchodí jako lemplové. Absolutně nejhorší Šourek, Suchý a Krajčík.

    • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

      (host)     před 17 lety 06.01.2008 00:02 |  
      0 0

      Šourek je fakt krizovka

  3. Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

    Katrin     před 17 lety 05.01.2008 16:27 |  
    0 1

    :o))))

  4. Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

    (host)     před 17 lety 05.01.2008 16:36 |  
    0 0

    No už to vidím ten supertým, ani gól v GL nedostaneme, na konci budeme mít 75 bodů. Tottenhamu nastřílíme sedmičku. Budem mítsupertým, nějaký Necidy, Váchy a Dočkaly nepotřebujeme. Toleski je hvězda, stovku uběhne za 10.1, bude to skvělý

    • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

      Katrin     před 17 lety 05.01.2008 16:52 |  
      0 1

      Hlavně, že s Necidem bysme vyhráli aspoň ten turnaj, co? ;o))))))))

      • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

        (host)     před 17 lety 05.01.2008 17:08 |  
        0 0

        Necid není Ford, chápu, ale Blažek, to bude něco pro tebe - život se holt musí točit, žít jako kaskadér, co je fotbal bez héráku. Ale Ford byl pěknej chlap, viď

        • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

          Katrin     před 17 lety 05.01.2008 19:31 |  
          0 1

          Julián byl spíš sympaťák než krasavec... ;o))) A byl to perník - ne herák... :o)))))))))

  5. Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

    stromovous (přítel SN)     před 17 lety 05.01.2008 16:47 |  
    0 0

    chyběli: Vaniak, Vorel, Blažek, Dřížďál, Šmicer, Latka, Kalivoda, Švec, Belaid, Brabec či Ivana. V podstatě hráči základní jedenáctky nebo její hrany (Vorel,Kalič, Beliad, Ivana). naproti tomu hráli: Kovařík, Kobler,Šourek, Costa, Jabloský, Gaučo. Jako co řešíme? To že hodně hráčů neni to samý jako širokej kádr, snad všichni víme, ne? PS: Sem zvědavej jak by na tomdle turnaji zahrála například pětka ve složení: Dočkal, Gecov, Vácha, Necid, Černý. Muj osobní názor je že špičkově. ale kdoví

  6. Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

    (host)     před 17 lety 05.01.2008 16:59 |  
    0 0

    Krajčík je rozhozenej celý podzim, nejvyšší čas ho prodat, pokud ho vůbec někdo chce. Jeho bránění je otřesné, a to nejen v hale. Suchý to samé, po postupu do Ligy mistrů byla euforie, jak se zvedne jeho cena, opak je pravdou. To, co předvedl na evropské úrovni, divím se, kdo za něj může platit nějakých xxx milionů. Nejhorší je, že místo aby se přibývajícím počtem zápasů a zkušeností zlepšoval, snad opak je pravdou. Mira

    • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

      stromovous (přítel SN)     před 17 lety 05.01.2008 17:15 |  
      0 0

      Suchý??? Výbornej plejer. a to, že občas udělá chybu (například v Seville), se stane. Například v Seville se mu balon svezl po nártu. Nemělo by se to moc stávat, ale stalo se. To jiní dělají chyby systémové, taktické, neplní pokyny, nemají fyzičku, nasazení, důraz. Když, už sem byl u Sevilly, tak to byl rozdíl mezi stopery. Oba zahráli mizerně, ale Šourek lítal jako hadr na holi, Sucháčovi se nepovedlo technické provedení dobře myšlených ukonu. V A-teamu slavie nemají co dělat: Kovařík, Kobler, Šourek, Gaucho, Jablonský. Na důraze a nasazení musejí přidat: Ivana, Theo, Volešák, Kališ, Beliad. odnaučit se systémové zlozvyky musejí: Tavares, Krajčík, Hubáček. všude musí přidat: Costa muj názor je muj názor...PS: nemluvim ted přímo o Sazce, ale obecně

      • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

        (host)     před 17 lety 05.01.2008 17:22 |  
        0 0

        Výbornej výkon pánové hlavně zápas se Žilinou,to jsem si pošmák .Hlavně počkejte s nářkem,protože přesně takhle to bude vypadat i na jaře v lize.Ať žije AC SPARTA PRAHA.MarHud

        • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

          Katrin     před 17 lety 05.01.2008 19:34 |  
          0 1

          Sparta, Sparta... To mi něco řiká! To je ta nemoc z Asie, že jo? :o))))

      • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

        (host)     před 17 lety 05.01.2008 17:26 |  
        0 0

        Stromovousi, pověz mi, proč Kobler nemá ve Slavii co dělat? nebo Kovařík? Viděl jsi je někdy? Ty bys odsoudil kluky, který jsou poprvé v televizi, že jim to nešlo? To jsi slavista?
        Třeba Kovy má skvělou levačku, kdyby měl dobrého trenéra, třeba Kozlíka, určitě by se vypracoval. Kobler má jednu výhodu, jako jediný z hráčů v poli dnešní Slavie kromě Necky dosáhne na horní břevno bez štaflí. Víš, jak hrozně by Slavia takového hráče potřebovala třeba v podzimním utkání na Viktorce.
        Suchý je výborný plejer, jinak by neměl ty nabídky, co má. A bude ještě lepší, až bude hrát v dobrém týmu, s dobrými spoluhráči, s dobrým, klidným a laskavým trenérem.
        Šourek je typický příklad hráče, kterého chce ve Slavii trenér, zatímco zrzavýho Mácu nechce. Já se mu nedivím, že se nedá Máca odbarvit? Určitě by dostal ve Slavii šanci
        Tantalos

        • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

          (host)     před 17 lety 05.01.2008 17:39 |  
          0 0

          Já si teda výborného plejera představuji trochu jinak. Suchý je bohužel pouze odražeč bez rozehrávky, jen nakopnout balon, to je jedno kam, ale tak se přece dnešní moderní fotbal už nehraje, vše začíná odzadu kvalitní rozehrávkou. Bohužel, když se o to Mára pokouší, smrdí to většinou průserem. Mira

          • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

            stromovous (přítel SN)     před 17 lety 05.01.2008 17:41 |  
            0 0

            jak todle můžeš říct? já nevim, asi sleduju jinýho hráče, chodim na jiny zápasy. a stejně tak pozorovatele realu, anderlechtu a evertonu. stejně tak odborníci z Fify, kterýho dali mezi 30 nej hráčů MS, a tam hrál v záloze, a to neodehraje odražeč

            • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

              stromovous (přítel SN)     před 17 lety 05.01.2008 18:14 |  
              0 0

              v žádnym případě odrážeč, rozbíječ. naopak. a kdo v brně???

          • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

            (host)     před 17 lety 05.01.2008 18:02 |  
            0 0

            Kdepak, sleduju stejného hráče jako ty. Právě proto, že má určitě potenciál, proto ho sledují, ale já tvrdím, že jako by se jeho vývoj zastavil, ten hráč se nezlepšuje, ale jakoby stagnoval. Pamatuju se, když přišel Latka, že to taky nebylo nic moc, a jak pak šel obrovsky nahoru. Nebo Janda, to je snad největší smůla, že se těžce zranil. Ale Suchý a Švec, stagnují. Jsou to jen rozbíječi, odražeči, nic víc. Podívej, jak dokážou zaválet jejich vrstevníci Brně. Kdyby byl Marek tak skvělý, jak si ho tady malujeme, už by byl dávno a rychle ze Slavie pryč. Viz Šimůnek ze Sparty. Mira

            • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

              (host)     před 17 lety 05.01.2008 18:12 |  
              0 0

              Ty, míro, nenapadlo tě někdy, že ten Mára jel celý rok bez letní přestávky, bez solidní přípravy? Že neměl natrénováno a přesto uhrál za půl roku asi dvaatřicet utkání. A že nikdy nezklamal tam, kde hrál dobře celý mančaft? Ale když mu trenér postaví vedle něho Šourka, to by nezvlád ani beckenbauer. Když trenér nachystá tak geniální taktiku jako na Arsenalu, to už ani Mára nezachrání.
              Tantalos

            • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

              (host)     před 17 lety 05.01.2008 18:16 |  
              0 0

              Jak "válí" jejich vrstevníci v Brně vidíme, dívají se těm našim se slušným odstupem na záda.

            • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

              martin08     před 17 lety 05.01.2008 19:04 |  
              0 0

              nelzes si tak trochu do kapsy miro? jo, kluci v brne valej protoze se objevili nedavno. Suchy uz je dobrej dlouhodobe proto se ti zda ze stagnuje! podle me porad nedostatky v rozehravce a podpore utoku!

        • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

          stromovous (přítel SN)     před 17 lety 05.01.2008 17:43 |  
          0 0

          neřikám ve Slavii, ale v A-Teamu. neřikám v Sazce, ale obecně.

          • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

            (host)     před 17 lety 05.01.2008 18:30 |  
            0 0

            suchar je nas nejlepsi obrance, ze stoperu ma snad nejlepsi rozehravku v lize...jak muze nekdo napsat odrazec a rozbijec, to psal urcite nejakej blbec....kobler na to zatim urcite nema, hodne kazil a nebylo tezky ho obejit

            • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

              (host)     před 17 lety 05.01.2008 19:42 |  
              0 0

              Suchý nejlepší obránce?? Když nehraje Brabec, tak je Suchý naprosto ztracený.............Brabčák je mnohem jistější, vyzrálejší, má lepší techniku, je tvrdší, lépe hlavičkuje, je komplexnější........a Latka je taky na tom lépe..........stoperská dvojka do začátku sezony:Brabec-Latka

              • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

                (host)     před 17 lety 05.01.2008 23:39 |  
                0 0

                To je fakt strasny co tady nekteri pisou o Markovi. Je to super talent! Ti co so pisou ze stagnuje, tak je to naprosta blbost.Vzpomente si jak hral jeste pred rokem, kolik delal neskutecnech kiksu. A ted? Paradni hrac!!! A i kdyz nehral Brabec, tak Suchy odvadel skvelou praci(a to celou sezonu)!!! Zamyslete se nez neco napisete...Petr

              • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

                (host)     před 17 lety 05.01.2008 23:57 |  
                0 0

                aaa nějakej expert se mi zdá, běž trénovat repre D: hochu podívej se kolik je Brabcovi, je jasný že bude hrát asi trochu jinak, zkušenosti. Latka nehrál rok takže asi z toho taky celkem vypad no uvidíme každopádně Mára je velkej talent českýho fotbalu..

  7. Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

    (host)     před 17 lety 05.01.2008 17:23 |  
    0 0

    Ty vole pánové, co to tu rešíte vystoupení na tomhle turnaji. Dyt je to uplně jedno, jak to dopadlo. Dulezity je, jak to dopadne na jare. Uy se tesim na fotbal.

    • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

      (host)     před 17 lety 05.01.2008 17:56 |  
      0 0

      Komu fandíš? Žilině? Tak se ti nedivím, že ti nevadí, že Slavia si vybojovala čestné poslední místo. Nebo si myslíš, že prestiž Slavie je něco, na čem nezáleží? Díval ses, jak krásně dřeli Bohemáci. Kvůli blbý prestiži. Ten Morávek (Moravec, jak mu říkaj v televizi, možná bude jednou dobrej, skoro jako Dočky. Tantalos

      • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

        (host)     před 17 lety 05.01.2008 18:14 |  
        0 0

        Ty se radši dívej, jak "dřou" Bohemáci v lize. A jak budou za rok dřít o patro níž. Můžeš se na tu krásu chodit dívat a nad tím zlým Jarolímem, kterej zcela jistě vyhnal podprůměrného Gecova jen kvůli barvě vlasů, se nemusíš vůbec rozčilovat.

        Dvě prohry na nějakym halovym pouťáku, kterej má blíž k futsalu než k fotbalu, to opravdu nemůže žádnýho normálně uvažujícího fandu Slavie rozházet. A když už tady vykládáš o tom dření, tak doufám, že sed díval, jak dřel právě pan Dočkal, když dostal ve Slavii šanci v základu. Hlavně při bránění se mohl samou snahou doslova přetrhnout... S těma Váchama, Gecovama a Dejmkama by sis mohl nechat o nějaký lize mistrů a reálný šanci na titul jen zdát.

        • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

          (host)     před 17 lety 05.01.2008 18:28 |  
          0 0

          Tak proč by jinak Mácu vyhazoval? Nikdy ho neviděl hrát. Mimochodem ani béčko nikdy neviděl

          • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

            (host)     před 17 lety 05.01.2008 18:34 |  
            0 0

            Nikdo ho nevyhodil, to za prvé. Byl to normální přestup, za kterej Slavie dostane zaplaceno. O Váchovi s Dočkalem by se dalo možná diskutovat, přestože by to nemělo cenu, protože neznáme podrobnosti, ale že někdo nerozumí odchodu Gecova? Vždyť ten kluk na Slavii nemá a těžko někdy mít bude - na jeho postu by byl nějakej čtvrtej pátej v pořadí. Jasnej základ neměl ani na Kladně, tak co by tu chtěl hrát? Jediná otázka v jeho případě je ta, jestli se nedal líp zpeněžit hned v létě po MS20.

            • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

              (host)     před 17 lety 05.01.2008 18:50 |  
              0 0

              Viděl jsi ho třeba na tom MS20? Dělal chyby, byl ukvapený, ale oddřel obrovský množství práce. Nehrál celá utkání, protože nikdo se tolik nenadřel, neodvedl tolik špinavé práce jako on. Fauloval, protože to je někdy potřeba, není žádná měkkota. Ani žádný Ronaldinho. Ale určitě je o třídu lepší než Šourek,Také bez letní přípravy hrál na Kladně velmi solidně. A dostal ve Slavii šanci?
              Promluvil si s ním nějaký sportovní ředitel, který by se staral o vývoj takových hráčů? Ne. Protože Slavia žádného nemá. Protože tuhle funkci jsme úplně zanedbali. Myslíš, že má pan Šrámek nějaké pravomoci? Víš, proč odešel pan Říčka?
              Protože na takové hráče ve Slavii všichni kašlou.
              T

              • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

                (host)     před 17 lety 05.01.2008 18:59 |  
                0 0

                S tím, co předváděl prostě ve Slavii šanci dostat nemohl. Nebo mohl, ale to bychom zas teď my mohli třeba o Lize mistrů jen snít, kdyby dostávali ve Slavii šanci hráči kvalit Gecova. V současný Slavii už taky nevidím jediný důvod, proč by měl dostávat šanci - na jeho postu jsou minimálně o třídu výše Švec, Tavares, popř. Suchý a bohužel pro Gecova třeba i Volešák, který na podzim jezdil po zadku a narozdíl od Gecova je schopen přidat i něco dopředu.

                To, že je o třídu lepší než Šourek ti nikdo nebere. Jiná věc je ta, že hrají každý úplně jiný post a to rozhodnutí tedy nebylo postaveno tak, jestli si nechat Šourka nebo Gecova.

                Prostě se neshodneme - ty radši budeš fandit Slavii plné Gecovů, Váchů, Dejmků a Hrdličků, v tabulce budeš třetí a budeš doufat, že tihle kluci někdy něco vykopou (jestli dřív neutečou ven). Já zas radši budu koukat na Slavii s Tavaresem, Brabcem, Jarolímem nebo Šenkeříkem, kde je okamžitá kvalita a tudíž výsledky. Nejen čekání na zázrak.

                • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

                  (host)     před 17 lety 05.01.2008 19:10 |  
                  0 0

                  Jaká kvalita?? Ligu jsme ještě nevyhráli a LM byla jenom díky neuvěřitelnýmu štěstí - to musí uznat každý.Dočkal a Vácha mají potenciál hrát ve špičkovém evropském týmu, mají na to udělat v evropě výsledek samozřejmě né teď.Ale pokud se jich teď zbavíme tak je to nadobro, protože dneska už si žádný tým v lize nemůže dovolii kupovat to nejlepší v lize viz Rajnoch, Matějovský dneska už nejsou devadesátá léta.To je to na co tu mnozí upozorňují.Dneska je mnohem důležitější práce s mládeží a Slavia má jedinečnou možnost nebo spíš měla díky vynikajícím odchovancům a penězům z LM dokázat velké věci, konečně se někam odpíchnout.

                  • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

                    (host)     před 17 lety 05.01.2008 19:20 |  
                    0 0

                    Znevažovat postup kecama o "neuvěřitelnym štěstí" nehodlám. Byl to kvalitní výkon na hranici (u některých hráčů až za ní) svých možností. To, že Vaniak předvede skvělý zákroky a Vlček Ajax sestřelí, není o štěstí, ale - ať se ti to líbí nebo ne - o kvalitě těch hráčů. V potřebnou chvíli tam prostě Vaniak byl, žádný štěstí. Zrovna tak se Žilinou - nehodlám přistupovat na novinářský fráze o tom, že penalty jsou loterie apod., protože i tam je potřeba kvalita.

                    O Váchovi si myslím svoje, už toho o něm bylo napsáno pod předchozími články dost, zkus si to přečíst. Pokud si on a jeho okolí myslí, že má ve Slavii na základ, tak je těžký s ním pracovat. Když za Slavii hrát nechce (pokud nebude v základu), tak s ním nic nenaděláš... co s ním asi tak měli dělat? Nechat ho sedět ve Slavii, aby za dva roky utekl zadarmo?

                    • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

                      (host)     před 17 lety 05.01.2008 19:35 |  
                      0 0

                      S tím Ajaxem to snad nemyslíš vážně?? Na Ajaxu jsme mohli prohrát klidně tři nula a nikdo nemohl říct ani ň.Dvakrát jsme se dostali do vápna jednou Janda pěkně vystřelil, podruhé z toho byla penalta.A domácí zápas o tom snad ani nemá cenu psát...
                      To, že kluci hráli skoro až nad své možnost je samozřejmě pravda a já sem z těch utkání měl obrovskou radost,ale pochybuju, že nám hráčí jako Jarolím nebo Černý tu ligu mistrů příště vybojují.U Dočkala s Váchou tomu celkem věřím.Vácha - já nevim já sem ho viděl hrát v Jablonci a hrál dobře proč by nemohl hrát v základu?? O co je horší než třeba Gebre, který několikrát v základu nastoupil??

                      • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

                        (host)     před 17 lety 05.01.2008 20:09 |  
                        0 0

                        Na Ajaxu jsme klidně prohrát mohli. Kdyby měl Ajax větší kvalitu v zakončení. Tu ale neměl, na kdyby se nehraje, takže jsme postoupili. O domácím zápase nemá cenu psát - rozhodla kvalita Vaniaka.

                        Vácha - to že hraje někdo dobře (ale nijak výjimečně) v Jablonci neznamená, že tak bude hrát ve Slavii. Podle sebevědomí by mohl jet ne Euro, ale fotbalově to bude tak na ten Jablonec nebo Liberec. Prohlašovat se za nejlepšího hráče Jablonce a brát si k ruce známkování ve Sportu, to mi přijde v jeho letech trochu moc. Navíc když všichni viděli, co Jablonec předváděl. Nicméně souhlasím, že třeba místo Gebreho by hrát mohl, horší by asi nebyl. Ale zase - chceš mi teda říct, že Jarolím je blázen nebo záměrně poškozuje Slavii, že Váchu pouští? Nebo že ho pouští kvůli tý komedii co nosí Vácha na hlavě? Nebo že to dělá kvůli provizím z přestupů? Já prostě těmhle konspiračním teoriím odmítám věřit, nemám k tomu jediný důvod. A výsledky mluví jednoznačně pro Jarolíma.

                • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

                  (host)     před 17 lety 05.01.2008 19:29 |  
                  0 0

                  Vůbec ne. Naopak, já bych ty miliony, co šly Toleskému, nechal Vlčkovi za podpis nové, lepší smlouvy. Kdyby je dostal, nepotřeboval by chodit do Belgie. A ty prachy by si zasloužil.
                  Pustil bych jen Máru Suchého, kdyby dostal pro sebe slušnou nabídku. Místo něho bych přitáhl jednoho obránce ze Žiliny. Do útoku bych nakupoval v Anglii nebo Francii jednoho vysokého koncového hráče. Není jich tam málo. Minimálně v Tottenhamu jsou vedle Peky dva tři kluci, kteří by pro Slavii byli posilou.

                  Tím by nákupy skončily. Utratil bych možná víc než teď Rosen, ale jen za superkvalitu. Ne za Černého, Kubáska nebo Toleského.

                  I když to možná nevíš, tak mužstvo, které jsme měli loni, bylo výborné. Bylo by skvělé ho stabilizovat
                  Když do něj teď implantuješ pět hráčů, celý ho rozbiješ. Nacvičený kombinace budou váznout. Na pomalého, líného koncového hráče typu Toleského nemá naučené žádné kombinace.
                  Blažek by mohl být nadaný, ale jsou typy hráčů, které mančaft rozbíjej. Je to jeho typ. Když ho chce Jarolím, musí ho ubytovat u sebe doma, věnovat se mu od rána do večera, nepustit ho z očí. Být tvrdý a přitom laskavý a trpělivý. Neříkej mi, že to Jarolím dokáže.
                  Mimochodem Vácha bude vyhodnocen zřejmě jako talent č. 1 nebo dvě v celé republice..Jiné mančafty by se po takových talentech utloukly. Možná jeho paní maminka jde trenérovi na nervy. Ale není to tak velký problém, jako ho čeká s Blažkem.
                  Nakupovat jako divý, když přijdou rodinné přídavky, až mastný papíry lítaj z okna, to dokáže každý cikán. Nakupovat s rozmyslem je těžší.
                  Loni se fantasticky podařili Vaniak, Dřížďal, Brabec, Tavares a Šenkeřík. Teď nakupujeme hráče místo Tavarese a Šenkyho, má přijít Černý místo Ferryho. A kupujeme čtvrtého brankáře, když máme tři výborné a Vaniak tam stejně nikoho nepustí. Proč pouštět Vorla? Byl výborný. Až nebude moct, koupí se na něj někdo jiný.
                  Tantalos

                  • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

                    (host)     před 17 lety 05.01.2008 19:53 |  
                    0 0

                    U Vlčka to nebylo jen o penězích, chtěl jít ještě ven, tak šel. Ty kecy o tom, že ho to mrzí, jsou zbytečný. Navíc i kdyby všechno, co se vynaložilo na Toleského, šlo Vlčkovi, stejně by to bylo ve srovnání s Anderlechtem málo.

                    Obránce ze Žiliny za Suchého, toho bych se dočkat nechtěl. Jako nejlepší obránci na Slovensku jsou hodnoceni Dvorník (vloni) a Novotný (letos). Ten Novotný, kterýho na Silvestra prohání třeba Pavel Řehák. Obranu Žiliny jsme mohli vidět v létě tady. Nebýt zahazování tutovek, mohli si odvézt klidně 5 golů. Takže opět ne.

                    Příchod mladíka z Tottenhamu je taky trochu mimo realitu a nejsem přesvědčen, že třeba v Anglii nebo Francii je k mání taková kvalita. Jen to, že má někdo anglický nebo francouzský občanství, ještě nezaručuje, že umí kopat.

                    Mužstvo, který jsme měli loni, nebylo výborné. Spíš naopak - Žilinu by asi přešlo, s Ajaxem by vylítlo. S Aračičem, Dosoudilem, Hrdličkou nebo Costou to nelze hrát. Zrovna tak současný mužstvo je vhodný - při zranění Šventa a Jandy - posílit. Příchody Blažka, Toleskiho a Jarolíma jsou z hlediska kvality jednoznačně plus. Souhlasím, že třeba u Blažka je nějaké mimofotbalové riziko, ale zase nedělej z Jarolíma a spol. blbce. Určitě ho nebrali, aniž by neměli vyřešeno, jak to s ním bude. I při všech problémech, který v Liberci měl, je nejproduktivnějším hráčem, a to v celý lize. To, aby nerozbil tým, je prací trénéra a jeho lidí, nemám důvod jim nevěřit.

                    Váchu zlehčuješ - není to o nějakém lezení na nervy trenérovi, je to o nesmyslném tlaku na Jarolíma i na Doležala ve stylu "buď tu bude hrát (ne sedět) nebo půjde jinam, kde hrát bude (tzn. ne na hostování)". Co s ním?

                    Souhlasím v případě Černého - to je nesmysl, můžeme jen doufat, že to ztroskotá na odstupném. Víc jak 3 miliony za tohoto hráče jsou vyhozené peníze. Nákup čtvrtého brankáře taky nechápu, ale tam nemám žádné informace o částce nebo dalších úmyslech (jen to, že Doležal naznačil, že je docela možné, že všichni brankáři zůstanou, žádný odchod Vorla).

                    • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

                      (host)     před 17 lety 05.01.2008 20:32 |  
                      0 0

                      Víš kolik je v Premiershipu dobrých Angličanů, kteří si skoro nekopnou. Víš kolik je tam dobrých hráčů v 2. lize, pro něž by Slavia znamenala postup. Myslíš, že Slavia nemůže mít hráče z třeba z Milana? To vše je velmi reálné. Ona už má koruna slušný kurs.
                      Ono je to totiž tam podobné jako u nás. Jsem ochoten přistoupit na to, že Vašon ještě na pravidelný základ v áčku Slavie nemá. Ale víš, kolik je v Anglii a Francii podobně nadějných hráčů, kteří jsou ve stejné situaci jako Vácha u nás. Vždycky se místo nich koupí někdo za drahé prachy, aby se divák nakrmil.
                      Ale znamenalo by to jednat. Umět jednat. Chtělo by to chytré lidi. Ne prostě běžet s balíkem milionů za prvním klukem, kterému agent zařídí, aby dal pár gólů. Chtělo by to moudrého sportovního ředitele.
                      Chápu, že trenér tam chce mít synovce, možná se Marek vykope, aby byl lepší než tavares nebo šmicer nebo šenky apod, ale zatím mi to nepřijde pravděpodobné. Hlubočan by mi přišel jako dobrá volba, určitě lepší než Šourek. S Jablonským, Váchou a Gecovem by sportovní ředitel vypracoval program jejich dalšího postupu. Třreba by se našla možnost hostování v Itálii. Není to vyloučené, chce to jen nebýt líný a jednat.
                      Nevyhrožuj tady Aračičem, na dobu, kdy kluci nedostávali výplatu, byl skvělý. Neříkám, že chci mužstvo s Dosoudilem
                      Chci mužstvo s Vaniakem, Vorlem, Divišem, latkou, Krajčíkem Švecem, Brabcem, Dřížďalem, Hlubočanem, nebojak se jmenuje,
                      šmícou, pudilem, jandou, šventem, tavaresem kalivodou, Dočkalem
                      a do počtu třeba s jarolímem, volešákem a belaidem
                      a s Vlčkem, necidem, šenkym a ještě jedním hráčem z Anglie nebo Francie
                      Takový základ by mohl být skvělý. Ročně bych z něj pouštěl dva hráče. To je dvacet hráčů, do pole. K tomu by to chtělo speciální program pro Gecova, Váchu a jednu investici do budoucna, řekněme Lecjaksem Morávka apod. Hráči by se sehráli, rozuměli si a kdyby dva hráči odešli, dva by se přijali, buď koupili, nebo se vzali z programu vypracovaného sporetovním ředitelem
                      Stabilizace kídru je hrozně důležitá, ale všichni mají mít před sebou jasnou perspektivu. Nesmějí si říkat, že zítra třeba přijde trenér naštvaný a já budu bez práce.
                      Tantalos
                      .

                      .

                      • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

                        (host)     před 17 lety 05.01.2008 20:45 |  
                        0 0

                        ... A pak už jen samá pozitiva a sociální jistoty. Tohle je ideální představa. Realita je jiná, ono to s hráči není někdy tak jednoduché. Mám ke spoustě věcí taky svoje výhrady, ale věřím Jarolímovi. Mimochodem zkus se zeptat třeba Šmicera nebo Dosoudila (který byl ze Slavie vyhozen trenérem) na jejich názor na Jarolíma a loňskou sezonu - oba ti potvrdí, že to loňské druhé místo zaručující kvalifikaci LM byla především Jarolímova práce. On to držel pohromadě, když nebyly prachy.

                        A Aračič výborný nebyl, ani když nebyly peníze. Spousta chyb a kiksů, prohraných soubojů, vlastní gól v Jablonci, naprosto zbytečné vyloučení v Žilině, které nás mimochodem mohlo poslat ven a ani nechci domyslet, jak by to teď se Slavií vypadalo.

                        • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

                          (host)     před 17 lety 05.01.2008 21:33 |  
                          0 0

                          Na Jarolíma mám názory dva:
                          1. trenér. velmi dobrý, schopný, s občasnými úlety, jako taktika na Seville a Arsenalu, na Viktorce apod, jednoznačná preference technických drobných typů, podobných stylem hry jemu samémo. Evidetně nesnese, aby byl hráč vyšší než on
                          Hodnocení jedna mínus
                          2. sportovní ředitel: totální propad. Ten masakr, pogrom, vraždění neviňátek, neschopnost jim dát program, zabývat se jimi, vést je. Hodnocení pět, propadl, neuspěl, má být nahrazen
                          Tantalos

                          • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

                            (host)     před 17 lety 05.01.2008 21:50 |  
                            0 0

                            Trenér - částečně souhlasím, úlety nevidím ani tak v taktice (otázka je, jak hráči jeho pokyny plní) jako spíš ve skládání základní sestavy (loni Aračič, letos Hubáček, Jablonský). Ta poznámka o výšce je nesmysl, ale pro kombinační fotbal, který chce hrát a díky nemuž je Slavie pozitivně hodnocena, jsou prostě tyhle typy hráčů potřeba. Hodnocení - výborný.

                            Sportovní manažer - nevím. Pro takhle ostrý odsouzení bys měl mít nějaký důkazy, a nemyslím tím jen obecně známá fakta o odchodu hráčů. Všechno má svůj důvod a nevidím jediný důvod si myslet, že Jarolím chce Slavii poškozovat nebo něco podobného. Nebo mi chceš tvrdit, že Slavii záměrně likviduje? Nebo že je na tom tak špatně, aby si musel přivydělávat na obchodech hráčů? Mimochodem nepřijde mi, že by se nezabýval například Jandou, Jablonským, Švecem nebo Suchým. Prostě jen - stejně jako každý jiný - preferuje určité hráče před jinými, je to nejen jeho právo, ale i povinnost - on nese odpovědnost. Ještě jednou opakuji, že dělení na zlého Jarolíma a hodné odchovance je nesmysl. Když teda používáš slova jako masakr nebo vraždění neviňátek - jaký máš pro to důkaz? Aby ses nedivil, jaká "neviňátka" některý z těch odchovanců jsou...

                          • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

                            (host)     před 17 lety 06.01.2008 00:53 |  
                            0 0

                            Tantalos to je ten sasek ?

                        • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

                          (host)     před 17 lety 05.01.2008 21:35 |  
                          0 0

                          Co se Aračiče týče, máš pravdu. připadal mi slušný na levém beku, na stopera neměl, zvlášť pak když ztratil motivaci. T

                      • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

                        (host)     před 17 lety 05.01.2008 21:42 |  
                        0 0

                        Kámo, no táááák, už vypni ten počítačovej manažer a vrať se na zem. I když včera jsem mluvil s Doležalem a říkal, že Černý i Rajnoch padli, ale že jede jednat do Anglie. Prý jsou tam k sehnání dobrý kousky. Walcott prý potřebuje nabrat zkušenosti, Crouch je prý nasranej, že moc teď nehraje co přišel Torres a cestou zpátky prý udělá v Miláně Gourcuffa, ale s opcí!
                        PROSÍM VŠECHNY ÚČASTNÍKY DISKUZÍ NA SLAVISTICKÝCH NOVINÁCH ABY NEJDŘÍVE PŘEMÝŠLELI AŽ POTOM PSALI!!!

                        • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

                          (host)     před 17 lety 05.01.2008 22:09 |  
                          0 0

                          Řiď se tím sám. Myšlenka spolupráce s Tottenhamem už tady byla. Zájem byl oboustranný. Nezájem byl ze strany českých agentů, kteří nemají rádi cizí konkurenci, Třeba takový Hainault. Byl by dobrý, ale agent je jakýsi Schade. Dobrej hráč to býval. Ale čeští agenti si neradi sem pouštějí cizáky, z nichž nemaj love.

                        • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

                          (host)     před 17 lety 06.01.2008 00:54 |  
                          0 0

                          Tak to by si tu Tantalos neskrtnul asi...

                      • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

                        KING25     před 17 lety 05.01.2008 21:55 |  
                        0 0

                        Tantaloso, tantalosi..ty už stím obhajování Váchy a Dočkala zacházíš dost daleko. Těma mladýma angličanama už jsi začel hluboko za hranici teda. Kolik angličanů hraje mimo ostrovy? tohle téma se právě v anglii těd moc hodne probírá a myslím, že tam bylo jasně řečeno, že proč by anglickou ligu mělo hrát většina angličanů, když se nedokážou prosadit nikde jinde v evropě. Se koukni na úspěchy mládežnických anglických celků. Ano Dočkal a Vácha mrzí, že odešli, ale kůli tomu se opírat o KJ, že tam s protekce dostal svého synovce je teda dost na pováženou. Přeci jenom být v tak mladém věku kapitánem asi něco znamenat bude že? A že by vadili Karlovi zrzavé vlasy..tak to je opravdu k zasmání..:-) Prostě každý trenér má svůj styl a sází na své hráče. Kdyby třeba někdo jinej trénoval Menchester místo Fergusona, tak by božský david mohl hrát někde 4 anglickou ligu a Poborák mohl být hvězdou anglické ligy. Prostě KJ dělá svojí práci dost dobře a nikdo ty nezaručí, že Lukáš s Váchou budou za 2 roky hvězdama..

                        • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

                          (host)     před 17 lety 05.01.2008 22:06 |  
                          0 0

                          Kingu, králi,
                          podívej se na Slavii, Hraje tam nějaký tavares a je to bývalý francouzský juniorský reprezentant. Víš, všechno je možné, když nesedíš doma na zadku. Ale chce to hledat, zkoušet. Nebýt přizdisráč. nebýt malý čecháček.
                          Přece jen máme v Anglii spolumajitele, a kdyby je někdo pěkně poprosil, třeba by poradili. A nemusel by být Angličan, třeba Afričan po dvou, třech letech v Anglii. Oni taky nakupujou víc než potřebujou.
                          Jinak pokud jde o zrzavé vlasy gecova, jiný důvod, proč nedostal přednost před šourkem a gebrem neznám. Ty ano?
                          A řekni mi jediný důvod, proč by měl dostat kterýkoli ze získávaných záložníků přednost před Dočkym. Uznávám,že mladý jarolím vedla Filla docela hrál. Ale Dočky byl lídr kladna. Prodat ho, evidentně vyměnit s dalšími dvěma kluky za Blažka - to nepovažuji za projev zdravého rozumu,.
                          T

                          • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

                            (host)     před 17 lety 05.01.2008 22:26 |  
                            0 0

                            Tavares nikdy za junirskou repre nehral, hral za vyber Ile de France, takze neco jako krajskej vyber, kde jsem hral taky (stredni cechy) a pritom sem nebyl zadnej zazrak a dotahl jsem to maximalne na ligu zaku a ceskou ligu dorostu. M

                          • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

                            (host)     před 17 lety 05.01.2008 23:19 |  
                            0 0

                            Bože nemelte tu idiotoviny o Angličanech v Česku! ŽÁDNEJ(!!!) slušnej anglickej fotbalista by nešel do ČR!! Angličani sou nesmírně hrdí na svoji vlast a ligu a nemají potřebu nikam odcházet...mimo premier league je spočítáte na prstech jedný ruky..ted o tom mluvil Fabregas.
                            Já věřím KJ co dělá a sem stastnej že u nás má trenér pořádný slovo a uplatnuje zde svoji koncepci a filozofii...uvědomte si v jakých sra*kách sme před ním byly? Hráči jako Gedeon odcházeli od nás do 2. Švýcarské ligy..nebyly prachy..nic...ted máme konečně nejaký postavení a zvuk a peníze a vy tu zas pindáte nad nesmyslama...upřímně...Blažek svým talentem strčí Dočkyho,Marcela aj Vašona s přehledem do kapsy...je lepší aj než fenin a KJ to z něj dostane...uvidíte že letos konečně pojedem na titul!
                            SKS 4ever!

                            • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

                              (host)     před 17 lety 05.01.2008 23:26 |  
                              0 0

                              Blahoslavení chudí duchem, neboť jejich jest království nebeské

                          • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

                            (host)     před 17 lety 06.01.2008 00:56 |  
                            0 0

                            Jak takhle muzete nekoho hodnotit, kdyz sam jste rozumu mdleho?

                        • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

                          (host)     před 17 lety 05.01.2008 22:28 |  
                          0 0

                          Poborský na anglickou ligu v tý době něměl.V prvim utkání přes něj šli 2 goly a Ferguson ho stáhnul.Dal přednost Beckhamovi i přes to, že ho Poborský stál těžký peníze.

            • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

              jane (admin)     před 17 lety 05.01.2008 20:11 |  
              0 0

              Prave ze zaklad na Kladne mel velmi jasny, ale to je jedno.

      • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

        (host)     před 17 lety 05.01.2008 18:46 |  
        0 0

        Tantalosi tvoje názory jsem vždycky považovala za docela trefný, ale dneska jsi mě kurevsky zklamal! Jestli spočívá prestiž fotbalového týmu v jeho výsledcích na přípravném (!) futsalovém (!) turnaji v zimní přestávce (!), tak to vopravdu netuším. Jana

        • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

          (host)     před 17 lety 05.01.2008 18:52 |  
          0 0

          To jsem rád, že to bylo kurevský. pražský kurvy to jsme my, to jsme my...

    • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

      (host)     před 17 lety 06.01.2008 04:02 |  
      0 0

      Já si myslím, že to není jedno. Pořád je tu reprezentace klubu. A ta je, s prominutím, pro smích. Pokud není zájem tyto turnaje hrát, a chápu že je zde velké nebezpečí zranění, tak se do nich především nepřihlašuji. Tenhle výsměch by si vedoucí celek ligy neměl dovolit a to i když o nic nejde.

  8. Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

    (host)     před 17 lety 05.01.2008 18:33 |  
    0 0

    Hlavní je. že se snad nikdo nezranil!!!

  9. Proste Slavia je Slavia...

    (host)     před 17 lety 05.01.2008 19:07 |  
    0 0

    Proste Slavia je Slavia, dokaze stale delat propadaky. Vypadky v lize, ktere loni staly titul, prory v poharu CMFS s podradnymi souperi, totalni vypusteni zapasu na Arsenalu, vypadky v halovem turnaji... Asi by to chtelo angazovat do noveho lekarskeho tymu nejakeho kvalitniho psychologa...

    • Re: Proste Slavia je Slavia...

      (host)     před 17 lety 05.01.2008 19:09 |  
      0 0

      haha totalni vypusteni zapasu na Arsenalu, dej si facku

    • Re: Proste Slavia je Slavia...

      (host)     před 17 lety 05.01.2008 19:12 |  
      0 0

      Pak je teda zázrak, že ten tým kterej "dokáže stále dělat propadáky" vede ligu a jako jedinej českej klub hrál Ligu mistrů? Co ten zbytek? Jinak ti doporučuju rozhlídnout se po Evropě, až najdeš klub, kterej podle tebe nedělá propadáky, tak dej vědět.

  10. Suchy a Everton

    mart     před 17 lety 05.01.2008 19:26 |  
    0 0

    Tak sem ted dostal stanoviska ohledne Suchyho.
    Ze strany Evertonu existuje nabidka .... a jedna se presne o 4 miliony Euro.
    Na primou otazku jsou oficialni mista liverpoolskeho klubu ochotna tuto informaci potvrdit.
    A ted to zajimave. Slavia oficialne odmita, ze by mela mit jakoukoliv nabidku od Evertonu!!!
    Dalsi info ze strany evertonu - velmi neoficialni - dalsim zajemcem o 19ti leteho hrace by pry melo byt Porto.
    Tak, ... a vic nevim.
    Ne ze bych z tohodle byl nejak moc chytrej, ale co mam to davam.mart

    • Re: Suchy a Everton

      (host)     před 17 lety 05.01.2008 19:30 |  
      0 0

      Pokud vim tak Slavia take oficialne vyhlasuje, ze o zadnych nabidkach atd. nebude informovat, pouze o hotovych prestupech, takze bych to
      neresil. Rodrigo

    • Re: Suchy a Everton

      (host)     před 17 lety 05.01.2008 19:38 |  
      0 0

      Myslim, že bude lepší brát ty Libry

    • Re: Suchy a Everton

      (host)     před 17 lety 05.01.2008 20:42 |  
      0 0

      Mají tam dobrého trenéra? Jestli aspoň trochu, tak ať honem utíká. Pro Backstreet Boys teď platí, kdo uteče, vyhraje.
      tantalos

      • Re: Suchy a Everton

        mart     před 17 lety 05.01.2008 20:56 |  
        0 0

        ale notaaak. Jinak trener(David Moyes) je pro Everton dost slusnej, ... ale je to siiilena placka. :D.mart

  11. Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

    (host)     před 17 lety 05.01.2008 20:34 |  
    0 0

    Proč Slavisticke noviny nepíšou o tom, že největší český talent do útoku už je na Kladně? Rád bzch věděl, zda se jedná o hostování, nebo o co?

    • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

      jane (admin)     před 17 lety 05.01.2008 20:46 |  
      0 0

      Nejvetsi talent utoku nejde na Kladno, ale nekam jinam. To jen pro tvou informaci. Az ziskame oficialni komentar, bude tady clanek.

      • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

        (host)     před 17 lety 05.01.2008 21:18 |  
        0 0

        Jakto, ze nejde na Kladno, dnes jsem na vlastni usi slysel primo od sefa Kladna, ze Necid jde k nim. Ocekavam, ze Necid pujde nekam s opci, ze jo. Proc se nezbavim hrace, jehoz cena bude brzy 500 milionu korun.

        • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

          (host)     před 17 lety 05.01.2008 21:45 |  
          0 0

          A já slyšel od Kabíčka už párkrát, že Hainault jde do Slavie... Už jsem to čet v několika novinách, bylo to i v programu Víkendu šampionů, kde byl uváděn na souspice Slavie... A také to není pravda... :)) Asi tak no... Luke

        • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

          (host)     před 17 lety 05.01.2008 23:23 |  
          0 0

          muj bozeeeeeee, panika se siri mezi fandy...utikejte kdo muuuuze:D
          krax

        • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

          (host)     před 17 lety 06.01.2008 10:46 |  
          0 0

          Btw za 500 mil? Necka? Tak to jo... :-D Myslím, že takovou cenu nikdy mít nebude... Luke

      • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

        (host)     před 17 lety 05.01.2008 22:33 |  
        0 0

        Jane, snad nejde Necka do Budějic, jako náhrada za Černýho :-((Černýho sice chci, ale kdyby měl jít za něj Necid na přestup, nebo hostovačku s opcí, tak to zas ne... LE

    • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

      Richi (admin)     před 17 lety 06.01.2008 00:33 |  
      0 0

      Jak řekla jane ... a já dodám, že Necka se bude chtít do Slavie vrátit ať se děje co se děje a znova se poprat o svou šanci. Na hostování bude chtít ukázat svou kvalitu. A je jedno, zda tam bude opce či ne.

  12. Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

    (host)     před 17 lety 05.01.2008 21:18 |  
    0 0

    šourek je totální nemehlo, který nemá s fotbalem nic společného. Jednoznačně nejhorší článek slávky na turnaji

  13. Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

    KING25     před 17 lety 05.01.2008 21:33 |  
    0 0

    Prostě Slavie není mužstvo na halový fotbal. Na stadionu to bude o něčem jiném a to se klidne vsadím!

    • Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

      (host)     před 17 lety 05.01.2008 22:24 |  
      0 0

      Tantalos ven!

  14. Re: Slavia na turnaji poslední ve skupině

    (host)     před 17 lety 06.01.2008 01:00 |  
    0 0

    Omlouvam se Vsem ze tu museji cist moje vylevy, ale me to proste nastvalo a kdyz uz tu mame ten internet ze? Tantalos

  15. Přestupy a hostování

    Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 06.01.2008 01:54 |  
    0 0

    Každý, kdo se tady opírá do KJ s tím, že chce mít v týmu syna či synovce, je moula na entou a nejspíš se předvádí v duchu pravidla "podle sebe soudím tebe". Tím, že do týmu vezme KJ Lukáše nebo teď Marka, tak si jen zadělává problémy u takových podobných blbců, možná i u novinářů, v kabině atd. Navíc určitě takový přestup není jen věcí trenéra, ale také dalších lidí z vedení. KJ určitě musí být o tomto kroku hodně přesvědčený. Marka sleduji dlouho a pro Slavii je to určitě terno. Zrovna tak se mi moc líbí Černý z Budějovic (sem s ním, levonohých kluků není nikdy dost) a u Blažka mi stačí vzpomenout, jak vodil naši obranu v zápase na Strahově, kde jsme pak slezli ze hřiště.
    Chápu lítosti mnohých nad odchody či hostováními Dočkala, Gecova, Váchy, Necida a dalších, ale s prominutím, co tito chlapci zatím dokázali. Suma sumárum vůbec nic. Možná jsou naděje do budoucna, ale třeba taky ne a zaplaťpánbůh, že je v týmu někdo rozumný, kdo nesoudí hráče podle slávistického srdce, ale podle toho, co ti kluci umí teď hned a ne za 5 let. Dám ruku do ohně, že každý z těchto kluků, kdyby jen trochu zazářil, opustí Slavii při první nabídce a na nějaký klubismus bude kašlat z vysoka. Jsem pro je pustit, nechat je vyhrát, vykopat jinde a pak je třeba i za nemalé peníze kupovat zpátky, než jim bránit ve vývoji, vyhazovat prachy za jejich platy a čekat na nesplnitelné. Například u Necky se už 2 roky na tomto webu píše, jaký je to útočník a ono nic, stejně tak Kladno, kde jsou velké naděje ze Slavie i Sparty, hraje o sestup a když porazí jednou za uherák výrazně Ostravu, tak je na hřišti nejlepší nějaký noname z Teplic. Vácha v Jablonci taky určitě nezářil a první krok nového trenéra pro něj zanmenal lavičku, přičemž to určitě nebyla nějaká msta. Na jedné straně jsou předpoklady do budoucna, na druhé straně okamžitý přínos hráče na hřišti a pro tým.

    • Re: Přestupy a hostování

      jane (admin)     před 17 lety 06.01.2008 09:30 |  
      0 0

      Rozhodne si nemyslim, ze lavicka pro Vachu v Jablonci pod novym trenerem byla kvuli jeho spatne vykonnosti. Uz se tady o tech duvodech docela dost napsalo. A rozhodne si nemyslim, ze Lubos Kozel je trener, ktery by nechal hrat sveho oblibence a lepsi hrace nechal sedet na lavicce.

    • Re: Přestupy a hostování

      mart     před 17 lety 06.01.2008 09:49 |  
      0 0

      Jj, vidim to podobne Huzgi. ..... nakonec (:D), ze to tak vidim i ja zas neni az tak strasne dulezite. Hlavne, ze to tak vidi i panove R+D a nas mily KJ :D.zdravi mart